[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 56 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
In de eerste aflevering legt carol een kookwekker voor het eten neer, volgens mij staat die op 15 minuten, na de schietscene in Alexandria ( wat een self sustaining community moet voor stellen, zonnepannelen eigen water ed. ) zie je karl de kookwekker uitzetten en het eten uit het fornuis halen.

Dit betekent dat de hele scene 15 minuten duurde, de andere aflevering loopt parellel met die aflevering aangezien je de toeter hoort, en de schoten wanneer ze die gasten overhoop schieten. Het einde waarbij rick wordt overvallen is al nadat de hele scene voorbij is aangezien die Wolf schiet met het pistool wat die buit maakte bij Morgan.

Die toeter duurde ongeveer 2/3de van de tijd wat zou betekenen dat Morgan binnen 10 minuten terug in het kamp was, terwijl Michonne ed. ongeveer 20-30 minuten voorsprong hadden op de walker hord. Dit betekent dat zij niet de rechtstreekse weg hebben gelopen of bijvoorbeeld de walkers moesten ontwijken doordat ze waren afgeweken van het pad.

De afstand tussen Alexandria en de quary moet ook minimaal zijn ( 5 - 10 min ) als je ziet hoe snel die wolf gasten bij rick waren nadat deze in de RV zat ( toen hoorde je nog schoten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
jantje 2 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:13:
In de eerste aflevering legt carol een kookwekker voor het eten neer, volgens mij staat die op 15 minuten, na de schietscene in Alexandria ( wat een self sustaining community moet voor stellen, zonnepannelen eigen water ed. ) zie je karl de kookwekker uitzetten en het eten uit het fornuis halen.
Stond die op 15? Ik meen mij te herinneren dat die op 40 wordt gezet. Het is echter al meer dan een week geleden dat ik die 's avonds moe op de bank heb bekeken :p

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
hupske schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:24:
Blijkbaar is het dan ook altijd zo erg dat ze er niks meer mee kunnen. 80% van de mensen die door zijn enkel gaat heeft 2 minuten last en stampt daarna gewoon normaal weer door,
Je kijkt graag voetbal begrijp ik? (gezien je bijnaam) Wel eens bedacht dat die spelers misschien beter acteren dan de TWD cast? :D

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:38

Vrijdag

De Zwarte

Ik wilde bij die scene bijna schreeuwen STAMPEDE! :P
Geen idee of Glenn zal blijven leven. Best kans dat vanwege de gore ze hem niet meer zien/ruiken. Maar dan nog, een hele berg walkers bovenop je is ook niet bevorderlijk.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

jantje 2 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:13:
In de eerste aflevering legt carol een kookwekker voor het eten neer, volgens mij staat die op 15 minuten,
Eh, ze zet een casserole in de oven, die heeft wel wat meer nodig dan een kwartiertje. Uurtje volgens diverse reviews ...

What’s funny is that based on the egg timer that Carol sets for her casserole at the beginning of the episode, the action sort of unfurls in real time: a whole invasion lasting just about an hour.

As she sets the timer (55 minutes) she notices a filthy – but very human – man attack her neighbor

[ Voor 79% gewijzigd door Goner op 27-10-2015 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:59

Player1S

Probably out in the dark

stin00 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:06:
Als Glenn ineens onder die dude blijkt te liggen, onder de container kruipt en dit overleeft kap ik met kijken :/
Zou betere verklaring zijn dan vorig seizoen in die draaideur met Noah.

Toen kwam ie gewoon weer aangelopen van "hoi jongens, ik ben er weer maar Noah is wel deawt"

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:21:
[...]

Zou betere verklaring zijn dan vorig seizoen in die draaideur met Noah.

Toen kwam ie gewoon weer aangelopen van "hoi jongens, ik ben er weer maar Noah is wel deawt"
Tijdje geleden, maar ik meen dat je gewoon zag hoe hij uit de draaideur kwam? Gevecht met Nicholas daarna toch? Het zou een mooie deus ex machina zijn dat sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:11
L1nt schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:55:
spoiler: over Glenns fate
Via groepsapp kreeg ik foto van een scene die pas later in de serie komt. Met Glenn. Glenn overleeft het dus wonderbaarlijk.

http://dewals.nl/images/Glenn.JPG
spoiler: over Glenns fate
Ik heb een betere foto; http://oi62.tinypic.com/erk1f6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

kuusj98 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Wil je hem zo graag dood? :+
Nee, maar dat zou inderdaad wel erg cliché zijn. Natuurlijk kruipt hij onder die container, gebeurd er iets waardoor de zombies afgeleid worden en kan hij ontsnappen. Wellicht die Wolves, of hij smeert zich in met die Walker zooi en loopt weg. Dit is al eens keer eerder gedaan.
Verschil is natuurlijk wel dat Glenn nu al doel van de walkers is! De vorige keer dat ze zich in smeerde met zombie troep was geen zombie op hun gericht!

Nu is hij al het doelwit en valt hij schreeuwend onder een vers lijk! Dus al zal hij onder de ingewanden van die ander zitten dan nog is hij een vers doelwit en geen medezombie!

Als Glenn dit overleefd, dan zal de serie vanaf nu niet meer zo heel spannend kunnen worden want blijkbaar zijn fan-favorites en hoofdpersoon onsterfelijk en komen levend uit elke situatie! En Glenn is al eens eerder onder een stapel zombies vandaan gekomen!

Niet dat ik Glenn graag dood heb, maar voor de serie is het beter als hij deze situatie niet overleefd.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:02

Spooksel

Spooksel!

spoiler: Glenn fate en comic
Voor de serie is het beter als ie dit wel overleefd... tenzij ze iemand anders (bijvoorbeeld Daryl) zijn comic fate over laten nemen :P. Dat zal pas rellen worden :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik zie het anders.

spoiler: deels uit comics
Als Glenn het nu weer overleefd is zijn dood door Negan en Lucille extra aangrijpend. De held die alles leek te overleven dood. De kop ingeslagen door een idioot.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Precies :) We think alike :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Goner schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:21:
[...]

Eh, ze zet een casserole in de oven, die heeft wel wat meer nodig dan een kwartiertje. Uurtje volgens diverse reviews ...

What’s funny is that based on the egg timer that Carol sets for her casserole at the beginning of the episode, the action sort of unfurls in real time: a whole invasion lasting just about an hour.

As she sets the timer (55 minutes) she notices a filthy – but very human – man attack her neighbor
Ik was niet meer zeker over de tijd, maar als het 55 minuten is kan je vandaar uit rekenen hoelang alles heeft geduurd. Dat betekent 2/3de toeter dus 40 min toeter. Betekent dat Morgan 40 minuten er over gelopen heeft om terug naar het dorp te komen. Dan kan de voorsprong van Michonne van 20-30 minuten ook kloppen zeker als ze op het einde bij het beekje zijn wat dicht bij het dorp zou liggen volgens de tekening en dan ongeveer 10 minuten moeten.

Waarschijnlijk staat Rick dan dichter bij het dorp om ze daar weg te lokken als ze in de buurt komen dat zou dan ook verklaren hoe snel de wolves zijn weggevlucht uit het kamp ( aangezien Rick in de RV de schoten nog hoort ) Dat kan niet meer zijn dan 5 -10 minuten afstand als je het goed beschouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 16:26
Me three!

Mooie aflevering weer. Goeie shots en spannende momenten. Jammer dat er uiteraard weer iemand moet struikelen, maar daar stoor ik me al (bijna) niet meer aan. De rest maakt namelijk een hoop goed. Al dacht ik in die dierenwinkel wel van klim nou eens gewoon op het dak! Zal nu met Rick in de RV ook wel gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
De volgende aflevering gaat trouwens 90 minuten duren en we krijgen tevens ook een trailer van een nieuwe AMC-serie Preacher genaamd. Wat trouwens ook gebaseerd zal zijn op een comic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

spoiler: Ep4 preview
Haha, die preview is alleen maar Morgan, Morgan en... Morgan! Als dit, na wat er nu gebeurt is, ineens een 90 min durende flashback wordt van Morgen zijn overleving (eerste ontmoeting met Rick tot aansluiting Alexandria) dan gaan er echt een hoop mensen dingen naar hun tv gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 11:00
Spooksel schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:24:
spoiler: Ep4 preview
Haha, die preview is alleen maar Morgan, Morgan en... Morgan! Als dit, na wat er nu gebeurt is, ineens een 90 min durende flashback wordt van Morgen zijn overleving (eerste ontmoeting met Rick tot aansluiting Alexandria) dan gaan er echt een hoop mensen dingen naar hun tv gooien :P
Volgensmij was het wel de bedoeling een flashback episode te zijn.
Aka: zelfde tempo als andere seizoenen.
Pakkend begin, mid-season en eind maar daar tussen relatief rustig en drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Bootje schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:16:
[...]
klim nou eens gewoon op het dak!
Moet nog eens terug kijken, maar tijdens dat paniekerige heen- en weer hollen van Glenn en Nicholas in die steeg met hekken, dacht ik een brandtrap op de achtergrond te zien ... vroeg me ook af waarom ze niet omhoog gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Aan de rechterkant zat volgens mij gewoon een hek met planten/coniferen.

[ Voor 5% gewijzigd door FREAKJAM op 27-10-2015 17:04 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

D'r waren idd meerdere opties om nog te ontsnappen, maargoed... horde walkers, paniek... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bootje schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

Me three!

Mooie aflevering weer. Goeie shots en spannende momenten. Jammer dat er uiteraard weer iemand moet struikelen, maar daar stoor ik me al (bijna) niet meer aan. De rest maakt namelijk een hoop goed. Al dacht ik in die dierenwinkel wel van klim nou eens gewoon op het dak! Zal nu met Rick in de RV ook wel gebeuren.
comicspoiler
spoiler:
Er staat me iets van bij dat Rick in de comic ook met een RV er op uit gaat en dat hij dan belaagd wordt. Uiteindelijk blijkt dat hij op het dak ligt een beetje te wachten op redding van de rest van zijn groep.
Misschien heb ik het mis en haal ik een eerdere aflevering/situatie door elkaar :?

Zou dit misschien ook kunnen leiden tot de scene dat Rick samen met Abraham die twee pedo's afmaakt? De Wolves zouden wel een goede kanshebber daarvoor zijn

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Vrijdag schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

comicspoiler
spoiler:
Er staat me iets van bij dat Rick in de comic ook met een RV er op uit gaat en dat hij dan belaagd wordt. Uiteindelijk blijkt dat hij op het dak ligt een beetje te wachten op redding van de rest van zijn groep.
Misschien heb ik het mis en haal ik een eerdere aflevering/situatie door elkaar :?

Zou dit misschien ook kunnen leiden tot de scene dat Rick samen met Abraham die twee pedo's afmaakt? De Wolves zouden wel een goede kanshebber daarvoor zijn
spoiler: comic spoiler antwoord met serie tie-in
Die pedo slachtpartij is min of meer al gedaan met wat in de serie de Claimers zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Spooksel schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:55:
[...]

spoiler: comic spoiler antwoord met serie tie-in
Die pedo slachtpartij is min of meer al gedaan met wat in de serie de Claimers zijn
Hmm, daar heb je wel gelijk in inderdaad. Ik moet de comics maar weer eens doorspitten, voor mezelf weer spoilen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 16:26
Goner schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:51:
[...]
Moet nog eens terug kijken, maar tijdens dat paniekerige heen- en weer hollen van Glenn en Nicholas in die steeg met hekken, dacht ik een brandtrap op de achtergrond te zien ... vroeg me ook af waarom ze niet omhoog gingen.
Zat inderdaad een brandtrap. Maar die was wel gebarricadeerd. Naast die container konder ze inderdaad over een hek zo de coniferen in springen, maar idd.. paniek...etc...

Zou ook niet leuk zijn als ze makkelijk uit iedere situatie komen. Er moeten toch af en toe slachtoffers vallen om het spannend te houden hè? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

Is Rick nou gebeten in zijn hand? Of gekrabd? Kon het niet goed zien...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Rick heeft zijn hand gesneden aan de machete die in de zombie vast zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Barbas schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:51:
Is Rick nou gebeten in zijn hand? Of gekrabd? Kon het niet goed zien...
Hier meer info inclusief plaatjes :)

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:37

Polycom

Poes van goud

Vorig seizoen vond ik erg sterk maar dit seizoen kom ik er niet helemaal lekker in. Domme personages, nog dommere acties en gebeurtenissen die je mijlen ver ziet aankomen. Zzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuDy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:26:
Vorig seizoen vond ik erg sterk maar dit seizoen kom ik er niet helemaal lekker in. Domme personages, nog dommere acties en gebeurtenissen die je mijlen ver ziet aankomen. Zzzzz
Ik vind dit juist het beste seizoensbegin van TWD ooit... Zo zie je maar dat smaken verschillen, en gelukkig maar.

Zwart wit scenes top, de Wolves geweldig angstaanjagend, contrast tussen Morgan en Rick,,, Super!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2015 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

FREAKJAM schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:00:
[...]

Hier meer info inclusief plaatjes :)
Thanks! Dus gesneden aan die machete, niet eens gezien joh. Benieuwd wat voor afloop dat zal hebben

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:15

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 01:20:
[...]

Ik vind dit juist het beste seizoensbegin van TWD ooit... Zo zie je maar dat smaken verschillen, en gelukkig maar.

Zwart wit scenes top, de Wolves geweldig angstaanjagend, contrast tussen Morgan en Rick,,, Super!
Eens, vind het ook een goed begin. Echter als volgende week blijkt dat Glenn "echt" echt dood is vind ik het de slechtste start ooit!! :+

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Barbas schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:52:
[...]

Thanks! Dus gesneden aan die machete, niet eens gezien joh. Benieuwd wat voor afloop dat zal hebben
Niet alleen dat, men denkt nu ook dat er Walker bloed in zijn wond terecht is gekomen.
m0nk schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:55:
[...]

Eens, vind het ook een goed begin. Echter als volgende week blijkt dat Glenn "echt" echt dood is vind ik het de slechtste start ooit!! :+
Ik gok dat we zelfs twee weken moeten wachten eer dat we daar een antwoord op gaan krijgen. Volgende week zien we denk ik voornamelijk Morgan.

[ Voor 74% gewijzigd door FREAKJAM op 28-10-2015 08:43 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01
Glenn heeft nog een flare gun. Die kan hij vast gaan gebruiken om te ontsnappen.

Afbeeldingslocatie: http://images-cdn.moviepilot.com/images/c_limit,h_357,w_640/t_mp_quality/pcagpabewjb7n4bi3jhr/8-reasons-why-spoilers-is-definitely-not-dead-in-the-walking-dead-682189.jpg

spoiler:
Ook is hij gisteren nog op de set gezien voor opnames die over een paar maanden pas op tv komen.

[quote=https://www.facebook.com/SpoilingDeadFans/]Here's a couple pics of Abe on set and the alley where a few characters were filming today. Eugene, Abe, and Daryl were all spotted filming in the alley. Other characters sighted today were Rick, Carol, Aaron, and GLENN. They tried hiding Glenn with an entourage that acted like a human shield. It didn't work...[/quote]

Waarschijnlijk zien we Glenn een paar afleveringen niet en komt dan opeens weer aanlopen terwijl de groep dacht dat hij dood zal zijn.

Modbreak:Gebruik spoilertags voor dat soort dingen a.u.b...

[ Voor 38% gewijzigd door Mx. Alba op 28-10-2015 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:26

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 01:20:
[...]

Ik heb er ook een beetje moeite mee. Het voelt af en toe wat rommelig aan ofzo. Misschien begint de sleur er een beetje in te raken en zie ik steeds vaker situaties die niet helemaal rijmen. Zo gaan Glenn en dinges pas op het allerlaatste moment op een container staan die vlak naast een hek staat. Het eerste wat ze doen is niet dat ding gebruiken om te proberen over dat hek te klimmen maar gaan ze op zombies schieten. En dan hebben ze een minuut geleden nog een trap naar het dak gewoon genegeerd. Je kan niet alles zien natuurlijk maar er zijn grenzen.
Ik ben ook wel een beetje klaar met de ninja-zombies. Die dingen grommen aan een stuk door, behalve als ze van een karakter afmoeten; dan sluipen ze als Sam Fisher. Keer op keer op keer. Ik wou dat ze daarmee ophouden.

Ik had overigens totaal niet verwacht te lezen dat Glenn dit eventueel zou overleven maar ik dacht dat ik 'm opgepeuzeld zag worden, maar dat is blijkbaar die dinges waar hij onder lag. Ik vond al dat Glenn een niet-passende blik had bij het opgepeuzeld worden dus dat verklaart dat dan weer. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Cyphax op 28-10-2015 09:30 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 18:19

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dat is ook een beetje "confirmation bias" natuurlijk. Waarschijnlijk maken ze niet altijd geluid - en juist wanneer ze dat niet doen zijn ze extra gevaarlijk, ook voor hoofdpersonen...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ryan_ schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:49:
Glenn heeft nog een flare gun. Die [mbr]kan[/] hij vast gaan gebruiken [mbr]om te[/] ontsnappen.
Brandtrap op de achtergrond ziet er er redelijk toegankelijk uit ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

PuDy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:26:
Je bent 1 van de weinige ;). Ik hoor louter positieve reacties. Maar goed, dat is dan van mensen die acties niet beoordelen op dommigheid, maar gewoon van de serie genieten.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Cyphax schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

En dan hebben ze een minuut geleden nog een trap naar het dak gewoon genegeerd. Je kan niet alles zien natuurlijk maar er zijn grenzen.
Dit. Ik zat serieus te wachten totdat ze die trap opgingen. Maar dit moment kwam maar niet. Ook het verhaal van de container snapte ik niet zo goed. Waarom niet meteen op die container klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik denk dat Glenn zich teveel bekommerde om Nicholas. Hij kwam ook al voor hem op nadat hij verantwoordelijk was voor de dood van Noah. Glenn klauterde ook eerder dan Nicholas op de container. Nicholas was denk ik continue in paniek en uiteindelijk in extase wat resulteerde in hetgeen wat gebeurde.

[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 28-10-2015 10:03 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Goner schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:55:
[...]

Brandtrap op de achtergrond ziet er er redelijk toegankelijk uit ...
En ze hadden ook nog wel in dat hek achter de container kunnen springen en via daar het dak op ernaast. Maarja paniek, een hele horde vlak achter je, neem dan maar eens een beslissing in een split-second.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de trap op het plaatje hierboven dezelfde is als later bij de container dan is dat een foutje. Later in de scene is die gebarricadeerd. Echter als je wel een container op kan klimmen dan had je ook die barricade kunnen beklimmen en de trap op gekund, waar de walkers dan niet op kwamen. De walkers kwamen echter heel snel met heel veel is een beetje het idee.

Ik zie het ook maar in de geest van de serie. Je maakt (bijna) continu beslissingen, waar je 9 vd 10 keer wellicht wel de goede maakt (over de barricade de trap op), maar af en toe een verkeerde. De verkeerde is in TWD echter redelijk dodelijk meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Hmm, de brandtrap in het screenshot is een andere. Deze gaat naar de tweede verdieping van dat gebouw achter die uitgebrande puinhoop, de brandtrap in het steegje waar ze vast komen te zitten gaat naar het dak van een gebouwtje met maar 1 verdieping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

spoiler:
Ook is hij gisteren nog op de set gezien voor opnames die over een paar maanden pas op tv komen.
spoiler:
Dat kan ook zijn vanwege flashback scenes, zoals al wel vaker gedaan is in de serie.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Mx. Alba schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:32:
Dat is ook een beetje "confirmation bias" natuurlijk. Waarschijnlijk maken ze niet altijd geluid - en juist wanneer ze dat niet doen zijn ze extra gevaarlijk, ook voor hoofdpersonen...
Misschien speelt dat op gegeven moment wel mee, maar toch. Het is iets dat vrij goedkoop is en te vaak wordt ingezet om van een karakter af te komen. Het wordt vanzelf een formule en dan gaat de show een keer saai worden. Hopelijk voorkomen ze dat. En anders stop je vanzelf een keer met kijken. Is ook niet erg. Mr Robot is ook fantastisch, kwam ik van de week achter. :)

Maar als het dan gaat om een Glenn.. die al maanden aan het proberen is te overleven, maar dan niet koste wat kost over een hek probeert te komen met een container, dat rijmt niet en dat valt weleens op dan.
Het is wel een mooi einde voor zijn karakter; ten onder gaan omdat ie te hard probeerde iemand anders te helpen. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Cyphax op 28-10-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 17:38

Sargan

Filmfreak...

Cyphax schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Maar als het dan gaat om een Glenn.. die al maanden aan het proberen is te overleven, maar dan niet koste wat kost over een hek probeert te komen met een container, dat rijmt niet en dat valt weleens op dan.
Het is wel een mooi einde voor zijn karakter; ten onder gaan omdat ie te hard probeerde iemand anders te helpen. :)
Maar achter dat hek zaten toch ook walkers?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Sargan schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Maar achter dat hek zaten toch ook walkers?
Opzij niet, dacht dat het daar veiliger leek. Dan zouden ze het terrein verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wel eens een hek proberen te beklimmen? En dan zonder een horde walkers om je heen....
Niet iedereen is een free runner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:56:
Heb je wel eens een hek proberen te beklimmen? En dan zonder een horde walkers om je heen....
Toch dacht ik ook dat achter het hek bij de coniveren geen walkers waren. Ik verwachte ook echt dat ze zouden springen vanaf vuilcontainer naar/over dat hek. Vrij heftig wat er wel gebeurde maar Glenn is niet dood. Niet dat het me boeit maar Glenn, zoals eerder ook al gezegd hier in dit topic, is een main character en zal echt niet op een dergelijke manier sterven in de serie. Dan zouden ze ook wel wat duidelijker laten zien dat het zijn ingewanden waren en dat hij dood ging. Hoe hij zich hier echter uit redt, en hoe de makers dat op een enigzins geloofwaardige manier brengen? Ik ben benieuwd en is denk ik wel een belangrijk moment voor de serie. Geloofwaardigheid moet toch wel een beetje in takt blijven anders haken er misschien toch wel veel kijkers af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:56:
Ik zou het er volkomen mee eens zijn ware het niet dat er een forse rolcontainer stond. En er komt een horde zombies aan die je niet overleeft. Heeft Glenn niet voor hetere vuren gestaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Atlanta, de boerderij, de gevangenis, terminus, overrompeld door 3 zombies terwijl ie op de grond lag na ruzie met Nickolas, Vast in een draaideur omringt door zombies en nu weer lading zombies over hem heen.

spoiler:
hij lijkt onoverwinnelijk tot ie Negan ontmoet later dit seizoen. En dan komt zijn dood extra hard aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Timminator schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:03:
[...]
Geloofwaardigheid moet toch wel een beetje in takt blijven anders haken er misschien toch wel veel kijkers af.
Nah, als geloofwaardigheid zo belangrijk zou zijn in deze serie dan was ik allang afgehaakt ... en nog wel andere series ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, het punt is meer dat geloofwaardigheid relatief is. Je moet wel in staat zijn om 'geloofwaardig' te kunnen bepalen binnen het betreffende universum/verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:03
L1nt schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:27:
Atlanta, de boerderij, de gevangenis, terminus, overrompeld door 3 zombies terwijl ie op de grond lag na ruzie met Nickolas, Vast in een draaideur omringt door zombies en nu weer lading zombies over hem heen.

spoiler:
hij lijkt onoverwinnelijk tot ie Negan ontmoet later dit seizoen. En dan komt zijn dood extra hard aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
spoiler:
spoiler:
Het kan ook een onderdeel zijn van een droom/nachtmerrie scene van Maggie, of flashbacks.

@Celshof, jouw spoiler is niet direct te lezen of te openen. Enkel als je em quote zie je dat er een YouTube filmpje achter zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Snowwie op 28-10-2015 13:53 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
Snowwie schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:51:
[...]

spoiler:
Het kan ook een onderdeel zijn van een droom/nachtmerrie scene van Maggie, of flashbacks.

@Celshof, jouw spoiler is niet direct te lezen of te openen. Enkel als je em quote zie je dat er een YouTube filmpje achter zit.
Daar is het toch ook een spoiler voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

Ik zou het er volkomen mee eens zijn ware het niet dat er een forse rolcontainer stond. En er komt een horde zombies aan die je niet overleeft. Heeft Glenn niet voor hetere vuren gestaan? :P
Ja dat klopt ook, maar de serie kiest z'n momenten voor bovenmenselijke/buitengewone acties. Hier werd gekozen om Nicolas te laten falen. Glenn die dit overleeft zou wel weer haaks staan op de manier waarop ze in de situatie terecht komen.

Ik bedoel ook meer dat dit soort split second beslissingen soms rare gevolgen kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van mensenwerk, de schrijvers kunnen het onmogelijk iedereen naar de zin maken en intussen vind ik TWD nog steeds een dijk van een serie dus dat is dan ook wel het belangrijkst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Olga2000 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:23:
[...]

Zelfs toen situatie uitzichtloos leek te zijn (Nickolas stond nog naast Glenn), had ik zo'n gevoel dat er toch een en andere mogelijk was:

1. Toch over de hek gaan. Daar staan ook zombies, maar volgens mij niet in zulke grote aantallen.
2. Proberen dak van het gebouw te bereiken??

Maar toen situatie zich verder ontwikkelde... Ik geloof niet dat Glenn dood is (of een zeer sterke "ik wil hem niet dood zijn"). Zou hij niet onder die container kunnen schuiven? Als er een luid geluid van andere kant komt en zombies worden afgeleid, dan kan die weer uit.... Maar dat is pure speculatie. Ik zou niet meteen roepen dat survival van Glenn meteen geloofwaardigheid van (ja, zombie apocalypse) serie aantast. Eerder, Glenn is een echte badass die het overleven tot een kunst heeft verheven...
Daar heb je wel gelijk in: Glenn is survival specialist nummer 1 en als er iemand is die in zo'n situatie zou weten te ontsnappen is Glenn dat wel. Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat de makers zoveel hints hebben gegeven dat hij overleeft, dat het wel raar moet lopen als hij daadwerkelijk het loodje heeft gelegd. De vraag is alleen wat de schrijvers hebben bedacht om niet al te veel afbreuk te doen aan de geloofwaardigheid.

Enkele scenarios die ik zelf al dan niet zo heel erg sterk zou vinden:
1) Jezelf insmeren met bloed van Nicholas:
Dat zou niet moeten werken, omdat Nicholas nog maar net dood is en "te vers" ruikt. Het principe van het insmeren zou alleen moeten werken bij voldoende "zombiegeur".
2) Een nieuwe groep die toevallig langskomt en de steeg opruimt:
Tsja... je moet soms een beetje mazzel hebben in het leven, zou ik dan denken...
spoiler:
Het zou een manier kunnen zijn om Negan's groep aan te kondigen, maar volgens de geruchten zal Negan pas aan het eind van dit seizoen geïntroduceerd worden

3) Met die flarepistool in de lucht schieten:
Daarmee weet je even de aandacht te trekken van de horde. Maar what's next? Snel ergens op klimmen? De container is toch het dichtst bij... Door een groep heen rennen lijkt me geen goed idee, ook als ze zijn afgeleid door een flare, een rennend vers stuk vlees zou de aandacht al snel van de flare afhalen, zou ik zeggen..

Maar goed: ik ben erg benieuwd of en waar de schrijvers mee aan komen. Vooral in de comics heeft Kirkman ons al vaker verrast met bizarre, maar toch redelijk "logische", plotwendingen.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Sukkel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:54:
[...]

Daar heb je wel gelijk in: Glenn is survival specialist nummer 1 en als er iemand is die in zo'n situatie zou weten te ontsnappen is Glenn dat wel. Inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat de makers zoveel hints hebben gegeven dat hij overleeft, dat het wel raar moet lopen als hij daadwerkelijk het loodje heeft gelegd. De vraag is alleen wat de schrijvers hebben bedacht om niet al te veel afbreuk te doen aan de geloofwaardigheid.

Enkele scenarios die ik zelf al dan niet zo heel erg sterk zou vinden:
1) Jezelf insmeren met bloed van Nicholas:
Dat zou niet moeten werken, omdat Nicholas nog maar net dood is en "te vers" ruikt. Het principe van het insmeren zou alleen moeten werken bij voldoende "zombiegeur".
2) Een nieuwe groep die toevallig langskomt en de steeg opruimt:
Tsja... je moet soms een beetje mazzel hebben in het leven, zou ik dan denken...
spoiler:
Het zou een manier kunnen zijn om Negan's groep aan te kondigen, maar volgens de geruchten zal Negan pas aan het eind van dit seizoen geïntroduceerd worden

Daarmee weet je even de aandacht te trekken van de horde. Maar what's next? Snel ergens op klimmen? De container is toch het dichtst bij... Door een groep heen rennen lijkt me geen goed idee, ook als ze zijn afgeleid door een flare, een rennend vers stuk vlees zou de aandacht al snel van de flare afhalen, zou ik zeggen..

Maar goed: ik ben erg benieuwd of en waar de schrijvers mee aan komen. Vooral in de comics heeft Kirkman ons al vaker verrast met bizarre, maar toch redelijk "logische", plotwendingen.
Of hij kruipt onder / in de container...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:52

Rannasha

Does not compute.

Hij kan zich onder de container hebben gewurmd. De vraag is echter hoe lang de walkers daar blijven hangen en hoe lang Glenn het uithoudt. De walkers hebben niet veel beters te doen, dus die kunnen prima een paar dagen tegen die container aan zitten schurken omdat ze zien / horen / ruiken dat Glenn eronder ligt. Dan is er dus een externe invloed nodig die de walkers bij de container weg lokt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
Rannasha schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:16:
Hij kan zich onder de container hebben gewurmd. De vraag is echter hoe lang de walkers daar blijven hangen en hoe lang Glenn het uithoudt. De walkers hebben niet veel beters te doen, dus die kunnen prima een paar dagen tegen die container aan zitten schurken omdat ze zien / horen / ruiken dat Glenn eronder ligt. Dan is er dus een externe invloed nodig die de walkers bij de container weg lokt.
Klopt, maar toch denk ik dan bloed van Nikolas zal wel genoeg afleiding geven... in de zin dat walkers zullen 'denken' dat de geur daar vandaan komt.

En uiteraard (zoals ik eerder schreef) verwacht ik externe afleiding zodat Glenn van onder de container (op dit moment meest logische verschuilplaats) kan ontsnappen.

Ik kan niet tot volgende week wachten! Zo veel cliffhangers!

Trouwens, ik vind dat dit seizoen zeer sterk begint. Ben helemaal blij. Heel vaak wordt er veel opgebouwd naar een bepaald "explosieve punt" ergens in de 8-ste aflevering... Maar nu meteen actie en afleveringen vliegen om je oren (van wijze van spreken). Er zijn al drie geweest en ik kan nauwelijks geloven dat wij al zo ver zijn... Verhaal blijft ontzettend boeiend... Maar goed, dat is mijn mening.

[ Voor 18% gewijzigd door Olga2000 op 29-10-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 05:56

Spotmatic

Ken sent me

Olga2000 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

Als de geruchten kloppen zullen we volgende week helemaal niks van Glenn zien maar juist heel veel van Morgan. Helaas. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03

Dreanor

Joene

The_Sukkel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:54:

Probleem met het afschieten van de flare is dat het afschieten zelf ook geluid maakt en de focus op je legt. Bovendien is de focus al op Glenn dus kan niet geloven dat een flare ALLE aandacht van ALLE zombies trekt, ook van de zombies die al lekker aan het smikkelen zijn. Daarnaast schiet de flare direct buiten het zichtveld van de zombies binnen enkele meters van je staan dus die zien de flare nooit terwijl ze wel het schot horen en jou zien.

Dit zou zombies ook instant ongevaarlijk maken want als je een flare of andere afleiding hebt kom je uit ELKE situatie ... Gezien de hoeveelheid flares die ze al hebben zitten ze voorlopig veilig. En de flares werkte om de zombies in aflevering 1 te begeleiden omdat ze geen andere afleiding hadden en de mensen achter schotten verstopt zaten.

Ik kan mij eigenlijk geen enkele realistische situatie bedenken hoe Glenn levend uit deze situatie kan komen zonder dat het afbreuk doet aan de serie en het gevoel van gevaar!

In seizoen 1 kroop Rick onder de tank, zombies kropen hem achterna waarbij ze van 2 kanten konden komen. En hij had nog een gun met kogels om er een paar af te schieten maar veilig was hij niet! Hoe kan dan 1 kleine container, die van 4 kanten bereikbaar is Glenn veilig houden? Zijn gun is leeg, hij zou met zijn mes enkele zombies kunnen doden die zijn bovenlichaam aanvallen maar niet die zijn benen pakken.

Oké er is maar 1 situatie die ik kan bedenken waarop Glenn ontsnapt en dat is als hij ineens de volgende aflevering in het kamp verschijnt en zegt: I'M BATMAN!!! :+

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Of hij schiet die flare op een zombie en die vliegt in de fik en steekt dan de rest aan waardoor ze allemaal dood gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
mark-k schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:41:
Of hij schiet die flare op een zombie en die vliegt in de fik en steekt dan de rest aan waardoor ze allemaal dood gaan :p
hahaha ja idd als we toch aan het speculeren zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olga2000 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 10:16:
[...]

-knip-

Trouwens, ik vind dat dit seizoen zeer sterk begint. Ben helemaal blij. Heel vaak wordt er veel opgebouwd naar een bepaald "explosieve punt" ergens in de 8-ste aflevering... Maar nu meteen actie en afleveringen vliegen om je oren (van wijze van spreken). Er zijn al drie geweest en ik kan nauwelijks geloven dat wij al zo ver zijn... Verhaal blijft ontzettend boeiend... Maar goed, dat is mijn mening.
Of zoals Kevin Smith zei in Talking Dead; "It's like receiving oral pleasure, and after you've finished, they just keep going..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:43

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dreanor schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Probleem met het afschieten van de flare is dat het afschieten zelf ook geluid maakt en de focus op je legt. Bovendien is de focus al op Glenn dus kan niet geloven dat een flare ALLE aandacht van ALLE zombies trekt, ook van de zombies die al lekker aan het smikkelen zijn. Daarnaast schiet de flare direct buiten het zichtveld van de zombies binnen enkele meters van je staan dus die zien de flare nooit terwijl ze wel het schot horen en jou zien.

Dit zou zombies ook instant ongevaarlijk maken want als je een flare of andere afleiding hebt kom je uit ELKE situatie ... Gezien de hoeveelheid flares die ze al hebben zitten ze voorlopig veilig. En de flares werkte om de zombies in aflevering 1 te begeleiden omdat ze geen andere afleiding hadden en de mensen achter schotten verstopt zaten.

Ik kan mij eigenlijk geen enkele realistische situatie bedenken hoe Glenn levend uit deze situatie kan komen zonder dat het afbreuk doet aan de serie en het gevoel van gevaar!

In seizoen 1 kroop Rick onder de tank, zombies kropen hem achterna waarbij ze van 2 kanten konden komen. En hij had nog een gun met kogels om er een paar af te schieten maar veilig was hij niet! Hoe kan dan 1 kleine container, die van 4 kanten bereikbaar is Glenn veilig houden? Zijn gun is leeg, hij zou met zijn mes enkele zombies kunnen doden die zijn bovenlichaam aanvallen maar niet die zijn benen pakken.

Oké er is maar 1 situatie die ik kan bedenken waarop Glenn ontsnapt en dat is als hij ineens de volgende aflevering in het kamp verschijnt en zegt: I'M BATMAN!!! :+
Er zit een gat in de bodem van de containet waar hij door naar binnen kruipt, duh

Of hij hakt McGyver style een gat in de container met zijn mes!

Of...of....of...

:+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
De geruchten over een mooie flashback aflevering zijn vrij hardnekking dus we kunnen lekker blijven speculeren. De I'M BATMAN optie vind ik wel wat :)

Ik zou ervan staan te kijken als een andere groep het op gaat lossen, die hele steeg staat vol, dat regel je niet zomaar (Minigun anyone?) De container klinkt wat lafjes als oplossing, maar lijkt het enige te zijn. Toen ze er nog op stonden dacht ik eerst dat die knaap ging stagediven en later "waarom springen zie niet naar het hek met het bos? Leek redelijk within reach en beter niet weten wat er op je wacht dan een steeg vol.

De optie zombies kapot hakken en jezelf insmeren en rustig weglopen zie ik ook niet zo gebeuren.

We zullen het zien, over een week of 1,5..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als hij nu met een mes de buik van een paar zombies open snijd dan vallen alle guts over hem heen en dan is ie bedekt in zombiegeur en kan ie zo weg lopen. Totdat het toevallig weer gaat regenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Of de walkers drukken zich kapot (wat we ook al hebben gezien bij de afzetting in EP01).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 21:36
L1nt schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:30:
Als hij nu met een mes de buik van een paar zombies open snijd dan vallen alle guts over hem heen en dan is ie bedekt in zombiegeur en kan ie zo weg lopen. Totdat het toevallig weer gaat regenen.
Dat is ook een goede!
Blijkbaar moeten wij nog een tijdje wachten wat het gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Of... het is tóch een hallucinatie, gezien het feit dat volgens sommigen de kogels op waren van het pistool, en er geen moment is geweest waar een nieuw magazijn in het pistool is gestopt.

Dus, wie weet leven ze beide nog. Ofzo.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hebben ze zoiets al eerder gedaan? Kan het me even niet herinneren. Vind het eerlijk gezegd slechter dan wanneer hij zich hier uit weet te redden op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:24
Komende aflevering is weer extra lang ( bron: talking dead) kan me niet voorstellen dat het alleen maar een flashback op Morgan zijn verhaal is. Ga er toch van uit dat er meer duidelijkheid komt over Glenn's lot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Er gaat een 7e seizoen van Walking Dead komen :)

http://variety.com/2015/t...-talking-dead-1201630586/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Koko71 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:22:
Komende aflevering is weer extra lang ( bron: talking dead) kan me niet voorstellen dat het alleen maar een flashback op Morgan zijn verhaal is. Ga er toch van uit dat er meer duidelijkheid komt over Glenn's lot
Volgens mij werd hij toch aardig uit elkaar getrokken door die walkers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

calsonic schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:41:
[...]

Volgens mij werd hij toch aardig uit elkaar getrokken door die walkers ;)
Dat hoeft niet, want hij ligt deels onder Nicholas, het is dus goed mogelijk dat het de ingewanden zijn van Nicholas :) .
Ik zie Glenn straks, als de walkers weer zijn vertrokken, Nicholas van zich afduwen (of: wat ervan over is :D ) en doodleuk weglopen, levend en wel.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
KillerBee schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:10:
[...]

Dat hoeft niet, want hij ligt deels onder Nicholas, het is dus goed mogelijk dat het de ingewanden zijn van Nicholas :) .
Ik zie Glenn straks, als de walkers weer zijn vertrokken, Nicholas van zich afduwen (of: wat ervan over is :D ) en doodleuk weglopen, levend en wel.
Deze dood van Glenn zou onopgemerkt blijven, niemand is er immers mee geconfronteerd. Dat past niet binnen de huidige goedkope drama-elementen van de serie, dus leeft Glenn inderdaad nog. Aangezien het plot tegenwoordig gedreven wordt door domme acties, vraag ik me wel af welke domme actie van Glenn tot zijn ontsnapping aan de dood leidt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haribold schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:29:
[...]
Deze dood van Glenn zou onopgemerkt blijven, niemand is er immers mee geconfronteerd. Dat past niet binnen de huidige goedkope drama-elementen van de serie, dus leeft Glenn inderdaad nog. Aangezien het plot tegenwoordig gedreven wordt door domme acties, vraag ik me wel af welke domme actie van Glenn tot zijn ontsnapping aan de dood leidt.
Haha dus alles is dramatisch, maar je bent wel nieuwsgierig naar de domme content. Soort sado-masochisme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

haribold schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:29:
[...]
Glenn ligt bij een container. Die is van metaal gemaakt. Glenn maakt een mecha suit en knokt zich een weg uit de zombies.

Lijkt me evident.

.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
Of misschien wordt die wel half mens half zombie? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Le Enfant! op 31-10-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonkMatt
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-05 14:41
De acteur Steven Yuen (Glenn) is al gespot op de set voor nieuwe opnames. Het kan gaan om flashbacks, maar het is aannemelijker dat Glenn het gewoon overleeft. Besef dat de studio de geldschieter is en die bepalen uiteindelijk of het verstandig is een karakter dood te laten gaan. En in het geval van Glenn is dat niet handig. Dus hoe ze het doen weet ik niet, maar Glenn overleeft het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Bedankt voor de spioler :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Haha dus alles is dramatisch, maar je bent wel nieuwsgierig naar de domme content. Soort sado-masochisme?
En hij is niet de enige. Ik denk dat anderen, ik en jij ook, wel heel graag wil weten wat voor iets doms ze nu weer verzinnen.

Ik gok dat Glenn wordt gered door iemand die toevallig in de buurt is. Eerlijk gezegd mag hij worden opgegeten door wie dan ook. Maggie is toe aan een nieuwe vriend.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
DonkMatt schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:11:
De acteur Steven Yuen (Glenn) is al gespot op de set voor nieuwe opnames. Het kan gaan om flashbacks, maar het is aannemelijker dat Glenn het gewoon overleeft. Besef dat de studio de geldschieter is en die bepalen uiteindelijk of het verstandig is een karakter dood te laten gaan. En in het geval van Glenn is dat niet handig. Dus hoe ze het doen weet ik niet, maar Glenn overleeft het wel.
Als het past in het verhaal, dan zie ik geen enkele reden om een hoofdpersoon te laten leven. Als ik kijk naar populaire series als WD en GoT, dan is niemand veilig meer tegenwoordig.
Beste reden om te denken dat Glenn nog leeft is dat zijn dood wel heel vlot en niet echt visueel is gebracht. Al zou dat best nog kunnen komen vanuit een first person perspective.
spoiler:
Al denk ik dat de echte beste reden is dat hij in de strips zo gaaf ten einde komt dat het zonde is om hem zo simpel te laten gaan in de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandrake466 schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:22:
[...]

En hij is niet de enige. Ik denk dat anderen, ik en jij ook, wel heel graag wil weten wat voor iets doms ze nu weer verzinnen.

Ik gok dat Glenn wordt gered door iemand die toevallig in de buurt is. Eerlijk gezegd mag hij worden opgegeten door wie dan ook. Maggie is toe aan een nieuwe vriend.
Nee de meeste mensen die iets dom vinden stoppen met kijken. Anders zou dat een beetje.....dom....overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 18-09 11:13

burgt

Starbass

Vrijdag schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:15:
[...]

Glenn ligt bij een container. Die is van metaal gemaakt. Glenn maakt een mecha suit en knokt zich een weg uit de zombies.
Ahha, het is dus niet Batman, maar Ironman :P

Of hij blijkt een vampier te zijn, super powers door al dat bloed. Waarom niet in een wereld met zombies..
:+

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik zit pas 30 minuten in de 1:04 uur durende aflevering en ik zit nu al ondertussen te GoT-ten en aan andere dingen te denken.

Wat een saaie butt aflevering met Morgen in de hoofdrol. Geld zal wel op zijn na die aflevering van vorige week :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:51:
Ik zit pas 30 minuten in de 1:04 uur durende aflevering en ik zit nu al ondertussen te GoT-ten en aan andere dingen te denken.

Wat een saaie butt aflevering met Morgen in de hoofdrol. Geld zal wel op zijn na die aflevering van vorige week :+
Helaas weer het zelfde als de afgelopen seizoenen dus.
Openen met twee a drie sterke afleveringen, dan een zwikkie saaie prut om vervolgens net voor de winterstop weer sterk af te sluiten.

Na de winterstop herhaalt dit zich dan weer.

/me *Donstil kijkt normaal altijd op maandag morgen maar er zijn meerdere versie's van de aflevering waaronder een Proper dus heeft even gewacht.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 02-11-2015 14:57 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Zo, afgekeken. Hele aflevering over Morgan. Leuk om te weten dat hij ook een soort mental patiënt was en dat hij van een dikke Amerikaan Aikido heeft geleerd, maar het was echt _zo_ saai.

Ik houd best van wat achtergrond verhaal, maar dit was wel erg summier. En nog steeds geen informatie over Glenn (aan het einde te horen; volgende week :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koko71
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:24
Inderdaad een noodstop qua heftigheid ten opzichte van de vorige 3 afleveringen. Wel een sterke aflevering wat mij betreft. Bovendien wat gaat Morgan met het overgebleven boze wolfje doen? Verteld hij de rest dat hij een gevangene heeft of maakt hij er zijn persoonlijkje projectje van. Als hij de rest inlicht zullen die toch van het wolfje af willen en voor Morgan is elk leven kostbaar, vragen vragen. Rick roept op het einde dat de poort open moet, die is dus uit zijn hachelijke situatie ontsnapt. Nu Glenn nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23
ondanks dat het geen action packed aflevering was, heb ik er toch van genoten. Hoewel ik wel erg graag wil weten wat de status van Glenn nu is, vond ik de verdieping van Morgan best een "mooi" verhaal. maar wat gebeurt er nu met die wolve? Ik denk dat hij net zo lang door gaat met zijn projectje totdat het zijn ondergang wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:59
Le Enfant! schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:54:
Of misschien wordt die wel half mens half zombie? :+
LOL tis Murphy niet >:)

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

spoiler:
Boooooooooring

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik vond deze aflevering wel meevallen eerlijk gezegd.
Wel een domme actie (hoijong lees je mee?) van de aikido dude om zich te laten bijten. Als aikido expert moet je toch wel weten dat je de vijand nooit uit het zicht moet verliezen? Maar goed, heb wel genoten.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gewoon weer goede aflevering hoor. Even ander tempo en een keer verdiepen in een karakter ipv continue actie. Maar blijkbaar mag dat van sommigen niet en moet het alleen naar actie zijn zonder diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Ik had liever verdieping tussen de bewoners gezien. Nu is het niet meer dan een achtergrondverhaal waarom Morgan het motto "All life is precious" heeft. Op zich niets mis mee, maar daar had mijn inziens niet zoveel tijd in hoeven te zitten. Het tempo in de eerste afleveringen kon wel wat naar beneden en het tempo van deze Morgan aflevering had wat mij betreft een stuk hoger gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

L1nt schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:56:
Gewoon weer goede aflevering hoor. Even ander tempo en een keer verdiepen in een karakter ipv continue actie. Maar blijkbaar mag dat van sommigen niet en moet het alleen naar actie zijn zonder diepgang.
Er is niets mis met diepgang; graag zelfs. Maar ik vond persoonlijk dat er te weinig tempo was in de aflevering; het had allemaal wat minder langdradig gemogen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ach nee niet de geit. Iedereen maar niet de geit ;(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 21:58

SaN

Eens met L1nt. Goede aflevering. Ik vond hem ondanks het lage tempo toch best wel spannend. Glenn wacht maar een weekje ;-)
Pagina: 1 ... 56 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.