Mandrake466 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:15:
[...]
Ben jij een beetje ziekjes mien jong? Steeds maar beginnen over grammatica en begrijpelijke zinnen? Zou me niks verbazen als je niet eens een Nederlander bent.
Er zijn goed en slechte kanten van de serie en dat mag best geuit worden
Edit: spoilers mag gewoon in dit topic dus geen zwarte balken meer.
Geen idee wat je met dat gebrabbel in je eerste 3 zinnen nu bedoelt, maar dat uiten mag uiteraard!
Daar op reageren uiteraard ook, vandaar dat dit een forum is....
Dus als mensen enkel zeggen: 'Slecht, want ik zeg het', mag daar best op geantwoord worden met, 'onzin, want je bent beperkt'. Beide uitingen zijn even ongenuanceerd, als dat punt niet aankomt so be it.
De mensen die de slechte kanten van de serie serieus bespreken en uitgebreid benoemen zijn amper aanwezig. Steeds van de loze one-liners zijn weinig interessant in het topic. Ja we weten het, je vond aflevering 'zoveel die je toch weer gekeken hebt' weer niet de moeite waard. Fijn volgende week weer.....
readytoflow schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:59:
Of...Glenn is de ultieme Good Guy in de serie en immuun voor zombiebeten...???
Natuurlijk slaan een aantal zaken echt nergens op.
Bijvoorbeeld Glenn die het overleeft, Rick die perse alleen wil gaan. 2 is altijd beter natuurlijk.
Daryl, Sasha en Abraham samen op een saai tochtje sturen terwijl het alle drie zeer goede vechters zijn.
Glenn niet dood zou inderdaad redelijk matig zijn.
Rick die alleen gaat snap ik wel degelijk, gezien zijn gezin wil hij gewoon vaart maken lijkt me.
Die andere 3 hebben belangrijke opdrachten en kunnen anderen beschermen.
Om nou te zeggen dat het nergens op slaat.