Nee, de man die de fotos vond was degene die Ricks groep in het vorige seizoen wilde binnenhalen (groeps scout). Hij had die fotos en een kaart van Alexandria bij zich om zo nieuwr groepen over te halen (hij verontschuldigde zich zelfs nog voor de kut kwaliteit omdat hij nog nooit fotos had ontwikkeld). Hij had die ook bij zich in zijn laatste run met Darryl waar hij Morgan heeft ontmoet (die valstrik van de Wolves weet je nog? Met de containers vol met zombies). Hij is die tas daar toen kwijtgeraakt en zo is die tas bij de Wolves gekomen.Smoonshine schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:09:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet terugkomt. Een hele intro aan haar wijden om haar vervolgens zo te laten verdwijnen is niet echt des Walking Dead. Misschien dat ze idd wel betrokken is bij de Wolves of zoiets. Er was namelijk ook iemand die schijnbaar foto's had gemaakt binnen de muren. Dat had die ene Wolf bij zich toch? Misschien dat zij dat was. Ik ben er iig van overtuigd dat we haar nog wel terug zien.
Vandaar ook de blik van herkennen bij get zien van de tas en de bibberige handjes, gevolgd door de 'ow shi--' blik die hij gaf
[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 20-10-2015 08:28 ]