Het kwam voor mij over als gewoon smalltalk, beetje stoken om het ijs te breken zegmaar.Prosac2010 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 09:49:
Morgan zei ergens nog dat hij wel begreep waarom Rick nu geen risico meer neemt of waarom hij doet wat hij doet.
Maar mogelijk word dit seizoen het e.e.a. duidelijk gemaakt aan Morgan. Verder denk ik dat we nog wel wat flashbacks krijgen naar hoe Morgan het heeft vol gehouden.
Aanvullend, ik denk dat Morgan psychisch ook nog wel wat issues heeft, gelet op hoe boos hij leek te worden toen hij Michonne ondervroeg over die energiereep.
Ja, Rick, Michonne en Carl waren terug gegaan naar Rick's thuisstadje. Daar had Morgan inmiddels een defensesystem gemaakt voor walkers. Morgan had een hideout met heel veel supplies. Daar ging dit over.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Nu je het zegt herinner ik het me vaag. Ik ga die ep nog eens terug kijken, omdat het veel te vaag is voor me nog.Zeror schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Ja, Rick, Michonne en Carl waren terug gegaan naar Rick's thuisstadje. Daar had Morgan inmiddels een defensesystem gemaakt voor walkers. Morgan had een hideout met heel veel supplies. Daar ging dit over.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Overigens: Morgen is een eindbaas, tof character zeg 
En: ik dacht juist dat ze al op 1 lijn zaten in deze ep, toen ze op de veranda zaten met de baby, Morgan haar even overnam. Aangaf dat Rick nog steeds dezelfde was en andersom ook.
En: ik dacht juist dat ze al op 1 lijn zaten in deze ep, toen ze op de veranda zaten met de baby, Morgan haar even overnam. Aangaf dat Rick nog steeds dezelfde was en andersom ook.
Ik denk persoonlijk dat het toch misgaat tussen Rick & Morgan. Je merkte dat ervoor al toen Rick weigerde Reg te begraven (daar was Morgan het blijkbaar niet mee eens) en op het einde leek Morgan het er ook niet mee eens te zijn toen Rick een mes stak in Carter. (Hoewel hij al zo goed als dood was).
is everything cool?
dat gaat inderdaad niet goed. morgan kijkt veels te wantrouwend hoe rick met sommige situaties omgaat. rick is heel meedogenloos geworden door de seizoenen heen.FREAKJAM schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:59:
Ik denk persoonlijk dat het toch misgaat tussen Rick & Morgan. Je merkte dat ervoor al toen Rick weigerde Reg te begraven (daar was Morgan het blijkbaar niet mee eens) en op het einde leek Morgan het er ook niet mee eens te zijn toen Rick een mes stak in Carter. (Hoewel hij al zo goed als dood was).
Ik heb net even gekeken naar die ep, s03e12. Rond 17m15s zie je dat Carl naar een plattegrond van hun oude buurt kijkt. Op de achtergrond zie je Michonne op gegeven moment iets opeten wat lijkt op een mueslireep oid. Dat is waarschijnlijk die energiereep waar Morgan het over had.Scrummie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:54:
[...]
Nu je het zegt herinner ik het me vaag. Ik ga die ep nog eens terug kijken, omdat het veel te vaag is voor me nog.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vind je dat ? Ik verwacht veel gezeik met hem, hij lijkt zich een beetje moreel verheven te voelen. Dat terwijl hij juist psycho was...Scrummie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:56:
Overigens: Morgen is een eindbaas, tof character zeg
Ik denk dat het nog wel mee gaat vallen. Toegegeven; de vibe die Morgan uitstraalt laat mij ook wat twijfelen hoor, maar ik geloof dat hij wel begrip voor Rick heeft, ook in de laatste scene. Ik denk dan ook dat de twijfelende blikken meer kwamen door de situatie ervoor; hoe uit te leggen aan de rest van de bewoners dat hij dood is.KillerAce_NL schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
Vind je dat ? Ik verwacht veel gezeik met hem, hij lijkt zich een beetje moreel verheven te voelen. Dat terwijl hij juist psycho was...
Heb niet echt een goed beeld kunnen krijgen wat ze nou met die walkers wilden gaan doen? Puur weglokken? Die flashbacks vond ik wel wat hebben.
Mejor así
Ah oke. Ik zal vanavond (denk ik) ook even terug kijkenZeror schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
Ik heb net even gekeken naar die ep, s03e12. Rond 17m15s zie je dat Carl naar een plattegrond van hun oude buurt kijkt. Op de achtergrond zie je Michonne op gegeven moment iets opeten wat lijkt op een mueslireep oid. Dat is waarschijnlijk die energiereep waar Morgan het over had.
Het idee was idd weg lokken zover ik begreep. Daar laten was geen optie; als ze ongemerkt los zouden komen (zoals eigenlijk gebeurt op het moment van de 'rehearsel') kwamen ze recht op Alexandria af, wat natuurlijk niet wenselijk is. Zoals het nu ging hielden Rick en z'n groep de controle over deze massale groep. Tot het moment van die toeter op het eind..Barbas schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:17:
Heb niet echt een goed beeld kunnen krijgen wat ze nou met die walkers wilden gaan doen? Puur weglokken? Die flashbacks vond ik wel wat hebben.
Wat dacht je van seizoen 1?himlims_ schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:31:
die morgan, is die in het verledne vaker gepasseerd? heb het gevoel dat ik iets mis. (voorlaatste en de seizoen opener was hij er al, maar heeft hij eerder al een rol vervuld?)
Daarna komen ze hem nog een keer tegen in seizoen 3 (?) (hierheeft hij een leuk... parcours opgezet voor walkers in de stad) en uiteraard in het vorige seizoen
Zie ook: http://walkingdead.wikia.com/wiki/Morgan_Jones_(TV_Series)
[ Voor 49% gewijzigd door Notna op 13-10-2015 12:38 ]
Hij is de eerste persoon die Rick tegenkomt nadat 'ie wakker is geworden in het ziekenhuis. Hij is degene die verteld wat er aan de hand is..himlims_ schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:31:
die morgan, is die in het verledne vaker gepasseerd? heb het gevoel dat ik iets mis. (voorlaatste en de seizoen opener was hij er al, maar heeft hij eerder al een rol vervuld?)
dat was het ja; met die ronddraaiende stokjes / zombie traps... ik kon het niet plaatsen, thxNotna schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:35:
[...]
Wat dacht je van seizoen 1?. Hij is de eerste 'normale' mens die Rick tegenkomt zodra hij ontwaakt uit het ziekenhuis. Ze schuilen, samen met Morgan zijn zoon in het oude huis van Rick (of iig; in de buurt) en gaan dan samen naar het politiebureau voor spullen. Aldaar scheiden hun wegen maar spreken ze af dat als Rick bij Atalanta is, dat hij middels de long range walkie talkie contact met Morgan blijft houden.
Daarna komen ze hem nog een keer tegen in seizoen 3 (?) (hierheeft hij een leuk... parcours opgezet voor walkers in de stad) en uiteraard in het vorige seizoen
Zie ook: http://walkingdead.wikia.com/wiki/Morgan_Jones_(TV_Series)
ik dacht eerst dat andere was; in rijtje van excuus negers (nofi)
[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 13-10-2015 12:46 ]
Yep denk ik wel.Barbas schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:17:
Heb niet echt een goed beeld kunnen krijgen wat ze nou met die walkers wilden gaan doen? Puur weglokken?
Alhoewel er toch ook andere (betere) oplossingen zouden kunnen zijn.
Zijn er best veel, maar van bovenaf de klif een aantal tonnen met benzine naar beneden gooien en laat ze maar opbranden (geeft dan wel veel rook die mss andere walkers aanlokt).
Of zoals nu met die vrachtwagens nog een extra fuik bouwen en dan maar neersteken.
Zou ze even veel tijd kosten als dat hele parkour in mekaar steken.
En van waar gaan ze die benzine halen?wiemelen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:02:
[...]
Yep denk ik wel.
Alhoewel er toch ook andere (betere) oplossingen zouden kunnen zijn.
Zijn er best veel, maar van bovenaf de klif een aantal tonnen met benzine naar beneden gooien en laat ze maar opbranden (geeft dan wel veel rook die mss andere walkers aanlokt).
Of zoals nu met die vrachtwagens nog een extra fuik bouwen en dan maar neersteken.
Zou ze even veel tijd kosten als dat hele parkour in mekaar steken.
Stonden in die aflevering toch nog genoeg wagens langs de kant van de baan.
Plus lijkt het me dat er in ieder stadje uit de omgeving nog wel 1 of meerdere tankstations zijn met al dan niet volle tanks.
Gezien de snelheid waarmee de bevolking walker werd en het aantal overlevenden, lijkt me dat niet zo'n issue.
Plus lijkt het me dat er in ieder stadje uit de omgeving nog wel 1 of meerdere tankstations zijn met al dan niet volle tanks.
Gezien de snelheid waarmee de bevolking walker werd en het aantal overlevenden, lijkt me dat niet zo'n issue.
Kweenie of die benzinepompen stroom nodig hebben om te kunnen functioneren, want dat is er namelijk niet. Dat zou dus het probleem zijn waarom je ziet dat er geen pompstations gebruikt worden.wiemelen schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:38:
Stonden in die aflevering toch nog genoeg wagens langs de kant van de baan.
Toevallig gisteren 'Z for Zachariah' gekeken (bout film, typisch gevalletje 'je kan beter het boek lezen') en daarin kwam dit aan bod. Blijkbaar zit er een handmatig mechaniek in de pomp zodat je ten alle tijden benzine kan oppompen. Ik ben naarstig opzoek of dit nu fictie is of niet. Zodra ik dat kan vinden zal ik het meldenZeror schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Kweenie of die benzinepompen stroom nodig hebben om te kunnen functioneren, want dat is er namelijk niet. Dat zou dus het probleem zijn waarom je ziet dat er geen pompstations gebruikt worden.
Is een terechte opmerking ... maar anderszijds kan je ook benzine aftappen op de vullocatie van de tank (dus waar de tankwagen de benzine inpompt bij levering). Lijkt me niet dat je daar stroom voor nodig hebt.Zeror schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:33:
[...]
Kweenie of die benzinepompen stroom nodig hebben om te kunnen functioneren, want dat is er namelijk niet. Dat zou dus het probleem zijn waarom je ziet dat er geen pompstations gebruikt worden.
Let op, ik zeg niet dat je deze oplossing zo 1,2,3 voor mekaar hebt ... alleen lijkt me zo'n alternatief veiliger gezien het enorme aantal walkers dat daar bijeen troept.
Maar zit nu wel met de vraag: Waar de Fuck is Carol? Toeter komt van het dorp af maar geloof nooit dat het al zo ver overlopen is dat Carol er niks meer aan kan doen...... toch?? toch?? AAARGH!!! WAAROM WEEK WACHTEN??? 
En waarschijnlijk doen ze het wel zo dat we misschien nog wel 2 weken moeten wachtenn
En waarschijnlijk doen ze het wel zo dat we misschien nog wel 2 weken moeten wachtenn
[ Voor 18% gewijzigd door Player1S op 13-10-2015 15:29 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik heb eigenlijk niet het idee dat er iets in Alexandria aan de hand is, maar vlakbij. Ik verdenk dat joch, die zoon van Deanna. Die was ook al aan het sneaken bij Rick en Morgan toen die het lijk van zijn vader wilden achterlaten/begraven in het bos. Die vertrouwt Rick echt niet. Hij zou weleens te maken kunnen hebben met die W gasten. Deanna vertrouw ik ook nog niet helemaal eigenlijk, die zou ook in het complot met die W-gasten kunnen zitten.L1nt schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:29:
Maar zit nu wel met de vraag: Waar de Fuck is Carol? Toeter komt van het dorp af maar geloof nooit dat het al zo ver overlopen is dat Carol er niks meer aan kan doen...... toch?? toch?? AAARGH!!! WAAROM WEEK WACHTEN???
Daarnaast vergeet ook niet die scene uit seizoen 5 bij die vrachtwagens waarin walkers met W op hun hoofd in opgesloten waren. Nu zie je dus dat er een hele quarry vol met walkers is. Iemand is dus walkers aan het sparen.
Dat denk ik niet hoor. Je zag ook hoe de walkers in die kuil vielen, dus de uitleg die Rick gaf lijkt mij aannemelijker. Wel denk ik dat het vanuit het dorp zelf komt, aangezien je in de preview veel onrust in Alexandria is.
Do what you love, do it often
Het leek anders er best wel op dat het joch walkers aan het lokken was om in die kuil te vallen. En daarnaast kan datgene wat ik zei natuurlijk wel de aanzet zijn voor die onrust in het dorp.macciez schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:56:
[...]
Dat denk ik niet hoor. Je zag ook hoe de walkers in die kuil vielen, dus de uitleg die Rick gaf lijkt mij aannemelijker. Wel denk ik dat het vanuit het dorp zelf komt, aangezien je in de preview veel onrust in Alexandria is.
Ik had het gevoel dat die jongen zonder Rick gewoon ook in die kuil was gevallen. Leek toch echt iets te panisch wmbZeror schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:58:
[...]
Het leek anders er best wel op dat het joch walkers aan het lokken was om in die kuil te vallen. En daarnaast kan datgene wat ik zei natuurlijk wel de aanzet zijn voor die onrust in het dorp.
Do what you love, do it often
Je hebt toch gelijk. Zag er wel iets te panisch uit. Ik laat mijn verdenkingen alleen bij Deanna dan.
Deanna is het helemaal eens met Rick. Dan is het eerder dat blonde vrouwtje waar Rick op geilde en haar mishandelende man van heeft vermoord.Zeror schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:06:
Je hebt toch gelijk. Zag er wel iets te panisch uit. Ik laat mijn verdenkingen alleen bij Deanna dan.
En dan nog denk ik niet dat iemand het in Alexandria is. Binnen het dorp maakt Carol er wel korte metten mee. Of het is haar omdat het dorp aangevallen word door de Wolves.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Volgens mij zegt Rick nog iets in de trant van "so now we're eating his food too" ofzo tegen Michonne, als Morgan vastgebonden ligt.Scrummie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:18:
[...]
Ah oke. Ik zal vanavond (denk ik) ook even terug kijken. Altijd leuk.. Ik kan me nog wel goed herinneren dat ze op een gegeven moment op een spoorlijn lopen, en Carl en Michone aan het ouwehoeren zijn over zo'n mueslireepje, met caramel dacht ik.
Vind die hele conversatie wel extreem grappig trouwens, vooral Michonne's "thats how it is, isn't it? You always think there's one more peanutbutter" Ik ging helemaal stuk.
Denk het niet, ze weet waar de rest op dat moment mee bezig is. Ze zou dat niet riskeren.L1nt schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:02:
[...]
Deanna is het helemaal eens met Rick. Dan is het eerder dat blonde vrouwtje waar Rick op geilde en haar mishandelende man van heeft vermoord.
En dan nog denk ik niet dat iemand het in Alexandria is. Binnen het dorp maakt Carol er wel korte metten mee. Of het is haar omdat het dorp aangevallen word door de Wolves.
Ik gok op de Wolves...
Ik bedoelde ook meer dat Carol het deed omdat er opeens een hele vrachtwagen vol wolves voor de deur staan.
Kan ze niet in haar eentje aan dus hulp roepen via claxon is enige manier.
In het begin zag je wel een auto rijden waaruit iemand een zombie neer schoot. Ik vermoed dat dit een handjevol wolves zijn op weg naar Alexandria.
Hoeveel zitten daar in? Max 4-5. Met of zonder Carl zorgt Carol wel dat die niet voldoende tijd hebben om de claxon zo lang in te drukken.
Of ze staan een stukje verderop verborgen.
Hoe dan ook, nog 5 dagen speculeren
Kan ze niet in haar eentje aan dus hulp roepen via claxon is enige manier.
In het begin zag je wel een auto rijden waaruit iemand een zombie neer schoot. Ik vermoed dat dit een handjevol wolves zijn op weg naar Alexandria.
Hoeveel zitten daar in? Max 4-5. Met of zonder Carl zorgt Carol wel dat die niet voldoende tijd hebben om de claxon zo lang in te drukken.
Of ze staan een stukje verderop verborgen.
Hoe dan ook, nog 5 dagen speculeren

Het is maar waar je jezelf druk over kunt maken.. over iets wat op internet gezegd word 
Ik vond het een prima aflevering, jammer van de slechte CGI in het begin. Zelfs mijn vriendin merkte het op en die geeft er normaal gesproken echt helemaal niks om. Dus dat zegt wel genoeg.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Ik vond het een prima aflevering, jammer van de slechte CGI in het begin. Zelfs mijn vriendin merkte het op en die geeft er normaal gesproken echt helemaal niks om. Dus dat zegt wel genoeg.
Ben benieuwd naar de volgende aflevering!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Haha, ja mooi idd... toen die vrachtwagen van die rand afkieperde... aiaiai
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Bij seizoen 5 had ik meer het gevoel dat ik naar gtst aan het kijken was. Een paar leuke afleveringen daar gelaten, maar over het algemeen vond ik het niet zo spannend.Notna schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 10:41:
Graag. Wat was je probleem met S05 dan specifiek? Er gebeurde toch aardig wat? De actie ratio vs verhaal opbouw was wellicht wat scheef, maar er zaten genoeg spannende momenten in imo
Hoop ook dat de CGI wat beter gaat zijn in de komende aflevering. Óf dat ze het gewoon er uit laten; er zijn niet heel veel scenarios waar het echt nodig is denk ik zo.
Ik geloof dat die discussie hier ten tijde van S05 ook is geweest, maar je moet jezelf afvragen of het uitdiepen van personages niet een logisch gedeelte is van een serie. Elke aflevering alleen maar walker slashing lijkt mij ook erg saai. Entertaining, maar na 5 seizoenen heb je dat ook wel weer gehad.mike0001 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:02:
[...]
Bij seizoen 5 had ik meer het gevoel dat ik naar gtst aan het kijken was. Een paar leuke afleveringen daar gelaten, maar over het algemeen vond ik het niet zo spannend.
Ik denk dat het wel nodig is voor het ontwikkelen van de serie ook, zonder dat het monotoon in geen één kant. Ik weet niet of je de strips gelezen hebt, maar daar zaten ook wat saaiere passages tussen
Helemaal mee eens hoor. Maar diepgang moet niet ten koste gaan van het kijk plezier. Als ik puur drama wilde zien zijn er zat andere series die dat goed doen. Een evenwicht tussen diepgang en lekkere gore en actie (want laten we eerlijk zijn, daar kijken we voor) was ver te zoeken in seizoen 5Notna schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
Ik geloof dat die discussie hier ten tijde van S05 ook is geweest, maar je moet jezelf afvragen of het uitdiepen van personages niet een logisch gedeelte is van een serie. Elke aflevering alleen maar walker slashing lijkt mij ook erg saai. Entertaining, maar na 5 seizoenen heb je dat ook wel weer gehad.
Ik denk dat het wel nodig is voor het ontwikkelen van de serie ook, zonder dat het monotoon in geen één kant. Ik weet niet of je de strips gelezen hebt, maar daar zaten ook wat saaiere passages tussen
Ben ik de enige die vindt dat aflevering 1 van dit seizoen beter op z'n plaats was als einde van het vorige seizoen? Een veel mooiere cliffhanger dan Morgan die ff op een ongelegen moment komt buurten. 
Maar het is een mooie seizoensstart, dat dan weer wel!
Maar het is een mooie seizoensstart, dat dan weer wel!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat iemand de boel saboteert met die toeter. Dus ofwel die zoon die wraak wil nemen op Rick (en zijn plan dus dwarsboomt). Danwel een groepering die Alexandria aan wil vallen. Binnen zitten ze niet want er bleven daar genoeg mensen achter om het fort te verdedigen, o.a. Carol.
Als ik de promo voor aflevering 2 zie, denk ik dat we pas in aflevering 3 duidelijk hebben wat er nou gaande is.
Is er iemand die mij kan vertellen of de serie al wacht dichterbij enige uitleg is gekomen? Ik ben afgehaakt toen de man met de mat in zijn nek toegaf dat die helemaal geen scientist was. "Ik heb alle antwoorden, oh nee grapje". Is het nog steeds vluchten van plek naar plek zonder enige uitbreiding van het verhaal?
Als je een uitbreiding van het verhaal wil raad ik je aan om "Fear The Walking Dead" te gaan kijken. In the Walking Dead is er nog steeds weinig duidelijkheid en vluchten ze nog steeds van plek naar plek. (Vrij kort door de bocht, maar zo is het eigenlijk wel).Piet_Piraat7 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:34:
Is er iemand die mij kan vertellen of de serie al wacht dichterbij enige uitleg is gekomen? Ik ben afgehaakt toen de man met de mat in zijn nek toegaf dat die helemaal geen scientist was. "Ik heb alle antwoorden, oh nee grapje". Is het nog steeds vluchten van plek naar plek zonder enige uitbreiding van het verhaal?
is everything cool?
Enige uitleg voor wat? De oorsprong van de uitbraak? Heh verwacht maar niet dat die ooit gaat komen in TWD hoor, misschien in FTWD... maar deze serie (TWD dus) gaat helemaal niet over de uitbraak, de zombies or uberhaupt die infecties.
Er stonden genoeg wagens langs de weg die vast wel wat benzine over zouden hebben. Vannacht heb ik aflevering terug gekeken en ik vroeg me af hoe ze aan die helium ballonnen kwamen. Normaal zou je daar niet over beschikken lijkt me.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
In seizoen 1 van FTWD schiet je niks mee op dus het verhaal is hetzelfde als TWD alleen volgen we nu een ander familie. Als je van B-films houdt is FTWD een echte aanrader.FREAKJAM schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:36:
[...]
Als je een uitbreiding van het verhaal wil raad ik je aan om "Fear The Walking Dead" te gaan kijken. In the Walking Dead is er nog steeds weinig duidelijkheid en vluchten ze nog steeds van plek naar plek. (Vrij kort door de bocht, maar zo is het eigenlijk wel).
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Niet helemaal waar. Deze familie wordt gevolgd direct vanaf het begin van de uitbraak en ze zijn zich direct bewust van het feit dat mensen die niet ziek zijn en een natuurlijke dood sterven terugkomen als walkers. Wanner Rick ontwaakt is de uitbraak al 4 a 5 maanden gaande.Mandrake466 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 06:13:
[...]
In seizoen 1 van FTWD schiet je niks mee op dus het verhaal is hetzelfde als TWD alleen volgen we nu een ander familie. Als je van B-films houdt is FTWD een echte aanrader.
is everything cool?
Ja, en? Voor de rest is er toch geen verschil? Rick en zijn gang weten onderhand ook dat je altijd als zombie terugkomt.FREAKJAM schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 10:17:
[...]
Niet helemaal waar. Deze familie wordt gevolgd direct vanaf het begin van de uitbraak en ze zijn zich direct bewust van het feit dat mensen die niet ziek zijn en een natuurlijke dood sterven terugkomen als walkers. Wanner Rick ontwaakt is de uitbraak al 4 a 5 maanden gaande.
Mischien dat ze in seizoen 2 van FTWD met iets nieuws komen zoals: WAAROM IEDEREEN IN EEN ZOMBIE VERANDERT ALS ZE DE PIJP UIT GAAN!
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
En vanmorgen vond je nog alles hetzelfde qua verhaal. In TWD wist men het sinds Shaun weer opstond als Walker toen Rick hem eerst vermoordde en dat was in seizoen 3, dus dan is het logisch dat iedereen het ondertussen weet.Mandrake466 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:07:
[...]
Ja, en? Voor de rest is er toch geen verschil? Rick en zijn gang weten onderhand ook dat je altijd als zombie terugkomt.
Mischien dat ze in seizoen 2 van FTWD met iets nieuws komen zoals: WAAROM IEDEREEN IN EEN ZOMBIE VERANDERT ALS ZE DE PIJP UIT GAAN!
is everything cool?
Qua verhaal is het zelfde maar de volgorde wijkt iets afFREAKJAM schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:30:
[...]
En vanmorgen vond je nog alles hetzelfde qua verhaal. In TWD wist men het sinds Shaun weer opstond als Walker toen Rick hem eerst vermoordde en dat was in seizoen 3, dus dan is het logisch dat iedereen het ondertussen weet.
Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:26:
Mensen die willen weten waarom er zombies zijn begrijpen de serie totaal niet imo.....

Altijd die arrogante "jullie begrijpen de serie niet" houding hier. Lang niet altijd van toepassing. Dat die zombies niet de hoofdrol nemen betekent niet dat mensen er niet nieuwschierig naar kunnen zijn
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
De serie geeft geen enkele indicatie dat we ooit antwoorden krijgen over het waarom. Ook niet in de comics. Ik vind het juist heel sterk dat de zombies gewoon een gegeven zijn. Bam, hier is de nieuwe realiteit, deal with it.
En de mens (als zijn eigen worst enemy) in een apocalyptische setting, dat maakt TWD imho zo goed. En houdbaar, want het zou flink saai worden als het alleen om de gore ging, zonder te begrijpen waardoor het komt.
Wellicht dat Hoijong daar op doelde.
En de mens (als zijn eigen worst enemy) in een apocalyptische setting, dat maakt TWD imho zo goed. En houdbaar, want het zou flink saai worden als het alleen om de gore ging, zonder te begrijpen waardoor het komt.
Wellicht dat Hoijong daar op doelde.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik schrijf imo en het is niet arrogant als je een algemeen gegeven meldt. Daarnaast praat jij over nieuwsgierigheid en reageer ik op iemand die schijnbaar de serie niet meer kan volgen, omdat het een totaal andere insteek heeft dan gewenst/verwacht. Ik ga ook niet klagen dat er zoveel gezongen wordt in Glee en het verhaal zo slecht is.....Tsurany schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:46:
[...]
![]()
Altijd die arrogante "jullie begrijpen de serie niet" houding hier. Lang niet altijd van toepassing. Dat die zombies niet de hoofdrol nemen betekent niet dat mensen er niet nieuwschierig naar kunnen zijn
Dat is het grootste probleem met deze serie: het gaat om de gore en de rest is een soap.Twhomp schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:37:
De oorzaak van die apocalyptische setting is imho een stuk interessanter dan een groepje mensen die hetzelfde doen als wat ze altijd al doen (muv wegrennen van zombies of er juist op inhakken).
Daarom vind ik het heel jammer dat dit ook in FTWD totaal niet aan bod komt. Het werd groots geintroduceerd als "achtergrondverhaal" en het blijkt gewoon weer niet meer te zijn dan TWD, maar dan met wat knappe latino's.
Het meisje waar het allemaal mee zou zijn begonnen, bijvoorbeeld, is niet meer dan een paar minuten in beeld geweest...
Dat zit wel Schnorr.
Er staat me iets van bij dat er een soort origins-comic was met uitleg over de oorzaak van het virus:Twhomp schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:37:
De serie geeft geen enkele indicatie dat we ooit antwoorden krijgen over het waarom. Ook niet in de comics. Ik vind het juist heel sterk dat de zombies gewoon een gegeven zijn. Bam, hier is de nieuwe realiteit, deal with it.
spoiler:
Er daalt een soort spore uit de ruimte neer op aarde.
Maar ik kan me niet herinneren of dat klopt en of het überhaupt een officiële release was. Iemand?
Nomen nescio
Ik vond Rick een beetje vreemd in de eerste aflevering van S06. Er is te veel onnodig ongemak. Ongemak met Morgan hoeft in principe niet; als hij een avondje op de veranda gaat vertellen waarom hij deze keuzes nu maakt, dan is dat opgelost. Hetzelfde geldt voor het erg ongemakkelijke gesprek met die blonde vrouw.
Ik snap dat er wat spanning en wrijving moet zijn tussen de karakters in een serie, maar als die al opgelost kunnen worden door drie extra zinnen uit te spreken voelt dat niet altijd 'natuurlijk'.
Anyway wel mooie beelden met die hele horde, dat zwart-wit had van mij niet gehoeven.
Ik snap dat er wat spanning en wrijving moet zijn tussen de karakters in een serie, maar als die al opgelost kunnen worden door drie extra zinnen uit te spreken voelt dat niet altijd 'natuurlijk'.
Anyway wel mooie beelden met die hele horde, dat zwart-wit had van mij niet gehoeven.
Weeeellll some people called it O.o
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Serie is inderdaad gebaseerd op een comic, maar ook daar geen uitleg over de oorzaak.Bra-Jo schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:00:
[...]
Er staat me iets van bij dat er een soort origins-comic was met uitleg over de oorzaak van het virus:
As to the cause of the zombie outbreak, Kirkman wrote, "I have ideas [about the cause of the zombie plague]...but it's nothing set in stone because I never plan on writing it. So yes...I do know...kind of.
http://walkingdead.wikia.com/wiki/Continuity
Best een toffe aflevering deze week, laat goed zien dat ze helemaal zo veilig niet zijn in hun "vesting".
Ben beeuwd wat morgan er nog meer van weet, hij leek ze duidelijk te kennen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Morgan had al eerder een aanvaring gehad met een paar van die wolves, vandaar.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:16:
Best een toffe aflevering deze week, laat goed zien dat ze helemaal zo veilig niet zijn in hun "vesting".
Het is allemaal wel lekker toevallig dat de grootste groep fighters net met Rick weg is om die walkers weg te werken, anders waren die wolves een stuk sneller dood geweest. Sowieso best een kamikaze actie om met wat machetes een community binnen te vallen. Ik gok dat ondertussen de policies wel gaan veranderen, iedereen altijd gewapend etc.
Zit me sowieso af te vragen hoe die Wolves zo lang overleefd hebben...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Dit is voor mij het grootste probleem met dit soort series: als ze allemaal eens een dagje rond de tafel gaan zitten, hun eigen geschiedenis vertellen en uitleggen dat het buiten de muren zo simpel niet is, dan zal dat dorpje heus wel wakker worden. Maar nu moet dat allemaal zo moeizaam.Franco10 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:38:
Ik vond Rick een beetje vreemd in de eerste aflevering van S06. Er is te veel onnodig ongemak. Ongemak met Morgan hoeft in principe niet; als hij een avondje op de veranda gaat vertellen waarom hij deze keuzes nu maakt, dan is dat opgelost. Hetzelfde geldt voor het erg ongemakkelijke gesprek met die blonde vrouw.
Maar hoe komt dat Morgan zo snel terug is terwijl er nog altijd geen spoor is van Rik, Glen,...? Ze waren niet ver van mekaar verwijderd in de vorige aflevering. Het enige wat ik me kan inbeelden is dat in de volgende aflevering te zien is hoe de rest van de groep midden in de walkers zit.
En wat werd bedoeld met het einde, gaat Morgan terug op zijn eentje verder omdat hij het niet eens is met de moorden? Hij zei eerder wel 'my group has guns', dus ik hoop dat hij het toch echt als zijn groep kan beschouwen.
(Toen hij alleen dat huis binnen ging had ik wel nog even schrik dat dat de armory was en hij neergeschoten ging worden door die vrouw.)
Dat lijkt op het verhaal uit de anime CharlotteBra-Jo schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:00:
[...]
Er staat me iets van bij dat er een soort origins-comic was met uitleg over de oorzaak van het virus:
spoiler:Er daalt een soort spore uit de ruimte neer op aarde.
Maar ik kan me niet herinneren of dat klopt en of het überhaupt een officiële release was. Iemand?
Ja precies dit eigenlijk. Dit is het gemeenschappelijke probleem van alle series die langere seizoen meelopen. Op een gegevent moment zijn alle acceptabele, natuurlijke fouten op en moeten de schrijvers iets meer hun best doen om problemen in het scenario te duwen.Yohsoog schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
Dit is voor mij het grootste probleem met dit soort series: als ze allemaal eens een dagje rond de tafel gaan zitten, hun eigen geschiedenis vertellen en uitleggen dat het buiten de muren zo simpel niet is, dan zal dat dorpje heus wel wakker worden. Maar nu moet dat allemaal zo moeizaam.
Volgens mij hebben rick (vrij ondubbelzinnig) en anderen meermalen uitgelegd aan de Alexendrians hoe de wereld buiten is.Blijkbaar "slikten" ze het niet. Neem aan dat na deze aflevering het kwartje valt, bij de zoon van Deanna in ieder geval getuige zijn vraag of dit is zoals de wereld nu is.
Toffe aflevering, aan de ene kant Carol die alles neerschiet wat ze ziet en aan de andere kant Morgan die misschien te lief bezig is, maar dat werkt wel voor hem.
Tenzij hij the wolves al eerder heeft gespaard. Dan is dit indirect zijn schuld.
Tenzij hij the wolves al eerder heeft gespaard. Dan is dit indirect zijn schuld.
Welk einde heb jij gezien? het einde bij mij was dat hij die kerel van de Wolves met zn stok doodsloeg in dat huis. Lijkt me dat hij daar merkte dat hij niet anders kon.Yohsoog schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
En wat werd bedoeld met het einde, gaat Morgan terug op zijn eentje verder omdat hij het niet eens is met de moorden? Hij zei eerder wel 'my group has guns', dus ik hoop dat hij het toch echt als zijn groep kan beschouwen.
(Toen hij alleen dat huis binnen ging had ik wel nog even schrik dat dat de armory was en hij neergeschoten ging worden door die vrouw.)
Edit: Nog even gekeken, jij bedoelt dat waar hij Carol nog tegenkomt op de weg. Lijkt mij meer dat ze weer terug gaan naar hun huis oid, gewoon om nog een keer te laten zien dat het twee uitersten zijn die tegenover elkaar staan (alles doodschieten tegenover niemand willen doden).
[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 19-10-2015 19:47 ]
Er zijn altijd wel arrogante mensen die het beter weten en altijd denkt te begrijpen waar de serie over gaat...IMO. Dit is trouwens een algemeen gegeven. Duh.Verwijderd schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:17:
[...]
Ik schrijf imo en het is niet arrogant als je een algemeen gegeven meldt. Daarnaast praat jij over nieuwsgierigheid en reageer ik op iemand die schijnbaar de serie niet meer kan volgen, omdat het een totaal andere insteek heeft dan gewenst/verwacht. Ik ga ook niet klagen dat er zoveel gezongen wordt in Glee en het verhaal zo slecht is.....
Als je wil klagen over Glee dan met je het doen. Niemand houdt je tegen.
Ontopic: het wordt tijd dat Morgan 'Bruce Lee' ook het loodje gaat leggen. Ten eerste komt zijn gevechten nep over en ten tweede loopt ie altijd maar zielig te doen met 'you don't have to kill them'. Halve kamp is uitgemoord en hij ziet hoe ze in stukken worden gehakt en toch zo achterlijk reageren. Wat een reetkever toch!
Mijn favoriet is toch nog stede Carol. wat een tough motherfucking biatch is dat zeg. Van een muisje naar een killer!! Ik zie haar zo de rol van Rick overnemen. Hup Carol hup!
Aan het einde leek Morgan weg te lopen van de groep en kamp?
Lekkere aflevering. Gelukkig pas gister de eerste episode gezien, dus niet zoals de rest van jullie een week in spanning hoeven zitten
.
We weten nog niet zo heel veel af van die wolves? Morgan is ze een keer tegengekomen, maar verder is er weinig van bekend toch?
We weten nog niet zo heel veel af van die wolves? Morgan is ze een keer tegengekomen, maar verder is er weinig van bekend toch?
Heftige aflevering maar WTF CARL??!!??! Je weet inmiddels toch beter? Pop that ass in the head.
Seriously??? Hij zit er net weer 2 afleveringen in en hij moet alweer dood? Hasty decisions much?Mandrake466 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:09:
[...]
Ontopic: het wordt tijd dat Morgan 'Bruce Lee' ook het loodje gaat leggen. Ten eerste komt zijn gevechten nep over en ten tweede loopt ie altijd maar zielig te doen met 'you don't have to kill them'. Halve kamp is uitgemoord en hij ziet hoe ze in stukken worden gehakt en toch zo achterlijk reageren. Wat een reetkever toch!
excuusneger. Nee, heb ik niet gezegd, ik ga niet weer die discussie op gang brengenmark-k schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:00:
[...]
Seriously??? Hij zit er net weer 2 afleveringen in en hij moet alweer dood? Hasty decisions much?
Ik vind 'm juist wel tof, een beetje met die stok zwiepen. Gelukkig lukte het wel bij de 'eindbaas'.
InderdaadL1nt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:46:
Heftige aflevering maar WTF CARL??!!??! Je weet inmiddels toch beter? Pop that ass in the head.

Kwam beter uit in het script. Typisch TWD.L1nt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:46:
Ik snap trouwens wel dat de Kappers dood zijn hoor maar Carl Really. Laat iemand daar ff model in knippen zeg.
Een van de Wolves riep op een gegeven moment dat ze hier niet voor hadden gekozen, ik ben erg benieuwd wat dat betekent en hoeveel Wolves er nog meer zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Carol is echt een geniaal personage. Het ene moment zet ze haar ovengerecht in de oven en zet de timer aan, het andere moment rent ze de straten door en schiet de ene headshot na de andere..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Die blonde kan toch knippen? Haar eigen zoon wil niet, dus knip dan Carl.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:30:
Ik snap trouwens wel dat de Kappers dood zijn hoor maar Carl Really. Laat iemand daar ff model in knippen zeg.
Met haar bloedige schaar
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Haha ja precies. Probleem opgelost.Twhomp schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:06:
[...]
Die blonde kan toch knippen? Haar eigen zoon wil niet, dus knip dan Carl.
Met haar bloedige schaar
Verwijderd
Lesje grammatica zou je goed doen...Mandrake466 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:09:
[...]
Er zijn altijd wel arrogante mensen die het beter weten en altijd denkt te begrijpen waar de serie over gaat...IMO. Dit is trouwens een algemeen gegeven. Duh.
Ontopic:
Wolves! Wie gaat er sneuvelen de komende weken?
Ik denk dat dat gewoon sloeg op hoe de wereld nu is, dat ze daar niet zelf voor gekozen hadden.cheiron schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:00:
Een van de Wolves riep op een gegeven moment dat ze hier niet voor hadden gekozen, ik ben erg benieuwd wat dat betekent en hoeveel Wolves er nog meer zijn.
Over Carol: groot gelijk dat ze iedereen omlegt, maar die ene die ze hadden vastgebonden snap ik toch niet. Zij weet toch ook dat informatie enorm belangrijk kan zijn, dus die kerel bijhouden om achteraf te ondervragen was wel zo nuttig geweest.
Zou zomaar kunnen dat dit gevangenen waren van de wolves die op pad zijn gestuurd om de sterkte van de groep te bepalen oid en dat er nog een veel grotere aanval komt
Ik denk dat we ons mogen voorbereiden aan een aanpassing aan Carl zijn hoofd.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:23:
[...]
Lesje grammatica zou je goed doen...
Ontopic:![]()
Wolves! Wie gaat er sneuvelen de komende weken?
CAROL
\o/
Ik las dit in bericht tijdens de reclame, en toch schok ik me kapot toen ze die vastgebonden man doodschootYohsoog schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:40:
[...]
Ik denk dat dat gewoon sloeg op hoe de wereld nu is, dat ze daar niet zelf voor gekozen hadden.
Over Carol: groot gelijk dat ze iedereen omlegt, maar die ene die ze hadden vastgebonden snap ik toch niet. Zij weet toch ook dat informatie enorm belangrijk kan zijn, dus die kerel bijhouden om achteraf te ondervragen was wel zo nuttig geweest.
Hoe dan ook, wat die Wolves nu weer moeten betekenen snap ik niet echt, ik heb ze nog niet eerder gezien (of het is al zo lang geleden dat ik het vergeten ben). Kan best dat hier een veel grotere groep achter zit. Dacht weer even aan die tank bij de prison, alhoewel ze natuurlijk toch wel magisch in leven blijven...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Vind dat nogal irritant juist. Beetje overdreven allemaal.m0nk schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:04:
Carol is echt een geniaal personage. Het ene moment zet ze haar ovengerecht in de oven en zet de timer aan, het andere moment rent ze de straten door en schiet de ene headshot na de andere..
Carol is geweldig!
Past zicht razendsnel aan (kleed zich als hun en schrijft die W op haar voorhoofd) en heeft totaal geen mededogen en schiet alles dood wat vijandig is. En terecht vind ik. Wat een barbaren die Wolves...
Ik begin me ook een beetje aan Morgan te irriteren, die mag echt wel iets harder worden nu. Hoe kan je zo reageren als iedereen in stukken wordt gehakt... Hij is nog vromer dan de dominee.
En wat betreft Karl zijn kapsel, wat is daar mis mee? Ik vind het best bad ass staam. En nee, ik heb zelf geen lang haar
Ik begin me ook een beetje aan Morgan te irriteren, die mag echt wel iets harder worden nu. Hoe kan je zo reageren als iedereen in stukken wordt gehakt... Hij is nog vromer dan de dominee.

En wat betreft Karl zijn kapsel, wat is daar mis mee? Ik vind het best bad ass staam. En nee, ik heb zelf geen lang haar
Carol aka who is the real big bad wolf !Mandrake466 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:09:
[...]
Er zijn altijd wel arrogante mensen die het beter weten en altijd denkt te begrijpen waar de serie over gaat...IMO. Dit is trouwens een algemeen gegeven. Duh.
Mijn favoriet is toch nog stede Carol. wat een tough motherfucking biatch is dat zeg. Van een muisje naar een killer!! Ik zie haar zo de rol van Rick overnemen. Hup Carol hup!
Aan het einde leek Morgan weg te lopen van de groep en kamp?
jah en dan heb je morgan de droeftoeter, hij is diezelfde stel gasten dus eerder tegengekomen en heeft ze laten leven !

Wat een aflevering vandaag zeg! Carol is gewoon een enorm vet personage met verschillende kanten. Eerst was ze zo vriendelijk in het plaatsje en vervolgens hoe ze deed tegen dat kind met haar koekjes (ben de naam ff kwijt). En nu opeens dit.
Ik ben best wel weggeblazen van deze aflevering!
Ik ben best wel weggeblazen van deze aflevering!
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Bad-ass? Karl is het sukkeltje van de show, en met dat kapsel lijkt het helemaal niks...Terpstars schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:09:
En wat betreft Karl zijn kapsel, wat is daar mis mee? Ik vind het best bad ass staam.
Ik zou jou weleens willen zien op die leeftijdBLACKfm schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:53:
[...]
Bad-ass? Karl is het sukkeltje van de show, en met dat kapsel lijkt het helemaal niks...
Carl een sukkeltje noemen, hij heeft me toch wat meegemaakt op z'n jonge leeftijd, moeder neerknallen etc.
Nee sukkeltje was hij op het begin van de serie, nu echt niet meer.
Coole aflevering. Maar tot nu toe wel een van de mindere stukken in de gehele serie.
Er vallen nu inderdaad teveel gaten in de serie door een onlogisch gebrek aan communicatie.
Waarom die gevangen Wolve doodschieten?
Waarom vraagt niemand aan Morgan waar de rest is?
Waarom kwamen er geen Walkers af op het lawaai? ( deze is wel te verklaren door de kookwekker, speelde zich allemaal in een uur(?) of zo af?)
Waarom schiet Carl niet meteen? Hij deed altijd alles om zijn zusje te beschermen...
Waarom wil Morgan niemand doodmaken? Zelfsmiet als ze onschuldige weerloze mensen afslachten?
Paar onlogische dingen en een beginnende irritatie over het (door meerdere users) genoemde gebrek aan communicatie.
Er vallen nu inderdaad teveel gaten in de serie door een onlogisch gebrek aan communicatie.
Waarom die gevangen Wolve doodschieten?
Waarom vraagt niemand aan Morgan waar de rest is?
Waarom kwamen er geen Walkers af op het lawaai? ( deze is wel te verklaren door de kookwekker, speelde zich allemaal in een uur(?) of zo af?)
Waarom schiet Carl niet meteen? Hij deed altijd alles om zijn zusje te beschermen...
Waarom wil Morgan niemand doodmaken? Zelfsmiet als ze onschuldige weerloze mensen afslachten?
Paar onlogische dingen en een beginnende irritatie over het (door meerdere users) genoemde gebrek aan communicatie.
Er is al heel vaak naar ze gehint, zo zijn ze al een hoop zombies tegen gekomen met een W op hun voorhoofd.kuusj98 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:02:
Hoe dan ook, wat die Wolves nu weer moeten betekenen snap ik niet echt, ik heb ze nog niet eerder gezien (of het is al zo lang geleden dat ik het vergeten ben).
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Jullie weten nu wel dat er een grote horde komt.
Weg
Ik vond 't ook een aangrijpende aflevering. Bewonderenswaardig hoe Morgan nog enige morele standaard probeert te bewaren, terwijl Carol medogenloos losgaat (heel vet, maar het heeft haar al vaker in de problemen gebracht.)
Paar puntjes: Leuk dat Eugene de nieuwe dokter wel ziet zitten. Jammer dat Carls chicky geïntroduceerd moest worden (met een schildpad), om aan het eind te verdwijnen. Carl is een vent geworden; en imho zijn haar past.
Paar puntjes: Leuk dat Eugene de nieuwe dokter wel ziet zitten. Jammer dat Carls chicky geïntroduceerd moest worden (met een schildpad), om aan het eind te verdwijnen. Carl is een vent geworden; en imho zijn haar past.
Morgan gaat nog spijt krijgen van zijn softe instelling. Zijn acties kunnen wel eens de oorzaak zijn van toekomstige doden door de wolves.
De overige bewoners hebben nu een harde les geleerd, Carl hopelijk ook want volgens mij was die meid betrokken bij de zaak.
De overige bewoners hebben nu een harde les geleerd, Carl hopelijk ook want volgens mij was die meid betrokken bij de zaak.
Even een vraag wat ik waarschijnlijk gemist heb in aflevering 1. Rick steekt die gast in zijn hoofd die gebeten is. Daar is Morgan bij aanwezig. Vlak daarna gaat toch die vrachtwagen hoorn?
Hoe kan Morgan dan als enige terug zijn voordat de hoorn afgaat en zie je de rest van de groep niet?
Mis ik iets uit aflevering 1?
Hoe kan Morgan dan als enige terug zijn voordat de hoorn afgaat en zie je de rest van de groep niet?
Omdat Morgan de enige is die is gaan kijken? De rest gaan verder met het plan om de walkers weg te lokken.
Carol (dacht ik) vroeg het ook aan Morgan? Hij antwoorde iets van "they are doing it.."
Morgan "right now?" of ik heb spoken gezien dat kan ook.
Carol (dacht ik) vroeg het ook aan Morgan? Hij antwoorde iets van "they are doing it.."
Morgan "right now?" of ik heb spoken gezien dat kan ook.
Het is lastig in te schatten hoeveel tijd er zit tussen Morgan's vertrek en het moment dat de hoorn klinkt. Dit omdat de rest van de groep bezig was met het hoeden van de kudde.
Morgan is (iets) eerder terug gegaan naar het kamp, de rest zal wel teruggekeerd zijn naar de horde walkers om ze weer op je juiste pad te krijgen nadat de toeter van de vrachtwagen gestopt ismike0001 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:28:
Even een vraag wat ik waarschijnlijk gemist heb in aflevering 1. Rick steekt die gast in zijn hoofd die gebeten is. Daar is Morgan bij aanwezig. Vlak daarna gaat toch die vrachtwagen hoorn?
Ik vond het nogal vaag dat Morgan al terug was terwijl in mijn beleving er weinig tijd zat tussen het neer steken van die gast en de hoorn in aflevering 1.
Maar ik kan het niet meer terugkijken omdat aflevering 2 de ruimte van aflevering 1 heeft ingenomen op de USB. Vandaar maar even de vraag hier stellen.
Seizoen 6 is tot nu toe goed vermaak.
Wat wel vaag is. Aflevering 2 heet JSS en je ziet dat meisje in het begin.... Maar verder komt ze (op een enkele keer na) helemaal niet voor in het verhaal van aflevering 2. Wat is de bedoeling van JSS? Weten we nog niet wat dat is
Maar ik kan het niet meer terugkijken omdat aflevering 2 de ruimte van aflevering 1 heeft ingenomen op de USB. Vandaar maar even de vraag hier stellen.
Seizoen 6 is tot nu toe goed vermaak.
Wat wel vaag is. Aflevering 2 heet JSS en je ziet dat meisje in het begin.... Maar verder komt ze (op een enkele keer na) helemaal niet voor in het verhaal van aflevering 2. Wat is de bedoeling van JSS? Weten we nog niet wat dat is
Wat een aflevering weer! Vond het begin vrij saai omdat er weinig gebeurde maar toen het eenmaal los ging, damn wat ziek!
Op het einde zag je dat JSS staat voor Just Survive Somehow. Wat dat verder betekent geen idee, misschien haar levensmotto?mike0001 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:39:
Wat is de bedoeling van JSS? Weten we nog niet wat dat is
Mejor así
Thanks. Nu je het zegt valt het kwartje. Die link had ik even niet gelegd.Barbas schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 07:42:
Wat een aflevering weer! Vond het begin vrij saai omdat er weinig gebeurde maar toen het eenmaal los ging, damn wat ziek!
[...]
Op het einde zag je dat JSS staat voor Just Survive Somehow. Wat dat verder betekent geen idee, misschien haar levensmotto?
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet terugkomt. Een hele intro aan haar wijden om haar vervolgens zo te laten verdwijnen is niet echt des Walking Dead. Misschien dat ze idd wel betrokken is bij de Wolves of zoiets. Er was namelijk ook iemand die schijnbaar foto's had gemaakt binnen de muren. Dat had die ene Wolf bij zich toch? Misschien dat zij dat was. Ik ben er iig van overtuigd dat we haar nog wel terug zien.Sendy schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 04:08:
Ik vond 't ook een aangrijpende aflevering. Bewonderenswaardig hoe Morgan nog enige morele standaard probeert te bewaren, terwijl Carol medogenloos losgaat (heel vet, maar het heeft haar al vaker in de problemen gebracht.)
uhm...
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.