[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 51 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Dersan schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:58:
Ik vermoed eigenlijk dat Rik de man van Diana in zijn kop schoot, om hem geen zombie te laten worden, ipv die chirurg/alcoholist.
Zeker weten van niet eigenlijk, hij draait zich om richting het pad waarin die gozer inmiddels door Abraham gepinned was. Dan kijkt hij omhoog en ziet hij Morgan staan.

Sowieso was het geen geheim dat hij die dude dood wilde, alleen Deanna was daar op tegen dus gebeurde het niet. Nu hij haar man vermoord heeft had zij ook zoiets van "fuck it" en gaf ze Rick toestemming om m neer te knallen. Rick doet dat uiteraard maar al te graag zodat hij eindelijk in alle rust die chick van m kan boinken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

sjaak88 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:23:
[...]

Nog geen enkele dagen geleden is er iemand van the community doodgegaan de zoon van Deanna. Ik weet zeker dat Glenn hem zo had vermoord als hij niet in Alexendria zou hebben gewoond.

Om nu de boel daar nog meer over de zeik te helpen kan ik wel begrijpen dat hij zijn leven spaart naar al de shit die er al is gebeurd.
Want Glenn heeft al vaker iemand in koele bloede neer geschoten? Ik geloof van niet namelijk. Glenn kan dat niet, zit nog teveel goeds in.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30
mark-k schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:37:
[...]

Zeker weten van niet eigenlijk, hij draait zich om richting het pad waarin die gozer inmiddels door Abraham gepinned was. Dan kijkt hij omhoog en ziet hij Morgan staan.

Sowieso was het geen geheim dat hij die dude dood wilde, alleen Deanna was daar op tegen dus gebeurde het niet. Nu hij haar man vermoord heeft had zij ook zoiets van "fuck it" en gaf ze Rick toestemming om m neer te knallen. Rick doet dat uiteraard maar al te graag zodat hij eindelijk in alle rust die chick van m kan boinken :+
Zou het niet een super cliffhanger zijn, als blijkt dat Rick Pete helemaal niet heeft dood geschoten, maar vlak naast hem in de grond heeft geschoten? We weten alleen dat Rick heeft geschoten, dat Morgen (de moraalridder) zeer verbouwereerd kijkt en that's it... Jammer dat het nog 6mnd duurt. Zou verboden moeten worden ;)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Zou een goede zijn, maar geloof er niks van. Rick zn eerste doel was die gozer dood krijgen, enige manier waarop ik dat concept zie gebeuren is dat hij schrok van Morgan en daarom miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Scrummie schreef op donderdag 02 april 2015 @ 19:57:
[...]

Want Glenn heeft al vaker iemand in koele bloede neer geschoten? Ik geloof van niet namelijk. Glenn kan dat niet, zit nog teveel goeds in.
Na alles wat hij heeft meegemaakt? Dan knapt ieder persoon op een gegeven moment wel, althans dat denk ik.
Maar je hebt gelijk dat we hem nog niemand koelbloedig heb zien vermoorden, dus dat moet nog blijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30
mark-k schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:08:
Zou een goede zijn, maar geloof er niks van. Rick zn eerste doel was die gozer dood krijgen, enige manier waarop ik dat concept zie gebeuren is dat hij schrok van Morgan en daarom miste.
Dat klopt ook, zo is het ook volledig in beeld gebracht (al dan niet geblindeerd door de roze bril die Jessie bij Rick heeft opgezet :P). Het kan natuurlijk ook zijn, dat Rick op het juiste moment weer bij zijn positieven kwam en zodoende bedacht dat hij geen koelbloedige moordenaar is, maar juist een humane agent en daarom mis schoot.

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:06
Ging het beeld niet op zwart tijdens het schot van het pistool. In ca. alle films die ik gezien heb betekent dat maar 1 ding. Nekschot completed... dus lijkt me sterk dat ie bewust naast schoot. Maar we zullen zien...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:59

Player1S

Probably out in the dark

Zouden de inwoners van Alexandria eigenlijk al weten dat iedereen besmet is en een ieder die, zonder hersentrauma, dood gaat terug komt als een zombie?

Hoewel het qua bewegingen niet lijkt te kloppen kan het zomaar zijn dat ie toch de man van Deanna door de kop schoot.

Echter zie je Deanna hem roepen en je ziet Rick zich richting haar draaien om vervolgens om te draaien en te schieten.

Aan de andere kant zou dat wel de "gasp" verklaren die je hoort. Rick liet juist zien hoe belangrijk zijn ervaring is door die zombie mee te nemen. Pete komt als compleet doorgedraaide idioot met een zwaard zwaaien en dood een onschuldige inwoner.
Als Deanna dan zegt "do it" lijkt me de schok minder groot als ie daadwerkelijk Pete dood schiet. Als ie echter de al dode man van... door de kop schiet is dat juist verrassend en schokkend.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Ik denk ook dat ie de hubby van Deanna kadoek schoot. Dit zou toch turnen omdat zijn keel doorgesneden is.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Damian schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:26:
Ik denk ook dat ie de hubby van Deanna kadoek schoot. Dit zou toch turnen omdat zijn keel doorgesneden is.
Zijn we even vergeten dat bij praktisch elke dierbare die het loodje legt in de serie er een waardig afscheid gegeven wordt voor hij/zij turned in een zombie. Zo was het ook in de gevangenis met de pa van iemand. Daar zat Glenn volgens mij ook naast het bed, of iemand anders om pas het mes door de schedel te steken voordat deze terugkwam als zombie.

Nogal crue en behoorlijk onverantwoord om iemand die in de armen ligt te sterven van Deanne een kogel te geven. Ik blijf bij het nekschot van Pete

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik blijf ook bij Pete. De mensen van Alexandria hebben denk ik nog niet gezien dat mensen ook zombies worden als ze dood gaan, ideaal leermoment. Plus Rick is ook slim genoeg om de kans om Pete te vermoorden te pakken en Deanne niet verder tegen zich in het harnas te jagen. Haar man door z'n hoofd schieten terwijl hij z'n laatste adem uitblaast jaag je haar wel mee tegen je in het harnas :P

En de 'gasp' zou ook gewoon heel goed kunnen komen van een kogel door z'n hoofd op korte afstand. Hoeveel zijn de mensen in Alexandria nu echt gewend? Helemaal niks lijkt mij dus dat heeft sowieso impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nekschot Pete is, by far, het meest voor de hand liggend. De beelden lijken hier ook vrijwel 100% naar te hinten.

Echter zijn er ook genoeg argumenten te bedenken waarom het toch hubby is ipv Pete.
Het turnen kan variëren van paar minuten (Shane) tot paar uur (zusje Andrea).
Pete laten leven levert ook weer sympathie op. Je bent dus niet een koelbloedige moordenaar maar doet alleen wat echt noodzakelijk is. Hoewel ik Pete nooit zou verbannen of laten blijven want in beide gevallen heb je gevaarlijke vijand erbij.
Als je Pete neer schiet krijg je ook stukje chaos en het is maar de vraag of ze dan tijdig hubby mes door de kop kunnen steken. Zeker als die binnen paar minuten turnt.

En het past gewoon in het film/serie cliché. Iedereen denkt dat ie Pete neer heeft geschoten en bam volgende aflevering blijkt dat ie hubby door de kop heeft geknalt....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:25

Spooksel

Spooksel!

Voor wie het wil weten :)
spoiler:
In de comics was het toch echt Pete :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hmm, wilde je quoten om te vragen wat we precies wilden weten, maar als je quote krijg je de spoiler te lezen -O-

Spoiler is dus zoals verwacht over wie van de 2 wel of niet geschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ik snap eigenlijk überhaupt niet dat daar zoveel discussie over is gezien de beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7

Lijkt mij toch 100% duidelijk dat Pete doodgeschoten is.. Als het die man van Deanna was dan had hij/de camera niet hoeven draaien.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

mark-k schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:18:
Hmm, wilde je quoten om te vragen wat we precies wilden weten, maar als je quote krijg je de spoiler te lezen -O-

Spoiler is dus zoals verwacht over wie van de 2 wel of niet geschoten wordt.
Sorry :o

Maar aangezien de hele discussie dus al ging over wie er nou afgeschoten werd leek het me vrij duidelijk waar de spoiler over ging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb de scene net nog eens gekeken. Rick schiet echt Pete neer. Pete wordt door Abraham op de grond gehouden bij de poort waar ie binnenkwam. Rick staat tussen Pete en Deanne in en kijkt naar Deanne (hij staat nu met zn rug naar de poort toe). Als Deanne zegt "Do it!", draait ie zich om naar de poort toe waar Pete op de grond ligt en schiet. Dan ziet ie Morgan in de poortopening staan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Zeror schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:34:
Ik heb de scene net nog eens gekeken. Rick schiet echt Pete neer. Pete wordt door Abraham op de grond gehouden bij de poort waar ie binnenkwam. Rick staat tussen Pete en Deanne in en kijkt naar Deanne (hij staat nu met zn rug naar de poort toe). Als Deanne zegt "Do it!", draait ie zich om naar de poort toe waar Pete op de grond ligt en schiet. Dan ziet ie Morgan in de poortopening staan.
Zo is het, en niet anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Angeloonie schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:25:
8)7

Lijkt mij toch 100% duidelijk dat Pete doodgeschoten is.. Als het die man van Deanna was dan had hij/de camera niet hoeven draaien.
En juist dat dik gedrukte vind ik reden om te twijfelen. Hoe vaak doen seriemakers dat nou wel niet? Als iets 100% duidelijk lijkt te zijn blijkt het iets totaal anders te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Ik vind het ook niet duidelijk genoeg. Ze hebben het niet voor niets op deze manier in elkaar geknipt qua shots. Juist om lekker twijfel te zaaien.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

wesleydw schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:57:
[...]
Hij was altijd al erg agressief?
Zeker na een paar borrels, zoals vorige keer. En hij stortte zo te horen volledig in nadat Carol hem bedreigd had met haar mes ...

lukadad schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:03:
Wie heeft dat briefje met die waarschuwing in die auto bij de wolves achtergelaten?
Vroeg ik me ook af, dus nog even terug gekeken ; er staat op :
trap
bad people
coming
don't stay

vermoedelijk dus een vorig slachtoffer van de 'trap' ...

ik zit alleen nog een beetje met de rol van de man in de rode cape .. en die opmerking toen ze zijn keel doorsneden : welcome home

En toen Aaron vertelde dat hij, Aiden en Nicholas 3 mensen die niet 'pasten' weer weg hadden gebracht, moest ik toch denken aan dat tripje van o.a. Glenn en Aiden en die walker die aan een touw hing ... verhaal over hoe walkers een aantal van Aiden's groep hadden gedood.

[ Voor 62% gewijzigd door Goner op 03-04-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:46
Voor mij was het ook duidelijk. Waarom zou Rick de man van Deanne neerschieten?
Ten eerste klopt de richting van de shots niet, zoals aangegeven. Ten tweede had Deanne haar man nog in haar armen, dan schiet je niet zomaar even een kogel door zijn hoofd, beetje riskant om haar ook te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Laat de twijfelaars maar twijfelen, op basis van compleet niets ;). Je mag mij voeren aan walkers als blijkt dat Pete niet dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Goner schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 14:36:
[...]

Zeker na een paar borrels, zoals vorige keer. En hij stortte zo te horen volledig in nadat Carol hem bedreigd had met haar mes ...

[...]

Vroeg ik me ook af, dus nog even terug gekeken ; er staat op :
trap
bad people
coming
don't stay

vermoedelijk dus een vorig slachtoffer van de 'trap' ...

ik zit alleen nog een beetje met de rol van de man in de rode cape .. en die opmerking toen ze zijn keel doorsneden : welcome home

En toen Aaron vertelde dat hij, Aiden en Nicholas 3 mensen die niet 'pasten' weer weg hadden gebracht, moest ik toch denken aan dat tripje van o.a. Glenn en Aiden en die walker die aan een touw hing ... verhaal over hoe walkers een aantal van Aiden's groep hadden gedood.
Dat "Welcome home" is gewoon omdat hij nu ook een van de Trap-walkers wordt en dus de rest van zijn "leven" als walker in die omheining zal blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Over dat briefje; hoe zou iemand het kunnen weten dat het een val is op het moment dat ze de auto invluchten? Op dat moment kunnen ze dat eigenlijk nog niet weten.
Of zouden ze eerst de zombies wegjagen en de auto dicht houden op de 1 of andere manier?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dat het een val was, merk je snel genoeg ; je probeert een container open te maken, en vervolgens springt er een kabel los en gaan alle afgesloten containers open en stromen er walkers uit.
Vervolgens zijn ze de auto ingevlucht en toen die Wolves de walkers weer terug de containers in lokten, hadden de vorige slachtoffers wel in de gaten wat er gebeurde ...

Zag net nog iets ; als Aaron dat Alaska kenteken los zit te schroeven, bekijkt Daryl de andere opleggers en het lijkt wel of er op eentje ook het kenteken ontbreekt ?

op 00:59
YouTube: The Walking Dead 5x16 Daryl Dixon & Aaron Caught in a Trap

[ Voor 34% gewijzigd door Goner op 03-04-2015 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Wat ik me afvraag, klopt het dat de laatste aflevering S05E16 iets meer dan 1 uur duurt?
Hij zou 90 minuten duren toch?
Heb hem nog niet gekeken want vond het wel vreemd.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Goner schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:23:
Dat het een val was, merk je snel genoeg ; je probeert een container open te maken, en vervolgens springt er een kabel los en gaan alle afgesloten containers open en stromen er walkers uit.
Vervolgens zijn ze de auto ingevlucht en toen die Wolves de walkers weer terug de containers in lokten, hadden de vorige slachtoffers wel in de gaten wat er gebeurde ...

Zag net nog iets ; als Aaron dat Alaska kenteken los zit te schroeven, bekijkt Daryl de andere opleggers en het lijkt wel of er op eentje ook het kenteken ontbreekt ?

op 00:59
YouTube: The Walking Dead 5x16 Daryl Dixon & Aaron Caught in a Trap
Ik dacht dat Daryl zag dat het sluitmechanisme ontbrak? Op 0:59 van het filmpje zie je dat ze inzoomen er op en er zit geen hendel oid op de deur.
Raar dat hij daar niet langer bij stilstond. Je zag ook overal blikjes hangen, toch een teken dat het een geprepareerde setting is.
Ik had echt zoiets van :F

[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 03-04-2015 16:55 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Koos2009 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:53:
Wat ik me afvraag, klopt het dat de laatste aflevering S05E16 iets meer dan 1 uur duurt?
Hij zou 90 minuten duren toch?
Heb hem nog niet gekeken want vond het wel vreemd.
Al meerdere malen is er gepost dat d afl 63 min duurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Dat zie ik nu ook, maar ik heb niet verder gelezen omdat ik geen spoilers wilde lezen.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56

BLACKfm

o_O

Vrijdag schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:53:
[...]

Ik dacht dat Daryl zag dat het sluitmechanisme ontbrak? Op 0:59 van het filmpje zie je dat ze inzoomen er op en er zit geen hendel oid op de deur.
Raar dat hij daar niet langer bij stilstond. Je zag ook overal blikjes hangen, toch een teken dat het een geprepareerde setting is.
Ik had echt zoiets van :F
Alsof de hele serie niet vol zit met :F momenten. Vind het dan ook altijd bijzonder dat als er films met een zombie thema zijn dat er dan blijkbaar daarvoor nog nooit van de term zombies is gehoord en ze er allemaal op reageren alsof het iets nieuws is. Terwijl we er al jaren in series, games en films mee te maken hebben.

Ze komen dat terrein op met het idee dat ze daar eten zullen vinden (zo denk ik) en lopen vervolgens door alsof het maagdelijk terrein is. Er zijn allemaal tekens dat er mensen zijn geweest. In een normale maatschappij hang je in ieder geval geen blikjes aan een touwtje, maar een beetje voorzichtig doen is er niet bij.

Gezien er aan de achterkant (bij de auto, maar je een loopplank de trailer in ziet gaan) ook een deur is lijkt me het veiliger daar de deur proberen open te maken zodat je altijd weer weg kunt rennen.
Al vraag ik me dan weer af waar al die zombies vandaan komen die je op 1:33 ziet. Zoveel komen er (zo snel) echt niet uit die ene trailer.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

BLACKfm schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:05:
[...]

Alsof de hele serie niet vol zit met :F momenten. Vind het dan ook altijd bijzonder dat als er films met een zombie thema zijn dat er dan blijkbaar daarvoor nog nooit van de term zombies is gehoord en ze er allemaal op reageren alsof het iets nieuws is. Terwijl we er al jaren in series, games en films mee te maken hebben.

Ze komen dat terrein op met het idee dat ze daar eten zullen vinden (zo denk ik) en lopen vervolgens door alsof het maagdelijk terrein is. Er zijn allemaal tekens dat er mensen zijn geweest. In een normale maatschappij hang je in ieder geval geen blikjes aan een touwtje, maar een beetje voorzichtig doen is er niet bij.

Gezien er aan de achterkant (bij de auto, maar je een loopplank de trailer in ziet gaan) ook een deur is lijkt me het veiliger daar de deur proberen open te maken zodat je altijd weer weg kunt rennen.
Al vraag ik me dan weer af waar al die zombies vandaan komen die je op 1:33 ziet. Zoveel komen er (zo snel) echt niet uit die ene trailer.
Alle trailers gingen open. Niet 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Scrummie schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:33:
[...]

Alle trailers gingen open. Niet 1.
Ik zie niet dat ik dat zeg, maar het zal niet de eerste deur (in welke vorm dan ook) zijn die ze open trekken en zombies achter zitten. Ze hadden zich hier behoorlijk in een hoekje gedreven.

De deur aan de 'achterkant', dus met die loopplank (zie 2:36), lijkt mij een veiligere keus. Als er dan ook zombies uit komen kun je in ieder geval makkelijker wegrennen.

Edit: Ah, die 'ene' trailer, maar dat is ook de enige met een rolluik aan de andere kant. 5 seconden later staat het hele plein vol met zombies.

[ Voor 12% gewijzigd door BLACKfm op 04-04-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

BLACKfm schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:55:
[...]

Ik zie niet dat ik dat zeg, maar het zal niet de eerste deur (in welke vorm dan ook) zijn die ze open trekken en zombies achter zitten. Ze hadden zich hier behoorlijk in een hoekje gedreven.

De deur aan de 'achterkant', dus met die loopplank (zie 2:36), lijkt mij een veiligere keus. Als er dan ook zombies uit komen kun je in ieder geval makkelijker wegrennen.

Edit: Ah, die 'ene' trailer, maar dat is ook de enige met een rolluik aan de andere kant. 5 seconden later staat het hele plein vol met zombies.
Klopt, dat was wel een beetje apart. Maar toch. Trailers gingen ook aan beide kanten open geloof ik. En ik weet niet wat er nog meer open ging. Voor hetzelfde geld was de 'trap' dat er elders ook nog deuren open gingen ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm

BLACKfm

o_O

Scrummie schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:58:
[...]

Klopt, dat was wel een beetje apart. Maar toch. Trailers gingen ook aan beide kanten open geloof ik. En ik weet niet wat er nog meer open ging. Voor hetzelfde geld was de 'trap' dat er elders ook nog deuren open gingen ofzo. :)
Meer vragen dan antwoorden dus :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Was jullie maandagavond ook zo saai? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:00
L1nt schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:23:
Neu, had nog een Big Bang Theory liggen en Mad Men is weer begonnen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Nee, op 4 dagen House of Cards S3 bekeken. En nu bezig met Better Call Saul, en dan door naar andere netflix series...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ja. Ik wil Fear The Walking Dead. Nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Valt mee, ben begonnen met inhalen van Strike Back (seizoen 3 en 4 niet helemaal afgekeken). Ben ik mooi bij als seizoen 5 deze zomer komt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Leuke statistieken :Y)

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aQ47zzw_700b_v1.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door McBoom op 07-04-2015 17:57 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mraggie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:10
Glenn, 0 human kills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:18

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb Dying Light zitten spelen. Aanrader :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vikings seizoen 2 is in de plaats van deze serie gekomen bij Fox. Dat kijken we nu dan in plaats van The Walking Dead.

Ik vond de seizoensfinale best aardig. Over het seizoen heen ging op gegeven moment de vaart eruit, maar het is nimmer zo traag gegaan als bij de boerderij uit seizoen 2. Alleen de dood van Tyrese blijft te bizar voor woorden. Ik bedoel dan met name de wijze waarop dat gegaan is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Die ene human van Carl, is dat z'n moeder ?
Seizoen 3, dus kan kloppen.

Oh, wacht : YouTube: The Walking Dead - 3x16 : Carl Kill's A boy who Surrenders HD

[ Voor 93% gewijzigd door Goner op 08-04-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Nee, zij stierf na de bevalling van Judith en Carl heeft haar daarna pas door het hoofd geschoten om zombification te voorkomen.

Hij heeft een kereltje afgeschoten tijdens S3.

Edit: Ja, die dus :P

[ Voor 6% gewijzigd door Spooksel op 08-04-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36
Scrummie schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:58:
[...]

Toen de walkers weer in de vrachtwagens werden gelokt gebeurde dit vanaf de andere kant. Maar dat het plein bijna helemaal vol stond met walkers vond ik ook wel een beetje vreemd. Normaal zijn ook niet echt snel zeg maar.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Even terugkomend op het moment van de zombies die in de vrachtwagens zaten en stil waren. Is het misschien niet zo dat walkers alleen geluid maken als ze impulsen hebben om op te reageren, dus zicht, ruik geluid?

In zo'n donkere vrachtwagen hebben ze (bijna) niks aan impulsen om op te reageren dus kan me voorstellen dat ze daardoor zelf ook stil worden?

Anyways, wordt weer wachten tot volgende seizoen, volgende week Game of Thrones btw. :D

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:26
Dreanor schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:00:
Even terugkomend op het moment van de zombies die in de vrachtwagens zaten en stil waren. Is het misschien niet zo dat walkers alleen geluid maken als ze impulsen hebben om op te reageren, dus zicht, ruik geluid?

In zo'n donkere vrachtwagen hebben ze (bijna) niks aan impulsen om op te reageren dus kan me voorstellen dat ze daardoor zelf ook stil worden?

Anyways, wordt weer wachten tot volgende seizoen, volgende week Game of Thrones btw. :D
Volgens mij gaan walkers inderdaad in een soort 'idle' modus als ze geen prikkels krijgen en geen kant op kunnen. Net als in het ziekenhuis waar Rick zat (achter die afgesloten deuren met tekst erop) en in dat pakhuis waar die zoon van Deanne omkwam.

Vanaf aanstaande maandag (zondag) Game of Thrones inderdaad! Speciaal een HBO abo voor genomen (in de actie). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:35
Ik heb het einde van de aflevering anders gezien, ik had het idee dat de dokter/chirurg wist dat de man van Deanne een verrader was binnen de gemeenschap. Dat hij degene was die die foto's had gemaakt die kort zichtbaar waren bij die val waar Darryl en zijn maat in waren gelopen. Hij riep nog iets van "it was him". Meer mensen hier die dat zo opgevat hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik denk dat je daarin de enige bent. Die foto's had Aaron zelf gemaakt, juist met de intentie om het aan potentiele nieuwe communityleden te kunnen laten zien. Dat de badguys ze nu hebben komt omdat hij zijn tas is kwijtgeraakt tijdens die walker trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:35
Spooksel schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:55:
Ik denk dat je daarin de enige bent. Die foto's had Aaron zelf gemaakt, juist met de intentie om het aan potentiele nieuwe communityleden te kunnen laten zien. Dat de badguys ze nu hebben komt omdat hij zijn tas is kwijtgeraakt tijdens die walker trap.
Aha, dan heb ik dat gemist. Het brein kan rare kronkels maken om iets te verklaren. Ik heb in elk geval nu zal zin in seizoen 6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Afbeeldingslocatie: http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20141007152924/walkingdead/images/6/63/S6.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

rnark schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:50:
Ik heb het einde van de aflevering anders gezien, ik had het idee dat de dokter/chirurg wist dat de man van Deanne een verrader was binnen de gemeenschap. Dat hij degene was die die foto's had gemaakt die kort zichtbaar waren bij die val waar Darryl en zijn maat in waren gelopen. Hij riep nog iets van "it was him". Meer mensen hier die dat zo opgevat hebben?
Ehhh, waddafuck ? We hebben naar verschillende afleveringen gekeken B-)
Nee wat je nu zegt, dat zou ik nooit verzinnen ;) :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Het cijfer 6, wat wss staat voor seizoen 6 ;)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb in de afgelopen 2 weken het 2e deel van seizoen 5 gezien. Naar het eind toe werd het steeds spannender. Aflvering 16 was echt bloedstollend spannend. Wauw... Ik dacht in eerste instantie echt dat we Gabriel, Glenn, Daryl en Rick zouden moeten missen. Of in elk geval een paar van hen. Dat is uiteindelijk toch niet gebeurd. Niettemin was dit qua emoties en spanning misschien wel het spannendste seizoen tot nu toe. Geen rare praktijken met een bloedirritante Shane of een te ver doorgevoerde Governer. Conquer was mijns inziens ook één van de beste afleveringen van de serie tot nu toe. Het was mooi om te zien hoever loyaliteit kan doorwerken en voor de één (Rick, Glenn, Michonne, Daryl en Maggie bijv., maar zeker ook Aaron en Deanna) veel meer betekent dan voor de ander (neem Aiden en Gabriel). Ik ben wel heel benieuwd naar seizoen 6 en wat Morgan kan gaan betekenen. Morgan is volgens mij echt een badass als hij op deze manier Daryl en Aaron kan redden. Ik heb in elk geval van dit seizoen genoten en heb de de laatste 30 minuten met ingehouden adem zitten kijken. Het is wel erg jammer dat nu ook Tyreese en Noah er niet meer zijn.

Mijn vrouw kan er niet naar kijken (en ook dat kan ik snappen), maar dit is zoveel meer dan gewoon een standaard horrorverhaal. Klasse. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 26-05-2015 22:42 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

De eerste foto's van Fear The Walking Dead zijn verschenen. :)

http://www.amc.com/shows/...dead-first-look-photos#/1

P.S.: Ik neem dat dit ook wel in het Walking Dead topic kan aangezien FTWD over dezelfde wereld gaat, maar een op andere plek en tijd.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is Fear The Walking Dead ook gebaseerd op de comics van Kirkman, of hebben de verhaallijnen niets met elkaar te maken, met uitzondering van het afspelen in de zelfde wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Heeft niks te maken met de comics. Die focussen zich op Rick Grimes net als The Walking Dead doet en dit is een compleet nieuwe serie :)

Vind de foto's nog niet gelijk heel erg spannend moet ik zeggen? Ik had gehoopt op wat zombies en meer cast leden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51
Ben wel benieuwd naar deze spinoff: 'fear the walking dead'.

'The walking dead' was toch een referentie naar de overlevenden in tegenstelling tot wat misschien gedacht wordt: de zombies. Dus dat beloofd wat... 'vrees diegene die nog leven'? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Jorgen schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:52:
Is Fear The Walking Dead ook gebaseerd op de comics van Kirkman, of hebben de verhaallijnen niets met elkaar te maken, met uitzondering van het afspelen in de zelfde wereld?
Het heeft geen link met het verhaal uit de comics, maar het deelt wel hetzelfde universum als de comics. Het speelt zich alleen af op andere plek en een andere periode. Een periode waar we zien hoe die zombie uitbraak is ontstaan. Kirkman schrijft ook het verhaal van deze spin-off. Dus met de authenticiteit zit het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 20:07

FREAKJAM

"MAXIMUM"

rachez schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:47:
Ben wel benieuwd naar deze spinoff: 'fear the walking dead'.

'The walking dead' was toch een referentie naar de overlevenden in tegenstelling tot wat misschien gedacht wordt: de zombies. Dus dat beloofd wat... 'vrees diegene die nog leven'? :P
Showrunner Robert Kirkman vertelde dat ”alles wat gebeurt in Fear the Walking Dead echt in hetzelfde universum is als The Walking Dead. Dus elke regel die we uitvinden, en alles wat ze zien in de vroege dagen van de infectie, is iets wat ooit in het verleden van de andere serie gebeurde. Deze twee series zijn verbonden met dezelfde wereld en zelfs als de personages door hun geografische locatie niet te maken krijgen met elkaar, zijn de mythologieën toch verbonden. Dus alles wat je leert in Fear the Walking Dead, is terug te voeren op de mythologie van The Walking Dead. Dus wat je gaat zien is dat de personages op een hele andere manier ontdekken dat ze allemaal geïnfecteerd zijn. Maar de regels zijn hetzelfde.”
Gister de final gekeken van seizoen 5 trouwens. In drie maanden tijd met vriendinlief alle afleveringen gekeken. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen en de spin-off. We zijn alle twee goed verslaafd. Tijdje afkicken nu dus.

[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 14-06-2015 18:55 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:51
:) geinig is dat: hele seizoenen van een serie kijken, dan leef je helemaal mee. Tenminste zo gaat het bij mij thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe promo van Fear the Walking Dead: AMC bouwt de spanning al leuk op. :)

https://youtu.be/dwyMn1O9PYo

Afbeeldingslocatie: https://uproxx.files.wordpress.com/2015/06/fear-walking-dead.png

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 23:51
Hier dan een die wel vanuit NL te bekijken is op YT zonder vpn :+

YouTube: Fear the Walking Dead - Nicks Escape 1x01 official teaser (2015) Robert Kirkman

Weet niet wat die jongen zojuist meegemaakt heeft maar het heeft wel indruk gemaakt zo te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Had liever iemand anders gezien dan die gast met ontblote lijf en afzakkende broek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik snap het rennen niet helemaal. Alle zombie's tot op heden in TWD stompelen en sjochelen wat heen en weer. Dus vanwaar dat ie als een halve Usain Bolt er vandoor gaat is mij niet duidelijk.

Ik hou het ook op het top antwoord van een van de reageerders op youtube:
He's running from the dad of the girl he just dicked, i bet you
:P

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 15:22
loewie1984 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 13:34:
Ik snap het rennen niet helemaal. Alle zombie's tot op heden in TWD stompelen en sjochelen wat heen en weer. Dus vanwaar dat ie als een halve Usain Bolt er vandoor gaat is mij niet duidelijk.

Ik hou het ook op het top antwoord van een van de reageerders op youtube:

[...]
:P
serie speelt zich af rond het moment van de uitbraak, lijkt me niet helemaal onwaarschijnlijk dat ze nog niet het fijne weten over de abilities van de zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verder waren de zombies die achter Otis en Shane aan kwamen snel genoeg om van enorme dreiging voor beiden te zijn. Nu herinner ik me niet precies meer of zij toen een hoop spullen moesten meezeulen, waardoor ze minder snel vooruitkwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Volgens de timeline is dat alweer ongeveer ~67 dagen na de uitbraak. Ik ben benieuwd hoe de zombies in het begin er in ieder geval uitzien. Het zal denk ik niet veel anders zijn dan in the walking dead. We hebben genoeg karakters gezien die zijn gebeten of wat dan ook en hoe mobiel ze dan zijn.

Ik denk dat het schrikeffect in het begin aka de eerste keer gewoon groter is, vandaar dat hij er als een gek vandoor gaat.

[ Voor 52% gewijzigd door FREAKJAM op 22-06-2015 22:41 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als ik iemand een ander zie opeten en vervolgens opstaat om op mij af te gaan zou ik ook rennen alsof Bolt me met een machette achterna zit.

Zeker als je er van uit gaat dat dit aan het begin van de uitbraak is en men niet echt bekent zijn met zombies in de WD universum zoals wij dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik gok dat de walkers er wel meer "humane" uit zullen zien,dus minder verrot etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik denk dus van niet, in de walking dead hebben we ook gezien hoe walkers er vanaf het begin (nadat iemand is gebeten of stervende was) uit zien, dus ik denk dat het bij fear the walking dead niet veel anders zal zijn. Wordt tijd voor een nieuwe promo.

[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 23-06-2015 11:50 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

http://www.amc.com/shows/...comic-con-banner-revealed

Comic-Con banner revealed. Season 6 content. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:17
Lijkt erop dat het aardig om Rick en Morgan gaat. En de groep staat ook nog uit elkaar. Zal wel voor wat opstootjes zorgen.

Als ik naar het plaatje kijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Galukon op 24-06-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Galukon schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:39:
Lijkt erop dat het aardig om Rick en Morgan gaat. En de groep staat ook nog uit elkaar. Zal wel voor wat opstootjes zorgen.

Als ik naar het plaatje kijk.
Ik dacht exact hetzelfde! Ik hoop dat Morgan een grote rol gaat krijgen in seizoen 6, vond hem eigenlijk vanaf de eerste aflevering een interessant karakter.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
FREAKJAM schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:00:
[...]

Ik dacht exact hetzelfde! Ik hoop dat Morgan een grote rol gaat krijgen in seizoen 6, vond hem eigenlijk vanaf de eerste aflevering een interessant karakter.
Inderdaad. Hij is gewoon een baas. Alleen krijg je dalijk hetzelfde als met Rick in het begin dat hij eigenlijk mensen moet vermoorden maar dat hij dat niet wil en dus in de problemen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Jorgen schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:28:
Verder waren de zombies die achter Otis en Shane aan kwamen snel genoeg om van enorme dreiging voor beiden te zijn. Nu herinner ik me niet precies meer of zij toen een hoop spullen moesten meezeulen, waardoor ze minder snel vooruitkwamen.
En een hoop spullen om Carl te redden en Shane had z'n enkel verstuikt en Otis lichtelijk overgewicht. Maar ze waren toen sneller ja heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Wat mij vooral opviel in S01 is dat de walkers in Atlanta wel konden rennen en over hekken klimmen, toen Rick en Glenn moesten rennen toen de regen de walkers drap wegspoelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Aan de banner te zien staan Morgan en de judas priester aan de kant van de community.

Als seizoen 6 alleen om Rick en Morgan gaat draaien zie ik de bui al hangen. Het moet geen soap worden hoor.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

FREAKJAM schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:50:
Ik denk dus van niet, in de walking dead hebben we ook gezien hoe walkers er vanaf het begin (nadat iemand is gebeten of stervende was) uit zien, dus ik denk dat het bij fear the walking dead niet veel anders zal zijn. Wordt tijd voor een nieuwe promo.
Het virus kan ook nog evolueren he, dus ik denk dat het virus lichter begint, waarbij het ook minder opvalt en veel slachtoffers kan maken en pas later muteert tot het leipe virus dat het nu in TWD is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

mark-k schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:40:
[...]

Het virus kan ook nog evolueren he, dus ik denk dat het virus lichter begint, waarbij het ook minder opvalt en veel slachtoffers kan maken en pas later muteert tot het leipe virus dat het nu in TWD is.
Daar heb je een punt. Op het moment dat Rick wakker wordt in het ziekenhuis zitten we op dag 59 volgens de tijdlijn. Op het moment dat Shane de deur bij Rick zijn kamer blokkeert gebeurt echter al op dag 14.

Nu ik dat stukje terug kijk (zie crappy vid hieronder), zie je dat een aantal soldaten? een hoop mensen (geen walkers) zonder reden neerschieten in het ziekenhuis. Ik vraag me eigenlijk af waarom. Rick schieten ze juist niet neer. Wellicht dat ze daar al denken dat het een soort van virusuitbraak is die is ontstaan in bijvoorbeeld dit ziekenhuis? Op het eindje zie je al een aantal walkers, 14 dagen dus na de uitbraak.

Misschien binnenkort toch maar eens episode 1 terugkijken voordat Fear the Walking Dead uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 25-06-2015 00:22 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Mandrake466 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:45:
Aan de banner te zien staan Morgan en de judas priester aan de kant van de community.

Als seizoen 6 alleen om Rick en Morgan gaat draaien zie ik de bui al hangen. Het moet geen soap worden hoor.
Precies dit. Het hoeft geen GTST te worden met wel niet wel niet. Actie hebben we nodig in S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Galukon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 08:24:
[...]

Precies dit. Het hoeft geen GTST te worden met wel niet wel niet. Actie hebben we nodig in S6.
Ik hoop het ook niet. Het GTST-gehalte in seizoen 2 was al tenenkrommend genoeg.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Als je alleen of heel veel actie wilt; zoek een andere serie. Dat is TWD nooit geweest en zal het nooit worden, en daar ben ik alleen maar blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Eek2nd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 21:51:
Wat mij vooral opviel in S01 is dat de walkers in Atlanta wel konden rennen en over hekken klimmen, toen Rick en Glenn moesten rennen toen de regen de walkers drap wegspoelde
Het is toch ook al eens gezegd door het produktie team dat naarmate de tijd verstrijkt de zombies steeds meer rotten en trager worden ? (in een item over de makeup van een bepaald season (4?))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Scrummie schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:09:
Als je alleen of heel veel actie wilt; zoek een andere serie. Dat is TWD nooit geweest en zal het nooit worden, en daar ben ik alleen maar blij om.
^^ dat inderdaad. TWD is nooit een serie geweest over zombies, het is een serie over mensen. Om de een of andere reden wil dat er bij veel mensen gewoon niet in.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

KillerAce_NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:41:
[...]
Het is toch ook al eens gezegd door het produktie team dat naarmate de tijd verstrijkt de zombies steeds meer rotten en trager worden ? (in een item over de makeup van een bepaald season (4?))
Ja klopt.
For Season 3, the make up team used darker skin tones for the Walkers to show further decay as time has progressed.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
NMe schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:45:
^^ dat inderdaad. TWD is nooit een serie geweest over zombies, het is een serie over mensen. Om de een of andere reden wil dat er bij veel mensen gewoon niet in.
Dat snap ik wel, het is geen Rambo film maar dat met seizoen 2 was eerlijk gezegd wel saai dat ze 5 afleveringen gingen zoeken naar dat meisje. Of dat in seizoen 5 dat duurde gewoon te lang. De actie met de walkers of die groep dalijk in S6 waar ze hoogstwaarschijnlijk tegen gaan vechten of Terminus. Het is geen GTST maar het hoeft ook geen Rambo te zijn. Alleen iets meer actie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Galukon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:19:
[...]

Dat snap ik wel, het is geen Rambo film maar dat met seizoen 2 was eerlijk gezegd wel saai dat ze 5 afleveringen gingen zoeken naar dat meisje. Of dat in seizoen 5 dat duurde gewoon te lang. De actie met de walkers of die groep dalijk in S6 waar ze hoogstwaarschijnlijk tegen gaan vechten of Terminus. Het is geen GTST maar het hoeft ook geen Rambo te zijn. Alleen iets meer actie..
Ik ben nog niet verder gekomen dan de dertigste comic ofzo maar voor zover ik die gelezen heb is dat ook gewoon 90% alleen maar praten en menselijke interactie met af en toe wat actie tussendoor om de setting te veranderen. Volgens mij slaagt de serie tegenwoordig aardig in die verhouding. Seizoen 2 en 3 waren trouwens inderdaad wel behoorlijk saai maar dat was niet zo zeer vanwege het GTST-gehalte maar vanwege het feit dat je complete afleveringen kon skippen zonder echt iets te missen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
NMe schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:23:
[...]

Ik ben nog niet verder gekomen dan de dertigste comic ofzo maar voor zover ik die gelezen heb is dat ook gewoon 90% alleen maar praten en menselijke interactie met af en toe wat actie tussendoor om de setting te veranderen. Volgens mij slaagt de serie tegenwoordig aardig in die verhouding. Seizoen 2 en 3 waren trouwens inderdaad wel behoorlijk saai maar dat was niet zo zeer vanwege het GTST-gehalte maar vanwege het feit dat je complete afleveringen kon skippen zonder echt iets te missen.
Dat bedoelde ik ook. Ik heb geen zin in dat S6 een S2 word. Ligt nu al voor de hand dat het hele seizoen dalijk gaat draaien om Morgan die iemand moet vermoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Natuurlijk is het ook een drama-serie, maar ik vond het GTST gehalte wel enorm hoog in seizoen 2. Veel onderwerpen op het gebied van relaties en dergelijke die me echt niet zoveel boeide.
  • Hershel die de relatie tussen Maggie/Glenn niet goedkeurde.
  • Lori en haar zwangerschap die ze probeert te verbergen voor Rick.
  • Shane die het niet kan verkroppen dat de "relatie" tussen hem en Lori over is.
  • Zoektocht naar Sophia en alle dramatiek daar omheen, die naar mijn mening veel te lang duurde. (Het was voor mij geen verrassing dat Sophia in die boerderij zat opgesloten).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Galukon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:25:
[...]

Dat bedoelde ik ook. Ik heb geen zin in dat S6 een S2 word. Ligt nu al voor de hand dat het hele seizoen dalijk gaat draaien om Morgan die iemand moet vermoorden.
Waarom ligt dat nu al voor de hand dan? Of heb ik heel wat nieuws gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Scrummie schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:10:
[...]

Waarom ligt dat nu al voor de hand dan? Of heb ik heel wat nieuws gemist?
Die banner en Morgan met zijn 'All life is precious'. Maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
:)
KillerAce_NL schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:41:
[...]
Oic...
Maar rennen ok... maar over hekken klimmen....

Ik mis soms wel de spanning van de ontsnapping uit Atlanta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36
FOX zal in Nederland Fear the Walking Dead niet uitzenden: "We hebben hier de rechten niet voor gekregen... Dus gaan we jullie deze zomer extra verwennen met meer Walking Dead-content!" en "(...) daar heeft AMC de rechten niet voor vrij gegeven."

Spoiler alert! Een nieuw personage die zover ik kan zien niet op de poster staat:
http://www.foxtv.nl/serie...he-walking-dead-seizoen-6

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nu maar hopen dat het verraad van Gabriel niet te lang duurt en dat Morgan en Rick vriendjes blijven, dan kunnen we daarna weer lekker op zombies inhakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:41

sjaool

Every life should have 9 cats

Galukon schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:25:
[...]

Ik denk dat het meer om de relatie tussen Rick en Morgan gaat. Morgan komt aanlopen en het eerste dat hij ziet is dat Rick iemand omlegt. Hierdoor zou er wel eens een conflictsituatie kunnen ontstaan tussen die twee.

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 ... 51 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.