[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Notna schreef op maandag 30 maart 2015 @ 08:56:
Geen idee, alle releases zijn genuked :+
Vervelend idd, ik wilde de aflevering nog kijken voor ik zo weg moet maar kan nu alleen het eerste deel zien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Alles klopte, eng gewoon. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gevonden.
Het is helaas geen dubbele. De normale afleveringen duren zonder reclame namelijk +/- 42minuten en deze 63minuten.

Wel Morgan en de W betekenis aan het begin :)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 30-03-2015 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Wel fijn dat de spin-off in de zomer komt waardoor je feitelijk het hele jaar door Walking Dead krijgt *O*

Daarnaast ben ik vooral benieuwd hoe ze de serie ingaan gezien ze terug gaan in de tijd.
Wordt het weer volg een groepje mensen of meer situatieschets van een stad waarbij meerdere groepen/mensen gevolgd gaan worden waarbij de achteruitgang van de civilisatie in beeld word gebracht.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 19:01
Zwakke finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Klopt het nou dat er nog wat achter de credits zat? Mijn download had dat niet maar online las ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Donstil schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:46:
Klopt het nou dat er nog wat achter de credits zat? Mijn download had dat niet maar online las ik dat.
Ja. Je zag Michonne haar katana weer aan de muur hangen, om zich gelijk te bedenken en hem toch maar weer op haar rug te hangen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:57:
[...]

Ja. Je zag Michonne haar katana weer aan de muur hangen, om zich gelijk te bedenken en hem toch maar weer op haar rug te hangen.
Ooh, geen schokkende cliffhanger dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dat zwakke gedoe iedere keer.. Glenn die Nicholas wéér laat leven, Gabriel die nog niet dood is.. Pfff..

Gelukkig wel die Pete dood en eindelijk Morgan bij de groep *O* Maar wel beetje zwakke finale verder..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Angeloonie schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:14:
Dat zwakke gedoe iedere keer.. Glenn die Nicholas wéér laat leven, Gabriel die nog niet dood is.. Pfff..

Gelukkig wel die Pete dood en eindelijk Morgan bij de groep *O* Maar wel beetje zwakke finale verder..
Vraag me wel hoe dat gaat uitpakken, Morgan met zn "every life is precious" en Rick die even voor zn neus iemand executeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Nu online
Ik vond het wel een goede aflevering. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen, hoelang duurt dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
dannyger97 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:58:
Ik vond het wel een goede aflevering. Kan niet wachten op het nieuwe seizoen, hoelang duurt dat nog?
Waarchijnlijk in de herfst.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gelukkig eerst nog een spinoff :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:51
mark-k schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:21:
[...]

Vraag me wel hoe dat gaat uitpakken, Morgan met zn "every life is precious" en Rick die even voor zn neus iemand executeert.
Nou idd... Morgan zijn standpunt hebben ze wel redelijk goed laten blijken, en vervolgens net op het moment dat hij Rick vindt schiet hij koelbloedig iemand dood |:( . Benieuwd of Morgan nou vol walging zijn weg zal gaan vervolgen, of dat hij toch blijft.

Op zich vond ik het wel een goede aflevering, kijk nu alweer uit naar het volgende seizoen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Nu online
rikadoo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:01:
[...]

Waarchijnlijk in de herfst.
Jaa.. dat duurt me te lang af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Dat met Morgan vind ik een beetje slapjes (als hij boos wordt vanwege zijn 'all life is precious' ten minste). Fantastisch dat hij terug is, een van mijn favoriete karakters. Maar zo spannend hoeft het allemaal toch niet te zijn? Vraag aan Morgan of hij zijn hoofd een kwart slag draait om te zien waarom meneer dood moest en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:54
Donstil schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:08:
[...]

Ooh, geen schokkende cliffhanger dus.
De cliffhanger was natuurlijk dat de wolves de rugzak van Aaron hebben gevonden in de auto waar hij met Daryl in vast zat. Hier zaten de foto's van Alexandria in. Volgend seizoen zal dus waarschijnlijk draaien om de wolves versus Alexandria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ja waarom die Dude in die rode poncho nou dood moest daar snap ik niet helemaal, is dat om de 'voorraad' walkers weer aan te vullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:08

m0nk

16-09-2003 15.15

ADDG schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:52:
[...]

De cliffhanger was natuurlijk dat de wolves de rugzak van Aaron hebben gevonden in de auto waar hij met Daryl in vast zat. Hier zaten de foto's van Alexandria in. Volgend seizoen zal dus waarschijnlijk draaien om de wolves versus Alexandria.
Hoop het, flinke clash tussen de Wolves en de groep van Rick. Carol was weer bad ass met haar mes. Speelt echt een heerlijke rol. Had op iets meer actie gehoopt maar wat mij betreft was het wel een goede final.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:17:
Ja waarom die Dude in die rode poncho nou dood moest daar snap ik niet helemaal, is dat om de 'voorraad' walkers weer aan te vullen?
Volgens mij omdat de val is af gegaan zonder mensen te vangen, dat verwijten zij hem. Laat zien om wat voor soort mensen het gaat. Jammer dat Morgan hun niet gelijk heeft afgemaakt. En ongetwijfeld zullen de wolves Alexandria bezoeken in de volgende seizoen. Ik vraag mij af met hoeveel zij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
m0nk schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:49:
[...]

Carol was weer bad ass met haar mes. Speelt echt een heerlijke rol.
Ze speelt haar rol goed, maar haar rol an sich vind ik echt verschrikkelijk :X

Compleet doorgedraaide, out-of-touch met wat nog "OK"/"menselijk" is psycho biatch.. :r :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:29
Vond het ook een goede finale. Valt wel op dat Rick's groep de zwakkelingen blijven beschermen. Kijk hoe Glenn en Sascha reageren en die angsthaas en de priester toch niet afmaken.
Dat Rick de dokter afknalt was te verwachten, maar Deanna verliest hiermee haar gezag.

Wie heeft dat briefje met die waarschuwing in die auto bij de wolves achtergelaten?

Na de credits zag je ook nog het opschrift 'wolvesnotfar' op die auto staan.

Seizoen 6 wordt dus een confrontatie met die groep en een confrontatie tussen Morgan en Rick.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Glenn liet hem natuurlijk leven omdat hij nog eventjes fijn de waarheid mag vertellen.

Sasha liet hem leven omdat Rick's groep geen totale barbaren zijn. De enigen die ze gedood hebben waren directe gevaren voor de groep. Ook een Pete kun je niet laten leven. Weet te veel en zal zeker terugkomen als ie buiten gezet word.

Benieuwt hoe Morgan reageert. Ook vraag ik me af hoe de Wolves in S06 zitten. Opbouw naar confrontatie of snel dood, zoals Terminus, en dan volgende baddy?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Vind die Morgan wel een dope character, wel vet dat die nu teruggekomen is.

Dat hele gedoe van die Wolves vind ik dan weer zo cliché, zo onwerkelijk en slecht bedacht in mijn ogen, had dan weer net niet gehoeven..

Hopelijk worden ze snel afgeslacht volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 23:16
Wie zegt dat Rick Peter heeft doodgeschoten? Kan toch ook zijn dat hij die architect heeft 'doodgeschoten' die net een aanvaring had met een samurai zwaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Do it, refereert toch wel best duidelijk naar dat gesprek tussen mevrouw en Rick waarbij ze eerst duidelijk aarzelde om de trekker over te halen.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:57:
[...]

Volgens mij omdat de val is af gegaan zonder mensen te vangen, dat verwijten zij hem. Laat zien om wat voor soort mensen het gaat. Jammer dat Morgan hun niet gelijk heeft afgemaakt. En ongetwijfeld zullen de wolves Alexandria bezoeken in de volgende seizoen. Ik vraag mij af met hoeveel zij zijn.
wow wacht ff, dus die wolves hadden daryl en die gast al in de gaten ?? en hij moest hun naar de "honey pot" leiden (vrachtwagens vol met eten) ? Damn dat maakt ze een graadje gevaarlijker dan ik dacht.
Gezien rick en zn groep een hele lange tijd achtervolgd werden zonder dat ze dat in de gaten hadden en die wolves gasten hadden het direct door ?

dat gaat wat beloven voor het volgende seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik had niet eens door dat het de finale was :) Dat moest ik hier lezen.

Maar ik vond over het algemeen dit 'season' nogal een "talkshow" aan het worden. Ik had bijna de show opgegeven. Ik heb het "af" gekeken, maar de show is niet meer zoals het was. Sommige scenes waren echt irritant en zoals het 'wat ze noemen' ze trots op hun zombies en dat duidelijk in beeld hadden gebracht.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:15

Scrummie

Think different

Vond het een schitterende final _O_

Wat een serie jongens, deze pakt me echt bij de keel en laat me niet meer los.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
L1nt schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:12:
Glenn liet hem natuurlijk leven omdat hij nog eventjes fijn de waarheid mag vertellen.

Sasha liet hem leven omdat Rick's groep geen totale barbaren zijn. De enigen die ze gedood hebben waren directe gevaren voor de groep. Ook een Pete kun je niet laten leven. Weet te veel en zal zeker terugkomen als ie buiten gezet word.
ik denk ook dat ze hun in leven laten om hun zo ver te krijgen om de waarheid te vertellen dat zal alleen maar de positie van rick en zn gang verstevigen zonder een geweldadige confrontatie met de bewoners van alexandria, plus dat ze zich gauw genoeg zullen bewijzen tegenover de "wolves", daarna zal de ricktatorship compleet zijn.
Benieuwt hoe Morgan reageert. Ook vraag ik me af hoe de Wolves in S06 zitten. Opbouw naar confrontatie of snel dood, zoals Terminus, en dan volgende baddy?
Het lijkt mij niet dat Morgan zo extreem is in zijn policy, als het niet anders kan dan kan het niet anders. Niks anders dan Rick lijkt mij.

dat moet ik zo te zien terug nemen, ik maakte die opmerking omdat hij die 2 wolves gasten in de auto achterliet en ging toeteren, ik dacht om zombies aantetrekken en ze zo dood te laten gaan.
maar volgens the talking dead deed hij dat om juist zeker te zijn dat er geen zombies in de buurt waren om hem of hun te doden... |:(

ik hoop niet dat dit wrijving gaat geven tussen morgan en de groep. :/

[ Voor 15% gewijzigd door fuqua op 30-03-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Alexandria is nu van Rick en zijn groep. Zo simpel ligt het. De anderen hebben een kans om opgenomen worden in de 'familie'. Falen ze; zijn ze dood. Slagen ze: welkom. Men weet nu wat er gebeurt met gevaren voor de groep; betekent je einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
Frank!in schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:26:
Wie zegt dat Rick Peter heeft doodgeschoten? Kan toch ook zijn dat hij die architect heeft 'doodgeschoten' die net een aanvaring had met een samurai zwaard?
ik denk dat je beter die scene nog eens terug gaat kijken, deanna heeft haar man op de grond in haar armen en daar tegen over pete die onder bedwang word gehouden door abraham en rick tussen hun in, hij kijkt naar deanna en dan zegt ze "do it" dan draai hij zich naar pete en jaagd een kogel door zijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
heb ik het nu goed begrepen btw dat die wolves gasten native indians waren/zijn die in dat gebied leefden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Wel grappig trouwens, de paralellen aan Rick vs Shane en Glen vs naamvergeten. (Meelokken naar bos om RIck/Glenn te vermoorden, Shane/naamvergeten beiden dood van iemand van onschuldig mens op geweten.)
Uiteindelijk is het verschil dat Glenn "Shane" niet heeft vermoord, maar mee terug neemt.

[ Voor 26% gewijzigd door Scrummie op 30-03-2015 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Ik vond het weer een goed deel, ik had alleen wel iets meer aanloop naar het Wolves verhaal verwacht waardoor er iets meer van cliffhanger was maar goed..

ben wel blij dat men in Alexandria Rick nu legitiem als een aanwinst zullen zien. De laatste paar delen leek het er wel op dat Rick en Carol op hardhandige manier het stadje over wilden nemen, bad guys style, maar gelukkig is dat door samenloop van omstandigheden niet meer nodig :P

En gelukkig leeft Glenn nog! Was al even bang dat die Walkers een bamihapje geconsumeerd hadden.

Grappig ook dat het eindigt met Morgan die een bebloede gestoorde Rick aan treft. Dat is weleens omgekeerd geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

fuqua schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:28:
heb ik het nu goed begrepen btw dat die wolves gasten native indians waren/zijn die in dat gebied leefden ?
Nee, vroeger werd er gejaagd op wolven (echte dus), en er werd flink voor betaald zodat ook de 'natives' mee gingen jagen op de beesten (die normaal toch heel netjes met de natuur om gingen). Gewoon een stukje geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Leuke aflevering. Die Morgan is wel een beetje een Mr. Miyagi he?
Ik dacht ook eerst dat hij die kerel door zijn hoofdschoot waarvan z'n keel net was doorgesneden.
Maar dat zal dus wel net als je die blik van Morgan zag.

Met die wagens was wel erg doorzichtig. Meest vreemde nog wel dat die twee en voor Daryl niet hoorde dat er wat 'onlevends' in die wagens zat.

Wanneer begint seizoen 6 dan ongeveer? Ik heb na Netflix 1 t/m 4 meteen aangehaakt bij het inhaalweekend van 5a en daarna al afkicken naar tot vandaag wekelijks 5b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Laatst online: 17-09 03:57

Nobby

Nuts!

Seizoen 6 zal wel de eerste zondag van oktober zijn gezien de start van de andere seizoenen...

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Nobby schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:03:
Seizoen 6 zal wel de eerste zondag van oktober zijn gezien de start van de andere seizoenen...
Offtopic; maar ik ben eerlijk benieuwd wat men nu precies met de puntjes op het einde van de zin betekenen?
b.v.; het is zo....
Ik zie het zoveel voorkomen, maar wat is de echte betekenis ervan? Helft van de FB users gebruiken het naar mijn inziens ongepast.
Puur een vraag om opheldering te krijgen :)

Ik vind het altijd zo nonchalant overkomen als je begrijpt wat ik bedoel. / offtopic.

S5 was ijzersterk, ik hoop echt dat ze dit niveau volhouden en ik ben zo blij dat we niet hoeven te wachten tot September!
Ik ben heel erg benieuwd naar de spinnoff, een mooie break tot TWD weer begint _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik gebruik de puntjes altijd als creatieve vrijheid zo van vul zelf maar verder in...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
sjaool schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 01:31:
Ik gebruik de puntjes altijd als creatieve vrijheid zo van vul zelf maar verder in...
Ja dat is precies hoe ik het heb geleerd om de puntjes te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Laatst online: 17-09 03:57

Nobby

Nuts!

sjaak88 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 01:27:
[...]

Offtopic; maar ik ben eerlijk benieuwd wat men nu precies met de puntjes op het einde van de zin betekenen?
b.v.; het is zo....
Ik zie het zoveel voorkomen, maar wat is de echte betekenis ervan? Helft van de FB users gebruiken het naar mijn inziens ongepast.
Puur een vraag om opheldering te krijgen :)

Ik vind het altijd zo nonchalant overkomen als je begrijpt wat ik bedoel. / offtopic.

S5 was ijzersterk, ik hoop echt dat ze dit niveau volhouden en ik ben zo blij dat we niet hoeven te wachten tot September!
Ik ben heel erg benieuwd naar de spinnoff, een mooie break tot TWD weer begint _/-\o_
Stiekem hoop ik dat ze eerder beginnen. Het is meer een teleurstelling van mijn kant dat ik volgende week maandag niet weer The Walking Dead kan kijken :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Nobby schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 01:57:
[...]

Stiekem hoop ik dat ze eerder beginnen. Het is meer een teleurstelling van mijn kant dat ik volgende week maandag niet weer The Walking Dead kan kijken :)
Haha, volledig te begrijpen :)
Waren ze maar in staat om TWD het hele jaar uit te zenden ;)

Gelukkig hebben we een troost met de spin-off serie :+
Al moet het natuurlijk nog blijken of de nieuwe serie het kijken waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Nu online
Frank!in schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:26:
Nee hij heeft Pete doodgeschoten toch? Hij keek naar deanna en zag zn hoofd wegdraaien naar Pete en toen bam. Dus die Pete is wel dood.

Wat ik niet snap is de Wolves. Wat is hun punt, wat willen ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
dannyger97 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:00:
[...]

Nee hij heeft Pete doodgeschoten toch? Hij keek naar deanna en zag zn hoofd wegdraaien naar Pete en toen bam. Dus die Pete is wel dood.

Wat ik niet snap is de Wolves. Wat is hun punt, wat willen ze?
Plunderaars van het ergste soort, wat ik vaag vind is dat ze geen wapens/ammunitie hebben. Anders hadden ze Morgan zo dood kunnen schieten echter vielen ze hem van achter aan met een bijl terwijl de ander hem bezig hield.

ze laten mensen in de val lopen (daryl) en zoals ik eerder heb gezegd zijn hun tracking skills beter dan wie dan ook. Ze hadden daryl en die andere (naam vergeten) direct door en in no time naar een val gelokt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

fuqua schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:35:
[...]

Plunderaars van het ergste soort, wat ik vaag vind is dat ze geen wapens/ammunitie hebben. Anders hadden ze Morgan zo dood kunnen schieten echter vielen ze hem van achter aan met een bijl terwijl de ander hem bezig hield.

ze laten mensen in de val lopen (daryl) en zoals ik eerder heb gezegd zijn hun tracking skills beter dan wie dan ook. Ze hadden daryl en die andere (naam vergeten) direct door en in no time naar een val gelokt.
lol en toch had Morgan ze binnen no-time neergeklapt met een bezemsteel :) tsja kvind het voor de rest niet iets spannends voor het volgend seizoen, lijkt mij dat Rick & Co ze redelijk snel te grazen kunnen nemen. Of zijn er meer Wolves dan alleen die twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
Freshnezz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:42:
[...]

lol en toch had Morgan ze binnen no-time neergeklapt met een bezemsteel :) tsja kvind het voor de rest niet iets spannends voor het volgend seizoen, lijkt mij dat Rick & Co ze redelijk snel te grazen kunnen nemen. Of zijn er meer Wolves dan alleen die twee?
Een geluk voor morgan dat deze idioten geen munitie hebben (althans nog niet) of hun "stijl" is om mensen in de val te lokken zoals wolven. (taking them down 1 by 1)

Er zullen veel meer zijn en wijd verspreid (enige manier om te verklaren hoe ze daryl en co. zo snel op het spoor waren, maar nu ze een grote honey pot gevonden hebben (alexandria) zal er zeker een gezamelijke actie volgen.

En daar zal het volgende seizoen over gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

fuqua schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:49:
[...]

Een geluk voor morgan dat deze idioten geen munitie hebben (althans nog niet) of hun "stijl" is om mensen in de val te lokken zoals wolven. (taking them down 1 by 1)

Er zullen veel meer zijn en wijd verspreid (enige manier om te verklaren hoe ze daryl en co. zo snel op het spoor waren, maar nu ze een grote honey pot gevonden hebben (alexandria) zal er zeker een gezamelijke actie volgen.

En daar zal het volgende seizoen over gaan.
Hoe bedoel je Daryl op het spoor waren? Dat was toch puur toeval dat Daryl en Aaron hun val in liep of heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Morgan en Darryl samen, mocht ik ooit moeten kiezen dan zijn dat mijn partners.

edit: net als hierboven; was die vent in de rode parka deel van de Wolves? Dat kreeg ik ook niet helemaal mee.

[ Voor 41% gewijzigd door macciez op 31-03-2015 10:04 ]

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Wat mij opviel is dat Morgan die rode poncho droeg toen Daryl en Aaron hem bekeken door de verrekijker. Vervolgens snijden die twee Wolves de strot door van een vent (geen idee wie) in die rode poncho.
Die loopt aan het eind als enige zombie tussen de vrachtwagens.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
cypher21 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:10:
Wat mij opviel is dat Morgan die rode poncho droeg toen Daryl en Aaron hem bekeken door de verrekijker. Vervolgens snijden die twee Wolves de strot door van een vent )geen idee wie) in die rode poncho.
Ik geloof niet dat dit Morgan was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
Freshnezz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Hoe bedoel je Daryl op het spoor waren? Dat was toch puur toeval dat Daryl en Aaron hun val in liep of heb ik iets gemist?
nee ze volgenden die ene gast met het rode cape (wat een referentie was naar rood kapje en de grote boze wolf) en ze raakten hem "toevallig" kwijt bij die voedsel fabriek/groothandel. Omdat ze hem toch kwijt waren gingen ze maar die vrachtwagens checken, wat dus exact de bedoeling was van the wolves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

cypher21 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:10:
Wat mij opviel is dat Morgan die rode poncho droeg toen Daryl en Aaron hem bekeken door de verrekijker. Vervolgens snijden die twee Wolves de strot door van een vent (geen idee wie) in die rode poncho.
Dat was toch niet Morgan! Was een blanke man als ik het goed gezien heb :)

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
macciez schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:11:
[...]

Ik geloof niet dat dit Morgan was
Volgens mij wel toch? Hij wreef zich op dat moment in met wilde prei tegen de muggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
Barbas schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:11:
[...]

Dat was toch niet Morgan! Was een blanke man als ik het goed gezien heb :)
yup was niet morgan, wel dikke geluk dat morgan daar opeens was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ah, dan heb ik kennelijk ff niet goed opgelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Clown
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-12-2024

Tha_Clown

Loading ...

fuqua schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:11:
[...]

nee ze volgenden die ene gast met het rode cape (wat een referentie was naar rood kapje en de grote boze wolf) en ze raakten hem "toevallig" kwijt bij die voedsel fabriek/groothandel. Omdat ze hem toch kwijt waren gingen ze maar die vrachtwagens checken, wat dus exact de bedoeling was van the wolves.
Uiteindelijk leek het erop dat de Wolves de blanke man in rode cape als een soort lokaas gebruikten om Daryl en Aaron een bepaalde richting op te lokken.
Aan het eind had deze man dus geen doel meer voor ze, dus sneden ze zijn keel door. Weer een walker erbij voor het volgende slachtoffer dat naar die storage gelokt kon worden ..

Breathe the pressure. Come play my game, I'll test ya'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

Spooksel

Spooksel!

readytoflow schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:00:
Met die wagens was wel erg doorzichtig. Meest vreemde nog wel dat die twee en voor Daryl niet hoorde dat er wat 'onlevends' in die wagens zat.
Wel vreemd inderdaad dat het wel heel erg stil bleef in die trucks, die walkers lopen tenslotte toch altijd wel een beetje te grommen enzo.

Tijdens het overzichtsshot bij het 'resetten' van de vallen door de Wolves kon je in één van die openstaande trucks trouwens wel matrassen tegen de binnen wanden zien zitten... dat dempt het gegrom en gestommel natuurlijk wel iets :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
Tha_Clown schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:14:
[...]

Uiteindelijk leek het erop dat de Wolves de blanke man in rode cape als een soort lokaas gebruikten om Daryl en Aaron een bepaalde richting op te lokken.
Aan het eind had deze man dus geen doel meer voor ze, dus sneden ze zijn keel door. Weer een walker erbij voor het volgende slachtoffer dat naar die storage gelokt kon worden ..
yup, waarschijnlijk een soort inwijding, als het hem gelukt was dat mocht hij bij de wolves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
readytoflow schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:00:

Naarmate series langer worden krijg je dat meer en meer. Bij sommige afleveringen zijn ze een kruising tussen Newton en Holmes, in afleveringen als deze vergeten ze dan voor het gemak (zoals ze altijd doen) even op de deur te bonken voordat ze ergens naar binnen gaan.

Ach ja een populaire serie moet in leven worden gehouden en dan krijg je soms dit soort logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het enige waar ik wel weer gelijk aan moest denken (wat ik vaker heb bij TWD) is dit keer bij die containers val. Er zitten meer dan 100 walkers in die containers, aan kettingen en haken etc. Maar het is er toch muis en muis stil.

In sommige scenes ook dat het echt fluisterstil is en dan toch ineens een walker verschijnt uit het niets en al op bijtafstand is en keiharde hijg en GhRgHRghG geluiden maakt.

Als je de serie kijkt met captioned subtitles zie je om de 5 minuten wel [WALKERS SNARLING]. Maar op de juiste momenten zijn ze stil :P

[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 31-03-2015 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:09
Executor16 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:34:
Het enige waar ik wel weer gelijk aan moest denken (wat ik vaker heb bij TWD) is dit keer bij die containers val. Er zitten meer dan 100 walkers in die containers, aan kettingen en haken etc. Maar het is er toch muis en muis stil.
De containers hadden matrassen aan de zijkant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Franco10 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:12:
[...]

Naarmate series langer worden krijg je dat meer en meer. Bij sommige afleveringen zijn ze een kruising tussen Newton en Holmes, in afleveringen als deze vergeten ze dan voor het gemak (zoals ze altijd doen) even op de deur te bonken voordat ze ergens naar binnen gaan.

Ach ja een populaire serie moet in leven worden gehouden en dan krijg je soms dit soort logica.
Nee, iedereen maakt fouten. Zij dus ook. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Bovendien is het niet meer zo dat ze overal vol met adrenaline rondlopen omdat er zombies zijn. Het is inmiddels hun wereld en daardoor word je vanzelf iets lakser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:48

Spooksel

Spooksel!

En Daryl die ze toch per 3 tegelijk neermaait met die ketting... boeiend al zijn het er 100. Toen ze bij die auto waren hadden ze er zeker 10-15 minder om zich zorgen over te maken :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Vond het een mooie seizoensfinale.
Roodkapje en containerdeel was erg leuk, wel heel toevallig dat Morgan daar net was maar Morgan is altijd +1. Verder vreesde ik toch echt even voor Glen en vind ik het nog steeds jammer dat Gabriel nog leeft. Verhaaltje in Alexandria zelf was vrij magertjes maar wel zeer bevestigend voor hoe het moest gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03:46
2 dingen die me gisteravond bijgebleven zijn tijdens het bekijken van de finale:
- Priester gaat met een steen 2 zombies te lijf en zijn hele t-shirt blijft wit (Witte reus kost een berg wast een beetje)
- Morgan die net binnenkomt op het moment dat Rick Pete door zijn kop knalt, lekkere binnenkomer.

Benieuwd naar S6.

Daarnaast vond ik dat er heel veel afwisseling zat tussen de scenes, er gebeurde een hoop en het leek wel alsof er aan het begin van de aflevering 5 lijnen verteld en afgesloten moesten worden voor het einde.

Anyways. Ik klaag niet, vond dit toch een van de leukere seizoenen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 10:59

Barbas

Gallego!

De priester is sowieso een rare vogel.. Daarnaast is het nog maar de vraag of Rick Pete daadwerkelijk heeft doodgeschoten.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Die witte shirt viel mij ook erg op :p
Jammer dat bij het gevecht tussen Gabriel en Sasha niet een van hen dood is gegaan :)

Als ik het heb begrepen van wat de Wolves zei voordat ze roodkapje vermoorde. Was dat Roodkapje achter de vallen zat ( hij heeft t ontworpen of gemaakt, of idd gewoon als lokaas). ... Maar omdat er mensen (Daryll en Aaron) zijn ontsnapt heeft hij gefaald en dus doodde zij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
loewie1984 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:40:
2 dingen die me gisteravond bijgebleven zijn tijdens het bekijken van de finale:
- Priester gaat met een steen 2 zombies te lijf en zijn hele t-shirt blijft wit (Witte reus kost een berg wast een beetje)
- Morgan die net binnenkomt op het moment dat Rick Pete door zijn kop knalt, lekkere binnenkomer.
Net zoals parelwitte tanden die de meesten hebben, ik denk dat ze overal een tube Colgate tegenkomen. Wie heeft ze trouwens binnen gelaten? Elk hek heeft geen bewaker die ze binnen kan laten, immers een hek kan zomaar uren open staan (die Rick dicht had gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:09
Franco10 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:17:
[...]

Net zoals parelwitte tanden die de meesten hebben, ik denk dat ze overal een tube Colgate tegenkomen. Wie heeft ze trouwens binnen gelaten? Elk hek heeft geen bewaker die ze binnen kan laten, immers een hek kan zomaar uren open staan (die Rick dicht had gedaan).
Gabriel had het hek open laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Franco10 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:17:
[...]

Op het moment dat Rick binnenkwam met die zombie werd die gozer terug naar het hek gestuurd, maar ik geloof dat niet iedereen bij die vergadering was. Iemand had dus best nog bij het hek kunnen zijn nadat Rick binnen was gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
En wat ging die kerel eigenlijk over dat hek doen (die Glenn wou doden)? Dat kon toch niet alleen zijn om Glenn in de val te lokken, daar is die niet slim genoeg voor denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
macciez schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:19:
[...]

Op het moment dat Rick binnenkwam met die zombie werd die gozer terug naar het hek gestuurd, maar ik geloof dat niet iedereen bij die vergadering was. Iemand had dus best nog bij het hek kunnen zijn nadat Rick binnen was gekomen.
Werd hij terug naar het hek gestuurd of naar Gabriel? Het hek was al dicht namelijk dus dat had niet gehoeven. Je kan vast wel iets verzinnen om het mogelijk te achten, maar dat betekent dus dat er geen dedicated hek wachten zijn, iederen is bevoegd om dat ding open te gooien. Klinkt niet logisch, ook al zijn er bekende stemmen aan de andere kant, die kunnen ook onder dreiging vragen om het hek open te gooien.

Geen grote problemen, maar het is duidelijk dat het wat minder waterdicht wordt naarmate de seizoenen vorderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Franco10 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:23:
[...]

Werd hij terug naar het hek gestuurd of naar Gabriel? Het hek was al dicht namelijk dus dat had niet gehoeven. Je kan vast wel iets verzinnen om het mogelijk te achten, maar dat betekent dus dat er geen dedicated hek wachten zijn, iederen is bevoegd om dat ding open te gooien. Klinkt niet logisch, ook al zijn er bekende stemmen aan de andere kant, die kunnen ook onder dreiging vragen om het hek open te gooien.
Ben er vrij zeker van dat hij naar het hek werd gestuurd. Rick zei niks over dat het hek nu dicht was, bovendien was er geen aanleiding om iemand naar Gabriel te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Daarom vindt Rick en zijn groep dat de bewoners te naïef zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

De blik van "moraalridder" Morgan toen Pete door Rick geëxecuteerd werd...

Dat zal wel een subplotje worden in de next EP, daar waar Morgan teleurgesteld zal zijn in Rick en het verlies van zijn humaniteit zal benadrukken.

Echter zal Morgan met zijn neus op de feiten worden gedrukt als blijkt dat de personen die hij in leven liet door ze achter te laten in de auto als een boemerang terug komen met dood-en-verderf in Alexandia.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Yohsoog schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:22:
En wat ging die kerel eigenlijk over dat hek doen (die Glenn wou doden)? Dat kon toch niet alleen zijn om Glenn in de val te lokken, daar is die niet slim genoeg voor denk ik.
Vond ik ook wel wat vreemd. Maar als hij er voor kiest om op een specifieke plek, in de buurt van Glen, over de muur te gaan klauteren, kun je eigenlijk niet anders bedenken dan dat hij hem in de val probeert te lokken. Een aanname, maar waarschijnlijk had hij dat pistool ook al bij zich. (Ik kon in een van de vorige (dè vorige?) afleveringen niet helemaal herleiden of het pistool nou binnen of buiten de muren verstopt was door hem.)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
CoRrRan schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:45:
[...]

Vond ik ook wel wat vreemd. Maar als hij er voor kiest om op een specifieke plek, in de buurt van Glen, over de muur te gaan klauteren, kun je eigenlijk niet anders bedenken dan dat hij hem in de val probeert te lokken. Een aanname, maar waarschijnlijk had hij dat pistool ook al bij zich. (Ik kon in een van de vorige (dè vorige?) afleveringen niet helemaal herleiden of het pistool nou binnen of buiten de muren verstopt was door hem.)
En in een scene daarvoor zag je hem stiekem in het hoekje naar Glen kijken. Lijkt me dus aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Glenn had ook gezegd dat hij ervoor zou zorgen dat hij nooit meer buiten de muren zou komen, dus vrij aannemelijk dat Glenn hem achterna zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

1 ding vond ik wel jammer. Net als met die draaideur lijkt Glenn in een zeer hachelijke situatie te zitten. Je ziet hem niet ontsnappen maar komt er wel ongeschonden uit.

Stukje hollywood tactiek natuurlijk maar goed.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

L1nt schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:37:
1 ding vond ik wel jammer. Net als met die draaideur lijkt Glenn in een zeer hachelijke situatie te zitten. Je ziet hem niet ontsnappen maar komt er wel ongeschonden uit.

Stukje hollywood tactiek natuurlijk maar goed.
Hij heeft toch een gat in z'n schouder? Daar maakt krullenbol toch behoorlijk wat gebruik van om te proberen het van Glen te winnen. Dat Glen wat gewend is, is dan waarschijnlijk de beslissingsfactor... (Moet zeggen dat ik Glen best kan missen in TWD, al lijkt hij de laatste afleveringen wat beter te acteren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CoRrRan schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:47:
[...]

Hij heeft toch een gat in z'n schouder? Daar maakt krullenbol toch behoorlijk wat gebruik van om te proberen het van Glen te winnen. Dat Glen wat gewend is, is dan waarschijnlijk de beslissingsfactor...
Wat heeft dat te maken met het feit dat L1nt het vreemd vindt dat Glenn zichzelf ineens op wonderbaarlijke wijze redt uit een onmogelijke situatie zonder dat hij bij wijze van spreken een schrammetje oploopt?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Hij lag onder 1 zombie met 2-3 andere zombies erg vlakbij. En opeens kan ie die knakker weer tacklen. Hoe hij ontsnapt is laten ze niet zien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ja, natuurlijk, ik was alweer die scene met die zombies vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
macciez schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:48:
[...]

En in een scene daarvoor zag je hem stiekem in het hoekje naar Glen kijken. Lijkt me dus aannemelijk.
Is eigenlijk ook weer juist. Omdat hij toen al zijn revolver in de hand had (dacht ik toch), had ik al voor mezelf uitgemaakt dat hij het plan had Glen daar neer te schieten. Maar eigenlijk is het op deze manier juist logischer en eenvoudiger uit te leggen.

Het is trouwens al eens eerder gezegd dat het niet geheel duidelijk is hoe groot die community nu eigenlijk is. Dat vond ik deze aflevering juist duidelijk worden wanneer Rick merkt dat er walkers door de poort zijn gekomen. Blijkbaar was de samenkomst dan toch compleet aan de andere kant van het dorp ofzo. Ook wisten ze toch dat hij ging komen naar die bijeenkomst, dat Michonne ofzo dan niet even gaat kijken waar hij blijft lijkt er toch op de duiden dat het groter is dan ik gedacht had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Afbeeldingslocatie: http://img-9gag-ftw.9cache.com/photo/aQ4vLBW_460s_v1.jpg

*gniffel*

[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 31-03-2015 23:17 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:51
Haha Damian die is toch wel erg strak _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op zich was de afwikkeling goed. Dat Sascha en de Pater zover doorschieten in hun crazyness vond ik allemaal wat té dramatisch en gemaakt.

Dat de onnozelaar/goodie kapot gaat door de wife-beater vond ik ook allemaal erg cliché.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 17-09 15:20

burgt

Starbass

macciez schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:24:
[...]

Ben er vrij zeker van dat hij naar het hek werd gestuurd. Rick zei niks over dat het hek nu dicht was, bovendien was er geen aanleiding om iemand naar Gabriel te sturen?
Ik had de indruk dat ze naar Gabriel gingen, er was gezegd dat hij degene was die het hek had moeten sluiten. En zeker met de beschuldigingen tegen Rick en cornuiten heeft hij wel wat uit te leggen. Voldoende aanleiding dus.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Wat ik wel weer vrij ziek vind is die gast die zijn vrouw slaat en even met die katana die oude kerel vermoord, hij was al die tijd al binnen de muren en heeft dus nog weinig 'zieke zombie kill' taferelen meegemaakt en zou in theorie nog redelijk een normaal mens moeten zijn. Dat die dan spontaan overslaat van een vrouwenmishandelaar naar een zieke moordenaar die even een man zijn nek opensnijd met een katana vind ik dan weer erg ver gaan. Zou een stuk verklaarbaarder zijn als die wel langere tijd buiten de muren had doorgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03:46
Scrtz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:20:
Wat ik wel weer vrij ziek vind is die gast die zijn vrouw slaat en even met die katana die oude kerel vermoord, hij was al die tijd al binnen de muren en heeft dus nog weinig 'zieke zombie kill' taferelen meegemaakt en zou in theorie nog redelijk een normaal mens moeten zijn. Dat die dan spontaan overslaat van een vrouwenmishandelaar naar een zieke moordenaar die even een man zijn nek opensnijd met een katana vind ik dan weer erg ver gaan. Zou een stuk verklaarbaarder zijn als die wel langere tijd buiten de muren had doorgebracht.
Heb je gezien dat het een ongeluk was wat voort kwam uit het wegduwen van de betreffende persoon met gewoon een katana in zijn handen. Als iemand tegen je aan loopt en je duwt hem weg dan is die beweging die hij maakt vrij gewoon. Alleen omdat ie die katana vast heeft, snijdt ie ongelukkig de strot door.

Thans zo kwam het op mij over...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

loewie1984 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:38:
...snijdt ie ongelukkig de strot door.
Correct.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydw
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-12-2024
Scrtz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:20:
Hij was altijd al erg agressief? Mensen hier in de echte wereld zijn toch ook soms ziek in hun hoofd zonder een zombie gezien te hebben? :P Vind het een beetje een vaag argument dat je hier hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:42

Damian

Insane Obtrusion

En Rick is daarin natuurlijk een behoorlijke katalysator geweest :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:17:
[...]

wow wacht ff, dus die wolves hadden daryl en die gast al in de gaten ?? en hij moest hun naar de "honey pot" leiden (vrachtwagens vol met eten) ? Damn dat maakt ze een graadje gevaarlijker dan ik dacht.
Gezien rick en zn groep een hele lange tijd achtervolgd werden zonder dat ze dat in de gaten hadden en die wolves gasten hadden het direct door ?

dat gaat wat beloven voor het volgende seizoen.
De val is afgegaan [FEIT].
Niemand is gevangen [FEIT]
Man is afgemaakt op basis van bovenstaande [FEIT].

Nergens noem ik dat de Wolves in de gaten heeft gehad om wie het ging. Dat maak jij ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xymox schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:37:
De blik van "moraalridder" Morgan toen Pete door Rick geëxecuteerd werd...

Dat zal wel een subplotje worden in de next EP, daar waar Morgan teleurgesteld zal zijn in Rick en het verlies van zijn humaniteit zal benadrukken.

Echter zal Morgan met zijn neus op de feiten worden gedrukt als blijkt dat de personen die hij in leven liet door ze achter te laten in de auto als een boemerang terug komen met dood-en-verderf in Alexandia.
Dat hoop ik maar, want Morgan lijkt nu wel de nieuwe Tyreese qua instelling. Tijdens het vechten met die 2 gasten smeken of ze alsjeblieft weg willen gaan, ze daarna in leven laten (en zorgen dat ze dat blijven), zijn "all life is precious" uitspraak, nee... Doe mij dan maar de doorgedraaide Morgan die op Rick schoot en hem neerstak... Of beter nog, de Morgan met gezichtsbedekkend masker en zonnebril uit de teaser van 1 vd eerdere episodes. Hij kan mij niet badass genoeg zijn. Maar ik vrees dat we die Morgan (lang) niet meer gaan zien. Ook vond ik zijn stokvecht-skills er niet bepaald imponerend uit zien...

Mijn verwachting voor seizoen 6 is in ieder geval dat we even terug in de tijd gaan met een (paar) episode(s) over wat Morgan heeft meegemaakt, a la the Gouvernor.

2 dingen die ik niet begreep van de finale;

Als iemand je in je schouder schiet en je achterlaat als zombievoer, spaar je die persoon dan nog als je hem kan doden? Glenn is te goed voor deze wereld!

En dat Sasha de priester niet dood schiet kan ik wel begrijpen, maar dat Maggie vervolgens ingrijpt en Gabriel niet confronteert met wat hij tegen Deanna zei kan ik niet begrijpen. Dit was het moment daarvoor, wellicht zou hij direct uit zichzelf naar Deanna toe zijn woorden afzwakken, hij schaamde zich en was mentaal gebroken.

In ieder geval genoeg openstaande zaken voor het nieuwe seizoen, kijken hoe alle mensen daarmee om gaan. Nadat de Wolves zijn langsgeweest waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:09:
[...]

De val is afgegaan [FEIT].
Niemand is gevangen [FEIT]
Man is afgemaakt op basis van bovenstaande [FEIT].

Nergens noem ik dat de Wolves in de gaten heeft gehad om wie het ging. Dat maak jij ervan.
ik speculeer toch ook verder op die feiten, take a chill pill gast. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:15:
[...]

Als iemand je in je schouder schiet en je achterlaat als zombievoer, spaar je die persoon dan nog als je hem kan doden? Glenn is te goed voor deze wereld!
Nog geen enkele dagen geleden is er iemand van the community doodgegaan de zoon van Deanna. Ik weet zeker dat Glenn hem zo had vermoord als hij niet in Alexendria zou hebben gewoond.

Om nu de boel daar nog meer over de zeik te helpen kan ik wel begrijpen dat hij zijn leven spaart naar al de shit die er al is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 08:12
Ik vermoed eigenlijk dat Rik de man van Diana in zijn kop schoot, om hem geen zombie te laten worden, ipv die chirurg/alcoholist.
Pagina: 1 ... 50 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.