Haha, ja geweldig droog. * Carl! CARL! *
Verwijderd
Ik denk dat Gabriels verhaal, in combinatie met de leugens die Nicholas ongetwijfeld gaat ophangen, voor heel wat argwaan bij Deanna gaat zorgen. Plus het feit dat haar zoon dood is, lijkt het me dat er op zijn minst stevige woorden komen tussen Deanna en Rick. Als Rick dan ook nog Pete besluit aan te pakken zonder overleg met Deanna, zullen de rapen helemaal gaar zijn lijkt me...Cyphax schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:43:
[...]
Die man was inderdaad duidelijk zichzelf aan het beschrijven. Dat viel wel op. Wel cool gedaan. Op zich was de hele aflevering top (ik vind dit dorpje wel heel interessant, 't is zo anders dan andere keren), behalve die onnodige gore. Het is wel erg Romero zo en op zich hoeft dat niet zo heel erg te zijn, maar dan moeten de producers het ook niet erg vinden dat de geloofwaardigheid van de serie erdoor lijdt. Voor mij in elk geval wel; zombies zijn rottend vlees, waar je met wat pech gewoon per ongeluk zo een arm vanaf trekt: zo'n slap geval krijgt het nooit voor elkaar om een mens zo aan stukken te scheuren. Er zijn gewoon grenzen aan de suspension of disbelief en voor mij kan dat de boel flink verprutsen (dat was heel erg het geval bij Prometheus voor mij: totale film helemaal verstierd door ongeloofwaardige situaties). Dat ze hard kunnen bijten kan ik nog wel accepteren... maar nogmaals: er zijn grenzen.
(Het helpt ook niet mee dat ik helemaal geen reet geef om dit soort gore. Lees: ik zie het liever niet dan wel. Zo ging voor mij ook de film Drive van "geweldig" naar "zonde, laat maar")
[...]
Ik vroeg me aansluitend af of dat een relatie zou kunnen hebben met die stempels; ook weer toevallig een letter. Het heeft wel wat geheimzinnigheid nog. Als het meezit zit er echt iets achter.
De W op de walkers zal volgens Melissa McBride (Carol) in de seizoensfinale verklaard worden. Het enige van TWD wat ik nu echt irritant begin te vinden, is het telkens teasen van Morgan... Verwacht ook dit seizoen niet dat hij aansluit bij de groep, waarschijnlijk weer een teaser aan het eind vd seizoensfinale...

Voor de mensen die "The Flash" kijken; Emily Kinney zit in episode 18 als the Bug-Eyed Bandit.
Dagelijks, maar zodra ik m'n tanden heb gepoetst en m'n kapsel op orde heb gebracht gaat het al een stuk beter.Ryan_ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:
[...]
Geen idee? Ooit wel eens een echte zombie gezien?
Goeie, de dood van haar zoon + Gabriel die met iets geks bezig is in dezelfde aflevering... heel toevallig... sowieso heb ik nog steeds vraagtekens bij Deanna. De manier waarop ze de boel lijkt te willen runnen is wat vreemd. "I'll make it official" als de voorman z'n job neerlegt en Abraham 't oppakt. Alsof ze een burgemeester is van een levendige stad ipv een klein groepje overlevenden. Aan de andere kant: hoeveel mensen zijn er eigenlijk in hoe-heet-het-ook-weer? We zien er niet zo heel veel, maar is het maar zo klein?Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:51:
[...]
Ik denk dat Gabriels verhaal, in combinatie met de leugens die Nicholas ongetwijfeld gaat ophangen, voor heel wat argwaan bij Deanna gaat zorgen. Plus het feit dat haar zoon dood is, lijkt het me dat er op zijn minst stevige woorden komen tussen Deanna en Rick. Als Rick dan ook nog Pete besluit aan te pakken zonder overleg met Deanna, zullen de rapen helemaal gaar zijn lijkt me...
De W op de walkers zal volgens Melissa McBride (Carol) in de seizoensfinale verklaard worden. Het enige van TWD wat ik nu echt irritant begin te vinden, is het telkens teasen van Morgan... Verwacht ook dit seizoen niet dat hij aansluit bij de groep, waarschijnlijk weer een teaser aan het eind vd seizoensfinale...![]()
Voor de mensen die "The Flash" kijken; Emily Kinney zit in episode 18 als the Bug-Eyed Bandit.
Saved by the buoyancy of citrus
Alexandria. En het zijn er enkele tientallen, niet echt superveel iig.
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Daarnaast is het belangrijkste aan macht vergaren is dat je mensen laat denken dat jij beslist. Dat betekent dat je dingen als het officieel maken moet doen. Hoe meer je dat doen en mensen er in mee gaan hoe meer ze het gaan geloven.
Alleen jammer dat hij als een dikke tweepitter klonk toen hij wegreed in het beginJesseAMD schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:36:
Voor de motorliefhebbers:
http://www.bikeexif.com/daryl-dixon-motorcycle
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Woah, wat een episode
Denk niet dat Rick er heel huids vanaf komt. Tenzij de komst van de 'W 'Walkers roet in het eten gooit en het all hands on deck' is de volgende aflevering
[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 23-03-2015 14:37 ]
Doorspoelen naar de laatste tien minuten en je mist niets.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Die Sasha heeft trouwens wel een fantastisch mooi wit gebit voor iemand die al een tijdje wormen en dergelijke eet.
Wat een aflevering zeg... Rick komt weer lekker labiel over
Zat trouwens vol verwachting te kijken toen Karl met dat meisje in de holle boomstam zat te wachten of er wellicht een walker een kusje kwam halen door die opening.... Helaas

Zat trouwens vol verwachting te kijken toen Karl met dat meisje in de holle boomstam zat te wachten of er wellicht een walker een kusje kwam halen door die opening.... Helaas
[ Voor 4% gewijzigd door Robsta86 op 23-03-2015 21:00 ]
Zit veel zand in, 'zand schuurt de maag', maar het zal vast ook wonderen doen voor de tandenFranco10 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:56:
Die Sasha heeft trouwens wel een fantastisch mooi wit gebit voor iemand die al een tijdje wormen en dergelijke eet.
En aaaah, Carl probeert een vriendinnetje te ritselen...
En ziet Daryl een lichtje in het bos en vervolgens vinden ze niks behalve een vastgebonden vrouw aan een boom met een W op het voorhoofd. Die overigens ook op de laatste zombie stond die Sasha neer schoot.
Wie Wat Waar Waarom...
Die vastgebonden vrouw die Daryl vond was toch maar net in een Walker veranderd, net op het moment dat Daryl een kijkje neemt? Die W wordt dus bij levenden, of net gedode, mensen aangebracht.
Rick heeft dus gelijk, ze zijn absoluut niet veilig in Alexandria, zeker niet met die bende 'Wolven' in de buurt.
En waarom schrikken ze zo als Rick zijn wapen trekt? Rick loopt toch de hele tijd met zijn wapen geholsterd rond?
Rick heeft dus gelijk, ze zijn absoluut niet veilig in Alexandria, zeker niet met die bende 'Wolven' in de buurt.
En waarom schrikken ze zo als Rick zijn wapen trekt? Rick loopt toch de hele tijd met zijn wapen geholsterd rond?
[ Voor 0% gewijzigd door lukadad op 23-03-2015 22:18 . Reden: typo ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Ja, altijd zijn mannetje staan en 'plots' breken, ik vind het wat vreemd, ze zoeken weer een kortzichtige reden om alles in de soep te laten lopen.Robsta86 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:59:
Wat een aflevering zeg... Rick komt weer lekker labiel over![]()
Ben benieuwd of de groep nu in 1 klap een nieuwe leider heeft.
Het zal wel net zo ver escaleren totdat ze iedereen toch nodig hebben tegen die wolven.
Het zal wel net zo ver escaleren totdat ze iedereen toch nodig hebben tegen die wolven.
Rick moest even kalmeren maar de blik van Michone zegt genoeg. Hij heeft gelijk.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Nee ondanks dat hij nu weer "politie agent" is heeft hij geen pistool. Dat (lullige) pistooltje wat hij nu draagt hebben ze een paar afleveringen geleden gejat uit de gun room.lukadad schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:18:
Die vastgebonden vrouw die Daryl vond was toch maar net in een Walker veranderd, net op het moment dat Daryl een kijkje neemt? Die W wordt dus bij levenden, of net gedode, mensen aangebracht.
En ook als Rick een gun zou hebben als cop, dan zou je ook wel schrikken als hij een gun op je richt terwijl hij zo agressief bezig isDonstil schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 00:57:
[...]
Nee ondanks dat hij nu weer "politie agent" is heeft hij geen pistool. Dat (lullige) pistooltje wat hij nu draagt hebben ze een paar afleveringen geleden gejat uit de gun room.
Ik dacht dat 'ie tijdens z'n "rondes" wel z'n huge-ass revolver bij zich droeg eigenlijk, in voorgaande episode(s)..Donstil schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 00:57:
[...]
Nee ondanks dat hij nu weer "politie agent" is heeft hij geen pistool. Dat (lullige) pistooltje wat hij nu draagt hebben ze een paar afleveringen geleden gejat uit de gun room.
Ja ik dacht ook dat ie met 2 guns liep. 1 officiële en 1 gestolen/geheime.
Ook mijn gevoel bij die scene, zo van 'Rick STFU, you're ruining our plans!'L1nt schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:37:
Rick moest even kalmeren maar de blik van Michone zegt genoeg. Hij heeft gelijk.
Exact mijn idee. Zowat alles al meegemaakt tot nu toe, maar bij de eerste de beste blondine die klappen zou krijgen van haar vent meteen de weg kwijt. Dat ze meteen tot executie over willen gaan is ook niet logisch. Tot nu toe hebben wel meer leden van de groep ergere fouten gemaakt, toen kwam dat niet zo 123 ter sprake.Scrtz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:23:
[...]
Ja, altijd zijn mannetje staan en 'plots' breken, ik vind het wat vreemd, ze zoeken weer een kortzichtige reden om alles in de soep te laten lopen.
Ik zou juist de thuiskomst van de groep en het meedelen van het slechte nieuws interessant vinden, hoe Deanna en Rick reageren precies op dat moment. Dat ze dat stukje zo weinig aandacht geven is ook opvallend.
Ik heb nu al verschillende theorieën over die “W” gelezen, maar nu het er op lijkt dat die bij een levend persoon is aangebracht, ben ik wel erg benieuwd wat dat precies is.
Is het een merkteken van een groep die mensen met de “W” gebruikt als lokmiddel voor walkers? Of juist als merkteken voor henzelf en is zij het slachtoffer van wat anders?
Ik las gisteren een theorie die me wel wat leek. Even in spoilertags omdat het uit de strips lijkt te komen.
Is het een merkteken van een groep die mensen met de “W” gebruikt als lokmiddel voor walkers? Of juist als merkteken voor henzelf en is zij het slachtoffer van wat anders?
Ik las gisteren een theorie die me wel wat leek. Even in spoilertags omdat het uit de strips lijkt te komen.
spoiler:
In de comics schijnt een groep te zitten die tussen de Walkers leeft door zich in hun geur en huid te kleden (zoals Michonne deed). Ze doen alsof ze walkers zijn en onderscheiden zich van de echte doden door een “W” op hun hoofd te kerven. Hun doel werd me niet geheel duidelijk, maar de woorden van het meisje in de boom deden me daar opnieuw aan denken “We leven nu in hun wereld”. Een groep die zich volledig lijkt te hebben aangepast aan het leven tussen de Walkers.
Ik ben het helemaal met je eens op 1 punt na. In de gevangenis hebben we ook al een keer gezien dat Rick de weg kwijt was. Toen koos hij er echter voor om zich terug te trekken en juist geen geweld te gebruiken. Vervolgens zijn er veel dingen gebeurd (oa the governor) waardoor Rick zijn mening moest bijstellen over geweld. Alleen lijkt hij daar nu opeens in doorgeslagen en het is inderdaad niet duidelijk voor de kijker waarom hij nu zo te keer gaat terwijl hij dat eerst niet deed.Franco10 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:48:
[...]
Exact mijn idee. Zowat alles al meegemaakt tot nu toe, maar bij de eerste de beste blondine die klappen zou krijgen van haar vent meteen de weg kwijt. Dat ze meteen tot executie over willen gaan is ook niet logisch. Tot nu toe hebben wel meer leden van de groep ergere fouten gemaakt, toen kwam dat niet zo 123 ter sprake.
Ik zou juist de thuiskomst van de groep en het meedelen van het slechte nieuws interessant vinden, hoe Deanna en Rick reageren precies op dat moment. Dat ze dat stukje zo weinig aandacht geven is ook opvallend.
Ik denk dat Rick er ook moeite mee heeft om de leider te zijn. Hij heeft er nooit echt voor gekozen, maar omdat iedereen hem volgde is hij die rol op zich gaan nemen. En dit soort momenten laten zien hoe zwaar dat psychologisch voor hem is. Ik denk dat hij nu echt teveel in de war is en dat hij op dit moment niet geschikt is om de leider te zijn. Ik vond het dan ook goed wat Michonne deed. Als zij niet zou ingrijpen dan had er een soort van oorlog kunnen woeden tussen de 2 groepen.
De brand is dus tijdelijk gesust, maar de spanningen lopen nu heel hoog op tussen beide groepen. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat komt omdat Rick en sommige van de groep nu alleen maar denken in gevaar en blijven leven. Hij wil niet dood, hij wil blijven leven voor z'n kinderen.Franco10 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:48:
[...]
Exact mijn idee. Zowat alles al meegemaakt tot nu toe, maar bij de eerste de beste blondine die klappen zou krijgen van haar vent meteen de weg kwijt. Dat ze meteen tot executie over willen gaan is ook niet logisch. Tot nu toe hebben wel meer leden van de groep ergere fouten gemaakt, toen kwam dat niet zo 123 ter sprake.
Ik denk dat hij het eerder moeilijk vind dat hij het niet in handen heeft en het niet naar z'n eigen wil kan krijgen.avec_style schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:15:
[...]
Ik denk dat Rick er ook moeite mee heeft om de leider te zijn. Hij heeft er nooit echt voor gekozen, maar omdat iedereen hem volgde is hij die rol op zich gaan nemen. En dit soort momenten laten zien hoe zwaar dat psychologisch voor hem is.
[ Voor 28% gewijzigd door Galukon op 24-03-2015 09:17 ]
Ik hoop het. Dat Michonne 'm zo neersloeg op het eind verbaasde me enorm. Aan de andere kant is ze het de laatste tijd vaker niet met Rick eens. Ze was heel duidelijk over het feit dat ze bij deze communitiy wilde aansluiten terwijl Rick dat niet aandurfde. De previews voor de volgende aflevering waren ook verwarrend. Tenminste, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen.L1nt schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:37:
Ik was trouwens wel onder de indruk van Andrew Lincoln's acteerwerk aan het eind van de aflevering.
Als ik moet gokken gaat ie enorm gebukt onder PTSD. En Sasha erbij. Maar Sasha is minder interessant, die lijkt alleen maar kwaad te kunnen doen.
[ Voor 9% gewijzigd door Cyphax op 24-03-2015 09:23 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Prosac2010 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:14:
spoiler:In de comics schijnt een groep te zitten die tussen de Walkers leeft door zich in hun geur en huid te kleden (zoals Michonne deed). Ze doen alsof ze walkers zijn en onderscheiden zich van de echte doden door een “W” op hun hoofd te kerven. Hun doel werd me niet geheel duidelijk, maar de woorden van het meisje in de boom deden me daar opnieuw aan denken “We leven nu in hun wereld”. Een groep die zich volledig lijkt te hebben aangepast aan het leven tussen de Walkers.
spoiler:
Lijkt me niet de juiste verklaring - als ze doodgaan zijn ze vervolgens Walker mét W op hun hoofd. Dan is het primaire doel om zich te onderscheiden niet echt bereikt.
Het was inderdaad jammer dat de verschillende verklaringen over de omstandigheden van Aidan's dood niet verder uitgediept is. Het lijkt er echter op dat Deanna al haar eigen plan heeft en dat het verder niet uitmaakt wat voor verklaringen er worden gegeven. Of het seizoen is nog te kort om deze spanning echt op te bouwen, zie Rick's plotselingen beslissing om de rust in het dorpje te beëindigen...
Ben wel benieuwd welk spoor Michonne nu op gaat: de traumatische flashbacks van alle Walkers die ze heeft gedood, de dood van Noah. Gaat ze overstag om nu écht te (willen) geloven in het rustige dorpsleven of beseft ze dat het een utopie is en killer-mode de enige manier is om te overleven? Sword or no Sword, that's the question.
Nog maar 1 aflevering dus? Het is alweer bijna voorbij

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Michone kijkt heel duidelijk naar deanna. Ook zo'n blik van bring it on bitch. Niet van Rick is een gevaar.Cyphax schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:21:
[...]
Ik hoop het. Dat Michonne 'm zo neersloeg op het eind verbaasde me enorm. Aan de andere kant is ze het de laatste tijd vaker niet met Rick eens. Ze was heel duidelijk over het feit dat ze bij deze communitiy wilde aansluiten terwijl Rick dat niet aandurfde. De previews voor de volgende aflevering waren ook verwarrend. Tenminste, ik ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen.
Ik was trouwens wel onder de indruk van Andrew Lincoln's acteerwerk aan het eind van de aflevering.
Als ik moet gokken gaat ie enorm gebukt onder PTSD. En Sasha erbij. Maar Sasha is minder interessant, die lijkt alleen maar kwaad te kunnen doen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik zag het iets anders: Michonne worstelde zichtbaar met het aantrekken v/h uniform. Alsof ze voor een keuze stond. Toen ze het bos in ging, had ze het uniform niet aan, en hing haar zwaard nog aan de wand. Ook probeerde ze Sasha weer binnen boord te trekken die voor het offensief koos. Iets wat de "oude" Michonne ook altijd zou doen. Ik zie Michonne's "This isn't for you" als afsluiting van haar periode als samurai survivalist. Vandaar ook de flashbacks naar haar oude verschijning. Het feit dat ze bij de laatste scene het uniform droeg doet mij vermoeden dat ze kiest voor de community boven Rick.
"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."
Lijkt me meer een teken van een gestraft persoonProsac2010 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:14:
Ik heb nu al verschillende theorieën over die “W” gelezen, maar nu het er op lijkt dat die bij een levend persoon is aangebracht, ben ik wel erg benieuwd wat dat precies is.
spoiler:In de comics schijnt een groep te zitten die tussen de Walkers leeft door zich in hun geur en huid te kleden (zoals Michonne deed). Ze doen alsof ze walkers zijn en onderscheiden zich van de echte doden door een “W” op hun hoofd te kerven. Hun doel werd me niet geheel duidelijk, maar de woorden van het meisje in de boom deden me daar opnieuw aan denken “We leven nu in hun wereld”. Een groep die zich volledig lijkt te hebben aangepast aan het leven tussen de Walkers.
Ik vond dat Rick veel te ver doorsloeg, kwam totaal onverwacht. Split met Michonne lijkt me waarschijnlijk. Ben benieuwd hoe ze stuk voor stuk reageren op het feit dat Rick eruit gekickt wordt.
Rick gaat er niet uit worden gekickt, daar geloof ik niets van. Zouden ze dat doen, komt hij terug om alles te pakken. Dat weet dat mens van dat dorp ook wel. Hij heeft het zelfs meerdere keren aangegeven
Redelijke filler ep imho. Op wat kleine details na in ieder geval nog altijd exact zoals het in de comics ook verloopt in Alexandria
De personen die de comics volgen die kunnen dus ook nagenoeg exact al weten weten wat er zich ongeveer af gaat spelen in de finale volgende week.
Ik kan iig niet wacht om te zien hoe het allemaal uitgewerkt is
Zal verder geen uitspraken doen over de Rick/Pete situatie om spoilers te voorkomen.
Ik kan iig niet wacht om te zien hoe het allemaal uitgewerkt is
Zal verder geen uitspraken doen over de Rick/Pete situatie om spoilers te voorkomen.
Verwijderd
Ik ben nu bij het begin van S4, kijk via Netflix. Op zich is het een best prima serie maar af en toe wordt het behoorlijk taai door al die kleine aftakkingen in het verhaal. Ik heb me al een aantal keer in moeten houden om te gaan spoelen, vooral S2 werd op een gegeven moment gewoon langdradig, liever had ik gezien dat ze het hele verhaal met die gevangene weg hadden gelaten en juist een stuk van de winter in beeld hadden gebracht.
Mijn favoriete character is Hershel; wat heeft die vent een geniale stem! In mijn ogen de blanke versie van Morgan Freeman
Mijn favoriete character is Hershel; wat heeft die vent een geniale stem! In mijn ogen de blanke versie van Morgan Freeman
Verwijderd
Wat een briljant stukje regie zeg, het moment dat Rick Pete wurgt en die rode ballon ziet... Je ziet namelijk op dat moment zijn ogen echt "walker-style" oplichten, precies zoals bij Shane gebeurde toen hij Rick uit de weg wilde ruimen op de boerderij. Schitterend om te zien...
Mag wel hoor, uiteraard in de [spoiler] tagSpooksel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:24:
Dat denk ik ook. Een beetje in de style van "Inglourious Basterds" (hakenkruis op voorhoofd ingekerfd)KillerAce_NL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:25:
[...]
Lijkt me meer een teken van een gestraft persoon
De hypothese dat het merkteken gebruikt wordt om de echte van de onechte walkers te onderscheiden is niet erg realistisch. Ze zijn klein en dus niet van wat verder snel op te merken (en zeker niet van achteren).
Ook moet je dan alle walkers die reeds walker zijn van een merkteken moeten voorzien. En aangezien er telkens weer nieuwe bijkomen in een gebied kan je dus niet zeker weten of een walker reeds gemerkt is of niet. Het is dus een niet erg veilige methode.
Als je al wilt kunnen onderscheiden, doe dan met z'n allen een rood petje op of een t-shirt met daarop aan de voorkant en achterkant een duidelijk groot teken.
Nee, ik denk dat het een straf is. Wellicht voor "gevangenen". Eerst martelen met het zetten van een teken zodat anderen dit duidelijk zien als een teken dat ze geexecuteerd gaan worden door ze tussen walkers te zetten en de walkers het werk laten doen.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik denk ook dat de serie gewoon de comic volgt. Al vond ik Rick wel heel snel 'loco' gaan. En Sasha irriteert me een beetje de laatste tijd. En ik vond dat liedje van die afgespeelde CD er niet echt bij passen. Veel om op te zeuren. 
spoiler:
Lijkt me trouwens niet dat in de finale Neegan nog even snel geïntroduceerd wordt.
Is gewoon een van de liedjes die die gast goed vond denk ik, hij luisterde altijd naar harde platen in de auto weet je nog, ze vonden het zelf ook niets.Bootje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:02:
Ik denk ook dat de serie gewoon de comic volgt. Al vond ik Rick wel heel snel 'loco' gaan. En Sasha irriteert me een beetje de laatste tijd. En ik vond dat liedje van die afgespeelde CD er niet echt bij passen. Veel om op te zeuren.
Ik wel, Nine Inch Nails
Was dit niet zijn 'Running music' cd? Dus zijn hardloop muziek of zo? En dat in de oude was toch veel meer dubstep? Of zit ik fout?Afvalzak schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:04:
[...]
Is gewoon een van de liedjes die die gast goed vond denk ik, hij luisterde altijd naar harde platen in de auto weet je nog, ze vonden het zelf ook niets.![]()
Ik wel, Nine Inch Nails
Ik hou inderdaad niet van Nine Inch Nails. Hebben ze die muziek ook niet in Quake 1 gebruikt?
Geem hatdloopmuziek, maar muziek dat hij afspeelde toen hij een reisje ging maken: net zoals het reisje, wat uiteindelijk zijn laatste reisje is geworden.
Bootje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:02:
spoiler:Lijkt me trouwens niet dat in de finale Neegan nog even snel geïntroduceerd wordt.
spoiler:
Nee, die komt nog helemaal niet aan de orde op dit punt in het verhaal. Eerst komt in de comics een confrontatie met die (in de serie) 'Wolves' gevolgd door een zombie invasie, daarna pas krijgen ze een introductie bij Hilltop en daarna pas komen de Saviours in beeld.
Nine Inch Nails met het nummer somewhat damaged...Afvalzak schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:04:
[...]
Is gewoon een van de liedjes die die gast goed vond denk ik, hij luisterde altijd naar harde platen in de auto weet je nog, ze vonden het zelf ook niets.![]()
Ik wel, Nine Inch Nails
Vond de muziek passend (en persoonlijk leuk) maar als je dan de titel erbij weet heel erg passend
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Op reddit nog wel mooie uitleg gelezen over de KO door Michone
snijd wel hout IMHO.It seems to me that Michonne's knock out of Rick was the perfect ending to his speech in that it demonstrated exactly what he was trying to explain.
The people of Alexadria stood around Rick, wishing that he didn't have a gun, wishing that he wasn't among them, wishing, perhaps, that they had never let him in to begin with, but they're paralyzed by fear and inaction, able to do nothing except plead with him. Michonne, representing Rick's group, knows what needs to be done, is decisive, takes action, and "saves" everyone from the apparent threat of Rick, all while demonstrating his exact point in the process.
Maybe not the most mind blowing revelation, but I hadn't seen it said yet, so I thought I'd throw it out and see what people thought.
daar kan ik me helemaal bij aansluiten, het verwoord mooi zoals het bij mij ook overkwam. Ze leek zo de speech over te nemen van Rick, minus het manicaleL1nt schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:56:
Op reddit nog wel mooie uitleg gelezen over de KO door Michone
[...]
snijd wel hout IMHO.
Dat vriendinnetje van Carl, zou die ook niet stiekem bij de Wolves horen? Ze zat wel in een stuk boom te snijden. Geen idee of dit een W was.
[ Voor 31% gewijzigd door Ryan_ op 25-03-2015 10:15 ]
Ik sluit me hier bij aan. Michonne maakt het punt van Rick af. Ze zal hem nooit laten vallen denk ik ook.L1nt schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:56:
snijd wel hout IMHO.
Scherp. Zou goed kunnen. Lijkt wel of ze ook verder geen familie/vrienden heeft in Alexandria.Dus 'los' is opgenomen in de community.Ryan_ schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:14:
Dat vriendinnetje van Carl, zou die ook niet stiekem bij de Wolves horen? Ze zat wel in een stuk boom te snijden. Geen idee of dit een W was.
Ze was toch ook alleen gevonden zonder verdere familie/vrienden? Dat werd ergens verteld in een aflevering.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Dat zou wat zijn zeg, dat ze een spion is voor de Wolvers... ben benieuwd!Ryan_ schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:14:
Zeg geen nooit, Rick had écht geen keuze wt betreft Alexandria, daar was Michonne wel duidelijk in.. Zij moest en zou erheen, ze had rust/eigen plek nodig.Bootje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:12:
[...]
Ik sluit me hier bij aan. Michonne maakt het punt van Rick af. Ze zal hem nooit laten vallen denk ik ook.
[...]
Scherp. Zou goed kunnen. Lijkt wel of ze ook verder geen familie/vrienden heeft in Alexandria.Dus 'los' is opgenomen in de community.
neeh, als ik me het goed herinner hoorde zij bij een kleine groep. En die zijn doodgegaan tijdens een scout met die 2 lafaarden.Tsurany schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:17:
Ze was toch ook alleen gevonden zonder verdere familie/vrienden? Dat werd ergens verteld in een aflevering.
Juist niet. Sasha is ongeveer alles kwijt waar ze de afgelopen jaren op heeft gesteund en voor heeft geleegd. Call me stupid maar wat mij betreft draait ze helemaal door en laat ze even zien waar "Groep Rick" voor staat ten opzichte van dat groepje halfzachten in Alexandria.othie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:14:
Krijgen jullie ook een bloedhekel aan de koppigheid van Sasha?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Die koppigheid kan haar dood nog worden, ik voel zoiets wel aankomen eigenlijk.MAX3400 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:24:
[...]
Juist niet. Sasha is ongeveer alles kwijt waar ze de afgelopen jaren op heeft gesteund en voor heeft geleegd. Call me stupid maar wat mij betreft draait ze helemaal door en laat ze even zien waar "Groep Rick" voor staat ten opzichte van dat groepje halfzachten in Alexandria.
Ik denk dat ze nog niet dood gaat. Er zijn de laatste tijd al een hoop donker gekleurde personen dood gegaan in de serie. Meestal houden ze dit in balans.
FCG
Hm, die Adrian (die lafaard van de draaideur) heeft blijkbaar nog ergens een wapen verborgen. Waarom zat dat stukje erin, later is daar niets van terug te zien. Bovendien had ik het idee dat hij de hele tijd door Glenn in de gaten werd gehouden. Die kwamen ook later samen aangerend.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik krijg juist de indruk dat het Rick zijn gun was (die dus weg was toen Rick ervoor terug ging) en dat hij hem dus heeft weggehaald en herbegraven.
Ja dat is die gun toch? Althans die letter op het handvat zag je toch ook toen Rick hem in de blender deed?Spooksel schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:03:
Ik krijg juist de indruk dat het Rick zijn gun was (die dus weg was toen Rick ervoor terug ging) en dat hij hem dus heeft weggehaald en herbegraven.
Ik had ook verwacht dat hij op Rick zou gaan schieten (of dreigen iig) en dan Sasha uit de toren op hem.
Maar misschien komt dat nog.
Maar misschien komt dat nog.
FCG
Ik denk dat die idioot in de finale nog wel een rol gaat spelen met dat pistool.
SPOILER MBT COMICS, be warned:
SPOILER MBT COMICS, be warned:
spoiler:
In de comics breekt er dus een zombie horde binnen in Alexandria welke op het geluid van een vuurwapengevecht afkomt tussen de inwoners van Alexandria en een groepje badguys (in de serie waarschijnlijk die Wolves). Tijdens de zombie invasie gaat het uiteraard (dun dun dun) flink mis in Alexandria
en wordt uiteindelijk Douglas (in de serie Deana) aan stukken gescheurd terwijl hij wild om zich heen schiet. Waarbij hij dus Carl in zijn oog schiet!
In de serie, mochten ze dit ook flikken, dan verwacht ik dat onze lafaard deze actie doet.
In de serie, mochten ze dit ook flikken, dan verwacht ik dat onze lafaard deze actie doet.
Ik zag dat einde niet aankomen, dat Michonne f Rick ko slaat.. Ter bescherming van hem neem ik aan. Vond het wel een bruut gevecht.
Mejor así
we zien ook niks meer van dat meisje in dat huis bij de ingang naar alexandria, carl zag haar heel even en was toen weer verdwenen. (was de aflevering toen ze voor het eerst alexandria binnengingen). wat is daar mee ?
Was dat niet Enid?fuqua schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:15:
we zien ook niks meer van dat meisje in dat huis bij de ingang naar alexandria, carl zag haar heel even en was toen weer verdwenen. (was de aflevering toen ze voor het eerst alexandria binnengingen). wat is daar mee ?
Klopt
Dat suggereert dat zij misschien wel een lid kan zijn van die tot dus ongeziene "Wolves" bende. Zo'n meisje gaat niet in haar eentje voor de lol dat bos in, vol met Walkers.fuqua schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 10:15:
Heb ik iets gemist of niet op zitten letten? Waar komt de term "Wolves bende" vandaan? Ik heb nog niemand dat horen zeggen in de serie? Of is dit een comic spoiler? 
Want staat die "W" niet voor Walker?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
ik bedoel niet het meisje waar carl mee optrekt nu, maar die we 1 keer heel kort aan het begin gezien hebben.Snowwie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:31:
[...]
Dat suggereert dat zij misschien wel een lid kan zijn van die tot dus ongeziene "Wolves" bende. Zo'n meisje gaat niet in haar eentje voor de lol dat bos in, vol met Walkers.
Carl zag haar door het raam, ze was helemaal wit/grijs gekleed.
Verwijderd
Die W heeft niets met de comics te maken en komt daar ook niet in voor. Wolves hebben we in de serie enkel nog gezien in dat uitgestorven dorpje gezien (geschreven op een hek/huis ofzo) en dat is gelinkt aan de W's. Wat betreft de beschreven spoiler hierboven, die klopt niet met de daadwerkelijke situatie in de comic's. Wat Michonne deed is ook niet vergelijkbaar daarmee, verre van.Prosac2010 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 09:14:
Duidelijk. Ik ken de comics ook niet, maar het einde van deze aflevering deed me wel rondzoeken naar de verschillende theorieën die er vervolgens -uiteraard- opduiken.Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:42:
[...]
Die W heeft niets met de comics te maken en komt daar ook niet in voor. Wolves hebben we in de serie enkel nog gezien in dat uitgestorven dorpje gezien (geschreven op een hek/huis ofzo) en dat is gelinkt aan de W's. Wat betreft de beschreven spoiler hierboven, die klopt niet met de daadwerkelijke situatie in de comic's. Wat Michonne deed is ook niet vergelijkbaar daarmee, verre van.
Michonne gebruikte die walkers toch ook om minder zichtbaar te zijn voor de andere?
Klopt. En door bij de twee die ze bij zich had de armen en onderkaak/tanden te verwijderen kon ze ervoor zorgen dat ze haar niet meer aanvielen. Ze hadden immers niks meer over om haar mee te beschadigen/infectie te geven.
Maargoed, die Wolves komen idd bij name niet voor in comics. Wel is het vermoeden HEEEEEEEEEEEEL sterk dat ze een groep zijn die ook in de comics zit, zij het nu dus met een naam.
Maargoed, die Wolves komen idd bij name niet voor in comics. Wel is het vermoeden HEEEEEEEEEEEEL sterk dat ze een groep zijn die ook in de comics zit, zij het nu dus met een naam.
Er zijn wel wat meer woorden met een W natuurlijk.Dreanor schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:38:
Het lijkt me niet echt nodig om een W op een Walker te krassen, dat ziet iedereen vanzelf zou je toch denken?
Wat me wel weer tegenviel dat Rick zoveel moeite had met die gast. Ze zetten hem neer als een bad-ass, maar een arts die waarschijnlijk een hoop minder gevechtservaring heeft kan hij niet makkelijk aan.
Just a simple thought....
Ik denk dat hij door zijn woede blind is geworden, uiteindelijk wil Rick van Pete af zodat ie z'n vrouw kan inpikken.Onoffon schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:12:
Wat me wel weer tegenviel dat Rick zoveel moeite had met die gast. Ze zetten hem neer als een bad-ass, maar een arts die waarschijnlijk een hoop minder gevechtservaring heeft kan hij niet makkelijk aan.
Ik denk dat hij bedoelde, moeite om hem te verslaan. Het leek net een gelijkwaardig gevecht.othie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:22:
[...]
Ik denk dat hij door zijn woede blind is geworden, uiteindelijk wil Rick van Pete af zodat ie z'n vrouw kan inpikken.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik kan niet wachten, een 90 minuten durende season finale.Norman Reedus (Daryl) performed an interview where he described the season finale.
He said "Bring your Kleenex and you'll be screaming at your television."
In another interview, Michael Cudlitz (Abraham) stated that the finale will "...piss people off."

Heh, zo dan... /bounce /bounce
Die gast was ook gewoonweg een kop groterOnoffon schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:12:
Mejor así
Ach het is een grote vent, een vrouw- en kind mishandelaar (dus ervaring met meppen) en door zijn permanente dronkenschap bedekt met een soort van onschendbaarheidsmantel (Beast modeothie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:22:
[...]
Ik denk dat hij door zijn woede blind is geworden, uiteindelijk wil Rick van Pete af zodat ie z'n vrouw kan inpikken.
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Waarom krijg ik het idee/gevoel dat Daryl de pijp uit gaat in deze ep?othie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:38:
[...]
Ik kan niet wachten, een 90 minuten durende season finale.
spoiler:
http://trakt.tv/shows/the-walking-dead/seasons/5/episodes/16
"Daryl finds trouble while on a run; Rick and the group feel like outsiders in Alexandria, where trouble approaches the gates."
"Daryl finds trouble while on a run; Rick and the group feel like outsiders in Alexandria, where trouble approaches the gates."
[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 26-03-2015 15:55 ]
Zou kunnen inderdaad, komt sowieso al weinig aan bod dit seizoen vind ik
Mejor así
Ik denk nog steeds dat de letter W eigenlijk een M van Morgan is.
[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 26-03-2015 15:55 ]
Of van...Ryan_ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:54:
spoiler:
Wumbo!

Dat meisje zit al bijna net zo lang als Rick & co buiten dus is niet zo naief als de rest in Alexandria. Net als de meesten in die club weet ook zij het gevaar en wil ze scherp blijven.Snowwie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:31:
[...]
Dat suggereert dat zij misschien wel een lid kan zijn van die tot dus ongeziene "Wolves" bende. Zo'n meisje gaat niet in haar eentje voor de lol dat bos in, vol met Walkers.
Tenzij iemand comic informatie heeft over deze meid ga ik er eigenlijk van uit dat ze erin geschreven is voor een romantic interest voor Carl.
Niet echt spoiler ofzo, dus gewoon zonder zwart kader 
In de comics leeft er in Alexandria wel een meisje genaamd Anna die verder niet echt veel toegevoegde waarde heeft op wat interactie met Carl en de andere jeugd na. Mogelijk is Enid dus gebaseerd op dit karakter. Dit zegt echter niks over haar rol in de serie tov die in de comics.
Ik laat verder de status van Anna in de comics ff in het midden om mogelijke spoilers te voorkomen.
In de comics leeft er in Alexandria wel een meisje genaamd Anna die verder niet echt veel toegevoegde waarde heeft op wat interactie met Carl en de andere jeugd na. Mogelijk is Enid dus gebaseerd op dit karakter. Dit zegt echter niks over haar rol in de serie tov die in de comics.
Ik laat verder de status van Anna in de comics ff in het midden om mogelijke spoilers te voorkomen.
Achter een raam in dat huis buiten de poort, toen ze voor het eerst binnenkwamen ... dat was Enid (volgens mij).fuqua schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:39:
[...]
ik bedoel niet het meisje waar carl mee optrekt nu, maar die we 1 keer heel kort aan het begin gezien hebben.
En waarom zou Morgan blonde meisjes aan bomen binden om ze levend te laten opeten door walkers ?Ryan_ schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:54:
[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 27-03-2015 21:18 ]
De naam van de spin-off serie is ook bekend gemaakt en het is FEAR THE WALKING DEAD geworden. Ik ben benieuwd wat dit gaat worden want dit zal denk ik een heel eigen verhaallijn worden waar de comics geen grote rol spelen. Dit zal de schrijvers veel extra schrijf vrijheid geven dus dat heeft het potentieel om interessant te worden.
https://twitter.com/RobertKirkman/status/581526796958584832
https://twitter.com/RobertKirkman/status/581526796958584832
IT'S OFFICIAL! The walking dead companion show on AMC is called FEAR THE WALKING DEAD! Expect more news very soon! #FearTheWalkingDead
Ben geen fan van de naam. Vind het geen mooie titel voor een televisieserie met als thema zombies. Klinkt meer als een arcade game of een online flash spelletje.
Zelfs "The Walking Dead: LA" zou mooier zijn en meer integreren met de bestaande serie.
Zelfs "The Walking Dead: LA" zou mooier zijn en meer integreren met de bestaande serie.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
"The Crawling Dead" zou ook wat zijn.
Wat een vette scene was dat tochJarlian schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:18:
Vandaar ook de flashbacks naar haar oude verschijning.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
Trailer
YouTube: The Walking Dead Season 5 5x16 Sneak Peek #2 "Conquer" Season Finale
Hopelijk doet zij het!
YouTube: The Walking Dead Season 5 5x16 Sneak Peek #2 "Conquer" Season Finale
Hopelijk doet zij het!
HUGE SPOILER ALERT:
Hoe krijgen ze al die info?
Hoe krijgen ze al die info?
[ Voor 12% gewijzigd door othie op 29-03-2015 14:26 ]
En de eerste teaser van Fear the Walking Dead 
[YouTube: https://youtu.be/HCDaAiv9Z04]
Het lijkt er op dat het bij het begin van de uitbraak begint
Wat is er met de [video]-parser aan de hand
[YouTube: https://youtu.be/HCDaAiv9Z04]
The ramblings of an idiot
https://youtu.beMcBoom schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:25:
En de eerste teaser van Fear the Walking Dead
[video]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=HCDaAiv9Z04]
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.