Hoeveel afleveringen komen er nog van seizoen 5 dan eigenlijk?
Er zitten in dit seizoen 16 afleveringen. Dat betekent dat we er nog 3 te gaan hebbenreadytoflow schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:19:
Hoeveel afleveringen komen er nog van seizoen 5 dan eigenlijk?
(Ik gebruik trakt.tv + SeriesGuide op mijn telefoon om het eea bij te houden. Wel zo handig!)
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 13-03-2015 15:30 ]
Idd, Glen moet blijven... Zou idd een schok zijn als hij dood gaat... Hoewel hij redelijk op achtergrond meeloopt, is hij erg belangrijk voor de groep (en Maggie ofcourse).L1nt schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:12:
Niks er van. Glenn is cool. Glenn is de held van elke onzichtbare persoon. Hij is het type dat in de normale wereld gewoon niet opvalt. Een jock mis je als die opeens weg is. Een nerd, geek of freak ook. Een persoon als Glenn niet. En toch krijgt hij het voor elkaar om Maggy te "bangen".
spoiler: comicswijk maar wat af van de comics en laat iemand anders sterven door Negan
Denk ook dat hij samen met Rick en Daryll erg populaire character is onder de fans.
Sasha mag van mij iid wel gaan... Zij begint ook al beetje te flippen
Laatste aflevering zou 90 minuten duren (inclusief reclames neem ik aan)Notna schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:26:
[...]
Er zitten in dit seizoen 16 afleveringen. Dat betekent dat we er nog 3 te gaan hebben
(Ik gebruik trakt.tv + SeriesGuide op mijn telefoon om het eea bij te houden. Wel zo handig!)
Er gaan natuurlijk sowieso wat bewoners van Alexandria aan. Daar mogen we toch wel vanuit gaan.
Er was nogal wat kritiek op de aankondingspost op Facebook over de speelduur van de laatste aflevering. 90 minuten ipv 60.... Right!! Belachelijk hoeveel reclame er tussen zit gepropt. Een aflevering duurt 43 minuten. Dat betekent dus 17 minuten aan reclame. Ik ga er dus vanuit dat de finale 60 minuten duurt met een half uur afleidende bagger er tussendoor. Ik torrent wel...
Niet alleen dat, maar dat hele personage vind ik geen fluit aan.Eek2nd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:42:
Sasha mag van mij iid wel gaan... Zij begint ook al beetje te flippen
Ga er maar vanuit dat de gros van de kijkers hier in dit topic geen AMC in hun tvpakket hebben, en daarom gewoon de aflevering van het internet lurken. Zonder reclame.Nyarlathotep schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:39:
Er was nogal wat kritiek op de aankondingspost op Facebook over de speelduur van de laatste aflevering. 90 minuten ipv 60.... Right!! Belachelijk hoeveel reclame er tussen zit gepropt. Een aflevering duurt 43 minuten. Dat betekent dus 17 minuten aan reclame. Ik ga er dus vanuit dat de finale 60 minuten duurt met een half uur afleidende bagger er tussendoor. Ik torrent wel...
[ Voor 57% gewijzigd door Snowwie op 13-03-2015 16:59 ]
Ik geloof dat er hier best veel gewoon naar FOX kijken.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ryan_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:19:
[...]
Ik mag hopen dat de final wel wat spannender word dan dat. Zal me weinig interesseren ofspoiler:de man van Jessie seizoen 6 haalt of niet
spoiler:
Het gaat mij er meer om hoe er op Rick gereageerd gaat worden na die actie. Maar een introductie van Negan is ook niet ondenkbaar.
"When you grow up your heart dies"
Ja, Sasha heb ik ook nooit interessant gevonden.. En arrogant ook.
ik kijk gewoon op Fox.
De reclame valt mee, neemt het toch op omdqt ik niet om 22.00 kan kijken.
Maar meestal kijk ik gwn de herhaling in de nacht... Helemaal geen reclame
ik kijk gewoon op Fox.
De reclame valt mee, neemt het toch op omdqt ik niet om 22.00 kan kijken.
Maar meestal kijk ik gwn de herhaling in de nacht... Helemaal geen reclame
De "reclame valt wel mee" is mij persoonlijk al teveel en de Download is nog van betere kwaliteit ook dus ik zie dan eigenlijk geen goeie reden meer om op FOX te kijken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik vind Glenn ook juist wel tof. En Maggie is inmiddels al wel heel veel familie kwijtgeraakt. Ze mag wel gespaard worden. Laat Sasha maar ten onder gaan
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Sasha zal imho wel blijven... Ze neemt nu zo wat de rol over van Andrea in de comics...
www.weefab.com
Echt ? Dus je betaalt voor een abonnement en dan nog reclame ook ?!Nyarlathotep schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:39:
Belachelijk hoeveel reclame er tussen zit gepropt. Een aflevering duurt 43 minuten. Dat betekent dus 17 minuten aan reclame.
Deze aflevering is veel beter dan de voorgaande. Veel meer actie en dus: spanning
Al die afleveringen waarin men alleen aan character building gedaan wordt zijn veelal saai. In de vorige seizoenen (ik geloof seizoen 2 of 3) waren er veel van dat soort afleveringen. Ken meerdere personen die toen zijn afgehaakt en de hele serie dus niet meer volgen.
De kijkcijfers zeggen het tegenovergestelde. Die blijven maar stijgen, ook tijdens s2 en 3, zie ook http://www.televizier.nl/...2-seizoenen.3530694.lynkxoohh schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:57:
Deze aflevering is veel beter dan de voorgaande. Veel meer actie en dus: spanningAl die afleveringen waarin men alleen aan character building gedaan wordt zijn veelal saai. In de vorige seizoenen (ik geloof seizoen 2 of 3) waren er veel van dat soort afleveringen. Ken meerdere personen die toen zijn afgehaakt en de hele serie dus niet meer volgen.
Het is gewoon een drama serie en soms afleveringen met wat actie maar zeker niet leidend.
Dit is al zo vaak terug gekomen over dat de mensen meer actie willen, maar dat is kennelijk niet het geval kijkend naar de kijkcijfers.
Ik vind de character building aspect juist het sterkste van deze serie.
Mwah, ik weet het zo net nog niet. Je hebt inderdaad gelijk dat de kijkcijfers elke serie weer zijn toegenomen. De eerste seizoenen waren de kijkcijfers echter relatief stabiel. Maar in seizoen vier en vijf zie je steeds grotere verschillen. Bij episode een zijn er veel kijkers, maar episode twee en drie kijken er alweer veel minder mensen. Daarna gaat het weer wat omhoog. Als het tweede deel van het seizoen start dan gaan de kijkcijfers weer omhoog.sjaak88 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:25:
[...]
Het is gewoon een drama serie en soms afleveringen met wat actie maar zeker niet leidend.
Dit is al zo vaak terug gekomen over dat de mensen meer actie willen, maar dat is kennelijk niet het geval kijkend naar de kijkcijfers.
Ik vind de character building aspect juist het sterkste van deze serie.
Op Wikipedia kun je trouwens de kijkcijfers per aflevering/seizoen zien!
Character building is goed, want zo blijf je gissen naar het plot. Maar een hele aflevering zonder wat actie vind ik persoonlijk wat saai. Afwisseling tussen deze twee onderdelen zorgt voor er voor dat de serie wat interessanter is om naar te kijken.
[ Voor 6% gewijzigd door oohh op 16-03-2015 13:40 ]
Het is inderdaad de afwisseling die het zo goed maakt. Ik zou het een afknapper vinden als er dwangmatig meer actiescenes in worden gestopt om eventueel meer kijkers te trekken.
Overigens worden de actiescenes wel steeds heftiger (zowel in gore als emotionele impact, zie Noah). En dat bevalt mij wel
Opvallend trouwens dat Carol de conclusie trekt dat Pete zijn vrouw Jessie en het kind zou mishandelen. Zelf denk ik eerder dat Jessie de boosdoener is, zij is de enige van de drie die niet met de ziel onder de arm loopt, en zelfs Rick poogt te versieren.
Overigens worden de actiescenes wel steeds heftiger (zowel in gore als emotionele impact, zie Noah). En dat bevalt mij wel
Opvallend trouwens dat Carol de conclusie trekt dat Pete zijn vrouw Jessie en het kind zou mishandelen. Zelf denk ik eerder dat Jessie de boosdoener is, zij is de enige van de drie die niet met de ziel onder de arm loopt, en zelfs Rick poogt te versieren.
Vergeet niet dat Carol first hand experience heeft. Zij is jaren lang slachtoffer geweest van huiselijk geweld, dus die zal aan het gedrag van de familieleden prima kunnen zien hoe de vork in de steel steektNyarlathotep schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:57:
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Prima aflevering weer.
De afwisseling tussen karakters uitdiepen, voortborduren op het plot en harde zombie actie is ook wat de serie in mijn ogen sterk maakt. En zowaar een actie aflevering waar Daryl en Michonne totaal niet in voorkwamen, en de rol van Rick te verwaarlozen was.
Het verliezen van Noah had ik niet zien aankomen.
Ik ben ook benieuwd of Deanna iets doet met de boodschap van de priester (ik denk dat hij gelijk heeft, religieuze aspecten even daargelaten). Ik denk dat ze de effecten van het binnenhalen van de groep toch heeft onderschat, getuige ook het gesprek wat ze daarvoor met Maggie had.
Carol was weer erg goed, en je gaat je nu afvragen of ze de man van Jessie (Pete?) nu wil vermoorden vanuit medeleven voor Jessie en de kids of dat ze toch ergens ook weer de spanning mist die ze buiten de veilige muren van Alexandria wel had. Ze gaat het in elk geval niet uit de weg.
De afwisseling tussen karakters uitdiepen, voortborduren op het plot en harde zombie actie is ook wat de serie in mijn ogen sterk maakt. En zowaar een actie aflevering waar Daryl en Michonne totaal niet in voorkwamen, en de rol van Rick te verwaarlozen was.
Het verliezen van Noah had ik niet zien aankomen.
Ik ben ook benieuwd of Deanna iets doet met de boodschap van de priester (ik denk dat hij gelijk heeft, religieuze aspecten even daargelaten). Ik denk dat ze de effecten van het binnenhalen van de groep toch heeft onderschat, getuige ook het gesprek wat ze daarvoor met Maggie had.
Carol was weer erg goed, en je gaat je nu afvragen of ze de man van Jessie (Pete?) nu wil vermoorden vanuit medeleven voor Jessie en de kids of dat ze toch ergens ook weer de spanning mist die ze buiten de veilige muren van Alexandria wel had. Ze gaat het in elk geval niet uit de weg.
Eens, daarnaast hoef je echt geen rocket scientist te zijn om alle kenmerken (dronkaard, kind dat om bescherming vraagt (voor zijn moeder), hoe Peter ook doet naar Rick etc.) om te zien wat er allemaal gaande is in dat huishouden.Spike_wolf schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:01:
[...]
Vergeet niet dat Carol first hand experience heeft. Zij is jaren lang slachtoffer geweest van huiselijk geweld, dus die zal aan het gedrag van de familieleden prima kunnen zien hoe de vork in de steel steekt
Fijne aflevering weer! Jammer van Noah en ik vraag mij af hoe het verlies van zoonlief van Deanna genomen gaat worden.
Al met al is de groep van rick zich gaat aan het settlen in Alexandria en het is een kwestie van tijd todat de bom gaat barsten. Het is jammer dat er gelijk zoveel doden vallen zodra Rick en de gang zich mengen maar aan de andere kant; ze zijn een stuk beter voor de community dan dat de community zelf was vóór Rick. Dat had nooit stand kunnen houden door de lack of experience.
Excuusnegers
[ Voor 14% gewijzigd door Notna op 16-03-2015 14:22 ]
Verwijderd
Ik wordt zo moe van dit soort opmerkingen. Altijd dat zoeken naar mogelijk rascisme.
Er is toch ook gewoon een blank persoon doodgegaan (Aiden) ?
On topic :
Strakke aflevering weer. En wat is die priester een verrader. Het verhaal van 'Satan in disguise' is misschien nog wel meer op hemzelf van toepassing dan op de groep.
Nou, dat valt nog wel mee! Want zei Aiden niet dat ze 3 (of 4) man verloren hebben omdat Aiden en die ander chickenshits eerste klas zijn en dus die andere aan hun lot hebben over gelaten!?Notna schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:21:
[...]
Het is jammer dat er gelijk zoveel doden vallen zodra Rick en de gang zich mengen maar aan de andere kant; ze zijn een stuk beter voor de community dan dat de community zelf was vóór Rick. Dat had nooit stand kunnen houden door de lack of experience.
Of dat grietje op de shovel! Die gered wordt dankzij Abraham!?
Ik vind het nog wel meevallen! Beide kanten hebben vandaag verliezen geleden, en kant Rick, zelfs een kleine winst (abraham redt dat grietje) maar tegelijkertijd ook een verlies door het verhaal van Gabriel! Als je dat zo mag noemen!
Dus zo blijft de weg open voor het verhaal om nog alle kanten op te gaan!
Ik gok zelf dat in de volgende aflevering Rick die dronkelap confronteert, wat uit de hand loopt (uiteraard) en Rick (of Carol) die kerel dood. En dat triggert de spanning tussen beide kampen die (icm de door van Aiden) lijnrecht tegenover elkaar komen te staan, wat uiteraard een leuk scenario voor de season final is.
Of niet natuurlijk maar dit zegt mijn gevoel!
Ik vond dit trouwens wel een hele sterke aflevering verder.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
1 donkere eruit betekent dat er 1 voor terug komt. Dat is al zo sinds het begin.
Hoi Morgan!
Omdat het zo is, kijk maar terug in de geschiedenis van de serie.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:41:
[...]
Ik wordt zo moe van dit soort opmerkingen. Altijd dat zoeken naar mogelijk rascisme.
On topic :
Strakke aflevering weer. En wat is die priester een verrader. Het verhaal van 'Satan in disguise' is misschien nog wel meer op hemzelf van toepassing dan op de groep.
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2015 21:04 ]
Wordt uitgezonden op het open Fox kanaal, daar betaal je niet (extra) voorGoner schreef op zondag 15 maart 2015 @ 17:45:
[...]
Echt ? Dus je betaalt voor een abonnement en dan nog reclame ook ?!
Ik zelf doe het alsnog via alternatieve kanalen, maar dat heeft meer met de subs te maken
[ Voor 15% gewijzigd door Afvalzak op 16-03-2015 21:10 ]
Opgelost dusVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:03:
1 donkere eruit betekent dat er 1 voor terug komt. Dat is al zo sinds het begin.
Joh, dat gezeur over die negers.
Van binnen is iedereen rood.
En dat weten de zombies ook!
Van binnen is iedereen rood.
En dat weten de zombies ook!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Nou ik heb na Tyreese nog geen nieuwe gezien. Nu zijn er wel 2 homo's, die hadden we ook nog niet echt gehad. Kwestie van wat variatie van je minderheden ofzoVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:03:
[...]
Hoi Morgan!
1 woord : bruut
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
van alle personen durft uitgerekend hij dat over rick zn groep te zeggen, nadat hij zn hele gemeenschap heeft verraden, en dan nog is rick zn groep bramhartig geweest en hebben ze hemVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:41:
[...]
On topic :
opgenomen. wow just wow, die gast is een grotere smeerlap en lafaard dan eugene.
btw eugene heeft in de aflevering wel wat punten verdiend ! misschien dat hij alsnog een badass kan worden !
en wat een lul is die gast toch he, door hem is noah doodgegaan, wat een lafaards, het is wel duidelijk dat rick nog voor het seizoens einde de toko gaat overnemen.
GO TEAM RICK !
Verwijderd
Gabriel en Noah kwamen vlak daarvoor binnen.mark-k schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:41:
[...]
Nou ik heb na Tyreese nog geen nieuwe gezien. Nu zijn er wel 2 homo's, die hadden we ook nog niet echt gehad. Kwestie van wat variatie van je minderheden ofzo
Tyreese en Noah zijn dood en alleen Gabriel is daarvoor terug.
Dus volgede epsiode Morgan.
Mja, hij is dan wel wat hypocriet, maar dat neemt niet weg dat hij wel gelijk heeft. Rick en zijn groep toelaten hadden ze nooit moeten doen (,maar uiteraard ook Gabriel niet), als ze rust willen hebben. Als het ze echt gaat om overleven dan is dat wellicht de beste beslissing die ze hebben kunnen nemen. Al zullen de zwakken wel eerst moeten sterven (en ook die niet tegen de verandering kunnen). En dat gebeurt nu al, zelfs terwijl ze nog niet eens echt hun best doen...
Ik zei het al na de laatste Morgan Teaser maar we gaan hem dit seizoen niet meer in actie zien.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:30:
[...]
Gabriel en Noah kwamen vlak daarvoor binnen.
Tyreese en Noah zijn dood en alleen Gabriel is daarvoor terug.
Dus volgede epsiode Morgan.
Ik verwacht dat we over twee weken een niet zo heel erg spannende seizoens afsluiter krijgen welke dan na de credits eindigd met een laatste Teaser naar Morgan.
Dan gaat seizoen 6 openen met een volledige aflevering over Morgan (Vanaf het punt dat hij Rick voor het laatst Sprak en de seizoens finale zeg maar) of een aflevering waarin Morgan heel veel screentime krijgt.
Mark my words
Sorry maar de muziek past totaal niet bij wat er op het beeld gezet wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:21:
Walking dead vid, met spoilers tot 5x11
https://www.youtube.com/watch?v=u7XmhSgeQRE
Verwijderd
Meningen verschillen schijnbaar. Vind het juist een uitermate goed nummer voor een Walking dead vid.wesleydw schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:35:
[...]
Sorry maar de muziek past totaal niet bij wat er op het beeld gezet wordt.
Brute episode! Echt, wat een irritante mensen zeg! Ook gewoon niet luisteren maar je eigen hachie redden hahaha, die hoek van Glen zag ik op dat moment niet aankomen!
Mejor así
Dit is weer een betere aflevering. Ze gaat de tent overnemen dat kun je nu al zien. Deanne wil hun niet meer hebben als ze weet dat d'r zoon dood is en na wat de priester heeft verteld. Er komen een paar goeie afleveringen aan!
Prima aflevering. Ik kijk trouwens op Fox, tijdens de reclame mooi wat drinken pakken! 
Jammer van Noah, die begon juist net wat 'los' te komen. Beetje op sleeptouw genomen worden door die architect en ook meegaan op de strooptocht. Bruut einde van hem trouwens!
Ik denk dat Deanne redelijk ondersteboven zal zijn door de dood van haar zoon en met het gesprek met Gabrielle in haar achterhoofd de hele groep van Rick gaat wantrouwen. Dat zal dus wel een stand-off worden in de finale.
Abraham heeft zichzelf gelukkig ook weer herpakt, want dat werd ook een beetje een zeurkous. En wat was die scene met Gabrielle goed! Wat een achterbakse huftert. Heerlijk.
Jammer van Noah, die begon juist net wat 'los' te komen. Beetje op sleeptouw genomen worden door die architect en ook meegaan op de strooptocht. Bruut einde van hem trouwens!
Ik denk dat Deanne redelijk ondersteboven zal zijn door de dood van haar zoon en met het gesprek met Gabrielle in haar achterhoofd de hele groep van Rick gaat wantrouwen. Dat zal dus wel een stand-off worden in de finale.
Abraham heeft zichzelf gelukkig ook weer herpakt, want dat werd ook een beetje een zeurkous. En wat was die scene met Gabrielle goed! Wat een achterbakse huftert. Heerlijk.
Wat een heerlijke aflevering zeg, weer wat meer gore zoals in de eerdere seizoenen.
Dat mistte ik wel de laatste afleveringen, ondanks dat het een drama serie is was er toch ook wel redelijk wat zombie guts en dingen te zien als hoe mensen uit elkaar getrokken worden. Dat werd langzaam minder omdat A. de groep sterker werd en B.??
In de Comic blijft het eigenlijk altijd wel flink smerig en ben ook blij dat het weer terug lijkt te komen.
Daarnaast wat een achterbakse hufter die Gabriel de groep van Rick heeft hem ondanks dat hij zijn hele gevolg in de steek heeft gelaten in de groep opgenomen en nu gaat hij lekker messen in ruggen steken.
Deanne zal de dood van haar zoon ook niet al te lekker opnemen gok ik.
Al met al heerlijke aflevering
Dat mistte ik wel de laatste afleveringen, ondanks dat het een drama serie is was er toch ook wel redelijk wat zombie guts en dingen te zien als hoe mensen uit elkaar getrokken worden. Dat werd langzaam minder omdat A. de groep sterker werd en B.??
In de Comic blijft het eigenlijk altijd wel flink smerig en ben ook blij dat het weer terug lijkt te komen.
Daarnaast wat een achterbakse hufter die Gabriel de groep van Rick heeft hem ondanks dat hij zijn hele gevolg in de steek heeft gelaten in de groep opgenomen en nu gaat hij lekker messen in ruggen steken.
Deanne zal de dood van haar zoon ook niet al te lekker opnemen gok ik.
Al met al heerlijke aflevering
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL
Niet Gabrielle.
Jammer van Noah, mocht hem wel. Had liever Eugene of Gabriel dood zien gaan.
Maar goed, de toon is nu gezet, want Deanna gaat Rick/Carol nooit geloven m.b.t. die vent met zijn losse handjes. Toevallig is haar zoon dan ook nog dood, en ik weet zeker dat die Nicholas gaat beweren dat het de schuld van Eugene/Noah/Glenn was.
Niet Gabrielle.
Jammer van Noah, mocht hem wel. Had liever Eugene of Gabriel dood zien gaan.
Maar goed, de toon is nu gezet, want Deanna gaat Rick/Carol nooit geloven m.b.t. die vent met zijn losse handjes. Toevallig is haar zoon dan ook nog dood, en ik weet zeker dat die Nicholas gaat beweren dat het de schuld van Eugene/Noah/Glenn was.
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 17-03-2015 09:25 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
alsof die verrader van een gabriel het verdient om zn naam goed gespelled te hebben.Angeloonie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:23:
GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL GABRIEL
Niet Gabrielle.
ik denk dat het eigenlijk dat die standoff er niet gaat komen of met een sisser zal aflopen, gabriel zal ge-out worden als een bedrieger en als deanne te weten krijgt wat hij geflikt heeft in het verleden dan zal hij (maggie heeft alles gehoord wat gabriel heeft gezegd, rick zal alles te horen krijgen in volgende aflevering) nooit meer geloofd worden en het zou mij niks verbazen als hij zelfs het kamp word uitgegooid.Bootje schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:04:
de dood van dr zoon zal ook niet verdacht zijn, immers die vriend van dr zoon was er bij en hij zal zn laffe daden opbiechten en ook wat ze in het verleden hebben gedaan met de andere groep.
lijkt er op dat er dat in de komende aflevering het pijnlijk duidelijk gaat worden voor deanne dat haar groep niet alleen zwak is maar ook nog eens vol zit met lafaards en idioten.
en nu zal iedereen het daar weten, die paar die nog wel wat lef hebben zullen zich aansluiten bij rick (b.v. zoals dat meisje die Abraham gered heeft).
tot zo ver mijn betoog over het waarom de machtsverschuiving vrij soepel zal gaan.
heel erg kort door de bocht, deanne heeft niemand die opgewassen is tegen ook maar 1 lid van rick zn groep.
Het leek erop (nadat de priester de deur uitging) dat ze hem wel aardig geloofde en als ze dalijk hoort dat haar zoon dood is en die nicholas gewoon rick z'n groep de schuld gaat geven, wil ze Rick z'n groep wel weg hebbenfuqua schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:03:
[...]
ik denk dat het eigenlijk dat die standoff er niet gaat komen of met een sisser zal aflopen, gabriel zal ge-out worden als een bedrieger en als deanne te weten krijgt wat hij geflikt heeft in het verleden dan zal hij (maggie heeft alles gehoord wat gabriel heeft gezegd, rick zal alles te horen krijgen in volgende aflevering) nooit meer geloofd worden en het zou mij niks verbazen als hij zelfs het kamp word uitgegooid.
de dood van dr zoon zal ook niet verdacht zijn, immers die vriend van dr zoon was er bij en hij zal zn laffe daden opbiechten en ook wat ze in het verleden hebben gedaan met de andere groep.
lijkt er op dat er dat in de komende aflevering het pijnlijk duidelijk gaat worden voor deanne dat haar groep niet alleen zwak is maar ook nog eens vol zit met lafaards en idioten.![]()
en nu zal iedereen het daar weten, die paar die nog wel wat lef hebben zullen zich aansluiten bij rick (b.v. zoals dat meisje die Abraham gered heeft).
tot zo ver mijn betoog over het waarom de machtsverschuiving vrij soepel zal gaan.
heel erg kort door de bocht, deanne heeft niemand die opgewassen is tegen ook maar 1 lid van rick zn groep.
EDIT: En Rick z'n groep gaat niet weg daar, dat is iets wat zeker is.
Peter is toch ook de dokter van de groep daar?
Ik zie het al gebeuren dat Rick Peter staat af te tuigen en dan blijkt ie nodig te zijn om het leven van Tara te redden.
Ik zie het al gebeuren dat Rick Peter staat af te tuigen en dan blijkt ie nodig te zijn om het leven van Tara te redden.
Dacht ik eerst ook, maar denk niet dat het zo snel zal zijn. Glenn was er al, al schreeuwend, toen de aflevering afliep, en het lijkt mij sterk dat ze eerst Pete gaan afranselen voordat ze gaan kijken wat het rumoer is. Zo groot is het dorpje niet
Rick zal gewoon tot de conclusie komen dat de bewoners van Alexandria een gevaar zijn voor zijn groep, en dus actie zal ondernemen. Conclusie is vrij simpel; een mishandelende vent, die graag zijn kinderen wou onderzoeken en de vent is van de vrouw die hij wel.. interessant vind. Abraham is in gevaar gebracht door een lid van de Alexandria groep, en 'saves the day' daar. Maar het ergste; Aiden is dood en zijn kameraad gaf toe dat zij de lafaards waren, met als resultaat dat iemand van Rick's groep dood is gegaan en de ander zwaar gewond is.
Conclusie; sinds ze bij deze groep zijn gekomen, heeft het hun meer doden opgeleverd dan toen ze 'buiten' waren.
Conclusie; sinds ze bij deze groep zijn gekomen, heeft het hun meer doden opgeleverd dan toen ze 'buiten' waren.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Die scene bij de draaideur was briljant! Ik zou bijna zeggen dat ik het jammer vond dat Rick geen onderdeel was van dat gebeuren. Het vat echt de hele serie in een blik samen; kiezen tussen goed en slecht, red je alleen jezelf en je eigen mensen of wil je het meeste geluk voor de meeste mensen. Echt briljant gevonden.
Het hele Alexandria vind ik een beetje vreemd. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je zo snel zo veel macht geeft aan een nieuwe groep mensen. Op basis van de eerste screening van je verkenners laat je ze binnen, vervolgens wordt je helemaal verliefd op ze na een sollicitatiegesprek. Als ze nu ook ineens hard gaat twijfelen omdat de pastoor een andere mening heeft vind ik Deanna best wel labiel voor een dictator.
Afijn aan de andere kant is het heel normaal na zo veel ellende dat mensen (van mening) veranderen.
Het hele Alexandria vind ik een beetje vreemd. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je zo snel zo veel macht geeft aan een nieuwe groep mensen. Op basis van de eerste screening van je verkenners laat je ze binnen, vervolgens wordt je helemaal verliefd op ze na een sollicitatiegesprek. Als ze nu ook ineens hard gaat twijfelen omdat de pastoor een andere mening heeft vind ik Deanna best wel labiel voor een dictator.
Afijn aan de andere kant is het heel normaal na zo veel ellende dat mensen (van mening) veranderen.
Vinden jullie trouwens ook dat het lijkt alsof er bijna niemand woont in Alexandria. Op straat zie je bijna nooit iemand. Behalve bij dat ene gevechtje tussen Glenn en Aiden en op dat feestje. En de bouwgroep van Abraham bevatte wat mensen, maar verder weinig volk. Ik dacht dat er toch wel tussen de 50 en 100 mensen zouden wonen.
Logisch toch, als ze met 100 waren dan hadden ze ook geen versterking nodig..
uWat een hele vette aflevering was dit! Op het puntje van mijn stoel gezeten.
Na de belevenissen uit deze episode krijgen we nu vast weer een paar afleveringen die meer zijn gericht op het drama in de serie. Wantrouw, verraad etc etc.
Zelf denk ik dat Deanna niet direct met die preister meegaat en toch meer richting Rick neigt. Alhoewel ze wel haar zon verliest... Ze zouden gewoon een Go-pro op hun hoofd moeten zetten als ze naar buiten gaan. haha
Na de belevenissen uit deze episode krijgen we nu vast weer een paar afleveringen die meer zijn gericht op het drama in de serie. Wantrouw, verraad etc etc.
Zelf denk ik dat Deanna niet direct met die preister meegaat en toch meer richting Rick neigt. Alhoewel ze wel haar zon verliest... Ze zouden gewoon een Go-pro op hun hoofd moeten zetten als ze naar buiten gaan. haha
Het seizoen stopt alweer na 5 29 maart; oftewel nog maar 2 episodes. Ik zou het ontzettend jammer vinden als er zometeen 20 verschillende intriges uitgewerkt moeten gaan worden in 135 minuten zendtijd...Floris-K schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 12:46:
...krijgen we nu vast weer een paar afleveringen die meer zijn gericht op het drama in de serie. Wantrouw, verraad etc etc.
Doet u mij maar gewoon een "big bang" cliffhanger!
/edit: bedankt Afvalzak; datum gecorrigeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 17-03-2015 13:45 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Aflevering 16:MAX3400 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:33:
[...]
Het seizoen stopt alweer na 5 maartApril (neem ik aan dat je dat bedoeld); oftewel nog maar 2 episodes. Ik zou het ontzettend jammer vinden als er zometeen 20 verschillende intriges uitgewerkt moeten gaan worden in 135 minuten zendtijd...
Doet u mij maar gewoon een "big bang" cliffhanger!
March 29, 2015
Maar nog 2 afleveringen inderdaad.
Overigens wel grappig: In 2010 is TWD begonnen met uitzenden, dus laten we aannemen dat het zich afspeelt vanaf toen, in de auto speelden ze Internet Friends van Knife Party, die is in 2011 gereleased.
[ Voor 21% gewijzigd door Afvalzak op 17-03-2015 13:38 ]
Check. Maar ik vind het niet zo heel boeiend hoe je de naam van een karakter schrijft. Als het maar duidelijk is om wie het gaat.
Schijffouten kunnen me doorgaans ook niets schelen, maar Gabrielle is een vrouwennaam dus ik moest even goed nadenken om wie het ging...Bootje schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:57:
[...]
Check. Maar ik vind het niet zo heel boeiend hoe je de naam van een karakter schrijft. Als het maar duidelijk is om wie het gaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 17-03-2015 14:18 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dat was een beetje auw voor Noah. Zag het wel weer aankomen; aan het begin even focussen op hem met die architect (eindelijk eens wat character opbouw voor hem), de volgende klus in het veld en hij gaat er aan. Beetje hetzelfde als Beth (alhoewel die nog een hele episode kreeg). Mis hem dan ook niet echt.
Ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen tussen de groep en de Alexandria bewoners; enerzijds krijgen ze respect (Abraham), aan de andere kant zijn er straks twijfels (Aiden dood, Gabriel's verklaring, verdenking van Pete). Dat gaat denk ik niet goedkomen
Ben wel benieuwd hoe het gaat aflopen tussen de groep en de Alexandria bewoners; enerzijds krijgen ze respect (Abraham), aan de andere kant zijn er straks twijfels (Aiden dood, Gabriel's verklaring, verdenking van Pete). Dat gaat denk ik niet goedkomen
Ja, dan zag Woodburry er toch veel levendiger uit.
volgens mij (eerder te hebben gelezen) wonen er ook maar bar weinig mensen. Bij dat huis feestje was bijna iedereen er, op plus minus 5 mensen na ofzo ?Bootje schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:52:
Vinden jullie trouwens ook dat het lijkt alsof er bijna niemand woont in Alexandria. Op straat zie je bijna nooit iemand. Behalve bij dat ene gevechtje tussen Glenn en Aiden en op dat feestje. En de bouwgroep van Abraham bevatte wat mensen, maar verder weinig volk. Ik dacht dat er toch wel tussen de 50 en 100 mensen zouden wonen.
Ik denk dat we het nooit echt te horen hebben gekregen in een aflevering, maar het 'voelt' zo leeg. Ik had verwacht dat er meer volk zou zijn. Misschien ben ik in de war met de comics.fuqua schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 16:30:
[...]
volgens mij (eerder te hebben gelezen) wonen er ook maar bar weinig mensen. Bij dat huis feestje was bijna iedereen er, op plus minus 5 mensen na ofzo ?
Overigens wel "raar" dat die griet die Carl achtervolgde nog niet weer in beeld is geweest. Had gedacht dat ze daar meer mee zouden doen maar nu we richting het einde seizoen 5 lopen betwijfel ik het. Of pas in S06.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
In de volgende afl komt ze aan bod. Zie Talking Dead.
Inderdaad. Het filmpje niet kijken als je niet wilt weten wat er ongeveer gaat gebeuren.
YouTube: The Walking Dead 5x15 Sneak Peek #2 "Try" Season 5 Episode 15
YouTube: The Walking Dead 5x15 Sneak Peek #2 "Try" Season 5 Episode 15
"When you grow up your heart dies"
Inderdaad ja! Ik was helemaal vergeten dat dat ook nog speelde! Er is ook iets niet helemaal pluis met haar. Denk dat dat volgend seizoen pas weer ter sprake komt.L1nt schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 17:20:
Overigens wel "raar" dat die griet die Carl achtervolgde nog niet weer in beeld is geweest. Had gedacht dat ze daar meer mee zouden doen maar nu we richting het einde seizoen 5 lopen betwijfel ik het. Of pas in S06.
Mejor así
Dat hele muziek pomp moment was echt een WTF momentje voor meAfvalzak schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Aflevering 16:
March 29, 2015
Overigens wel grappig: In 2010 is TWD begonnen met uitzenden, dus laten we aannemen dat het zich afspeelt vanaf toen, in de auto speelden ze Internet Friends van Knife Party, die is in 2011 gereleased.
ze zijn nog geen 5 jaar bezig hoor daar is die baby nog veels te klein voor. Die m
Was me inderdaad ook al opgevallen dat het nummer nog niet bestond toen TWD begon hahaAfvalzak schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Aflevering 16:
March 29, 2015
Aidens dood komen ze wel mee weg denk ik omdat zei die maat van Aiden hebben laten leven en hij het verhaal van de rest kan bevestigen, dacht eerst dat Glenn hem neer zou schieten maar dat viel gelukkig nog mee.Viccers schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:55:
Dat was een beetje auw voor Noah. Zag het wel weer aankomen; aan het begin even focussen op hem met die architect (eindelijk eens wat character opbouw voor hem), de volgende klus in het veld en hij gaat er aan. Beetje hetzelfde als Beth (alhoewel die nog een hele episode kreeg). Mis hem dan ook niet echt.
Heb het idee dat ze die gun van Rick heeft gevonden, dat zou nog wel een lastig momentje kunnen worden. Als ze iemand neerschiet gaan er toch vragen worden gesteld waarom er wapens buiten opslag zijn.Barbas schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 20:41:
[...]
Inderdaad ja! Ik was helemaal vergeten dat dat ook nog speelde! Er is ook iets niet helemaal pluis met haar. Denk dat dat volgend seizoen pas weer ter sprake komt.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Denk je echt dat die gluiperd het verhaal gaat bevestigen na wat hij gedaan heeft? Dat zou betekenen dat hij zichzelf als schuldige aanwijst, voor de dood van Aiden en voor de dood van Noah. Ik vermoed dat hij een partij gaat zitten liegen en zo een scheiding gaat veroorzaken in Alexandria.XyritZz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:05:
[...]
Aidens dood komen ze wel mee weg denk ik omdat zei die maat van Aiden hebben laten leven en hij het verhaal van de rest kan bevestigen, dacht eerst dat Glenn hem neer zou schieten maar dat viel gelukkig nog mee.
Ik ga uit van wanneer ze begonnen zijn, en de serie loopt vanaf 2010, dat ze nu misschien 2 jaar verder zijn, dat is wat anders. Maar goed, voor hetzelfde geld speelt het hele verhaal zich af in 2030, dat weet je natuurlijk niet.TrailBlazer schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:13:
ze zijn nog geen 5 jaar bezig hoor daar is die baby nog veels te klein voor. Die m
Toch wel gestoord dat de conclusie van Carol is dat Pete dood moet, alsof dat de enige oplossing is...
Die strooptocht was toch wel hopeloos voorspelbaar. Ze zien grote groepen met zombies: buiten te veel om zelf aan te kunnen; er zitten zombies achter hekken (die ze trouwens ook kapot hadden kunnen prikken)... Maar nee zij gaan met een minilichtje op onderzoek uit verdeeld in kleine groepen en beginnen te schieten op de eerste 'walkers' die ze zien. Bizar.
Die strooptocht was toch wel hopeloos voorspelbaar. Ze zien grote groepen met zombies: buiten te veel om zelf aan te kunnen; er zitten zombies achter hekken (die ze trouwens ook kapot hadden kunnen prikken)... Maar nee zij gaan met een minilichtje op onderzoek uit verdeeld in kleine groepen en beginnen te schieten op de eerste 'walkers' die ze zien. Bizar.
After all is said and done, there is more said than done
Zou een beetje een slap excuus zijn. Ik heb meer het idee dat één of andere medewerker dacht tijdens het maken van de afleveringen dat het wel een beetje saai werd en dat deze aflevering het roer even om moest...Afvalzak schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:50:
[...]
Ik ga uit van wanneer ze begonnen zijn, en de serie loopt vanaf 2010, dat ze nu misschien >2 jaar verder zijn, dat is wat anders. Maar goed, voor hetzelfde geld speelt het hele verhaal zich af in 2030, dat weet je natuurlijk niet.
Van 5 afleveringen waarin geen f*ck gebeurd naar een episode waarin je elke minuut moet blijven kijken om het verhaal te blijven volgen. Overkill (maar mij hoor je niet klagen) zombie-opvreet scenes, dubstep herrie, de slapjanis die ineens voor zich op komt en intriges.
Maar toch weer jammer van die muziek. Kun je nog zeggen dat de serie misschien in de toekomst afspeelt, maar dan is de vraag of 'muziek' die (vanaf het begin van de serie) nog gemaakt moet worden ook in die tijdlijn gemaakt zou zijn.
Gezien de zwangerschap en de geschatte leeftijd van de baby zou er geen 2 jaar tussen begin van de serie en waar ze nu zijn zitten.
Het zou hooguit nog kunnen dat de maker van deze 'muziek' misschien een bewoner is van die community... dat zou een leuke gastrol kunnen zijn en het nog enigszins geloofwaardig kunnen maken.
zit even te denken. Zet het maar even in spoilers omdat het info uit eerdere spoilers en comics bevat
spoiler:
Gabriel heeft tegen Deanna gezegd dat Rick en Co slecht zijn en alles doen om zichzelf te redden. Als ik goed begrepen heb, moet Alexandria al af en toe spullen leveren aan Negan omdat hij anders iedereen uitroeit.
Deanna zei eerder al dat ze mensen als Rick en Co. nodig hadden. Zou ze niet iets hebben van "met Rick en Co. kan ik Negan weg jagen en dan hoef ik niks meer van onze voorraden met hem te delen.
Dus ipv Gabriel de boel verraad (wat ie ook eigenlijk doet) bevestigd ie bij Deanna dat ze de juiste keus heeft gemaakt. En maakt de dood van Aiden weinig uit.
Deanna zei eerder al dat ze mensen als Rick en Co. nodig hadden. Zou ze niet iets hebben van "met Rick en Co. kan ik Negan weg jagen en dan hoef ik niks meer van onze voorraden met hem te delen.
Dus ipv Gabriel de boel verraad (wat ie ook eigenlijk doet) bevestigd ie bij Deanna dat ze de juiste keus heeft gemaakt. En maakt de dood van Aiden weinig uit.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hoezo? Aiden heeft zichzelf gemold door die granaat te beschieten, waarbij ook Tara bijna is overleden. Het heeft voor die ene gast geen enkel nut om daarover te liegen.Angeloonie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:46:
[...]
Denk je echt dat die gluiperd het verhaal gaat bevestigen na wat hij gedaan heeft? Dat zou betekenen dat hij zichzelf als schuldige aanwijst, voor de dood van Aiden en voor de dood van Noah. Ik vermoed dat hij een partij gaat zitten liegen en zo een scheiding gaat veroorzaken in Alexandria.
Die gast heeft:mark-k schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:12:
[...]
Hoezo? Aiden heeft zichzelf gemold door die granaat te beschieten, waarbij ook Tara bijna is overleden. Het heeft voor die ene gast geen enkel nut om daarover te liegen.
1) Aiden voor dood achter gelaten zonder te checken of hij leefde.
2) Tijdens het helpen zitten kutten waardoor ze hem niet op tijd los kregen.
3) Noah indirect vermoord.
4) Geprobeerd de truck te jatten en mogelijk ook Eugene te vermoorden.
En dat gaat hij allemaal even opbiechten denk je?
Heeft ook wel te maken met haar ervaringen m.b.t. huishoudelijk geweld lijkt meMurmandamus schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 10:59:
Toch wel gestoord dat de conclusie van Carol is dat Pete dood moet, alsof dat de enige oplossing is...
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Persoonlijk had ik het risico niet eens genomen. Neerknallen die hap en dan teruggaan en laten weten dat er zombies waren en uit elkaar zijn gedreven en dat je ook niet weet waar ze zijn. Je nog wel terug bent gegaan, maar geen spoor meer kon ontdekken. Laat ze dat maar eens bevestigen. Die lui die nu in dat dorp zitten durven amper 100m buiten de poort te komen voordat ze in paniek wegrennen als ze een zombie zien.Angeloonie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:14:
[...]
Die gast heeft:[...]En dat gaat hij allemaal even opbiechten denk je?
Nee dat niet, maar het stuk over Aiden kan hij gewoon normaal vertellen. handgranaat die door hem zelf tot ontploffing gebracht is, overrun door zombies waardoor hij niet gered kon worden, simple as that. Het stuk met Noah en Eugene zal uiteraard wel nog een staartje krijgen.Angeloonie schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:14:
[...]
Die gast heeft:
1) Aiden voor dood achter gelaten zonder te checken of hij leefde.
2) Tijdens het helpen zitten kutten waardoor ze hem niet op tijd los kregen.
3) Noah indirect vermoord.
4) Geprobeerd de truck te jatten en mogelijk ook Eugene te vermoorden.
En dat gaat hij allemaal even opbiechten denk je?
Comic spoiler, be warned:L1nt schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:08:
zit even te denken. Zet het maar even in spoilers omdat het info uit eerdere spoilers en comics bevat
spoiler:Gabriel heeft tegen Deanna gezegd dat Rick en Co slecht zijn en alles doen om zichzelf te redden. Als ik goed begrepen heb, moet Alexandria al af en toe spullen leveren aan Negan omdat hij anders iedereen uitroeit.
spoiler:
Op dit punt in de tijdlijn weten ze in Alexandria nog niet af van het bestaan van Negan/The Saviours. Die worden pas geintroduceerd nadat ze worden meegenomen naar de Hilltop Colony. Wat er nu eerst komt, in de comics althans, is die groep Ravagers (welke afgemaakt worden) waarna er een horde op het geluid afkomt en Alexandria binnenbreekt!
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
benieuwd waar die zombies met de "W" in het voorhoofd dan in het gehele verhaal passen.
We zitten nu op dag 544. Dus net geen anderhalf jaar.BLACKfm schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:00:
[...]
Gezien de zwangerschap en de geschatte leeftijd van de baby zou er geen 2 jaar tussen begin van de serie en waar ze nu zijn zitten.
Die man was inderdaad duidelijk zichzelf aan het beschrijven. Dat viel wel op. Wel cool gedaan. Op zich was de hele aflevering top (ik vind dit dorpje wel heel interessant, 't is zo anders dan andere keren), behalve die onnodige gore. Het is wel erg Romero zo en op zich hoeft dat niet zo heel erg te zijn, maar dan moeten de producers het ook niet erg vinden dat de geloofwaardigheid van de serie erdoor lijdt. Voor mij in elk geval wel; zombies zijn rottend vlees, waar je met wat pech gewoon per ongeluk zo een arm vanaf trekt: zo'n slap geval krijgt het nooit voor elkaar om een mens zo aan stukken te scheuren. Er zijn gewoon grenzen aan de suspension of disbelief en voor mij kan dat de boel flink verprutsen (dat was heel erg het geval bij Prometheus voor mij: totale film helemaal verstierd door ongeloofwaardige situaties). Dat ze hard kunnen bijten kan ik nog wel accepteren... maar nogmaals: er zijn grenzen.Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:41:
[...]
En wat is die priester een verrader. Het verhaal van 'Satan in disguise' is misschien nog wel meer op hemzelf van toepassing dan op de groep.
(Het helpt ook niet mee dat ik helemaal geen reet geef om dit soort gore. Lees: ik zie het liever niet dan wel. Zo ging voor mij ook de film Drive van "geweldig" naar "zonde, laat maar")
Ik vroeg me aansluitend af of dat een relatie zou kunnen hebben met die stempels; ook weer toevallig een letter. Het heeft wel wat geheimzinnigheid nog. Als het meezit zit er echt iets achter.L1nt schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:57:
benieuwd waar die zombies met de "W" in het voorhoofd dan in het gehele verhaal passen.
[ Voor 14% gewijzigd door Cyphax op 18-03-2015 13:46 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Ja, dat viel mij ook heel erg op, dat een zombie zowat uitelkaar valt als je hem een tikje geeft, maar ondertussen kunnen ze met hun blote handen een lichaam (en schedel) openscheuren om ze op te eten...
En zelfs van een paard met een dikkere huid dan een mens.
Maar ik stoor er niet zo aan, van mij hoef al die gore ook niet per se.
Ik kijk films en series gewoon voor vermaak, er zijn meestal wel plot holes en vage dingen dat in principe niet zou kunnen, als het maar niet te erg is
Ik kijk films en series gewoon voor vermaak, er zijn meestal wel plot holes en vage dingen dat in principe niet zou kunnen, als het maar niet te erg is
wat los laat is de huid en waarschijnlijk de vetlaag eronder. Wat daar weer onder zit is nog wel stevig.Eek2nd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:38:
Ja, dat viel mij ook heel erg op, dat een zombie zowat uitelkaar valt als je hem een tikje geeft, maar ondertussen kunnen ze met hun blote handen een lichaam (en schedel) openscheuren om ze op te eten...
Dat de schedels dan wel weer zo week lijken is vreemd maar kom op...we vragen ons af of een zombie een mens uit elkaar kan trekken.... een zombie...

Dat kan niet dus?L1nt schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:45:
...we vragen ons af of een zombie een mens uit elkaar kan trekken.... een zombie...![]()
After all is said and done, there is more said than done
Welkom op tweakers waar alles tot op het bot wordt geanalyseerdL1nt schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:45:
[...]
wat los laat is de huid en waarschijnlijk de vetlaag eronder. Wat daar weer onder zit is nog wel stevig.
Dat de schedels dan wel weer zo week lijken is vreemd maar kom op...we vragen ons af of een zombie een mens uit elkaar kan trekken.... een zombie...![]()
pun intended??sjaak88 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:23:
[...]
Welkom op tweakers waar alles tot op het bot wordt geanalyseerd
Ja op een zondagmorgen na "Ground Zero" bij Bussloo, lopen er genoegRyan_ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:
[...]
Geen idee? Ooit wel eens een echte zombie gezien?

Ontopic: Wel weer een vette aflevering dit. Benieuwd waar dit allemaal naar toe gaat met Alexandria
Als je in de vroege vroege ochtend de trein neemt, zie je er genoegRyan_ schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:19:
[...]
Geen idee? Ooit wel eens een echte zombie gezien?
Eek2nd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:30:
[...]
Als je in de vroege vroege ochtend de trein neemt, zie je er genoeg
lol+lol=hihi
JudasAngeloonie schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 09:23:
Niet Gabrielle.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Eek2nd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 15:30:
[...]
Als je in de vroege vroege ochtend de trein neemt, zie je er genoeg

Ik bedacht net trouwens dat de serie wel in een later jaar dan 2010 begonnen moet zijn (in de serie dan he), want in seizoen 3 ofzo stonden er auto's langs de weg die pas in 2012 in productie gegaan waren.
Ja die Hyundai waarin ze aan het begin vaak rond reden was een model dat pas achteraf uit gekomen is.mark-k schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:26:
Ik bedacht net trouwens dat de serie wel in een later jaar dan 2010 begonnen moet zijn (in de serie dan he), want in seizoen 3 ofzo stonden er auto's langs de weg die pas in 2012 in productie gegaan waren.
Toch prettig om te weten dan Hyundai gewoon door blijft draaien wanneer de wereld naar de klote is
Product placement... bij die muziek heeft niemand baat.mark-k schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:26:
Is net zoiets als die hyundai (of wel merk het was) auto die nooit vies werd waar ze tijden in rijden.
Volgens mij waren de eerste seizoenen (episodes?) ook "brought to you by Hyundai".
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.