[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 47 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

cheiron schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:41:
Wat ik mij trouwens afvroeg; De man van Diane was architect en heeft die muren gebouwd/laten bouwen. Die muren zijn bedoeld om mensen buiten te houden; als er iemand tegen duwt zal dat van buiten komen.

Was het dan niet handige geweest om de schuine support balken aan de binnenkant te plaatsen?
Of ze zijn bedoeld om de mensen binnen te houden. Lekkere snacks voor je verzameling walkers ofzo. >:) De inwoners spelen mooi weer om nieuwe bewoners te lokken zodat ze zelf niet worden opgegeten.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:17:
[...]

Of ze zijn bedoeld om de mensen binnen te houden. Lekkere snacks voor je verzameling walkers ofzo. >:) De inwoners spelen mooi weer om nieuwe bewoners te lokken zodat ze zelf niet worden opgegeten.
Oeh, heerlijk evil gedacht!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Ik denk trouwens niet dat deze community "evil" is, op misschien een paar rotte personen na (maar die zaten ook in Rick's groep).

Dit denk ik voornamelijk omdat nu de rollen omgedraaid zijn en dat is afwisselend voor de serie. Alweer een schijnbaar aardig, maar toch weer niet, dorpje hebben we al een paar keer gehad (zoals Governor town, Terminus en dat ziekenhuis).

En die constructie, is denk ik voor walkers, niet mensen. Maar zoals iemand al zei, NOOIT een ontwerp van een architect in twijfel trekken. Dit heb ik meer dan ééns gedaan in het echt en daar maak je geen vrienden mee kan ik je vertellen!!! :P

Ik denk dat deze community al een dreiging heeft wat betreft een andere groep. Gezien ze zelf vrij mak zijn ontvangen ze Rick met open armen voor zijn bescherming. Daarom ook dat men op zoek is naar een groep (waarom werden ze anders al lang buiten het dorp begluurd?). En ze zeiden ook dat Rick de eerste groep is die ze uberhaubt overwegen!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macciez schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:05:
[...]

Zei die vent niet iets over dat dit 1 van de zombies is die de groep had aangevallen, en dat ze hem daarom daar lieten, zodat ze voor elke run zichzelf even konden oppeppen en eraan herinneren dat het gevaarlijk is?
Bedankt! Dat had ik even gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Dreanor schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 22:22:
Ik denk trouwens niet dat deze community "evil" is, op misschien een paar rotte personen na (maar die zaten ook in Rick's groep).

Dit denk ik voornamelijk omdat nu de rollen omgedraaid zijn en dat is afwisselend voor de serie. Alweer een schijnbaar aardig, maar toch weer niet, dorpje hebben we al een paar keer gehad (zoals Governor town, Terminus en dat ziekenhuis).

En die constructie, is denk ik voor walkers, niet mensen. Maar zoals iemand al zei, NOOIT een ontwerp van een architect in twijfel trekken. Dit heb ik meer dan ééns gedaan in het echt en daar maak je geen vrienden mee kan ik je vertellen!!! :P

Ik denk dat deze community al een dreiging heeft wat betreft een andere groep. Gezien ze zelf vrij mak zijn ontvangen ze Rick met open armen voor zijn bescherming. Daarom ook dat men op zoek is naar een groep (waarom werden ze anders al lang buiten het dorp begluurd?). En ze zeiden ook dat Rick de eerste groep is die ze uberhaubt overwegen!
Rick en Michonne ook meteen gevraagd als 'Constable(sherrif)'.

Ik ben heel erg benieuwd waar dit heen gaat! Het idee dat de rollen omgedraaid zijn, Alexandria kapen, zou wel een hele vette twist zijn.

In de actie scenes uit de laatste aflevering gaat het de groep van Rick allemaal gigantisch makkelijk af. Rick en Carl die er bijna een spelletje van maken met die groep walkers. Glenn die Aiden met het grootste gemak neerslaat.

Het enige waar ik van baal is dat ik vanaf seizoen 1, alles in vrij korte tijd heb gekeken. Ook ik moet nu braaf elke week wachten op een nieuwe aflevering :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:07
Ik vind week ook te lang wachten..
Heb de 4 seizoenen aan een rits gekeken, soms wel 2 op een dag en ik vind het juist nu spannend worden wat ze nu gaan doen in dat dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
agoNITE schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:31:
[...]

Het enige waar ik van baal is dat ik vanaf seizoen 1, alles in vrij korte tijd heb gekeken. Ook ik moet nu braaf elke week wachten op een nieuwe aflevering :(
Met de comics is dat helaas nog erger, die lezen zo makkelijk weg dat het letterlijk een jaar wachten is voor 1 avond leesplezier.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Kwam een leuk linkje tegen.

http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/alexandria-tour

Hiermee kun je door Alexandria virtueel 'rondlopen' ala streetview.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:17:
[...]

mits die balken aan platen gemonteerd zijn is deze constructie ''sterker''

als er een hele hore walkers tegen de muur aan lopen en onder de walkers zelf liggen ook stalen platen welke verbonden zijn met de balken dan zorgen de walkers eigenlijk voor een tegenbalans.

walker duwt tegen muur muur wilt bewegen die beam is verbonden aan een plaat en die plaat wilt omhoog, maar walker staat op de plat en heft dus in feite zijn ''duwkracht'' op vanwege zijn eigen gewicht.

word veel gedaan met festivals die dranghekken met een soort van omgekeerde T vorm krijg je niet omgeduwd omdat je eigen gewicht voor tegengewicht zorgt ;)

dit is een beetje theorie want in feite zou je dit wel aan beide kanten doen maar hey...

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
AjDuLion schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:55:
[...]

mits die balken aan platen gemonteerd zijn is deze constructie ''sterker''

als er een hele hore walkers tegen de muur aan lopen en onder de walkers zelf liggen ook stalen platen welke verbonden zijn met de balken dan zorgen de walkers eigenlijk voor een tegenbalans.

walker duwt tegen muur muur wilt bewegen die beam is verbonden aan een plaat en die plaat wilt omhoog, maar walker staat op de plat en heft dus in feite zijn ''duwkracht'' op vanwege zijn eigen gewicht.

word veel gedaan met festivals die dranghekken met een soort van omgekeerde T vorm krijg je niet omgeduwd omdat je eigen gewicht voor tegengewicht zorgt ;)

dit is een beetje theorie want in feite zou je dit wel aan beide kanten doen maar hey...
Het is volgens mij echt een bij een raapsel van materiaal, lijk mij niet dat je in de zombie appocalypse zo iets even snel maakt ;), kost veel te veel materiaal.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Zeror schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:22:
Kwam een leuk linkje tegen.

http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/alexandria-tour

Vreemd, er ligt een waterpas boven de kachel in het huis van de Monroes. Rare plek om zo'n ding te bewaren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

sjaool schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:34:
[...]

Vreemd, er ligt een waterpas boven de kachel in het huis van de Monroes. Rare plek om zo'n ding te bewaren.
Geen idee of het iets betekent, maar ik zie het boek Camber of Culdi liggen in het huis van Rick.

Een korte samenvatting van dat boek:
Camber lives during a time when the magical Deryni rule the Kingdom of Gwynedd. When his son finds the true human king of Gwynedd Camber chooses to bring that King back to the throne. To do that he must sacrifice all he holds dear, including his own family, knowing in the end that not only ill he suffer, but also his family and his race to bring back the true heir to the throne.
Zou Carl een grote rol gaan spelen om zijn vader controle te geven over Alexandria? Zou dat boek daar naar refereren?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:10

Bob Popcorn

Plop!

sjaool schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 23:34:
[...]

Ook een sextant? Er ligt in dat huis sowieso veel "measuring" tools, en die vent was architect geweest?

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als groot fan van de show en noobie video editer die ik ben heb ik een poging gewaagd een mooie tribute te maken voor Tyreese. Wat jammer dat deze held er niet meer is :(

YouTube: Tyreese || Awake my Soul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Mooi gedaan. Was echt een mooi karakter die goed is neergezet. ;w

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bob Popcorn schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:12:
[...]

Ook een sextant? Er ligt in dat huis sowieso veel "measuring" tools, en die vent was architect geweest?
Het ging mij er meer om dat het een vreemde plek is om je waterpas te bewaren. Die van mij ligt hier echt niet boven de haard of onder de televisie. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:31

Vrijdag

De Zwarte

Spike_wolf schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:49:
[...]

Ik ben er vrij zeker van dat ze doet alsof ze een makke puppy is :P Vergeet niet dat ze inmiddels al weer een flinke tijd onderweg zijn. En dat verhaal dat ze ophing tegenover Deanna, dat ze die klootviool van een man van haar mist, dat ze graag weer terug wil naar hoe het was, de hele dag niets anders doen dan schoonmaken en koken.
Ze doet zich voor als een mak lammetje zodat niemand naar haar omkijkt en ze wanneer het nodig is zonder teveel moeite toe kan slaan.
Dat dachten wij ook, Ze hangt nu een beetje de suffe, ongevaarlijke bibliothecaresse uit, inclusief gereformeerde kledij zodat ze niet opvalt. Bovendien is het ook best slim van haar om een baantje te hebben waarin je veel mensen ontmoet. Social engineering is erg handig in zo'n situatie.

Zou dat meisje het pistool van Rick gepikt kunnen hebben?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
sjaool schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:49:
[...]

Het ging mij er meer om dat het een vreemde plek is om je waterpas te bewaren. Die van mij ligt hier echt niet boven de haard of onder de televisie. ;)
Niet? Dat is de nieuwe trend hoor, overgewaaid uit Japan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Rare jongens die Chinezen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 22:55
Dracyn schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:38:
[...]

Het is volgens mij echt een bij een raapsel van materiaal, lijk mij niet dat je in de zombie appocalypse zo iets even snel maakt ;), kost veel te veel materiaal.
De staat waar ze nu in zitten was grotendeels geevacueerd, dus aan het begin van de ellende zullen er in die regio vrij weinig walkers geweest zijn.
En de spullen voor de muur hebben ze van een bouwmarkt die ze in de buurt aan het bouwen waren.
En uit hoe ze het dorp omschrijven heb ik het gevoel dat dit sowieso een gated community was, dus er waren misschien al muren aanwezig.

Je kunt dan zeggen dat het allemaal wel erg toevallig is maar waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Deadsy schreef op zondag 08 maart 2015 @ 16:46:
[...]

De staat waar ze nu in zitten was grotendeels geevacueerd, dus aan het begin van de ellende zullen er in die regio vrij weinig walkers geweest zijn.
En de spullen voor de muur hebben ze van een bouwmarkt die ze in de buurt aan het bouwen waren.
En uit hoe ze het dorp omschrijven heb ik het gevoel dat dit sowieso een gated community was, dus er waren misschien al muren aanwezig.

Je kunt dan zeggen dat het allemaal wel erg toevallig is maar waarom niet.
Als ik de muren zo zie lijkt het me eerder dat dit een makeshift muur is. De andere plek waar ze vandaan kwamen was volgens mij eerder een gated community, daar stond een bakstenen muur rondom. Volgens mij hebben ze dat dorpje al geplunderd vanwege de vers platgereden roadkill.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vrijdag schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:09:
[...]

Als ik de muren zo zie lijkt het me eerder dat dit een makeshift muur is. De andere plek waar ze vandaan kwamen was volgens mij eerder een gated community, daar stond een bakstenen muur rondom. Volgens mij hebben ze dat dorpje al geplunderd vanwege de vers platgereden roadkill.
De muren die we gezien hebben zijn denk ik ook zelf gemaakt, met stalen platen die ze van een bouwmarkt/winkel centrum hebben welke in de buurt gebouwd werd.

Maar Alexandria lijkt me vrij groot en we hebben denk ik nog niet alles gezien, dus misschien dat er ergens anders gewoon stenen muren zijn.

Monroe vertelde dat de community geplanned was als een dorpje dat volledig in zijn eigen behoeften kon voorzien. Electriciteit via zonnepanelen, eigen watervoorziening, eigen rioolzuivering etc.
Dus dan is de kans denk ik toch wel aanwezig dat het ook een gated community was.

In de VS zijn geloof ik vrij veel van dat soort buurten dus het zou me niet verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
Deadsy schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:19:
[...]

De muren die we gezien hebben zijn denk ik ook zelf gemaakt, met stalen platen die ze van een bouwmarkt/winkel centrum hebben welke in de buurt gebouwd werd.

Maar Alexandria lijkt me vrij groot en we hebben denk ik nog niet alles gezien, dus misschien dat er ergens anders gewoon stenen muren zijn.

Monroe vertelde dat de community geplanned was als een dorpje dat volledig in zijn eigen behoeften kon voorzien. Electriciteit via zonnepanelen, eigen watervoorziening, eigen rioolzuivering etc.
Dus dan is de kans denk ik toch wel aanwezig dat het ook een gated community was.

In de VS zijn geloof ik vrij veel van dat soort buurten dus het zou me niet verbazen.
Op een afbeelding is te zien dat het plaatsje niet erg groot is, maar je weet nooit wat ze nog kunnen bewerken.

Link naar afbeelding: http://www.geeksandcleats...alexandria-safe-zone.jpeg

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

[...]

Dat is ook zo inderdaad. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik vrij weinig weet van die gated communities, misschien is de muur vaak niet meer dan een simpel hek oid. Zal het is aan de vriendin van een maat van me vragen, zij is Amerikaanse en weet daar dus wat meer vanaf. :)

Ohja, ik vertrouw die mensen voor geen meter. Maar misschien is dat niet nodig. Kan me de comics even niet meer voor de geest halen, behalve dan dat

spoiler:
dit één van de vele kleine communities is in de buurt die regelmatig afdragen aan die honkballer
alleen lezen als je de comics ook gelezen hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacco011
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
In aflevering 9 waar 1 wordt gebeten en later zich mensen gaat fanteseren, staat een Guitar Hero gitaar. Deze staat eerst tegen de muur, maar heeft zich om 90° gedraait in een later spotje als de groep hem komt helpen en staat nu tegen het kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vrijdag schreef op zondag 08 maart 2015 @ 18:15:
[...]

Dat is ook zo inderdaad. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik vrij weinig weet van die gated communities, misschien is de muur vaak niet meer dan een simpel hek oid. Zal het is aan de vriendin van een maat van me vragen, zij is Amerikaanse en weet daar dus wat meer vanaf. :)

Ohja, ik vertrouw die mensen voor geen meter. Maar misschien is dat niet nodig. Kan me de comics even niet meer voor de geest halen, behalve dan dat

spoiler:
dit één van de vele kleine communities is in de buurt die regelmatig afdragen aan die honkballer
alleen lezen als je de comics ook gelezen hebt!
Ik ken het ook alleen van de TV en van een docu. En in de betreffende docu hadden ze het erover dat in de VS tienduizenden van dat soort buurten zijn. Hoe het met de beveiliging zit zou ik niet weten, in de docu reed er een ouwe vent rond in een golfkarretje.

Ik vertrouw ze ook niet helemaal, heb toch het gevoel dat ze iets geheim houden voor Rick en zijn groep.
Maar ik denk wel dat het overgrote deel van de mensen die er wonen een beetje wereldvreemd zijn en geen idee hebben wat ze moeten doen als ze een groepje walkers tegen komen.

Die Aiden vind ik gewoon een idioot, zou me niet verbazen als die mensen inderdaad door zijn toedoen gestorven zijn. Omdat hij ze iets liet doen wat gewoon onnodig en risicovol was.
Risico's nemen met walkers |:( gewoon doden en doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Maar Alexandria lijkt me vrij groot en we hebben denk ik nog niet alles gezien
Alexandria is zegmaar grootte Amersfoort of Arnhem qua inwoneraantal. En 10 - 20 km lopen van hoofdstad Washington. Dus nee geen klein dorp en kan best enkele Gamma's en Karwei's bevatten :P

(De safe zone zelf is natuurlijk een stuk kleiner).

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 08-03-2015 20:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Niet rete veel actie deze aflevering maar genoeg ontwikkelingen om je aan het denken te zetten. Zelfs Daryll begint wellicht het mooie van Alexandria in te zien.

Toch denk ik dat er een leuke cliffhanger gaat komen dit seizoen waarin een hoop duidelijk wordt. En de rol die Carol neerzet :D. Heerlijk lol

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik ben toch wel benieuwd waar dit naartoe gaat.
Op een of andere manier vertrouw ik het nog steeds niet helemaal maar het feit dat de Wapens te benaderen zijn door 1 raampje open te laten geeft ook wel weer aan dat ze misschien geen kwade bedoelingen hebben. Want anders bescherm je de wapens wel beter lijkt me.

Ook ben ik erg benieuwd naar die Letters, daar zit duidelijk iets achter.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik vertrouw het zooitje nog steeds niet. Wat is er met die W in die walker, gezien de A stempel? Heb het idee dat ze nogal gemanipuleerd worden. Niet voor niets dat je nadat Rick was opgenomen dat je daarna nog eens hoorde dat mensen zoeken naar je zwakke plekken. Voor de meesten uit zijn groep is dat een verlangen naar regelmaat, een veilig huis en eten, kijk maar hoe ze reageren op de plannen om een nieuwe samenleving op te bouwen en baantjes accepteren. Voor Daryll is het de mogelijkheid om lekker buiten te rednecken en voor Rick is het om verantwoordelijk te zijn. Gelukkig zijn ze zelf natuurlijk niet compleet achterlijk, vandaar ook het plan met dat huisje.

En wat weet dat meisje nog meer, aangezien zij zonder problemen over de muur kan sneaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
ik skip denk ik teveel door de series wat willen ze met dat huisje doen buiten de muren als eigen basis/uitlichtshoek gebruiken ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die speech van Carol tegenover dat kind :D :X _O_

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Carol! _/-\o_ _/-\o_
Die speech tegenover dat kind en de manier waarop ze zich als 'pure onschuld' tussen de vrouwen weet te wurmen en nu dus op de perfecte plek zit om alles te zien en te horen.

Echt, die vrouw is levensgevaarlijk geworden! Vond ik haar aan het begin van de serie nog een beetje een zeurwijf is, vind ik het nu echt een wereldwijf. Echt, samen met Daryl echt een van de karakters waar ik wel mee zou willen overleven na de zombie-apocalypse.

[ Voor 23% gewijzigd door 10110001 op 09-03-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:54
Het zou me niet verbazen als die dokter opeens verdwijnt, als blikken konden doden dan had Rick hem al vermoord. Er zullen in ieder geval wat interessante dingen gaan gebeuren en of onze groep de good guys zijn is maar de vraag. Er zijn er een paar die flink getraumatiseerd zijn dat is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boostie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:01
Wat was er met dat huisje en rick die tegen de muur staat te fluisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dat huisje willen ze als basis gebruiken om wapens op te slaan volgens mij.

Het shot dat Rick aan het luisteren was naar die walker die op de muur aan het bonken was is denk ik om aan te geven dat hij toch het idee krijgt dat deze plek wel veilig is. Zou hij die kapster gaan schaken trouwens?

Comicspoiler:
spoiler:
In de comic is die echtgenoot een lul en mishandelt zijn vrouw en kinderen. Weet alleen niet meerof hij nou door Rick wordt omgelegd of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

wow Carol...that was dark :D

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Haha idd Carol is echt een van de betere personages in de serie. Zeker deze aflevering, die speech tegen dat jongetje.. echt mooi. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren in en rond Alexandria.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

BLACKfm

o_O

'Volgende week in Goede Tijden, Slechte Tijden...'

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:13:
Het shot dat Rick aan het luisteren was naar die walker die op de muur aan het bonken was is denk ik om aan te geven dat hij toch het idee krijgt dat deze plek wel veilig is.
Juist het tegenovergestelde volgens mij.
De bestaande bevolking, zoals Jessie en haar man die hij vlak daarvoor tegenkomt, wanen zich behoorlijk veilig en zien (letterlijk) ook niet wat er buiten de muren gaande is. Rick is het besef niet kwijt van hoe relatief die veiligheid is en wat er aan de andere kant van de muur is.

Wat goed gedaan is, is dat je nu als de groep van Rick denkt, omdat je weet wat ze (en jij als kijker eigenlijk ook) allemaal hebben meegemaakt ga je alles wantrouwen, is overleven het enige échte doel. De mensen van Alexandria denken vooral aan een goed leven opbouwen, terwijl Rick en co daar nog niet zijn. Dat gaat ze (de Alexandriërs) blijkbaar fataal worden.

Wat was Carol weer heerlijk in die scene met dat knulletje. Ik zag ook voor me dat ze daarna echt die koekjes nog ging bakken. Mooi karakter is dat geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zamorano schreef op maandag 09 maart 2015 @ 22:18:
[...]

Juist het tegenovergestelde volgens mij.
De bestaande bevolking, zoals Jessie en haar man die hij vlak daarvoor tegenkomt, wanen zich behoorlijk veilig en zien (letterlijk) ook niet wat er buiten de muren gaande is. Rick is het besef niet kwijt van hoe relatief die veiligheid is en wat er aan de andere kant van de muur is.
Ik denk dat Rick een beetje tussen twee vuren zit. Wantrouwen en overleven aan de ene kant en een behoefte aan vastigheid/vertrouwde situatie net zoals vroeger aan de andere kant.

Kenmerkend vond ik ook het liedje bij de afsluiting van de Bee Gees - Spicks and specks.
Als je de lyrics er bij pakt zie je het volgende:

"Spicks And Specks"

Where is the sun
That shone on my head
The sun in my life
It is dead
it is dead
Where is the light
That would play
In my streets
And where are the friends
I could meet
I could meet

Where are the girls
I left all behind
The spicks and the specks
Of the girls on my mind
Where is the sun
That shone on my head
The sun in my life
It is dead
it is dead

Where are the girls
I left all behind
Of the girls on my mind

Where is the girl I loved
all along
The girl that I loved
she's gone
she's gone

All of my life
I call yesterday
of my life 've gone away
All of my life
I call yesterday
of my life 've gone away

Spicks and Specks!

Je zou dat kunnen interpreteren dat hij weet dat Lori en zijn vorige leven nooit meer terugkrijgt en dat hij wat nieuws wil opbouwen. Met die kapster bij voorkeur.

Maar misschien zie ik er nu teveel achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Spooksel

Spooksel!

Het shot dat Rick aan het luisteren was naar die walker die op de muur aan het bonken was is denk ik om aan te geven dat hij toch het idee krijgt dat deze plek wel veilig is. Zou hij die kapster gaan schaken trouwens?

Comicspoiler:
spoiler:
In de comic is die echtgenoot een lul en mishandelt zijn vrouw en kinderen. Weet alleen niet meerof hij nou door Rick wordt omgelegd of niet.
COMIC spoiler over Jessie d'r echtgenoot:
spoiler:
In de comics loopt Rick hem te gallen tot ie een keer door het lint gaat en Jessie + kind mept. Daarna beukt Rick hem in elkaar en trapt Jessie hem het huis uit! Hierop maakt hij plannen om Rick aan te vallen, dit loopt echter uit de hand en uiteindelijk wordt hij doodgeschoten door Rick

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Spooksel schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:12:
[...]

COMIC spoiler over Jessie d'r echtgenoot:
spoiler:
In de comics loopt Rick hem te gallen tot ie een keer door het lint gaat en Jessie + kind mept. Daarna beukt Rick hem in elkaar en trapt Jessie hem het huis uit! Hierop maakt hij plannen om Rick aan te vallen, dit loopt echter uit de hand en uiteindelijk wordt hij doodgeschoten door Rick
Thnx! Dat was het inderdaad! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Heh, ik heb nog wel wat weggelaten... wil niet teveel plot verklappen voor iemand die per ongeluk het aanklikt en dan ineens teveel ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:06

Spotmatic

Ken sent me

En wat die W en A betreft: A staat natuurlijk voor Alexandria en W voor Washington. In denk dat er in Washington een niet al te frisse groep zit...

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:29

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:28
Hadden jullie ook de groene straatnaambord "Morgan" gespot aan het eind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Hoe kan het eigenlijk dat ze in Alexandria nog zoveel voorraden hebben? Natuurlijk kun je zelf het een en het ander verbouwen, maar ze hebben daar gewoon voorraden alsof ze er net een dag zitten. En dat terwijl zombiefest (hoe je deze sleerit ook noemen wil) al meer dan een jaar voortduurt. En hoe kan die ene vrouw die bij Carol in de keuken stond nog zo moddervet zijn?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 08:53
baba420 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:08:
Hadden jullie ook de groene straatnaambord "Morgan" gespot aan het eind?
Hé, dat had ik niet gezien, bedankt. Als dat geen verwijzing is naar onze vriend!

En, die straat bestaat dus echt in Alexandria :
http://goo.gl/maps/EwTD9

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:12
Die letter W, zal dat geen M(organ) kunnen zijn?

Afbeeldingslocatie: http://movietvtechgeeks.indiegeniusprodu1.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/03/walkers-marked-with-w-again-in-walking-dead-forget-2015.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:29
Snowwie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 04:15:
Hoe kan het eigenlijk dat ze in Alexandria nog zoveel voorraden hebben? Natuurlijk kun je zelf het een en het ander verbouwen, maar ze hebben daar gewoon voorraden alsof ze er net een dag zitten. En dat terwijl zombiefest (hoe je deze sleerit ook noemen wil) al meer dan een jaar voortduurt.[...]
Omdat die regio succesvol is geëvacueerd en het "dichtbevolkt"* gebied is. Daar zal nog genoeg in de buurt achtergelaten zijn om een jaar lang ~40 man goed te eten te geven.
[...] En hoe kan die ene vrouw die bij Carol in de keuken stond nog zo moddervet zijn?[...]
Sommige mensen hebben echt maar heel weinig nodig om dik te worden. Daarnaast kost het echt gigantisch veel tijd om af te vallen als je eenmaal zo dik bent en dat is echt niet alleen als je veel te veel eet. Als je zo dik bent en je eet normaal zoals ieder ander kan het nog zo zijn dat je praktisch niet afvalt.

*naar Amerikaanse standaarden dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

En om d'r nou gelijk 'moddervet' te noemen... ook weer een beetje overdreven don't you think?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeNL90
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-08 20:25
1 ding is zeker, ze zijn verslaafd geworden aan het doodmaken van walkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Chiron

Moderator Discord
Ze hadden het over eerdere groepen en dat de groep van Rick de eerste is in lange tijd die ze accepteren, wat is er met de groepen gebeurd die ze niet hebben geaccepteerd? Denk dat daar ook nog wel wat over uit de doeken wordt gedaan, lijkt me niet dat die groepen zonder slag of stoot weer verder zijn getrokken :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 15:20

burgt

Starbass

ik denk dat de W iets met dit te maken heeft.

Afbeeldingslocatie: http://www.pajiba.com/assets_c/2015/02/Screen%20Shot%202015-02-09%20at%2010.36.08%20AM-thumb-550x323-119218.jpg

Dit stond op een van de muurtjes van het dorp van Noah

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:06

Angeloonie

Cheeseburger Addict

No shit sherlock :P

De "W" stond ook op die halve zombies die uit die truck vielen daar.. :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Dat doet me zooo denken aan bad wolf van dr Who :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boostie schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:47:
Wat was er met dat huisje en rick die tegen de muur staat te fluisteren?
Ik dacht dat Rick weer eens één van zijn afdwaalmomenten had, net zoals bij de Prison toentertijd. Verder dacht ik Sasha ging flippen, maar het viel uiteindelijk wel mee.

Over de gehele aflevering krijg ik de indruk dat iedereen zich er nu mee heeft verzoend dat ze nu in een gemeenschap kunnen leven zonder directe dreiging van buitenaf. Zelfs Daryl, die zijn rol heeft gevonden binnen de gemeenschap. Ze moeten er alleen enorm aan wennen een feestje te vieren na al die gruwelijkheden die ze hebben meegemaakt buiten de muren.

Btw, ik merk al dat sommige mensen erg goed zijn in het achterhalen van subtiele verwijzingen naar wat komen gaat. Een enkele zie ik ook wel, maar voor de rest zou ik echt zo'n indepth walkthrough van de aflevering door moeten kijken (via YouTube). De 'W' hebben wij overigens al vaker voorbij zien komen, maar dit was de eerste keer dat het de hoofdpersonen opgevallen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Clown
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-12-2024

Tha_Clown

Loading ...

Het shot dat Rick aan het luisteren was naar die walker die op de muur aan het bonken was is denk ik om aan te geven dat hij toch het idee krijgt dat deze plek wel veilig is.
Is het iemand anders nog opgevallen dat aan de andere kant van de muur (waar die walker stond) in het laatste shot ook een dak van een huis te zien was?
Waarom staat dat huis buiten de omheining?

Breathe the pressure. Come play my game, I'll test ya'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Omdat Alexandria veel en veel the groot is om compleet te omheinen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 16-09 13:32
Ze hebben maar een aantal straten van het plaatsje Alexandria ommuurd. Het is dus logisch dat er buiten de muren ook nog hele woonwijken zijn die niet in de safe zone geincludeerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Tha_Clown schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:56:
[...]

Is het iemand anders nog opgevallen dat aan de andere kant van de muur (waar die walker stond) in het laatste shot ook een dak van een huis te zien was?
Waarom staat dat huis buiten de omheining?
Vanuit dat huis werd er ook naar de groep gekeken toen ze de poort binnenstapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik kreeg een hele rare vibe bij Darryl in de afgelopen aflevering; vanuit het niets "ontdooit" hij ten overstaan van het gelukkige koppeltje en accepteert hij eten, goederen, een baan etc. Met dien verstande dat dit nog niet bekrachtigd is door Deanna?

Vond trouwens Reg een rare vent; al dagen niet gezien, ook niet tijdens de interviews of andere discussies maar ineens is 'ie wel op het feestje. Alsof 'ie net terug is van een zakenreisje.

[ Voor 4% gewijzigd door MAX3400 op 10-03-2015 11:35 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 17-09 14:17
ADDG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:34:
Het zou me niet verbazen als die dokter opeens verdwijnt, als blikken konden doden dan had Rick hem al vermoord. Er zullen in ieder geval wat interessante dingen gaan gebeuren en of onze groep de good guys zijn is maar de vraag. Er zijn er een paar die flink getraumatiseerd zijn dat is wel duidelijk.
ik snap niet waarom Rick tot 2 maal toe (toen hij die dokter zag en aan het einde naar de muur rende) tot 2 maal toe naar zijn verborgen wapen greep terwijl hij zijn normale wapen zichtbaar bij zich had.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Spike_wolf schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:11:
Die speech van Carol tegenover dat kind :D :X _O_
wat een kut kind ook he ! "i thought you was going to get more cookies" OMG Cartman ! 8)7

speech was dan ook helemaal gerechtvaardigd, all hail Carol ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
ADDG schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:34:
Rick had echt zo een blik van "im gonna get rid of you and steal your wife" lol

from being the hunted to becoming the predator.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07
Het was inderdaad een rustige aflevering, maar wellicht een subtiele opmars naar meer actie! In de preview van volgende week zat in ieder geval wat meer actie. :)

Sowieso zal dit de opmars zijn naar een knallende season finale. Kan niet anders. Zeker als ze 1,5 uur gaan vullen (minus reclame uiteraard).

De stempel 'A' op de handjes zal wel voor Alexandria staan toch? Dan zal die 'W' wel van een andere stad of dorp zijn gok ik. Bijvoorbeeld Washington.
Misschien dat ze daar zombies mee brandmerken om zo hun reispartoon te kunnen monitoren of zoiets? Dat verklaart die A dan niet, maar misschien dat communities elkaar daarmee onderscheiden? Of het is een of andere evil wolfpack, zoals dat muurtje impliceert.

[ Voor 12% gewijzigd door Bootje op 10-03-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Misschien is die A ook wel een teken om er zeker van te zijn als er iemand in de community dood gaat, en in een zombie veranderd, dat deze zombie vanuit de binnenkant komt en niet ergens via de buitenmuur. :?
Caelorum schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:30:
Omdat die regio succesvol is geëvacueerd en het "dichtbevolkt"* gebied is. Daar zal nog genoeg in de buurt achtergelaten zijn om een jaar lang ~40 man goed te eten te geven.
Juist om de regio dichtbevolkt was kun je je afvragen hoe ze de tijd hebben gehad om die gehele omheining te maken. Er zouden hordes zombies moeten rondlopen. Zoals men al zei, de mensen binnen de community komen overal vandaan. Dan had Rick en zijn groep ook wel hetzelfde kunnen doen in Atlanta.
Sommige mensen hebben echt maar heel weinig nodig om dik te worden. Daarnaast kost het echt gigantisch veel tijd om af te vallen als je eenmaal zo dik bent en dat is echt niet alleen als je veel te veel eet. Als je zo dik bent en je eet normaal zoals ieder ander kan het nog zo zijn dat je praktisch niet afvalt.

*naar Amerikaanse standaarden dan... :)
In een doorsnee zelf-voedende community zou iedereen dagelijks behoorlijk wat werk moeten verzetten om de community in leven te houden. Na een jaar is er nauwelijks benzine meer, zijn er geen volle supermarkten meer en wordt er ook niets meer bijgeproduceerd. Die dame met een flinke vetrollen viel gewoon uit de toon.

[ Voor 75% gewijzigd door Snowwie op 10-03-2015 15:02 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Snowwie schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:56:
Misschien is die A ook wel een teken om er zeker van te zijn als er iemand in de community dood gaat, en in een zombie veranderd, dat deze zombie vanuit de binnenkant komt en niet ergens via de buitenmuur. :?
Ik had niet de indruk dat de A verplicht was noch watervast? Tenminste, als je op een feessie een stempel krijgt van een vervelend ventje, ben je vaak die stempel de volgende dag alweer kwijt als je gedoucht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

[...]

Juist om de regio dichtbevolkt was kun je je afvragen hoe ze de tijd hebben gehad om die gehele omheining te maken. Er zouden hordes zombies moeten rondlopen. Zoals men al zei, de mensen binnen de community komen overal vandaan. Dan had Rick en zijn groep ook wel hetzelfde kunnen doen in Atlanta.

[...]

In een doorsnee zelf-voedende community zou iedereen dagelijks behoorlijk wat werk moeten verzetten om de community in leven te houden. Na een jaar is er nauwelijks benzine meer, zijn er geen volle supermarkten meer en wordt er ook niets meer bijgeproduceerd. Die dame met een flinke vetrollen viel gewoon uit de toon.
Waarom denk je dat er nog maar een klein beetje chocola over was :+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...]Juist om de regio dichtbevolkt was kun je je afvragen hoe ze de tijd hebben gehad om die gehele omheining te maken. Er zouden hordes zombies moeten rondlopen. Zoals men al zei, de mensen binnen de community komen overal vandaan. Dan had Rick en zijn groep ook wel hetzelfde kunnen doen in Atlanta.[...]
Maar Atlanta was niet succesvol geëvacueerd en deze regio wel ;) Dus geen zombies in het begin (iig zo lang als dat het duurt voor zombies om er heen te lopen vanuit een andere regio) en daarna stukken minder.

[ Voor 12% gewijzigd door Caelorum op 10-03-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Dat stukje van dat chocola gaat nog een staartje krijgen. Die wapens merken ze niet maar die bolle gaat dat missende stukje chocola zeker merken..

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Denzis schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:40:
Dat stukje van dat chocola gaat nog een staartje krijgen. Die wapens merken ze niet maar die bolle gaat dat missende stukje chocola zeker merken..
juist daarom dat ze dat stukje chocola genomen heeft, als ze gepakt word dan kan dat maar beter zijn voor een klein vergrijp als chocola jatten dan wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
fuqua schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 15:56:
[...]

juist daarom dat ze dat stukje chocola genomen heeft, als ze gepakt word dan kan dat maar beter zijn voor een klein vergrijp als chocola jatten dan wapens.
Goed punt.. zo had ik het nog niet gezien.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 17-09 09:49

Goner

What can I do you for ?

RobinNL schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 01:42:
Ik weet niet of dit al is vermeld: AMC is ook bezig met een spin-off serie die zich in Los Angeles gaat afspelen, ten tijde van de walker breakout! (Bron: FOX Nederland)
Het groene licht is gegeven :
http://tvline.com/2015/03...emiere-date-season-order/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor motor er onder dat zeil staat :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Spooksel schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 08:43:
En om d'r nou gelijk 'moddervet' te noemen... ook weer een beetje overdreven don't you think?
Neen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ze is idd moddervet. Zeker voor een post-apocalyptische, jagen-verzamelen-om-te-overleven, er lurkt een zombie om elke hoek wereld.
Mogelijk hebben we in deze aflevering de dikste persoon ter wereld op dát moment gezien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 14:01

TNW

Het maakt het niet realistischer maar dat is TWD technisch gezien nooit geweest. Het bestaan van een nederzetting met alle luxe zoals Alexandria is absurd. Warm water, elektra, continu lopende vriezers? Ik denk dat na een dergelijke maatschappelijke ontwrichting er na een aantal weken al een ernstig tekort aan brandstof voor generatoren zou zijn, en zonnepanelen werken alleen overdag.
Een wat te weldoorvoed persoon vind ik geen probleem aangezien je TWD niet voor realisme moet gaan kijken, afgezien van de sociologische en psychologische aspecten welke in mijn ogen zeer goed en geloofwaardig worden neergezet.

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 15:15

Scrummie

Think different

TNW schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:22:
[...]

Het maakt het niet realistischer maar dat is TWD technisch gezien nooit geweest. Het bestaan van een nederzetting met alle luxe zoals Alexandria is absurd. Warm water, elektra, continu lopende vriezers? Ik denk dat na een dergelijke maatschappelijke ontwrichting er na een aantal weken al een ernstig tekort aan brandstof voor generatoren zou zijn, en zonnepanelen werken alleen overdag.
Een wat te weldoorvoed persoon vind ik geen probleem aangezien je TWD niet voor realisme moet gaan kijken, afgezien van de sociologische en psychologische aspecten welke in mijn ogen zeer goed en geloofwaardig worden neergezet.
Alexandria, of in elk geval dat stuk, is gebouwd met als doel om zelfvoorzienend te zijn. Dat word ook besproken in de serie. Niets raars aan dus..

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TNW schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:22:
[...]

Ze hebben inderdaad zonnepanelen en je kunt je ook afvragen hoe lang een kerncentrale zonder personeel door blijft werken. Zo'n ding stopt volgens mij niet zomaar met het produceren van energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ze kunnen zelfs gamen! Hoewel PSN of XBL waarschijnlijk wel offline zullen zijn.

Het zou wel briljant geweest zijn als ze lieten zien waar ze mee bezig waren en het zou bijvoorbeeld Left 4 Dead of House of the Dead zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNW
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 14:01

TNW

Het kan heel goed dat Alexandria is gebouwd om zelfvoorzienend te zijn, maar de vraag is of dat wel realistisch is.

Je kan wel een veld zonnepanelen neerzetten maar dit zal nooit alle benodigde energie opbrengen. 'S nachts zal je met generatoren aan de gang moeten om energie te blijven leveren aan apparatuur welke aan moet blijven staan, zoals koelkasten en vriezers. De brandstof om die generatoren te laten draaien is niet eeuwig uit de achtergelaten spullen van mensen te halen.

Alexandria is ook duidelijk _niet_ zelfvoorzienend want er wordt nog steeds door de bewoners buiten het hek gekeken of er nog ergens wat te halen valt.

De harde waarheid is dat de luxe die we gewend zijn afhankelijk is van infrastructuur die bij een scenario zoals TWD weg zal vallen. Geen "eindeloze" aanvoer van elektriciteit, petrochemicaliën en alle daaruit voortvloeiende producten meer. Dat dat geen probleem lijkt te zijn in Alexandria is net zo onrealistisch als een rondlopende mollige dame.

Weblog | Straling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Een vriezer hoef je 's nachts niet aan te hebben. Die blijft echt nog wel koud genoeg hoor, zolang je de deur/klep dicht houdt. Zeker als je het hebt over een vrieskist zoals in de serie. Brandstof voor generatoren heb je sowieso niet nodig. Een beetje zelfvoorzienend huis dat draait op zonnepanelen heeft grote accupacks staan om in de elektriciteitsbehoefte 's nachts te voorzien. Als je het hebt over een heel dorp dat zo werkt dan kan je zelfs denken aan andere oplossingen zoals het opslaan van rest capaciteit van elektriciteit als warmte die je dan 's nachts gebruikt om weer energie op te wekken.

Alexandria is zeker niet geheel zelfvoorzienend, maar heb niet het idee dat ze echt perse buiten de poort moeten gaan. Alleen dat het voor bepaalde 'luxe' items wordt gedaan. Als je het puur hebt over de basisbehoefte als eten is dat niet nodig.

Het is overigens niet eeuwig houdbaar, want apparatuur gaat eens kapot en zonnepanelen leveren steeds minder op naarmate ze ouder worden, maar toch kan het best een jaar of 4/5 goed gaan zonder echt grote problemen. Zeker als je iemand hebt die kennis heeft van de systemen en je mensen hebt die spul kunnen halen buiten de poort.

[ Voor 19% gewijzigd door Caelorum op 10-03-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Vrijdag schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 17:54:
Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor motor er onder dat zeil staat :9
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FnxlMsNNsmZWy5pRX2YbDvk1/full.jpg
_O- _O- _O-

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 11-03-2015 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ryan_ schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 10:59:
[...]
Vanuit dat huis werd er ook naar de groep gekeken toen ze de poort binnenstapte.
Yep, heb die aflevering net ingehaald.
Zou dat Enid kunnen zijn ? Op 1 van haar uitstapjes ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Fixed, CTRL+F5 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dan toch minimaal deze. :)

Afbeeldingslocatie: http://digilander.libero.it/gipp1/easy-rider/easy-rider-trio.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
Wie zou der eigenlijk dood gaan tijdens de laatste aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Sasha?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik denk het niet... als je de comics gelezen hebt kun je denk ik ongeveer nagaan wat in de laatste aflevering gaat gebeuren. Voor mijn gevoel zijn er al enige hints gegeven in de vorige aflevering. Maar dat is puur speculatie, ze wijken wel vaker af is al gebleken.

spoiler:
Rick, die de man van Jessie om zeep helpt omdat hij haar mishandelt.

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 12-03-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
sjaool schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 21:34:
Ik denk het niet... als je de comics gelezen hebt kun je denk ik ongeveer nagaan wat in de laatste aflevering gaat gebeuren. Voor mijn gevoel zijn er al enige hints gegeven in de vorige aflevering. Maar dat is puur speculatie, ze wijken wel vaker af is al gebleken.

spoiler:
Rick, die de man van Jessie om zeep helpt omdat hij haar mishandelt.
Ik mag hopen dat de final wel wat spannender word dan dat. Zal me weinig interesseren of
spoiler:
de man van Jessie seizoen 6 haalt of niet
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Over hints gesproken.. iemand opgevallen dat (volgens mij tegen het einde) Rick op een gegeven moment door Alexandria loopt en dat er achter hem -redelijk niet opvallend, opvallend- een straatnaambord is met de naam "Morgan"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07
Eén van de main characters moet sowieso sterven de laatste aflevering van dit seizoen. Liefst die priester, Sasha, Judith of Carl. Of allemaal! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Prosac2010 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:50:
Over hints gesproken.. iemand opgevallen dat (volgens mij tegen het einde) Rick op een gegeven moment door Alexandria loopt en dat er achter hem -redelijk niet opvallend, opvallend- een straatnaambord is met de naam "Morgan"?
Is hier al voorbijgekomen. ;)

Ik denk dat Glenn gaat >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Slecht plan ... er is al een pistool 'verdwenen' daar.

Zeror schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 11:22:
Hebben wel oog voor detail, de makers ; bij Aaron en Eric hangt inderdaad een collectie license plates aan de muur.

[ Voor 38% gewijzigd door Goner op 13-03-2015 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
KillerAce_NL schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:07:
[...]

Is hier al voorbijgekomen. ;)

Ik denk dat Glenn gaat >:)
Ik hoop het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Niks er van. Glenn is cool. Glenn is de held van elke onzichtbare persoon. Hij is het type dat in de normale wereld gewoon niet opvalt. Een jock mis je als die opeens weg is. Een nerd, geek of freak ook. Een persoon als Glenn niet. En toch krijgt hij het voor elkaar om Maggy te "bangen".

spoiler: comics
wijk maar wat af van de comics en laat iemand anders sterven door Negan

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Pagina: 1 ... 47 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.