[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 46 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 20:36
Bootje schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:18:
Ik verbaas mij er echt oprecht over hoeveel mensen er problemen hebben met een zoenscene tussen 2 mannen. En ook echt doen alsof het een seksueel getinte scene was. Ze waren gewoon blij om elkaar weer heelhuids terug te zien en zijn verliefd. Niets anders dan een man en een vrouw of een vrouw en een vrouw. Kortzichtigheid van sommigen hier. :/

Ik hoop dat ze in de volgende aflevering sex hebben. Dan zien we deze personen hopelijk niet meer terug in dit topic. >:)

On-topic: ik vraag mij ook af waar Morgan is/blijft. Hij zat een paar afleveringen terug toch duidelijk in de achtervolging, maar als hij geen auto gevonden heeft kan hij natuurlijk de groep nooit meer bijgehouden hebben (lijkt me). Wellicht is hij al aangesloten bij de groep van Eric/Aaron (als die een groep hebben)?
Spreekt hier iemand over kortzichtigheid, zucht :z
Een mening hebben mag blijkbaar niet en moet je maar wegblijven uit het topic.

Ik kijk ook GoT en keek spartacus, dat gaat the walking dead toch nooit overtreffen ;)
Warm of koud word ik er echt niet van hoor, wel of geen homo's, heb alleen een voorkeur om het liever niet te zien, ik pak mijn mobiel die 10 seconden wel even.

Tot volgende week *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Typisch ook hoe mensen liefde en seks(ueel) tegenwoordig amper meer uit elkaar kunnen houden.

De scene maakte iig duidelijk dat er liefde was tussen die twee.
Dat er ook homoseksuele relaties in voorkomen lijkt me niet meer dan logisch, en het is prima dat dat ook in de serie weergegeven wordt. Het zou toch te gek zijn als dat in 2015 niet kan.
Persoonlijk hoef ik ook niet per sé twee mannen te zien zoenen, maar dan kijk ik wel even de andere kant op als ik het echt onsmakelijk vind.

Ben wel erg benieuwd hoe deze community in elkaar steekt en wat er überhaupt waar van is. Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is dat het meestal ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
Ik ben waarschijnlijk de enigste die dit denkt maar OK, zou het toevallig zo kunnen zijn dat die walkers in het busje iets met dit dorp/groep te maken heeft? zou mij persoonlijk namelijk niks verbazen :P

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Nou nou zoenen, het was een kus op de mond, daar wordt ik nou niet echt wild van, als het een man en een vrouw waren geweest had ik het te soft gevonden. :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Dat is sweet. In tegenstelling tot gedoe over een stel zoenende mannen. Als er twee dames hadden staan bekken, had je het dan nog een probleem gevonden? ;)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Nou laat ik effe inbreken op de discussie.

Zelf ben ik homo en mij hoor je toch ook niet klagen als er hetero stellen aan het zoenen zijn. En dat komt veel vaker voor. Moet ik dan ook bij iedere sex scene of zoen scene bij GoT of andere series zo'n commentaar geven. Heb wel betere dingen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Spooksel

Spooksel!

En deze opmerking wint de dag wmb :)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Het probleem is eigenlijk ook niet wat je er nu precies van gedacht wordt, maar hoe het geuit wordt, dat was niet erg fatsoenlijk, zeker niet voor een ondewerp dat nogal gevoelig ligt.

Om weer on-topic te raken: wat waren de meest afschuwelijke scenes in TWD?
Rick die z'n tanden moest gebruiken om de keel van Joe door te bijten is het eerste wat bij mij opkomt. Hershel heeft er ook flink van langs gekregen, eerst z'n been er af, toen z'n hoofd.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Moh, de opening van S5 was ook behoorlijk met die slachthuis praktijken in Terminus :P

Then again, na het zien van wat IS filmpjes viel dat eigenlijk ook nog mee :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Spooksel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:41:
Moh, de opening van S5 was ook behoorlijk met die slachthuis praktijken in Terminus :P

Then again, na het zien van wat IS filmpjes viel dat eigenlijk ook nog mee :X
Kolere idd en hoe zie die kunst en duizenden oude artifacts slopten gister.

Respectloze simpele zielen. Stoer doen tegen het westen maar ondertussen wel in een Amerikaanse spijkerbroek lopen. Kortzichtigheid :(

Maar goed dat is wel heel erg off-topic :)
Edit: @Hieronder: Toen ik op "verstuur" drukte dacht ik eraan. Snel terug naar TWD.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 27-02-2015 16:46 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Donstil schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:43:
[...]

Kolere idd en hoe zie die kunst en duizenden oude artifacts slopten gister.

Respectloze simpele zielen. Stoer doen tegen het westen maar ondertussen wel in een Amerikaanse spijkerbroek lopen. Kortzichtigheid :(
Dit is wel heul offtopic. 8)7

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Ik had het meer over de onthoofdingsfilmpjes vs de Terminus slaughter eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Spooksel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:45:
Ik had het meer over de onthoofdingsfilmpjes vs de Terminus slaughter eigenlijk :P
Ooh zo 8)7
Ja die filmpjes heb ik zelf niet gezien. Dat willen ze natuurlijk alleen maar dus daarom doe ik det uit principe niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Scrummie schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:50:
Spreek voor jezelf de volgende keer. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening.
Als iedereen recht heeft op zijn of haar mening, waarom zou ik dan voor mezelf spreken?

Je spreekt jezelf tegen.

Ik heb niets tegen homo's in het algemeen, maar ik hoef het niet te zien.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Snowwie schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:58:
Ik heb niets tegen homo's in het algemeen, maar ik hoef het niet te zien.
Ik heb niets tegen moslims / vrouwen zonder burka / zwarten / tokkies / lelijke mensen / vulmaarin in het algemeen, maar ik hoef ze niet te zien.
Zoek de verschillen ;)

Maar laten we hier maar mee ophouden :X

* F_J_K heeft (voldoende van) de comics gelezen en is erg benieuwd wat er de komende tijd aankomt op TV.
spoiler:
Over ongewenst fysiek contact gesproken: Lucille en Glen :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
F_J_K schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:07:
[...]

Ik heb niets tegen moslims / vrouwen zonder burka / zwarten / tokkies / lelijke mensen / vulmaarin in het algemeen, maar ik hoef ze niet te zien.
Zoek de verschillen ;)

Maar laten we hier maar mee ophouden :X

* F_J_K heeft (voldoende van) de comics gelezen en is erg benieuwd wat er de komende tijd aankomt op TV.
spoiler:
Over ongewenst fysiek contact gesproken: Lucille en Glen :(
spoiler:
Lucille?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

spoiler:
De knuppel van Negan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:20:
Rick die z'n tanden moest gebruiken om de keel van Joe door te bijten is het eerste wat bij mij opkomt. Hershel heeft er ook flink van langs gekregen, eerst z'n been er af, toen z'n hoofd.
Vond het nog wel mee vallen, het meeste zie je toch niet direct. TWD is niet een serie met echt afschuwelijke scenes. Onthoofdingen en dergelijken gebeuren vaak op afstand of buiten beeld waardoor je enkel aanleiding en resultaat goed ziet, gebeurtenis zelf zie je meestal niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 15:15

Scrummie

Think different

CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:20:

De geboorte van Judith vond ik ook wel vrij ernstig.

En in het begin vond ik het stukje waar Daryl en Rick de maag van een walker openhalen ook vrij ranzig. Dat was toen.. ben dr naam kwijt, vermist was.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
De scene van de moordpartijen in Terminus, waarbij meerdere mensen vastgebonden waren, geknuppeld werden en de keel doorgesneden....

Deze dus:

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
Ik ben zelf op 10 februari begonnen met het kijken van The Walking Dead en ik ben er soort van verslaafd aan geraakt (heb alle aflevering inmiddels al gezien).

De meest afschuwelijke scenes vond ik toch de onthoofding van Hershel en de moorden op Mika en Lizzie. Bij deze moorden ging er een golf door me heen en was ik een tijdje stil.

Ik weet niet of dit al is vermeld: AMC is ook bezig met een spin-off serie die zich in Los Angeles gaat afspelen, ten tijde van de walker breakout! (Bron: FOX Nederland)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
In LA? Dat wordt wat dan haha... Walkers in een zwembroekje op rolschaatsen en zo 8)

Edit: dat zijn dan rollers ipv walkers ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Robsta86 op 28-02-2015 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:11
Eindelijk die baard er af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Super aflevering weer. Leuk dat ze weer de draad hebben opgepakt van de comics. Ben benieuwd naar het vervolg :D

(en als ze echt de comic lijn weer oppakken, laat de clifhanger voor dit seizoen zich wel raden :+ :P )

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Ik ben eigenlijk blij dat er weer wat meer pit in komt :) Heerlijke aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mooi detail was ook die handafdruk die Rick achterliet op het kozijn van de boss lady :D
Handprint

Mooie visual om aan te geven dat ze zich nu in een hele andere wereld begeven.

[ Voor 18% gewijzigd door Spike_wolf op 02-03-2015 16:03 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ppff ik snap dat een dergelijke aflevering even moest maar damned wat een saaie aflevering zeg.

Het gegeven dat het daar niet meer pluis is heb ik wel laten vallen trouwens, althans daar is deze aflevering niet echt aanleiding toe gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Misschien krijgen we wel omgekeerde rollen. In de andere situaties lag de groep van Rick altijd onder aanval van anderen. Dit omdat hij in de laatste minuten suggereert dat ze de community willen overnemen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
…áls.

Nergens zegt ie dát 'ie 't gaat doen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:10

Bob Popcorn

Plop!

Wauw, wat een gave aflevering. Hier zat ik eigenlijk al langer op te wachten, een aflevering waar ze weer even in de "echte" wereld zijn en we goed kunnen zien hoe getraumatiseerd en op hun hoede ze zijn. Erg gaaf en geloofwaardig neergezet. :) Blijkt ook maar weer hoe verschillend het publiek van TWD is, you love it or you hate it. De afleveringen waarbij het één groot gevecht tegen Walkers is vind ik dan weer helemaal niks. :)

Over meest ranzige moment gesproken, ik vond absoluut ook de openingsscene van vorig seizoen die Snowwie hier post het meest ranzig. Daar kon ik bijna niet naar kijken zo grof en hard was het. :/

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:08

Player1S

Probably out in the dark

Erg goede aflevering weer.

viel me zelf niet op maar dit is sterk

[ Voor 4% gewijzigd door Player1S op 02-03-2015 20:38 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:02
*skip* *skip* Moet de laatste nog kijken als die over een uur wordt uitgezonden :D ^^
Heb net vandaag de tijd gehad om de afgelopen twee afleveringen te kijken. Vond ze toch best wel goed. Al verwacht ik half half dat elke nederzetting die de groep betreed brandend vol met zombies wordt achtergelaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Carol speelt het ook brilliant overigens. Doet alsof ze een onschuldige huisvrouw is...

Ook leuke theorie over de Wolves: http://www.pajiba.com/the...s-on-the-walking-dead.php

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wat vonden we trouwens van de act die Carol aan het opvoeren is? Het onschuldige oude dametje dat haar man mist en amper sterk genoeg is om een geweer op te tillen? :P

[Edit]
@ hierboven: -O-
:P

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 02-03-2015 20:51 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Carol is briljant idd. Die kijkt de kat uit de boom maar op een heel ander level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Als het maar niet tot een serie leidt waar we verhalen krijgen te horen hoe het in Alexandria aan toe gaat. Er moet wel wat actie blijven en de serie moet wel een gehalte krijgen waar de groep moet overleven. Dat is waar het om draait in deze serie, vind ik. Matige aflevering, tot de laatste paar minuten. Totdat Glenn wat pissig werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik geloof niet zo in het verhaal dat ze die huizen leeg hebben gevonden. Ik vind het waarschijnlijker dat ze de oorspronkelijke bewoners hebben vermoord of verjaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Heerlijke aflevering.
Dit is de verandering van situatie die de serie IMHO nodig had. Het lijkt er idd op dat de groep van Rick nu eens de bovenliggende partij is. Al is de groep van Captain Janeway Deanna ook niet zomaar te vertrouwen.

Carol speelt het geweldig! Die blik van haar bij het gespeeld 'moeizaam' ontdoen van haar wapens en het oogcontact met Rick. Niemand ziet wat een keiharde vrouw dat is (tot het te laat is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:55:
Ik geloof niet zo in het verhaal dat ze die huizen leeg hebben gevonden. Ik vind het waarschijnlijker dat ze de oorspronkelijke bewoners hebben vermoord of verjaagd.
We gaan nu toch richting de finale, dus er moet wel iets zijn waardoor het compleet misgaat. De finale van 90 minuten doen ze niet random.

Ik denk toch dat er een hoofdpersonage de serie gaat verlaten, Carol misschien?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:18:
Carol is briljant idd. Die kijkt de kat uit de boom maar op een heel ander level.

Zamorano schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:06:
Heerlijke aflevering.
Dit is de verandering van situatie die de serie IMHO nodig had. Het lijkt er idd op dat de groep van Rick nu eens de bovenliggende partij is. Al is de groep van Captain Janeway Deanna ook niet zomaar te vertrouwen.

Carol speelt het geweldig! Die blik van haar bij het gespeeld 'moeizaam' ontdoen van haar wapens en het oogcontact met Rick. Niemand ziet wat een keiharde vrouw dat is (tot het te laat is).
Da's natuurlijk ook 't slimste. Ze heeft meerdere malen gezegd dat 'ze' wachten totdat hun "guard" "down" is..

Nou, dan rest er maar één ding: doen alsof je "guard down" is en er klaar voor zijn ;)

Wel lullig voor Rick trouwens dat z'n GLOCK gejat is.. :+ krijgt vast nog wel een staartje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Osiris schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:18:

Nou, dan rest er maar één ding: doen alsof je "guard down" is en er klaar voor zijn ;)
Maar doen alsof je "guard down" is, en je voor doen als een mak lammetje zijn natuurlijk wel twee heel verschillende dingen.
Als ze gewoon zou doen alsof ze zich nergens zorgen om maakte was ze nog steeds een potige dame geweest die prima in staat is voor zichzelf op te komen. Nu doet ze alsof een windvlaag haar omver kan blazen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
[...]

Wel lullig voor Rick trouwens dat z'n GLOCK gejat is.. :+ krijgt vast nog wel een staartje :P
Enid?
Die loopt daar in de buurt iig wel eens rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

[...]

Imho was dat die "biscuit" waar die ene pipo het over had toen Glenn naar buiten ging voor die "dry run" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
Boeiende aflevering. Toch vind ik het jammer dat er suffe scenes tussen zaten zoals wanneer Diane roept "I want everyone to hear this.." terwijl er in een overview shot duidelijk maar een paar mensen op een klein afstandje staan, de rest staat er naast. Laat dan het overview shot weg, of Diane het op een andere manier brengen.

Zelf vind ik het wel mooi dat het weer verder richting de comics gaat. Daar vind ik tot dusverre toch wel de beste verhaallijnen vandaan komen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 15:15

Scrummie

Think different

Zeer toffe ep. Scene met Glenn vond ik ook supertof, Daryl die er bij komt.

Heel nieuwsgierig wie het pistool heeft. Misschien nu dan toch Morgan?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:26

Polycom

Poes van goud

Dat worden weer minstens 5 saaie afleveringen met veel geleuter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 21:55:
Ze zei dat ze daar zaten voordat de complete anarchy een feit werd. Ze werden door het leger daarheen gestuurd. Alhoewel ik het ook moeilijk kan geloven dat ze zo lang ongestoord daar hebben kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Altijd al een Walking Dead dorpje willen hebben? Er staat er eentje te koop! :P

http://www.dailydot.com/g...eorgia-ebay-walking-dead/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:17
toffe aflevering ! Maar van begin af aan had het een ieri ondertoon. Iets is niet helemaal pluis en dat meisje die over het hek klom is daar onderdeel van.
Het lijkt erop dat daar toch een paar mensen zitten die niet helemaal blij zijn. (zoals die gast op het veranda die rick aansprak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
fuqua schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:07:
toffe aflevering ! Maar van begin af aan had het een ieri ondertoon. Iets is niet helemaal pluis en dat meisje die over het hek klom is daar onderdeel van.
Het lijkt erop dat daar toch een paar mensen zitten die niet helemaal blij zijn. (zoals die gast op het veranda die rick aansprak).
Ik had ook het gevoel dat die gast op de veranda helemaal niet de man is van dat vrouwke wat Rick geknipt had, waarom weet ik niet...

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Trivian schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:38:
[...]

Ik had ook het gevoel dat die gast op de veranda helemaal niet de man is van dat vrouwke wat Rick geknipt had, waarom weet ik niet...
mja dat opzich wel, maar iets klopt er niet, die vrouw was normaal/opgewekt ondernam het 1 en ander met haar zonen en dan hoor je de vader/man die depressief/agressief overkomt... hij had dezelfde vibe als dat meisje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:02
mark-k schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:50:
[...]
Ze zei dat ze daar zaten voordat de complete anarchy een feit werd. Ze werden door het leger daarheen gestuurd. Alhoewel ik het ook moeilijk kan geloven dat ze zo lang ongestoord daar hebben kunnen zitten.
Ze zei ook dat de hele staat al succesvol was geëvacueerd dus dat zou wel verklaren waarom ze relatief rustig daar hebben kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:07
Mij lijkt het wel goed voor het verhaal als ze dat kamp overgaan nemen. Dat ze zo getraumatiseerd raken door de zombieuitbraak, dat ze zo hun eigen dorp willen dat ze het gewoon overnemen zoals andere het bij hun hebben gedaan en er helemaal niks mis is met de groep die er nu woont. Lijkt me wel interresant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:50:
Wat vonden we trouwens van de act die Carol aan het opvoeren is? Het onschuldige oude dametje dat haar man mist en amper sterk genoeg is om een geweer op te tillen? :P

[Edit]
Ik vond dat ook briljant. Ze maakt gebruik van de mogelijkheid om te ontsnappen aan de dagelijkse realiteit van het overleven in een wereld vol met zombies en ze ziet deze nieuwe groep als een uitweg en veilig onderkomen.

De aflevering stond volgens mij ook deels in het teken van het uit elkaar spelen van de groep. Rick blijft sceptisch en Daryl staat op de nominatie om uit de gemeenschap geschopt te worden.

Alleen dat gedoe met Aiden begreep ik niet helemaal. Eerst vertelt hij doodleuk dat ze 4 man kwijtgeraakt zijn en dat er dus naar hem geluisterd moet worden. Vervolgens gaat hij proberen een zombie levend te vangen en weer terug op te hangen, waardoor Tara in gevaar komt. Sowieso viel het me op dat er veel zombies in de buurt zaten ondanks het feit dat de staat behoorlijk geëvacueerd zou zijn. Rick gaat even terug om zijn gun te halen en er zitten er al direct 4 op zijn hielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, de hele grap is natuurlijk dat die lui nog nooit echt gevaar hebben gekend behalve misschien dus af en toe het verlies wat wat mensen tijdens een supplyrun.

Dat die Aiden zo idioot doet met die walker komt gewoon omdat hij niet weet wat er nou echt kan gebeuren. Dat Glenn die walker gewoon zonder blikken of blozen opruimt, wham... ervaring. Dat missen ze in Alexandria gewoon, daarom hebben ze ook het risico genomen om zo'n grote groep te recruteren, ze hebben hun survival mentaliteit en skills nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Laatst online: 16-09 13:32
Inderdaad. De groep is gewoon qua skills zwaar dominant vergeleken met de mensen in Alexandria. Het zegt ook veel dat Glenn, toch niet een van de meest badass leden van de groep (vergeleken met Rick, Daryl, Michonne etc.) makkelijk zijn mannetje staat tegenover de alpha male van Alexandria, Aiden.

Vraag me af wat er de komende tijd gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:55:
[...]

Alleen dat gedoe met Aiden begreep ik niet helemaal. Eerst vertelt hij doodleuk dat ze 4 man kwijtgeraakt zijn en dat er dus naar hem geluisterd moet worden. Vervolgens gaat hij proberen een zombie levend te vangen en weer terug op te hangen, waardoor Tara in gevaar komt. Sowieso viel het me op dat er veel zombies in de buurt zaten ondanks het feit dat de staat behoorlijk geëvacueerd zou zijn. Rick gaat even terug om zijn gun te halen en er zitten er al direct 4 op zijn hielen.
die Aiden vertrouw ik niet, wel heeel toevallig dat alleen de leden van een andere groep dood zijn gegaan en niemand van zijn groepje... (hoorde dat stille meisje niet bij die laatste groep ?)

ik krijg de indruk dat anderen (outsiders) die meegingen op hun supply runs vaker het loodje legden en ik denk dat de moeder van aiden dat ook is gaan opvallen, daarmee dat ze Rick tot "opperhoofd meneer de agent" heeft benoemd.

en andere theorie van mij is, dat dit dorpje een grote aanval verwacht (wellicht door hun eigen toedoen) en big bad survivors nodig hebben om de aanval aftekunnen slaan (ricks zn groep).

iemand van de strips die 1 van mijn theorien kan bevestigen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Viccers schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:40:
Inderdaad. De groep is gewoon qua skills zwaar dominant vergeleken met de mensen in Alexandria. Het zegt ook veel dat Glenn, toch niet een van de meest badass leden van de groep (vergeleken met Rick, Daryl, Michonne etc.) makkelijk zijn mannetje staat tegenover de alpha male van Alexandria, Aiden.

Ja, dat vond ik zo mooi, Glenn die een tijdje terug nog uitgelachen zou worden als hij iemand zou slaan knockt die gozer zo op de grond zonder blikken of blozen.
Ook niet moeilijk doen met die walker. Walkers zijn niet "boeiend" meer voor de groep van Rick, die moeten gewoon dood, niets meer niets minder.
Mensen zijn een veel groter probleem.

Dat vader zoon momentje van Carl en Rick vond ik ook mooi. "Nee pa, laat mij maar" een tijdje terug had Rick dat echt niet gewild. Sterker nog hij had boos geworden omdat Carl buiten het kamp was zonder het te vertellen, nu lopen ze schouder aan schouder weg.

Ik ben alleen bang dat Daryl dit niet lang gaat trekken, luisteren naar mensen die hij niet vertrouwd enzo.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik zou het wel wat vinden zeg, als ze bijvoorbeeld dat nieuwe dorp gaan overnemen en al die mensen weg gaan jagen. Dat willen de Amerikaansche mensen niet graag zien natuurlijk, maar realistisch zou het wel zijn. Dat vind (vond) ik zo mooi aan deze serie. Het is niet allemaal zwat-wit. Je hebt goede mensen die slechte dingen doen en slechte mensen die soms goede dingen doen.

Dat het einde zo'n twist krijgt zou ik echt fantastisch vinden. Gewoon rauw de slechte menselijke aard laten zien in plaats van een snoezige happy end met witte konijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Franco10 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:02:
Ik zou het wel wat vinden zeg, als ze bijvoorbeeld dat nieuwe dorp gaan overnemen en al die mensen weg gaan jagen. Dat willen de Amerikaansche mensen niet graag zien natuurlijk, maar realistisch zou het wel zijn. Dat vind (vond) ik zo mooi aan deze serie. Het is niet allemaal zwat-wit. Je hebt goede mensen die slechte dingen doen en slechte mensen die soms goede dingen doen.

Dat het einde zo'n twist krijgt zou ik echt fantastisch vinden. Gewoon rauw de slechte menselijke aard laten zien in plaats van een snoezige happy end met witte konijntjes.
Ik denk eerder dat er *iets* gaat gebeuren waardoor Rick de leider/ de groep van Rick de leider gaat worden van het kamp. Ik twijfel of het een coupe gaat worden die hij zelf start. Niet zonder een duidelijke reden die zijn overlevingskansen het raam uit gooit.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik denk ook dat de groep van Rick in twee groepen worden gedeeld.. De mensen die het niet vertrouwen en een groep die het wel wat vindt om daar te nestelen. Kan ook leiden tot interessante scenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Notna schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:05:
[...]

Ik denk eerder dat er *iets* gaat gebeuren waardoor Rick de leider/ de groep van Rick de leider gaat worden van het kamp. Ik twijfel of het een coupe gaat worden die hij zelf start. Niet zonder een duidelijke reden die zijn overlevingskansen het raam uit gooit.
Dat zou ook goed kunnen. Dat hij de leider wordt en op bepaalde momenten keuzes moet maken tussen 'het goede' en zijn eigen mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:53
Ja, dat Alexandria-volk zit blijkbaar al de hele tijd in een veiligheidsvacuum.
Kijk maar eens naar de reactie van die Nicholas als Sascha die walker naast de RV afknalt, op het moment dat ze net de poort binnen zijn. Ofwel was die verbaasd over haar kunde met een wapen, of het gemak waar walkers mee afgemaakt worden.

Ze hebben Rick's groep op de een of andere manier nodig voor hun 'walker'-attitude.

Die strip van dat stille meisje, Enid, had toevallig 'Wolf Fight!' als titel. Link met die groep bij de vorige 'veilige' thuisbasis waar Tyrese het loodje legde?

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Zonder enige kennis van de comics denk ik dat dit wellicht een interne strijd in Rick's groep gaat worden. Ik zie Darryl daar niet blijven, die is inmiddels zo gewend aan het jagen en buiten leven dat hij niet meer in een normale samenleving kan aarden.
Vind het trouwens erg leuk gedaan, dat het allemaal koek en ei is, maar je toch telkens op het puntje van je stoel zit en verwacht dat het elk moment volledig mis kan gaan.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19

Saffie_time

Why use this? 42!

Volgens mij werd Rick echt wakker na zijn 'ontmoeting' met de veranda man.
Ze heeft het nergens over een man gehad en enkel over haar zoons. Verder zien we hem ook (nog) niet terug... Welicht iets van gevoelens voor de kapster bij Rick zonder het nog echt te beseffen?

Verder was Daryl briljant: We brought diner... en dan die blik erbij _O-

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
Saffie_time schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:28:
Ze heeft het nergens over een man gehad en enkel over haar zoons. Verder zien we hem ook (nog) niet terug... Welicht iets van gevoelens voor de kapster bij Rick zonder het nog echt te beseffen?

Verder was Daryl briljant: We brought diner... en dan die blik erbij _O-
Precies wat ik dacht, ik zou trouwens wel gevoelens krijgen van die kapster :)

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
(zij speelde ook in Sons of Anarchy waar ze er ook erg... uhmmm...aangenaam uit zag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

macciez schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:01:
(zij speelde ook in Sons of Anarchy waar ze er ook erg... uhmmm...aangenaam uit zag)
Dacht al waar ken ik haar van :o

Niet van SoA blijkbaar, eerder van American Horror Story.
http://www.imdb.com/name/nm1020036/

[ Voor 17% gewijzigd door Afvalzak op 03-03-2015 12:07 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Vind dit tot nu toe wel het meest realistische 'kamp' wat ze tegen zijn gekomen, de rest was een beetje té voor mijn doen. Moet zeggen dat de serie mij sinds seizoen 4 weer meer pakt dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Zamorano schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:06:
Al is de groep van Captain Janeway Deanna ook niet zomaar te vertrouwen.
Dat dacht ik ook even maar ze is het het niet.
Scrtz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:37:
Vind dit tot nu toe wel het meest realistische 'kamp' wat ze tegen zijn gekomen, de rest was een beetje té voor mijn doen. Moet zeggen dat de serie mij sinds seizoen 4 weer meer pakt dan voorheen.
Kun je dat uitleggen, ik vind het hier juist ongeloofwaardig goed gaan. Stromend water, electriciteit en niet meer bescherming dan een muur en een hek. Ik zou denken dat die basis allang was overgenomen door minder vriendelijke overlevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:11:
[...]

[...]

Kun je dat uitleggen, ik vind het hier juist ongeloofwaardig goed gaan. Stromend water, electriciteit en niet meer bescherming dan een muur en een hek. Ik zou denken dat die basis allang was overgenomen door minder vriendelijke overlevers.
De elektriciteit, OK zonnepanelen zou ik ook proberen op te zetten, walkies opladen misschien zelfs oplaadbare batterijen voor andere apparatuur.
Maar dat water, dat vindt ik ook een beetje vreemd.

Overgens, geen baard meer :D, zat me al de hele tijd te irriteren aan die baard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
[...]

[...]

Ze hebben uitgelegd dat het voor de uitbraak een of ander kamp zou worden die zelfvoorzienend zou zijn dus dat zou opzicht wel kunnen. Geen idee maar ik heb hier een beter gevoel over dan die gevangenis, ergste vond ik nog dat kamp van 'the governor' dat kwam bij mij pas over als een slechte b-serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Scrtz schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:21:
[...]

Ze hebben uitgelegd dat het voor de uitbraak een of ander kamp zou worden die zelfvoorzienend zou zijn dus dat zou opzicht wel kunnen. Geen idee maar ik heb hier een beter gevoel over dan die gevangenis, ergste vond ik nog dat kamp van 'the governor' dat kwam bij mij pas over als een slechte b-serie.
Water moet ergens vandaan komen dus een bron, bron kan besmet raken zonder dat je het weet (weet iemand waar die bron is, is die fatsoenlijk afgeschermt, hoe wordt het gefilterd?) dus je kunt er niet van uitgaan dat het water "schoon" is, water is niet te vertrouwen.
Mijn logica maar OK ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, de boerderij van Herschel had ook een bron (meerdere eigenlijk)... maar daar was er toch ook eentje van naar de klote toen er een walker in de put zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Dracyn schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:30:
[...]

Water moet ergens vandaan komen dus een bron, bron kan besmet raken zonder dat je het weet (weet iemand waar die bron is, is die fatsoenlijk afgeschermt, hoe wordt het gefilterd?) dus je kunt er niet van uitgaan dat het water "schoon" is, water is niet te vertrouwen.
Mijn logica maar OK ;)
Zit zeker wat in hoor, maar ik heb het bedenken van theorieen en logica een beetje opgegeven binnen de serie, aangezien er dan nog weinig overblijft wat 'realistisch' te noemen valt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Spooksel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:31:
Mjah, de boerderij van Herschel had ook een bron (meerdere eigenlijk)... maar daar was er toch ook eentje van naar de klote toen er een walker in de put zat :P
Dat bedoel ik dus precies, en season 1, Shane waarschuwt iedereen om het water te koken voor gebruik (waarom onthou ik dit soort dingen....), maar die putten werden met regelmaat gebruik, waren afgedekt en nog gebeurde het, dus al het water wat ik zou gebruiken om te drinken enzo zuo ik eerst koken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online

Ik bedoelde ook niet dat het daadwerkelijk Kate Mulgrew is hoor (tegenwoordig wel te zien in Orange is The New Black trouwens), maar ze deed me gewoon ontzettend aan Captain Janeway denken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het toch een topserie. Dit seizoen is weer helemaal super. Ben benieuwd hoe het gaat lopen in Alexandria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:34:
Mjah, de hele grap is natuurlijk dat die lui nog nooit echt gevaar hebben gekend behalve misschien dus af en toe het verlies wat wat mensen tijdens een supplyrun.

Dat die Aiden zo idioot doet met die walker komt gewoon omdat hij niet weet wat er nou echt kan gebeuren. Dat Glenn die walker gewoon zonder blikken of blozen opruimt, wham... ervaring. Dat missen ze in Alexandria gewoon, daarom hebben ze ook het risico genomen om zo'n grote groep te recruteren, ze hebben hun survival mentaliteit en skills nodig!
Ach ja, soms is het eigenlijk niet zo lastig dus. Door de evacuatie hebben ze een hele tijd veilig gezeten binnen de muren en met voldoende voorraad. De walkers die er zijn in de omgeving zijn er in feite maar enkelen. Op die overvloed op die ene weg na dan. Het is niet te hopen dat zij Alexandria gaan vinden.
Viccers schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:40:

Misschien dat Aiden zich dan gewoonweg bedreigd voelt of een soort schrikbewind uitvoert.
fuqua schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 10:52:
[...]
die Aiden vertrouw ik niet, wel heeel toevallig dat alleen de leden van een andere groep dood zijn gegaan en niemand van zijn groepje... (hoorde dat stille meisje niet bij die laatste groep ?)

ik krijg de indruk dat anderen (outsiders) die meegingen op hun supply runs vaker het loodje legden en ik denk dat de moeder van aiden dat ook is gaan opvallen, daarmee dat ze Rick tot "opperhoofd meneer de agent" heeft benoemd.

en andere theorie van mij is, dat dit dorpje een grote aanval verwacht (wellicht door hun eigen toedoen) en big bad survivors nodig hebben om de aanval aftekunnen slaan (ricks zn groep).

iemand van de strips die 1 van mijn theorien kan bevestigen ? :)
Dat vond ik ook toevallig. En het was me nu ook niet helemaal duidelijk waarom hij die zombie per se wilde ophangen. Kennelijk mocht die niet dood (althans nog meer dood...).

Daarnaast is er ook gezegd dat er drie mannen waren die niet mochten blijven in het kamp. Hebben ze hen via de voordeur naar buiten gelaten of bijvoorbeeld gekneveld opgehangen in het bos? Botsten deze ook met Aiden? Was een van die mannen dus de betreffende opgehangen zombie, die van Aiden niet gedood mocht worden?

Vragen, vragen waar we wellicht in de komende afleveringen nog een antwoord op gaan krijgen. Het is in ieder geval duidelijk dat we zelf ook, gezien de voorgeschiedenis, onze vragen hebben over Alexandria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48
Wat ik mij trouwens afvroeg; De man van Diane was architect en heeft die muren gebouwd/laten bouwen. Die muren zijn bedoeld om mensen buiten te houden; als er iemand tegen duwt zal dat van buiten komen.

Was het dan niet handige geweest om de schuine support balken aan de binnenkant te plaatsen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:01

Tijntje

Hello?!

cheiron schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:41:
Wat ik mij trouwens afvroeg; De man van Diane was architect en heeft die muren gebouwd/laten bouwen. Die muren zijn bedoeld om mensen buiten te houden; als er iemand tegen duwt zal dat van buiten komen.

Was het dan niet handige geweest om de schuine support balken aan de binnenkant te plaatsen?
Dat zou inderdaad vele malen beter zijn geweest :)

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Haha dat dacht ik ook al.
Maarja hij is de Architect he, dus wie ben ik dan om daar over te zeuren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
Donstil schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Ik denk dat het aan de onderkant goed vast zit ofzo.
En ik denk dat als je ze schuin zet naar hun kant dat je er op kan klimmen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:34:
Dat vond ik ook toevallig. En het was me nu ook niet helemaal duidelijk waarom hij die zombie per se wilde ophangen. Kennelijk mocht die niet dood (althans nog meer dood...).
Zei die vent niet iets over dat dit 1 van de zombies is die de groep had aangevallen, en dat ze hem daarom daar lieten, zodat ze voor elke run zichzelf even konden oppeppen en eraan herinneren dat het gevaarlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Saffie_time schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 11:28:
Dan heb ik wat gemist, wat gebeurde er daar dan? Had die vent wat gezegd ofzo want ik zag hem daar alleen maar zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:40

Angeloonie

Cheeseburger Addict

macciez schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:05:
[...]

Zei die vent niet iets over dat dit 1 van de zombies is die de groep had aangevallen, en dat ze hem daarom daar lieten, zodat ze voor elke run zichzelf even konden oppeppen en eraan herinneren dat het gevaarlijk is?
Dat dus.. Werd gewoon gezegd in die scene _O-

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:06

Spotmatic

Ken sent me

Goed opgemerkt. Ik vond de toegangspoort trouwens ook erg zwak en absoluut niet bestand tegen een horde walkers. Dat, in combinatie met de rare constructie van de muren, geeft volgens mij wel voldoende aanwijzingen over het onderwerp in de season finale.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:19

Saffie_time

Why use this? 42!

lazrambo schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:06:
[...]
Dan heb ik wat gemist, wat gebeurde er daar dan? Had die vent wat gezegd ofzo want ik zag hem daar alleen maar zitten...
Hij was nogal 'kortaf' in zijn communicatie geheel in tegenstelling tot iedereen die verder daar woont.
Maar nogmaals mijn idee was dat een droom over een niet bestaande man van Rick.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik kan me goed vinden in (bijna) alle 'klachten' over logica, maar dat heb je altijd bij dit soort series die een beetje in leven worden gehouden, sezioenenlang.

1 à 2 seizoenen prima, maar daarna wordt het wel moeilijk om alles waterdicht te hebben. Er zitten scenes bij die weinig toevoegen, hier en daar wat erg oppervlakkige dialogen en dus ook zaken als stromend water en iele hekken die toch genoeg blijken te zijn.

Dat probeer ik gewoon niet te zien, anders ga ik mij irriteren. Het meest storend vind ik de onregelmatigheid in de kunde van de personen. Soms zijn ze een kruising tussen Newton en Bruce Lee, maar soms zijn ze oliedom en maken ze heel stomme fouten. Zo lang dat laatste beperkt blijft kan ik de rest wel over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Franco10 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 15:23:
Ik kan me goed vinden in (bijna) alle 'klachten' over logica, maar dat heb je altijd bij dit soort series die een beetje in leven worden gehouden, sezioenenlang.

1 à 2 seizoenen prima, maar daarna wordt het wel moeilijk om alles waterdicht te hebben. Er zitten scenes bij die weinig toevoegen, hier en daar wat erg oppervlakkige dialogen en dus ook zaken als stromend water en iele hekken die toch genoeg blijken te zijn.

Dat probeer ik gewoon niet te zien, anders ga ik mij irriteren. Het meest storend vind ik de onregelmatigheid in de kunde van de personen. Soms zijn ze een kruising tussen Newton en Bruce Lee, maar soms zijn ze oliedom en maken ze heel stomme fouten. Zo lang dat laatste beperkt blijft kan ik de rest wel over het hoofd zien.
Zeker waar, maar zolang je je stil en uit het zicht houd zijn zware hekken niet nodig.

Grootste irritatie, heeft ook met logica te maken trouwens, Is nog steeds de S&W die Rick nog steeds gebruikt.... Dat kannon had hij al lang moeten dumpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
dannyger97 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:56:
[...]

Ik denk dat het aan de onderkant goed vast zit ofzo.
En ik denk dat als je ze schuin zet naar hun kant dat je er op kan klimmen? :?
Walkers konden toch niet klimmen?
Die toegangspoort leek inderdaad wel erg zwak.

Vond het vooral raar dat die huizen leeg stonden. Wel was er een speelkamer van de jeugd in een van de twee. Heel groot leek Alexandria ook niet, maar ze hadden nog wel een paar huizen direct buiten de muur gelaten. Maar waar moesten die verse groenten en fruit die ze hadden verbouwd worden?

Voor de rest vind ik het principe van zo'n socialistische ecologische gemeenschap opzich wel aardig. Rare verhalen alleen met die ontruiming en het leger. Hier zijn we de rest van het seizoen wel zoet mee en ik vind het een leuke wending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Wat ik mij trouwens altijd afvraag. Ergens moeten er toch groepjes SpecOps lui zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galukon
sambalbaj schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:01:
[...]

Walkers konden toch niet klimmen?
Die toegangspoort leek inderdaad wel erg zwak.
Mensen zijn het grootste gevaar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Donstil schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:55:
[...]

Op reddit vroegen ze zich dit ook al af en iemand had papa gevraagd die architect was.

Als je de beams aan de binnenkant zet (wat logisch lijkt) kunnen ze makkelijker zwichten onder druk en dubbel vouwen en weg muur.

Als je ze goed verankert en dus zo aan de buitenkant plaatst werkt het juist beter en minder kans op falen.
Klonk iig logisch

Daarbij had je op deze manier binnen de muren ook meer ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:57

Chiron

Moderator Discord
Spike_wolf schreef op maandag 02 maart 2015 @ 20:50:

[Edit]
Ik denk dat ze dat juist niet speelde, laten we niet vergeten dat ze niet heel lang geleden overhoop gereden is en in dat 'ziekenhuis' terecht kwam, en nog lang niet zo makkelijk even dat wapen van haar schouders gooit.

Verder wel een droog moment dat ze bij het inleveren van de wapens met dat enorme apparaat aan komt zetten _O-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
L1nt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:51:
[...]

Op reddit vroegen ze zich dit ook al af en iemand had papa gevraagd die architect was.

Als je de beams aan de binnenkant zet (wat logisch lijkt) kunnen ze makkelijker zwichten onder druk en dubbel vouwen en weg muur.

Als je ze goed verankert en dus zo aan de buitenkant plaatst werkt het juist beter en minder kans op falen.
Klonk iig logisch

Daarbij had je op deze manier binnen de muren ook meer ruimte.
Gevalletje mensen zijn het grootste gevaar.
Beams aan de buitenkant betekent dat iemand die jou kwaad wilt doen er ook bij kan, beam weg is muur weg, beam aan de binnekant moeten ze als nog die beam weg zien te krijgen. ik zou voor binnen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dat snappen ze in Alexandria nog niet he.

Daarbij moet je nog wel aardig wat werk verzetten om die beams kapot te krijgen. Als men beetje goed patrouilleert krijg je dat niet eens voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 22:06

Spotmatic

Ken sent me

Daar had de Governor zo'n mooie tank voor :-)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
L1nt schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:25:
Dat snappen ze in Alexandria nog niet he.

Daarbij moet je nog wel aardig wat werk verzetten om die beams kapot te krijgen. Als men beetje goed patrouilleert krijg je dat niet eens voor elkaar.
een gek die wat spul vindt dat boem zegt is genoeg zeg maar ;) *kuch*govenour*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Chiron schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Ik denk dat ze dat juist niet speelde, laten we niet vergeten dat ze niet heel lang geleden overhoop gereden is en in dat 'ziekenhuis' terecht kwam, en nog lang niet zo makkelijk even dat wapen van haar schouders gooit.

Verder wel een droog moment dat ze bij het inleveren van de wapens met dat enorme apparaat aan komt zetten _O-
Ik ben er vrij zeker van dat ze doet alsof ze een makke puppy is :P Vergeet niet dat ze inmiddels al weer een flinke tijd onderweg zijn. En dat verhaal dat ze ophing tegenover Deanna, dat ze die klootviool van een man van haar mist, dat ze graag weer terug wil naar hoe het was, de hele dag niets anders doen dan schoonmaken en koken.
Ze doet zich voor als een mak lammetje zodat niemand naar haar omkijkt en ze wanneer het nodig is zonder teveel moeite toe kan slaan.

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 46 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.