Als ze leuk zijn wel
Heh, trust me... they are 
Vooral deze hardcover variant is ERG aan te raden
http://www.bol.com/nl/p/t...-book-1/1001004002867457/
Er zijn nu 10 volumes (ieder 12 issues) uit en deel 11 komt over een paar weken. De serie zit nu op het punt waar de comics zijn halverwege volume 6.
Er zijn nu 10 volumes (ieder 12 issues) uit en deel 11 komt over een paar weken. De serie zit nu op het punt waar de comics zijn halverwege volume 6.
[ Voor 33% gewijzigd door Spooksel op 17-02-2015 11:42 ]
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Hoeveel zijn er?Spooksel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:38:
Heh, trust me... they are
Overichtje van de hardcovers:
Ik heb de cover chars van de laatste 34 even verwijderd ivm mogelijke spoilers tegenover de series.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Title ISBN Release Date Collected Material Cover Character The Walking Dead: Book One 978-1582406190 July 19, 2006 The Walking Dead #1–12 Rick The Walking Dead: Book Two 978-1582406985 March 7, 2007 The Walking Dead #13–24 Michonne The Walking Dead: Book Three 978-1582408255 December 19, 2007 The Walking Dead #25–36 The Governor The Walking Dead: Book Four 978-1607060000 October 29, 2008 The Walking Dead #37–48 Lori and Judith The Walking Dead: Book Five 978-1607061717 May 5, 2010 The Walking Dead #49–60 Abraham The Walking Dead: Book Six 978-1607063278 October 26, 2010 The Walking Dead #61–72 Carl The Walking Dead: Book Seven 978-1607064398 October 18, 2011 The Walking Dead #73–84 Rick The Walking Dead: Book Eight 978-1607065937 September 26, 2012 The Walking Dead #85–96 XXXXX The Walking Dead: Book Nine 978-1607067986 September 17, 2013 The Walking Dead #97–108 XXXXX The Walking Dead: Book Ten 978-1632150349 September 3, 2014 The Walking Dead #109-120 XXXXX The Walking Dead: Book Eleven 978-1632152718 February 25, 2015 The Walking Dead #121-132 XXXXX |
Ik heb de cover chars van de laatste 34 even verwijderd ivm mogelijke spoilers tegenover de series.
Er zitten 12 comics in deze verzameling, er zijn tot nu toe +/- 140 comics dus een stuk of 11 zullen er nu leverbaar zijn denk ik.
Zelf zou ik eerder deze aanraden: http://www.bol.com/nl/p/t...006475762%26itm_role%3din
13 euro duurder maar 4 x zoveel comics. Helaas wel paperback maar je kunt niet alles hebben.
Wat zijn er veel verschillende beschikbaar! Wel tof om te hebben, dus ga er zeker 1 bestellen.Megajr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:45:
[...]
Er zitten 12 comics in deze verzameling, er zijn tot nu toe +/- 140 comics dus een stuk of 11 zullen er nu leverbaar zijn denk ik.
Zelf zou ik eerder deze aanraden: http://www.bol.com/nl/p/t...006475762%26itm_role%3din
13 euro duurder maar 4 x zoveel comics. Helaas wel paperback maar je kunt niet alles hebben.
Alleen even uitzoeken welke...
Hoewel ongeloofwaardig, het staat mooi centraal voor het thema van deze afleveirng. Verliezen van hoop en geloof (die priester die zijn ding in het vuur gooit, maggie die geloof verloren is, etc.).macciez schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:32:
Ik vond dat juist op de 1 of andere manier echt cool gedaan. "God" die de hele groep heeft gespaard en ze met die storm heeft gered. Dat kans dat zoiets in het echt gebeurt is natuurlijk niet erg groot, maar goed, de kans dat er een groep zombies aan je voordeur staat te trekken is vrijwel net zo groot.
Dat dan "God" of toeval de groep spaart, geeft aan dat er hoop is, dat er geloof is om door te gaan, te overleven! En dat zeggen ze zelf ook, we hadden dood moeten zijn, hoe kan dit!?
Maar die scene daarvoor was echt kippenvel gevend. Dat iedereen helpt die deur dicht te houden. Eerst juist de personen die het zo goed als opgegeven hadden (Maggie, Daryl, etc) en daarna de rest van de groep, schouder aan schouder stand houden. Zo sterk zijn als groep! Kippenvel.
Btw, iemand zei homage aan Mythbusters? Hoe, zou iemand de link kunnen leggen (geven) ik ben wel benieuwd.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Droomde Maggy dat niet? Dat gevoel kreeg ik, toen ze wakker werd en die baby in haar ogen keek.Dreanor schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:48:
[...]
Maar die scene daarvoor was echt kippenvel gevend. Dat iedereen helpt die deur dicht te houden. Eerst juist de personen die het zo goed als opgegeven hadden (Maggie, Daryl, etc) en daarna de rest van de groep, schouder aan schouder stand houden. Zo sterk zijn als groep! Kippenvel.
Die walkers zouden toch niet zomaar stoppen (en hoe kwamen die daar ineens?)...
Getuige de hoeveelheid walkers die buiten liggen en dat Darryl nog wakker is denk ik niet dat ze het gedroomd heeft.Protax schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:50:
[...]
Droomde Maggy dat niet? Dat gevoel kreeg ik, toen ze wakker werd en die baby in haar ogen keek.
Die walkers zouden toch niet zomaar stoppen (en hoe kwamen die daar ineens?)...
Zoek in dit topic anders ook even op de term "compendium", dan vindt je ook een uitleg van de verschillende varianten die je kunt kopen (van comic/volume/book/compendium).Protax schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:49:
[...]
Wat zijn er veel verschillende beschikbaar! Wel tof om te hebben, dus ga er zeker 1 bestellen.
Alleen even uitzoeken welke...
Flickr PSN ID= cheironnl
In Mythbusters testten ze eens of een horde zombies een schuurdeur kon openduwen.Dreanor schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:48:
[...]
Btw, iemand zei homage aan Mythbusters? Hoe, zou iemand de link kunnen leggen (geven) ik ben wel benieuwd.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Dat, plus het feit dat Sasha het natuurlijk ook gezien heeft.Megajr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:54:
[...]
Getuige de hoeveelheid walkers die buiten liggen en dat Darryl nog wakker is denk ik niet dat ze het gedroomd heeft.
Overigens vroeg ik me wel af wanneer Daryl de tijd had om die muziekdoos te repareren. Hij had het nogal druk deze aflevering met de eenzame speurtochten, omtrekkende bewegingen en rouwverwerking.
Zou de overheid daar (nog) niet zitten? Want dan zou ik de keuze ook nog een beetje kunnen verklaren. Anders is het een beetje domme actie idd. Dat vind ik nou net jammer dat het nemen van de beslissingen niet beter in beeld (verhaal) wordt gebracht.NMe schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:58:
Zonder verdere kennis van de comics: DC lijkt me een heel onlogische keus. Atlanta was al Walker Central, DC lijkt me alleen maar erger.
Klopt, maar voor het dramatische effect moest hij natuurlijk via de foto er pas achterkomen dat het om een tweeling (??) ging en toen pas werd verrast door een klein jongetje.[...]
Wat ik zo raar vind is niet dat die walker ineens die kamer uit kon, maar dat Tyreese blijkbaar door 'm verrast werd. Die groep overleeft al maanden. Als ze een huis binnengaan doen ze eerst een full sweep en maken ze walkers onschadelijk voordat ze gaan scavengen. Wat de hell waren de schrijvers denkende toen ze besloten dat Tyreese wel even een walker die in huis is met rust laat en vrolijk met zijn rug naar de deur foto's gaat lopen bestuderen? Die fout is IMO niet het karakter waardig...
die nota bene ook nog sterker blijkt dan Tyreese
Klopt, er waren al niet zoveel in de serie en als ze er zijn dan worden ze wel weer snel uit de serie geschreven...Racing_Reporter schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:58:
Nou... RIP 'my friends call me Coach' Tyreese... Zucht. Een van de weinige kleurrijke karakters die nog leven, in mijn beleving.
Of wacht, bedoelde je dat niet?
Toch elkaar beschermen? Zo kwam het mij een beetje over.fuqua schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:55:
wat ik weer vaag vond is waarom ze het niet opdronken, eugene offerde zichzelf op het te testen, eikel had het 1 en ander goed te maken dus vond het vaag dat abraham het uit zn handen sloeg.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Must... resist... tooo.. cliiiiick...... *click* *sluit tab*.Ryan_ schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:34:
Interessant
*Spoilers*
The Truth Behind The Walking Dead's Newest Character Revealed
*Spoilers*
Ik wacht tot maandag. Hoe moeilijk ook.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
En dan zul je zien dat die achtergrond pas over weken op TV uit de doeken wordt gedaan en blijft het allemaal nog lekker mysterieus de komende paar weken.Scrummie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:45:
[...]
Must... resist... tooo.. cliiiiick...... *click* *sluit tab*.
Saved by the buoyancy of citrus
I couldn't resist!Scrummie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:45:
[...]
Must... resist... tooo.. cliiiiick...... *click* *sluit tab*.
spoiler:
Geweldig, ik heb wel zin in terug wat episodes dat het ze terug in een goed draaiende society terecht komen. Dat laat ons wat meer nadenken hoe we het zelf zouden doen... 
Zonder iets te spoilen kan ik het volgende zeggen. Als je op de link klikt wordt één en ander gespoild ja. Wat ze daar beweren zou heel goed waar kunnen zijn (je weet het uiteraard nooit helemaal zeker).
Wederom zonder te spoilen kan ik zeggen dat ik persoonlijk denk dat ze vanaf nu de comic nagenoeg 1-op-1 gaan volgen, qua verhaallijn die er nu aan komt. En dat vind ik super. Het is namelijk een erg leuke verhaallijn.
Wederom zonder te spoilen kan ik zeggen dat ik persoonlijk denk dat ze vanaf nu de comic nagenoeg 1-op-1 gaan volgen, qua verhaallijn die er nu aan komt. En dat vind ik super. Het is namelijk een erg leuke verhaallijn.
Heb de comics (nog) niet gelezen maar wel eea over gehoord en zodoende deel ik je mening niet 100%Bootje schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:29:
Zonder iets te spoilen kan ik het volgende zeggen. Als je op de link klikt wordt één en ander gespoild ja. Wat ze daar beweren zou heel goed waar kunnen zijn (je weet het uiteraard nooit helemaal zeker).
spoiler:
Glenn gaat dan namelijk dood 
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net 2 afleveringen gekeken, 9+10. Weet niet maar vond het niet echt je van het. Merkte dat ik veel afleiding nodig had tussendoor (mobieltje, tablet, eten pakken etc etc). Er gebeurd gewoon relatief weinig, veel gepraat/geklaag. Even kort iets met een paar zombies, weer veel zwaarmoedig gepraat. Alle seizoenen met veel plezier gekeken maar dit soort afleveringen daar loop ik niet warm voor. Zou inderdaad leuk zijn als ze in een goede sub-society komen of zelf weer wat gaan opzetten.
Dit was wel een erg gezapige aflevering inderdaad. Ik sluit nu net aan na alle seizoenen achter elkaar gekeken te hebben. Dan is het wel lastiger om zo'n aflevering te moeten kijken 1x pw.
Maar soms moet je weer even een nieuw verhaal scheppen. Ik zelf was allang via de kust naar Florida gegaan om van daaruit naar een klein eilandje te zoeken. Ff sweepen en klaar...maar ja wat ga je dan doen he de komende 4 seizoenen...
Maar soms moet je weer even een nieuw verhaal scheppen. Ik zelf was allang via de kust naar Florida gegaan om van daaruit naar een klein eilandje te zoeken. Ff sweepen en klaar...maar ja wat ga je dan doen he de komende 4 seizoenen...
Mensen die klagen dat The Walking Dead saai is en er nooit wat gebeurt of dat er teveel drama in zit moeten lekker Z Nation gaan kijken. Volop actie en ontzettend veel vaart, drama komt er ook nauwelijks in voor. Maar ja, dan zijn er vast andere dingen waar over geklaagd gaat worden.
"When you grow up your heart dies"
Lekker zwart/wit weersjaool schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 01:32:
Mensen die klagen dat The Walking Dead saai is en er nooit wat gebeurt of dat er teveel drama in zit moeten lekker Z Nation gaan kijken. Volop actie en ontzettend veel vaart, drama komt er ook nauwelijks in voor. Maar ja, dan zijn er vast andere dingen waar over geklaagd gaat worden.
Vorige week begonnen met het kijken van the walking dead. Als ik een vriend van me moet geloven is seizoen 1 nog wel het sterkst en zou seizoen 2 lijken op een "soapie". Ben benieuwd wat het me gaat brengen. Ik vond de pilot in ieder geval vermakelijk.
is everything cool?
Seizoen 2 is ook zeker niet slecht hoor. Alleen er is 'minder' verhaal waardoor het wat meer uitgerekt is over de afleveringen. Vanaf seizoen 3 gaat het weer sneller
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja seizoen twee is idd net een Soapie. Het minste tot nu toe. Toch zou ik even doorbijten want daarna wordt het weer tof.FREAKJAM schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:27:
Vorige week begonnen met het kijken van the walking dead. Als ik een vriend van me moet geloven is seizoen 1 nog wel het sterkt en zou seizoen 2 lijken op een "soapie". Ben benieuwd wat het me gaat brengen. Ik vond de pilot in ieder geval vermakelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Daarom juist! Valar Morghulis!L1nt schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 15:36:
[...]
Heb de comics (nog) niet gelezen maar wel eea over gehoord en zodoende deel ik je mening niet 100%
[spoiler]
Wat vinden jullie het minste seizoen? Ik vond seizoen 1 geweldig, maar ben volgens mij vroeg in seizoen 3 afgehaakt. Zijn seizoen 4 en 5 goed?
Ik weet de tijdlijn niet helemaal meer maar ik kan me herinneren dat Seizoen 1 erg slap afsloot.chronoz schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:07:
Wat vinden jullie het minste seizoen? Ik vond seizoen 1 geweldig, maar ben volgens mij vroeg in seizoen 3 afgehaakt. Zijn seizoen 4 en 5 goed?
Dus ik zou zeggen dat het laatste stuk van seizoen 1. Maar vooral seizoen 2 en 3 tot de seizoen stop het minst waren.
Na de stop van seizoen 3 is er een duidelijk stijgende lijn te zien naar mijn mening. Die eigenlijk tot de stop van seizoen 5 aanwezig was.
Ik zag Aaron en ik dacht aan Jerry Lee Lewis die een liedje zingt
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Persoonlijk vond ik seizoen 4 eigenlijk het minste.. Seizoen 2 vond ik dan wel weer heel aardig vooral die finale!
Aflevering van deze week was dan wel weer inorde, ook weer wat actie erin maar vooral heel de tijd de lekkere spanning of het wel of niet zuivere koffie is.
Ook nu ze bij de poort zijn is daar eigenlijk nog niets over duidelijk. Ik ben benieuwd maar vertrouw het zaakje nog niet echt.
Ook nu ze bij de poort zijn is daar eigenlijk nog niets over duidelijk. Ik ben benieuwd maar vertrouw het zaakje nog niet echt.
the walking dead is een vermakelijke serie, maar het word teveel gemolken in mijn ogen, lekker langdradig maken om een season te vullen.
De inhoud van 5 seasons in 4 stoppen zou in dat opzichte beter zijn, en ja sommige keuzes van de schrijvers geef ik mezelf ook een facepalm.
Over de laatste aflevering 'did you hear anny sound when we..' en dat de nieuwe personage zegt dat er plekken zijn waar de walkers ricks dochter niet zou horen in het kamp, bij aankomst van de poort hoor je kinderen spelen. fishy...
De inhoud van 5 seasons in 4 stoppen zou in dat opzichte beter zijn, en ja sommige keuzes van de schrijvers geef ik mezelf ook een facepalm.
Over de laatste aflevering 'did you hear anny sound when we..' en dat de nieuwe personage zegt dat er plekken zijn waar de walkers ricks dochter niet zou horen in het kamp, bij aankomst van de poort hoor je kinderen spelen. fishy...
Spelende kinderen buiten dicht bij het hek vs een huis midden in de community scheelt nog al qua geluid he.T-Forever schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:47:
the walking dead is een vermakelijke serie, maar het word teveel gemolken in mijn ogen, lekker langdradig maken om een season te vullen.
En zelfs dan, het was niet heel luid, van 50-100 meter afstand was het niet te horen lijkt me.
ik zat te denken aan een recording die starte toen de auto's de deur naderde, en dat het paar dwangarbeid verichten voor iemand die hun zoon gekidnapt heeft ofzo, komt een oude vijand terug in de serie? lekker speculeren. ^^
Dicht bij het hek andere kinderen horen trekt natuurlijk ook gewoon walkers aan. Iets wat idd erg krom is als ze een paar minuten daarvoor nog beweren veilig te zijn.mark-k schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:15:
[...]
Spelende kinderen buiten dicht bij het hek vs een huis midden in de community scheelt nog al qua geluid he.
En zelfs dan, het was niet heel luid, van 50-100 meter afstand was het niet te horen lijkt me.
Ik kijk met plezier TWD elke week maar er worden gewoon domme keuzes gemaakt door de schrijvers.
Ja dat denk ik ook. Het voelt erg geforceerd allemaal. Ik vertrouw het in ieder geval niet.T-Forever schreef op maandag 23 februari 2015 @ 17:32:
ik zat te denken aan een recording die starte toen de auto's de deur naderde, en dat het paar dwangarbeid verichten voor iemand die hun zoon gekidnapt heeft ofzo, komt een oude vijand terug in de serie? lekker speculeren. ^^
Rick gaat het allemaal redden met die enkele Clock die hij verstopte in de blender beker. Let maar op.
[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 23-02-2015 18:55 ]
Dat shot dat hij dat wapen verstopt in die blender geeft natuurlijk al aan dat het foute bingo is in dat kamp. Anders leggen ze de nadruk daar echt niet op.
Zou namelijk totaal niets toevoegen.
Geeft sowieso aan dat Rick het nooit helemaal zal vertrouwen.Thunder00x schreef op maandag 23 februari 2015 @ 18:59:
Dat shot dat hij dat wapen verstopt in die blender geeft natuurlijk al aan dat het foute bingo is in dat kamp. Anders leggen ze de nadruk daar echt niet op.
ter aanvulling, ze hadden mooi afluister apparatuur in bezit, dan is een simpele microfoon ergens verstoppen geen verassing meer, dus home basis heeft mooi alles mee kunnen luisteren.
Hoezo viel die camper stil dan? De motor valt toch niet uit omdat de accu leeg is?
En tuurlijk is dat kamp foute boel. Volgens mij staat er gewoon een cd op met spelende kinderen....
En tuurlijk is dat kamp foute boel. Volgens mij staat er gewoon een cd op met spelende kinderen....
[ Voor 41% gewijzigd door PerlinNoise op 23-02-2015 20:20 ]
Toen die gast zei dat met andere gast was, dacht ik dat ie dat Morgan bedoelde waar hij bij aangesloten was. En de veiligheid van het kamp klonk ook wel als iets hoe Morgan een basis zou beschermen.
Ik ben benieuwd wanneer we die Morgan überhaupt weer gaan zien.
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 23-02-2015 20:31 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Daar hadden we het al eerder over. Tijdens de "Stop" was 600 Miles rijden geen probleem.Pixarr schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:13:
Hoezo viel die camper stil dan? De motor valt toch niet uit omdat de accu leeg is?
Nu ze weer "gefilmd" worden vallen de auto's weer continu stil, is benzine weer schaars en rijden weer een probleem.

Als verwacht hem nog 1x en dat is als Teaser helemaal aan het eind van seizoen 5. Na de aftiteling.Zeror schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:31:
[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 23-02-2015 21:23 ]
Ik probeer die plaats terug te vinden waar ze een zicht op Washington hadden. Ze zijn op weg naar Alexandria, een voorstad van Washington. Als ik kijk van waar ze komen, uit het zuidwesten dus, dan rijden ze praktisch gewoon het pentagon binnen. Het is ocharme 11 minuten rijden (pre-zombietijd) vanuit Alexandria.
Raar dat dat nog niet ter sprake gekomen is.
[ Voor 0% gewijzigd door lukadad op 23-02-2015 21:25 . Reden: typo ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Oh my god..... OH MY GOD... OH MY GOD!!!!!.... Waarom homo's?
G*dverdomme man, het kan echt niet nog meer een cliché verhaal worden....
Zal me niks verbazen als onze redneck vriend daar nog eens van uit de pan vliegt..
Verder moet ik niet meer vertrouwen op de previews aan het einde van de aflevering, het zijn net trailers; als je die 30 seconden gezien hebt weet je wat er in de hele aflevering aan actie gebeurd.
Volgende week zal het wel weer een filler worden (weren't they all...) met 'even tot rust komen' en dat er letterlijk weer ergens een skelet uit de kast komt..
Zal me niks verbazen als onze redneck vriend daar nog eens van uit de pan vliegt..
Verder moet ik niet meer vertrouwen op de previews aan het einde van de aflevering, het zijn net trailers; als je die 30 seconden gezien hebt weet je wat er in de hele aflevering aan actie gebeurd.
Volgende week zal het wel weer een filler worden (weren't they all...) met 'even tot rust komen' en dat er letterlijk weer ergens een skelet uit de kast komt..
Homo's vond ik dan wel weer een mooie keuze. Althans in Amerika ligt dat nog steeds anders als hier en dat maakt het best gewaagd.BLACKfm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:
Ik ben een paar jaar geleden in Washington DC geweest (ook in het witte huis, leuke herinneringen) maar kan me helemaal niet herinneren dat het daar zo heuvelig is.lukadad schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:25:
Ik probeer die plaats terug te vinden waar ze een zicht op Washington hadden. Ze zijn op weg naar Alexandria, een voorstad van Washington. Als ik kijk van waar ze komen, uit het zuidwesten dus, dan rijden ze praktisch gewoon het pentagon binnen. Het is ocharme 11 minuten rijden (pre-zombietijd) vanuit Alexandria.
Althans niet dat je vanaf de heuvels de stad zo kon zien liggen.
Wij kwamen met de auto vanuit NYC en was maar heel matig heuvelig.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 23-02-2015 21:35 ]
Donstil schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:33:
[...]
Of ik heb dat volledig gemist natuurlijk.

Haha daar heb ik wel eens van gehoord ja.
(after effects lijkt me hier beter op zijn plaats)
Hoezo cliché? Het is niet alsof Amerikaanse series daar van overlopen. TWD is in de eerste plaats een verhaal over mensen en we hebben al een hele rij hetero-relaties gehad. Even googelen levert een hele rij op: Glenn & Maggie, Rick & Lori, Shane & Lori, Shane & Andrea, Andrea & de gouverneur, Sasha & Bob, Abraham & Rosita, Tyrees & Karen, Carol & Ed, Carol & Rick, Daryl & Michonne, Beth & Jimmy, Otis & Patricia. Ik vind het dus helemaal op z'n plaats om ook eens twee homo's te laten zien.BLACKfm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:
't zou kunnen, het blijft Amerika, maar ik denk dat hij al genoeg aan z'n hoofd heeft om zich daar nog druk over te maken.Zal me niks verbazen als onze redneck vriend daar nog eens van uit de pan vliegt..
Die sla ik altijd over, 't voegt niks toe en neemt alleen maar weg.Verder moet ik niet meer vertrouwen op de previews aan het einde van de aflevering, het zijn net trailers; als je die 30 seconden gezien hebt weet je wat er in de hele aflevering aan actie gebeurd.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Als je dynamo kapot is en je accu leeg wordt er geen stroom meer geleverd voor je ontsteking en je brandstofpomp, dus valt je motor uit.Pixarr schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:13:
@ spelende kinderen die walkers aantrekken, als het alleen van dichtbij te horen is valt dat wel mee.
@homo's, het zijn de eerste die we tegenkomen in 5 jaar, daar is vast een reden voor. De mensen die overleven in zo'n situatie zijn meestal niet de meest tolerante personen, dus het feit dat er 2 homo's in de community zitten geeft mij al meer vertrouwen in de goedheid van de zwik (wat misschien wel schijn is).
Mooie aflevering en wat mij veel meer een voorbeeld van hoe je karakterontwikkeling neerzet dan in die vreselijke cliché aflevering van vorige week. Hier zie je Rick tenminste in zijn element van wantrouwen, wat hij zichzelf heeft moeten aanleren over de tijd heen. Langzaamaan ziet hij dat de mensen om zich heen zo wanhopig zijn om in een "thuis" te geloven dat hij dit gevoel beetje bij beetje moet laten varen.
Hopelijk zet dit zich in de komende afleveringen door en blijft het niet bij een ontwikkeling die verder losstaat in het verhaal.
Hopelijk zet dit zich in de komende afleveringen door en blijft het niet bij een ontwikkeling die verder losstaat in het verhaal.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ben ik de enige die dit een vrij kansloze reactie vind? Laat wel zien hoe 'tolerant' sommige mensen hier zijn...BLACKfm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Nope, je bent niet de enige.Tsurany schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:44:
[...]
Ben ik de enige die dit een vrij kansloze reactie vind? Laat wel zien hoe 'tolerant' sommige mensen hier zijn...
Ik vond het inmiddels wel tijd. Het lijkt me dat er een representatieve groep overlevers is en daar hoort homoseksualiteit ook gewoon bij. Was tara niet lesbisch? Daar hebben we niemand over gehoord, maar nu er twee mannen een relatie hebben hoor je iemand roepen dat het cliché wordt.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Was? Nog steeds neem ik aanMik! schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:49:
[...]
Nope, je bent niet de enige.
Ik vond het inmiddels wel tijd. Het lijkt me dat er een representatieve groep overlevers is en daar hoort homoseksualiteit ook gewoon bij. Was tara niet lesbisch? Daar hebben we niemand over gehoord, maar nu er twee mannen een relatie hebben hoor je iemand roepen dat het cliché wordt.
Okay, die verhaallijn was in een oogwenk voorbij, maar daar hebben we inderdaad weinig gezeur over gehoord.

[ Voor 15% gewijzigd door Spike_wolf op 24-02-2015 08:22 ]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Nee hoor, je bent niet de enige. Gewoon negeren, beetje kansloze reactie idd.Tsurany schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 07:44:
[...]
Ben ik de enige die dit een vrij kansloze reactie vind? Laat wel zien hoe 'tolerant' sommige mensen hier zijn...
Hoewel ik nog altijd geniet van TWD vind ik persoonlijk wel dat ze iets consequenter mogen zijn in de serie. Het voelt zo af en toe echt van de hak op de tak, zowel qua persoonlijke acties als afleveringen. De ene keer volgen we hele groep, de andere keer een enkele persoon. De ene keer zijn we bijna aan het verhongeren en de andere keer voedsel in overvloed (zelfde met munitie en andere zaken).
Als ze hierin consequenter zijn, dan kan je de serie volgens mij naar een hoger niveau tillen en de spanning nog groter maken!
En ik snap dat ze karakter ontwikkeling willen en daarom focus leggen op maar een paar personen maar dat voelt dan laatste moment. Zoals de aflevering met Tyreese. Waarom ineens een hele aflevering focus op hem leggen om hem dood te zien gaan? Verdeel dan de tijd per aflevering over verschillende personen waardoor je eerder gehecht raakt aan de persoon en de impact groter is als hij/zij overlijd (zoals Game of Thrones dat als geen ander kan).
Persoonlijk, hoop ik dat dit dorp, community weer gewoon goedwillende mensen zijn. Zonder verborgen agenda of iets dergelijks (dat hebben we al een paar keer gezien namelijk) en dat Rick & Co met de nieuwe community gewoon samen werken en verder gaan! Zou wel zo verfrissend zijn en kunnen nieuwe uitdagingen en problemen geïntroduceerd worden.
Efijn, ik klink misschien wat zeikerig maar ik geniet echt van elke aflevering hoor! Ondanks dat ik ook voel dat er meer uit gehaald kan worden!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ik hoop alleen dat dit niet weer zo'n standaard vervolg gaat krijgen, met een anti-Rick groep. Met een groep waarbij het van de buitenkant goed lijkt, maar terwijl er toch van alles mis gaat.
Persoonlijk zou ik het mooi vinden als dit ook echt een goede basis wordt en dat er meer wordt uitgelegd over hoe de zombies zijn ontstaan, etc, etc.
Wat ik me nog wel afvraag hoe dichtbij die plaats was waar Rick z'n pistool verstopte ten opzicht van het kamp. In de scene daarvoor zei die vriendin van Mr. Redneck(even z'n naam kwijt) dat ze iets over de helft waren en de volgende scene waren ze gestrand op de weg, dat zegt natuurlijk niets over de afstand, maar het doet impliceren alsof ze direct daarna gestopt waren.
Persoonlijk zou ik het mooi vinden als dit ook echt een goede basis wordt en dat er meer wordt uitgelegd over hoe de zombies zijn ontstaan, etc, etc.
Wat ik me nog wel afvraag hoe dichtbij die plaats was waar Rick z'n pistool verstopte ten opzicht van het kamp. In de scene daarvoor zei die vriendin van Mr. Redneck(even z'n naam kwijt) dat ze iets over de helft waren en de volgende scene waren ze gestrand op de weg, dat zegt natuurlijk niets over de afstand, maar het doet impliceren alsof ze direct daarna gestopt waren.
Just a simple thought....
Ik hoop ook niet dat ze een anti-rick groep krijgen. We hebben wel genoeg gehad met de governor. Laat ze nu maar de kant van de oorsprong op gaan. Ze kunnen denk ik ook genoeg met Washington. Blij dat ze weer zo'n aflevering hadden.
En heb ook de indruk dat Darryl het niet helemaal vertrouwt. Hij was de enige die, volgens mij, echt achter Rick blijft staan.Afvalzak schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:13:
[...]
Geeft sowieso aan dat Rick het nooit helemaal zal vertrouwen.
Mejor así
Hoop dat ze een tijdje weer een community kunnen opbouwen zoals de gevangenis. Alleen dan wat uitgebreider, toekomst bestendiger en wat meer contact met anderen overlevenden. Er moet toch nog ergens een soort van bolwerk zijn?dannyger97 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:39:
Ik hoop ook niet dat ze een anti-rick groep krijgen. We hebben wel genoeg gehad met de governor. Laat ze nu maar de kant van de oorsprong op gaan. Ze kunnen denk ik ook genoeg met Washington. Blij dat ze weer zo'n aflevering hadden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ja dat hoop ik ook, hebben nu wel genoeg ellende gezien. Mag wel af en toe iemand dood maar laat ze nu meer met de zombies dealen ipv al die groepen die iedereen afmaken. Maar ik verwacht dat ze slecht zijn door die radiouitzending. (Weet niet of dat een droom was van Tyreese).Tsurany schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:54:
[...]
Hoop dat ze een tijdje weer een community kunnen opbouwen zoals de gevangenis. Alleen dan wat uitgebreider, toekomst bestendiger en wat meer contact met anderen overlevenden. Er moet toch nog ergens een soort van bolwerk zijn?
Dat vond ik wel mooi om te zien dat ze er niet kip zonder kop in gingen rennen maar meer voorzorgsmaatregelen namen. Iedereen luisterde naar Rick en gingen allemaal kijken of er iemand hun bespioneerde.Resteleiro schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:46:
[...]
En heb ook de indruk dat Darryl het niet helemaal vertrouwt. Hij was de enige die, volgens mij, echt achter Rick blijft staan.
[ Voor 26% gewijzigd door Galukon op 24-02-2015 08:58 ]
In de Comic's zijn het ook Homo's dus het zou juist erger zijn als het in de serie opeens niet zo was.BLACKfm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:
Verder een beetje overtrokken reactie vind je niet?
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Zeker een kansloze reactie over de romance tussen Eric en Aron. Dat is als afspiegeling van de samenleving juist heel correct. Ik vind het mooi. Vorige week nog werd er gezeurd over het aantal donkere mensen vs. blanken die het loodje leggen. Nu dit. Mijn hemel. Kijk het dan niet.
Sterke aflevering wat mij betreft. Leuk ook om te zien hoe ze de comic volgen, in tegenstelling tot de Terminus afleveringen. Wat ik overigens ook heel leuk vond omdat ik de comics lees en dat dus relatief nieuw voor me was. Maar dit vind ik dan wel weer cool. Ook hoe ze Washington zien liggen. Geeft blijkbaar een stukje hoop, als ik de gezichten zo zag. Blijkbaar zijn sommige mensen Atlanta al vergeten.
Ik zal niet speculeren of Alexandria wel of geen zuivere koffie is (want dat weet ik in principe al, tenzij ze af gaan wijken van de strip), maar ik vind de opbouw er naartoe erg goed gedaan. Die strijd in de groep of ze Aron wel of niet moeten vertrouwen. En dan bij dat hek. Michonne is in ieder geval al om.
Sterke aflevering wat mij betreft. Leuk ook om te zien hoe ze de comic volgen, in tegenstelling tot de Terminus afleveringen. Wat ik overigens ook heel leuk vond omdat ik de comics lees en dat dus relatief nieuw voor me was. Maar dit vind ik dan wel weer cool. Ook hoe ze Washington zien liggen. Geeft blijkbaar een stukje hoop, als ik de gezichten zo zag. Blijkbaar zijn sommige mensen Atlanta al vergeten.
Ik zal niet speculeren of Alexandria wel of geen zuivere koffie is (want dat weet ik in principe al, tenzij ze af gaan wijken van de strip), maar ik vind de opbouw er naartoe erg goed gedaan. Die strijd in de groep of ze Aron wel of niet moeten vertrouwen. En dan bij dat hek. Michonne is in ieder geval al om.
Ik denk zelf dat er ongeveer hetzelfde gaat gebeuren als in terminus, hoop het niet natuurlijk.Bootje schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:02:
Zeker een kansloze reactie over de romance tussen Eric en Aron. Dat is als afspiegeling van de samenleving juist heel correct. Ik vind het mooi. Vorige week nog werd er gezeurd over het aantal donkere mensen vs. blanken die het loodje leggen. Nu dit. Mijn hemel. Kijk het dan niet.
Haha, sorry, zo was het in ieder geval niet bedoeldSpike_wolf schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 08:20:
[...]
Was? Nog steeds neem ik aan
Okay, die verhaallijn was in een oogwenk voorbij, maar daar hebben we inderdaad weinig gezeur over gehoord.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Dat lijkt me niet. Dat zou wel heel erg afgezaagd zijn. Ik gok dat er in ieder geval iets anders zal gaan gebeuren dan er in Woodbury en Terminus is gebeurd.dannyger97 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:05:
[...]
Ik denk zelf dat er ongeveer hetzelfde gaat gebeuren als in terminus, hoop het niet natuurlijk.
Ja daar om hoop ik ook dat het een goede community is en dat ze wat aan de zombies doen dan weer wegrennen voor kwade mensen en zombies. Daar heb ik nu niet veel zin meer in.Bootje schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:15:
[...]
Dat lijkt me niet. Dat zou wel heel erg afgezaagd zijn. Ik gok dat er in ieder geval iets anders zal gaan gebeuren dan er in Woodbury en Terminus is gebeurd.
Ach waarchijnlijk snel walker-voer, maak je niet druk.BLACKfm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Ja man, cliché joh! Iedereen weet natuurlijk dat zombies homo's veel lekkerder vinden dus die zijn allemaal per definitie uitgeroeid en kunnen dus helemaal niet meer in leven zo'n, zo lang na de eerste uitbraak!!!1BLACKfm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:
Volgens mij heb jij na vier seizoenen nog steeds niet door dat je een dramaserie kijkt en geen actieserie.
Mjah, los van het feit dat ik de comics gelezen heb en dus al wist van de relatie tussen Aaron & Eric is er ook door de producers al gezegd dat er in het tweede deel van het seizoen de introductie zou zijn van een belangrijk homosexueel karakter uit de comics.
'T is dus niet alsof het een totale verrassing is verder
Hehe.
Enige dingen die ik (soms net als anderen hier) raar vond:
- Idd dus die 'car trouble' weer om de haverklap terwijl ze tijdens de mid-season stop schijnbaar moeiteloos dus een afstand van 600mi/960km hebben afgelegd.
- Rosita/Abraham die out-of-the-blue even een 'character momentje' hebben na het doorzoeken van die RV
- Hey, Eugene mag ook nog even twee zinnetjes zeggen!?!
'T is dus niet alsof het een totale verrassing is verder
Enige dingen die ik (soms net als anderen hier) raar vond:
- Idd dus die 'car trouble' weer om de haverklap terwijl ze tijdens de mid-season stop schijnbaar moeiteloos dus een afstand van 600mi/960km hebben afgelegd.
- Rosita/Abraham die out-of-the-blue even een 'character momentje' hebben na het doorzoeken van die RV
- Hey, Eugene mag ook nog even twee zinnetjes zeggen!?!
Eugene en die priester hadden net zo goed dood kunnen zijn, inderdaad. Ik zie ze amper en praten doen ze al helemaal niet. En het gezeik met auto's mag inderdaad wel wat minder, hoewel het natuurlijk wel zo is dat auto's in dergelijke omstandigheden geen onderhoud meer krijgen en benzine bederft.
Verder vond ik het wel een fijne aflevering. Er wordt steeds minder de nadruk op de zombies gelegd en meer op de karakter-ontwikkeling.
Verder vond ik het wel een fijne aflevering. Er wordt steeds minder de nadruk op de zombies gelegd en meer op de karakter-ontwikkeling.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Carol & Rick? Daryl & Michonne? Heb ik wat gemist of in dit een verschil met de comics? In de tv-serie is het Carol & Daryl. Michonne heeft nog geen nieuwe relatie gehad. Haar leven staat net weer een beetje op de rit. Wellicht dat ze nu aanpapt met Rick in deze nieuwe community.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:58:
[...]
Hoezo cliché? Het is niet alsof Amerikaanse series daar van overlopen. TWD is in de eerste plaats een verhaal over mensen en we hebben al een hele rij hetero-relaties gehad. Even googelen levert een hele rij op: Glenn & Maggie, Rick & Lori, Shane & Lori, Shane & Andrea, Andrea & de gouverneur, Sasha & Bob, Abraham & Rosita, Tyrees & Karen, Carol & Ed, Carol & Rick, Daryl & Michonne, Beth & Jimmy, Otis & Patricia. Ik vind het dus helemaal op z'n plaats om ook eens twee homo's te laten zien.
[...]
Laatste aflevering hield het spannend tot het einde. Nu moeten we weer tot volgende week wachten wat er achter het hek te wachten staat. Ik heb nog niet gezocht naar de preview van de aflevering van volgende week, eerlijk gezegd.
Het kan ook zo zijn dat alles voorlopig goed gaat, maar dat in een onbewaakt moment de priester het loodje legt en transformeert omdat hij ooit in die roestige spijker is getrapt toen hij de kerk ontvluchtte. Aan de andere kant zou dat wellicht weer te veel op de situatie uit de prison lijken. Dus er zal wel weer wat mis zijn in deze community.
En Morgan? Wellicht dat we die pas weer aan het eind van dit seizoen gaan zien. We hebben er het raden naar.
Michonne zie ik eerlijk gezegd niet zo snel met Rick aanpappen
Sterker nog...
spoiler:
Als je naar haar kijkt in de comics dan heeft ze een redelijke voorkeur voor 'haar eigen soort'
Met avontuurtjes met oa Tyreese, Morgan en nog wat meer donkere karakters die in de serie (nog) niet gezien zijn.
Verwijderd
Ja, maar dan kan het in de tv-serie wel anders verlopen dan in de comics.Spooksel schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:01:
Michonne zie ik eerlijk gezegd niet zo snel met Rick aanpappenSterker nog...
spoiler:Als je naar haar kijkt in de comics dan heeft ze een redelijke voorkeur voor 'haar eigen soort'Met avontuurtjes met oa Tyreese, Morgan en nog wat meer donkere karakters die in de serie (nog) niet gezien zijn.
Spooksel schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:01:
Michonne zie ik eerlijk gezegd niet zo snel met Rick aanpappenSterker nog...
spoiler:Als je naar haar kijkt in de comics dan heeft ze een redelijke voorkeur voor 'haar eigen soort'Met avontuurtjes met oa Tyreese, Morgan en nog wat meer donkere karakters die in de serie (nog) niet gezien zijn.
spoiler:
Niet dat het me enigszins boeit maar Michonne lijkt een grotere voorgevel te krijgen en een buikje; zwanger worden IRL (???) en in de serie ook een lekker avontuurtje beleven, dat past wel redelijk in eventuele script-ontwikkelingen
Maar ja, dat was een observatie van mijn bankgenoot gisteren...
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik vond de verbazing van de Redneck wel weer vreemd toen Glenn liet zien dat ze nog een accu hadden in de camper. Iedere camper heeft dat. Zodoende kun je als de camper stilstaat toch je radio etc gebruiken als je eventjes niet op een camping met stroom staat. Ik zag de pastoor daar ook ineens in de achtergrond staan terwijl ik hem daarvoor steeds kwijt was. 
Ik krijg bij dit nieuwe kamp een beetje een dubbel gevoel. Er zijn een aantal zaken die niet kloppen of wat vreemd zijn. Die stapel kentekens in de auto vind ik wat verdacht en hoe hebben ze al die gigantische platen staal in de grond gekregen met z'n tweeën? Er zijn nu al 3 mensen in het kamp, want er is dus ook een dokter.
Ik heb de achter de schermen foto's gezien van dit kamp op het TWD forum en het plaatsen van die platen ging erg lastig. Bovendien weet ik al een beetje wat er achter de platen zit.
Maar ik zal niets verklappen. Bovendien waren dat alleen screenshots van de gebouwen. Ik weet niet hoe goot het kamp qua mensen is.
Dat TWD forum heeft foto's van de productielokaties en dit kamp is een nieuwbouwwijk in aanbouw in real life. Wel grappig om te zien dat dat nu pas terugkomt, want die foto's stonden een half jaar geleden al op het TWD forum.
Ik krijg bij dit nieuwe kamp een beetje een dubbel gevoel. Er zijn een aantal zaken die niet kloppen of wat vreemd zijn. Die stapel kentekens in de auto vind ik wat verdacht en hoe hebben ze al die gigantische platen staal in de grond gekregen met z'n tweeën? Er zijn nu al 3 mensen in het kamp, want er is dus ook een dokter.
Ik heb de achter de schermen foto's gezien van dit kamp op het TWD forum en het plaatsen van die platen ging erg lastig. Bovendien weet ik al een beetje wat er achter de platen zit.
Dat TWD forum heeft foto's van de productielokaties en dit kamp is een nieuwbouwwijk in aanbouw in real life. Wel grappig om te zien dat dat nu pas terugkomt, want die foto's stonden een half jaar geleden al op het TWD forum.
[ Voor 5% gewijzigd door rimave op 24-02-2015 12:25 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
In deze aflevering werd wel aardig duidelijk dat Michonne en Rick duidelijk niet dezelfde mening hadden over hun toekomstige thuis.
Het zou interessant zijn wanneer de groep splitst en de andere helft dus een anti-Rick groep gaat vormen. Eventueel met nieuwe personages, zoals iemand met wie Michonne gaat aanpappen ofzo.
Het zou interessant zijn wanneer de groep splitst en de andere helft dus een anti-Rick groep gaat vormen. Eventueel met nieuwe personages, zoals iemand met wie Michonne gaat aanpappen ofzo.
Heb je een linkje naar het TWD forum?rimave schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:24:
Ik heb de achter de schermen foto's gezien van dit kamp op het TWD forum en het plaatsen van die platen ging erg lastig. Bovendien weet ik al een beetje wat er achter de platen zit.Maar ik zal niets verklappen. Bovendien waren dat alleen screenshots van de gebouwen. Ik weet niet hoe goot het kamp qua mensen is.
EDIT:
Deze? http://www.walkingdeadforums.com/forum/
[ Voor 34% gewijzigd door Ryan_ op 24-02-2015 12:32 ]
Hier staan de foto's: http://walkingdeadlocations.com/.
Die foto's van 22/02 is dus het kamp waar ze nu zijn aangekomen.
Die foto's van 22/02 is dus het kamp waar ze nu zijn aangekomen.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Hij spaart blijkbaar echt kentekens uit alle 50 staten ... het eerste dat z'n vriend 'm gaf was een license plate voor z'n verzameling (die hij nu kwijt is, samen met de auto).rimave schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 12:24:
Die stapel kentekens in de auto vind ik wat verdacht
Ja ok, maar in een wereld waar het eten of gegeten worden ook?Goner schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:23:
[...]
Hij spaart blijkbaar echt kentekens uit alle 50 staten ... het eerste dat z'n vriend 'm gaf was een license plate voor z'n verzameling (die hij nu kwijt is, samen met de auto).
Dat is wat vaag.
Poging normaal te blijven ... Maggy heeft een muziekdoos gekregen van Carl en gerepareerd door Daryl.rimave schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:26:
[...]
Ja ok, maar in een wereld waar het eten of gegeten worden ook?
Dat is wat vaag.
Ik heb net de laatste 3 ingehaald en snap 2 dingen niet helemaal ;
- aan het eind v/d aflevering voor de winterstop bij 'coming in february' zie je Morgan bij de kerk, die een kaart vindt. Nog niks gezien ... ?
- wat was dat met al die gehalveerde walkers bij die compound waar Noah's familie woonde ?
Het is een overtrokken reactie van hem dat zeker. Ik heb niks tegen homoseksualiteit, je bent zo geboren en het is mooi om het ook in series of films te zien, maakt het wat realistischer.NMe schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 09:47:
[...]
Ja man, cliché joh! Iedereen weet natuurlijk dat zombies homo's veel lekkerder vinden dus die zijn allemaal per definitie uitgeroeid en kunnen dus helemaal niet meer in leven zo'n, zo lang na de eerste uitbraak!!!1
Volgens mij heb jij na vier seizoenen nog steeds niet door dat je een dramaserie kijkt en geen actieserie.
Alleen zit ik echt niet te wachten om 2 mannen te zien zoenen, laat ze dat lekker privé doen, of tenminste ga mijn ogen daar niet mee vervuilen. Ieder zijn ding maar dat betekend niet dat je het ook hoeft te zien.
Ik vind Modern Family een erg goed voorbeeld, hopelijk gaan ze meer die kant op met de relatie tussen de 2 mannen, oftewel je hoeft het niet persé echt te zien.
Tenzij je hetzelfde zegt over een man en een vrouw (of twee vrouwen) is dat behoorlijk hypocriet en niet zo tolerant als je lijkt te willen suggereren. Ik ben zelf hetero maar ik vind het dus echt maf om te gaan roepen dat dít niet mag terwijl er al tig mannen en vrouwen met elkaar gebekt hebben, ook in deze serie.sjaak88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:16:
Ieder zijn ding maar dat betekend niet dat je het ook hoeft te zien.
Hij zegt toch dat hij een eigen huis heeft? Waarom is het vaag om dat te willen inrichten en een normaal bestaan op te bouwen? Als je op één plek kan blijven zou het juist bizar zijn om niks in je huis te hebben behalve een bed...rimave schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:26:
[...]
Ja ok, maar in een wereld waar het eten of gegeten worden ook?
Dat is wat vaag.
[ Voor 30% gewijzigd door NMe op 26-02-2015 23:23 ]
Ppff wat een onzin allemaal zeg.sjaak88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:16:
[...]
Het is een overtrokken reactie van hem dat zeker. Ik heb niks tegen homoseksualiteit, je bent zo geboren en het is mooi om het ook in series of films te zien, maakt het wat realistischer.
Alleen zit ik echt niet te wachten om 2 mannen te zien zoenen, laat ze dat lekker privé doen, of tenminste ga mijn ogen daar niet mee vervuilen. Ieder zijn ding maar dat betekend niet dat je het ook hoeft te zien.
Je doet in de eerste paar zinnen net alsof je heel ruim denkend en begrijpend bent maar vervolgens zeg je wel "Ga mijn ogen daar niet mee vervuilen".
Wat zal jou het jeuken of het twee mannen zijn die zoenen, of twee vrouwen, of een niet aantrekkelijke vrouw met een niet aantrekkelijke man toch?
Of ben je stiekem helemaal niet zo tolerant als dat je aan het begin van je post lijkt te beweren.edit: wat hierboven staat dus.
Als je zelf niet van mannen houdt dan is het toch vanzelf sprekend dat je niet zit te wachten om 2 mannen te zien zoenen? Ik kijk toch ook niet gay porno?Donstil schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:31:
[...]
Ppff wat een onzin allemaal zeg.
Je doet in de eerste paar zinnen net alsof je heel ruim denkend en begrijpend bent maar vervolgens zeg je wel "Ga mijn ogen daar niet mee vervuilen".
Wat zal jou het jeuken of het twee mannen zijn die zoenen, of twee vrouwen, of een niet aantrekkelijke vrouw met een niet aantrekkelijke man toch?
Of ben je stiekem helemaal niet zo tolerant als dat je aan het begin van je post lijkt te beweren.edit: wat hierboven staat dus.
Feit is dat toch wat zou het zijn 95% gewoon hetero is?
Punt blijft dat ik homoseksualiteit 100% steun maar ik het niet hoef te zien. Mijn voorkeur ligt bij vrouwen dat heeft toch niks met niet tolerant zijn te maken.
Er is wel een heel groot verschil tussen zoenen in een serie en Gay porno natuurlijk.sjaak88 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:45:
[...]
Als je zelf niet van mannen houdt dan is het toch vanzelf sprekend dat je niet zit te wachten om 2 mannen te zien zoenen? Ik kijk toch ook niet gay porno?
Feit is dat toch wat zou het zijn 95% gewoon hetero is?
Punt blijft dat ik homoseksualiteit 100% steun maar ik het niet hoef te zien. Mijn voorkeur ligt bij vrouwen dat heeft toch niks met niet tolerant zijn te maken.
Het zoenen in een serie heeft als doel een bepaalde relatie kracht bij te zetten. Het doel van porno is dat het je op zou moeten winden iets wat gay porno natuurlijk niet kan als je hetro bent.
Ik val ook op vrouwen verder maar begrijp niet zo goed wat er nou echt mis is aan "het zien zoenen van twee mannen" in een serie.
Ik zie daar niets verkeerds aan, vind het zelfs een erg goeie keuze dat de schrijvers dat gewoon over genomen hebben uit de Strips. In Amerika ligt dit voor een hoop mensen nog al moeilijk namelijk.
Dat jij dus aangeeft het niet te willen zien betekend dus ook dat je het helemaal niet 100% steunt zoals je beweerd.
Dat vind jij, maar ik dus niet. Zoenen valt toch echt gewoon onder seksuele handeling. Dat je mij dan niet vind dat ik het 100% steunt, het zij zo.Donstil schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:05:
[...]
Er is wel een heel groot verschil tussen zoenen in een serie en Gay porno natuurlijk.
Dat jij dus aangeeft het niet te willen zien betekend dus ook dat je het helemaal niet 100% steunt zoals je beweerd.
Ja noem het zoals je wilt maar ik zie nog steeds niet echt waarom dat een probleem is.sjaak88 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:16:
[...]
Dat vind jij, maar ik dus niet. Zoenen valt toch echt gewoon onder seksuele handeling. Dat je mij dan niet vind dat ik het 100% steunt, het zij zo.
Je komt ook niet echt met een onderbouwing verder.
Waarom zou je intolerant zijn als je iets vies vindt om naar te kijken? Ik zit er ook niet echt op te wachten om 2 zoenende mannen te zien. Ik heb er niks op tegen, maar om het te zien heb ik wel moeite mee. Daar kies ik overigens ook niet voor, maar het is wel zo. Mijn vriendin vind het vies om veel bloedende mensen/dieren te zien op TV en kan dus in z'n geheel TWD niet kijken, maakt haar dat dan intolerant tegen over bloedende mensen? Er zit een heus verschil tussen intolerantie en iets niet kunnen/willen zien omdat je het bijvoorbeeld vies vindt. Sjaak88 drukt zich wel ongelukkig uit met "...of tenminste ga mijn ogen daar niet mee vervuilen.", dat wel, maar om nou meteen met intolerant aan te komen? 2014 en 2015 zijn de jaren die de geschiedenisboeken in zullen waar intolerantie en discriminatie hoogtij vierde. Als je niet naar 2 zoenende mannen kan/wilt kijken ben je intolerant, Zwarte Piet is een racistisch voorval, net zoals Negerzoenen en Halle Berry vind het teleurstellend dat er na haar geen enkele zwarte vrouw meer een Oscar heeft gewonnen... Wat een gelul allemaal.
Kan het nu gewoon weer over TWD gaan?
Kan het nu gewoon weer over TWD gaan?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Omdat 95% van de kijkers het waarschijnlijk als storend ervaart.Donstil schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:05:
Ik val ook op vrouwen verder maar begrijp niet zo goed wat er nou echt mis is aan "het zien zoenen van twee mannen" in een serie.
Het is ook niet om aan te zijn, niets walgelijkers dan 2 kerels die met elkaar zoenen. Laten ze gewoon zombies de kop er af knallen en door midden slicen.
Interessant dat je twee zoenende kerel walgelijk vindt maar rottende lijken die in stukken worden gehakt blijkbaar niet.
Volgens mij is het voor een groot deel een kwestie van wennen.In de Romeinse tijd werd er helemaal niet moeilijk gedaan over homosexualiteit. Het is dus blijkbaar geen aangeboren afkeer maar iets dat vooral cultureel bepaald is.
Op de basisschool vinden ze alle zoenende mensen vies. Een paar jaar later wordt daar heel anders over gedacht. Het zal vast ook wel iets met hormonen te maken hebben, maar ik denk dat als je in je leven net zo veel zoenende homo's had gezien als hetero's dat je er geen afkeer van zou hebben.
Ik kan het dus alleen maar toejuichen dat ze wat meer zoenende homo's op TV laten zien, vooral als het verder gewone mensen zijn die gewoon menselijk gedrag vertonen. De homo's die je ziet zijn nu nog te vaak Geer & Goor types. Als dat je beeld bepaald snap ik dat je een afkeer krijgt van homo's.
Overigens neem ik het niemand kwalijk, je voelt nu eenmaal wat je voelt. Of je nu homo bent of een afkeer van homo's hebt, over je gevoelens heb je geen controle, dat zijn twee kanten van dezelfde medaille. Echte tolerantie is respecteren dat mensen dingen doen die je zelf maar niks vindt. Als het je niks doet is het ook geen tolerantie maar onverschilligheid. Je zegt ook niet dat je tolerant bent tegenover mensen die geen mayo bij hun friet doen.
Volgens mij is het voor een groot deel een kwestie van wennen.In de Romeinse tijd werd er helemaal niet moeilijk gedaan over homosexualiteit. Het is dus blijkbaar geen aangeboren afkeer maar iets dat vooral cultureel bepaald is.
Op de basisschool vinden ze alle zoenende mensen vies. Een paar jaar later wordt daar heel anders over gedacht. Het zal vast ook wel iets met hormonen te maken hebben, maar ik denk dat als je in je leven net zo veel zoenende homo's had gezien als hetero's dat je er geen afkeer van zou hebben.
Ik kan het dus alleen maar toejuichen dat ze wat meer zoenende homo's op TV laten zien, vooral als het verder gewone mensen zijn die gewoon menselijk gedrag vertonen. De homo's die je ziet zijn nu nog te vaak Geer & Goor types. Als dat je beeld bepaald snap ik dat je een afkeer krijgt van homo's.
Overigens neem ik het niemand kwalijk, je voelt nu eenmaal wat je voelt. Of je nu homo bent of een afkeer van homo's hebt, over je gevoelens heb je geen controle, dat zijn twee kanten van dezelfde medaille. Echte tolerantie is respecteren dat mensen dingen doen die je zelf maar niks vindt. Als het je niks doet is het ook geen tolerantie maar onverschilligheid. Je zegt ook niet dat je tolerant bent tegenover mensen die geen mayo bij hun friet doen.
[ Voor 19% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 27-02-2015 03:53 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
CAPSLOCK2000 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 03:48:
Overigens neem ik het niemand kwalijk
offtopic:
Idd. Maar wat eigenlijk raar is. Als hier iemand zou zeggen dat ze wegkijken als Michonne in beeld komt omdat ze een gekleurde is die handelt als een gelijke aan blanken, of omdat ze een vrouw is die mannen aanraakt en zelfs doodt, dan zouden we anders reageren.. "Zwarte vrouwen mogen best los rondlopen maar ik wil het niet zien op TV" zou een vrij omstreden uitspraak zijn
Terwijl die vooroordelen in vorige eeuwen resp. andere landen schijnbaar 'normale' gedachten waren / zijn.
En de blijkbaar nodige disclaimer, ik ben geen homo en ook geen racist of vrouwenhater. Of African American vrouw met katana.
Idd. Maar wat eigenlijk raar is. Als hier iemand zou zeggen dat ze wegkijken als Michonne in beeld komt omdat ze een gekleurde is die handelt als een gelijke aan blanken, of omdat ze een vrouw is die mannen aanraakt en zelfs doodt, dan zouden we anders reageren.. "Zwarte vrouwen mogen best los rondlopen maar ik wil het niet zien op TV" zou een vrij omstreden uitspraak zijn
Terwijl die vooroordelen in vorige eeuwen resp. andere landen schijnbaar 'normale' gedachten waren / zijn.
En de blijkbaar nodige disclaimer, ik ben geen homo en ook geen racist of vrouwenhater. Of African American vrouw met katana.
Dat. Of je het leuk vindt of niet, het went pas als het gebeurt.k kan het dus alleen maar toejuichen dat ze wat meer zoenende homo's op TV laten zien, vooral als het verder gewone mensen zijn die gewoon menselijk gedrag vertonen.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Buiten dat de serie voornamelijk gaat over menselijke relaties in een zombie apocalypse en de walkers eigenlijk gewoon props daarvoor zijn. Vind ik het jammer dat we dit niet of veel minder horen als er twee vrouwen zoenen of wanneer Abraham z'n sex scene heeft. En nee, ik heb het niet als storend ervaren en mijn vriendin ook niet. Maar dan val ik dus in de 5% groep die wel tolerant is naar mensen met een andere geaardheid dan die van mijSnowwie schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 03:37:
[...]
Omdat 95% van de kijkers het waarschijnlijk als storend ervaart.
Het is ook niet om aan te zijn, niets walgelijkers dan 2 kerels die met elkaar zoenen. Laten ze gewoon zombies de kop er af knallen en door midden slicen.

En Michonne haar borsten vielen op ja, het kan een kledingkeuze zijn maar ze zou best zwanger kunnen zijn.
Spreek voor jezelf de volgende keer. Iedereen heeft recht op zijn of haar mening, maar gelukkig mag ik dat soort mensen flink verafschuwen.Snowwie schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 03:37:
[...]
Omdat 95% van de kijkers het waarschijnlijk als storend ervaart.
En nee, ik ben geen homo ofzo.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
En dat zag je niet aankomen ? Ik zag die gast en dacht "GAY".. Wtf maakt het nou uit ? Bij een grote catastrofe zullen er ook gay survivors zijn..BLACKfm schreef op maandag 23 februari 2015 @ 21:28:

Op persoonlijke noot: ik kan het drama waarderen, maar de laatste 3 afleveringen zijn wel érg langdradig...Voelt als fillers aan.
[ Voor 7% gewijzigd door KillerAce_NL op 27-02-2015 10:15 ]
Dit inderdaad, terwijl er wel ontzettend veel ingepropt wordt, lange reis, ineens paniek om water (van de één op de andere aflevering ineens). In de laatste aflevering ineens van in-de-auto-tussen-de-zombies naar compleet veilig bij de watertoren, het vliegt even van links naar rechts zo. Ik vind dit seizoen er niet beter op worden zo...KillerAce_NL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:14:
[...], maar de laatste 3 afleveringen zijn wel érg langdradig...Voelt als fillers aan.
La la la la la la la la la
Ik kan me voorstellen dat iedereen gelijk roept 'Wat is daar nou zou erg aan' en dat ik een overtrokken reactie heb, maar ik vind het prima dat er homo's inzitten. Is tenslotte heel modern om dat op tv te doen.
En inderdaad achteraf gezien grote verassing.
Maar om nou gelijk op de bek te pakken vind ik wel een beetje overdreven, van mij hoeft het niet.
Het is nu in ieder geval overduidelijk en er kan geen twijfel over bestaan, maar ik hoop niet dat er in volgende afleveringen dieper op wordt ingegaan of een halve episode over hun homo zijn gaat.
Komt natuurlijk allemaal heel homofoob over, maar ik kijk niet naar TWD voor de romantische perikelen van de personages. Daar sinds het duo 'asiaat en boerendochten' (weet de namen niet eens meer) volgens mij totaal geen aandacht meer aan besteed.
Voor dat soort praktijken kun je beter naar GoT kijken waar je handen en vingers te kort komt om alle tieten en lullen bij te houden. En het voordeel van GoT is dat er nog genoeg actie tussendoor zit om het aantrekkelijk te houden.
Nu er in de laatste afleveringen van TWD eigenlijk niks (spann0nds) gebeurd begin je natuurlijk snel over dit soort dingen te vallen...
En inderdaad achteraf gezien grote verassing.
Maar om nou gelijk op de bek te pakken vind ik wel een beetje overdreven, van mij hoeft het niet.
Het is nu in ieder geval overduidelijk en er kan geen twijfel over bestaan, maar ik hoop niet dat er in volgende afleveringen dieper op wordt ingegaan of een halve episode over hun homo zijn gaat.
Komt natuurlijk allemaal heel homofoob over, maar ik kijk niet naar TWD voor de romantische perikelen van de personages. Daar sinds het duo 'asiaat en boerendochten' (weet de namen niet eens meer) volgens mij totaal geen aandacht meer aan besteed.
Voor dat soort praktijken kun je beter naar GoT kijken waar je handen en vingers te kort komt om alle tieten en lullen bij te houden. En het voordeel van GoT is dat er nog genoeg actie tussendoor zit om het aantrekkelijk te houden.
Nu er in de laatste afleveringen van TWD eigenlijk niks (spann0nds) gebeurd begin je natuurlijk snel over dit soort dingen te vallen...
Ik verbaas mij er echt oprecht over hoeveel mensen er problemen hebben met een zoenscene tussen 2 mannen. En ook echt doen alsof het een seksueel getinte scene was. Ze waren gewoon blij om elkaar weer heelhuids terug te zien en zijn verliefd. Niets anders dan een man en een vrouw of een vrouw en een vrouw. Kortzichtigheid van sommigen hier.
Ik hoop dat ze in de volgende aflevering sex hebben. Dan zien we deze personen hopelijk niet meer terug in dit topic.
On-topic: ik vraag mij ook af waar Morgan is/blijft. Hij zat een paar afleveringen terug toch duidelijk in de achtervolging, maar als hij geen auto gevonden heeft kan hij natuurlijk de groep nooit meer bijgehouden hebben (lijkt me). Wellicht is hij al aangesloten bij de groep van Eric/Aaron (als die een groep hebben)?

Ik hoop dat ze in de volgende aflevering sex hebben. Dan zien we deze personen hopelijk niet meer terug in dit topic.
On-topic: ik vraag mij ook af waar Morgan is/blijft. Hij zat een paar afleveringen terug toch duidelijk in de achtervolging, maar als hij geen auto gevonden heeft kan hij natuurlijk de groep nooit meer bijgehouden hebben (lijkt me). Wellicht is hij al aangesloten bij de groep van Eric/Aaron (als die een groep hebben)?
Erg apart dat mensen moeite hebben met een homosexuele zoenscene. Ongelooflijk eigenlijk... Maar dat is dan weer mijn mening 
Ik denk dat het bij veel mensen toch een soort schaamte is. Niet toe kunnen geven dat zoiets heel normaal is wellicht?
En aan die figuur hier die het een cliché vond... kom op zeg! Alsof het geen cliché is om homosexuelen helemaal weg te laten uit een film of serie...
Als je een afkeer voelde voor die scene toont dat in mijn ogen een soort bekrompenheid aan. Conditionereing eigenlijk. Je zo laten beïnvloeden door de massa die nog altijd negativiteit blijft spuwen over dit soort kwesties
Maar misschien is het handig om deze discussie niet hier verder te voeren.
Ik denk dat het bij veel mensen toch een soort schaamte is. Niet toe kunnen geven dat zoiets heel normaal is wellicht?
En aan die figuur hier die het een cliché vond... kom op zeg! Alsof het geen cliché is om homosexuelen helemaal weg te laten uit een film of serie...
Als je een afkeer voelde voor die scene toont dat in mijn ogen een soort bekrompenheid aan. Conditionereing eigenlijk. Je zo laten beïnvloeden door de massa die nog altijd negativiteit blijft spuwen over dit soort kwesties
Maar misschien is het handig om deze discussie niet hier verder te voeren.
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.