[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 44 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
1 Excuusneger weg, 2 ervoor terug! :+

Zonder dollen; jammer dat Tyreese het niet gehaald heeft, maar het was wel te verwachten. Ik vond het een mooi vormgegeven aflevering met prachtige, begeleidende muziek.

Dat van die vrachtwagen snapte ik ook niet helemaal, maar het leek erop dat er, net als wat er met de gevangenis gebeurt is, mensenv an buitenaf de boel hebben lopen saboteren door lekker vlees neer te leggen en op die manier de zombies aan te trekken. Vraag mij af of het nog een staartje krijgt, en, of ze daadwerkelijk naar Washington gaan en wat ze daar zullen vinden!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje jammer dat er al wordt gesproken over de nieuwe aflevering zonder spoilers.
Daar toch denk ik het meerendeel vanavond kijkt om 22:00 uur en niet via een Amerikaanse zender ...
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:38:
Beetje jammer dat er al wordt gesproken over de nieuwe aflevering zonder spoilers.
Daar toch denk ik het meerendeel vanavond kijkt om 22:00 uur en niet via een Amerikaanse zender ...
Bedankt.
Topicwaarschuwing gezien?

Ik vond het een sterke aflevering, jammer dat Tyrese het niet overleefd heeft.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee niet gezien joh.
Gewoon hier niet meer komen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:45:
Nee niet gezien joh.
Gewoon hier niet meer komen dus :)
Of pas doen als je de aflevering zelf gezien hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-09 21:27
Spike_wolf schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:34:
Oi, weer een weg :'(
Mooie aflevering, maar ik voorspel toch weer een hoop gezeur van de groep mensen die het te saai/sloom/oninteressant vinden :P

WTF was dat met die vrachtwagen vol torso walkers? :X Dat gat in de muur wat van buitenaf gemaakt is, daar omheen lagen allemaal benen en complete armen, alles wat er aan walkers uit die truck kwam zetten waren de torso's waar die bij hoorden. Wie heeft ze zo bewerkt en opgesloten, en belangrijker, waarom?!
Grappige was dat die torso's flink bewogen toen hun auto stil stond na de botsing, en toen ze gingen rijden lagen alle torso's ineens 'levenloos' nog eventjes op de motorkap, budget was op? :P

Verder vond ik het wel een van de betere series, alleen zit er totaal geen verhouding in het hele 'character development' elke keer wordt er een random andere persoon gekozen die dan een aflevering aandacht krijgt, mocht van mij wel wat opbouwender, dat je steeds wat meer informatie krijgt over bepaalde personen en hun geschiedenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

BLACKfm

o_O

Volgens mij hadden ze een nieuwe stagiaire video filters...Je zou er haast epilepsy aan overhouden...

Verder een inspiratieloze aflevering, een hele aflevering nodig voor iets wat makkelijk een sidestory had kunnen zijn. De dood van 'taireese', ach, ik zal um niet missen met zijn slome voorkomen.

Maargoed, volgende aflevering ziet er wat meer belovend uit.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
BLACKfm schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:04:
Volgens mij hadden ze een nieuwe stagiaire video filters...Je zou er haast epilepsy aan overhouden...

Verder een inspiratieloze aflevering, een hele aflevering nodig voor iets wat makkelijk een sidestory had kunnen zijn. De dood van 'taireese', ach, ik zal um niet missen met zijn slome voorkomen.

Maargoed, volgende aflevering ziet er wat meer belovend uit.
Can't agree more, waarom kijk ik deze overrated serie nog? :/

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Vond het ook wat slap en de drang om wekelijks te kijken is er niet meer zo, het is nu gewoonte commercieel en uitgerekt aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:10

Zeror

Ik Henk 'm!

Heftige 'eerste' aflevering zo na de winterstop. We hebben nog niet de kans gekregen om Beth te verwerken in het verhaal en de volgende ligt alweer neer. Damn.... :F
En dan Bob nog, die al vroeg in het seizoen gesneuveld was. Gaat hard met de mensen zo. Ben benieuwd of we nog meer mensen gaan verliezen dit seizoen. Hoop van niet, al vrees ik voor de pastoor of Noah.

En die vrachtwagen was best ziek, ja.
spoiler:
Zou de eigenaar van de netelige dame ermee te maken hebben?

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 09-02-2015 20:43 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:27

Player1S

Probably out in the dark

Wat hebben de makers tegen donkere acteurs??? :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:38:
Bedankt.
Het meerendeel? Niemand die ik ken kijkt via FOX. Al mijn vrienden downloaden de 1080p release van Usenet en volgens mij gebeurd dat hier ook bij het meerendeel.

Wil je geen spoilers en toch op fox kijken (waarom is me een raadsel) dan op maandag zeker uit het topic blijven :)

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 09-02-2015 21:15 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Staat ook gewoon in de roze balk boven waar je een reactie plaatst, dus vanaf maandagochtend niet meer in het topic kijken voor je m zelf hebt gezien...

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 09-02-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JerX schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:16:
[...]

Can't agree more, waarom kijk ik deze overrated serie nog? :/
Dat vraag ik me ook geregeld af. Eerste gedeelte van Seizoen 5 heeft me wel weer wat kracht gegeven door te kijken.

Alleen dit soort afleveringen na een pauze vallen altijd wat tegen. De verwachtingen zijn vaak te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
L1nt schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:13:
https://www.google.nl/?gf...have+a+black+people+quota

Je bent niet de enige die het zich afvraagt in ieder geval.. Vond het al zo raar dat we een tijdje Sascha , Tyreese , Bobby, de pastoor hadden en dan Morgan ook nog tussendoor zagen. Dat dreef het aantal toch echt omhoog maar dat is nu weer teruggebracht naar 3,5 (Morgan hebben we maar even gezien). Vind het heel erg vreemd en storend dat het zo werkt. Dat je een grote groep blanke mensen hebt ok, daar stoor ik me niet aan. Maar telkens als er een nieuw gekleurd karakter bij komt moet je de oude eerst dood maken ? Haalt en de spanning er uit en het is ook lichtelijk racistisch 8)7

Niet dat ik als blanke man mag klagen over racisme maar het valt wel echt heel erg op. Vond daarnaast zowel Tyreese als Beth wel echt hele matige doden sterven, als ik zie waar sommige karakters mee weg komen dan zijn ze haast onsterfelijk maar als je er uit moet dan krijg je een klote einde. Ik vond Herschell overtuigend gaan ondanks dat de Governor een veel grotere hekel aan Michonne had maar dat terzijde. En Andrea ook, Shane ook en zelfs Sofia vond ik beter.

De serie heeft een heleboel goed gedaan en doet nog steeds vaak veel goed maar dit zijn van die punten waar ik m'n hoofd niet omheen krijg. En zijn er nog stripboeken lezers hier ?

spoiler:
Telkens als ik Glenn met een honkbal knuppel zie moet ik toch even glimlachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben de kaart wel een beetje kwijt nu.
Ik zit te kijken en ze hebben het over "100 Miles to Washington".

Maar ze waren toch in Atlanta? Dat ligt iets van 700 Miles bij Washington vandaan. Waarom zijn ze 600 Miles gereden? Alleen maar om naar die woongemeenschap te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Meer walkers minder mensen, de spanningen lopen op.
Heerlijk

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
Hmm. Ik had toch het gevoel dat deze aflevering beter had gepast als het niet de opening van een seizoenshelft was geweest. Na de winterbreak was ik toch een beetje uit het "walking dead-gevoel", en dan is het moeilijk weer in eens een connectie te voelen met de characters, waardoor het wat mij betreft geen topmoment is om een main character om te leggen.

Verder wel aardig, maar ook heel rommelig. De oude bekenden, de flashforwards aan de start van de aflevering, het plotseling aankomen op deze plek, de afgehakte ledematen rondom de plek, het paste gewoon niet helemaal.

Toch blij dat het weer begonnen is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 09-02-2015 22:35 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Wat werd er nu allemaal op de radio uitgezonden? Leek gelinkt aan de halve zombies en het gat in de omheining die we zagen.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Denk dat het iets van de oorlog in rwanda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
Ietwat saaie episode imho. Dat hele 'gedoe' met Tyreese deed me niet zo veel, vond het wat te lang duren ook (bijv. toen hij in zijn arm werd gebeten en steeds de eerder overledenen zag verschijnen).
Hopelijk vanaf volgende episode weer meer mijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Mss wil ik er iets in zien, maar ik zag (halve)walkers met zelfde soort markeringen als we eerder op de bomen zagen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iizydCU.jpg

En wat mij ook op viel was de graffiti binnen de wiltshire estates: Wolves not Far

[ Voor 25% gewijzigd door Blonde Tux op 10-02-2015 00:09 ]

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

L1nt schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:13:
Het percentage blanke zombies dat afgemaakt wordt ligt vele malen hoger. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Donstil schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:30:
Ik ben de kaart wel een beetje kwijt nu.
Ik zit te kijken en ze hebben het over "100 Miles to Washington".

Maar ze waren toch in Atlanta? Dat ligt iets van 700 Miles bij Washington vandaan. Waarom zijn ze 600 Miles gereden? Alleen maar om naar die woongemeenschap te kijken?
Dit is wel bullshit ja, ze waren tot nu toe altijd in Georgia en nu zijn ze in Virginia opeens.. Daar zitten nog 2 staten tussen en ze zijn er gekomen zonder te stoppen en zonder problemen? Terwijl ze eerst om de haverklap tegen iets oplopen? 8)7 :|

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Blonde Tux schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 00:06:
Mss wil ik er iets in zien, maar ik zag (halve)walkers met zelfde soort markeringen als we eerder op de bomen zagen.

[afbeelding]

En wat mij ook op viel was de graffiti binnen de wiltshire estates: Wolves not Far
Dit viel mij beiden ook heel erg op, denk dat sowieso die wolven nog wel terugkomen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 22:49
SCARfaceE schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 00:41:
[...]

Dit is wel bullshit ja, ze waren tot nu toe altijd in Georgia en nu zijn ze in Virginia opeens.. Daar zitten nog 2 staten tussen en ze zijn er gekomen zonder te stoppen en zonder problemen? Terwijl ze eerst om de haverklap tegen iets oplopen? 8)7 :|
Inderdaad what about die mega horde zombies bij die boerderij/vleesverwerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:09
Er omheen gereden?
Ik vond het een goede aflevering en hij zit iig bij de betere. Ik heb een stuk slechtere afleveringen gezien van TWD. Deze had tenminste wat verhaal en ik moet zeggen dat ik wel fan ben van het op een cryptische manier vertellen aan de hand van flashbacks en hallucinaties.
Radio was inderdaad van een oorlog voor de uitbraak waar Tyrese waarschijnlijk naar heeft moeten luisteren in de auto van zijn vader. Het is 1 van die momenten waarop de schrijvers het verhaal proberen te linken aan de werkelijkheid en het wat minder een ver van mijn bed show maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:17
10110001 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:28:
Mag ik al? Ja he?

Ik vond het een mooie aflevering, paste naar mijn mening echt bij het karakter Tyreese. Alleen jammer dat er zo weinig aandacht aan het overlijden van Beth werd besteed, alleen even aan het begin en achteraf leek dat stukje ook over Tyreese te gaan.
Ben wel benieuwd wat dit voor de dynamiek binnen de groep gaat betekenen, Tyreese was naar mijn mening altijd het moraal binnen de groep en nu hij weggevallen is moet dat toch wel invloed hebben op de groep. Of zal iemand deze rol overnemen (Michonne?)
vond het belachelijk een hele ep rondom cry baby tyreese, en beth kreeg amper aandacht voor dr dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:15

Scrummie

Think different

Vette aflevering! Kan niet wachten tot maandag. Wel zonde van Tyrese, was een good guy. Maar wel mooi in beeld gebracht hoe zijn struggles deze tijden waren, en dat het nu wel 'okay' was. Of 'even better'. :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07
Ik vond het toch een nogal 'saaie' aflevering. Ik ben een grote voorstander van goeie character building, maar dit was wel heel erg gefocused op Tyreese. Ik had liever ook wat meer van de rest van de groep gezien zo na de winterslaap.

Wat ik dan wel weer cool vond was het zien van oude (dode) bekenden. Zoals the Governor. >:)

Beth's overlijden werd snel aan voorbij gegaan heb ik het idee. Je zag alleen dat Maggie het er moeilijk mee had. Misschien dat dit de volgende aflevering nog wat aan bod komt (maar denk het niet). En het hoeven van mij ook niet allemaal begrafenis aflevering te worden.

Ik was trouwens wel vergeten dat Eugene er alweer bovenop was. Die zag er gewoon top uit? :?

De graffiti en merkwaardige zombies en die ledematen doen me denken dat er nog een groep actief is rond onze groep, maar geen idee waar dat heen leidt. En of ze nu naar Washington gaan? Sowieso begreep ik niet helemaal waar Carol met dat deel van de groep nou uithing terwijl Rick & Co in dat omheinde dorpje waren.

De zwart/wit discussie waar sommige mensen het over hebben snap ik niet. Er zit genoeg verscheidenheid in de personages en de kleurtjes die ze hebben. Dat maakt voor het verhaal voor mij echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Dat Beth weinig aandacht krijgt en Eugene er weer bovenop is komt misschien ook wel omdat er simpelweg een tijdsprong is gemaakt? Die 600 Mijl hebben ze niet in een uurtje afgelegd...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Bootje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:23:
Ik vond het toch een nogal 'saaie' aflevering. Ik ben een grote voorstander van goeie character building, maar dit was wel heel erg gefocused op Tyreese. Ik had liever ook wat meer van de rest van de groep gezien zo na de winterslaap.

Wat ik dan wel weer cool vond was het zien van oude (dode) bekenden. Zoals the Governor. >:)

Beth's overlijden werd snel aan voorbij gegaan heb ik het idee. Je zag alleen dat Maggie het er moeilijk mee had. Misschien dat dit de volgende aflevering nog wat aan bod komt (maar denk het niet). En het hoeven van mij ook niet allemaal begrafenis aflevering te worden.

Ik was trouwens wel vergeten dat Eugene er alweer bovenop was. Die zag er gewoon top uit? :?

De graffiti en merkwaardige zombies en die ledematen doen me denken dat er nog een groep actief is rond onze groep, maar geen idee waar dat heen leidt. En of ze nu naar Washington gaan? Sowieso begreep ik niet helemaal waar Carol met dat deel van de groep nou uithing terwijl Rick & Co in dat omheinde dorpje waren.

De zwart/wit discussie waar sommige mensen het over hebben snap ik niet. Er zit genoeg verscheidenheid in de personages en de kleurtjes die ze hebben. Dat maakt voor het verhaal voor mij echt niet uit.
Dat vond ik echt het meest storende aan de laatste aflevering voor de winterstop. Geen enkele aflevering hiervoor leek Maggie ook maar enigszins bezorgd om Beth terwijl ze niet wist of ze nog leefde of niet. Wanneer ze echter dood blijkt te zijn gaat ze opeens helemaal wappie op de grond liggen janken?
Dan hadden ze best wat meer aan mogen duiden dat Maggie het wel degelijk moeilijk had met de scheiding tussen haar en Beth.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Er is een kleine tijdssprong van 17 dagen gemaakt, volgens de Talking dead. Grappig trouwens dat ze tijd nog steeds als belangrijk ervaren. De grootvader klok op de weg en de radio in de kamer waar Tyreese de Sixth Sense aan het na spelen is.

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maar dan nog. Waarom 600 Miles rijden voor een woon gemeenschap en hoe hebben ze dat in vredesnaam overleeft. Normaal gezien lagen ze 25 Miles uit het basis kamp al op hun kant.

En hoe komen ze ineens weer terug bij de kerk 600 Miles terug? Hebben ze hun eigen benzine gestookt ofz :p

Edit: ik bedoel die oude truck (was het een suburban ofz?) rijd max 15 Miles op een gallon. Dat betekend dat ze een slordige 80 gallon benzine verbruikt moeten hebben.

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 10-02-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Donstil schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:47:
Maar dan nog. Waarom 600 Miles rijden voor een woon gemeenschap en hoe hebben ze dat in vredesnaam overleeft. Normaal gezien lagen ze 25 Miles uit het basis kamp al op hun kant.

En hoe komen ze ineens weer terug bij de kerk 600 Miles terug? Hebben ze hun eigen benzine gestookt ofz :p

Edit: ik bedoel die oude truck (was het een suburban ofz?) rijd max 15 Miles op een gallon. Dat betekend dat ze een slordige 80 gallon benzine verbruikt moeten hebben.
Voor Beth, dat zei Rick nog.. dit was de wens van Beth, dus hielp Rick Noah daarmee. En qua benzine; onderweg, wat we dus niet hebben gezien, zal er genoeg benzine gesprokkeld zijn.

Ja, tuurlijk, het is misschien onrealistisch, maar laten we die discussie niet weer voeren hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:36
Donstil schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:47:

Was dat niet gewoon een andere kerk/plek? Ze leken nu bij een open plek te staan en de kerk van voor de winterstop stond toch midden in een bos?

De 2e groep heeft namelijk ook gewoon met hun mee gereden (in het begin zeiden ze namelijk dat ze 5 miles van de Carol groep vandaan waren en de range van de Walkies wilde uittesten.)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mijn grootste WTF is dat Rick zijn baard nóg niet heeft afgeschoren. Ziet er echt niet meer uit nu. :+

Ben benieuwd of we Morgan überhaupt nog gaan zien.. Hij leek eerst vlakbij te zijn, maar als ze nu 600 mijl verderop zitten lijkt het mij sterk dat ze elkaar tegen gaan komen. En het lijkt mij ook sterk dat hij hun gevolgd is, dat heb je in 600 mijl wel door.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Angeloonie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:00:
Mijn grootste WTF is dat Rick zijn baard nóg niet heeft afgeschoren. Ziet er echt niet meer uit nu. :+

Ben benieuwd of we Morgan überhaupt nog gaan zien.. Hij leek eerst vlakbij te zijn, maar als ze nu 600 mijl verderop zitten lijkt het mij sterk dat ze elkaar tegen gaan komen. En het lijkt mij ook sterk dat hij hun gevolgd is, dat heb je in 600 mijl wel door.
dat is ook zo, morgan was toen aardig in de buurt toen ze nog in terminus waren, maar nu inmiddels niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:20
Wat ik een beetje slapjes vond aan de hele dood van Tyrese is, hij loopt in het ouderlijk huis rond van Noah, en ziet een gesloten deur met ogenschijnlijk een child-walker, hij loopt de kamer binnen, staart naar wat foto's en wordt door datzelfde kind gebeten. Het was niet de persoon die op bed lag, maar de child-walker die al sinds zeg maar dat ie verandert is in een zombie, opgesloten is in een kamer met een deur die dicht is (niet op slot) en nu is er ineens een persoon in dat huis en is de zombie in staat de deurklink naar beneden te doen de deur open te maken (heb je zombies al eens achteruit zien lopen?!?) en vervolgens Tyrese in zijn arm te bijten.

Ach ik vond het best wel een OK aflevering, mijn vrouw zat naast me en zei: "Wat een flut aflevering".
Ik vond de muziek en het einde wel sterk, en ja dat ze zo rap voorbij gegaan zijn aan Beth, als er inderdaad 17 dagen tussen zitten.. Maar dat weet en die indruk krijgt de kijker niet.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:20

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Zowat de halve aflevering ging om Beth? Ik snap het gemopper niet.
Ze zijn voor haar naar dat dorp gereden, zodat die knul zijn ouderlijk huis kan bezoeken...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Angeloonie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:00:
Vergeet niet dat Morgan die kaart heeft gevonden met de route die Abraham heeft uitgestippeld en de tekst er op dat de wereld een Rick nodig heeft.

Kan genoeg reden zijn voor Morgan om op zoek te gaan naar Rick in de buurt van Washington en aangezien Rick en de groep daar nu alsnog naartoe aan het reizen zijn vermoed ik dat die elkaar wel weer terug gaan vinden.

Overigens komt het er dan op neer dat ze in 17 dagen 600 Mijl afleggen, wat gemiddeld neer komt op iets van 60KM per dag. Dat kun je in een uurtje afleggen waardoor er genoeg tijd overblijft voor verzamelen van goederen/brandstof etc.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:16

Ultimation

Het is als Appels en peren

Als zij 60km per dag hebben gereden dan vind ik het niet ondenkbaar dat Morgan er nog steeds in de buurt zit. Als je ziet dat mensen "makkelijk" 50km kunnen lopen op een dag (vierdaagse), dan kan ik mij prima indenken dat Morgan wellicht al in de buurt is van Washington.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:14:
[...]

Het meerendeel? Niemand die ik ken kijkt via FOX. Al mijn vrienden downloaden de 1080p release van Usenet en volgens mij gebeurd dat hier ook bij het meerendeel.

Wil je geen spoilers en toch op fox kijken (waarom is me een raadsel) dan op maandag zeker uit het topic blijven :)
'Meerendeel' was een schatting. Al mijn vrienden kijken gewoon FOX op maandagavond. Niet iedereen heeft namelijk zin dingen te downloaden die een dag later gewoon op TV zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 12:02

Spooksel

Spooksel!

Ik heb gisteren ook gewoon samen met mijn vriendin zitten kijken op Fox hoor, helemaal prima :D En daarnaast kom ik gewoon pas op dinsdag hier in het topic kijken en eerder niet :P

Anyway, mbt megajr zijn spoiler"
spoiler:
Het viel mij ook direct op dat Glenn deze ep zo prominent bezig was met die knuppel, hehe... ben benieuwd hoe dat zich gaat uitpakken in de serie trouwens, cant wait...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:03:
[...]

'Meerendeel' was een schatting. Al mijn vrienden kijken gewoon FOX op maandagavond. Niet iedereen heeft namelijk zin dingen te downloaden die een dag later gewoon op TV zijn :)
Reclames :X ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnemen en doorspoelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
Blonde Tux schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 00:06:

Dat heb ik ook gezien en viel mij op! Normaal mis ik dat soort dingen maar dat kan nog wel interessant gaan worden :)

En mbt Tyreese.. Hij zat te vertellen aan Noah dat die door hordes zombies heen had gebeukt om dood te gaan, maar hij bleef leven. Wordt die door een kid zombie gepakt.. De ironie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:44
Of erger.. NL ondertitels :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ultimation schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:55:
Als zij 60km per dag hebben gereden dan vind ik het niet ondenkbaar dat Morgan er nog steeds in de buurt zit. Als je ziet dat mensen "makkelijk" 50km kunnen lopen op een dag (vierdaagse), dan kan ik mij prima indenken dat Morgan wellicht al in de buurt is van Washington.
De groep lijkt naar Washington te gaan en Morgan heeft aan kaart met Washington als bestemming. Mij lijkt dat Morgan hun niet gevolgd heeft maar rechtstreeks naar Washington gaat waar de groep uiteindelijk ook komt. En daar elkaar mogelijk treffen.

Volgens de regisseur was de reden dat het verhaal met Tyreese deze wending kreeg (i.t.t. de comics):
spoiler:
He said it was a necessary evil. When people are endeared to a character to a degree that they are with Tyreese and have been with others, The Walking Dead needs an impactful death to remind us of the value of human life. So a man of Tyreese’s character and integrity — we needed to get absolute maximum value out of his death. The way I live my life is why it’s so impactful and necessary to remind people of what the value of human life is — and also to give other characters the opportunity to bounce off that death.

Bron

[ Voor 3% gewijzigd door Fly-guy op 10-02-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Pff moralistisch geleuter van die regisseur. Eerst maar zoveel mogelijk hakken in die serie en dan maar eens stil gaan staan bij het leven. Suf einde overigens voor zo'n beer van een vent en dat duurde maar en dat duurde maar. Tegenvallende aflevering. Wel gek waren die raar afgehakte ledematen en graffiti.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 20:15

artificial_sun

Mazda Rx7

De reclames op Fox zijn het kortst en het best te pruimen van alle commerciele zenders!

Ik kijn ook gewoon live.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
sambalbaj schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:39:
Wel gek waren die raar afgehakte ledematen en graffiti.
En daar zal wel verder op gegaan worden. Ik gok een nieuwe groep die anti-Rick wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik vermoed eigenlijk dat er niks mee gedaan word verder. Is een leuke reminder dat er echt zieke lui rondlopen maar wat is het echt praktische nut er van?

Lekker zo laten, zet je aan het denken maar ze hoeven zich niet in rare bochten te wurmen om er een goed verhaal omheen te breien.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Enigste waar ik eigenlijk nog benieuwd naar ben is toch wel Washington DC. Theoretisch gezien zou je zeggen dat in een vergelijkbare echte situatie ze ook voor DC zouden kiezen, ben benieuwd hoe de makers van TWD dat gaan neerzetten, hopelijk niet weer eerst een heel seizoen nodig om er uberhaupt te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bootje schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:35:
[...]

En daar zal wel verder op gegaan worden. Ik gok een nieuwe groep die anti-Rick wordt.
Pppff niet weer een "Anti-Rick" groep introduceren toch? Daar ben ik wel een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ik vond het bijzonder dat Michone, Rick en Glenn buiten het dorp die bij de middel afhakte onderlichamen vonden, en bij het weg rijden in het busje bij die twee gecrashte auto's er juist de bovenlichamenen uit kwamen rollen. Het leek, voor mij althans, op een hint dat er (in combinatie met het radio gebeuren van Tyrese) een grote groep mensen in die regio actief is die anderen op deze manier afslacht. Vond het wel toevallig dat ze beide delen namelijk laten zien, expliciet. Kan ook niets zijn natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Scrtz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:33:
Enigste waar ik eigenlijk nog benieuwd naar ben is toch wel Washington DC. Theoretisch gezien zou je zeggen dat in een vergelijkbare echte situatie ze ook voor DC zouden kiezen, ben benieuwd hoe de makers van TWD dat gaan neerzetten, hopelijk niet weer eerst een heel seizoen nodig om er uberhaupt te komen..
Ik vind DC eigenlijk wel een rare conclusie. Goed, er zitten veel mensen en de kans dat de overheid die plek het beste probeert te beschermen is natuurlijk aanwezig....maar we zijn inmiddels maanden verder. Er hoeft maar één iemand ongemerkt op natuurlijke wijze (of door een misdrijf) dood te gaan in het paradijs dat ze gemaakt hebben en het kan in één keer afgelopen zijn.

Zonder verdere kennis van de comics: DC lijkt me een heel onlogische keus. Atlanta was al Walker Central, DC lijkt me alleen maar erger.
loewie1984 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:13:
Wat ik een beetje slapjes vond aan de hele dood van Tyrese is, hij loopt in het ouderlijk huis rond van Noah, en ziet een gesloten deur met ogenschijnlijk een child-walker, hij loopt de kamer binnen, staart naar wat foto's en wordt door datzelfde kind gebeten. Het was niet de persoon die op bed lag, maar de child-walker die al sinds zeg maar dat ie verandert is in een zombie, opgesloten is in een kamer met een deur die dicht is (niet op slot) en nu is er ineens een persoon in dat huis en is de zombie in staat de deurklink naar beneden te doen de deur open te maken (heb je zombies al eens achteruit zien lopen?!?) en vervolgens Tyrese in zijn arm te bijten.
Wat ik zo raar vind is niet dat die walker ineens die kamer uit kon, maar dat Tyreese blijkbaar door 'm verrast werd. Die groep overleeft al maanden. Als ze een huis binnengaan doen ze eerst een full sweep en maken ze walkers onschadelijk voordat ze gaan scavengen. Wat de hell waren de schrijvers denkende toen ze besloten dat Tyreese wel even een walker die in huis is met rust laat en vrolijk met zijn rug naar de deur foto's gaat lopen bestuderen? Die fout is IMO niet het karakter waardig...

[ Voor 40% gewijzigd door NMe op 10-02-2015 20:05 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Nou... RIP 'my friends call me Coach' Tyreese... Zucht. Een van de weinige kleurrijke karakters die nog leven, in mijn beleving.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
NMe schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:58:
[...]

Ik vind DC eigenlijk wel een rare conclusie. Goed, er zitten veel mensen en de kans dat de overheid die plek het beste probeert te beschermen is natuurlijk aanwezig....maar we zijn inmiddels maanden verder. Er hoeft maar één iemand ongemerkt op natuurlijke wijze (of door een misdrijf) dood te gaan in het paradijs dat ze gemaakt hebben en het kan in één keer afgelopen zijn.

Zonder verdere kennis van de comics: DC lijkt me een heel onlogische keus. Atlanta was al Walker Central, DC lijkt me alleen maar erger.
Hmm,

Enige comic lezers die weten wat er gebeurd in DC dan en dit in spoiler tags zou kunnen posten? Wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Scrtz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:03:
[...]

Hmm,

Enige comic lezers die weten wat er gebeurd in DC dan en dit in spoiler tags zou kunnen posten? Wel benieuwd naar.
Ja ik ook :)

Mijn stagiair praten zijn mond vandaag ook al voorbij trouwens, iets met een
spoiler:
Grote neger met een tijger

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/keckyg.jpg
:P . Zou het persoonlijk wel gaaf vinden als het wat meer de bizarre kant van de comic op zou gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 10-02-2015 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Scrtz schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:03:
[...]

Hmm,

Heel grof, dus zonder al te veel details te spoilen:

spoiler:
Ze komen terecht in een situatie waarin meerdere groepen apart van elkaar leven op veilige locaties maar wel contact met elkaar houden en handel drijven.

Er ontstaat spanning tussen één van de groepen en de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Wat er aan het einde van de episode gebeurde had ik niet verwacht.. Had wel wat anders verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Krasloos schreef op maandag 16 februari 2015 @ 14:11:
Wat er aan het einde van de episode gebeurde had ik niet verwacht.. Had wel wat anders verwacht
Inderdaad lijkt er op dat ze al een tijdje in de gaten werden gehouden. Zal wel het begin zijn van de nieuwe verhaallijn met een groep die hun slecht gezind zijn. Zo te zien is het groep die een goede uitvalsbasis heeft want zijn kleren zagen er erg nieuw en gewassen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: het geluid tijdens de regen was wel erg lekker (ik keek de 1080p met 5.1) trouwens. Dat kwam erg geloofwaardig over, ook later toen ze in die schuur zaten leek het buiten echt te regenen via de speakers.

En ik vond "We are The Walking Dead" wel een geinige dubbele uitspraak.
Ppppff dat was wel even nodig zeg. Wat een draak van een aflevering verder, tot de regen gebeurde er echt helemaal niets.

[ Voor 37% gewijzigd door Donstil op 16-02-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Vond het juist weer een goede aflevering. Weinig actie maar je ziet de groep van ten einde raad naar doorgaan groeien.

Het einde was wel behoorlijk WTF!! Nu al zin in volgende week.

Zou die scene met de schuurdeur trouwens homage aan Mythbusters zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Dat heb ik gemist! Zou je kunnen vertellen wat er te zien was?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
macciez schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:54:
[...]

Dat heb ik gemist! Zou je kunnen vertellen wat er te zien was?
Ja daar ben ik nou ook wel benieuwd naar "was wel behoorlijk WTF!!" zoals hierboven omschreven doet me vermoeden dat ik iets gemist heb.

Mijn download stopte op nadat de nieuwe vreemdeling zich had voorgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Donstil schreef op maandag 16 februari 2015 @ 21:58:
[...]

Ja daar ben ik nou ook wel benieuwd naar "was wel behoorlijk WTF!!" zoals hierboven omschreven doet me vermoeden dat ik iets gemist heb.

Mijn download stopte op nadat de nieuwe vreemdeling zich had voorgesteld
Ik heb die vreemdeling niet eens gezien. Mn tv vroeg om de leeftijds-pincode (het volgende programma begon, want ik had gepauzeerd tussendoor.), en daarna was alles weg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
macciez schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:01:
[...]

Ik heb die vreemdeling niet eens gezien. Mn tv vroeg om de leeftijds-pincode (het volgende programma begon, want ik had gepauzeerd tussendoor.), en daarna was alles weg :(.
Er kwam een (naar mijn mening) te vriendelijk ogende meneer uit de bosjes.
Welke oa Rick bij naam kon noemen.

Het voorstukje voor volgende week zag er wel veel beloven uit trouwens n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Goede aflevering, er werden weer wat karakters verder uitgediept. En je zag ook de radeloosheid over het gebrek aan eten en drinken. Daryl die telkens een moment rust van de groep zocht, Maggie die nog aan het verwerken is en Sasha die toch wel gekke dingen doet in haar rouwproces. En voor het eerst dat de titel van de serie duidelijk werd uitgelegd. Dus echt saai was de aflevering echt niet te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
Ik vond het echt een hele matige, veel te slome aflevering met enorm geforceerde karakterontwikkeling en vergezochte momenten van diepgang. "Oh, de dominee wordt met zn daden geconfronteerd en verbrand z'n boordje", veel te makkelijk.

Het enige dat ik mooi vond als weergave van de zombies versus de levenden was de scene met de schuurdeur.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vond het persoonlijk ook wat vreemd dat ze nu "ineens" verhongeren en bijna omkomen van de dorst terwijl ze de vorige aflevering nog 600 Miles konden rijden zonder problemen.

Het geeft me een beetje het gevoel dat ze in nood zijn als de schrijvers dat uitkomt en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Donstil schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:45:
Het geeft me een beetje het gevoel dat ze in nood zijn als de schrijvers dat uitkomt en andersom.
Is dat niet de taak van de schrijvers? De serie schrijft zichzelf namelijk niet. Dan zou je een non-scripted realityshow moeten gaan kijken (als dat al bestaat ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
safe to assume dat die gast aan het einde waarschijnlijk dat water voor hun achter gelaten had midden op de weg. daarmee ben ik het ook eens dat deze gast hun al lange tijd in de gaten hield, zoals eerder opgemerkt.
zolang blijkbaar dat deze meneer water voor hun heeft kunnen regelen, hun situatie kon inschatten en logistiek eenvoudig haalbaar is om verder op hun route water neerteleggen.

wat ik weer vaag vond is waarom ze het niet opdronken, eugene offerde zichzelf op het te testen, eikel had het 1 en ander goed te maken dus vond het vaag dat abraham het uit zn handen sloeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:55:
[...]

Is dat niet de taak van de schrijvers? De serie schrijft zichzelf namelijk niet. Dan zou je een non-scripted realityshow moeten gaan kijken (als dat al bestaat ;) ).
Er zijn zat series waar de schrijvers wel constant zijn in hun beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:56

BLACKfm

o_O

Ik dacht dat het niet slechter kon na de vorige aflevering, but boy was i wrong.

Hopelijk zeg ik dit bij de volgende episode...

Want de preview leek wel wat actie te laten zien :9~

[ Voor 12% gewijzigd door BLACKfm op 16-02-2015 23:06 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Ik heb weer genoten!

Vond het een fijne aflevering, heerlijk rustig, en dan die spanning alsnog op 't einde en weer duizend en 1 vragen.

Enne.. ik moest denken aan Morgan. Op 't eind. Was in de buurt van de kerk, gevolgd via de kaart, heeft al die mensen gevonden, en dus 'friends'.

[ Voor 34% gewijzigd door Scrummie op 16-02-2015 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nou nee, die zijn er niet. Elke schrijver is willekeurig in zijn beslissingen. Als ze constant zijn wordt een serie ook saai en voorspelbaar. Een mens wijkt ook wel af van zijn beslissingen. Oftewel er is niks veranderlijker dan een mens. Het is mij al vaker opgevallen dat mensen realisme als saai of onwerkelijk zien, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sjaool schreef op maandag 16 februari 2015 @ 23:21:
Nou nee, die zijn er niet. Elke schrijver is willekeurig in zijn beslissingen. Als ze constant zijn wordt een serie ook saai en voorspelbaar. Een mens wijkt ook wel af van zijn beslissingen. Oftewel er is niks veranderlijker dan een mens. Het is mij al vaker opgevallen dat mensen realisme als saai of onwerkelijk zien, ;)
Realisme? We hebben het hier niet meer over de Walking Dead begrijp ik?

Je krijgt een realistischere serie door je vast te houden aan bepaalde beslissingen. Daar wordt het niet voorspelbaar van maar geloofwaardig. (Je neemt als beslissing dat eten schaars is bv)

Ik kijk een hele hoop series en dan merk je gewoon wat goed en slecht/minder goed geschreven is. TWD hoort in ieder geval niet bij de eerste groep als je het mij vraagt.

Ze draaien maar wat. Water, eten en benzine zijn schaars maar alleen als het ze uit komt

Want tijdens de stop was er geen enkel probleem 600 Miles te rijden maar in de aflevering van vandaag laten ze een auto zonder benzine gelijk staan en elke auto die ze vervolgens tegen komen checken ze niet op benzine maar gaan gelijk te voet verder.

Hoe hebben ze dat dan in Gods naam gedaan tijdens die periode waarin ze die enorme afstand reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Realisme als in reageren op een situatie.
Btw als je met een auto rijdt leg je langere afstanden af, De kans dat je dan plaatsen vindt waar eten en drinken te vinden zijn is ook veel groter. Lopend is die kans veel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Ik weet niet. Het kan toch ook een keer tegen zitten..zoals wedden op roulette. Dan denk je dat zwart komt. Maar soms echt niet. Zelfde met wat je zegt. Ach we vinden onderweg wel water. Auto's met benzine zat langs de weg. Altijd..tot die keer dat alles tegenzit.

Maar ja ik denk ook. Zou die goede donkere gast kunnen zijn. Maar iets zegt me dat het altijd shit is. Dus het zal wel weer heftig worden!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
De schrijvers kunnen ons ook die 600 mijlen laten zien, maar omdat alles soepeltjes liep krijgen we niks te zien. Het is een televisieserie, dus een uur lang kijken hoe ze zonder problemen auto rijden lijkt me niet zo interessant ^^. Wij krijgen alleen de spannende moment, denk ik dan altijd maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Prima aflevering. De opmars naar nieuwe confrontaties denk ik (zoals ik na de vorige aflevering al gokte). Ik denk dat die Aaron het water op de weg heeft gezet. Die heeft de groep blijkbaar (van dichtbij) geobserveerd, want hij wist de naam van Rick te noemen.

De penibele toestand waarin ze verkeerden, om vervolgens dichter naar elkaar te groeien en toch weer wat hoop te creëren, vond ik mooi gedaan. Ook dat verhaal van Rick in de schuur, over "we are the walking dead". Goed uitgelegd.

Verder kan ik er niets over zeggen, want Aaron is (volgens mij) een exacte kopie van een karakter uit de comics. Dus dan zou ik spoileren. })

[ Voor 26% gewijzigd door Bootje op 17-02-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren.
Zal niet te veel verklappen voor de mensen die nog niet hebben gekeken, maar wtf goed geknipt persoon, met schone kleren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loewie1984 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:13:

Ach ik vond het best wel een OK aflevering, mijn vrouw zat naast me en zei: "Wat een flut aflevering".
Ik vond de muziek en het einde wel sterk, en ja dat ze zo rap voorbij gegaan zijn aan Beth, als er inderdaad 17 dagen tussen zitten.. Maar dat weet en die indruk krijgt de kijker niet.
Ik vond het ook hele vreemde manier om dit personage uit de serie te schrijven. Ik vond het ook weinig geloofwaardig, zeker gezien hoe Tyrese eerder losging op een hele horde en daar levend uit kwam.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:03:
[...]

Ik kijk ook op de maandag via FOX om dezelfde reden. 24 uur later dan de VS is een hele verbetering t.o.v. vroeger waar je het eind van de serie soms nog eerder via de DVD-collectie kon bekijken dan dat het op tv kwam.

De aflevering van gisteravond vond ik een hele interessante aflevering waarin veel aan bod kwam wat ik als kijker al in de vorige aflevering had verwacht, namelijk de verwerking van rouw door Maggie. Veel mooie shots ook en de groep die uiteindelijk weer bijeenkomt ondanks het tekort aan alles.

Voor wat betreft de nieuwe 'stranger danger' Aaron verwacht ik dat deze Morgan eerder al opgepikt heeft. Dat zou immers verklaren waarom Aaron de naam van Rick kent. Hij en zijn eventuele groep hebben ook dat water neergezet. Omdat de groep van Rick niet zo scherp was i.v.m. een tekort aan eten / slaap, konden ze ongezien in de gaten worden gehouden.

Het was overigens wel een aflevering vol met wonderlijke gebeurtenissen (de honden / de schuur / de regen) op het moment dat de priester zijn afstand ervan neemt, na de tirade van Maggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Had eigenlijk het idee dat er op het einde iemand van het productieteam de set op kwam lopen om te zeggen dat de aflevering afgelopen was of om die speeldoos te fixen.

Maar goed, aan de voorstukjes daarna werd de verhaallijn wel duidelijk. Verder een prima aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Waar veel mensen aan voorbij lijken te gaan is dat ze 17 dagen verder zijn en in een groot stuk land als Amerika waar de klimaten tussen gebieden nogal kunnen verschillen kunnen ze best op een droog stuk terecht zijn gekomen. Wat doen dieren dan, die trekken verder naar gebieden waar wel water is. Dat heeft tot gevolg dat er weinig te jagen is voor de groep dus ook geen eten voor hen en geen water. Ze hebben waarschijnlijk wel reserves meegenomen maar dat houdt op den duur ook op.

Daarnaast als je laten we zeggen een dag of 6 nauwelijks gegeten en gedronken hebt, hoe verstandig is het dan om een auto te besturen ? Is de snelheidswinst het waard als het risico op dat iemand zich om een boom knupt veel groter is ? En dan gaan we nog even er aan voorbij dat je een beekje of iets makkelijker hoort lopend dan vanuit een auto en ze daarmee hun overlevingskans wel verhogen.

Voor de rest, ik vond het een goede aflevering. Duidelijkheid over waarom Maggy nauwelijks naar Beth gezocht heeft, het rouwen van Sasha, Abraham en Eugene die nog steeds in bepaalde rollen ten opzichte van elkaar staan, Darryl die het verlies van Beth ook verwerkt op zijn manier, de scenes in de schuur vond ik echt ijzersterk waarbij iedereen alles gaf om de walkers buiten te houden en daarna Aaron. Waarmee Aron natuurlijk de opmars gaat zijn naar nieuwe verhaallijnen.

Ik heb zelf ook wel regelmatig kritiek op afleveringen en vond aflevering 8 & 9 ook niet echt heel sterk, Tyreese die lang genoeg naar plaatjes kijkt om onopgemerkt aangevallen te worden door een walker? Die man is sterk genoeg om een walker als een luciferhoutje te breken en overleeft al lang genoeg om eerst alles te checken voor je uitgebreid familie foto's gaat staan kijken. Beth die op het moment dat ze vrijgelaten wordt de leider van de groep doodsteekt die binnen een seconde haar pistool klaar heeft om haar dood te schieten? Dat zijn dingen waar ik me wel aan kan ergeren en dat had ik absoluut niet bij aflevering 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Het is trouwens 'Aaron' met dubbel a :) Voor de mensen die het zich evt afvragen en zodat iedereen het voortaan gewoon juist kan schrijven ;)

Hier is zijn comic counterpart btw... :)
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.moviepilot.com/image-1-more-proof-that-twd-season-5-will-take-place-in-the-alexandria-safe-zone.jpeg

[ Voor 39% gewijzigd door Spooksel op 17-02-2015 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 18:24

Spotmatic

Ken sent me

Ik vond het ook een prima aflevering waarin een aantal karakters weer verder werden uitgediept. Ik had wel een WTF moment toen Maggie en Sasha buiten kwamen en er blijkbaar een storm vlak langs de schuur heeft gewoed, daarbij alle walkers en een stuk bos wegvagend? Fijn voor het verhaal maar het is wel heel onwaarschijnlijk dat dit in het echt kan gebeuren (ik ben daar meestal overigens erg makkelijk in maar dit keer was het wel erg gemakzuchtig van de makers).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ik vond dat juist op de 1 of andere manier echt cool gedaan. "God" die de hele groep heeft gespaard en ze met die storm heeft gered. Dat kans dat zoiets in het echt gebeurt is natuurlijk niet erg groot, maar goed, de kans dat er een groep zombies aan je voordeur staat te trekken is vrijwel net zo groot :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:43:
Had eigenlijk het idee dat er op het einde iemand van het productieteam de set op kwam lopen om te zeggen dat de aflevering afgelopen was of om die speeldoos te fixen.
Hahaha! _/-\o_

Btw, trouwens nog een hele andere vraag, maar af en toe heb ik het idee dat voor de opnamen precies dezelfde wegen zijn gebruikt. Nadat de auto is stilgevallen moeten ze noodgedwongen te voet verder en op gegeven moment komen ze over een stuk weg waarin hoogteverschil zit. Het kan toeval zijn, maar ik had echt het idee dat ik dat al eerder gezien had. Tenzij de wegen gewoon heel erg op elkaar lijken natuurlijk, maar dat weet ik niet, aangezien ik nog nooit in de VS geweest ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Mjah, in dit soort gevallen zullen ze de zelfde stukken wel hergebruiken maar van vaak vanuit een andere hoek weer opnieuw geschoten zodat het nog enigszins anders lijkt. Maar grote delen van dit deel van de VS zijn idd wel redelijk look-a-like met dat soort wegen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:34:
[...]

Hahaha! _/-\o_

Btw, trouwens nog een hele andere vraag, maar af en toe heb ik het idee dat voor de opnamen precies dezelfde wegen zijn gebruikt. Nadat de auto is stilgevallen moeten ze noodgedwongen te voet verder en op gegeven moment komen ze over een stuk weg waarin hoogteverschil zit. Het kan toeval zijn, maar ik had echt het idee dat ik dat al eerder gezien had. Tenzij de wegen gewoon heel erg op elkaar lijken natuurlijk, maar dat weet ik niet, aangezien ik nog nooit in de VS geweest ben.
Het is ook in de staat Georgia op genomen, dus veel zal op elkaar lijken :)

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Spooksel schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:26:
Het is trouwens 'Aaron' met dubbel a :) Voor de mensen die het zich evt afvragen en zodat iedereen het voortaan gewoon juist kan schrijven ;)
En nu staat het er goed! Tijdje terug dat ik de comics gelezen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Megajr schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:19:
[...]

En nu staat het er goed! Tijdje terug dat ik de comics gelezen heb :)
Als je die leest, weet je dan al wat er gaat gebeuren in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Protax schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:24:
[...]

Nee, aangezien een hoop characters in de TV serie al dood waren maar leven in de comics en andersom. De grote lijnen zijn wel hetzelfde maar het is niet een verfilming van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Een aantal dingetjes zijn wel wat anders en soms leven er bepaalde karakters in de serie nog terwijl ze in de comics dood zijn en andersom. Soms gaan ze al wat eerder dood, of wat later, soms ook (nog?) niet ;)

Over het algemeen volgen ze wel de verhaallijn uit de comics eigenlijk, vanaf het begin dat Rick uit zijn coma ontwaakt, de trek naar de boerderij van Hershel, de gevangenis en de confrontatie met de Governor, etc. En ook nu lijkt het weer redelijk af te gaan op iets wat in de boeken ook gebeurt :)

Ik zal een klein voorbeeld geven qua karakters in omgewisselde rollen tussen boek & serie, in spoiler:
spoiler:
In de comics is Carol al dood sinds de gevangenis periode en is het Andrea die overleefd en zich ontpopt als een ultieme badass! In de serie is dat dus andersom, Andrea stierf in Woodbury en het is Carol die van onderdrukte huisvrouw/moeder zich ontwikkeld tot een keiharde survivalmachine.

[ Voor 28% gewijzigd door Spooksel op 17-02-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Protax schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:24:
[...]

Nee, daar ben je een glazen bol voor nodig :+

En nu iets serieuzer, ik neem aan dat je in de serie bedoelt ? Ik zou zeggen min of meer eigenlijk al slaat de serie dingen over uit de comic en zitten er karakters nog in die al een tijd uit de comic zijn of nooit in gezeten hebben. Darryl zit bijvoorbeeld niet in de comics en waar in de comics Dale zijn been opgepeuzeld wordt en hij een relatie met Andrea heeft zit dat in de serie niet. En zo zijn er nog wel meer verschillen. De comic is af en toe ook iets over de top waar de serie toch wat realistischer probeert te blijven en toch wat familie vriendelijker blijft.

Je kunt het in ieder geval niet 1 op 1 vergelijken met elkaar wat het volgen van beiden zo leuk maakt. In ieder geval voor mij dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel

Spooksel

Spooksel!

Kopen bedoel je? ;)

Pagina: 1 ... 44 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.