[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
Scrummie schreef op woensdag 26 november 2014 @ 13:26:
De priester gaat die man tegenkomen in dat pak, die ouwe vriend van Rick. Ben even z'n naam kwijt ;).
Met die Zombie op het eind idd dacht ik ook even dat hij dat zou zijn! Ben benieuwd wanneer we hem weer tegen komen. (de man zonder naam :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik zit ook al tijden te wachten tot Morgan Jones (de eerste persoon die hij tegenkomt dus) terug komt.
Weet alleen niet meer of het nu duidelijk was wie hen volgt of dat daadwerkelijk Morgan is of dat het een nog andere partij/persoon is.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:15

Scrummie

Think different

Rubman schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:23:
Ik zit ook al tijden te wachten tot Morgan Jones (de eerste persoon die hij tegenkomt dus) terug komt.
Weet alleen niet meer of het nu duidelijk was wie hen volgt of dat daadwerkelijk Morgan is of dat het een nog andere partij/persoon is.
In een preview/cliffhanger van episode 1 zag je Morgan (dank je) duidelijk toch? Of neemt m'n fantasie een loopje met me?

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:42

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ja dat zou kunnen, was hij degene die over de treinrails naar Terminus liep?
Heb ook sterk in mijn hoofd zitten dat hij degene is die de groep achtervolgd, maar begon aan mijzelf te twijfelen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik verwacht eigenlijk niet dat we Morgan nog gaan zien voor de winterstop, althans niet als pratend personage.
Die gaan ze nog twee of drie keer teasen dit seizoen (dus ook na de stop) en hem dan in het volgende seizoen pas weer echt gebruiken.

Er is namelijk een soort BuZz rond Morgan online, iets wat je als schrijvers perfect kunt gebruiken om de aandacht te behouden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Of we zien hem weer na de aftiteling van het laatste aflevering voor de stop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Laatst online: 15-05 17:09
Rubman schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:31:
Ja dat zou kunnen, was hij degene die over de treinrails naar Terminus liep?
Heb ook sterk in mijn hoofd zitten dat hij degene is die de groep achtervolgd, maar begon aan mijzelf te twijfelen.
Klopt.. Maar er zit een flink tijdsverschil in. Je ziet dat het bord waar Rick op schrijft 'No sanctuary' veel meer groen op zit wanneer Morgan bij het bord aankomt.. Er zullen dus enkele weken/maanden? tussen zitten..

Afbeeldingslocatie: http://imageserver.moviepilot.com/screenshot-2014-10-16-at-3-14-39-pm-the-walking-dead-season-5-who-is-leaving-those-symbols-for-morgan.png?width=872&height=555

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het vreselijk jammer dat het bij deze serie altijd draait om conflicten met groepen onderling, want ik had eerlijk gezegd gehoopt dat er vooruit gang werd geboekt maar het lijkt erop dat ook dit seizoen weer beeindigd word met een kleine oorlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Wat voor vooruitgang zou je dan willen zien? Ik vermoed dat die conflicten akelig dicht bij de realiteit zouden staan. Iedereen probeert te overleven, ten koste van bijna alles. De zwakken worden gauw genoeg zombievoer, de sterken overleven omdat ze sterker (en meedogenlozer) zijn.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze wellicht een deel van Amerika vinden ( Want alleen Amerika is blijkbaar getroffen :+ ) wat nog niet besmet is, en waar er een soort fort gebouwd is waar de Amerikaanse regering zit en de overlevende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tja, ze zouden naar Washington he... ;)
Lastige van zo'n verhaallijn is denk ik dat de serie gauw genoeg voorbij zou zijn. Wie weet, binnen nu en een paar jaar.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook grappig dat bij dit soort series alleen blijkbaar de ziekte uitgebroken is in Amerika alsof het een soort ebola is, al denk ik dat ik dit beeld eerder krijg omdat ze het alleen aflaten spelen in Amerika en niet beelden buiten Amerika laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15:20

burgt

Starbass

en dan zelfs maar beelden van een heel klein deel van Amerika.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:24
Heh, Beth had ik niet zien aankomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bra-Jo schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:44:
Tja, ze zouden naar Washington he... ;)
Lastige van zo'n verhaallijn is denk ik dat de serie gauw genoeg voorbij zou zijn. Wie weet, binnen nu en een paar jaar.
Als ze in Washington (dc dus) aankomen en daar is niets kunnen ze altijd nog naar de Staat Washington lopen. Dat is aan de andere kant van het land dus zijn ze wel een seizoen of 15 mee zoet :P
wsitedesign schreef op maandag 01 december 2014 @ 08:30:
Heh, Beth had ik niet zien aankomen :+
Zo hier nog een. Ik had wel verwacht dat er iets mis zou gaan maar dit was toch wel van een niveau wat niemand had zien aankomen.

En zo snel en bruut ook.

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 01-12-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Verwijderd schreef op zondag 30 november 2014 @ 20:48:
Ook grappig dat bij dit soort series alleen blijkbaar de ziekte uitgebroken is in Amerika alsof het een soort ebola is, al denk ik dat ik dit beeld eerder krijg omdat ze het alleen aflaten spelen in Amerika en niet beelden buiten Amerika laten zien.
Was er in S1 geen opmerking dat Frankrijk het laatste land was wat georganiseerd verzet bood en onderzoek deed?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:01
Donstil schreef op maandag 01 december 2014 @ 11:48:
[...]

Zo hier nog een. Ik had wel verwacht dat er iets mis zou gaan maar dit was toch wel van een niveau wat niemand had zien aankomen.

En zo snel en bruut ook.
Is Beth "dood"? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Neeeeee! :'( :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 01-12-2014 12:50 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Laatst online: 30-04 22:08
ph4ge schreef op maandag 01 december 2014 @ 12:13:
[...]

Was er in S1 geen opmerking dat Frankrijk het laatste land was wat georganiseerd verzet bood en onderzoek deed?
Niet precies, de opmerking was dat Frankrijk het laatste land waarvan ze hadden gehoord dat er nog onderzoek werd gedaan, betekent niet dat dit ook zo is.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Eens, maar in the talking dead wordt wel uitgelegd waarom het noodzakelijk is af en toe weer een v/d hoofdkarakters het loodje te laten leggen :P

Nog steeds gemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Wel jammer dat ze neergeschoten is, en niet is gebeten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Een klein beetje maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nee, ze slaapt alleen maar... :'(
Teckna schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:05:
[...]

Eens, maar in the talking dead wordt wel uitgelegd waarom het noodzakelijk is af en toe weer een v/d hoofdkarakters het loodje te laten leggen :P

Nog steeds gemeen.
Jup, er zat ook daar ineens wat troep in m'n ogen :/

Maar dit zal zeker impact hebben op het verhaal, Maggie heeft nu nogmaals een groot verlies te verwerken, en Daryl is een lichtpuntje kwijt nu.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Bah, moeten wachte tot Feb zuigt hard. Maar wel een lekkere aflevering. Fijn ook om te zien hoeveel de dood van een lid van de groep bij Rick zijn groep doet vs de dood van de leider in het ziekenhuis. Dat lijkt mij een essentieel onderdeel van de hechte groep die Rick nu heeft,

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het verschil is natuurlijk wel dat Dawn niet zozeer een leider was, maar meer een meedogenloze dictator.
Die groep was opgelucht dat het gezeur met haar eindelijk voorbij was. Nu ook die creepy agent onderin die liftschacht ligt zullen ze het een stuk plezieriger hebben in het ziekenhuis.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Teckna schreef op maandag 01 december 2014 @ 13:05:
[...]

Nog steeds gemeen.
Waarom dan? Vind het wel stoer van zo`n serie. Maar Beth begon net leuk te worden, jammer
Notna schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:43:
Bah, moeten wachte tot Feb zuigt hard. Maar wel een lekkere aflevering. Fijn ook om te zien hoeveel de dood van een lid van de groep bij Rick zijn groep doet vs de dood van de leider in het ziekenhuis. Dat lijkt mij een essentieel onderdeel van de hechte groep die Rick nu heeft,
Ja dit viel mij ook op. Mooi gedaan, en wellicht voor veel mensen een reden om toch met Rick mee te gaan, want die hechtheid en puurheid en liefde is wat al die andere groepen miste.

[ Voor 43% gewijzigd door Guillome op 01-12-2014 19:13 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

ho

[ Voor 99% gewijzigd door Guillome op 01-12-2014 19:13 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op maandag 01 december 2014 @ 15:54:
Het verschil is natuurlijk wel dat Dawn niet zozeer een leider was, maar meer een meedogenloze dictator.
Die groep was opgelucht dat het gezeur met haar eindelijk voorbij was. Nu ook die creepy agent onderin die liftschacht ligt zullen ze het een stuk plezieriger hebben in het ziekenhuis.
Ik ben benieuwd of er nog mensen uit het ziekenhuis aansluiten bij Rick's groep. Echt een antwoord op die vraag was er niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh en ik zei toch al dat we Morgan niet meer gaan zien. Het zou me verbazen als ze Morgan dit seizoen nog een echte rol gaan geven, ik verwacht dat ze dat tot volgend seizoen gaan rekken met zo nu en dan een Sneak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Donstil schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:04:
Ooh en ik zei toch al dat we Morgan niet meer gaan zien. Het zou me verbazen als ze Morgan dit seizoen nog een echte rol gaan geven, ik verwacht dat ze dat tot volgend seizoen gaan rekken met zo nu en dan een Sneak.
Morgan in de tweede helft van dit seizoen zou nog kunnen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Ze wordt wel weer wakker. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 15:14

Player1S

Probably out in the dark

dammit!!! Had vanochtend helaas al dikke spoiler op facebook gezien. Ging seizoenen lang goed :(

Wel kut!! Beth veranderde van een zeurderige lekker ding in een kickass lekker ding net zoals haar zus.

Wel benieuwt wat 2e helft gaat brengen. DC is verleden tijd en er is geen echte vijand op dit moment.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:55

Satom

Verzamel ervaringen

Beth.. ;w Het verliep ook allemaal te soepel in mijn ogen, ik had al wel iets verwacht.. Maar dit, nee dit niet! Bah.. Jammer hoor!

Inderdaad enorme spoiler op Facebook vanochtend..

[ Voor 16% gewijzigd door Satom op 01-12-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 21:17
Die spoiler op facebook vanmorgen inderdaad.. tering zeg, wacht daar ff 24 uur langer mee.
Maar goed, de reacties op het bericht zijn ook vooral -licht gezegd- "not amused".

Was van "Red Wedding" geleden dat ik zo stil was van iemands dood, ook al wist ik dat het er aan kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Snap niet waarom dat iedereen zo positief is over Beth. Heb haar eigenlijk nooit heel interessant gevonden. Geen van haar acties in de serie zijn mij dan ook echt bij gebleven eerlijk gezegd.

Als er een iemand dood mocht dan was het in mijn ogen Beth wel. Eigenlijk was/is elk hoofd personage in de serie, in mijn ogen, interessanter dan Beth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Misschien heb ik dit gemist, maar ik zag ze weer op de bomen: weten we wat die markeringen op de bomen zijn?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 15:14

Player1S

Probably out in the dark

lasharor schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:08:
Snap niet waarom dat iedereen zo positief is over Beth. Heb haar eigenlijk nooit heel interessant gevonden. Geen van haar acties in de serie zijn mij dan ook echt bij gebleven eerlijk gezegd.

Als er een iemand dood mocht dan was het in mijn ogen Beth wel. Eigenlijk was/is elk hoofd personage in de serie, in mijn ogen, interessanter dan Beth.
Oogt leuk en maakte juist een positieve ontwikkeling door.
Op dit moment zit er, IMHO, niemand in die wel dood mag. Als ze al niet cool zijn, zit er nog genoeg rek in.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

macciez schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:21:
Misschien heb ik dit gemist, maar ik zag ze weer op de bomen: weten we wat die markeringen op de bomen zijn?
ik heb ooit gelezen dat Rick dat zou doen.. Alleen weet ik niet zeker of het klopt. We zien het immers. Niet(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:51:
dammit!!! Had vanochtend helaas al dikke spoiler op facebook gezien. Ging seizoenen lang goed :(

Wel kut!! Beth veranderde van een zeurderige lekker ding in een kickass lekker ding net zoals haar zus.

Wel benieuwt wat 2e helft gaat brengen. DC is verleden tijd en er is geen echte vijand op dit moment.
Van AMC ook gewoon. Wat een koekjosti's. :')
Ze weten precies wanneer welke aflevering waar uitgezonden word want ze verkopen de licenties. Beunhazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:26:
[...]

Van AMC ook gewoon. Wat een koekjosti's. :')
Ze weten precies wanneer welke aflevering waar uitgezonden word want ze verkopen de licenties. Beunhazen.
Ja dat zal hun boeien. Sommige zenders lopen 5 weken achter en dan blijven ze wachten.

First air is daarin gewoon de regel en dat is voor mij dan ook de reden dat ik al dat soort pagina's op Facebook niet like. Nieuws is er toch altijd laat en spoilers zit ik niet op te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:32:
[...]

Ja dat zal hun boeien. Sommige zenders lopen 5 weken achter en dan blijven ze wachten.

First air is daarin gewoon de regel en dat is voor mij dan ook de reden dat ik al dat soort pagina's op Facebook niet like. Nieuws is er toch altijd laat en spoilers zit ik niet op te wachten
Het is al lang niet meer zo dat je een pagina moet liken om content van die pagina in je timeline te krijgen. Als je iemand kent die dat liked is het alweer genoeg om dat pontificaal voor je neus te krijgen en het is nou niet echt iets waar je even overheen scrolled.
Ik vind dat AMC dat soort crap überhaupt niet moet posten, niet in deze vorm waar je er onmogelijk omheen kan, zeker niet binnen zo'n absurd kort termijn na de oorspronkelijke air date want dan geef je iedereen die hem niet dan en daar gezien heeft een dikke vette middelvinger.
Ik vind hun social media PR een stelletje amateurs dat ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Of je doet helemaal niet aan sociale media, heb je ook geen last van spoilers :+

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op maandag 01 december 2014 @ 22:41:
Of je doet helemaal niet aan sociale media, heb je ook geen last van spoilers :+
Je moet die comments op die pagina eens lezen en zien hoeveel mensen serieus suggereren dat je maar van Facebook af moet blijven. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou heb hem gekeken, maar wat een boring aflevering zeg. Er gebeurde bar weinig, en er is helemaal geen cliffhanger ofzo :/ Totaal geen gevoel van OMG ik MOET de volgende aflevering zien over 3 maanden. Beetje jammer dit. Vriendin en ik zaten allebei een beetje van.. "Ok.. dus... Afwas doen?", na afloop.
Ook totaal niets qua indicatie wat er nu nog kan gebeuren. Ze gaan weg uit het ziekenhuis, en that's it. Nieuwe locatie zoeken maybe.. Geen washington, iedereen is weer samen dus wéér reset naar 0 qua vooruitgang.

Beth dood, whatever. Miste haar totaal niet toen ze ontvoerd was en de afleveringen met haar waren maar mwah. Ze was nou niet bepaald een belangrijk character ofzo in de serie. Had eigenlijk verwacht dat Carol het loodje zou leggen. Dát zou een shock zijn.

Sowieso was het hele ziekenhuisgedoe maar mwah. Gevangenis, Terminus en Woodbury waren veel interessanter.

Mag hopen dat part 2 van S05 beter wordt want tot nu toe is het echt niets.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 01-12-2014 22:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lasharor schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:08:

Ik vond haar niet het interessantste karakter, maar ik heb er nog wel een paar die ik liever een exit had gegeven. Carl bijvoorbeeld. :X
Beth was naar mijn idee een interessante ontwikkeling aan het doormaken en had liever gezien hoe dat toegepast zou worden in de groep dan dit, maar je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Top aflevering! Maar had FOX nou zitten k knippen na de tweede break? Het ging van Rick die zei dat hij ging wachten op die agenten tot ze contact zouden leggen met Dawn, Carol die wakker word, break, en poef ze wandelen het ziekenhuis in.
Slordig van FOX of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04

BLACKfm

o_O

Nou. dikke bummer weer. Beth...

Van mij mocht iedereen dood behalve zij :-(. Maar zo heeft ieder wel zijn of haar favoriet.
Scrummie schreef op maandag 01 december 2014 @ 23:08:
Top aflevering! Maar had FOX nou zitten k knippen na de tweede break? Het ging van Rick die zei dat hij ging wachten op die agenten tot ze contact zouden leggen met Dawn, Carol die wakker word, break, en poef ze wandelen het ziekenhuis in.
Slordig van FOX of?
Ik zie alleen maar Rick die zegt " Radio your lieutenant...i'll wait' en dan gaat de sleutel in de ziekenhuisdeur.

Er zal wel te weinig tijd zijn geweest om het verhaal wat duidelijker in beeld te brengen...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Scrummie schreef op maandag 01 december 2014 @ 23:08:
Slordig van FOX of?
't Is van AMC, niet van Fox.

[ Voor 56% gewijzigd door Osiris op 01-12-2014 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Laatst online: 26-06 13:19
Holy shit dat einde zag ik niet aankomen met Beth! Had wel verwacht dat er iets zou gebeuren, gun fight oid. Maar headshot voor Beth nee..

Het einde was wel een beetje van meh, geen echte cliffhanger hoewel ik uiteraard uitkijk naar februari! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Dat weet ik, maar het is hier in NL op Fox, die TV zender hier. ;).

Overigens had ik ongelijk, was hetzelfde in de US episode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:54
Heeft iedereen Morgan wel gezien na de aftiteling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:35
Blijkbaar heeft niet iedereen het a la Marvel eindscene meegkregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:35
Donstil schreef op maandag 01 december 2014 @ 20:04:
Think again, Morgan heeft 3 volle minuten gekregen na de aftiteling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ook de hele actie van Beth niet was meer een suicide actie in mij ogen voor het zelfde geld hadden de 2 groepen elkaar af geknald omdat Beth zich niet kon inhouden. Nee voor mij mocht ze er eigenlijk vorig seizoen er al uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Satom schreef op maandag 01 december 2014 @ 21:36:
[...]
ik heb ooit gelezen dat Rick dat zou doen.. Alleen weet ik niet zeker of het klopt. We zien het immers. Niet(?)
Waren ze niet van de Terminus mensen?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Bobo221 schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:32:
[...]

Think again, Morgan heeft 3 volle minuten gekregen na de aftiteling 8)7
Bij mijn versie niet blijkbaar... :+

[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 02-12-2014 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 00:47:
Snap ook de hele actie van Beth niet was meer een suicide actie in mij ogen voor het zelfde geld hadden de 2 groepen elkaar af geknald omdat Beth zich niet kon inhouden. Nee voor mij mocht ze er eigenlijk vorig seizoen er al uit
Ik snapte er helemaal niets van... het sloeg als een tang op een varken, want inderdaad kon dit helemaal verkeerd uitpakken voor de hele groep, dus wat hadden de schrijvers voor ogen om Beth dit te laten doen? De meeste doden die vielen onder de hoofdpersonen pasten tot nu toe goed in het verhaal én waren schokkend. Dit was de eerste dode die alleen om de "shockvalue" leek te zijn geschreven, omdat er iemand dood moest in de midseason finale (zo leek het althans). Heel teleurstellend... :-(

Dit is ook voor het eerst dat ik een zijtak die niet in de comics voorkwam, niet zo veel vond toevoegen aan het verhaal en afbreuk deed aan de geloofwaardigheid van de verhaallijn.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Er was trouwens een paar afleveringen geleden, voordat het begon met Beth in het ziekenhuis een cliffhanger dat Daryl uit de bosjes komt en iets zegt als "I've gotta show you something". Is nooit meer op die cliffhanger aangesloten of heb ik iets gemist?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Gisteren op fox gekeken en in de reclame zaten spoilers voor de rest van hrt seizoen. Carol was bijvoorbeeld goed te zien in die beelden.

Overigens snapte ik die actie van Beth ook niet zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

MsG schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 04:02:
Er was trouwens een paar afleveringen geleden, voordat het begon met Beth in het ziekenhuis een cliffhanger dat Daryl uit de bosjes komt en iets zegt als "I've gotta show you something". Is nooit meer op die cliffhanger aangesloten of heb ik iets gemist?
Je hebt wat gemist.. Hij had Noah bij zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Angeloonie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 07:50:
[...]

Je hebt wat gemist.. Hij had Noah bij zich.
Maar we hebben toch niet gezien dat Noah daadwerkelijk uit de bosjes kwam lopen? Wel dat hij dus bij de groep was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
TrailBlazer schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 06:40:
Gisteren op fox gekeken en in de reclame zaten spoilers voor de rest van hrt seizoen.
Ja inderdaad. Er werd heel erg veel weg gegeven. Ook kon je zien dat

spoiler:
Rick 'bijna' werd gebeten in zijn arm. Zouden ze straks dan toch de strip gaan aanhouden? Rick met 1 arm minder? :D

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 02-12-2014 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Satom schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 07:56:
[...]
Maar we hebben toch niet gezien dat Noah daadwerkelijk uit de bosjes kwam lopen? Wel dat hij dus bij de groep was.
Uhh.. jawel hoor.. Michonne stond toen buiten bij het kerkje toen ze er uit kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:17
Die beth, wat een stomme doos is het ook weer he. Al met al zijn ze een Halve seizoen bezig om haar te vinden en terug te krijgen. Haalt ze zo een stunt uit. En Dawn die met de snelheid van het licht een pistool ook nog zo weet te richten voor een headshot, vanuit die positie... yeah right.

En die priester, ja joh ga lekker potje zielig doen voor een school vol met zombies die je kunnen zien. En lok ze dan ook nog mee naar de kerk. Goed bezig kerel. 8)7

ik heb mn gedachten bij deze serie altijd wel op 0 staan, maar als dan met dit komen kan ik alleen maar mn hoofd schudden. ach ja. 8)7

btw er is ook een andere zombie serie uit, iets van Z nog wat, iemand dat gezien ? (is het de moeite waard)

[ Voor 24% gewijzigd door fuqua op 02-12-2014 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Angeloonie schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:21:
[...]

Uhh.. jawel hoor.. Michonne stond toen buiten bij het kerkje toen ze er uit kwamen.
Klopt, Michonne hoort iets en ziet Daryl, hij zegt dan iets van kom maar en.. poef.. aflevering afgelopen :X En een paar afleveringen later zie je Noah dus al bij de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

fuqua schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:26:
...

btw er is ook een andere zombie serie uit, iets van Z nog wat, iemand dat gezien ? (is het de moeite waard)
Ik volg hem vanwege de actie, maar als je TWD al fouten vind bevatten dan is Z Nation echt niet goed voor je.

Ow ja én Radioactieve zombies 8)

[ Voor 44% gewijzigd door Afvalzak op 02-12-2014 09:34 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
Z-Nation.. Ik heb 2 afleveringen gezien. Ik vind de moeite niet waard. Vooral die baby :X en erg slecht geacteerd.

Wat ik namelijk niet begrijp is wat Beth nou op het einde begreep, over Noah. Iemand wel? Het was voor mij een wtf momentje. Ik vind het jammer dat Beth dood is, wel een mooi reactie van Daryl toen Beth dood geschoten werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wat ik ervan begreep was:
Dawn zei dat iedereen altijd terugkomt.. Hoe dan ook.. iedereen komt terug.
Ze deed het overkomen alsof mensen uit vrije wil terugkomen naar het ziekenhuis.
En Beth die snapte toen pas helemaal dat de mensen niet uit vrije wil terug komen naar het ziekenhuis, maar op een manier als deze.. Of dat ze weer gevangen worden of wat dan ook. Slavernij dus :)

Dit is mijn interpretatie iig... kan zijn dat ik er helemaal naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:38
Pretty boring season so far... Weinig actie en niet echt een goed verhaal ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Floris-K schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:08:
Wat ik ervan begreep was:
Dawn zei dat iedereen altijd terugkomt.. Hoe dan ook.. iedereen komt terug.
Ze deed het overkomen alsof mensen uit vrije wil terugkomen naar het ziekenhuis.
En Beth die snapte toen pas helemaal dat de mensen niet uit vrije wil terug komen naar het ziekenhuis, maar op een manier als deze.. Of dat ze weer gevangen worden of wat dan ook. Slavernij dus :)

Dit is mijn interpretatie iig... kan zijn dat ik er helemaal naast zit.
eigenlijk wel jammer, ik had juist gehoopt dat Rick als voormalig agent zijnde dawn en haar groep even flink toespreken hoe verkeerd bezig ze wel niet waren etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

fuqua schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 09:26:
En Dawn die met de snelheid van het licht een pistool ook nog zo weet te richten voor een headshot, vanuit die positie... yeah right.
Zoals ik het gezien en begrepen heb, had Dawn dat pistool nog steeds in haar hand toen Beth haar opeens stak met de schaar die ze gestolen had, en was het schot meer een reflex dan een bewuste actie.

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
Het vreemde in deze aflevering vond ik dat Rick de gewonde Bob 2 in koele bloede door het hoofd schoot.

Oke, hij was gevlucht en had die dame een dreun gegeven en wilde niet stoppen met rennen.

Vond het nogal een rare actie van Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Noppesnada schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:42:
Het vreemde in deze aflevering vond ik dat Rick de gewonde Bob 2 in koele bloede door het hoofd schoot.

Oke, hij was gevlucht en had die dame een dreun gegeven en wilde niet stoppen met rennen.

Zijn rug was gebroken. Bob 2.0 was al half dood. Dan is het 'aardiger' om hem meteen af te maken ipv hem achter te laten, om vervolgens zombielunch te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
even voor de mensen die Beth's reactie op het einde niet snapten

Tis vrij simpel de build up naar het einde laat Dawn en Beth een paar dialogen volgen, hierin probeerd Dawn Beth op een manier te indoctrineren met het hoe en waarom van Dawn's acties. Dawn is er stellig van overtuigd dat wat ze doet nodig is voor het behoud van haar groep.

Wat Beth wel ziet maar Dawn niet ( gezien dit soort mensen alleen maar ziet wat het wil zien ) is de manier waarop Dawn de boel als een soort van dictator bij elkaar houd ... zonder dat er echt een "leiding" is. Dawn heeft op het einde van het laatste dialoog ( voor de actie scene ) een duidelijk bericht aan Beth "jij zult nooit begrijpen wat het is om een dergelijke last die een persoon zoals ik draag te moeten dragen" Beth heeft als weer woord dat het niet meer dan een excuse is voor Dawn's doen en laten ( alhoewel niet in zoveel woorden uitgedrukt )

Nu naar de actie scene, op het moment dat Dawn Rick verteld dat hij Noah achter moet laten weet Beth dat er nog maar 1 oplossing is. Ze begrijpt ook donders goed dat dat 2 richtingen op kan
eerste richting: Beth steekt haar en in de verwarring die ontstaat schiet of Rick of Daryl Dawn neer hopelijk zorgt de verwarring en de dood van Dawn tussen een wapenstilstand. iedereen komt er mee weg inclusief Beth.
richting: Beth steekt Dawn en raakt gewond of erger ... dit is dus wat gebeurt is en we weten allemaal wat de conclusie is.

Beide richtingen waren beter dan het alternatief, niets doen en een gunfight tussen de 2 groepen zien met ik weet niet hoeveel dooien. Beth's reactie "i understand now" was dus bedoeld naar Dawn dat ze wel degelijk een dergelijke beslissing en last durft te dragen, dat en het feit hoe Dawn daad werkelijk in elkaar zit ondanks al haar goede bedoelingen. Tis jammer dat Beth het niet overleeft heeft, maar het heeft wel een resultaat de weg voor de 2 groepen om nu te fuseren. Beth heeft dit 100% ingecalculeerd en voor mij is ze niets meer dan een held..... maar waarom eindigen helden altijd als dooien in deze serie :P

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 16:02

zaiziks

Da da da

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:32:
[...]

Zoals ik het gezien en begrepen heb, had Dawn dat pistool nog steeds in haar hand toen Beth haar opeens stak met de schaar die ze gestolen had, en was het schot meer een reflex dan een bewuste actie.
Precies, je ziet na het schot ook vrij helder dat Dawn zich probeert te verdedigen, een "dit was niet de bedoeling"-zeg maar

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Mensen trouwens nog frame voor frame de botsing met Bob agent bekeken? Ik vond het er al raar en lelijk uitzien toen ik het zag tijdens het kijken, maar de frames zijn echt heel raar :-P, het lijkt wel gephotoshopped en verbogen. Niet om de serie af te doen, maar het verbaasde me een beetje dat het zo lelijk was gedaan.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
MsG schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:12:
Mensen trouwens nog frame voor frame de botsing met Bob agent bekeken? Ik vond het er al raar en lelijk uitzien toen ik het zag tijdens het kijken, maar de frames zijn echt heel raar :-P, het lijkt wel gephotoshopped en verbogen. Niet om de serie af te doen, maar het verbaasde me een beetje dat het zo lelijk was gedaan.
Gifje? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Noppesnada schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:42:

ik niet bewezen onbetrouwbaar, dus geen plek meer in de plannen, dus opruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 16:12
Ryan_ schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:54:
[...]

Zijn rug was gebroken. Bob 2.0 was al half dood. Dan is het 'aardiger' om hem meteen af te maken ipv hem achter te laten, om vervolgens zombielunch te worden.
Ehm, dat lijkt me moeilijk te beoordelen op dat moment. Ze hadden hem ook mee kunnen nemen naar het ziekenhuis.

Het is gewoon raar dat Rick een "redelijk" onschuldig persoon afmaakt. Die kannibalen begrijp ik, maar Bob2 ?

Ach, het is nou eenmaal zo.

Mijn dochter was trouwens goed over de zeik dat Beth dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
Noppesnada schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:26:
Ze was niet de enigste :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Noppesnada schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:26:
[...]

Het is gewoon raar dat Rick een "redelijk" onschuldig persoon afmaakt. Die kannibalen begrijp ik, maar Bob2 ?

Ach, het is nou eenmaal zo.

Bob2 was toch gewoon een gevaar voor de groep. Nu niet meer. Volkomen logisch.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Had hij maar moeten stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Precies. Don't say he didn't warn him!

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
De postcredit scene:

https://proxy-us.hide.me/...5JvRX744crG&b=5&f=norefer

Wel via een proxy, want AMC heeft het filmpje niet beschikbaar gesteld voor NL |:(

Werkt blijkbaar niet; directe link naar het YT kanaal van AMC: https://www.youtube.com/watch?v=NWHs2VIPTeo

[ Voor 22% gewijzigd door leonvw op 02-12-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Link werkt niet, redirect naar proxy-us.hide.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10:59

Barbas

Gallego!

Post credits zijn ook op youtube te vinden

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Cool, die had ik nog niet gezien. Lijkt er inderdaad op dat Rick de bomen bewerkt als wegwijzer voor Morgan. Ook is Morgen best goed uitgerust, met z'n kniebeschermers. Erg professioneel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Toch bizar dat Beth in het echt al 29 is. Ze ziet eruit alsof ze 17 kan zijn. :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 23:58

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Afvalzak schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:29:
Toch bizar dat Beth in het echt al 29 is. Ze ziet eruit alsof ze 17 kan zijn. :P
Dat is een goede eigenschap voor de porn industrie :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

BlackEyedAngel schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 12:34:
[...]

Dat is een goede eigenschap voor de porn industrie :)
_O- :Y

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Guillome schreef op maandag 01 december 2014 @ 19:11:
[...]
Waarom dan? Vind het wel stoer van zo`n serie. Maar Beth begon net leuk te worden, jammer
[...]
Omdat het een post apocalyptische wereld is waar een totale anarchie heerst en het de realisme van de dag is dat mensen doodgaan en het onrealistisch zou zijn als je een groepje superhelden zou hebben die niets zou overkomen. Had Kirkman nog gelijk in ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk een beetje boeiende aflevering. Begon gelijk lekker met Rick en Bob 2.
Beth's dood zag ik niet aankomen! M'n vriendin hield het niet droog :')
Verder vind ik het nog geen geweldig seizoen, maar ook niet slecht..

Nu wachten tot februari omfg. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
fuqua schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 10:16:
[...]

eigenlijk wel jammer, ik had juist gehoopt dat Rick als voormalig agent zijnde dawn en haar groep even flink toespreken hoe verkeerd bezig ze wel niet waren etc etc.
Rick heeft na alle seizoenen echt geen recht van spreken meer als het op "voorbeeldig gedrag" aankomt, niet als agent iig. Of dat hem aan te rekenen is, dat denk ik niet, maar hij heeft genoeg beslissingen genomen die op zijn minst, ook in de heersende omstandigheden, twijfelachtig zijn, zeker als agent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Fly-guy schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 14:38:
[...]

Rick heeft na alle seizoenen echt geen recht van spreken meer als het op "voorbeeldig gedrag" aankomt, niet als agent iig. Of dat hem aan te rekenen is, dat denk ik niet, maar hij heeft genoeg beslissingen genomen die op zijn minst, ook in de heersende omstandigheden, twijfelachtig zijn, zeker als agent.
Nee daar heb je gelijk in, maar door beth dr dood, weten rick en crew nog altijd niet wat voor sick shit er gaande is/was.
En eigenlijk begin ik te twijfelen of die verhalen van verkrachtingen door de agenten wel waar is !? Je hoorde alleen Dawn erover, If true, waarom beschermde die andere vrouwelijke agente dan de mannelijke agenten, waarom ging ze niet mee met Rick ? kan me niet voorstellen dat je als vrouw tussen de mannelijke verkrachters wil blijven (ongeachte of jij nu wel of niet word verkracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ze beschermen je wel dus liever zij dan ik kunnen ze denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Beth doodgeschoten werd :( Ik had eerlijk gezegd liever gezien dat zij het had overleven, want ik vond haar toch wel een sterk kararater omdat ze ja niet zo heel oud is en toch haar mannetje wist te staan. Ik ben nu wel uiteraard benieuwd naar die man die je op het einde zag, maar goed dat word dus wachten tot februari helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Bah, wat een zaad mid season finale.
Enorm naar einde ook. Ja Beth maar vooral ook hoe het in elkaar geflanst was.
Uiteindelijk werd het nu de tweede zelfmoordpoging van Beth.

Net als bij Terminus viel er veel meer met die ziekhuiscopsgroep te doen, zeker als je na gaat hoe lang er over die boerderij en die gevangenis gedaan is. Kerk idem, pastoor moest weer ff naar buiten, komt terug en verneukt direct alles daar. Beetje kort halve verhalen zonder echte uitdieping. Jammer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Ik heb de dood van Beth paar keer terug gekeken maar klopt niks van.

Paar minuten daarvoor had iedereen zijn wapens geholsterd inclusief Dawn, zelfs met zo'n clipje vast.

No way dat je zo snel dat wapen kan trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 18:57:
Ik ben nu wel uiteraard benieuwd naar die man die je op het einde zag, maar goed dat word dus wachten tot februari helaas.
Had het stuk met Morgan helemaal gemist. Zat niet in mijn versie van mn download. Dus maar even opgezocht.

https://www.youtube.com/watch?v=F2bRPl_8e6o

Voor degenen die hem ook gemist hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 23:22:
[...]

Had het stuk met Morgan helemaal gemist. Zat niet in mijn versie van mn download. Dus maar even opgezocht.

https://www.youtube.com/watch?v=F2bRPl_8e6o

Voor degenen die hem ook gemist hebben. ;)
Zat ook niet in mijn download idd maar ik zag dat Sickbeard vandaag nog een nieuwe versie had opgehaald. Daar zal het dan waarschijnlijk wel aan gezeten hebben.

Daar gaat mijn hele Morgan theorie trouwens :)

Pagina: 1 ... 42 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.