Ik vond het wel een interessante aflevering met idd veel verwijzingen (al dan niet kloppend) naar S01/Ep01
Viel bij het eerste keer kijken al meteen op:
- shot van de snelweg (de lantaarnpalen weer niet XD)
- Tank (geen idee of het zelfde is, want zullen wel meerdere zijn, gezien het leger daar was.. maar schijnt dus zelfde straat te zijn)
- Halve walker dat lijkt op Bicycle girl, nadat de van is neergestort
- Busje waar Noah en Daryll uiteindelijk mee wegreden (ook te zien in een eerdere shot)
- De tenten waar de walkers in zaten (idd erg grappig), deed me ook denken aan de kamp waar ze eerst zaten
Anyways, naast dat de van uiteindelijk raar viel van de brug, is het ook raar dat de (weinige) walkers veel later pas op de dak vielen, terwijl de walkers toch aan het pushen waren.
Dat de ziekenhuis-politie Daryll en Carol niet hebben gezien bij de achtervolging kan opzich wel, is wel pik donker... Maar volgens mij moet het ook akelig stil zijn in de omgeving, dat je naast je eigen auto vast nog een ander auto kunt horen, toch?
De walkers in de tenten en slaapzakken zijn erg leuk en creatief bedacht... maar zijn ze allemaal in de slaapzakken dood gegaan?
ook als ze allemaal al 'stervende' (ziek) waren, dan nog zullen ze niet tegelijk turnen.. denk dat je niet in je slaapzak zal blijven als je een walker naast je ziet liggen opeens
[
Voor 18% gewijzigd door
Eek2nd op 19-11-2014 15:36
]