[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 41 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe kerel heet Noah.

Btw, het vrachtwagentje wat Daryl uiteindelijk gebruikt om te vluchten, kwam me ook enigszins bekend voor. Alsof ze die ook al eerder hebben gebruikt, maar ik kon het niet bevestigen.

De flashbacks naar de eerdere gebeurtenissen vond ik overigens ook cool gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

Dreanor schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:20:
[...]

...

Ik denk eerder andersom, dat de mensen van het ziekenhuis (in die auto) expres Carol aangereden hebben!

...
Dat zou kunnen als in dat ze bewust niet geremd of uitgeweken hebben. Kan niet een 'idee' zijn geweest omdat ze pas net het gebouw kwam uitrennen. Dan moeten we ze heeeeul goed kunnen anticiperen ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 18-11-2014 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:51

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het lijkt wel dezelfde tank te zijn, of in ieder geval hetzelfde model. Genoeg kenmerken die overeen komen, waaronder die grote 'V' op de zijkant :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:36
Fruitschaal schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:29:
Er zitten meerdere verwijzingen in naar seizoen 1.. Waaronder inderdaad de tank.. Ik denk overigens wel dat het 'dezelfde' tank is.. Nog eerder in de aflevering waarbij Carol/Daryl de auto met het witte kruis volgen, rijden ze op de autoweg waar Rick in seizoen te paard overheen ging.
Daarnaast staan Daryl en Carol op de hoek van Fairley street. Dit is de straat waar Rick zijn eerste zombie-meeting had.. ( deze link was mij overigens niet opgevallen )

Visuele ondersteuning autoweg:
[afbeelding]
De lantaarnpalen komen ook als paddenstoelen uit de grond... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:15
Celluiar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:44:
[...]

Oei. Die is wel heel slordig inderdaad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaveHam
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

HaveHam

I've done worse

Ook het viaduct schaalt mee met het vervoerende object.

Suspect: Id like to see a warrant?
Vic Mackey: Id like to see Anna Kournikova naked on a waterbed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Celluiar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:44:
[...]

En opeens staat er een grote bus tussen :)

Edit: jullie hebben gelijk :z

[ Voor 6% gewijzigd door Afvalzak op 18-11-2014 14:26 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celluiar
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:36
Afvalzak schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:19:
[...]

Die bus is wellicht te verklaren door het feit dat de afbeelding uit seizoen 1 meer is ingezoomd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die kan in de linker shot net buiten beeld zijn. De rechter is namelijk van verder weg. Zie de trein aan de rechterkant. :P

Wat zien die auto's op de linker er trouwens gigantisch nep en gephotoshopped uit, vooral dat wrak lijkt nergens op _O-

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 18-11-2014 14:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
[...]

Dat zou nog wel kunnen kloppen. Foto rechts is van verder 'genomen'. Kijk maar naar de trein (gat tussen de wagons). Staan daardoor ook meerdere gebouwen op.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan_ op 18-11-2014 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:08

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:17:
Btw, het vrachtwagentje wat Daryl uiteindelijk gebruikt om te vluchten, kwam me ook enigszins bekend voor. Alsof ze die ook al eerder hebben gebruikt, maar ik kon het niet bevestigen.
In seizoen 1 hadden ze hetzelfde vrachtwagentje toen ze uit Atlanta ontsnapte.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Maar waar kwam dat vrachtwagentje nu opeens vandaan?

Die val van dat busje kon niet, zie boven. Dat een gewonde Carol zomaar ineens zonder te kijken naar buiten rent waar die auto net toevallig een mooie snelheid had, sloeg nergens op maar moest voor het verhaal om Carol in dat ziekenhuis te krijgen.

Waar had Daryl eigenlijk die peuk vandaan toen hij besloot Noah toch maar te helpen?
Viel nog mee dat er in dat kantoor gewoon een simpele laptop onaangeroerd stond en niet een MS Surface die de boel nu sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Laatst online: 28-08 15:07
sambalbaj schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:59:

Die val van dat busje kon niet, zie boven. Dat een gewonde Carol zomaar ineens zonder te kijken naar buiten rent waar die auto net toevallig een mooie snelheid had, sloeg nergens op maar moest voor het verhaal om Carol in dat ziekenhuis te krijgen.

Waar had Daryl eigenlijk die peuk vandaan toen hij besloot Noah toch maar te helpen?
Viel nog mee dat er in dat kantoor gewoon een simpele laptop onaangeroerd stond en niet een MS Surface die de boel nu sponsoren.
Noah had een slof gevonden daar heeft ie er 1 uit gepakt toen Noah onder die kast zat.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Die stond daar verborgen achter het hek.

Uit de tas van Noah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04

Sigaretten had hij afgepakt van Noah toen die boekenkast op hem viel.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Ik vond het een mooie aflevering. Inderdaad minder actie, maar wel mooie verhaalopbouw en een urban setting (buiten) waar ik wel weer eens aan toe was. En daarbij leuk wat knipogen naar S01.

Wel wat slordigheden (die al genoeg voorbij zijn gekomen), maar daar kan ik niet van wakker liggen. De flashbacks van Carol verklaarden ook e.e.a. en vertelden veel over hoe zij zich ontwikkelt als persoon.

Die zombie in die tent vond ik wel weer heel erg komisch moet ik zeggen. En dan die zombies in die slaapzakken!! :)

Ik denk dat ze Carol expres aanreden (hoe moeilijk ook met die snelheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:13
Bootje schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 16:48:
Ik denk dat ze Carol expres aanreden (hoe moeilijk ook met die snelheid).
Dat lijkt mij duidelijk, dat is de manier om aan nieuwe "rekruten" te komen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 12:08

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat mij opviel is wanneer die ziekenhuis agent uitstapt na de autoachtervolging van Daryl en Carol dat ie punt 1 niet is opgevallen dat Daryl en Carol achter hem aan reden. Zoveel ruimte was er niet tussen hun en aangezien er niet meer zoveel auto's rondrijden moet dat wel opgevallen zijn. Punt 2: wanneer ie terugloopt en de walker hoort beuken tegen de auto van Daryl en Carol het hem niet eens opgevallen is dat toen hij daar voorbij reed die auto daar nog niet stond.... right.. 8)7

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:35

Polycom

Poes van goud

Het is weer The Walking Dead: GTST geworden. Jammer, seizoen begon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:56:
Wat mij opviel is wanneer die ziekenhuis agent uitstapt na de autoachtervolging van Daryl en Carol dat ie punt 1 niet is opgevallen dat Daryl en Carol achter hem aan reden. Zoveel ruimte was er niet tussen hun en aangezien er niet meer zoveel auto's rondrijden moet dat wel opgevallen zijn. Punt 2: wanneer ie terugloopt en de walker hoort beuken tegen de auto van Daryl en Carol het hem niet eens opgevallen is dat toen hij daar voorbij reed die auto daar nog niet stond.... right.. 8)7
Het idee is "nacht" en "donker"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zeror schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:56:
Daryl had de lichten van hun auto uit, dan zie je in een totaal onverlichte omgeving met licht van je dashboard in je eigen auto echt niet dat er wat achter je zit hoor :)
Op die straat zal hij ook wel weinig gezien hebben, 's nachts is het flink donker zonder enige verlichting van lampen of de maan. Tuurlijk zie je wat, maar ik kan e best voorstellen dat als hij die auto al zag, hij dat niet heel vreemd gevonden zou hebben.

Wij zagen als kijker veel meer, maar dat is puur omdat naar een pik zwart scherm staren niet interessant is ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 18-11-2014 19:40 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:23

Scrummie

Think different

Celluiar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:22:
[...]

Die bus is wellicht te verklaren door het feit dat de afbeelding uit seizoen 1 meer is ingezoomd ;)
Ingezoomt, en perspectief is nét wat anders.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Edit: jullie hebben gelijk :z
Zeker weten. ;)
Die lantaarnpalen is dan wel weer raar. :)

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2z8uqsz.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 18-11-2014 20:32 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:15
Hoe kunnen jullie überhaupt nog ergens van genieten met al dat ge-anlyse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

sjaool schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:30:
[...]

Zeker weten. ;)

[afbeelding]
Klopt. Die lantaarnpalen stonden er eerst niet. Als je de twee over elkaar legt dan kloppen ze precies, de treinwagons, de auto's links, allemaal precies hetzelfde, op wat planten en kapotte dingen na, maar ze hebben dus gewoon hetzelfde beeldmateriaal gebruikt en daar wat lantaarnpalen bij geplakt :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Bobo221 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:08:
Ga maar eens een film kijken met bepaalde mensen. 20x tijdens een film moeten horen wat er allemaal niet klopt. Ik lees het liever dan dat ik het hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
sjaool schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:30:
[...]

Zeker weten. ;)

[afbeelding]
In het echt staan ze er weer wel. (Freedom Parkway - Boulevard)

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2d/Atlanta,_Panorama_bei_Nacht.jpg

Misschien dat ze een nieuwe foto hebben gebruikt en vergeten zijn de lantaarnpalen weg te shoppen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Fruitschaal schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:57:
En de bonusronde voor de bus-drop. Die inderdaad alles behalve logisch was:

http://gfycat.com/ColossalClassicDog
Het grappige is dat het beeld in de van ook nog lijkt alsof ze op hun neus gaan landen en dat busje op z'n kop laten landen had nog steeds gekund (stevig in de gordels en de zombies konden op de onderkant van de bus vallen). Maar ja, dat soort "gestuntel" is weer grappig als dat we dat over een paar jaar weer terugzien :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:34:
[...]

In seizoen 1 hadden ze hetzelfde vrachtwagentje toen ze uit Atlanta ontsnapte.
Bedankt voor de bevestiging. Mooi al die verwijzingen voor de oplettende kijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
Idd, ik denk als je elke serie / film zo uitvoerig bekijkt dat je altijd wel zoiets hebt van dit klopt niet of dat klopt niet. Ik kan me zelf nooit zo druk maken om die 'kleine' foutjes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Dat met die bus die overduidelijk op zijn dak zou landen was wel érg slordig hoor. Inderdaad was het beeld vanuit de van ook anders.

Maar dat genitpick op kleine dingetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ach dat het opvalt is 1, de mate van irritatie is 2 ;)

Het valt mij op, maar boeit mij niet voor het verhaal.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Snap trouwens niet waarom ze bij het busje niet gewoon het shot van de binnenkant er uit hebben gelaten, of flink hebben ingekort, bijv. enkel 1 seconde oid en dan gewoon het neerkomen. Dan lijkt het iig minder stom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

In de 80er jaren hadden ze zich helemaal de haren uit het hoofd kunnen trekken. Wat er allemaal wel niet klopte in Knight Rider, The A-Team of Airwolf... :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik vond het wel een interessante aflevering met idd veel verwijzingen (al dan niet kloppend) naar S01/Ep01
Viel bij het eerste keer kijken al meteen op:
- shot van de snelweg (de lantaarnpalen weer niet XD)
- Tank (geen idee of het zelfde is, want zullen wel meerdere zijn, gezien het leger daar was.. maar schijnt dus zelfde straat te zijn)
- Halve walker dat lijkt op Bicycle girl, nadat de van is neergestort
- Busje waar Noah en Daryll uiteindelijk mee wegreden (ook te zien in een eerdere shot)
- De tenten waar de walkers in zaten (idd erg grappig), deed me ook denken aan de kamp waar ze eerst zaten

Anyways, naast dat de van uiteindelijk raar viel van de brug, is het ook raar dat de (weinige) walkers veel later pas op de dak vielen, terwijl de walkers toch aan het pushen waren.

Dat de ziekenhuis-politie Daryll en Carol niet hebben gezien bij de achtervolging kan opzich wel, is wel pik donker... Maar volgens mij moet het ook akelig stil zijn in de omgeving, dat je naast je eigen auto vast nog een ander auto kunt horen, toch?

De walkers in de tenten en slaapzakken zijn erg leuk en creatief bedacht... maar zijn ze allemaal in de slaapzakken dood gegaan? 8)7
ook als ze allemaal al 'stervende' (ziek) waren, dan nog zullen ze niet tegelijk turnen.. denk dat je niet in je slaapzak zal blijven als je een walker naast je ziet liggen opeens :F

[ Voor 18% gewijzigd door Eek2nd op 19-11-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Facebook at it again: CrazyRickGrimes

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10306460_579630712182652_30717723111307791_n.jpg?oh=f4dbfa2579851497356c1ef5998298a1&oe=551B649E&__gda__=1427715683_10bfb7ce796002cc857b63c192670cfb

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 22:49
Waarom denken velen dat de ziekenhuis politie Daryl en Carol niet gezien hebben?

Die agent keek toch een behoorlijke tijd richting de auto waar ze in zaten. Reageerde niet maar dat was wellicht zijn bedoeling. Zodat ze later Daryl en Carol hebben kunnen volgen en zo ook de aanrijding goed hebben kunnen timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Dan moet je wel heel goed timen dat Carol precies op dat moment naar buiten rent met of zonder enig oponthoud in het gebouw zelf
(Wat ik daarom dus ook niet denk dat de zieke-politie (lekker dubbelop :p ) express Carol aanreed)

• Ryan_
Nog meer slordigheden :D

S01E02:
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.moviepilot.com/normal_twd102-002287-1-the-road-to-atlanta-is-paved-with-good-intentions-in-the-walking-dead.webp?width=640&height=360

S02E01:
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.moviepilot.com/normal_twd201-000141-the-road-to-atlanta-is-paved-with-good-intentions-in-the-walking-dead.webp?width=640&height=360

Wie heeft daar een omheining neergezet? :9

Zelfde shot, alleen dan in het echt:
Afbeeldingslocatie: http://imageserver.moviepilot.com/screenshot-2014-11-19-at-3-20-32-pm-the-road-to-atlanta-is-paved-with-good-intentions-in-the-walking-dead.webp?width=640&height=376

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Ach, die kleine foutjes heb je in elke serie wel. Vond het wel een prima aflevering en eigenlijk wel leuk dat ze weer eens terug zijn in de grote stad waar de dreiging van walkers toch een klap groter is. Bevrijding van Beth en Carol zal wel de season finale worden vermoed ik, als er nog maar twee afleveringen te gaan zijn.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Ryan_
XyritZz schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:35:
Ach, die kleine foutjes heb je in elke serie wel. Vond het wel een prima aflevering en eigenlijk wel leuk dat ze weer eens terug zijn in de grote stad waar de dreiging van walkers toch een klap groter is. Bevrijding van Beth en Carol zal wel de season finale worden vermoed ik, als er nog maar twee afleveringen te gaan zijn.
Mid-season finale :) Seizoen 5 gaat op 8 februari weer verder met de finale op 29 maart.

• Denzis
Als ik het goed begrijp komen er dus nog 2 en dan weer een lange pauze?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Hier zat ik ook even om te grinniken. IK dacht echt "Oh fuck ze gaan op het dak vallen en daardoor moet Carol naar het ziekenhuis, maar gelukkig is de kat/bus op zijn pootjes geland. :D

Last.fm | Code Talks

• Ryan_
Denzis schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:49:
Als ik het goed begrijp komen er dus nog 2 en dan weer een lange pauze?
Klopt. 30 november is voorlopig even de laatste.

• Denzis
Ryan_ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:59:
[...]

Klopt. 30 november is voorlopig even de laatste.
Shit, jammer dat alles een beetje aan het aflopen is.. december maand is juist lekker voor series :)

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Ryan_ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:27:
Nog meer slordigheden :D

S01E02:
[afbeelding]

S02E01:
[afbeelding]

Wie heeft daar een omheining neergezet? :9
zoom is helemaal anders, dus wie heeft al de autos een honderd meter verplaatst,
gebouw links heeft een nieuwe gevel
tiretracks op de vrije baan zijn helemaal anders
Hoogte van muurtje tussen de rijbanen is anders.

Maar ach dat valt allemaal alleen op bij een side by side vergelijking

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Ryan_ schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
[...]

Mid-season finale :) Seizoen 5 gaat op 8 februari weer verder met de finale op 29 maart.
Ah oke, dat wist ik niet. Net als vorig seizoen dus.

Vind dat eigenlijk wel lekker, rond de feestdagen toch geen tijd om series te kijken dus dan komt er ook geen bulk in m'n 'To watch' lijst te staan. Daarnaast vind ik het soms verschrikkelijk om zo lang te moeten wachten op nieuwe seizoenen van bijv. Game of Thrones en House of Cards. Twee kleinere pauzes is dan lekkerder dan één hele lange pauze.

Volgens mij is het inmiddels ook bevestigd dat er een spin-off komt toch van TWD? Is er ook al iets over bekend wanneer het eerste seizoen hiervan begint, of is dat echt nog in pre-productie fase?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ik vond eigenlijk alleen de auto-drop een beetje knullig.. Dat hadden ze makkelijk anders kunnen editen.. Maar goed, ik vond het een mooie aflevering van Daryl, Carol en Noah . Voor mij hoeft het niet altijd keiharde actie te zijn en kan het 'gtst-gehalte' toch wel waarderen. Het is simpelweg een dramaserie die toevallig in een zombie walker-apocalypse afspeelt.. Er gebeurt meer shit met mensen <-> mensen dan met mensen <-> walkers en dat vind ik absoluut niet erg.. Aangezien de aanleiding van de ruzies tussen mensen moet worden opgebouwd, kan ik characterontwikkeling ook erg waarderen.

Overigens zit inderdaad in elke serie wel onlogische dingen. Ik vind het allang mooi dat ze die verwijzingen naar seizoen 1 doen, dat daar wat 'mankementen' inzitten die je alleen ziet als je ze naast elkaar legt.. Pas de problem.. Dat de Walkers langzaam hun stad weer opbouwen en straatlantaarns neerzetten, vind ik geen probleem..

PSN: Fruitschaaltje

• Eek2nd
Ik stoor mij ook niet zo aan de foutjes/onlogische dingen (tenzij erg overdreven)
die zitten idd wel in alle series en films..
Maar achteraf wel leuk om over te praten ;)

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bouwen de walkers de stad weer op? Handig! ;)

Ik ben het met Fruitschaal eens dat het drama-aspect de serie zo goed maakt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:19
Eek2nd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:30:
[...] De walkers in de tenten en slaapzakken zijn erg leuk en creatief bedacht... maar zijn ze allemaal in de slaapzakken dood gegaan? 8)7
ook als ze allemaal al 'stervende' (ziek) waren, dan nog zullen ze niet tegelijk turnen.. denk dat je niet in je slaapzak zal blijven als je een walker naast je ziet liggen opeens :F
Ik kreeg het idee dat ze waren neergeschoten. Er zaten iig rare ronde bloedvlekken met gaten op 1 van de slaapzakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Caelorum schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 13:11:
[...]

Ik kreeg het idee dat ze waren neergeschoten. Er zaten iig rare ronde bloedvlekken met gaten op 1 van de slaapzakken
Oke, dat heb ik niet opgemerkt.. Dat zou dan ook kunnen.
hoewel als er 1 wordt neergeschoten, de anderen ook zullen proberen eruit te kruipen
En ze hebben de deuren met kettingen op slot gedaan, dus anderen kunnen moeilijk binnenkomen om ze te vermoorden zonder dat ze wakker worden gemaakt

Heb gisteren een ander theorie op gevonden: Ze zijn doodgevroren in de winter, dus allemaal dood in hun slaap (En als je al wakker wordt omdat iemand is geturned, kan je door de ondekoeling niet bewegen)

Maar om in de winter in de loopbrug te slapen is ook niet handig (ook al ben je opgesloten door walkers (ze hebben zelf de deuren geforceerd met kettingen) moet je toch een keer weg voor supplies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Doodvriezen zou misschien kunnen maar Atlanta is wel vrij warm. Denk dat het misschien met uitschieters daar weleens -10 celsius kan worden maar veel meer ook niet. Vries je dan dood in een slaapzak op een loopbrug? Laat je daar dan door verassen?
Dat ze doodgeschoten zijn was me niet opgevallen maar ik heb er ook niet over nagedacht hoe het zou kunnen dat ze op een afgesloten loopbrug allemaal geturnt zijn maar immobiel in een tent of slaapzak.
Vreemd inderdaad.

Leuk om dit topic te lezen. Mij vallen dit soort dingen bijna nooit op. Enige wat mij opgevallen was in deze aflevering was het naar beneden vallen van de auto ik dacht ook dat die op zijn kop moest landen.

Ik denk nog wel steeds, ook al eerder geroepen, dat de ziekenhuis politie echt wel door hadden dat ze gevolgd werden en ze zo Carol hebben kunnen "pakken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nah, ik denk het niet. Ze zijn gewoon op de geweerschoten afgekomen die ze hebben gehoord tijdens hun dagelijkse tripje de stad in. En ze waren natuurlijk al dicht bij het ziekenhuis dus de kans dat ze in de buurt waren is best groot.

[ Voor 28% gewijzigd door Caelorum op 22-11-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is de populariteit van de serie toch alsnog tanende, dat er daarom maar 8 afleveringen zijn dit seizoen? Bij seizoen 1 snap ik het nog, dan moet men toch kijken of het aanslaat, maar dit vind ik wel echt kort voor een 5e seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:30
Jorgen schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:23:
Is de populariteit van de serie toch alsnog tanende, dat er daarom maar 8 afleveringen zijn dit seizoen? Bij seizoen 1 snap ik het nog, dan moet men toch kijken of het aanslaat, maar dit vind ik wel echt kort voor een 5e seizoen.
Een korte winterstop. 8 februari de resterende 8.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, is best normaal zo'n winterstop. Vooral in series waar het langer dan een week duurt om een aflevering op te nemen. Dan gaan ze na een aantal afleveringen opnemen uitzenden en tegen de tijd dat ze de winterstop hebben bereikt kunnen ze de resterende, zeg laatste 4, opnemen, zodat het seizoen compleet is. Geen idee of dat hier ook zo is overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Jorgen schreef op zondag 23 november 2014 @ 00:23:
Er is altijd een mid season break...... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Caelorum schreef op zondag 23 november 2014 @ 10:54:
Ja, is best normaal zo'n winterstop. Vooral in series waar het langer dan een week duurt om een aflevering op te nemen. Dan gaan ze na een aantal afleveringen opnemen uitzenden en tegen de tijd dat ze de winterstop hebben bereikt kunnen ze de resterende, zeg laatste 4, opnemen, zodat het seizoen compleet is. Geen idee of dat hier ook zo is overigens.
Het schieten is wel al klaar, maar het editten en (vooral) het gedeelte van de CGI effects nog niet. Een mid-season break geeft de tijd om dat af te maken en toch redelijk veel afleveringen in 1 seizoen te doen. Vergelijk de 16 afleveringen van TWD met de 10 van GoT.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Sukkel schreef op zondag 23 november 2014 @ 19:52:
[...]

Het schieten is wel al klaar, maar het editten en (vooral) het gedeelte van de CGI effects nog niet. Een mid-season break geeft de tijd om dat af te maken en toch redelijk veel afleveringen in 1 seizoen te doen. Vergelijk de 16 afleveringen van TWD met de 10 van GoT.
Het maken van een aflevering GoT is wel even een flinke bak meer werk hoor.
Hoger budget, veel meer acteurs, veel meer film locaties, meer CGI enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

KillerAce_NL schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:52:
[...]

Er is altijd een mid season break...... :?
Mijn Sickbeard gaf aan dat dit seizoen maar 8 afleveringen zou hebben, vandaar mijn vraag. Kennelijk heeft de website waar hij zijn informatie vandaan haalt (thetvdb, denk ik) dus ook het seizoen nog niet aangevuld.

@anderen: thanks voor de uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...]

Met opnemen bedoelde ik dan ook het hele proces van papier maar uitzenden. Na het editen moet je zelfs de marketing mensen nog de kans geven wat shots te nemen en die te gebruiken. Dus daar kan je ook nog minimaal een dag per aflevering voor uittrekken denk ik. Al met al denk ik dat 2,5 week voor 1 aflevering wel redelijk in de buurt komt. Voor GoT zal dat meer richting de 3 a 4 weken gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:04

BLACKfm

o_O

Nou, weer een aflevering waarin je hoopt dat het spannend wordt en er weer niks gebeurd met een einde waarvan je zegt 'Je verwacht het niet [/sarcamse]'.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Napalm walkers :P
Wel apart enigszins apart dat die nog zo roze van kleur waren. Gedurende de seizoenen worden de walkers steeds kleurlozer maar deze waren net pasgeboren biggetjes, zo roze :P

Die aanval van Bob2 zagen we natuurlijk redelijk vlot aankomen, gesmolten vriend my ass.

Wat is de gedachte van Dawn met die sleutel van de medicijnkast? Wil ze oprecht dat Carol het overleeft en wil ze alleen sterk overkomen op haar personeel/onderdanen, of luist ze Beth er in door te zeggen dat ze die sleutel gestolen heeft om zo een reden te hebben om haar zonder pardon af te maken?

Go Daryl met bowling ball walker :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
BLACKfm schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:36:
Nou, weer een aflevering waarin je hoopt dat het spannend wordt en er weer niks gebeurd met een einde waarvan je zegt 'Je verwacht het niet [/sarcamse]'.
Ppfff dat einde hè. Toen die Dude begon te praten had ik al door dat er "iets" mis zou gaan. Beetje slappe oplossing.

Kiezen de serie schrijvers hier nou voor of zit zoiets ook in de comics?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Einde is te jammer en niet nodig. Waarom kiezen ze toch voor zulke simpele onzin in verder zo`n goeie serie?

[ Voor 14% gewijzigd door Guillome op 24-11-2014 20:37 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Pff bij z'n eerste kuch merkte je al dat dit zou gebeuren... dit is wel erg jammer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:46

MsG

Forumzwerver

Ik vond het een beetje random opeens dat die politie er aan kwam toen Noah rondschoot. Dat leek op een heel andere plek, of heb ik iets gemist?

Vond het wel een goede aflevering verder, wel smerig gedeelte dat Daryl die skull pakt om te meppen :-P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 18:40

odan

The dark side is within all!

er werden schoten gehoord vanaf het dak van het ziekenhuis, dus stuurden ze er mensen op af. snap alleen niet waar cop #3 wegkwam. aangezien ze volgens mij 2 mensen stuurden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:50
Erg jammer inderdaad. Je zag vooral duidelijk aankomen dat bob2 iets van plan was
Dat ze zo makkelijk mee gaat en dan ook nog naar een andere ruimte was dan ook een beetje jammer.

Ook toen de priester de machete pakte en zei dat hij moest gaan liggen wist je al genoeg. Ik verwacht dan ook dat we de volgende keer gaan zien hoe wat walkers de kerk binnen komen via het gat in de vloer. En dat michone en Carl vervolgens moeten vluchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 15:49
Volg deze serie nu al vanaf dag 1 en dit seizoen vind ik tot nog toe erg interessant en vlot.
De vorige seizoenen kende meestal een wat trage opbouw en voortgang met enkele piekmomenten. Dit seizoen is wat meer actiegericht en dat bevalt mij persoonlijk wel.

Deze aflevering was wel in mijn ogen wel goed en geeft wat interessante plotwendingen weer

Helaas kwam bob2 (bedankt voor de naam Robbie T) zijn verhaal iets te weemoedig over waardoor het einde niet als een verassing kwam.

Waar die 3e agent vandaan kwam weet ik ook niet. Die Dawn stuurde over de radio maar 2 agenten op stap.

De volgende aflevering is alweer de laatste voor de winterstop..... Dus die zal wel een kleine cliffhanger bevatten. Ik ben benieuwd, maar ik denk dat deze zich rondom de kerk zal plaatsvinden. Of beide plekken kan ook een optie zijn
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

odan schreef op maandag 24 november 2014 @ 21:59:
er werden schoten gehoord vanaf het dak van het ziekenhuis, dus stuurden ze er mensen op af. snap alleen niet waar cop #3 wegkwam. aangezien ze volgens mij 2 mensen stuurden.
Ze zeggen dat de machtspositie zeer kwetsbaar is in het ziekenhuis. Zou kunnen zijn dat de derde agent een van de agenten is die de macht willen overnemen en dus de andere agenten volgde ofzo om te kijken of de machtsverhouding niet verschuift. Maar dat is misschien wat ver gezocht.

Of zou hij van het dak alles gezien hebben, gezien ze het hadden over een persoon die op het dak de uitkijk houdt en dat hij iemand gestuurd heeft (maar waarom dan maar 1 als er 5 mogelijke vijanden zijn)?

Wel jammer idd, dat het einde zo voorspelbaar is.

En waarom zou je op zo'n moment munitie verspillen?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:35
Slechtste aflevering van het seizoen wat mij betreft. Amper ontwikkeling in de karakters, twee verhaallijnen die er niet toe deden (Abraham, Gabriel).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
TooTall_NL schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:00:
V

Helaas kwam bob2 (bedankt voor de naam Robbie T) zijn verhaal iets te weemoedig over waardoor het einde niet als een verassing kwam
.
Ik heb het ook maar van Spike_Wolf ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

cheiron schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:05:
Slechtste aflevering van het seizoen wat mij betreft. Amper ontwikkeling in de karakters, twee verhaallijnen die er niet toe deden (Abraham, Gabriel).
Ben ik niet met je eens. Abraham wordt van binnen getergd door de leugens van Eugene en daardoor het verlies van de cure in Washington; het verlies van zijn vrienden die gestorven zijn om Eugene te redden en vooral het verlies van de laatste vastigheid en hoop die hij nog had. Hij maakt opnieuw een zeer traumatisch proces door. Hij is boos, woedend zelfs en in zichzelf gekeerd. De vraag is hoe hij hier uit komt.

Gabriel is "ontsnapt" van de mensen die hem weliswaar al meerdere keren gered hebben, maar die ook zijn kerk "onteerd" hebben. Verder vlucht hij van de plek waar hij misschien wel het meest van houdt, maar die hem ook herinnert aan zijn omacht/zonde. (You'll burn for this; het overlijden van Bob; de aanval van de overlevenden van Terminus.) Wat gebeurt er nu verder met hem? Wordt hij een deel van de groep? Sterven er nog meer mensen omwille van hem? Kunnen er walkers binnenkomen via zijn ontsnappingsgat? Etc.

Als ze hier verder helemaal niks mee doen, lijkt het misschien nutteloos, maar dan heeft het in elk geval bijgedragen aan de huidige opbouw van de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TooTall_NL
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 15:49
cheiron schreef op maandag 24 november 2014 @ 23:05:
Vond het ook niet de slechtste.. Wat je wel vaak ziet is dat de een na laatste aflevering voor een periode van afwezigheid wat opbouwend is.
Opbouwend in de zin van: Er wordt een basis gelegd naar een grotere gebeurtenis.

Mijn verwachting: Het lukt ze beth en carol mee te krijgen na een heftige confrontatie. Dawn blijkt redelijk mee te onderhandelen, maar enkele andere niet en deze grijpen de macht in het ziekenhuis. Na het vrij vechten van beth en carol sluit Dawn of de dokter zich bij de groep.

Verder zal de groep in ieder geval deels herenigd worden. Met een centrale rol voor de achterblijvers in de kerk in de cliffhanger.

Ik verheug me erop en hoop dat er nog wat plotwendingen volgen. Maar de hoeveelheid actie en gore in dit seizoen bevalt me goed. Men moet echter wel waken voor genoeg diepgang in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:45

Cyphax

Moderator LNX
[...]

Maar toch... vroeger kregen series rustig 24 afleveringen per seizoen. In elk geval series als 24 (:+) en The X-Files vroeger.
Aan de andere kant zal het ook wel wat meer tijd kosten om een show als TWD met veel make-up en misschien veel CGI en andere digitale effecten te maken...
Aan de andere andere kant is TWD de laatste paar afleveringen qua effecten niet zo speciaal. Op het moment dat ze zombies tegenkomen wel, maar dat is al lang niet meer de hoofdmoot. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 12:12
We weten natuurlijk niet wie er allemaal verkrachters zijn van die agenten, dat zijn de mensen die de macht willen overnemen in het ziekenhuis.
Ik vermoed nu eigenlijk ook, dat Bob2 bij de groep verkrachters hoort, Die vrouwelijke agente die bij hem was, was wel erg snel stil toen hij zei STFU. De mannen van het ziekenhuis hadden allemaal wel heel snel hun verhaaltje klaar over de evil Dawn.
En was het Noah trouwens niet die zei dat Bob2 "1 of the good guys was ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:22:
Ik vermoed nu eigenlijk ook, dat Bob2 bij de groep verkrachters hoort,
Zou wel grappige twist zijn als Bob2 een good guy is, Dawn nu gaat waarschuwen en het in de volgende aflevering een vreedzame confrontatie en oplossing wordt, haha.

Maar dat zal wel niet, ik gok wel splitsing van de Dawn groep, of grote uitdunning ervan. De serie kan wel een paar nieuwe (en vervangbare) karakters gebruiken. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:36

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vond de afgelopen aflevering en diegene ervoor met abraham en consorten wel een van de mindere afleveringen tot nu toe.

Het is allemaal wat gematigd en mist de eigenlijk continue spanning die er in het begin van het seizoen en de vorige seizoenen wel in zat.
Het is wel duidelijk dat ze opbouwen naar een grote mid-season finale maar dat dit moet met in mijn ogen 3 a 4 loze afleveringen die best in 2 afleveringen gekund hadden is gewoon een beetje zonde van de serie.

Tot nu toe is dit in mijn ogen het slechtste seizoen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 13:31

Spotmatic

Ken sent me

Ik vind dit seizoen zeker niet slecht, maar het aantal knulligheden mag wel wat minder. De pastoor die, amper de kerk ontvlucht, in een flinke spijker trapt... Lijkt me niet nodig om zijn naderende einde op die manier alvast aan te kondigen. Dat weten we zo ook wel ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Duidelijke vulling aflevering, gebeurde echt veel te weinig.

Aardigste was nog dat we wat over Rosita te weten kwamen. Dat Bob2 evil zou zijn, was echt enorm voorspelbaar. Viel nog mee dat die dokter niet een verkeerd medicijn voorschreef aan Beth voor Carol om z'n eigen positie niet aan te laten tasten. Ben alleen wel benieuwd waar die dominee heen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Robbie T schreef op maandag 24 november 2014 @ 22:59:
Ook toen de priester de machete pakte en zei dat hij moest gaan liggen wist je al genoeg. Ik verwacht dan ook dat we de volgende keer gaan zien hoe wat walkers de kerk binnen komen via het gat in de vloer. En dat michone en Carl vervolgens moeten vluchten.
Want walkers kunnen klimmen sinds.... ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Dreanor schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:39:
[...]

Zou wel grappige twist zijn als Bob2 een good guy is, Dawn nu gaat waarschuwen en het in de volgende aflevering een vreedzame confrontatie en oplossing wordt, haha.

Maar dat zal wel niet, ik gok wel splitsing van de Dawn groep, of grote uitdunning ervan. De serie kan wel een paar nieuwe (en vervangbare) karakters gebruiken. :P
Bob2 alsnog een goodguy ? Hoe willen ze dat gaan spinnen, nadat wat hij gedaan heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Wat heet hij voor slechts gedaan dan? Hij is ontvoerd en gevangen genomen door Rick's groep die hij niet kent en weet te ontsnappen.

Als het iemand van de groep geweest was had diegene exact hetzelfde gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

fuqua schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:13:
[...]

Hoe willen ze dat gaan spinnen, nadat wat hij gedaan heeft ?
Watte :?

Een wat tammere aflevering dit keer, en gewoon een opzet naar de boem-de-patat in het ziekenhuis in de mid-season finale.
Wellicht dat Bob2 een vreedzame oplossing wil gaan afdwingen. Aan de andere kant roept een mid-season finale wel om wat vuurwerk.

Ik vraag mij af wat de groep van Eugene en consorten gaat doen, daar zit letterlijk geen beweging in. En ze moeten toch door óf om die grote groep walkers heen. Of zullen ze terug gaan en dan nét op tijd bij het ziekenhuis aankomen om een daar eventueel nadelig geëscaleerd zooitje te redden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Angeloonie schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:11:
[...]

You got a point... Maar ik denk vanaf de komende aflevering 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:09:

Viel nog mee dat die dokter niet een verkeerd medicijn voorschreef aan Beth voor Carol om z'n eigen positie niet aan te laten tasten.
Want Carol is een arts? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

[...]

Voordat ze überhaupt door dat gat omhoog zouden kunnen klimmen moeten ze eerst onder dat gebouw kruipen, en dat gat zien te vinden. Lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg sterk dat zoiets gaat gebeuren idd :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:46
Spike_wolf schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 14:16:
[...]

Voordat ze überhaupt door dat gat omhoog zouden kunnen klimmen moeten ze eerst onder dat gebouw kruipen, en dat gat zien te vinden. Lijkt me heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg sterk dat zoiets gaat gebeuren idd :+
Volgende week de introductie van hele slimme walkers. Walkers 2.0 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
[...]

Sinds eerste seizoen in Atlanta..
Toen Rick en Glenn door de walkers liepen met walkers smurrie en begin te regenen.
Ze klommen over het hek om auto te halen en sommige rennende walkers konden ook over het hek klimmen.

Maar later in de serie is mij verder geen komende walker opgevallen.

Maar idd.. eerst moeten ze onder de kerk het gat vinden om erin te klimmen.

wel vaag dat Carl en Michonne niet hebben gehoord dat de priester de planken aan het los hakken en rukken was.
tis toch op wat gehuil van Judith na erg stil in de kerk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 16-09 10:24
Waarom ontvluchtte Gabriel eigenlijk zijn kerk?

Hij heeft blijkbaar 0,0 vechtervaring dus je zou verwachten dat hij constant in die kerk heeft gezeten. Waarom nu ineens er uit?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:49

Arethusa

Niet die server

Misschien wil hij weg vanwege de slachting die daar plaatsvond? Bijvoorbeeld het schoonmaken van de vloer doet me denken dat het de reden is dat hij weg wil.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
nee, dat Beth 'm kan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:04:
[...]

nee, dat Beth 'm kan vervangen.
Welke mongool gaat een professioneel, afgestudeerd arts vervangen door een of andere blondine die als voornaamste taak de vloer aanvegen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

De mensen die klagen dat The Walking Dead traag en saai is kunnen dan beter Z Nation gaan kijken. Daar gebeurt zo veel binnen een aflevering dat het bijna niet bij te houden is. Maar ja, dan valt er vast weer wat anders te klagen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Arethusa schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:26:
Misschien wil hij weg vanwege de slachting die daar plaatsvond? Bijvoorbeeld het schoonmaken van de vloer doet me denken dat het de reden is dat hij weg wil.
Kan ik van Gabriel begrijpen dat hij weg wil, maar waarom op een "ontsnappende" manier ? Hij is toch geen gevangene ? Hij kan toch zo weg gaan als hij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Michonne en Carl hebben de deur toch dichtgespijkerd.
Ik vind Gabriel wel een beetje vreemd nog steeds, twijfel nog steeds of hij echt is wie beweert hij is. Ik verwachte bij de confrontatie met de walker nadat hij "ontsnapt" was dat hij opeens wel van wanten zou weten om een walker te killen, dat leek dus toch niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 13:07:
Ik vind dit seizoen zeker niet slecht, maar het aantal knulligheden mag wel wat minder. De pastoor die, amper de kerk ontvlucht, in een flinke spijker trapt... Lijkt me niet nodig om zijn naderende einde op die manier alvast aan te kondigen. Dat weten we zo ook wel ;)
Dat zie ik ook wel enigszins aankomen. De vraag is dan alleen wel op welke wijze hij dan de verdere verhaallijn gaat beïnvloeden. Misschien komt hij Rick dan tegen en denkt hij dat Carl en Michonne wat is overkomen. Rick gaat naar de kerk Vervolgens blijken Carl en Michonne weg te zijn (naar een onbekende bestemming of op zoek naar de pastoor). Aftiteling loopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 13:23

Scrummie

Think different

De priester gaat die man tegenkomen in dat pak, die ouwe vriend van Rick. Ben even z'n naam kwijt ;).

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Pagina: 1 ... 41 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.