[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 40 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:18:
[...]

http://www.multitools.be/...aarheidsdatum-van-benzine

Misschien is het handig iets terughoudender te zijn met zulke 'feiten'?
Dit gaat toch over benzine wat in de auto zit wat de auto zelf aantast? Niet afgetapte benzine van een stilstaande auto in een nog rijdende auto? Of lees ik te snel :p

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ze rijden enkel in auto's die niet langer dan een paar maanden stil hebben gestaan zoals die brandweerauto en de kerkbus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:23:
En ze rijden enkel in auto's die niet langer dan een paar maanden stil hebben gestaan zoals die brandweerauto en de kerkbus?
Touche :>

Al denk ik wel persoonlijk dat het uiteindelijk wel klaar is met die auto's tenzij ze naar de showrooms gaan en nieuwe auto's gaan ''stelen''.

Misschien zijn de motoren van amerikaanse auto's zo simpel dat ze niet zo snel kapot gaan? :P

[ Voor 32% gewijzigd door Denzis op 11-11-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:38

Vrijdag

De Zwarte

Ze kunnen beter gaan fietsen Ohnee, Amerikanen kunnen niet fietsen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:06:
[...]

Nou benzine blijft wel een tijdje goed hoor.
We zitten toch pas een jaartje of 2 na de val van de samenleving? Dat overleefd benzine makkelijk.

Verder deden mannen vroeger hun baard scheren met een Zwaard, ik ga er daarom voor het gemak van uit dat Rick en dergelijke dit nu doen met het kapmes van Rick. Dat ding met het rode handsvat.
Punt 1 is al beantwoord.
Met punt 2 mis je beetje de strekking van mijn post. Er klopt wel meer niet maar dat is vaak ter bate van het verhaal en soms uit andere factoren.

Overal hoog gras en onkruid maakt de sets duurder en filmen lastiger want na 2 jaar zou je op bepaalde plekken grotendeels opgaan in het het onkruid. Kijkt niet echt lekker.

Tevens is het lange haar van Beth en zelfs Maggie niet praktisch. In de Telltale game leggen ze dit uit waarom. Maar als alle dames met een kort geknipt koppie rondlopen is het een stuk minder aantrekkelijk. Ze moeten immers niet allemaal de stoere vrouw uitbeelden maar sommigen moeten ook beetje sex appeal hebben voor de kijkers.

En alle mannen met baarden is ook niks want dan lijken ze van afstand allemaal op elkaar. En de karakters moeten wel van elkaar te onderscheiden zijn.

Dan kun je wel gaan miepen over een brandweerwagen die niet zou kunnen spuiten zonder dat de motor draait maar kom op zeg. Als je op dat soort dingen let ben ik blij dat ik geen films of series met je moet kijken 8)7

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
[...]

Dat gaat over motoren met carburateurs, membraan, sproeiers etc. Allemaal onderdelen die auto's tegenwoordig niet hebben. Injectie is niet zo gevoelig voor oude brandstof.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Oudere Amerikaanse auto's rijden juist met Carburateurs.
De nieuwere modellen weet ik zo 123 niet direct maar ze zijn daar wel verzot op grote V8's met carburateurs.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij om de zekerheid waarmee de bewering neergezet wordt, als ik met de eerste de beste google-query die bewering al op deze manier in twijfel kan trekken en de discussie nu met 'mits en maren' gevoerd wordt moet je vind ik niet zo stellig zijn dat iets altijd zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Wat een schijt schijt afleveringen die laatste 2,totaal geen tempo en allemaal huilie huilie gtst momenten.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:16

MsG

Forumzwerver

Ik dacht even dat die kerel die doodgemept werd door onze Duke Nukem Rick was, hij leek er best wel op.

Volgens mij Eugene trouwens dood, zo kwam het redelijk over. Vond het een wat mindere aflevering, maar die uitdiepingen van karakters zijn wel interessant, alleen vaak wat kort.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Caps, ik mag toch hopen dat dit niet echt is. Wat een morbide vergissing...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Wel wat overtrokken hoor, mijn schoonvader heeft een redelijke auto collectie waardoor er meerdere soms jaren stil staan. Daar zit altijd wel "oude" benzine in de tanks, die benzine is de tank nooit uit gelekt en de auto's starten en rijden er nog prima op. Kwestie van vol weg zetten heb ik wel eens begrepen.

Doen motor rijders dit niet ook?.

Eigen ervaring boven een Belgisch artikeltje dus.

Edit: zelf ook nog even gegoogled en er lijkt niet echt een sluitende regel te zijn, sommige spreken over maanden, andere weer over jaren. Het Belgische linkje hierboven lijkt me wel wat overdreven trouwens, daar spreken ze zelfs over drie maanden. Nou zo lang staat mijn privé auto wel eens stil en doet het altijd gewoon prima daarna.
Haha oeps 8)

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 11-11-2014 21:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

L1nt schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 16:48:
[...]

Punt 1 is al beantwoord.
Met punt 2 mis je beetje de strekking van mijn post. Er klopt wel meer niet maar dat is vaak ter bate van het verhaal en soms uit andere factoren.

Overal hoog gras en onkruid maakt de sets duurder en filmen lastiger want na 2 jaar zou je op bepaalde plekken grotendeels opgaan in het het onkruid. Kijkt niet echt lekker.

Tevens is het lange haar van Beth en zelfs Maggie niet praktisch. In de Telltale game leggen ze dit uit waarom. Maar als alle dames met een kort geknipt koppie rondlopen is het een stuk minder aantrekkelijk. Ze moeten immers niet allemaal de stoere vrouw uitbeelden maar sommigen moeten ook beetje sex appeal hebben voor de kijkers.

En alle mannen met baarden is ook niks want dan lijken ze van afstand allemaal op elkaar. En de karakters moeten wel van elkaar te onderscheiden zijn.

Dan kun je wel gaan miepen over een brandweerwagen die niet zou kunnen spuiten zonder dat de motor draait maar kom op zeg. Als je op dat soort dingen let ben ik blij dat ik geen films of series met je moet kijken 8)7
Vind het wel grappig hoe mensen alle foutjes/minpunten zo uitvergroten. Ik kan mij niet voorstellen dat dat je film kijk genot vergroot. Ik ga gewoon op in de film, zie die "foutjes" wel maar kijk ik gemakkelijk langs heen. L1nt somt het verder prima op vind ik. ;)

Hetzelfde als, "het lijkt wel alsof ze altijd crashen met een auto". Tuurlijk, dat is interessant om te zien of kijken jullie liever 15-50-100 mile autorijden waar niks gebeurt? ;)

Hetzelfde geldt voor in de problemen komen, of gebeten worden omdat je over een zombie stapt. Dat doen ze al jaren en dan gaat het een keertje fout. En het is saaie televisie om al die keren uitgebreid te laten zien dat het goed gaat. ;)

En hetzelfde geldt ook voor haar/baarden, je hebt ze (in de gevangenis en op de boerderij) zien scheren, wassen en knippen. Dus dat doen ze zelfs met de beperkte middelen ook wel. Plus, het is saaie televisie om al die dagelijkse beslommeringen te laten zien keer op keer. ;) :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Dreanor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 21:52:
Hetzelfde als, "het lijkt wel alsof ze altijd crashen met een auto". Tuurlijk, dat is interessant om te zien of kijken jullie liever 15-50-100 mile autorijden waar niks gebeurt? ;)
Ik vind het wel een probleem zodra het 9 van de 10 keer gebeurd en zodra het elke keer als deus ex machina gebruikt wordt. Laat ze dan niet in een auto stappen, dan vallen dat soort momenten (voor mij) minder op. En ja, ik denk dat het interessant is om een groep gemotoriseerd op pad te zien, je krijgt te zien hoe het ervoor staat op een wat grotere schaal, diverse stopplaatsen om proviand te zoeken, dat soort dingen.

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

sambalbaj schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 03:12:
Net als dat geforceerd door het gras om die brandende bus lopen, net of die paar meter wat uitmaakten ten opzichte van gewoon over de weg want dat ding lag aan de andere kant. [...]
Warmte straling. Lijkt me toch we duidelijk? Ik denk dat ze die instructies ook gekregen hebben van de pyrotechnic crew op de set.

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die crash vond ik niet hoogstaand. Er is een redelijke afstand tussen de auto waar Abraham omheen rijdt en waar de bus uiteindelijk op crasht te zien, maar zodra ze die ontweken auto passeren is het opeens direct daarna raak. Ik kan me daar prima overheen zetten met het argument dat het vast beter uitkwam qua spanningsboog, maar hebben de makers dan niet zoiets van 'laten we dat toch maar even wat beter kloppend maken'? Het lijkt me niet dat ze pas achteraf gaan zitten nadenken of alle camerastandpunten wel goed op elkaar kunnen aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De laatste twee afleveringen waren een beetje saai naar mijn mening. Die scenes in het donker helemaal... Allemaal bla bla bla fillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
L1nt schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:13:
Tja, waarom zijn er nog zoveel sigaretten? Waarom zijn die nog goed? Waarom is de benzine nog goed? Wie maait het gras? Wie knipt hun haar zo netjes in model? Waarom kan iemand als Eugene zo lang overleven voordat ie Abhraham tegen kwam? Wie wast de auto's? etc etc etc
Oh en wat te zeggen van Maggies' straalwitte tanden? :)

En waarom kiest Eugene op het moment dat ze midden in het veld staan om z'n verhaal op te biechten? Hij had gewoon kunnen wachten tot DC.

En als je ziet hoe dat waterkanon met de zombies afrekent dan hadden ze zonder problemen door die hordes zombies kunnen rijden. Die brandweerauto's kunnen dat makkelijk aan.

Het zijn gewoon van die details waar de producers beter op moeten letten.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Water was op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 12:52
Snowwie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 05:48:
[...]

En waarom kiest Eugene op het moment dat ze midden in het veld staan om z'n verhaal op te biechten? Hij had gewoon kunnen wachten tot DC.
Eugene zag ook in dat ze nooit door die horde zombies gingen komen (al helemaal niet als iedereen afhaakt). Hij biechtte liever op dan dat die er doorheen moest :9

Oude motoren kunnen prima tegen oude benzine. Die lopen zelfs op een diesel/benzine combo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 07:39
Hoe zouden jullie het opgelost hebben ? door de zombies heen rijden ?

Ik had, als ik meneer Duke Nukem was "and love to blow things up". 2 mensen gestuurd naar de oost en west zijde van de zombies, ieder 2 schoten laten lossen zodat de zombies er opaf gaan.
En hoppa de weg is clear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 16-09 10:53

Scrummie

Think different

Snowwie schreef op woensdag 12 november 2014 @ 05:48:
[...]

Dat legt hij toch ter plekke uit daar? Waarom hij dit nu ineens doet? Omdat hij niet meer aankan en geen andere mogelijkheid meer zag. Op zijn manier dan.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

fuqua schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:21:

Ik had, als ik meneer Duke Nukem was "and love to blow things up". 2 mensen gestuurd naar de oost en west zijde van de zombies, ieder 2 schoten laten lossen zodat de zombies er opaf gaan.
Brandweerwagen fixxen en gassen. Zombies zijn gemaakt van jelly heb ik gezien in de waterscene dus komt helemaal goed >:)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Afvalzak schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:48:
[...]

Brandweerwagen fixxen en gassen. Zombies zijn gemaakt van jelly heb ik gezien in de waterscene dus komt helemaal goed >:)
tja het lijkt mij zo eenvoudig om een afleiding te creeren en die zombies weg te lokken, this niet zo dat die zombies de 100m in 10 sec rennen he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

En dan horen ze de motor van de brandweerwagen en komen ze weer terug.

Daarbij stond die wagen al stil omdat er allemaal zombie guts in de luchtfilter was gekomen dus na paar zombies rammen sta je weer stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:07:
[...]

Daarbij stond die wagen al stil omdat er allemaal zombie guts in de luchtfilter was gekomen dus na paar zombies rammen sta je weer stil.
De luchtfilter zat op het dak, als je met lage snelheid door de meute rijdt, komt er echt geen zombie (onderdeel) op het dak. Voordeel van de brandweerwagen is ook nog eens dat op lage toeren het ding met gemak door een muur van (squishy) zombies heen rolt. Al is het een risico, afhankelijk van de grootte van de groep. Ik kan mevoorstellen dat een zee aan zombies op een gegeven moment veranderd in een zeer grote plas "modder" waar je uiteindelijk in blijft steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08

Persoonlijk ben ik nogal een grote fan van het gastoeters (carnaval toetsers op gasflesjes) en ductape, tape de toeter vast zodat hij blijft afgaan, gooi hem ergens oost of west neer, ren terug naar de wagen, wacht 5 minuten en gas er op :D
(zon toeter doet het wel een goede 10 minuten) dit is natuurlijk uitgaand dat ze zo iets hebben.

Zoals eerder geleerd, zombies gaan ook uit van zicht, fikkie stoken en dan er ff een paar keer bij schieten en rennen.

Verder zou je natuurlijk te voet er om heen kunnen gaan (geen geweldige oplossing).

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Grootste issue was natuurlijk ook dat Abraham compléét onredelijk was, eventjes ongeacht of het e.e.a. wel of niet mogelijk was.

Hij was niet voor enige rede vatbaar, er viel niet mee te praten. Dát was natuurlijk óók de essentie van de scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Fly-guy schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:51:
[...]

De luchtfilter zat op het dak, als je met lage snelheid door de meute rijdt, komt er echt geen zombie (onderdeel) op het dak. Voordeel van de brandweerwagen is ook nog eens dat op lage toeren het ding met gemak door een muur van (squishy) zombies heen rolt. Al is het een risico, afhankelijk van de grootte van de groep. Ik kan mevoorstellen dat een zee aan zombies op een gegeven moment veranderd in een zeer grote plas "modder" waar je uiteindelijk in blijft steken.
En door de te lage snelheid kom je niet meer door de meute heen. Juist de snelheid red je dan. Eigenlijk moeten ze er een grote sneeuwploeg voor op drukken. Ook handiger met wrakken op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Erdoor heen rijden betekend hoe dan ook, bij zo'n grote groep, dat je in 1 keer er doorheen moet kunnen en dan ook nog eens kilometers door moet kunnen rijden om de horde kwijt te raken. Loopt de motor vast, crash je, benzine op, vast op stapel zombie pump en je bent gewoon ten dode opgeschreven!

En gezien de staat van de brandweerwagen snap ik dat ze het niet riskeren!!! Zeker omdat je niet alleen door de horde moet, maar deze ook nog eens kwijt moet zien te raken!!!

Dus ik snap, omdat onze nep-wetenschapper graag wil blijven leven, dat hij nu het moment vond om op te biechten omdat hij niet door die horde zombies wou en Abraham leek daarmee door te gaan ongeacht alle protesten! Dus vandaar, hij koos de optie met zijn eigen grootste overlevingskans en dat was opbiechten zodat ze niet door die horde hoefde. Eerder heeft hij blijkbaar nog niet voor zo'n groot gevaar gestaan en was de leugen voor zijn eigen overleven de veilige(re) keuze. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Dreanor schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:37:
Erdoor heen rijden betekend hoe dan ook, bij zo'n grote groep, dat je in 1 keer er doorheen moet kunnen en dan ook nog eens kilometers door moet kunnen rijden om de horde kwijt te raken. Loopt de motor vast, crash je, benzine op, vast op stapel zombie pump en je bent gewoon ten dode opgeschreven!

En gezien de staat van de brandweerwagen snap ik dat ze het niet riskeren!!! Zeker omdat je niet alleen door de horde moet, maar deze ook nog eens kwijt moet zien te raken!!!

Dus ik snap, omdat onze nep-wetenschapper graag wil blijven leven, dat hij nu het moment vond om op te biechten omdat hij niet door die horde zombies wou en Abraham leek daarmee door te gaan ongeacht alle protesten! Dus vandaar, hij koos de optie met zijn eigen grootste overlevingskans en dat was opbiechten zodat ze niet door die horde hoefde. Eerder heeft hij blijkbaar nog niet voor zo'n groot gevaar gestaan en was de leugen voor zijn eigen overleven de veilige(re) keuze. ;)
Ik kan Abrahams reactie volledig begrijpen, wat Eugene gedaan heeft is toch wel 1 na laagste ding wat je maar kunt doen (nog een stapje lager zijn de kanibalen). De aanpak van Eugene was niet om naar huis overteschrijven, hij had ook gewoon zijn intellect en kennis kunnen aanwenden om de groep te helpen ipv ze onnodige hoop te geven dat hij alles kan oplossen.
Zijn plan om naar DC te gaan was dan ook niet slecht en ik denk dat dat voldoende was geweest om iedereen te motiveren daar heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
fuqua schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:05:
[...]

Ik kan Abrahams reactie volledig begrijpen, wat Eugene gedaan heeft is toch wel 1 na laagste ding wat je maar kunt doen (nog een stapje lager zijn de kanibalen). De aanpak van Eugene was niet om naar huis overteschrijven, hij had ook gewoon zijn intellect en kennis kunnen aanwenden om de groep te helpen ipv ze onnodige hoop te geven dat hij alles kan oplossen.
Zijn plan om naar DC te gaan was dan ook niet slecht en ik denk dat dat voldoende was geweest om iedereen te motiveren daar heen te gaan.
Aan de ene kant is het wel een goed idee om naar DC te gaan aan de andere kant niet, zo iets heeft Rick al eens geprobeerd met hun groep, we weten allemaal hoe dat ging (doel nu op CDC).
Hij liet ook ergens iets vallen over een bunker dacht ik? Ik zou persoonlijk liever niet in een bunker met weinig uitgangen kruipen.
Als ik Glenn en Maggie was zou ik eerst regroupen met Rick en de rest, dan daaruit een plan maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Dracyn op 12-11-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Dracyn schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:14:
[...]

Aan de ene kant is het wel een goed idee om naar DC te gaan aan de andere kant niet, zo iets heeft Rick al eens geprobeerd met hun groep, we weten allemaal hoe dat ging (doel nu op CDC).
Hij liet ook ergens iets vallen over een bunker dacht ik? Ik zou persoonlijk liever niet in een bunker met weinig uitgangen kruipen.
Als ik Glenn en Maggie was zou ik eerst regroupen met Rick en de rest, dan daaruit een plan maken.
CDC was zeker geen slecht plan, helaas had een doorgedraaide wetenschapper het gebouw opgeblazen. Anders was het CDC een uitstekende uitval basis.

Mister Duke Nukem heeft nu officeel zijn titel leider verloren, de rest zal zich zeker bij Glenn en Maggie aansluiten en terug keren naar het kerkje. Ze waren er iets van 30km vanaf ? Zouden ze binnen een dag of 2 kunnen redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Abraham heeft even inzinking en pakt straks z'n comicbook rol op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:46
L1nt schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:01:
[...]

En door de te lage snelheid kom je niet meer door de meute heen. Juist de snelheid red je dan. Eigenlijk moeten ze er een grote sneeuwploeg voor op drukken. Ook handiger met wrakken op de weg.
Ik zie ineens; The walking dead meets The A-team voor me 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Laatst online: 15-05 17:09
L1nt schreef op woensdag 12 november 2014 @ 10:07:
[...]

De brandweerwagen was opzettelijk gesaboteerd.. Je zag namelijk dat er een doek om de luchtfilter op het dak was gewikkeld.. Dit was natuurlijk gedaan omdat de brandweerwagen de deur blokkeerde met walkers..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Vond het wel een leuke aflevering, die eugene kwam altijd als een vreemde hillbilly scientist over dus dat hij de oplossing wist betwijfelde ik al.

Alleen ik dacht dat we zonder Lori van de random auto ongelukken af waren :o. Echt you had one job gast, hoe rijd je tegen een stilstaand object op een rechte weg. Beetje treurig dat de schrijvers niets beters kunnen bedenken.

[ Voor 9% gewijzigd door Goron op 12-11-2014 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Goron schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:20:
Vond het wel een leuke aflevering, die eugene kwam altijd als een vreemde hillbilly scientist over dus dat hij de oplossing wist betwijfelde ik al.

Alleen ik dacht dat we zonder Lori van de random auto ongelukken af waren :o. Echt you had one job gast, hoe rijd je tegen een stilstaand object op een rechte weg. Beetje treurig dat de schrijvers niets beters kunnen bedenken.
Misschien even opletten en weten dat Eugene de bus had gesaboteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Laatst online: 13-09 11:45
Oh ja glas in de brandstofslang, dat verandert toch niets aan de bestuurbaarheid van een auto? Ik dacht dat zijn plan gefaald was om de auto stil te laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Goron schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:34:
Oh ja glas in de brandstofslang, dat verandert toch niets aan de bestuurbaarheid van een auto? Ik dacht dat zijn plan gefaald was om de auto stil te laten vallen.
Heb je een punt. Maar geloof dat de bus onbestuurbaar werd als gevolg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:35
Denzis schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:36:
[...]

Heb je een punt. Maar geloof dat de bus onbestuurbaar werd als gevolg van.
Nope. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Goron schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:34:
Daardoor ging de motor roken waardoor hij niks/slecht zag.. Dat was de reden dat hij die auto te laat zag en er tegenaan reed.. Shit happens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fuqua schreef op woensdag 12 november 2014 @ 09:49:
[...]

tja het lijkt mij zo eenvoudig om een afleiding te creeren en die zombies weg te lokken, this niet zo dat die zombies de 100m in 10 sec rennen he. :)
Vond zelf de tactiek van de Terminus lui wel slim, een paar gerichte explosies om de hordes zombies de andere kant op te sturen.
Ze hebben kogels (dus kruit), en gezien het aantal boerderijen dat ik heb gezien zal er vast nog wel ergens kunstmest te vinden zijn.
fuqua schreef op woensdag 12 november 2014 @ 13:21:
[...]

CDC was zeker geen slecht plan, helaas had een doorgedraaide wetenschapper het gebouw opgeblazen. Anders was het CDC een uitstekende uitval basis.

Mister Duke Nukem heeft nu officeel zijn titel leider verloren, de rest zal zich zeker bij Glenn en Maggie aansluiten en terug keren naar het kerkje. Ze waren er iets van 30km vanaf ? Zouden ze binnen een dag of 2 kunnen redden.
Ik weet niet meer zeker of het de wetenschapper was die het gebouw opblies, of dat het een fail-safe van het gebouw zelf was als de deuren niet meer gesloten konden blijven/de stroom "op" was.

In ieder geval is zoiets inderdaad een ideale uitvalsbasis, ik zou als groep zijnde dan ook op zoek gaan naar een gebouw met een noodaggregaat dat op fossiele brandstof of zon/windenergie kan draaien.
Misschien het ziekenhuis?
Goron schreef op woensdag 12 november 2014 @ 14:20:

Voor de mensen die zich irriteren aan de vele auto ongelukken heb ik slecht nieuws;
spoiler: Dit zat in de preview voor Seizoen 5
Busje rijd van brug af

Als dit plaatje uit de volgende aflevering komt, lijkt het me dat Carol (met Darryl?) in het busje zat, en dus wel echt gewond het ziekenhuis binnenkomt.

spoiler: Ook las ik de beschrijvingen voor de komende afleveringen, en daaruit blijkt onder meer het volgende
Gewoon maar even gekopieerd van mynextepisode.com (zo las ik de beschrijvingen dus per ongeluk... was op zoek naar een site om air dates van de series die ik volg snel weer te geven, suggesties voor alternatieven zijn welkom!)

The Walking Dead – Season 5, Episode 6 Consumed

Stakes are high when members of the group must go on a rescue mission in a familiar location.

The Walking Dead – Season 5, Episode 7 Crossed

Some members hold down the church while the others are on a rescue mission.

The Walking Dead – Season 5, Episode 8 Coda

Rick wants to find a peaceful agreement, but the enemies seem to prefer a more violent resolution.

Zo te zien word de strijd met het ziekenhuis dus over 3 afleveringen uitgesmeerd... Op het eerste gezicht jammer, maar als het veel actie en andere heftige momenten oplevert heb ik er niet zo een moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:39

Zeror

Ik Henk 'm!

Spelen jullie weleens de Ultimate Fan Game van AMC?

https://www.amctv.com/ultimate-fan-game/the-walking-dead
(facebook is wel nodig volgens mij)

Erg leuk om te kijken of je wel goed hebt opgelet enzo :)

[ Voor 13% gewijzigd door Zeror op 12-11-2014 18:45 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Die groep walkers was volgens mij een legerbasis. Abraham zei volgdns mij not another base.

• Scrummie
  • Laatst online: 16-09 10:53

Scrummie

Think different

TrailBlazer schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:57:
Die groep walkers was volgens mij een legerbasis. Abraham zei volgdns mij not another base.
Nee, was een slachthuis.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee een slachthuis, al vond ik dat erg lastig te zien, dacht eerst een boerderij.

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Ik kon er ook niet zoveel van maken. Maar het is dus blijkbaar een slachthuis. De (dooie) koeien hebben de walkers aangetrokken.

FCG

• Osiris
  • Niet online
Volgens Wikipedia een ranch :+ Klopt dus ook geen flikker van :P

• TrailBlazer
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ranch klink waarschijnlijker dan slachthuis. Anyway ik vond het dus ook onduidelijk.

• Fruitschaal
Nouja, wat het ook was.. Het had veel walkers aangetrokken waardoor het 'onmogelijk' was om doorheen te lopen. Dit was gewoon een zetje voor Eugene zijn verhaal te laten doen..

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Osiris schreef op donderdag 13 november 2014 @ 14:06:
Volgens Wikipedia een ranch :+ Klopt dus ook geen flikker van :P
volgens TWD offical trivia was het een slachthuis, dat hou ik maar aan dan ;)

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ik mij altijd al afvroeg is in hoeverre iemand opgegeten moet worden om überhaupt nog walker te (kunnen) worden? Personen die worden gebeten of normaal dood gaan worden walker, logisch, dat snap ik. Maar die walkers hebben toch zogenaamd "honger". Je ziet in oudere afleveringen een hele groep walkers op iemand duiken en erop los "vreten", terwijl de opgegeten personen later als walker terugkeren (broer van Daryl bijvoorbeeld). Denken die walkers dan zo van "HO JONGENS! nu stoppen met eten, anders kan deze persoon niet meer als walker terugkeren en is hij helemaal op". xD

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Executor16 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:37:
Wat ik mij altijd al afvroeg is in hoeverre iemand opgegeten moet worden om überhaupt nog walker te (kunnen) worden? Personen die worden gebeten of normaal dood gaan worden walker, logisch, dat snap ik. Maar die walkers hebben toch zogenaamd "honger". Je ziet in oudere afleveringen een hele groep walkers op iemand duiken en erop los "vreten", terwijl de opgegeten personen later als walker terugkeren (broer van Daryl bijvoorbeeld). Denken die walkers dan zo van "HO JONGENS! nu stoppen met eten, anders kan deze persoon niet meer als walker terugkeren en is hij helemaal op". xD
Dunno, maar zolang het hoofd erop zit kunnen ze door gaan met leven. In een webisode zie je namelijk ook iemand die onthoofd wordt en het hoofd is zombified (het lichaam doet niks, immers is er geen hersenactiviteit)

Alles staat en valt met hersenactiviteit bij The Walking Dead. Zolang die er is, kan een lichaam (of wel deel dan ook) functioneren (mits een spier, pees etc. niet kapot is)

Xbox Live ID:Notna8310

• Donstil
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 12 november 2014 @ 18:45:
Spelen jullie weleens de Ultimate Fan Game van AMC?

https://www.amctv.com/ultimate-fan-game/the-walking-dead
(facebook is wel nodig volgens mij)

Erg leuk om te kijken of je wel goed hebt opgelet enzo :)
Ja wel geinig idd :)
/me Donstil kan het dan toch niet laten om bij 1 fout opnieuw te beginnen

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net de eerste vijf afleveringen achter elkaar gezien. Ik kon me niet langer bedwingen. Misschien ga ik de rest weer opsparen. Ik vond het tot nu toe echt fantastisch. Aangrijpend op sommige momenten; bloedstollend en beklemmend op andere. De richting die is ingezet met het 2e deel van seizoen 4 heeft een waardig en goed vervolg gekregen, als je het mij vraagt. TWD blijft m.i. één van de beste series van de afgelopen jaren. Misschien dat ik toch maar eens aan de comics ga beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Ben net begonnen, seizoen 1 en halverwege 2. Wat een geweldige serie!

Ik erger me alleen wel mateloos aan de character 'Shane'. nare man. kijken hoelang die het nog uithoudt.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Notna schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:38:
[...]

Dunno, maar zolang het hoofd erop zit kunnen ze door gaan met leven. In een webisode zie je namelijk ook iemand die onthoofd wordt en het hoofd is zombified (het lichaam doet niks, immers is er geen hersenactiviteit)

Alles staat en valt met hersenactiviteit bij The Walking Dead. Zolang die er is, kan een lichaam (of wel deel dan ook) functioneren (mits een spier, pees etc. niet kapot is)
Volgens mij wordt het slachtoffer op een gegeven moment zelf een walker en dan vinden ze hem niet lekker meer.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 11:05

Spotmatic

Ken sent me

weszz schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:48:

Ik erger me alleen wel mateloos aan de character 'Shane'. nare man. kijken hoelang die het nog uithoudt.
Uhhh Shane! Dat is voor mij al iemand van jaren geleden. :w

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
weszz schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 10:48:

Een advies(je). Blijf weg in dit topic totdat je weer bij bent. Bespaart een hoop spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik weet dat dit topic hoofdzakelijk over de serie gaat, maar ik was nieuwsgierig geworden naar de comic die erachter zit. Dus ben ik wat gaan zoeken op internet. V.w.b. de comics zag ik gisteren bij Bol.com 3 verschillende edities staan:

* Volume (1; 2; 3; etc)
* Book (1 t/m 12; 13 t/m 24)
* Compendium (1 t/m 8; 9 t/m 16)

Nu lijkt mij een volume gewoon 1 "aflevering" van de strip.
Book en Compendium zijn bundels.

Nu dacht ik dat het dus het handigste was om de "Books" te kopen, aangezien deze meer volumes herbergen en nog eens een stuk goedkoper zijn dan de Compendiums. Toen bleek na beter kijken dat de Compendiums weliswaar 4 volumes kleiner zijn, maar wel veel meer bladzijden hebben. Dat maakt de boel wat ingewikkelder. Wat is nu het verschil tussen beide? Mis ik iets als ik de één of de ander aanschaf?

Daarnet even gekeken of ze er ook als ebook zijn. Op Google Play te koop, zie ik een Compendium met daarin "issue 1-48". Is een volume dan dus weer iets anders als een issue?

Kan iemand me uitleggen hoe dit zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
Voor zover ik weet:
Issue -> meerdere issues in een volume -> meerdere volumes in een Compendium. De books kende ik niet, maar ik zag dit online staan:

There are 17 volumes of the Walking Dead graphic novel, which contain a collection of 6 issues. These are available in the form of Trade paperbacks.

There are also hardcover editions of the graphic novel, which contain two volumes each.

The Compediums are a collection of 8 volumes. There's only two of them available now.

Zelf ben ik voor de volumes gegaan omdat ik dat dit mij dit het beste compromis tussen leesgemak en mooi kunnen bewaren leek.En vanmiddag het laatste volume (22) besteld!

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 14-11-2014 18:31 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

OK. Dankjewel voor je uitleg. Bij mij in de stad zit sinds kort een echte stripwinkel. Zal daar eens kijken wat voor uitgaven ze precies hebben en of het me aanspreekt om die ook te gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
Deze viel me echt tegen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
Ik vond het weel een ontzettend sfeervolle aflevering waarin mooi een recap werd geschetst van het pad dat Carol heeft bewandeld. Samen met weer eens een "bewoonde" omgeving en de vallende zombies op het busje een behoorlijke geslaagde aflevering.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja precies, op de laatste 5 minuten na gebeurde er eigenlijk niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
cheiron schreef op maandag 17 november 2014 @ 21:37:
Ik vond het weel een ontzettend sfeervolle aflevering waarin mooi een recap werd geschetst van het pad dat Carol heeft bewandeld. Samen met weer eens een "bewoonde" omgeving en de vallende zombies op het busje een behoorlijke geslaagde aflevering.
Vond dat stukje waar ze haar gezicht schoonmaakte alleen totaal niets toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Denzis schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:36:
[...]

Vond dat stukje waar ze haar gezicht schoonmaakte alleen totaal niets toevoegen..
Behalve veel gezeik op aflevering 1 (of was het 2) waar carol ineens een schoon gezicht had nadat ze iedereen gered had van terminus ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Ik vond deze ep in z'n geheel 10x boeiender dan 't geneuzel met Beth in 't ziekenhuis TBH.. 't Is dat Beth dan weer 100x leuker is om naar te kijken, maarja.. Of dat dan alles goed maakt, hmm, nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Osiris schreef op maandag 17 november 2014 @ 22:54:
Ik vond deze ep in z'n geheel 10x boeiender dan 't geneuzel met Beth in 't ziekenhuis TBH.. 't Is dat Beth dan weer 100x leuker is om naar te kijken, maarja.. Of dat dan alles goed maakt, hmm, nee JA :+
Fixed that for you :+

Een goeie aflevering, hoewel het cirkeltje wel weer erg makkelijk rondgebreid wordt. (Ken je Beth...)

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Nu zijn we ook wel zeker met wie Daryl uit de bosjes loopt. Jammer dat Carol dus toch echt gewond geraakt is en het niet een list is. Hoe dan ook, die gasten brought Hell upon themselves, wacht maar tot Carol wakker word, ze gaat die hele rescue team niet eens nodig hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door fuqua op 18-11-2014 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik denk dat Carol de backup wel degelijk nodig heeft op het moment. D'r schouder lag al in puin, ze kon d'r arm al niet eens optillen! En nu is ze ook nog eens aangereden, die is wel een poosje aan het herstellen hoor!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Wel knap dat Carol aangereden werd door de ENIGE rijdende auto in de hele stad :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:45

Cyphax

Moderator LNX
Spike_wolf schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 09:31:
Wel knap dat Carol aangereden werd door de ENIGE rijdende auto in de hele stad :+
Dat vond ik ook wel komisch: breekt de zombie-apocalyps uit, is iedereen zo ongeveer dood en de stad dood en verlaten, krijg je het nog voor elkaar om aangereden te worden! :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 22:49
Ik vond t een fijne aflevering. Gelukkig een keer weer in een urban omgeving. Spannend. Flashbacks vond ik weinig toevoegen.
Idd duidelijk met wie Daryl uit de bosjes komt, was ook wel mijn verwachting na de ziekenhuis afl.
Ik hoop volgende week een confrontatie van groep met zkh groep en het bevrijden van Beth en Carol. Nieuwe donkere jongen zal denk ik wel een nieuw lid van de groep worden, vervanging van de weggevallen Bob, of zal dat Morgan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Ik denk dat Carol zich opzettelijk heeft laten aanrijden, wetende dat het zo niet goed zou komen met haar schouder. Ze wisten dat de auto's bij het ziekenhuis hoorden.

Volgens mij heb ik de tank ook nog zien staan waar Rick zich in verschool in S01E01/02 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Een brug van weet ik hoeveel meter lang zonder zombies. Je kijkt even in een busje en ineens staat de hele brug vol zombies :+

Verder wel een leuke aflevering :) Helaas zit het er al weer bijna op voor dit jaar.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

McBoom schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:04:
[...]
Ik denk dat Carol zich opzettelijk heeft laten aanrijden, wetende dat het zo niet goed zou komen met haar schouder. Ze wisten dat de auto's bij het ziekenhuis hoorden.
Hmm, survival instinct op zijn best :P Je opzettelijk aan laten rijden...

Then again, als je dan toch al met een busje jezelf van een viaduct af hebt laten duwen... why not :P

Edit:
Over die val van dat busje overigens, dat was wel vreemd. In de eerste shot waarbij hij viel en roteerde kun je zien dat het busje _eigenlijk_ overduidelijk op zijn kop zou moeten gaan landen, maar dan ineens een cam switch en... boem, het busje komt perfect op zijn wielen terecht terwijl er NO WAY genoeg ruimte was om nog een halve rotatie te maken! Riiight...

[ Voor 40% gewijzigd door Spooksel op 18-11-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Spooksel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:07:
[...]

Hmm, survival instinct op zijn best :P Je opzettelijk aan laten rijden...
Het heeft natuurlijk wel het voordeel dat je je op de impact voor kan bereiden :)
Edit:
Over die val van dat busje overigens, dat was wel vreemd. In de eerste shot waarbij hij viel en roteerde kun je zien dat het busje _eigenlijk_ overduidelijk op zijn kop zou moeten gaan landen, maar dan ineens een cam switch en... boem, het busje komt perfect op zijn wielen terecht! Riiight...
Viel mij ook al op. Mooi uitgebalanceerd busje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bergie schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:05:
Een brug van weet ik hoeveel meter lang zonder zombies. Je kijkt even in een busje en ineens staat de hele brug vol zombies :+

Verder wel een leuke aflevering :) Helaas zit het er al weer bijna op voor dit jaar.
Anders duurt die aflevering zo lang, als je moet wachten op die trage zombies. :P

Ontopic: nog meer 2 afleveringen in 2014. :'( Er zal wel een confrontatie met de ziekenhuisgroep volgen met daarbij een of andere cliffhanger.

Verder ben ik benieuwd of Abraham en co nog op tijd kunnen terugkeren om assistentie te verlenen.

En oja, het feit dat ze nu weer in Atlanta zijn of in ieder geval er in de buurt verblijven, maakt wel dat ze eigenlijk weinig opgeschoten in welke richting dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 21:27

Vos

AFCA

En Carol zegt dat zij het busje in moet gaan omdat zij lichter is, vervolgens gaat Daryl er in. Gaat Carol er óók nog in :p.

Vind de laatste afleveringen eerlijk gezegd beetje saai. De urban omgeving deze keer was wel welkom. Volgende keer maar actie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Nu online

Spooksel

Spooksel!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:20:
[...]
En oja, het feit dat ze nu weer in Atlanta zijn of in ieder geval er in de buurt verblijven, maakt wel dat ze eigenlijk weinig opgeschoten in welke richting dan ook.
Nee, maar dat hoeft ook niet. Sterker nog, totdat Abraham langs kwam met zijn absolute drang om naar DC te gaan was er ook geen enkele reden om waar dan ook heen te gaan.

De groep zoekt telkens gewoon een veilig onderkomen ergens, niet meer niet minder. Waarom het halve land doorgaan als je ook in de buurt terecht kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:24
[...]

Volgens mij heb ik de tank ook nog zien staan waar Rick zich in verschool in S01E01/02 :P
Het schijnt niet dezelfde tank te zijn, maar wel heel scherp!:

http://moviepilot.com/pos...ssed&subscribe_to=2441898

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Spooksel schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 10:07:
Edit:
Over die val van dat busje overigens, dat was wel vreemd. In de eerste shot waarbij hij viel en roteerde kun je zien dat het busje _eigenlijk_ overduidelijk op zijn kop zou moeten gaan landen, maar dan ineens een cam switch en... boem, het busje komt perfect op zijn wielen terecht terwijl er NO WAY genoeg ruimte was om nog een halve rotatie te maken! Riiight...
En toch hebben ze dat busje (of eigenlijk 2 busjes) daadwerkelijk op die manier van die brug af gegooid, dus het kan wel degelijk ;)
Wacht, nee. De tweede hebben ze met een kraan laten vallen. The producers lied on the interwebs!! :O Of niet gelogen, maar hebben wat gegevens vergeten te vertellen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Spike_wolf op 18-11-2014 11:29 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 11:01
[...]

En die rode sportauto die je iets later ziet, hebben ze daar ook niet in rond lopen crossen 1e seizoen? Reed Glenn daar niet in ter afleiding toen er een groep in dat grote warenhuis zat en de zombies door de ramen kwamen???

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Er zitten meerdere verwijzingen in naar seizoen 1.. Waaronder inderdaad de tank.. Ik denk overigens wel dat het 'dezelfde' tank is.. Nog eerder in de aflevering waarbij Carol/Daryl de auto met het witte kruis volgen, rijden ze op de autoweg waar Rick in seizoen te paard overheen ging.
Daarnaast staan Daryl en Carol op de hoek van Fairley street. Dit is de straat waar Rick zijn eerste zombie-meeting had.. ( deze link was mij overigens niet opgevallen )

Visuele ondersteuning autoweg:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IBFlCdo.png

[ Voor 7% gewijzigd door Fruitschaal op 18-11-2014 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Dat irriteerde mij dus behoorlijk... ik verwachte eigenlijk eerst een landing op de neus ofzo
pCOW schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:28:
[...]

En die rode sportauto die je iets later ziet, hebben ze daar ook niet in rond lopen crossen 1e seizoen? Reed Glenn daar niet in ter afleiding toen er een groep in dat grote warenhuis zat en de zombies door de ramen kwamen???
kan die wagen niet zijn, die hebben ze gestript van alle nuttige onderdelen inclusief wielen en benzine, volgens mij hadden ze toen ook motor onderdelen in de hand.

[ Voor 35% gewijzigd door Dracyn op 18-11-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

busje was inderdaad raar, klopte geen drol van. Verder wel een aardige filler aflevering die redelijk voorspelbaar was.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
pCOW schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:28:
[...]

Nee, want als je even diep graaft in je geheugen kwam hij daarmee, alarm afgaande en wel, terug naar het kamp mee waarna de auto gedemonteerd is voor onderdelen voor de Winnebago ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
Busje:
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/AlarmingGraveCuttlefish.gif
Afbeeldingslocatie: http://giant.gfycat.com/IllustriousMellowBullmastiff.gif

Tank:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/k9QWWsg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
En de bonusronde voor de bus-drop. Die inderdaad alles behalve logisch was:

http://gfycat.com/ColossalClassicDog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Uuh dat is opzet. Hoe komen ze anders aan hun nieuwe slaven mensen die in de 'schuld' staan?

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Nukar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:05:
[...]

Uuh dat is opzet. Hoe komen ze anders aan hun nieuwe slaven mensen die in de 'schuld' staan?
Dan nog wel toevallig dat ze met zó'n snelheid aan komen scheuren en Carol rücksightloss de weg op rent..

Deze ep zat wel een beetje aan elkaar met "[rml]|:([/]"-momentjes moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:29
Osiris schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:08:
[...]

Dan nog wel toevallig dat ze met zó'n snelheid aan komen scheuren en Carol rücksightloss de weg op rent..

Deze ep zat wel een beetje aan elkaar met "[rml]|:(
"-momentjes moet ik zeggen..
[/quote]

Misschien hadden ze die schoten gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Dersan schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:14:
[...]

Misschien hadden ze die schoten gehoord?
No shit sherlock, dat laten ze ook zien eerder. Maar het gaat er om dat ze wel toevallig erg hard reden.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Die aanrijding was met opzet om haar op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:17:
Die aanrijding was met opzet om haar op te pikken.
Maar ze kwam in maar een paar seconden uit 't gebouw de weg op strompelen.. Dan moeten ze al met een ontiegelijke snelheid aan hebben komen rijden, wat Carol gehoord moet hebben. En wel heel erg veel geluk qua timing gehad hebben dat ze exact op dat moment de weg op kwam strompelen überhaupt.

Want ze kunnen nooit zo snel accelereren naar zo'n snelheid als het een doelbewuste aanrijactie was terwijl ze op haar aan 't wachten waren ofzo.. :')

't Is gewoon allemaal ernstig ongeloofwaardig :P

[ Voor 18% gewijzigd door Osiris op 18-11-2014 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Osiris schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:08:
[...]

Deze ep zat wel een beetje aan elkaar met "[rml]|:(
"-momentjes moet ik zeggen..[/quote]
Wie zegt dat het toeval is!?!?

Sommige mensen in dit topic zeggen dat Carol zichzelf expres heeft laten aanrijden maar dat geloof ik niet. Waarom zou ze zichzelf EXPRES zo erg verwonden om iemand te redden!? Om iemand te kunnen redden moet je zorgen dat je jezelf kan redden ... Ik vind dit zeer onlogisch anders ... :S (tenzij ze vroeger stuntvrouw was en dus zichzelf zonder te verwonden kan laten aanrijden :P).

Ik denk eerder andersom, dat de mensen van het ziekenhuis (in die auto) expres Carol aangereden hebben!

En waarom denk ik dit!?

Omdat het ziekenhuis lijkt te werken rondom het principe van terugbetalen! Immers, zoals ook met Beth en anderen gebeurt is, ze lappen gewonde mensen op om vervolgens te claimen dat je daarvoor wat terug moet doen. En zo hebben ze mensen in hun macht in het ziekenhuis.

Dit doen ze natuurlijk alleen met de zwakkere mensen (vrouwen, kinderen bijv.) zodat de balans in macht bij de "politie (mannen)" blijft van het ziekenhuis!

Dus ik denk dat de mensen van het ziekenhuis al wisten dat Daryl en Carol "in town" waren en op het juiste moment wachten om ze te "redden" waarbij ze Daryl waarschijnlijk niet meer "kunnen" (lees willen) redden (daarom patrouilleren ze door de stad denk ik).

Ik denk dat ze Daryl en Carol al gezien hebben toen die zombie aan hun auto zat te knagen (of zelfs eerder tijdens het achtervolgen).

Mijn 50ct. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
't Lijkt me toch dat nieuwe_kerel_waar_ik_z'n_naam_ff_van_ben_vergeten dan éérst even het systeem aan Carol uitgelegd had voordat ze zich liet aanrijden.

Dat ze elkaar allemaal allang doorhadden geloof ik niet zo in.

[ Voor 17% gewijzigd door Osiris op 18-11-2014 12:26 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.