"-momentjes moet ik zeggen..[/quote]
Wie zegt dat het toeval is!?!?
Sommige mensen in dit topic zeggen dat Carol zichzelf expres heeft laten aanrijden maar dat geloof ik niet. Waarom zou ze zichzelf EXPRES zo erg verwonden om iemand te redden!? Om iemand te kunnen redden moet je zorgen dat je jezelf kan redden ... Ik vind dit zeer onlogisch anders ...

(tenzij ze vroeger stuntvrouw was en dus zichzelf zonder te verwonden kan laten aanrijden

).
Ik denk eerder andersom, dat de mensen van het ziekenhuis (in die auto) expres Carol aangereden hebben!
En waarom denk ik dit!?
Omdat het ziekenhuis lijkt te werken rondom het principe van terugbetalen! Immers, zoals ook met Beth en anderen gebeurt is, ze lappen gewonde mensen op om vervolgens te claimen dat je daarvoor wat terug moet doen. En zo hebben ze mensen in hun macht in het ziekenhuis.
Dit doen ze natuurlijk alleen met de zwakkere mensen (vrouwen, kinderen bijv.) zodat de balans in macht bij de "politie (mannen)" blijft van het ziekenhuis!
Dus ik denk dat de mensen van het ziekenhuis al wisten dat Daryl en Carol "in town" waren en op het juiste moment wachten om ze te "redden" waarbij ze Daryl waarschijnlijk niet meer "kunnen" (lees willen) redden (daarom patrouilleren ze door de stad denk ik).
Ik denk dat ze Daryl en Carol al gezien hebben toen die zombie aan hun auto zat te knagen (of zelfs eerder tijdens het achtervolgen).
Mijn 50ct.