[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 39 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 10:24
Zeror schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:02:
Vraag me nu wel af wat nu precies bullshit is. Dat Norman Reedus geen homo wil spelen in tWD of producers een homo willen maken van Daryl.
Dat laatste dus. Homofolie voegt totaal niets toe aan deze serie. *vind ik tenminste. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 23:03

Zeror

Ik Henk 'm!

Snowwie schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:30:
[...]

Dat laatste dus. Homofolie voegt totaal niets toe aan deze serie. *vind ik tenminste. :)
Tenzij het het twee dames zijn natuurlijk. Het oog wil ook wat 8) :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 19:37:
[...]

Tenzij het het twee dames zijn natuurlijk. Het oog wil ook wat 8) :+
Ik weet niet waar Glenn op wacht, ik had Tara allang (voorzichtig) gepolst voor een trio... Wat een jopen heeft die zeg! :9

Vind Maggie ook zwaar goed te doen...

http://www.joblo.com/imag...king-Dead-Photo-Shoot.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Als ik een reactie op youtube mag geloven.
spoiler:
the entire episode is about Beth. We won't see any other characters. This takes place the same time Rick's group is at Terminus. This entire season is based on different time settings. Kind of like what the Saw Franchise did. this episode is taken place the same time as episode 1.Episode 5 is about the trip to Washington based around the same time as episode 7 will be. Episode 6 will be the same time period when Daryl searches for Beth with Carol. Episode 7 picks up right when Daryl returns for help. Episode 8 we see Both groups get back together.

Dan
spoiler:
gaan we pas in aflevering 7 zien waarom Daryl zo verschrikt naar Michonne keek afgelopen aflevering.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat is die running gag met "coral" eigenlijk? Kon er niks over vinden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:50
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fqAe6A7s5iY]

Het lijkt op Coral, volgens mij is dat de hele grap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Eigenlijk vind ik het nog wel meevallen. Het is hooguit een "mama appelsap", maar je moet het in dit geval wel echt willen horen. Hij heeft trouwens wel vaak "Carl" gezegd, volgens dat filmpje. Is ook niet zo raar, om je zoon bij zijn naam te noemen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik kwam deze al tegen op Facebook:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mhQuoEeC2xBM05l4Y5WzP5oY/medium.jpg

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

CAP-Team schreef op zondag 02 november 2014 @ 10:21:
Ik kwam deze al tegen op Facebook:

spoiler:
Dat vind ik dus ook wel vreemd ja. Maggie heeft nog niks laten zien/horen over het feit dat Beth vermist wordt. Daar had ik echt wel meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
L1nt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:26:
Ze kende de Coral running gag ook niet. De duitsers hebben dus echt geen humor want Carl heet er ook geen Koralle en het word ook niet uitgesproken als Caaaaaaarl oid.
Heb ik onder een steen geleefd :?

Coral :? Of gaat 't om 't feit dat het altijd Caaaaaaaaaaarl was?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hmm, indeed een Beth-orientated episode. Vond 'em zelf wat "langzaam" als je hem vergelijkt met voorgaande episodes vol met actie et c.. Ben wel erg benieuwd nu naar de volgende ep :o Dit was eigenlijk meer een "filler" :P Want Daryl en Carol gingen samen achter de "auto-met-het-kruis" aan, right? Maar we zien alleen Carol in de laatste scene binnengereden worden? (Moest wel 3x kijken wie 't was overigens :X) Daryl zal wel een te hoog risico zijn geweest om mee te nemen. Of hij is aan ze ontsnapt tijdens de encounter.. We gaan 't zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hmm ik vond hem ook wat langzaam wel merkte je goed dat er iets niet pluis is daar. Wat dat is hebben ze mooi in het midden gelaten.
Osiris schreef op maandag 03 november 2014 @ 07:33:
Hmm, indeed een Beth-orientated episode. Vond 'em zelf wat "langzaam" als je hem vergelijkt met voorgaande episodes vol met actie et c.. Ben wel erg benieuwd nu naar de volgende ep :o Dit was eigenlijk meer een "filler" :P Want Daryl en Carol gingen samen achter de "auto-met-het-kruis" aan, right? Maar we zien alleen Carol in de laatste scene binnengereden worden? (Moest wel 3x kijken wie 't was overigens :X) Daryl zal wel een te hoog risico zijn geweest om mee te nemen. Of hij is aan ze ontsnapt tijdens de encounter.. We gaan 't zien :P
Hij is "ontsnapt" want aan het einde van de aflevering van afgelopen week zie je hem toch. Dat speelt zich af na de episode van deze week.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:05
Maar we zien alleen Carol in de laatste scene binnengereden worden? (Moest wel 3x kijken wie 't was overigens :X)
Ik dacht dat het een man was. Dus dank voor je post :P

Overigens begreep ik niet helemaal hoe Beth er achter is gekomen dat die man die zij een medicijn had toegediend een dokter was. Dat had ik niet helemaal meegekregen.

Die auto's die buiten stonden hadden inderdaad dat kruis achterop. Dus waarschijnlijk ontvoeren zij gewoon mensen om die voor zich te laten werken. Om de populatie in stand te houden dus. ;)

Overigens vind ik Beth wel echt een leuke meid. Net zoals Tara en Maggie :P

[ Voor 5% gewijzigd door oohh op 03-11-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 18:40

odan

The dark side is within all!

oohh schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:34:

Overigens begreep ik niet helemaal hoe Beth er achter is gekomen dat die man die zij een medicijn had toegediend een dokter was. Dat had ik niet helemaal meegekregen.
toen ze de sleutel zocht vond ze de portefeuille van die gast.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Wat een fucked up bedoening in dat ziekenhuis, damn :X Leuke afwisseling, dat dan weer wel :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:25:
[...]

Hij is "ontsnapt" want aan het einde van de aflevering van afgelopen week zie je hem toch. Dat speelt zich af na de episode van deze week.
Nou ja, "ontsnapt".. 't Is maar de vraag wat dat "ontsnapt" precies voor betekenis heeft. Dat 'ie niet gevangen is genomen weten we inderdaad. Maar of 'ie "left for dead for the walkers" of daadwerkelijk ontsnapt is, dát weten we (nog) niet ;)
odan schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:52:
[...]

toen ze de sleutel zocht vond ze de portefeuille van die gast.
Ah, thnx, dat detail zag ik vanochtend (danwel had ik met m'n slaperige kop) nog niet (door).. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Osiris op 03-11-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:35

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

De kans is natuurlijk prima aanwezig dat ze gezien hebben dat die eerste meid en later die arts mee naar binnen genomen zijn, dan is het een prima plan om één van hen undercover te sturen, met voorkeur de gene die er het minst gevaarlijk uit ziet. Als die binnen is kan ze op een gegeven moment stennis gaan schoppen waardoor alle aandacht naar binnen gericht wordt, waarna Daryl van buitenaf stealthy kan aanvallen om een weg naar buiten vrij te maken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Osiris schreef op maandag 03 november 2014 @ 14:35:
[...]

Nou ja, "ontsnapt".. 't Is maar de vraag wat dat "ontsnapt" precies voor betekenis heeft. Dat 'ie niet gevangen is genomen weten we inderdaad. Maar of 'ie "left for dead for the walkers" of daadwerkelijk ontsnapt is, dát weten we (nog) niet ;)
Nee precies, daarom bedoelde ik meer Ontsnapt als: "ze hebben hem niet te pakken gekregen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:31
Boeiende om weer een andere groep te zien, en hun aanpak van de situatie. Lekker beklemmend sfeertje, mooie beelden, beetje actie op het eind; helemaal fijn wat mij betreft.

Dus als je dit een beetje zou doortrekken dan
spoiler:
Komt Daryl terug met Noah en zullen ze wel een reddingsactie gaan opzetten. En dat moet toch mogelijk zijn, want zoveel mensen waren er volgens mij niet.

[ Voor 39% gewijzigd door cheiron op 03-11-2014 17:00 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel blij dat het waarschijnlijk maar 1 a 2 "Beth-orientated" episodes worden, aangezien Carol op het eind naar binnen gebracht word.
spoiler: Meest waarschijnlijk lijkt me dan inderdaad dat
Daryl Noah tegenkomt, en hem meeneemt naar de kerk om een reddingsactie op touw te zetten. Alleen snap ik niet hoe Daryl en Carol ineens gesplitst zijn. Kan ook zijn dat Daryl haar een soort van laat infiltreren...

Anyway, wat mij betreft een hele toffe episode. De acteur die Noah speelt, TJ Williams, speelde trouwens de jonge Chris Rock in Everybody Hates Chris, een komedie over de jeugdjaren van Chris Rock. (Terry Crews speelt er ook in, leuke serie).

spoiler: Ik zag ook in de Talking Dead exclusive preview voor de volgende episode
dat Abraham met een conservenblik wild aan het inslaan is op een persoon. Lijkt me dus dat we de volgende aflevering de groep die naar Washington onderweg is gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

cheiron schreef op maandag 03 november 2014 @ 16:59:
spoiler:
Komt Daryl terug met Noah en zullen ze wel een reddingsactie gaan opzetten. En dat moet toch mogelijk zijn, want zoveel mensen waren er volgens mij niet.
spoiler:
Denk ik niet. Daryl en Noah kennen elkaar niet en weten van elkaar niet waar ze zijn.
Zelfs Daryl weet niet waar de auto van is. Of misschien wel door hun Atlanta-avontuur in seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Zeror schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:31:
[...]

spoiler:
Denk ik niet. Daryl en Noah kennen elkaar niet en weten van elkaar niet waar ze zijn.
Zelfs Daryl weet niet waar de auto van is. Of misschien wel door hun Atlanta-avontuur in seizoen 1.
spoiler:
maar Daryl gaat toch achter zo een auto aan? Ik denk dat Daryl en Carol ze gevonden hebben, Daryl het ziekenhuis nog in de gaten houdt en Noah meeneemt als hij hem eruit ziet komen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

cheiron schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:35:
spoiler:
maar Daryl gaat toch achter zo een auto aan? Ik denk dat Daryl en Carol ze gevonden hebben, Daryl het ziekenhuis nog in de gaten houdt en Noah meeneemt als hij hem eruit ziet komen.
Je vergeet alleen dat het ziekenhuis in Atlanta ligt en Daryl totaal ergens anders ver van Atlanta vandaan. We weten niet waar dat die kerk ligt. Het kan natuurlijk zo zijn dat de groep tijdens het reizen iets afgebogen zijn en dat ze weer in de buurt zijn beland van Atlanta, maar daar wordt niks over gezegd en lijkt me dus niet heel logisch.
Aan de andere kant zou dat wel verklaren waarom Morgan ook in de buurt is. Woonplaats van Rick was vlakbij Atlanta, welke Morgan gebruikte als hideout.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 03-11-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Waarom zetten jullie de gissingen tussen spoilertags? :?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op maandag 03 november 2014 @ 21:42:
[...]

spoiler:
Je vergeet alleen dat het ziekenhuis in Atlanta ligt en Daryl totaal ergens anders ver van Atlanta vandaan. We weten niet waar dat die kerk ligt. Het kan natuurlijk zo zijn dat de groep tijdens het reizen iets afgebogen zijn en dat ze weer in de buurt zijn beland van Atlanta, maar daar wordt niks over gezegd en lijkt me dus niet heel logisch.
Aan de andere kant zou dat wel verklaren waarom Morgan ook in de buurt is. Woonplaats van Rick was vlakbij Atlanta, welke Morgan gebruikte als hideout.

@hieronder,
Ik weet niet of dat wenselijk is. dus zekere voor het onzekere. ;)
Speculatie in Spoiler tags is alleen maar irritant.

Je vergeet hier even dat Carol en Daryl samen achter die auto aan gingen, en Carol werd aan het einde van deze aflevering het ziekenhuis in gebracht, dus het is erg aannemelijk dat Daryl in de buurt is, hij laat echt niet nog een keer iemand onder zijn neus vandaan kidnappen en al helemaal Carol niet.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat Daryl niet in de buurt is van het ziekenhuis i.v.m. tijd. Ik denk dat het tijdsduur tussen de auto achteraan zitten en dat Daryl verschrikt bij Michonne staat gewoon te kort is (Iets meer dan 12 uur was dat geloof ik). Ik denk dat er al wat eerder iets gebeurd is waardoor Carol en Daryl gescheiden raken. Daryl heeft bijvoorbeeld vermoedelijk die auto niet meer (hij kwam uit de bosjes, niet vanaf een weg). Wellicht is de auto gecrashed of heeft ziekenhuisauto de crash veroorzaakt tijdens de achtervolging en hebben de ziekenhuiscrew Carol meegenomen toen Carol en Daryl bewusteloos waren ofzo.
Maar zolang je niet weet hoe ver de groep in de kerk van Atlanta verwijderd zijn, kun je hier niks over zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 03-11-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Wat ik zelf een hele typische actie vond was de actie van de dokter voordat deze de holle naald in de borst van de man ramt.
Hij geeft de sleutels aan Dawn en vlak daarna kijkt die de andere kant op, doet wat mijn zijn bril en kijkt vervolgens weer de andere kant op. Geen idee of het wat te betekenen had, maar vond het wel typisch.

Meende ergens een tijdje terug een afbeelding of linkje te hebben gezien waaruit bleek dat ze in een soort u-vorm waren gelopen. Nu dus weer richting Atlanta.

Ik vermoed dat Daryl en Carol de auto hebben achtervolgd, hebben gezien dat ze het ziekenhuis in zijn gegaan en ook iets hebben meegekregen van de actie van de "ontsnapping". Op die manier weten ze dat Beth binnen is en sturen ze Carol als indringer naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
Ik verwacht zelf eigenlijk eerder dat ze idd in een crash beland zijn en de bestuurders van het witte kruis alleen Carol meegenomen hebben (en dus ook echt gewond is)

Net zoals ze Noah meegenomen hadden en zijn vader hebben laten liggen (groot/sterk, dus een gevaar voor de guards)

Ik verwacht dan dus ook niet dat Carol en Daryl op dat moment weten dat Beth in het ziekenhuis ligt. Wellicht dat Daryl idd later Noah tegenkomt die daar licht op kan schijnen... Zou verklaren waarom Daryl zo "schuw" uit de bosjes kwam lopen in de vorige episode.. Vraag mij tevens af of er toevallig een link tussen Michonne en Noah is.. mede om dezelfde reden...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:39
Het is in iedergeval duidelijk dat meneer de agentjes van het ziekenhuis, zoveel mogelijk met vrouwen terug komen om ze vervolgens te verkrachten, mevrouw de agent weet daar van maar durft er niet tegen op te treden.

Daarmee dat ze alleen Beth hebben ontvoerd en Daryl achterlieten (dokters uitgezonderd) en nu ook Carol. Hah, nu ik er aan terug denk, Beth is ontvoerd door politie agenten, "to serve and protect" ja ja. Noah zn theorie over zn vader zn dood klopt helemaal, ze willen geen sterke mannen daar. De reden dat ze Daryl lieten stikken.

Ik ga mee met de theorie dat Carol een infiltrant is, ze zijn Noah tegen gekomen hij heeft hun alles vertelt, Carol bikkelhard dat ze is, faked ze het 1 en ander, om meegenomen te worden.

Ik vond het trouwens knap van Beth dat ze die gasten niet vertelt heeft dat ze van een groep afkomstig is, daar was ik namelijk bang voor.

Eigenlijk, hoop ik aan de andere kant dat Daryl inderdaad alleen terug gekomen is met Noah, om zo de groep te rallyen om Carol en Beth te gaan redden, dat zal een interessant confrontatie zijn tussen Rick (ook agent niet te vergeten) en de agentjes van het ziekenhuis.

[ Voor 27% gewijzigd door fuqua op 03-11-2014 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 14:41
fuqua schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:23:
Ik vond het trouwens knap van Beth dat ze die gasten niet vertelt heeft dat ze van een groep afkomstig is, daar was ik namelijk bang voor.
Voor zover Beth weet is alleen Daryl nog in leven en de Agente zei in het begin dat ze haar alleen langs de weg hadden gevonden na haar vraag of er nog iemand gevonden was... Dus als ze al het idee was dat er iemand naar haar op zoek zou zijn zou het alleen Daryl zijn (want de rest zou net zo goed dood kunnen zijn)

En na het verhaal van Noah en Joan zal ze ook wel het idee gehad hebben dat zoiets zeggen niet direct goed voor haar gezondheid is ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:39
Puc van S. schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:27:
[...]

Voor zover Beth weet is alleen Daryl nog in leven en de Agente zei in het begin dat ze haar alleen langs de weg hadden gevonden na haar vraag of er nog iemand gevonden was... Dus als ze al het idee was dat er iemand naar haar op zoek zou zijn zou het alleen Daryl zijn (want de rest zou net zo goed dood kunnen zijn)

En na het verhaal van Noah en Joan zal ze ook wel het idee gehad hebben dat zoiets zeggen niet direct goed voor haar gezondheid is ;)
Ahja dat is waar ook, de hele groep was toen uitelkaar gevallen na het gevangenis/gouvener drama. Beth is in a big surprise :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Puc van S. schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:16:
Vraag mij tevens af of er toevallig een link tussen Michonne en Noah is.. mede om dezelfde reden...
Dat gevoel had ik ook. Wel heel erg toevallig natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 19:55
Robbie T schreef op maandag 03 november 2014 @ 23:12:
Wat ik zelf een hele typische actie vond was de actie van de dokter voordat deze de holle naald in de borst van de man ramt.
Hij geeft de sleutels aan Dawn en vlak daarna kijkt die de andere kant op, doet wat mijn zijn bril en kijkt vervolgens weer de andere kant op. Geen idee of het wat te betekenen had, maar vond het wel typisch.
Hij wilde die man eigenlijk niet redden, omdat die ook dokter was. Zijn positie zou dan in gevaar komen. Is later nog "goed gekomen" :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een doffe ellende in dat ziekenhuis. Ik moest trouwens wel 2x kijken om te zien dat dat Carol was die daar naar binnen werd gereden. Hebben ze wel een verkeerde aan trouwens.
Ben benieuwd hoe dat afloopt, al die mannelijke agenten kan je volgens mij zo omleggen want daar klopt geen reet van daar.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2014 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dat was weer fijn, een beetje afwisseling kan ik altijd wel waarderen. De groep in het ziekenhuis zit op z'n eigen manier in de ellende. Wat mij betreft mogen ze veel vaker focussen op aparte groepjes die hun eigen "oplossing" voor de problemen hebben.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die afwisseling vond ik ook heel erg fijn, inplaats van altijd hetzelfde laten zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:23

Player1S

Probably out in the dark

Toch heel stuk anders dan de voorgaande 3. Wekt wel weer voldoende vragen op.

Carol echt gewond of truuk om binnen te komen?
Noah bij Darryl of iemand anders?
Hoe fucked up is het daar binnen? Hebben we alles al gezien of?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:23

Bob Popcorn

Plop!

Sterke aflevering en ook weer behoorlijk freaky. Kon d'r slecht van slapen, vooral die ranzige Joan (ondanks dat 'ie kreeg wat 'ie verdiende :p )

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:03

Spooksel

Spooksel!

Haha, die kerel met z'n lolly was wel creepy bezig... Ging overigens wel erg makkelijk, de manier waarop Beth hem wist te voeren aan zombie Joan. 'Toevallig' ook dat ze exact op dat moment turned dat Beth daar net gecornered is door die vent. Maar ach, details :P

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ik ben bang dat het niet een vooropgezet plan is.. Daar kijkt Daryl ( naar mijn mening) te bedrukt voor als hij terug bij de kerk komt.. Ik denk trouwens wel dat hij Noah bij zich heeft.. Dat zij zich op een of andere reden hebben gekruist. Een ongeluk is mogelijk.. Of Noah die achterna werd gezeten door Slabbertjes en Carol wilde hem redden?

Overigens stond Beth op het punt het hele ziekenhuis overhoop te gooien. Het zag er namelijk naar uit dat ze dokter ( Steven?) wilde neerhalen. Tenminste, de blik in haar ogen en de schaar in haar handen zeiden veel :).. No doc = CHAOS en zou ze toch iets betekenen voor de wereld :+. Alweer een paar freaks minder..

Ik vond het toch een mooie aflevering!

[ Voor 3% gewijzigd door Fruitschaal op 04-11-2014 17:03 ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Vind het wel apart dat de agente zegt dat Beth niet het type persoon is dat kan overleven, maar inmiddels zijn we toch al een tijdje in de zombie apocalypse. Het lijkt me dus dat iedereen die nog leeft daar toch echt wel thuis hoort. Een jaar overleven in zo'n situatie lijkt me geen kwestie van geluk.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

De kans dat ze Noah tegengekomen zijn is aanzienlijk. Noah kwam uit Richmond Virginia als ik het me goed herinner. Als mijn topografie mij niet in de steek laat, ligt Richmond op een soortgelijke noordoostelijke koers van Atlanta als Washington DC

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Hier nog een leuke theorie:

Zou nog een leuke twist kunnen geven wanneer beide tegenover elkaar komen te staan :)

[ Voor 29% gewijzigd door Ryan_ op 05-11-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Weten we zeker dat het Atlanta is waar dat ziekenhuis staat waar Beth in zit? Kan wellicht bijna niet anders, maar het lijkt me zo ver uit de buurt te zitten van waar ze nu zijn.
Ik vind haar er toch anders uitzien.

[ Voor 33% gewijzigd door Bootje op 05-11-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Bootje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:11:
Weten we zeker dat het Atlanta is waar dat ziekenhuis staat waar Beth in zit? Kan wellicht bijna niet anders, maar het lijkt me zo ver uit de buurt te zitten van waar ze nu zijn.

[...]

Ze zeiden van wel, dus ik ga er vanuit :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bootje schreef op woensdag 05 november 2014 @ 09:11:

[...]

Grady memorial hospital in Atlanta....werd gezegd.
Verder staan ze later in de aflevering op het dak en zie je dat ze in een stad staan, een Amerikaan zal dat wel herkennen als Atlanta.

[ Voor 14% gewijzigd door KillerAce_NL op 05-11-2014 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Dat is Atlanta, die skyline kom je ook tegen in de aflevering dat Merle aan de verwarmingspijpen op het dak zit geketend. Of aan het einde van SE1

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Kan me voortsellen dat mensen een skyline die ze even gezien hebben, 5 jaar geleden, niet onthouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
KillerAce_NL schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:13:
Kan me voortsellen dat mensen een skyline die ze even gezien hebben, 5 jaar geleden, niet onthouden :)
Dank je. ;)

Maar inderdaad, ik verwachtte al wel dat het Atlanta was, maar het lijkt zo ver weg te liggen van waar ze nu met de groep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ter ondersteuning van jullie verhaal: http://i.imgur.com/g7oyaHR.jpg

Dit is volgens mij een contact tussen Rick en Morgan.. Althans, een poging tot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik zat te denken, is die Noah niet de zoon van Morgan?
Want zijn zoon is niet meer bij Morgan, of is die inmiddels al dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Krasloos schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:32:
Die was allang dood.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

In de aflevering met Morgan in S3 werd dat al duidelijk:
Morgan lost his sanity after Duane's death at the hands of Jenny. Morgan blames himself for his son's death, as he was unable to kill Jenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Nu online
Krasloos schreef op donderdag 06 november 2014 @ 17:32:
Gedood door zijn moeder.

Duane Jones

Status: Death
Killed By: Jenny Jones (Zombified)

After Morgan went into a basement to look for supplies, an undead Jenny approached Duane. As she approached, Duane couldn't bring himself to kill his mother. Morgan, returning from the basement, yells for him. As he turns towards his father, Jenny pounces and begins to bite Duane forcing Morgan to finally kill his undead wife. Duane died from his injuries and turned. It is unknown if Morgan killed him after he turned or if he let him roam off as in the comics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Hopelijk komen we er deze aflevering achter wie Daryl bij zich heeft ( ik denk Noah)... Daarnaast hoop ik ook dat ze niet focussen op één groep in de aflevering.. Maar ik betwijfel of ze de kerk/ziekenhuis/bus samen laten zien in de aflevering.. Ik ga het vanavond beleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venom1
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-10-2024
Zoals verwacht heeft Eugene alles verzonnen over DC. Ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Hopelijk keren ze terug naar Rick etc. en gaan ze samen Beth en Carol halen. Als Daryl tenminste weet waar ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Nu online
Promo aflevering 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Heftige aflevering. Vraag me af of Eugene nog boven op die klappen van Abraham komt...Ik denk dat hij namelijk nog wel nut kan hebben voor de groep. Abraham heeft ook wel een beetje een anger management probleempje, misschien nog wel erger dan die van Rick.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Denzis schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:18:
Heftige aflevering. Vraag me af of Eugene nog boven op die klappen van Abraham komt...Ik denk dat hij namelijk nog wel nut kan hebben voor de groep. Abraham heeft ook wel een beetje een anger management probleempje, misschien nog wel erger dan die van Rick.
Aan het geluid te horen dat hij voorover kukelde denk ik dat hij niet veel meer dan een kasplantje is, als dat al mogelijk is.

Goede aflevering, heftig om het verhaal van Abraham te zien. Ben heel erg benieuwd naar volgende week. Na die aflevering zullen we wel weer terug gaan naar de episode waar Daryl terug naar Rick in de kerk gaat :D

Also: dat met die waterspuit, lekker soppig :D :')

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 10-11-2014 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:31:
[...]

Aan het geluid te horen dat hij voorover kukelde denk ik dat hij niet veel meer dan een kasplantje is, als dat al mogelijk is.

Goede aflevering, heftig om het verhaal van Abraham te zien. Ben heel erg benieuwd naar volgende week. Na die aflevering zullen we wel weer terug gaan naar de episode waar Daryl terug naar Rick in de kerk gaat :D

Also: dat met die waterspuit, lekker soppig :D :')
Inderdaad, vooral hoe hij als een zak aardappelen recht voorover valt na die laatste klap, lijkt het me niet eens ondenkelijk dat hij dood is. (maar ik denk toch wel dat hij overleeft) Vraag me alleen af wat de groep doet. Verbannen ze Eugene? Gaan ze meteen terug naar de kerk? Lijkt mij wel het meest logisch.

spoiler: In de comics
word volgens mij uitgebreider ingegaan op het feit dat Abraham zijn vrouw en dochter verkracht werden door de groep waarmee Abraham op dat moment was. In deze aflevering hebben ze dat (vooralsnog?) weggelaten.
spoiler: Lijkt me dus duidelijk dat Carol en Daryl de volgende aflevering
het ziekenhuis aanvallen. Ook zie je ze een "Beth-sized" lichaam in een laken verbranden. Alleen moet ik dan wel denken aan wat Daryl altijd zegt; "We bury our own." Maar goed, misschien is er geen open plek met aarde voorhanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21:36

Satom

Verzamel ervaringen

Kan het kloppen dat na de afgelopen aflevering (van vannacht) geen "The scenes of the next episode" aan het einde zit? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Notna schreef op maandag 10 november 2014 @ 15:31:
[...]

Goede aflevering, heftig om het verhaal van Abraham te zien.
Nou, misschien kwam 't door m'n slaperige toestand vanochtend in de trein, maareh, heftig? 'k Bedoel, wat hebben we nou uiteindelijk allemaal gezien?
  • Hij mept een paar (mede)soldaten met z'n blote handen kapot (we weten niet of dat nog 'normale mensen' waren of dat ze al geturned waren..?);
  • Er wordt geïnsinueerd dat hij daarmee een vrouw en twee kinderen beschermd;
  • Die zijn doodsbang voor een maniak die waarschijnlijk compleet uit 't lint is gegaan;
  • Chickie en kiddo's gaan d'r vandoor en willen niet dat 'ie achter ze aangaat;
  • Paar dramatische scene's later staat 'ie op 't punt om een kogel door z'n harses te jagen;
  • Hij redt Eugene van drie walkers en heeft opeens weer een reden om te leven.
Ik vind 't eerlijk gezegd allemaal wel meevallen wat we nou allemaal precies te zien hebben gekregen hoor? Ja, je kunt je fantasie compléét de loop laten gaan natuurlijk en het zo heftig mogelijk maken als je wil, maar wat mij betreft zóu je 't ook in kunnen vullen als "Abraham komt wat geturnde soldaatjes van z'n basis die 'ie verder niet kende tegen die een vrouw en kinderen (die 'ie pas vanochtend tegen was gekomen) bedreigden, waardoor z'n PTSS inkickte en hij door 't lint ging.. Chickie wil vervolgens niets met 'em te maken hebben, want bloed = eng voor kinderen, dus Abraham's post-war-depressie kwam weer naar boven en wilde d'r een eind aan maken. Here comes Eugene to save the day." Niet zo spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Osiris schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:27:
[...]

Nou, misschien kwam 't door m'n slaperige toestand vanochtend in de trein, maareh, heftig? 'k Bedoel, wat hebben we nou uiteindelijk allemaal gezien?
  • Hij mept een paar (mede)soldaten met z'n blote handen kapot (we weten niet of dat nog 'normale mensen' waren of dat ze al geturned waren..?);
  • Er wordt geïnsinueerd dat hij daarmee een vrouw en twee kinderen beschermd;
  • Die zijn doodsbang voor een maniak die waarschijnlijk compleet uit 't lint is gegaan;
  • Chickie en kiddo's gaan d'r vandoor en willen niet dat 'ie achter ze aangaat;
  • Paar dramatische scene's later staat 'ie op 't punt om een kogel door z'n harses te jagen;
  • Hij redt Eugene van drie walkers en heeft opeens weer een reden om te leven.
De punten die hier ontbreken zijn dat het niet zomaar een random chick met twee kinderen is die aangevallen/bedreigd worden, het zijn Abrahams vrouw en kinderen. Die er vandoor gaan omdat ze een nieuwe kant van Abraham zagen waar ze doodsbang voor zijn. Daarom gingen ze er vandoor.
Ook wil Abraham niet een kogel door z'n kop schieten omdat ze er vandoor gegaan zijn, hij wil er een einde aan maken omdat hij de kapot gescheurde en opgevreten lichamen van zijn vrouw en kinderen daar buiten vindt... Dat is genoeg voor hem om niet verder te willen leven...

Tot Eugene langs komt slenteren :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Kijk, ik wist dat ik iets gemist had :D

Maareh, hoezo weet je dat 't z'n eigen vrouw en kinderen zijn dan? Kan me niet herinneren dat ze eerder in een episode langsgekomen zijn.. En om nou aan te nemen dat elk roodharig jochie z'n zoontje is :P

edit:
Check, rode haarband, niet gezien vanochtend :+

Hmm, Andrea Moore komt ook alleen in 'Self Help' voor, geen andere episodes, dus dat klopt dan wel met m'n geheugen.. En wordt ook alleen credited als "Ellen", niet als "Ellen Ford" o.i.d.

Maargoed, behoudens wat gokken en gissen zou ik niet moeten weten hoe ik definitief zou kúnnen weten dat 't z'n eigen vrouw en kinderen waren. Tenzij 'ie 't ooit over "Ellen" gehad heeft als z'n vrouw o.i.d., maargoed.. Lijkt me ook wel een beetje raar om na zo'n traumatische ervaring binnen "no time" meteen Rosita maar om de haverklap te naaien, terwijl je daarvoor nog een "happy gezinnetje" had. Er even vanuit gaande dat ze niet 3 jaar al met Eugene op pad waren _O-

[ Voor 107% gewijzigd door Osiris op 10-11-2014 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Osiris schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:41:
Kijk, ik wist dat ik iets gemist had :D

Maareh, hoezo weet je dat 't z'n eigen vrouw en kinderen zijn dan? Kan me niet herinneren dat ze eerder in een episode langsgekomen zijn.. En om nou aan te nemen dat elk roodharig jochie z'n zoontje is :P

edit:
Check, rode haarband, niet gezien vanochtend :+

Hmm, Andrea Moore komt ook alleen in 'Self Help' voor, geen andere episodes, dus dat klopt dan wel met m'n geheugen.. En wordt ook alleen credited als "Ellen", niet als "Ellen Ford" o.i.d.
Ik geloof niet dat het in de aflevering specifiek genoemd werd, maar de manier waarop ze op elkaar reageerde deed dat aardig vermoeden.

In de comics is het wel duidelijk dat hij een (ex geloof ik) vrouw en twee kinderen had, waarvan zijn vrouw en dochter in die supermarkt verkracht werden door de groep waar ze mee optrokken toe Abraham er op uit was om voedsel te zoeken.
Osiris schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:41:
Maargoed, behoudens wat gokken en gissen zou ik niet moeten weten hoe ik definitief zou kúnnen weten dat 't z'n eigen vrouw en kinderen waren. Tenzij 'ie 't ooit over "Ellen" gehad heeft als z'n vrouw o.i.d., maargoed.. Lijkt me ook wel een beetje raar om na zo'n traumatische ervaring binnen "no time" meteen Rosita maar om de haverklap te naaien, terwijl je daarvoor nog een "happy gezinnetje" had. Er even vanuit gaande dat ze niet 3 jaar al met Eugene op pad waren _O-
In de comics is een van de eerste dingen die hij vertelt dat hij voor dit alles een gezin had, later niet meer en op het punt stond een kogel te eten tot Eugene langs kwam. Ik kan me niet herinneren of hij op TV vaker hiernaar verwezen heeft, maar dat kan best natuurlijk.

Een echte tijdlijn voor ze hebben we ook nooit gehad geloof ik, dus de kans dat ze al een tijd samen onderweg zijn is best aanwezig.

[ Voor 32% gewijzigd door Spike_wolf op 10-11-2014 19:56 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Satom schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:18:
Kan het kloppen dat na de afgelopen aflevering (van vannacht) geen "The scenes of the next episode" aan het einde zit? :9
Zat er idd niet achter :)
Hierboven al een link naar Youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:43
Ik heb de comics niet gelezen en had er ook geen spoilers over gezien, maar het lag er ook wel al een tijdje dik bovenop dat Eugene geen wetenschapper was of in ieder geval zeker niet de oplossing had. Denk ook dat Abraham ook niet veel episodes meer leeft nu, zijn nut is een beetje voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21:36

Satom

Verzamel ervaringen

Donstil schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:12:
[...]

Zat er idd niet achter :)
Hierboven al een link naar Youtube.
Ahaa dan laat ik ze nog even voor wat het is, spanning opbouwen :9

Eugène was ook wel een beetje voorspelbaar, hij gedroeg zich soms ook anders :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Aardige aflevering, geen topper maar ok. Mooi dat ze de backstory van Abraham aan stipten, maar jammer dat ze het op een manier doen die veel minder impact heeft als in de comic
spoiler:
Waar Rick net een paar gasten uit elkaar getrokken heeft die Carl wilden verkrachten, en Abraham en Rick vertellen hoe ze stukje bij beetje hun menselijkheid hebben verloren

Vond ik toch een stuk krachtiger dan de flashbacks maar zo midden in het verhaal droppen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 13:05

BLACKfm

o_O

Dersan schreef op maandag 10 november 2014 @ 21:18:
Ik heb de comics niet gelezen en had er ook geen spoilers over gezien, maar het lag er ook wel al een tijdje dik bovenop dat Eugene geen wetenschapper was of in ieder geval zeker niet de oplossing had. Denk ook dat Abraham ook niet veel episodes meer leeft nu, zijn nut is een beetje voorbij.
Ik vind de mensen een beetje achterlijk. Als ik die Eugene hoor praten dan heb je binnen 1 seconden door dat die een beetje als koning éénoog uit zijn nek klets met moeilijke termen. Als je het vuur aan zijn schenen legt schiet die gelijk in de verdediging.

Ook met Glenn in de bus ratelt die weer even door waarbij je gewoon kun zien aan het gezicht van Glenn dat ie zoiets denkt van 'Vent? Wat klets je uit je nek'.
Afbeeldingslocatie: http://omega-thunder.nl/dafuq.png

1 persoon kan nog naïef zijn, maar van een hele groep moet er toch wel iemand bij zitten die een beetje nuchter denkt. Maargoed, mijn persoonlijke frustratie. Ik zal um niet missen.

Vond het verder maar een beetje een filler aflevering. Er gebeurt niks en het enige wat er toe doet is het achtergrondverhaal van Abraham. Elke aflevering zie je wel iets 'heftigs' voorbij komen, maar volgens mij moest dat in deze aflevering het ingeslagen gezicht zijn in de winkel met Abraham.

Het begon zo lekker die eerste 4 eps en deze drukt de sfeer weer terug naar het vriespunt...

[ Voor 9% gewijzigd door BLACKfm op 10-11-2014 23:33 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

En zo zie je maar weer dat mensen om heel verschillende redenen naar deze serie kijken. Ik vond het juist weer een erg fijne aflevering. Het thema hier was "waarom zorg je voor elkaar?" Met als klapper de vraag wie nou wie het meeste nodig heeft? Abraham heeft Eugene het leven gered maar zonder Eugene had hij zichzelf van het leven beroofd. Eugene liegt tegen iedereen om z'n eigen hachje te redden maar daardoor is er wel een sterke groep ontstaan met veel drang en kracht om te overleven. Zonder een gezamelijke missie hadden ze nooit zo hard gevochten om hun doel te bereiken. Ondanks dat Eugene geen wetenschapper is redt hij de groep wel met een goed idee (de brandslang). Op het moment dat Abraham door de rode gaat weet Eugene de aandacht af te leiden met zijn bekentenis. Ik weet niet of hij die klappen van Abraham heeft overleefd maar het zou me niks verbazen als hij nu de pijp uit gaat en de groep uit elkaar valt of onderling begint te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Forever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 17:26
Eugene was Abraham's purpose to live.
En alles blijkt voor niks, dan is het goed te snappen dat ie knapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik verbaas me er altijd over hoe makkelijk mensen een ongeluk krijgen in een post-apocalyptische wereld met geen kip op de weg :X

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
McBoom schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:07:
Ik verbaas me er altijd over hoe makkelijk mensen een ongeluk krijgen in een post-apocalyptische wereld met geen kip op de weg :X
uhm die auto was gesaboteerd,de intentie was dat hij nog veel eerder kapot had moeten zijn

maar verder was het een hele saaie aflevering, zeker in vergelijking met vorige week

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sheez88 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:13:
[...]

uhm die auto was gesaboteerd,de intentie was dat hij nog veel eerder kapot had moeten zijn

maar verder was het een hele saaie aflevering, zeker in vergelijking met vorige week
Ja want van glas in de benzineleidingen gaat een auto nou een maal over de kop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Na meer dan een jaar anarchie is er ook nog steeds benzine?

De zombies die de bus aanvielen hadden ook nog relatief schone kleren aan.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 11:18

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat had ik ook, nog geen 15 mijl op weg en hoppa de bus ligt al op z'n kant.
Alsof ze nu wel in een keer door konden rijden wat nog niemand anders gelukt is.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Als we dan toch bezig zijn.... Waar komt de druk op de brandslang vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 20:22
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:26:
De motor werkte op dat moment niet, toch?

Mits nee dan houd ik het op magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Net als dat geforceerd door het gras om die brandende bus lopen, net of die paar meter wat uitmaakten ten opzichte van gewoon over de weg want dat ding lag aan de andere kant.

Blijf me trouwens ook over Maggie verbazen die alleen maar redelijk happy met Glen is en zich geen moment over haar zus Beth bekommerd.

GI Abraham, GI Jane en Eugene konden me eigenlijk nooit heel erg boeien. Nu is het met 1 aflevering aardig afgerond (behalve Rosita) en dat is wel prima zo. Geen topaflevering maar best toch behoorlijk met een redelijk voorspelbare maar noodzakelijke twist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 01:26:
Laat staan dat ie als een laserstraal door zombies heen gaat..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

(jarig!)
JerX schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:41:
[...]

Laat staan dat ie als een laserstraal door zombies heen gaat..
Nouja, op een slang staat natuurlijk enorme druk (als de motor aanstaat ;) ) en de lichamen van de zombies zijn al in een verre staat van ontbinding. Dat heeft niet heel veel nodig om de boel kapot te maken. Als je al ziet in de series dat ze schedels in kunnen trappen tot moes met niet al te veel kracht is het niet heel erg vreemd dat het goed lukt met een harde waterstraal.

Er is een reden dat het als crowd control gebruikt wordt door de ME bij evenementen bijv. (hoewel ik niet weet of de druk in een brandweerwagen vs een ME bus anders is maar daar ga ik even niet van uit)

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 11-11-2014 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 00:29:
[...]

Ja want van glas in de benzineleidingen gaat een auto nou een maal over de kop :)
Van zoals ik het gezien heb:
De auto ging over kop doordat Abraham (bestuurder) door een rookgordijn een blokkerende auto te laat zag. Hierdoor verloor Abraham de macht over het stuur waardoor de bus door een vreemde manoeuvre kantelde.
Dat glas in de benzineleidingen zorgde ervoor dat de bus uiteindelijk in vuur en vlam kwam te staan.
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:42:
Ik weet niet of hij die klappen van Abraham heeft overleefd maar het zou me niks verbazen als hij nu de pijp uit gaat en de groep uit elkaar valt of onderling begint te vechten.
Ik zien nog wel gebeuren dat Abraham en Rosita (ervan uitgaande dat Eugene het niet overleefd heeft) nog wel bij de clan van de netelige dame aansluit en zo dus vijand van Rick en Co. gaat worden.

[ Voor 31% gewijzigd door Zeror op 11-11-2014 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

spoiler:
suggereert Daryl nu in de trailer dat Carol inderdaad zich vrijwillig heeft laten pakken om zo van binnenuit de boel te inspecteren?

Verder goede aflevering weer. Zit volgende week alleen in een Center Parcs dus word lastig downloaden vrees ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

Ja, dat viel ons ook al op. Hoe vaak is dat nou wel al niet fout gegaan 8)7

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 08:02

Spotmatic

Ken sent me

L1nt schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:16:
[...]

spoiler:
suggereert Daryl nu in de trailer dat Carol inderdaad zich vrijwillig heeft laten pakken om zo van binnenuit de boel te inspecteren?

Verder goede aflevering weer. Zit volgende week alleen in een Center Parcs dus word lastig downloaden vrees ik :(
Gewoon om 22.00 uur op maandagavond naar Fox kijken, lijkt me?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Spotmatic schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:56:
[...]

Gewoon om 22.00 uur op maandagavond naar Fox kijken, lijkt me?
En jij denkt dat ze FOX hebben in Center Parcs? Enige wat nog zou kunnen is als je UPC hebt + Horizon + Internet (of een andere provider die een dergelijke dienst bied). Dan kan je nog op je tablet/laptop kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 11-11-2014 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

BLACKfm schreef op maandag 10 november 2014 @ 23:25:
[...]

Ik vind de mensen een beetje achterlijk. Als ik die Eugene hoor praten dan heb je binnen 1 seconden door dat die een beetje als koning éénoog uit zijn nek klets met moeilijke termen. Als je het vuur aan zijn schenen legt schiet die gelijk in de verdediging.

Ook met Glenn in de bus ratelt die weer even door waarbij je gewoon kun zien aan het gezicht van Glenn dat ie zoiets denkt van 'Vent? Wat klets je uit je nek'.

1 persoon kan nog naïef zijn, maar van een hele groep moet er toch wel iemand bij zitten die een beetje nuchter denkt. Maargoed, mijn persoonlijke frustratie. Ik zal um niet missen.

Vond het verder maar een beetje een filler aflevering. Er gebeurt niks en het enige wat er toe doet is het achtergrondverhaal van Abraham. Elke aflevering zie je wel iets 'heftigs' voorbij komen, maar volgens mij moest dat in deze aflevering het ingeslagen gezicht zijn in de winkel met Abraham.

Het begon zo lekker die eerste 4 eps en deze drukt de sfeer weer terug naar het vriespunt...
Ik denk dat men door de gehele situatie ook wel meer goed gelovend word. En je hebt ook geen wikipedia meer bij de hand om het een en ander zelf na te kijken dus als iemand claimt een cure te hebben en wat dure worden uitspuugt je hem of haar nogal snel wilt geloven omdat hij/zij hoop bied in een anders hopeloze situatie.

Vanuit je luie stoel voor de TV is het natuurlijk makkelijk om door Eugene heen te prikken. :+

Overigens over Eugene gesproken, als je de previews op fox ziet is de acteur een stuk stoerder dan het karakter dat ie speelt. Best grappig.

Overigens2: ik verwacht dat ie gewoon KO is en gewoon leeft. Ik vermoed dat de rest hem niet achterlaat of afmaakt maar wel iets hebben van "red jezelf maar". En uiteindelijk neemt Tara hem onder haar vleugels en leert ze hem voor zichzelf opkomen tegen walkers e.d.
Uiteindelijk weet ie wel veel dus is ie nog steeds nuttig in sommige situaties.

Verwacht geen Fox. Hoewel het wel een standaard zender is bij de meeste kabelboeren e.d.
Internet verwacht ik erg traag en torrents geblockt. Gelukkig is mn zwager er ook en die kijkt ook en die moet tussendoor nog naar school/stage en die neemt hem dan wel mee op USB stick. d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Player1S op 11-11-2014 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ondanks dat ik het jammer vind dat ze de focus leggen op één groep per aflevering, vond ik het een mooie aflevering. Je ziet (eindelijk) iets meer over de achtergrond van Abraham en Eugene. Overigens werd het tijdens de aflevering steeds meer duidelijk dat Eugene bullshit er uit kraamde..

Ik snap de reactie van Abraham goed. Eugene was ( na zijn vrouw en kinderen) de trigger om te leven. Sergeant Ford had zijn nieuwe missie.. Nu blijkt het dat de missie totale bullshit was.. Thanks Eugene..

Ik verwacht dat we in S05E06 zien hoe Daryl en Carol, Noah ontmoeten en er achterkomen dat Beth in het ziekenhuis zit. Proberen Beth te bevrijden maar dit mislukt.. Door een of andere reden ( vrijwillig of niet :) ) wordt Carol 'opgenomen' in het ziekenhuis. Daryl komt terug bij de kerk om de rest van de groep te halen ( als in einde S05E03)..

S05E07 Besluit de groep Abraham terug te gaan naar de kerk ( met Eugene).. ( Eugene wordt priester :+ ) maar natuurlijk niet zonder slag of stoot.. De groep van de kerk staat op het punt om te vetrekken naar het ziekenhuis. Maar er komt een 'patrouillewagen' van het ziekenhuis langs bij de kerk.. ( een main-character gaat dood ) De aflevering eindigt met de hele groep vlak voor het ziekenhuis.

In de mid-season final S05E08 gaan ze Beth en Carol bevrijden.. Carol gaat met een inside-job de bad-ass uithangen. Wordt natuurlijk een zwaar gevecht. Rick/Carl komt in levensgevaar, maar tegenstander wordt neergesniped. Dit is natuurlijk niemand minder dan Morgan die vanaf het dak staat te snipen ( het dak waar Rick in S2 contact met hem probeert op te nemen via radio ( je ziet in dit shot het ziekenhuis op de achtergrond)). Ontzettende cliffhanger/ het ziekenhuis in brand gestoken, want de veilige haven afbranden gebeurt namelijk elke (mid)season finale..

Back on the road again..

After-credits-promo met introductie van nieuwe bad-guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Laatst online: 16-09 10:53

Scrummie

Think different

Notna schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 08:59:
[...]

En jij denkt dat ze FOX hebben in Center Parcs? Enige wat nog zou kunnen is als je UPC hebt + Horizon + Internet (of een andere provider die een dergelijke dienst bied). Dan kan je nog op je tablet/laptop kijken.
Ik denk van wel eigenlijk. Redelijk standaard geloof ik als je TV in je huisje hebt.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Nu online
Fruitschaal schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 10:52:
... Ontzettende cliffhanger/ het ziekenhuis in brand gestoken, want de veilige haven afbranden gebeurt namelijk elke (mid)season finale..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LFqmDbG.gif

?? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Scrummie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:03:
[...]

Ik denk van wel eigenlijk. Redelijk standaard geloof ik als je TV in je huisje hebt.
Vroegah hadden wij in Center Parcs meestal meer zenders dan thuis, Film kanalen etc. Ik denk dat dat niet veel verandert is.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Waar liepen ze eigenlijk op af? Industrie terrein vol met Zombies ofzo? Zag er een beetje vaag uit.

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

(jarig!)
jeka schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 11:27:
Waar liepen ze eigenlijk op af? Industrie terrein vol met Zombies ofzo? Zag er een beetje vaag uit.
Een grote boederij met een gigantische horde van walkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Notna schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:43:
Nouja, op een slang staat natuurlijk enorme druk (als de motor aanstaat ;) )
Dat is nu juist het grappige, de motor stond niet aan. Abraham was net knorrig uit de wagen gestapt omdat de motor afgeslagen was. Teveel zombierestanten in de luchtinlaat. :)

Hoe kreeg Eugene hem dan aan de gang?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Snowwie schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 13:57:
[...]

Dat is nu juist het grappige, de motor stond niet aan. Abraham was net knorrig uit de wagen gestapt omdat de motor afgeslagen was. Teveel zombierestanten in de luchtinlaat. :)

Hoe kreeg Eugene hem dan aan de gang?
Tja, waarom zijn er nog zoveel sigaretten? Waarom zijn die nog goed? Waarom is de benzine nog goed? Wie maait het gras? Wie knipt hun haar zo netjes in model? Waarom kan iemand als Eugene zo lang overleven voordat ie Abhraham tegen kwam? Wie wast de auto's? etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

De kaboutertjes! (Je weet dat het allemaal op de set is, toch? Dat doen de mensen van de make-up en de rekwisietenafdeling natuurlijk.) ;)

Maar serieus: normaal gesproken zouden mensen er ondertussen veel verfomfaaider uitzien, waarschijnlijk. Zo af en toe (denk aan Beth en Daryl, seizoen 4) komen ze een winkel of iets dergelijks tegen en kiezen ze nieuwe kleren. Wanneer ze water hebben, wassen ze zichzelf, dat hebben we volgens mij ook wel verschillende keren gezien. Of de auto wassen je eerste prioriteit zou moeten zijn, dat is weer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Jorgen schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:42:
De kaboutertjes! (Je weet dat het allemaal op de set is, toch? Dat doen de mensen van de make-up en de rekwisietenafdeling natuurlijk.) ;)

Maar serieus: normaal gesproken zouden mensen er ondertussen veel verfomfaaider uitzien, waarschijnlijk. Zo af en toe (denk aan Beth en Daryl, seizoen 4) komen ze een winkel of iets dergelijks tegen en kiezen ze nieuwe kleren. Wanneer ze water hebben, wassen ze zichzelf, dat hebben we volgens mij ook wel verschillende keren gezien. Of de auto wassen je eerste prioriteit zou moeten zijn, dat is weer wat anders.
De enige auto die schoon was in WD was die verdomde Hyundai.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
L1nt schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 14:13:
[...]

Tja, waarom zijn er nog zoveel sigaretten? Waarom zijn die nog goed? Waarom is de benzine nog goed? Wie maait het gras? Wie knipt hun haar zo netjes in model? Waarom kan iemand als Eugene zo lang overleven voordat ie Abhraham tegen kwam? Wie wast de auto's? etc etc etc
Nou benzine blijft wel een tijdje goed hoor.
We zitten toch pas een jaartje of 2 na de val van de samenleving? Dat overleefd benzine makkelijk wel.

Verder deden mannen vroeger hun baard scheren met een Zwaard, ik ga er daarom voor het gemak van uit dat Rick en dergelijke dit nu doen met het kapmes van Rick. Dat ding met het rode handsvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 15:06:
Nou benzine blijft wel een tijdje goed hoor.
http://www.multitools.be/...aarheidsdatum-van-benzine

Misschien is het handig iets terughoudender te zijn met zulke 'feiten'?
Pagina: 1 ... 39 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.