juist omdat hij zn kruisboog nog vast heeft, als iemand hem onderschot houd dan had hij geen wapen in zn handen.JesseAMD schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:40:
Was weer een goede aflevering. Wel denk ik dat het ontzettend dom is om de groep te splitsen. Ik had gehoopt dat de groep zou gaan reizen en we zo meer te zien krijgen van het gebied. Het weer zoeken naar eten van huis tot huis etc.
Wat betreft Daryl hij staat daar inderdaad niet heel blij. Misschien is er iemand gewond geraakt of zijn ze meerdere mensen tegen gekomen. Onder schot worden gehouden lijkt me niet aangezien hij zijn boog nog had.
Technisch gezien geen spoiler, maar toch maar even zo:Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:39:
spoiler: Zo weet je dus ook al van tevoren datEugene helemaal geen oplossing voor het probleem heeft. Ben wel benieuwd of er nog ineens een walkie talkie/radio geintroduceerd word, die niet blijkt te werken...
spoiler:
Eugene zijn radio hoeft niet geintroduceerd te worden, dat is al gedaan! Hell, vanaf hun allereerste shot dat hij in beeld kwam, toen had hij die radio al in zijn handen 
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Om even op je spoiler te reageren:L1nt schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 21:46:
Zo die was weer goed. Ik was even bang dat Gareth en co. overgebleven groep zou gijzelen en Rick en Co. midden in de zombies vast kwam te zitten en dit geheel over meerdere afleveringen verspreid zou worden. Gelukkig niet zo.
De komende 1 of 2 of misschien wel meer afleveringen zullen gespendeerd worden aan Beth. Hoe zij daar terecht is gekomen, met wie ze om gaat en uiteindelijk dat Carol en Darryll haar vinden.
Ik verwacht eerlijk gezegd iets van het volgende.
spoiler: eigen interpretatie + comicsBeth is meegenomen door mensen uit dat dorp waar Rick en Co terecht komen later in de comic en gaan vechten tegen Negan (komt later in de serie naar voren verwacht ik). Darryll stuit op ze, blablabla wantrouwen, vertrouwen, rest ophalen met groepje van die club en zodoende gaan ze allemaal die kant op.
Vroeg of laat komt Abraham erachter dat Eugene poep praat en via omwegen komen zij ook in dat dorp. Vervolgens season break met als cliffhanger de introductie van Negan die seizoen 5b mag vermaken
spoiler:
Ik denk dat je dan iets te snel wil gaan, kwam hier deze week nog voorbij dat we nu grofweg op de helft van de comics zitten en de Negan periode is nog maar net geweest in de comic timeline. Als ze die al zo snel zouden introduceren krijg je óf een hele lange periode van oorlog óf ze halen de comics in seizoen 6 al in.
Komt nog bij dat Negan rond Washington zit, daar zijn ze nu nog niet zo dicht bij want anders had Abraham al lang z'n zin gehad
Komt nog bij dat Negan rond Washington zit, daar zijn ze nu nog niet zo dicht bij want anders had Abraham al lang z'n zin gehad
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dit is eigenlijk iets dat me een klein beetje tegen begint te staan. Ik vond het maar niks toen Rick in het vorige seizoen zo passief was (maar ik vond het op zich prima geschreven) en het was op zich een opluchting dat ie weer "terug" is (aan de leiding bedoel ik) maar dat gehak op die mensen... dat je ze door het hoofd schiet snap ik, maar het begint erop te lijken dat ie af heeft gekeken van de governor. Moet het echt zo overdreven? En hij niet alleen; ik zou me niet aanmelden als vrijwilliger om de rommel in die kerk op te ruimen. Die lui waren helemaal omsingeld en overmeesterd... zo onnodig, dat overdreven geweld. Wel weer frappant dat ze er eigenlijk helemaal niets van lieten zien. Op dat gebied is TWD weleens smeriger geweest.Tsurany schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 00:04:
Rick is inderdaad aan het afglijden, al een tijdje. Eerst blind voor gevaar en nu bezeten door een soort van wraak tegen iedereen die hem wat aan wilt doen.
Overigens vind ik het seizoen tot dusverre top en 't is ook fijn dat ze niet teveel tijd hebben besteed aan de kannibalen. We hebben net een heel seizoen governor gehad en steeds hetzelfde trucje herhalen met iets andere vijanden wordt op gegeven moment ook saai.
[ Voor 11% gewijzigd door Cyphax op 28-10-2014 09:28 ]
Saved by the buoyancy of citrus
was het ook niet een beetje een reactie uit "disgust" over wat zij deden? Met kogel door de kop komen ze er nogal makkelijk van af. Door op ze in te hakken voelen ze nog even wat zij zelf deden boven die bak bijvoorbeeld.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
trouwens die gast van de kanibalen die met dat blauwe oog, was dat niet diegene die de baby de nek om wou draaien en waarvan tyreese zei dat hij hem gedood had ?
Het is ook wel te verklaren en het is ook nieteens kritiek.L1nt schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:34:
was het ook niet een beetje een reactie uit "disgust" over wat zij deden? Met kogel door de kop komen ze er nogal makkelijk van af. Door op ze in te hakken voelen ze nog even wat zij zelf deden boven die bak bijvoorbeeld.
Maar ik hou er niet zo van. Ik had het bij Drive bijvoorbeeld; heerlijke film, tot het ineens een voor mij volkomen overbodig gore-fest werd waardoor ik het een kutfilm ben gaan vinden. Dat de slechterikken zoiets doen is niet zo erg, maar de good guys moeten eigenlijk beter zijn dan dat. Natuurlijk is het leven niet zwart/wit en het is mooi dat de schrijvers dat ook inzien, maar als het de nieuwe norm wordt, dan ga ik op gegeven moment denk ik afhaken. Ik hoop dat het een rol gaat spelen en Rick met de groep bij zichzelf te rade gaan over dit soort dingen want dat zijn psychologisch gezien wel interessante dingen. Sowieso begin ik me af te vragen waar het naartoe gaat met de serie. Het kan heel veel kanten op en het gaat richting DC, maar dan... zou het echt mogelijk zijn om de mensheid te redden? Of zou het min of meer eindeloos zo door kunnen gaan?
Iemand postte een pagina terug dat de schrijvers een duidelijk doel hebben dus dat stelt me gerust. Het blijft een hele boeiende serie!
[ Voor 7% gewijzigd door Cyphax op 28-10-2014 09:41 ]
Klopt.fuqua schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:38:
trouwens die gast van de kanibalen die met dat blauwe oog, was dat niet diegene die de baby de nek om wou draaien en waarvan tyreese zei dat hij hem gedood had ?
een gelukje voor hem dan dat carol daar niet was. want die had hem zekers herkent. oh maar wacht, was die (chris heet hij geloof ik) ook niet degene die bob knock out sloeg en ontvoerd had ?
oei oei dit zit er niet goed uit voor onze grote lafaard (tyreese).
Nou ja, ook bij de good guys knapt er soms iets. Ik had gelijk zo iets van martelen die sicko's.Cyphax schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:40:
[...]
Het is ook wel te verklaren en het is ook nieteens kritiek.
Maar ik hou er niet zo van. Ik had het bij Drive bijvoorbeeld; heerlijke film, tot het ineens een voor mij volkomen overbodig gore-fest werd waardoor ik het een kutfilm ben gaan vinden. Dat de slechterikken zoiets doen is niet zo erg, maar de good guys moeten eigenlijk beter zijn dan dat. Natuurlijk is het leven niet zwart/wit en het is mooi dat de schrijvers dat ook inzien, maar als het de nieuwe norm wordt, dan ga ik op gegeven moment denk ik afhaken. Ik hoop dat het een rol gaat spelen en Rick met de groep bij zichzelf te rade gaan over dit soort dingen want dat zijn psychologisch gezien wel interessante dingen. Sowieso begin ik me af te vragen waar het naartoe gaat met de serie. Het kan heel veel kanten op en het gaat richting DC, maar dan... zou het echt mogelijk zijn om de mensheid te redden? Of zou het min of meer eindeloos zo door kunnen gaan?
Iemand postte een pagina terug dat de schrijvers een duidelijk doel hebben dus dat stelt me gerust. Het blijft een hele boeiende serie!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mjah, hoezo? Tyreese heeft hem dan wel niet vermoord, maar Carol zal dat waarschijnlijk nooit weten. De anderen weten tenslotte niet dat het om dezelfde persoon gaat. Nu is hij in ieder geval wel dood en begraven en er was geen Carol in de buurt om hem te herkennen/controleren.fuqua schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
een gelukje voor hem dan dat carol daar niet was. want die had hem zekers herkent. oh maar wacht, was die (chris heet hij geloof ik) ook niet degene die bob knock out sloeg en ontvoerd had ?
Tyreese laf? Dat ben ik niet met je eens. Hij is getraumatiseerd door het vele geweld, da's wat anders.fuqua schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:48:
[...]
Eigenlijk heeft het wel wat weg van wat er met Rick gebeurt, alleen is Tyreese de andere kant op gegaan door geweld te verafschuwen en te willen ontlopen, en Rick draait een beetje door op een andere manier.
[ Voor 29% gewijzigd door Cyphax op 28-10-2014 09:58 ]
Dat berichtje op de map naar Rick van Abraham vind ik dan toch wel weer mooi. Rick is natuurlijk de hele spil in deze serie maar mensen zien ook echt de leider die hij is en kan zijn in hem.
Leuke aflevering weer. S05 is nu al beter op weg dan het vorige seizoen
Leuke aflevering weer. S05 is nu al beter op weg dan het vorige seizoen
ben benieuwd naar de volgende aflevering! een kijk op wat Beth allemaal heeft meegemaakt in de tussentijd
I Don't want to sound like a badass but I eject my USB without removing it safely...
dit toont aan dat hij onbetrouwbaar is. door Tyreese is Bob zo slecht aan zn einde gekomen. Als hij zo doorgaat dan zakt hij nog wel een keer door de mand.Spooksel schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:53:
[...]
Mjah, hoezo? Tyreese heeft hem dan wel niet vermoord, maar Carol zal dat waarschijnlijk nooit weten. De anderen weten tenslotte niet dat het om dezelfde persoon gaat. Nu is hij in ieder geval wel dood en begraven en er was geen Carol in de buurt om hem te herkennen/controleren.
Ik zit ook te twijfelen of hij Bob wel een mes door zn hoofd heeft gestoken, want dat lieten ze niet goed zien.
Hij werd een shot later in de grond gestopt (Sasha die het kruis aan het maken was van stokken), lijkt mij dat hij echt wel dood is hoor
mag zijn, maar wie is er nu niet getraumatiseerd in die groep, Tyreese is de enige lafaard, net als de priester. Ik begin hem nu te zien als de volgende tikkende tijdbom, hij zal de groep vroeg of laat in gevaar brengen.Cyphax schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 09:57:
[...]
Tyreese laf? Dat ben ik niet met je eens. Hij is getraumatiseerd door het vele geweld, da's wat anders.
Eigenlijk heeft het wel wat weg van wat er met Rick gebeurt, alleen is Tyreese de andere kant op gegaan door geweld te verafschuwen en te willen ontlopen, en Rick draait een beetje door op een andere manier.
ja dood is hij dat is zeker natuurlijk, maar ze laten nooit zien of hij daadwerkelijk in zn hoofd gestoken is. dat laten ze een beetje in het midden, dus nadat ze daar weg zijn zal het mij niks verbazen dat er nog een shot komt van een zombie bob.Notna schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:20:
Hij werd een shot later in de grond gestopt (Sasha die het kruis aan het maken was van stokken), lijkt mij dat hij echt wel dood is hoor
Lijkt me wat vergezocht, maar zou kunnen. Maar zal het niet zo zijn dat Rick/Sasha/Random iemand tijdens het verslepen/inpakken van Bob de wond hebben gezien, of juist niet...?fuqua schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:23:
[...]
ja dood is hij dat is zeker natuurlijk, maar ze laten nooit zien of hij daadwerkelijk in zn hoofd gestoken is. dat laten ze een beetje in het midden, dus nadat ze daar weg zijn zal het mij niks verbazen dat er nog een shot komt van een zombie bob.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
sommigen zoeken er wel erg veel achter.
1: je zie Tyreese steken
2: je hoort het mes erin gaan
3: Bob word begraven dus anderen hebben het lichaam gezien.
1: je zie Tyreese steken
2: je hoort het mes erin gaan
3: Bob word begraven dus anderen hebben het lichaam gezien.
dat zou mij wel aannemelijk lijken, maar juist omdat het zo in het midden word gelaten en gezien Tyreese zn trackrecord of being a coward, vind ik het niet geheel onwaarschijnlijk dat iedereen er blind van uitgaat dat Tyreese zn job heeft gedaan.Ypho schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Lijkt me wat vergezocht, maar zou kunnen. Maar zal het niet zo zijn dat Rick/Sasha/Random iemand tijdens het verslepen/inpakken van Bob de wond hebben gezien, of juist niet...?
Het geweld op nieuwe groepen buiten de huidige groep is iets wat langzamerhand gevormd is door ervaringen van de groep. De hele governor ervaringen zijn nog vrij vers in het verleden (om maar te zwijgen over het incident met carl en daryl zijn tijdelijke groep), en dan komt er weer een groep die een bedreiging vormt voor Rick zijn groep. En dan zijn het ook nog eens kannibalen, die hele reeksen mensen te pakken hebben genomen. De "they dont get to live" opmerking uit de vorige aflevering zegt genoeg. Misschien is de manier waarop een beetje gruwelijk, maar ze zaten daarvoor nog te peuzelen op een been van iemand uit de groep en de dreiging voor erger was er (bob als voorbeeld terug gebracht een een A op het gebouw (volgens mij verwijzing naar het slachthuis van terminus, of iets in die trend). En erg schappelijk waren de gasten van terminus nou ook weer niet met hun manier van slachten.
Misschien een beetje erg fanatiek, maar ik vind het prima in de gedachtengang passen, het vormt de groep in elk geval, ze worden al harder (op tyreese na) maar dat is wel iets wat deels gevormd is door de omgeving om hun heen. De walkers zijn het probleem al lang niet meer, het zijn de mensen waar je bang voor moet zijn.
Misschien een beetje erg fanatiek, maar ik vind het prima in de gedachtengang passen, het vormt de groep in elk geval, ze worden al harder (op tyreese na) maar dat is wel iets wat deels gevormd is door de omgeving om hun heen. De walkers zijn het probleem al lang niet meer, het zijn de mensen waar je bang voor moet zijn.
Ik vind het ook in orde, alhoewel ik het wel erg extreem vond hoe ze het deden. Met de kolf van het geweer? Bit too much
.
Verder had ik niet het gevoel dat Daryl onder schot oid werd gehouden. Leek eerder de setup voor een verrassing, dat ze Beth hebben gevonden.
Verder had ik niet het gevoel dat Daryl onder schot oid werd gehouden. Leek eerder de setup voor een verrassing, dat ze Beth hebben gevonden.
Do what you love, do it often
Daar kijkt hij dan wel heel verdrietig/angstig bij.macciez schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:46:
Ik vind het ook in orde, alhoewel ik het wel erg extreem vond hoe ze het deden. Met de kolf van het geweer? Bit too much.
Heh, in de comics gaan ze af en toe nog veeeeeel verder met geweld tegen bedreigingen
Wat hier gebeurde was nog vrij mild eigenlijk.
Ik vind het wel gepast gezien de situatie... I mean, come on... die kerel heeft gezegd dat ze als groep hun eigen kids opgegeten hebben, je weet dat ze willekeurige mensen zouden gaan aanvallen en opeten en ze dreigen notabene dat ze Rick + zijn kids ook op willen eten.
You don't get to live anymore! Kill, ruthlessly!
Ik vind het wel gepast gezien de situatie... I mean, come on... die kerel heeft gezegd dat ze als groep hun eigen kids opgegeten hebben, je weet dat ze willekeurige mensen zouden gaan aanvallen en opeten en ze dreigen notabene dat ze Rick + zijn kids ook op willen eten.
You don't get to live anymore! Kill, ruthlessly!
Kortom; de perfecte uitdrukking in z'n gezicht voor een leuke verrassingAfvalzak schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 10:48:
[...]
Daar kijkt hij dan wel heel verdrietig/angstig bij.
Als Darryll onder schot werd gehouden waarom mocht ie z'n kruisboog dan houden?
Prima aflevering weer. Iets minder actie dan de vorige twee, maar genoeg om van te genieten!
Ik denk dat Darryl daar staat Carol en Beth. Ze zijn immers een tijdlang weggeweest (en hij heeft zijn kruisboog nog). En wellicht nog dat het Morgan is en dat ze er bijvoorbeeld achter zijn gekomen waar Beth wordt vastgehouden.
Goed dat de overgebleven kannibalen zo bruut werden afgemaakt. Dat is toch te begrijpen? Ze hebben net één van je maten zijn been opgegeten en stonden enkele dagen terug nog op het punt om hetzelfde met jou te doen. Volgens mij heeft Rick juist een goed evenwicht gevonden tussen de beschermheer van de groep spelen en af en toe de wraaklustige psychopaat.
Tyreese vind ik een beetje vreemd gedrag vertonen. Maar ik denk gewoon dat hij niet goed in staat is om 'mensen' te doden in tegenstelling tot zombies (sinds het incident met de zusjes).
Michonne heeft haar zwaard in ieder geval ook weer terug!
Ik denk dat Darryl daar staat Carol en Beth. Ze zijn immers een tijdlang weggeweest (en hij heeft zijn kruisboog nog). En wellicht nog dat het Morgan is en dat ze er bijvoorbeeld achter zijn gekomen waar Beth wordt vastgehouden.
Goed dat de overgebleven kannibalen zo bruut werden afgemaakt. Dat is toch te begrijpen? Ze hebben net één van je maten zijn been opgegeten en stonden enkele dagen terug nog op het punt om hetzelfde met jou te doen. Volgens mij heeft Rick juist een goed evenwicht gevonden tussen de beschermheer van de groep spelen en af en toe de wraaklustige psychopaat.
Tyreese vind ik een beetje vreemd gedrag vertonen. Maar ik denk gewoon dat hij niet goed in staat is om 'mensen' te doden in tegenstelling tot zombies (sinds het incident met de zusjes).
Tegen de tijd dat je daar iets mee kan heb je al een clip in je hoofd zitten met kogelsL1nt schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:11:
Als Darryll onder schot werd gehouden waarom mocht ie z'n kruisboog dan houden?
Alsnog een onnodig risico.Notna schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:14:
[...]
Tegen de tijd dat je daar iets mee kan heb je al een clip in je hoofd zitten met kogels
Ik geloof niet dat het Morgan is. Weet niet waarom, maar in mijn hoofd is hij een ninja op het moment. Onzichtbaar, in z'n eentje. Die zie ik eerder ergens in het seizoen opduiken om dan Rick te redden of iets dergelijks.
Ik vind dit seizoen sterker beginnen dan de andere! En dat gehak van Rick vond ik idd ook cool. Al ging het op een gegeven moment wel erg ver. Vooral toen je die dude zag liggen met al zijn ingewanden eruitBootje schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:13:
Prima aflevering weer. Iets minder actie dan de vorige twee, maar genoeg om van te genieten!

En toen Michonne haar zwaard zag, dacht ik ook van "aaaaaaah yeaaahh"
Put down that cookie! i mean weapon

Put that cookie down!
Was dit de eerste keer dat ze mensen afslachten op de zombie-manier? Voelde als een nieuwe fase, een etische grens die overschreden is.
En rick is cool
En rick is cool
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Michone leek niet heel erg happy met haar zwaard. Zei ze vorige week niet iets dat ze niet meer die vrouw was en stiekem wel blij was dat ze er vanaf was?
Ze hoeft hem niet mee te nemen, toch? Als ze er niet happy mee is kan ze haar zwaard gewoon laten liggen...L1nt schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:49:
Michone leek niet heel erg happy met haar zwaard. Zei ze vorige week niet iets dat ze niet meer die vrouw was en stiekem wel blij was dat ze er vanaf was?
Ik verwacht niet dat Daryl Beth OF Carol bij zich heeft. Eerder een andere gijzelaar van 'het kamp van Beth'.
Hij gaat samen met Carol de ontvoerders van Beth achterna en ik denk dat we dit in S05E04 te zien krijgen. Aflevering 4 heet 'Slabtown'.. ( Speculatie over definitie titel en gebeurtenissen in spoiler).
Te ver gezocht? Misschien. Ik denk dat het wel een paar punten raakt.. People go crazy these days.
Hij gaat samen met Carol de ontvoerders van Beth achterna en ik denk dat we dit in S05E04 te zien krijgen. Aflevering 4 heet 'Slabtown'.. ( Speculatie over definitie titel en gebeurtenissen in spoiler).
spoiler:
Slabtown or Slab Town was a red-light district established in Atlanta in the 1840s, and located off Decatur Street (on the present site of Grady Memorial Hospital) ( bron: Wikipedia: Slabtown (Atlanta) ). Ik weet niet wie de teaser vor aflevering 4 gezien heeft. Maar die speelt zich dus af in het Grady Memorial Hospital. Het zou me dus niks verbazen als de plek waar Beth zit, de veredelde wallen zijn. Althans, dit is een mogelijkheid. Al met al denk ik dat Carol gevangen is genomen en nu ook in Slabtown zit. Nu zit ze weer op dde plek waar ze seizoen 1 ook was.. Op de plek waar ze als vrouw misbruikt wordt..
Slabtown neemt Carol gevangen, Daryl neemt een van hen gevangen.
Slabtown neemt Carol gevangen, Daryl neemt een van hen gevangen.
Te ver gezocht? Misschien. Ik denk dat het wel een paar punten raakt.. People go crazy these days.
PSN: Fruitschaaltje
Voorlopig zijn er dus nu, behalve de walkers, geen directe vijanden meer voor de groep?
Enkel de kidnappers van Beth nog.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Lets agree to disagree. Ik vind het maar link, een gast die deze trekjes vertoont. Hij gaat zeker nog wel iemand omleggen die het niet verdient.Bootje schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:13:
Zou jij een wapen waar je uitmuntend mee bent laten liggen in die wereld? Ze wil die vrouw niet meer zijn maar moet het nog wel zijn. Daarom pakt ze hem wel op.macciez schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:06:
[...]
Ze hoeft hem niet mee te nemen, toch? Als ze er niet happy mee is kan ze haar zwaard gewoon laten liggen...
In die wereld zou ik waarschijnlijk allang een zombie zijn (alhoewel ik zelf altijd graag denk van niet).
Geloof dat Michone sterk genoeg is om ook met andere wapens effectief te zijn. Mocht ze echt een probleem hebben met haar verleden, zou ze prima in staat zijn zich te redden met andere wapens. Ik zag het zelf trouwens niet perse zo, dat ze niet zo blij was (maar ik was dan ook erg moe!).
Geloof dat Michone sterk genoeg is om ook met andere wapens effectief te zijn. Mocht ze echt een probleem hebben met haar verleden, zou ze prima in staat zijn zich te redden met andere wapens. Ik zag het zelf trouwens niet perse zo, dat ze niet zo blij was (maar ik was dan ook erg moe!).
Dat is nog geen redenL1nt schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:44:
[...]
Zou jij een wapen waar je uitmuntend mee bent laten liggen in die wereld? Ze wil die vrouw niet meer zijn maar moet het nog wel zijn. Daarom pakt ze hem wel op.
Ze laten wel vaker wapens liggen, remember:

Toen Rick nog schattig was btw:

Hier moesten ze wel snel wegrennen ivm ontploffen cdc.. en rondvliegende walkers..Angeloonie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:52:
[...]
Dat is nog geen reden
Ze laten wel vaker wapens liggen, remember:
[afbeelding]
Toen Rick nog schattig was btw:
[afbeelding]
Edit: Check little Carl op de achtergrond.. Kleine peuter..
[ Voor 6% gewijzigd door Fruitschaal op 28-10-2014 13:04 ]
Ja precies, dat had ik ook een beetje.macciez schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:20:
[...]
Alsnog een onnodig risico.
Ik geloof niet dat het Morgan is. Weet niet waarom, maar in mijn hoofd is hij een ninja op het moment. Onzichtbaar, in z'n eentje. Die zie ik eerder ergens in het seizoen opduiken om dan Rick te redden of iets dergelijks.
Hij was in het eerste seizoen natuurlijk enorm controlerend, als hij de gekte van later weer een beetje af heeft kunnen schudden moet hij een enorm gecontroleerde manier van handelen hebben.
Ik verwacht eigenlijk dat we hem pas een stuk verder in het seizoen weer zien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Niet toen ze daar net aan kwamen wandelenFruitschaal schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:57:
[...]
Hier moesten ze wel snel wegrennen ivm ontploffen cdc.. en rondvliegende walkers..
Mja je komt aan bij de CDC en verwacht oplossing dus waarom pakken? Daarbij zullen ze toen nog wel aardig naief zijn geweestAngeloonie schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:24:
[...]
Niet toen ze daar net aan kwamen wandelen
Ik ben gewoon helemaal kwijt wat zijn rol in het eerste seizoen was.Donstil schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:22:
[...]
Ja precies, dat had ik ook een beetje.
Hij was in het eerste seizoen natuurlijk enorm controlerend, als hij de gekte van later weer een beetje af heeft kunnen schudden moet hij een enorm gecontroleerde manier van handelen hebben.
Ik verwacht eigenlijk dat we hem pas een stuk verder in het seizoen weer zien.
Ik kan me hem wel herinneren van toen ie in dat dorp zat en zichzelf helemaal ingesloten had met barricades en dergelijke. Ik ben ook even kwijt waarom hij daar bleef en niet met Rick mee is gegaan.
Goh dat screenshot uit het eerste seizoen, ik krijg ineens zin om dat eens te gaan kijken.
Je zag bij de walkers in de basisschool dat er een barst in het glas kwam, daar is verder nog niks mee gebeurt toch? Misschien dat daar een hele grote horde zit welke nog aan bod komen
.
Ik denk dat dat er eerder een beetje mee te maken had om die kerel zijn monoloog wat kracht bij te zetten
Rick had in het eerste seizoen "altijd" contact met hem via de WalkieTalkie. Hij ging toen altijd heel zorgvuldig te werk kan ik me herinneren. Kamertjes/huizen clearen enz.Cyphax schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:12:
[...]
Ik ben gewoon helemaal kwijt wat zijn rol in het eerste seizoen was.![]()
Ik kan me hem wel herinneren van toen ie in dat dorp zat en zichzelf helemaal ingesloten had met barricades en dergelijke. Ik ben ook even kwijt waarom hij daar bleef en niet met Rick mee is gegaan.
Goh dat screenshot uit het eerste seizoen, ik krijg ineens zin om dat eens te gaan kijken.
hadden ze wel contact? Heb maar 1 of 2 keer gezien dat Rick iets in de walkietalkie zei maar geen responds kreeg.
Verwijderd
Tot nog toe zit er een hoog tempo in seizoen 5. In tegenstelling wat ik had verwacht geen lange uitweiding over Terminus en zijn bewoners, maar gewoon snelle actie. Ik ben benieuwd of dit tempo blijft. De omgeving van de kerk is natuurlijk niet 100% veilig, maar voor nu zal het volstaan.
Ten aanzien van Beth, die in de preview van aflevering 4 te zien was, vraag ik me af hoe lang ze uit beeld is geweest. In deze wereld is er natuurlijk niet echt een besef van tijd, maar ik vraag me wel af of we hier over weken dan wel jaren spreken.
Daryl is overigens snel terug...Abraham had net zo goed even kunnen wachten met de reis naar Washington.
Ten aanzien van Beth, die in de preview van aflevering 4 te zien was, vraag ik me af hoe lang ze uit beeld is geweest. In deze wereld is er natuurlijk niet echt een besef van tijd, maar ik vraag me wel af of we hier over weken dan wel jaren spreken.
Daryl is overigens snel terug...Abraham had net zo goed even kunnen wachten met de reis naar Washington.
Check deze tijdlijn voor het tweede gedeelte van seizoen 4.. Dat kan een inschatting geven: http://i.imgur.com/vQnFWrb.jpgVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:21:
Tot nog toe zit er een hoog tempo in seizoen 5. In tegenstelling wat ik had verwacht geen lange uitweiding over Terminus en zijn bewoners, maar gewoon snelle actie. Ik ben benieuwd of dit tempo blijft. De omgeving van de kerk is natuurlijk niet 100% veilig, maar voor nu zal het volstaan.
Daarom is ie ook niet gegijzeld denk ik. Hij heeft Beth relatief snel gevonden en komt of met haar terug of met de mensen bij wie zij was en dat zijn, vooralsnog, good guys.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:21:
Glenn en Maggie waren trouwens wel heel erg snel uit beeld. Seizoenen lang was de groep onafscheidelijk en nu gaan ze zonder slag of stoot, zonder afscheid zelfs, met die Duke Nukem mee?
Ik gok dat we vanaf volgende week drie verschillende verhaallijnen krijgen: eerst een hele aflevering vol flashbacks over de belevenissen van Beth, en daarna in het heden de groep van Rick en de groep van Duke Nukem. Een beetje als het vorige seizoen toen de groep ook verspreid was.
Ik gok dat we vanaf volgende week drie verschillende verhaallijnen krijgen: eerst een hele aflevering vol flashbacks over de belevenissen van Beth, en daarna in het heden de groep van Rick en de groep van Duke Nukem. Een beetje als het vorige seizoen toen de groep ook verspreid was.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik vermoed zelf dat dit was om de kijker bang te maken dat Rik en co onderweg waren naar een horde walkers ipv de kannibalen. Ze zijn echter nooit naar de school gegaan.Vos schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:23:
Je zag bij de walkers in de basisschool dat er een barst in het glas kwam, daar is verder nog niks mee gebeurt toch? Misschien dat daar een hele grote horde zit welke nog aan bod komen.
Op zich is jouw visie ook goed mogelijk, dat die horde uitbreekt en richting kerk kan gaan.
Het begin van seizoen heeft mij wel gepakt. De serie stond op het punt om afgeschreven te worden, maar als ze dit tempo een beetje handhaven en niet teveel gaan rekken enzo, blijft ie gewoon op de watchlist
Wat zou er dan moeten gebeuren als je "besmet" vlees eet? Besmet tussen aanhalingstekens want we weten dat iedereen al besmet is. Als je dood gaat wordt je een walker.Freakie1NL schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:15:
Wel jammer dat ze niet minimaal 1 van de Bob eters in leven lieten. Gewoon zodat we weten of de theorie dat als je het kookt het geen kwaad kan klopt of niet.
Nog even een losse gedachte ter verdediging/verklaring van de kanibalen: Als je een vijand dood maakt dan komt hij terug als walker, dan kun je hem dus maar beter slachten en opeten.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik had best willen weten of iemand heel erg ziek kan worden van 'tainted meat' en daar aan dood kan gaan. Dat kunnen we nu niet meer zien.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:56:
[...]
Wat zou er dan moeten gebeuren als je "besmet" vlees eet? Besmet tussen aanhalingstekens want we weten dat iedereen al besmet is. Als je dood gaat wordt je een walker.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het idee is al genoeg om flink te nekken iig
Voor die kannibalen hoeven ze niet bang meer zijn, die komen echt niet meer terug als walkers. Bovendien zouden ze dan net zo zijn als reguliere walkers. Niets iets om je heel erg druk om te maken. De walkers in The Walking Dead zijn eigenlijk maar bijzaak.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:56:
Nog even een losse gedachte ter verdediging/verklaring van de kanibalen: Als je een vijand dood maakt dan komt hij terug als walker, dan kun je hem dus maar beter slachten en opeten.
Als je iemand dood maakt door de kop af te hakken of te penetreren komt het niet terug als een walker.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:56:
[...]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
De kop er af hakken doet niet veel hoor, dan heb je een walker die niet kan lopen, maar nog steeds een walker... (of rollerMandrake466 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:42:
[...]
Als je iemand dood maakt door de kop af te hakken of te penetreren komt het niet terug als een walker.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Maar dan heb je nog steeds honger.Mandrake466 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:42:
Als je iemand dood maakt door de kop af te hakken of te penetreren komt het niet terug als een walker.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Verwijderd
Ik denk juist beide, vooral gezien de niet geheel blije indruk die Daryl maakt. Ik denkt dat Beth of Carol (waarschijnlijk Beth) tevoorschijn komt met dan onder schot een van de personen die haar gijzelde.Fruitschaal schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:19:
Ik verwacht niet dat Daryl Beth OF Carol bij zich heeft. Eerder een andere gijzelaar van 'het kamp van Beth'.
Over Slabtown: Had het zelf nog niet opgezocht, maar toffe info. Bedankt!
Dit is voor mij 1 van de redenen waarom ik TWD zo goed vind. De ethische dilemma's waar het je als kijker voor stelt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:38:
Lets agree to disagree. Ik vind het maar link, een gast die deze trekjes vertoont. Hij gaat zeker nog wel iemand omleggen die het niet verdient.
De wereld waarin Rick & co leven heeft hen geleerd dat mensen die een bedreiging voor jou en je familie vormen gedood moeten worden. De vraag is alleen: Moet dat per sé op zo een beestachtige manier?
Hierbij speelt ook mee wat voor gemoedstoestand er op dat moment heerst bij de mensen in de groep.
Rick is veranderd door alle gebeurtenissen, en heeft bruut geweld een soort van omarmd. Ik geloof dat hij het als een soort van uitlaatklep gebruikt als het hem uitkomt.
Sasha had natuurlijk zeer heftige wraakgevoelens vanwege Bob, en Abraham heeft vanwege zijn militaire achtergrond waarschijnlijk al genoeg bruut geweld gezien / toegepast. Ook leek hij er als enige een soort van sadistisch genoegen in te hebben zombies dood te slaan.
Daarentegen was de rest van de groep vol afschuw aan het kijken naar "operatie doodslaan/steken/hakken".
Maar ze zeiden er niks van, misschien ook omdat ze de dag erna toch zouden splitsen.
Ik denk dat als ze van tevoren hadden overlegd hoe de Terminus lui te doden, dat ze dan uit waren gekomen op een kogel in het hoofd.
De vraag is dan eigenlijk; Stel je de behoefte van enkele boven de wens van velen. (Ik vind de beste voorbeelden hiervan de invoering van de euro en zwarte piet
Ondanks dat Rick ooit heeft gezegd dat het geen democratie is (hij heeft dit volgens mij ook weer teruggenomen), zou ik in dit soort situaties als groep zijne het wel altijd goed van tevoren bespreken. Ook je policies wat betreft het redden van mensen en dergelijke. Ik vond het bijvoorbeeld raar dat toen ze Gabriel vonden, Rick eerst de groep stil liet staan. Pas toen Carl(!) aandrong, kwam de groep in actie.
Je laat toch niet een mensenleven afhangen van wat een 13jarige op dat moment ervan vind?
Ik ben trouwens benieuwd of die baby ooit nog een rol gaat spelen in een eventuele cure. Kan je vast wel een draai aan geven dat ze het virus niet heeft gekregen/resistent is doordat het via de moeder een verzwakte variant heeft gekregen.
Ontopic plaatje:

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ergens wel jammer dat die gozer nu dood is. Vond dat hij zijn rol erg sterk speelde. Verdiende wat mij betreft nog wel wat meer afleveringen.
PSN: Finally_Chris
Maar dan moeten ze definitief aangeven of besmet vlees eten, lijdt tot het worden van een walker.CR1691 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:49:
Ergens wel jammer dat die gozer nu dood is. Vond dat hij zijn rol erg sterk speelde. Verdiende wat mij betreft nog wel wat meer afleveringen.
En nu blijven we in het ongewisse.
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Wel grappig dat ze af en toe echt fantastische wapen gebruik hebben maar dat ze af en toe ook weer zo (typische Hollywood) lomp met hun vuurwapens omgaan. Op het moment dat Sasha nu schiet zal Rick ook dik de lul zijn.
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Als Daryl onder schot gehouden word zou dat betekenen dat diegene die hun stalkte in de nacht niet 1 van de kannibalen was omdat ze anders niet kunnen weten dat Daryl bij dat clubje in de kerk hoort. Zover zij dan weten is het Carol en hij. En Daryl zal ze ook echt niet zo snel verraden.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:10:
[...]
Ik denk juist beide, vooral gezien de niet geheel blije indruk die Daryl maakt. Ik denkt dat Beth of Carol (waarschijnlijk Beth) tevoorschijn komt met dan onder schot een van de personen die haar gijzelde.
Het zou wel een plot-twist zijn als die club hun daadwerkelijk al stalkte maar de kannibalen hadden min of meer al aangegeven dat zij het waren.
Ik denk eerder dat ze de veilige route pakken, alleen Daryl zichzelf bekent maken omdat hij natuurlijk ook niet exact weet hoe en wat en dan met de surprise van "kijk eens wie ik heb gevonden....waar is maggie? Die zal wel blij zijn..."
Daryl kijkt bijna altijd zo serieus dus waarom zou dat nu opeens een hint moeten zijn?
Je bedoelt of je van besmet vlees dood kan gaan? Dat is een lastig geval. Veel bactieren zijn te doden door het vlees goed te verhitten of te bevriezen maar het kan zijn dat ziekteverwekkers achter blijven waardoor je alsnog ziek kan worden van besmet vlees. En aangezien we weinig weten over de staat van walkers weten we ook niet goed waarmee dat vlees geïnfecteerd is. De walker ziekte draagt iedereen bij zich dus de vraag is welke ziektes een walker nog meer met zich mee draagt die zo gevaarlijk zijn.Supertip schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:21:
[...]
Maar dan moeten ze definitief aangeven of besmet vlees eten, lijdt tot het worden van een walker.
En nu blijven we in het ongewisse.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb de preview niet gezien, maar ik verwacht dat het weer om en om afleveringen worden.
- E1 alle groepen komen samen (behalve Beth)
- E2 Samen
- E3 Groep Rick
- E4 Groep Daryll & Carol
- E5 Groep Rick?
- E6 Groep Eugene?
- ....
En ik denk dat Morgan de "stalker" is. Die zal wel te voorschijn komen als ze met auto's op pad gaan (anders kan hij realistisch nooit bijbenen)
En het hack-fest van Rick is gewoon doen wat hij beloofd had, toen hij moest vertellen wat hij verstopt had net buiten Terminus.
- E1 alle groepen komen samen (behalve Beth)
- E2 Samen
- E3 Groep Rick
- E4 Groep Daryll & Carol
- E5 Groep Rick?
- E6 Groep Eugene?
- ....
En ik denk dat Morgan de "stalker" is. Die zal wel te voorschijn komen als ze met auto's op pad gaan (anders kan hij realistisch nooit bijbenen)
En het hack-fest van Rick is gewoon doen wat hij beloofd had, toen hij moest vertellen wat hij verstopt had net buiten Terminus.
Stadia was beter....
Jij ziet niet alleen aan het gezicht van Daryl dat er iets aan de hand is. Ook het gezicht van Michonne ziet er nogal bezorgd uit. Daarnaast moet er wel iets met Carol aan de hand zijn. Anders zou ze gewoon naast Daryl hebben gelopen. Bang is ze normaal niet ( not anymore)..L1nt schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:49:
[...]
Daryl kijkt bijna altijd zo serieus dus waarom zou dat nu opeens een hint moeten zijn?
Misschien is ze op enige wijze verminkt of gewond.. Er moet gewoon iets mis zijn met Carol. Daarnaast denk ik ook niet dat we Beth zomaar terug krijgen. Dit zal richting het einde van mid-season gebeuren naar mijn verwachting..
Voor diegene die het nog niet gelezen hebben: ik blijf spammen over de naam Slabtown.. Dit kunnen we misschien verwachten in de komende afleveringen.. Check de naam hiervan: Wikipedia: Slabtown (Atlanta)
Verwijderd
De gebeurtenissen volgen elkaar dan sneller op dan verwacht.Fruitschaal schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:28:
[...]
Check deze tijdlijn voor het tweede gedeelte van seizoen 4.. Dat kan een inschatting geven: http://i.imgur.com/vQnFWrb.jpg
Ach ja, wie weet brengt Daryl wel een hele harem mee met een stel dames die hetzelfde,zo niet langer, hebben moeten doorstaan als Beth.L1nt schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:38:
[...]
Daarom is ie ook niet gegijzeld denk ik. Hij heeft Beth relatief snel gevonden en komt of met haar terug of met de mensen bij wie zij was en dat zijn, vooralsnog, good guys.
Btw, die auto met dat kruis erop kan ook altijd nog terugkomen en belangrijker, de personen die er achter schuil gaan.
Daryl gewoon being Daryl denk ik.Fruitschaal schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:16:
[...]
Jij ziet niet alleen aan het gezicht van Daryl dat er iets aan de hand is. Ook het gezicht van Michonne ziet er nogal bezorgd uit. Daarnaast moet er wel iets met Carol aan de hand zijn. Anders zou ze gewoon naast Daryl hebben gelopen. Bang is ze normaal niet ( not anymore)..
Daryl is voorzichtig om niet direct te showen met hoeveel hij is. De kerk kan immers overlopen zijn. Michone is bezorgt omdat ze alleen Daryl ziet en geen Carol.
IMHO is dit gewoon zo'n typisch Amerikaans film/serie cliche moment. Heel serieus overkomen alsof er ik weet niet wat aan de hand is en dan met een positieve verrassing komen.
Overigens gok ik dat het nog wel even duurt voordat we weten wat er nu echt aan de hand is en dat we zeker 1 of 2 afleveringen spenderen aan het moment dat Beth "ontvoert" is tot aan nu.
Weet iemand trouwens of Beth vorig seizoen al in de openingcredits stond of was zij toen nog een naam die later voorbij kwam? Ik dacht het laatste dus zou ze nu een prominentere rol gaan krijgen in de serie.
Zou Morgan niet degene zijn die bij Daryl is. Morgan kent Daryl en Carol niet en zou Carol wellicht gegijzeld hebben. Wanneer Morgan Michonne ziet dan zou dat gelijk weer goed kunnen zijn, aangezien die elkaar al eerder gezien hebben, wanneer Morgan ziet dat Michonne Daryl en Carol wel kent.artificial_sun schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:42:
Dat Daryl verschrikt uit de bosjes komt, is dan ook alleen maar omdat Morgan heel voorzichtig te werk gaat.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 29-10-2014 11:36 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Waarom denken de meesten hier aan Morgan? Daar hebben we al tijden niks meer van vernomen toch? Ik zie het verband (nog) niet echt
Mejor así
Je hebt de aftercredits van aflevering 1 niet gezien? Daar kwam hij in beeld, bij de route naar Terminus.Resteleiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:43:
Waarom denken de meesten hier aan Morgan? Daar hebben we al tijden niks meer van vernomen toch? Ik zie het verband (nog) niet echt
Ik zou S05E01 eens helemaal af kijken. Tot na de aftiteling. Tot na de preview van E02..Resteleiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:43:
Resteleiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:43:
spoiler: over Morgan
Morgan kwam in het after-credits stukje van aflevering 1
Morgan was heel even te zien aan het einde S05e01-episode. Daarin was hij te zien in de buurt van Terminus waar Rick eerder 'No Sanctuary' op het Terminusbord schreef. Hij is dus in de buurt.Resteleiro schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:43:
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 29-10-2014 11:57 ]
Ah vandaar
Dat skip ik inderdaad altijd. Thanks
Mejor así
Daryl is niet het type dat bedroeft gaat kijken bij een gijzeling, dan kijkt hij eerder boos en sterk uit zijn ogen, niet bedroefd en verslagen zoals nu het geval is!
Dus daarom denk ik dat er iets ernstig aan de hand is maar vraag me niet wat. Mijn gevoel tijdens het kijken was dat Daryl of met een lijkt sleepte (qua geluid), of een walker mee had (bijv. Carol of Beth als walker).
Maar waarom gaan we zo uit van een gijzeling!? Omdat Beth ontvoerd lijkt te zijn?
Misschien zijn het wel "good guys" die dachten dat Beth gegijzelfd werd door Daryl want laten we eerlijk wezen, Daryl ziet er niet lief uit en in combi met Beth kan ik mij voorstellen dat men denkt dat hij haar vasthoud en ze haar snel bevrijden!
Ik denk dat we komende aflevering terug blik van Beth gaan zien, en de aflevering daarna Daryl/Carol en de uitkomst daarvan gaan zien als mid-season finale! Of is aflevering 6 deze keer geen mid-season?
Dus daarom denk ik dat er iets ernstig aan de hand is maar vraag me niet wat. Mijn gevoel tijdens het kijken was dat Daryl of met een lijkt sleepte (qua geluid), of een walker mee had (bijv. Carol of Beth als walker).
Maar waarom gaan we zo uit van een gijzeling!? Omdat Beth ontvoerd lijkt te zijn?
Misschien zijn het wel "good guys" die dachten dat Beth gegijzelfd werd door Daryl want laten we eerlijk wezen, Daryl ziet er niet lief uit en in combi met Beth kan ik mij voorstellen dat men denkt dat hij haar vasthoud en ze haar snel bevrijden!
Ik denk dat we komende aflevering terug blik van Beth gaan zien, en de aflevering daarna Daryl/Carol en de uitkomst daarvan gaan zien als mid-season finale! Of is aflevering 6 deze keer geen mid-season?
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Of er is iemand echt "zwaar"gewond, Beth zonder armen zoiets
Dit seizoen heeft weer 16 afleveringen, dus ik gok op 8 als mid season finale. Sterk seizoen tot nu toeDreanor schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:07:
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
http://www.inquisitr.com/...-to-make-daryl-dixon-gay/
Gerucht: Producers willen van Daryl een homo maken in de serie en Norman Reedus zou dit willen tegenhouden.
Antwoord van Norman Reedus: 'This is total bs by the way'.
Vraag me nu wel af wat nu precies bullshit is. Dat Norman Reedus geen homo wil spelen in tWD of producers een homo willen maken van Daryl.
Gerucht: Producers willen van Daryl een homo maken in de serie en Norman Reedus zou dit willen tegenhouden.
Vraag me nu wel af wat nu precies bullshit is. Dat Norman Reedus geen homo wil spelen in tWD of producers een homo willen maken van Daryl.
Ja wie weet, of..Afvalzak schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:24:
Of er is iemand echt "zwaar"gewond, Beth zonder armen zoiets
spoiler:
...misschien wel met 1 oog
(Comics)
Als Slabtown idd duid op een hoeren tent/buurt zou dat misschien wel verklaren wat er met Beth gebeurd is.Fruitschaal schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:16:
Voor diegene die het nog niet gelezen hebben: ik blijf spammen over de naam Slabtown.. Dit kunnen we misschien verwachten in de komende afleveringen.. Check de naam hiervan: Wikipedia: Slabtown (Atlanta)
spoiler:
Je zag Beth natuurlijk in iets wat een ziekenhuis leek, het zou ook zomaar kunnen dat het een boordeel is of een soort broedfabriek (afhankelijk van de tijd die al is verstreken)
Het is gewoon een koning:Zeror schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:02:
http://www.inquisitr.com/...-to-make-daryl-dixon-gay/
"“Insiders say he fears the same-sex shocker would hurt ratings by disappointing his legions of female fans. Norman isn’t anti-gay in his personal life, but he’s become one of the biggest male sex symbols in television. He gets thousands of fan letters from women each week – along with dozens of marriage proposals.”
"
[ Voor 41% gewijzigd door Freakie1NL op 29-10-2014 15:21 ]
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Donstil schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:01:
[...]
Als Slabtown idd duid op een hoeren tent/buurt zou dat misschien wel verklaren wat er met Beth gebeurd is.
spoiler:Je zag Beth natuurlijk in iets wat een ziekenhuis leek, het zou ook zomaar kunnen dat het een boordeel is of een soort broedfabriek (afhankelijk van de tijd die al is verstreken)
spoiler:
Beth met dikke buik zo ook wel shocker zijn....
Ik heb sowieso wel het gevoel dat baby's/kinderen een grotere rol gaan spelen in TWD. Misschien dat de bacterie geen uitwerking meer heeft op newborns.L1nt schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:25:
[...]
spoiler:Beth met dikke buik zo ook wel shocker zijn....
Consequentie hiervan is, is dat er dus baby's gedood moeten worden, waarna ze niet meer als walker terugkeren. Dan pas heb je dit aangetoond.Ryan_ schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:29:
[...]
Ik heb sowieso wel het gevoel dat baby's/kinderen een grotere rol gaan spelen in TWD. Misschien dat de bacterie geen uitwerking meer heeft op newborns.
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik zie geen probleem?CoRrRan schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:06:
[...]
Consequentie hiervan is, is dat er dus baby's gedood moeten worden, waarna ze niet meer als walker terugkeren. Dan pas heb je dit aangetoond.
Dit wordt geloof ik in Amerika niet zo gewaardeerd.
Verwijderd
Ik heb het misschien niet heel duidelijk verwoord, maar ik denk dus juist dat Beth één van haar kidnappers onder schot houd, terwijl Daryl poolshoogte ging nemen.L1nt schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:49:
[...]
Als Daryl onder schot gehouden word zou dat betekenen dat diegene die hun stalkte in de nacht niet 1 van de kannibalen was omdat ze anders niet kunnen weten dat Daryl bij dat clubje in de kerk hoort. Zover zij dan weten is het Carol en hij. En Daryl zal ze ook echt niet zo snel verraden.
Het zou wel een plot-twist zijn als die club hun daadwerkelijk al stalkte maar de kannibalen hadden min of meer al aangegeven dat zij het waren.
Ik denk eerder dat ze de veilige route pakken, alleen Daryl zichzelf bekent maken omdat hij natuurlijk ook niet exact weet hoe en wat en dan met de surprise van "kijk eens wie ik heb gevonden....waar is maggie? Die zal wel blij zijn..."
Als Daryl alleen Beth en/of Carol bij zich zou hebben, zou hij denk ik met een big smile naar Michonne kijken, en zou er geen reden zijn dat iemand zich verstopt in de bosjes tot Daryl zegt dat het oké is.
Ook kijkt Michonne in het laatste shot nogal geschokt. Maar de eerder genoemde "spoiler suggesties" vind ik ook wel realistisch:
spoiler: spoiler suggestie 1:
Je zag Beth natuurlijk in iets wat een ziekenhuis leek, het zou ook zomaar kunnen dat het een bordeel is of een soort broedfabriek (afhankelijk van de tijd die al is verstreken)
Beth met dikke buik zou ook wel shocker zijn....;(
Beth met dikke buik zou ook wel shocker zijn....;(
of
spoiler: spoiler suggestie 2:
Of er is iemand echt "zwaar"gewond, Beth zonder armen zoiets / ...misschien wel met 1 oog
(Comics)
Nu de eerste 3 afleveringen uitgezonden zijn, ben ik wel benieuwd naar nog iets wat ik voorbij zag komen in de season 5 trailer.
spoiler:
Je ziet Abraham opgegeven moment bedroefd op zijn knieën zakken.
Iets heeft hem heel erg emotioneel geraakt. Zou uitgekomen zijn dat zijn reis één grote leugen is, omdat Eugene de waarheid al die tijd verzwegen heeft? Of is er iets met Rosita aan de hand?
Wellicht zien we het komende aflevering. Maar het roept wel vraagtekens op.
Iets heeft hem heel erg emotioneel geraakt. Zou uitgekomen zijn dat zijn reis één grote leugen is, omdat Eugene de waarheid al die tijd verzwegen heeft? Of is er iets met Rosita aan de hand?
Beelden uit trailer:Zeror schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 00:06:
Nu de eerste 3 afleveringen uitgezonden zijn, ben ik wel benieuwd naar nog iets wat ik voorbij zag komen in de season 5 trailer.
spoiler:Je ziet Abraham opgegeven moment bedroefd op zijn knieën zakken.
spoiler:
Je ziet overigens ook al in de trailer wat er met de kerkbus gaat gebeuren.. Alleen wie de chauffeur is, wordt in het midden gelaten. Je zag ook dat de trailers verknipt waren met Gareth. Daar leek het alsof hij zei dat hij mee wilde naar Washington DC..
Gaat de goede kant op met TWD, weet weer waar ik op zat te wachten.
Rick wordt wel érg dark nu, ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt en wat er nu gebeurt met Daryl en Carol. Beth kan me gestolen blijven
Rick wordt wel érg dark nu, ben benieuwd hoe dat zich ontwikkelt en wat er nu gebeurt met Daryl en Carol. Beth kan me gestolen blijven
[ Voor 3% gewijzigd door KillerAce_NL op 30-10-2014 15:21 ]
Ze ís ook gestolen
Sprak gister een vriendin die in Duitsland woont. Zij moet gewoon de nagesynchroniseerde versie kijken....
Ze kende de Coral running gag ook niet. De duitsers hebben dus echt geen humor want Carl heet er ook geen Koralle en het word ook niet uitgesproken als Caaaaaaarl oid.
Ze kende de Coral running gag ook niet. De duitsers hebben dus echt geen humor want Carl heet er ook geen Koralle en het word ook niet uitgesproken als Caaaaaaarl oid.
Ik zou sowieso weigeren om de nagesynchroniseerde versie te kijken, maar goed.L1nt schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:26:
Sprak gister een vriendin die in Duitsland woont. Zij moet gewoon de nagesynchroniseerde versie kijken....
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.