Dat heb ik dus ook.. Ik heb geen moment opgemerkt waar Bob zenuwachtig oid was om naar Terminus te gaan. Een mogelijkheid is natuurlijk dat Bob niet wist dat Gareth en co. in Terminus zaten ( en dus ook niet van hun kanibalisme).Bobo221 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:29:
Als je hun dialoog volgt tussen Bob en Gareth zou je zeggen dat ze elkaar kennen.
Maar wat ik dan raar vind, als Bob inderdaad wist wat er in Terminus zou zijn, waarom heeft hij de groep niet tegengehouden om daar naar toe gaan, met de wetenschap dat het kanibalen zijn?
Wat mij wel opviel is dus dat Bob het probeerde op te lossen met Gareth ( E01) toen ze vastgebonden waren, niet Rick. Gareth sprak hem ook duidelijk aan met 'Bob'. Ik maakte hieruit op dat ze veel hadden gepraat voor hun verblijf in 'wagon A'. Maar dit kan dus ook een langere geschiedenis hebben..
Over Gabriël. Ik denk dat hij eerst samen was met de groep die Beth heeft meegenomen ( auto met witte kruis). Zij hebben om een of andere reden ruzie gekregen, zijn opgesplitst en hebben de voedselvoorraad van Gabriël meegenomen. 'You'll burn for this'
PSN: Fruitschaaltje