Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Jip de markering op het bord met 'no sanctuary'. Ik bedoelde de markeringen op de bomen met het rondje en het kruisje.. Excuseer mijn lompigheid.Zerora schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:49:
[...]
Die markering is zelfs door Rick zelf gedaan. Laten ze ook zien dat ie dat doet hoor.
PSN: Fruitschaaltje

Hrmmmm
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Mijn vriendin kon het ook niet helemaal handelen met de badkuip.Bierkameel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:01:
Ghehe mn vriendin keek gister voor het eerst mee en is meteen afgehaakt, dat kelen doorsnijden in die badkuip ging haar iets te ver
Verder was die scene waar een zombie een gezicht op at behoorlijke fake.
[afbeelding]
Die dus.
Mede omdat ze alle filmpjes van ISIS in 720P heeft gekeken >.>
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ik krijg er honger van
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Eugene komt op mij over als iemand die te veel DayZ of iets soortgelijks heeft gespeeld. Ik geloof er helemaal geen reet van dat hij daadwerkelijk iets weet of kan. Al zou ik er alsnog mee naar DC gaan, want jah. Wat ga je anders doen dan.Xymox schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:11:
Nou ja, stel dat Eugene de waarheid spreekt en niet van de gelegenheid gebruik maakt om extra bescherming te krijgen voor een leugen...
Het zou mij niets verbazen dat de mens zelf weer eens de oorzaak is van deze catastrofe. Een uit de hand gelopen experiment voor een biologisch wapen. Uiteraard denken de makers dan na over hoe het virus werkt en wat men kan doen om het virus te neutraliseren al voordat het gefabriceerd is.
Als Eugene deze kennis heeft en het komt uit, dan is dat een aardig ingrediënt voor extra drama: hoe gaat men om met iemand die mee gewerkt heeft met het fabriceren van dit virus en daarmee de oorzaak is van alle ellende.
We zullen het zien...
Ik kijk ook liever series in één sitting want ik heb een hekel aan cliffhangers. Al maakt dat met TWD ook geen reet uit wat seizoenseindes hebben ze ook.Jorgen schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 18:02:
Ik wil zo graag alle afleveringen in 1 x zien, maar weet niet of ik zo lang kan wachten. Heb nu al zo'n zin in de 1e aflevering.
Volg het daarom toch ep voor ep want geen geduld.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2014 21:43 ]
Dat is ook zo'n groot voordeel aan de Netflix series, Bing-watching ftw!Verwijderd schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 21:41:
Ik kijk ook liever series in één sitting want ik heb een hekel aan cliffhangers. Al maakt dat met TWD ook geen reet uit wat seizoenseindes hebben ze ook.
Volg het daarom toch ep voor ep want geen geduld.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Zelfs zonder Netflix0xrubennft schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 22:00:
[...]
Dat is ook zo'n groot voordeel aan de Netflix series, Bing-watching ftw!
En ik maar tegen mijn ouders vertellen dat het echt een serie is waarbij het om de personages gaat en niet zozeer om de actie.Teckna schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:43:
[...]
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat bij the walking dead ik steeds denk het kan niet erger, en dan vinden ze een manier om het alsnog erger te maken. Deze scene inclusief het gebeuren met de clipboard is gewoon zo onmenselijk. Ben benieuwd of ze dit nog ooit weten te overtreffen.
Afijn gisteren dus leuk op Fox gezet en binnen de eerste minuten krijg je die keel doorsnijd scene
Oftewel ik krijg ze nooit meer overtuigd om hierna te kijken
Kan niet wachten op volgende week!
Kom op zeg, die gasten hebben al minstens een jaar overleefd en dealen met de situatie alsof ze deze voor de 1e keer beleven.
Verwijderd
Kan niet stoppen met ontploffen!
Over de kannibalen in de comic:
Heeft dit iets te maken met Judith soms?
Vroeg ik mij ook af. Of met die gozer die eigenlijk niet echt een cure heeft maar een fight fire with fire oplossing?erwinalien schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:21:
Waar zou die opmerking van Abraham over gaan aan het eind van de aflevering over dat ze met hem (ik denk Rick) moeten praten, maar nu nog niet?
Een baby in een zombiewereld is toch wel het onhandigste wat je kan hebben naast een rolstoel.
Dus niet he... Hij zei tijdens het meppen iets van dat ie "het" niet zou doen (moorden)Bootje schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:51:
En ik denk trouwens dat bij Tyrese de knop gewoon weer 'om' is. Oftwel, hij heeft die dude dood gemept. Volgens mij ging de knop om toen hij zag dat Judith in gevaar was.
En hij liet Carol het huisje niet in (dus liet hij haar niet naar binnen om te checken en die dude als nog te killen).
Maar moest Carol het huisje eigenlijk niet in om haar tas met supplies/wapens/ammo's niet ophalen?
Volgens mij wilt hij Rick vragen of hij zich met zijn groep wilt aansluiten om naar Washington te gaan.erwinalien schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:21:
Waar zou die opmerking van Abraham over gaan aan het eind van de aflevering over dat ze met hem (ik denk Rick) moeten praten, maar nu nog niet?
Ik denk dat het betrekking heeft op Eugene.. Zijn verhaal over de cure was naar mijn mening nog steeds nietszeggend, no cure en wazig. Fire with fire... Ik denk dan ook dat het een lul-verhaal is. Eugene zoekt gewoon iets om zich zelf te beschermen aangezien hij ontzettend lomp is en niks kan..erwinalien schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:21:
Ik denk dat ze raad gaan zoeken bij Rick, aangezien hij nu pas voor Abraham/Rosita heeft bewezen dat hij een degelijke leider is..
Daarnaast was dit een gesprekje tussen Rosita en Abraham.. Eugene was hier niet bij..
My €0,02
Mij lijkt het gesprek ook over Judith te gaan, blijft toch een risico die baby en van mij mag Judith dan ook wel opgegeten worden door een walker.
Ik vind baby Judith juist wel een leuk aspect om te laten zien dat zombies en ander gespuis nog steeds een serieus gevaar zijn en dat afmaken van die doelwitten niet vanzelfsprekend is.JesseAMD schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:00:
Heerlijke aflevering.
Mij lijkt het gesprek ook over Judith te gaan, blijft toch een risico die baby en van mij mag Judith dan ook wel opgegeten worden door een walker.
Een baby geeft hoop. Dat is heel wat in zo een situatie.JesseAMD schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 16:00:
Heerlijke aflevering.
https://www.youtube.com/@droommotor
Ja, hij zei dat ie het niet wou doen maar wist tevens dat ie het wel moest doen. Kerel is gewoon dood hoor.Eek2nd schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 14:44:
[...]
Dus niet he... Hij zei tijdens het meppen iets van dat ie "het" niet zou doen (moorden)
En hij liet Carol het huisje niet in (dus liet hij haar niet naar binnen om te checken en die dude als nog te killen).
Maar moest Carol het huisje eigenlijk niet in om haar tas met supplies/wapens/ammo's niet ophalen?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Heel erg mooi inderdaad.Scrummie schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:29:
Prima episode wat mij betreft! Zit er in 1 keer weer in. Wat een serie, fenomenaal wat mij betreft. Heeft alles wat ik in een goede serie zoek; actie, drama, emotie, karakters met diepgang.
En die herenigingen, briljant gewoon, tranen in m'n ogen.
Ook het moment van Carl en Meggie etc in de container, dat Rick `m open doet en schreeuwt mee te komen vechten. Wat een verandering van sfeer in die container. Van (voor zover mogelijk) gemoedelijk rustig tot oorlog. Hele gave schakeling van sfeer
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Yippie kayak, other buckets!
Het enige nadeel met die Judith vind ik trouwens dat het een te makkelijke 'trigger' zou kunnen zijn om ervoor te zorgen dat het helemaal mis gaat!
Zo van... "Ow damn, er komt een horde walkers aan... nu moeten we echt stil zijn en hopen dat ze doorlopen!!!" En dan blijkt de baby ineens honger te hebben en gaat janken ofzo =/
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Ik heb nog geen baby walkers gezien in de serie trouwens
Judith walker lijkt me wel vet
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat dat betreft heeft de serie nog niet het schrikeffect dat de comic soms wel heeft.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Dat zie ik niet echt voor me
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
In Z Nation zit een scene met een zombie baby. Als je dan toch een comic-achtige serie wilt volgen dan moet je die gaan kijken. Alles gaat heel snel en ze nemen zichzelf niet al te serieus. Het is wel gemaakt door The Asylum dus verwacht geen hoogstaand acteerwerk.Afvalzak schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:29:
Volgens mij zijn baby's een beetje taboe in de horrorserie wereld (als er wat met ze misgaat in any case) maar ik kan het mis hebben.
"When you grow up your heart dies"
Anyway ubervet.
Crappy video:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=28mtJa2ORps]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Remake van Dawn of the Dead volgens mijTrailBlazer schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:57:
Ook wel een zombie film gezien waar een zombie beviel van een bayzombie volgens mij een remake van een romero klasieker.
Anyway ubervet.
-minuutje te laat
[ Voor 4% gewijzigd door cheiron op 16-10-2014 22:10 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad! Viel mij ook al op. Ach, zombie-gore verwijder je toch eenvoudig?TrailBlazer schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 09:12:
Het viel me trouwens op dat Carol nog even tijd gevonden had om een werkende douche te vinden en zich even af te spoelen nadat ze on haar rampage was geweest.
-- == Alta Alatis Patent == --
Carol was nog wel smerig hoor. Ze had alleen de poncho afgedaan en haar gezicht vrijgemaakt van het opgedroogde bloed. Met een mouw en een beetje tuf kom je een heel eind, daar heb je echt geen douche voor nodig. Zo heel vreemd vond ik het niet.
Fruitschaal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:09:
Edit.. Nu ik deze afbeelding zie, lijkt het meer om de zelfde persoon te gaan.. Dat zou betekenen dat de dude uit de flash-back al dood is..
[afbeelding]
Die linkerpersoon zag er uit als iemand die de leiding heeft over o.a. Terminus op dat moment.
Ik bedoel meer dat het in de comic onvoorspelbaar is. Ene image is er niets aan de hand, volgende image is een 'series regular' dood. Die onzekerheid dat niemand safe is ontbreekt in de serie. Ik heb nooit het idee dat Carl, Rick of de anderen echt in gevaar zijn.Damian schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:39:
Een schrikeffect in comics
Dat zie ik niet echt voor me
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Is door diverse officiële bronnen bevestigd dat het om hetzelfde personage gaat.. En ondertussen dus dood is..Zerora schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:14:
[...]spoiler:Is het niet zo dat de linkerpersoon wel Negan is en de rechter niet.
Die linkerpersoon zag er uit als iemand die de leiding heeft over o.a. Terminus op dat moment.
[ Voor 26% gewijzigd door Fruitschaal op 17-10-2014 12:35 ]
Dale, Shane, Lori, Herschel, beide meisjes vorig seizoen, Andrea, The Governor, Merle; dat zijn er toch wel een aantal. Stuk voor stuk misschien niet de allerbelangrijkste personages, maar allemaal wel belangrijk geweest in de verhaallijn.XyritZz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:30:
[...]
Ik bedoel meer dat het in de comic onvoorspelbaar is. Ene image is er niets aan de hand, volgende image is een 'series regular' dood. Die onzekerheid dat niemand safe is ontbreekt in de serie. Ik heb nooit het idee dat Carl, Rick of de anderen echt in gevaar zijn.
Your Friendly Neighborhood Moderator
FCG
nopejeka schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 15:21:
Maar bij al die personen zag je het wel aankomen in de serie. Volgens mij is dat in de comic niet zo.
ik vond t een goede aflevering maar de makeup afdeling van de zombies mag wel wat meer budget krijgen. Zag er allemaal zeer fake uit.
This is the Way.
Volgens mij zijn Carl en Rick dan ook echt de enige die niet in gevaar zijn. Daryl zal hopelijk ook nog lang mee gaan, maar de rest van de cast kan elk moment sterven heb ik het idee. Zowel van de Atlanta groep als Hershels farm zijn er nog maar een paar over.XyritZz schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 10:30:
Ik bedoel meer dat het in de comic onvoorspelbaar is. Ene image is er niets aan de hand, volgende image is een 'series regular' dood. Die onzekerheid dat niemand safe is ontbreekt in de serie. Ik heb nooit het idee dat Carl, Rick of de anderen echt in gevaar zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Fuck no: afllevering staat net op de NAS en gaat na de lunch bekeken worden (rond een uur of 3 ongeveer)
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik vond de aflevering heel goed. Volgens mij zijn ze iets aan het opbouwen met die dominee/priester/whatever en volgende week komen we daar meer over te weten.
Daarnaast komen we hopelijk snel achter wie die gasten zijn die Beth ontvoerd hebben, en daarnaast heb je die kannibalen nog die het gemunt hebben op de groep. Voglens mij hoeven we de komende weken dus geen zorgen te maken over saaie afleveringen.
Zag ik nou goed bij het kampvuur dat de dude die de vorige aflvering Judith wilde vermoorden daar vrolijk bijzat? Of ben ik gek aan het worden?
Omnomnomnomnom
Ze beginnen Bob zijn benen aan te eten, maar volgens mij
is hij in die kelder toen hij ondergetrokken werd gebeten.
Daarom wilde hij nog een kus van Sasha (als afscheid) en zag
je hem daarna buiten huilen.
Als hij besmet is dan brengt hij het dus over op die kannibalen.
Iedereen is besmet, het is alleen de koorts die je krijgt van een beet.erwinalien schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:47:
Volgens mij graven die kannibalen hun eigen graf.
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik denk hetzelfde: zelfde gast als in dat huisje met Tyreese en Judith. Tyreese kom hem toch niet vermoorden, nu betaalt Bob de prijs...Notna schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 15:45:
Leuke aflevering ook weer!
Zag ik nou goed bij het kampvuur dat de dude die de vorige aflvering Judith wilde vermoorden daar vrolijk bijzat? Of ben ik gek aan het worden?
Omnomnomnomnom
Als je vlees goed verhit wordt de kans op besmetting kleiner. Maar je hebt wel kans dat die kannibalen ziek worden ja.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Ja dat is zeker dezelfde gozer, zag het net bij Talking Dead.jmk schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:12:
[...]
Ik denk hetzelfde: zelfde gast als in dat huisje met Tyreese en Judith. Tyreese kom hem toch niet vermoorden, nu betaalt Bob de prijs...
Als je vlees goed verhit wordt de kans op besmetting kleiner. Maar je hebt wel kans dat die kannibalen ziek worden ja.
Vraag me af wat Abraham bedoelde met "That there is why we’re waiting for our moment" tegen Rosita in het begin. Het heeft ongetwijfeld met de actie van Michonne te maken, maar ik snap niet goed wat hij ermee bedoeld.
Hoop wel dat Morgan trouwens snel de groep komt vergezellen.
Op dezelfde manier als Walking DeadKrasloos schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 20:22:
Hoe kijk je Talking Dead?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
xoxo de pussy
tenzij jullie nog tips hebben om ervoor te zorgen dat ik geen hart attack krijg bij elke zombie die komt;
Toen Bob begon te janken verwachtte ik dat hij naar zijn wond ging kijken, maar schrok van het feit dat hij knock-out geslagen werd
Anyway...
Weer een lichaamsdeel geamputeerd
[ Voor 13% gewijzigd door Twhomp op 20-10-2014 20:47 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
[ Voor 3% gewijzigd door Lawwie op 20-10-2014 21:28 ]
Ik vermoed ("vermoed", want volgens mij zei die kannibaal het ook) dat het die kannibaal wasLawwie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:28:
Trouwens, toen daryl het idee had dat hij bekeken werd in deze episode. Kan dat niet die neger zijn van seizoen 1 die je aan het eind van aflevering 1 van seizoen 5 ziet? Die met dat masker? Waar Rick in seizoen 1 elke zonsondergang mee contact zocht via de walkie talkie?
En dat die samengroept met die priester.
Van Daryl weet je het dus niet. Daryl is een verzonnen character die niet in de comic voorkomt. Er is dus geen enkele hint hoe lang die nog mee zal gaan. Maar aangezien hij een serie favorite is, denk ik, dat ie ook wel veilig is.ph4ge schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Volgens mij zijn Carl en Rick dan ook echt de enige die niet in gevaar zijn. Daryl zal hopelijk ook nog lang mee gaan, maar de rest van de cast kan elk moment sterven heb ik het idee. Zowel van de Atlanta groep als Hershels farm zijn er nog maar een paar over.
Was weer een lekkere aflevering. Gabriel is duidelijk niet te vertrouwen en waarom gaan ze in de volgende aflevering achterkomen. Was overigens wel te verwachten dat Bob de verliezer zou zijn deze episode. Maar kannibalen voer, damn..., die had ik nog niet verwacht.
Indirect wel ja, vermoed ik. Zombievlees is rottend vlees. Je wordt er heel ziek van en overlijd er wellicht aan, waarna je weer opstaat als walker.KillerAce_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:34:
Dan is de vraag: word je een zombie van zombievlees ?
die opmerking viel mij ook op, misschien is het niks en bedoeld hij slechts hun moment in washington dc to shine ? waar zij zeker meer leiding zullen krijgen.Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:56:
[...]
Ja dat is zeker dezelfde gozer, zag het net bij Talking Dead.
Vraag me af wat Abraham bedoelde met "That there is why we’re waiting for our moment" tegen Rosita in het begin. Het heeft ongetwijfeld met de actie van Michonne te maken, maar ik snap niet goed wat hij ermee bedoeld.
Hoop wel dat Morgan trouwens snel de groep komt vergezellen.
Zombie worden staat helemaal los van wat dan ook. Als je dood gaat word je een walker. Ongeacht of je dood te maken had met een zombie, een kogel, old age of een aanbeeld op je kop. Iedereen wordt een walker.KillerAce_NL schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:34:
Dan is de vraag: word je een zombie van zombievlees ?
Gebeten worden door een walker zorgt voor een infectie waar je aan dood gaat. Los daarvan wordt je na je dood een zombie.
Het eten van ranzig vlees kan ook voor infecties zorgen, en de dood tot gevolg hebben. Of dat vlees nu smerig is omdat het door een riool gebanjerd heeft, door walkers geïnfecteerd is of wat dan ook. Maar het zombie worden staat daar weer geheel los van.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
hmm goede theorie, vond het al raar dat hij 's nachts naar buitengaat zo in het donker en dan gaat hij nog eens dieper het bos in en een potje gaat janken tegen een boom. wat een sicko ook die kanibaal, beetje met de gast gaan praten terwijl je zn been op eeterwinalien schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 16:47:
Volgens mij graven die kannibalen hun eigen graf.
denk het niet, je zag hem langs komen en kon zien dat hij een capuchon aan had, zelfde gast aan het eind die bob knockout slaat.Lawwie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:28:
Trouwens, toen daryl het idee had dat hij bekeken werd in deze episode. Kan dat niet die neger zijn van seizoen 1 die je aan het eind van aflevering 1 van seizoen 5 ziet? Die met dat masker? Waar Rick in seizoen 1 elke zonsondergang mee contact zocht via de walkie talkie?
Niet dus...
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Het zet wel een toon van wat we mogelijk nog kunnen verwachten.fuqua schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:55:
hmm goede theorie, vond het al raar dat hij 's nachts naar buitengaat zo in het donker en dan gaat hij nog eens dieper het bos in en een potje gaat janken tegen een boom. wat een sicko ook die kanibaal, beetje met de gast gaan praten terwijl je zn been op eet
De vraag die nog overblijft is wat is er met Beth gebeurd. Daryl zag tenslotte dezelfde auto rijden, als waar Beth mee ontvoerd is, richting de kerk toe. Ik denk alleen niet dat dit de kannibalen zijn. De tijd tussen dat Daryl de auto ziet rijden en de scene dat Bob's been opgegeten wordt is te lang. Als het wel de kannibalen waren, dan had Daryl hun camp allang gevonden in de tussentijd. Of er moet een kleine timeshift zijn en de scene van Daryl en Carol later plaatsvind, maar gezien de episode lijkt me dat niet.
Overigens heb ik nog wel het idee dat Bob voorlopig nog niet dood gaat. Ik denk dat ie nog wel bevrijd wordt, zodat de groep een Hershel 2.0 heeft.
[ Voor 7% gewijzigd door Zerora op 21-10-2014 00:43 ]
Duhhh, dat weten we allemaal welSpike_wolf schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:54:
[...]
Zombie worden staat helemaal los van wat dan ook. Als je dood gaat word je een walker. Ongeacht of je dood te maken had met een zombie, een kogel, old age of een aanbeeld op je kop. Iedereen wordt een walker.
Gebeten worden door een walker zorgt voor een infectie waar je aan dood gaat. Los daarvan wordt je na je dood een zombie.
De vraag is dus, gaan die gasten nu turnen ?
Gut feeling: Nee.KillerAce_NL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 06:51:
[...]
Duhhh, dat weten we allemaal wel![]()
De vraag is dus, gaan die gasten nu turnen ?
Maar ze gaan niet vorlijk worden van het bezoek dat Rick aan ze gaat brengen, al dan niet halverwege of aan het einde van dit seizoen
Lawwie schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:28:
Die gast met dat masker had, volgens mij, ook een capuchon op.fuqua schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:58:
[...]
denk het niet, je zag hem langs komen en kon zien dat hij een capuchon aan had, zelfde gast aan het eind die bob knockout slaat.
Daarnaast heb ik het idee dat die kannibalen niet zo ''Stealth'' zijn als die man met dat masker. Er is weinig dat Daryl ontgaat.
Moet seizoen 1 maar eens terug kijken
Was ook erg duidelijk dat Tyreese het niet aankon om te doden (zoals ik eerder zei: Anders hield hij Carol niet tegen de huur binnen te gaan)jmk schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 18:12:
[...]
Ik denk hetzelfde: zelfde gast als in dat huisje met Tyreese en Judith. Tyreese kom hem toch niet vermoorden, nu betaalt Bob de prijs...
Maar zonder die dude hadden ze Bob ook wel te pakken. .. Denk dat die dude later meer iets met Tyreese een belangrijke confrontatie gaat krijgen
Ik vraag mij dus ook af wat er gaat gebeuren als de kannibalen ontdekken dat Bob gebeten is.
vraag mij af welke 2 de kannibalen te pakken hebben (al dan niet vermoord)
Of kan ook Daryll en Carol zijn die achter Beth aan zijn gegaan
Eek2nd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:08:
[...]
Was ook erg duidelijk dat Tyreese het niet aankon om te doden (zoals ik eerder zei: Anders hield hij Carol niet tegen de huur binnen te gaan)
Maar zonder die dude hadden ze Bob ook wel te pakken. .. Denk dat die dude later meer iets met Tyreese een belangrijke confrontatie gaat krijgen
Ik vraag mij dus ook af wat er gaat gebeuren als de kannibalen ontdekken dat Bob gebeten is.
spoiler: trailer volgend weekin de trailer voor de volgende keer werd er ook nog gezegd dat er al 3 mensen zijn verdwenen...
vraag mij af welke 2 de kannibalen te pakken hebben (al dan niet vermoord)
Of kan ook Daryll en Carol zijn die achter Beth aan zijn gegaan
Komen ze in de strip op gegeven moment ook niet in een ander dorp uit en dat ze daar dan die Negan treffen tzt?
Vond het beetje jammer dat die kannibalen al zo ver zijn. Hun schuilplaats is net overlopen. Helft van hun volk uitgemoord, ingesloten maar nu al wel in staat op Rick en co. te vinden.
Overigens leek die leider met Bob te praten alsof ze elkaar langer kenden. En dan niet van de vorige keer. Misschien is dit 1 van die groepen waar hij bij zat?
Vraag me ook af of ie huilde omdat ie gebeten was of omdat ie misschien wel de kannibalen richting de groep heeft geleid.
Als ie gebeten was had ik eerder verwacht dat ie als een maniak begon te lachen toen ie erachter kwam dat ze zijn been opaten.
ik denk dat de persoon die beth ontvoerd heeft een compleet nieuw personage is. die negert van seizoen 1 lijkt me onwaarschijnlijk, hij lijkt me niet het type die gaat rondzuilen met iemand is hij veelste paranoia daarvoor.Zerora schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 00:40:
[...]
Het zet wel een toon van wat we mogelijk nog kunnen verwachten.
De vraag die nog overblijft is wat is er met Beth gebeurd. Daryl zag tenslotte dezelfde auto rijden, als waar Beth mee ontvoerd is, richting de kerk toe. Ik denk alleen niet dat dit de kannibalen zijn. De tijd tussen dat Daryl de auto ziet rijden en de scene dat Bob's been opgegeten wordt is te lang. Als het wel de kannibalen waren, dan had Daryl hun camp allang gevonden in de tussentijd. Of er moet een kleine timeshift zijn en de scene van Daryl en Carol later plaatsvind, maar gezien de episode lijkt me dat niet.
Overigens heb ik nog wel het idee dat Bob voorlopig nog niet dood gaat. Ik denk dat ie nog wel bevrijd wordt, zodat de groep een Hershel 2.0 heeft.
bob een hershel 2.0, hhhm lijkt me goed mogelijk maar ze hebben nu wel met een zeer gevaarlijke groep te maken, dus ik denk ook dat het niet lang gaat duren eer hij zichzelf (bob) gaat opofferen om de groep te redden.
of het goodguy(s) zijn betwijfel ik, simpelweg omdat als ze het waren ze beth toch geholpen zouden hebben terug te keren bij haar groep ? maar inderdaad ik denk dat het om een nieuw personage zal gaan.L1nt schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:25:
Iets zegt mij dat die auto met kruis good guys zijn.
Komen ze in de strip op gegeven moment ook niet in een ander dorp uit en dat ze daar dan die Negan treffen tzt?
Vond het beetje jammer dat die kannibalen al zo ver zijn. Hun schuilplaats is net overlopen. Helft van hun volk uitgemoord, ingesloten maar nu al wel in staat op Rick en co. te vinden.
Overigens leek die leider met Bob te praten alsof ze elkaar langer kenden. En dan niet van de vorige keer. Misschien is dit 1 van die groepen waar hij bij zat?
Vraag me ook af of ie huilde omdat ie gebeten was of omdat ie misschien wel de kannibalen richting de groep heeft geleid.spoiler: preview komende weekJe ziet ook dat er een markering op de boom stond
Als ie gebeten was had ik eerder verwacht dat ie als een maniak begon te lachen toen ie erachter kwam dat ze zijn been opaten.
zou me niks verbazen inderdaad dat bob eerder bij hun gezeten heeft maar dan wel voordat ze kannibalen werden anders had hij natuurlijk alles kunnen vertellen over wat terminus werkelijk is.
dat laatste is nog altijd mogelijk natuurlijk, als bob echt gebeten is en echt dood gaat en hij en wij zijn niet zeker of je van besmet vlees gaat turnen (vooral omdat ze het eerst bbqen) dan laat hij hun eerst nog zoveel mogelijk van zich eten en dan gaat hij wel lachen.
Als die lijkwagen een bad guy is verwacht ik niet dat ze een uitgebreide rol zou krijgen maar inmiddels (zo goed als) dood is.
Dat komt mogelijk nog wel in de volgende aflevering.L1nt schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 08:25:
Comic vergelijking met deze scene:
Beth: leeft nog en wordt nu achtervolgd door Daryl/Carol
Stalker die Daryl ziet in het begin: ongetwijfeld die kannibaal die Bob knockout slaat.
Bob: Is mogelijk gebeten door een Walker. Is mogelijk betrokken geweest bij de groep kannibalen, maar kans hierop is klein want in Terminus is er niets over gezegd. Kannibalen eten vlees maar dit heeft waarschijnlijk geen effect, ook al zou Bob gebeten zijn. Zou ook te makkelijk zijn om die dreiging zo in 1x weg te poetsen.
Gabriel: Verdacht
Sarge/Abraham: Die wil nog steeds naar Washington. Zijn opmerking "That there is why we’re waiting for our moment" sloeg duidelijk op het juiste moment vinden om iedereen over te halen om naar Washington te gaan. Niets meer niets minder. Speech aan het einde was dat moment.
Morgan Jones/Zwarte dude uit season 1, 3 en teaser aan einde S5E1: Mogelijk dezelfde dude als in de auto en met Beth?
Markings op de bomen: Nog geen idee door wie. Mogelijk Gabriel?
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 21-10-2014 09:19 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik zou het wel een heel aparte plot twist vinden als Morgan degene blijkt te zijn die Beth heeft.Angeloonie schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 09:17:
Morgan Jones/Zwarte dude uit season 1, 3 en teaser aan einde S5E1: Mogelijk dezelfde dude als in de auto en met Beth?
Maar kan ook zijn omdat het al laat was en ik m'n ogen moeilijk open kon houden,
Just a simple thought....
Ik weet niet of ze elkaar echt kennen. Maar het is wel vreemd dat Bob in S05E01 met Gareth alles wil goed praten. 'We can fix this'... Zou Bob ooit in Terminus hebben gezeten? Mheh.. Ik weet het niet..KillerAce_NL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:05:
Ik ben benieuwd wat de link tussen Gareth en Bob is, ze kennen elkaar dus.....
Vertel..KillerAce_NL schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:19:
Heb je hun gesprek al goed gevolgd ? Ze kennen elkaar...
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Hij begon over "poetic justice" dat juist Bob als eerste gepakt werd van de groep. Duidelijke hint dat er al eerder iets is voorgevallen tussen die 2.
Die priester gaf misschien parochianen (schapen) aan die bende om zo zijn vel te redden en moest hij sindsdien andere schapen aanleveren? Of begonnen ze in die kerk zelf aan kannibalisme om te overleven?
Vandaar de opmerking "you'll burn for this" in de kerkmuur gekerft?
En Bob en Gareth kennen elkaar al van vroeger, anders zou Gareth ook niet zeggen dat het uitgerekend Bob is die er voor gezorgd heeft dat hun thuis (Sanctuary) vernield is.
Ik blijf kijken en betrap me er op dat ik nu al de laatste twee afleveringen opnieuw bekeken heb, om zeker te zijn dat ik niets gemist heb.
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Maar wat ik dan raar vind, als Bob inderdaad wist wat er in Terminus zou zijn, waarom heeft hij de groep niet tegengehouden om daar naar toe gaan, met de wetenschap dat het kanibalen zijn?
[ Voor 26% gewijzigd door Bobo221 op 21-10-2014 11:35 ]
"He who eats my flesh and drinks my blood has eternal life"
Misschien toch een link? Eentje uit zijn kudde die dacht om dit letterlijk te moeten nemen?
Wat Bob betreft denk ik dat de groep uit Terminus een groep waar Bob deel van uitmaakte uitgemoord heeft. Hoe Bob het overleefd heeft? Misschien een deal gemaakt?
O man, ik begin nu overal linken te zien...
[ Voor 7% gewijzigd door lukadad op 21-10-2014 11:40 . Reden: Edit : naamwissel Bob - Gareth ]
Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.