[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 35 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
T0ny schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:29:
Een teaser voor season 5:
YouTube: The Walking Dead Season 5 First Look & Greeting From Set HD

Ik wist niet dat de acteur die Rick speelt in "het echt" een engelsman is, grappig.
Wat voor InYouTubeCeption is dit dan :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net seizoen 4 afgezien. Wow... De afleveringen nadat de gevangenis werd overlopen, waren echt geweldig. Ik vond de serie sowieso al steengoed, maar het 2e deel van dit seizoen was echt wel heel goed.

Ik vond het mooi om te zien hoe de hoofdpersonen allemaal steeds verder uitgediept werden en hoe je steeds meer van hun achtergrond/verleden te zien kreeg. Het aantal schokkende momenten lag ook behoorlijk hoog. Mica, Lizzie, Rick met de Claimers, Herschel; het ging maar door. Ik lees op Tweakers veel verhalen over Game of Thrones waarbij niemand veilig is, maar bij TWD kan men er ook wat van. De opbouw en balans tussen hoop en wanhoop wordt echt goed in beeld gebracht en het raakt je gewoon keer op keer als er iemand van de maincast of supportive cast het loodje legt.

Ik kijk ontzettend uit naar TWD seizoen 5 en hoop dat "onze vrienden" het redden in Terminus.

The Walking Dead in 2 woorden: Gruwelijk en fantastisch!

:)

Een mooi artikel over het succes van de serie staat op newsmonkey.be

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 08-07-2014 22:06 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Voor de liefhebbers:

The Walking Dead S04 Special Inside The Walking Dead Walker University

[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 22-07-2014 08:41 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hij was fijn, erg leuke inside info docu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

En hier is de trailer. Er zitten spoilers in dus kijken op eigen risico :p. Vreemd dat AMC het niet toelaat om hem vanuit Nederland in Youtube te bekijken ;( . Dan maar via een omweggetje.

12 oktober gaat het weer beginnen.

[ Voor 74% gewijzigd door CR1691 op 25-07-2014 22:22 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
CR1691 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:17:
En hier is de trailer. Er zitten spoilers in dus kijken op eigen risico :p. Vreemd dat AMC het niet toelaat om hem vanuit Nederland in Youtube te bekijken ;( . Dan maar via een omweggetje.

Word een heftig seizoen zo te zien.
Je link werkt niet; maar ik denk dat dit dezelfde is:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=tvPRDQr1hKQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godmaster
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-08 18:14
Je kunt de trailer wel kijken in HD met een plugin als proxytube:

https://proxtube.com/

YouTube: Comic-Con Trailer: The Walking Dead: Season 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Er staat weer een hoop gaafs te gebeuren.
Je kunt de trailer trouwens ook gewoon zonder omwegen bekijken. Eronder staat namelijk een link voor "international fans" KLIK die je doorlinkt naar FOX International Channels. Daar kun je hem gewoon bekijken.

[ Voor 77% gewijzigd door Jorgen op 26-07-2014 13:42 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Ik begin me na het zien van de trailer steeds meer af te vragen met wie ik de mensen uit Terminus nou moet vergelijken met de mensen uit de comic serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 22:17:

Was het maar 12 oktober 2014. Wat een intrigerende trailer en ja, hij bevat spoilers, maar de nieuwsgierigheid won het dit keer van het willen worden verrast. Gevoelsmatig denk ik dat we toch wel verrast zullen gaan worden tijdens het seizoen.

Met mijn vrouw had ik al even een gesprek over de trailer en dan met name over de personen die hierin voor komen. Als dat een graadmeter is voor wie het einde van dit seizoen niet gaat halen, dan maak ik me ernstig zorgen over het welzijn van
spoiler:
Maggie
. Al kunnen trailers je natuurlijk ook gigantisch op het verkeerde been zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:52

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Hier zijn vast ook mensen we in geïntereseerd, het Walking Dead panel tijdens NerdHQ dit jaar:

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Heeft iemand deze al gelezen? Een paar geschreven "spoilers." Voornamelijk over hoe het seizoen gaat verlopen, zonder details te verraden: http://www.huffingtonpost...-5-spoiler_n_5658662.html

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de tweede helft van seizoen 4 erg zwak, met een paar redelijke afleveringen.
De trailer lijkt veel leuks te bevatten, maar het heeft er iets van weg dat wat er ons is laten zien, in 2 afleveringen kan gedaan worden. Het zou dus zomaar een traag seizoen kunnen worden, maar ik kan me (hopelijk) vergissen.

Mijn favoriete seizoen blijft toch 1, mede omdat 2, 3 en 4 veel langdradige en zwakke afleveringen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
seizoen 1 was ook spannend door al die walkers waaraan ze steeds moesten ontsnappen.
Daarna was het meer (zoeken naar) veilige verblijfplaats waar het om de ontwikkeling van de mensen/groep gaan en andere mensen als vijanden.
Dus de walkers waren niet meer de echte vijanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:36
Prachtige serie dit.

De zombies waren misschien niet meer de eerste vijand na S1/S2 maar blijven toch echt wel een vijand om rekening mee te houden. Vooral (S4 dacht ik?) het doorbreken van het hek door het voeren van de zombies gaf dit wel aan, toch beetje vreemd dat niemand kon bedenken dat die hekken zouden doorbreken als je 10-tallen zombies er continu tegen aan drukken. Was toch wel mijn eerste gedachte toen ik dat zag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Tuurlijk moet je rekening met ze houden (anders kan je net zo goed de serie stoppen... Maar het was spannender geweest toen ze nog veel gevaarlijker waren/leken dan de mensen zelf)

Ze wisten wel dat de hekken zouden kunnen omvallen, daarom zie je ze ook steeds met prikkers de walkers vermoorden die tegen de hekken aandrongen (En met houten balken de hekken verstevigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:24
Ja dan kunnen ze beter op Alcatraz gaan zitten.

De stroming rondom dat eiland verhinderd wel dat walkers er naar toe kunnen zwemmen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Jorgen schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:40:
Er staat weer een hoop gaafs te gebeuren.
Je kunt de trailer trouwens ook gewoon zonder omwegen bekijken. Eronder staat namelijk een link voor "international fans" KLIK die je doorlinkt naar FOX International Channels. Daar kun je hem gewoon bekijken.
De trailer lost alvast één vraagstuk op.

spoiler:
Beth leeft nog

[ Voor 6% gewijzigd door XWB op 13-08-2014 17:08 ]

March of the Eagles

• Zeror
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Season 5 trailer in LEGO

Jaja, Walking Dead is vertaald naar LEGO :D
link: http://nypost.com/2014/08...-gets-the-lego-treatment/
Snowwie schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 16:40:
Ja dan kunnen ze beter op Alcatraz gaan zitten.

De stroming rondom dat eiland verhinderd wel dat walkers er naar toe kunnen zwemmen.
Grappig dat je dat zegt. Ik ben 3 weken terug op Alcatraz geweest. De gevangenis is niet zo best meer om als onderkomen te gebruiken. Het zout van de zee heeft de gebouwen op het eiland flink aangetast. Ja, het zou zombie proof zijn vanwege de sterke stroming, maar je maakt het voor jezelf ook flink lastig om eraf te komen door diezelfde stroming en de kilometer die je minimaal moet varen om de kust van San Fransisco te halen. En die kust is gevaarlijk, want het is nu al een drukke plek. Dat zal dan wel flink bevolkt worden door zombies. Geen ideale locatie wat mij betreft.
En storywise ook niet handig aangezien ze dan nog ongeveer 4500 kilometer moeten afleggen. Dat stukje van Atlanta naar Washington doen ze al 4 seizoenen over en dat is een afstand van 1000 kilometer.

[ Voor 75% gewijzigd door Zeror op 14-08-2014 17:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Haha.. Die Lego Abraham lijkt echt sprekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Om de tijd tot het nieuwe seizoen te overbruggen kijk ik relevante films in de trend van TWD.

Net deze gezien, ik kende hem niet maar is zeker de moeite waard:

Open Grave (2013)
IMDB: Open Grave (2013)

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Verwijderd

Ik ben nu bezig met dat laatste seizoen dus lees het topic nog even niet door, maar die Carl he. Kan die niet gewoon opgegeten worden? :')

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41

Cyphax

Moderator LNX
Hehehe herkenbaar gevoel. :+

Saved by the buoyancy of citrus

• artificial_sun
  • Laatst online: 15-09 19:06

artificial_sun

Mazda Rx7

Yes please, k*t jong.

Stadia was beter....

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2014 @ 11:23:
Ik ben nu bezig met dat laatste seizoen dus lees het topic nog even niet door, maar die Carl he. Kan die niet gewoon opgegeten worden? :')
De serie heeft wel een beetje de neiging om personages heeeeel irritant te laten worden, waarna ze inderdaad afgemaakt worden. Ik noem een Lori, die ouwe kerel met die camper, Shane en ik benadruk nog graag een keer Lori.

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:46
Wat betreft Carl, wel erg jammer dat hij zo neergezet wordt. In de strips is hij echt een ongeloofelijk badass.

en hoewel de strips en de serie behoorlijk verschillen denk ik niet dat Carl in de serie vrij snel dood zal gaan.

[ Voor 34% gewijzigd door yrew op 04-09-2014 14:45 ]

intergalactic.fm

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:41

Cyphax

Moderator LNX
Als ik het me goed herinner was er voor mij een soort omslagpunt in seizoen 4 waarna Carl zich weer wat meer normaal ging gedragen. Vanaf dat moment had ik eigenlijk geen hekel meer aan Carl. :)
Daarvoor was het inderdaad een heel vervelend karakter door z'n gedrag.

Saved by the buoyancy of citrus

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
haribold schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:29:
[...]
De serie heeft wel een beetje de neiging om personages heeeeel irritant te laten worden, waarna ze inderdaad afgemaakt worden. Ik noem een Lori, die ouwe kerel met die camper, Shane en ik benadruk nog graag een keer Lori.
Ik vond Dale (camperdude) niet irritant.. Ik vond hem juist vaker een punt hebben.. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik irritant ben :+ .. Voor de rest.. Lori....

PSN: Fruitschaaltje

Verwijderd

Cyphax schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:45:
Als ik het me goed herinner was er voor mij een soort omslagpunt in seizoen 4 waarna Carl zich weer wat meer normaal ging gedragen. Vanaf dat moment had ik eigenlijk geen hekel meer aan Carl. :)
Daarvoor was het inderdaad een heel vervelend karakter door z'n gedrag.
Ik hoop dat dat punt nu is want ik wordt er nu wel een beetje gek van.
Ik ben net voorbij de episode dat hij op zo'n dak een bak chocopudding weg zit te zetten.
haribold schreef op donderdag 04 september 2014 @ 14:29:
[...]
Ik was die hele Lori alweer vergeten. :') Inderdaad die kon er ook wat van zeg. Zit in de familie.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2014 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net klaar met S04. Ik ben wel fan van die drie legertypes. :D Geweldig volk. Ben benieuwd wat dat terminus nou uiteindelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 10:24
Carl "Justin Bieber" is gewoon super irritant, snel laten opvreten door de zombies.

Ten opzichte van de andere 'kinderen' is hij totaal niet realistisch. Waarom dat stoere, arrogante gedrag? Waarom net doen als hij alles weet? Waarom bijna geen respect tonen voor z'n vader? Het is nog maar een jochie van 13.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Oftewel het prototype van een eigenwijze puber. Niks bijzonders. Erg goed geacteerd dus. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:14

Spooksel

Spooksel!

Terwijl we in spanning afwachten tot seizoen maandag op Fox weer gaat beginnen...

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/p526x296/10336742_1048314551861369_7642596179286087569_n.jpg?oh=4106b5cae47d2e793f65c4a52f9291b8&oe=54BE67AB

Seizoen 6 komt eraan :)
http://blogs.amctv.com/th...-dead-for-a-sixth-season/

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Laatst online: 26-06 13:19
Nog 2 dagen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:40
uh nee... season 5 is gisteravond begonnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:46
Vanavond om 22.00 uur op FOX in NL toch?
Heb er in ieder geval wel weer zin in!

[ Voor 33% gewijzigd door sjorremans op 13-10-2014 10:15 ]

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:10
sjorremans schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:14:
Vanavond om 22.00 uur op FOX in NL toch?
Heb er in ieder geval wel weer zin in!
Klopt, maar afgelopen nacht al in Amerika. Via de bekende wegen iig al te downloaden.

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat een heerlijke start weer van het seizoen. Terug grijpen naar oude tactieken, lekker veel gore en gewoonweg medogenloos.

Zit er weer goed in iig. Ik vraag mij af alleen of we nog mensen terug gaan zien van Terminus nu er besloten is om ze niet allemaal af te maken...

Also: Carol is lekker badass :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 21:58

Snippertje

Light up your life

En Morgan is terug ^^

Ben benieuwd hoe dit seizoen verder gaat lopen. Vond trouwens wel dat Carol het vuurwerk goed kon richten :+

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Die uit Terminus ga je natuurlijk terugzien, ze zijn niet voor niets in leven gebleven :+

Dat met die vuurpijl was wel heel makkelijk, ze hadden het beter kunnen doen dat het pas bij de 2e poging lukte of iets in die richting ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Eens, de vuurpijl was wat knullig

Iemand overigens gezien dat MS Surface nu de sponsor is ipv Hyundai? Wat gaan we zien; hoofden bashen met tablets ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die vuurpijl was inderdaad nogal knullig gedaan, maar verder was het wel een top aflevering :D
Geen heel seizoen in Terminus vertoeven dus :P

Kennen we deze twee trouwens nog?
Anna en Sam
Die hippies die Rick en Carol onderweg tegenkwamen, waarvan die meid haar been verloor en opgevreten werd?

Alleen Sam
Same dude! :D
(Extra WTF, die gozer speelt ook Oswald Cobblepot in Gotham :P ).

Tof dat Morgan weer terug is, wel enigszins jammer dat ze die scene helemaal aan het eind geplakt hebben, genoeg mensen die hem gemist hebben denk ik.

[edit]
Maar waar is Beth? :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Spike_wolf op 13-10-2014 11:52 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:28

Satom

Verzamel ervaringen

Ah dat was Morgan dus, ik keek erna en vond hem al erg bekend voorkomen. Alleen kon ik het niet helemaal plaatsen :9 En dan hebben we Beth nog, in de trailers kwam ze nog wel in voor, met een andere groep als ik me niet vergis :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Die was toch ontvoerd door die dudes met de auto met een wit kruis oid? Komen we later dit seizoen vast wel weer tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:28

Satom

Verzamel ervaringen

Klopt, alleen zag ze er in de trailer niet echt ontvoerd uit.. maar hoe dan ook, dat krijgen we zeker wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:54
Huh, ik heb Morgan helemaal gemist. Waar kwam hij in voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Aan het einde, na de credits.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Klopt, in de after credits scene krijgen we morgan te zien. Wel lastig voor diegene die geen beelden van volgende aflevering willen zien want daar moet je eerst langs ...

Anyways, beth gaan we vast nog wel zien. ;) Zeker gezien we zelfs Morgan terug zien haha. Van mij had het nog wel een teaser mogen zijn, dat hij zijn masker niet af deed en we in ieder geval tot volgende aflevering niet weten wie dat is/was (zoals ze met Michone ongeveer deden).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

<3
O+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 15:33

Player1S

Probably out in the dark

heilige poep!! die was weer eens goed zeg!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat een knaller om het seizoen mee te beginnen zeg :D wow!!!!

Toch had ik wel verwacht dat we meer zouden zien van Terminus voordat Rick en co zouden worden bevrijd. Je hebt nu een half seizoen gehad waarin ze op zoek zijn gegaan naar Terminus en dat wordt nu met 1 aflevering gelijk weer beëindigd. Beetje vreemd.
Ben wel benieuwd waar die gasten vandaan komen die Terminus hadden veroverd van die eerste mensen die wel dat sanctuary doel hadden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zeror schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 21:17:
Ben wel benieuwd waar die gasten vandaan komen die Terminus hadden veroverd van die eerste mensen die wel dat sanctuary doel hadden.
Die eerste mensen die wel dat sanctuary gevoel hadden zijn dezelfde kannibalen die nu Rick en Co wilde slachten en barbecuen ;)

Maar er loopt best wat ander volk rond nu natuurlijk, gezien die allemaal afgemaakt lijken denk ik niet dat we daar nog wat over horen, is ook niet echt relevant als ze allemaal op de BBQ beland zijn natuurlijk.

Ik vind het trouwens een meesterlijke actie om Terminus in één aflevering van de kaart te vegen! Als het langer geduurd had was iedereen gaan klagen dat we wéér op dezelfde plek blijven hangen :')

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik ben normaal niet zo van de 'gore' tv maar deze serie weet me goed te te imponeren. Het verhaal erachter blijf ik sterk vinden. Goede drama met een horror sausje.

En hierbij blijkt dus wel weer dat de mens eigenlijk het slechtst blijft. Natuurlijk door situatie gemaakt zoals ook de terminus mensen. Maar de mensen zijn gevaarlijker dan de zombies.

Ben ook wel benieuwd naar het verhaal van Beth en Morgan natuurlijk :)
Helaas vind m'n vriendin dit soort series dan weer helemaal niks. Dat wordt nog lastig als we binnen een paar weken samen wonen :P

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrz
  • Nu online
L1nt schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:44:
heilige poep!! die was weer eens goed zeg!
Indeed! Wat een knaller van eerste aflevering :D

<--- Avatar de hele aflevering lang

[ Voor 8% gewijzigd door Terrz op 13-10-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 14-09 19:00
Ik denk niet dat dit het laatste was dat we gezien hebben van dat volk van Terminus.

Die leider (Gavin ofzo) werd wel geraakt maar hoeft uiteraard niet dood te zijn.

Trouwens, aan het einde. Die markeringen in de bomen, wie heeft die gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53

Scrummie

Think different

Prima episode wat mij betreft! Zit er in 1 keer weer in. Wat een serie, fenomenaal wat mij betreft. Heeft alles wat ik in een goede serie zoek; actie, drama, emotie, karakters met diepgang.
En die herenigingen, briljant gewoon, tranen in m'n ogen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

Notna schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:35:
Eens, de vuurpijl was wat knullig

Iemand overigens gezien dat MS Surface nu de sponsor is ipv Hyundai? Wat gaan we zien; hoofden bashen met tablets ? :+
Niemand opgevallen dat er werd gezegd "and then red ring" aka verwijzing naar de red ring of death?

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

De serie doet het in Amerika in elk geval nog super. De kijkcijfers van de premiere zijn hoger dan ooit voor TWD.

http://tvbythenumbers.zap...lts-18-49-viewers/313670/

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

We zijn er weer !

Heerlijk. Ik kan mij weer elke week verheugen op de volgende aflevering...

Uitmuntende episode start.

Begrijp ik nu goed dat Dr. Eugene niet echt een cure heeft voor de levenden, maar eerder een cure voor het snel uitschakelen van de Walkers? Fire by fire?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

Xymox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:55:
We zijn er weer !

Heerlijk. Ik kan mij weer elke week verheugen op de volgende aflevering...

Uitmuntende episode start.

Begrijp ik nu goed dat Dr. Eugene niet echt een cure heeft voor de levenden, maar eerder een cure voor het snel uitschakelen van de Walkers? Fire by fire?
Zoals ik hm begrijp wel ja, maar volgens mij vertelde hij indirect ook dat dit juist ontstaan is door hun werk...

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
wontcachme schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 23:45:
De serie doet het in Amerika in elk geval nog super. De kijkcijfers van de premiere zijn hoger dan ooit voor TWD.

http://tvbythenumbers.zap...lts-18-49-viewers/313670/
Eerste aflevering (na zo'n lange break) zegt nog niet veel. Ik vond hem zelf ook super hoor, daar niet van!
Interessant, want het idee was toch juist dat iedereen infected is :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

BtM909 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:04:
[...]

Eerste aflevering (na zo'n lange break) zegt nog niet veel. Ik vond hem zelf ook super hoor, daar niet van!
Er zijn niet veel series die seizoen na seizoen bij de premiere de kijkcijfers van de vorige premiere overtreffen. Zeker niet in seizoen 5.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Nou ja, stel dat Eugene de waarheid spreekt en niet van de gelegenheid gebruik maakt om extra bescherming te krijgen voor een leugen...

Het zou mij niets verbazen dat de mens zelf weer eens de oorzaak is van deze catastrofe. Een uit de hand gelopen experiment voor een biologisch wapen. Uiteraard denken de makers dan na over hoe het virus werkt en wat men kan doen om het virus te neutraliseren al voordat het gefabriceerd is.

Als Eugene deze kennis heeft en het komt uit, dan is dat een aardig ingrediënt voor extra drama: hoe gaat men om met iemand die mee gewerkt heeft met het fabriceren van dit virus en daarmee de oorzaak is van alle ellende.

We zullen het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Deadsy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:47:
Ik denk niet dat dit het laatste was dat we gezien hebben van dat volk van Terminus.

Die leider (Gavin ofzo) werd wel geraakt maar hoeft uiteraard niet dood te zijn.

Vond het ook wel apart dat er op die twee bomen, redelijk op spuugafstand 2x een markering gemaakt was, hebben ze geen haast?

Het leek mij trouwens wel alsof ze eindelijk de slachtoffers eens wat langer in beeld lieten terwijl ze aangevallen werden door walkers... al weet ik niet helemaal zeker of dit iets nieuws is.

Vuurpijl... 8)7

Even spoiler tags, voor de zekerheid.
spoiler:
En volgens mij komt die Gareth terug in de volgende afleveringen: hij komt al ergens in een trailer voor nl. en wiki bevestigd het: http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_J._West

[ Voor 3% gewijzigd door CoRrRan op 14-10-2014 00:13 ]

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
wontcachme schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:10:
[...]

Er zijn niet veel series die seizoen na seizoen bij de premiere de kijkcijfers van de vorige premiere overtreffen. Zeker niet in seizoen 5.
Oh ok, dat wist ik weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:40

muhda

Time & Space traveler

Oef wat een lekkere aflevering, actie na actie. Ik heb echt genoten en Carol die een echt 'badass' is.
Ze gaat naar Terminus en schakelt de helft zelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:54
Leuke aflevering maar wel een beetje veel toevalligheden...
Vuurpijl die in 1 keer goed gaat...
Net niet worden afgeslacht door een vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:44

Spotmatic

Ken sent me

Dat van die toevalligheden snap ik wel. Het is niet de bedoeling dat de huidige groep survivors te groot wordt, dus al die bijrolletjes worden snel even weggewerkt.

Ik verwacht dat Tyreese die kerel in het huisje niet heeft afgemaakt en dat er in Terminus nog voldoende overlevenden zijn die het 'onze' groep nog flink lastig gaan maken.

Eigenlijk had deze aflevering de laatste aflevering van het vorige seizoen moeten zijn. Maar ja, dan heb je ook geen cliffhanger(s). ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 15:33

Player1S

Probably out in the dark

spoiler: Eugene uit de comics
Heb de comics zelf niet gelezen maar begreep van anderen en de wiki's dat hij helemaal niks weet, er niks mee te maken heeft en dit verhaal ophangt om bescherming te krijgen omdat ie zelf helemaal niks kan. Zie vorig seizoen met dat geweer

welke markings in de bomen overigens? Deadsy?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Post-Credits niet gezien?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
fuqua schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:46:

betreft die freaky kamer met kaarzen enzo (leek wel genomen uit een bladzijde van een exorcisme oid) met de tekst "never again, we always first" of iets in die trant, lijkt het erop dat terminus ooit wel een save haven was maar zich een uiterst vervelende situatie heeft voortgedaan, waardoor de overlevenden daarvan zo iets hadden van dat laten we ons nooit weer overkomen. ongetwijfeld meer daar over in het volgende seizoen.

ik verwacht/voorspel dat carol en tyrese iets hebben meegekregen van wat zich zojuist heeft afgespeeld, en beth en die persoon die haar ontvoerd heeft, kent de gehele geschiedenis van terminus.
fucking called it !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

BtM909 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 00:04:
Interessant, want het idee was toch juist dat iedereen infected is :P
Ik verwacht dat we nog wel wat uitleg gaan krijgen dit seizoen. Ze moeten ook wel, denk ik, want anders is het personage veel te vaag voor het publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
L1nt schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

spoiler: Eugene uit de comics
Heb de comics zelf niet gelezen maar begreep van anderen en de wiki's dat hij helemaal niks weet, er niks mee te maken heeft en dit verhaal ophangt om bescherming te krijgen omdat ie zelf helemaal niks kan. Zie vorig seizoen met dat geweer

welke markings in de bomen overigens? Deadsy?
spoiler:
hij oogt mij ook niet bepaald als een wetenschapper meer als een soort van computer nerd, maar waarom wil hij dan naar DC of een uberhaupt een bestemming, hij moet weten dat vroeg of laat de waarheid boven water komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

fuqua schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:33:
[...]

spoiler:
hij oogt mij ook niet bepaald als een wetenschapper meer als een soort van computer nerd, maar waarom wil hij dan naar DC of een uberhaupt een bestemming, hij moet weten dat vroeg of laat de waarheid boven water komt
spoiler:
Maar dat is in de toekomst, zolang ze onderweg zijn is hij bijna 100% veilig omdat Abraham, en waarschijnlijk anderen, er alles aan zullen doen hem in leven te houden. En mochten ze ooit in DC aankomen dan is het een kleine moeite om een excuus te bedenken waardoor ze ergens anders heen moeten.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Deadsy schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 22:47:

waren ze niet met zn 3en op dat dak ? hij werd geraakt, maar geen beelden dat hij dood is, dus gemakkelijk van uit te gaan dat hij en de 2 anderen nog leven. Rick wou nog terug naar terminus om de rest uit te schakelen maar de anderen wouden dat niet en dat gaat de insteek zijn voor het rest van het seizoen.

ik hoop alleen niet dat dit een soort van 2de governer achtig verhaal gaat worden, dat ze wraak gaan nemen bla bla.. dat hebben we wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Spike_wolf schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:36:
[...]

spoiler:
Maar dat is in de toekomst, zolang ze onderweg zijn is hij bijna 100% veilig omdat Abraham, en waarschijnlijk anderen, er alles aan zullen doen hem in leven te houden. En mochten ze ooit in DC aankomen dan is het een kleine moeite om een excuus te bedenken waardoor ze ergens anders heen moeten.
spoiler:
ja precies, zo een lame excuus van "oh potverdimmeke de zombies hebben het lab kaput gemacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Was echt een enorm goede 10/10 aflevering! _/-\o_ The Gore!

Voor de mensen die geen spoilers willen zien van de volgende aflevering en de aflevering hebben gewist en toch de introductie van Morgen willen zien (zoals ik):
[YouTube: http://youtu.be/Li2WPcZs3Iw]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik heb de aflevering twee keer achter elkaar gekeken. Dus er vielen me wat dingen op..

Er zit er een redelijke tijd tussen de groep die langs het bord met 'no sanctuary' loopt en Morgan. Beter te zien op de volgende afbeelding. Ze hebben opzich dus tijd gehad om de markeringen op de bomen te zetten.. Ook al weet ik niet of het door Rick zijn groep is gedaan..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Tv3rLbx.jpg

Ik denk trouwens dat de 'then-flashback' op het laatste niet zomaar was. Die dude wat een vrouw uit de wagon sleept lijkt mij de introductie van de nieuwe badguy. Ik realiseerde me overigens pas later dat het groepje wat in deze flashback in de wagon zat, het groepje van Gareth ( leider huidige Terminus) en Mary ( moeder Gareth/BBQ-chick-S04E16) was. Zij waren dus eerst the cattle ipv the butcher. Bad, badder, baddest :+

Wat me nog op viel is de 'nieuwe badguy' uit de flashback dezelfde tatoeages in zijn gezicht had als die doorgedraaide gast die ze halverwege de aflevering uit de wagon vrijlaten... en na 3 seconden wordt geschept door een walker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
jmk schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:53:
Was echt een enorm goede 10/10 aflevering! _/-\o_ The Gore!

Voor de mensen die geen spoilers willen zien van de volgende aflevering en de aflevering hebben gewist en toch de introductie van Morgen willen zien (zoals ik):
[video]
euuhh morgan ? who the fuck is dat ? moet ik die kennen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:46
Morgan was te zien in seizoen 1

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
fuqua schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:01:
[...]

euuhh morgan ? who the fuck is dat ? moet ik die kennen ?
Morgan is die gast die Rick als allereerste ontmoet in seizoen 1... Met die walky-talky en die zijn eigen vrouw niet kon doodschieten toen ze geturned was.. In seizoen 3 is hij de wacko die dat dorpje vol zet met booby-traps en een shoot-out had met Carl/Rick.. Later herkent hij Rick weer, maar gaan toch ieder hun eigen weg..

Morgan heeft overigens ook een riot-gear bij zich. ( zie backpack).. Is dit de riotgear van Glenn?

[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 14-10-2014 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
oooooooh wacht, is dat niet die gast die in het huis zat te bewaken en hield hij carl gegijzeld of iets dergelijks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Fruitschaal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:03:
[...]

Morgan is die gast die Rick als allereerste ontmoet in seizoen 1... Met die walky-talky en die zijn eigen vrouw niet kon doodschieten toen ze geturned was.. In seizoen 3 is hij de wacko die dat dorpje vol zet met booby-traps en een shoot-out had met Carl/Rick.. Later herkent hij Rick weer, maar gaan toch ieder hun eigen weg..
ja precies, now its all coming back to me (there is a song in there somewhere :+ ) ok ik ben benieuwd waar dit heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Goede seizoensopening!

Ook heerlijk hoe Carol van nutteloze huisvrouw tot badass getransformeerd is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Edit.. Nu ik deze afbeelding zie, lijkt het meer om de zelfde persoon te gaan.. Dat zou betekenen dat de dude uit de flash-back al dood is..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n9r5F08.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Fruitschaal op 14-10-2014 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Fruitschaal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:09:
Edit.. Nu ik deze afbeelding zie, lijkt het meer om de zelfde persoon te gaan.. Dat zou betekenen dat de dude uit de flash-back al dood is..

[afbeelding]
Lol inderdaad! Maar wat schreeuwde hij nou toen hij uit die container werd vrijgelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Freshnezz schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:12:
[...]

Lol inderdaad! Maar wat schreeuwde hij nou toen hij uit die container werd vrijgelaten?
Even gecheckt;
We're the same! We're them, we're the same!

En het is volgens mij inderdaad 100% die dude uit de flashback op het einde, zodat je weet wie het was.

[ Voor 18% gewijzigd door 0xrubennft op 14-10-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
Wat een super vette aflevering!! Ik zat vanaf de eerste seconde op het puntje van de bank. Begon ook gelijk goed met 4x een neck slash (damn!). Ik zit er weer helemaal in.

[afbeelding]
Mogelijke comic connectie spoiler:
spoiler:
Toen ik die vent met het vette haar in de flashback zag, dacht ik gelijk "Neegan!". Maar als ik jouw vergelijking zo zie dan is dat dus niet zo (als het inderdaad dezelfde kerel is, wat ik wel denk).

En ik denk trouwens dat bij Tyrese de knop gewoon weer 'om' is. Oftwel, hij heeft die dude dood gemept. Volgens mij ging de knop om toen hij zag dat Judith in gevaar was.

Daarnaast denk ik ook dat we de leider van Terminus (Gareth) nog wel terug gaan zien. Anders was hij inderdaad wel afgemaakt.

Cool trouwens dat Morgan weer terug is! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Bootje op 14-10-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombruneel
  • Laatst online: 01-05 19:23
de dude in de wagon 'we're the same' doet me denken aan Negan uit de comics :-)

En de opener met de baseball bat en Glenn die het onderspit NIET deflt ... flauw seriemakers ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabri91
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-04 01:07

[afbeelding]
Uit de Talking Dead is het bevestigd dat het niet de zelfde persoon is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

sabri91 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

Dan is er een clan met rare tattoo's...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
sabri91 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:58:
[...]

Ik dacht juist dat er werd bevestigd dat het niet Negan was... Dus de container-conjo en de flashback-fellow zijn wel dezelfde persoon..

[ Voor 12% gewijzigd door Fruitschaal op 14-10-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Fruitschaal schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:10:
[...]

Ik dacht juist dat er werd bevestigd dat het niet Negan was...
Klopt: https://twitter.com/RobertKirkman/status/521490135909949440

Wel apart: dit zou dus suggereren dat die knakker uit het "Then" stukje, redelijk eenvoudig weggehaald wordt uit het hele verhaal en dat zou haast betekenen dat er niets van waarde in het "Then" stukje zitten.

En nog wat vreemds: waarom zouden de Terminus bewoners een verkrachter gewoon lekker laten leven in een containertje, terwijl ze de rest allemaal opeten?

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
CoRrRan schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:28:
[...]

Klopt: https://twitter.com/RobertKirkman/status/521490135909949440

Wel apart: dit zou dus suggereren dat die knakker uit het "Then" stukje, redelijk eenvoudig weggehaald wordt uit het hele verhaal en dat zou haast betekenen dat er niets van waarde in het "Then" stukje zitten.

En nog wat vreemds: waarom zouden de Terminus bewoners een verkrachter gewoon lekker laten leven in een containertje, terwijl ze de rest allemaal opeten?
Ik verwacht eigenlijk niet dat het Terminus verhaal is afgesloten.. Je zag dat Gareth geraakt werd rond zijn middel(?).. Hij zal het waarschijnlijk overleven.. Dus het krijgt nog een staartje.. Dus een uitleg van de tattoo-guy zal nog volgen..

Misschien ook niet. Want de 'then' stukjes zijn eigenlijk een verduidelijking van de Terminus-mensen die verandert zijn in de loop der tijd.. Van cattle naar butchers.. Ze moesten het doen om te overleven.. Althans.. in hun ogen moesten ze dit doen.. Maar ze komen de Termieten nog tegen.. :+

[ Voor 16% gewijzigd door Fruitschaal op 14-10-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ghehe mn vriendin keek gister voor het eerst mee en is meteen afgehaakt, dat kelen doorsnijden in die badkuip ging haar iets te ver :P
Verder was die scene waar een zombie een gezicht op at behoorlijke fake.

Afbeeldingslocatie: http://images.techtimes.com/data/images/full/21332/the-walking-dead-airs-on-sunday-nights-at-9-pm-et-on-amc.gif?w=600
Die dus.

[ Voor 26% gewijzigd door Bierkameel op 14-10-2014 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 14:46

jeka

Support your local club.

Was er niet een keer een roddel dat er een spin-off komt van TWD? Misschien gaat dat over de terminus groep.
Edit (laat maar) vette aflevering!

[ Voor 9% gewijzigd door jeka op 14-10-2014 15:14 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:10
jeka schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:02:
Was er niet een keer een roddel dat er een spin-off komt van TWD? Misschien gaat dat over de terminus groep.
Verder vette aflevering!
Er zijn al een aantal personages uit deze spin-off bekend gemaakt (klik), dus een roddel is het niet meer.

Ik ben bang dat het op deze manier misschien te zeer wordt uitgemolken. Hetzelfde wat er gaat gebeuren met Breaking Bad en Better Call Saul, eveneens van AMC. Maar daar gaat dit topic niet over :+

Edit: hier de aankondiging van de spin-off.

[ Voor 9% gewijzigd door ChokingHazard op 14-10-2014 15:16 . Reden: toevoeging bevestiging spin-off ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Bierkameel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:01:
Ghehe mn vriendin keek gister voor het eerst mee en is meteen afgehaakt, dat kelen doorsnijden in die badkuip ging haar iets te ver :P
Verder was die scene waar een zombie een gezicht op at behoorlijke fake.

[afbeelding]
Die dus.
Doet me denken aan mijn eerste kus.. I agree, slechte scene.. Sowieso die gast die al 20x had kunnen opstaan

Wat betreft de spin-off: ik ben benieuwd of ze het verhaal origineel en dus anders kunnen maken dan de gewone serie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blonde Tux
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 16:45

Blonde Tux

<advertisement>

Geen idee of de trailer voor S5 tussen spoiler moet, maar doe het voor de zekerheid wel:
spoiler:
Gareth is niet dood, als ik de stukjes zo aan elkaar plak zie ik juist dat Gareth op een of andere manier weer bij Rick's groep betrokken raakt en dat zij samen op moeten trekken.

Ik verwacht dat Rick zijn belofte dit seizoen nog waar maakt; and a red machete, which I will use to kill you.
Kleine side note: Was die priester in dat stukje niet een detective in The Wire?

Spoiler comics:
spoiler:
In dezelfde trailer zag ik trouwens ook Beth terugkomen in een andere community, zou dit The Kingdom zijn, gezien het feit ze geweld gebruiken om te disciplineren?

Maar om deze post niet geheel uit spoilers te laten bestaan:
* Blonde Tux doet een dansje, want TWD is back!

Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Bierkameel schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 15:01:
[...]
Ik moet je ook eerlijk zeggen dat bij the walking dead ik steeds denk het kan niet erger, en dan vinden ze een manier om het alsnog erger te maken. Deze scene inclusief het gebeuren met de clipboard is gewoon zo onmenselijk. Ben benieuwd of ze dit nog ooit weten te overtreffen.
Pagina: 1 ... 35 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.