[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 34 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:20
Denzis schreef op zondag 06 april 2014 @ 09:11:
Volgens mij heb jij het einde van Lost niet echt begrepen :+
Wie wel :? :P

[ Voor 86% gewijzigd door sewer op 06-04-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Nou, nuken lijkt mij geen slim plan.

Op de plek van impact zullen inderdaad de walkers (en nog levende mensen) worden verpulverd. Maar in de omtrek daarvan en verder zal de fallout er alleen maar voor zorgen dat walkers als lopende radioactieve bronnen het zaakje alleen maar nog meer verspreiden. Verder zullen de nog levende mensen door radioactiviteit alleen maar ziek worden en overlijden en veranderen uiteraard in walkers.

De beste manier is nog steeds levende mensen zelf, zie binnen een gebied walkers kunnen bestrijden op de juiste manier (hersenen kapot maken) en daardoor minder walkers over zullen blijven.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Was dat echt te begrijpen dan?

Wat ik er van begrepen heb is dat het zich allemaal heeft afgespeeld in een soort hemel, of net voor de hemel.

Net zo makkelijk verzonnen als "het was Rick zijn droom"

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
[...]

Dat was ook niet te begrijpen |:(
Het is aan jezelf om te vinden of het eiland realiteit was, of dat het een droom was en ze de crash niet hebben overleefd, waar ze in de laatste scene in 'de hemel' zouden zijn...
Als ze met TWD ook die richting op gaan zal dat ze niet echt goed doen denk ik...

@hieronder
Spoilen?
Serie stamt uit 2004 |:(

[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 06-04-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:41

MsG

Forumzwerver

Zullen we hier niet gaan spoilen met andere series? Fijn.

[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 06-04-2014 12:19 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
MsG schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:18:
Zullen we hier niet gaan spoilen met andere series? Fijn.
Dit is geen spoiler maar een gift, mocht je Lost nog niet gezien hebben dan weet je nu dat je daar ook absoluut niet aan moet beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:57

Vrijdag

De Zwarte

Xymox schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:26:

De beste manier is nog steeds levende mensen zelf, zie binnen een gebied walkers kunnen bestrijden op de juiste manier (hersenen kapot maken) en daardoor minder walkers over zullen blijven.
Het Redeker plan dus :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:24
Over overlevingsplannen gesproken, ik zou denk ik op Alcatraz gaan zitten, het eiland uitbannen van walkers (voor zover aanwezig) en dan af en toe naar de 'stad' om wat boodschappen te doen.

De getijden in die baai zijn te sterk voor walkers om te zwemmen. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ze kunnen sowieso niet zwemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 06:30
PilatuS schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:59:
Ze kunnen sowieso niet zwemmen.
Wel door water huppelen. En ze hebben geen lucht nodig, dus over een zeebodem lopen is geen probleem (als de stroming niet te sterk is). Daarom is een waddeneiland al afgevallen als safe place, eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:33

Cyphax

Moderator LNX
mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:05:
[...]

Wel door water huppelen. En ze hebben geen lucht nodig, dus over een zeebodem lopen is geen probleem (als de stroming niet te sterk is). Daarom is een waddeneiland al afgevallen als safe place, eerder in dit topic.
Het eiland weer opklimmen zal waarschijnlijk te hoog gegrepen zijn. Je blijft ook mte het probleem zitten dat je eigen mensen een keer doodgaan en dan heb je alsnog een zombie op je eiland.
Ze moeten bij het schrijven ook uitkijken dat ze niet zoiets weer gaan introduceren. Hoewel we de hoofdrolspelers best een veilige thuishaven en ee lang en gelukkig leven gunnen wordt dat wel oersaai dus als kijker wil je tegelijkertijd weer spanning en sensatie. Daarom hebben we het als kijker van zo'n serie ook best moeilijk! We willen tegenstrijdige dingen, da's best emotioneel slopend! :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 12:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Snowwie schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:51:
Over overlevingsplannen gesproken, ik zou denk ik op Alcatraz gaan zitten, het eiland uitbannen van walkers (voor zover aanwezig) en dan af en toe naar de 'stad' om wat boodschappen te doen.

De getijden in die baai zijn te sterk voor walkers om te zwemmen. :)
Ik zou kiezen voor een kasteel met gracht en aansluitende kasteeltuin. Al zouden de walkers door de gracht heen kunnen, kunnen ze niet de muur omhoog klimmen. De kasteeltuin kan gebruik worden om gewassen te verbouwen. Als het kasteel nog een ophaalbrug heeft ipv een vaste brug zou dat het afmaken. Anders is het een kwestie van de brug goed afsluiten.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Zeror schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:22:
[...]

Ik zou kiezen voor een kasteel met gracht en aansluitende kasteeltuin. Al zouden de walkers door de gracht heen kunnen, kunnen ze niet de muur omhoog klimmen. De kasteeltuin kan gebruik worden om gewassen te verbouwen. Als het kasteel nog een ophaalbrug heeft ipv een vaste brug zou dat het afmaken. Anders is het een kwestie van de brug goed afsluiten.
Als je mazzel hebt staat er ook nog wat wapentuig, authentiek en niet namaak. Kan je medieval op ze gaan :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:52
Cyphax schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:11:
[...]
Het eiland weer opklimmen zal waarschijnlijk te hoog gegrepen zijn. Je blijft ook mte het probleem zitten dat je eigen mensen een keer doodgaan en dan heb je alsnog een zombie op je eiland.
[...]
Dat probleem ga je altijd houden natuurlijk. In het geval van de Waddeneilanden heb je natuurlijk mooi moeras/modder zooi er omheen dat de zombies wel vast laat lopen. Die komen geen steek verder :)
Maar ik zou ook voor de gracht gaan en dan eens in de zoveel tijd wat benzine er in dumpen en alle lijken die blijven drijven opfikken. Of anders de zombies afmaken en als haardhout gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:01
[...]

Zombie survival guide gelezen?

Crap, andere boek, zelfde schrijven, bedoelde idd World War Z :p

[ Voor 6% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 07-04-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 06 april 2014 @ 15:51:
[...]

Zombie survival guide gelezen?
Nee, niet gelezen ;) . Hoezo?

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 06-04-2014 16:32 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
dutchgio schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:07:
[...]

Dat was ook niet te begrijpen |:(
Het is aan jezelf om te vinden of het eiland realiteit was, of dat het een droom was en ze de crash niet hebben overleefd, waar ze in de laatste scene in 'de hemel' zouden zijn...
Als ze met TWD ook die richting op gaan zal dat ze niet echt goed doen denk ik...

@hieronder
Spoilen?
Serie stamt uit 2004 |:(
Het einde is later goed uitgelegd! Zoek maar op lost ending explained. En weer OT

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
[...]

Ik was gisteren een motorritje aan het doen door Haspengouw (zuid Belgisch Limburg), en kwam heel wat interessante goed verdedigbare locaties tegen! Veel 18e eeuwse kastelen met volledig ommuurde kasteeltuinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:10
In World War Z bleek dat geen goed idee. Wie wil weten waarom moet het boek lezen. :-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De zombies in World War Z zijn dan ook anders dan degene uit The Walking Dead.

[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 06-04-2014 19:59 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
In World war Z hebben we toch te maken met Infected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
XWB schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:59:
De zombies in World War Z zijn dan ook anders dan degene uit The Walking Dead.
Het is nogal inconsistent wat de zombies in TWD wel en niet kunnen en het komt er eigenlijk op neer dat ze precies kunnen wat de schrijvers op dat moment het beste uit komt. Je weet maar nooit dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Donstil schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:30:
In World war Z hebben we toch te maken met Infected?
Tja, en in TWD met Walkers dus een naam zegt ook niet zoveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 15-09 15:21
Twylight schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:31:
[...]
Het is nogal inconsistent wat de zombies in TWD wel en niet kunnen en het komt er eigenlijk op neer dat ze precies kunnen wat de schrijvers op dat moment het beste uit komt. Je weet maar nooit dus :P
Valt wel mee op zich toch? Wat ik in de serie heb gezien is dat er twee soorten walkers zijn, actieve en passieve. De actieve lopen rond op zoek naar voedsel, de passieve blijven zitten totdat ze getriggerd worden door geluid/geur van mensen.

Volgens mij heb ik verder geen springende of klimmende zombies gezien, of ben ik alweer iets vergeten? :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
XyritZz schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:56:
[...]

Valt wel mee op zich toch? Wat ik in de serie heb gezien is dat er twee soorten walkers zijn, actieve en passieve. De actieve lopen rond op zoek naar voedsel, de passieve blijven zitten totdat ze getriggerd worden door geluid/geur van mensen.

[...]
De "roamers en de lurkers" volgens de comic :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Ik heb de season finale nog een keer gekeken. Ik vraag jullie om terug te kijken naar het moment dat Rick de wapens in de sportas duwt en begraaft. Terwijl hij dit doet gebeurt er iets op de achtergrond in het bos. Maar wat? You tell me! ( dit moment duurt van 27:05 tot 27:15)

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:00
Fruitschaal schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:08:
Ik heb de season finale nog een keer gekeken. Ik vraag jullie om terug te kijken naar het moment dat Rick de wapens in de sportas duwt en begraaft. Terwijl hij dit doet gebeurt er iets op de achtergrond in het bos. Maar wat? You tell me! ( dit moment duurt van 27:05 tot 27:15)
Klopt ja dat viel mij ook al op.
Ik dacht toen aan de volgende opties:
- Walker?
- Iemand/iets wat in s05 geintroduceerd gaat worden
- Een crewmember die per ongeluk door het beeld loopt?

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 13:15
Is dat niet gewoon Michonne of Carl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Allemaal mogelijk. Ik dacht zelf nog aan Carole en Tyreese ( dat betekent dat ze er vlak achter zaten en alles gehoord/gezien hebben..
Of, mensen van Terminus die op wacht staan..
Of, zeer onwaarschijnlijk, Beth en haar nieuwe vriendjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Fruitschaal schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:08:
Maak een gifje! ;-)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Het zijn 2 personen als ik het goed zie.. Ik denk toch Michonne en Carl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
+1. Niet iedereen heeft die episode bewaard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Geloof ook dat het Carl en Michonne zijn, alhoewel ik me het niet meer precies kan herinneren. Wel was het duidelijk dat Rick meteen daar in de buurt was, want hij zag ze ook praten en omarmen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

mat.hi.as schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:24:
[...]

+1. Niet iedereen heeft die episode bewaard :+
+2. Jep, ik trashte 'm meteen nadat 'ie afgelopen was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

+3 Ik zit op mn werk en kan niet ff hier opnieuw downloaden :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• html
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-09 18:13

html

</html>

+4 Ook ik zit op mijn werk en ben nu wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

+5 omdat het kan

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

+6 omdat ik wel een gifje kan maken, maar dat jullie, en ik, waarschijnlijk niet blij worden van een gifje van 35mb als ik die hier post. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 07-04-2014 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
+7 we leven in 2014, wat stelt 35 MB nou voor :p

[ Voor 11% gewijzigd door XWB op 07-04-2014 18:10 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Geen gif maar duidelijker wordt het niet denk ik. Het is in ieder geval een persoon.
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/1zq98a1.png

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Ik zag het ook, maar ging er vanuit dat dat Carl en Michonne waren.

En zo niet, dan toch. Ik ga niet lopen nitpicken ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

XWB schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:10:
+7 we leven in 2014, wat stelt 35 MB nou voor :p
offtopic:
Veel, als je de mobiele bezoekers van dit topic ook meerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 23:07
Ik denk niet dat dat een hint of iets dergelijks is, maar dus bijvoorbeeld Michone of Carl. Of een verdwaalde regisseur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mandrake466 schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:22:
Geen gif maar duidelijker wordt het niet denk ik. Het is in ieder geval een persoon.
[afbeelding]
Carl, Michonne of een foutje. Ik denk niet dat we hier iets moeten achter zoeken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

sjaool

Every life should have 9 cats

Ik heb het nog eens terug gekeken en gezien de twee scenes, waarin Carl en Michonne met elkaar praten en Rick de wapens begraaft, elkaar opvolgen is het logisch dat het Carl en Michonne zijn die samen weglopen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 17:22
sjaool schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:13:
Ik heb het nog eens terug gekeken en gezien de twee scenes, waarin Carl en Michonne met elkaar praten en Rick de wapens begraaft, elkaar opvolgen is het logisch dat het Carl en Michonne zijn die samen weglopen.
Lijkt mij ook ja. En gezien het feit dat er niet eerder dit soort wazigheden in de serie hebben gezet, ga ik er ook niet vanuit dat het iets 'geheimzinnigs' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Om de komende 7 maanden maar door te komen: wie weet wanneer de webisodes uitkomen van de Walking Dead?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:36

Damian

Insane Obtrusion

Ik krijg elke keer kippenvel van die intro. Vette remix dit!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:00:
Om de komende 7 maanden maar door te komen: wie weet wanneer de webisodes uitkomen van de Walking Dead?
Daar zijn voor zover ik weet nog geen data van bekend, vond de webisodes tot nu toe ook niet erg bijzonder...
Ga zelf over ongeveer 5 maanden weer bij seizoen 1 beginnen met kijken, dat sluit mooi aan op de start van seizoen 5 over 7 maanden... Dat is wel te lang zonder TWD vind ik, maar gelukkig komt 24 over een paar weken terug. Jack Bauer FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik heb eens rondgesnuffeld op het web, maar de andere webisodes kwamen altijd 2 weken voor het uitkomen van de serie(?). Ergens in oktober in ieder geval.

Ik vond ze ook niet geweldig. Maar het zit wel in het wereldje van the Walking Dead en het linkt naar de verhaallijnen van de normale serie. Dat kon ik wel waarderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:11:
Ik heb eens rondgesnuffeld op het web, maar de andere webisodes kwamen altijd 2 weken voor het uitkomen van de serie(?). Ergens in oktober in ieder geval.

Ik vond ze ook niet geweldig. Maar het zit wel in het wereldje van the Walking Dead en het linkt naar de verhaallijnen van de normale serie. Dat kon ik wel waarderen..
Ja klopt, alle webisodes zijn in de 1ste 2 weken van oktober uitgekomen. De webisodes zijn goed kijkbaar en de link naar de serie is er inderdaad wel, maar ik zou toch liever een soort spin off mini-serie zien, zoals ze een paar (2?) met de gouvernor hadden voordat hij de 2de keer de gevangenis aanviel. Of wat 1 van de nieuwere main characters (Tyreese, Sasha,Abraham) na de uitbraak meemaakte voordat ze bij de groep kwamen. (En dan het liefst over Rosita :9 )

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Rick en de groep zich uit de treinwagon gaan vechten... De lui in Terminus lijken het goed voor mekaar te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik heb alle webisodes na seizoen 3 gekeken. Ik kreeg wel steeds van die momenten ( voornamelijk op het einde) dat het allemaal bij elkaar kwam.. De webisodes en de reguliere serie.. Dat kon ik wel waarderen.

Geruchten gaan dat er een spin-off komt van de Walking Dead.. Maar dan op een gehele andere locatie met andere mensen. Misschien te vergelijken met een CSI:Miami, CSI:New York..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Laatst online: 15-09 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 01:40:
[...]

Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Rick en de groep zich uit de treinwagon gaan vechten... De lui in Terminus lijken het goed voor mekaar te hebben...
Ben ik ook zeer benieuwd naar, Terminus lijkt inderdaad een sterke groep te zijn. Achter de hekken stonden best veel mensen met getrokken geweren klaar, en die wagons zullen ze ook wel flink bewaken.

Meest realistische scenario is misschien nog wel wanneer Rick en de groep het vertrouwen winnen van de anderen om ze daarna keihard in de rug te steken en er vandoor te gaan :). Kan eigenlijk niet wachten op het nieuwe seizoen, en dat is een goed teken.
Fruitschaal schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:47:
Ik heb alle webisodes na seizoen 3 gekeken. Ik kreeg wel steeds van die momenten ( voornamelijk op het einde) dat het allemaal bij elkaar kwam.. De webisodes en de reguliere serie.. Dat kon ik wel waarderen.

Geruchten gaan dat er een spin-off komt van de Walking Dead.. Maar dan op een gehele andere locatie met andere mensen. Misschien te vergelijken met een CSI:Miami, CSI:New York..
De games van Telltale volgen toch ook compleet andere mensen dan de serie en de comic? Heb ze zelf niet gespeeld, maar zou wel leuk zijn als ze die mensen dan in een spin-off gaan zetten. Zou voor mij ook een extra reden zijn om die games eens te spelen :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

XyritZz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:32:
[...]

De games van Telltale volgen toch ook compleet andere mensen dan de serie en de comic? Heb ze zelf niet gespeeld, maar zou wel leuk zijn als ze die mensen dan in een spin-off gaan zetten. Zou voor mij ook een extra reden zijn om die games eens te spelen :).
Ik zou dat juist jammer vinden. Niet in de laatste plaats omdat de games van Telltale een soort van interactieve comic zijn. Als je iets in de serie al gezien hebt ga je het niet nog een keer willen zien in de game. Te meer omdat de games verder ook wat tam zijn tegenover de comics, net als de serie dat is. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 20:45
In de game komen enkele personages voorbij in de tijd voordat ze in de serie verschijnen

[ Voor 20% gewijzigd door mitch187 op 18-04-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook dat inderdaad. Vond ik wel een mooie toevoeging trouwens. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ja.. in het eerste seizoen v de game had je Hershel eventjes en later Glenn die naar Atlanta vertrok (waar hij Rick zou intmoeten)

Misschien dat Clementine Woodburry inkomt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien binnenkort toch maar de game halen, duurt nog een tijdje voordat Season 5 komt.

Zat pas trouwens weer episode 1 te kijken van TWD, en het viel me op dat het kleine meisje-zombie die hij doodschiet zomaar bukt en een knuffel oppakt en ermee rondloopt zonder erop te kauwen oid. Dat zie je de zombies later volgens mij nooit meer doen... Ook valt op dat ze bijna rent (iig veel sneller beweegt dan de latere zommbies), maar goed dat valt nog te verklaren met dat ze later gewoon rottend vlees zijn... Maar ook de "verse" zombies zijn redelijk traag... Misschien wat probeersels in de pilot?

Over S5: Ik verwacht dat ze binnen 4 afleveringen Terminus in handen hebben, hoe onmogelijk dat ook lijkt. Maar ik verwachtte ook niet dat Rick in de laatste ep van Season 4 een hap uit Joe zijn nek zou nemen, en zichzelf, Carl, Michonne en Daryl daarmee zou redden. Had eerlijk gezegd verwacht dat Carl zou sterven in de laatste ep.

Wat denken jullie van het feit dat de bewakers op de benen schoten toen Rick & Co vluchtten? Ik vermoed dat ze de mensen gebruiken, als offer en/of slaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:28:
Misschien binnenkort toch maar de game halen, duurt nog een tijdje voordat Season 5 komt.

Wat denken jullie van het feit dat de bewakers op de benen schoten toen Rick & Co vluchtten? Ik vermoed dat ze de mensen gebruiken, als offer en/of slaven.
Die game kopen. Daar zat ik ook al aan te denken. Leuk om de tijd te 'doden' totdat er weer nieuwe afleveringen komen inderdaad. ZombiU voor de WiiU vind ik niet zo leuk namelijk.

Ik denk (net als de meesten in dit topic volgens mij) dat het kannibalen zijn en dat Rick & Co. dienen als voer. Ze mogen blijven leven (voorlopig) zodat het vlees lekker vers is en misschien nog wat vetgemest kan worden (geen idee waarmee). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:35

Spotmatic

Ken sent me

Gisteravond heb ik The Mist (2007) op Netflix gekeken. Vooraf wist ik dat het door Frank Darabont was geregisseerd, toevallig ook degene die de serie The Walking Dead (mede) heeft ontwikkeld. Ik was wel verbaasd dat drie acteurs uit The Mist belangrijke hoofdpersonen zijn in The Walking Dead: Laurie Holden (Andrea), Jeffrey DeMunn (Dale Horvath) en Melissa McBride (Carol Peletier). Het kan haast niet anders dat hij ze heeft gecast n.a.v. het regisseren van deze personen in The Mist (alhoewel Jeffrey DeMunn vaker voor Darabont heeft gewerkt, o.a. in The Shawshank Redemption en The Green Mile).

[ Voor 10% gewijzigd door Spotmatic op 20-04-2014 12:11 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotmatic schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:10:
Gisteravond heb ik The Mist (2007) op Netflix gekeken. Vooraf wist ik dat het door Frank Darabont was geregisseerd, toevallig ook degene die de serie The Walking Dead (mede) heeft ontwikkeld. Ik was wel verbaasd dat drie acteurs uit The Mist belangrijke hoofdpersonen zijn in The Walking Dead: Laurie Holden (Andrea), Jeffrey DeMunn (Dale Horvath) en Melissa McBride (Carol Peletier). Het kan haast niet anders dat hij ze heeft gecast n.a.v. het regisseren van deze personen in The Mist (alhoewel Jeffrey DeMunn vaker voor Darabont heeft gewerkt, o.a. in The Shawshank Redemption en The Green Mile).
Toffe info, alweer een tijd geleden dat ik the mist heb gecheckt. Toevallig zelf pas The Boondock Saints 1&2 gekeken. Ik weet dat Andrew Lincoln in Love Actually zit. Iemand nog andere aanraders met TWD hoofdpersonen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:40:
[...]

Toffe info, alweer een tijd geleden dat ik the mist heb gecheckt. Toevallig zelf pas The Boondock Saints 1&2 gekeken. Ik weet dat Andrew Lincoln in Love Actually zit. Iemand nog andere aanraders met TWD hoofdpersonen?
Omdat de hoofdpersonen uit TWD zulke goeie acteurs zijn bedoel je? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Donstil schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:26:
[...]

LOL..

Zo heb ik ook mijn twijfels of ik Need for Speed wil zien, vanwege Aaron Paul (Jesse Pinkman uit Breaking Bad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:26:
[...]

Ik vind het geen slechte acteurs. En ik vind toevallig alle tot nu toe genoemde films (Mist, Boondock Saints) wel het kijken waard.
Tel daarbij een totale TWD verslaving op, en je begrijpt wel dat ik weinig keus heb het komende half jaar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik vind het ook (sommige wel) geen slechte acteurs hoor, gewoon prima op hun plek in een serie als deze.
Alleen voor in een film verwacht ik toch wel een wat betere acteer prestatie. Nou althans van de films die ik graag kijk.

De mist en Boondock Saints zijn niet van het niveau dat goed of prima acteerwerk veel uitmaakt verder.
Thomas Jane (de mist) vond ik trouwens wel super in Hung. Altijd jammer gevonden dat die serie gecanceld is.
Eek2nd schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:04:
[...]

LOL..

Zo heb ik ook mijn twijfels of ik Need for Speed wil zien, vanwege Aaron Paul (Jesse Pinkman uit Breaking Bad)
Haha nou die heb ik ook nog niet gezien, puur om die reden.
Aaron Paul was zo goed in Breaking Bad omdat Vince Gilligan de teugels erg strak hield.

Ik ben verder niet echt bekend met de history van Aaron Paul maar als ik IMDB er ff op na sla was dat voor BReaking Bad niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 13:28

Player1S

Probably out in the dark

Bij de Need for Speed film zou de titel toch al voldoende moeten zijn om daar mijlenver bij uit de buurt te blijven?? :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:10
Daar waar het extreem koud of extreem warm is kun je ook redelijk veilig zijn, al zit je dan weer met het verbouwen van gewassen. Zombies zullen normaliter ook ten onder gaan aan het effect van bevriezing of extreme warmte. Iets wat in de serie vaag blijft is hoe het komt dat ze zo lang zonder eten kunnen en toch niet sneller volledig verrotten. In theorie is het een kwestie van langer niet besmet raken dan dat de zombies opgeteerd zijn, maar in de serie lijkt er een oneindige stroom aan zombies te zijn die maar niet degraderen.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Je ziet in de serie ook verteerde zombies die amper nog bewegen. Dus ze 'erkennen' het wel. En zombies gaan in 'slaap-modus' om te 'overleven'. Aan de andere kant: de gevaarlijke herds worden veroorzaakt door lopende zombies die zich over de tijd verzamelen en dat lijkt me energetisch niet heel lang mogelijk (een jaar misschien?)

Maar ja: je kan moeilijk alle zombies na een jaar verteerd laten zijn, dat is geen spannende televisie.

Conclusie: bij een echte zombieuitbraak lekker een jaartje in je bunker TWD kijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Twhomp schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:25:
Conclusie: bij een echte zombieuitbraak lekker een jaartje in je bunker TWD kijken :+;
Ja precies.

En je keer op keer ergeren aan de twijfelachtige beslissingen en domme acties om vervolgens zelf een frisse neus buiten te halen en ff op een zombie lijk pissen en dan erachter komen dat tie minder dood is dan je verwacht en dan zelf het loodje leggen haha. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Hahaha, ja inderdaad.

Ach, ik erger me niet zo aan de obvious faalhazerij in de serie. Ik denk altijd maar dat het goed is voor het verhaal (als alles goed gaat is het heel saai) en dat de mensen na alle stress, strijd en vermoeidheid niet meer helder kunnen denken.

Anders gezegd: als ik soms zie wat voor randdebielen op de weg rijden, die bij vol vermogen en verstand de domste dingen doen, dan geloof ik best dat mensen nog dommer en debieler zijn op het moment dat er zombies rondscharrelen.

Kijk, zodra straks de echte zombie-apocalypse een feit is, dan ga ik natuurlijk alles goed doen en geen centje pijn. Net als iedereen in dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Twhomp schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:54:

Kijk, zodra straks de echte zombie-apocalypse een feit is, dan ga ik natuurlijk alles goed doen en geen centje pijn. Net als iedereen in dit topic :+
Sure :+

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/ay7gV6q_700b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

:D

Dus... het kijken van TWD lost niet alles op.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 01:40:
[...]

Ja klopt, alle webisodes zijn in de 1ste 2 weken van oktober uitgekomen. De webisodes zijn goed kijkbaar en de link naar de serie is er inderdaad wel, maar ik zou toch liever een soort spin off mini-serie zien, zoals ze een paar (2?) met de gouvernor hadden voordat hij de 2de keer de gevangenis aanviel. Of wat 1 van de nieuwere main characters (Tyreese, Sasha,Abraham) na de uitbraak meemaakte voordat ze bij de groep kwamen. (En dan het liefst over Rosita :9 )

Waar kan je die webisodes bekijken? Via de AMC website kan dit namelijk niet.

[ Voor 88% gewijzigd door Jorgen op 22-04-2014 11:10 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Jorgen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:05:

Dus... het kijken van TWD lost niet alles op.

[...]

Waar kan je die webisodes bekijken? Via de AMC website kan dit namelijk niet.
Verkrijgbaar bij de betere Piet Piraat website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Als je een andere serie wilt zien waar Lori in spettert, dan moet je Prison Break opzetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:10
Bootje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:33:
Als je een andere serie wilt zien waar Lori in spettert, dan moet je Prison Break opzetten. :)
Daarin komt ze naar mijn mening sterker over dan in TWD. In ieder geval een stuk geloofwaardiger..

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:36

Damian

Insane Obtrusion

Ik vind Lori (Sarah Wayne Callies) sowiezo geen spetterende actrice :/ Vind er weinig bijzonders aan. Vond ik in Prison Break al, en in TWD is het echt niet beter geworden.

[ Voor 60% gewijzigd door Damian op 22-04-2014 15:13 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Nou, gelukkig is ze dood denken we dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
NB, hebben jullie het boek 'World War Z' toevallig gelezen? Ik heb de film niet gezien, maar ben nu bezig met het boek wat echt een aanrader is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
De film alleen dan weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Film was best aardig, maar had heel weinig met het boek te maken.

Had de film "Brad Pitt vs de Zombies" geheten, had men de film misschien zelfs wel beter gepruimd. Het risico van boekverfilmingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Nee, ik heb het boek (nog) niet gelezen, maar de film wel gezien. En ik vond het een prima film! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Twhomp schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:47:
Film was best aardig, maar had heel weinig met het boek te maken.

Had de film "Brad Pitt vs de Zombies" geheten, had men de film misschien zelfs wel beter gepruimd. Het risico van boekverfilmingen ;)
Boekvertaling? :D
Die film is net zoveel een vertaling van het boek als Twilight is van Bram Stoker's Dracula :p

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 19:06

artificial_sun

Mazda Rx7

_/-\o_

laten we daar maar niet op verder gaan want zo kent iedereen er wel een paar.

En ik kon de webisodes wel op de AMC site zien, strange?

Youtube lukte mij niet in NL, via USA proxy wel.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Logisch toch als je via usa proxy gaat....duhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkery
  • Laatst online: 07-09-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:40:
[...]
Iemand nog andere aanraders met TWD hoofdpersonen?
Henry: Portrait of a Serial Killer

Ik ken 'm zelf niet maar heeft een aardige cult-status dacht ik.

Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Berkery schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:33:
[...]

Henry: Portrait of a Serial Killer

Ik ken 'm zelf niet maar heeft een aardige cult-status dacht ik.
Pas gekeken, vind hem niet zo bijzonder. Wel grappig om een jonge(re) Merle te zien.
Gelukkig is 24 er nu weer, en ik ben pas ook begonnen met From Dusk Till Dawn - The Series. Ziet er tot nu veelbelovend uit!

Ontopic:
Op het moment van posten nog 149 dagen, 23 uur, 53 minuten en 10 seconden voor TWD Seizoen 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 03:10:
[...]

Pas gekeken, vind hem niet zo bijzonder. Wel grappig om een jonge(re) Merle te zien.
Gelukkig is 24 er nu weer, en ik ben pas ook begonnen met From Dusk Till Dawn - The Series. Ziet er tot nu veelbelovend uit!
gezien, best aardig neergezet (beter dan had verwacht) erg benieuwd naar volgend seizoen

"hanibal" inderdaad aardige serie, maar een van hoger niveau "True Detective" kan ik aanraden

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Gelukkig heeft de VS een goed plan, mochten de faecaliën ooit de Dyson raken:

http://www.nu.nl/opmerkel...t-strijdplan-zombies.html

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Vrijdag schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:46:
Gelukkig heeft de VS een goed plan, mochten de faecaliën ooit de Dyson raken:

http://www.nu.nl/opmerkel...t-strijdplan-zombies.html

When shit hits the fan: ga ik nog even alle seizoen van The Walking Dead kijken.. Beetje inspiratie opdoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Fruitschaal schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:32:
[...]

When shit hits the fan: ga ik nog even alle seizoen van The Walking Dead kijken.. Beetje inspiratie opdoen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Kickje. :)

Als het aan de producers ligt, komen er na volgend seizoen nog zeven seizoenen bij. Voor mijn gevoel zijn ze qua comic-tijdlijn pas bij grofweg het 7e of 8e seizoen, dus ik ben zeer benieuwd hoe ze beide (comics en tv-serie) gaan uitbreiden.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
"Maar het ligt allemaal in de handen van het publiek", zegt Alpert. "Zij bepalen of er een volgend seizoen komt."
Dus zoals altijd komt het neer op de kijkcijfers. Nogal logisch natuurlijk, maar helaas ligt dus niet vast dat we nog veel seizoenen krijgen. Als ze doorgaan zoals ze nu doen mogen ze van mij ook wel doorgaan tot seizoen 15 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
"Wij kunnen een 6-jarige meisje in het gezicht schieten, als ze maar een zombie is. Dat zou bij een gewoon mens nooit in beeld mogen."

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Vandaag is de trailer van seizoen 5 uitgezonden. Iemand al een gevonden die te bekijken is zonder vpn oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:27

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net 4x08 gezien. Pffff... Wat zijn er weer veel goede mensen doodgegaan zeg.
Na Dale (tijdens seizoen 2 denk ik?) vond ik Herschel toch wel het meest erg.
Ben benieuwd waar ze nu naartoe gaan.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Een teaser voor season 5:
YouTube: The Walking Dead Season 5 First Look & Greeting From Set HD

Ik wist niet dat de acteur die Rick speelt in "het echt" een engelsman is, grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Wow, best bizar om hem nu met Engels accent te horen. :p

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

T0ny schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:29:
Ik wist niet dat de acteur die Rick speelt in "het echt" een engelsman is, grappig.
Wat dacht je van Damian Lewis, uit Band of Brothers en Homeland ... daar keek ik ook nogal van op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:22
Of Hugh Laurie uit House MD. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
Goner schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:18:
[...]

Wat dacht je van Damian Lewis, uit Band of Brothers en Homeland ... daar keek ik ook nogal van op.
Toevallig vandaag begonnen aan Seizoen 3 van Homeland. Hij ook al :o Meteen ff opzoeken haha :p

Mijn Cardmarket-profiel

Pagina: 1 ... 34 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.