Wie welDenzis schreef op zondag 06 april 2014 @ 09:11:
Volgens mij heb jij het einde van Lost niet echt begrepen
[ Voor 86% gewijzigd door sewer op 06-04-2014 10:24 ]
Wie welDenzis schreef op zondag 06 april 2014 @ 09:11:
[ Voor 86% gewijzigd door sewer op 06-04-2014 10:24 ]
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Was dat echt te begrijpen dan?Denzis schreef op zondag 06 april 2014 @ 09:11:
[...]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat was ook niet te begrijpenDenzis schreef op zondag 06 april 2014 @ 09:11:
[...]
[ Voor 14% gewijzigd door dutchgio op 06-04-2014 12:24 ]
[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 06-04-2014 12:19 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dit is geen spoiler maar een gift, mocht je Lost nog niet gezien hebben dan weet je nu dat je daar ook absoluut niet aan moet beginnenMsG schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:18:
Zullen we hier niet gaan spoilen met andere series? Fijn.
Het Redeker plan dusXymox schreef op zondag 06 april 2014 @ 11:26:
De beste manier is nog steeds levende mensen zelf, zie binnen een gebied walkers kunnen bestrijden op de juiste manier (hersenen kapot maken) en daardoor minder walkers over zullen blijven.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wel door water huppelen. En ze hebben geen lucht nodig, dus over een zeebodem lopen is geen probleem (als de stroming niet te sterk is). Daarom is een waddeneiland al afgevallen als safe place, eerder in dit topic.PilatuS schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:59:
Ze kunnen sowieso niet zwemmen.
Het eiland weer opklimmen zal waarschijnlijk te hoog gegrepen zijn. Je blijft ook mte het probleem zitten dat je eigen mensen een keer doodgaan en dan heb je alsnog een zombie op je eiland.mat.hi.as schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:05:
[...]
Wel door water huppelen. En ze hebben geen lucht nodig, dus over een zeebodem lopen is geen probleem (als de stroming niet te sterk is). Daarom is een waddeneiland al afgevallen als safe place, eerder in dit topic.
Saved by the buoyancy of citrus
Ik zou kiezen voor een kasteel met gracht en aansluitende kasteeltuin. Al zouden de walkers door de gracht heen kunnen, kunnen ze niet de muur omhoog klimmen. De kasteeltuin kan gebruik worden om gewassen te verbouwen. Als het kasteel nog een ophaalbrug heeft ipv een vaste brug zou dat het afmaken. Anders is het een kwestie van de brug goed afsluiten.Snowwie schreef op zondag 06 april 2014 @ 13:51:
Over overlevingsplannen gesproken, ik zou denk ik op Alcatraz gaan zitten, het eiland uitbannen van walkers (voor zover aanwezig) en dan af en toe naar de 'stad' om wat boodschappen te doen.
De getijden in die baai zijn te sterk voor walkers om te zwemmen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Als je mazzel hebt staat er ook nog wat wapentuig, authentiek en niet namaak. Kan je medieval op ze gaanZeror schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:22:
[...]
Ik zou kiezen voor een kasteel met gracht en aansluitende kasteeltuin. Al zouden de walkers door de gracht heen kunnen, kunnen ze niet de muur omhoog klimmen. De kasteeltuin kan gebruik worden om gewassen te verbouwen. Als het kasteel nog een ophaalbrug heeft ipv een vaste brug zou dat het afmaken. Anders is het een kwestie van de brug goed afsluiten.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat probleem ga je altijd houden natuurlijk. In het geval van de Waddeneilanden heb je natuurlijk mooi moeras/modder zooi er omheen dat de zombies wel vast laat lopen. Die komen geen steek verderCyphax schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:11:
[...]
Het eiland weer opklimmen zal waarschijnlijk te hoog gegrepen zijn. Je blijft ook mte het probleem zitten dat je eigen mensen een keer doodgaan en dan heb je alsnog een zombie op je eiland.
[...]
Zombie survival guide gelezen?Zeror schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:22:
[...]
Ik zou kiezen voor een kasteel met gracht en aansluitende kasteeltuin. Al zouden de walkers door de gracht heen kunnen, kunnen ze niet de muur omhoog klimmen. De kasteeltuin kan gebruik worden om gewassen te verbouwen. Als het kasteel nog een ophaalbrug heeft ipv een vaste brug zou dat het afmaken. Anders is het een kwestie van de brug goed afsluiten.
[ Voor 6% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 07-04-2014 13:56 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het einde is later goed uitgelegd! Zoek maar op lost ending explained. En weer OTdutchgio schreef op zondag 06 april 2014 @ 12:07:
[...]
Dat was ook niet te begrijpen![]()
Het is aan jezelf om te vinden of het eiland realiteit was, of dat het een droom was en ze de crash niet hebben overleefd, waar ze in de laatste scene in 'de hemel' zouden zijn...
Als ze met TWD ook die richting op gaan zal dat ze niet echt goed doen denk ik...
@hieronder
Spoilen?
Serie stamt uit 2004
https://www.youtube.com/@droommotor
Ik was gisteren een motorritje aan het doen door Haspengouw (zuid Belgisch Limburg), en kwam heel wat interessante goed verdedigbare locaties tegen! Veel 18e eeuwse kastelen met volledig ommuurde kasteeltuinen.Zeror schreef op zondag 06 april 2014 @ 14:22:
[...]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 4% gewijzigd door XWB op 06-04-2014 19:59 ]
Het is nogal inconsistent wat de zombies in TWD wel en niet kunnen en het komt er eigenlijk op neer dat ze precies kunnen wat de schrijvers op dat moment het beste uit komt. Je weet maar nooit dusXWB schreef op zondag 06 april 2014 @ 19:59:
De zombies in World War Z zijn dan ook anders dan degene uit The Walking Dead.
Tja, en in TWD met Walkers dus een naam zegt ook niet zoveelDonstil schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:30:
In World war Z hebben we toch te maken met Infected?
Valt wel mee op zich toch? Wat ik in de serie heb gezien is dat er twee soorten walkers zijn, actieve en passieve. De actieve lopen rond op zoek naar voedsel, de passieve blijven zitten totdat ze getriggerd worden door geluid/geur van mensen.Twylight schreef op zondag 06 april 2014 @ 20:31:
[...]
Het is nogal inconsistent wat de zombies in TWD wel en niet kunnen en het komt er eigenlijk op neer dat ze precies kunnen wat de schrijvers op dat moment het beste uit komt. Je weet maar nooit dus
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
De "roamers en de lurkers" volgens de comicXyritZz schreef op maandag 07 april 2014 @ 08:56:
[...]
Valt wel mee op zich toch? Wat ik in de serie heb gezien is dat er twee soorten walkers zijn, actieve en passieve. De actieve lopen rond op zoek naar voedsel, de passieve blijven zitten totdat ze getriggerd worden door geluid/geur van mensen.
[...]
PSN: Fruitschaaltje
Klopt ja dat viel mij ook al op.Fruitschaal schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:08:
Ik heb de season finale nog een keer gekeken. Ik vraag jullie om terug te kijken naar het moment dat Rick de wapens in de sportas duwt en begraaft. Terwijl hij dit doet gebeurt er iets op de achtergrond in het bos. Maar wat? You tell me! ( dit moment duurt van 27:05 tot 27:15)
Maak een gifje! ;-)Fruitschaal schreef op maandag 07 april 2014 @ 13:08:
Ik heb de season finale nog een keer gekeken. Ik vraag jullie om terug te kijken naar het moment dat Rick de wapens in de sportas duwt en begraaft. Terwijl hij dit doet gebeurt er iets op de achtergrond in het bos. Maar wat? You tell me! ( dit moment duurt van 27:05 tot 27:15)
+1. Niet iedereen heeft die episode bewaard
Do what you love, do it often
+2. Jep, ik trashte 'm meteen nadat 'ie afgelopen wasmat.hi.as schreef op maandag 07 april 2014 @ 15:24:
[...]
+1. Niet iedereen heeft die episode bewaard
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 07-04-2014 17:59 ]
[ Voor 11% gewijzigd door XWB op 07-04-2014 18:10 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Carl, Michonne of een foutje. Ik denk niet dat we hier iets moeten achter zoeken.Mandrake466 schreef op maandag 07 april 2014 @ 18:22:
Geen gif maar duidelijker wordt het niet denk ik. Het is in ieder geval een persoon.
[afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Lijkt mij ook ja. En gezien het feit dat er niet eerder dit soort wazigheden in de serie hebben gezet, ga ik er ook niet vanuit dat het iets 'geheimzinnigs' is.sjaool schreef op maandag 07 april 2014 @ 21:13:
Ik heb het nog eens terug gekeken en gezien de twee scenes, waarin Carl en Michonne met elkaar praten en Rick de wapens begraaft, elkaar opvolgen is het logisch dat het Carl en Michonne zijn die samen weglopen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
Daar zijn voor zover ik weet nog geen data van bekend, vond de webisodes tot nu toe ook niet erg bijzonder...Fruitschaal schreef op dinsdag 15 april 2014 @ 16:00:
Om de komende 7 maanden maar door te komen: wie weet wanneer de webisodes uitkomen van de Walking Dead?
Verwijderd
Ja klopt, alle webisodes zijn in de 1ste 2 weken van oktober uitgekomen. De webisodes zijn goed kijkbaar en de link naar de serie is er inderdaad wel, maar ik zou toch liever een soort spin off mini-serie zien, zoals ze een paar (2?) met de gouvernor hadden voordat hij de 2de keer de gevangenis aanviel. Of wat 1 van de nieuwere main characters (Tyreese, Sasha,Abraham) na de uitbraak meemaakte voordat ze bij de groep kwamen. (En dan het liefst over RositaFruitschaal schreef op donderdag 17 april 2014 @ 09:11:
Ik heb eens rondgesnuffeld op het web, maar de andere webisodes kwamen altijd 2 weken voor het uitkomen van de serie(?). Ergens in oktober in ieder geval.
Ik vond ze ook niet geweldig. Maar het zit wel in het wereldje van the Walking Dead en het linkt naar de verhaallijnen van de normale serie. Dat kon ik wel waarderen..
Ben ik ook zeer benieuwd naar, Terminus lijkt inderdaad een sterke groep te zijn. Achter de hekken stonden best veel mensen met getrokken geweren klaar, en die wagons zullen ze ook wel flink bewaken.Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 01:40:
[...]
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Rick en de groep zich uit de treinwagon gaan vechten... De lui in Terminus lijken het goed voor mekaar te hebben...
De games van Telltale volgen toch ook compleet andere mensen dan de serie en de comic? Heb ze zelf niet gespeeld, maar zou wel leuk zijn als ze die mensen dan in een spin-off gaan zetten. Zou voor mij ook een extra reden zijn om die games eens te spelenFruitschaal schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 09:47:
Ik heb alle webisodes na seizoen 3 gekeken. Ik kreeg wel steeds van die momenten ( voornamelijk op het einde) dat het allemaal bij elkaar kwam.. De webisodes en de reguliere serie.. Dat kon ik wel waarderen.
Geruchten gaan dat er een spin-off komt van de Walking Dead.. Maar dan op een gehele andere locatie met andere mensen. Misschien te vergelijken met een CSI:Miami, CSI:New York..
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ik zou dat juist jammer vinden. Niet in de laatste plaats omdat de games van Telltale een soort van interactieve comic zijn. Als je iets in de serie al gezien hebt ga je het niet nog een keer willen zien in de game. Te meer omdat de games verder ook wat tam zijn tegenover de comics, net als de serie dat is.XyritZz schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 11:32:
[...]
De games van Telltale volgen toch ook compleet andere mensen dan de serie en de comic? Heb ze zelf niet gespeeld, maar zou wel leuk zijn als ze die mensen dan in een spin-off gaan zetten. Zou voor mij ook een extra reden zijn om die games eens te spelen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
[ Voor 20% gewijzigd door mitch187 op 18-04-2014 14:18 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Die game kopen. Daar zat ik ook al aan te denken. Leuk om de tijd te 'doden' totdat er weer nieuwe afleveringen komen inderdaad. ZombiU voor de WiiU vind ik niet zo leuk namelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 00:28:
Misschien binnenkort toch maar de game halen, duurt nog een tijdje voordat Season 5 komt.
Wat denken jullie van het feit dat de bewakers op de benen schoten toen Rick & Co vluchtten? Ik vermoed dat ze de mensen gebruiken, als offer en/of slaven.
[ Voor 10% gewijzigd door Spotmatic op 20-04-2014 12:11 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Toffe info, alweer een tijd geleden dat ik the mist heb gecheckt. Toevallig zelf pas The Boondock Saints 1&2 gekeken. Ik weet dat Andrew Lincoln in Love Actually zit. Iemand nog andere aanraders met TWD hoofdpersonen?Spotmatic schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:10:
Gisteravond heb ik The Mist (2007) op Netflix gekeken. Vooraf wist ik dat het door Frank Darabont was geregisseerd, toevallig ook degene die de serie The Walking Dead (mede) heeft ontwikkeld. Ik was wel verbaasd dat drie acteurs uit The Mist belangrijke hoofdpersonen zijn in The Walking Dead: Laurie Holden (Andrea), Jeffrey DeMunn (Dale Horvath) en Melissa McBride (Carol Peletier). Het kan haast niet anders dat hij ze heeft gecast n.a.v. het regisseren van deze personen in The Mist (alhoewel Jeffrey DeMunn vaker voor Darabont heeft gewerkt, o.a. in The Shawshank Redemption en The Green Mile).
Omdat de hoofdpersonen uit TWD zulke goeie acteurs zijn bedoel je?Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:40:
[...]
Toffe info, alweer een tijd geleden dat ik the mist heb gecheckt. Toevallig zelf pas The Boondock Saints 1&2 gekeken. Ik weet dat Andrew Lincoln in Love Actually zit. Iemand nog andere aanraders met TWD hoofdpersonen?
LOL..Donstil schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:26:
[...]
Omdat de hoofdpersonen uit TWD zulke goeie acteurs zijn bedoel je?
Verwijderd
Ik vind het geen slechte acteurs. En ik vind toevallig alle tot nu toe genoemde films (Mist, Boondock Saints) wel het kijken waard.Donstil schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:26:
[...]
Omdat de hoofdpersonen uit TWD zulke goeie acteurs zijn bedoel je?
Haha nou die heb ik ook nog niet gezien, puur om die reden.Eek2nd schreef op maandag 21 april 2014 @ 13:04:
[...]
LOL..
Zo heb ik ook mijn twijfels of ik Need for Speed wil zien, vanwege Aaron Paul (Jesse Pinkman uit Breaking Bad)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ja precies.Twhomp schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 09:25:
Conclusie: bij een echte zombieuitbraak lekker een jaartje in je bunker TWD kijken :+;
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
SureTwhomp schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 10:54:
Kijk, zodra straks de echte zombie-apocalypse een feit is, dan ga ik natuurlijk alles goed doen en geen centje pijn. Net als iedereen in dit topic
Waar kan je die webisodes bekijken? Via de AMC website kan dit namelijk niet.Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 01:40:
[...]
Ja klopt, alle webisodes zijn in de 1ste 2 weken van oktober uitgekomen. De webisodes zijn goed kijkbaar en de link naar de serie is er inderdaad wel, maar ik zou toch liever een soort spin off mini-serie zien, zoals ze een paar (2?) met de gouvernor hadden voordat hij de 2de keer de gevangenis aanviel. Of wat 1 van de nieuwere main characters (Tyreese, Sasha,Abraham) na de uitbraak meemaakte voordat ze bij de groep kwamen. (En dan het liefst over Rosita)
Ik ben trouwens heel benieuwd hoe Rick en de groep zich uit de treinwagon gaan vechten... De lui in Terminus lijken het goed voor mekaar te hebben...
[ Voor 88% gewijzigd door Jorgen op 22-04-2014 11:10 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Verkrijgbaar bij de betere Piet Piraat website.Jorgen schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 11:05:
Dus... het kijken van TWD lost niet alles op.
[...]
Waar kan je die webisodes bekijken? Via de AMC website kan dit namelijk niet.
Daarin komt ze naar mijn mening sterker over dan in TWD. In ieder geval een stuk geloofwaardiger..Bootje schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:33:
Als je een andere serie wilt zien waar Lori in spettert, dan moet je Prison Break opzetten.
[ Voor 60% gewijzigd door Damian op 22-04-2014 15:13 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Boekvertaling?Twhomp schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 19:47:
Film was best aardig, maar had heel weinig met het boek te maken.
Had de film "Brad Pitt vs de Zombies" geheten, had men de film misschien zelfs wel beter gepruimd. Het risico van boekverfilmingen
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Stadia was beter....
Henry: Portrait of a Serial KillerVerwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 00:40:
[...]
Iemand nog andere aanraders met TWD hoofdpersonen?
Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.
Verwijderd
Pas gekeken, vind hem niet zo bijzonder. Wel grappig om een jonge(re) Merle te zien.Berkery schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:33:
[...]
Henry: Portrait of a Serial Killer
Ik ken 'm zelf niet maar heeft een aardige cult-status dacht ik.
gezien, best aardig neergezet (beter dan had verwacht) erg benieuwd naar volgend seizoenVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 03:10:
[...]
Pas gekeken, vind hem niet zo bijzonder. Wel grappig om een jonge(re) Merle te zien.
Gelukkig is 24 er nu weer, en ik ben pas ook begonnen met From Dusk Till Dawn - The Series. Ziet er tot nu veelbelovend uit!
When shit hits the fan: ga ik nog even alle seizoen van The Walking Dead kijken.. Beetje inspiratie opdoen..Vrijdag schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 08:46:
Gelukkig heeft de VS een goed plan, mochten de faecaliën ooit de Dyson raken:
http://www.nu.nl/opmerkel...t-strijdplan-zombies.html
Fruitschaal schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 09:32:
[...]
When shit hits the fan: ga ik nog even alle seizoen van The Walking Dead kijken.. Beetje inspiratie opdoen..
Nomen nescio
Dus zoals altijd komt het neer op de kijkcijfers. Nogal logisch natuurlijk, maar helaas ligt dus niet vast dat we nog veel seizoenen krijgen. Als ze doorgaan zoals ze nu doen mogen ze van mij ook wel doorgaan tot seizoen 15"Maar het ligt allemaal in de handen van het publiek", zegt Alpert. "Zij bepalen of er een volgend seizoen komt."
"Wij kunnen een 6-jarige meisje in het gezicht schieten, als ze maar een zombie is. Dat zou bij een gewoon mens nooit in beeld mogen."
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Wat dacht je van Damian Lewis, uit Band of Brothers en Homeland ... daar keek ik ook nogal van op.T0ny schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:29:
Ik wist niet dat de acteur die Rick speelt in "het echt" een engelsman is, grappig.
Toevallig vandaag begonnen aan Seizoen 3 van Homeland. Hij ook alGoner schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 15:18:
[...]
Wat dacht je van Damian Lewis, uit Band of Brothers en Homeland ... daar keek ik ook nogal van op.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq