[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 32 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Cyphax schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:50:
Daar is ook wel weer wat voor te zeggen. Plus, Maggie laat zich op dat moment natuurlijk volkomen leiden door haar emoties op het moment dat ze Glenn ziet, als ze dat tenminste gezien had. Het was in elk geval fijn dat ze weer herenigd zijn en dat er wat minder splintergroepjes zijn nu. Alleen Rick en z'n groepje nog, en dan Daryl nog.
En Carol, Tyreese en lil' asskicker nog.

Rick, Carl en Michonne zijn bijna in Terminus. De groep van Daryl zit vlak achter hun. Carol en Tyreese zitten wat verder weg van Terminus, heb ik het idee.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
KillerAce_NL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:22:
[...]

Ik vind het vergezocht en het lijkt er niet op.... ;)
En op deze vergelijking?

Afbeeldingslocatie: http://media.comicbook.com/wp-content/uploads/2014/03/terminus-painting.jpg

Overigens na wat zoeken kwam ik deze site tegen. Wel een grappige theorie achter de schilderijen uit datzelfde huis.

http://comicbook.com/blog...about-mary-from-terminus/

Misschien ook wat ver gezocht, maar wel herkenbare momenten die op de schilderijen voorkomen

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 20:29
Ik zag vanochtend op Facebook een foto voorbij komen met Mary achter de BBQ en een tekst over Beth.
Met daaronder een foto van Beth haar hoofd tussen stukken vlees op de grill/bbq .Kan deze echter niet meer terug vinden. Iemand deze ook ergens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
Bra-Jo schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:00:
[...]

Als je kijkt naar de oorsprong (comics), dan zijn beide acteurs (zoals al eerder aangegeven hier) juist heel erg goed gecast. :)
Ik ken de comics behoorlijk goed, en vind ze beide slecht gecast, of in ieder geval de de rol slecht spelen.
spoiler:
Eugene: In de comics een slimme scheikundeleraar. Maar hij wordt zelden/nooit neergezet als een complete autist. In de comics spreekt hij in normale zinnen in plaats van als een robot uit de jaren 80. Dat vind ik echt heel slecht gedaan.

En Abraham vind ik niet zozeer slecht de rol invullen, maar gewoon matig gecast. De man is te klein, de smal voor de stoere grote bent die Abraham in de comics is. Ik kan hem gewoon niet serieus nemen. Dan ook nog de kleur van zijn haar en perfecte gefohnde kapsel.. nee, ik kan het niet serieus nemen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik zat net de IMDB pagina te bekijken van de laatste aflevering van seizoen 4.

IMDB: "The Walking Dead" A (TV Episode 2014) - Full Cast & Crew

spoiler: komende aflevering
In de lijst met acteurs staat Morgan. Begrijp ik hier goed uit dat Morgan weer terugkomt in deze aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Tsurany schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:46:
[...]

Was dat lek schieten niet volledig expres? Ik krijg het idee dat hij helemaal niet naar Washington wilt. Elke keer dat de groep die kant op wilt gaan komt hij met een reden om een andere beslissing te kunnen nemen.
Ik heb ook het idee dat Eugene niet naar Washington wil. En ik wil zelfs zover gaan dat hij de oplossing helemaal niet heeft en dat er helemaal geen radiobericht is vanuit Washington.

Het kan allemaal perfect gefaked zijn zodat Eugene belangrijk is en in leven gehouden wordt.

Want waarom ineens naar Washington willen als er geen bericht meer komt?

Waarom had hij niet via de radio zijn kennis kunnen delen toen er nog wel berichten uit Washington kwamen (als die er al zijn geweest)?

Waarom geeft hij zijn kennis niet door, immers als het de mensheid red is het wel heel erg riskant om dit voor jezelf te houden. Het is toch logischer om het met IEDEREEN te delen zodat de kans groter is dat deze kennis bewaard blijft en/of op de juiste plek komt waar iets met die kennis gedaan kan worden?

Waarom elk excuus aangrijpen om er niet heen te gaan? Immers een simpele rekensom voor je eigen moraal lijkt mij dat een paar random survivors niet helpen minder belangrijk is dan ALLE survivors wel helpen. :P

Anyways, dat gevoel heb ik bij Eugene, dat hij de boel voor de gek houdt om te overleven. Omdat hij het alleen niet kan of denkt dat hij snel opgeofferd wordt ofzo ... dat weet ik niet.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
-Colossalman- schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:06:
Ik zag vanochtend op Facebook een foto voorbij komen met Mary achter de BBQ en een tekst over Beth.
Met daaronder een foto van Beth haar hoofd tussen stukken vlees op de grill/bbq .Kan deze echter niet meer terug vinden. Iemand deze ook ergens gezien?
Zal vast een Photoshop zijn?

Afbeeldingslocatie: http://media.comicbook.com/wp-content/uploads/2014/03/terminus-19.png

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Fruitschaal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:44:
Ik zat net de IMDB pagina te bekijken van de laatste aflevering van seizoen 4.

IMDB: "The Walking Dead" A (TV Episode 2014) - Full Cast & Crew

spoiler: komende aflevering
In de lijst met acteurs staat Morgan. Begrijp ik hier goed uit dat Morgan weer terugkomt in deze aflevering?
Om maar even op je spoiler te reageren met een comic vergelijking:

spoiler:
Zou heel goed kunnen; In de comic gaat Rick terug naar zijn "thuis" om het politiebureau verder te plunderen van wapens e.d. nadat hij Abraham heeft ontmoet. Tijdens die trip ontmoeten ze Morgan en hij gaat direct met de groep mee op pad.

In de serie hebben ze dit wat anders aangepakt; de trip naar huis is allang achter de rug voordat Abraham er bij komt en Morgan is achtergebleven. Als ze hem toch terug in de serie willen hebben is het wellicht de meest praktische oplossing om hem alleen naar Terminus te laten reizen zodat hij daar aan kan haken met de rest van de groep.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

BtM909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Zal vast een Photoshop zijn?

[afbeelding]
Ach, die foto was gewoon een grapje/paint bewerkte foto ofzo. Gewoon een hoofd gescreenshot uit een random scene en die is vervolgens gekipt, geplakt en gedraaid zonder verdere bewerkingen (zoals kleur, schaal, perspectief, etc). :P

Iedereen kon zien dat het nep was. Dacht zelfs dat het als onderdeel van een spiesje was, dus vlees, paprika, Beth, paprika vlees ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Dreanor schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:22:
[...]

Ik heb ook het idee dat Eugene niet naar Washington wil. En ik wil zelfs zover gaan dat hij de oplossing helemaal niet heeft en dat er helemaal geen radiobericht is vanuit Washington.

Het kan allemaal perfect gefaked zijn zodat Eugene belangrijk is en in leven gehouden wordt.

Want waarom ineens naar Washington willen als er geen bericht meer komt?

Waarom had hij niet via de radio zijn kennis kunnen delen toen er nog wel berichten uit Washington kwamen (als die er al zijn geweest)?

Waarom geeft hij zijn kennis niet door, immers als het de mensheid red is het wel heel erg riskant om dit voor jezelf te houden. Het is toch logischer om het met IEDEREEN te delen zodat de kans groter is dat deze kennis bewaard blijft en/of op de juiste plek komt waar iets met die kennis gedaan kan worden?

Waarom elk excuus aangrijpen om er niet heen te gaan? Immers een simpele rekensom voor je eigen moraal lijkt mij dat een paar random survivors niet helpen minder belangrijk is dan ALLE survivors wel helpen. :P

Anyways, dat gevoel heb ik bij Eugene, dat hij de boel voor de gek houdt om te overleven. Omdat hij het alleen niet kan of denkt dat hij snel opgeofferd wordt ofzo ... dat weet ik niet.
Hij zei ook niet dat hij de oplossing/cure heeft, maar hij zou weten wat het veroorzaakt heeft.. Ik ben het overigens verder wel met je eens.. Sjaak Afhaak en elk excuus aannemen om niet verder te gaan.
XyritZz schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:54:
[...]

Om maar even op je spoiler te reageren met een comic vergelijking:

spoiler:
Zou heel goed kunnen; In de comic gaat Rick terug naar zijn "thuis" om het politiebureau verder te plunderen van wapens e.d. nadat hij Abraham heeft ontmoet. Tijdens die trip ontmoeten ze Morgan en hij gaat direct met de groep mee op pad.

In de serie hebben ze dit wat anders aangepakt; de trip naar huis is allang achter de rug voordat Abraham er bij komt en Morgan is achtergebleven. Als ze hem toch terug in de serie willen hebben is het wellicht de meest praktische oplossing om hem alleen naar Terminus te laten reizen zodat hij daar aan kan haken met de rest van de groep.
Ik had sowieso ergens gelezen dat:
spoiler:
hij zou terugkomen in seizoen 4. Aangezien er niet meer heel veel ruimte voor is, moet het wel deze aflevering. :).
Welke rol zou hij krijgen? Zou hij al in Terminus zijn en probeert Rick hem te bevrijden? Zou hij bij Terminus horen? ( hij is enigszins al doorgedraaid?) Of zou hij juist de groep van Rick te hulp schieten. 'Never be sorry kid'

Oh ja, ik ga er vanuit dat Terminus niet het mooie oord is wat het lijkt.. Iemand al gekeken naar die link met schilderijen? Ik vind het wel grappige vergelijkingen. http://comicbook.com/blog...about-mary-from-terminus/

[ Voor 0% gewijzigd door Fruitschaal op 26-03-2014 18:45 . Reden: link repair ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
spoiler:
Moest toch even opzoeken wie hij nu ook alweer was, maar zou wel cool zijn als die nu weer terugkomt en een beetje normaal is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

http://www.uproxx.com/up/...-the-walking-dead-mashup/

Disney characters omgetoverd tot Walking dead characters. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Even speculeren. De thuishaven van de groep van Daryl is Terminus. De borden langs het spoor zijn duidelijk lokmiddelen om mensen naar Terminus te krijgen om ze vervolgens als voedsel te laten dienen voor de inwoners daar.
spoiler:
De kannibalen uit de comic dus.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Mhao, denk ik niet.. Ik denk dat het een niet-comic-groep is ( nieuw woord inderdaad ;) .. ) Anders zou Joe wel anders gereageerd hebben op Daryl zijn vraag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
En dat was S04E15. Zoals verwacht zat de tunnel vol met walkers en hebben enkele groepen elkaar inmiddels gevonden.

Nog steeds geen Beth.
Remy!!!! schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:10:
En toen waren ze (gedeeltelijk) in Terminus.
Beetje vreemd dat ze het hek zo makkelijk open kregen, en dat er maar 1 iemand was.
Zou mij niets verbazen dat bij de volgende aflevering er ineens heel veel mensen rondlopen...
Als het te mooi klinkt om waar te zijn ....

Waarschijnlijk zijn ze in één of anders sick cult terecht gekomen, of misschien wel kannibalen (wie weet wat er op de grill lag >:)). Puur speculatie, het zou me niks verbazen als één van de andere groepen ergens in een kelder gemarteld wordt (Beth?).
sjaool schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:59:
Wat zou dit schilderij te maken kunnen hebben met Terminus?
[afbeelding]
En toen hoorde ik het kwartje vallen :)
Cyphax schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:50:
[...]
Alleen Rick en z'n groepje nog, en dan Daryl nog.
Vergeet Beth, Tyreese en Carol niet.
;)
Viccers schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:03:
Zijn we Tyreese en Carol dan al vergeten? ;)
;)
Afvalzak schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:36:
Die flashforwards kijkt niet iedereen omdat ze soms spoilers bevatten, dus ik zou ze hier niet zo bespreken.
Flash forwards vind ik prima, ze tonen maar een heel klein deeltje en ik ben het tegen volgende week toch vergeten :+
:o
-Colossalman- schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:06:
Klinkt vrij heftig, zouden ze arme Beth dan toch uit de serie geschreven hebben?
Dreanor schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:22:
[...]

Misschien heb je gelijk, al zou season 5 zich wel in Washington afspelen. Tenminste, dat las ik ergens.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Hier een speculatie over de naam Mary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Misschien wat ver gezocht, dan kun je net zo goed googlen op bekende kannibalen: http://lmgtfy.com/?q=bekende+kannibalen

Misschien is er ook wel een Jeffrey in Terminus.. :).. Maar goed, keep guessing, dat maakt het wachten leuker :) ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Of een red wedding... :+
In ieder geval iets in die richting verwacht ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 15-09 00:44
Ik dacht al dat die "Mary" me bekend voor kwam, maar inderdaad, ze is Denise Crosby, "Tasha Yar" uit Star Trek TNG.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
wow die is oud geworden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Sja, over drie jaar is het 30 jaar geleden dat ST:TNG uitkwam :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

sjaool schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 20:59:
Even speculeren. De thuishaven van de groep van Daryl is Terminus. De borden langs het spoor zijn duidelijk lokmiddelen om mensen naar Terminus te krijgen om ze vervolgens als voedsel te laten dienen voor de inwoners daar.
spoiler:
De kannibalen uit de comic dus.
Nope, ze hadden geen doel zoals de leider aangaf, alleen overleven en rondtrekken. Het enige doel nu is het pakken van Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
KillerAce_NL schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 07:20:
[...]
Nope, ze hadden geen doel zoals de leider aangaf, alleen overleven en rondtrekken. Het enige doel nu is het pakken van Rick.
Ze zeggen zelf overigens in de aflevering dat ze nu wel een doel hebben, Terminus, omdat Rick daar waarschijnlijk heen gaat,
F_J_K schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 00:36:
Sja, over drie jaar is het 30 jaar geleden dat ST:TNG uitkwam :o
En ze was in het tweede seizoen ofzo al dood ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de laatste aflevering gekeken en hoewel het voor sommigen hierdoor op een soap begint te lijken, vond ik de hereniging van een deel van de groep wel mooi. Alleen de Rambo-stijl waarop dat gebeurde, was niet helemaal in lijn met de low on ammo-gedachte. Het doel heiligt de middelen, zullen we maar zeggen. ;)

Overigens heb ik het idee dat Tyreese en Carol al in Terminus zouden aangekomen moeten zijn. De toren waar de groep van Glenn wilde stoppen, is namelijk door Tyreese en Carol en de kids al eens gebruikt voor een overnachting. Tenzij er gespeeld is met de chronologische volgorde van de afgelopen afleveringen natuurlijk...

Ideëen voor de volgende aflevering: het eindigt met een nare cliffhanger, die het wachten op seizoen 5 bijna ondraaglijk maakt. Mogelijk dat er inderdaad een 'hoofdpersoon' het lijdend voorwerp is van [spoiler]kannibalen[/url], waarmee Terminus direct een niet zo fijne plek blijkt te zijn. Verder denk ik dat Rick in het zicht van de haven (Terminus) wordt bijgehaald door de groep waar Daryl zich in bevindt en dat er dus geen volledige hereniging van de groep plaatsvindt. Rick weet immers niet dat ze achterna gezeten worden en Carl en Michonne maken nu niet bepaald haast onderweg.

Ik denk dat men pas in seizoen 5 eventueel naar Washington gaat met Eugene. Hoewel ik me kan vinden in het feit dat het wellicht survivaltactiek is zoals anderen hierboven al aangegeven hebben, denk ik niet dat dit in dit seizoen naar voren zal komen.

Vraagje? Hoe zit het met de wond van Tyreese aan zijn arm? Is dat door een Walker veroorzaakt? Ik kan het me niet voor de geest halen wanneer dat gebeurd is. In de vorige aflevering (14) zei Carol iets over de behandeling om zodoende de koorts te verlagen. Wellicht dat dit nog aan bod komt in de laatste aflevering voor een 'speciale' hereniging met zijn zus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:34:
[...]
Overigens heb ik het idee dat Tyreese en Carol al in Terminus zouden aangekomen moeten zijn. De toren waar de groep van Glenn wilde stoppen, is namelijk door Tyreese en Carol en de kids al eens gebruikt voor een overnachting. Tenzij er gespeeld is met de chronologische volgorde van de afgelopen afleveringen natuurlijk...[...]
Ik denk niet dat die drie een walker achterlaten in de toren, dus lijkt mij dat zij pas na die groep aankomen in de toren.
[...]
Vraagje? Hoe zit het met de wond van Tyreese aan zijn arm? Is dat door een Walker veroorzaakt? [...]
Ik dacht dat het in het bos gebeurde door langs een struik te rennen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Tyreese zijn wond is inderdaad non-walker.

In welke aflevering liggen zij en de kinderen in die toren dan? Dat heb ik gemist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fruitschaal schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:01:
In welke aflevering liggen zij en de kinderen in die toren dan? Dat heb ik gemist..
Is ook maar een heel kort stukje hoor. Dus dat je het gemist hebt, is niet heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fruitschaal schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:01:
Tyreese zijn wond is inderdaad non-walker.

Aflevering 14 volgens mij. Ze overnachten er. Het is een korte scene.

@ Caelorum:

Daar heb je een punt. Naja, we gaan het zien volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Fruitschaal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:34:
[...]

En op deze vergelijking?

[afbeelding]

Overigens na wat zoeken kwam ik deze site tegen. Wel een grappige theorie achter de schilderijen uit datzelfde huis.

http://comicbook.com/blog...about-mary-from-terminus/

Misschien ook wat ver gezocht, maar wel herkenbare momenten die op de schilderijen voorkomen
Dank voor deze vergelijking!

Ik had dat helemaal niet door, maar het lijkt er op dat de makers weer een hele hoop clues in eerdere afleveringen hebben verstopt, die ik totaal heb gemist, maar die nu met wat hulp van anderen alsnog zorgen voor wat extra spanning en raadsels :D

Ik vind het wel leuk hoe de makers continu spelen met de lezers van de comics.
spoiler:
Geen idee of Terminus de home is van de kannibalen, want dat zou behoorlijk afwijken van de comics. Anderzijds zouden ze toch wel ergens moeten opduiken, is dat schilderij creepy genoeg en krijgen we het ene na het andere raadsel over Terminus voor de voeten geworpen. De groep van Daryl leek in het begin kandidaat, maar blijkt het toch niet te zijn... (voor zover ik nu kan inschatten). Ik hoop wel dat Beth het overleeft, want ze zou wat mij betreft uit mogen groeien tot een waardige vervanger van de comic-Andrea. Het zou toch vreselijk zijn als we haar met geamputeerde ledematen zouden moeten zien bij de kannibalen...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

yada yada yada :)

Ik wacht mooi even de episode van zondag af en kijk volgende week wel de één-na-laatste en laatste aflevering achter elkaar :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

CAP-Team schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 16:41:
yada yada yada :)

Ik wacht mooi even de episode van zondag af en kijk volgende week wel de één-na-laatste en laatste aflevering achter elkaar :P
waarom wachten??
zondag IS de laatste van het seizoen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat zeg in toch ook? :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 15:40

Ypho

Allround Nerd

De season-finale gezien, maar ik moet zeggen dat de beloofde cliffhanger erg tegenviel. Maar ik kan dan weer niet wachten tot seizoen 5...

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gelukkig heb ik elke mandag morgen vrij dus kon ik de aflevering alvast kijken.

De actie met Rick en dat groepje was wel even heftig. Zeker hoe Rick die leider dood beet had ik niet zien aankomen.

Verder zat er niet zoveel in, terminus is niet pluis daar was iedereen wel achter maar ik had hier dit seizoen toch wel iets meer van verwacht, nu laten ze dat echt open voor het volgende seizoen.

Nu alleen nog hopen dat ze niet 3 afleveringen in die wagon blijven zitten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Voor mijn gevoel is er nu meer een mid-season pauze dan die van een paar weken geleden. Toch wel heel erg benieuwd naar Season 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

En nog steeds geen duidelijkheid over Beth; is ze dan toch opgevreten? Er lag wel een flinke stapel menselijke botten.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 13:15
Als ze nieuwe mensen opsluiten zou dat ook gebeurd zijn met Beth, denk ik.
Bovendien is ze ontvoerd, die lui van Terminus hebben dat niet gedaan, omdat mensen toch wel naar
hen toe komen.
Carol en Tyreese heb ik ook nog niet gezien.
Wat ze nou precies willen begrijp ik nog niet helemaal, wat hebben bijvoorbeeld al die namen op de grond
te betekenen?
Waarom worden ze van gebouw B weggehouden?
Waarom werden ze niet neergeschoten? Het lijkt er veel op dat ze expres mis schoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:48

PBP

erwinalien schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:45:
Waarom werden ze niet neergeschoten? Het lijkt er veel op dat ze expres mis schoten.
Ze 'lokte' ze naar die containers/wagons toe om ze op te sluiten. Je zag duidelijk dat ze mis schoten om ze een richting op te krijgen.

En de rest zullen we in seizoen 5 pas achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de season finale gezien, voor mij hoeft deze serie niet meer.
Het verhaal wordt naar mijn idee veel te langdradig, volgens mij zitten niet veel mensen te wachten op een zoveelste 'Rick Grimes versus Eikel' aflevering. Laat staan een heel seizoen…

Ga achter een fucking geneesmiddel aan ofzo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als ze achter een geneesmiddel aan gaan werken ze aan een 'goede afloop' ofwel; het einde van de serie.
Gezien de kijk- en !download'-cijfers zal dat nog niet van toepassing zijn, en kunnen ze zo het verhaal een nieuwe wending geven, al vind ik dit wel een aparte manier van een seizoen beëindigen.

Met Veel wapens, die ruimte met namen en kaarsen, de botten die kort in beeld kwamen en het niet mogen naar zone B houden ze van alles open voor het volgende seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
Ik vond het niet aanvoelen als een seizoensfinale. Meer een mid-season of zelfs dat niet.

Onbevredigend.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik vond het 50/50 qua afsluiting van het seizoen. Reden dat ik het merendeels openlaat is, dat ze de kijkers van de show meer laat denken van wat en hoe volgende seizoen zal zijn. Welk ander 'cliffhanger' zouden ze kunnen bedenken? De, uit elkaar gerukte groep, werd naar 'Terminus' geleid.

Eigenlijk is dit seizoen, ofwel van dit jaar, puur gekeken naar welk nieuwe 'goede' mensen ze in de groep konden krijgen en dus versterking voor het volgend seizoen hebben. Kan me nu bedenken dat die Terminus mensen ofwel vriendschap willen, versterken of een ergere 'governor' zijn.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik vond het een brute aflevering en toch goed neergezet. Je ziet de overgang van Rick van boer en the nice guy ( in de flashbacks) naar killer en diegene die er alles aan doet om Carl veilig te houden. Dit zag je natuurlijk toen Carl dreigde verkracht te worden en zijn tanden in Joe zette. Daarnaast zie je dit ook op het einde met 'They're screwing with the wrong people'.

Voor de mensen die zeggen dat Terminus-guys niet kunnen mikken: het naast schieten, dreef Rick etc. in de goede richting ( container 'A'). Dit is precies hetzelfde wat Rick liet zien met de konijnenval op van het begin van de aflevering ( :)..)

Van Beth verwacht ik niet dat ze in (heel erg) verkeerde handen is. Dus ik verwacht haar volgend seizoen terug te zien als 'the new sherrif in town'.. ( zie ook flashback).. Zou dit ook een voorspelling zijn, net als de konijnenval? Beth to the rescue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Fruitschaal schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:07:

Voor de mensen die zeggen dat Terminus-guys niet kunnen mikken: het naast schieten, dreef Rick etc. in de goede richting ( container 'A'). Dit is precies hetzelfde wat Rick liet zien met de konijnenval op van het begin van de aflevering ( :)..)
Daarbij was de omgeving waar ze doorheen gedreven werden ook helemaal doorzeefd met kogels, ze zijn dus zeker niet de eerste die op deze manier naar die container gedreven werden.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Fruitschaal schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:07:
Daarnaast zie je dit ook op het einde met 'They're screwing with the wrong people'.
Ik moest laatste stukje weer kijken. Ik dacht echt dat hij zei "They are screwing with their own people". Dank je, dat maakt het weer anders voor me. Niet dat ik "their own" nu associeerde met vriendschap, maar menselijkheid.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 13:17
k denk overigens dat dit wel de groep kannibalen is. Terminus betekend in mijn woordenboekje toch echt wel 'einde'. En met het 'vluchten' van Rick & Co. kwamen ze langs freaky shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik weet het wel zeker. De vreemde inscripties. En met name de kaalgevreten skeletten in de coartyard.

Ik vind het overigens wel een leuke aflevering. Ik zat letterlijk op het puntje van mijn stoel!

[ Voor 32% gewijzigd door Denzis op 31-03-2014 16:43 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 22:42
Freaky plek dat terminus, hoe ze middels geweervuur over een route gedwongen werden vond ik wel een leuke maar de effecten waren wel erg basic hoor...

Op naar oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Had een overtuigendere cliffhanger verwacht.. maar desondanks een vermakelijke aflevering. Ik denk dat het gevecht met de groep van Joe de rest van de aflevering een beetje overschaduwde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Spannend spannend was ie niet maar zit nu wel te wachten op seizoen 5.

Je weet dat een deel van de groep het wel overleefd maar hoe ze ontsnappen?? Ok Wapens liggen klaar maar hoe komen ze daar?
Waar is Beth? Waar is Tyrese en Carol?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als het dus kannibalen zijn, dan stoppen ze alle 'indringers' in containers waar voordat ze uiteindelijk gedood worden er een soort ritueel plaatsvindt of iets dergelijks...
En blok B mochten ze niet komen, daar waren die schoten dus voor. Je moet wel heel scheel zijn om zo te schieten als je doel zou zijn om ze te raken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Wie zitten er in die container waar ze langs renden toen ze werden beschoten? Ben benieuwd :Y

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 23:29
Ben benieuwd wat er op de BBQ lag... Gelukkig hebben ze het niet gegeten. :P

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

Toffe aflevering! Leuk dat ze dingen door elkaar gooien van de comic, houdt het verrassend. Nu afwachten wat Beth, Tyrese, Carol en Lil Asskicker gaan doen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
CuBras schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:30:
k denk overigens dat dit wel de groep kannibalen is. Terminus betekend in mijn woordenboekje toch echt wel 'einde'. En met het 'vluchten' van Rick & Co. kwamen ze langs freaky shit.
En de opmerking alla: "When people come with us, we get stronger" aka... Als we mensen eten worden wij sterker.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Als, als het kannibalen zijn, dan is het wel instant delivery met die borden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Modest71 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:52:
Als, als het kannibalen zijn, dan is het wel instant delivery met die borden :D
"Did someone order lunch to go?"
:?
"Because there it goes!"

:+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Dat lijken me toch echt menselijke resten, met schedels en al:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/10587353/vlcsnap-2014-03-31-21h39m46s13.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
T0ny schreef op maandag 31 maart 2014 @ 21:56:
Dat lijken me toch echt menselijke resten, met schedels en al:
[afbeelding]
Ja maar.
Als je een kannibaal bent, laat je het dan liggen na het slachten en dat zo erg is uitgebeend, in kooien? Het lijkt dat ze totaal kaal gegeten te zijn, op een hoop en ze wellicht verzamelen wat meer mensen, zoals Rick's groep. (De rest? waren nog in leven in dat treinstel). Maar waarom, ok geen idee.

/Edit: Zie foto.
Rick en de rest liepen langs een afgeschermde kooi. Blauwe zeil je ziet alleen botresten. Ik zie haast of niets van "vleeswaren".

[ Voor 15% gewijzigd door XRayXI op 31-03-2014 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Modest71 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:00:
[...]

Ja maar.
Als je een kannibaal bent, laat je het dan liggen na het slachten en dat zo erg is uitgebeend, in kooien? Het lijkt dat ze totaal kaal gegeten te zijn en ze verzamelen wat meer mensen, zoals Rick's groep(rest waren nog in leven in dat treinstel). Maar waarom, ok geen idee.
Dat is zo gedaan zodat wij het snappen natuurlijk. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Modest71 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 22:00:
[...]

Ja maar.
Als je een kannibaal bent, laat je het dan liggen na het slachten en dat zo erg is uitgebeend, in kooien? Het lijkt dat ze totaal kaal gegeten te zijn en ze verzamelen wat meer mensen, zoals Rick's groep(rest waren nog in leven in dat treinstel). Maar waarom, ok geen idee.
Een goede kok gooit botten niet weg maar trekt een bouillon ervan >:)

Maar over deze en de vorige aflevering, toen ik ze dat vlees op de bbq zag keren had ik meteen al het vermoeden dat het mensenvlees zou zijn of wellicht zombievlees. Ook de toon van die radio uitzending, deed me erg denken aan een stuk uit Resident Evil Extinction, waar ook een stel savages radio distress gebruikten om mensen te lokken en te plunderen/eten.

Je hoorde trouwens ook nog geschreeuw toen ze langs die ritueel kamer kwamen "please help us"

[ Voor 51% gewijzigd door Bulls op 31-03-2014 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Sterke aflevering en sterk einde welke een mooi seizoen 5 belooft!

Rick lijkt eindelijk zijn bad-ass zelf gevonden te hebben. Hij hoefde alleen wat mensenvlees te proeven en een hap te nemen uit iemands nek, haha.

Wel grappig dat zo'n "kill" in een aflevering komt waarin duidelijk is dat in dat "eindstation" kannibalen zijn. ;)

Op zich wel slim gedaan, borden die aangeven dat het veilig is voor iedereen terwijl het eigenlijk één grote levende muizenval is. :D

Al las ik wel dat Kannibalisme in een zombie apocalyps economisch een slecht idee is. Mensen worden steeds schaarser, zijn niet goed te fokken en een levend mens is veel meer waard dan de paar kilo vlees/organen te eten zijn. Zeker ervaren mensen zoals Daryl of Rick. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 15-09 09:40
de mensen worden de containers ingelokt omdat ze vee zijn, wachten en gevoerd worden totdat ze geslacht worden, vandaar dat ze ook niet meteen vermoord worden.

ik had echter toch wel verwacht dat iemand in de groep door moeten hebben gehad dat ze geleid worden. en dat ze ergens hun stand zouden nemen.

betreft die freaky kamer met kaarzen enzo (leek wel genomen uit een bladzijde van een exorcisme oid) met de tekst "never again, we always first" of iets in die trant, lijkt het erop dat terminus ooit wel een save haven was maar zich een uiterst vervelende situatie heeft voortgedaan, waardoor de overlevenden daarvan zo iets hadden van dat laten we ons nooit weer overkomen. ongetwijfeld meer daar over in het volgende seizoen.

het was ook niet bepaald het moment van rick on juist op dat ogenblik in te grijpen, maar ja.

ik verwacht/voorspel dat carol en tyrese iets hebben meegekregen van wat zich zojuist heeft afgespeeld, en beth en die persoon die haar ontvoerd heeft, kent de gehele geschiedenis van terminus.

[ Voor 13% gewijzigd door fuqua op 31-03-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Van wie was die pocket watch eigenlijk? En die poncho. Rick herkende ze maar ik weet het niet meer zo.

[ Voor 30% gewijzigd door Bulls op 31-03-2014 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Bulls schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:48:
Van wie was die pocket watch eigenlijk? En die poncho. Rick herkende ze maar ik weet het niet meer zo.
de watch van opa hershel geven aan glenn de poncho weet ik niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door fuqua op 31-03-2014 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 13:55
Goed einde van het seizoen. Verwacht inderdaad ook dat het kannibalen zijn. Carol, Tyreese en Judith zijn nog onderweg en waren nog niet aangekomen toch? En Beth is er ook nog niet? Had zo iets al vanaf het begin af aan verwacht.

Die kill van Rick was wel heel erg bruut trouwens, iedereen flabbergasted..

@Bulls
die horloge was van Glenn die hij had gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door ndonkersloot op 31-03-2014 23:52 ]

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Van Hershel en die poncho van die andere donkere vrouw dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
fuqua schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:46:

ik verwacht/voorspel dat carol en tyrese iets hebben meegekregen van wat zich zojuist heeft afgespeeld, en beth en die persoon die haar ontvoerd heeft, kent de gehele geschiedenis van terminus.
Yes, precies dat!
Pocketwatch heeft Hershel aan Glenn gegeven ( duidelijk in flashback te horen, zegt Hershel letterlijk)
Poncho droeg Maggie, maar is oorspronkelijk van Daryl ( dacht ik ).
Ter aanvulling:
Riotgear werd gedragen door Eugene, ( gekregen van Glenn)
Oranje backpack is van Glenn ( meegenomen uit de gevangenis) en ergens in seizoen 3 'gekregen' van een (goh) backpacker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Poncho was oorspronkelijk inderdaad van Daryl.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1582m0x.jpg

Op naar seizoen 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
sjaool schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 00:55:
Poncho was oorspronkelijk inderdaad van Daryl.
[afbeelding]

Op naar seizoen 5.
nog 7+ maand ;( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ohja, nu weet ik het weer :D Mijn fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

Cyphax

Moderator LNX
NitroX infinity schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:05:
Ik vond het niet aanvoelen als een seizoensfinale. Meer een mid-season of zelfs dat niet.

Onbevredigend.
Ik had dat gevoel maar ik vond het niet onbevredigend maar een beetje een meevaller. Ik had niet zo sterk het gevoel van "damn nou moet ik heel lang wachten". Dus qua cliffhanger stelt het niet zo veel voor omdat we moeten speculeren over wat die groep nou wil. Kannibalen lijkt niet vergezocht, maargoed.

Ik had net voor het moment dat Rick de boel redde van die groep waar Daryl bij aangesloten was echt het gevoel dat de situatie volkomen hopeloos was. Hele gave scene vond ik dat! Al met al een sterke aflevering.
Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:33:
Zojuist de season finale gezien, voor mij hoeft deze serie niet meer.
Het verhaal wordt naar mijn idee veel te langdradig, volgens mij zitten niet veel mensen te wachten op een zoveelste 'Rick Grimes versus Eikel' aflevering. Laat staan een heel seizoen…

Ga achter een fucking geneesmiddel aan ofzo... :P
Dit is ook wel een beetje inherent aan een show die meer dan een paar seizoenen loopt. Op gegeven moment heb je eigenlijk alles wel zo'n beetje gezien. En wat je nog niet hebt gezien is al snel vergezocht. Ik hoop dat het TWD voorlopig bespaard blijft. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Ik vond het een bad-ass aflevering. 10 minuten naar die Rick kill was ik er nog van onder de indruk. Op naar het volgende seizoen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Ik vond hem ook goed. Cliffhanger hoeft niet altijd iets met een bang te zijn a-la "the red wedding". Dit is veel mooier, 7 maanden lang speculeren over hoe en wat.

Ik heb zin in het nieuwe seizoen!

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:12
Erulezz schreef op maandag 31 maart 2014 @ 20:57:
Ben benieuwd wat er op de BBQ lag... Gelukkig hebben ze het niet gegeten. :P
Toen ze daar kwamen zei die vrouw (Mary?) van achter haar BBQ toch ook iets als "You Will fit right in"? Benieuwd of ze daarmee haar BBQ bedoelde of de Terminus gemeenschap... Denk het eerste :9

Wordt een lange wacht tot seizoen 5, benieuwd hoe dit verder zal lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Robsta86 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:00:
[...]

Toen ze daar kwamen zei die vrouw (Mary?) van achter haar BBQ toch ook iets als "You Will fit right in"? Benieuwd of ze daarmee haar BBQ bedoelde of de Terminus gemeenschap... Denk het eerste :9
Maar wat ik me wel afvraag is of ze niet in eerste instantie echt interesse hadden om Rick en z'n groep op te nemen. Toen ze de wapens hadden neergelegd hadden ze de groep gelijk onder schot kunnen nemen en ze in die container kunnen stoppen. Maar dat deden ze helemaal niet. Ze gingen pas tot actie over toen Rick die kerel met dat horloge een pistool tegen z'n hoofd zette. Dus dat snap ik dan niet helemaal.
Aan de andere kant zitten Maggie, Glenn en de rest ook in die container en ik vraag me nog maar af of die ook zo'n akkefietje hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Het is gezonder voor het vlees om vrij rond te lopen. "Scharrelmensen".

Dan kan de maaltijd zich nog nuttig maken ook door bijv. de groente te verbouwen voor bij diezelfde maaltijd.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Cyphax schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:08:
[...]

Maar wat ik me wel afvraag is of ze niet in eerste instantie echt interesse hadden om Rick en z'n groep op te nemen. Toen ze de wapens hadden neergelegd hadden ze de groep gelijk onder schot kunnen nemen en ze in die container kunnen stoppen. Maar dat deden ze helemaal niet. Ze gingen pas tot actie over toen Rick die kerel met dat horloge een pistool tegen z'n hoofd zette. Dus dat snap ik dan niet helemaal.
Aan de andere kant zitten Maggie, Glenn en de rest ook in die container en ik vraag me nog maar af of die ook zo'n akkefietje hebben gehad.
Ik krijg het gevoel dat je linksom of rechtsom in die container terecht komt. Wapens neergelegd, één dag chillen en dan alsnog worden afgevoerd. Maar de kans is groot dat ook de groep van Glenn wel een akkefietje heeft gehad. Gast is ook iemand met een eigen wil + protectionistisch tov Maggie. En Abraham met z'n doel (Washington) - past waarschijnlijk ook niet. Of ze hebben iets in B-block gezien....

7 maanden speculeren is wel lang, maar die zomerstop is altijd lang en zo om. Tijd voor wat andere series :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

m4yall schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:23:
[...]

Ik krijg het gevoel dat je linksom of rechtsom in die container terecht komt. Wapens neergelegd, één dag chillen en dan alsnog worden afgevoerd. Maar de kans is groot dat ook de groep van Glenn wel een akkefietje heeft gehad. Gast is ook iemand met een eigen wil + protectionistisch tov Maggie. En Abraham met z'n doel (Washington) - past waarschijnlijk ook niet. Of ze hebben iets in B-block gezien....

7 maanden speculeren is wel lang, maar die zomerstop is altijd lang en zo om. Tijd voor wat andere series :)
Dat niet alleen, maar iemand die je deel uit laat maken van de community en zich veilig laat voelen zal later niet zo snel de wapens trekken dan iemand zoals Rick nu deed. AKA makkelijker gevangen te nemen e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 07:26

MsG

Forumzwerver

Ik vond dat ze wel makkelijk van die bikers met Daryl afkwamen. Ik had die encounter aanvankelijk pas bij Terminus verwacht en dat Terminus zelf iets goeds zou zijn, maar dat de verkeerde combinaties van mensen het weer zou verkloten.

Kannibalen moet haast wel, ben benieuwd.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

MsG schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:10:
Ik vond dat ze wel makkelijk van die bikers met Daryl afkwamen. Ik had die encounter aanvankelijk pas bij Terminus verwacht en dat Terminus zelf iets goeds zou zijn, maar dat de verkeerde combinaties van mensen het weer zou verkloten.

Kannibalen moet haast wel, ben benieuwd.
Eigenlijk is die scène heel anders, dan gaat Rick met Abraham en Carl op pad en worden ze aangevallen. In de comic komt het nog een stuk grimmiger over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Dreanor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:36:
[...]

Dat niet alleen, maar iemand die je deel uit laat maken van de community en zich veilig laat voelen zal later niet zo snel de wapens trekken dan iemand zoals Rick nu deed. AKA makkelijker gevangen te nemen e.d. ;)
Absoluut waar, en wellicht wilden ze dit ook toepassen, alleen Rick was oplettend genoeg om te zien dat iets mis was. Zou Rick die dingen niet hebben gezien (of de groepen elkaar niet hebben gekend) zou hij wellicht een lekker bordje (mensen)vlees hebben gegeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja precies, ze staan al klaar met de BBQ. Zullen ze wel gedrogeerd vlees op hebben liggen zodat ze makkelijk die container ingaan.
Kan niet anders dan dat het kannibalen zijn. Benieuwd hoe ze gaan ontsnappen en hoe het met Beth is.
Schoten ze nou ook heel makkelijk de gijzelaar neer op commando van Gareth ? Wel wreed als dat zo is. Denk dat ze een of andere code hebben daar, als je die breekt is het einde oefening. de gijzelaar zal die wel gebroken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:04
Vergeet niet de baby voeding, die even in beeld was, net voordat ze de wagon in stapte. Dit zou erop kunnen duiden dat Judith, Carol & Big guy al zijn gearriveerd.

Ze zouden natuurlijk ook zombies kunnen eten ;)

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Als je denkt dat 7 maanden wachten op een nieuwe aflevering kut is, moet je je voorstellen dat je 7 maanden met zijn 10'en (ongeveer) in een treinstel moet zitten.

Ik vind 5 min. met de NS al drama.. ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Afvalzak schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:31:
Als je denkt dat 7 maanden wachten op een nieuwe aflevering kut is, moet je je voorstellen dat je 7 maanden met zijn 10'en (ongeveer) in een treinstel moet zitten.
Hehehe, dat ze de deur dichtmaken en die acteurs gewoon 7 maanden laten zitten, ja. :D

Ik bedenk me net dat ze met dat voorzichtige het eigenlijk niet heel slim hebben aangepakt. Ze hebben wel heel verstandig die wapens begraven maar ze hadden beter Michonne buiten kunnen laten voor de zekerheid, terwijl zij poolshoogte namen. Dan hadden ze iemand aan de buitenkant gehad die het geweervuur wel gehoord had. Ik ben wel heel benieuwd hoe ze zich hieruit gaan redden in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 11:15
Nou... dit was niet de aflevering waarnaar ik had uitgekeken. Major cliffhanger? Niet echt... zinnen als: "they messed with the wrong people" vind ik een beetje van een laag niveau. Als ze me later vragen wie dat ooit in een film/serie heeft gezegd, ben ik eerder geneigd om aan te komen met onze vriend Arnold Schwarzenegger. Daarnaast was het niet echt doordacht wat ze allemaal deden. Je zou toch denken als je zo lang al onderweg bent en zoveel hebt meegemaakt dat je een zogenaamde 'safe haven' als Terminus niet zomaar binnenloopt. En met zomaar binnenlopen bedoel ik dus: die mensen die daar zijn NIET onder schot houden en hun gewoon vertrouwen op hun woord. Geen tactiek, niks. Ja, je goede gear achterlaten als het toch fout gaat. Maarja, daar heb je nu veel aan.

EDIT---
Hetzelfde geldt voor de grotere groep met Glenn en de rest. Dat was (in retrospect) ook een extreem domme actie. Alsof je het overleven zat bent, en je laatste hoop op gelijkgezinden en vriendelijke personen zo op de proef stelt, dan verdien je het ook gewoon om opgesloten & opgegeten te worden.

En dat heb ik 't nog niet eens gehad over die scene met die kerel die zich zomaar laat op eten door een groepje walkers... wat was dat tenenkrommend.
Gelukkig is er nog een groot pluspunt, en dat is dat het wachten op het volgende seizoen hierdoor draaglijker is geworden ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Winst op 01-04-2014 21:52 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

Spooksel

Spooksel!

Winst schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:39:
zinnen als: "they messed with the wrong people" vind ik een beetje van een laag niveau.
Maargoed... die zinnen komt wel ergens vandaan ;)
spoiler:
http://s19.postimg.org/u8n22f6mr/IMG_0540.jpg

Ps... obviously is die ontbrekende hand niet van toepassing in de serie :P (Was in de comic een cadeau'tje van zijn eerste run-in met de Governor).

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 01-04-2014 18:13 ]

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Hoezo huge spoiler uit de comics WTF THANKS!!! :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:35

Spooksel

Spooksel!

Hardly... want: niet van toepassing in serie. Maargoed, w/e...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dreanor schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:16:
Hoezo huge spoiler uit de comics WTF THANKS!!! :@
Het lijkt me heel sterk dat ze dat alsnog gaan doorvoeren in de serie. In de comics gebeurde het al een tijd terug in de tijdlijn, maar technisch gaat dat zo ontzettend veel gezeik en kosten opleveren dat ze daar echt ver uit de buurt zullen blijven.
Als je alleen al ziet wat een hoop werk er in het ontbrekende been van Herschell zat, ze zijn blij dat ze daar inmiddels vanaf zijn :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Spooksel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:19:
Ik snap dat je even stoer wilt doen dat je alles over de comics en dus meer weet dan ons TV-serie kijkers en diegene die net begonnen zijn aan de comics. |:(

Dit is serie topic, niet comic topic!

[ Voor 5% gewijzigd door Dreanor op 01-04-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Is z'n broer in de comics ook (een gedeelte van) z'n arm kwijt dan?
Anders hebben ze daar in de tv serie gewoon een andere invulling aan gegeven..
Zo'n kruisboog met 1 hand bedienen wordt ook wat lastig lijkt me.. ;)

@hierboven
Het wachten op het volgend seizoen wordt nog veel draaglijker als volgende week Game Of Thrones weer begint, strakke planning. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Spooksel schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:19:
Het is nog steeds een spoiler van de comics die sommige mensen hier los van de serie willen lezen. :/ Volgens dezelfde logica kan ik hier elke willekeurige andere serie ook gaan spoilen, want andere series zijn natuurlijk niet van toepassing op deze.

[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 01-04-2014 18:16 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die seizoensfinale was werkelijk de slechte seizoensfinale van de Walking Death, en in algemeen vond ik dit seizoen maar zo zo.

En ik had nog wel de hoop dat het beter werd toen die nieuwe karakters in het verhaal voor kwamen. En wtf wat een slecht einde, ik begon echt te twijfelen of er nog een aflevering zou zijn na deze, aangezien het wel een erg open einde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Open einde? Je weet al wat er gaat gebeuren: They messed with the wrong people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendy schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:21:
Open einde? Je weet al wat er gaat gebeuren: They messed with the wrong people!
Dat zegt me totaal niks ;) Maar natuurlijk wel voorspelbaar dat ze gaan ontsnappen en er daarbij wellicht weer doden vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks al die criticasters en mensen die zeuren over de comics, helpt het wel ontzettend als je ze gelezen hebt. Mooi seizoen, goede kleine hints die meesten niet oppikken, maar sommigen hierboven perfect aanstippen. Nu weer wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Winst schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:39:
Nou... dit was niet de aflevering waarnaar ik had uitgekeken. Major cliffhanger? Niet echt... zinnen als: "they messed with the wrong people" vind ik een beetje van een laag niveau. Als ze me later vragen wie dat ooit in een film/serie heeft gezegd, ben ik eerder geneigd om aan te komen met onze vriend Arnold Schwarzenegger. Daarnaast was het niet echt doordacht wat ze allemaal deden. Je zou toch denken als je zo lang al onderweg bent en zoveel hebt meegemaakt dat je een zogenaamde 'safe haven' als Terminus niet zomaar binnenloopt. En met zomaar binnenlopen bedoel ik dus: die mensen die daar zijn NIET onder schot houden en hun gewoon vertrouwen op hun woord. Geen tactiek, niks. Ja, je goede gear achterlaten als het toch fout gaat. Maarja, daar heb je nu veel aan.
Een redelijke cliché inderdaad. Maar wel een knipoog naar de comiclezers ( die zin dan ).. Voor de rest ben ik het niet met je eens.. Rick heeft in het begin van de aflevering ( lees: met Joe) laten zien dat hij alles doet om zijn groep veilig te houden. Cliché of niet, ik vond het er bij passen.
De schrijvers kunnen wel laten zien hoe Rick, Michonne en Carl uren voor Terminus hangen en niemand zien.. Maar dat is ook saai.. Ze hebben de boel bekeken, maar zagen geen bijzonderheden. Het zijn maar 42 minuten aan serie..
EDIT---
Hetzelfde geldt voor de grotere groep met Glenn en de rest. Dat was (in retrospect) ook een extreem domme actie. Alsof je het overleven zat bent, en je laatste hoop op gelijkgezinden en vriendelijke personen zo op de proef stelt, dan verdien je het ook gewoon om opgesloten & opgegeten te worden.
Tjah, hopeloos, uitgeput, lange reis.. Ik kan het me voorstellen, maar zou persoonlijk ook wat voorzichtiger er mee omgaan :)
En dat heb ik 't nog niet eens gehad over die scene met die kerel die zich zomaar laat op eten door een groepje walkers... wat was dat tenenkrommend.
Gelukkig is er nog een groot pluspunt, en dat is dat het wachten op het volgende seizoen is hierdoor draaglijker geworden ;)
True.. Maar wat kan paniek wel niet veroorzaken?

Ps: babymelk kan ook voor het vetmesten zijn.. Dwaalspoor? Of toch de baby?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:06:
Schoten ze nou ook heel makkelijk de gijzelaar neer op commando van Gareth ? Wel wreed als dat zo is. Denk dat ze een of andere code hebben daar, als je die breekt is het einde oefening. de gijzelaar zal die wel gebroken hebben.
Nee, volgens mij geeft Gareth het commando om Rick neer te schieten, die dat snapt en snel omdraait, waardoor die gijzelaar het schot opvangt.
Pagina: 1 ... 32 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.