[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Glen en zijn grietje zijn eigenlijk nog de enigste beetje interessante personages in mijn ogen.

Dat met die 2 meisjes vond ik weer echt over de top bullshit, want ja naar anderhalf jaar heb je nog steeds je nog geen idee wat zombies zijn en doen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

Scrtz schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:10:
Dat met die 2 meisjes vond ik weer echt over de top bullshit, want ja naar anderhalf jaar heb je nog steeds je nog geen idee wat zombies zijn en doen natuurlijk..
The point, you're not getting it.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Phydomir schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:13:
[...]

The point, you're not getting it.
Helemaal, maar eerst zijn ze dood normaal en ineens is er eentje totaal psycho buiten het feit dat ze de zombies al langer voerde. Het is gewoon zo ongelooflijk slap, er wordt amper wat opgebouwd, gewoon ineens in 1 aflevering wordt er iets bedacht en uitgevoerd lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:09
Scrtz schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:39:
[...]
Helemaal, maar eerst zijn ze dood normaal en ineens is er eentje totaal psycho buiten het feit dat ze de zombies al langer voerde. [...]
Wat niet geheel onrealistisch is hoor. Meeste mensen als ze gestoord worden proberen het te verbergen voor de rest. Op een gegeven moment kan het niet meer en schieten ze ineens compleet door. Niet heel raar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
[...]

Helemaal, maar eerst zijn ze dood normaal en ineens is er eentje totaal psycho buiten het feit dat ze de zombies al langer voerde. Het is gewoon zo ongelooflijk slap, er wordt amper wat opgebouwd, gewoon ineens in 1 aflevering wordt er iets bedacht en uitgevoerd lijkt het wel.
Again, the point, you're not getting it ( nice pun Phydomir)

Vanaf het begin van seizoen 4:
  • Ze geeft walkers namen. Dode dingen horen geen namen te krijgen. Psycho.
  • Ze voert ratten aan walkers. Dat hoort niet. Psycho.
  • Ze spijkert dode konijnen tegen de muur. Hoort ook niet. Psycho.
  • Door dode konijn is de rest misschien wel ziek van geworden (discutabel). Toch psycho.
  • Toch wel in vrij koele bloede twee mensen in het hoofd schieten. Okay, het moest, maar als 8-jarig meisje. Psycho.
  • Ze vermoordt drie kleine konijntjes, just for fun ( onderweg met Tyrese, Micah en Judith). Psycho.
  • Ze is bezig met Judith te laten stikken, mhao redelijk normaal. Of toch psycho? Ja, psycho.
  • Nu komen we bij de laatste aflevering. Tikkertje? Normaal! Tikkertje met walkers. Mhao, psycho.
  • Walker op het spoor voeren. Arme kerel moet ook eten? Toch? Nee, psycho.
  • At last, but not least: je zusje neersteken omdat ze elkaar toch begrijpen. Die laat ik je zelf invullen ;)..
Ja.. Niet echt opgebouwd zei je? Dan heb je de andere afleveringen of niet gezien, of niet opgelet..

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Doodnormaal? En 1 aflevering? Datzelfde meisje dat al in het begin van dit seizoen walkers aan het voeren was waardoor de hekken het op een gegeven moment zelfs begaven? Datzelfde meisje dat walkers namen gaf en toen al met ze aan het spelen was? Datzelfde meisje dat al in verschillende afleveringen liet merken dat ze niet helemaal bij d'r hoofd was? ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Naast dat heeft ze pas toen ze in de gevangenis woonde echt met walkers te maken gehad...( ander half maand ong)

In Woodburry waren de kinderen redelijk buitengesloten van loslopende (wilde) Walkers.

Denk dat zij het idee dat walkers willen spelen heeft opgebouwd in Woodbury, waar Walkers ook als entertainment werd gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Grappig detail: huisgenoot zit S04E02 te kijken. Dat is de aflevering met de uitbraak binnen de gevangenis. De vader van Micah en Lizzy wordt dan gebeten. Als Carol hem definitief doodt, zegt ze tegen Lizzy: 'Look at the flowers'

Sounds familiar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb de laatste aflevering ook weer gekeken, dus kan ik ook weer meebabbelen zonder de spoilers al gelezen te hebben. Ik vond het wel een enerverende aflevering, waarin een hoop losse eindjes bij elkaar kwamen.
Zeror schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:27:
[...]

Ik denk dat ik toch teveel op het goede zat te hopen. Dat ze iets meer inzag dat de walkers wel een gevaar voor haar zou zijn. I was sooo wrong. :P
Ik had hier ook enige hoop op, maar toen ze terugkwam in de volgende scene wist ik dat ze ook dood moest. Die zou anderen in de groep nog ombrengen in hun slaap. Compleet kierewiet! Harde, maar rechtvaardige beslissing.
Zeror schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:31:
[...]

En op de rest van het internet.... :/

* Zeror gaat nu ff geen zombies identificeren btw. :P
Op internet klagen mensen sowieso makkelijker. Het is namelijk kritiek geven zonder dat je het recht in iemands gezicht hoeft te zeggen.
Angeloonie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Ik had haar al neergeschoten toen ze in die tuin stond. Psychokind.

Denk je echt dat je die onder controle krijgt? Zombie-voedend, zus-vermoordend kind.. Denk je echt dat je die nog om je heen wilt hebben? Lekker slapen wordt dat. Ontsnapt ze op de een of andere manier, steekt ze iedereen neer ofzo. Nee dank je, kogel er door en klaar met dat kind, die was gewoon niet meer te fixen.
Het was de enige juiste beslissing. Een gevaar onder de levenden...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik denk dat de komende twee afleveringen...(zijn het er echt nog maar 2? :'( ) een aantal groepjes bij elkaar gaan komen, maar ik verwacht ook nog iets van een confrontatie met die groep waarin Daryl nu zit.

Overigens begon ik me ook wel enigzins af te vragen of Terminus wel in seizoen 4 bereikt kan worden, omdat Carol op gegeven moment tijdens hun wandeling over het spoor zegt tegen Tyrese dat ze al een tijdje geen bord aangaande zijn tegengekomen. Aangezien wij als kijker hen als eerste richting Terminus hebben zien gaan, vroeg ik me dit ineens af. De laatste afleveringen zullen wellicht ook een inkijk bieden in de chronologische volgorde van de afgelopen afleveringen. Mooi aan het seizoen was in ieder geval wel dat je weer wat achtergrondinformatie bent te weten gekomen van een aantal personen. Als je daaraan kan afleiden, wie dus het eind van het seizoen haalt, dan beginnen ik te vrezen voor Glenn en Maggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 20:10:
Er stond een pagina of twee terug een psot van iemand die zich ergerde aan mensen die zélf niet bijdehand genoeg zijn om op te letten en daardoor allerhande details te missen die voor het verhaal en de karakterontwikkeling nogal cruciaal zijn en dan te mekkeren dat het allemaal te simplistisch is.

Ik wil even kwijt, dat je hier een mooi voorbeeld post, waarvoor hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:09

Polycom

Poes van goud

Ik vind The Walking Dead erg vermakkelijk om naar te kijken maar karakterontwikkeling komt imho nogal slecht/geforceerd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 11:15
PuDy schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 13:01:
Ik vind The Walking Dead erg vermakkelijk om naar te kijken maar karakterontwikkeling komt imho nogal slecht/geforceerd over.
Geef eens een voorbeeld, dan kunnen we met z'n allen begrijpen wat er slecht aan is.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ileuqa.jpg

:X :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ach... ze krijgt je kinderen in ieder geval lief stil O-)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:22

Vrijdag

De Zwarte

Spike_wolf schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 16:00:
Ach... ze krijgt je kinderen in ieder geval lief permanent stil :X
TIFTFY :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Ik zag de Ask me Anything van Robert Kirkman hier nog niet voorbij komen. Dus bij deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Fruitschaal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:50:

ps:
De auto waar Beth mee wordt ontvoerd heeft een kruis achterop de auto..
Voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VuN4w6u.jpg

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Had wel een beetje weg van Of Mice and Man deze aflevering.

And I get to tend the rabbits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
En misschien nogwel erger: één achterlicht is kapot.

Maar goed, is dit een kruis in de zin van de kerk of toch meer zo'n redneck kruis..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat zie je toch zo? Die komen uit Zwitserland. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Voor degenen die in de comic vs TV serie statistieken geïnteresseerd zijn:
Deze aflevering was er weer een waarin een key moment in de TV serie samenkwam met een key moment in de comics. Onderstaand enkele comic vs serie spoilers/vergelijkingen

spoiler:
Comic61:
Op weg naar Washington DC steekt Billy zijn broertje dood omdat hij ervan overtuigd is dat "mensen altijd terugkeren, ook als ze dood zijn". Carl schiet hem daarna dood (wanneer iedereen slaapt), omdat hij weet dat het gedaan moet worden (Billy is een gevaar voor de groep) en niemand anders dat zou kunnen doen. Carl draagt dit geheim nog een lange tijd als een zware last met zich mee.

S04E14:
Op weg naar de Terminus steekt Lizzie haar zusje dood omdat ze ervan overtuigd is dat "mensen altijd terugkeren, ook als ze dood zijn". Carol schiet haar daarna dood, omdat zij weet dat het gedaan moet worden (Lizzie is een gevaar voor de groep) en Tyreese het niet zou kunnen.

Voor degenen die zich afvragen of Tyreese en Carol het nog lang gaat volhouden:
spoiler:
De schrijvers lijken andere plannen met Tyreese en Carol te hebben dan in de comics. In de Comics wordt Tyreese (i.p.v. Hershel) onthoofd door de Governor en is Carol een enorm labiele vrouw die wanhopig op zoek is naar aandacht en liefde. Nadat ze door Rick (en Lori!) is afgewezen, laat ze zich bijten door een gevangen genomen "test-Walker", omdat "die haar tenminste wél graag willen hebben". Exit Carol...

In de serie is ze inmiddels een spijkerharde dame geworden, die doet wat ze moet doen om te kunnen overleven en de groep te beschermen. Ook als dat betekent dat ze een kind (haar beschermelinge notabene) moet doodschieten, om Tyreese en Judith overlevingskansen te bieden. Zij kon immers ook kiezen voor het beschermen van Lizzie door samen met haar en apart van Tyreese en Judith weg te gaan. Ze wist echter dat zonder haar hulp de overlevingskansen van Tyreese en Judith enorm zouden dalen. Dus moest ze de harde beslissing nemen tussen het leven van Tyreese en Judith enerzijds en het leven van de psychopatische Lizzie anderzijds...

edit:
In de topic alert staat "Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.". Dat houdt volgens mij in dat zaken die zowel in de TV serie als in de comics zijn gepasseerd zonder spoilertags gemeld kunnen worden. Ik gebruik nu spoilertags voor degene die de comics nog wil lezen en niet wil weten hoe die zich tot nu verhouden met de TV serie. Mochten die mensen er niet zijn, dan hoor ik dat graag, want dan anders haal ik voortaan die tags weg.

Let op: daarmee bedoel ik dus niet het noemen van toekomstige zaken uit de comics die nog op TV zouden kunnen gaan verschijnen. Dat soort zaken moeten gewoon onder spoiler tags gezet worden. Ik meld het om misverstanden te voorkomen.

[ Voor 17% gewijzigd door The_Sukkel op 21-03-2014 11:01 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Zijn Andrea en Carol niet soort van geswitched in de serie ten opzichte van de comics?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

L1nt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:27:
Zijn Andrea en Carol niet soort van geswitched in de serie ten opzichte van de comics?
Dat is een interessante vraag...

spoiler:
In de 2e helft van de comics (we zijn nu ongeveer op de helft) is Andrea de steun en toeverlaat van Rick, niet alleen zijn "love interest", maar ook een essentiële scherpschutter die Rick en de groep meerdere keren op kritieke momenten weet te redden.

Omdat Andrea er niet meer is lijken meerdere kandidaten die rol op zich te kunnen nemen:

1) Carol: weet inmiddels hoe te overleven, maar ik heb zo het gevoel dat
spoiler:
Ik zie haar niet zo snel een relatie met Rick opbouwen en gezien het boven beschreven einde van Carol in de comics, en het feit dat haar storyline nu in feite een net einde kent (het mysterie is opgelost), zou het kunnen dat de schrijvers het misschien tijd vinden worden om haar als het volgende slachtoffer op te voeren... of juist niet natuurlijk! ;)

2) Beth: heeft de looks en wordt langzamerhand ook steeds kundiger in het overleven en hanteren van wapens. Het zou kunnen dat Daryl en Beth de gecombineerde rol zouden kunnen overnemen.
spoiler:
Beth lijkt me iets te jong voor Rick en ze lijkt naar Daryl toe te trekken. Echter: dat zou kunnen betekenen dat de "love interest" zich verplaatst naar Daryl en Beth en dat Daryl nog lange lange tijd op zal trekken als de scherpschutter (met boog dan) die de groep talloze keren nog zal redden.

3) Tara: ze heeft de looks en de skills (opleiding tot politie agente).
spoiler:
Ze lijkt een soort afgeleide te zijn van de Lily in de comics en novels. In de TV serie is ze de zus van Lily. Op TV is Lily al dood, maar in de comics/novels is Lily een army officer die de nieuwe leider wordt van de Woodbury overlevenden. Lily is ook degene die de governor doodt... Tara zou kunnen groeien naar een rol naast Rick, zowel als lover interest (al leek ze meer into de damesliefde) en scherpschutster. Ze is in ieder geval aangenaam genoeg om nog vele afleveringen naar te kijken... ;)

[ Voor 77% gewijzigd door The_Sukkel op 21-03-2014 11:02 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
The_Sukkel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:04:
Voor degenen die in de comic vs TV serie statistieken geïnteresseerd zijn:
Deze aflevering was er weer een waarin een key moment in de TV serie samenkwam met een key moment in de comics. Onderstaand enkele comic vs serie spoilers/vergelijkingen
Goeie vergelijkingen! Ik denk er exact hetzelfde over.
L1nt schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:27:
En dit gevoel begint mij ook een beetje te bekruipen. Al denk ik dat ze er gewoon voor kiezen om een andere verhaallijn met Carol te volgen. Wellicht los gebaseerd op die van Andrea uit de comic.

spoiler: Comic vs Serie
Al denk ik niet dat Carol een relatie gaat krijgen met Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bedoelde ook niet zozeer een 1 op 1 switch maar beetje losjes.

Andrea is in de comic is sterker dan de Andrea die we in de serie zagen.
Carol is in de comic zwak en op tv juist keihard.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
The_Sukkel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:28:
...
Omdat Andrea er niet meer is lijken meerdere kandidaten die rol op zich te kunnen nemen:
...
Wat dacht je van Michonne?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:57
Priceless @ 1m:48

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Michonne speelt de rol van Michonne ;)

Maar je hebt gelijk:
spoiler:
In de zin van dat Michonne net als Andrea nog steeds beiden leven in de comics en beiden een aparte rol spelen, maar dat Michonne wel eens de "love interest" van Rick zou kunnen worden... als je ziet hoe goed ze nu met Carl en Rick om kan gaan, dan zou daar wel eens meer uit kunnen komen rollen... De scherpschutter rol zou dan ingenomen kunnen worden door Daryl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Fox NL mocht een aantal vragen stellen aan Danai Gurira (Michonne).

Sharon den Uijl vroeg of Danai veel training met de Catana nodig had:
[YouTube: http://youtu.be/DFuxzAWMB64]

Rianne van Haaften vroeg zich af hoe het was om paard te rijden op de set, en of de paarden niet bang werden van de zombies:
[YouTube: http://youtu.be/fDEqJq3ha5c]

Christian van Looy vroeg zich af of Danai de strips had gelezen, en wat ze er van vond:
[YouTube: http://youtu.be/9a6at0zgrNo]

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 21-03-2014 12:02 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

The_Sukkel schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 11:43:
[...]

Michonne speelt de rol van Michonne ;)

Maar je hebt gelijk:
spoiler:
In de zin van dat Michonne net als Andrea nog steeds beiden leven in de comics en beiden een aparte rol spelen, maar dat Michonne wel eens de "love interest" van Rick zou kunnen worden... als je ziet hoe goed ze nu met Carl en Rick om kan gaan, dan zou daar wel eens meer uit kunnen komen rollen... De scherpschutter rol zou dan ingenomen kunnen worden door Daryl...
spoiler:
Ik vind eigenlijk dat er meer sexuele spanningen is tussen Michone en Daryl dan tussen Michone en Rick. Rick heeft eigenlijk met niemand sexuele spanningen.
Misschien dat er nog iemand bij komt maar vooralsnog lijkt het erop dat Rick veroordeeld is tot de handkar in de TV Serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 15:26
Net de laatste aflevering gezien. Achteraf wel een goede aflevering, maar halverwege werd ik een beetje moe van die kinderen. Jammer dat er niet gewoon een normaal kind in de serie zit :+ (een psycho, een softie en een betweter). Dat Mica vermoord zou worden en uiteindelijk ook Lizzie had ik niet verwacht. Ik dacht wel dat Carol Lizzie gelijk om zou leggen toen ze terug kwam, maar toen dat niet gebeurde kreeg ik al de indruk dat ze die 'therapie' nog echt zouden gaan toepassen ook. Nu kunnen ze weer mooi terug naar de realiteit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Snippo schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:41:
Nu kunnen ze weer mooi terug naar de realiteit :).
Yup, terug naar de realiteit zombie-apocalypse _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 13-09 15:26
Twhomp schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:54:
[...]

Yup, terug naar de realiteit zombie-apocalypse _O-
De realiteit in de serie dan ;) . Dus geen zombie tikkertje of 'alles komt goed' gedachtes meer. Tijd om weer gewoon te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Oh ik snapte je wel en je hebt ook wel een punt, maar ik vond het zo'n mooie zin aan het einde van je post :)

Ik vond die tikkertje-spelen scene aan het begin goed gedaan: na de flashback van Bob de aflevering er voor, dacht ik eerst heel even dat het ook een flashback was. Ketel op het vuur (hey, vuur, is dit een flashback?) en uit het raam een spelend kind (hey, een flashback?), joy. Ohnee, niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb net S04E14 gezien, dat Lizzie haar zus zou ombrengen zag ik totaal niet aankomen. Ja ze was wat psycho, maar ze hebben het in deze episode toch ver geduwd. En dat Carol ervoor kiest om Lizzie achteraf te killen ... begrijpelijk, maar vrij heftig :/
Caelorum schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:34:
[...]

Er is wel een verschil tussen een walker 'dood'maken en een levend kind executeren. Dat laatste gaat denk ik veel te ver voor een kanaal als AMC. Ik denk dat ze zelfs bij HBO wel eventjes achter hun oren krabben en nadenken of het echt nut heeft voordat ze zoiets er in doen.
Precies, en er zijn 1000 andere manieren om een exit voor Lizzie te bedenken.
Fruitschaal schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:12:
Volgende week zien we vrijwel alle groepen weer. Zouden ze dan echt weer bij elkaar komen?
Ik verwacht dat alle groepen weer samenkomen. Bijna alle niet-hoofdpersonages (inclusief alle bijrollen uit de gevangenis) zijn inmiddels dood, ideaal moment om de main characters weer bij elkaar te brengen.
Fruitschaal schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:12:
In die tunnel staat natuurlijk iets te gebeuren, walkertrap?
Sowieso moet je flink wat ballen hebben om die tunnel in te gaan, wetende dat het vol met walkers kan zitten.
Donstil schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:18:
[...]

Ik denk dat dit juist express is, om te laten zien dat ze allemaal heel dicht bij elkaar zijn zonder het van elkaar te weten.
+1
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:33:
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet gelijk de link legde tussen de brand en de brandstichting van Beth en Daryl.
Mijn eerste gedachte ging naar iemand die walkers aan het verbranden was; ik verwachtte ook dat die persoon in dat huis woonde. Wat later viel het kwartje.
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:33:
Toen ik het hier las was het wel een DUH moment.
Mja, dat heb je gewoon wanneer je steeds een week op een nieuwe episode moet wachten. Als je het hele seizoen in één ruk zou uitkijken onthou je dat soort kleine details beter.
Zeror schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:22:
Verwacht dat Glenn het loodje gaat leggen. Eugene is als nerd veel interessanter nu. Plus het geeft wel weer extra drama bij Maggie. Eerst pa dood, daarna vriendje dood. Past wel bij de serie.
IMO Glenn voegt sowieso weinig toe aan de serie. Ook altijd drama met die kerel.
Bootje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:55:
Die kinderen zat ik me niet aan te ergeren hoor. Ik vond het wel 'realistisch' dat er juist ook van die (op het oog) onschuldige kindjes in zaten. Mooi dan ook om te zien hoe verknipt die kunnen raken (net als de jongens in de comic).
Eens.
Fruitschaal schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 21:42:
[...]
  • Ze geeft walkers namen. Dode dingen horen geen namen te krijgen. Psycho.
  • Ze voert ratten aan walkers. Dat hoort niet. Psycho.
  • Ze spijkert dode konijnen tegen de muur. Hoort ook niet. Psycho.
  • Door dode konijn is de rest misschien wel ziek van geworden (discutabel). Toch psycho.
  • Toch wel in vrij koele bloede twee mensen in het hoofd schieten. Okay, het moest, maar als 8-jarig meisje. Psycho.
  • Ze vermoordt drie kleine konijntjes, just for fun ( onderweg met Tyrese, Micah en Judith). Psycho.
  • Ze is bezig met Judith te laten stikken, mhao redelijk normaal. Of toch psycho? Ja, psycho.
  • Nu komen we bij de laatste aflevering. Tikkertje? Normaal! Tikkertje met walkers. Mhao, psycho.
  • Walker op het spoor voeren. Arme kerel moet ook eten? Toch? Nee, psycho.
  • At last, but not least: je zusje neersteken omdat ze elkaar toch begrijpen. Die laat ik je zelf invullen ;)..
Mooi opgesomd.

Dat Lizzie niet helemaal spoorde had ik al langer dan vandaag door, maar ik had niet verwacht dat ze zou omkomen (en zeker niet op deze manier! ;)).

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
En toen waren ze (gedeeltelijk) in Terminus.
Beetje vreemd dat ze het hek zo makkelijk open kregen, en dat er maar 1 iemand was.
Zou mij niets verbazen dat bij de volgende aflevering er ineens heel veel mensen rondlopen...

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:39
Ik verwacht kannibalen of een cult of ander soort gestoorde groep mensen.

Of misschien is die vrouw een gestoorde sociopathische serie-moordenaar en gaat de groep één voor één uitgedund worden.

Ligt eigenlijk wel in de lijn van verwachtingen. Elke keer als het goed lijkt te gaan, breekt de pleuris los :D

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"I will make you a roast" ofzo zei ze toch? En ze stond daar iets te grillen. Het zou wel echt jankend cliche zijn als ze in haar eentje al haar bezoekers opvreet en in de tussentijd als een soort psychopaat dwangmatisch in haar eentje al die bloemen zo netjes houdt e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Too good to be true lijkt mij... Die vrouw ( Mary) zei : i'll go make you a plate. Of iets in die trant..

Ik vind Terminus vreemd... Poorten staan wagenwijd open. Geen bewaking.. Ik vind het creepy.. Geen leven op straat. Alleen die grillende vrouw... Hmmm

spoiler:
kannibalen?

[ Voor 41% gewijzigd door Fruitschaal op 24-03-2014 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Dat denk ik haast ook. Too good to be true ;)

Nou hopen dat die Mexicaan het loodje legt (zal wel niet), heeft Rick ook weer een keer een mazzeltje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Twhomp schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:13:
Dat denk ik haast ook. Too good to be true ;)

Nou hopen dat die Mexicaan het loodje legt (zal wel niet), heeft Rick ook weer een keer een mazzeltje ;)
Mexicano van de grill :P

Alleen de naam al vind ik verdacht. "Terminus" :{ Nu weet ik ook wel dat het eindstation betekend maar het heeft toch een wat meer macaber toontje in deze setting.

Zou de vrouw misschien de moeder zijn van Lucille? :P :+

In de comic
spoiler:
komen ze ook kannibalen tegen maar ik weet niet precies wanneer dat plaatsvindt in deze tijdslijn, if at all

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
Wat nu echt de climax is van dit seizoen is me nog altijd niet duidelijk, veel meer dan de borden volgen hebben ze tot nu toe nog niet echt gedaan eigenlijk.
Maar ik laat me verassen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Tering wat een kut aflevering weer:

Na 4 seizoenen laten ze zich nog steeds door zombies (walkers....nicca please) besluipen van achter ondanks het UUGHGHHG KRRGGG SSMMHH UUHHGGHH kwijl kwijl geluid.

De topsneldheid van de zombies ligt op 2.5 km/u ofzo, toch lukt het onze helden niet om ze eruit te rennen.

In seizoen 1 ruiken ze mensen, smeren ze zich in met zombiebloed en wandelen zo tussen de zombies door, helaas zijn ze deze wijsheid vergeten.

Michonne heeft 2 zombies als huisdieren, sla een kaak af en de armen en ze doen niks meer, mak als een lammetje. Terwijl wanneer je ze aan flarden schiet maar de hersenen niet raakt ze maar 1 drijfveer hebben; mensen aanvallen.

Niemand staat stil bij het woord Terminus. Klinkt niet als een veilige haven.

Er gaan nu af en toe mensen dood die geen zombie worden, hoe dan? Iedereen werd toch zombie na de dood?

Hebben we te maken met retards? Hoe moeilijk is het om de voordeur te openen en een bank of een kast in de weg te zetten zodat je via de achterdeur kunt vluchten (elke keer weer laten ze zich overlopen in een huis....kansloos).

GTST storyline, hou er mee op alsjeblieft.
Die Maggie Glenn shit...hou op ik kan er niet meer tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

T0ny schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:01:
Wat nu echt de climax is van dit seizoen is me nog altijd niet duidelijk, veel meer dan de borden volgen hebben ze tot nu toe nog niet echt gedaan eigenlijk.
Maar ik laat me verassen :-)
Hebben Carol en Tyrese jou gezien dan? :o :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Het is voorspelbaar dat er hier iets mis is;
Hek staat open, er is maar 1 vrouw aanwezig die totaal niet verbaasd reageert als ze zich omdraait en een groep ziet staan.

Volgens mij zeiden die lui op het eind daar ook nog iets over, maar dat kreeg ik niet helemaal mee.
Zal volgende aflevering wel een huge plot twist voor degenen die al bij Terminus zijn worden, met grote gevolgen, en dan komt de rest daar net aan of iets dergelijks die dan eenzelfde lot te verwachten staat.
Een 'terminus' is het in ieder geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
PuDy schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:04:
blabla..

Er gaan nu af en toe mensen dood die geen zombie worden, hoe dan? Iedereen werd toch zombie na de dood?

bla
Wie dan?

Oh ja, niemand vraagt je om te kijken hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
dutchgio schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:16:
Hek staat open, er is maar 1 vrouw aanwezig die totaal niet verbaasd reageert als ze zich omdraait en een groep ziet staan.
[...]
hebben jullie de borden op de hekken niet gelezen? Ik verwacht dat ze gewoon onder schot worden gehouden vanuit de gebouwen. Die vrouw is alleen het welkomstcomité

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

In vergelijking met vorige week natuurlijk een stuk mindere aflevering. Voor de opbouw misschien wel beter geweest als E14 en E15 omgedraaid waren.

Volgende week lijkt wel weer spannend te worden.

Dat Terminus niet helemaal klopt is ook wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Caelorum schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:09:
[...]

hebben jullie de borden op de hekken niet gelezen? Ik verwacht dat ze gewoon onder schot worden gehouden vanuit de gebouwen. Die vrouw is alleen het welkomstcomité
Ja zoiets inderdaad. Wel irriteerde ik me dood dat ze wel weer rare dingen deden. Terminus inlopen (dat wel érg open was) en dan vervolgens niet even de hekken weer achter je dichtdoen, etc. Come on...
Zal volgende week wel een shootout worden tussen de hunter-groep en de rest als ze Rick tegenkomen. Daryl zal dan wel e.e.a. te doen hebben. Ben benieuwd wie er dan dood gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb ik nou goed begrepen dat de groep waar Daryl bij zit dezelfde groep is die in het huis van Rick/Carl/Michonne was en waar hij die dude in the badkamer gewurgt heeft? De leider van de groep van Daryl gaf ook zoeits aan geloof ik (uiteraard weten ze alleen niet dat dit Rick is, maar daar komen ze snel genoeg achter aangezien er 1 van die mannen Rick gezien heeft)

En ja, dat zal dus wel tot een shootout gaan komen in de komende aflevering of begin S05 ...

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja, dat was vrij duidelijk. Is ook al uitgebreid besproken in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

KillerAce_NL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:35:
Ja, dat was vrij duidelijk. Is ook al uitgebreid besproken in dit topic.
Wellll excuuuuuuuuuuuuuse me for living :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Allemaal psychopaten daar in Terminus... ik verwacht minstens twee dooie na volgende week ;-)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Notna schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:45:
[...]
Wellll excuuuuuuuuuuuuuse me for living :+
Nouja, in de aflevering beschrijft hij ook precies de situatie van Rick inclusief dat er iemand zich verborgen hield en een walker heeft vrijgelaten. Daarnaast ook dat die ene dude Rick heeft gezien en zijn gezicht zou herkennen. Dat wordt dus wel een explosief bijeenkomen. Aan de andere kant denk ik dat die oude dude het niet zoveel zou kunnen schelen en wellicht zelfs wel zou kunnen waarderen. Het is meer de rest van die groep....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Zou het mensenvlees (Beth? :o) zijn geweest op de BBQ? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PuDy schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:04:
Na 4 seizoenen laten ze zich nog steeds door zombies (walkers....nicca please) besluipen van achter ondanks het UUGHGHHG KRRGGG SSMMHH UUHHGGHH kwijl kwijl geluid.
Niet als ze in gesprek zijn. Het is compleet onmenselijk om continu op je hoede te zijn.
De topsneldheid van de zombies ligt op 2.5 km/u ofzo, toch lukt het onze helden niet om ze eruit te rennen.
Niet met een lamme poot.
In seizoen 1 ruiken ze mensen, smeren ze zich in met zombiebloed en wandelen zo tussen de zombies door, helaas zijn ze deze wijsheid vergeten.
Zou een verdomd saaie serie worden.
Michonne heeft 2 zombies als huisdieren, sla een kaak af en de armen en ze doen niks meer, mak als een lammetje. Terwijl wanneer je ze aan flarden schiet maar de hersenen niet raakt ze maar 1 drijfveer hebben; mensen aanvallen.
Niemand staat stil bij het woord Terminus. Klinkt niet als een veilige haven.
Nou...
ter·mi·nus [tur-muh-nuhs]
noun, plural ter·mi·ni [tur-muh-nahy] ter·mi·nus·es.
1. the end or extremity of anything.
2. either end of a railroad line.
3. British . the station or the town at the end of a railway or bus route.
4. the point toward which anything tends; goal or end.
5. a boundary or limit.
Nou klinkt het misschien vreemd, maar ze volgen de hele tijd het spoor om bij Terminus uit te komen. Zouden ze heel misschien de tweede definitie aanhouden? 8)7
Niet als ze in hun hoofd geraakt worden.
Hebben we te maken met retards? Hoe moeilijk is het om de voordeur te openen en een bank of een kast in de weg te zetten zodat je via de achterdeur kunt vluchten (elke keer weer laten ze zich overlopen in een huis....kansloos).
Waar precies gebeurde dat in deze aflevering? En je eigen vluchtroutes beperken door een bank ervoor te zetten zou pas retarded zijn.
GTST storyline, hou er mee op alsjeblieft.
Die Maggie Glenn shit...hou op ik kan er niet meer tegen.
Wat gek, drama in een dramaserie.
Tering wat een kut aflevering weer:
Stop met kijken. Je doet het blijkbaar nergens voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

En vergeet niet: wij als niet Engels sprekende mensen vinden Terminus een enge naam. Voor Engelsen is Terminus "gewoon" hetzelfde als "Eindstation" of "Final Destination".

En ja, eindstation en final destination klinkt ook eng.

En Abraham zegt toch ook zelfs een keer dat ze naar de 'end of the line' gaan. Dus ze gebruiken Terminus inderdaad als trein-term.

Maar ja, als die community in kwestie zichzelf "Happy Super Fun Place" had genoemd i.p.v. Terminus, nam niemand ze serieus. En bij "The Survivor Grill" haalt niemand het in z'n hoofd op bezoek te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15

Cyphax

Moderator LNX
dutchgio schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:16:
Dit vond ik vooral heel interessant omdat het mysterieus is. In eerste instantie leek het alsof Terminus al gevallen is omdat het hek openstaat, maar lang geleden zou dat niet zijn geweest omdat het er nog allemaal best netjes bij lag. Maar er waren weer geen sporen van een zombie-inval. Het leek alleen volkomen verlaten. En dan die ene vrouw... het leek wel een droom eigenlijk. Heel bijzonder. Maar wel een van de meest interessante dingen die je kan doen, iets mysterieus introduceren. Het doet me een beetje denken aan de vroege seizoenen van Lost, als ze dat luik vinden. The hatch.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:40
aan de flash forward aan het eind van deze aflevering te zien, belooft terminus niks goeds. lijkt zich wel voornamelijk rondom rick aftespelen, we shall see, ben reuze benieuwd.

verder deze aflevering wel goed, had echter van daryll wel verwacht dat hij zou vragen waarom ze die gast afgemaakt hebben, dacht dat ze hem alleen maar een lesje gingen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Iemand afmaken is de ultieme vorm van een les leren: die vent zal nu nooit meer liegen ;)

En de flash forward leek mij dat Rick & Co
spoiler:
opgejaagd worden door Zombies of de nieuwe 'vrienden' van Daryll
. Ik vraag me af of we dit seizoen er al achter gaan komen wat het is met Terminus. Ik denk dat ze er naar gaan hinten + cliffhanger en dat de poep pas in het volgende seizoen de ventilator vol raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Die flashforwards kijkt niet iedereen omdat ze soms spoilers bevatten, dus ik zou ze hier niet zo bespreken.

Als Beth ontvoerd is door iemand van Terminus lijkt het me overigens wel duidelijk dat het geen frisse zaak is. Lijkt mij dat als het vriendelijk gegaan is dat ze Daryl wel even geroepen had.

[ Voor 47% gewijzigd door Afvalzak op 25-03-2014 12:39 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Afvalzak schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:36:
Die flashforwards kijkt niet iedereen omdat ze soms spoilers bevatten, dus ik zou ze hier niet zo bespreken.[...]
Afbeeldingslocatie: http://www.camaro5.com/forums/attachment.php?attachmentid=599370

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Is het zo erg? Ik maak me er niet druk om, maar weet wel dat er genoeg zijn die ze niet kijken?

:O

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Lijkt mij dat als het vriendelijk gegaan is dat ze Daryl wel even geroepen had.
En had ze haar tasje vast ook wel meegenomen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Twhomp schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:19:
Zou het mensenvlees (Beth? :o) zijn geweest op de BBQ? >:)
Zo ja. Krijgen ze straks de grand tour door Terminus en zien ze de kop van Beth ergens op gespietst staan. Zal een flinke shock zijn.
Die flashforwards kijkt niet iedereen omdat ze soms spoilers bevatten, dus ik zou ze hier niet zo bespreken.
Een flashforward is een aflevering die nog NIET is uitgezonden. Volgens de topic warning moet je discussies daarvan in de spoiler-tag zetten. ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Zeror op 25-03-2014 13:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Twhomp schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:33:
Iemand afmaken is de ultieme vorm van een les leren: die vent zal nu nooit meer liegen ;)

En de flash forward leek mij dat Rick & Co
spoiler:
opgejaagd worden door Zombies of de nieuwe 'vrienden' van Daryll
. Ik vraag me af of we dit seizoen er al achter gaan komen wat het is met Terminus. Ik denk dat ze er naar gaan hinten + cliffhanger en dat de poep pas in het volgende seizoen de ventilator vol raakt.
Er werd door de bedenker aangekondigd dat het een énorme cliffhanger werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zeror schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:27:
[...]
Een flashforward is een aflevering die nog NIET is uitgezonden. Volgens de topic warning moet je discussies daarvan in de spoiler-tag zetten. ;)
De flashforward is echter onderdeel van de aftiteling van de aflevering en wordt ook uitgezonden in de VS. De flashforward is niet een aflevering die nog niet is uitgezonden, maar een vooruitblik die vaak genoeg iedereen op het verkeerde spoor zet.
In het verleden hebben we in dit topic hier ook gewoon normaal over kunnen discussieren dus zie niet hoe het nu ineens niet meer zou mogen en in een spoiler-tag moet worden gezet.

[ Voor 8% gewijzigd door Caelorum op 25-03-2014 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Zeror schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:27:
[...]
Zo ja. Krijgen ze straks de grand tour door Terminus en zien ze de kop van Beth ergens op gespietst staan. Zal een flinke shock zijn.
Dat zouden ze niet durven :o Beth heeft een te mooi koppie daarvoor ;)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
Winst schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:55:
[...]

Dat zouden ze niet durven :o Beth heeft een te mooi koppie daarvoor ;)
Daaom roosteren ze het hoofd ook niet, die wordt tentoongesteld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Caelorum schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:52:
[...]

In het verleden hebben we in dit topic hier ook gewoon normaal over kunnen discussieren dus zie niet hoe het nu ineens niet meer zou mogen en in een spoiler-tag moet worden gezet.
In het verleden waren er ook mensen die dat vervelend vonden. Ik kijk die voorstukjes ook niet, dat zijn essentieel gewoon spoilers. Moet ik dan maar helemaal wegblijven uit het topic omdat élke aflevering een spoiler bevat voor de volgende?

De regel alles over uitgezonden afleveringen hier te kunnen plaatsen is lekker simpel omdat mensen alleen maar het topic hoeven te vermijden tot ze de aflevering hebben gezien. Door die previews buiten spoilertags te bespreken zeg je feitelijk tegen mensen dat als ze dat niet leuk vinden, ze volgende week maar terug moeten komen. Wat niet werkt, want dan zou je zomaar over de spoilers voorstukjes van de nieuwe aflevering aan het praten kunnen zijn...

IMO horen voorstukjes gewoon in spoilertags als je ze wil bespreken. Wel zo netjes voor die mensen die niet van spoilers houden. Het is ook niet alsof het veel moeite kost of alsof het nou zo ondenkbaar is dat mensen niet willen weten wat er komen gaat voordat het daadwerkelijk komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Ik kijk die voorstukjes ook nooit, bij geen enkele show eigenlijk. Mijn voorkeur gaat er ook naar uit om het te houden bij volledige aflevering uitgezonden == niet spoiler nodig maar voor previews graag wel (zoveel moeite is dat ook niet).
Anders kom ik in het topic gewoon niet meer terug, dat kan ook, maar dat zou jammer zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Cyphax op 25-03-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Twhomp schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:17:
[...]

En had ze haar tasje vast ook wel meegenomen 8)7
Het is een vrouw, ik moet regelmatig terugrijden want 'tasje vergeten :o " ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

In mijn episode files zit die flashforward er niet eens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zeror schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:22:
In mijn episode files zit die flashforward er niet eens in.
Heb ik ook idd, ik kijk alleen nog maar web-dl's van series waar deze voor beschikbaar zijn.
TWD heeft dat (in 1080p) dus dan ben je mooi van "afgelopen week in ......" Af en je ziet geen spoilers na de uitzending.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Wat zou dit schilderij te maken kunnen hebben met Terminus?
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2i9kqoo.jpg

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

NMe schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:42:
[...]

Niet als ze in gesprek zijn. Het is compleet onmenselijk om continu op je hoede te zijn.

[...]

Niet met een lamme poot.

[...]

[...]

[...]

Nou...

[...]

Nou klinkt het misschien vreemd, maar ze volgen de hele tijd het spoor om bij Terminus uit te komen. Zouden ze heel misschien de tweede definitie aanhouden? 8)7

[...]

Niet als ze in hun hoofd geraakt worden.

[...]

Waar precies gebeurde dat in deze aflevering? En je eigen vluchtroutes beperken door een bank ervoor te zetten zou pas retarded zijn.

[...]

Wat gek, drama in een dramaserie.

[...]

Stop met kijken. Je doet het blijkbaar nergens voor.
OK, kritiek hebben op een serie mag dus niet? En als antwoord geven, 'Wat gek een drama in een dramaserie' en stop met kijken, je doet het nergens voor.. OK.

Ik ben ontzettend blij dat jij onwijs kan genieten van The Walking Dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:08
KillerAce_NL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:23:
[...]
dan vervolgens niet even de hekken weer achter je dichtdoen,
De hekken stonden toch open? Althans, niet op slot in ieder geval. Even er tegenaan duwen was voldoende om de hekken open te laten gaan.

De enige twee zaken die mij echt irriteren zijn momenteel de compleet verpeste Eugene. Die acteur heeft de opdracht "je bent een autist" meegekregen en voert dit op een vreselijke manier uit. Daarnaast vind ik Abraham en zijn perfect geföhned haar ook behoorlijk miscast.

De groep van Daryl is een stuk boeiender dan ik in eerste instantie had gedacht. Was bang voor random badguys, maar dat lijkt niet helemaal het geval. De confrontatie met Rick zal niet zo gezellig worden vrees ik..
En bij "The Survivor Grill" haalt niemand het in z'n hoofd op bezoek te gaan.
:D

[ Voor 5% gewijzigd door cheiron op 25-03-2014 23:27 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
PuDy schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:13:
[...]
OK, kritiek hebben op een serie mag dus niet? En als antwoord geven, 'Wat gek een drama in een dramaserie' en stop met kijken, je doet het nergens voor.. OK.

Maar ergens heeft hij op zich wel een punt. Het blijft een dramaserie en dat heeft wat gevolgen. Ze kunnen bijv. niet alles goed doen, want je hebt domme acties nodig voor de spanning. Die spanning heb je dan weer nodig om aanleiding te geven tot conflicten tussen personages en dergelijke. Iemand die daar niet tegen kan zal elke aflevering weer van een koude kermis thuis komen.
Ik erger me er soms zelf ook groen en geel aan hoor, maar ik probeer er niet op te letten en het kijkplezier in de weg te laten zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

PuDy schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:13:
[...]

De helft van je kritieken sloeg nergens op (je rekent iemand met een lamme poot erop af dat ze niet kan rennen, je rekent de serie erop af dat er drama in zit terwijl het een dramaserie is, enz) en met de andere helft heb je wel een punt maar het fixen van die kritieken zou de serie heel saai maken (je insmeren met zombiebloed, hoofdpersonen die altijd 100% van de tijd 100% waakzaam zijn). Uiteindelijk betekent het dat letterlijk elk stukje kritiek dat je had in die post ofwel niet opgelost kán worden, ofwel niet opgelost móét worden. En dan is het blijkbaar niet de juiste serie voor jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik kijk de serie nog steeds en blijf het ook kijken, maar soms zijn de dingen te simpel en dementisch :P opgezet dat het jammer is dat ze daar niet inventiever zijn geweest.

Het hoeft niet altijd zo knullig. Dat voorbeeld van die lamme poot was juist een voorbeeld zoals het wel moet. Het is in het verleden alleen vaak genoeg geweest dat ze ineens niet meer konden rennen als de zombies eraan kwamen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
sjaool schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:59:
[afbeelding]
Dit is - of lijkt heel erg op - Mary van Terminus. Haar haren zitten in het zelfde model. Nice touch. Ze ziet er niet echt vrolijk uit op het schilderij. Ze lijkt zelfs een beetje bewerkt.. :)

Zouden voormalige bewoners van Terminus zich in het huis hebben verscholen en hun aandenken zijn vergeten?

[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 26-03-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 13:15
Van welke band is dat nummer wat je aan het eind kan horen als ze Terminus binnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

cheiron schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 23:24:
[...]
De enige twee zaken die mij echt irriteren zijn momenteel de compleet verpeste Eugene. Die acteur heeft de opdracht "je bent een autist" meegekregen en voert dit op een vreselijke manier uit. Daarnaast vind ik Abraham en zijn perfect geföhned haar ook behoorlijk miscast.
Als je kijkt naar de oorsprong (comics), dan zijn beide acteurs (zoals al eerder aangegeven hier) juist heel erg goed gecast. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Die Eugene komt mij echt over als zeer verslaafde RPG speler die denkt dat hij de oplossing heeft omdat hij dat in games is tegengekomen.. Best irritante gast, maar wel goed voor wat afwisselende small talk.

Het verhaal van de groep van Daryl hebben ze wel goed neergezet. Een groep met eigen regels die 'lekker' rondzwerven. Een doel hebben ze eigenlijk niet tot het op hun pad komt, zoals Rick.

Wat ook weer typisch was: iedere keer hoor je dat ammo schaars is, maar een groep van 15 zombies wordt met 100 kogels doorzeeft.

Op naar de season finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

spoiler: Over Eugene
speelt ie volgens de comics niet enorm blufpoker en weet van niks? Wel goede tactiek. Zoek een gedreven soldaat en overtuig hem dat jij de oplossing weet. Beschermt ie je met z'n leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

@ L1nt: ja. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:48

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1.0-9/1966772_900434063316086_1341281568_n.jpg

Weet niet of jullie de afbeelding kunnen bekijken. Walking Dead heeft deze op Facebook gezet.
Zou dus betekenen dat bij Terminus doden gaan vallen.... maar wie?

Ik gok op Maggie, gezien zij de foto van zichzelf heeft verbrand.
Zou het zelf wel jammer vinden, want ze is altijd wel prettig om naar te kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Floris-K schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:19:
[afbeelding]

Weet niet of jullie de afbeelding kunnen bekijken. Walking Dead heeft deze op Facebook gezet.
Zou dus betekenen dat bij Terminus doden gaan vallen.... maar wie?

Ik gok in Maggie, gezien zij de foto van zichzelf heeft verbrand.
Zou het zelf wel jammer vinden, want ze is altijd wel prettig om naar te kijken :9
Is ook mijn eerste gedachte ivm die foto. Ik ben benieuwd of ze een sterke cliffhanger kunnen maken, want de laatste afleveringen leenden zich niet voor spannende eindes. Nu de groep weer samen lijkt te komen, ligt alles open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
erwinalien schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:59:
Van welke band is dat nummer wat je aan het eind kan horen als ze Terminus binnen gaan?
Volgens mij is dit het nummer

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
m4yall schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:34:
Die Eugene komt mij echt over als zeer verslaafde RPG speler die denkt dat hij de oplossing heeft omdat hij dat in games is tegengekomen.. Best irritante gast, maar wel goed voor wat afwisselende small talk.
Ik vind 'm ook wat irritant maar hij komt wel intelligent over, als in: hij lijkt qua kennis wel het een en ander te kunnen bijdragen. Dat ie die brandstoftank lekschoot was wel weer gewoon oerdom. Mensen hebben veel teveel de neiging om te blijven staan met hun bek vol tanden als ze een zombie zien. Terwijl ze middenin de zombie-apocalypse zitten. Ergens is dat net zoiets als naar de Apenheul gaan, en dan schrikken als je een aap ziet. :+
Het verhaal van de groep van Daryl hebben ze wel goed neergezet. Een groep met eigen regels die 'lekker' rondzwerven. Een doel hebben ze eigenlijk niet tot het op hun pad komt, zoals Rick.
Ik hoop dan weer wel dat Daryl gauw de plaat poetst. Die groep spoort duidelijk voor geen meter. We hebben al 2 man zien doodgaan puur door toedoen van die groep zelf. Lekker slim ook. Dat kan gewoon nooit goed aflopen. Tegelijkertijd vind ik de groepsleider wel interessant, maar ik hoop dat het niet te voorspelbaar weggezet gaat worden en we weer een tweede governor krijgen. Daar zijn we net vanaf. :P
Wat ook weer typisch was: iedere keer hoor je dat ammo schaars is, maar een groep van 15 zombies wordt met 100 kogels doorzeeft.
Ik denk dat misschien in dit soort situaties de emotie van de kijker belangrijker wordt gevonden. Zo'n soort heroïsche redding is toch anders voor de kijker als het met heel veel kabaal gebeurt. Ik kon daardoor in eerste instantie ook niet zien wie het nou waren en dat is toch ook wel spannend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwinalien
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 13:15
sjaool schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:59:
[afbeelding]
Als Mary de vrouw is op het schilderij en ze verantwoordelijk is voor die lijken die Michonne vond
ziet het er niet zo best uit voor de groep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
erwinalien schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:46:
[...]

Als Mary de vrouw is op het schilderij en ze verantwoordelijk is voor die lijken die Michonne vond
ziet het er niet zo best uit voor de groep
Ik kreeg bij die lijken sterk het idee dat die samen zelfmoord hadden gepleegd maar kan er natuurlijk naast zitten :).

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Fruitschaal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 01:51:
[...]

Dit is - of lijkt heel erg op - Mary van Terminus. Haar haren zitten in het zelfde model. Nice touch. Ze ziet er niet echt vrolijk uit op het schilderij. Ze lijkt zelfs een beetje bewerkt.. :)

Zouden voormalige bewoners van Terminus zich in het huis hebben verscholen en hun aandenken zijn vergeten?
Ik vind het vergezocht en het lijkt er niet op.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Cyphax schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:37:
[...]

Ik vind 'm ook wat irritant maar hij komt wel intelligent over, als in: hij lijkt qua kennis wel het een en ander te kunnen bijdragen. Dat ie die brandstoftank lekschoot was wel weer gewoon oerdom. Mensen hebben veel teveel de neiging om te blijven staan met hun bek vol tanden als ze een zombie zien. Terwijl ze middenin de zombie-apocalypse zitten. Ergens is dat net zoiets als naar de Apenheul gaan, en dan schrikken als je een aap ziet. :+

[...]

Ik hoop dan weer wel dat Daryl gauw de plaat poetst. Die groep spoort duidelijk voor geen meter. We hebben al 2 man zien doodgaan puur door toedoen van die groep zelf. Lekker slim ook. Dat kan gewoon nooit goed aflopen. Tegelijkertijd vind ik de groepsleider wel interessant, maar ik hoop dat het niet te voorspelbaar weggezet gaat worden en we weer een tweede governor krijgen. Daar zijn we net vanaf. :P

[...]

Ik denk dat misschien in dit soort situaties de emotie van de kijker belangrijker wordt gevonden. Zo'n soort heroïsche redding is toch anders voor de kijker als het met heel veel kabaal gebeurt. Ik kon daardoor in eerste instantie ook niet zien wie het nou waren en dat is toch ook wel spannend. :)
Volgens mij is er maar 1 dode gevallen in die groep door hun eigen toedoen: die van de laatste aflevering. In de aflevering met rick is die ene die op de ground ging alleen maar K.O. gegaan (anders kon ie rick immers ook niet identificeren).

100 kogels voor 15 zombies: tja, óf snel schieten of beide mensen verliezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
KillerAce_NL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:25:
[...]
óf dichter bij gaan staan en meteen raak schieten in het hoofd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Cyphax schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:37:
[...]

Was dat lek schieten niet volledig expres? Ik krijg het idee dat hij helemaal niet naar Washington wilt. Elke keer dat de groep die kant op wilt gaan komt hij met een reden om een andere beslissing te kunnen nemen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
KillerAce_NL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:25:
[...]

Volgens mij is er maar 1 dode gevallen in die groep door hun eigen toedoen: die van de laatste aflevering. In de aflevering met rick is die ene die op de ground ging alleen maar K.O. gegaan (anders kon ie rick immers ook niet identificeren).
Oh, ik dacht dat die kerel ook echt dood was.
Maargoed, als ik zou zien hoe ze met iemand omgaan waarvan ze op dat moment denken "die mogen we eventjes niet", dan zou ik het Spaans benauwd krijgen en dan zou ik 'm smeren. ;)
Daar is ook wel weer wat voor te zeggen. Plus, Maggie laat zich op dat moment natuurlijk volkomen leiden door haar emoties op het moment dat ze Glenn ziet, als ze dat tenminste gezien had. Het was in elk geval fijn dat ze weer herenigd zijn en dat er wat minder splintergroepjes zijn nu. Alleen Rick en z'n groepje nog, en dan Daryl nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Caelorum schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:44:
[...]

óf dichter bij gaan staan en meteen raak schieten in het hoofd...
Ze moesten ten dele natuurlijk ook de aandacht van de walkers trekken omdat ze allemaal gefocust waren op Glenn. Als ze ze één voor één af zouden schieten was dat een groter risico omdat de focus van de voorste zombies dan bij Glenn zou kunnen blijven en hij gebeten zou kunnen worden.
Cyphax schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:50:
[...]

Alleen Rick en z'n groepje nog, en dan Daryl nog.
Psst, Beth. :P

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 26-03-2014 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 09:36
Zijn we Tyreese en Carol dan al vergeten? ;)
Pagina: 1 ... 31 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.