Ik snap je hele betoog niet. Wat bedoel je met ze weten niet goed wat ze er mee aan moeten? Dit is 'survival' en character development. En alsof ze zo op die brand aflopen... ze hebben 3 minderjarigen bij zich en zo'n brand brengt alleen maar risico met zich mee. Lekker slim als je onopgemerkt wil blijven om daar dan naar toe te gaan. Wat betreft die muizen: als ze het niet hadden vertelt en gewoon lekker hadden laten doorsukkelen, DAT zou pas raar zijn geweest. Het is een te belangrijk punt om NIET aan te kaarten. Alsof elke scene doorspekt moet zitten met hintjes en vage aanwijzingen.... over zoiets praat je.dutchgio schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:54:
Ze weten niet zo goed wat ze er mee aan moeten, want ondanks dat de serie nog erg populair is, neemt het niveau wel af.
Die brand vond ik ook maar apart, ook dat ze alleen maar naar die rook keken en niet verder op onderzoek uit gingen, maar inmiddels na wat reacties hier is bij mij ook het kwartje gevallen....
Net als het voeren van die muizen; prima dat je dat in 1 shot weergeeft, dan kun je zelf wel invullen dat dat kind dus ook in de gevangenis daar verantwoordelijk voor was. Maar nee dat moet weer in een nieuwe scene even gezegd worden. Dat hadden ze ee juist uit moeten laten; je wilt als kijker toch ook zelf wat zien en op basis daarvan je conclusies trekken, geen voorgegeten hap.
Ik snap niet dat mensen dit minder vinden dan de vorige seizoenen. Dit zwerven vind ik vele malen interessanter dan dat rondhangen in die gevangenis. Eindelijk komen ze een beetje terug bij het niveau van seizoen 1, goddank.
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:21:
Kom op zeg, we hebben 1 van de sterkste afleveringen ooit gehad en nog loopt men te klagen.
Winst = Papie = ZeroT0ne