[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 11:15
dutchgio schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:54:
Ze weten niet zo goed wat ze er mee aan moeten, want ondanks dat de serie nog erg populair is, neemt het niveau wel af.

Die brand vond ik ook maar apart, ook dat ze alleen maar naar die rook keken en niet verder op onderzoek uit gingen, maar inmiddels na wat reacties hier is bij mij ook het kwartje gevallen....
Net als het voeren van die muizen; prima dat je dat in 1 shot weergeeft, dan kun je zelf wel invullen dat dat kind dus ook in de gevangenis daar verantwoordelijk voor was. Maar nee dat moet weer in een nieuwe scene even gezegd worden. Dat hadden ze ee juist uit moeten laten; je wilt als kijker toch ook zelf wat zien en op basis daarvan je conclusies trekken, geen voorgegeten hap. :(
Ik snap je hele betoog niet. Wat bedoel je met ze weten niet goed wat ze er mee aan moeten? Dit is 'survival' en character development. En alsof ze zo op die brand aflopen... ze hebben 3 minderjarigen bij zich en zo'n brand brengt alleen maar risico met zich mee. Lekker slim als je onopgemerkt wil blijven om daar dan naar toe te gaan. Wat betreft die muizen: als ze het niet hadden vertelt en gewoon lekker hadden laten doorsukkelen, DAT zou pas raar zijn geweest. Het is een te belangrijk punt om NIET aan te kaarten. Alsof elke scene doorspekt moet zitten met hintjes en vage aanwijzingen.... over zoiets praat je.

Ik snap niet dat mensen dit minder vinden dan de vorige seizoenen. Dit zwerven vind ik vele malen interessanter dan dat rondhangen in die gevangenis. Eindelijk komen ze een beetje terug bij het niveau van seizoen 1, goddank.
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 08:21:
Kom op zeg, we hebben 1 van de sterkste afleveringen ooit gehad en nog loopt men te klagen.
_/-\o_

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Daarnaast was de brand toch nog tamelijk ver weg, dat viel toch ook wel te zien. Ik vind het absoluut geen melkkoe omdat er gefocusd wordt op een groepje characters.. Als je elke week 4/5 verschillende groepjes zou zien in 45 minuten, heeft een character geen kans om zich te ontwikkelen. Door de focus te leggen op 1 of 2 groepjes is dit meer mogelijk omdat je meer in hun verhaal zit.

Ik vond het een toffe aflevering!

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56

Zeror

Ik Henk 'm!

Toen Lizzy Mica gekilled had, had ik echt zoiets van WTF! :o Gek kind.
Jammer van Mica, maar geen medelijden dat Lizzy dood is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Zeror schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:13:
Toen Lizzy Mica gekilled had, had ik echt zoiets van WTF! :o Gek kind.
Jammer van Mica, maar geen medelijden dat Lizzy dood is.
Ik zag het toch wel een beetje aankomen nadat ze met hun vieren de half-baked-walker hadden neergeschoten. Toen ze daarna aan tafel zaten zei Lizzy: 'I finally know what to do'.. Dat in combinatie met tikkertje met die walker, verbaasde het me eigenlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Toch ben ik eigenlijk wel benieuwd wat Lizzy zag in de walkers. Ze had het er van dat ze ze kon verstaan ofzo.
Natuurlijk is ze gewoon helemaal verknipt maar toch.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:22:
Toch ben ik eigenlijk wel benieuwd wat Lizzy zag in de walkers. Ze had het er van dat ze ze kon verstaan ofzo.
Ik vermoed een of andere psychose/waanideeën/hallucinaties.. Of een combinatie hiervan. Het lijkt me niet dat de meeste kinderen in een zombie-apocalyps tikkertje gaan spelen met walkers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:22:
Je probeert toch niet iets te zoeken achter iets wat zo simpel is? Ze had waanideeën, punt. ;)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:26:
[...]

Ik zag het toch wel een beetje aankomen nadat ze met hun vieren de half-baked-walker hadden neergeschoten. Toen ze daarna aan tafel zaten zei Lizzy: 'I finally know what to do'.. Dat in combinatie met tikkertje met die walker, verbaasde het me eigenlijk niet :)
Ik denk dat ik toch teveel op het goede zat te hopen. Dat ze iets meer inzag dat de walkers wel een gevaar voor haar zou zijn. I was sooo wrong. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Winst schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:26:
[...]

Je probeert toch niet iets te zoeken achter iets wat zo simpel is? Ze had waanideeën, punt. ;)
Bedoelde het ook niet in de zin dat er misschien meer in zit en zij misschien wel de sleutel is tot communicatie met de walkers maar meer gewoon interesse in haar verknipte beeld er van.

Door haar ogen was dat tikkertje heel anders dan de werkelijkheid.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Wie wordt er eigenlijk in het voorstukje voor volgende week op zijn gezicht geslagen door Joe/ een van de banditos?

Is dat Daryl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
dutchgio schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 00:54:
Ze weten niet zo goed wat ze er mee aan moeten, want ondanks dat de serie nog erg populair is, neemt het niveau wel af.

Die brand vond ik ook maar apart, ook dat ze alleen maar naar die rook keken en niet verder op onderzoek uit gingen, maar inmiddels na wat reacties hier is bij mij ook het kwartje gevallen....
Net als het voeren van die muizen; prima dat je dat in 1 shot weergeeft, dan kun je zelf wel invullen dat dat kind dus ook in de gevangenis daar verantwoordelijk voor was. Maar nee dat moet weer in een nieuwe scene even gezegd worden. Dat hadden ze ee juist uit moeten laten; je wilt als kijker toch ook zelf wat zien en op basis daarvan je conclusies trekken, geen voorgegeten hap. :(
Ik snap persoonlijk ook niet waarom je dit soort kritiek op de serie uit. Je hebt zelf de uitleg op het forum nodig om te snappen dat de brand de distillerij is die Daryll en Beth hebben aangestoken, maar later klaag je weer dat niet allees moet worden voorgekauwd. Als je eerlijk gezegd zulke simpele verwijzingen al niet snapt (nofi), mag je niet klagen over dat ze alles proberen uit te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Precies.

Het is blijkbaar bon ton om deze serie af te moeten zeiken. Ik word daar een beetje moe van. Na elke aflevering regent het drie soorten replies: "ik snap het niet", "het is te simpel" en "saaaai".

Als je het te simpel of te saai vindt, stop met kijken. Problem solved.

Het lijkt wel alsof mensen deze serie puur blijven kijken zodat ze daarna kunnen zeiken in dit topic.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet gelijk de link legde tussen de brand en de brandstichting van Beth en Daryl. Toen ik het hier las was het wel een DUH moment.

Dacht zelf dat het misschien wel Terminus was omdat ik ook al verwachtte dat deze inmiddels al in as zou liggen.

Word er ook wel erg moe van dat er elke week weer door een aantal verteld moet worden hoe slecht, saai ongeloofwaardig de serie is.
Als ik elke week in het Playstation 4 topic kom vermelden dat het een kutconsole is krijg ik gelijk de mods op mn dak. Bij series mag je gewoon wel week in week uit zulk commentaar leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:48
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:33:
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet gelijk de link legde tussen de brand en de brandstichting van Beth en Daryl. Toen ik het hier las was het wel een DUH moment.[...]
Op zich weten we het natuurlijk nog niet zeker. Dat weet je ook pas op het moment dat ze er heen gaan en dat doen ze zeer begrijpelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:42:
[...]

Op zich weten we het natuurlijk nog niet zeker. Dat weet je ook pas op het moment dat ze er heen gaan en dat doen ze zeer begrijpelijk niet.
Misschien kan Zeror een van de zombies identificeren die afkwamen op Daryl en Beth toen zij het huis in de fik staken en een van de zwartgeblakerden in de laatste aflevering :P

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Winst schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:45:
[...]

Misschien kan Zeror een van de zombies identificeren die afkwamen op Daryl en Beth toen zij het huis in de fik staken en een van de zwartgeblakerden in de laatste aflevering :P
Lol, helaas hebben we in de aflevering waar brand gesticht werd, geen zombies op het vuur zien afkomen. Maar is natuurlijk van zelfsprekend dat dit de brand is die Beth en Daryl hebben veroorzaakt.. Het was geen klein brandje ( de moonshine brandt goed ).

Even mezelf quoten:
Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:32:
Wie wordt er eigenlijk in het voorstukje voor volgende week op zijn gezicht geslagen door Joe/ een van de banditos? Is dat Daryl?
Iemand? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

[...]

Succes daarmee :+

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2q1dx8g.png

Zo te zien zijn het dezelfde zombies: 2 armen, 2 benen, een hoofd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:29:
Na elke aflevering regent het drie soorten replies: "ik snap het niet", "het is te simpel" en "saaaai".
Waar ik me echt over verbaas is de hoeveelheid mensen die dat eerste en dat tweede in één reply weten te verwerken. Typisch gevalletje "bord, hoofd", toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

Cyphax

Moderator LNX
Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet gelijk de link legde tussen de brand en de brandstichting van Beth en Daryl. Toen ik het hier las was het wel een DUH moment.
Ik ook niet, tot ik jouw post las. :D
Da's mooi gedaan, dan. Dat die zombies er zo rokend vandaan komen zag er ook wel gaaf uit.

Ik vond het enerzijds een onwijs sterke aflevering, maar dat met die meisjes zit me tegelijkertijd niet helemaal lekker. De oudste was blijkbaar de weg dusdanig kwijt dat ze helemaal niet meer inzag dat de zombies geen intelligentie of persoonlijkheid hebben, maar dat ze dan haar zusje doodt gaat wel ver. Ik stond er ook van te kijken dat Carol het voor elkaar kreeg om haar vervolgens te doden. Ik weet niet of ik dat echt geloofwaardig vind. Niet in lijn met de rest van de aflevering.
Het meest jammere van dit alles is eigenlijk nog wel dat die meisjes wmb te interessant waren om te laten gaan, maar dat is wel voor 100% te danken aan deze aflevering. Ik vond ze allebei fantastisch qua acteerwerk, had ik niet verwacht. :P

En ik hoop nog steeds enerzijds dat die afleveringen die over de kleine minigroepjes gaan onderhand richting een reunie gaan, ondanks dat de afgelopen paar eps wmb de beste afleveringen sinds lange tijd waren. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Cyphax op 18-03-2014 13:25 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:50:
[...]
Lol, helaas hebben we in de aflevering waar brand gesticht werd, geen zombies op het vuur zien afkomen. Maar is natuurlijk van zelfsprekend dat dit de brand is die Beth en Daryl hebben veroorzaakt.. Het was geen klein brandje ( de moonshine brandt goed ).[...]
Ja, natuurlijk. Is het meest logische, maar het kan zoveel zijn. Zeker weten doen we het niet en zullen we waarschijnlijk ook nooit te weten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Tja in Engeland hebben 2 jochies van Lizzy's leeftijd een peuter meegenomen en vermoord. En dat is dan nog in een gewone wereld.

Als je al zo verknipt bent en dan nog de zombie apocalypse over je heen krijgt is het niet zo raar. Ze had er ook al geen moeite mee om in de gevangenis die 2 neer te schieten.

En Carol is sinds het overlijden van haar dochter snoeihard geworden. Met lief en aardig zijn red je het niet in de wereld waar ze nu in leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Twhomp schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:29:
Het lijkt wel alsof mensen deze serie puur blijven kijken zodat ze daarna kunnen zeiken in dit topic.
En op de rest van het internet.... :/

* Zeror gaat nu ff geen zombies identificeren btw. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Voor het eerst sinds lange tijd betrapte ik me erop dat ik de aflevering bijna met verveling zat te kijken.
Voor het verhaal zal het nodig zijn en character development is ook goed. Maar dit vond ik gewoon niks aan.
Misschien wel omdat er teveel aandacht aan de meisjes werd besteed en die 2 hebben me nooit echt gelegen. Vond ze maar vervelend.

Ondanks dat dat toch wel even een :/ moment toen Carol alsnog Lizzy? dood schoot. Je ziet het aankomen, je weet dat het gaat gebeuren, maar het dan ook doen is toch weer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:31

Vrijdag

De Zwarte

Cyphax schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:24:
[...]

Ik ook niet, tot ik jouw post las. :D
Da's mooi gedaan, dan. Dat die zombies er zo rokend vandaan komen zag er ook wel gaaf uit.

Ik vond het enerzijds een onwijs sterke aflevering, maar dat met die meisjes zit me tegelijkertijd niet helemaal lekker. De oudste was blijkbaar de weg dusdanig kwijt dat ze helemaal niet meer inzag dat de zombies geen intelligentie of persoonlijkheid hebben, maar dat ze dan haar zusje doodt gaat wel ver. Ik stond er ook van te kijken dat Carol het voor elkaar kreeg om haar vervolgens te doden. Ik weet niet of ik dat echt geloofwaardig vind. Niet in lijn met de rest van de aflevering.
Vond ik juist erg sterk. Carol is iemand die een enorme karakterontwikkeling/omslag heeft meegemaakt. Van bang en zielig huisvrouwtje naar keiharde survivalist. Vergelijk haar maar eens met de eerste paar afleveringen. Ik vind haar juist één van de meest interessante karakters, de rest ontwikkelt zich niet zo heel erg veel/snel. Het is ook niet dat ze het met droge ogen deed trouwens.
Ze zei ook dat Lizzy niet bij andere mensen mocht komen en zo'n psychopatische moordenares met waanideeën kan je dan maar het beste uit de weg ruimen want dit krijg je er nooit meer uit.
Het meest jammere van dit alles is eigenlijk nog wel dat die meisjes wmb te interessant waren om te laten gaan, maar dat is wel voor 100% te danken aan deze aflevering. Ik vond ze allebei fantastisch qua acteerwerk, had ik niet verwacht. :P
Ik vond die koters verschrikkelijk irritant en ik ben blij dat ze er niet meer inzitten. Dat er zoveel kritiek op Carl is en niet op die twee snap ik ook niet. Carl zie je tenminste nog groeien op een plausibele wijze.
En ik hoop nog steeds enerzijds dat die afleveringen die over de kleine minigroepjes gaan onderhand richting een reunie gaan, ondanks dat de afgelopen paar eps wmb de beste afleveringen sinds lange tijd waren. :)
Zal vast gaan gebeuren, ze moeten natuurlijk nog wel een cliffhanger hebben voor het volgende siezoen.

Comicspoiler:
spoiler:
Eerst naar de gated community voor de winter of direct door naar Negan en dat stijve kutwijf?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Robbie T schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:41:
Voor het eerst sinds lange tijd betrapte ik me erop dat ik de aflevering bijna met verveling zat te kijken.
Voor het verhaal zal het nodig zijn en character development is ook goed. Maar dit vond ik gewoon niks aan...
Oh, vond je de aflevering dus 'saai'? Vertel ons meer. Dat vinden we namelijk reuze interessant in dit topic. Ook nog niet eerder gehoord trouwens.
Vrijdag schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:44:
Comicspoiler:
spoiler:
... en dat stijve kutwijf?
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Die brand gaf wel érg veel rook en brandde wel erg lang...Lijkt me niet dat een simpel houten hutje met alcohol erin zó lang brand en dan ook zo zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
KillerAce_NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:54:
[...]

Die brand gaf wel érg veel rook en brandde wel erg lang...Lijkt me niet dat een simpel houten hutje met alcohol erin zó lang brand en dan ook zo zwart.
Je weet natuurlijk niet hoeveel verschil qua tijd er tussen de afleveringen inzit. Misschien lopen ze wel gelijktijdig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

De opzet van dat men allemaal afzonderlijk naar Terminus toe gaat lijkt wel te richten op dat de afleveringen tegelijktijdig/parallel lopen. Of beter gezegd: dat zou het mooiste en meest logische zijn.

Lijkt me heel raar als Carol+Tyreese bij Terminus aankomen en dat Carl opeens een vent van 35 is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Voor het verhaal zal het nodig zijn en character development is ook goed. Maar dit vond ik gewoon niks aan. [...]
Mja, zoals iemand al zei komt de serie eindelijk weer op het niveau van het eerste seizoen. Moet ik er meteen bijzeggen dat dat waarschijnlijk grotendeels komt door de geplande budget cuts (die waar de vorige regisseur het niet mee eens was). Dat zorgt ervoor dat de focus eindelijk weer bij het verhaal komt te liggen, dan bij superduper effecten. Die zooi hebben we niet nodig. De serie draait om personages en het verhaal. Dat ze nu eindelijk weer wat aan character development doen in dit seizoen is echt super van die nieuwe regisseur. Jammer alleen dat het pas nu echt begint los te komen doordat die de troep van die vorige regisseur moest opruimen. Godzijdank dat Scott Gimple ook seizoen 5 mag doen.

*edit* budget cuts was blijkbaar die van het tweede seizoen, niet die van het derde seizoen. Die laatste is dus ontslagen omdat AMC het niet eens kon worden met hem over de richting van de show. Blijkbaar zit AMC ook niet te wachten op all-out oorlogen tussen grote groepen mensen en zombies zonder character development.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 18-03-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KillerAce_NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:54:
[...]

...of het bos stond ook in de fik. Je weet niet hoe ver het vuur weg was.
Hier hetzelfde. :D

Overigens vond ik deze aflevering ook wat minder. Het laatste kwartier ofzo was interessant maar tot dat punt werd er erg veel aandacht gegeven aan die meisjes die verder nooit interessant zijn geweest. Ik had liever gezien dat ze maar de helft van de tijd hadden gebruikt voor dit verhaal. Dat had dezelfde impact gehad en tegelijkertijd wat afwisseling gegeven van de verder redelijk trage opbouw.

offtopic:
Voordat me verteld wordt dat ik dan maar moet stoppen met kijken: ik heb geen bezwaar tegen de serie. Ik kijk er graag naar. Vond alleen de aflevering van deze week trager dan nodig. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Je weet natuurlijk niet hoeveel verschil qua tijd er tussen de afleveringen inzit. Misschien lopen ze wel gelijktijdig...
Dat hutje ging 's nachts in de fik, dat hout is mét alcohol zo opgebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Ik vond het zelf een briljante aflevering. Zat spanning in, dramatiek, keiharde acties. Heerlijk. Ik legde de link tussen brand en laatste aflevering wel direct, maar zat daardoor ook constant te wachten tot Daryl om de hoek kwam kijken met z'n nieuwe vrienden. Hoop wel dat er weer groepjes bij elkaar gaan komen in de komende aflevering, word het wel eens tijd voor. En ik baal ontzettend van het feit dat er nog maar 3 afleveringen komen :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Scrummie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:10:
Ik vond het zelf een briljante aflevering. Zat spanning in, dramatiek, keiharde acties. Heerlijk. Ik legde de link tussen brand en laatste aflevering wel direct, maar zat daardoor ook constant te wachten tot Daryl om de hoek kwam kijken met z'n nieuwe vrienden. Hoop wel dat er weer groepjes bij elkaar gaan komen in de komende aflevering, word het wel eens tijd voor. En ik baal ontzettend van het feit dat er nog maar 3 2 afleveringen komen :P
FTFY

Verder eens btw :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
[...]. En ik baal ontzettend van het feit dat er nog maar 3 afleveringen komen :P
Och, twee weken later begint Game of Thrones weer en 3 maanden later True Blood en Falling Skies. Ik overbrug die periode naar TWD wel hoor ^^ Heb altijd nog ST:TNG om op terug te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:27
Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:15:
[...]

Och, twee weken later begint Game of Thrones weer en 3 maanden later True Blood en Falling Skies. Ik overbrug die periode naar TWD wel hoor ^^ Heb altijd nog ST:TNG om op terug te vallen :P
Precies, TWD is voor mij juist om de tijd te overbruggen voor game of thrones en Mad Men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Twhomp schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:59:
De opzet van dat men allemaal afzonderlijk naar Terminus toe gaat lijkt wel te richten op dat de afleveringen tegelijktijdig/parallel lopen. Of beter gezegd: dat zou het mooiste en meest logische zijn.

Lijkt me heel raar als Carol+Tyreese bij Terminus aankomen en dat Carl opeens een vent van 35 is :+
Lol. Maar enkele dagen die overlappen lijkt me wel mogelijk ;)...
KillerAce_NL schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:10:
[...]

Dat hutje ging 's nachts in de fik, dat hout is mét alcohol zo opgebrand.
Daarom denk ik ook dat er een overlapping is van enkele dagen ;)
En ik baal ontzettend van het feit dat er nog maar 3 afleveringen komen :P
2 zelfs maar :/
Scrtz schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Precies, TWD is voor mij juist om de tijd te overbruggen voor game of thrones en Mad Men.
Kan ik niet zeggen.. Game of Thrones heb ik de boeken al van gelezen, dus ben minder benieuwd hoe het verhaal gaat verlopen in de serie.( dit zal voor 90% gelijk zijn aan de boeken ). TWD hebben ik de comics niet gelezen ( en ik houd van verhalen met apocalyptische verhalen _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:40

Scrummie

Think different

Dank ;)

En over Game of Thrones. Daar val ik dus echt bij in slaap he, zelden zoiets zaaddodends mee gemaakt :P

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
GoT bouwt heel erg op maar kan soms wel lang duren ja, maar ik trek het wel. Ik heb juist bij TWD dat ik in slaap val :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Scrummie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:41:
[...]

Dank ;)

En over Game of Thrones. Daar val ik dus echt bij in slaap he, zelden zoiets zaaddodends mee gemaakt :P
Daar blijf ik juist voor wakker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:30:
[...]

Kan ik niet zeggen.. Game of Thrones heb ik de boeken al van gelezen, dus ben minder benieuwd hoe het verhaal gaat verlopen in de serie.( dit zal voor 90% gelijk zijn aan de boeken ).
offtopic:
GoT stopt na 7 seizoenen. Na seizoen 4 is het 3e boek pas in het verhaal gewerkt. Als ze een boek per seizoen doen hebben ze aan de huidige boeken genoeg tot en met seizoen 6. De schrijver wil nog zeker 2 boeken uitbrengen en de kans dat het laatste boek uitkomt voordat het zevende seizoen van de serie begint is nihil. De serie gaat dus snel genoeg afwijken en naar een eigen einde toe werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Voor het verhaal zal het nodig zijn en character development is ook goed. Maar dit vond ik gewoon niks aan.
Misschien wel omdat er teveel aandacht aan de meisjes werd besteed en die 2 hebben me nooit echt gelegen. Vond ze maar vervelend.

Ondanks dat dat toch wel even een :/ moment toen Carol alsnog Lizzy? dood schoot. Je ziet het aankomen, je weet dat het gaat gebeuren, maar het dan ook doen is toch weer wat anders.
Ik vond het een prima aflevering. Maar goed, ik zat er dan ook al heel lang op te wachten, die wichten eruit :P

En nu maar hopen dat die brand Terminus is, en niet die alcohol hut van een vorige aflevering ...

[ Voor 6% gewijzigd door Virtuozzo op 18-03-2014 14:54 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Virtuozzo schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Ik vond het een prima aflevering. Maar goed, ik zat er dan ook al heel lang op te wachten, die wichten eruit :P
Ja, dat was inderdaad een heel positief punt in de aflevering. :P
En nu maar hopen dat die brand Terminus is, en niet die alcohol hut van een vorige aflevering ...
Ik geloof niet dat ze zo dicht bij Terminus zitten. Het lijkt me dat ze tenminste een half seizoen aan Terminus gaan wijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
NMe schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:52:
[...]

offtopic:
GoT stopt na 7 seizoenen. Na seizoen 4 is het 3e boek pas in het verhaal gewerkt. Als ze een boek per seizoen doen hebben ze aan de huidige boeken genoeg tot en met seizoen 6. De schrijver wil nog zeker 2 boeken uitbrengen en de kans dat het laatste boek uitkomt voordat het zevende seizoen van de serie begint is nihil. De serie gaat dus snel genoeg afwijken en naar een eigen einde toe werken. :P
offtopic:
Is maar een gerucht omdat alles met 7 belangrijk is in de GoT-wereld. 7 gods etc etc. Maar goed, andere discussie :)

Ik denk ook dat ze nog laaaaaaaaaang niet bij Terminus zijn. Dat zou ineens veel te snel gaan vergeleken wat er bij de afgelopen afleveringen is gebeurd :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
NMe schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:52:
[...]

offtopic:
offtopic:
George RR Martin, schrijver van de boeken, werkt ook mee aan de productie etc. Van de serie. Daarom gaat dat in principe redelijk naadloos in elkaar over.
Het kan ook maar zo dat ze bij boek 5/6/7 ook meer dan 1 seizoen nodig hebben, en dat ze het net als bij boek 3 in 2 seizoenen kunnen knippen.
En ze kunnen ook altijd nog een jaartje op sabattical gaan, tot het laatste boek af is en zij verder kunnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Twhomp schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:53:
[...]

Oh, vond je de aflevering dus 'saai'? Vertel ons meer. Dat vinden we namelijk reuze interessant in dit topic. Ook nog niet eerder gehoord trouwens.

[...]

_O-
Dus omdat we het eerder hebben gelezen in dit topic hoef ik het niet te zeggen? Gelukkig niet aan jou om te bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:01:
[...]

Mja, zoals iemand al zei komt de serie eindelijk weer op het niveau van het eerste seizoen. Moet ik er meteen bijzeggen dat dat waarschijnlijk grotendeels komt door de geplande budget cuts (die waar de vorige regisseur het niet mee eens was). Dat zorgt ervoor dat de focus eindelijk weer bij het verhaal komt te liggen, dan bij superduper effecten. Die zooi hebben we niet nodig. De serie draait om personages en het verhaal. Dat ze nu eindelijk weer wat aan character development doen in dit seizoen is echt super van die nieuwe regisseur. Jammer alleen dat het pas nu echt begint los te komen doordat die de troep van die vorige regisseur moest opruimen. Godzijdank dat Scott Gimple ook seizoen 5 mag doen.

*edit* budget cuts was blijkbaar die van het tweede seizoen, niet die van het derde seizoen. Die laatste is dus ontslagen omdat AMC het niet eens kon worden met hem over de richting van de show. Blijkbaar zit AMC ook niet te wachten op all-out oorlogen tussen grote groepen mensen en zombies zonder character development.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook absoluut niet erg dat het weer richting seizoen 1 gaat. Seizoen 2 in de boerderij duurde op een gegeven moment ook wat lang, en het zelfde geld ook voor de gevangenis. Vind het dus prima dat ze weer op pad zijn.

Afgelopen afleveringen heb ik ook met volle aandacht zitten kijken, ook de afleveringen met Carl en Rick. Afleveringen die anderen wat minder interessant vonden, die deze aflevering misschien weer helemaal geweldig vonden.

Voor mij persoonlijk denk ik dat het te maken had met de meisjes dat het me iets minder boeide. Zeker de development van Carol en Tyreese is zeer interessant te noemen. Helemaal als je kijkt waar Carol vandaan komt.

Van Tyreese is het knap dat hij Carol weet te vergeven. Dat hij doorheeft dat zijn Karen en ? sowieso geen kans hadden en Carol alleen maar de rest probeerde te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Was een heftige episode vond ik, maar wel lekker intens. De gedaanteverwisseling van de meisjes was dan wel weer heul spontaan en snel, maar op zich is dat ook wel te verklaren gezien de turbulente situaties. Heftig dat ze uiteindelijk met twee bodybags eindigden, maar je ziet de twee wel veranderen. Op naar het seizoenseinde :) Prima serie zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Robbie T schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:08:
[...]

Van Tyreese is het knap dat hij Carol weet te vergeven. Dat hij doorheeft dat zijn Karen en ? sowieso geen kans hadden en Carol alleen maar de rest probeerde te redden.
Juist door die opbouw van deze aflevering en het feit dat hij niet alleen accepteert dat een klein meisje, ongeacht hoe gek ze is, dood geschoten word maar ook dat Carol ook Karen vermoord heeft dacht ik dat hij ook eindelijk volledig besefte dat de normale wereld weg is en je alleen kunt overleven door unspeakable things te doen.
Daarom verwachtte ik dus ook dat ze Judith ook omgebracht hadden ipv toch nog mee te nemen. Rick weet niet dat zij haar bij zich hadden en het is voor hun nog maar de vraag of Rick en Carl nog leven. En een baby eist teveel verzorging en trekt teveel aandacht in de Walking Dead wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Vrijdag schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:44:
[...]

Vond ik juist erg sterk. Carol is iemand die een enorme karakterontwikkeling/omslag heeft meegemaakt. Van bang en zielig huisvrouwtje naar keiharde survivalist. Vergelijk haar maar eens met de eerste paar afleveringen. Ik vind haar juist één van de meest interessante karakters, de rest ontwikkelt zich niet zo heel erg veel/snel. Het is ook niet dat ze het met droge ogen deed trouwens.
Ik vind Carol een goed karakter en dergelijke, dat stel ik zeker niet ter discussie. :)
Ze zei ook dat Lizzy niet bij andere mensen mocht komen en zo'n psychopatische moordenares met waanideeën kan je dan maar het beste uit de weg ruimen want dit krijg je er nooit meer uit.
Nou, ik ben geen psychiater, maar die beslissing hebben ze wel vrij vlot genomen met z'n tweeën. In een situatie als een zombie apocalyps waar de mensheid met uitsterven bedreigd is (voor zover zij weten) zou je misschien juist denken dat het laatste wat je moet doen is andere mensen doodschieten. Natuurlijk is ze wel een bedreiging, maar aan de andere kant is ze een kind en kun je haar ontwapenen en opsluiten 's nachts onder het mom van veiligheid.

Nouja, het is niet alsof ik uit ervaring spreek omdat de zombieapocalypse wel erg lang op zich laat wachten maar dat geldt voor de schrijvers ook, neem ik aan. :+
Deze situatie had ik zelf anders geschreven als ik een van de schrijvers was geweest, laten we het daarop houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:01:
[...]

offtopic:
Is maar een gerucht omdat alles met 7 belangrijk is in de GoT-wereld. 7 gods etc etc. Maar goed, andere discussie :)

Ik denk ook dat ze nog laaaaaaaaaang niet bij Terminus zijn. Dat zou ineens veel te snel gaan vergeleken wat er bij de afgelopen afleveringen is gebeurd :)..
hahaha inderdaad, daar moet eerst minimaal 1 seizoen overeen gaan, anders klopt de verhouding met de boerderij en het gevangenis niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Cyphax schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:24:
[...] Natuurlijk is ze wel een bedreiging, maar aan de andere kant is ze een kind en kun je haar ontwapenen en opsluiten 's nachts onder het mom van veiligheid. [...]
Kan je haar ook stil houden? Kan je haar ook 'repareren'? Kan je haar een toekomst bieden?
In de huidige wereld is het al moeilijk mensen die zo verknipt zijn te helpen en te beschermen tegen zichzelf. In zo'n wereld is dat gewoon onmogelijk. En dan hebben we het nog niet eens over de gevaren die zij voor de rest is. Als ze gaat schreeuwen omdat ze alle walkers in de buurt wil hebben kan je er ook weinig tegen doen. Nee, ze hadden eigenlijk maar twee opties. Neerknallen of haar een walker laten worden en dan is die eerste toch wel de beste lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Cyphax schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:24:
[...]

Nou, ik ben geen psychiater, maar die beslissing hebben ze wel vrij vlot genomen met z'n tweeën. In een situatie als een zombie apocalyps waar de mensheid met uitsterven bedreigd is (voor zover zij weten) zou je misschien juist denken dat het laatste wat je moet doen is andere mensen doodschieten. Natuurlijk is ze wel een bedreiging, maar aan de andere kant is ze een kind en kun je haar ontwapenen en opsluiten 's nachts onder het mom van veiligheid.
Ik had haar al neergeschoten toen ze in die tuin stond. Psychokind.

Denk je echt dat je die onder controle krijgt? Zombie-voedend, zus-vermoordend kind.. Denk je echt dat je die nog om je heen wilt hebben? Lekker slapen wordt dat. Ontsnapt ze op de een of andere manier, steekt ze iedereen neer ofzo. Nee dank je, kogel er door en klaar met dat kind, die was gewoon niet meer te fixen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Kan je haar ook stil houden? Kan je haar ook 'repareren'? Kan je haar een toekomst bieden?
Angeloonie schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Denk je echt dat je die onder controle krijgt?
Dat weet ik niet en jullie ook niet, en dat is het punt dat ik wil maken. :P
Ik weet wel dat ik dat niet eventjes in m'n eentje zou besluiten. Ik zou ze nog liever vastgebonden houden de komende tijd bij wijze van spreken. Doodmaken is zo permanent. Tenminste... :+

Carol is net zo goed een bedreiging. Rick heeft groot gelijk dat 'ie haar de groep uit wilde hebben. Een loose cannon die eigenhandig besluit wie er wel en niet dood moeten. Straks zit ze er een keer naast, oeps... jammer dan? Dat lijkt me ook niet werken. Vergelijk het met de doodstraf in de VS. Ik ben er om dezelfde reden tegen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 18-03-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Cyphax schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:03:
Carol is net zo goed een bedreiging. Rick heeft groot gelijk dat 'ie haar de groep uit wilde hebben. Een loose cannon die eigenhandig besluit wie er wel en niet dood moeten. Straks zit ze er een keer naast, oeps... jammer dan? Dat lijkt me ook niet werken. Vergelijk het met de doodstraf in de VS. Ik ben er om dezelfde reden tegen. :)
Vergelijk je nu de doodstraf in een land wat nog bestuurd wordt door middel van regels en wetten met het dood maken van een persoon die je niet meer onder controle hebt en een zeer reële bedreiging vormt voor het eigen overleven in een samenleving die totaal verwoest is?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 09:40
[...]

[...]

Ik weet wel dat ik dat niet eventjes in m'n eentje zou besluiten. Ik zou ze nog liever vastgebonden houden de komende tijd bij wijze van spreken. Doodmaken is zo permanent. Tenminste... :+

loose cannon wil ik carol echt niet noemen, ze nam de harde beslissingen waar rick nog niet klaar voor was of niet durfte te nemen. alleen nu achteraf gezien kun je je afvragen of het nog wel wat uitgemaakt heeft. en dan na te gaan dat waarschijnlijk het hele gevangenis ellende door daar pshyco wijf komt omdat ze de walkers zat te voeden.

[ Voor 4% gewijzigd door fuqua op 18-03-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Winst schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:08:
[...]

Vergelijk je nu de doodstraf in een land wat nog bestuurd wordt door middel van regels en wetten met het dood maken van een persoon die je niet meer onder controle hebt en een zeer reële bedreiging vormt voor het eigen overleven in een samenleving die totaal verwoest is?
Ja. Je ziet het verband helemaal niet, of...? Moet ik het anders verwoorden dan?
fuqua schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:08:
[...]

loose cannon wil ik carol echt niet noemen, ze nam de harde beslissingen waar rick nog niet klaar voor was of niet durfte te nemen.
Ik ken iemand die het daar pertinent mee oneens is (Rick, ja :+).
Maar:
* Rick bestuurde de boel al lang niet meer;
* De "raad" die ze hadden is ook niet gevraagd om wat het beste is om te doen.
Dat bedoel ik met loose cannon. Net zoals ieder ander die voor eigen rechter speelt in een omgeving die min of meer wordt bestuurd.
en dan na te gaan dat waarschijnlijk het hele gevangenis ellende door daar pshyco wijf komt omdat ze de walkers zat te voeden.
Ik ga niet ontkennen dat dat meisje een gevaar was. Maargoed, ze moorden elkaar maar uit. :P Er komen maar weinig mensen bij, straks is er nog eentje over, als het meezit. Zo makkelijk is het dan ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

NMe schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:58:
Ik geloof niet dat ze zo dicht bij Terminus zitten. Het lijkt me dat ze tenminste een half seizoen aan Terminus gaan wijden.
Aangezien er al bekend is dat in seizoen 5 Washington aan bod komt ben ik erg benieuwd wat de link is tussen Terminus en Washington. Dat zal misschien een van de dingen zijn waar we volgende seizoen mee te maken gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Cyphax schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Ik ken iemand die het daar pertinent mee oneens is (Rick, ja :+).[...]
Rick was het er volgens mij gewoon mee eens en respecteerde haar besluit ook. Hij kon het alleen niet hebben dat ze het zonder overleg op eigen houtje heeft gedaan.
[...] * Rick bestuurde de boel al lang niet meer;[...]
Mja, de "raad" bestuurde omdat Rick het eventjes niet trok. Als hij iets had gewild hadden ze het waarschijnlijk gewoon gedaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Caelorum op 18-03-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
[...]

Ja. Je ziet het verband helemaal niet, of...? Moet ik het anders verwoorden dan?
Het verband dat mensen voor eigen rechter kunnen spelen en in de normale wereld zoals die nu is juist niet?
Dit speelt zich in een geheel andere situatie af waardoor je als individu beslissingen moet maken in plaats van te vertrouwen op het grote geheel. In dat licht vind ik het heel normaal dat iemand(Carol) op eigen houtje besluit en dit juist doet om de groep te beschermen.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Zeror schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:13:
[...]

Aangezien er al bekend is dat in seizoen 5 Washington aan bod komt ben ik erg benieuwd wat de link is tussen Terminus en Washington. Dat zal misschien een van de dingen zijn waar we volgende seizoen mee te maken gaan hebben.
Als dit al waar is wat je zegt, ( dit kan iedereen aanpassen bij IMDB) dan houdt dat in dat de groep aan het einde bij elkaar komt. Eugene vertelt dat hij belangrijk is en de oorzaak heeft ontdekt en naar Washington moet gaan. De groep besluit hem te brengen, komen erachter dat het onzin is wat Eugene verklaart en gaan naar Terminus( einde seizoen 5). Ik durf te wedden voor één smilie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:14:
Rick was het er volgens mij gewoon mee eens en respecteerde haar besluit ook. Hij kon het alleen niet hebben dat ze het zonder overleg op eigen houtje heeft gedaan.
Dat en het feit dat Tyreese helemaal door het lint zou gaan als Rick toen vertelde dat het Carol was. Dus Rick koos voor rust in de tent.

Nu Tyreese Carol vergeven heeft en Rick gefaald heeft qua leiderschap zie ik weinig problemen om de hele groep (Rick, Tyreese, Carol) weet bij elkaar te hebben. Wat fijn is, want ik vind Carol een interessant personage :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 09:40
[...]

[...]

Mja, de "raad" bestuurde omdat Rick het eventjes niet trok. Als hij iets had gewild hadden ze het waarschijnlijk gewoon gedaan.
volgens mij ook ja, rick had zich in die periode helemaal terug getrokken in zn tuintje iets waar hij op aangesproken werd door verschillende personen, rick liet merken geen grote kopzorgen meer te willen, hershel wou het niet op zn geweten hebben, dat wist carol, dus er viel niemand meer te consulten.
carol was de enige die nog ferm in de schoenen stond en kon doen wat nodig was. Rick heeft dit toegegeven en enige reden dat hij haar heeft weggestuurd was uit angst voor die ene gast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

[...]

Tis heel simpel. Neem je de gok met als mogelijk gevolg dat je zelf dood gaat of maak je haar af om je eigen overlevingskans te vergroten?

Rick is volgens mij niet echt boos om de actie maar eerder boos omdat ze volledig gelijk heeft en hij de ballen (nog) niet heeft om zoiets te doen.
En dat ze weg moest was meer om haar te beschermen tegen Tyrese want Rick snapte ook dat Tyrese het toen nooit zou accepteren waarom ze het gedaan heeft.
Inmiddels begrijpt Tyrese, dankzij Lizzy, dat zulk handelen nodig is om te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fruitschaal schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:21:
[...]

Als dit al waar is wat je zegt, ( dit kan iedereen aanpassen bij IMDB) dan houdt dat in dat de groep aan het einde bij elkaar komt. Eugene vertelt dat hij belangrijk is en de oorzaak heeft ontdekt en naar Washington moet gaan. De groep besluit hem te brengen, komen erachter dat het onzin is wat Eugene verklaart en gaan naar Terminus( einde seizoen 5). Ik durf te wedden voor één smilie.
Zo staat het er al heel lang bij imdb. Als het niet waar is, was dit allang aangepast door iemand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
[...]

Da's precies waar ik het over heb. :)
Je moet je maar afvragen of je het er de volgende keer ook mee eens bent, toch?
L1nt schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:41:
[...]

Rick is volgens mij niet echt boos om de actie maar eerder boos omdat ze volledig gelijk heeft en hij de ballen (nog) niet heeft om zoiets te doen.
Dat zou heel goed kunnen maar ik vertelde eigenlijk alleen maar dat ik daar toch anders tegenaan zou kijken als ik in Rick z'n schoenen zou staan. :+

[ Voor 33% gewijzigd door Cyphax op 18-03-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Het punt is vooral dat zo'n kind in die wereld als ze volledig bij d'r verstand is al weinig toekomst heeft. Als ze daarbij ook elke groep waar ze deel van uit maakt bedreigt tenzij ze opgesloten/vastgebonden en gekneveld wordt kan ze inderdaad in die wereld beter doodgaan. Vergeet niet dat ze haar eigen zusje heeft vermoord en naderhand eerder dacht dat Carol boos was omdat 't kind haar bedreigde met een pistool dan omdat ze een moord heeft gepleegd. Dat soort waanideeën krijg je er nooit meer uit, en met opsluiting als alternatief is "de doodstraf" niet eens een onredelijke keus.

Vergeet vooral ook niet dat er vroeg of laat vanzelf een situatie komt waarin ze haar achter moeten laten als ze haar wel mee zouden sjouwen en opsluiten/vastbinden. De groep heeft al meer dan eens halsoverkop ergens weggemoeten en dan heb je geen tijd voor het bevrijden van een gestoorde tiener. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik kan eigenlijk wel begrijpen dat dat ene meisje gestoord was.

Op zo'n jonge leeftijd je ouders verliezen, nachtmerries die werkelijkheid zijn, dagelijks met dood en verderf te maken hebben en dan ook nog eens zelf twee normale mensen doodschieten.

Kan me voorstellen dat zo, om deze trauma's te verwerken, inbeeld dat zombies gewoon mensen zijn. Dat ze dus die mensen niet echt doodgeschoten heeft want zo komen toch weer terug en het is niet erg.

Dus zo raar zijn haar acties ook weer niet eigenlijk, zelfs niet dat ze haar eigen zusje doodsteekt want ze komt toch terug, het is niet erg. Het is alleen om even te testen, niks aan de hand (in haar gedachten).

Wat ik wel jammer vind, is dat de focus elke aflevering op een paar karakters ligt. Ja, het geef meer ruimte voor verdieping van de karakters maar dat komt omdat ik dan gewoon alle andere karakters mis en wil weten wat voor avonturen die weer beleefd hebben. :P

En over het gezeur, dat is over elke aflevering, in elke topic over elke serie. Dus tsja, het zou er altijd zijn. Men heeft recht op een mening toch? Alleen zonder argumenten zeiken vind ik een beetje raar, net zoals de opmerkingen dat het je weer moeite koste om de hele aflevering uit te kijken en hoe zwaar het was om door te kijken.

Dan denk ik, dan kijk je toch niet? Waarom zou je je tijd eraan verspillen dan?

Ik vind bijvoorbeeld de serie House helemaal niks, overdreven nep ziektes en situaties met het belabberde acteerwerk van Dr. House met zijn rotkop die ik echt niet kan uitstaan (even beetje overdrijven maar ik vind die serie echt helemaal niks). Dus ik kijk deze serie gewoon niet, het is mijn tijd niet waard terwijl velen zweren bij deze serie! Prima toch, ieder zijn smaak maar ik verspil mijn tijd er niet aan. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Mocht iemand tegen mij zeggen hoe mooi de bloemen wel niet zijn, ga ik toch echt rennen hoor. Laat ik me niet van achter neerschieten. :+

Nee, af en toe zeuren mag, maar zo'n notoire zeikerds heb ik langzaam ook genoeg van. Ondertussen weten we het wel :). Als het iemand dan echt zo stoort, dan stop liever met kijken en laat mensen die zich wel amuseren met de serie lekker discussieren.

Het lijkt erop in de promo van aflevering 15, dat de groep van Daryl en zijn 'vrienden' aan de ene kant van de tunnel staan en Tyrese en Carole op het punt staan de tunnel in te lopen aan de andere kant. Of zie ik dit verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik vond het een super aflevering. Goede spanningsopbouw en karakter ontwikkeling. Tyrese en Carol zie je echt naar elkaar toe groeien (met daarin Carol haar gewetensbezwaar verwerkt). Ook het feit dat ze wat 'veiliger' lijken te zijn voor een tijdje vond ik er goed in gestopt. Dat bouwde goed op naar het einde van de aflevering waarin Lizzy haar zusje vermoorde. Ze kunnen dit moeilijk over meerdere afleveringen smeren en dan pas Lizzy echt mental laten gaan. Dat zou pas saai worden. Nu is het allemaal keurig als een kleine verhaallijn in één aflevering gestopt. Het was ook best creepy om 2 van zulke jonge meisjes dood te zien gaan in één aflevering.

Die smeulende walkers vond ik echt zeer gaaf. Ook hoe ze min of meer wat uit elkaar spatten, qua houtskool achtig, vond ik erg goed gedaan. Hopelijk gaan we er hier nog meer van zien! >:)

Die brand zal wel de hut geweest zijn waar Daryl en Beth zaten denk ik. Dat kan bijna niet anders. En dat zag er nog vrij ver uit (al zal het in ongeveer hetzelfde bos geweest zijn). Terminus is denk ik nog verder. Daarnaast denk ik dat Terminus bereikt zal worden aan het einde van dit seizoen. Net als dat ze aan het einde van seizoen 2 de gevangenis 'bereikten' (die zagen we toen liggen in de verte, toen de camera uitzoemde). De verhaallijn gaat nu denk ik naar een punt waar de groepjes weer wat bij elkaar komen en waar het tot een confrontatie komt met de groep waar Daryl bij zit.

Ook goed trouwens dat de verhaallijn met het voeren van de zombies in de gevangenis werd uitgelegd. Dat was eigenlijk het startpunt van het 'mentaal' worden van Lizzy. Daar is eigenlijk dus best lang overheen gegaan (in tegenstelling dat sommige mensen dit te snel vonden gebeuren).

Tyrese weet nu wie zijn liefje heeft afgemaakt (en waarom) en kan dit nu gaan verwerken. Kan hij eindelijk een sterke rechterhand worden voor Rick. Tel daar Daryl bij op (en wellicht nog Glenn) en er is een mooie groep om verder te gaan in het volgende seizoen.

Al denk ik dat er nog wel een hoofdpersoon zal sneuvelen voor het einde van dit seizoen. })

[ Voor 4% gewijzigd door Bootje op 19-03-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Bootje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:15:

"Samenvatting"

Al denk ik dat er nog wel een hoofdpersoon zal sneuvelen voor het einde van dit seizoen. })
Mooie samenvatting. Helemaal mee eens!

Ja ik verwacht inderdaad dat er nog iemand gaat sneuvelen, ik verwacht of Tyrese of Beth(als we haar uberhaupt nog zien dit seizoen) of Daryl. Overigens verwacht ik wel dat er een nieuw hoofdpersoon bijkomt/terugkomt: Morgan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Fruitschaal schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 09:29:
[...]
Ja ik verwacht inderdaad dat er nog iemand gaat sneuvelen, ik verwacht of Tyrese of Beth(als we haar uberhaupt nog zien dit seizoen) of Daryl. Overigens verwacht ik wel dat er een nieuw hoofdpersoon bijkomt/terugkomt: Morgan.
Ik denk dan dat Tyrese het loodje legt (terwijl hij Judith redt). Kan hij mooi naar Karen in het hiernamaals. Of Carol, voor alle 'zonden' die ze begaan heeft.

Daryl zal er wel in blijven. Dat is een grote trekpleister. Het is geen GoT waarin echt iedereen dood kan gaan! ;)

Morgan terugkomen? Denk het niet. We hebben met het groepje van Eugene al 'nieuwe' karakters. En die zien we al veel te weinig terugkomen nu.

Ik denk dat Rick, Carl, Michonne en Daryl heel lang in de serie blijven. En Judith zal ook wel niet snel sneuvelen. Maar de rest... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Tyreese het loodje? Ik zie en hoop het eigenlijk niet te zien gebeuren. Rick, Carl en Daryl zijn 'te' belangrijk om zo maar de serie uit te schrijven heb ik het vermoeden. Ook met Carol kunnen ze veel kanten op. Ik hoop eigenlijk dat Michonne of Glenn/Maggie het niet overleven.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Bootje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:52:
[...]

*knip*

Ik denk dat Rick, Carl, Michonne en Daryl heel lang in de serie blijven. En Judith zal ook wel niet snel sneuvelen. Maar de rest... >:)
Ik zou daar niet al te hard op rekenen :)

Ik vond het wel een mooie aflevering, liet goed zien hoe hard je moet zijn om daar te overleven.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Michonne mag van mij juist wel overleven, ze is een hele goede toevoeging voor de groep. Harde tante iig :)
Wat dan weer erg mooi is met die flashback een paar afleveringen terug, dat ze vroeger toch heel anders was.

Als ik moet gokken: Glenn of Maggie. Beetje het verliefde stel uit elkaar trekken, vinden mensen zielig etc :P Maar wie van de twee.. Lastig.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Tyrese is de knuffelneger dus die gaat niet dood.

T-Dog ging ook pas dood toen Tyrese erin kwam (nog steeds groot verlies :( )

Als er 1 valt is het denk ik Beth. Grote ontwikkeling doorgaan in de vorige 2 afleveringen dus de kijker vind het nu wel erg dat ze dood zou gaan. Was daarvoor nog niet zo.

Rick is de hoofdpersoon die blijft nog wel ff. Daryl en Michone te populair. Kan alleen GoT mee weg komen.

Maggie is de hottie van de show. Tenzij ze zich volledig wil richten op haar filmcarriere zullen de schrijvers haar nog wel ff laten zitten. Glenn is de natte droom van elke nerd. Hij kreeg de hottie. Ook nog wel ff save.

Carol staat symbool voor de sterke vrouw dus ook save.

Beth is eigenlijk de enige die ze relatief veilig kunnen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
L1nt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:11:
Maggie Beth is de hottie van de show.
8)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Nee :P Als ik zou moeten kiezen tussen die twee zou ik Maggie meteen aan de eerste walker voeren. Wat een doos zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertjuuhh
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:38
Dan blijft het alsnog jou mening :P
Qua uiterlijk ben ik niet met je eens, maar qua houding zou ik hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Caelorum schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:25:
[...]

Nee :P Als ik zou moeten kiezen tussen die twee zou ik Maggie meteen aan de eerste walker voeren. Wat een doos zeg.
why not both O-)

dus niet voeren maar beide houden

Beth is overigens lange tijd beetje weg gezet als potentiele love-interest voor Carl zo lijkt het. In de serie schelen ze elkaar niet zo gek veel. In het echt is ze zowat een keer zo oud dacht ik :X

/edit: Volgens de Walking dead Wiki is Carl 14 en Beth 18, 4 jaar verschil dus.
In het echt is de acteur die Carl speelt ook 14 en Beth 28 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Player1S op 19-03-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Winst schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 10:58:
Tyreese het loodje? Ik zie en hoop het eigenlijk niet te zien gebeuren. Rick, Carl en Daryl zijn 'te' belangrijk om zo maar de serie uit te schrijven heb ik het vermoeden. Ook met Carol kunnen ze veel kanten op. Ik hoop eigenlijk dat Michonne of Glenn/Maggie het niet overleven.
Des te groter de shock >:) .. Carol zal wel nog even blijven, ze heeft zich nu echt ontwikkeld tot een keiharde tante ( overigens is ze geen tante meer van Lizzy en Micah :+ )
L1nt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:11:
Tyrese is de knuffelneger dus die gaat niet dood.

T-Dog ging ook pas dood toen Tyrese erin kwam (nog steeds groot verlies :( )
Als Tyrese sterft, komt een andere knuffelneger erin: Morgan.. No offence, maar past wel mooi in de diversiteit van characters. Dus Tyrese die sterft en Morgan ( die zou terugkomen in S4) lijkt me nog altijd mogelijk.

Beth zal nog niet sterven. We gaan eerst nog kennis maken met haar kidnapper voordat ze sterft.

Ik weet het goed gemaakt, Maggie mag met mij mee. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hoezo moet er een knuffelneger terugkomen, we hebben er nog 1 die met de beide dames rondzwerft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

KillerAce_NL schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:11:
Hoezo moet er een knuffelneger terugkomen, we hebben er nog 1 die met de beide dames rondzwerft.....
Dat is, net als Dr Turk in Scrubs, gewoon een blanke :+

T-Dog en Tyrese waren/zijn echt bad-ass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwacht dat Glenn het loodje gaat leggen. Eugene is als nerd veel interessanter nu. Plus het geeft wel weer extra drama bij Maggie. Eerst pa dood, daarna vriendje dood. Past wel bij de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
KillerAce_NL schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:11:
Als de verwachting is dat Tyrese dood gaat, dan moet er een terugkomen.
Zeror schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:22:
Verwacht dat Glenn het loodje gaat leggen. Eugene is als nerd veel interessanter nu. Plus het geeft wel weer extra drama bij Maggie. Eerst pa dood, daarna vriendje dood. Past wel bij de serie.
Ik hoop niet dat Glenn dood gaat. Ik heb hem altijd een interessant character gevonden.. Dan liever Beth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
Zeror schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:22:
Eugene? Die gare professor? Ik vond dat stukje met die zombies die op 'm afkwamen zo slecht, dat ik 'm meteen heb afgeschreven voor een belangrijke rol.

Glenn of Maggie, het maakt me eigenlijk niet uit. Dat hele 'elkaar vinden' interesseert me geen hol, want het wekt alleen maar irritatie bij me op.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Glenn gaat wel dood. Maggie dood laten gaan is niet heel schokkend en Glenn is juist een character die wel wat toevoegt maar niet genoeg om niet zonder te kunnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:05

BLACKfm

o_O

L1nt schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 11:45:
[...]
Beth is overigens lange tijd beetje weg gezet als potentiele love-interest voor Carl zo lijkt het. In de serie schelen ze elkaar niet zo gek veel. In het echt is ze zowat een keer zo oud dacht ik :X

/edit: Volgens de Walking dead Wiki is Carl 14 en Beth 18, 4 jaar verschil dus.
In het echt is de acteur die Carl speelt ook 14 en Beth 28 8)7
In de afleveringen van anderhalve week terug zou ik eerder zeggen dat Beth en Daryl een koppeltje gaan vormen, maar Beth is denk ik nog een beetje zoekende.

Eerder waren Carol en Daryl nogal close, maar een redneck en een niet-echt-zo-lekkere-milf zie ik niet echt zitten....

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Bra-Jo schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:53:
[...]

Lijkt erop dat ze met Lizzy toch de kant op gaan van de tweeling uit de comics, die jochies waar Andrea en Dale voor zorgden.
Sometimes I hate it when I'm right. ;(
Jammer van Mica
offtopic:
en waarom zit iedereen hier toch op die kinderen te haten?
.
Ik vond het wel een sterke aflevering; weliswaar niet de snelste, met veel actie, maar wel een paar goede spannende momenten. Goed ook dat Carol aan Tyrese heeft verteld van haar actie, kan er toch weer iets meer gefocussed worden op de algemene verhaallijn (hoewel ik deze verdiepingen op zich een goede toevoeging vind, mag er nu wel weer een klein beetje meer vaart komen, zo richting het einde van het seizoen).

[ Voor 5% gewijzigd door Bra-Jo op 19-03-2014 13:44 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Die kinderen zat ik me niet aan te ergeren hoor. Ik vond het wel 'realistisch' dat er juist ook van die (op het oog) onschuldige kindjes in zaten. Mooi dan ook om te zien hoe verknipt die kunnen raken (net als de jongens in de comic).

Misschien gaat Abraham er wel aan. Of Rosita? Al zijn die nog maar net geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
BLACKfm schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:35:
[...]

In de afleveringen van anderhalve week terug zou ik eerder zeggen dat Beth en Daryl een koppeltje gaan vormen, maar Beth is denk ik nog een beetje zoekende.

Eerder waren Carol en Daryl nogal close, maar een redneck en een niet-echt-zo-lekkere-milf zie ik niet echt zitten....
Nee.. Die hebben meer een broer-zus relatie.. Zij is ook nog jong ( in de serie) en Daryl alweer wat ouder.. Echt geen match dus.
Tsurany schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 12:55:
Glenn gaat wel dood. Maggie dood laten gaan is niet heel schokkend en Glenn is juist een character die wel wat toevoegt maar niet genoeg om niet zonder te kunnen.
Ik hoop dat je geen gelijk krijgt.. Ik kan Glenn namelijk wel waarderen. Maar er zit wel logica in... Onze pizza-boy... :/
Bootje schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 13:55:

Misschien gaat Abraham er wel aan. Of Rosita? Al zijn die nog maar net geïntroduceerd.
Too soon!

[ Voor 11% gewijzigd door Fruitschaal op 19-03-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Fruitschaal schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:09:
[...]Nee.. Die hebben meer een broer-zus relatie.. Zij is ook nog jong ( in de serie) en Daryl alweer wat ouder.. Echt geen match dus. [...]
Het was wel eventjes kantje boord, maar zoals zo vaak ook IRL is Daryl gefriendzoned en in dit geval zelfs nog erger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Caelorum schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:34:
[...]

In de huidige wereld is het al moeilijk mensen die zo verknipt zijn te helpen en te beschermen tegen zichzelf. In zo'n wereld is dat gewoon onmogelijk. En dan hebben we het nog niet eens over de gevaren die zij voor de rest is. Als ze gaat schreeuwen omdat ze alle walkers in de buurt wil hebben kan je er ook weinig tegen doen. Nee, ze hadden eigenlijk maar twee opties. Neerknallen of haar een walker laten worden en dan is die eerste toch wel de beste lijkt mij.
Of bij haar ondode zusje zetten om te laten zien dat ze het fout had. Duur foutje :+

Edit: ik lees nu die comments over de leeftijd van 'Beth'. Geez, zat ik even fout :D

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 19-03-2014 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fruitschaal schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:09:
Ik hoop dat je geen gelijk krijgt.. Ik kan Glenn namelijk wel waarderen. Maar er zit wel logica in... Onze pizza-boy... :/
Juist daarom. Drama!!!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Zeror schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 14:14:
[...]
Juist daarom. Drama!!!!! 8)
Juist! In de comic wordt er ook niet zuinig omgesprongen met (de ledematen van) hoofdpersonen. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Misschien gaat die griet wel dood die nu bij Glenn loopt. Offert zichzelf op om de rest te redden en zodoende het goed probeert te maken dat ze de gevangenis aangevallen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Okay, maar als Glenn gaat, dan moet hij ook in stijl gaan.. Dus met afwijkende ledematen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Eigenlijk zou George RR Martin deze serie moeten schrijven. Dan wordt niemand gespaard :D

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Tsurany schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 15:57:
Eigenlijk zou George RR Martin deze serie moeten schrijven. Dan wordt niemand gespaard :D
Maar je kan niet zeggen dat Kirkman mensen spaart. Genoeg 'hoofdpersonen' die al het loodje gelegd hebben.
spoiler: comics
En in de comics zijn dat er nog veel meer.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Nu online
Blijven er geen zombies meer over :+
Pagina: 1 ... 30 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.