De rest van de groep weet inderdaad niet van de status van Daryl en Beth.. Maar dat geldt ook voor elkaar..Zo weet het groepje van Rick niet dat het groepje van Maggie of Glenn nog leeft..
Mijn glazen bol zegt:
Optie 1:
De groep van Rick stuit het eerste op Abraham/Eugene/Rosita waarna ze in een gevecht(je) komen en blijkt dat ze met Glenn (en Tara) zijn. Woordenwisseling, ruzie, goedmaken, feestje. Deze groep voegt zich samen en trekken verder.
Dit groepje ( Rick/Glenn) gaat verder naar Terminus maar stuit op de badguys waar Daryl mee is. ( Daryl zit in een dilemma, zijn familie of zijn nieuwe maatjes?) Einde aflevering, cliffhanger en iedereen richt geweren/kruisbogen/machettes/zwaarden op elkaar.
Begin volgende aflevering (en daarmee de laatste) schiet de groep van Maggie en Carol ( ja, die hebben elkaar gevonden) de groep van Rick/Glenn te hulp en verslaat de badguys ( in- exclusief Daryl).. De hele groep is dus weer samen. Maar ik verwacht dat Daryl weer gewoon terug gaat naar zijn 'familie'. Daryl vertelt dat Beth ontvoerd is en neem de rest van de groep mee naar de kerk waar het allemaal begon en doen allerlei lugubere ontdekkingen. ( Einde S4, begin S5).
Optie 2:
Het verhaal van Daryl en Beth heeft zich al eerder afgespeeld ( voor het verhaal van Rick, Carl en Michonne in het huis of gelijktijdig hiermee). Dan ziet het tijdspad er als volgt uit:
Vanaf aflevering S04E09.
Daryl en Beth zijn samen, hebben ruzie ( golfclub etc), maken het goed met elkaar ( en steken huisje in de hens). Trekken door naar de kerk en shit hits the fan: Beth wordt ontvoerd, Daryl wordt opgenomen in het motertuiggroepje. Deze heren trekken dan samen met Daryl door op rooftocht van eten, zombie en mens( ?

)
Rond deze tijd komen Rick, Carl( KwAARrrLLLLL

) en Michonne samen en zitten in het huis in het dorpje. Carl heeft pudding op, en is samen op jacht naar voedsel met Michonne.. ( Rick ligt te rusten in zijn bedje).
Plottwist: De groep bikers zijn toch niet zo vriendelijk en nemen Daryl niet serieus.. Daryl is diegene die ligt te schreeuwen in het huis. Daryl zit dus onder in het huis, terwijl Rick boven onder het bed ligt.
Rick zorgt voor de dode in de badkamer en daarmee voor chaos met een walker.. In deze chaos ontsnapt Daryl en rent het spoor op.. Hier komt hij Rick etc. tegen en voegt zich bij hen.. Hij vertelt dat Beth ontvoerd is en lopen terug ( over het spoor).. Ze lopen in tegengestelde richting van de anderen dus komen iedereen tegen. Zo vormen de groepjes weer een grote groep en gaan achter Beth aan ( in de kerk) ( begin seizoen 5)
-Ver gezocht

-
Optie 3:
Iedereen gaat direct, saai naar Terminus en gaan door de deuren van hel en we krijgen geen seizoen 5 omdat iedereen dood is.
Optie 4:
Anders! Roept u maar en verlicht mij!
Welke optie kies jij?
[
Voor 1% gewijzigd door
Fruitschaal op 13-03-2014 11:37
. Reden: Ik kan ook niet alles goed doen hoor jongens.. ]