[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Zeror schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:55:
[...]

Het probleem is alleen dat Daryl de enige is van de groep die weet dat Beth ontvoerd is. De rest weet dit niet en is onderweg naar Terminus. Ik denk dat we wel Terminus gaan zien en dat ze daar erachter komen dat er iets met Beth en Daryl aan de hand is, omdat hun twee er nog niet zijn. De zoektocht start vanaf daar verder naar die twee.
De groep weet niet eens dat Daryll en Beth leven dus lijkt me dat ze niet zomaar gaan zoeken.

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Denzis schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:56:
[...]

De groep weet niet eens dat Daryll en Beth leven dus lijkt me dat ze niet zomaar gaan zoeken.
Als de hele groep compleet is, behalve Daryl en Beth, weet ik zeker dat de groep gaat denken dat die twee ook nog ergens zijn. Of in ieder geval een hint krijgen, een reden krijgen om toch naar hun te gaan zoeken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:48
jeka schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:41:
Met the last of us (ps3 game) is het toch een schimmel die sporen afgeeft. Als je dit binnenkrijgt ben je besmet. Dan hoef je niet gebeten te worden.
Ach in TWD is ook iedereen besmet doordat het virus airborn is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Verwijderd schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:38:
[...]

Al moet je niet vergeten dat de meeste mensen in Nederland niet beschikken over een vuurwapen en ik denk niet dat iedereen meteen heel vaardig is met een keukenmes om zich te verdedigen.
Ik denk dat je in het 'eggie' ook niet zo makkelijk met een mes door iemand z'n schedel komt. Je zult dan denk ik toch echt op de zwakke plekken moeten steken en dat maakt het ook meteen een stuk moeilijker.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
De rest van de groep weet inderdaad niet van de status van Daryl en Beth.. Maar dat geldt ook voor elkaar..Zo weet het groepje van Rick niet dat het groepje van Maggie of Glenn nog leeft..

Mijn glazen bol zegt:
Optie 1:

De groep van Rick stuit het eerste op Abraham/Eugene/Rosita waarna ze in een gevecht(je) komen en blijkt dat ze met Glenn (en Tara) zijn. Woordenwisseling, ruzie, goedmaken, feestje. Deze groep voegt zich samen en trekken verder.

Dit groepje ( Rick/Glenn) gaat verder naar Terminus maar stuit op de badguys waar Daryl mee is. ( Daryl zit in een dilemma, zijn familie of zijn nieuwe maatjes?) Einde aflevering, cliffhanger en iedereen richt geweren/kruisbogen/machettes/zwaarden op elkaar.

Begin volgende aflevering (en daarmee de laatste) schiet de groep van Maggie en Carol ( ja, die hebben elkaar gevonden) de groep van Rick/Glenn te hulp en verslaat de badguys ( in- exclusief Daryl).. De hele groep is dus weer samen. Maar ik verwacht dat Daryl weer gewoon terug gaat naar zijn 'familie'. Daryl vertelt dat Beth ontvoerd is en neem de rest van de groep mee naar de kerk waar het allemaal begon en doen allerlei lugubere ontdekkingen. ( Einde S4, begin S5).

Optie 2:
Het verhaal van Daryl en Beth heeft zich al eerder afgespeeld ( voor het verhaal van Rick, Carl en Michonne in het huis of gelijktijdig hiermee). Dan ziet het tijdspad er als volgt uit:

Vanaf aflevering S04E09.

Daryl en Beth zijn samen, hebben ruzie ( golfclub etc), maken het goed met elkaar ( en steken huisje in de hens). Trekken door naar de kerk en shit hits the fan: Beth wordt ontvoerd, Daryl wordt opgenomen in het motertuiggroepje. Deze heren trekken dan samen met Daryl door op rooftocht van eten, zombie en mens( ? }) )

Rond deze tijd komen Rick, Carl( KwAARrrLLLLL :) ) en Michonne samen en zitten in het huis in het dorpje. Carl heeft pudding op, en is samen op jacht naar voedsel met Michonne.. ( Rick ligt te rusten in zijn bedje).

Plottwist: De groep bikers zijn toch niet zo vriendelijk en nemen Daryl niet serieus.. Daryl is diegene die ligt te schreeuwen in het huis. Daryl zit dus onder in het huis, terwijl Rick boven onder het bed ligt.

Rick zorgt voor de dode in de badkamer en daarmee voor chaos met een walker.. In deze chaos ontsnapt Daryl en rent het spoor op.. Hier komt hij Rick etc. tegen en voegt zich bij hen.. Hij vertelt dat Beth ontvoerd is en lopen terug ( over het spoor).. Ze lopen in tegengestelde richting van de anderen dus komen iedereen tegen. Zo vormen de groepjes weer een grote groep en gaan achter Beth aan ( in de kerk) ( begin seizoen 5)

-Ver gezocht O-) *O* -

Optie 3:
Iedereen gaat direct, saai naar Terminus en gaan door de deuren van hel en we krijgen geen seizoen 5 omdat iedereen dood is.

Optie 4:
Anders! Roept u maar en verlicht mij!

Welke optie kies jij?

[ Voor 1% gewijzigd door Fruitschaal op 13-03-2014 11:37 . Reden: Ik kan ook niet alles goed doen hoor jongens.. ]

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChokingHazard
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:11
Dreanor schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:05:

Ik snap dat je over fictie vaak niet teveel moet nadenken, maar ik vind het wel eens interessant om een film of serie te zien welke over de uitbraak gaat. Hoe zoiets kan ontstaan en niet elke keer er middenin te komen. :)
Moet het dan persé een fictieve serie zijn? Er is namelijk wel een documentaireserie die hier over gaat, Zombie Earth op National Geographic. Met feiten uit het verleden e.d. wordt er gekeken of een zombie apocalypse wel echt mogelijk is. Best interessant om eens te bekijken :)

Klikkertje :)

Die eerste aflevering gaat precies over datgene wat jij (en ik ook) me afvraag. Heb hem half gezien, vergeet telkens om de andere helft te bekijken 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door ChokingHazard op 13-03-2014 11:30 ]

Mijn Cardmarket-profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22
Volgens mij is Daryl nu 'aangesloten' bij een vervelend groepje. Die maakten elkaar immers ook makkelijk af in dat huis waar Rick onder het bed lag. Beth, geen idee door wie die is meegenomen. Dat vond ik een nogal merkwaardig moment. Ook omdat ze helemaal geen auto aan hadden horen komen bij dat huis. Maar wel die hond hoorden.

De andere groepen komen elkaar denk ik tegen onderweg naar Terminus. Eenmaal daar aangekomen is Terminus denk ik een safe haven die overlopen is door walkers.

Tussendoor vind wellicht nog een face-off plaats tussen het verkeerde groepje van Daryl en de groep die naar Terminus onderweg is.

spoiler: comic storyline vs serie storyline
Daryl zit nu volgens mij tussen de kannibalen. Beth is misschien door één van hun meegenomen. Ze moeten namelijk zowel bij haar als Daryl in de buurt zijn geweest.

Terminus is denk ik die omheinde samenleving waar ze een nacht gaan slapen in mooie huizen, om er de volgende morgen achter te komen dat het infested is met zombies. Al was dit in de comic toen het sneeuwde, waardoor ze de waarschuwing op het bord bij de ingang niet zagen. Dat zat immers onder gesneeuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we de mysterieuze ontvoerder voorlopig maar 'The Undertaker' noemen? 8) Al moet ik nu wel meteen denken aan WWE, maar dat terzijde. Zijn auto oogde nogal bijzonder en het gaf mij in ieder geval de indruk, dat hij/zij bezig is geweest op de locatie waar Beth en Daryl zich bevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Ben ik nou de enige die de laatste aflevering niet helemaal snapt?

In het begin begon het met die donkere kerel, die heel verlaten in zijn eentje rondsjokte met een mes. Ook een baardje. Dan loopt ie op een gegeven moment op een weg en dan komen Daryl en Glenn er in auto en motor aanrijden en vragen of hij mee wil rijden met ze. Volgende scene is vervolgens weer gewoon Glenn en Beth samen op stap. Was dit nou een flashback of een flashforward :P Ik volgde dat niet helemaal :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 11:15
Damian schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:38:
Was dit nou een flashback of een flashforward :P Ik volgde dat niet helemaal :D
Dit was zover ik het begrijp een flashback omdat hij later vertelt dat ie vroeger verscheidene groepjes heeft verlaten en telkens alleen rondzwierf. Het zou raar zijn als dit een flashforward was... dat zou betekenen dat ze alledrie hun geheugen hebben verloren en ze elkaar blijkbaar niet herkennen ;)

Winst = Papie = ZeroT0ne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Winst schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:42:
[...]

Dit was zover ik het begrijp een flashback omdat hij later vertelt dat ie vroeger verscheidene groepjes heeft verlaten en telkens alleen rondzwierf. Het zou raar zijn als dit een flashforward was... dat zou betekenen dat ze alledrie hun geheugen hebben verloren en ze elkaar blijkbaar niet herkennen ;)
Ah crap, ik legde de link niet helemaal tussen die 2 personen, wist niet dat het dezelfde waren ;) Zal wel door dat vlassige baardje komen :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Damian schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 11:38:
Ben ik nou de enige die de laatste aflevering niet helemaal snapt?

In het begin begon het met die donkere kerel, die heel verlaten in zijn eentje rondsjokte met een mes. Ook een baardje. Dan loopt ie op een gegeven moment op een weg en dan komen Daryl en Glenn er in auto en motor aanrijden en vragen of hij mee wil rijden met ze. Volgende scene is vervolgens weer gewoon Glenn en Beth samen op stap. Was dit nou een flashback of een flashforward :P Ik volgde dat niet helemaal :D
Een flashback. In een eerdere aflevering hadden ze het er over 'when Daryl and Glenn found Bob'.. Ik weet overigens niet meer wie dit zei of in welke aflevering.. Maar zeker weten een flashback..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Fruitschaal schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:57:

Optie 2:
Het verhaal van Daryl en Beth heeft zich al eerder afgespeeld ( voor het verhaal van Rick, Carl en Michonne in het huis of gelijktijdig hiermee). Dan ziet het tijdspad er als volgt uit:

Vanaf aflevering S04E09.

Daryl en Beth zijn samen, hebben ruzie ( golfclub etc), maken het goed met elkaar ( en steken huisje in de hens). Trekken door naar de kerk en shit hits the fan: Beth wordt ontvoerd, Daryl wordt opgenomen in het motertuiggroepje. Deze heren trekken dan samen met Daryl door op rooftocht van eten, zombie en mens( ? }) )

Rond deze tijd komen Rick, Carl( KwAARrrLLLLL :) ) en Michonne samen en zitten in het huis in het dorpje. Carl heeft pudding op, en is samen op jacht naar voedsel met Michonne.. ( Rick ligt te rusten in zijn bedje).

Plottwist: De groep bikers zijn toch niet zo vriendelijk en nemen Daryl niet serieus.. Daryl is diegene die ligt te schreeuwen in het huis. Daryl zit dus onder in het huis, terwijl Rick boven onder het bed ligt.

Rick zorgt voor de dode in de badkamer en daarmee voor chaos met een walker.. In deze chaos ontsnapt Daryl en rent het spoor op.. Hier komt hij Rick etc. tegen en voegt zich bij hen.. Hij vertelt dat Beth ontvoerd is en lopen terug ( over het spoor).. Ze lopen in tegengestelde richting van de anderen dus komen iedereen tegen. Zo vormen de groepjes weer een grote groep en gaan achter Beth aan ( in de kerk) ( begin seizoen 5)

-Ver gezocht O-) *O* -
Niemand enthousiast voor deze optie? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Fruitschaal schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 12:47:
[...]

Ik moest wel lachen om kwaaarl

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hulde voor de vertelwijze! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

Zou ook heel goed kunnen hoor. De verspringende verhaallijnen hebben ze afgelopen afleveringen al meer gedaan ook.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Joh dus die gasten die Daryl op het laatst ontmoet zijn dezelfde als die in dat huis met Rick. Dat was me helemaal ontgaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:32
Joh dus die gasten die Daryl op het laatst ontmoet zijn dezelfde als die in dat huis met Rick. Dat was me helemaal ontgaan!
Dat is ook maar een aanname van de meesten onder ons.
Gezien de dun bezaaide populatie van "levenden" en het feit dat de verschillende kleine groepjes toch relatief dicht bij mekaar moeten zitten/gezeten hebben, is het wel aannemelijk. Maar je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wiemelen schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Gezien de dun bezaaide populatie van "levenden" en het feit dat de verschillende kleine groepjes toch relatief dicht bij mekaar moeten zitten/gezeten hebben, is het wel aannemelijk. Maar je weet maar nooit :)
Dat is geen aanname maar een feit. We hebben het gezicht van de leider heel duidelijk gezien toen hij op de veranda boven Rick zat voor hij door de walker aanval naar binnen rende.
Dat was heel duidelijk dezelfde figuur als die kwijlend naar de kruisboog van Daryl stond te kijken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

wontcachme

You catch me? No you wont

wiemelen schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Niet echt hoor :P. Kijk maar eens naar de leider van die groep in de laatste ep en de vent op het bordes in de Rick ep.

Edit: Of zie stupid above :P

[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 13-03-2014 15:43 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:32
LOL ... ok ... my bad ... moet ik maar beter opletten bij voorgaande afleveringen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Even een bevestiging. Zie afbeelding hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WuJcdESwHTPlpr8BiiR2ExGC/full.jpg

Die gasten in het huis van Rick zijn dezelfde als die Daryl zojuist heeft ontmoet.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 13-03-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Thanks voor het plaatje. Volgende keer eerst even refreshen voor je post zodat je de tekst kunt afstemmen op de huidige situatie :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:03:
Thanks voor het plaatje. Volgende keer eerst even refreshen voor je post zodat je de tekst kunt afstemmen op de huidige situatie :+
Had de posts al gezien ja. Dit plaatje is meer een bevestiging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

En zeker een gewaardeerde toevoeging, maar de tekst in je post lijkt direct op de vraag te reageren zonder kennis te hebben van het feit dat het antwoord al meerdere malen gegeven is :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Dan is de kans ook groot dat Beth al doodgeschoten is in het huis waar Rick onder het bed lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Spike_wolf schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:07:
En zeker een gewaardeerde toevoeging, maar de tekst in je post lijkt direct op de vraag te reageren zonder kennis te hebben van het feit dat het antwoord al meerdere malen gegeven is :P
Fixed dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

GioStyle schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 16:11:
Dan is de kans ook groot dat Beth al doodgeschoten is in het huis waar Rick onder het bed lag.
Dat weet ik niet helemaal, maar ik meen me te herinneren dat in die aflevering rick wegliep toen een zombie geluid maakte.. Er werd toen geroepen, "keep her quiet" o.i.d.
Dat vond ik toen vreemd, het was een gast die Rick afgemaakt had en geen vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

KillerAce_NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:17:
[...]

Dat weet ik niet helemaal, maar ik meen me te herinneren dat in die aflevering rick wegliep toen een zombie geluid maakte.. Er werd toen geroepen, "keep her quiet" o.i.d.
Dat was inderdaad wel een vaag stuk, ja. Maar als ze Beth gevangen hebben en de huis scene met Rick dus na het gevangennemen van Beth heeft plaatsgevonden dan wordt het wel duidelijker.

Ik ben erg benieuwd naar komende aflevering. Hopelijk hebben we dan duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Maja, we zien wel. Ik vind het nog steeds een top-serie. De vrouw is aan het afhaken, te veel slow-chat en drama en te weing actie/overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
KillerAce_NL schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:17:
[...]

Dit is mij niet opgevallen, vanavond maar eens terugluisteren. Of heeft iemand een fragmentje hiervan?
Zeror schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 17:20:
[...]

Dat was inderdaad wel een vaag stuk, ja. Maar als ze Beth gevangen hebben en de huis scene met Rick dus na het gevangennemen van Beth heeft plaatsgevonden dan wordt het wel duidelijker.

Ik ben erg benieuwd naar komende aflevering. Hopelijk hebben we dan duidelijkheid.
Yes! Toch optie 2 ( met een twist *O*).

Ik kan eigenlijk nauwelijks wachten tot maandag. Ondanks dat ik het seizoen wat slomer vind dan andere seizoenen, merk ik wel aan mezelf dat ik af zit te tellen tot de maandag. ( en meer dan andere seizoenen)

[ Voor 10% gewijzigd door Fruitschaal op 14-03-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Laatst online: 26-06 13:19
Fruitschaal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 09:19:
[...]

Dit is mij niet opgevallen, vanavond maar eens terugluisteren. Of heeft iemand een fragmentje hiervan?
Goed luisteren, met subs erbij kwam het duidelijker naar voren! Geluid hard en oortjes spitsen :+
http://youtu.be/X4LP9Fsv58I?t=39m20s

Edit: Het gaat van aah aah, son of a bitch.. Kill her kill her.. Zoiets :P

[ Voor 9% gewijzigd door Rempi op 14-03-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

Dat kan haast Beth niet zijn. Zeker niet als Daryl dan ook al bij die groep zit.

Waarom?

1: Beth heeft te veel screentime en ontwikkeling gekregen de laatste afleveringen.
2: Daryl zou het nooit toestaan dat ze haar gebruiken (sexslaaf?) of opeten.

Aan de andere kant, nu ik dit zo type.

Doordat ze juist zoveel screentime en ontwikkeling krijgt zou haar dood de kijkers meer aangrijpen dan wanneer ze 2-3 afleveringen geleden zou gaan. Toen was ze echt een support support-rol.

Maar dan zitten we nog steeds met de kwestie Daryl. Die zou het nog steeds niet toestaan. Als hij dan toch echt, zoals eerder geschreven hier, diegene is die in elkaar geschopt werd (hadden we de stem dan niet herkent?) kan het zijn dat z'n laatste actie is om Beth te doden en dus verder misbruik te stoppen en haar in een zombie te veranderen om de rest by suprise te pakken.
Echter Rick, Carl en Michone lopen weg dus die kunnen Daryl haast niet meer redden en Daryl dood laten gaan zou werken in een Game of Thrones maar of het Walking Dead publiek dat zo makkelijk pikt.......

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Als Beth daar zou zijn zou het verhaal erg gecompliceerd worden inderdaad. Om dit dan duidelijk te maken, zijn er heel wat flashbacks/flashforwards/flashrewinds nodig. Misschien heb ik het verhaal dat de tijd verdraaid is wat vergezocht. Ik denk echter niet dat het onmogelijk is dat Daryl gelijktijdig met Rick in het huis was.

Ik denk overigens ook dat Beth niet door de motermuizen (Hunters?) is meegenomen maar door de bewoner(s) van de kerk. Dit zijn verschillende groepen. De motermuizen lijken maar een beetje doelloos rond te lopen ( vreten in het huis van Rick), bij het spoor Daryl vinden. Diegene wat in de kerk was onderhield het huis ( no dust) en had netjes voorraden met eten.

Ik denk dus dat er naast de motermuizen nog een andere badguy in de buurt is, die zijn basis in de kerk heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Comic spoiler mbt de kerk:
spoiler:
Ik ben ff de precieze tijdlijn kwijt, maar de persoon in de kerk was in de comics een priester die alleen achtergebleven was, vol schuldgevoel omdat hij te bang was om de deuren te openen voor de buurtbewoners. Hij was geen slechterik, alleen bang.

Maar ik denk niet dat die Beth mee heeft genomen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Kerk? Dacht dat het een begraafplaats was ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Bra-Jo schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:18:
Comic spoiler mbt de kerk:
spoiler:
Ik ben ff de precieze tijdlijn kwijt, maar de persoon in de kerk was in de comics een priester die alleen achtergebleven was, vol schuldgevoel omdat hij te bang was om de deuren te openen voor de buurtbewoners. Hij was geen slechterik, alleen bang.

Maar ik denk niet dat die Beth mee heeft genomen.
We hebben wel ( al vaker) gezien dat de serie afwijkt van de comic..
Misschien is de rol van O-) --> >:) ( comic --> serie)
Caelorum schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 13:31:
Kerk? Dacht dat het een begraafplaats was ^^
Begraafplaats met een kerk(je) / klooster.. Ik denk niet dat ze hebben zitten lunchen in een graftombe. Was het te opgeruimd voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het leek eerder een woning van een grafdelver dan dat het een kerk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Nog even terugkomend op het groepje van Joe. Die gast die werd gedood tijdens hef gevecht om het bed (die Rick spot onder het bed), heeft een zwarte bandana om. En als ze Daryl vinden leeft die man nog, of iig iemand met dezelfde bandana. Just saying :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Idifix schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:14:
Nog even terugkomend op het groepje van Joe. Die gast die werd gedood tijdens hef gevecht om het bed (die Rick spot onder het bed), heeft een zwarte bandana om. En als ze Daryl vinden leeft die man nog, of iig iemand met dezelfde bandana. Just saying :+
Slim opgemerkt. Heb het even nagecheckt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t3Z4NCJwVojyyc98ypC5l1vD/full.jpg

Een gast met bandana bij het groepje bij Daryl heeft dezelfde bandana als de gast bij het bed. Dan kan het niet anders dan dat Daryl's ontmoeting met de groep eerder heeft plaatsgevonden als het huis gebeurtenis.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 14-03-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Dat kan twee kanten opgaan.. Of ze hebben gesjoemeld met de tijd, dus eigenlijk is speelde het verhaal van Daryl/Beth zich eerder af dan Rick/Carl/Michonne..
Of,
De bandana-guy was niet dood maar bewusteloos. --> Dan worden de groep van Joe en de groep Rick sowieso geen vriendjes. Want bandana-guy herkent Rickert..

ps:
De auto waar Beth mee wordt ontvoerd heeft een kruis achterop de auto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:21
Fruitschaal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:50:
Dat kan twee kanten opgaan.. Of ze hebben gesjoemeld met de tijd, dus eigenlijk is speelde het verhaal van Daryl/Beth zich eerder af dan Rick/Carl/Michonne..
Of,
De bandana-guy was niet dood maar bewusteloos. --> Dan worden de groep van Joe en de groep Rick sowieso geen vriendjes. Want bandana-guy herkent Rickert..

ps:
De auto waar Beth mee wordt ontvoerd heeft een kruis achterop de auto..
Bandana-guy lag vrij lang met z'n ogen open, lijkt me dat die gewoon gedood is bij dat gevecht rond het bed. Aan de andere kant wel erg dom dan van z'n killer om rustig te gaan slapen op dat bed, je weet namelijk nooit hoe lang het duurt voordat iemand opstaat als zombie.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Btw. Er zouden toch twee walkers in het huis moeten zijn. Die gast op het toilet die Rick vermoord heeft en die bandana gast. Is dat niet wat je hoorde: Niet Kill her, maar Kill 'm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Nou, een andere optie om het te bepalen: die gast die wel gedood werd in de wc. Was deze wel of niet nog levend aanwezig bij de groep toen deze Daryl vonden?

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Xymox schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:07:
Nou, een andere optie om het te bepalen: die gast die wel gedood werd in de wc. Was deze wel of niet nog levend aanwezig bij de groep toen deze Daryl vonden?
Zeror.. Kom maar op met dat vergelijkend beeld materiaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Bandana-guy was bewusteloos. Anders had ie hem wel door de kop gestoken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het staat ook niet vast dat die kerel in de wc gedood is. Die kan net zo goed ook bewusteloos zijn geweest. Maar die kerel was niet bij het groepje dat Daryl tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Idifix schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:14:
Hij werd gewurgd en was bewusteloos toch?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
XyritZz schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 14:53:
[...]

Bandana-guy lag vrij lang met z'n ogen open, lijkt me dat die gewoon gedood is bij dat gevecht rond het bed. Aan de andere kant wel erg dom dan van z'n killer om rustig te gaan slapen op dat bed, je weet namelijk nooit hoe lang het duurt voordat iemand opstaat als zombie.
Ik kan me inbeelden dat niet iedereen weet dat alle mensen sowieso geïnfecteerd zijn.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

XWB schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 23:05:
[...]

Ik kan me inbeelden dat niet iedereen weet dat alle mensen sowieso geïnfecteerd zijn.
Na 1,5 jaar dat nog niet doorhebben? Dan ben je wel heel traag hoor.

En als je dan idd zo traag bent zijn je overlevingskansen wel erg nihil toch? :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Mja, je komt er alleen maar achter wanneer iemand uit je team sterft, zoals dat met de broer van Rick ging.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
XWB schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 00:02:
Mja, je komt er alleen maar achter wanneer iemand uit je team sterft, zoals dat met de broer van Rick ging.
Of als je iemand tegenkomt die het heeft meegemaakt natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Fruitschaal schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:34:
[...]

Zeror.. Kom maar op met dat vergelijkend beeld materiaal ;)
Ok.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QzjvAyy4K8iprJLjz1AUuLiE/full.jpg

Die gast van het toilet zit niet bij het de groep als ze Daryl tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Die is ook min of meer gewurgd door Rick. Lijkt mij dat hij het dus niet gered heeft. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:35
Maar die Bandana-gozer zat wel bij dat groepje. Die man heeft dus waarschijnlijk weer een eigen verhaalstukje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

mat.hi.as schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:17:
Maar die Bandana-gozer zat wel bij dat groepje. Die man heeft dus waarschijnlijk weer een eigen verhaalstukje ;)
Of het was die priester van het kerkhof die Beth dan heeft meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:35
Zeror schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 10:34:
[...]

Of het was die priester van het kerkhof die Beth dan heeft meegenomen.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar ik bedoelde voornamelijk dat hij een verhaal buiten die groep om heeft (waarom werd het anders gedaan?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Heb het net nog even terug gekeken en je ziet rond 22.30 dat de persoon met de zwarte bandana nog leeft. Je ziet hem bewegen. dan kan het stuk met Daryl dus alsnog na het huis zich hebben afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:23

Soul__assasin

de Belbelg

sicke ep... klein vraagje wel, waar is de baby op het einde?

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Op de auto waarmee Beth wordt ontvoerd, staat op de achterkant een kruis. Zou dit kruis verwijzen naar de kerk/begrafenishuis ( of hoe je het ook wil noemen) of naar een andere groep?

Oeps, spoilers vanaf nu. Kan ik niet naar dit topic kijken tot vanavond ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
Wow... vond dit wel een heel erg goede aflevering. Nu komt eindelijk ook de buildup aan het begin van het seizoen (het muizen voeren door de hekken) van pas in het verhaal. Het wel echt te doen met Carol en Tyreese.
Soul__assasin schreef op maandag 17 maart 2014 @ 08:35:
sicke ep... klein vraagje wel, waar is de baby op het einde?
Volgens mij zat ze in doeken gewikkeld op de rug van Tyreese toen ze van het huis weggingen. Er is in ieder geval een vorm te zien wat lijkt op een baby in de witte doeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:59
Heftige aflevering inderdaad, dat van die baby vroeg ik me ook af :p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Eindelijk hebben we gezien wie nou die zombies voerde in de gevangenis, ook mooi ok te zien dat de makers het gedurfd hebben een kind dood te schieten.

Verder wel veel sloom gebeuren rond die twee hoogtepuntjes.

Zo zie je maar weer, mocht er ooit een zombie outbreak komen. Kinderen en baby's achterlaten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Oi.. Okay... Little psycho was inderdaad goed de weg kwijt. Zware aflevering. Wel mooi.
Lil Asskicker zat op het einde inderdaad by Tyreese op zijn rug.

Die crispy walkers zagen er leuk uit. Benieuwd of we daar nog meer van gaan zien.
Zou die brand het huis zijn dat Beth en Daryl in de fik gestoken hebben? Dat moet haast wel.

Klein interessant "achter de schermen" puntje: die puzzel die ze aan het maken waren op tafel... Dat was een foto van Sophia.

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 17-03-2014 13:10 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Spike_wolf schreef op maandag 17 maart 2014 @ 12:58:
Oi.. Okay... Little psycho was inderdaad goed de weg kwijt. Zware aflevering. Wel mooi. [...]
Het verbaast me dat dat kutkind het zo lang heeft volgehouden. Persoonlijk had ik der meteen naast dat lijk van dat andere kind de kop door geschoten. Walkers en mensen met grootheidswaanzin in die wereld zijn al erg genoeg, daar zou ik in zo'n situatie niet nog psychisch gestoorde kinderen aan toe willen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Die crispy walkers zagen er leuk uit. Benieuwd of we daar nog meer van gaan zien.
Zou die brand het huis zijn dat Beth en Daryl in de fik gestoken hebben? Dat moet haast wel.
Ik denk dat dit juist express is, om te laten zien dat ze allemaal heel dicht bij elkaar zijn zonder het van elkaar te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

maybe it's me; maar ik vind het huidig seizoen echt ruk

serie keek lekker weg, goeie spanningsboog, maar nieuw seizoen weet mijn aandacht niet vast te houden.

verwacht niet dat ik de rest kijk, jammer, was smakelijke serie maar de richting die ze nu op gaan is compleet anders (andere regiseur ik weet)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:37

Phydomir

Dennis

Goed, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. Vond het wel een sterke aflevering.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:44
himlims_ schreef op maandag 17 maart 2014 @ 15:22:
maybe it's me; maar ik vind het huidig seizoen echt ruk

serie keek lekker weg, goeie spanningsboog, maar nieuw seizoen weet mijn aandacht niet vast te houden.

verwacht niet dat ik de rest kijk, jammer, was smakelijke serie maar de richting die ze nu op gaan is compleet anders (andere regiseur ik weet)
Eens. Lijkt wel alsof geld beetje op is (weinig acteurs per afl).

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Dat heeft niets met geld te maken, dit is character building, in deze afleveringen leren we heel veel over de personages omdat er nu veel meer op ze gefocused wordt. En doordat we Rick nu al 3 afleveringen niet gezien hebben bijvoorbeeld, krijgen we ook echt het gevoel dat iedereen er alleen voor staat.
In mijn ogen zijn dit juist hele sterke afleveringen, ze draaien immers helemaal om waar de serie om draait: de "Walking Dead" de groep mensen die we volgen. De serie heeft nooit, en zal nooit om de zombies draaien ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

En dan toch net niet de ballen hebben om de twee meisjes on screen te killen 8)7

Maaaarrr: Tyrese vergeeft Carol, dus dat wordt feest als de groep weer compleet is *O*

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Net aflevering gekeken en ik ben wel blij dat we van die kleine blonde psycho af zijn. Zou de ziekte zich in de gevangenis ook verspreid hebben door die ratten/konijnen die zij verzamelde?

Volgende week zien we vrijwel alle groepen weer. Zouden ze dan echt weer bij elkaar komen? In die tunnel staat natuurlijk iets te gebeuren, walkertrap?

Wat waren trouwens de regels van Joe wat hij tegen Daryl zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Twhomp schreef op maandag 17 maart 2014 @ 19:01:
En dan toch net niet de ballen hebben om de twee meisjes on screen te killen 8)7[...]
Volgens mij krijgt AMC dan problemen met het uitzenden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Caelorum schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:26:
[...]

Volgens mij krijgt AMC dan problemen met het uitzenden :)
Hoezo? In de eerste aflevering en zelfs trailer wordt er ook een klein meisje (walker) door het hoofd geschoten. En Sophia (walker) werd ook on-screen afgeknald ...

Maar, we hebben geen kleine kids on-screen dood zien gaan, deze zijn allemaal gestorven zonder dat wij het mochten zien zeg maar. :P

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dreanor schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:30:
[...]
Hoezo? In de eerste aflevering en zelfs trailer wordt er ook een klein meisje (walker) door het hoofd geschoten. En Sophia (walker) werd ook on-screen afgeknald ... [...]
Er is wel een verschil tussen een walker 'dood'maken en een levend kind executeren. Dat laatste gaat denk ik veel te ver voor een kanaal als AMC. Ik denk dat ze zelfs bij HBO wel eventjes achter hun oren krabben en nadenken of het echt nut heeft voordat ze zoiets er in doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:09
Leeft die baby nog?Je zag wel iets op de rug van Tyrese, echter hingen er bronzen baby schoentjes aan een graf?

Ohja, wie kan mij vertellen met welk liedje de aflevering begon?Dat deuntje komt me zeer bekend voor, volgens mij fallout 3 of bioshock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

luxzenburcht schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:48:
Leeft die baby nog?Je zag wel iets op de rug van Tyrese, echter hingen er bronzen baby schoentjes aan een graf?
Die schoentjes hinger er in het begin ook al, er werd ook een opmerking gemaakt over dat kind. Die pop die Mika vond zal dan ook van dat kind geweest zijn.

Lil' Asskicker zat nog levend en wel bij Tyreese op zijn rug :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Volgens mij is Lil' Asskicker toch echt dood. Kan het mis hebben maar toen Tyrese die meid zag flippen besefte hij dat ze dood moest. Hij begreep waarom Carol z'n vriendin vermoord heeft.
De voiceover op het eind van die kleine meid geeft aan dat je hard moet worden om te overleven. De baby is een obstakel en een geluidsbron op de verkeerde momenten.

Wil je overleven dan moet je hard worden.

Ik kan er natuurlijk naast zitten maar de opbouw van de aflevering lijkt daar wel op te hinten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Volgens Melissa McBride (Carol) zat ze toch echt levend en wel op de rug van Tyreese ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Spike_wolf schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:26:
Volgens Melissa McBride (Carol) zat ze toch echt levend en wel op de rug van Tyreese ;)
Nog afgezien daarvan zegt dat vage kutkind ook dat ze nog niet de kans had om die baby ook om te brengen. Die leeft dus nog als Tyreese haar meeneemt naar binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:05

BLACKfm

o_O

luxzenburcht schreef op maandag 17 maart 2014 @ 20:48:
Ohja, wie kan mij vertellen met welk liedje de aflevering begon?Dat deuntje komt me zeer bekend voor, volgens mij fallout 3 of bioshock.
Fallout 3, volgens mij hoor je deze al bij het intro deuntje van 'war, war never changes'... maar iig uit fallout. Volgens mij zat er in de vorige aflevering ook al zo'n deuntje...

Leuke refferentie naar de game, maar of dat nou iets goeds is...

Edit:

Mooi ook om na die verbrande zombies rond de 22:30 te zien hoe het pistool in het ene shot in de linkerhand zit en in het andere shot in de rechterhand, geen terugslag van de wapens bij de meisjes en het verband in het begin dat ook anders is in het ene shot dan de andere...

Is er nou niemand van dat soort producties/films die daar naar kijkt? Vind het toch altijd wel knullig om dat soort dingen te zien...

[ Voor 29% gewijzigd door BLACKfm op 17-03-2014 22:01 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
^^ Ik wilde er net over beginnen om te vragen of het iemand was opgevallen dat het openingsliedje gelijk was aan het openingsliedje van Fallout 3. Ik weet niet of je er wat achter moet zoeken maar grappig was het zeker wel. 'post apocalyptische wereld'

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Ach ik heb bij Eigen huis & tuin ook weleens een tune uit Gears of War 3 gehoord. Heb de afleveringen daarna ook niet Rob met een Chainsaw gun rond zien rennen :+ . Homeland had laatst ook een tune uit Mass Effect 3. Gebeurd dus wel vaker en hoeft niks te betekenen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:17
CR1691 schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:06:
Ach ik heb bij Eigen huis & tuin ook weleens een tune uit Gears of War 3 gehoord. Heb de afleveringen daarna ook niet Rob met een Chainsaw gun rond zien rennen :+ . Homeland had laatst ook een tune uit Mass Effect 3. Gebeurd dus wel vaker en hoeft niks te betekenen.
Inderdaad. Laatst ook bij Wie is de Mol de soundtrack van The Rock, met Nicolas Cage. It can happen ;)

Het was inderdaad een heftige aflevering uiteindelijk.Aan de ene kant jammer dat de baby nog steeds 'meedoet'. Mega turnd-down.
In de comic was ze allang weg.

Toen het moment suprème kwam om Lizzie om te leggen had ik bijna verwacht dat Carol haar in de armen van Mica zou duwen en haar liet verslinden en dan te zeggen; Nu kunnen jullie vriendjes zijn .. Of zou dat té fucked up wezen?

[ Voor 29% gewijzigd door CuBras op 17-03-2014 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30

Vrijdag

De Zwarte

Gelukkig, ook weer van die twee kutkinderen verlost *O* 8)
Niet zoals de tweeling in de gevangenis (in de comics) maar dit was ook prima.

Comic
spoiler:
Zou de zakenman uit Sons of Anarchy voor Negan werken/Negan zijn?

Wat er in de brand stond was natuurlijk de blokhut waar de vorige aflevering Daryl en Beth een tijdje verbleven. Elke aflevering komt er wel iets terug waar de vorige aflevering mee eindigde :)

[ Voor 52% gewijzigd door Vrijdag op 17-03-2014 22:43 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Enig idee wat er in brand stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
BLACKfm schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:38:
[...]
Leuke refferentie naar de game, maar of dat nou iets goeds is... [...]
Mja... Naar de game niet zo zeer. Ze hebben gewoon een liedje van The Ink Spots gebruikt. Die van Fallout 3 en deze aflevering was "I Don't Want To Set The World On Fire" en volgens internet zat ook "Maybe" er in (die komt ook in F3 voor btw)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
rgras schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:36:
Enig idee wat er in brand stond?
NVM, het huis van een eerdere episode. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 09:40
CuBras schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:15:
[...]

Inderdaad. Laatst ook bij Wie is de Mol de soundtrack van The Rock, met Nicolas Cage. It can happen ;)

Het was inderdaad een heftige aflevering uiteindelijk.Aan de ene kant jammer dat de baby nog steeds 'meedoet'. Mega turnd-down.
In de comic was ze allang weg.

Toen het moment suprème kwam om Lizzie om te leggen had ik bijna verwacht dat Carol haar in de armen van Mica zou duwen en haar liet verslinden en dan te zeggen; Nu kunnen jullie vriendjes zijn .. Of zou dat té fucked up wezen?
haha ik ben dus niet de enige die had gedacht dat carol dat zou doen, of misschien had ik dat wel gedaan als ik me kon in houden en niet gelijk een kogel door lil miss pshyco kop heen had gejaagd na het aanzien hoe ze haar zusje had vermoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[b]BLACKfm schreef op maandag 17 maart 2014 @ 21:38
Is er nou niemand van dat soort producties/films die daar naar kijkt? Vind het toch altijd wel knullig om dat soort dingen te zien...
Ja ik maar ben ermee gestopt me daar aan te irriteren. Dit soort producties zitten er gewoon vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
Ik denk dat ze Lil Asskicker laten leven om de kijkers thuis nog wat hoop te geven. Ik zie het niet zo, is alleen maar last :p. Ze hebben Judith natuurlijk niet omgelegd. Ze zeiden duidelijk dat ze Judith niet alleen konden brengen naar Terminus, daarom zijn ze nu met z'n tweeën..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
TWD is tegenwoordig niet meer dan een melkkoe. Ze proberen de productie zo goedkoop mogelijk te houden zonder kijkers te verliezen. Het is eigenlijk ook gewoon een enorm slechte serie, maar voor mij nog net voldoende om er wekelijks 45 minuten voor vrij te maken.

Het had veel meer potentie maar helaas is een hoogstaande productie minder belangrijk voor FOX dan winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Twylight schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:26:
[...] Het had veel meer potentie maar helaas is een hoogstaande productie minder belangrijk voor FOX dan winst.
Het is AMC die het maakt. Fox is alleen maar een tweede distribiteur naast AMC zelf. Fox heeft er dus ook niet super veel over te zeggen.

Ik lees ook net dat AMC een companion series laat maken die in 2015 uit moet komen. Dat zou dan een prequel moeten zijn die "would chronicle the early days of the epidemic and the effort to contain it." -> http://tvline.com/2013/11...off-prequel-premise-cast/
Ben benieuwd :) Had er nog niets over gehoord ^^

[ Voor 31% gewijzigd door Caelorum op 17-03-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Twylight schreef op maandag 17 maart 2014 @ 23:26:
TWD is tegenwoordig niet meer dan een melkkoe. Ze proberen de productie zo goedkoop mogelijk te houden zonder kijkers te verliezen. Het is eigenlijk ook gewoon een enorm slechte serie, maar voor mij nog net voldoende om er wekelijks 45 minuten voor vrij te maken.

Het had veel meer potentie maar helaas is een hoogstaande productie minder belangrijk voor FOX dan winst.
Zo denk ik er eigenlijk ook over. Zo nu en dan zit er een toffe aflevering tussen en die geeft me dan kracht om door te kijken.

Misschien heeft AMC al het budget weer aan het productie team van Mad Men toegezegd. Dat was tijdens seizoen 2 ook al eens namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Oja, AMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:09
Caelorum schreef op maandag 17 maart 2014 @ 22:46:
[...]

Mja... Naar de game niet zo zeer. Ze hebben gewoon een liedje van The Ink Spots gebruikt. Die van Fallout 3 en deze aflevering was "I Don't Want To Set The World On Fire" en volgens internet zat ook "Maybe" er in (die komt ook in F3 voor btw)...
Ja "Maybe" is hem :)

YouTube: The Ink Spots - Maybe

Lux gaat Fo3 opnieuw installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:08
Ze weten niet zo goed wat ze er mee aan moeten, want ondanks dat de serie nog erg populair is, neemt het niveau wel af.

Die brand vond ik ook maar apart, ook dat ze alleen maar naar die rook keken en niet verder op onderzoek uit gingen, maar inmiddels na wat reacties hier is bij mij ook het kwartje gevallen....
Net als het voeren van die muizen; prima dat je dat in 1 shot weergeeft, dan kun je zelf wel invullen dat dat kind dus ook in de gevangenis daar verantwoordelijk voor was. Maar nee dat moet weer in een nieuwe scene even gezegd worden. Dat hadden ze ee juist uit moeten laten; je wilt als kijker toch ook zelf wat zien en op basis daarvan je conclusies trekken, geen voorgegeten hap. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Probleem is wel dat de gemiddelde kijker gewoon niet intelligent is en dat soort informatie in hapklare brokken aangeleverd moet krijgen. Want laten we wel wezen, als je nu nog niet door had dat zij die zombies voerden dan heb je wel zo'n hint nodig vrees ik ;)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Had je niet door dat dat voor de ontwikkeling van Tyrese was? Dat was niet om jou en mij duidelijk te maken dat zij het gedaan heeft dat is om duidelijk te maken dat Tyrese beseft dat het beter was om haar te doden en om hem het besef te geven dat Carol Karen wel moest vermoorden om te kunnen overleven.

Kom op zeg, we hebben 1 van de sterkste afleveringen ooit gehad en nog loopt men te klagen.

Pagina: 1 ... 29 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.