Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verder snap ik nou niet helemaal wat er met Rick aan de hand is. Eerst lijkt hij morsdood (geeft geen kik als Carl staat te schreeuwen en tegen 'm aan trapt). Dan imiteert hij een opstartende zombie en zegt hij nog net een paar zinnetjes voordat hij dood lijkt neer te vallen. En een scene later zit hij opeens naast Carl op de bank en als er iemand op de deur klopt staat hij binnen 5 seconden paraat met z'n handkanon?
Wel tof dat Michonne weer bij Rick en Carl is in ieder geval. Ik vind haar een tof karakter die er nog wel even in mag blijven. Rick had van mij wel dood op de bank mogen blijven (en dan Carl + Michonne als duo).
[ Voor 14% gewijzigd door Razr op 10-02-2014 12:42 ]
Krijgen we deze discussie na elke aflevering weer?Akemi schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:48:
Bedankt er zijn mensen die de aflevering nog moeten zien.... had je wel effe spoiler kunnen gebruiken.....
En direct erna zakt hij ook zowat in elkaar. Duidelijk nog niet helemaal hersteld dus. Daarnaast kan een adrenaline stoor behoorlijk veel doen hoorRazr schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:41:
[...] En een scene later zit hij opeens naast Carl op de bank en als er iemand op de deur klopt staat hij binnen 5 seconden paraat met z'n handkanon? :')[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Caelorum op 10-02-2014 14:48 ]
Wel vind ik Carl een rot Karakter, die wat minder zou mij persoonlijk niet uitmaken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Echt he. Godverdomme manRazr schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:49:
[...]
Krijgen we deze discussie na elke aflevering weer?Lees even de topic-warning anders.
Carl en Rick proberen te overleven. Michonne moest even alles op een rijtje zetten, maar ze is terug. Carl probeert zich te bewijzen tegenover zijn vader. Rick weet dat Carl dit nodig heeft, maar wil hem toch nog beschermen (vader instinct).
Al was er wellicht weinig actie werd er wel veel verteld. Je kon ook wel verwachten dat je nu een aflevering kreeg met weinig actie. De creme de la creme hebben net gehad immers. Nu was het weer ff iets anders.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik vond de aflevering niet super, maar ook niet superslecht. Carl is een vervelend joch en zijn gedrag sloeg eigenlijk nergens op. Pas tegen het einde toen Rick "wakker" werd ging het ergens heen met Carl.
Michonne maakte wel weer een hoop goed, vooral omdat ik nu het idee heb dat zij juist meer wordt zoals ze voor het hele zombiegebeuren was. Ik denk dat we een ietwat spraakzamere Michonne gaan krijgen, waarschijnlijk om iets meer in de buurt van haar comic-karakter te komen.
TWD blijft een mooie serie om met het verstand op nul te kijken. Beter dan het laatste seizoen van Dexter sowieso, en dat heb ik helemaal afgekeken dus met TWD ga ik voorlopig ook nog niet stoppen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Carl is the new Dana BrodyRylo schreef op maandag 10 februari 2014 @ 14:17:
Vond de aflevering eigenlijk niet zoveel aan, het kon ook wel in een halve aflevering verteld worden. En Carl tja.. never liked him..
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Bijzondere aflevering. Ene kant beetje traag maar wel goede character ontwikkeling. Carl die even met beide voetjes op de grond werd gezet.
We kregen te zien wat Michone allemaal verloren is.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Carl is aan het puberen. Carl is van die leeftijd dat ze denken alles beter te weten en alles zelf wel te kunnen. Carl kwam van een koude kermis thuis toen die het in de praktijk wou brengen.NMe schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 01:34:
[...] Ik vond de aflevering niet super, maar ook niet superslecht. Carl is een vervelend joch en zijn gedrag sloeg eigenlijk nergens op. [...]
Volgens mij was dat ook de bedoeling. Om hem weg te zetten als een onwetend klein ***kind die nog wat moet leren van zijn vader.Twylight schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:14:
Carl had veel potentie als character maar het is helaas een zeer slechte acteur. Ergerde me kapot in die scene waar hij tegen Rick aan het ranten was terwijl die knock out op de bank lag
Ik ergerde me niet aan het feit dat hij dat deed maar aan de acteerprestatie die waardeloos wasCaelorum schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:38:
[...]
Volgens mij was dat ook de bedoeling. Om hem weg te zetten als een onwetend klein ***kind die nog wat moet leren van zijn vader.
Ik heb ook gemengde gevoelens over deze aflevering. Nou moet ik wel zeggen dat ze me goed te pakken hadden met Rick als zombie, ik weet 100% zeker dat Rick niet zomaar sterft in deze serie maar ik twijfelde toch even.
Verder natuurlijk super benieuwd naar hoe het gaat met de rest van de crew, waar ze heen gaan, of het een beetje het verhaal van de strip blijft volgen, etc.
Overigens vond ik dit wel grappig: http://www.tv.com/shows/t...n-their-own-139172951692/
Zo ben ik al een tijdje niet geschrokken. Gelukkig was ik alleen thuis
If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!
Nou, het leuke van deze serie is dat ik daar dus niet zo zeker van ben. Het zou wel een grote afwijking zijn van de strip, maar dat kan - en maakt het verhaal minder voorspelbaar dan gemiddeld. Er zijn sowieso ook in de strip doden waar ik dat echt niet van had verwacht, laat staan de manier waarop.Nedra schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 11:43:
ik weet 100% zeker dat Rick niet zomaar sterft in deze serie maar ik twijfelde toch even.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nee, die eer heeft nog steeds zijn moeder. Ze is al een tijdje dood, maar telkens als ik aan haar denk erger ik me weer groen en geel.Satom schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:07:
Volgens mij is Carl de meeste geërgerde persoon van de serie
Want?Caelorum schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Nee, die eer heeft nog steeds zijn moeder. Ze is al een tijdje dood, maar telkens als ik aan haar denk erger ik me weer groen en geel.
If The Bitch Don't Like Me Something Must Be Wrong With The Bitch!
en anders: https://www.google.nl/sea...source=lnms&tbm=isch&sa=X
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Satom schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:07:
Volgens mij is Carl de meeste geërgerde persoon van de serie
Ze n**kt de sheriif en de deputy.Caelorum schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:31:
[...]
Nee, die eer heeft nog steeds zijn moeder. Ze is al een tijdje dood, maar telkens als ik aan haar denk erger ik me weer groen en geel.
Wat mij betreft mag Glenn ook de pijp uit. Want? Hij n**kt de sheriif en de deputy.
Meest geergerd door wie? Bedoel je mischien meest irritante?
[ Voor 43% gewijzigd door Mandrake466 op 11-02-2014 15:56 ]
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hoezo?Twylight schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 16:25:
Jullie hebben allemaal wel een erg kort geheugen zeg.
Waardeloos acteerwerk inderdaad, en een kindje die rustig pubert terwijl zijn hele familie incl ouders wordt uitgemoord, alsof dat er allemaal gewoon bij hoort..

Nou ik vind Carl heel irritant maar hij mag nog niet in de schaduw staan van Dana Brody hoor, god wat was dat kind hinderlijk.
Ik weet nog niet of ik verder ga met Homeland maar nu Brody
[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 11-02-2014 22:31 ]
Same here. Geen problemen met Carl noch met de acteur Riggs.Vrijdag schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:47:
Ik hoop dat de karakterontwikkeling van Carl wat meer de richting van de comic op gaat, daar wordt hij steeds harder. Ben ik trouwens de enige die geen probleem met hem heeft? Ik vind 'm best okee.
Vond het overigens een prima aflevering. Leuk om eens wat meer van Michonne te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door CR1691 op 11-02-2014 23:10 ]
PSN: Finally_Chris
Absoluut niet. Ik vind hem eigenlijk best goed voor zo'n jonge acteur. Hij groeit in ieder geval nog steeds. Kijk de eerste afleveringen maar eens terug.Vrijdag schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 18:47:
Ik hoop dat de karakterontwikkeling van Carl wat meer de richting van de comic op gaat, daar wordt hij steeds harder. Ben ik trouwens de enige die geen probleem met hem heeft? Ik vind 'm best okee.
"When you grow up your heart dies"
Haha die gif met pudding heeft mijn leven voor altijd veranderdBtM909 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:40:
Ik ga het hier niet linken, maar zoek ff op Hershel Zombie head bij Google images, dan kom je dat hoofd weer tegen (inclusief animated gif waar Chris Hardwick pudding geeft aan 't hoofd)

Lijkt hier een stuk meer dan gister in de aflevering trouwens.
Dat was een best hilarisch stukje TVBtM909 schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:40:
Ik ga het hier niet linken, maar zoek ff op Hershel Zombie head bij Google images, dan kom je dat hoofd weer tegen (inclusief animated gif waar Chris Hardwick pudding geeft aan 't hoofd)
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
En zijn acties ook logisch. Hoe denk je dat je reageert als je mee gemaakt hebt wat hij heeft meegemaakt (hele 'familie dood') en dan je vader die bijna dood achter je aan loopt en je zoveel woede en onmacht in je hebt waar je als kind niet mee om weet te gaan. Toen Rick knock out lag (ik denk een korte coma) kon Carl het niet accepteren dat hij dood aan het gaan leek te zijn. En dan doet een hoop woede en onmacht in een kind (mens) rare dingen. Vond het een mooie aflevering met mooie acteurs.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Interessant interview met Gale Anne Hurd over de toekomst van TWD hier
Let op er zitten spoilers in!
[ Voor 70% gewijzigd door Zeror op 16-02-2014 10:18 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Toch best een aardige aflevering, benieuwd naar de volgende

Die Lizzy is echt goed gestoord, dat kan nooit goed gaan, hebben jullie de konijntjes opgemerkt die ze nutteloos afgeslacht heeft? Niet eens opgegeten, nee gedood en aan stukken gescheurd en als vuil in die boomstam laten liggen...
En als Carol niet tevoorschijn was gekomen vraag ik me af of Judith nog in leven geweest was, helemaal los van de walker(s) die bij ze in de buurt waren.
En Abraham, Eugene en Rosita zijn er!!

Best. Casting. Ever!

En hulde aan het feit dat ze die drie exact zo geposeerd hebben als in de comic
Humankind… be both.
Lijkt erop dat er nog aardig wat main characters over zijn dus van het verhaal. Ben benieuwd of ze allemaal samen komen weer
[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 17-02-2014 15:33 ]
Die casting idd, in die scene, in die pose:Spike_wolf schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:
Erg interessante aflevering, hoop informatie weer over de bekende gezichten. Lil' Asskicker is er nog, hoewel Lil' Pshyco daar bijna verandering in bracht
Die Lizzy is echt goed gestoord, dat kan nooit goed gaan, hebben jullie de konijntjes opgemerkt die ze nutteloos afgeslacht heeft? Niet eens opgegeten, nee gedood en aan stukken gescheurd en als vuil in die boomstam laten liggen...
En als Carol niet tevoorschijn was gekomen vraag ik me af of Judith nog in leven geweest was, helemaal los van de walker(s) die bij ze in de buurt waren.
En Abraham, Eugene en Rosita zijn er!!![]()
![]()
Best. Casting. Ever!
[afbeelding]
En hulde aan het feit dat ze die drie exact zo geposeerd hebben als in de comic![]()
Lijkt erop dat ze met Lizzy toch de kant op gaan van de tweeling uit de comics, die jochies waar Andrea en Dale voor zorgden.
Nomen nescio
Er zat aardig wat spanning in zo,vooral toen Lizzy Judith in de hand,dacht ik wtf wat gaat ze doen!

Ik ben eindelijk weer de eens benieuwt naar de volgende aflevering!
Die leger dude aan het einde lijkt mij wel een karakter die hoe dan ook voor drama en spektakel gaat zorgen (die andere twee op het eerste oog lijken kanonvoer, maargoed ze zijn pas 1 seconden in beeld geweest
Kan nu alweer niet wachten tot volgende week (maar dat zeg ik elke week).
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Ja, dat viel me ook op. Waar is nu die gestoorde inmate uit de gevangenis die niet in de serie voorkwam als je hem nodig hebt? Rotwijf, die mag van mij best aan stukken worden gescheurdSpike_wolf schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:
Erg interessante aflevering, hoop informatie weer over de bekende gezichten. Lil' Asskicker is er nog, hoewel Lil' Pshyco daar bijna verandering in bracht
* Vrijdag houdt van konijntjes
Zekers!En Abraham, Eugene en Rosita zijn er!!![]()
![]()
Best. Casting. Ever!
[afbeelding]
En hulde aan het feit dat ze die drie exact zo geposeerd hebben als in de comic![]()
Kleine, weinig verhullende spoiler:Dreanor schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:57:
Die leger dude aan het einde lijkt mij wel een karakter die hoe dan ook voor drama en spektakel gaat zorgen (die andere twee op het eerste oog lijken kanonvoer, maargoed ze zijn pas 1 seconden in beeld geweest) en dus heerlijke frisse veranderingen met zich mee gaat brengen (good or bad?).
[ Voor 20% gewijzigd door Vrijdag op 17-02-2014 22:09 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Hingen een paar half uit het raam, die hadden ze eerst al kunnen vermoorden voor de deur open ging. Jammer idd.haribold schreef op maandag 17 februari 2014 @ 21:31:
De uitwerking van de gebeurtenissen was wel bijzonder slecht deze aflevering. Als iemand overvallen wordt door een walker of de achterdeur van een bus niet meer kan houden, laat het dan in ieder geval nog enigszins geloofwaardig eruit zien. Het leek wel amateurtoneel en het doet af aan het verhaal.
Verder wel goede aflevering, lekker spannend.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gaan ze nog een keer naar een andere setting? Steden of desnoods naar hawai lol?
Ik las toevallig op IMDB bij s5 al een beschrijving van episode 1, klopt dit? Zoja lijkt me wel weer verfrissend
Rick and the group are heading to Washington D.C., where they meet new danger and a new enemy. Once again, Rick must do whatever it takes to keep the rest of the group safe
[ Voor 12% gewijzigd door PacinoAllstars op 18-02-2014 08:48 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
"want to c want to c "Twhomp schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:03:
Laten we het zo zeggen: The Governor was zo'n kwaaie nog niet![]()
Hij had in elk geval nog een beetje een goede kant (zijn familie niet kwijt willen raken)...Twhomp schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:03:
PSN: Fruitschaaltje
Hij ziet er echt uit als de Duke Nukem van Walking DeadFruitschaal schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:59:
Ik ben benieuwd of Eugene, Abraham en Rosita goodguys of badguys zijn. Ik vind Eugene er vrij creapy uitzien. Hij heeft een bepaalde uitstraling wat niet vriendelijk is. Hopelijk komen ze weer eens wat goodguys tegen. Maar het voorstukje sprak dit een beetje tegen.
edit: Dat is Abraham dus...
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 19-02-2014 16:29 ]
Aha daar herkende ik hem dus vanNotna schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:17:
Speelde ook al een fijne rol als 'Bull' in Band Of Brothers. Militaire rollen passen hem blijkbaar
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Kleine hint.Twhomp schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 09:03:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dat is Abraham, Eugene is die met die walkie talkieZeror schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:01:
[...]
Hij ziet er echt uit als de Duke Nukem van Walking Dead
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

I served in a company of heroes.
Oh, haha. Ja, ik ken die personages dan ook niet. Heb de strips niet gelezen.Peenutzz schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 00:54:
[...]
Dat is Abraham, Eugene is die met die walkie talkie
sjaool schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 22:01:
[...]
Kleine hint.
spoiler:[video]YouTube: Lucille♪]
[ Voor 42% gewijzigd door Zeror op 19-02-2014 14:32 ]
Ik vond deze aflevering ook veel lekkerder kijken omdat meer groepen werden geraakt.
Vrij nietszeggende spoiler:Zeror schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:23:
[...]
[...]
spoiler:Heb ff gezocht wie die Lucille nu is, maar nu ik het weet ben ik erg benieuwd hoe badass zij eruit zal zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Vrijdag op 19-02-2014 16:46 ]
Zeror schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 14:23:
[...]
Oh, haha. Ja, ik ken die personages dan ook niet. Heb de strips niet gelezen.
[...]
spoiler:Heb ff gezocht wie die Lucille nu is, maar nu ik het weet ben ik erg benieuwd hoe badass zij eruit zal zien.
sjaool schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:35:
[...]
spoiler:Ze is echt een slanke den met een netelig karakter en kei en keihard. Je wilt echt niet met haar kennismaken.
De bossen zullen ze straks ook wel weer verlaten voor wat stedelijkere gebieden. Rick en Carl zitten immers al in een dorpje.
Zeker! Ik vind het ook leuker om van iedereen iets te zien ipv hele episode over een paar personen.Bootje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 11:02:
Mooie aflevering. Heb zitten genieten. Goed om de versplinterde groepjes te zien. En een leuke introductie van de dynamic trio. Zeker goed gecast!
De bossen zullen ze straks ook wel weer verlaten voor wat stedelijkere gebieden. Rick en Carl zitten immers al in een dorpje.
En het nieuwe trio, zeker de leider wordt geintroduceerd alsof hij alleen al met zijn tanden hordes zombies dood bijt om vervolgens op de stapel lijken te staan, zonder ook maar een schammetje te hebben!
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Niet echt een spoiler, gaat meer over de comics:
Daarnaast is het ook weer iemand om voor te willen blijven vechten en leven, want Carl wordt steeds volwassener en kan zachtjesaan op z'n eigen benen staan.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar. Beth is denk ik wat te jong voor hem. En zijn relatie met Carol (die wellicht te oud is) is een beetje vertroebeld.XyritZz schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:28:
Ik ben vooral heel benieuwd of/hoe ze Andrea gaan vervangen in de serie, omdat ze in de comics zo'n grote en belangrijke rol heeft.
Niet echt een spoiler, gaat meer over de comics:
spoiler:Ik ben vooral benieuwd of Rick in de serie een relatie gaat krijgen. In de comics is dat Andrea, en ik had in de comics het idee dat hij mede daardoor z'n slechte periode voorgoed achter zich kon laten wat heel die relatie dus best wel belangrijk maakt in het verhaal.
Daarnaast is het ook weer iemand om voor te willen blijven vechten en leven, want Carl wordt steeds volwassener en kan zachtjesaan op z'n eigen benen staan.
Comicspoiler:Fruitschaal schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:46:
Maar het trio van afgelopen aflevering zijn good guys? Zo zagen ze in eerste instantie namelijk niet uit. Ik wil weten of ze meteen een bad-guy te pakken hebben of nog met goed volk meegaan.
Ohja, die ene heet niet Haagse Harrie trouwens
Nice!Vrijdag schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:59:
[...]
Comicspoiler:
spoiler:In de comic worden die drie opgenomen in de groep en zeker Abraham wordt een hele goede steun voor Rick.
Ohja, die ene heet niet Haagse Harrie trouwens
spoiler:maar Eugene
PSN: Von_Smallhausn
Mja, Carol lijkt me ook sowieso off-limits gezien haar omgang met Daryl.Bootje schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 13:35:
[...]
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar. Beth is denk ik wat te jong voor hem. En zijn relatie met Carol (die wellicht te oud is) is een beetje vertroebeld.
spoiler:In de serie heeft hij wel Judith nog om voor te vechten. Die was er in de comic al niet meer bij. Al weet hij nu nog niet dat ze nog leeft uiteraard.
Speculatie:
of:
Nieuw Character. Die ze dan wellicht ontmoeten in het dorpje in de buurt van Washington.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ja, maar je hoorde ook een wagen aankomen rijden op de achtergrond en vervolgens stoppen. Door het geluid van smashen op die zombie hoorde je dat alleen niet zo goed.Mon0lith schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:04:
Misschien lag het aan de aflevering die ik gezien heb maar die Eugene, Abraham en Rosita stonden die nou plots naast Glenn en Tara nadat hun die walkers hadden uitgeschakeld??
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 20-02-2014 20:47 ]
Aha dan is dat het! bedanktZeror schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:46:
[...]
Ja, maar je hoorde ook een wagen aankomen rijden op de achtergrond en vervolgens stoppen. Door het geluid van smashen op die zombie hoorde je dat alleen niet zo goed.
PSN: Von_Smallhausn
Ik had ook het gevoel dat ze er ineens stonden. Maar ik was misschien in de roes van het walker-bashen.Zeror schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 20:46:
[...]
Ja, maar je hoorde ook een wagen aankomen rijden op de achtergrond en vervolgens stoppen. Door het geluid van smashen op die zombie hoorde je dat alleen niet zo goed.

Ik twijfel tussenXyritZz schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 16:21:
[...]
Mja, Carol lijkt me ook sowieso off-limits gezien haar omgang met Daryl.
Speculatie:
spoiler:Maggie. Relatie gedeelte uitstellen totdat Glenn is gevallen voor Lucille.
en

Nomen nescio
De oplossing voor de puzzeltjes in de eerste paar delen van het seizoen (een onbekende die ratten voerde aan de Walkers en de moord/verbranding van Tyreese's vriendin) zal zeer waarschijnlijk een andere oplossing gaan krijgen dan Rick en de kijker leek te kunnen concluderen uit de bekentenis van Carol...Spike_wolf schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:
Inderdaad mooi dat dit moment zo uit de cover van de comics is overgenomen. Dit soort knipogen naar de comics lezer kan ik erg waarderen.En Abraham, Eugene en Rosita zijn er!!![]()
![]()
Best. Casting. Ever!
[afbeelding]
Bonuspunten voor de mooiste omschrijving!sjaool schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 21:35:
[...]
spoiler:Ze is echt een slanke den met een netelig karakter en kei en keihard. Je wilt echt niet met haar kennismaken.
Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450
dat is ook al wat ik eerder zei, die lizzy spoort niet, er hebben eerder vreemde dingen met haar voorgedaan.Spike_wolf schreef op maandag 17 februari 2014 @ 11:33:
En Abraham, Eugene en Rosita zijn er!!![]()
![]()
Best. Casting. Ever!
zou me inderdaad niks verbazen dat carol de klap voor lil miss pshyco heeft opgevangen.The_Sukkel schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 11:16:
[...]
De oplossing voor de puzzeltjes in de eerste paar delen van het seizoen (een onbekende die ratten voerde aan de Walkers en de moord/verbranding van Tyreese's vriendin) zal zeer waarschijnlijk een andere oplossing gaan krijgen dan Rick en de kijker leek te kunnen concluderen uit de bekentenis van Carol...
Ik heb de comics niet gelezen overigens.
Eugene lijkt er wat over te weten, Abraham is er in ieder gevan van overtuigd dat Eugene de wereld kan redden.m19 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:48:
Wat denken jullie, komen we binnenkort achter het ontstaan van de zombies? Dankzij Eugenes.
Ik heb de comics niet gelezen overigens.
Humankind… be both.
Verwijderd
Wat ik wel echt raar vind is dat de oorzaak van die walker-uitbraak classified is. Wat zou daar nou een goede reden voor zijn? Sowieso lijkt het me handig dat meer mensen het weten, want als die sjonnie nou wordt opgegeten dan weet niemand de oplossing. Het als leverage gebruiken lijkt me ook niet echt geloofwaardig want de rest van het drietal ziet er redelijk betrouwbaar uit - het is niet dat ze die gast dumpen zodra ze de kennis hadden. Of er wordt gewoon gelogen maar laten we hopen van niet.
Ik zat ook op het puntje van mijn stoel toen Rick wakker werd van die geluiden. Eerst dacht ik dat hij hallucineerde, toen dat het good guys waren maar al snel hoorde je beneden dat het niet vriendelijk volk was. Ik ben benieuwd of we die gasten nog terugzien.
Idd wel leuk dat avontuur, maar zoals 9 van de 10 keer worden dit soort avonturen zo verschrikkelijk slecht 'gestart'Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:56:
Ook weer typisch dat die truck aan gort werd geschoten. Je voelde op je klompen al aankomen dat ze niet als een zonnetje in 1x door zouden rijden naar DC. Wel leuk dat we nu een heel avontuur voor de boeg hebben
Wat ik wel echt raar vind is dat de oorzaak van die walker-uitbraak classified is. Wat zou daar nou een goede reden voor zijn? Sowieso lijkt het me handig dat meer mensen het weten, want als die sjonnie nou wordt opgegeten dan weet niemand de oplossing. Het als leverage gebruiken lijkt me ook niet echt geloofwaardig want de rest van het drietal ziet er redelijk betrouwbaar uit - het is niet dat ze die gast dumpen zodra ze de kennis hadden. Of er wordt gewoon gelogen maar laten we hopen van niet.
Ik zat ook op het puntje van mijn stoel toen Rick wakker werd van die geluiden. Eerst dacht ik dat hij hallucineerde, toen dat het good guys waren maar al snel hoorde je beneden dat het niet vriendelijk volk was. Ik ben benieuwd of we die gasten nog terugzien.
De vraag is waarom Abraham en Rosita hem wel geloven
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 24-02-2014 21:41 ]
Verwijderd
Wellicht is die auto allang meegenomen die een andere partij.Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:12:
Wat ik me ook afvraag is of er nog auto's zijn in de buurt van waar Rick nu is. Al die huizen zagen er ongehavend uit. Logisch als de bewoners (per auto) zijn vertrokken, maar bijv. de bewoners van het huis waarin hij overnachtte pleegden zelfmoord. Je zou dus verwachten dat er daar 1 of 2 auto's voor de deur staan.
Of zijn de bewoners gevlucht voor een naderde zombie invasie (zo'n herd) en hadden ze geen tijd om in te pakken.
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 25-02-2014 08:34 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Dan zouden ze het huis vast ook geplunderd hebben toch?Zeror schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:24:
[...]
Wellicht is die auto allang meegenomen die een andere partij.
Misschien hebben ze hem wel afgestaan aan de buren?Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 23:11:
[...]
Dan zouden ze het huis vast ook geplunderd hebben toch?
Kwam een poosje terug nog ergens een artikel tegen wat ik wel leuk vond; daar gingen ze er heel serieus op in dat het gebruik van voertuigen in The Walking Dead niet realistisch is omdat de brandstof zou "bederven" binnen enkele jaren (gezien het feit dat ze al een paar winters hebben meegemaakt is Rick nu toch al wel een jaar of 2 a 3 onderweg).Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:12:
Wat ik me ook afvraag is of er nog auto's zijn in de buurt van waar Rick nu is. Al die huizen zagen er ongehavend uit. Logisch als de bewoners (per auto) zijn vertrokken, maar bijv. de bewoners van het huis waarin hij overnachtte pleegden zelfmoord. Je zou dus verwachten dat er daar 1 of 2 auto's voor de deur staan.
Zombies is totaal geen issue, maar die voertuigen... nee dat kan echt niet want dat is te onrealistisch
We zijn nu anderhalf jaar onderweg.XyritZz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:11:
is Rick nu toch al wel een jaar of 2 a 3 onderweg).
Humankind… be both.
Voor auto's kan dat opgaan, zeker nieuwere auto's. Die army trucks hebben daar echt geen last van, die rijden op bijna alles.XyritZz schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:11:
[...]
Kwam een poosje terug nog ergens een artikel tegen wat ik wel leuk vond; daar gingen ze er heel serieus op in dat het gebruik van voertuigen in The Walking Dead niet realistisch is omdat de brandstof zou "bederven" binnen enkele jaren (gezien het feit dat ze al een paar winters hebben meegemaakt is Rick nu toch al wel een jaar of 2 a 3 onderweg).
Zombies is totaal geen issue, maar die voertuigen... nee dat kan echt niet want dat is te onrealistisch.
Veel auto's zullen gewoon rijden, performen is wat anders, maar ze krijgen je echt wel van a naar b. Voordat brandstof écht niet meer bruikbaar is, ben je een hele tijd verder.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.