Ik ben blij dat er eindelijk weer eens wat afwisseling in de serie zit. Het werd al wat eentonig zo..
Eindelijk... Verandering. Wel niet zo veel gesneuvelden als ik op gehoopt had, maar goed... Het zou anders te snel gaan zeker?
Yes! Eindelijk uit die verdraaide gevangenis
Dat gaat de goede kant op
Nu hopen dat ze niet meteen weer een nieuw 'fort' vinden.

Nu hopen dat ze niet meteen weer een nieuw 'fort' vinden.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Overigens wel jammer dat die twee dudes nu dood zijn. Zou wel mooi zijn geweest als die nog hadden kunnen leven. Wel vraag ik me nu af wat er met de groep gaat gebeuren. Ergens is het ook wel een beetje Mr. Police Oficer's schuld door vast te houden.
Nee, dat gaat niet de goede kant op. En ja, ze gaan een nieuw 'fort' vinden. En dan begint het geneuzel weer opnieuw.
Kijkende naar de comics en kijkende hoe de serie verloopt: de groep (waarvan de samenstelling wel verandert, maar niet dusdanig dat je daar de 'anti-saaiheid' uit hoeft te hopen) vindt telkens een nieuwe schuilplaats. Dan breekt er een periode van relatieve rust aan. En dan steekt er een menselijke dreiging de kop op.
De serie/comic zal altijd over de intermenselijke problemen van de groep intern en van de groep vs. een andere menselijke dreiging gaan. De zombies zijn alleen de setting.
Iedereen hoopt hier telkens op anders...
Ain't gonna happen.
Kijkende naar de comics en kijkende hoe de serie verloopt: de groep (waarvan de samenstelling wel verandert, maar niet dusdanig dat je daar de 'anti-saaiheid' uit hoeft te hopen) vindt telkens een nieuwe schuilplaats. Dan breekt er een periode van relatieve rust aan. En dan steekt er een menselijke dreiging de kop op.
De serie/comic zal altijd over de intermenselijke problemen van de groep intern en van de groep vs. een andere menselijke dreiging gaan. De zombies zijn alleen de setting.
Iedereen hoopt hier telkens op anders...

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Holy mid season finale Batman!!
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Wat een onzin dat die paar hekjes niet te repareren zijn. Eruit schroeven, recht buigen, en weer erin schroeven, klaar. En ja door het lawaai van het gevecht zullen er wel weer wat zombies komen maar normaal hadden ze daar ook niet echt last van in de praktijk.
Ik hoop helemaal niet dat ze de interpersoonlijke zooi eruit halen. Waar ik wel op hoopte en nu eindelijk heb gekregen is een andere settings en andere 'problemen' die daar bij komen. Ik hoop ook dat ze nu *eindelijk* eens wakker zijn geworden en iets slimmer zijn in de omgang met de zombies. Dan krijg je ook wat meer realistische verhoudingen en gedrag.
Leuke aflevering! Nu wachten tot februari, ben erg benieuwd hoe het vanaf hier verder gaat. Rick en zn zoon die samen moeten gaan overleven? Of hebben ze een evacuatieplan met een locatie waar ze op dit moment heen zouden moeten gaan?
Do what you love, do it often
In de comics zijn de zombies nog nauwelijks een probleem. Dat de zombies in de serie meer screentime/dreiging hebben, is waarschijnlijk om toch nog wat 'horror-actie' te hebben.Caelorum schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:20:
[...]
... en iets slimmer zijn in de omgang met de zombies. Dan krijg je ook wat meer realistische verhoudingen en gedrag.
Het is wel ergerlijk dat ze het doen. Hoe het meisje bijvoorbeeld dood gaat. De hele tijd dat ze in de modder zit te spelen, zit ik al te denken: "dat gaat fout!". En ja hoor

Maar goed: als de survivors à la de comic geen gevaar meer lopen, wordt het voor de meeste hier wel erg saai. Bij de comic zijn er zat afleveringen/comics waar je 0 zombies ziet namelijk.
En ook echt dat meisje een dikke 100 meter van de camper af laten spelenTwhomp schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:35:
[...]
In de comics zijn de zombies nog nauwelijks een probleem. Dat de zombies in de serie meer screentime/dreiging hebben, is waarschijnlijk om toch nog wat 'horror-actie' te hebben.
Het is wel ergerlijk dat ze het doen. Hoe het meisje bijvoorbeeld dood gaat. De hele tijd dat ze in de modder zit te spelen, zit ik al te denken: "dat gaat fout!". En ja hoor![]()
Maar goed: als de survivors à la de comic geen gevaar meer lopen, wordt het voor de meeste hier wel erg saai. Bij de comic zijn er zat afleveringen/comics waar je 0 zombies ziet namelijk.

Ach, boeien dat kind en die slappe aanhangers van Ooglapje: de belangrijkste spelers zijn dood of leven nog:
Ooglap en zijn militaire redneck zijn dood
Alle inruilnegers (tel ik er nou 4?: Tyrese, Bob, zus van Tyrese en Michonne), de janksherrif met zijn jankzoon, de pizzaboy, de twee dochters en de Boondock Saint doen het nog
Ze deden trouwens wel doen overkomen alsof Little Asskicker opgepeuzeld was, maar eerst zien dan geloven.

Alle inruilnegers (tel ik er nou 4?: Tyrese, Bob, zus van Tyrese en Michonne), de janksherrif met zijn jankzoon, de pizzaboy, de twee dochters en de Boondock Saint doen het nog

Ze deden trouwens wel doen overkomen alsof Little Asskicker opgepeuzeld was, maar eerst zien dan geloven.
[ Voor 4% gewijzigd door Twhomp op 02-12-2013 14:49 ]
Wat een vette aflevering! Eindelijk weer eens. Veel beter dan de vorige seizoensfinale. Gevechten waren top. Darryl is nu wel echt de ultieme baas van de serie
. Beter gaat hij nu niet dood door een of andere domme zombie achter een boom ofzo. Maar ja in elk geval ben ik weer enthousiast genoeg om een volgend seizoen door te komen.
Nu het negatieve, gespoilerd omdat je hier niks negatiefs mag zeggen:
Nu het negatieve, gespoilerd omdat je hier niks negatiefs mag zeggen:
spoiler:
De motivatiespeech van de governor om al die lui een gevangenis vol gewapende killers te laten aanvallen sloeg nergens op. Alsof die hekjes beter zijn dan pits. Zeker niet genoeg om je leven te wagen tegen een gewapende bende.
En we hebben twee hele afleveringen gehad om te zien hoe de governor zo veranderd is en hoeveel hij geeft om zijn nieuwe familie en hoe ver hij gaat om hen te 'beschermen'. Om ze vervolgens in hun eentje achter te laten in het door hemzelf onveilig verklaarde kamp
.
En als klap op de vuurpijl Michonne die 2 seizoen lang op de governor jaagt, hem haat, hem eindelijk heeft, en hem niet definitief vermoordt maar gewoon laat liggen. Zucht.
En we hebben twee hele afleveringen gehad om te zien hoe de governor zo veranderd is en hoeveel hij geeft om zijn nieuwe familie en hoe ver hij gaat om hen te 'beschermen'. Om ze vervolgens in hun eentje achter te laten in het door hemzelf onveilig verklaarde kamp

En als klap op de vuurpijl Michonne die 2 seizoen lang op de governor jaagt, hem haat, hem eindelijk heeft, en hem niet definitief vermoordt maar gewoon laat liggen. Zucht.
Kan me overal wel in vinden maar niet hierin. Ze had in een vorige aflevering al gezegd dat hij het niet waard was en dat ze er min of meer overheen was. Dat ze hem achterlaat gaat daar zelfs tegenin. Als ze iets humaans had willen doen had ze hem vermoord. Nu heeft ze hem achtergelaten om levend te worden verorbert door walkers. Lopen kon die toch al niet meer gezien dat zwaard door zijn ruggengraat heen ging.Goron schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:20:
[...] En als klap op de vuurpijl Michonne die 2 seizoen lang op de governor jaagt, hem haat, hem eindelijk heeft, en hem niet definitief vermoordt maar gewoon laat liggen. Zucht.
Nice
Een heel stel klootzakken dood
Zaten wel wat dingen in die compleet niet logisch waren... Zoals een tank die op random nutteloze plekken van een gebouw schiet ipv op mensen, een tank die in de fik vliegt door een granaat ipv ontploft door de munitie binnenin die explodeert, mensen die van dichtbij op een groep makkelijk te raken vijanden schieten en niks raken, etc.
Overall vond ik het erg vet in ieder geval, erg blij dat die governor nou eindelijk eens dood is, en eigenlijk ook wel dat ze nu eindelijk die gevangenis uit gaan.
Overall vond ik het erg vet in ieder geval, erg blij dat die governor nou eindelijk eens dood is, en eigenlijk ook wel dat ze nu eindelijk die gevangenis uit gaan.
Dat is gewoon een detail. Weet jij veel dat er een zombie in de modder ligt. Dat kon dat meisje ook niet weten. Shit happens zullen we maar zeggen.Twhomp schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:35:
Het is wel ergerlijk dat ze het doen. Hoe het meisje bijvoorbeeld dood gaat. De hele tijd dat ze in de modder zit te spelen, zit ik al te denken: "dat gaat fout!". En ja hoor
Ik vond het een hele vette aflevering. Had wel ff een WTF momentje toen er letterlijk een kop ging rollen (van Hershel). Toen kwam de dikke actie waarin uiteindelijk Rick zijn gelijk kreeg. Samen de prison of niemand de prison. Het werd het laatste.
Het gaat nu wel spannend worden weer. De groep is uit elkaar gedreven. Je hebt de bus met Glenn (Maggie zat niet in de bus toch?). Maggie, Bob en Sasha waren een groepje. Tyreese, de kinderen waren bij elkaar. Dan heb je nog Beth en Daryl bij elkaar. En Rick en Carl. Die vinden elkaar wel weer daar ben ik niet echt heel bang voor. Er zal wel even een aflevering (of twee misschien) even onrust zijn om de groep weer bij elkaar te krijgen. Daarna is het alleen zoeken naar Judith nog belangrijk.
Ik denk dat die vriendin van de Governor, Lilly, little asskicker heeft meegenomen. Dat zou het bloed in de maxi-cosi verklaren, want haar handen zaten onder het bloed van Meghan. Het zou ook Tara kunnen zijn, die was tenslotte weer het dichtste bij de plek waar de maxi-cosi gevonden werd.
Een mogelijk scenario die ik mij kan indenken is dat Lilly of Tara Judith onder haar hoede heeft en vervolgens Carol vindt. Carol herkent Judith, wordt vriendin met Lilly of Tara en wil wellicht uit wraak Judith houden om Rick te kwellen ofzo. Ik denk dat Carol nog niet weg is uit de serie, die gaat nog terugkomen.
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 02-12-2013 21:10 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Beter opletten. Carol koestert 0,0 wrok richting Rick. Als ze Judith op welke manier dan ook vind, zal ze haar terug brengen.Zeror schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:06:
[...]
Een mogelijk scenario die ik mij kan indenken is dat Lilly of Tara Judith onder haar hoede heeft en vervolgens Carol vindt. Carol herkent Judith, wordt vriendin met Lilly of Tara en wil wellicht uit wraak Judith houden om Rick te kwellen ofzo. Ik denk dat Carol nog niet weg is uit de serie, die gaat nog terugkomen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ja, maar ondanks dat, denk ik dat dit wel iets met elkaar te maken gaan hebben.L1nt schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:42:
[...]
Beter opletten. Carol koestert 0,0 wrok richting Rick. Als ze Judith op welke manier dan ook vind, zal ze haar terug brengen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik vond het zo wel een passend einde voor de governor. En nu is het inderdaad op zoek naar elkaar en naar een nieuwe schuilplaats en dan begint het allemaal weer van voor af aan
Dat was een stevige aflevering. Eindelijk weg uit die gevangenis, dat vond ik geen fijn decor.
Ik vind het bijna jammer dat de gouverneur gesneuveld is, ik vond hem nog nooit zo interessant als in de laatste afleveringen.
Bij de dood van Hershel heb ik gemengde gevoelens. Ik vond het geen echt fijn karakter maar hij was wel vaak de stem van de redelijkheid en de menselijkheid. Zonder Hershel om af en toe op de rem te gaan staan zal het veel vaker uit de hand lopen.
Ik vind het bijna jammer dat de gouverneur gesneuveld is, ik vond hem nog nooit zo interessant als in de laatste afleveringen.
Bij de dood van Hershel heb ik gemengde gevoelens. Ik vond het geen echt fijn karakter maar hij was wel vaak de stem van de redelijkheid en de menselijkheid. Zonder Hershel om af en toe op de rem te gaan staan zal het veel vaker uit de hand lopen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik denk dat Tyreese voor de redelijkheid gaat zorgen. Hij is misschien wel snel op zn teentje getrapt, maar hij is zeker wel redelijk.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 02 december 2013 @ 22:59:
Wat betreft de baby, ergens betwijfel ik dat ze het aandurven een baby dood te laten gaan op tv.
Verder vond ik het best een vermakelijke aflevering, maar zelfs nu merk ik nog dat ik erg snel afgeleid ben. Als ik het niet vergeet, dan kijk ik vast een volgend seizoen maar ik zit er niet zo om te springen als afleveringen van andere series die ik aan t volgen ben.
Verder vond ik het best een vermakelijke aflevering, maar zelfs nu merk ik nog dat ik erg snel afgeleid ben. Als ik het niet vergeet, dan kijk ik vast een volgend seizoen maar ik zit er niet zo om te springen als afleveringen van andere series die ik aan t volgen ben.
Dikke aflevering hoor, dat het mis zou gaan met dat meisje in die modderbak kon je ook wel aan zien komen. Evenals het einde van Hershel, alsof die speech van Rick de Governor ineens tot bedaren zou brengen... not 
Geinig ook hoe die twee lui die Tyreese op de korrel hadden ook ff geowned werden door dat kleine meissie... "WTF, YOU JUST DIDNT...???!!!" PATS, headshot
Geinig ook hoe die twee lui die Tyreese op de korrel hadden ook ff geowned werden door dat kleine meissie... "WTF, YOU JUST DIDNT...???!!!" PATS, headshot
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Mijn vriendin had per ongeluk van een of andere flapdrol op facebook gelezen wie er dood gingen en dat flapte ze er, oops, tussen neus en lippen door uit. Ik zat verdomme met kloppend hart te kijken! "OMG nu? OMG nu? Nu dan? OMG NU!" 
Heftige aflevering. Jammer dat Rick gee energie meer heeft. Ik had 'm wel gegund dat ie Philip flink zou aanpakken maar er zit maar weinig fut meer in die man.
Heftige aflevering. Jammer dat Rick gee energie meer heeft. Ik had 'm wel gegund dat ie Philip flink zou aanpakken maar er zit maar weinig fut meer in die man.
Saved by the buoyancy of citrus

Vette aflevering, ja. Veel actie en drama jazeker.
Alleen, ik heb voor het eerst dat ik mij bijna erger aan iets uit deze serie en dat is de groep hersenloze, zombie schapen van onze hopelijk nu dode éénoog.
Wat een kansloos zootje was dat zeg!
De Governor komt in hun groep en plots sterven twee leiders van het kamp en nee dat is niet verdacht, gewoon ongelukjes. Plots is het niet veilig genoeg in hun kamp en plots moeten ze vechten tegen een groep mensen we ze nog nooit gezien hebben, niet kennen en nog nooit last van hebben gehad!
Vervolgens zien ze Rick zijn speech, zijn emotie en zelfs zijn aanbod dat niemand dood hoeft en het zelfs mogelijk is dat beide groepen gescheiden leven. Er is meer dan genoeg ruimte om de gevangenis te delen. Maar nee, ze vertrouwen nog steeds de Governor.
En als klap op de vuurpijl zien ze hem (the Governor) Herchel "in cold blood" onthoofden! Terwijl het aanbod stond dat ze tot het einde van de dag hadden om weg te gaan (of niet) en er totaal geen reden was voor deze actie op dat moment.
Daarnaast is de Governor zo hypocriet als de pest, nee ik wil geen gat in mijn toekomstige huis blazen en wat doet tie, of wat doen ze. Juist ... RIJ DE HEKKEN OMVER! GG Governor, Lori's domheid verbleekt bij het jouwe.
Ik heb bij elk lid van die groep gejuicht toen ze de pijp uit gingen, zeker toen die chick en gast ge-headshot werden door de kinderen die Carol goed opgevoed heeft zeg maar.
En ook bij Daryl die onze tank bestuurder terecht genadeloos afmaakt.
Er waren welgeteld twee normale zielen in die groep en dat waren de vriendin van de Governor en haar zus (of nicht) welke zijn acties nog enigszins in twijfel trokken.
Maargoed, dan mis je ze ook niet en doen ze waar ze voor bedoeld zijn, kanon voer. Letterlijk en figuurlijk deze keer dus eigenlijk heeft de serie dat dan weer prima gedaan!
ps. bovenstaande tekst is met een knipoog lichtelijk overdreven getypt maar ik vond dat wel een dom stel schapen.
Alleen, ik heb voor het eerst dat ik mij bijna erger aan iets uit deze serie en dat is de groep hersenloze, zombie schapen van onze hopelijk nu dode éénoog.
De Governor komt in hun groep en plots sterven twee leiders van het kamp en nee dat is niet verdacht, gewoon ongelukjes. Plots is het niet veilig genoeg in hun kamp en plots moeten ze vechten tegen een groep mensen we ze nog nooit gezien hebben, niet kennen en nog nooit last van hebben gehad!
Vervolgens zien ze Rick zijn speech, zijn emotie en zelfs zijn aanbod dat niemand dood hoeft en het zelfs mogelijk is dat beide groepen gescheiden leven. Er is meer dan genoeg ruimte om de gevangenis te delen. Maar nee, ze vertrouwen nog steeds de Governor.
En als klap op de vuurpijl zien ze hem (the Governor) Herchel "in cold blood" onthoofden! Terwijl het aanbod stond dat ze tot het einde van de dag hadden om weg te gaan (of niet) en er totaal geen reden was voor deze actie op dat moment.
Daarnaast is de Governor zo hypocriet als de pest, nee ik wil geen gat in mijn toekomstige huis blazen en wat doet tie, of wat doen ze. Juist ... RIJ DE HEKKEN OMVER! GG Governor, Lori's domheid verbleekt bij het jouwe.
Ik heb bij elk lid van die groep gejuicht toen ze de pijp uit gingen, zeker toen die chick en gast ge-headshot werden door de kinderen die Carol goed opgevoed heeft zeg maar.
Er waren welgeteld twee normale zielen in die groep en dat waren de vriendin van de Governor en haar zus (of nicht) welke zijn acties nog enigszins in twijfel trokken.
Maargoed, dan mis je ze ook niet en doen ze waar ze voor bedoeld zijn, kanon voer. Letterlijk en figuurlijk deze keer dus eigenlijk heeft de serie dat dan weer prima gedaan!
ps. bovenstaande tekst is met een knipoog lichtelijk overdreven getypt maar ik vond dat wel een dom stel schapen.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
@spookjes hahaha wtf dude XD
Verder een erg toffe aflevering, eindelijk weg uit het gevangenisje boompje beestje gedoe.
Al moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat Hershel dood is, hij was toch degene die de groep in het gareel hield.
Verder een erg toffe aflevering, eindelijk weg uit het gevangenisje boompje beestje gedoe.
Al moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat Hershel dood is, hij was toch degene die de groep in het gareel hield.
Nee, daar zorgde Herschel niet voor. Hij zorgde alleen ervoor dat er geen actie was en dat de mensen een beetje redelijk waren. De groep bij elkaar houden gebeurde soort van uit zichzelf. denk dat ze gewoon bij elkaar blijven, omdat ze al zolang bij elkaar zijn, elkaar kennen en weten dat geen van de groepsleden 'slecht' is.
Ik dacht dus precies hetzelfde, echt wat een fucking bullshit, welke amateuristische 12 jarige randdebiel schrijft het verhaal voor deze serie? die mogen ze pas een kogel door z'n hoofd schieten, jezus.Dreanor schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:44:
Ik heb bij elk lid van die groep gejuicht toen ze de pijp uit gingen, zeker toen die chick en gast ge-headshot werden door de kinderen die Carol goed opgevoed heeft zeg maar.En ook bij Daryl die onze tank bestuurder terecht genadeloos afmaakt.
Maargoed, dat terzijde is het wel vermakelijk en zet ik me hersenen al op slaapstand als ik deze serie blijf kijken.
Hoe kun je zoveel kogels schieten en zo weinig raken? Onvoorstelbaar
Nondeju wat een vette aflevering! Govenor nog steeds zo creepie als ik had verwacht, vertrouwde hem voor geen seconden. En inderdaad wat een koeienvolk had hij achter zich geschaad, perfect voor wat hij nodig heeft. Mensen die totaal niet zelf kunnen nadenken. Gelukkig merendeel daarvan de pijp uit.
Maar gods wat een ontiegelijke klootviool is die Govenor ook, harstikke blij dat hij de pijp uit is. Jammer dat zijn 'chick' hem nog een genade schot moest geven, had die klootzaak gewoon laten creperen.
Wie is de pizzaboy dan?
Ooit zelf geschoten, ooit gezien hoeveel kogels beroepsmilitairen afvuren en hoeveel procent daarvoor een doel raakt? Er zijn veel dingen in de serie niet realistische; hoe de fuck kan het dat ze één iemand hebben die verstand heeft van een tank maar juist die niet rijd of schiet maar beetje bovenop zit, alsof je zo kan tankrijden/schieten. Maar dat misschieten is niets mis mee hoor, zoveel raak je niet als je zelf onder vuur ligt.
Maar gods wat een ontiegelijke klootviool is die Govenor ook, harstikke blij dat hij de pijp uit is. Jammer dat zijn 'chick' hem nog een genade schot moest geven, had die klootzaak gewoon laten creperen.
Is maar goed ook.. MaggieTwhomp schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:48:
Ach, boeien dat kind en die slappe aanhangers van Ooglapje: de belangrijkste spelers zijn dood of leven nog:
Alle inruilnegers (tel ik er nou 4?: Tyrese, Bob, zus van Tyrese en Michonne), de janksherrif met zijn jankzoon, de pizzaboy, de twee dochters en de Boondock Saint doen het nog![]()
Wie is de pizzaboy dan?
Dat is hij inderdaad, deze groep zou al meerdere keren gedecimeerd zijn zonder Darryl.Goron schreef op maandag 02 december 2013 @ 15:20:
Wat een vette aflevering! Eindelijk weer eens. Veel beter dan de vorige seizoensfinale. Gevechten waren top. Darryl is nu wel echt de ultieme baas van de serie. Beter gaat hij nu niet dood door een of andere domme zombie achter een boom ofzo. Maar ja in elk geval ben ik weer enthousiast genoeg om een volgend seizoen door te komen.
Helemaal gelijk, domme onnozele die zomaar alles aannemen wat een vreemde hun wijs maakt. Hoe hebben ze de voorgaande jaren overleeft?Dreanor schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:44:
Ik heb bij elk lid van die groep gejuicht toen ze de pijp uit gingen, zeker toen die chick en gast ge-headshot werden door de kinderen die Carol goed opgevoed heeft zeg maar.En ook bij Daryl die onze tank bestuurder terecht genadeloos afmaakt.
HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:34:

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S
Nou dat nog niet zo zeer, maar alleen al het feit dat niemand dekking neemt en rustig ligt te mikken en te schieten alsof ze zelf niet beschoten worden..HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:34:
En dan nog maar niet te praten over dat niemand ooit reload en allemaal 100 schoten ineens doen.
En Rick die meteen vergeten is achter dat wrak en ineens de governor verrast.. natuurlijk zit Rick daar nog waar moet die anders heen zijn gegaan, kansloos.
GlennFreakie1NL schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:53:
Wie is de pizzaboy dan?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Inderdaad, op 5 meter van elkaar volledige assault rifles leegschieten en nog niets raken. The A-team kan hier nog een puntje aan zuigen.HansAnders07 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 00:34:
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Net stormtroopers.DarthDavy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:16:
[...]
Inderdaad, op 5 meter van elkaar volledige assault rifles leegschieten en nog niets raken. The A-team kan hier nog een puntje aan zuigen.
Maar als ze op zombies moeten schieten is het een en al headshots...
Then again, die schieten niet terug. Goed mikken als er kogels op je af vliegen is best lastig.
Van actie hebben de makers van TWD helaas geen kaas gegeten. Inderdaad zou ik het bijna A-team achtig noemen (maar dan met wat meer gore
)
Het positieve is dat ze nu hun relatief veilige wereldje moeten verlaten en het onbekende tegemoet gaan. Dat worden dus hopelijk spannende afleveringen als het seizoen verdergaat!
Het positieve is dat ze nu hun relatief veilige wereldje moeten verlaten en het onbekende tegemoet gaan. Dat worden dus hopelijk spannende afleveringen als het seizoen verdergaat!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het geschut is inderdaad een beetje A-team like, en ipv dat ze die tank nuttig gebruiken, schieten ze hun "nieuwe huis" kort en klein.
Ik hoop dat we ze eindelijk eens door de sneeuw zien ploeteren, het vorige seizoen hebben ze dat ook al overgeslagen.
Kerstbomen en zombies, I'm in!
Ik hoop dat we ze eindelijk eens door de sneeuw zien ploeteren, het vorige seizoen hebben ze dat ook al overgeslagen.
Kerstbomen en zombies, I'm in!
Amen to that. Ik had hetzelfde bericht al min of meer getikt toen ik zag dat jij dit precies zo verwoordde als ik het in mijn hoofd heb zitten.
Omdat ze, op een paar uitzonderingen na, geen militaire training gehad hebben? Assault rifles hebben compleet brakke nauwkeurigheid en de enige manier waarop ze lekker werken is als je in korte bursts schiet omdat anders de terugslag in de weg zit en je je clip anders zo leeg hebt. Om toch een beetje leuke actie te krijgen zijn de clips hier schier oneindig maar het foute gebruik van de assault rifles verklaart zelfs voor de mensen die anaal doen over "ja maar dit is niet realistisch!!1" in een zombieserie wel waarom ze niks raken...DarthDavy schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 09:16:
[...]
Inderdaad, op 5 meter van elkaar volledige assault rifles leegschieten en nog niets raken. The A-team kan hier nog een puntje aan zuigen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Wie zegt trouwens dat de governor dood is, dat hebben we niet gezien alleen gehoort 
Nee, even serieus, hele toffe aflevering
Grote kans dat ze nu naar dat gebouw gaan wat ze eerst zagen? Toen ze in die zombie hinderlaag reden met Daryl, tyreese en Michone? We shall see.
Grote kans dat ze nu naar dat gebouw gaan wat ze eerst zagen? Toen ze in die zombie hinderlaag reden met Daryl, tyreese en Michone? We shall see.
En tegelijker tijd kan Carl best met een assault wapen omNMe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:28:
Omdat ze, op een paar uitzonderingen na, geen militaire training gehad hebben?
(just saying)
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
De governor is dood. Die kreeg niet alleen een zwaard recht door z'n lijf, maar ook nog eens een kogel van Michonne Lilly.LuukwaHD schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:09:
Wie zegt trouwens dat de governor dood is, dat hebben we niet gezien alleen gehoort
[ Voor 1% gewijzigd door Snowwie op 03-12-2013 16:19 . Reden: Idd, het was Lilly. ]
Dan heb je niet goed gekeken, want hij kreeg toch echt een kogel van zn vriendin.Snowwie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:12:
[...]
De governor is dood. Die kreeg niet alleen een zwaard recht door z'n lijf, maar ook nog eens een kogel van Michonne.
Maar je weet natuurlijk niet of ze raak heeft geschoten, dat hebben we niet gezien.
Als hij niet gedood is door die kogel heeft hij nooit kunnen ontsnappen aan die zombies. Hij leeft echt niet meer
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Weet ik wel, ik speculeer maar wat x)Tsurany schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:15:
Als hij niet gedood is door die kogel heeft hij nooit kunnen ontsnappen aan die zombies. Hij leeft echt niet meer

Snowwie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:12:
[...]
De governor is dood. Die kreeg niet alleen een zwaard recht door z'n lijf, maar ook nog eens een kogel van Lilly.
PSN: Alvanosa
Ik vond het jammer dat Michonne the Governor niet 'afmaakte'. Nu blijft het inderdaad onduidelijk in hoeverre hij nu echt dood is.
Ik zou er maar gewoon vanuit gaan dat ie dit niet heeft overleefd. De optelsom is:yay schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:21:
Ik vond het jammer dat Michonne the Governor niet 'afmaakte'. Nu blijft het inderdaad onduidelijk in hoeverre hij nu echt dood is.
- Zwaargewond door Michonne (ik gok dat ie dat al niet heeft kunnen overleven);
- Een kogel van Lilly (ik zou er maar niet vanuit gaan dat ze helemaal gemist heeft);
- Een horde hongerige zombies op loopafstand
Als ie nou toch nog blijkt te leven, dan stop ik met kijken wegens te flauw.
Haha, dan doe ik met je mee.Cyphax schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:24:
[...]
Als ie nou toch nog blijkt te leven, dan stop ik met kijken wegens te flauw.
Er staat al een kleine spoiler over aflevering 1 van seizoen 5 op IMDB.
spoiler:
Rick and the group is heading to Washington DC, where they meet new danger and a new enemy. Once again, Rick must do whatever it takes to keep the rest of the group safe.
"When you grow up your heart dies"
Nu komt er een "Been there, done that"-gevoel komt bij me opsjaool schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:58:
spoiler:Rick and the group is heading to Washington DC, where they meet new danger and a new enemy. Once again, Rick must do whatever it takes to keep the rest of the group safe.
Lijkt me sterk dat dat al bekend is. Zeker als nog deel 2 van seizoen 4 nog op tv moet komen en de opnames van seizoen 5 nog niet zijn begonnen.sjaool schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 20:58:
spoiler:Rick and the group is heading to Washington DC, where they meet new danger and a new enemy. Once again, Rick must do whatever it takes to keep the rest of the group safe.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het verhaal van seizoen 4 zal in grote lijnen (en in zekere zin waarschijnlijk zelfs in detail) al aardig vast staan, dus waarom kan dat niet?wontcachme schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:04:
[...]
Lijkt me sterk dat dat al bekend is. Zeker als nog deel 2 van seizoen 4 nog op tv moet komen en de opnames van seizoen 5 nog niet zijn begonnen.
Los daarvan heb ik zo mijn bedenkingen erbij want
spoiler:
grote steden zijn gevaarlijk
maar ze hebben wel vreemdere dingen gedaan in TWD.
Mja, ik vond hem ook een fijn karakter. Beetje te braaf voor de wereld van TWD maar tegelijkertijd een leuk karakter om te volgen. Zeker die aflevering in quarantaine was leuk.
[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 03-12-2013 21:15 ]
Dan nog zullen ze niet halverwege seizoen 4 al bekend maken waar ep1 van seizoen 5 over zal gaan. Dan denk ik eerder dat een fan dit heeft ingevuld op basis van verwachtingen.NMe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:13:
[...]
Het verhaal van seizoen 4 zal in grote lijnen (en in zekere zin waarschijnlijk zelfs in detail) al aardig vast staan, dus waarom kan dat niet?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het gaat wel weer een beetje in de richting van de stripverhalen. Dus het kan wel degelijk kloppen wat er in de spoiler staat. En ja The Walking Dead zal een beetje in herhalingen vallen maar dat doen de strips ook. Het gaat echt om confrontaties en conflicten tussen de overlevenden. De zombies zijn echt bijzaak of ze moeten toevallig nog een horde onderweg tegenkomen.
"When you grow up your heart dies"
Seizoen 4 zal allang wel af zijn. Ik denk dat ze nu al bezig zijn met seizoen 5, misschien al wel langzaam ermee starten met filmen zelfs. Zulke dingen gaan vrij snel. Het monteren enzo achteraf zit heel veel werk in.NMe schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:13:
[...]
Het verhaal van seizoen 4 zal in grote lijnen (en in zekere zin waarschijnlijk zelfs in detail) al aardig vast staan, dus waarom kan dat niet?
Hoezo met een knipoog lichtelijk overdreven? Elk woord in je reactie is waarheid als een koe en onderschrijft precies de manier waarop ik de aflevering heb beleefd. Als had ik graag gezien dat Hershel er nog was geweest...Dreanor schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:44:
...
ook een rare keus om dan iemand als Herschell dood te laten gaan, als er een personage is dat nog enigzins diepgang kent van heel TWD dan was hij het wel. Ofja een 'echt' personage. Het gros erbuiten vind ik maar overdreven matig.
Idd.. hoewel ik uiteindelijk niet meer Door de comics kom, is dat wel zo ongeveer wat er gebeurt na Woodbury.sjaool schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:18:
Het gaat wel weer een beetje in de richting van de stripverhalen. Dus het kan wel degelijk kloppen wat er in de spoiler staat. En ja The Walking Dead zal een beetje in herhalingen vallen maar dat doen de strips ook. Het gaat echt om confrontaties en conflicten tussen de overlevenden. De zombies zijn echt bijzaak of ze moeten toevallig nog een horde onderweg tegenkomen.
En Tge Govenour.. Die was ook doodgeschoten die een dame die Lilly heette. Dus hij zou wel dood zijn
Wel erg jammer van Hershel.. Hij was wel een vd mensen die je de dood niet gunt.
Maar is ook goed voor het verhaal dat er belangrijke personages dood gaan.
Nu Carl Nog
De makers hebben zelf gezegt dat niemand safe is, zelfs Rick niet..
Als je het plot van de comics leest zijn de hoofdlijnen wel aanwezig maar de characters worden hier en daar uitgewisseld en verhalen omgedraaid. De comic lijkt wel een stuk donkerder dan de serie, stuk heftiger en schokkender. Klinkt ook gelijk een stuk logischer qua opbouw. Veel meer slachtoffers bij de aanval op de gevangenis bijvoorbeeld, typisch iets wat in de serie wat matig was. En de Governor die mismaakt was door Michonne ipv enkel z'n oog verloren had.
Of na de gevangenis:
Al met al klinken die comics een stuk interessanter dan de tv serie.
Spoiler over wat gaat komen:
En waar de comics uiteindelijk heen gaan:
Of na de gevangenis:
spoiler:
Kanibalen die Dale grijpen en z'n been willen opeten en dan door de groep van Rick worden afgeslacht en mismaakt. Dat soort wreedheden zie je in de serie niet.
Al met al klinken die comics een stuk interessanter dan de tv serie.
Spoiler over wat gaat komen:
spoiler:
Rick and Carl reunite with Michonne and those who fled in the RV.[21] These few survivors of the prison massacre wander until they join up with a trio headed to Washington, D.C. One of them, Eugene, claims to be a government scientist in radio contact with survivors in the capital.
spoiler:
De comics lijken veel meer richting grote kampen en/of dorpen te gaan met tientallen tot honderden bewoners waar ze in relatieve veiligheid leven.
[ Voor 80% gewijzigd door Tsurany op 04-12-2013 09:09 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Relatieve veiligheid

Veilig vergeleken met een kamp met wat alarmbelletjes vlakbij een grote stad maar onveilig vergeleken met een zombievrij dorpje met mooie boerderijen, meisjes in rokjes met grote boezems en vrolijk mekkerende lammetjes
Ik lees de comics (nog) niet maarTsurany schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:20:
spoiler:De comics lijken veel meer richting grote kampen en/of dorpen te gaan met tientallen tot honderden bewoners waar ze in relatieve veiligheid leven.
spoiler:
kan het niet zijn dat de comics langzaam afgerond worden? Die gast is er natuurlijk al jaren mee bezig en wil misschien wat anders doen en die zombies zullen op gegeven moment gewoon echt geen gevaar meer worden en ontwikkeld men wel methodes om te voorkomen dat iemand die in de slaap overlijdt een half dorp uitroeit.
De samenleving zal dus langzaam opkrabbelen....
De samenleving zal dus langzaam opkrabbelen....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
spoiler:
Geen idee, ik heb enkel het plot op Wikipedia gelezen. Maar zelfs het stuk waarbij ze in relatieve veiligheid leven brengt nog genoeg uitdagingen mee aangezien er meer van soortgelijke dorpen zijn die niet allemaal vreedzaam willen leven. Uiteindelijk zal de samenleving wel weer moeten opkrabbelen maar daar is nog wel ruimte voor een paar seizoenen denk ik 
comicsTsurany schreef op woensdag 04 december 2013 @ 08:20:
spoiler:De comics lijken veel meer richting grote kampen en/of dorpen te gaan met tientallen tot honderden bewoners waar ze in relatieve veiligheid leven.
spoiler:
Met die Eugene komen ze een redelijk eind en dan onderweg komen ze in een tweede Woodbury terecht maar waar het in het begin toch best goed gaad. Vraag me af of er ook een Negan komt, daarbij is de Governor maar een padvinder 

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
In de comics zijn de zombies allang al geen echt gevaar meer. De levende mens is en blijft het grootste gevaar. Ik kan me de laatste zombiedode in de comic al niet eens herinneren.
Die kant zal de serie wellicht ook op gaan?
Die kant zal de serie wellicht ook op gaan?
Waar is kleine kontschopper nu?!
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Hopelijk niet in iemands buikje 
We zullen zien...
We zullen zien...
Vrijdag schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:44:
spoiler:Vraag me af of er ook een Negan komt, daarbij is de Governor maar een padvinder
spoiler:
En toch snap ik grotendeels die Negan wel. Natuurlijk is ie gestoord (dat gedoe met die knuppel en hoe hij 'overspel' bestraft), maar aan de andere kant weet hij wel door harde hand te regeren. Wat heel lang goed ging, totdat Rick (die in de comic ook flink de sociopaat uit weet te hangen) die ook met harde hand regeert, er tegen in gaat. Negan zie ik als een doorgeschoten Rick.
Een rode lijn in de comic is dan ook hoe om te gaan met het leiderschap over een groep in de post-apocalytische wereld. Elke groep die je tegenkomt, heeft zijn eigen leider. Sommige zwak, sommige gedwee (en geven leiderschap graag aan Rick), sommige sterk (en soms dus een bedreiging voor Rick). Rick is ook niet altijd een goede leider, maar in vergelijking met de andere beschikbare leiders die langskomen in de comic wel de beste. Dat komt imho helaas minder terug in de serie, maar wellicht komt het nog, aangezien in seizoen 5 blijkbaar de Washington DC verhaallijn ingezet wordt.
Een rode lijn in de comic is dan ook hoe om te gaan met het leiderschap over een groep in de post-apocalytische wereld. Elke groep die je tegenkomt, heeft zijn eigen leider. Sommige zwak, sommige gedwee (en geven leiderschap graag aan Rick), sommige sterk (en soms dus een bedreiging voor Rick). Rick is ook niet altijd een goede leider, maar in vergelijking met de andere beschikbare leiders die langskomen in de comic wel de beste. Dat komt imho helaas minder terug in de serie, maar wellicht komt het nog, aangezien in seizoen 5 blijkbaar de Washington DC verhaallijn ingezet wordt.
Ik verdenkt Lilly op het meenemen van Judith. Haar handen zaten tenslotte onder het bloed van dat meisje. Dus zou de maxicosi ook onder het bloed komen te zitten als zij de kleine kontschopper uit dat zitje gehaald zou hebben.
Wel vreemd hoe dat gegaan is:
Je ziet 3 kinderen slepen met de maxicosi met de baby. Dan komt kind 4 (dat gestoorde meisje die ik verdenk van Nick de zombie voeren van ratten) er aan en zegt dat ze sterk moeten zijn.
Later zie je de twee oudste kinderen van de 4 met pistolen. Waar zijn de andere twee? En waarom hebben ze blijkbaar de maxicosi achter gelaten?
Ik hoop dat de jongste twee kinderen de baby uit de maxicosi hebben gehaald (ze konden het met z'n drieën amper tillen) en in de bus zijn gevlucht. Dan kloppen de aantallen. En is de baby niet ontvoerd/opgepeuzeld.
Maar het verklaart het bloed dan weer niet
Je ziet 3 kinderen slepen met de maxicosi met de baby. Dan komt kind 4 (dat gestoorde meisje die ik verdenk van Nick de zombie voeren van ratten) er aan en zegt dat ze sterk moeten zijn.
Later zie je de twee oudste kinderen van de 4 met pistolen. Waar zijn de andere twee? En waarom hebben ze blijkbaar de maxicosi achter gelaten?
Ik hoop dat de jongste twee kinderen de baby uit de maxicosi hebben gehaald (ze konden het met z'n drieën amper tillen) en in de bus zijn gevlucht. Dan kloppen de aantallen. En is de baby niet ontvoerd/opgepeuzeld.
Maar het verklaart het bloed dan weer niet
[ Voor 4% gewijzigd door Twhomp op 04-12-2013 12:26 ]
Ik meende dat de maxicosi gewoon de bus in werd gezet 
Overigens is dit wel een relatief veilige manier om haar uit de serie te schrijven.
In de stripversie is ze ook dood. Echt iets toevoegen doet ze niet behalve the occasional "aaaah" momentjes. Haar erin laten en dat ze net weer gaat janken als ze stil moeten zijn is te cliché.
De suggestie dat ze opgegeten is is wel gewekt maar je zag er niks van. Dus conservatief Amerika kan niet te hard schreeuwen.

Overigens is dit wel een relatief veilige manier om haar uit de serie te schrijven.
In de stripversie is ze ook dood. Echt iets toevoegen doet ze niet behalve the occasional "aaaah" momentjes. Haar erin laten en dat ze net weer gaat janken als ze stil moeten zijn is te cliché.
De suggestie dat ze opgegeten is is wel gewekt maar je zag er niks van. Dus conservatief Amerika kan niet te hard schreeuwen.
Twhomp schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:46:
Hopelijk niet in iemands buikje
We zullen zien...
[...]
spoiler:En toch snap ik grotendeels die Negan wel. Natuurlijk is ie gestoord (dat gedoe met die knuppel en hoe hij 'overspel' bestraft), maar aan de andere kant weet hij wel door harde hand te regeren. Wat heel lang goed ging, totdat Rick (die in de comic ook flink de sociopaat uit weet te hangen) die ook met harde hand regeert, er tegen in gaat. Negan zie ik als een doorgeschoten Rick.
spoiler:
Dat is waar, hoewel hij toch wel meer de baas is door intimidatie en geweld, wat je bij Rick niet hebt. Of in elk geval veel minder.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Aan de ene kant vind ik de baby niet zo heel interessant, want zo'n hele grote rol speelt 'ie niet, maar aan de andere kant hoop ik dat de baby nog gewoon leeft. Alleen maar omdat Rick al zo lang in een zenuwinzinking zit, daar kan je niet nog zo'n verlies bovenop gooien zonder het karakter eigenlijk totaal te vernaggelen. Ik wil juist weer een daadkrachtige Rick zien, of z'n rol moet veel kleiner gemaakt worden.L1nt schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:29:
Ik heb het eigenlijk wel een beetje gehad met een Rick die uit z'n ogen kijkt alsof ie in een soort post-apocalyptische wereld is beland, met een zombie-uitbraak, en ook nog z'n vrouw is verloren.
Op gegeven moment heeft ie wel genoeg verloren wat mij betreft.
Nee, heel die gifbeker leegdrinken.Cyphax schreef op woensdag 04 december 2013 @ 12:40:
[...]
Op gegeven moment heeft ie wel genoeg verloren wat mij betreft.
[ Voor 50% gewijzigd door mat.hi.as op 04-12-2013 12:44 ]
Nou zeg, bij jou is zeker nog nooit je vrouw en kind opgegeten door zombies?
Niet recentelijk nee
De riempjes in de autostoel van Judith waren open. Dat betekent dus dat ze eruit is gehaald. Lijkt me niet dat een zombie die riempjes open doet. Ik denk dus dat ze nog leeft.
Ik vond het mooiste moment dat de governor gespiest werd en toen die ie kleine kinderen ff een headshot gaven aan die pot ;-)
Nee, (nog) nietCyphax schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:13:
Nou zeg, bij jou is zeker nog nooit je vrouw en kind opgegeten door zombies?
Snap ik, vandaar die smilie in mijn post.mat.hi.as schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:32:
[...]
Nee, (nog) niet. Maar ik heb wel een sympathie voor Rick. Ik meende ook absoluut niet wat ik zei, al vind ik Carl niet zo leuk.
Carl geef ik ook niet zo heel veel om al heb ik me er in de laatste afleveringen ook weer niet echt heel erg aan gestoord. Er zijn sowieso nu niet echt karakters die ik liever zie afvallen. Wel karakters waar ik weinig om geef omdat ze weinig screentime krijgen en/of weinig ontwikkeling doormaken.
Gelukkig zijn er een paar hoofdrolspelers die wel in de lift zitten. Ik ben ondertussen best wel fan van Daryl aan het worden.
Daryl is sowieso een beest. Ook mijn favoriete character, al vond ik Herschel ook tof.Cyphax schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:45:
[...]
Snap ik, vandaar die smilie in mijn post.
Carl geef ik ook niet zo heel veel om al heb ik me er in de laatste afleveringen ook weer niet echt heel erg aan gestoord. Er zijn sowieso nu niet echt karakters die ik liever zie afvallen. Wel karakters waar ik weinig om geef omdat ze weinig screentime krijgen en/of weinig ontwikkeling doormaken.
Gelukkig zijn er een paar hoofdrolspelers die wel in de lift zitten. Ik ben ondertussen best wel fan van Daryl aan het worden.

Arme Hershel met z'n half afgehakte kop
Eindelijk is die pleuris gouvernour dood, dit had gewoon het eind van vorig seizoen moeten zijn.
Eindelijk is die pleuris gouvernour dood, dit had gewoon het eind van vorig seizoen moeten zijn.
Wel een wanker die Governor dat ie Hershel niet in 1 klap helemaal kon onthoofden... I mean, 't is een friggin katana! En als we het mogen geloven van hoe Michonne hem kan gebruiken moet dat ding meer dan capabel zijn om een man zijn hoofd netjes in 1 knal van zijn romp te scheiden...
Maar hij sneed meer dan dat ie echt chopte, dus daar zit het verschil misschien?
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Volgens mij was trouwens niet in beeld wie de bus bestuurde toen deze weg reed of wel? Zou het Carol zijn?
En een walker is makkelijker te onthoofden dan een levend iemand lijkt me..Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:36:
Wel een wanker die Governor dat ie Hershel niet in 1 klap helemaal kon onthoofden... I mean, 't is een friggin katana! En als we het mogen geloven van hoe Michonne hem kan gebruiken moet dat ding meer dan capabel zijn om een man zijn hoofd netjes in 1 knal van zijn romp te scheiden...
They made me do it.
Mjah, soms lijkt het wel de suggestie te wekken dat de botten van walkers ineens boter worden ofzo waardoor het ineens echt supermakkelijk is om zelfs met het botste mes nog door een schedel heen te slaan... een handeling waar je normaliter toch volgens mij nog best wat kracht moet zetten!
Maar in dit geval, een katana vs de nek van een rustig op zijn knieen zittend persoon... 1 flinke haal zou voldoende moeten zijn!
Maar in dit geval, een katana vs de nek van een rustig op zijn knieen zittend persoon... 1 flinke haal zou voldoende moeten zijn!
LOL, die kampeerde natuurlijk stiekem aan de andere kant van de gevangenis (spijkerde voor de lol nog even een konijn op een plankjeRobsta86 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:53:
Volgens mij was trouwens niet in beeld wie de bus bestuurde toen deze weg reed of wel? Zou het Carol zijn?
Ik denk niet dat het Carol was
Van alle mensen waarvan ik het hoofd er af geslagen hebt, ging het met een katana inderdaad het makkelijkste: telkens in één haal!Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:41:
[ Voor 24% gewijzigd door Twhomp op 04-12-2013 17:05 ]
Grote kans dat als je met een keukenmes in een schedel steekt dat het mes wordt afgeketst. De meeste huis tuin en keukenmessen zijn ook helemaal niet geschikt om te steken maar om te snijden.Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:41:
Mjah, soms lijkt het wel de suggestie te wekken dat de botten van walkers ineens boter worden ofzo waardoor het ineens echt supermakkelijk is om zelfs met het botste mes nog door een schedel heen te slaan... een handeling waar je normaliter toch volgens mij nog best wat kracht moet zetten!
Beste mogelijkheid is door de oogkas of van onder de kaak maar dat vraagt nogal wat precisie. Ik denk dat een tentharing een stuk praktischer en sterker is, zeker als je de sterkere uitvoeringen gebruikt.
Ik heb net pas de finale gekeken maar wat een teleurstelling zeg, volgens mij gaat alle CGI power op aan het nieuwe seizoen van Game of Thrones, ook het half afhakken van Hershel's hoofd zag er zo supernep uit met een bloekvlek die uitbreidde. Waarom moeten ze dat allemaal renderen, ze hadden het ook old school kunnen doen met een vet spuitend bloedvat.
En Rick is nog steeds irritant, hij is gewoon geen goede acteur imho, veel te overdreven en hij maakt overal een drama van, ik had hem liever dood gezien en the governator met een nieuwe groep
En Rick is nog steeds irritant, hij is gewoon geen goede acteur imho, veel te overdreven en hij maakt overal een drama van, ik had hem liever dood gezien en the governator met een nieuwe groep
...want de kosten van een HBO-serie maken uit voor een AMC-serie omdat....?Bierkameel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:46:
Ik heb net pas de finale gekeken maar wat een teleurstelling zeg, volgens mij gaat alle CGI power op aan het nieuwe seizoen van Game of Thrones, ook het half afhakken van Hershel's hoofd zag er zo supernep uit met een bloekvlek die uitbreidde.
Niet alles zo serieus nemen 
Maar ze zijn in dit seizoen meer overgestapt van special effects naar CGI en het is er niet beter op geworden, ik klaagde er al eerder over en schijnbaar ben ik niet de enige die het opvalt.
Bierkameel in "[Serie] The Walking Dead"
Maar ze zijn in dit seizoen meer overgestapt van special effects naar CGI en het is er niet beter op geworden, ik klaagde er al eerder over en schijnbaar ben ik niet de enige die het opvalt.
Bierkameel in "[Serie] The Walking Dead"
Niet? Hoe moet die zombie die baby er dan uit krijgen?Klitse schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:25:
De riempjes in de autostoel van Judith waren open. Dat betekent dus dat ze eruit is gehaald. Lijkt me niet dat een zombie die riempjes open doet. Ik denk dus dat ze nog leeft.

Ik denk dat de spin-off de baby wordt die is opgevoed door walkers (ala Jungle Book)
Je zag toch ook wat de houding was van Michonne (toen ze de Governator neerstak). Je kan niet zomaar ff een hoofd afhakken (dus ik vond het juist heel realistisch wat het resultaat was van de eerste "hak").Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:36:
Wat ik dan minder realistisch vond was de manier waarom hij het hoofd verder kon "afhakken" (terwijl het lichaam op de grond lag). Juist doordat die katana zo lang is, wordt het heel lastig om iets af te hakken wat op de grond ligt.
Half?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Een zombie kan dat helemaal niet. Die scheurt het prooi meteen aan stukken.BtM909 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:45:
[...]
Niet? Hoe moet die zombie die baby er dan uit krijgen?
Ik denk dat de spin-off de baby wordt die is opgevoed door walkers (ala Jungle Book)![]()
PSN: Finally_Chris
SarcasmCR1691 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:52:
[...]
Een zombie kan dat helemaal niet. Die scheurt het prooi meteen aan stukken.
My badmat.hi.as schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:55:
[...]
SarcasmMaar wel een leuk idee voor een spinoff inderdaad
PSN: Finally_Chris
Dat is bijna standaard in zombiefilms.Spooksel schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:41:
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Vroeger nooit Highlander gekeken?BtM909 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:45:
Je zag toch ook wat de houding was van Michonne (toen ze de Governator neerstak). Je kan niet zomaar ff een hoofd afhakken (dus ik vond het juist heel realistisch wat het resultaat was van de eerste "hak").
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.