[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 23 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:27
Ultra schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:33:
Er is dus niemand gevallen over het struikelen van die nepagente precies voordat ze moeten rennen? ;)
ach ja vrouwen he... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is toch typisch serie/film werk wat overal in terug komt. Mensen verzwikken op de meest onhandige momenten hun enkel terwijl daar geen enkele logische aanleiding voor is. Maar het is zo lekker spannend en zo heerlijk simpel in het verhaal te schrijven... pure schrijversluiheid.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -hopsa-
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-09 16:39
Press button to add drama :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:18:
Dat is toch typisch serie/film werk wat overal in terug komt. Mensen verzwikken op de meest onhandige momenten hun enkel terwijl daar geen enkele logische aanleiding voor is. Maar het is zo lekker spannend en zo heerlijk simpel in het verhaal te schrijven... pure schrijversluiheid.
Hoe precies verwacht je veel andere originele manieren waarin een trage horde zombies een bedreiging is voor een groepje snelle levenden? Het is een ander verhaal wanneer iemand kwaad in de zin heeft omdat je dan andere dingen kan, maar dat was niet het geval.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

NMe schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:45:
Hoe precies verwacht je veel andere originele manieren waarin een trage horde zombies een bedreiging is voor een groepje snelle levenden? Het is een ander verhaal wanneer iemand kwaad in de zin heeft omdat je dan andere dingen kan, maar dat was niet het geval.
Ik had niet direct een verwachting maar een verstuikte enkel is wel zo enorm cliché dat het ongeveer de meest goedkope uitvlucht is voor schrijvers. Stop het er dan niet in maar kies voor extra zombies op onverwachte plekken of op een hekwerk wat je ergens tegen komt. Alles is eigenlijk beter dan een verstuikte enkel.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -hopsa-
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 04-09 16:39
Of maak er bitervoer van. Ze voegde niet echt veel toe aan de aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het is jammer dat ze goedkoop sentiment toevoegen aan de serie, zoals de scene waarbij de governor het meisje roept (van twee meter afstand ofzo). Dat heeft deze serie helemaal niet nodig. Laten ze ook eens stoppen met het verspillen van energie aan het uitgraven van enorme graven. Het rationele moet het toch eens winnen van dat domme geritualiseer om dode geliefden onder de grond te stoppen. En ondertussen je slappe hekwerk maar laten voor wat het is, heeft natuurlijk geen prioriteit boven het graven van graven.

Voor de rest was deze aflevering wel een fijne afwisseling en ontwikkeling. :)

[ Voor 7% gewijzigd door haribold op 19-11-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik moest even denken waar ik Lilly Chambler van kende, maar ik weet het weer (The Unit).

Ik verwacht dat zij een wat langere rol gaat krijgen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

haribold schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 17:03:
Laten ze ook eens stoppen met het verspillen van energie aan het uitgraven van enorme graven. Het rationele moet het toch eens winnen van dat domme geritualiseer om dode geliefden onder de grond te stoppen.
Je weet waarom de doden worden begraven? Dan snap je ook waarom ze dat dus nog steeds doen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:31:
[...]

Je weet waarom de doden worden begraven? Dan snap je ook waarom ze dat dus nog steeds doen.
Vanwege het ritueel. Andere doden worden verbrand (of laten ze gewoon liggen). Tenzij er een betere reden is, is de tijd en energie die wordt gestoken in het begraven wat mij betreft complete verspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Tsurany schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 15:18:
Gebeurd in mijn dromen/nachtmerries ook altijd als ik weg moet rennen. :+

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

haribold schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 20:49:
[...]
Vanwege het ritueel. Andere doden worden verbrand (of laten ze gewoon liggen). Tenzij er een betere reden is, is de tijd en energie die wordt gestoken in het begraven wat mij betreft complete verspilling.
Het is niet alleen het ritueel, iemand die je kent en waar je een band mee heb laat je niet open en bloot liggen wegrotten, en al helemaal niet op een plek waar je dagelijks naar het rottende lijk of de ranzige verkoolde botten moet kijken.

[ Voor 40% gewijzigd door Spike_wolf op 19-11-2013 20:56 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]
Niet vanwege het ritueel maar vanwege ziektes e.d. Je ziet het nu ook in de Filipijnen waar de doden zo snel mogelijk in een massagraf begraven worden. En het zal ook flink helpen tegen stankoverlast. Een lijkenlucht is niet zo prettig heb ik begrepen. Verbranden helpt ook maar dat doen ze dus bij de zombies. Iemand die je kent begraaf je voor mijn gevoel ook liever dan dat je die op een grote hoop gooit en vervolgens verbrand.

[ Voor 13% gewijzigd door sjaool op 19-11-2013 21:22 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Verhalend vond ik het een sterke aflevering. Leuk om een achtergrond te zien van philip. De volgende aflevering ziet er veelbelovend uit :) . Kan die vooruitblikken niet missen :) .

[ Voor 4% gewijzigd door CR1691 op 19-11-2013 23:58 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dus? Dat is nu IRL toch ook al zo? Kost IRL nog geld ook terwijl we het toch doen, zelfs mensen die niet veel geld over hebben doen iets aan rouw. Net alsof we mensen-met-gevoelens zijn of zo ;)

Ook: bijna alle energie in praten is ook verspilling, laat staan alle energie in liefde-bedrijven. Zonder vooral dat eerste is het een saaie serie.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
CR1691 schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 22:17:
Verhalend vond ik het een sterke aflevering. Leuk om een achtergrond te zien van Brian Herriot. De volgende aflevering ziet er veelbelovend uit :) . Kan die vooruitblikken niet missen :) .
Je krijgt helemaal geen achtergrond te zien van ene Brian Herriot... Dat was gewoon een naam op de muur met boodschappen voor evt overlevenden. . ;)
the Governor heet Phillip (achternaam weet ik niet).

Ik denk trouwens dat Op een of ander manier Megan dood gaat en hij weer gek wordt een dus terug gaat naar de gevangenis voor wraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Eek2nd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:43:
[...]

Je krijgt helemaal geen achtergrond te zien van ene Brian Herriot... Dat was gewoon een naam op de muur met boodschappen voor evt overlevenden. . ;)
the Governor heet Phillip (achternaam weet ik niet).

Ik denk trouwens dat Op een of ander manier Megan dood gaat en hij weer gek wordt een dus terug gaat naar de gevangenis voor wraak
Zo hoe stom had ik kunnen zijn, ik was zijn naam alweer helemaal vergeten. Heb het maar aangepast ;) .

Hoe hij zich op het einde van de aflevering over het meisje ontfermde vond ik geweldig om te zien. Ook the governor heeft een hart (ondanks dat hij psychisch in de war is natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ze hadden de afgelopen aflevering inderdaad wel kunnen beperken tot 15-20min, qua het gedeelte van the Governor.. Ik vind het echter wel een keertje wat anders dan alleen dingen zien mbt de gevangenis..

Het is natuurlijke wel een goedkopere aflevering, gezien er maar een beperkt aantal mensen in spelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
Dat belooft alleen maar veel goeds voor de volgende aflevering. Dat geld hebben ze blijkbaar nodig. Ook kostte deze aflevering waarschijnlijk minder tijd om te maken. Tijd die ze dus kunnen besteden aan andere dingen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen trouwens? 16 ofzo? Vermoed dat we dan over 2 afleveringen de midseason holiday weer gaan krijgen. Mogen weer gaan wachten..... :/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Zeror schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:51:
Hoeveel afleveringen heeft dit seizoen trouwens? 16 ofzo? Vermoed dat we dan over 2 afleveringen de midseason holiday weer gaan krijgen. Mogen weer gaan wachten..... :/
Klopt en klopt
Komende 2 afleveringen zullen wel opbouwen naar het moment dat de Governor in de bosjes staat te kijken naar de gevangenis. Om dan in de 2e seizoenshelft weer een standoff te krijgen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik denk dat we weer een flinke onzekerheid gebracht worden. We zullen wel wat aanvallen van de Governor gaan zien, maar niet wie er in de gevangenis de aanval overleefd hebben ofzo. En geen idee of Carol nog terugkomt, maar dit zou ook een moment kunnen zijn waarin zij weer in beeld komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Carol ontdekt de groep van de Governor, ziet hem, doet alsof ze Rick haat, wint vertrouwen van de Governor en brengt vervolgens het hoofd van hem naar Rick om te vragen of ie haar weer wil vertrouwen :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
L1nt schreef op woensdag 20 november 2013 @ 12:29:
Carol ontdekt de groep van de Governor, ziet hem, doet alsof ze Rick haat, wint vertrouwen van de Governor en brengt vervolgens het hoofd van hem naar Rick om te vragen of ie haar weer wil vertrouwen :+
Nou lekker. . Je brengt een hoofd van een mens (geen walker) naar iemand die vind dat je gevaarlijk bent voor zijn kinderen door te moorden

zinsbouw is raar .. :p

Maar kan idd goed zijn dat Carol weer komt helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Niet online
F_J_K schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 23:01:
[...]

Dus? Dat is nu IRL toch ook al zo? Kost IRL nog geld ook terwijl we het toch doen, zelfs mensen die niet veel geld over hebben doen iets aan rouw. Net alsof we mensen-met-gevoelens zijn of zo ;)

Ook: bijna alle energie in praten is ook verspilling, laat staan alle energie in liefde-bedrijven. Zonder vooral dat eerste is het een saaie serie.
Je kunt je dierbaren ook cremeren, daar is niets ongevoeligs aan. Op het moment dat je een slap hek om je gebouw hebt staan, dat je andere dierbaren moet beschermen, dan zou ik mijn energie gaan steken in het verstevigen van het hek en niet met een schep een enorm gat gaan graven uit rouwverwerking. Nota bene van een dierbare waarvan je zojuist de schedel hebt ingeslagen. Er zijn toch wel middelen om ergens een ovenachtig iets in te richten voor crematies?

Er zat trouwens in deze aflevering een referentie naar het moment van uitbraak. Zou het kunnen dat we nog wat flashbacks krijgen naar dit moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Cremeren is in hun situatie niet mogelijk. Daar heb je ontzettend veel hitte voor nodig, het beste dat ze met vuur kunnen bereiken is een verkoold geraamte, dan zit je nog met een stoffelijk overschot waar je wat mee moet.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1452055_800675016625325_650086931_n.png
Lekkere foto's weer op de Facebook pagina :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:42
Haha die actie was wel bruut hè?! Had in eerste instantie het gevoel bij deze aflevering van: hier zit ik niet op te wachten, een Governor aflevering, maar vond het toch wel erg goed uitpakken moet ik zeggen!

Af en toe begon je zelfs sympathie te krijgen voor hem.. Wie had dat ooit gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik blijf erbij, die dude is de beste leider die er rondloopt zolang die niet krankzinnig is. Hij had wat ehm.... waanbeelden/ideeën die niet zo ehh.... bevorderlijk waren, maar verder was die best geniaal. Wat mij betreft schiet die de hele groep overhoop en gaat de serie verder met hem en die vrouw die weg is.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En ook al is hij wel krankzinnig, niks mis met wat moorden en plunderen voor eigen gewin :D

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

Van mij mag die hele gevangenis omvallen, vind het een beetje saai worden allemaal. Wil dat gevoel uit S1 weer terug..van die epic moments (Rick op zijn paardje een stad binnen huppelen en dan omsingeld worden terwijl ie in een tank zit:+)

The first casualty in war is always the truth...

• Bootje
  • Laatst online: 11-09 22:50
Aan het begin van de aflevering hoorde je (soort van voice over) the Governor praten met een vrouw, over wat er gebeurd was met hem. Dat leek Carol wel? Ik kon het verder niet goed plaatsen.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Robsta86 schreef op woensdag 20 november 2013 @ 23:07:
Haha die actie was wel bruut hè?! Had in eerste instantie het gevoel bij deze aflevering van: hier zit ik niet op te wachten, een Governor aflevering, maar vond het toch wel erg goed uitpakken moet ik zeggen!

Af en toe begon je zelfs sympathie te krijgen voor hem.. Wie had dat ooit gedacht ;)
Ik had hetzelfde gevoel. Vooraf had ik weinig puf in een hele aflevering over die kerel, omdat het zo'n nare psycho is. Dat ze er vervolgens een behoorlijk boeiende aflevering van maken waarin ik eigenlijk de hele tijd zit te hopen dat ie een soort inzinking heeft gehad en misschien eens niet meer zo'n evil bastard is, dat had ik niet verwacht. :D

Saved by the buoyancy of citrus

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bootje schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:56:
Aan het begin van de aflevering hoorde je (soort van voice over) the Governor praten met een vrouw, over wat er gebeurd was met hem. Dat leek Carol wel? Ik kon het verder niet goed plaatsen.
Dat idee had ik aanvankelijk ook inderdaad. Zou me niets verbazen als we dat in de komende afleveringen nog terug gaan zien.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bierkameel schreef op woensdag 20 november 2013 @ 21:44:
[afbeelding]
Lekkere foto's weer op de Facebook pagina :P
Alleen jammer dat hij ze zelf geen walkers noemt maar biters. Faal van het social mediateam. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Lijkt me geen faal van het media team.
We zien de wereld voornamelijk vanuit het oogpunt van het team van Rick. Voor hun en alle kijkers zijn het altijd Walkers geweest tot Phil langs kwam en ze biters ging noemen, maar dat was maar raar.
Deze tekst is geschreven vanuit het oogpunt van de kijker, voor de kijker zijn het Walkers, geen Biters :)
Als het een quote van hem voor zou moeten stellen is het wel fout. Maar zo niet imo.

Humankind… be both.

• Eek2nd
Nee.. Want Carol weet hoe hij eruit ziet, dus waarschijnlijk niet (of The governor weet niet wie Carol is en Carol doet alsof zij hem niet kent)

Governor zei nl. Dat hij in een dorpje woonde waar de leider gek is geworden.
Met andere woorden: hij zegt tegen dat persoon niet dat hij de leider was

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Wacht, zeggen dat hij niet de leider was en niet zeggen dat hij de leider was zijn twee verschillende dingen ;)
Hij ontkent niks, hij kiest er alleen voor een stukje informatie weg te laten (dat HIJ die leider is), zou hij die informatie prijs geven dan gaan mensen gelijk anders naar hem kijken.

Humankind… be both.

• RoD
  • Niet online

RoD

Spike_wolf schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:59:
Wacht, zeggen dat hij niet de leider was en niet zeggen dat hij de leider was zijn twee verschillende dingen ;)
Hij ontkent niks, hij kiest er alleen voor een stukje informatie weg te laten (dat HIJ die leider is), zou hij die informatie prijs geven dan gaan mensen gelijk anders naar hem kijken.
Ik heb ook het idee dat hij zichzelf van zijn vroegere leiderspositie wil distantiëren. Je zag in het begin al dat hij dat clubje van drie personen verliet en alleen verder ging. Daarnaast zag je dat hij de foto van zijn gezin verbrandde.

Een nieuwe start voor de governor? :)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

RoD schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:19:
[...]

Ik heb ook het idee dat hij zichzelf van zijn vroegere leiderspositie wil distantiëren. Je zag in het begin al dat hij dat clubje van drie personen verliet en alleen verder ging. Daarnaast zag je dat hij de foto van zijn gezin verbrandde.

Een nieuwe start voor de governor? :)
clubje van 3?

Hij en 2 van z'n soldaten waren over en die verlieten hem. Of heb ik nog wat gemist?

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Volgens mij was dat die vrouw die hij later in dat huis ontmoet en ook seks mee heeft bijna aan het einde van de aflevering.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

Als lezer van de comic vind ik het trouwens leuk dat er een andere draai wordt gegeven aan de Governor :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• RoD
  • Niet online

RoD

L1nt schreef op donderdag 21 november 2013 @ 17:25:
[...]

clubje van 3?

Hij en 2 van z'n soldaten waren over en die verlieten hem. Of heb ik nog wat gemist?
Ja dat bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Spike_wolf schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:59:
Ik bedoel dus dat Carol wel zou weten dat hij de leider was...
dus Governor zou het tegen een onbekende hebben gezegt
(Waarschijnlijk dus tegen 1 van de dames waarmee hij optrekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Carol heeft de Governor toch nooit gezien? Alleen op een afstand bij de gevangenis volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik had bij die voiceover meer het gevoel dat dit kwam van de "verteller" van het verhaal, al sprak de Governor het in. Het is best mogelijk dat hij onderweg nog meer mensen heeft ontmoet, het is immers ook niet duidelijk hoeveel tijd er tussen de verschillende gebeurtenissen zit (een baard groeien doe je niet in één dag ;)). De voiceover diende om aan te geven hoe hij zich op dat moment positioneerde: de baas verpestte het voor zichzelf en de rest, maar vertelt er niet bij dat hij de baas was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Paar dingen werd me niet duidelijk in dat stukje.

1: Met die gek kon hij ook Rick bedoelen (nog meer mensen tegen hem opstoken)
2: Met die gek kon hij zichzelf bedoelen en beseffen dat ie fout zat en dus zichzelf probeert te verbeteren

maar gezien het eind van de aflevering ervoor gok ik op

3: Met die gek bedoelt ie zichzelf maar manipuleert de boel dusdanig dat men niet weet dat hij zichzelf bedoelt en dus wederom de boel manipuleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ik gok zelf op 2 eerlijk gezegd. Ben dan ook benieuwd hoe die in de nieuwe groep zich gaat gedragen, dan weten we het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:51
The Governor is terug The Governor... Wat belooft dat voor de midseason finale volgende week :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:21
Had halverwege de aflevering wel een beetje het idee dat ik de spinoff al zat te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:51
Twee afleveringen op de Governor verklaren natuurlijk hoe en wat er in tussentijd gebeurd is... Vond ik niet slecht. Eens wat anders dan die gevangenis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
L1nt schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 09:53:
Paar dingen werd me niet duidelijk in dat stukje.

1: Met die gek kon hij ook Rick bedoelen (nog meer mensen tegen hem opstoken)
2: Met die gek kon hij zichzelf bedoelen en beseffen dat ie fout zat en dus zichzelf probeert te verbeteren

maar gezien het eind van de aflevering ervoor gok ik op

3: Met die gek bedoelt ie zichzelf maar manipuleert de boel dusdanig dat men niet weet dat hij zichzelf bedoelt en dus wederom de boel manipuleert.
Ik had zelf ook nummer 2 in mijn hoofd. Meer dat die het zich niet wil herinneren dat hij dat heeft gedaan en spijt heeft.

Benieuwd wat de aflevering vanavond brengt! 8) ook al had ik beloofd hem samen met mijn vriendin te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Na het zien van deze aflevering blijft er natuurlijk één grote vraag over. Gaat de Governor Michonne neerschieten, ja of nee?

Het was een interessante aflevering. Governor is weer zichzelf. Hij wil weer een camp leiden en zijn nieuwe gezin beschermen. En dat kon hij maar op 1 manier doen. Martinez en die andere gast doden om zelf de man in charge te worden. En hij heeft zijn nieuwe aquarium met zombies ook gevonden, dat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
mitch187 schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:29:
Had halverwege de aflevering wel een beetje het idee dat ik de spinoff al zat te kijken
Same here :) Als dit de kwaliteit van de spinoff is hoor je mij niet klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Laatst online: 05-08 17:40
Hij is een op macht beluste sadist, zoals maar weer eens duidelijk werd bij het meertje.
Ik denk niet dat hij Michonne direct zal vermoorden, ik denk eerst alle andere voordat hij aan haar begint.

Een van de serie's schrijvers zij zelf al dat geen enkel character heilig is, zelfs Rick niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Is er ook echt al een Spin-off bevestigd?

Zou cool zijn als die wat meer over de wereld zou gaan. Door de wereld trekken, overleven, killen, enz. Niet over een groep mensen op 1vaste plek (lees: gevangenis/boerderij).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zou hem geen op macht beluste sadist willen noemen. Hij doet wat nodig is om te overleven en daar hoort het opofferen van zwakte bij volgens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ben eigenlijk teleurgesteld in deze aflevering.

Dat kamp zit vol naïevelingen lijkt het wel. Martinez is dood, ok dat valt nog te geloven die uitleg.
Opeens is die nieuwe leider ook dood en die nieuweling eist opeens de leidersrol op zich. Ah joh....zal wel.
Ging allemaal te makkelijk en niemand die er vraagtekens bij zet. En gezien de previews blijven het makke schaapjes. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Nou ja, te makkelijk... Het was duidelijk dat er nog aardig wat tijd overheen was gegaan tussen het moment dat hij die kerel in z'n camper een sigaret aanbood en het moment dat de teamleiders aan het vergaderen waren.

De Governor is overigens wel degelijk een sadist; hem wil je niet in je buurt hebben!

Overigens: mooi, in de volgende aflevering zien we eindelijk de grote confrontatie tussen Rick en de Governor!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Hmmm.. Spotmatic zou je die laatste zin in een spoiler willen zetten? Die info had ik eigenlijk nog niet willen lezen..... :/

Technisch gezien is dat een aflevering die nog niet is uitgezonden op tv (in US), dus zou dat in een spoiler moeten.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 26-11-2013 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
Zeror schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:33:
Hmmm.. Spotmatic zou je die laatste zin in een spoiler willen zetten? Die info had ik eigenlijk nog niet willen lezen..... :/
Ik had hem gelezen maar niet doorgedrongen.. Nu door jou weet ik het ook. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Had gisteren eigenlijk voor het eerst dat ik even zoiets had van...Hmmm

Het lijkt allemaal een herhaling van zetten te zijn. Straks weer de confrontatie tussen Rick en Philip. Vorige week hebben ze Philip neer gezet als iemand die toch "gevoel" bleek te hebben en deze week is het net zo hard weer andersom. Het had me juist een plottwist geleken als hij inderdaad een softie was geworden en misschien wil ging proberen te joinen met Rick. Of dat hij de groep naar de gevangenis hielp om ze te beschermen en vervolgens zelf verdween.

Er mag wel eens wat nieuws gebeuren en zoals hier al eerder aangehaald..Die gevangenis kennen we nog wel. En hoe langer ik er over na denk, hoe krommer het is dat er in de gevangenis niks is gedaan aan versteving. Je bent omgeven door zombies. Je kan die plek beveiligen als een fort. En niemand doet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:38
Rempi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:06:
[...]

Ik had hem gelezen maar niet doorgedrongen.. Nu door jou weet ik het ook. :|
Als je het laatste stukje van de laatste ep kijkt dan is het nogal voor de hand liggend dat het gaat gebeuren, spoiler dus niet echt voor nodig.
Robbie T schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:54:
Had gisteren eigenlijk voor het eerst dat ik even zoiets had van...Hmmm

Het lijkt allemaal een herhaling van zetten te zijn. Straks weer de confrontatie tussen Rick en Philip. Vorige week hebben ze Philip neer gezet als iemand die toch "gevoel" bleek te hebben en deze week is het net zo hard weer andersom. Het had me juist een plottwist geleken als hij inderdaad een softie was geworden en misschien wil ging proberen te joinen met Rick. Of dat hij de groep naar de gevangenis hielp om ze te beschermen en vervolgens zelf verdween.

Er mag wel eens wat nieuws gebeuren en zoals hier al eerder aangehaald..Die gevangenis kennen we nog wel. En hoe langer ik er over na denk, hoe krommer het is dat er in de gevangenis niks is gedaan aan versteving. Je bent omgeven door zombies. Je kan die plek beveiligen als een fort. En niemand doet wat.
Ja vond het ook maar wat raar van de governor, het is net alsof ze niet weten wat ze met bepaalde personages aanmoeten, iig zo komt het over.

[ Voor 61% gewijzigd door Scrtz op 26-11-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ze hebben nu neergezet dat de Governor weldegelijk belangen heeft bij het beschermen van iets wat hij lief heeft. Dat geeft hem een doel. Desondanks blijft ie wel dezelfde psychopaat die hij al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
Zeror schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:17:
Na het zien van deze aflevering blijft er natuurlijk één grote vraag over. Gaat de Governor Michonne neerschieten, ja of nee?
Lijkt mij niet. De afgelopen twee afleveringen spelen zich af vóórdat het hek platgaat en Michonne leeft op dat moment nog.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Peenutzz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:20:
[...]

Lijkt mij niet. De afgelopen twee afleveringen spelen zich af vóórdat het hek platgaat en Michonne leeft op dat moment nog.
Waarop baseer je dat deze afleveringen voor die tijd zich afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Volgens mij was het eind van deze aflevering gelijktijdig aan het eind van de laatste prison aflevering. Michonne vraagt dan Hershel mee nadat hij uit quarantaine kwam.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Wel dom van Martinez dat hij de governor niet gewoon neerschoot in die kuil. Hij heeft met eigen ogen gezien wat een halvegare die man is toen hij het vorige dorp uitmoordde, mensen aan zombies voerde etc. Maar nee, gewoon lekker meenemen naar je eigen kamp dat loopt vast goed af. Tijd voor Carl om zijn headshot kunsten te oefenen op dat andere oog van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
Robbie T schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:36:
[...]

Waarop baseer je dat deze afleveringen voor die tijd zich afspelen?
Onder andere wat Mik! hierboven zegt, en je ziet de Governor naar Rick en Carl kijken terwijl ze in de moestuin bezig zijn. Die scene was een aantal afleveringen terug, toen dacht Rick iets te horen in de bosjes. Het hek is dus nog niet omgegaan, dat maakt onderdeel uit van de aanval die we volgende week waarschijnlijk gaan zien :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
Peenutzz schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:10:
[...]

Onder andere wat Mik! hierboven zegt, en je ziet de Governor naar Rick en Carl kijken terwijl ze in de moestuin bezig zijn. Die scene was een aantal afleveringen terug, toen dacht Rick iets te horen in de bosjes. Het hek is dus nog niet omgegaan, dat maakt onderdeel uit van de aanval die we volgende week waarschijnlijk gaan zien :)
Oohja.. Die link had ik nog niet maar daar zit wat in! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

L1nt schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:24:
Dat kamp zit vol naïevelingen lijkt het wel. Martinez is dood, ok dat valt nog te geloven die uitleg.
Opeens is die nieuwe leider ook dood en die nieuweling eist opeens de leidersrol op zich. Ah joh....zal wel.
Ging allemaal te makkelijk en niemand die er vraagtekens bij zet. En gezien de previews blijven het makke schaapjes. :N
Want mensen staan bekent om hun rationele denken?
De Gouvernour heeft een klein meisje gered van een walker, dat zal hem ongetwijfeld meer 'credit' opleveren bij de gemiddelde kampbewoner dan een voormalig militair die zomaar de macht opeist. Kijk maar naar de reactie toen hij in eerste instantie het leiderschap opeiste, dit kon hij alleen maar houden omdat een van zijn maatjes aan het bedreigen sloeg en niet omdat iedereen hem zo geweldig vond.

Edit: ik heb net de aflevering van Talking Dead over van ep6 gezien en het verhaal van de Gouvernour speelt zich af in de periode na Woudburry

[ Voor 8% gewijzigd door 10110001 op 26-11-2013 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
2 vragen na de laatste aflevering,

1. Zal die Michonne schieten?
2. Word het meertje zijn nieuwe ''Walker'' museum? Zag er echt sneu uit Pete in het water.

Erg goed inelkaar gezet dat je paar afleveringen terug het laatste stukje al zag van Rick en Carl die aan het hek werken terwijl The Governor toekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik kan de 'beveiliging' van de 2 kampen in deze laatste aflevering niet echt plaatsen. Een gevangenis met meters hoge hekken heeft moeite groepen biters buiten te houden waar deze met wat prikkeldraad, kuilen en ducttape het ook (redelijk :P ) voor elkaar lijken te hebben.

En waarom nu gelijk een heel kamp uitmoorden (zullen we deze groep nog gaan zien?) ipv samen te werken. Er zijn al zo weinig mensen over. ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Die vraag stel ik mezelf wel vaker. Waarom zou iemand zo in "het wild" willen kamperen? Ook anderen zie ik af en toe in tentjes slapen (niet in de laatste plaats de Governor toen hij net was achtergelaten) maar elk verstandig mens zou zoiets ZEKER NIET doen behalve dan uit nood. Het stikt overal toch van de (hopelijk verlaten) huizen??? Kamperen is ECHT niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:38
MrJ schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:35:
Ik kan de 'beveiliging' van de 2 kampen in deze laatste aflevering niet echt plaatsen. Een gevangenis met meters hoge hekken heeft moeite groepen biters buiten te houden waar deze met wat prikkeldraad, kuilen en ducttape het ook (redelijk :P ) voor elkaar lijken te hebben.

En waarom nu gelijk een heel kamp uitmoorden (zullen we deze groep nog gaan zien?) ipv samen te werken. Er zijn al zo weinig mensen over. ;(
Ja kampen zijn wel een beetje een rare keus, de onderliggende gedachte ervan is denk ik meer het feit dat rivaliserende 'groepen' je in het bos niet zo snel kunnen vinden, maar inderdaad zombies zullen weinig problemen ondervinden met een simpel tentje..

Dat er groepen worden uitgemoord zou ik nog geeneens zo gek vinden, na maanden of zelfs na een jaar van de uitbraak ( volgens mij was het al best een poos geleden iig ) beginnen voorraden en benodigdheden ook op gaan raken, zeker nadat vrijwel 90% van datgeen wat je vind hoogstwaarschijnlijk al over de datum is.

Daar komt weer hygiene bovenop wat uiteraard stukken minder is, ofwel ook meer ziektes, en meer ziektes betekent weer minder medicijnen. Medicijnen hebben ook een houdbaarheidsdatum en worden dus ook een stuk geringer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze hadden het wel afgezet met prikkeldraad, dat houd zombies enigszins tegen. Het probleem is denk ik dat veel steden te gevaarlijk zijn en zombies zich langs wegen voortbewegen. Het bos hoef je amper te clearen, een stad of dorp veel meer. Ik denk dat een boerderij ideaal zou zijn waarbij je dorpjes in de buurt plundert voor materiaal om je eigen "fort" te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
In de VS zou ik gewoon naar prairielandschap gaan. Kamp opzetten en grachten rondom aanbrengen. Dan steeds verder weg een nieuwe gracht graven. Land dat tussen grachten in zit kan je dan bewerken voor voedsel. Onderdak kan je ondergronds bouwen in het midden, soort van hobbithuisjes. Omdat het de VS is zul je wel (deels) ondergronds moeten zitten vanwege orkanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Tsurany schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:54:
Ik denk dat een boerderij ideaal zou zijn waarbij je dorpjes in de buurt plundert voor materiaal om je eigen "fort" te maken.
Dat klinkt als seizoen 2. Minus het "fort"-gedeelte. :+
Ik snapte bij deze laatste aflevering even niet hoe ze eerst dat kamp vinden, dan weglopen, even later (tenminste, zo kwam het op mij over) terugkomen om te zien dat het hele kamp is leeggeroofd en iedereen dood is. Zijn ze een dag later teruggekomen ofzo? Hoe mis je zoiets? Daar moet een hoop geschreeuw en kabaal vandaan zijn gekomen zou ik denken. Of herrie van vuurwapens.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Cyphax schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:33:
[...]

Ik snapte bij deze laatste aflevering even niet hoe ze eerst dat kamp vinden, dan weglopen, even later (tenminste, zo kwam het op mij over) terugkomen om te zien dat het hele kamp is leeggeroofd en iedereen dood is. Zijn ze een dag later teruggekomen ofzo? Hoe mis je zoiets? Daar moet een hoop geschreeuw en kabaal vandaan zijn gekomen zou ik denken. Of herrie van vuurwapens.
Daar zit volgens mij een paar uur tussen, kwam idd niet zo goed over in de aflevering.

En inderdaad, seizoen 2 was ook een prima omgeving, hadden ze een fort gebouwd hadden ze daar echt een kans gemaakt. Gewoon een flinke verdediging ruim om de boerderij heen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Laatst online: 05-08 17:40
Cyphax schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:33:
[...]

Ik kreeg de indruk dat de Governor het kamp had uitgemoord, je ziet ook zijn enigszins geschrokken blik wanneer er iemand nog in leven is (getuige).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

T0ny schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:53:
[...]

Ik kreeg de indruk dat de Governor het kamp had uitgemoord, je ziet ook zijn enigszins geschrokken blik wanneer er iemand nog in leven is (getuige).
Lijkt me niet want de supplies waren weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

KillerAce_NL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:33:
[...]
Lijkt me niet want de supplies waren weg.
Wat perfect argument en actie is om de mensen in zijn nieuwe groep bang te maken! Zie je! Als wij niet vechten dan doen anderen het ons wel aan want dat gebeurde daar ook ...

Daarnaast zie ik regelmatig onrealistische acties hier op tweakers over wat mensen zouden doen. Ik bedoel, even op de prairie grachten graven ... ? Hoe denk je dat te doen en waar haal je het water vandaan? Of heeft de prairie wel veel water, want ik dacht dat deze vrij droog zijn?

Of een ander voorbeeld even een waddeneiland schoonvegen en muur omheen bouwen ...

En wij hebben niet het excuus dat we "in the moment" moeten handelen en komen toch met dit soort ideeën maar noemen de mensen die in de serie wel "in the moment" moeten handelen stom? Dat snap ik niet helemaal hehehe

disclaimer: deze post is niet bedoelt om iemand te beledigen of voor gek te zetten. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Er wordt al een beetje gehint op wat komen gaat:

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1451614_807240452635448_1270123702_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ja ik dacht al dat die tank niet als waslijn gebruikt bleef worden... :p

Last.fm | Code Talks

• Caelorum
Dreanor schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:27:
[...] Daarnaast zie ik regelmatig onrealistische acties hier op tweakers over wat mensen zouden doen. Ik bedoel, even op de prairie grachten graven ... ?[...]
Het kost behoorlijk wat tijd, maar hey! Het is ze vroeger ook gelukt. Even realistisch gedacht, moet je echt in een half jaar behoorlijk wat meters gracht hebben gegraven hoor. Also waar ik dus op doelde waren droge geulen/grachten. Water kan me aan mijn reet roesten, als die dingen maar diep genoeg zijn. Jeweetwel, zoals ze ook in de serie doen.
[..]Hoe denk je dat te doen en waar haal je het water vandaan? Of heeft de prairie wel veel water, want ik dacht dat deze vrij droog zijn?
Prairies heb je van behoorlijk nat (bijna moerassig) tot zowat kurkdroog. Beide types komen in iig Noord-Amerika voor. Daarnaast is er best goed landbouw te bedrijven op prairieland. Waarschijnlijk het moeilijkste is door de bovenlaag heen komen, maar zodra dat eenmaal is gelukt is het behoorlijk te doen. Wel zal je een watervoorraad moeten aanleggen, omdat het er inderdaad niet veel regent en het enige wat de grond nat houd het gras is. Ook moet je dus opletten voor orkanen (vandaar de ondergrondse huizen) en prairiebranden. Voor die laatste helpen die droge grachten overigens ook (gedeeltelijk).

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

T0ny schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:53:
[...]

Lijkt me sterk dat hij uren van zijn team weg kan blijven, een camp kan uitmoorden zonder het te merken en dan nog de schijn hoog kan houden.
Daarnaast zie ik regelmatig onrealistische acties hier op tweakers over wat mensen zouden doen. Ik bedoel, even op de prairie grachten graven ... ? Hoe denk je dat te doen en waar haal je het water vandaan? Of heeft de prairie wel veel water, want ik dacht dat deze vrij droog zijn?

Of een ander voorbeeld even een waddeneiland schoonvegen en muur omheen bouwen ...
Kijk anders eens naar de vele tientallen realistische acties? Die zijn veruit in de meerderheid. En een waddeneiland schoonvegen lijkt mij een van de meest realistische opties. De eilanden zijn dunbevolkt, zombies zwemmen niet en dus is het een redelijk veilige plek. Zorg dat je actief alle overgebleven zombies opspoort en afmaakt en je hebt een veilige omgeving waar je prima kan leven. Sterker nog, we hebben in onze rivieren genoeg eilandjes waar je prima een bestaan op kan bouwen zonder zombies, groot genoeg :)
En wij hebben niet het excuus dat we "in the moment" moeten handelen en komen toch met dit soort ideeën maar noemen de mensen die in de serie wel "in the moment" moeten handelen stom? Dat snap ik niet helemaal hehehe
Dat verbaast mij dan weer niks.

• Sponz
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Sommige waddeneilanden zijn lopend te bereiken met laag water :)

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

Sponz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:18:
De meeste normale mensen hebben moeite met wadlopen omdat juist aan het begin het slik het dikst is (het begin is dus het zwaarst). Zombies halen de eilanden echt niet voordat het water weer komt opzetten... (En ja, ik heb ervaring met wadlopen, al 5x gedaan). Dus vergeet het maar ;)

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Wat perfect argument en actie is om de mensen in zijn nieuwe groep bang te maken! Zie je! Als wij niet vechten dan doen anderen het ons wel aan want dat gebeurde daar ook ...
Nee want tot op dat moment wilde hij helemaal niet vechten en was hij nog de passieve governor. Wat er in dat kamp gebeurd is was mede de aanleiding dat hij eerst poogde om met zijn mini-groepje te vluchten.
Pas toen hij zwakte bespeurde bij de aanwezige leiders en hij zag dat er geen alternatief was, begon hij te veranderen en de boel over te nemen.

Ik vond de scene met het uitgemoorde kamp wel erg ver gezocht. Komop man, ze waren in de buurt op strooptocht. Dat hadden ze echt wel meegekregen.

• Spotmatic
  • Nu online

Spotmatic

Ken sent me

KillerAce_NL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:25:
[...]
Ik vond de scene met het uitgemoorde kamp wel erg ver gezocht. Komop man, ze waren in de buurt op strooptocht. Dat hadden ze echt wel meegekregen.
Ik verbaasde me daar ook over maar door een slechte montage komt het niet echt uit de verf dat er toch aardig wat tijd was verstreken.

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Sponz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:18:
Moet je de andere pakken :+

Zombies zouden enige afstand kunnen wadlopen maar op een gegeven moment stijgt het water, komen ze onder te staan en worden ze vast gezogen. Dan heb je straks een veld vol met zombies die muurvast zitten maar met eb wel zichtbaar zijn. Kan grappig effect geven :+
Leuk met bijvoorbeeld Mont Saint Michel :+

[ Voor 43% gewijzigd door Tsurany op 28-11-2013 09:37 ]

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:39
Robbie T schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:54:
Wat dacht je met 's nachts eens beginnen om achter gesloten deuren te slapen. Nu hebben ze er allemaal zo'n doekje voor hangen zodat als er eens een zombie binnen komt/ontstaat er gelijk een probleem is. Met dichte deuren steek je 's morgens die zombie neer en is er verder niets meer aan de hand. Hetzelfde met de vraag waarom ze niet standaard de omgeving vrijer houden van zombies. Zeker die aan de hekken zijn zonder risico zo weg te krijgen.

Maar zo vind ik zeker dit seizoen wel vaker dat ze gewoon echt domme dingen doen en sommige dingen wel heel erg toevallig net op het moment dat zij er zijn fout gaan.

[removed]

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:16

Twhomp

Stayin' Alive

Anders is het saai.

Als het aan de Tweakers lag, hadden we een week na de uitbraak een superfortress en was alles weer okee. Saaie TV hoor :+

Wees blij dat toevallig de domste mensen het overleefd hebben :Y :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Bootje
Ik vind het toch wel weer een puike aflevering. Langzaam opbouwen naar wat er komen gaat! En dat er weer een stand-off gaat komen tussen Rick en de Governor lijkt me wel duidelijk. Maar dat dacht ik al sinds de Governor was blijven leven na Woodbury. En die mofo heeft nu een tank!! >:)

Grote kans trouwens dat hij Michonne niet neerschiet. Zo'n afsluiter resulteert meestal in precies het tegenovergestelde. ;)

Comic vs. Serie spoiler:
spoiler:
Het lijkt er nu op dat we met de verhaallijn weer meer richting de comic gaan buigen. Het einde van de Governor saga (in de comic) was dat hij met die tank de gevangenis aanviel. En toen op de vlucht werd Lori met baby en al neergeschoten waarop één of andere vrouw de Governor van achteren neerschoot. Dat wordt nu in de serie dan nog eens dunnetjes over gedaan gok ik.

Waarna hij ongetwijfeld door één van zijn twee nieuwe 'vriendinnen' wordt doodgeschoten. })

Dan zal Rick met Carl op de vlucht slaan en zal er i.p.v. Lori wel een andere hoofdpersoon neer gaan. Tyrese zal dan wel de pineut zijn, want die sterft in de comic ook tijdens de belegering van de Governor. En wellicht Hershell.

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Bootje schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:35:
Grote kans trouwens dat hij Michonne niet neerschiet. Zo'n afsluiter resulteert meestal in precies het tegenovergestelde. ;)
Ik denk dat hij Michonne niet neerschiet omdat de governor haar echt niet zo'n pijnloze snelle dood wil geven. ;)

Die wil hij levend hebben om (net als Adrianne) te kunnen martelen en zijn eigen machtig te voelen.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Jumpiefox schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:34:
Wil dat gevoel uit S1 weer terug..van die epic moments (Rick op zijn paardje een stad binnen huppelen en dan omsingeld worden terwijl ie in een tank zit:+)
Heb laatst season 1 weer terug gekeken. Bizar hoeveel verschil er zit in de immersie en het gevoel dat je beleeft. Frank Darabont had een mooie visie.. maar een dure visie. Overal militaire installaties, tanks, helicopters, een leeg ziekenhuis. AMC wilde dat de serie goedkoper moest door meer shots binnen te filmen en meer dialoog. Helaas moest hij daarom het veld ruimen. Hij deed het niet voor minder kennelijk. En de wens van AMC zie je duidelijk terug in seizoen 2 en deels in 3.

Ik heb steeds meer het gevoel dat ik naar Lost met zombies zit te kijken. Zelfs de psychische stoornissen kloppen niet meer. Een psychopaat zal zich omsingelen met mensen die mensen die hem ophemelen. Die hem status geven. Ik krijg nu het gevoel dat de schrijvers bewust een "zachte" kant laten zien van de Governor om mensen maar geinteresseerd te houden. Als hij een echte psychopaat was had je niet naar twee verhalen op twee locaties willen kijken, wat een stuk goedkoper is om te filmen.

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 10:44
That Governor is one sick bastard!
Morgen de nieuwe aflevering maar eens bekijken, de "oorlog" begint wel erg dicht bij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zeker weten. Dacht heel even dat hij veranderd was toen hij die twee vrouwen en dat kleine meisje leerde kennen. Maar zoals vaker, de ware aard kruipt altijd toch weer naar boven. Benieuwd hoe het afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Hij is denk ik ook wel verandert. Zijn manier van overleven niet, maar de motivatie om te overleven wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:43
Wat een vette aflevering! Deze maakt wat mij betreft het magere seizoen tot nu toe helemaal goed.
Pagina: 1 ... 23 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.