[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 22 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dutchgio schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:04:
[...]

Heb je de laatste scene, pak m beet 10 seconden tijdens de aftiteling niet gezien?
Gegarandeerd dat The Governor een rol heeft volgende week ;)
Dat hij in beeld kwam wil niet zeggen dat hij direct een rol heeft in de volgende aflevering. De dreiging dat hij er nog steeds is, wat de kijker weet maar de personages allemaal niet, is een leuk dingetje dat ze kunnen gebruiken om een aflevering spannender te maken. Die dreiging is er ook als hij komende aflevering nog geen rol heeft, dus ze zouden hem zomaar even kunnen laten "verdwijnen". :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

scorpie

Supra Addict

Hehe, om het voor mezelf nog een beetje spannend te houden kijk ik die 'stay tuned for scenes of the next episode" nooit.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
NMe schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:45:
[...]

Dat hij in beeld kwam wil niet zeggen dat hij direct een rol heeft in de volgende aflevering. De dreiging dat hij er nog steeds is, wat de kijker weet maar de personages allemaal niet, is een leuk dingetje dat ze kunnen gebruiken om een aflevering spannender te maken. Die dreiging is er ook als hij komende aflevering nog geen rol heeft, dus ze zouden hem zomaar even kunnen laten "verdwijnen". :)
Ja maar die laatste 10 seconden zijn toch een vooruitblik van de volgende aflevering, en je zag zo goed als alleen The Governor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

scorpie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:48:
Hehe, om het voor mezelf nog een beetje spannend te houden kijk ik die 'stay tuned for scenes of the next episode" nooit.
Ik ook niet, maar de Governor zat dan ook nog in de aflevering zelf. ;)
dutchgio schreef op woensdag 13 november 2013 @ 15:09:
[...]

Ja maar die laatste 10 seconden zijn toch een vooruitblik van de volgende aflevering, en je zag zo goed als alleen The Governor.
Niet altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Is er trouwens al ooit iets uitgezonden (kan het me niet herinneren) of duidelijk gemaakt wat betreft de zombies i.c.m. water? Ik zat laatst te denken aan iets van een oud fort omringt met een gracht (en een enkele kleine brug natuurlijk).

Maar ik kon me niet herinneren of ze uberhaupt water ontwijken, of dat ze er domweg invallen. Uiteindelijk zou dat laatste betekenen dat ze misschien alsnog de overkant kunnen halen zodra er maar genoeg al in de gracht liggen (dan kunnen ze over elkaar strompelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Razr schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:02:
Is er trouwens al ooit iets uitgezonden (kan het me niet herinneren) of duidelijk gemaakt wat betreft de zombies i.c.m. water? Ik zat laatst te denken aan iets van een oud fort omringt met een gracht (en een enkele kleine brug natuurlijk).

Maar ik kon me niet herinneren of ze uberhaupt water ontwijken, of dat ze er domweg invallen. Uiteindelijk zou dat laatste betekenen dat ze misschien alsnog de overkant kunnen halen zodra er maar genoeg al in de gracht liggen (dan kunnen ze over elkaar strompelen).
Een dergelijk fort zou dan 1 centrale in- en uitgang hebben met bijhorende ophaalbrug, en niet meer. dus als de brug dan naar bovengehaald is kan er geen zombie naar binnenkomen, door het water of niet.
Tenzij je World War Z taferelen krijgt waarbij honderden zombies zich opstapelen en zo over een behoorlijk hoge muur heen konden, maar die konden ook nog rennen in tegenstelling tot de zombies in TWD, die niet heel erg snel voortbewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Maar burchten enz kennen ze niet in de Vs he, dat is echt iets uit Europa. Misschien dat ze er daarom niet aan denken?
scorpie schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:48:
Ik wacht altijd even op de 1080p versie en daar zitten ze niet achter gelukkig.
Als ik wel eens een 720p kijk kan ik het meestal toch niet laten om te kijken 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

dutchgio schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:09:
Tenzij je World War Z taferelen krijgt
In World War Z was ook sprake van een kasteel (was het niet het Muiderslot?) Maar dan heb ik het over het veel leukere boek en niet de film. Daar ging het al snel fout, IIRC vanwege de combi van geen voedsel, niet zo makkelijk die ene smalle in/uitgang kunnen gebruiken (en weinig vuurwapens/munitie in Europa?).

In het boek is trouwens ook antwoord gegeven over zombies & water (in 'die wereld'): ze zwemmen niet maar lopen 'gewoon' door tot ze volledig verrotten. Zwemmen, water halen uit een sloot en roeibootjes gebruiken wordt dan afgeraden :+

Edit:
Donstil schreef op woensdag 13 november 2013 @ 16:17:
Maar burchten enz kennen ze niet in de Vs he, dat is echt iets uit Europa. Misschien dat ze er daarom niet aan denken?
Ze zijn er best in de VS (voorbeeldje) maar die zijn in de regel niet gemaakt om echt boosdoeners-met-wapens buiten te houden middels steen. Dat geldt overigens ook al 600 jaar niet meer voor Europese kastelen.

[ Voor 26% gewijzigd door F_J_K op 13-11-2013 16:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:21
Volgens mij hadden ze het in het boek over meerdere kastelen, sommige werkten wel en sommigen niet, Muiderslot viel in de categorie niet geloof ik ja.

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Beste oplossing lijkt me toch een grote jacht oid op te sporen, paar honderd meter van de kust af te meren en dan af en toe met een roeiboot naar de kust om een supply run te maken. Maar goed, dan zouden we een erg saaie serie hebben :+

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33

Vrijdag

De Zwarte

In het boek WWZ hebben ze het inderdaad over het Muiderslot. Het werd daar als voorbeeld gegeven dat een goede vesting kan veranderen in een dodelijke val omdat je er niet meer uit kan komen als er iets ernstigs gebeurt aan de binnenkant.

Wat trouwens enigzins gebeurde in de laatste aflevering in de ziekenvleugel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

De beste oplossing lijkt mij een zeer koude of zeer warme locatie. Waarbij, ondanks mij haat voor kou, de koude locatie beter lijkt mits je een goede beschutte slaapplek hebt.

In de kou bevriezen de zombies. Zie bijvoorbeeld seizoen 2 waar ze de gehele winter eigenlijk geen last van ze hadden tot het begon te dooien.

In heel warm weer, rotten ze juist sneller weg.

De koude plek als je daar een paar blokhutten ofzo kunt vinden lijkt me veiliger. Schiet af en toe een dier af voor vlees en smelt sneeuw voor drinken.

In een warm gebied heb je minder water en minder dieren dus minder eerste levensbehoeften.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
L1nt schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:03:
De beste oplossing lijkt mij een zeer koude of zeer warme locatie. Waarbij, ondanks mij haat voor kou, de koude locatie beter lijkt mits je een goede beschutte slaapplek hebt.

In de kou bevriezen de zombies. Zie bijvoorbeeld seizoen 2 waar ze de gehele winter eigenlijk geen last van ze hadden tot het begon te dooien.

In heel warm weer, rotten ze juist sneller weg.

De koude plek als je daar een paar blokhutten ofzo kunt vinden lijkt me veiliger. Schiet af en toe een dier af voor vlees en smelt sneeuw voor drinken.

In een warm gebied heb je minder water en minder dieren dus minder eerste levensbehoeften.
vergeet alleen niet dat je veel werk moet verrichten voor warmte (houthakken etc)

gesmolten sneeuw moet je altijd koken voor je het kan drinken.

zijn aardig wat dingen die je moet doen voor je zomaar water kan drinken hoor, zoals ze in de serie uit een beekje water halen (waar gewoon verrotte zombies doorheen wandelen) en dat vrolijk opdrinken is voor de gemiddelde westerling niet weggelegd..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:00

Zeror

Ik Henk 'm!

Viccers schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:32:
Beste oplossing lijkt me toch een grote jacht oid op te sporen, paar honderd meter van de kust af te meren en dan af en toe met een roeiboot naar de kust om een supply run te maken. Maar goed, dan zouden we een erg saaie serie hebben :+
Gewoon zo'n drijvende stad.

Afbeeldingslocatie: http://survinat.com/wp-content/uploads/2012-12-08/ship-apocalypse-freedom-ship_2_1.jpg

Daar kan dan ruimte zijn voor een compleet irrigatiesysteem voor voedsel, filtersysteem om zeewater om te zetten in drinkwater, schapen voor wol, verschillende runderen voor leer, etc.... etc...

Hoef je uiteindelijk helemaal niet meer aan wal te gaan. Problem solved.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Zeror schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:51:
[...]

[afbeelding]

Daar kan dan ruimte zijn voor een compleet irrigatiesysteem voor voedsel, filtersysteem om zeewater om te zetten in drinkwater, schapen voor wol, verschillende runderen voor leer, etc.... etc...

probleem is dat als er ook maar iemand doodgaat je dat wel snel moet tacklen (kijk nu naar wat er in de gevangenis gebeurd)

zodra je ziektes hebt oude mensen sterfgevallen moet iedereen voorbereid zijn om daar gelijk actie op te ondernemen.

een ''breakout'' heb je al aardig snel..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:33

Vrijdag

De Zwarte

Zeror schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:51:
[...]

[afbeelding]

En dan gaat het mis en dan krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/55/Ghost_Ship_poster.JPG

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

AjDuLion schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:55:
[...]

probleem is dat als er ook maar iemand doodgaat je dat wel snel moet tacklen (kijk nu naar wat er in de gevangenis gebeurd)

zodra je ziektes hebt oude mensen sterfgevallen moet iedereen voorbereid zijn om daar gelijk actie op te ondernemen.

Dat probleem hou je natuurlijk voorlopig sowieso.
Op gegeven moment zullen de meeste zombies weg gerot zijn of afgemaakt. Her en der nog een verdwaalde zombie maar in principe lost dat probleem zich in de loop der tijd op.

Daarna duurt het nog jaren voordat men uberhaubt de samenleving dusdanig op gang heeft waarmee er goed onderzoek gedaan kan worden naar een cure. De meeste kennis is gewoon verdwenen.

Je moet dus sowieso iets bedenken om nieuwe gevallen op te vangen.
De meest voor de hand liggende gevallen (zieken en ouderen) zullen in de gaten gehouden moeten worden.

Je kunt het deels afvangen door slaapkamer deuren op slot te doen met een stukje glas erin zodat je naar binnen kunt kijken. Slapen in slaapzakken kan ook. De komiek Mike Birbiglia slaapt nu al in een slaapzak met wanten aan ivm slaapwandelen maar diezelfde combo zou een zombie ook kunnen vast houden.

En wanneer iemand overlijd natuurlijk gelijk de hersenen kapot maken. Dat wordt uiteindelijk gewoon een ritueel.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mogelijk heb ik iets gemist, maar: hoe zit het met het voeren van die ratten aan zombies een paar episodes terug? Volgens mij heb ik daar niets meer over gezien of uitgelegd gekregen.. :S

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• _Durandal_
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 12:36
Angeloonie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:40:
Mogelijk heb ik iets gemist, maar: hoe zit het met het voeren van die ratten aan zombies een paar episodes terug? Volgens mij heb ik daar niets meer over gezien of uitgelegd gekregen.. :S
Daar zijn de meningen nog altijd over verdeeld. Er is vooralsnog niks bevestigd.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
AjDuLion schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:51:
[...] gesmolten sneeuw moet je altijd koken voor je het kan drinken. [...]
Als er net een redelijke hoeveelheid sneeuw is gevallen kan je de toplaag gewoon met je lichaam smelten en drinken hoor. Alleen water dat langere tijd (in welke vorm ook) heeft gelegen moet je als verdacht beschouwen. Alles dat nog in de lucht zit of in vaste vorm net uit de lucht is komen vallen kan je gewoon drinken.

Anyways.. Slot dus met goede deuren met schietgaten voor aparte slaapplekken (kerker?). Is misschien wat vervelend in de nacht, maar wen je snel genoeg aan en is gewoon noodzakelijk. Daarnaast uiteraard iedereen zijn eigen sleutel aan de binnenkant en een wapen. Dan kan je dus als er niets met je aan de hand is naar buiten en als er wel iets aan de hand is jezelf neer schieten of eventuele zombies buiten neer schieten.
Maar dat doet het verhaal zeker geen goed nee ^^

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:17

The.Terminator

Un boer met bier

In Land of the Dead lopen ze door water.
In het begin stoppen ze voor de waterkant en blijven daar wachten, maar later gaat de "zombie leider" het water in en lopen ze naar de overkant.

• sjaool
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Tja, en dat is een film van George A. Romero en die mag natuurlijk alle regels die voor zombies gelden aan zijn laars lappen. ;)

"When you grow up your heart dies"

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Romero bepaalt toch gewoon de geldende zombieregels? ;)

Hoewel ik horror meestal afschuwelijk vind (... ;) ), kunnen goed gemaakte zombiefilms/-series me nog wel bekoren. TWD vind ik nog steeds fantastisch en ook naar Shaun of the Dead en Dawn of the Dead heb ik graag gekeken. Goed, er is zeker wel een grens aan de goorheid die ik kan weerstaan, maar met zombies stel ik me gewoon voor dat het zeer zieke/dode mensen zijn, waar je lekker op kunt schieten. Dan is het ineens niet zo eng/smerig meer. ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

AjDuLion schreef op donderdag 14 november 2013 @ 10:55:
[...]

Je zorgt gewoon dat de slaapcabines (waar iedereen verplicht dmv een ingestelde avondklok) met elektronisch slot met cijfercode vergrendeld worden. Als er iemand dan doodgaat snachts, kan die iig al niet de cabine uit, want een zombie kan geen cijfercode invoeren. Overdag staan er overal genoeg bewaking met kruisbogen (Daryl inspired!!) om de gevallen die overdag rondlopen te onderscheppen. Bij elk griepje of wat dan ook, wordt je gebracht naar de ziekenboeg die op het onderste dek plaatsvind. Dode mensen worden dan als torpedo's afgevuurd de zee in.

Moet best goed werken denk :P 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
Angeloonie schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:40:
Dat is dus de Governor geweest, die zag je op het laatst toekijken toen de walkers naar binnen strompelden.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/agyBQLv_460s_v2.jpg
Dat begint aardig te kloppen :P

Het is een beetje eentonig de laatste tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
Peenutzz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:38:
[...]

Dat is dus de Governor geweest, die zag je op het laatst toekijken toen de walkers naar binnen strompelden.
Hoe moet hij dan door het hek zijn gekomen? Dan had hij net zo goed lawaai kunnen maken, of stiekem naar binnen sluipen en daar mensen doodmaken en de nieuwe zombies het werk laten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Die ratten lagen bij het hek, daarvoor hoeft hij niet binnen geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Peenutzz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:00:
Die ratten lagen bij het hek, daarvoor hoeft hij niet binnen geweest te zijn.
Klopt, maar als hij al even bij de prison rond hangt heet hij prima kunnen zien dat ze in ieder geval één plek in het hek hebben waar ze er gemakkelijk door kunnen (waar Rick en Carol er ook door gingen bij dat beekje).

Dan is het wellicht makkelijk om 's nachts naar binnen te lopen en op een andere plek van het hek wat zombies te lokken, om weer door datzelfde gat te verdwijnen.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Peenutzz schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:38:
[...]

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Voeren gebeurde ook van bnnenuit dus lijkt me niet.
Was meer om te laten zien dat hij hun in de gaten houdt, niet dat hij er verantwoordelijk voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij kan er zeker verantwoordelijk voor zijn maar het kan net zo goed iemand anders zijn. Dergelijke vermoedens als feiten neerzetten is niet handig. Pas wanneer het daadwerkelijk bevestigd is door de serie is het een feit.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Overigens, raar dat er niet meer werd gesproken over het radiofragment want de 4 mensen in de auto hebben gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Ik denk dat het radiofragment, de zombie groep en andere gespreksstof pas komt in aankomende aflevering.

De afgelopen aflevering lag de focus op het "oplossen/genezen" van de ziekte en zijn Daryl e.d. bijna niet in beeld geweest. Denk keuze van de makers.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dreanor schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:18:
Ik denk dat het radiofragment, de zombie groep en andere gespreksstof pas komt in aankomende aflevering.

De afgelopen aflevering lag de focus op het "oplossen/genezen" van de ziekte en zijn Daryl e.d. bijna niet in beeld geweest. Denk keuze van de makers.
Dat Radio fragment wordt zo een bandje als in al die Zombie films. Het is een opgenomen boodschap welke wordt uigezonden vanaf een verre locatie.

Als ze daar dan komen na een aantal seizoenen (of uur in een film) is het al overlopen door Zombie's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Denk dat het pas volgende week besproken wordt en dat aankomende week een soort flashback aflevering word over de Governor tot aan het punt dat ie bij het hek staat.

Hoe meer ik er echter over nadenk hoe meer ik er eigenlijk van baal dat ie terug is. Gezien de previews is ie alleen dus vind het beetje ongeloofwaardig dat ie nog leeft eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
dutchgio schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:05:
[...]

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn.
Voeren gebeurde ook van bnnenuit dus lijkt me niet.
Was meer om te laten zien dat hij hun in de gaten houdt, niet dat hij er verantwoordelijk voor was.
Ze hebben alleen laten zien dat er dode ratten bij het hek lagen, verder niks. Dat hij net zit toe te kijken terwijl het hek eraan gaat lijkt me juist duidelijk te maken dat hij degene is geweest die de walkers heeft gevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Peenutzz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:47:
[...]

Ze hebben alleen laten zien dat er dode ratten bij het hek lagen, verder niks. Dat hij net zit toe te kijken terwijl het hek eraan gaat lijkt me juist duidelijk te maken dat hij degene is geweest die de walkers heeft gevoerd.
Je hebt weldegelijk kunnen zien dat de walkers gevoerd werden, van binnenuit het hek.
Volgens mij aan het begin van ep. 01 of 02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Het enige wat ze daar lieten zien waren de dode ratten bij het buitenste hek, dus dat de walkers gevoerd werden, niet waar de ratten vandaan kwamen en door wie ze er zijn neergelegd.

[ Voor 13% gewijzigd door Peenutzz op 15-11-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Peenutzz schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:20:
Het enige wat ze daar lieten zien waren de dode ratten bij het buitenste hek, dus dat de walkers gevoerd werden, niet waar de ratten vandaan kwamen en door wie ze er zijn neergelegd.
We hebben wel een hand gezien die een rat levend door het hek naar buiten stak. Toen hebben we hier nog lopen discussiëren wie dat geweest kon zijn, Dat meisje was toen een deelnemer, maar dat leek onwaarschijnlijk omdat de rat doorvoor te hoog gehouden werd.

[Edit]
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ATj8s7p0bdbMrZg66CwgaHQG/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 15-11-2013 13:33 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik verdenk ook de Governor voor die ratten. Al kan dat maar eenmalig geweest zijn, want de Governor zal nooit de zombies die er al zijn neerhalen om meer ratten aan te brengen. Hij wil dat er een horde zombies op dat hek afkomt.
Tevens, denk ik, dat de Governor ook al wel weet dat de gevangenis nog meer ingangen heeft. De weg die Tyreese enzo genomen hebben om binnen te komen. Ik verwacht dat de Governor via die weg de gevangenis infiltreert met een paar mensen om zo van binnenuit Rick's groep te kwellen, danwel te vermoorden waardoor de groep langzaam in de horde zombies gedreven worden die dan bij in de courtyard staan (hekken zijn dan bijna allemaal omver) waardoor ze ingesloten zijn. Dat zal dan de midseason cliffhanger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
Spike_wolf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:31:
[...]

We hebben wel een hand gezien die een rat levend door het hek naar buiten stak. Toen hebben we hier nog lopen discussiëren wie dat geweest kon zijn, Dat meisje was toen een deelnemer, maar dat leek onwaarschijnlijk omdat de rat doorvoor te hoog gehouden werd.

[Edit]
[afbeelding]
Daar zeg je wat, niet eens meer aan gedacht. Dan nog verdenk ik de Governor, misschien heeft hij binnen een mol (of een rat :+ ) zitten, of hij was het gewoon zelf. Wat Zeror zegt (en jij zelf trouwens ook), hij kan ook eenvoudig naar binnen door de vele 'verborgen' ingangen in het hek. Dat hij geheel toevallig langskomt op het moment dat het hek kapot is lijkt me in ieder geval sterk, zeker weten dat hij daar meer vanaf weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Laatst online: 11-09 08:32
En dat meisje dan, dat meisje die een zombie de naam Nick gaf? Ik denk dat zij het heeft gedaan, omdat ze dacht dat Zombies nog steeds "leefden" en daarom die ratten gaf voor het voeren. Dit moest natuurlijk stiekem en deed ze dat 's nachts. Waar moet de Governor de ratten vandaan halen? Het lijkt mij logisch dat de ratten uit celblokken komen, aangezien het daar vies en droog is? Ik denk niet dat die ratten door het bos lopen of wel?

Ik ben erg nieuwsgierig wat er met die grote horde zombies gaat gebeuren. Toen Daryl en de rest in die Mustang reden, kwamen ze een grote horde zombies tegen. Ik vermoed dat ze richting de gevangenis lopen en dat de groep, samen met de Governor en aanhangers, in gevaar komen. Lijkt me wel erg spannend dan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik vind het seizoen tot nu toe wel een heel stuk naargeestiger dan eerdere seizoen. Er is weinig positiefs so far.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

De klacht was vorig seizoen dat het allemaal te veilig, te rustig was geworden. En de groep was ook veeel te groot geworden. Inmiddels is dat beklemmende gevoel weer terug en de groep zelfs kleiner dan voorheen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
albert04 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:43:
En dat meisje dan, dat meisje die een zombie de naam Nick gaf? Ik denk dat zij het heeft gedaan[...]
Lees de vorige discussie even terug :P De rat werd op mond hoogte gehouden van die walkers. Dat kind is no way groot genoeg om dat te kunnen doen en dan de arm op die manier te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Laatst online: 11-09 08:32
Lol ja, dat stukje heb ik totaal gemist, sorry :P Hmm, ik heb toch het gevoel dat het meisje iets met die ratten te maken heeft. Sinds dat bijna iedereen ziek werd, en de helft in een afgesloten ruimte moest, zien we niks meer van die ratten....

Ach, nog paar dagen we zijn er achter, denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Laatst online: 11-09 07:44
Ben zelf eigenlijk wel klaar met the governor en de gevangenis.. Mag van mij wel weer een beetje richting op zoek naar anderen.. Vind die hele governor een beetje uitgemolken.

[ Voor 15% gewijzigd door Xaero op 15-11-2013 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Collaborator schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:25:
De klacht was vorig seizoen dat het allemaal te veilig, te rustig was geworden. En de groep was ook veeel te groot geworden. Inmiddels is dat beklemmende gevoel weer terug en de groep zelfs kleiner dan voorheen.
De groep is groter dan ooit, alleen zit nu vrijwel iedereen in quarantaine. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 12-09 14:34
Zeror schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:03:
Ik verdenk ook de Governor voor die ratten. Al kan dat maar eenmalig geweest zijn, want de Governor zal nooit de zombies die er al zijn neerhalen om meer ratten aan te brengen. Hij wil dat er een horde zombies op dat hek afkomt.
Tevens, denk ik, dat de Governor ook al wel weet dat de gevangenis nog meer ingangen heeft. De weg die Tyreese enzo genomen hebben om binnen te komen. Ik verwacht dat de Governor via die weg de gevangenis infiltreert met een paar mensen om zo van binnenuit Rick's groep te kwellen, danwel te vermoorden waardoor de groep langzaam in de horde zombies gedreven worden die dan bij in de courtyard staan (hekken zijn dan bijna allemaal omver) waardoor ze ingesloten zijn. Dat zal dan de midseason cliffhanger zijn.
Ik denk als je echt wil je het terrein van de gevangenis zo op kunt komen. Zombies knippen geen hekken door, maar een beetje slim persoon kan dat wel bedenken. Zoveel 'bewaking' is er op dit moment ook niet.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Xaero schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:19:
Ben zelf eigenlijk wel klaar met the governor en de gevangenis.. Mag van mij wel weer een beetje richting op zoek naar anderen.. Vind die hele governor een beetje uitgemolken.
Het is niet dat ik er klaar mee ben maar ik snap je punt wel. Van mij had de Governor wel in de finale van vorig seizoen afgemaakt mogen worden want net als vele vond ik die finale ook een beetje raar (op zijn zachts gezegd).

Ik denk trouwens niet dat de Governor alleen is, hij had zijn twee hulpjes toch mee (die eigenlijk meer uit angst mee gingen btw)?

Van mij had het als volgt mogen gaan. In S3 finale na het gevecht een "jacht" op de Governor door Rick, Michonne, Daryl en misschien nog een paar personen. Dan wordt nog even Ricks tweestrijd met zijn moraal in beeld gebracht of het juist is zomaar iemand te killen, vind michonne het misschien niet waard en daryl neemt wraak voor zijn broer ofzo. Iets in die zin.

Tussen de beelden van de jacht op de Governor zien we hoe de bewoners van Woodburry zich aansluiten bij Rick en naar de gevangenis gaan (even ter info).

Dan heb je geen cliffhanger voor het nieuwe seizoen? Jawel, Daryl, Michonne en Rick rijden terug naar de gevangenis, mogelijk zelfs met een of twee van die hulpjes van de Governor die zich ook bij hun aansluit. Tijdens deze rit krijgen ze het radio bericht te horen en BOOM einde S3. ;)

Vervolgens kun je S4 beginnen met het introduceren van de grotere groep. Het wel en wee van die mensen, hun taken, wat zombies etc. Uiteraard komt het bericht ter sprake en wil men op onderzoek uit waarbij natuurlijk eerst die ziekte nog de kop op steekt en dan kun je min of meer op hetzelfde punt uitkomen waar wij nu zijn zeg maar (alleen dan zonder Governor). ;)

Ach ja, fantaseren is altijd leuk en ik zal je meteen voor zijn en zeggen ook "dirty" fantasieën zijn leuk. :D Maar dat ter zijde. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Snowwie schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:25:
[...]

Ik denk als je echt wil je het terrein van de gevangenis zo op kunt komen. Zombies knippen geen hekken door, maar een beetje slim persoon kan dat wel bedenken. Zoveel 'bewaking' is er op dit moment ook niet.
Dat is ook geen probleem natuurlijk. Maar het moet door de Governor wel ongezien gebeuren met het doel het team van Rick uit te schakelen. Hoe kan je dat beter dan door ze in te sluiten tussen de Governor's team en een grote horde zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Laatst online: 13-09 15:26
Ik vond het ook een beetje onhandig hoe de Governer op het einde zo vol in beeld werd gebracht. Het zou leuker zijn geweest als hij ergens subtiel in beeld voorbij kwam (bijvoorbeeld toen die zombies door het hek kwamen). Het was te verwachten dat hij erachter zat maar dat ligt er nu net wat te dik bovenop.
Wel mooi dat er eindelijk weer flink wat actie was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik denk juist dat ze willen dat je dat denkt maar het straks ineens een "die zag ik niet aankomen"-moment is wanneer bekend wordt wie er achter zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het had ook leuk geweest als ie ineens tussen de zombies had gestaan die door de hekken kwamen... Zichzelf ingesmeerd met zombie-guts (net als in S1). En dan als een malle gaan lopen schieten :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Laatst online: 05-09 20:31
Zeg, weet iemand ook wat er met de radio was op het moment dat Daryl met zn posse in die mega grote groep zombies reed? Dat schijnt helemaal niet meer terug te komen, alhoewel me het toch vrij belangrijk lijkt...

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:51
Eindelijk een aflevering zonder gevangenis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Laatst online: 16:02
Dat wel, maar heel erg leuk was het ook weer niet. Pas op het einde (en dan bedoel ik pas écht op het einde, in die kuil) werd het interessant. Maarja, toen was de aflevering weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Ik vond hem juist wel aardig. Nu is het alleen een tandje moeilijker om Philip te haten. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat weer recht gezet gaat worden :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
macciez schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 21:32:
Zeg, weet iemand ook wat er met de radio was op het moment dat Daryl met zn posse in die mega grote groep zombies reed? Dat schijnt helemaal niet meer terug te komen, alhoewel me het toch vrij belangrijk lijkt...
Lijkt mij een grote mindf*** om eerlijk te zijn, een bandje wat continu uitzend ofzo.

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Leuke aflevering inderdaad. Alhoewel er misschien minder gebeurd merk ik aan mezelf nu wel duidelijk dat het gewoon veel lekkerder wegkijkt omdat er weer eens wat nieuws is. Geen gevangenis met dezelfde mensen en dito gebeurtenissen. Weer wat nieuwe gezichten/omgevingen plus een leuke cliffhanger voor de volgende episode.

Het was me trouwens niet helemaal duidelijk in wat voor staat de Gouvenour en zijn 'handlangers' uit elkaar gegaan zijn? Volgens mij nou niet echt met ruzie, maar we gaan het wel zien.

Grappig trouwens dat het in de preview van vorige week leek alsof de Gouvenour aan het kamperen was bij de gevangenis. Zo zie je maar hoe verraderlijk het kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Oh ja, de teaser voor volgende week liet ook wat leuks zien:
spoiler: teaser
Enver! :D Hoe groot zou de kans zijn dat hij een Victor speelt? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razr schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:30:
Leuke aflevering inderdaad. Alhoewel er misschien minder gebeurd merk ik aan mezelf nu wel duidelijk dat het gewoon veel lekkerder wegkijkt omdat er weer eens wat nieuws is. Geen gevangenis met dezelfde mensen en dito gebeurtenissen. Weer wat nieuwe gezichten/omgevingen plus een leuke cliffhanger voor de volgende episode.

Het was me trouwens niet helemaal duidelijk in wat voor staat de Gouvenour en zijn 'handlangers' uit elkaar gegaan zijn? Volgens mij nou niet echt met ruzie, maar we gaan het wel zien.

Grappig trouwens dat het in de preview van vorige week leek alsof de Gouvenour aan het kamperen was bij de gevangenis. Zo zie je maar hoe verraderlijk het kan zijn :P
Leek mij,omdat het niks meer kon schelen wat er ging gebeuren met hem,dat zag je aan die walker die hij zover bij hem liet komen,het maakte hem naar mijn mening niet meer uit of hij gebeten zou worden of niet.
Zo van daar hebben we niks meer aan,die kunnen we net zo goed achterlaten.

En inderdaad wat een mindfuck,nu ze de menselijke kant van hem laten zien en niet het monster nou ja behalve de manier waarop ie die walkers killde dan 8)7 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Razr schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:30:
Hoezo? Dat kan nog steeds het geval zijn. Wat we nu zagen zijn gebeurtenissen van een tijd terug.
Vlak nadat hij die andere maatjes van hem neer schoot, hoe hij een beetje nutteloos werd, zo erg zelfs dat zijn overgebleven maatjes er 's nachts blijkbaar tussenuit geknepen zijn, dat hij maanden lang rond gelopen heeft en een drunk mall santa beard heeft laten staan, weer een doel kreeg, weer eens van bil ging en vervolgens weer zijn oude maatjes tegen kwam.
Nu zit er neem ik aan nog een stukje tijd tussen het in die kuil met walkers vallen en het einde van de vorige aflevering. Hij zal wel met die nieuwe groep gaan aanvallen, of daar weg gekomen zijn om weer bij de gevangenis aan te komen ofzo. Maar daar buiten de gevangenis kamperen kan nog steeds het geval zijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Spike_wolf schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:25:
[...]

Hoezo? Dat kan nog steeds het geval zijn. Wat we nu zagen zijn gebeurtenissen van een tijd terug.
Vlak nadat hij die andere maatjes van hem neer schoot, hoe hij een beetje nutteloos werd, zo erg zelfs dat zijn overgebleven maatjes er 's nachts blijkbaar tussenuit geknepen zijn, [...]
Zou kunnen inderdaad, ik dacht dat dat juist dat stukje was (hij voor z'n tent met het vuur etc., wakker worden en maten weg) wat we in de preview zagen vorige week. Het leek aardig overeen te komen, maar we zien het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 08:29
Zoo deze laatste aflevering was doodsaai... Governor is echt totaal oninteressant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Razr schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:44:
[...]

Zou kunnen inderdaad, ik dacht dat dat juist dat stukje was (hij voor z'n tent met het vuur etc., wakker worden en maten weg) wat we in de preview zagen vorige week. Het leek aardig overeen te komen, maar we zien het wel :)
Dat lijkt me heel sterk, dat vuur hadden ze in de gevangenis wel gezien, en dan zou deze aflevering juist maanden de toekomst in kijken, lijkt me ook sterk gezien het gat tussen de seizoenen ongeveer 6 maanden bedroeg, dat lijkt prima overeen te komen met wat we in deze aflevering voorbij zagen komen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Xepos schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:46:
Zoo deze laatste aflevering was doodsaai... Governor is echt totaal oninteressant.
Zouden mensen zoals jij alsjeblieft dit topic willen verlaten. Je verziekt het zo erg voor de rest. :O

De governor liet een erg interessante kant van hem zien. Die kant kende we nog niet van hem. Hoe menselijk hij was enzo. Echt goed. Nu heeft ie weer een doel en dat kan weer leuk gaan worden. Ben erg benieuwd hoe die 'maatjes' van de governor gaan reageren. Of de governor weer geaccepteerd wordt of dat hij kwaad wordt op hun ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Zeror schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:10:
[...]

Zouden mensen zoals jij alsjeblieft dit topic willen verlaten. Je verziekt het zo erg voor de rest. :O

De governor liet een erg interessante kant van hem zien. Die kant kende we nog niet van hem. Hoe menselijk hij was enzo. Echt goed. Nu heeft ie weer een doel en dat kan weer leuk gaan worden. Ben erg benieuwd hoe die 'maatjes' van de governor gaan reageren. Of de governor weer geaccepteerd wordt of dat hij kwaad wordt op hun ofzo.
Vertel mij eens alsjeblieft wat voor een interessant karakter hij is, leuk hoor dat hij aardig is. Dat was hij ook al anders zou het hem nooit gelukt zijn om "Governor" te worden. Het was hem daarna alleen naar zijn bol gestegen. Dat zag je ook gewoon, als je vorig seizoen had gevolgd!

Dat hij wel een spannende draai kan geven aan de verhaallijn dat geloof ik wel. Maar ik vind het zonde 1 hele aflevering verspild. In 10-15 minuten was dat ook al gelukt.

Er is nu een heel verhaallijn voor 1 personage gebroken.

[ Voor 8% gewijzigd door Xepos op 18-11-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Xepos schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:19:
Er is nu een heel verhaallijn voor 1 personage gebroken.
Dat zie je verkeerd. De verhaallijn niet opgebroken, maar de verhaallijn is juist groter en uitgebreider nu. Het bied mogelijkheden voor toekomstige afleveringen. Het verhaal van de governor moest even verteld worden, zodat het duidelijk was waar hij mee bezig is, maar de echte actie tussen de governor en de gevangenis moeten we nog gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Ik vond het wel een sterke aflevering, vooral de eerste helft bleef ik het gevoel houden dat hij ze zou afmaken ofzo.

Alleen vind ik het wel zonde dat er een volledige aflevering aan besteed wordt, maar dat komt omdat ik de anderen "mis" en erg benieuwd ben na wat ze allemaal meemaken en hoe zij hun situaties op proberen te lossen.

Maar dat heb ik ook met bijv. game of thrones waar ik bepaalde karakters mis als ze een aflevering geen screen-time krijgen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 12-09 15:27
interessante aflevering en beloofd veel goeds voor de komende afleveringen.

dacht even in het begin tot halverwege dat de governor een good guy ging worden, en dat hij die vrouwen bij de gevangenis ging dumpen. totdat hij zn oude maatjes weer tegen komt.. and he is back to his old tricks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
Ik vond het ook een sterke aflevering. Als de governor opeens bij de gevangenis was aangekomen zonder enige backstory had ik het pas ongeloofwaardig gevonden.

Nu vond ik deze aflevering niet perse goed omdat het aangeeft dat de governor ook een menselijke kant had (want dat wisten we al), maar juist om te zien wat er met hem gebeurde nadat hij compleet doordraaide tegen zijn eigen mensen, en hoe hij die periode heeft overleefd.

Sowieso vind ik dit seizoen behoorlijk te pruimen. Het laat zien hoe men weer wat probeert op te bouwen (verbeteringen aan de gevangenis, moestuin), maar ook op welke (andere) manieren het gevaar nog op de loer ligt (de "griep").

Overigens denk ik wel dat de governor gewoon weer in zijn oude gedrag gaat vervallen. Zijn gedrag in Woodbury zal ook ooit voortgekomen zijn uit een idee dat hij het beste met andere voor heeft.

[ Voor 13% gewijzigd door cheiron op 18-11-2013 23:16 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
He he eindelijk weer eens een boeiende aflevering.
Ik merkte de afgelopen weken al dat ik een beetje klaar was met de gevangenis en het "veilige leven" maar nu werd dat wederom bevestigd.

Graag zie ik wat van die wereld, hoe mensen daar in overleven enz.

Dat kwam er nu toch weer een beetje in.

Ook zie je aan deze aflevering dat die governor toch wel een interessante karakter is.

Ik heb in ieder geval weer even energie voor de komende afleveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Lekkere aflevering idd en weer eentje met goede muziek.
Wel de ultieme fail dat the governator in zijn eigen kuil viel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

fuqua schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:44:

dacht even in het begin tot halverwege dat de governor een good guy ging worden, en dat hij die vrouwen bij de gevangenis ging dumpen. totdat hij zn oude maatjes weer tegen komt.. and he is back to his old tricks.
Het kleine meisje wil die veilig houden omdat ze hem aan zijn dochtertje doet denken, die vrouwen kunnen hem waarschijnlijk niet zoveel schelen nee.
wsitedesign schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:58:
Eindelijk een aflevering zonder gevangenis!
My thought exactly. Denk ook niet dat we die nog lang zullen zien, is nu zoveel bloed gevloeid daar..

Toen het bleek te gaan om een Governor-only aflevering vond ik dat aanvankelijk jammer, maar uiteindelijk was het wel leuk. Bijna sympathie voor die vent. :P

[ Voor 28% gewijzigd door Murk op 19-11-2013 00:00 ]

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zeror schreef op maandag 18 november 2013 @ 21:10:
[...]

Dat constante geklaag over mensen met een andere mening verziekt dit topic een stuk erger.

Ik vond deze aflevering wel interessant, alhoewel in grote lijnen erg voorspelbaar. The Govenor heeft mensen nodig die hem weer nodig hebben, daar teert hij op en daar groeit hij door. Lijkt dat hij ze nu weer gevonden heeft en langzaam gaat proberen om weer de grote leider te worden.

[ Voor 33% gewijzigd door Tsurany op 19-11-2013 08:27 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:37

Bob Popcorn

Plop!

.De Governor is natuurlijk met zijn grote slag bezig. Daar werkt de serie nu naartoe. De groep zit geisoleerd in de gevangenis, dat heeft hij gezien. Door de ratten de gevangenis in te sturen heeft hij ziektes verspreid, en zo de groep verzwakt. Op hun diepste punt gaat hij binnenkomen, sterk, bewapend en klaar voor de machtsstrijd. :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Governor wordt eindelijk eens leuker als personage naar voren gehaald, vond hem en die stad maar onrealistisch en een beetje een stom personage maar nu wordt het toch wat leuker.

Die hele slag om de governor en rick zn groep kan me niks boeien, vind het juist leuk dat je wat ziet van de wereld ipv altijd dat gevangenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Denk dat die gevangenis ook deels kostenbesparing is. Dezelfde set nemen is goedkoper dan constant nieuwe sets opzetten en ontwikkelen. En zombies zijn ook duur schijnt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

fuqua schreef op maandag 18 november 2013 @ 22:44:

Ik ben nog niet overtuigd dat die maatjes van hem weer gaan accepteren als leider. Ik denk dat ie daar nog in de problemen mee komt. Het enige dat je weet als dat Caesar Martinez verbaasd is dat de governor in zijn/hun walkertrap vast zit. Wat ie met de governor gaat doen, weet je nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Zeror schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:14:
[...]

Ik ben nog niet overtuigd dat die maatjes van hem weer gaan accepteren als leider. Ik denk dat ie daar nog in de problemen mee komt. Het enige dat je weet als dat Caesar Martinez verbaasd is dat de governor in zijn/hun walkertrap vast zit. Wat ie met de governor gaat doen, weet je nog niet.
spoiler:
je ziet hem al in de voorstukjes samen met de rest, dus weet je wel al wat die met de governor gaat doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Scrtz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:29:
[...]

je ziet hem al in de voorstukjes samen met de rest, dus weet je wel al wat die met de governor gaat doen :P
Ik kijk geen voorstukjes ivm spoilers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:37

Bob Popcorn

Plop!

Voor de mensen die bang zijn dat er vanalles gebeurt in de gevangenis: dit was een flashback :p

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Scrtz schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 09:29:
[...]

spoiler:
Veel mensen kijken die "In the next episode" dingen niet, zou fijn als je dat soort dingen in spoiler tags zet.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Ah oke, heb het tussen spoilers gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Laatst online: 11-09 11:20
Xepos schreef op maandag 18 november 2013 @ 19:46:
Deels mee eens. De governor kan redelijk interessant zijn, dus ik stel niet dat hij oninteressant is. Maar ik geef je gelijk dat deze aflevering saai was. Intellectueel gezwam dat je de governor van een andere kant ziet bla, bla, bla. Kan allemaal we zijn, maar deze aflevering was gewoon ronduit saai. Er gebeurde niets en het tempo was tergend. Ik hoop dat dit de stilte voor de spreekwoordelijke storm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik zei thuis al, die Governor was bijna sympathiek in deze aflevering.

spoiler:
Je zag in de teaser die gast nog roepen dat hij de leider was en dat ook zou blijven

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

CAP-Team schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:51:

spoiler:
Je zag in de teaser die gast nog roepen dat hij de leider was en dat ook zou blijven
Euh volgens mij was het anders in de teaser van volgende week namelijk:
spoiler:
Dat die Martinez zegt dat hij de leider is en juist niet meer de Governor! Ik voel hier het conflict aankomen, Martinez e.d. zijn niet voor niets weggegaan van hem en ik zie ze nog niet zo gemakkelijk weer de Governor als leider aannemen gezien Martinez al leider is van een hele groep die hij verzameld heeft en die mensen kennen de Governor niet eens! Wat dat betreft is de Governor op dit moment op enkele mensen na een onbekende.

KlaasjeNL schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:41:

Deels mee eens. De governor kan redelijk interessant zijn, dus ik stel niet dat hij oninteressant is. Maar ik geef je gelijk dat deze aflevering saai was. Intellectueel gezwam dat je de governor van een andere kant ziet bla, bla, bla. Kan allemaal we zijn, maar deze aflevering was gewoon ronduit saai. Er gebeurde niets en het tempo was tergend. Ik hoop dat dit de stilte voor de spreekwoordelijke storm is.
Maar had jij, of hadden jullie niet de spanning of het idee dat de Governor gewoon dat hele gezin zou uitmoorden voor voedsel/wapens. Althans, de eerste helft van de aflevering en zeker toen dat grietje eruit flapte dat ze zoveel voorraad in die bus hebben (wat ik trouwens niet heel slim van haar vond)!

Daar vond ik de kracht liggen deze aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 12-09 15:19
Wat ik overigens wel typerend vond en daarom nog niet zo overtuigd ben dat hij de gevangenis gaat aanvallen. Tijdens de voice over die je hoorde, vlak aan het begin van de aflevering, werd er gevraagd waarom hij uit Woodbury moest. Daarop antwoorde hij dat de leider gek werd.

Dat icm de rest van de aflevering doet me eerder het gevoel geven dat hij weer de oude is, de persoon die hij was/is op de foto waar hij met vrouw en dochter op staat. En nu het goede wil doen. Zou hij niet proberen om de groep in de gevangenis achter te laten bij Rick e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Dreanor schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:58:
[...]

Euh volgens mij was het anders in de teaser van volgende week namelijk:
spoiler:
Dat die Martinez zegt dat hij de leider is en juist niet meer de Governor! Ik voel hier het conflict aankomen, Martinez e.d. zijn niet voor niets weggegaan van hem en ik zie ze nog niet zo gemakkelijk weer de Governor als leider aannemen gezien Martinez al leider is van een hele groep die hij verzameld heeft en die mensen kennen de Governor niet eens! Wat dat betreft is de Governor op dit moment op enkele mensen na een onbekende.

[...]

Maar had jij, of hadden jullie niet de spanning of het idee dat de Governor gewoon dat hele gezin zou uitmoorden voor voedsel/wapens. Althans, de eerste helft van de aflevering en zeker toen dat grietje eruit flapte dat ze zoveel voorraad in die bus hebben (wat ik trouwens niet heel slim van haar vond)!

Daar vond ik de kracht liggen deze aflevering!
Dat gevoel had ik wel eventjes maar het werd te langdradig. Wat ze nu in 40 minuten hebben verteld konden ze in makkelijk in 15 doen. En naar mijn mening konden ze dan verder het aansluiten met het einde van 2 afleveringen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een ding is wel duidelijk. De Governor is een Seriously Midunderstood Villain. Om het maar even zo te stellen.

Hij had een familie, die hij kwijt is geraakt. Hij had een dochter, die daarna een walker werd. Hij hield zoveel van zijn dochter dat hij haar gewoon niet los kon laten. Vervolgens komt er een mens in zijn community (waar hij zo hard voor geknokt heeft) die zijn (zombie)dochter afmaakt. Vervolgens verliest hij een oog. No shit dat hij boos is. En vervolgens komt Rick nog op voor dat mens ook. 100% begrip voor 'The Governor' :') .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Tsja op zich vermaak ik me tot nu toe wel met de afleveringen van seizoen 4 alleen lijkt het allemaal zo uitgesmeerd en veelste langdradig. Deze 6 afleveringen hadden makkelijk in 3 of 4 delen gekund, en er is nog steeds niet echt een hoofdverhaal waar dit seizoen om moet gaan draaien.

De ziekte in de gevangenis is nu klaar en had sowieso niet het hele seizoen gekund. Nu was ik blij dat dat verhaal een beetje klaar was, gaat het nu opeens over de goede kant van de gouvernor.. tsja leuk en aardig maar het lijkt mij nu ook niet dat dit het verhaal van de rest van het seizoen moet gaan worden... Dus hopelijk nog 1 a 2 delen Gouvernor en daarna op naar iets nieuws..

En trouwens, wat voor nut heeft het om de goedaardigheid van de Gouverneur te laten zien. Zal hij de gevangenis crew joinen of zal dit zijn eventuele dood meer emotie geven!!??

[ Voor 11% gewijzigd door Freshnezz op 19-11-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Het is altijd lastig de juiste balans te vinden qua snelheid. De ene vind het te traag en de ander wil meer achtergrond informatie!

Ik vind wel dat er eigenlijk nooit stil gestaan moet worden ten opzichte van een vorige aflevering. Zeker met betrekking tot de verhaallijn en/of groei van hoofdpersonen.

Zo vind ik persoonlijk dit simpele voorbeeld een goede balans, ziekte steekt de kop op (ep1), ziekte zit op het hoogtepunt (ep2) en derde ep ziekte (zo goed als) genezen (of gedood ;)).

Als ik bijvoorbeeld seizoen 2 bekijk, dan krijg je met Sophie het volgende; ze rent weg en verdwijnt (ep1), groep zoekt haar massaal (ep2) en groep vind haar (dood of leven ep3). Echter, dit stukje verhaallijn zat verwoven met de farm en het feit dat hershel zombies ving en opsloot in zijn schuur.

Dan zou het het volgende krijgen: Sophie verdwijnt (ep1), groep zoekt sophie en vind de farm (aan het einde van ep2), groep verkent farm en ontmoet nieuwe mensen terwijl bijv. daryl/carol blijven zoeken naar Sophie (ep3), groep intergreert op de farm (waarbij enkele problemen/zombies opgelost worden ep4) en groep vind sophie in schuur (ep5).

Maargoed, alleen deze twee lijnen verweven wordt al lastiger en je zou EP4 alweer als traag/overbodig kunnen zien terwijl anderen deze episode juist als verdiepend zien voor nieuwe karakters e.d.

Wat ik in ieder geval wil zeggen is dat het tempo behoorlijk goed ligt voor mij dit seizoen, zeker ten opzichte van S02.

ps. de episode nummers zijn gewoon ter indicatie en niet gelinkt aan de werkelijke episodes van s2 (of s3). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:17:
Een ding is wel duidelijk. De Governor is een Seriously Midunderstood Villain. Om het maar even zo te stellen.
"Often the truth ain't black or white but a subtle shade of gray" -Tsurany
Zowel Rick als de Governor maken keuzes gebaseerd op emotie en beide characters zijn niet goed of fout. De een is enkel wat donkerder grijs dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
OH god... Ik ben de eerste die loopt te bitchen op de afleveringen, maar op deze echt heeeeeleeemaaaal niets aan te merken. Nergens een moment dat ik dacht.. God jullie zijn dom. Het verhaal keek heerlijk weg en op het einde had ik echt zoiets van wtf.. nu al af? Heerlijk. Fuck die gevangenis enz. ga nu maar lekker met the governor verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vind TWD echt steeds saaier worden. Nog net niet saai genoeg om er helemaal mee te stoppen maar zit bij elke aflevering wel telkens te alt-tabben om even snel reddit of wat anders te bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 12-09 14:34
Verwijderd schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:17:
CAP-Team schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 10:51:
Dat hadden we ook ooit eens met 'Gul Dukat' in Star Trek DS9. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Snowwie op 19-11-2013 14:12 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Er is dus niemand gevallen over het struikelen van die nepagente precies voordat ze moeten rennen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ultra schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:33:
Er is dus niemand gevallen over het struikelen van die nepagente precies voordat ze moeten rennen? ;)
Jawel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ultra schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 14:33:
Zijzelf ?:P

Last.fm | Code Talks

Pagina: 1 ... 22 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.