[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

ph4ge schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:54:
[...]

Denk dat de relatief grote hersenen van de mensen er voor zorgen dat ze Zombie kunnen worden. Stel dat je als je dood gaat 10% behoudt van je hersencapaciteit, dan is dat voor een mens genoeg om nog een beetje te kunnen lopen en bijten en dus Zombie te worden. Een dier kan al niet veel meer dan dat, als die ook nog eens 90% hersencapaciteit verliest houdt het op. Zombie science FTW. :)
Mensen gebruiken maar 10% van hun hersenen dus dan zal het 10% van 10% zijn :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:13:
[...]

Mensen gebruiken maar 10% van hun hersenen dus dan zal het 10% van 10% zijn :P
offtopic:
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Snowwie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:07:
Wat dat betreft kunnen ze beter de NORAD faciliteit opzoeken. Daar zijn vast nog wel wat mensen.

En lekker veilig, in een berg.

Ik vind overigens wel dat de auto's waarin ze rijden er nog steeds vrij nieuw uitzien. Het was meer realistisch geweest als ze wat meer vol zaten met deuken, kapotte ramen etc. De wegen zijn immers niet bepaald netjes meer en regelmatig wordt een zombie plat gereden.
Was die niet compleet de lucht in gegaan?

Ik baal een beetje van de keuze van rick. Volgens de media is ze echt uit de serie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-09 12:36
kbloem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:00:
[...]

Was die niet compleet de lucht in gegaan?

Ik baal een beetje van de keuze van rick. Volgens de media is ze echt uit de serie....
Het gebouw dat ze bezochten in het eerste seizoen was het CDC (Center for Disease Control), dat was valse hoop en is inderdaad compleet weggevaagd. NORAD (North American Aerospace Defense Command) is een grote ondergrondse bunker in Cheyenne Mountain in de buurt van Colorado Springs. Dit lijkt me zeker wel een plek die goed te verdedigen valt. Het ligt alleen ongeveer 2200 Km uit de buurt van waar ze nu zijn en aangezien hun eerdere roadtrips niet goed uitpakten, lijkt me dit niet echt de meest voor de hand liggende locatie.

Het lijkt me niet dat Carol echt definitief weg zal blijven, heb je hier een bron van? Vind het toch wel jammer als blijkt dat we al afscheid van haar moeten nemen.

[ Voor 9% gewijzigd door _Durandal_ op 08-11-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-09 13:48

Bergie

Lekker belangrijk...

_Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:09:
[...]

Het gebouw dat ze bezochten in het eerste seizoen was het CDC (Center for Disease Control), dat was valse hoop en is inderdaad compleet weggevaagd. NORAD (North American Aerospace Defense Command) is een grote ondergrondse bunker in Cheyenne Mountain in de buurt van Colorado Springs. Dit lijkt me zeker wel een plek die goed te verdedigen valt. Het ligt alleen ongeveer 2200 Km uit de buurt van waar ze nu zijn en aangezien hun eerdere roadtrips niet goed uitpakten, lijkt me dit niet echt de meest voor de hand liggende locatie.

Het lijkt me niet dat Carol echt definitief weg zal blijven, heb je hier een bron van? Vind het toch wel jammer als blijkt dat we al afscheid van haar moeten nemen.
Kunnen ze al die zombies gelijk via de Stargate wegsturen :+ Zijn ze daar ook vanaf :P

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
Bergie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:06:
[...]

Kunnen ze al die zombies gelijk via de Stargate wegsturen :+ Zijn ze daar ook vanaf :P
Als het virus zich dan maar niet verspreid naar andere werelden. (Sci-Fi spinoff? :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
_Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:09:
[...]

Als het virus zich dan maar niet verspreid naar andere werelden. (Sci-Fi spinoff? :+ )
Alien VS Zombie VS Predator 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

WimPliers schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:16:
[...]

Alien VS Zombie VS Predator 8)7
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/69/AvPvtT.jpg/250px-AvPvtT.jpg

Zoiets, maar dan met een paar zombies erbij :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

LOL :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N3nbsGO2yAOo11fRgMdhs0A2/full.jpg

[ Voor 72% gewijzigd door Zeror op 08-11-2013 10:35 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-08 17:40
+1

De Hyundai product placement is zo slecht dat het gewoon goed is.
Valt me ook op dat alle autos altijd to schoon zijn, heb laatst mn auto twee weken onder een boom laten staan en was praktisch onherkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uhhh.. die auto die Carol krijgt was bah, de auto onder de planten was redelijk bah, en aan het begin in de gevangenis is op de achtergrond ook een auto te zien die bah is..
Niet alle auto's glimmen dus :P

En misschien gaan ze uit verveling de auto wel wassen, weet jij veel :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
_Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:09:
[...]

heb effe gezocht voor je. Het kan altijd in scene gezet zijn natuurlijk maar toch.... Ik zou het ook balen vinden.
'The Walking Dead' Season 4: Melissa McBride talks Carol's exile

5 November 2013 12:08 PM, PST | Zap2It - From Inside the Box | See recent Zap2It - From Inside the Box news »

"The Walking Dead" made a risky move when it decided to exile fan-favorite character Carol (Melissa McBride) at the end of Season 4 episode 4 "Indifference." Carol's evolution from abused wife to capable survivor led her to becoming a fan-favorite character, so it seemed like a surprising move to have her not only murder two of her allies but also send her away from the rest of the group.

It's a plot twist that McBride admits that she didn't see coming, but that she is excited about. She won't confirm whether or not she'll be back on the show (though the general consensus is that fans haven't seen the last of her), but she isn't looking at this as a negative turn of events.

"I was pretty floored and I love it. I liked where it went. I looked at it from the story and thought, 'God, how ironic,'" McBride tells The Hollywood Reporter. »

- editorial@zap2it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
Het lijkt erop dat het dus nog niet echt bevestigd is? Lijkt me overigens ook raar dat ze zomaar opeens uit het verhaal zou verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
_Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:01:
Het lijkt erop dat het dus nog niet echt bevestigd is? Lijkt me overigens ook raar dat ze zomaar opeens uit het verhaal zou verdwijnen.
Ik hoop het... Aan de andere kant heb ik nog nooit een serie gezien waar het zo snel voor een personage van de één op andere moment afgelopen kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Game of Thrones? ;)

Van mij mag een personage er wel snel uitgeschreven worden als dat maar logisch in het verhaal past.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:29:
Game of Thrones? ;)

Van mij mag een personage er wel snel uitgeschreven worden als dat maar logisch in het verhaal past.
haha helemaal waar. The red wedding was er wel eentje van formaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:30
Hmm ben ik dan de enige die carol niet zo boeiend vond als personage? Ik merk bij deze serie dat ik me niet echt bind aan een personage, de enigzins een beetje boeiende blijft Rick de rest vind ik allemaal maar meevallen. Alleen die oude man is nog wel dope, kan even niet op de naam komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Scrtz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:00:
Hmm ben ik dan de enige die carol niet zo boeiend vond als personage? Ik merk bij deze serie dat ik me niet echt bind aan een personage, de enigzins een beetje boeiende blijft Rick de rest vind ik allemaal maar meevallen. Alleen die oude man is nog wel dope, kan even niet op de naam komen.
Hershel? Maar ik heb het ook met daryl, glenn, maggie en nu ook tyreese... Ik vind het ook echt kut dat glenn zo ziek is en als dat fout gaat is dat een hardere klap dan carol. Ik vind de personages juist wel sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
kbloem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:06:
[...]

Hershel? Maar ik heb het ook met daryl, glenn, maggie en nu ook tyreese... Ik vind het ook echt kut dat glenn zo ziek is en als dat fout gaat is dat een hardere klap dan carol. Ik vind de personages juist wel sterk...
Ja die idd. Die personages ook wel redelijk maar vind het allemaal nog wat te oppervlakkig. Ik hoop echt sterk dat er weer iets lekker flink mis gaat zsm en de personages weer wat aangesterkt worden, less is more laten we dan maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacticalRooster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-12-2021
Ben drie weken terug ook begonnen met kijken, ben nu helemaal up to date. Man ik vind het vet zeg, kan niet wachten op episode 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Ze hebben geen missie met z'n allen, gewoon maar een beetje overleven en zielig doen. Ik zou zeggen, elke dag weer zo veel mogelijk zombies mollen. Je blijft eigenlijk kijken omdat je hoopt dat ze een keer iets slims doen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Haha ja precies, en omdat je nu al bijna 4 seizoenen hebt gezien wil je het toch wel afkijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Fucking hell.... Dit was toch wel een van de spannendste afleveringen tot nu toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Geen spoilers plz :)
Vanavond of morgen maar eens kijken.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:31
Waarom niet? Hij is uitgezonden in de US... Ik kijk zodra ik van de les thuiskom straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nouja, niet iedereen zit te F5'en op nieuwsgroepen danwel torrent sites... En ik heb nooit begrepen waarom je anderen moet melden wat je hebt gezien als je allemaal hetzelfde hebt gezien :P

[ Voor 3% gewijzigd door Nyarlathotep op 11-11-2013 12:27 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:58
Nyarlathotep schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Nouja, niet iedereen zit te F5'en op nieuwsgroepen danwel torrent sites...[...]
Daar hebben ze sickbeard voor uitgevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:11
Sommigen wachten ook keurig tot 23:45 vanavond.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Nyarlathotep schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Nouja, niet iedereen zit te F5'en op nieuwsgroepen danwel torrent sites... En ik heb nooit begrepen waarom je anderen moet melden wat je hebt gezien als je allemaal hetzelfde hebt gezien :P
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel.
Ik had gehoopt dat ze de gevangenis moesten verlaten, maar zo te zien zal The Governor ze de komende drie episodes weer belagen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 21:43
Das je goed recht, maar zo moeilijk is het toch niet om 1 dagje te wachten met het openen van dit topic?

Vond de aflevering zelf een beetje tegenvallen ondanks te actie, de confrontaties waar ik op zat te wachten bleven uit. En wtf hoeveel moet er misgaan tot mensen door hebben dat je die celdeuren gesloten moet houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 14:29
Dat was spannend :) Wel een beetje voorspelbaar, maar vooruit. Hopen dat die gouvernor heel snel het loodje legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Zeer spannende aflevering. Ben benieuwd in welke lijn ze dit door weten te trekken en welke rol the gouvernor zal spelen. Hoeveel man zal hij nog tot zijn beschikking hebben? :)

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
jongens gebruik spoilers er zijn mensen die nog niet gekeken hebben waaronder ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Scrtz schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:20:
jongens gebruik spoilers er zijn mensen die nog niet gekeken hebben waaronder ik.
Nee, dat hoeft dus niet. Het is al zovaak gezegd, zie ook de topic waarschuwing:
Kom dan gewoon niet in dit topic totdat je de aflevering hebt gezien?

Verder on-topic; hele gave aflevering. Lekker spannend en toch wel wat dingen onverwachts. Ik ben heel benieuwd naar wat er gaat gebeuren met de Govenor. Ik heb het idee dat hij nog meer 'evil' gaat zijn dan voorheen, of de boel een beetje saboteren o.i.d. Ziet er goed uit voor de komende afleveringen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jongen laten we eerlijk zijn, het is gewoon kut als iemand hier iets leest wat ie nog niet gezien heeft. En dan boeit het niet wat de topic waarschuwing zegt het blijft gewoon kut. En over die topic waarschuwing.... Dan is dus nooit wat een spoiler als je hem letterlijk neemt....

Is toch ook geen moeite.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:56:
Jongen laten we eerlijk zijn, het is gewoon kut als iemand hier iets leest wat ie nog niet gezien heeft. En dan boeit het niet wat de topic waarschuwing zegt het blijft gewoon kut. En over die topic waarschuwing.... Dan is dus nooit wat een spoiler als je hem letterlijk neemt....

Is toch ook geen moeite.....
Er moet toch ergens een grens getrokken worden? Anders kunnen we wel blijven wachten, want Pietje kijkt de laatste aflevering pas na 3 dagen! Dus de rest moet allemaal maar wachten op Pietje?

De moderators hebben - terecht - heel duidelijk een regel gemaakt dat zodra de aflevering in de US op TV geweest is, er over gepraat mag worden. Als je dingen over de laatste EP niet wil lezen, dan open je dit topic toch gewoon niet? Wat verwacht je hier dan aan te treffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:51

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Laten we allemaal nou maar weer ophouden met die eeuwige discussie. De regels zijn meer dan duidelijk.
Is een aflevering uitgezonden dan mogen we posten wat we willen.

Heb je de aflevering nog niet gezien dan blijf je hier gewoon weg tot je hem wel gezien hebt. Klaar.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Scrtz schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:20:
Bekijk het even. Je gaat toch niet in dit topic lezen als er een nieuwe aflevering is geweest maar je die gewoon nog niet hebt gezien? Sorry hoor, maar als je op de dag van een nieuwe aflevering nieuwe berichten ziet en jij denkt "goh, die zullen wel ineens druk aan het discussiëren zijn geslagen over de aflevering van 7 dagen geleden" ben je niet slim bezig. Zo moeilijk is het niet om gewoon te wachten met aanklikken tot je hem zelf hebt gezien toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Spannende aflevering, ben benieuwd wat The Governor nog gaat brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Van de "main" cast vind ik Glen en Beth toch de minst interessante characters en zou het niet erg vinden als die het eind van het seizoen niet halen.
Maar als Beth het niet haalt hebben ze geen oppas meer voor Lill' Asskicker :P

Zo lang Hershel het eind van de serie maar haalt :Y

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik vond Hershel altijd een beetje saai, maar in deze aflevering is zijn rating toch wel flink gestegen voor mij :) Hij kon aardig hard rennen voor een oude man met een prothese (is het überhaupt langsgekomen dat ie ineens weer 2 benen heeft?).

[ Voor 36% gewijzigd door Avalaxy op 11-11-2013 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
Ze vielen met bosjes (acht deze aflevering?), maar de usual suspects is niets overkomen. Dat had ik verwacht, dus was het helaas niet zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hershel heeft wel een omslag gemaakt deze aflevering. Ook toen Michone vroeg of hij mee ging op het einde "Hell yes". Dat had hij tot vorige week nooit gezegd :P

Glenn is de laatste tijd wat minder belangrijk geworden, maar hij is in mijn ogen nog steeds een van de betere personages. Zoals Maggie zich gedraagt denk ik niet dat zij de dood van Glenn zou overleven.

Beth zien we niet veel, maar ik denk wel dat zij nog lang blijft rondlopen, ten eerste zit zij amper in gevaarlijke situaties, en zij is wat die baby buiten beeld houdt, als Beth dood gaat moeten ze of de baby ook af maken, of meer met haar gaan doen, ik denk dat ze om het makkelijk te houden haar lekker zo laten lopen.
In mijn ogen hadden ze die baby ook beter niet ter wereld kunnen laten komen, daar kunnen ze qua verhaal weinig mee.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:28:
Beth zien we niet veel, maar ik denk wel dat zij nog lang blijft rondlopen, ten eerste zit zij amper in gevaarlijke situaties, en zij is wat die baby buiten beeld houdt, als Beth dood gaat moeten ze of de baby ook af maken, of meer met haar gaan doen, ik denk dat ze om het makkelijk te houden haar lekker zo laten lopen.
In mijn ogen hadden ze die baby ook beter niet ter wereld kunnen laten komen, daar kunnen ze qua verhaal weinig mee.
De baby heeft een naam... Lil' ass kicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:30:
[...]

De baby heeft een naam... Lil' ass kicker
Nee, dat is een bijnaam, haar naam is Judith ;)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Avalaxy schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:24:
Ik vond Hershel altijd een beetje saai, maar in deze aflevering is zijn rating toch wel flink gestegen voor mij :) Hij kon aardig hard rennen voor een oude man met een prothese (is het überhaupt langsgekomen dat ie ineens weer 2 benen heeft?).
Sinds dit seizoen volgens mij, daarvoor liep hij nog met houten krukken. Maar dat is niet apart geintroduceerd ofzo, hij liep gewoon opeens weer redelijk normaal :)

Was wel een iets betere aflevering. Stiekem baal ik dat ik te lang heb doorgekeken bij de aftiteling en al een stukje van episode 5 heb gezien: The Governor returns, maar is eigenlijk wel nodig, en was te verwachten.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Sterke aflevering weer, alleen wel jammer dat de Governor al te zien was deze aflevering. Het van mij nog wel even een mysterie mogen blijven. Dat Michone met haar "jagen op de Governor" langzaam de conclusie begint te maken dat hij niet weg is ofzo.

Alleen was het dan niet echt een mysterie want stiekem wisten we allemaal wel dat hij de groep niet met rust kan laten na alles wat ze hem hebben "aangedaan" (en dat staat tussen aanhalingstekens voor een reden voordat iemand dit weer te letterlijk neemt). ;)

Van mij mag er ook wel (onverwachts) een hoofdpersonage dood gaan, want dat maakt elke aflevering nog spannender dan ze al zijn. Want dan krijg je hetzelfde als in Game of Thrones waarin geen enkel (hoofd) personage veilig is.

Al dacht ik wel (heel) even dat Glenn uitgeschreven werd toen het leek alsof zijn adem stopte. :P

Wel een heel groot pluspunt vind ik aan deze aflevering dat ze met de laatste scenes laten zien dat de "ziekte" min of meer overwonnen is en de serie verder gaat, want zo blijft het tempo goed. Ik denk dat zelfs ik nog een of twee afleveringen over zieken iets teveel van het goede zou vinden. ;)

En ik vind dat Carl deze aflevering wel een compliment mag hebben, hij lijkt (eindelijk) zijn ding te (mogen) doen en begint echt een waardevol lid van de groep te worden. Wat ook wel een gezegd mag worden gezien zijn verleden zeg maar. :P

ps. Wat ik altijd wel bijzonder vind, en dat geldt niet speciaal voor TWD, is dat badguys altijd op de een of andere manier alleen weten te overleven waar en regelmatig "immuum" lijken te zijn voor de problemen die onze hoofdpersonen moeten overwinnen zeg maar.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:01
Ik vond dit ook een goeie aflevering! Spannend ook!
Wat mij wel verbaasde is dat er niks meer met het ingestorte hek gebeurde.
Die zombies waren binnen, rick en carl schoten ze dood (ook vrij eenvoudig, leken mij er vrij veel) en daarna niks meer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

maratropa schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:54:
Ze hebben geen missie met z'n allen, gewoon maar een beetje overleven en zielig doen. Ik zou zeggen, elke dag weer zo veel mogelijk zombies mollen. Je blijft eigenlijk kijken omdat je hoopt dat ze een keer iets slims doen.
Maar wat is slim? In theorie was die gevangenis slim.
Dreanor schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:22:
ps. Wat ik altijd wel bijzonder vind, en dat geldt niet speciaal voor TWD, is dat badguys altijd op de een of andere manier alleen weten te overleven waar en regelmatig "immuum" lijken te zijn voor de problemen die onze hoofdpersonen moeten overwinnen zeg maar.
Dat is idd best jammer. Helaas was ik al lichtelijk gespoilerd toen ik op facebook zag staan "he's back". Tijdens het afknallen van de zombies dacht ik af en toe dat ik hem daar tussen zag staan. Zou leuke anti-climax zijn. Governor dood en terug gekomen als zombie.

Hoop eigenlijk niet dat ie in z'n eentje de boel gaat terroriseren :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

Spooksel

Spooksel!

Haha, ik had ook wel een beetje verwacht dat ie op de achtergrond in beeld zou komen terwijl die zombies door de hekken komen... ow well, 't gaat wel weer een beetje de spannende kant op nu.

Confrontatie tussen Rick & Daryl op stapel... the Governor die ff lekker gaat etteren, heerlijk :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dreanor schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:22:
En ik vind dat Carl deze aflevering wel een compliment mag hebben, hij lijkt (eindelijk) zijn ding te (mogen) doen en begint echt een waardevol lid van de groep te worden. Wat ook wel een gezegd mag worden gezien zijn verleden zeg maar. :P
Dat Carl nu 'volwassen' is lieten ze ook goed zien aan de blik van Rick toen ze daar die groep aan het neermaaien was en Carl hem een magazijn toegooide en terwijl Rick moeite leek te hebben om dat magazijn in zijn wapen te krijgen heel strak weer zijn wapen richtte en heel kalm verder ging met gericht schieten zonder munitie te verspillen.
Rick stond even heel verbaasd/blij/trots te kijken dat Carl toch echt meer is dan een klein jongetje dat bescherming nodig heeft.

Ik denk dat Rick er vanaf nu helemaal geen moeite meer mee heeft om Carl als volwaardig lid van de groep mee te laten werken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 12-09 15:27
het heeft mij verbaasd dat er niks geen debriefing was van de groep van michone en daryl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 20:35
fuqua schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:37:
het heeft mij verbaasd dat er niks geen debriefing was van de groep van michone en daryl.
Vind ik juist niet erg, er is al genoeg filler waarbij niks gebeurd. Sommige scenes hoeven van mij niet komen en dat was er een van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:23
Ik vind dit huidige seizoen erg tegenvallen. Bij de meeste afleveringen heb ik stukken overgeslagen en wat ik niet heb overgeslagen kon mij niet echt boeien.

Ik hoop dat ze voor het einde van dit seizoen dan ook die gevangenis verlaten anders houd ik het hoogstwaarschijnlijk voor gezien.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat ik me vooral afvraag als ik zo'n hek zie instorten. Ze zitten al best een tijdje in die gevangenis. Hadden ze in de tussentijd dat hek niet kunnen verbeteren ofzo. Ze hadden het idee van de governer kunnen pikken en daar de hekken mee kunnen vervangen/verstevigen. Naja.

Het was wel een goede aflevering. Hershel is badass deze aflevering. En Carl is de man! Governor die op de loer ligt. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Ik blijf denken dat ie wellicht een samenwerking met Carol zoekt. Ik verwacht dat ie een gesprek gaat afluisteren tussen Rick en Daryl over Carol en dat de Governor haar gaat zoeken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Welnee joh, ze raken weer in oorlog met the governor, en Carol blijft weg. Op een gegeven moment heeft de governor wat mensen van Rik z'n kamp gevangen (waarschijnlijk Rik zelf ook) en staat op het punt hen te vermoorden. Dan komt uit het niets Carol weer tevoorschijn en steekt de governor van achteren dood. Door die actie is alles weer vergeven en mag Carol weer met Rik mee (maar niet naar de gevangenis want daar zijn ze dan al weg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Wat een heerlijke aflevering zeg. Spanning en ook een hoop emotie. Kijk ook uit naar de volgende aflevering. Benieuwd hoe het met the governor gaat.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Zeer spannende aflevering.

Vraagje:

Wie weet hoe het nummer (en artiest) heet van de muziek die draaide zo rond 38 minuten, toen Herschel na de slachting zijn bijbel pakte.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Weer een aflevering wat op gevoel gaat spelen. Mooie EP.
Rare is wel dat de 'ouwe' zomaar uit de 'quarantine' kan gaan om verder te reizen.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Modest71 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:50:
Rare is wel dat de 'ouwe' zomaar uit de 'quarantine' kan gaan om verder te reizen.
Hershel bedoel je? Was niks raars aan toch? Ze hebben medicijnen dus het gevaar van de ziekte is min of meer geweken, iedereen moet het alleen nog even uitzitten, maar hij vertoonde sowieso nog geen symptomen, dus lekker laten lopen dan :)
Het enige vreemde er aan is dat hij wellicht had willen blijven om iedereen in de gaten te houden 'voor het geval dat'.

Nu zetten we iedereen die griep heeft toch ook niet in een ziekenhuisvleugel in quarantaine? Genoeg mensen die met een licht griepje rond lopen of op hun werk zitten :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Hershel is wel een baas. Heeft zich helemaal uitgeput door kansloze mensen te helpen en heeft meerdere malen zijn eigen leven op het spel gezet.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 12-11-2013 08:13 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
NitroX infinity schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:08:
Ik vind dit huidige seizoen erg tegenvallen. Bij de meeste afleveringen heb ik stukken overgeslagen en wat ik niet heb overgeslagen kon mij niet echt boeien.

Ik hoop dat ze voor het einde van dit seizoen dan ook die gevangenis verlaten anders houd ik het hoogstwaarschijnlijk voor gezien.
Als je stukken gaat skippen dan zul je er helemaal niet meer inkomen. Ik vind in dit seizoen de wanhoop en de veranderingen van sommige personages juist zo goed.

De pijn op het gezicht van rick, maar tegelijkertijd ook de trots naar zn zoon in de laatste aflevering. Dat het jochie bewijst dat hij meer kan dan alleen babysitten. Zoeits komt nooit over als je de stukjes skipt waarin hij met hershell of rick praat in dat bijgebouw. Ik ervaar dergelijke scenes gelukkig niet als saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 17:01

Snippertje

Light up your life

Xymox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:09:
Zeer spannende aflevering.

Vraagje:

Wie weet hoe het nummer (en artiest) heet van de muziek die draaide zo rond 38 minuten, toen Herschel na de slachting zijn bijbel pakte.
Ben Howard - Oats in the water

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:42
Ik heb gisteravond gekeken en moet zeggen dat ik het ook weer een vette aflevering vond.
Zowiezo zit ik er wel helemaal in dit seizoen dus ondanks dat ik vanaf de bank ook wel eens zit te roepen van "Ahhhh stomme eikel" o.i.d. (moet je m'n vriendin dan eens zien kijken :P) zet ik me daar ook zo weer overheen en geniet gewoon weer verder.

Mooie setting, vet verhaal, ik vind de serie gewoon tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Negaiido schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:40:
[...]

Vind ik juist niet erg, er is al genoeg filler waarbij niks gebeurd. Sommige scenes hoeven van mij niet komen en dat was er een van.
zou het niet echt filler noemen, ze waren op een zeer grote groep zombies gestuit, waarvan toch leek dat ze op weg waren naar hun gevangenis ?

dat is toch nieuws dat niet kan wachten, wellicht dat ze nog een week hebben voordat ze de fuck weg moeten.

ook vreemd trouwen dat hun gevangenis zoveel zombies aantrekt, in vergelijking met het dorpje van de gouvenour, daar kwam zelden een zombie in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik zou eigenlijk wel wat flashbacks willen zien van 'when is all went down'. Rick lag in het ziekenhuis, dat weten we, maar hoe kwam het binnen bij Hershel en z'n familie? Waar was Daryll mee bezig? Was hij toen net zo als zijn broer en is uit pragmatische overwegingen milder geworden? Wat deed Glenn? Misschien ben ik de enige, maar het zou voor mij voor wat meer diepgang zorgen :)

Wie zijn er eigenlijk nog over van het begin? Volgens mij hebben we:
- Rick
- Carl
- Daryll
- Glenn
- en tot voor kort Caroll (en die leeft, voor zover we weten, nog)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Van een aantal is al wel verteld wat ze deden voor de zombie apocalyps. Ik denk dat verdere flashbacks erover niet boeiend genoeg is om op te nemen in de reeks. Je weet dat Rick en Shane politieagenten waren en die regelmatig Carl naar school brachten. Je weet Daryl en Merle samen jaagden ofzo. Je weet dat Glenn een pizzabezorger was. Carol was gewoon een huismoeder die het niet makkelijk had door haar rotte echtgenoot. Hershell was dokter en zijn dochters gingen naar de university, geloof ik.

Of bedoel je de flashbacks wanneer de rest van de groep als eerste een walker zag (de reactie van Rick weet je namelijk al, daar begon de serie mee)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
fuqua schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:23:
[...] ook vreemd trouwen dat hun gevangenis zoveel zombies aantrekt, in vergelijking met het dorpje van de gouvenour, daar kwam zelden een zombie in de buurt.
Dat zal komen door die zombiepits die de governor had laten bouwen rondom dat dorpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Caelorum schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:56:
[...]

Dat zal komen door die zombiepits die de governor had laten bouwen rondom dat dorpje :)
hhmm das ook waar, daar gingen ze dan eens in de week heen om het leeg te ruimen.

ik las net ook nog een andere theorie waarom de gevangenis zoveel zombies aantrekt, de gouvenour zit daar achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Niet online
Dat zou me niets verbazen idd. Een paar afleveringen terug zagen we toch ook dat 'iemand' midden in de nacht met een zaklamp wat ratten aan het voeren was bij het hek? Volgens mij zijn ze daar nog niet op terug gekomen in de serie, misschien was dat dan dus wel de Govenour :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
Lijkt me sterk dat de Governor verantwoordelijk is voor die ratten aangezien de zombies van binnenuit gevoerd zijn geworden. Mijn vermoeden is dat Lizzie ("funny in the head") hier verantwoordelijk voor is. Het is volgens mij nog nergens bevestigd geworden, maar dit omdat ze de zombies ook bij naam noemt en vervolgens verdrietig is omdat Nick de zombie gekilled werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Razr schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:14:
Dat zou me niets verbazen idd. Een paar afleveringen terug zagen we toch ook dat 'iemand' midden in de nacht met een zaklamp wat ratten aan het voeren was bij het hek? Volgens mij zijn ze daar nog niet op terug gekomen in de serie, misschien was dat dan dus wel de Govenour :o
dat was aan de binnenkant van het hek, daar komt The Governour niet zomaar, dat is een ''insider'', iemand uit hun eigen groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:38

Cyphax

Moderator LNX
Spike_wolf schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:54:
[...]

Nu zetten we iedereen die griep heeft toch ook niet in een ziekenhuisvleugel in quarantaine? Genoeg mensen die met een licht griepje rond lopen of op hun werk zitten :)
Nu blijven mensen die eraan overlijden echter gewoon dood. Als blijkt dat elke dode in een zombie gaat veranderen, dan ga ik het zekere voor het onzekere nemen hoor! :P

Hoewel ik het een prima aflevering vond merk ik wel af en toe dat ze risico's nemen die ik nooit zou nemen. Zo zie je nog steeds een ervaringsdeskundige met z'n rug naar een (nog) lijk staan en gezellig kletsen met een ander. Ik zou nooit met m'n rug naar een lijk gaan staan als ik weet dat ie weer gaat opstaan met plannen om mij op te eten! :P
Soms worden ze ook nog steeds overvallen door zombies met als reden dat ze niet op lijken te letten. Enerzijds spannend, anderzijds wordt het eigenlijk steeds dommer. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
ik had ergens gelezen, maar kan bij god niet meer terug vinden waar, dat michone de ratten voerde aan de zombies. ik meende dat ergens gelezen te hebben in de synopsis voor de komende aflevering (deze aflevering dus).

heeft iemand anders dat ook ergens gelezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Delete

[ Voor 99% gewijzigd door XRayXI op 12-11-2013 11:43 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
McBoom schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:27:
Ik zou eigenlijk wel wat flashbacks willen zien van 'when is all went down'.
Ik ben weer begonnen met kijken en nu weer gebleven tot season 3. Ik moet zeggen dat season 2 echt het beste is. Tja, ik heb een mede kijker via Skype :D (uit de Filipijnen).

Tot zover lijkt het 'verhaal' weer die kant op te gaan.
fuqua schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:32:
ik had ergens gelezen, maar kan bij god niet meer terug vinden waar, dat michone de ratten voerde aan de zombies. ik meende dat ergens gelezen te hebben in de synopsis voor de komende aflevering (deze aflevering dus).

Niet gelezen maar zou het niet gek vinden. Season 2 had ze ook twee zombies als 'bodyguards' en spullen te dragen.

Maar offtopic: Toch frappant hoe in films Zombies beschreven en neergezet worden door schrijvers(games/films). Ze hebben altijd honger. Lijkt dat ze niet vermoeid raken en vreten maar door en spatten niet uit elkaar. Een afgehakte hoofd kan door "leven" ;)

[ Voor 22% gewijzigd door XRayXI op 12-11-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
fuqua schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:32:

Het zou misschien zelfs Carl kunnen zijn. Rick zegt in de eerste aflevering dat hij Carl de hele nacht strips heeft zien lezen met een zaklamp. Ze hebben zijn wapen afgenomen omdat hij vorig seizoen helemaal doordraaide en die jongen neerschoot. Omdat het daarna relatief veilig was, heeft hij nooit zijn wapen terug gekregen. Hij blijft ook steeds vragen dat hij z'n wapen terug wilt.

Ik denk dat hij de zombies gelokt heeft zodat het gerechtvaardigd is dat hij weer een wapen mag dragen, omdat na het instorten van het hek weer duidelijk wordt dat het nooit veilig geweest is.

Dus wat mij betreft nog een twijfelgeval tussen Lizzie of Carl, iemand anders kan het volgens mij nooit geweest zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door _Durandal_ op 12-11-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
Wat ik overigens apart vond was dat daryl en de groep zolang nodig hadden om medicijnen te halen. Ze zijn op een ochtend weg gereden naar een plek +- 80km verderop. (Das een uurtje hooguit met de auto). Tuurlijk, er waren daar veel zombies waar ze wat moeite mee hadden, maar ik had niet het idee dat ze heel erg lang hebben rondgedwaald om aan de zombies te ontkomen en de auto te vinden. Maar het lijkt nu pas alsof ze pas 2 dagen later weer terug kwamen.

en inderdaad, zoals hier ook aangegeven. Het is wel jammer dat ze de hekken niet hebben verstevigd, andere maatregelen hebben ingebouwd. Aan de andere kant, zoals Hershel zei; Rick had tijd nodig en die heeft hij gekregen. En het lijkt erop dat het zonder Rick aan een echte leider ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
Robbie T schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:01:
Wat ik overigens apart vond was dat daryl en de groep zolang nodig hadden om medicijnen te halen. Ze zijn op een ochtend weg gereden naar een plek +- 80km verderop. (Das een uurtje hooguit met de auto). Tuurlijk, er waren daar veel zombies waar ze wat moeite mee hadden, maar ik had niet het idee dat ze heel erg lang hebben rondgedwaald om aan de zombies te ontkomen en de auto te vinden. Maar het lijkt nu pas alsof ze pas 2 dagen later weer terug kwamen.

en inderdaad, zoals hier ook aangegeven. Het is wel jammer dat ze de hekken niet hebben verstevigd, andere maatregelen hebben ingebouwd. Aan de andere kant, zoals Hershel zei; Rick had tijd nodig en die heeft hij gekregen. En het lijkt erop dat het zonder Rick aan een echte leider ontbreekt.
dat vond ik inderdaad ook een vreemde verschijning, je ziet ze de hele aflevering niet en ineens zijn ze terug.
waardoor het inderdaad leek alsof ze er een halve eeuw over deden.

verder vind ik dat hele hekken gedoe erg lame en vraag me af in hoe verre het mogelijk is om met 100 man zo'n hek om te duwen.
verbaas me wel vaker over de immense kracht die de zombies hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Zelf zou ik één van de twee hekken (de binnenste) bekleden (en versterken) met hout, doeken of ander materiaal zodat je uit het zicht van de zombies kan tuinieren. Zodat ze je niet zien bewegen en kans groter is dat ze verder lopen.

Nadeel is wel dat je dan zelf niet naar buiten kan kijken. Maar daarom bekleed ik alleen het binnenste hekwerk, zodat je tussen de twee hebben dagelijks kan patrouilleren en overzicht blijft houden (wat ook vanuit de toren(s) kan. Buitenste hekwerk kan je dan kaal laten of half bekleden zodat je wel zicht houdt op de omgeving.

Ook zou ik voor dagelijkse cleanup rondes, vallen en dergelijke gaan om te voorkomen dat er een grote ophoping van zombies/lijken ontstaat.

Alleen denk ik dat de serie/schrijvers het onze hoofdpersonen niet te gemakkelijk willen maken anders wordt de serie te snel saai.

Daarom ben ik ook blij dat ze de afgelopen aflevering vrij snel de ziekte konden overwinnen nadat de medicijnen gebracht zijn. Nog één of twee afleveringen kijken naar zwakke, zieke mensen die langzaam beter worden doet de serie geen goed denk ik. ;)

Daarom hoef van mij die debriefing niet, al mochten er wel enkele snelle woorden gewisseld mogen worden over de status van de groep zieken en van de groep zombies.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
Denniz0229 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:18:
[...]

dat vond ik inderdaad ook een vreemde verschijning, je ziet ze de hele aflevering niet en ineens zijn ze terug.

verder vind ik dat hele hekken gedoe erg lame en vraag me af in hoe verre het mogelijk is om met 100 man zo'n hek om te duwen.
Denk dat het juist heel goed mogelijk is dat een groep van 100 zombies een hek omver kan duwen. Verbaast me dat het nog niet eerder gebeurt is, je ziet gedurende de hele serie al groepen van 10, 20 zombies dag en nacht aan dat hek liggen duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

volgens mij 2 afleveringen terug hadden ze ook al problemen met een hek.daarna hebben ze die houten balken ertegen gezet (waren ze al mee bezig denk ik)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

_Durandal_ schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:25:
[...]

Denk dat het juist heel goed mogelijk is dat een groep van 100 zombies een hek omver kan duwen. Verbaast me dat het nog niet eerder gebeurt is, je ziet gedurende de hele serie al groepen van 10, 20 zombies dag en nacht aan dat hek liggen duwen.
Puur het gewicht tegen een hek aan oefent al een aardige kracht uit. Als deze kracht non stop wordt uitgeoefend zal zo'n hek het uiteindelijk wel begeven. I

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Snippertje schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 08:31:
[...]

Ben Howard - Oats in the water
Ah, great. Thx.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat je eigenlijk wilt hebben is een groep mensen die geoefend zijn in Romeinse veldslagen naspelen. Een groep legionairs moet het makkelijk kunnen winnen van zombies. Een geordende muur van schilden en dan maar mikken op de hoofden. Met zo'n groep kan je prima een chokepoint innemen en hordes zombies afslachten zonder zelf echt slachtoffers op te lopen.
Slingers erbij aangezien die munitie het makkelijkst zelf te maken is. Hoef je ook geen zorgen te maken over het verspillen van munitie of het lawaai van geweerschoten.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Jaaaa, dat wil ik zien: die scene aan het begin van Gladiator maar dat er dan zombies uit de bossen komen :o d:)b

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:37:
Wat je eigenlijk wilt hebben is een groep mensen die geoefend zijn in Romeinse veldslagen naspelen. Een groep legionairs moet het makkelijk kunnen winnen van zombies. Een geordende muur van schilden en dan maar mikken op de hoofden. Met zo'n groep kan je prima een chokepoint innemen en hordes zombies afslachten zonder zelf echt slachtoffers op te lopen.
Slingers erbij aangezien die munitie het makkelijkst zelf te maken is. Hoef je ook geen zorgen te maken over het verspillen van munitie of het lawaai van geweerschoten.
Maar als iemand gebeten wordt, moet je hem wel gelijk afmaken en als je dit mist heb je een groot probleem.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

L1nt schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:37:
Maar als iemand gebeten wordt, moet je hem wel gelijk afmaken en als je dit mist heb je een groot probleem.
Hij zal eerst volledig dood moeten zijn waardoor een directe reactie niet nodig is.. Aangezien een Romeinse formatie met meerdere rijen soldaten werkt kan de rij daar achter die persoon direct de genadeslag geven en zijn plaats in de voorste rij overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Wat je gewoon nodig hebt zijn mensen die geen mietjes zijn en die harde beslissingen durven te nemen. Het is eigenlijk gewoon heel simpel. Je moet terug naar de mindset van voor de 14e eeuw. Dus mensenlevens zijn niet alles waard en soms moet je er een einde aanmaken. En uiteraard trainen, trainen, trainen. Je moet wel een legerstijl aannemen wil je overleven in zo'n wereld. Dus altijd denken aan je veiligheid en hoe je dat kan vergroten en hoe je zonder gevaar zoveel mogelijk van die walkers dood kan maken. Het is denk ik vrij letterlijk doden (van zombies) om niet gedood te worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 13-11-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Caelorum schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:23:
Wat je gewoon nodig hebt zijn mensen die geen mietjes zijn en die harde beslissingen durven te nemen. Het is eigenlijk gewoon heel simpel. Je moet terug naar de mindset van voor de 14e eeuw. Dus mensenlevens zijn niet alles waard en soms moet je er een einde aanmaken. En uiteraard trainen, trainen, trainen. Je moet wel een legerstijl aannemen wil je overleven in zo'n wereld. Dus altijd denken aan je veiligheid en hoe je dat kan vergroten en hoe je zonder gevaar zoveel mogelijk van die walkers dood kan maken. Het is denk ik vrij letterlijk doden (van zombies) om niet gedood te worden.
Mensen zoals Carol op het eind en Rick in het begin. O-)

Shane was een beetje TE extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
Denniz0229 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:18:
[...]

Ook Toen Rick gegrepen werd door zo'n zombie door het hek heen en meteen valt en ernaartoe getrokken wordt. Een paar scenes verder zie je dan weer bijvoorbeeld een Rick gewoon zowat tegen het hek staan om het tegen te houden of gewoon rustig aan het praten, blijkbaar zijn de zombies op dat moment hun handen verloren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
L1nt schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:28:
[...] Mensen zoals Carol op het eind en Rick in het begin. O-)

Shane was een beetje TE extreem.
Shane was inderdaad te gewelddadig, die governor was dan weer iets te gestoord. Maar ja, zoals Rick in het begin of hell zelfs Merle, al is die dan weer net iets te dominant en heeft die iets te veel vooroordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Niet online
Over het omduwen van het hek, even de zombie special van Mythbusters van een tijdje terug kijken. Resultaat: confirmed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Thnx, wist helemaal niet dat die er was. Vanavond even kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Robbie T schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:01:
Ze keken daarna op de kaart waar ze langs moesten. Ze kunnen natuurlijk niet die weg nemen met die duizend zombies erop. Dus daarom moesten ze via de highway omrijden.
Wel een beetje opletten jongens ;)

Ik denk dat trouwens dat Lizzy de zombie voert en de mensen heeft vermoord. En dat Carol het voor haar opnam.

[ Voor 8% gewijzigd door jeka op 13-11-2013 13:43 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:27:
[...]

dat was aan de binnenkant van het hek, daar komt The Governour niet zomaar, dat is een ''insider'', iemand uit hun eigen groep.
Ik meen me te herinneren dat een paar afleveringen terug een of twee personen (wie weet ik niet meer, ik dacht iig Glen). door een zelfgemaakte opening in het hek terug kwamen en dat die toen weer "vastgemaakt" werd. Als ik me dat goed herinner dan kan de governour toch dat hek zelf openmaken en naar binnen sluipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Durandal_
Klitse schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
[...]

Ik meen me te herinneren dat een paar afleveringen terug een of twee personen (wie weet ik niet meer, ik dacht iig Glen). door een zelfgemaakte opening in het hek terug kwamen en dat die toen weer "vastgemaakt" werd. Als ik me dat goed herinner dan kan de govenour toch dat hek zelf openmaken en naar binnen sluipen?
Daar heb je gelijk in. Alleen vind ik dit niet echt een actie die past bij het karakter van de governor. Als hij daadwerkelijk van plan zou zijn om zombies te lokken naar hun kamp dan had hij dat waarschijnlijk wel wat grootschaliger aangepakt i.p.v. een paar ratten te voeren van binnenuit de gevangenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nouja, de Governor is waarschijnlijk in zijn eentje. Of met hooguit een handjevol mensen.
En zombies kunnen die zelfgemaakte openingen niet openen, de Governor wel, áls ie dat zou willen.

Het staat natuurlijk ook nog helemaal niet vast wat de Governor gaat doen. Wie weet zien wij 'm de komende afleveringen nog niet. We weten nu dat ie de groep in ieder geval in de gaten houdt, misschien al langer zelfs.

Het zou mij niets verbazen als hij iets te maken heeft met het verspreiden van die ziekte...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nyarlathotep schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:01:
Nouja, de Governor is waarschijnlijk in zijn eentje. Of met hooguit een handjevol mensen.
En zombies kunnen die zelfgemaakte openingen niet openen, de Governor wel, áls ie dat zou willen.

Het staat natuurlijk ook nog helemaal niet vast wat de Governor gaat doen. Wie weet zien wij 'm de komende afleveringen nog niet. We weten nu dat ie de groep in ieder geval in de gaten houdt, misschien al langer zelfs.

Het zou mij niets verbazen als hij iets te maken heeft met het verspreiden van die ziekte...
Heb je de laatste scene, pak m beet 10 seconden tijdens de aftiteling niet gezien?
Gegarandeerd dat The Governor een rol heeft volgende week ;)
Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.