GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
wontcachme schreef op donderdag 07 november 2013 @ 19:13:
[...]
Mensen gebruiken maar 10% van hun hersenen dus dan zal het 10% van 10% zijn
Nee.
Was die niet compleet de lucht in gegaan?Snowwie schreef op woensdag 06 november 2013 @ 17:07:
Wat dat betreft kunnen ze beter de NORAD faciliteit opzoeken. Daar zijn vast nog wel wat mensen.
En lekker veilig, in een berg.
Ik vind overigens wel dat de auto's waarin ze rijden er nog steeds vrij nieuw uitzien. Het was meer realistisch geweest als ze wat meer vol zaten met deuken, kapotte ramen etc. De wegen zijn immers niet bepaald netjes meer en regelmatig wordt een zombie plat gereden.
Ik baal een beetje van de keuze van rick. Volgens de media is ze echt uit de serie....
Het gebouw dat ze bezochten in het eerste seizoen was het CDC (Center for Disease Control), dat was valse hoop en is inderdaad compleet weggevaagd. NORAD (North American Aerospace Defense Command) is een grote ondergrondse bunker in Cheyenne Mountain in de buurt van Colorado Springs. Dit lijkt me zeker wel een plek die goed te verdedigen valt. Het ligt alleen ongeveer 2200 Km uit de buurt van waar ze nu zijn en aangezien hun eerdere roadtrips niet goed uitpakten, lijkt me dit niet echt de meest voor de hand liggende locatie.kbloem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:00:
[...]
Was die niet compleet de lucht in gegaan?
Ik baal een beetje van de keuze van rick. Volgens de media is ze echt uit de serie....
Het lijkt me niet dat Carol echt definitief weg zal blijven, heb je hier een bron van? Vind het toch wel jammer als blijkt dat we al afscheid van haar moeten nemen.
[ Voor 9% gewijzigd door _Durandal_ op 08-11-2013 09:17 ]
Kunnen ze al die zombies gelijk via de Stargate wegsturen_Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:09:
[...]
Het gebouw dat ze bezochten in het eerste seizoen was het CDC (Center for Disease Control), dat was valse hoop en is inderdaad compleet weggevaagd. NORAD (North American Aerospace Defense Command) is een grote ondergrondse bunker in Cheyenne Mountain in de buurt van Colorado Springs. Dit lijkt me zeker wel een plek die goed te verdedigen valt. Het ligt alleen ongeveer 2200 Km uit de buurt van waar ze nu zijn en aangezien hun eerdere roadtrips niet goed uitpakten, lijkt me dit niet echt de meest voor de hand liggende locatie.
Het lijkt me niet dat Carol echt definitief weg zal blijven, heb je hier een bron van? Vind het toch wel jammer als blijkt dat we al afscheid van haar moeten nemen.
Yamaha MT-09
Als het virus zich dan maar niet verspreid naar andere werelden. (Sci-Fi spinoff?Bergie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:06:
[...]
Kunnen ze al die zombies gelijk via de Stargate wegsturenZijn ze daar ook vanaf
Alien VS Zombie VS Predator_Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:09:
[...]
Als het virus zich dan maar niet verspreid naar andere werelden. (Sci-Fi spinoff?)

Zoiets, maar dan met een paar zombies erbij
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
De Hyundai product placement is zo slecht dat het gewoon goed is.
Valt me ook op dat alle autos altijd to schoon zijn, heb laatst mn auto twee weken onder een boom laten staan en was praktisch onherkenbaar.
Niet alle auto's glimmen dus
En misschien gaan ze uit verveling de auto wel wassen, weet jij veel
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
heb effe gezocht voor je. Het kan altijd in scene gezet zijn natuurlijk maar toch.... Ik zou het ook balen vinden._Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:09:
[...]
'The Walking Dead' Season 4: Melissa McBride talks Carol's exile
5 November 2013 12:08 PM, PST | Zap2It - From Inside the Box | See recent Zap2It - From Inside the Box news »
"The Walking Dead" made a risky move when it decided to exile fan-favorite character Carol (Melissa McBride) at the end of Season 4 episode 4 "Indifference." Carol's evolution from abused wife to capable survivor led her to becoming a fan-favorite character, so it seemed like a surprising move to have her not only murder two of her allies but also send her away from the rest of the group.
It's a plot twist that McBride admits that she didn't see coming, but that she is excited about. She won't confirm whether or not she'll be back on the show (though the general consensus is that fans haven't seen the last of her), but she isn't looking at this as a negative turn of events.
"I was pretty floored and I love it. I liked where it went. I looked at it from the story and thought, 'God, how ironic,'" McBride tells The Hollywood Reporter. »
- editorial@zap2it.com
Ik hoop het... Aan de andere kant heb ik nog nooit een serie gezien waar het zo snel voor een personage van de één op andere moment afgelopen kan zijn._Durandal_ schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:01:
Het lijkt erop dat het dus nog niet echt bevestigd is? Lijkt me overigens ook raar dat ze zomaar opeens uit het verhaal zou verdwijnen.
Van mij mag een personage er wel snel uitgeschreven worden als dat maar logisch in het verhaal past.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
haha helemaal waar. The red wedding was er wel eentje van formaat...Tsurany schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:29:
Game of Thrones?
Van mij mag een personage er wel snel uitgeschreven worden als dat maar logisch in het verhaal past.
Hershel? Maar ik heb het ook met daryl, glenn, maggie en nu ook tyreese... Ik vind het ook echt kut dat glenn zo ziek is en als dat fout gaat is dat een hardere klap dan carol. Ik vind de personages juist wel sterk...Scrtz schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:00:
Hmm ben ik dan de enige die carol niet zo boeiend vond als personage? Ik merk bij deze serie dat ik me niet echt bind aan een personage, de enigzins een beetje boeiende blijft Rick de rest vind ik allemaal maar meevallen. Alleen die oude man is nog wel dope, kan even niet op de naam komen.
Ja die idd. Die personages ook wel redelijk maar vind het allemaal nog wat te oppervlakkig. Ik hoop echt sterk dat er weer iets lekker flink mis gaat zsm en de personages weer wat aangesterkt worden, less is more laten we dan maar zeggen.kbloem schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 22:06:
[...]
Hershel? Maar ik heb het ook met daryl, glenn, maggie en nu ook tyreese... Ik vind het ook echt kut dat glenn zo ziek is en als dat fout gaat is dat een hardere klap dan carol. Ik vind de personages juist wel sterk...
Vanavond of morgen maar eens kijken.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
[ Voor 3% gewijzigd door Nyarlathotep op 11-11-2013 12:27 ]
Daar hebben ze sickbeard voor uitgevondenNyarlathotep schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Nouja, niet iedereen zit te F5'en op nieuwsgroepen danwel torrent sites...[...]
Nyarlathotep schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:26:
Nouja, niet iedereen zit te F5'en op nieuwsgroepen danwel torrent sites... En ik heb nooit begrepen waarom je anderen moet melden wat je hebt gezien als je allemaal hetzelfde hebt gezien
Ik had gehoopt dat ze de gevangenis moesten verlaten, maar zo te zien zal The Governor ze de komende drie episodes weer belagen.Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel.
Vond de aflevering zelf een beetje tegenvallen ondanks te actie, de confrontaties waar ik op zat te wachten bleven uit. En wtf hoeveel moet er misgaan tot mensen door hebben dat je die celdeuren gesloten moet houden?
PSN: Edgyi-
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel.
Nee, dat hoeft dus niet. Het is al zovaak gezegd, zie ook de topic waarschuwing:Scrtz schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:20:
jongens gebruik spoilers er zijn mensen die nog niet gekeken hebben waaronder ik.
Kom dan gewoon niet in dit topic totdat je de aflevering hebt gezien?Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel.
Verder on-topic; hele gave aflevering. Lekker spannend en toch wel wat dingen onverwachts. Ik ben heel benieuwd naar wat er gaat gebeuren met de Govenor. Ik heb het idee dat hij nog meer 'evil' gaat zijn dan voorheen, of de boel een beetje saboteren o.i.d. Ziet er goed uit voor de komende afleveringen iig.
Is toch ook geen moeite.....
Er moet toch ergens een grens getrokken worden? Anders kunnen we wel blijven wachten, want Pietje kijkt de laatste aflevering pas na 3 dagen! Dus de rest moet allemaal maar wachten op Pietje?kbloem schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:56:
Jongen laten we eerlijk zijn, het is gewoon kut als iemand hier iets leest wat ie nog niet gezien heeft. En dan boeit het niet wat de topic waarschuwing zegt het blijft gewoon kut. En over die topic waarschuwing.... Dan is dus nooit wat een spoiler als je hem letterlijk neemt....
Is toch ook geen moeite.....
De moderators hebben - terecht - heel duidelijk een regel gemaakt dat zodra de aflevering in de US op TV geweest is, er over gepraat mag worden. Als je dingen over de laatste EP niet wil lezen, dan open je dit topic toch gewoon niet? Wat verwacht je hier dan aan te treffen?
Is een aflevering uitgezonden dan mogen we posten wat we willen.
Heb je de aflevering nog niet gezien dan blijf je hier gewoon weg tot je hem wel gezien hebt. Klaar.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Bekijk het even. Je gaat toch niet in dit topic lezen als er een nieuwe aflevering is geweest maar je die gewoon nog niet hebt gezien? Sorry hoor, maar als je op de dag van een nieuwe aflevering nieuwe berichten ziet en jij denkt "goh, die zullen wel ineens druk aan het discussiëren zijn geslagen over de aflevering van 7 dagen geleden" ben je niet slim bezig. Zo moeilijk is het niet om gewoon te wachten met aanklikken tot je hem zelf hebt gezien toch?Scrtz schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:20:
jongens gebruik spoilers er zijn mensen die nog niet gekeken hebben waaronder ik.
Maar als Beth het niet haalt hebben ze geen oppas meer voor Lill' Asskicker
Zo lang Hershel het eind van de serie maar haalt

Smiling as the shit comes down...
[ Voor 36% gewijzigd door Avalaxy op 11-11-2013 19:26 ]
Glenn is de laatste tijd wat minder belangrijk geworden, maar hij is in mijn ogen nog steeds een van de betere personages. Zoals Maggie zich gedraagt denk ik niet dat zij de dood van Glenn zou overleven.
Beth zien we niet veel, maar ik denk wel dat zij nog lang blijft rondlopen, ten eerste zit zij amper in gevaarlijke situaties, en zij is wat die baby buiten beeld houdt, als Beth dood gaat moeten ze of de baby ook af maken, of meer met haar gaan doen, ik denk dat ze om het makkelijk te houden haar lekker zo laten lopen.
In mijn ogen hadden ze die baby ook beter niet ter wereld kunnen laten komen, daar kunnen ze qua verhaal weinig mee.
Humankind… be both.
Verwijderd
De baby heeft een naam... Lil' ass kickerSpike_wolf schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:28:
Beth zien we niet veel, maar ik denk wel dat zij nog lang blijft rondlopen, ten eerste zit zij amper in gevaarlijke situaties, en zij is wat die baby buiten beeld houdt, als Beth dood gaat moeten ze of de baby ook af maken, of meer met haar gaan doen, ik denk dat ze om het makkelijk te houden haar lekker zo laten lopen.
In mijn ogen hadden ze die baby ook beter niet ter wereld kunnen laten komen, daar kunnen ze qua verhaal weinig mee.
Nee, dat is een bijnaam, haar naam is JudithVerwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:30:
[...]
De baby heeft een naam... Lil' ass kicker
Humankind… be both.
Sinds dit seizoen volgens mij, daarvoor liep hij nog met houten krukken. Maar dat is niet apart geintroduceerd ofzo, hij liep gewoon opeens weer redelijk normaalAvalaxy schreef op maandag 11 november 2013 @ 19:24:
Ik vond Hershel altijd een beetje saai, maar in deze aflevering is zijn rating toch wel flink gestegen voor mijHij kon aardig hard rennen voor een oude man met een prothese (is het überhaupt langsgekomen dat ie ineens weer 2 benen heeft?).
Was wel een iets betere aflevering. Stiekem baal ik dat ik te lang heb doorgekeken bij de aftiteling en al een stukje van episode 5 heb gezien: The Governor returns, maar is eigenlijk wel nodig, en was te verwachten..
Alleen was het dan niet echt een mysterie want stiekem wisten we allemaal wel dat hij de groep niet met rust kan laten na alles wat ze hem hebben "aangedaan" (en dat staat tussen aanhalingstekens voor een reden voordat iemand dit weer te letterlijk neemt).
Van mij mag er ook wel (onverwachts) een hoofdpersonage dood gaan, want dat maakt elke aflevering nog spannender dan ze al zijn. Want dan krijg je hetzelfde als in Game of Thrones waarin geen enkel (hoofd) personage veilig is.
Al dacht ik wel (heel) even dat Glenn uitgeschreven werd toen het leek alsof zijn adem stopte.
Wel een heel groot pluspunt vind ik aan deze aflevering dat ze met de laatste scenes laten zien dat de "ziekte" min of meer overwonnen is en de serie verder gaat, want zo blijft het tempo goed. Ik denk dat zelfs ik nog een of twee afleveringen over zieken iets teveel van het goede zou vinden.
En ik vind dat Carl deze aflevering wel een compliment mag hebben, hij lijkt (eindelijk) zijn ding te (mogen) doen en begint echt een waardevol lid van de groep te worden. Wat ook wel een gezegd mag worden gezien zijn verleden zeg maar.
ps. Wat ik altijd wel bijzonder vind, en dat geldt niet speciaal voor TWD, is dat badguys altijd op de een of andere manier alleen weten te overleven waar en regelmatig "immuum" lijken te zijn voor de problemen die onze hoofdpersonen moeten overwinnen zeg maar.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Wat mij wel verbaasde is dat er niks meer met het ingestorte hek gebeurde.
Die zombies waren binnen, rick en carl schoten ze dood (ook vrij eenvoudig, leken mij er vrij veel) en daarna niks meer
Maar wat is slim? In theorie was die gevangenis slim.maratropa schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:54:
Ze hebben geen missie met z'n allen, gewoon maar een beetje overleven en zielig doen. Ik zou zeggen, elke dag weer zo veel mogelijk zombies mollen. Je blijft eigenlijk kijken omdat je hoopt dat ze een keer iets slims doen.
Dat is idd best jammer. Helaas was ik al lichtelijk gespoilerd toen ik op facebook zag staan "he's back". Tijdens het afknallen van de zombies dacht ik af en toe dat ik hem daar tussen zag staan. Zou leuke anti-climax zijn. Governor dood en terug gekomen als zombie.Dreanor schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:22:
ps. Wat ik altijd wel bijzonder vind, en dat geldt niet speciaal voor TWD, is dat badguys altijd op de een of andere manier alleen weten te overleven waar en regelmatig "immuum" lijken te zijn voor de problemen die onze hoofdpersonen moeten overwinnen zeg maar.
Hoop eigenlijk niet dat ie in z'n eentje de boel gaat terroriseren

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Confrontatie tussen Rick & Daryl op stapel... the Governor die ff lekker gaat etteren, heerlijk
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Dat Carl nu 'volwassen' is lieten ze ook goed zien aan de blik van Rick toen ze daar die groep aan het neermaaien was en Carl hem een magazijn toegooide en terwijl Rick moeite leek te hebben om dat magazijn in zijn wapen te krijgen heel strak weer zijn wapen richtte en heel kalm verder ging met gericht schieten zonder munitie te verspillen.Dreanor schreef op maandag 11 november 2013 @ 20:22:
En ik vind dat Carl deze aflevering wel een compliment mag hebben, hij lijkt (eindelijk) zijn ding te (mogen) doen en begint echt een waardevol lid van de groep te worden. Wat ook wel een gezegd mag worden gezien zijn verleden zeg maar.
Rick stond even heel verbaasd/blij/trots te kijken dat Carl toch echt meer is dan een klein jongetje dat bescherming nodig heeft.
Ik denk dat Rick er vanaf nu helemaal geen moeite meer mee heeft om Carl als volwaardig lid van de groep mee te laten werken.
Humankind… be both.
Vind ik juist niet erg, er is al genoeg filler waarbij niks gebeurd. Sommige scenes hoeven van mij niet komen en dat was er een van.fuqua schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:37:
het heeft mij verbaasd dat er niks geen debriefing was van de groep van michone en daryl.
Ik hoop dat ze voor het einde van dit seizoen dan ook die gevangenis verlaten anders houd ik het hoogstwaarschijnlijk voor gezien.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Het was wel een goede aflevering. Hershel is badass deze aflevering. En Carl is de man! Governor die op de loer ligt. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Ik blijf denken dat ie wellicht een samenwerking met Carol zoekt. Ik verwacht dat ie een gesprek gaat afluisteren tussen Rick en Daryl over Carol en dat de Governor haar gaat zoeken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
PSN: Finally_Chris
Vraagje:
Wie weet hoe het nummer (en artiest) heet van de muziek die draaide zo rond 38 minuten, toen Herschel na de slachting zijn bijbel pakte.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Rare is wel dat de 'ouwe' zomaar uit de 'quarantine' kan gaan om verder te reizen.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Hershel bedoel je? Was niks raars aan toch? Ze hebben medicijnen dus het gevaar van de ziekte is min of meer geweken, iedereen moet het alleen nog even uitzitten, maar hij vertoonde sowieso nog geen symptomen, dus lekker laten lopen danModest71 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 01:50:
Rare is wel dat de 'ouwe' zomaar uit de 'quarantine' kan gaan om verder te reizen.
Het enige vreemde er aan is dat hij wellicht had willen blijven om iedereen in de gaten te houden 'voor het geval dat'.
Nu zetten we iedereen die griep heeft toch ook niet in een ziekenhuisvleugel in quarantaine? Genoeg mensen die met een licht griepje rond lopen of op hun werk zitten
Humankind… be both.
[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 12-11-2013 08:13 ]
PSN: Finally_Chris
Als je stukken gaat skippen dan zul je er helemaal niet meer inkomen. Ik vind in dit seizoen de wanhoop en de veranderingen van sommige personages juist zo goed.NitroX infinity schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:08:
Ik vind dit huidige seizoen erg tegenvallen. Bij de meeste afleveringen heb ik stukken overgeslagen en wat ik niet heb overgeslagen kon mij niet echt boeien.
Ik hoop dat ze voor het einde van dit seizoen dan ook die gevangenis verlaten anders houd ik het hoogstwaarschijnlijk voor gezien.
De pijn op het gezicht van rick, maar tegelijkertijd ook de trots naar zn zoon in de laatste aflevering. Dat het jochie bewijst dat hij meer kan dan alleen babysitten. Zoeits komt nooit over als je de stukjes skipt waarin hij met hershell of rick praat in dat bijgebouw. Ik ervaar dergelijke scenes gelukkig niet als saai.
Ben Howard - Oats in the waterXymox schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 00:09:
Zeer spannende aflevering.
Vraagje:
Wie weet hoe het nummer (en artiest) heet van de muziek die draaide zo rond 38 minuten, toen Herschel na de slachting zijn bijbel pakte.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Zowiezo zit ik er wel helemaal in dit seizoen dus ondanks dat ik vanaf de bank ook wel eens zit te roepen van "Ahhhh stomme eikel" o.i.d. (moet je m'n vriendin dan eens zien kijken
Mooie setting, vet verhaal, ik vind de serie gewoon tof
zou het niet echt filler noemen, ze waren op een zeer grote groep zombies gestuit, waarvan toch leek dat ze op weg waren naar hun gevangenis ?Negaiido schreef op maandag 11 november 2013 @ 22:40:
[...]
Vind ik juist niet erg, er is al genoeg filler waarbij niks gebeurd. Sommige scenes hoeven van mij niet komen en dat was er een van.
dat is toch nieuws dat niet kan wachten, wellicht dat ze nog een week hebben voordat ze de fuck weg moeten.
ook vreemd trouwen dat hun gevangenis zoveel zombies aantrekt, in vergelijking met het dorpje van de gouvenour, daar kwam zelden een zombie in de buurt.
Wie zijn er eigenlijk nog over van het begin? Volgens mij hebben we:
- Rick
- Carl
- Daryll
- Glenn
- en tot voor kort Caroll (en die leeft, voor zover we weten, nog)
The ramblings of an idiot
Of bedoel je de flashbacks wanneer de rest van de groep als eerste een walker zag (de reactie van Rick weet je namelijk al, daar begon de serie mee)?
Dat zal komen door die zombiepits die de governor had laten bouwen rondom dat dorpjefuqua schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:23:
[...] ook vreemd trouwen dat hun gevangenis zoveel zombies aantrekt, in vergelijking met het dorpje van de gouvenour, daar kwam zelden een zombie in de buurt.
hhmm das ook waar, daar gingen ze dan eens in de week heen om het leeg te ruimen.Caelorum schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:56:
[...]
Dat zal komen door die zombiepits die de governor had laten bouwen rondom dat dorpje
ik las net ook nog een andere theorie waarom de gevangenis zoveel zombies aantrekt, de gouvenour zit daar achter.
dat was aan de binnenkant van het hek, daar komt The Governour niet zomaar, dat is een ''insider'', iemand uit hun eigen groep.Razr schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:14:
Dat zou me niets verbazen idd. Een paar afleveringen terug zagen we toch ook dat 'iemand' midden in de nacht met een zaklamp wat ratten aan het voeren was bij het hek? Volgens mij zijn ze daar nog niet op terug gekomen in de serie, misschien was dat dan dus wel de Govenour
Nu blijven mensen die eraan overlijden echter gewoon dood. Als blijkt dat elke dode in een zombie gaat veranderen, dan ga ik het zekere voor het onzekere nemen hoor!Spike_wolf schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 07:54:
[...]
Nu zetten we iedereen die griep heeft toch ook niet in een ziekenhuisvleugel in quarantaine? Genoeg mensen die met een licht griepje rond lopen of op hun werk zitten
Hoewel ik het een prima aflevering vond merk ik wel af en toe dat ze risico's nemen die ik nooit zou nemen. Zo zie je nog steeds een ervaringsdeskundige met z'n rug naar een (nog) lijk staan en gezellig kletsen met een ander. Ik zou nooit met m'n rug naar een lijk gaan staan als ik weet dat ie weer gaat opstaan met plannen om mij op te eten!
Soms worden ze ook nog steeds overvallen door zombies met als reden dat ze niet op lijken te letten. Enerzijds spannend, anderzijds wordt het eigenlijk steeds dommer.
Saved by the buoyancy of citrus
heeft iemand anders dat ook ergens gelezen ?
[ Voor 99% gewijzigd door XRayXI op 12-11-2013 11:43 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Ik ben weer begonnen met kijken en nu weer gebleven tot season 3. Ik moet zeggen dat season 2 echt het beste is. Tja, ik heb een mede kijker via SkypeMcBoom schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 09:27:
Ik zou eigenlijk wel wat flashbacks willen zien van 'when is all went down'.
Tot zover lijkt het 'verhaal' weer die kant op te gaan.
Niet gelezen maar zou het niet gek vinden. Season 2 had ze ook twee zombies als 'bodyguards' en spullen te dragen.fuqua schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:32:
ik had ergens gelezen, maar kan bij god niet meer terug vinden waar, dat michone de ratten voerde aan de zombies. ik meende dat ergens gelezen te hebben in de synopsis voor de komende aflevering (deze aflevering dus).
Maar offtopic: Toch frappant hoe in films Zombies beschreven en neergezet worden door schrijvers(games/films). Ze hebben altijd honger. Lijkt dat ze niet vermoeid raken en vreten maar door en spatten niet uit elkaar. Een afgehakte hoofd kan door "leven"
[ Voor 22% gewijzigd door XRayXI op 12-11-2013 11:43 ]
Het zou misschien zelfs Carl kunnen zijn. Rick zegt in de eerste aflevering dat hij Carl de hele nacht strips heeft zien lezen met een zaklamp. Ze hebben zijn wapen afgenomen omdat hij vorig seizoen helemaal doordraaide en die jongen neerschoot. Omdat het daarna relatief veilig was, heeft hij nooit zijn wapen terug gekregen. Hij blijft ook steeds vragen dat hij z'n wapen terug wilt.fuqua schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:32:
ik had ergens gelezen, maar kan bij god niet meer terug vinden waar, dat michone de ratten voerde aan de zombies. ik meende dat ergens gelezen te hebben in de synopsis voor de komende aflevering (deze aflevering dus).
Ik denk dat hij de zombies gelokt heeft zodat het gerechtvaardigd is dat hij weer een wapen mag dragen, omdat na het instorten van het hek weer duidelijk wordt dat het nooit veilig geweest is.
Dus wat mij betreft nog een twijfelgeval tussen Lizzie of Carl, iemand anders kan het volgens mij nooit geweest zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door _Durandal_ op 12-11-2013 11:58 ]
en inderdaad, zoals hier ook aangegeven. Het is wel jammer dat ze de hekken niet hebben verstevigd, andere maatregelen hebben ingebouwd. Aan de andere kant, zoals Hershel zei; Rick had tijd nodig en die heeft hij gekregen. En het lijkt erop dat het zonder Rick aan een echte leider ontbreekt.
dat vond ik inderdaad ook een vreemde verschijning, je ziet ze de hele aflevering niet en ineens zijn ze terug.Robbie T schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:01:
Wat ik overigens apart vond was dat daryl en de groep zolang nodig hadden om medicijnen te halen. Ze zijn op een ochtend weg gereden naar een plek +- 80km verderop. (Das een uurtje hooguit met de auto). Tuurlijk, er waren daar veel zombies waar ze wat moeite mee hadden, maar ik had niet het idee dat ze heel erg lang hebben rondgedwaald om aan de zombies te ontkomen en de auto te vinden. Maar het lijkt nu pas alsof ze pas 2 dagen later weer terug kwamen.
en inderdaad, zoals hier ook aangegeven. Het is wel jammer dat ze de hekken niet hebben verstevigd, andere maatregelen hebben ingebouwd. Aan de andere kant, zoals Hershel zei; Rick had tijd nodig en die heeft hij gekregen. En het lijkt erop dat het zonder Rick aan een echte leider ontbreekt.
waardoor het inderdaad leek alsof ze er een halve eeuw over deden.
verder vind ik dat hele hekken gedoe erg lame en vraag me af in hoe verre het mogelijk is om met 100 man zo'n hek om te duwen.
verbaas me wel vaker over de immense kracht die de zombies hebben
Nadeel is wel dat je dan zelf niet naar buiten kan kijken. Maar daarom bekleed ik alleen het binnenste hekwerk, zodat je tussen de twee hebben dagelijks kan patrouilleren en overzicht blijft houden (wat ook vanuit de toren(s) kan. Buitenste hekwerk kan je dan kaal laten of half bekleden zodat je wel zicht houdt op de omgeving.
Ook zou ik voor dagelijkse cleanup rondes, vallen en dergelijke gaan om te voorkomen dat er een grote ophoping van zombies/lijken ontstaat.
Alleen denk ik dat de serie/schrijvers het onze hoofdpersonen niet te gemakkelijk willen maken anders wordt de serie te snel saai.
Daarom ben ik ook blij dat ze de afgelopen aflevering vrij snel de ziekte konden overwinnen nadat de medicijnen gebracht zijn. Nog één of twee afleveringen kijken naar zwakke, zieke mensen die langzaam beter worden doet de serie geen goed denk ik.
Daarom hoef van mij die debriefing niet, al mochten er wel enkele snelle woorden gewisseld mogen worden over de status van de groep zieken en van de groep zombies.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Denk dat het juist heel goed mogelijk is dat een groep van 100 zombies een hek omver kan duwen. Verbaast me dat het nog niet eerder gebeurt is, je ziet gedurende de hele serie al groepen van 10, 20 zombies dag en nacht aan dat hek liggen duwen.Denniz0229 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:18:
[...]
dat vond ik inderdaad ook een vreemde verschijning, je ziet ze de hele aflevering niet en ineens zijn ze terug.
verder vind ik dat hele hekken gedoe erg lame en vraag me af in hoe verre het mogelijk is om met 100 man zo'n hek om te duwen.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Puur het gewicht tegen een hek aan oefent al een aardige kracht uit. Als deze kracht non stop wordt uitgeoefend zal zo'n hek het uiteindelijk wel begeven. I_Durandal_ schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:25:
[...]
Denk dat het juist heel goed mogelijk is dat een groep van 100 zombies een hek omver kan duwen. Verbaast me dat het nog niet eerder gebeurt is, je ziet gedurende de hele serie al groepen van 10, 20 zombies dag en nacht aan dat hek liggen duwen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ah, great. Thx.
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Slingers erbij aangezien die munitie het makkelijkst zelf te maken is. Hoef je ook geen zorgen te maken over het verspillen van munitie of het lawaai van geweerschoten.
[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 13-11-2013 08:39 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Maar als iemand gebeten wordt, moet je hem wel gelijk afmaken en als je dit mist heb je een groot probleem.Tsurany schreef op woensdag 13 november 2013 @ 08:37:
Wat je eigenlijk wilt hebben is een groep mensen die geoefend zijn in Romeinse veldslagen naspelen. Een groep legionairs moet het makkelijk kunnen winnen van zombies. Een geordende muur van schilden en dan maar mikken op de hoofden. Met zo'n groep kan je prima een chokepoint innemen en hordes zombies afslachten zonder zelf echt slachtoffers op te lopen.
Slingers erbij aangezien die munitie het makkelijkst zelf te maken is. Hoef je ook geen zorgen te maken over het verspillen van munitie of het lawaai van geweerschoten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hij zal eerst volledig dood moeten zijn waardoor een directe reactie niet nodig is.. Aangezien een Romeinse formatie met meerdere rijen soldaten werkt kan de rij daar achter die persoon direct de genadeslag geven en zijn plaats in de voorste rij overnemen.L1nt schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:37:
Maar als iemand gebeten wordt, moet je hem wel gelijk afmaken en als je dit mist heb je een groot probleem.
[ Voor 13% gewijzigd door Caelorum op 13-11-2013 11:24 ]
Mensen zoals Carol op het eind en Rick in het begin.Caelorum schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:23:
Wat je gewoon nodig hebt zijn mensen die geen mietjes zijn en die harde beslissingen durven te nemen. Het is eigenlijk gewoon heel simpel. Je moet terug naar de mindset van voor de 14e eeuw. Dus mensenlevens zijn niet alles waard en soms moet je er een einde aanmaken. En uiteraard trainen, trainen, trainen. Je moet wel een legerstijl aannemen wil je overleven in zo'n wereld. Dus altijd denken aan je veiligheid en hoe je dat kan vergroten en hoe je zonder gevaar zoveel mogelijk van die walkers dood kan maken. Het is denk ik vrij letterlijk doden (van zombies) om niet gedood te worden.

Shane was een beetje TE extreem.
Ook Toen Rick gegrepen werd door zo'n zombie door het hek heen en meteen valt en ernaartoe getrokken wordt. Een paar scenes verder zie je dan weer bijvoorbeeld een Rick gewoon zowat tegen het hek staan om het tegen te houden of gewoon rustig aan het praten, blijkbaar zijn de zombies op dat moment hun handen verloren..Denniz0229 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:18:
[...]
dat vond ik inderdaad ook een vreemde verschijning, je ziet ze de hele aflevering niet en ineens zijn ze terug.
Shane was inderdaad te gewelddadig, die governor was dan weer iets te gestoord. Maar ja, zoals Rick in het begin of hell zelfs Merle, al is die dan weer net iets te dominant en heeft die iets te veel vooroordelen.L1nt schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:28:
[...] Mensen zoals Carol op het eind en Rick in het begin.![]()
Shane was een beetje TE extreem.
Ze keken daarna op de kaart waar ze langs moesten. Ze kunnen natuurlijk niet die weg nemen met die duizend zombies erop. Dus daarom moesten ze via de highway omrijden.Robbie T schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:01:
Wat ik overigens apart vond was dat daryl en de groep zolang nodig hadden om medicijnen te halen. Ze zijn op een ochtend weg gereden naar een plek +- 80km verderop. (Das een uurtje hooguit met de auto). Tuurlijk, er waren daar veel zombies waar ze wat moeite mee hadden, maar ik had niet het idee dat ze heel erg lang hebben rondgedwaald om aan de zombies te ontkomen en de auto te vinden. Maar het lijkt nu pas alsof ze pas 2 dagen later weer terug kwamen.
Wel een beetje opletten jongens
Ik denk dat trouwens dat Lizzy de zombie voert en de mensen heeft vermoord. En dat Carol het voor haar opnam.
[ Voor 8% gewijzigd door jeka op 13-11-2013 13:43 ]
FCG
Ik meen me te herinneren dat een paar afleveringen terug een of twee personen (wie weet ik niet meer, ik dacht iig Glen). door een zelfgemaakte opening in het hek terug kwamen en dat die toen weer "vastgemaakt" werd. Als ik me dat goed herinner dan kan de governour toch dat hek zelf openmaken en naar binnen sluipen?dutchgio schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:27:
[...]
dat was aan de binnenkant van het hek, daar komt The Governour niet zomaar, dat is een ''insider'', iemand uit hun eigen groep.
Daar heb je gelijk in. Alleen vind ik dit niet echt een actie die past bij het karakter van de governor. Als hij daadwerkelijk van plan zou zijn om zombies te lokken naar hun kamp dan had hij dat waarschijnlijk wel wat grootschaliger aangepakt i.p.v. een paar ratten te voeren van binnenuit de gevangenis.Klitse schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:42:
[...]
Ik meen me te herinneren dat een paar afleveringen terug een of twee personen (wie weet ik niet meer, ik dacht iig Glen). door een zelfgemaakte opening in het hek terug kwamen en dat die toen weer "vastgemaakt" werd. Als ik me dat goed herinner dan kan de govenour toch dat hek zelf openmaken en naar binnen sluipen?
En zombies kunnen die zelfgemaakte openingen niet openen, de Governor wel, áls ie dat zou willen.
Het staat natuurlijk ook nog helemaal niet vast wat de Governor gaat doen. Wie weet zien wij 'm de komende afleveringen nog niet. We weten nu dat ie de groep in ieder geval in de gaten houdt, misschien al langer zelfs.
Het zou mij niets verbazen als hij iets te maken heeft met het verspreiden van die ziekte...
Heb je de laatste scene, pak m beet 10 seconden tijdens de aftiteling niet gezien?Nyarlathotep schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:01:
Nouja, de Governor is waarschijnlijk in zijn eentje. Of met hooguit een handjevol mensen.
En zombies kunnen die zelfgemaakte openingen niet openen, de Governor wel, áls ie dat zou willen.
Het staat natuurlijk ook nog helemaal niet vast wat de Governor gaat doen. Wie weet zien wij 'm de komende afleveringen nog niet. We weten nu dat ie de groep in ieder geval in de gaten houdt, misschien al langer zelfs.
Het zou mij niets verbazen als hij iets te maken heeft met het verspreiden van die ziekte...
Gegarandeerd dat The Governor een rol heeft volgende week
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.