[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:48:
[...]

Niet mee eens. Als ik zie hoe ze zo makkelijk mensen verliezen door zulke domme dingen als te weinig of te slechte gear dan vind ik dat grote fouten.
Hebben ze dan meer en betere gear tot hun beschikking? Er wordt vaak ducktape geroepen, misschien hebben ze dat niet meer? Dat kunnen wij niet zien.

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ultimation schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:56:
Hebben ze dan meer en betere gear tot hun beschikking? Er wordt vaak ducktape geroepen, misschien hebben ze dat niet meer? Dat kunnen wij niet zien.
Waarom zouden ze dat niet hebben? Ik heb complete wapenarsenalen gezien en dan zou de ducktape op zijn? Als ik zie hoeveel winkels nog voorraden hebben van de meest basale benodigdheden moet ducktape er ook nog wel zijn.
En als dat er niet is zijn er alsnog genoeg mogelijkheden. Wat dacht je van die legertenten? Vrij sterk doek waarmee je toch jezelf flink kan inpakken. Of motor kleding? Dat spul is ook zeer stevig en in veel huizen wel te vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 15-10-2013 15:25 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:24:
[...]

Waarom zouden ze dat niet hebben? Ik heb complete wapenarsenalen gezien en dan zou de ducktape op zijn? Als ik zie hoeveel winkels nog voorraden hebben van de meest basale benodigdheden moet ducktape er ook nog wel zijn.
En als dat er niet is zijn er alsnog genoeg mogelijkheden. Wat dacht je van die legertenten? Vrij sterk doek waarmee je toch jezelf flink kan inpakken. Of motor kleding? Dat spul is ook zeer stevig en in veel huizen wel te vinden.
Dat het overal moet liggen zegt nog steeds niet dat ze het hebben. ;)
Dus is het nog steeds logisch dat ze zonder dit soort pakken/bescherming de Walkers te lijf gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
De groep moet af en toe uitdunnen... Hoe wil je dat verwerken in de serie als iedereen 100% armor heeft? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En dan zijn er legio andere mogelijkheden om een betere bescherming te hebben dan een simpel poloshirt. Als die jongen nu beenbescherming had gehad in welke vorm dan ook had hij nog geleefd. Er staat daar een compleet tentenkamp waar ze vaker geweest zijn, niemand die bedacht dat dit wellicht handige resources waren? Ik geloof dat niet.

Dan liever het excuus dat het inderdaad niet in de serie past en dat ze het daarom niet doen. Een logische verklaring proberen te verzinnen gaat er bij mij echt niet in. Zelfs Brad Pitt had al meer bescherming in zijn film.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:38:
Zelfs Brad Pitt had al meer bescherming in zijn film.
verrassend smakelijke film was dat. Misschien ook door de getemperde verwachtingen - maar verhaal en uitwerking was beter dan ik vooraf had verwacht.

wat ik jammer vind van de serie; je weet wie er de aflevering niet overleefd; de gene die 'ineens' meer in beeld komt. Dat zie je keer op keer weer terug komen. Zelfde geld voor de neger; is er een dood, dan -moet- er een andere excuus neger zijn plaats in nemen.

misschien verwend met breaking-bad

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 15-10-2013 16:01 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Vrijdag schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:42:
[...]

Ik denk dat Rick naar die zombie met bloedende oogkassen keek omdat hij dacht dat het mogelijk was dat er ziektes verspreid kunnen worden. Niet zozeer het zombievirus (want daar is iedereen immers mee besmet) maar meer andere ziekten zoals cholera, geelzucht etc. Aan de andere kant is er natuurlijk de vraag of walkers wel gastheer kunnen zijn van meerdere virii en/of ziektekiemen. Let op: speculatie hè ;)
Eerst het varken dat ziek is en uiteindelijk sterft, het onaangevreten varken dat Rick in het bos vindt, de jongen die ziek wordt en de zombie met die lekkende ogen..
Fysiologisch gezien zijn varkens heel nauw verwant aan mensen, dus kunnen ze dezelfde ziekten oplopen/overdragen. Met andere woorden; ik denk dat we in de komende afleveringen een uitbraak van een dodelijk virus, bijvoorbeeld cholera of geelzucht etc., kunnen verwachten wat verdeeldheid zaait binnen de groep in de gevangenis. Een deel zal daar vermoedelijk vertrekken en een deel zal achterblijven. Dat verwacht (en hoop) ik ten minste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

BtM909 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:37:
De groep moet af en toe uitdunnen... Hoe wil je dat verwerken in de serie als iedereen 100% armor heeft? ;)
Gemakkelijk, er zijn zoveel mogelijkheden om de serie interessant en spannend te houden terwijl iedereen zeer goede uitrusting heeft.

Dan kan je bijvoorbeeld focussen op het opbouwen van een nieuwe beschaving of genezing van het virus om meteen groots te denken.

Maar het kan ook kleiner, een enkele zombie(beet) is dan niet meer het gevaar en je kan creatiever omgaan met zombies (zoals Mishone al was of om zombies te vangen voor onderzoek wat weer nieuwe gevaren kan opleveren).

Of men durft meer risico te nemen waardoor er ook grotere gevaren komen van zombie groepen. Waar ze eerst nog voor verstopten durven ze nu juist door/langs wat weer nieuwe leuke situaties op kan leveren.

Dit zijn zo even een paar voorbeelden zonder er al teveel over nagedacht te hebben maar goede gear/armor hebben betekent echt niet meteen einde spanning en gevaar. ;)

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

KlaasjeNL schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 18:11:
Een deel zal daar vermoedelijk vertrekken en een deel zal achterblijven. Dat verwacht (en hoop) ik ten minste.
Niet de preview van de volgende episode gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
Ik heb het over uitdunnen en jij hebt het over spanning. Volgens mij zijn dat twee verschillende dingen ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:51

Spooksel

Spooksel!

Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:29:
[...]

Hmm, mijn vriendin en ik kijken expres die previews niet. 't Is soms echt niet normaal hoeveel die kunnen spoilen al!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 17:40

jmk

Ik heb wel zin in dit seizoen! Heb wel het gevoel dat ze genoeg kanten op kunnen om het interessant te houden, scriptechnisch gezien

Hoe smerig die zombies ook zijn in TWD, ik ben net klaar met kijken van True Blood, maar dat is ergens nog smeriger. Zijn 2 mensen met elkaar in gesprek, voor je het weet bijten ze in elkaar en zijn ze bloed aan het sabbelen en zit alles onder. Daar kan ik nog steeds niet aan wennen. Dan heb ik liever gerochel van zombies haha!

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27
jmk schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:56:
[...] Hoe smerig die zombies ook zijn in TWD, ik ben net klaar met kijken van True Blood, maar dat is ergens nog smeriger. Zijn 2 mensen met elkaar in gesprek, voor je het weet bijten ze in elkaar en zijn ze bloed aan het sabbelen en zit alles onder. Daar kan ik nog steeds niet aan wennen. Dan heb ik liever gerochel van zombies haha!
Och ik vond die exploderende vampieren waarbij alles en iedereen onder zit erger dan dat bloed sappelen hoor! ^^
Ik wacht eigenlijk nog op de exploderende zombies in TWD. Dat mis ik eigenlijk wel, wandelende gasbommen. Overigens, ligt het aan mij of zie je bijzonder weinig dikke zombies? Dacht dat Amerikanen zo dik waren? Heb alleen nog geen 300 kilo wegende zombie zien lopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:19

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Mogelijkheid één: De fatties vluchten te traag na gebeten te worden, waardoor ze door de zombies worden opgegeten.

Mogelijkheid twee: Zombies trekken rond omdat ze honger hebben. De dikkertjes hebben geen honger en liggen nog op dezelfde plek te chillen als waar ze na hun dood wakker werden.

Ik hoop dat er weer eens wat globaler nieuws wordt gegeven. Hoe het er in de rest van de wereld aan toe is. Zijn er mensen immuun? Is er ergens nog onderzoek gaande? Over de implementatie daarvan heb ik nog geen ideeën.

Een ander tof scenario lijkt me dat er een vaccin ontwikkeld wordt maar dat gebruik gepaard gaat met een lage overlevingskans, 20% ofzo, en er een veilige eilandgemeeschap ontstaat. Wat doe je dan? Is de overlevingskans te laag en blijf je op de oude manier in constant gevaar doorleven, of neem je het risico en leef je daarna in veiligheid tussen een hoop mensen die weinig overlevingsdrang hebben en waarschijnlijk erg solitair zijn.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:40
Een vaccin voor wie?

De walkers? Die hebben al niets meer te verliezen.
De overlevenden, als je eenmaal gebeten bent heb je ook niks meer te verliezen.

Ik verwacht een terugkeer van the mayor in dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Trouwens, waarom kunnen de zombies in Atlanta (in S1) wel over hekken klimmen, maar bij de gevangenis niet?
(Dat ze evt blijven steken in de prikkeldraad is weer iets anders, want daar denken de zombies echt niet aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 14:34
Dat ze Woodburry niet hebben ingenomen in plaats van in de gevangenis te blijven.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:03

Vrijdag

De Zwarte

Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:00:
[...]

Och ik vond die exploderende vampieren waarbij alles en iedereen onder zit erger dan dat bloed sappelen hoor! ^^
Ik wacht eigenlijk nog op de exploderende zombies in TWD. Dat mis ik eigenlijk wel, wandelende gasbommen. Overigens, ligt het aan mij of zie je bijzonder weinig dikke zombies? Dacht dat Amerikanen zo dik waren? Heb alleen nog geen 300 kilo wegende zombie zien lopen :(
Afbeeldingslocatie: http://paleolife365.files.wordpress.com/2011/03/zombieland-rule-number-one-cardio-300x207.jpg

:P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 00:00:
[...]

Dat is het voordeel van een zombie zijn, je valt tientallen kilo's af door een snel metabolisme, weinig eten en constant heen en weer lopen in zombiestijl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:38:
En dan zijn er legio andere mogelijkheden om een betere bescherming te hebben dan een simpel poloshirt. Als die jongen nu beenbescherming had gehad in welke vorm dan ook had hij nog geleefd. Er staat daar een compleet tentenkamp waar ze vaker geweest zijn, niemand die bedacht dat dit wellicht handige resources waren? Ik geloof dat niet.

Dan liever het excuus dat het inderdaad niet in de serie past en dat ze het daarom niet doen. Een logische verklaring proberen te verzinnen gaat er bij mij echt niet in. Zelfs Brad Pitt had al meer bescherming in zijn film.
ALS de Governor niet zo'n bloeddorstige gek was had iedereen nu in harmonie met elkaar geleefd.

Ik denk dat ze het risico niet groot genoeg vinden om zichzelf dusdanig te beschermen. Wie gaat er nu vanuit dat de zombies door het dak van een supermarkt komen vallen omdat, daar al +/- 1 jaar een kapotte helikopter kerosine ligt te lekker waardoor het dak broos is geworden waarna je in je onderbeen gebeten kan worden. :+ Als we het daarnaast statisch gaan bekijken heb ik meer mensen in de armen en nek gebeten zien worden dan in de (onder) benen.

Ze waren toch ook van plan het tentenkamp leeg te halen? Nadat ze de supermarkt gedaan hadden?

En ja, Brad Pitt. Ga je die er serieus in gooien?
Eek2nd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 01:56:
Trouwens, waarom kunnen de zombies in Atlanta (in S1) wel over hekken klimmen, maar bij de gevangenis niet?
(Dat ze evt blijven steken in de prikkeldraad is weer iets anders, want daar denken de zombies echt niet aan)
Als je goed kijkt zie je ook dat deze hekken 2x zo hoog zijn dan de gene in Atlanta. Dit is een gevangenis, in Atlanta een stuk bouwgrond.
Snowwie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 04:50:
Dat ze Woodburry niet hebben ingenomen in plaats van in de gevangenis te blijven.
Ik denk dat je een betere kans hebt in de gevangenis. Zo kunnen de Walkers binnen komen en zou je ze binnen kunnen houden door de celdeuren te sluiten van een gedeelte af te sluiten. In Woodburry gaat dat wat moeilijker denk ik. Zoals ze zelf ook al zeiden in de serie. Een gevangenis is gemaakt mensen binnen te houden, dus zal het binnen kunnen dringen moeilijker zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Ultimation op 16-10-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ultimation schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:05:
ALS de Governor niet zo'n bloeddorstige gek was had iedereen nu in harmonie met elkaar geleefd.

Ik denk dat ze het risico niet groot genoeg vinden om zichzelf dusdanig te beschermen. Wie gaat er nu vanuit dat de zombies door het dak van een supermarkt komen vallen omdat, daar al +/- 1 jaar een kapotte helikopter kerosine ligt te lekker waardoor het dak broos is geworden waarna je in je onderbeen gebeten kan worden. :+ Als we het daarnaast statisch gaan bekijken heb ik meer mensen in de armen en nek gebeten zien worden dan in de (onder) benen.
Dat vind ik een erg slap excuus. Je leeft in een wereld met zombies waarin een enkel beet je dood betekent. Gezien de vorige seizoenen lijkt zelfbescherming mij prioriteit nummero uno. Bescherming van alle uitstekende lichaamsdelen aangezien die als eerste gegrepen worden.
Ze waren toch ook van plan het tentenkamp leeg te halen? Nadat ze de supermarkt gedaan hadden?
Ze zijn er al eerder geweest, ze hadden de prioriteit moeten leggen op het verzamelen van bescherming.
En ja, Brad Pitt. Ga je die er serieus in gooien?
Ja, waarom niet? Ook zombies en hij dacht wel na over goede bescherming.

Ik krijg steeds meer het idee dat je koste wat kost de serie wilt verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Tsurany schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:19:
Ik krijg steeds meer het idee dat je koste wat kost de serie wilt verdedigen.
Ik heb bij jou steeds het idee dat je koste wat het kost de serie wilt slopen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Ik lees hier trouwens een paar keer over de methode "smeer jezelf in met zombie en je wordt niet meer aangevallen". Dat mocht in S1 dan goed werken (niet in de regen uiteraard ;)) maar toen liepen er verschrikkelijk veel walkers rond; er was geen andere optie. Nu in S4 is het aantal walkers flink uitgedund en de mensen willen natuurlijk ook weer een beetje normaal leven. No way dat ze zich op een zoektocht vrijwillig met rotte zombie in gaan smeren. Die dingen ruiken op een afstandje al erg genoeg!

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat iedereen hier lijkt te vergeten is dat het geen zak uit maakt of je gebeten wordt of niet. Ja het doet zeer, maar het maakt verder niet uit of je turned of niet, daarvoor hoef je niet gebeten te worden (zie Lori bijv.). Iedereen ís al geinfecteerd, en je turned wanneer je dood gaat (of dood gemaakt wordt).

Het is uiteraard niet fijn en slimmer om bescherming te hebben, maar behalve een wond doet het verder toch niets, je gaat niet ineens dood nadat je gebeten bent (zie Herschel bijv.).

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 16-10-2013 11:50 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Als je gebeten wordt, turn je alleen ietjes sneller.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Angeloonie schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 11:49:
Wat iedereen hier lijkt te vergeten is dat het geen zak uit maakt of je gebeten wordt of niet. Ja het doet zeer, maar het maakt verder niet uit of je turned of niet, daarvoor hoef je niet gebeten te worden (zie Lori bijv.). Iedereen ís al geinfecteerd, en je turned wanneer je dood gaat (of dood gemaakt wordt).

Het is uiteraard niet fijn en slimmer om bescherming te hebben, maar behalve een wond doet het verder toch niets, je gaat niet ineens dood nadat je gebeten bent (zie Herschel bijv.).
Dat vergeten we niet hoor. Alleen het bijten is wel de meest voorkomende manier voor zombies om slachtoffers te maken. Vaak een beet hier of daar waarna ze je grijpen. Je kan je zelf op z'n minst beschermen tegen zulke beten.
Een dergelijke beet zal ook andere ziektes verspreiden waardoor je al snel een geïnfecteerde wond krijgt en alsnog sterft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Tsurany schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:29:
[...]

Uh, nee.... :? Maar zit ik in de goede richting? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Tsurany schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:18:
[...]

Dat vergeten we niet hoor. Alleen het bijten is wel de meest voorkomende manier voor zombies om slachtoffers te maken. Vaak een beet hier of daar waarna ze je grijpen. Je kan je zelf op z'n minst beschermen tegen zulke beten.
Een dergelijke beet zal ook andere ziektes verspreiden waardoor je al snel een geïnfecteerde wond krijgt en alsnog sterft.
Je ziet toch in de serie dat er meer gefocused wordt op het verkrijgen van wapens om te verdedigen. Al is dat natuurlijk ook goed, moet je ook rekening houden voor momenten waarin je minder alert of minder bescherming van anderen hebt, door inderdaad extra bescherming (harnas ofzo) aan te trekken. Helaas wordt daar de focus niet zo op gelegd in de serie. Het is vooral zoeken naar eten, medicatie en wapens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Zeror schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 13:09:
[...] Het is vooral zoeken naar eten, medicatie en wapens.
Amerikanen he... Die denken dat met wapens, eten en medicijnen alles wel is opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Caelorum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:09:
[...]

Amerikanen he... Die denken dat met wapens, eten en medicijnen alles wel is opgelost..
Het is goed dat ze een moestuin/boerderijtje en een bibliotheek hebben voor bezigheid en entertainment. Anders zou de verveling snel toeslaan. Ook een voorleesklas/schooltje voor kinderen is handig. Houdt ze bezig en ze kunnen meteen leren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Vrijdag schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:32:
[...]

Het is goed dat ze een moestuin/boerderijtje en een bibliotheek hebben voor bezigheid en entertainment. Anders zou de verveling snel toeslaan. Ook een voorleesklas/schooltje voor kinderen is handig. Houdt ze bezig en ze kunnen meteen leren.
Maar je had na het bekijken van de laatste aflevering natuurlijk wel door dat de voorleesklas een smoesje was om kinderen met wapens om te leren gaan? ;)
En zelfs in de moestuin vond Rick een (zijn?) revolver! Dus het gaat nog steeds om wapens, wapens, wapens :D

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Spotmatic schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 17:28:
[...]

Maar je had na het bekijken van de laatste aflevering natuurlijk wel door dat de voorleesklas een smoesje was om kinderen met wapens om te leren gaan? ;)
Natuurlijk ;)
En zelfs in de moestuin vond Rick een (zijn?) revolver! Dus het gaat nog steeds om wapens, wapens, wapens :D
The Walking Dead is brought to you by the NRA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Tijd voor een Europese Walking Dead serie.

In Europa zijn vuurwapens niet makkelijk te vinden. Dan bestrijden we maar de zombies met subsidies en vergaderingen :+

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

In Frankrijk gaan ze zombies doodstaken (niet met de houten stokken! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Geen revolver, eerder een M1911?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
Twhomp schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:52:

In Europa zijn vuurwapens niet makkelijk te vinden. Dan bestrijden we maar de zombies met subsidies en vergaderingen :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

Fout! Ze zeiden dat hij zijn revolver mee moet nemen buiten het hek, als hij de vallen controleert. Wat geheel logisch is gezien er toch wel heel veel zombies rond het hek lopen. Dus niet binnen de moestuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Huh, hij vond die gun toch toen hij Rob de tuinman aan het spelen was? :p

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ja, en die mietert hij meteen weg. Zijn eigen revolver had die blijkbaar nog ergens anders liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Is deze al eens langsgekomen hier?

OT:
De volgende keer misschien verstandiger om de preview van de opvolgende episode niet te bekijken, gaf me iets te veel bloot van wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
[...]

Dat wapen vond hij in de grond tijdens het tuinieren. ..
het was waarschijnlijk van een gevangene die het heeft verstopt toen het nog een gevangenis was(denk ik dan)

Rick gooit hem weg, omdat hij geen guns meer wou gebruiken (ook dom. . Wapens zijn gewoon belangrijk, dus geef het dednoods aan Glenn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Over armor.

Armor is extra gewicht met mogelijk meer geluid en in ieder geval vermoeiender. Zo geluidloos mogelijk kunnen verplaatsen is veiliger want ze reageren ook op geluid.

De serie heft dat concept echter wel weer op door Darryll op die chopper te laten rijden :P
eigenlijk moeten ze allemaal aan de Chevy Volt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 17-10-2013 12:47 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

S.J_84 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 21:50:
Is deze al eens langsgekomen hier?

[video]
Hahhahaha LOL :+ :D

Had hem net gezien voordat ik deze post zag, Wilde de video ook posten, maar is dus niet meer nodig. Ik hoop dat ik de serie nog serieus kan nemen nu ik dit filmpje gezien heb. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Deze eerste aflevering viel mij een beetje tegen, dat neersteken van die zombies bij het hek zag er slechter uit dan vorige seizoenen en de CGI van die chopper die door het plafond kwam was gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dat neersteken idd... Je krijgt het idee dat schedels van karton zijn, zo gemakkelijk als het is om er een mes doorheen te jassen. Ik heb er geen ervaring mee (orly? yarly), maar het lijkt me in praktijk een stuk meer moeite te kosten.
Buiten dat ben ik blij dat ze weer begonnen zijn. :)

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zo gemakkelijk als in deze serie kan het inderdaad niet. Maar het is zeker niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik zag helemaal op het begin ook die chick een zombie steken en volgens mij was het gewoon helemaal mis maar ging zijn hoofd wel in twee... Of ik zat scheel te kijken, kan ook :s

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Ga het nieuwe seizoen een beetje opsparen, maar ik hoop dat Carl de pijp uit gaat. Irritant kind!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Daryl en Michonne die samen op killing spree gaan. Zij zijn toch de echte bad-ass zombie hunters :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Dat schedels bashen; ze trekken ook zo hele armen eraf. Ze rotten dan wel niet zo snel als gewone mensen maar, die zombies vergaan ook langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Afvalzak schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:20:
Ik zag helemaal op het begin ook die chick een zombie steken en volgens mij was het gewoon helemaal mis maar ging zijn hoofd wel in twee... Of ik zat scheel te kijken, kan ook :s
Nope, zag ik ook. Dacht op dat moment echt van "really, konden ze die scene echt niet opnieuw doen of op zijn minst dat stukje vervangen?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Ultimation schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:36:
Dat schedels bashen; ze trekken ook zo hele armen eraf. Ze rotten dan wel niet zo snel als gewone mensen maar, die zombies vergaan ook langzaam.
Dan moeten ze op gegeven moment ook niet meer de kracht in hun kaken hebben om mensenhuid te penetreren. :P
Het is al verbazingwekkend dat ze dat nu met -- ogenschijnlijk -- zo weinig moeite kunnen. Ik heb het vermoeden dat ik het niet zou kunnen! :P
Bierkameel schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:02:
Deze eerste aflevering viel mij een beetje tegen, dat neersteken van die zombies bij het hek zag er slechter uit dan vorige seizoenen en de CGI van die chopper die door het plafond kwam was gewoon slecht.
De aflevering viel mij een heel klein beetje tegen omdat het aanvoelde als meer van hetzelfde. :)
Ik vond het eerste seizoen het beste, toen ze geen vaste verblijfsplek hadden. Dat maakte dat ze veel meer opgejaagd blijven. Nu zitten ze best safe in een gevangenis, waar geen zombies in komen, dus moeten ze het weer hebben van mensen die doodgaan van binnenuit.
En eerlijk gezegd heb ik dat grapje nou wel genoeg gezien. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Cyphax op 18-10-2013 09:46 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Caelorum schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:38:
[...]

Nope, zag ik ook. Dacht op dat moment echt van "really, konden ze die scene echt niet opnieuw doen of op zijn minst dat stukje vervangen?"
Ja, dus toch, beetje gek voor zo'n grote serie, je zou zeggen dat ze budget genoeg hebben ...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Gezien, maar ik wacht de reacties af.
Toch, ik geef de aflevering een lager cijfer.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Verhaal evalueert zich nu langzaam. Rick is gewoon echt niet blij met alle tegen slagen. Ik vraag mij wel af alles loopt te saboteren. Lijkt mij niet dat het The Governor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Eigenlijk worden er nu twee dingen zichtbaar. De eerste is dat er blijkbaar een gevaarlijk (airborne?) virus actief is. De tweede een saboteur (het voeren van de zombie's bij het hek, en de twee lijken op het eind?).

Ik ben benieuwd wie de saboteur is, kort dacht ik nog even aan Carl omdat hij misschien wat meer actie zou willen (omdat hij ook al aangaf in het begin dat hij z'n wapen terug zou willen). Maar nadat ik het einde had gezien denk ik toch niet dat her Carl is eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 21:16
Ik vond dit toch eindelijk wel een sterke aflevering. Ik hoop eigenlijk dat ze nu de gevangenis gaan verlaten, ik wil wel wat meer van de wereld zien. Zijn er nog militaire plaatsen zonder walkers etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Razr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:18:
Eigenlijk worden er nu twee dingen zichtbaar. De eerste is dat er blijkbaar een gevaarlijk (airborne?) virus actief is. De tweede een saboteur (het voeren van de zombie's bij het hek, en de twee lijken op het eind?).

Ik ben benieuwd wie de saboteur is, kort dacht ik nog even aan Carl omdat hij misschien wat meer actie zou willen (omdat hij ook al aangaf in het begin dat hij z'n wapen terug zou willen). Maar nadat ik het einde had gezien denk ik toch niet dat her Carl is eigenlijk.
Ik heb niks meegekregen over voeren bij het hek ? op het eind is het toch alleen die kid die dood is gegaan onder de douche ?

Ik vond het een lauwe aflevering, dat met die chopper is totaal niet realistisch en té gezocht. Die zombies lopen al een eeuwigheid op het dak en net als zij daar zijn zakt de boel in, duhhhh.
Het was ook wel erg voorspelbaar dat net die ene jongen gepakt werd door de zombies...

Enne wat ik niet begreep: wie wil Michonne zoeken in Macon ?

[ Voor 4% gewijzigd door KillerAce_NL op 21-10-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:18

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

KillerAce_NL schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:54:
[...]

Ik heb niks meegekregen over voeren bij het hek ?
Volgende aflevering (van gisteren avond) even kijken dan :+

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ahh, oke. Realiseerde me niet dat het al over ep 02 ging.

[ Voor 75% gewijzigd door KillerAce_NL op 21-10-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

8)7 die gast met zaklamp die ratjes(rage) aan de zombies voert .... rick?

virus via zombie naar aarde richting het voer? en hadden ze niet een bel/alarm systeem bij een overrun? smakelijke aflevering die meer vragen oproept dan beantwoord

[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 21-10-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Razr schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:18:

Ik vermoed dat het één van die kleine meisjes is, immers, ze hadden één zombie al een naam gegeven en op de tekening komt die Nick ook weer voor.
En het ene zusje zegt ook al dat ze niet gek is maar dat ze gewoon in de war is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Vrijdag schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

Ik vermoed dat het één van die kleine meisjes is, immers, ze hadden één zombie al een naam gegeven en op de tekening komt die Nick ook weer voor.
En het ene zusje zegt ook al dat ze niet gek is maar dat ze gewoon in de war is.
Dat is nog best plausible.
Vraag me wel af wie de 2 "zieken" heeft vermoord.

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Vrijdag schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:12:
[...]

Ja goede inderdaad, maar zou zij ook diegene zijn die de twee lijken heeft versleept? Dat lijkt me nogal lastig/zwaar voor zo'n meisje. Of ze moet het samen met d'r zusje uitvoeren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

mrsar schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:14:
[...]

Dat is nog best plausible.
Vraag me wel af wie de 2 "zieken" heeft vermoord.
Dat moet haast wel iemand anders zijn.
De ene wil walkers de gevangenis in hebben, de ander dood nog levende mensen zodat ze juist geen gevaar meer vormen...

[Edit]
@Hierboven: Die twee situaties zijn wel met elkaar in strijd, dus ik denk dat we naar twee verschillende 'daders' kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Spike_wolf op 21-10-2013 20:15 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Denk dat de club Carol, Herschel, die donkere vrouw, Darryll enzo besloten hebben dat die 2 het beste dood konden
spoiler:
zie ook preview

over het voeren gok ik idd die kleine meid of die kale donkere man. Vorige aflevering vond ik hem ook al zo vaag doen toen ze de winkel in gingen en hij beetje stond te kijken naar die benen + stuk romp wat er voor de deur lag en verder niks zei.
Hij wist dus dat er iets op het dak zat dan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

L1nt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:27:
Denk dat de club Carol, Herschel, die donkere vrouw, Darryll enzo besloten hebben dat die 2 het beste dood konden
Maar deze aflevering wachtte Carol nog geduldig af tot die vent een 'natuurlijke dood stierf' voor ze dat mes door z'n schedel ramde.
Ik zie haar niet zo snel omslaan dat ze nu ineens mensen gaat vermoorden.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Spike_wolf schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:32:
[...]

Maar deze aflevering wachtte Carol nog geduldig af tot die vent een 'natuurlijke dood stierf' voor ze dat mes door z'n schedel ramde.
Ik zie haar niet zo snel omslaan dat ze nu ineens mensen gaat vermoorden.
Mooie van series is dat tijd soms een illusie is. Het lijkt alsof ze er nog maar net zat. Voor all we know, zat ze er al een tijdje en was ze ook wel overleden en daarna pas mes in de hersenen en in brand gestoken.

Ik verwijs nogmaals naar mijn spoiler :9

spoiler:
zie preview komende aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor

Dreanor

Joene

L1nt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:35:
[...]Ik verwijs nogmaals naar mijn spoiler :9

spoiler:
zie preview komende aflevering
spoiler:
Ik weet niet hoe jij dat ziet maar dat haal ik niet uit de preview imo. Het enige wat ik eruit haal is dat het volgende week weer een heftige aflevering wordt. Als je daar heel erg na zoekt kan je wel aanwijzingen vinden maar ik vind het wel wat ver gezocht.

Ik denk eerder die "doctor" die patrick analyseerde waardoor hij dood ging en die daarna nooit meer in beeld komt? Al kan ik niet meteen een motivatie bedenken waarom hij, die zo kort in beeld is geweest dat zou doen.

Het ratten aan walkers voeren vind ik niet iets voor "kleine meisjes". Over het algemeen genomen zijn die juist bang voor muizen/ratten. Bovendien werd de muis op mond hoogte door het hek gestoken dus daaruit haal ik dat het een groter iemand is. Niet dat die meisjes niet zo hoog komen, maar het lijkt mij wat minder waarschijnlijk.

Ook voor het zombies voeren kan ik eigenlijk geen motivatie bedenken voor diegene die nu in beeld zijn geweest. :P

Btw, wat wel zou kunnen is dat er nog iemand, of een paar, loyaal zijn aan de Governor en die Ricks groep proberen uit te dunnen op deze manier (onnodig mensen verbranden, mogelijk patrick vergiftigen ofzo)?

Anyways, dat is weer genoeg speculatie van mijn kant. :) Ben benieuwd naar volgende week (en alle weken daarna) want het beloofd een heftig(er) seizoen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik vond dat Carol er maar wat makkelijk over dacht om de meisjes hun vader maar even de schedel met een mes door te steken. En het dan alsnog zelf doen in bijzijn van die kinderen?

En ook vaag dat ze met de gevangenisdeuren open slapen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Snowwie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:42:
En ook vaag dat ze met de gevangenisdeuren open slapen.
Ze waren niet van het gevaar bewust binnenin de gevangenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 18:52:
Ahem.
Was wel leuk ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dreanor schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:46:
[...]

spoiler:
Ik weet niet hoe jij dat ziet maar dat haal ik niet uit de preview imo. Het enige wat ik eruit haal is dat het volgende week weer een heftige aflevering wordt. Als je daar heel erg na zoekt kan je wel aanwijzingen vinden maar ik vind het wel wat ver gezocht.
spoiler:
die vriend van haar die de bloemen bracht en haar vond zegt iets van "Had je me niet eerst kunnen roepen" tegen oa Rick en Darryll. Exacte quote heb ik even niet bij de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Snowwie schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:42:
Ik vond dat Carol er maar wat makkelijk over dacht om de meisjes hun vader maar even de schedel met een mes door te steken. En het dan alsnog zelf doen in bijzijn van die kinderen?
Past wel bij haar ontwikkeling. Langzaam steeds sterker worden en het noodzakelijk vinden dat die kinderen zichzelf kunnen verdedigen. Sinds de dood van haar dochter wilt ze niet dat andere kinderen dit ook overkomt. en wilt ze daardoor weerbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

L1nt schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 20:27:
spoiler:
zie ook preview

over het voeren gok ik idd die kleine meid of die kale donkere man. Vorige aflevering vond ik hem ook al zo vaag doen toen ze de winkel in gingen en hij beetje stond te kijken naar die benen + stuk romp wat er voor de deur lag en verder niks zei.
Hij wist dus dat er iets op het dak zat dan.
En dan zelf naar binnen gaan (en blijven) als hij merkt wanneer de boel op instorten staat en vervolgens zelf onder een kast terecht te komen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hij heeft volgens mij niet die link gelegd tussen die ene halve zombie en dat het hele dak vol zou zitten met zombies. Zo logisch is dat toch niet? Een halve zombie kan overal vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 12-09 15:27
degene die ik verdenk van het voeren van de zombies is dat ene wijf die zeer kill reageerde op de dood van haar vriendje, volgens mij zorgt die ook voor het kindje van rick.

de kinderen buiten in het donker met een zaklamp de zombies voeren met ratten lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. en ik denk zowiezo dat ze hier een hele stomme draai aan geven vol met gaten, want wie kan er 's nachts naar buiten gaan met een zaklamp, zonder opgemerkt te worden, kan niemand anders zijn dan degene die guard duty hebben en in die gaurdtowers slapen, die chinees en zn vriendin....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ultimation schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

En dan zelf naar binnen gaan (en blijven) als hij merkt wanneer de boel op instorten staat en vervolgens zelf onder een kast terecht te komen? 8)7
Hij hoeft niet te weten dat de boel op instorten stond maar kon wel weten dat er waarschijnlijk toch nog gevaar in de buurt was.

Either way, ik vertrouw hem niet. Wou te graag mee nadat ie lange tijd alleen heeft moeten overleven. Ik zou blij zijn met wat veiligheid dan.
Ik zie hem als een gevaar. Of vanwege psychologische toestand of hij heeft een dubbel agenda.
de kinderen buiten in het donker met een zaklamp de zombies voeren met ratten lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. en ik denk zowiezo dat ze hier een hele stomme draai aan geven vol met gaten, want wie kan er 's nachts naar buiten gaan met een zaklamp, zonder opgemerkt te worden, kan niemand anders zijn dan degene die guard duty hebben en in die gaurdtowers slapen, die chinees en zn vriendin...
1: Koreaan :+
2: Die liggen de gehele nacht te ketsen dus kan iemand makkelijk met een zaklamp rondlopen O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Player1S op 22-10-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

L1nt schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:52:
Hij hoeft niet te weten dat de boel op instorten stond maar kon wel weten dat er waarschijnlijk toch nog gevaar in de buurt was.

Either way, ik vertrouw hem niet. Wou te graag mee nadat ie lange tijd alleen heeft moeten overleven. Ik zou blij zijn met wat veiligheid dan.
Ik zie hem als een gevaar. Of vanwege psychologische toestand of hij heeft een dubbel agenda.
Mijn vermoeden is dat hij een main character moet gaan worden en er op deze manier ingeschreven is. Snel even wat screentime krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:01

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik vond het een zeer toffe aflevering! :) Eindelijk een beetje spanning en actie ipv het vele drama. Hopen dat ze dit niveau kunnen vasthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Tsurany schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:53:
[...]

Past wel bij haar ontwikkeling. Langzaam steeds sterker worden en het noodzakelijk vinden dat die kinderen zichzelf kunnen verdedigen. Sinds de dood van haar dochter wilt ze niet dat andere kinderen dit ook overkomt. en wilt ze daardoor weerbaar maken.
Die kinderen komen mij te 'schoon' over. Ze hebben nette schone kleren aan, hun haren zijn keurig gekamd en geknipt. Vergeet niet dat deze zombie situatie al minstens een jaar, anderhalf jaar loopt, en dat die meisjes er dan nog zo bijlopen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maar vergeet niet dat ze inmiddels al 6 maanden zo samen in de gevangenis wonen, waar ze prima de mogelijkheid hebben om te wassen en haren te knippen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Spike_wolf schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:46:
Maar vergeet niet dat ze inmiddels al 6 maanden zo samen in de gevangenis wonen, waar ze prima de mogelijkheid hebben om te wassen en haren te knippen :)
behalvd Rick en Carl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ze hebben inderdaad (warm) water. Ze kunnen douchen en waarschijnlijk ook hun kleding wassen. Echte badasses doen hier niet aan mee maar twee jonge meisjes wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Douchen is voor vrouwen! 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Afvalzak op 22-10-2013 13:06 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben trouwens benieuwd naar de uitwerking van Michonne's verhaallijn omdat die grote moeite had om de baby vast te houden. Misschien ook waarom ze zo aan het rondzoeken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

In deze gevallen wel. Een echte man ziet er vies uit, alsof hij net een hele groep zombies heeft afgeslacht met zijn blote handen. Dat is badass, dat willen we zien op tv!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 12-09 15:27
Vrijdag schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:10:
Ik ben trouwens benieuwd naar de uitwerking van Michonne's verhaallijn omdat die grote moeite had om de baby vast te houden. Misschien ook waarom ze zo aan het rondzoeken is?
was ze niet op zoek naar de governor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

fuqua schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:17:
[...]

was ze niet op zoek naar de governor ?
Ja, dat is ook mogelijk natuurlijk. Maar misschien is dat te gemakkelijk en zoekt ze iemand/iets anders? Hoe dan ook vind ik het wel leuk omdat ook in de comics er niet zo heel veel over Michonne bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Volgens mij was ze echt gewoon op zoek naar de Governor omdat ie nog steeds een gevaar voor ze is.

Dat met die baby is gewoon een stukje achtergrond verhaal. Blijkbaar heeft ze haar kind verloren voor of tijdens day-zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Het is al lang duidelijk dat ze een beetje fucked-up is door dingen uit haar verleden.
Het laatste wat je wilt is dat je opvalt doordat je te schoon ruikt. Voor zowel zombies als lopende biefstukjes :) Daarnaast hoe viezer je bent hoe minder je opvalt als je in de modder ligt. Lijkt me ook wel handig als er weer eens lui zijn die vinden dat mensenvlees beter is dan sociaal contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Stinken, schoon maakt niet uit, je ruikt niet dood (levend) dus daar herkennen ze je al aan. Het een zal hooguit wat makkelijker te ruiken zijn als het ander (ik denk dat je een vieze zweetlucht beter ruikt als een schoon iemand :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik bedacht me net dat we eigenlijk nog niet echt een goeie winter hebben gezien. Het zou leuk zijn als we dat in seizoen 4 gaan zien. Dat naast de walkers en de ziekte die heerst ook de kou een vijand gaan zijn. Dat zou de groep tot waanzin drijven denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Vrijdag schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:54:
[...]

Ja, dat is ook mogelijk natuurlijk. Maar misschien is dat te gemakkelijk en zoekt ze iemand/iets anders? Hoe dan ook vind ik het wel leuk omdat ook in de comics er niet zo heel veel over Michonne bekend is.
govener is voor haar nummer een, maar deel je mening; "dat is niet het enige wat Michonne drijft"
Meen te herinneren dat ze tegen Andrea heeft gezegd "ook mensen verloren te hebben" echter is mij niet duidelijk wat ze daarmee bedoeld;
1. mensen > zombies geworden (dood) is verlies
2. mensen verliezen/kwijt raken (contact verbroken)
3. afscheid moeten nemen van dierbare
4. ergens gefaald (?)

weet t ook niet, ff geleden dat vorig seizoen gezien heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duurt wel lang he dat wachten op die nieuwe episodes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je die reactie ziet als ze Judith vasthoud moet dat haast wel betekenen dat ze haar kind is kwijt geraakt. Of ze moeten het er enkel ingestopt hebben om haar wat menselijkheid te geven maar dan vind ik de scene te overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Michone is in ieder geval haar broers kwijt, dat zouden die 2 'pets' van haar zijn uit het begin. Gezien de reactie op die baby zal ze ook wel een kind kwijt zijn.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 08:42:
Michone is in ieder geval haar broers kwijt, dat zouden die 2 'pets' van haar zijn uit het begin. Gezien de reactie op die baby zal ze ook wel een kind kwijt zijn.
Haar vriend/man en zijn beste vriend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Niet online
Who the f*ck heeft die laatste scene op zn geweten?

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
The Govenour...
Pagina: 1 ... 18 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.