[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Piekartz87 schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:03:
Als de zombies zo hard lopen als in 28 days later wordt het nog pittig om te overleven.
in de film van WWZ rennen ze ook zag ik :( , is in het boek helemaal niet :( zo jammer

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Zombies horen gewoon niet te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
mrsar schreef op maandag 15 april 2013 @ 12:49:
[...]

in de film van WWZ rennen ze ook zag ik :( , is in het boek helemaal niet :( zo jammer
In de film zijn ze ook veel te intelligent. Afgezien van de naam heeft het niks met 't boek te maken :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
klein vraagje;

in S01 E01 zie je aan het begin rick naar een tankstation lopen en een klein zombie meisje doodschieten.
daarna komt de intro e.d. dan gaat het verhaal verder met hoe rick in het ziekenhuis komt en daarna wordt die ineens wakker.
alleen die allereerste scene is nooit meer ergens teruggekomen...

weet iemand of dat nog enige waarde heeft? of was dat gewoon om een soort van ''binnenkomer'' te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Denniz0229 schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:43:
klein vraagje;

in S01 E01 zie je aan het begin rick naar een tankstation lopen en een klein zombie meisje doodschieten.
daarna komt de intro e.d. dan gaat het verhaal verder met hoe rick in het ziekenhuis komt en daarna wordt die ineens wakker.

weet iemand of dat nog enige waarde heeft? of was dat gewoon om een soort van ''binnenkomer'' te hebben?
Wat ik op wikipedia lees:
Sheriff's Deputy Rick Grimes is walking around a gas station parking lot looking for fuel. He finds a young girl walking through the gas station who turns out to be a zombie. He shoots her in the head as she approaches him. The show then flashes back to when he is critically wounded in a vicious gunfight and slips into a coma
Zie vetgedruktonderstreept. Een flashforward.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09 20:29
Xymox schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:48:
[...]

Wat ik op wikipedia lees:

[...]

Zie vetgedruktonderstreept. Een flashforward.
ja zo'n vermoeden had ik, maar;
het komt daarna nergens meer terug in de show en gezien dat zijn kleding e.d. nog volledig intact is moet dit wel vrij gebeurd zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBQ
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
magnifor schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:48:
[...]

Gadgets? In een omgeving waar nauwelijks tot geen elektriciteit te vinden is?
Dit doet me wel aan Morgans setup denken, die had het erg tof voor elkaar daar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
Denniz0229 schreef op maandag 15 april 2013 @ 14:43:
klein vraagje;

Kwam dat meisje niet terug in een soort webisodes op Youtube? EDIT: O nee, dat was die halve vrouw.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 15-04-2013 15:39 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Denniz0229 schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:26:
[...]

ja zo'n vermoeden had ik, maar;
het komt daarna nergens meer terug in de show en gezien dat zijn kleding e.d. nog volledig intact is moet dit wel vrij gebeurd zijn denk ik.
Dat denk ik ook. De reactie van Rick spreekt ook boekdelen. Als dit later in het verhaal had gespeeld zou Rick meer op zijn hoede zijn geweest en niet verbaast zijn om het meisje als zombie aan te zien komen strompelen. Hij had ook "moeite" te schieten. Later in de serie doet ie daar niet zo moeilijk meer over...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 14:48

Ypho

Allround Nerd

Als de zombies zo hard lopen als in 28 days later wordt het nog pittig om te overleven.
Waren dat wel zombies? Ik dacht dat het een soort ziekte was met woede ofzo... ;)

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ypho schreef op maandag 15 april 2013 @ 15:48:
[...]

Waren dat wel zombies? Ik dacht dat het een soort ziekte was met woede ofzo... ;)
Ja, de zombies in 28-days zijn niet 'dood'.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:40

jmk

magnifor schreef op maandag 15 april 2013 @ 10:48:
[...]

Gadgets? In een omgeving waar nauwelijks tot geen elektriciteit te vinden is?
Als auto's rijden, doen die opladers het daar ook. Generators heb je ook genoeg.

Die opstelling van Morgan was trouwens wel briljant zeg! Passieve val, kosteloos zombies ruimen. Hopelijk doen ze nog wat met die kennis.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Jezus.. Zojuist Comic #100 gelezen -O-

Ben erg benieuwd hoe dit verder gaat lopen :o

[ Voor 38% gewijzigd door leonvw op 16-04-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

De zombies in Zombieland kunnen er anders ook wat van. Rule #1: Cardio! Gelukkig zijn de zombies in TWD wat gezapiger, al dat geren en gestress is maar vermoeiend :P

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Erg leuke series, wel jammer dat veel karakters gewoon veel storende dingen hebben en dat ze geloofwaardigheid soms wat ver te zoeken is. Alleen Daryl Dixon is nog een karakter waarvoor je respect hebt, Dale eventueel ook nog wel. Andrea en Lori waren erg storend en beiden erg hypocriet mijn insziens. Rick is regelmatig gestoord, terwijl het jonge ventje Carl last heeft van extreme arrogantie, overmatige zelfverzekerdheid en ongehoorzaamheid. Het karakter van Michonne kwam er de afgelopen afleveringen gelukkig al wel een beetje uit, maar vond dat ook nog niet zo'n succes. Ondanks dat ik me regelmatig stoor aan het gedrag van de personages in de serie, vind ik het nog erg leuk om wekelijks te kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

chronoz schreef op woensdag 17 april 2013 @ 01:22:
Ondanks dat ik me regelmatig stoor aan het gedrag van de personages in de serie, vind ik het nog erg leuk om wekelijks te kijken! :)
Opzich maakt dat de serie wel een stuk geloofwaardiger, want IRL stoor ik me ook aan heel veel mensen. Er lopen een hoop eikels op deze aardbol rond ;)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wat ik me wel afvraag, naar mate de tijd vordert zouden de zombies toch in een steeds verdere staat van ontbinding moeten raken, er even vanuitgaande dat het grootste gros zich min of meer tegelijk ontwikkeld heeft (en de serie speelt zich in seizoen 1 en 2 af in de zomer) dan zou je toch verwachten dat na een paar maand er niet veel van de zombies over zou moeten zijn. Dan zijn ze in zo'n verre staat van ontbinding dat ze niet meer kunnen lopen..

Verder goeie serie, vanavond laatste aflevering van seizoen 2 kijken en me daarna op seizoen 3 storten :P

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Je zit een serie te kijken waarin de doden rondlopen en hebt dáár geen moeite mee, maar wel met het feit dat ze niet realistisch ontbinden? :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

CAP-Team schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:36:
Wat ik me wel afvraag, naar mate de tijd vordert zouden de zombies toch in een steeds verdere staat van ontbinding moeten raken, er even vanuitgaande dat het grootste gros zich min of meer tegelijk ontwikkeld heeft (en de serie speelt zich in seizoen 1 en 2 af in de zomer) dan zou je toch verwachten dat na een paar maand er niet veel van de zombies over zou moeten zijn. Dan zijn ze in zo'n verre staat van ontbinding dat ze niet meer kunnen lopen..

Verder goeie serie, vanavond laatste aflevering van seizoen 2 kijken en me daarna op seizoen 3 storten :P
Nee, ze voeden zich dus de ontbinding staat op dat moment stil. Op het moment dat ze zich niet meer zouden voeden zal de ontbinding weer verder gaan. Of dit nou onlogisch is of gewoonweg niet kan moet je maar voor lief nemen maar het zou een mogelijke verklaring kunnen zijn. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:32

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ze 'vergaan' wel degelijk, alleen een stuk langzamer dan een standaard lijk.
Je moet voor de grap eens de eerste en laatste aflevering naast elkaar leggen, de walkers in de latere seizoenen zijn veel grijzer dan in het begin, de costume department geeft de meeste walkers steeds minder kleur, zowel in kleding als make-up om het ontbindingsproces een beetje te illustreren :)

Maar in feite kun je in een kasteel gaan zitten wachten tot het moment dat er geen walkers meer zijn die nog kunnen bewegen inderdaad, maar dat kan wel vele jaren duren.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik hoop eigenlijk op een seizoen met wat meer Exploration. Ik vond al die boerderij afleveringen uit seizoen 2 zo tergend saai niet normaal. Ik ben bang dat ze die kant ook weer opgaan met seizoen vier nu iedereen in de gevangenis gaat leven.

Erg jammer als je het mij vraagt.
Kan iemand die de strips leest dat misschien Spoileren?
(In een Spoiler uiteraard)
NMe schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:46:
Je zit een serie te kijken waarin de doden rondlopen en hebt dáár geen moeite mee, maar wel met het feit dat ze niet realistisch ontbinden? :+
Hèhè 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordi267
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-05 13:33
Donstil schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:22:
Ik ben bang dat ze die kant ook weer opgaan met seizoen vier nu iedereen in de gevangenis gaat leven.
wat ik wel zag in de laatste aflevering dat ze allemaal in de bus stapten als ik me niet vergis. betekend dit niet dat ze verder willen reizen of heb ik niet goed op gelet? :9
Spike_wolf schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:18:
Ze 'vergaan' wel degelijk, alleen een stuk langzamer dan een standaard lijk.
Je moet voor de grap eens de eerste en laatste aflevering naast elkaar leggen, de walkers in de latere seizoenen zijn veel grijzer dan in het begin, de costume department geeft de meeste walkers steeds minder kleur, zowel in kleding als make-up om het ontbindingsproces een beetje te illustreren :)

Maar in feite kun je in een kasteel gaan zitten wachten tot het moment dat er geen walkers meer zijn die nog kunnen bewegen inderdaad, maar dat kan wel vele jaren duren.
kasteel zou een goede optie zijn maargoed om nou altijd in een kasteel te zitten krijg je ook niet bepaald een spannend verhaal van :+

hoelang zitten ze nu al opgescheept met die zombies volgens het verhaal?

[ Voor 18% gewijzigd door jordi267 op 14-05-2013 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Donstil schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:22:
Ik hoop eigenlijk op een seizoen met wat meer Exploration. Ik vond al die boerderij afleveringen uit seizoen 2 zo tergend saai niet normaal. Ik ben bang dat ze die kant ook weer opgaan met seizoen vier nu iedereen in de gevangenis gaat leven.

Erg jammer als je het mij vraagt.
Kan iemand die de strips leest dat misschien Spoileren?
(In een Spoiler uiteraard)

[...]

Hèhè 8)7
spoiler:
In de strips worden ze door de Governor en zijn mensen de gevangenis uitgejaagd, beetje het omgekeerde van de tv-serie dus. Bij die actie dwingt hij een vrouw om Lori en haar baby dood te schieten, en die vrouw is daar zo van over de flos dat ze de Governor zelf vermoordt. De groep van Rick komt later weer in een (ander) "bewaakt" dorp terecht.

Er van uit gaande dat je heel S03 gezien hebt:
spoiler:
Maar goed, de Governor leeft nog, dus wie weet wat er in S04 nog gaat gebeuren, en wanneer. Komt ie binnen een paar afleveringen terug en worden ze alsnog uit de gevangenis verjaagd, of wordt dit allemaal een seizoen gerekt, of gaan ze alsnog een compleet andere kant op?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 19:10

Ultimation

Het is als Appels en peren

jordi267 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:23:

wat ik wel zag in de laatste aflevering dat ze allemaal in de bus stapten als ik me niet vergis. betekend dit niet dat ze verder willen reizen of heb ik niet goed op gelet? :9
Ze stapten de bus uit bij de gevangenis? :9

MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bra-Jo schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:57:
[...]

spoiler:
In de strips worden ze door de Governor en zijn mensen de gevangenis uitgejaagd, beetje het omgekeerde van de tv-serie dus. Bij die actie dwingt hij een vrouw om Lori en haar baby dood te schieten, en die vrouw is daar zo van over de flos dat ze de Governor zelf vermoordt. De groep van Rick komt later weer in een (ander) "bewaakt" dorp terecht.

Er van uit gaande dat je heel S03 gezien hebt:
spoiler:
Maar goed, de Governor leeft nog, dus wie weet wat er in S04 nog gaat gebeuren, en wanneer. Komt ie binnen een paar afleveringen terug en worden ze alsnog uit de gevangenis verjaagd, of wordt dit allemaal een seizoen gerekt, of gaan ze alsnog een compleet andere kant op?
Keurig, thnx.

Ze volgen de strips dus niet letterlijk in dat geval. Althans als ik je berichtje zo lees.
[...]

Dan heb je toch niet goed opgelet ben ik bang ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 14-05-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ze volgen de strips in grote lijnen. De serie en de strips kun je gerust los van elkaar volgen aangezien er voor de striplezers nog genoeg veranderingen en verrassingen zijn in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-09 15:39
Ik durf zelfs zover te gaan dat de personages en de locaties eigenlijk de enige overeenkomsten zijn tussen de serie en de comic :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Wat betreft karakters, locaties en de toekomst van de serie hebben de makers iets in deze trand gezegd:

In The Walking Dead Universe zijn meer survivars naast onze groep en die van de Governor. De wereld is groter dan wat wij zien. Dit betekend dat er meer good guys en bad guys zijn of meer locaties. Of onze groep de gevangenis verlaat en nieuwe locaties ontdekt, of dat ze de gevangenis uitbouwen als nieuw base kamp dat moeten jullie in de komende seizoenen vanzelf zien.

Niet de letterlijke woorden, maar zoiets hebben ze gezegd zonder iets te spoileren wat er gaat gebeuren.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Wat ik nog niet gezien heb zijn zombie-babies.

Herinner de aflevering waar ze opzoek gingen naar baby voedsel en in een creche of kindercentrum kwamen. Zou vet zijn geweest als ze daar wiegjes hadden gevonden met spartelende "crawler" babies.

Of zou dit toch een taboe te ver zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Xymox schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:17:

Herinner de aflevering waar ze opzoek gingen naar baby voedsel en in een creche of kindercentrum kwamen. Zou vet zijn geweest als ze daar wiegjes hadden gevonden met spartelende "crawler" babies.

Das idd wel een beetje sick minded :P

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48

Had precies hetzelfde idee, maar denk niet dat je dat op tv kan vertonen dat er "crawlers" worden afgeschoten of worden doodgestampt, maar kreeg wel een angstig gevoel van de creche dat ze wellicht tevoorschijn zouden komen a la Chucky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfaleader
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Babies zouden geen voedsel vinden en het snelste nog eens doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Tevens hebben babys nog geen tanden en daarom moeite hebben met het losscheuren van een stuk vlees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 11-09 15:49

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hier een handige tijdslijn trouwens: http://walkingdead.wikia.com/wiki/Television_Show_Timeline
meeste mensen weten niet dat we nog geen jaar verder zijn ;) de afstand die is afgelegd valt ook wel mee geloof ik

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:07

Vrijdag

De Zwarte

[...]

kasteel zou een goede optie zijn maargoed om nou altijd in een kasteel te zitten krijg je ook niet bepaald een spannend verhaal van :+

hoelang zitten ze nu al opgescheept met die zombies volgens het verhaal?
Zoveel kastelen zijn er ook niet in de VS, misschien hier en daar een groot landhuis. Hoe is het met de bouwkwaliteit van de huizen eigenlijk, ik heb namelijk het idee dat er weinig stenen/metselwerk wordt gebruikt. Lijkt mij toch minder veilig, maar misschien is het anders. Ik baseer mijn kennis ook maar op scenes uit series en films waarin ze dwars door huizen schieten/bulldozeren :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:47
Vrijdag schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:16:
[...] Zoveel kastelen zijn er ook niet in de VS, misschien hier en daar een groot landhuis. Hoe is het met de bouwkwaliteit van de huizen eigenlijk, ik heb namelijk het idee dat er weinig stenen/metselwerk wordt gebruikt. [...]
Ligt aan het gebied. In gebieden met (traditioneel) veel hout gebruiken ze dat, in gebieden met veel steen metselen ze gewoon hoor. Daarnaast natuurlijk in orkaangebieden veel hout, omdat dat nu eenmaal beter blijft staan (afgezien van echt super versterkt pokkeduur beton)

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 17-05-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

mrsar schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:48:
hier een handige tijdslijn trouwens: http://walkingdead.wikia.com/wiki/Television_Show_Timeline
meeste mensen weten niet dat we nog geen jaar verder zijn ;) de afstand die is afgelegd valt ook wel mee geloof ik
Hangt er vanaf wat je ver vindt:
https://maps.google.com/m...699.0004723d3ecc55ac63583

Dit plaatje geeft in ieder geval aan dat de trip die Rick met Carl en Michonne "even deed" naar het politiebureau in Cynthiana (waar hij vroeger woonde en waar ze Morgan weer tegenkomen) in aflevering 12 een ritje was van ruim 1000 kilometers heen en terug... (in de comics komt deze onwaarschijnlijke trip overigens niet voor)

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Zoiets wachtte ik ook op. Al was het maar dat ze een dode/uitgeschakelde crawler vonden ergens.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Caelorum schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:27:
[...]

Ligt aan het gebied. In gebieden met (traditioneel) veel hout gebruiken ze dat, in gebieden met veel steen metselen ze gewoon hoor. Daarnaast natuurlijk in orkaangebieden veel hout, omdat dat nu eenmaal beter blijft staan (afgezien van echt super versterkt pokkeduur beton)
Ziedaar het bewijs dat in suburbia gesitueerde films/series niet representatief zijn :P

Over zombiebabies denk ik dat het misschien een stap te ver is. Aan de andere kant is het aannemelijk dat je ze (nog) niet ziet omdat babies natuurlijk veel makkelijker zijn op te eten door zombies dan (grotere) kinderen of volwassenen, simpel omdat ze veel minder mobiel zijn en natuurlijk flink wat kabaal maken omdat ze zich niet van gevaar bewust zijn.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:50
Zombiebabies zullen er inderdaad wel weining zijn en ze kunnen natuurlijk nauwelijks bewegen. En trouwens in de remake van Dawn of the Dead zat een leuke zombie baby toch? Zoiets kunnen ze wellicht nog wel eens doen in the Walking Dead? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Heb gisteren met laatste epi gezien van S3..
hele serie binnen 2 maanden uitgekeken. .
Inclusief de webisodes (wat binnen half uur al klaar is)
Nu wachten tot october :s

altijd balen als je een Nog lopende serie volgt :p

Maar zombie babies zullen er idd niet veel van zijn. . Ze worden zo verslonden Door de walkers.. of ze moeten als zombies worden geboren (waar Lori bang voor was)

maar waar zijn de zombie dieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Laatst online: 12-09 14:34
alfaleader schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:39:
Babies zouden geen voedsel vinden en het snelste nog eens doodgaan.
Verder zou je wel een heel slap persoon zijn als je nog geen (kruipende) baby van je af kunt schudden. :N

Of je moet al een Chucky-Zombie tegenkomen :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueLed
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-08 13:27
Zou iemand de topic start van mij over willen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Eek2nd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 23:45:
maar waar zijn de zombie dieren?
Ik weet niet meer of het in de serie of de comics voorkomt maar ik dacht dat het "virus" (bij gebrek aan betere term/verklaring) alleen bij mensen voorkomt. De vraag is of het misschien wel overdraagbaar is op mensapen maar daar was ook wat over gezegd in het begin van de serie in het lab.

De "algemene consensus" in zombiesettings is dat dieren niet vatbaar zijn. Resident Evil is hierop een uitzondering. Tenminste, dat baseer ik op de films, (fictie) etc. die ik gezien/gelezen heb over zombies.
Snowwie schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 00:11:
[...]

Verder zou je wel een heel slap persoon zijn als je nog geen (kruipende) baby van je af kunt schudden. :N
Maar je weet toch dat als er iets heel langzaam op je af komt gekropen, je altijd achteruit loopt, struikelt en vervolgens alleen maar heel hard kan gillen en op je kont tergend traag naar achter schuifelen totdat het je te pakken heeft? Kruipende enge dingen werken nu eenmaal als beenspierverslappers :+

Scary Movie 1 heeft daar nog een mooie parodie op trouwens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Topicstarter
BlueLed schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 15:44:
Zou iemand de topic start van mij over willen nemen?
Sure. DM maar ff :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Deze serie ook even in een week of twee volledig gezien, leuke serie :D Alleen wel dat je al die characters fout na fout ziet maken waardoor het constant slechter en slechter met ze gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik ben na de serie en de TellTale game begonnen met de comics..
Het is wel heel erg anders dan de tv serie... De comic vind ik niet zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hoe ver ben je gekomen in de comics? Over het algemeen is bijna iedereen het er over eens dat de comics toch vele malen beter zijn dan de serie.

Van de mensen die ik ken die de comics niks vinden komt dat voornamelijk omdat ze 'comics' of de zwart/wit stijl ze niet aanspreken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ik ben bij 20..
zwart/wit vond ik geen probleem. . Ik lees namelijk ook manga.
Er is weinig actie en Veel gepraat in de comics..
Het is wel goed dat de tv serie en de comics vrij anders is.
Dus is het nog wel interessant om beiden een volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Ik volg alleen de serie en lees niet de comics. Meer omdat ik bang ben dat ik scenario's en sitauties ga verwachten in de serie die niet verfilmt worden waardoor de serie naar tegen kan gaan vallen.

De comics vormen een soort van richtlijn voor de serie, maar de serie staat niet gelijk aan de comics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Kan Zijn dat ik daarom de comics tegen vind vallen. .
Maar ik ben juist blij dat de 2 toch anders zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Om het gapende gat tot het begin van het vierde seizoen iets op te vullen...

Kijk eens naar de film "The Battery", ik vond hem wel ok.

IMDB: The Battery (2012)

Iemand nog tips voor de wat minder bekende films in het genre?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Xymox schreef op zondag 16 juni 2013 @ 00:00:
Om het gapende gat tot het begin van het vierde seizoen iets op te vullen...

Kijk eens naar de film "The Battery", ik vond hem wel ok.

IMDB: The Battery (2012)

Niet echt onbekend en ook niet echt in dezelfde sfeer: IMDB: Warm Bodies (2013)

De eerste zom-com! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:01

Snippertje

Light up your life

Vrijdag schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:13:
[...]

Zombieland was eerder ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Xymox schreef op zondag 16 juni 2013 @ 00:00:
Persoonlijk vind ik de "Night of the living dead" serie van George A.Romero erg goed:
Night of the Living Dead (1968)
Dawn of the Dead (1978)
Day of the Dead (1985)
Land of the Dead (2005)
Diary of the Dead (2007)
Survival of the Dead (2010)

Maar die zal iedereen vast al wel gezien hebben. Mijn favoriet is "Dawn of the Dead". Daarnaast vind ik de Resident Evil films ook erg vermakelijk. Daar zijn de meningen echter over verdeeld geloof ik. ;)

En comic #111 is een paar dagen terug verschenen. Dus die kan je gaan lezen? O+

Of je gaat het boek World War Z: An Oral History of the Zombie War lezen? Daarover komt binnenkort die film met Brat Pitt erin uit. Al is dat een vrij losse interpretatie van het boek heb ik begrepen. Het ziet er in ieder geval allemaal erg tof uit. Al moet je wel van rennende zombies houden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Al is dat een vrij losse interpretatie van het boek heb ik begrepen
Understatement van het jaar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik ben bang dat World War Z dezelfde kant op gaat als de nieuwe verfilming van Spielberg van War of The Worlds. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Wha, welke verwachtingen had je bij WWZ?
Vanaf dag één is al bekend dat het helemaal niets met het boek te maken heeft, vanaf de trailer met de rennende en stapelende zombies was het voor mij al 100% zeker dat ik hem niet ga zien :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ga de film waarschijnlijk wel zien (Pathé pas), de rennende zombies zijn niet mijn stijl, maar het ziet er wel chaotisch en "vies" uit. Meeste zombie films/series hebben bij mij het probleem dat er te weinig zijn. Er zijn geen hordes, altijd groepjes van 20 ofzo. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik denk wel dat de kans dat ik hem redelijk vlot thuis zou gaan kijken een stuk groter geweest was als ze hem een andere titel gegeven hadden. Wat ze nu doen is gewoon een smerige truc om gelijk een groot publiek te trekken imo, ik heb ook het idee dat ik niet de enige ben die er zo over denkt.

Wat ze nu doen is de rechten van Bram Stoker's Dracula kopen en vervolgens Twylight uitbrengen }:|

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Da's waar :P Heb trouwens de pilot van Zombieland gezien, dat was echt niks :N

World War Z is gewoon 2012 maar dan met infected. Inclusief melodramatische familiscènes :N :N

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 17-06-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Vrijdag schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:13:
[...]

Ik heb hem gekeken gister, ik had Zombieland in me gedachte en als je dat hebt is Warm Bodies toch wel een enorme domper.

Al de ongeschreven Zombie regels van tafel en er een romantisch verhaal in knallen moeten ze gedacht hebben, de zombie kan praten, rennen, denken en dingen pakken/gebruiken. Niet zoals het hoort als je het mij vraagt.

Mijn vriendin zei trouwens nog wel "Eindelijk eens een leuke zombie film" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Donstil schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:19:
[...]

Ik heb hem gekeken gister, ik had Zombieland in me gedachte en als je dat hebt is Warm Bodies toch wel een enorme domper.
Was van plan deze te gaan kijken tot dat ik de trailer zag en even snel door de film had gebladerd. Wat een troep lijkt me dit zeg 8)7

Nog 4 maand... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

MrVegeta schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:34:
Ik ga de film waarschijnlijk wel zien (Pathé pas), de rennende zombies zijn niet mijn stijl, maar het ziet er wel chaotisch en "vies" uit. Meeste zombie films/series hebben bij mij het probleem dat er te weinig zijn. Er zijn geen hordes, altijd groepjes van 20 ofzo. Daar ben ik dan wel benieuwd naar.
Als ze die scene met die camerafeed en de soldaten die hem flippen willen namaken, zullen ze toch wel iets meer dan 20 zombies nodig hebben ;)

Wordt wel een heel warrige film als je alle verschillende perspectieven uit het boek gaat namaken.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Da's nou net het probleem: er zitten welgeteld twee overeenkomsten tussen het boek en de film: de titel, en zombies. Voor de rest lijkt het compleet niet op elkaar.
Ik ga hem denk ik wel zien (Pathé Unlimited, dus waarom niet), maar ik heb mezelf al voorgenomen om het boek er niet bij te gaan betrekken.

[ Voor 8% gewijzigd door Bra-Jo op 17-06-2013 13:39 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tzjmTah.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003

Spotmatic

Ken sent me

Mooi om te zien dat Tyreese een belangrijkere rol lijkt te krijgen (zoals verwacht).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

You catch me? No you wont

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dit kijkt wat gemakkelijker dan een pagina die niet werkt. ;)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Dxg27QsaIEY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Nou dat beloofd een goed 4e seizoen te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Ziet er spannend uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:15
Dat ziet er zeer spannend uit! Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
ziet er super uit, enige voordeel van een zomer die eindigt, nieuwe games en series die van start gaan i.c.m. waardeloos weer.

Super trailer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox

Xymox

Determinism rulez !

Is de seizoensstart één of twee afleveringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 17:40

jmk

Action packed! :D

[ Voor 12% gewijzigd door jmk op 21-07-2013 11:17 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

The Walking Dead is aangekondigd in USA met deze vette truck :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/do4tOJp2M4Cy2cP3qU8RU4mG/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Awesome! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dit jaar weer? Dat deden ze vorig jaar ook zo.

[Edit]
Zo te zien is de foto nog ouder, seizoen 2 begon op 16 oktober, 3 en 4 beginnen op andere data.

[ Voor 57% gewijzigd door Spike_wolf op 01-08-2013 21:51 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Lekker.... voor de kindertjes op de achterbank die dit ook zien o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Ik ben benieuwd, vond de eerste paar seizoenen heerlijk snel wegkijken maar bij seizoen 3 begon ik er toch wel wat moeite mee te krijgen, het wordt me iets te eentonig.. Maar ben wel benieuwd wat seizoen 4 gaat brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:48
Aan de trailer te zien lijkt het meer action packed te worden in seizoen 4. Ik keek afleveringen van seizoen 3 ook wel eens weg terwijl ik aan het internetten was en de aandacht er niet volledig bij had. Ik start zeker met het kijken van seizoen 4 en als het in de buurt komt van de trailer dan blijf ik het zeker volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:20

Major_ton

Shoot!

Dat zijn zeker oude foto's, want er staat zondag 16 oktober, terwijl 16 oktober dit jaar op een woensdag valt. Ook in Murica!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 12:15
Ben zo benieuwd naar hoe deze serie uiteindelijk gaat eindigen. Zal er een cure worden gevonden? Zullen ze zich weten te nestelen op een goeie plek met een moestuintje erbij? Of zullen ze gewoon allemaal sterven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

When series creator Robert Kirkman brought the series to life in comic book form, he invisioned it as the "never ending zombie story," which seems to be the mantra being brought to the television series.

“We hope that zombies live forever and we’ve just begun to find out what the post-apocalyptic world is like,” said AMC Networks CEO Josh Sapan (via The Hollywood Reporter), “so that we’ll be sitting here at the Barclays conference in 2022 discussing the fact that Walking Dead is not over."

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-09 12:15
Vrij duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is op zich best lam. Het is nogal naïef om te denken dat een serie gedurende al die tijd genoeg ratings blijft houden om door te gaan, wat uiteindelijk weer betekent dat ze moeten eindigen met een cliffhanger of een einde dat geen einde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Oh stik, dit ging niet over Under the Dome ;(

Edit #2: zegt overigens wel genoeg over de overeenkomsten tussen deze twee series :P

[ Voor 135% gewijzigd door Stukfruit op 02-08-2013 18:24 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik ben op aanraden van een vriend ook beginnen kijken naar The Walking Dead en damn, wat waren de eerste afleveringen spannend! :D Met als absolute hoogtepunt: 
spoiler:
de scene waarbij Rick onder de tank was gekropen en omringt was door walkers.. Damn wat was ik blij dat het luik van die tank open was :P

Het einde van het seizoen vond ik wel wat mager. Je wilt natuurlijk weten hoe het nu gaat aflopen maar een "WOW nu moet ik S2 gaan kijken"-gevoel had ik niet.

Hoe is S2 vergeleken met S1? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Saaaaaaaaaaaai. Te langdradig en uitgemolken, had veel sneller gekund. S3 was stukken beter.

[ Voor 19% gewijzigd door JerX op 12-08-2013 12:10 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb de drie seizoenen in een ruk uitgekeken, het wordt wel wat trager en sommige mensen gaat wat meer irriteren. Maar het niveau is nog steeds meer dan prima en het blijft een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:46
JerX schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:09:
[...]

Saaaaaaaaaaaai. Te langdradig en uitgemolken, had veel sneller gekund. S3 was stukken beter.
Klopt. Al was seizoen 3 ook qua tempo niet echt hoog. Gelukkig heb ik alle afleveringen achterelkaar kunnen kijken, wat dan goed te doen is, en waarbij het tempo lekker hoog blijft.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik denk niet dat dit hier iemand interesseert, maar de Walking Dead gaat morgen van start op Fox TV NL. Ik ga voor het eerst sinds tijden mijn TV weer aandoen denk ik, om vervolgens daarna tot de Kerst weer uit te laten. Ik wil de 1ste 2 afleveringen kijken om te bepalen of dit echt iets voor mij is, maar ik heb al lang besloten om geen dingen meer te kijken met reclames er tussen, dus ik laat het daarbij.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind die trage opbouw juist gaaf. Deze serie heeft niks te maken met dom hack 'n slash-werk en des te meer met karakteropbouw en het drama rondom het compleet wegvallen van de beschaafde wereld. Die trage interactie geeft juist hele mooie inzichten, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:58
NMe schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 02:01:
Ik vind die trage opbouw juist gaaf. Deze serie heeft niks te maken met dom hack 'n slash-werk en des te meer met karakteropbouw en het drama rondom het compleet wegvallen van de beschaafde wereld. Die trage interactie geeft juist hele mooie inzichten, IMO.
Traag is iets anders dan stil staan. In seizoen 2 zaten een aantal afleveringen die echt 0,0 toevoegden en waar niks noemenswaardig gebeurde. Bovendien zaten ze veilig en had het nog maar weinig van doen met overleven in een post apocalyptische samenleving.

In seizoen 1 en 3 was dat veel beter voor elkaar. Aandacht van de karakters maar geen Goede tijde slechte tijde momenten.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ik zit nu bij aflevering 9 van seizoen 2 en ja, jullie hebben het gelijk het gaat iets trager dan bij S1.
Ik heb me er echter nog niet aan gestoord, het verhaal blijft spannend genoeg om te volgen dus ik ben blij :)
En zoals NMe al zei: altijd actiescènes gaat na een tijd ook wel vervelen..

Voor de gamers hier: reviews: Gamescom: Dying Light - rennen en springen met zombies.
't Deed me wel aan The Walking Dead denken, geen idee waarom :+

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 13:52
Sméagol schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 23:31:
Ik denk niet dat dit hier iemand interesseert, maar de Walking Dead gaat morgen van start op Fox TV NL. Ik ga voor het eerst sinds tijden mijn TV weer aandoen denk ik, om vervolgens daarna tot de Kerst weer uit te laten. Ik wil de 1ste 2 afleveringen kijken om te bepalen of dit echt iets voor mij is, maar ik heb al lang besloten om geen dingen meer te kijken met reclames er tussen, dus ik laat het daarbij.
Er zijn toch zat (zelfs legale) alternatieven om TWD zonder reclames te kijken?

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Nou, ik heb weinig geld, en koop bijna geen blu-rays, aangezien m’n geld vooral aan andere dingen besteed worden. Ik heb in ieder geval geen geld voor 3 boxsets. ’t is verder geen probleem hoor.. Ik heb geen haast.

De 1ste 2 afleveringen zijn in ieder geval wel bevallen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
filenox schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:06:
Voor de gamers hier: reviews: Gamescom: Dying Light - rennen en springen met zombies.
't Deed me wel aan The Walking Dead denken, geen idee waarom :+
Qua games zat ik ook te kijken naar de review van Dying Light. Lijkt me een erg toffe zombie game. Ik heb al super genoten van 'the Last of Us' en ben nog van plan om die game van Telltale te gaan doen. Eerst maar weer even ergens tijd vandaan toveren. ;)
Sméagol schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:28:
Ik heb ook aflevering 1 weer zitten kijken, gewoon omdat het kan (wij hebben een pluspakket, waar FOX dus ook in zit). En het is gewoon leuk om het weer te zien. Er zijn me ook veel meer dingen die nu opvallen.

En ik moet de meest recente comic ook nog lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:40
Sméagol schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:28:
[..]

Mij zijn helaas de eerste twee afleveringen niet bevallen. Ik heb nu vier afleveringen gezien en ik heb absoluut geen zin om verder te kijken. Zonde van mijn geld. Iemand interesse in het eerste seizoen op blu-ray? :P
Pagina: 1 ... 16 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.