Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
quote: Gizchina
JiaYu say the WCDMA G2F will in fact have a lower 854 x 480 resolution but explained the reason for this change is due to the use of an OGS panel on the international phone. JiaYu are confident that the OGS panel (which is thinner and improves viewing angles) is a better all round display when compared to the 1280 x 720 resolution screen on the China only model.
I beg to differ of het een beter scherm is -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Die resolutie van 854x480 hoeft op een 4" scherm geen dealbreker te zijn denk ik, als ik naar mijn huidige 3,7"scherm met diezelfde resolutie kijk. Ik heb nog nooit het idee gehad dat teksten niet scherp genoeg zijn tenminste.

Als voor dat geld een helderder scherm met betere contrasten en kijkhoeken geleverd kan worden, kan dat in zijn geheel een betere gebruikservaring geven dan een scherm met een hogere resolutie maar mindere helderheid, contrast en kijkhoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het scherm is alleen 4.3 inch, en het is toch apart dat de TD-SCMA versie wel gewoon 720p is.
En zorg dan dat het nog QHD is, want de huidige resolutie is wel erg laag en inderdaad prima geschikt voor schermen onder de 4 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mijn Blade heeft met 3,5 inch al die resolutie, als ik dan toch een opvolger zoek wil ik niet bij die resolutie blijven op een 4,3 inch toestel. Noch inleveren op de mogelijkheid tot 3G. OGS geeft inderdaad het scherm een betere afwerking mee, zoveel merkte ik wel met de Faea F1. Maar zo is het met die G2F gewoon net niet. Met 3,5/4 inch accepteer ik nog wel 854x480, bij 4,3/4,5 inch wil ik op zijn minst 1280x720 zien al gaat QHD dan ook nog wel, op 4,7/5,0 inch wil ik toch wel 1920x1080 zien en op zijn minst 1280x720. Liever een ouderwets LCD-scherm en/of TFT voor mijn part met 1280x720 & 3G dan OGS zonder 1280x720 of 3G mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
Ach ik heb afgelopen 2 maand een Samsung Galaxy Mini S5570 gebruikt met een schermresolutie van 240x320.
Was nóg slechter :r :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:00:
Ach ik heb afgelopen 2 maand een Samsung Galaxy Mini S5570 gebruikt met een schermresolutie van 240x320.
Was nóg slechter :r :')
En dat terwijl je zo'n beetje de volledige Chinese collectie octacores hebt liggen.
Waar is het misgegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Momus schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:34:
[...]

En dat terwijl je zo'n beetje de volledige Chinese collectie octacores hebt liggen.
Waar is het misgegaan?
Ik heb alleen mijn eigen Elephone P8 ;)
Omdat ik moest wachten op het toestel heb ik de ouwe telefoon van mijn vrouw gebruikt.
Daarvoor nog even tijdelijk de Samsung E1180.
Opladen hoefde maar eens per week *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-05 09:24
Vorige week een Elephone p7 mini besteld. Kom er nu achter dat de resolutie wat aan de lage kant, een fractie hoger dan de WVGA (800 x 480) van mijn Nokia Lumia 520. Ben erg benieuwd wat ik van de telefoon vind. Iemand ervaring met de Elephone p7 mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:28

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik heb wat rommel verwijderd over een webshop omdat het hier offtopic is. Dit soort dingen horen thuis in het Shopping Forum of als shopreview, niet hier.

Graag weer ontopic :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 21:22

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Iemand bekend met de s4 clone Mpai i9500 met de MTK6589 1.2GHz chipset erin?

Zijn hier custom roms voor?

http://dx.com/p/m-pai-i95...hd-wi-fi-gps-white-217877

mijn excuses, als het niet de juiste plek is..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
FullHD op een MT6589 is een no go. :N

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

kun je me vertellen waarom niet?
Ik kan het toestel van een collega overnemen, en voor een leuk prijsje dus daar ligt het niet aan.

Kun je me vertellen waarin hij gaat tegenvallen, ik wilde me vriendin er een plezier mee doen om wat te facebooken en te whatsappen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
ben voor mijn broertje op zoek naar een nieuwe telefoon omdat zijn Iocean X7 de wintersport niet heeft overleeft.

Nu twijfelen we tussen de opvolger van de X7 (X7S) of de elephone P8 welke nemen? Schermgrootte maakt niet veel uit voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quad schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:51:
FullHD op een MT6589 is een no go. :N
Valt mee hoor, draait prima hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
sain onez schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:55:
Ik kan het toestel van een collega overnemen, en voor een leuk prijsje dus daar ligt het niet aan.

Kun je me vertellen waarin hij gaat tegenvallen, ik wilde me vriendin er een plezier mee doen om wat te facebooken en te whatsappen?
Vraag anders of je het toestel een dagje of paar dagen mag proberen.
Kijken of het je bevalt;)

Lijkt mij het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ik lees mezelf graag in, en quad heb ik als medetweaker heel hoog staan, dus iets zegt me al dat het geen goed idee is, maar ik wilde het indd al even testen, maa zou dan graag zijn zwakke punten of bottlenecks willen weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
THEALPHA schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:56:
ben voor mijn broertje op zoek naar een nieuwe telefoon omdat zijn Iocean X7 de wintersport niet heeft overleeft.

Nu twijfelen we tussen de opvolger van de X7 (X7S) of de elephone P8 welke nemen? Schermgrootte maakt niet veel uit voor hem.
Lees je alleen de laatste berichten of ook wat pagina's terug? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Vraagje: mijn kvd n3+/goophone is een mooi ding. Maar er is een task en apk die ik vind die nfc service heet. Heeft deze nou nfc of niet? Ik heb de nfc tester app van de playstore gedraaid. En deze zegt dat die het niet heeft. Maar kan ik die nfc service nog een zwengel geven? Ik zie nergens in de standaard instellingen bij android nfc staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
sain onez schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 17:55:

Ah oké, dan zal ze er niet bijster veel van merken denk ik. :)
De GPU is niet een bijster goede GPU om FullHD aan te sturen, 720P gaat prima maar zodra het 1080P wordt is bijvoorbeeld een spelletje doen niet meer leuk. Op de Cubot GT99 met 720P scherm ging bijvoorbeeld Minions Game niet vloeiend, lage FPS..

Maar voor 'zakelijk gebruik' doet hij het gewoon erg goed dus zal 1080P dan wel volstaan.
Die telefoon heeft een grote accu, wel zo handig.

Ik denk dat het dan voor je vriendin wel goed genoeg is, of er voor de telefoon custom ROMS te vinden zijn weet ik zo niet, het merk zelf staat bijvoorbeeld niet tussen de ROMS op Needrom.com

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

O+
Thnx quad, hier kan ik wel wat mee.
Ik merkte dat Angry Burds Go die op mijn SGS2 ook al wat hakkelde, dit zelfde doet hij hier ook alleen op een hogere reso, hierdoor lijkt me dus minstens zo snel als die sgs2 gpu daar doe ik het wel voor... ;)

Hoef ik met die mediatek chipsets niet naar gps fixes te zoeken, of zijn daar ondertussen nieuwere ontwikkelingen/ drivers in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
GPS met deze CPU heeft nog wel eens wat problemen, zo werkt die niet/nauwelijks in de Cubot GT99 maar wel perfect met de iNew V3.
Dat zou je dus moeten testen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quad schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:39:
GPS met een kwalitatief mindere antenne deze CPU heeft nog wel eens wat problemen, zo werkt die niet/nauwelijks in de Cubot GT99 maar wel perfect met de iNew V3.
Fixed that for ya :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Quad schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:39:
GPS met deze CPU heeft nog wel eens wat problemen, zo werkt die niet/nauwelijks in de Cubot GT99 maar wel perfect met de iNew V3.
GPS met goedkope Chinaphones heeft nog weleens problemen. De CPU heeft daar niks mee van doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

toch heb pas afstand moeten doen van een Faea F1, die me supergoed beviel, alleen een niet meer reagerende wifi chip gooide roet in het eten. Maar dat is een qualcomm en ik ging er gemakshalve vanuit dat de oorzaak in het chipset zat, maar het is dus de antenne die niet zijn werk doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
True maar de GPS klachten kom je voornamelijk wel bij de MT6589(T) tegen.
Goed, GPS is gewoon 50/50, 't dut of 't dut net. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
Voor de honderdste keer inmiddels. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Mijn vrouw heeft op de MTK6589T een uitstekende GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:06:
[...]

Lees je alleen de laatste berichten of ook wat pagina's terug? :?
inmiddels wat rondgezocht maar niet veel ervaringen over de toestellen kunnen vinden. Daar was ik vooral benieuwd naar. De X7 had last van gps-problemen maar een zelfgemaakte antenne heeft dat opgelost. weet niet of die kwaliteit verschilt per merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nouja er moet ook wat te tweaken overblijven, nietwaar? :P
En het is toch ook best wel een avontuur ergens zijn, en niet weten waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb nu 2 1080p telefoons met MTK6589 in de handen gehad en het scherm is geen enkel probleem, moet er wel bij vermelden dat ik geen heftige gamer ben (doe ik liever op mijn pc). De GPS is bij deze telefoons wel heel afwijkend, op de iOcean X7 is het dramatisch met de stok antenne, de Zopo ZP980 die ik er naast heb gehouden kreeg wel een snelle fix zonder gedoe of antenne vervanging. GPS die het wel of niet (goed) doet zit hem dus vermoedelijk in het design/afwerking van de telefoon en de antenne..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
THEALPHA schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:57:
[...]

inmiddels wat rondgezocht maar niet veel ervaringen over de toestellen kunnen vinden. Daar was ik vooral benieuwd naar. De X7 had last van gps-problemen maar een zelfgemaakte antenne heeft dat opgelost. weet niet of die kwaliteit verschilt per merk?
hier dus mijn eerste indruk. :)

[ Voor 17% gewijzigd door zeg_ik_niet op 04-03-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483276

Ik heb besloten toch voor een N4 te gaan. Wel ben ik nog op zoek naar een reserve toestel (dat zou de gnex worden maar die heeft kennis gemaakt met het water) en die wil ik wel uit China halen. Het maximum budget is ongeveer €50 is daar nog iets fatsoenlijks voor te krijgen? Meer dan WhatsApp hoef ik niet dus 512MB ram en een single core zal wel voldoende zijn (meer mag natuurlijk altijd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Voor €50,- heb je geloof ik een 4" dual core met 512MB RAM en 4GB ROM als je beetje zoekt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Quad schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:28:
Voor €50,- heb je geloof ik een 4" dual core met 512MB RAM en 4GB ROM als je beetje zoekt.
Laat even weten als je er een gevonden hebt.
Mijn moeder kan zo'n ding misschien wel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
zeg_ik_niet schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:29:
[...]

Moet ik zoeken? :X :N

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-05 18:07
[...]

Doogee dg100 is dan een mooi toestel voor je moeder, heeft mooi ips scherm en snel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
Oh was die telefoon. Had gezocht op elephone dus vandaar dat ik die niet gelezen heb. GPS inmiddels al getest? Ziet er goed genoeg uit lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Voor 50 euro ga je dat waarschijnlijk niet vinden, maar voor 65 euro wel;
http://www.pandawill.com/...ch-4gb-yellow-p85765.html

In meerdere kleurtjes verkrijgbaar, net echt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:34:
[...]

Voor 50 euro ga je dat waarschijnlijk niet vinden, maar voor 65 euro wel;
http://www.pandawill.com/...ch-4gb-yellow-p85765.html

In meerdere kleurtjes verkrijgbaar, net echt :9
Verkeerde quote. ;) €65 is ook te doen maar wil bij voorkeur onder de €50 blijven dus ik wacht nog even af anders schaf ik deze gewoon aan. :)

Edit: excuus moet beter lezen haha.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 04-03-2014 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
http://www.banggood.com/T...-Phone-Black-p-89282.html

Anders voor €58, ik kan hem voor €56,- halen bij BG met een persoonlijke coupon.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 483276 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:36:
[...]

Verkeerde quote. ;) €65 is ook te doen maar wil bij voorkeur onder de €50 blijven dus ik wacht nog even af anders schaf ik deze gewoon aan. :)

Edit: excuus moet beter lezen haha.
Onder de 50 is 4gb rom en 512mb ram niet meer te doen. Het enige wat nog redelijk in de buurt komt is deze:
http://www.pandawill.com/...im-card-black-p82184.html

De rest heeft bijna allemaal 256mb ram en 256mb rom, en dat moet je niet willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
http://www.banggood.com/K...-Phone-Black-p-85368.html

Hier kwam ik nog bij maar is helaas uitverkocht en enkel EN/CN.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 10:28
Um niet om het één of ander, maar zo'n "iPhone-kloon" heb ik ook eens gehad, en daar valt niet mee te werken omdat hij alleen maar een home-button heeft (die als back-knop werkt).

Bij de helft van de apps kun je niet eens terug naar het home-scherm omdat de back-knop je daar niet heen brengt.

Een appje "on-screen home button" biedt soelaas, maar dan heb je continu zo'n irritant rondje in beeld staan. De Timmy E128 is dan weer een handiger phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 11:32
Wow, ik moet nog even bijkomen van het nieuws dat de Jiayu G2F geen 720P scherm krijgt. Ik kan 'm direct van het lijstje afstrepen, want ze gaan toch wel even een jaar terug in de tijd met die displays als je het mij vraagt. Zeer jammer, maar ik kan mij voorstellen dat Jiayu ook niet voor één gat te vangen is. En dat dit met opzet gedaan is om een duurdere variant op de markt te brengen: een G2FT of G2FS. Dit is al met de G3 en G4 gebeurd, meerder versies met verschillende specs. Ergens blijf ik hoopvol.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
http://www.banggood.com/K...-Smartphone-p-915860.html

KingSing K2 kan ook, goedkoopste 512MB/4GB dual core die ik vind momenteel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mastermind schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:43:
Um niet om het één of ander, maar zo'n "iPhone-kloon" heb ik ook eens gehad, en daar valt niet mee te werken omdat hij alleen maar een home-button heeft (die als back-knop werkt).

Bij de helft van de apps kun je niet eens terug naar het home-scherm omdat de back-knop je daar niet heen brengt.

Een appje "on-screen home button" biedt soelaas, maar dan heb je continu zo'n irritant rondje in beeld staan. De Timmy E128 is dan weer een handiger phone.
Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat ze net als met de jiayu G5 links naast de iphoney knop een menu knop, en rechts ervan een back knop hadden geplaatst. De home knop van de iphone is dan ook echt de home knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:42:
[...]

Onder de 50 is 4gb rom en 512mb ram niet meer te doen. Het enige wat nog redelijk in de buurt komt is deze:
http://www.pandawill.com/...im-card-black-p82184.html

De rest heeft bijna allemaal 256mb ram en 256mb rom, en dat moet je niet willen..
Dat is goed te doen toch die je nu linkt? Zou toch enkel gebruikt voor WhatsApp en Twitter en dergelijke totdat mijn nieuwe telefoon er zou zijn mocht deze het begeven zodat ik niet zonder communicatie zit zoals ik nu zat. Heb er geen hoge eisen van. Dus het toestel wat je nu linkt lijkt me goed te doen, Bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-05 10:37
Weet iemand of er ergens een overzicht is van china phones en hun specs?
Ik wil er binnenkort een mee (laten) nemen uit China maar heb nog niet gevonden wat ik zoek.

Waar moet hij aan voldoen:
- BLE (Bluetooth Low Energy) om een hartslag horloge aan te koppelen (Mio Alpha)
- IR Blaster voor gebruik als afstandsbediening.
- ca. 5 inch 1080p
- goeie batterij

Bij het eerste punt is het al lastig, als ik bijvoorbeeld kijk bij de ZTE Nubia 5S zie ik bijvoorbeeld staan v4.0 with A2DP maar geen BLE.

Over infra rood is ook weinig te vinden bij de verschillende modellen, wel een vermoeden bij die zelfde ZTE Nubia 5S: "though there does appear to be an IR blaster port and a dedicated shutter button for the camera"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
Bluetooth 4.0 ondersteund juist toch BLE?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:54

Garyu

WW

Quad schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:47:
http://www.banggood.com/K...-Smartphone-p-915860.html

KingSing K2 kan ook, goedkoopste 512MB/4GB dual core die ik vind momenteel.
Die heb ik voor mijn vriendin gekocht. Op zich prima, maar heeft als groot nadeel dat er geen proximity sensor in zit, dus hij gaat niet automatisch uit als je hem aan je oor houdt (!). Ook de light sensor mist, dus hij past niet automatisch het contrast aan het omgevingslicht aan.

Dat soort minimale dingetjes moet je goed op letten in dit budgetsegment.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BLE werkt pas vanaf Android 4.3 dus dan kun je zo goed als alles uitsluiten.
op misschien de ZTE Nubia na zoals je zelf al aangeeft, of de Xiaomi Mi3 met custom rom misschien..
Alle mediateks draaien nog hooguit 4.2 en dat is al 95% van de markt..
Een IR blaster is ook geen standaard feature.
Aangezien je dan al gauw naar 250+ euro gaat kijken is een in nederland verkrijgbaar alternatief vast interessanter.

[ Voor 16% gewijzigd door dutchgio op 04-03-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

Anoniem: 483276 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:59:
[...]

Dat is goed te doen toch die je nu linkt? Zou toch enkel gebruikt voor WhatsApp en Twitter en dergelijke totdat mijn nieuwe telefoon er zou zijn mocht deze het begeven zodat ik niet zonder communicatie zit zoals ik nu zat. Heb er geen hoge eisen van. Dus het toestel wat je nu linkt lijkt me goed te doen, Bedankt. :)
Geen 3G, geen GPS, mogelijk nog meer missende sensoren... Ik zou het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 10:28
@DutchGio: Nope, heeft geen oplichtende touch-buttons.
@lars1216: Dat is nou een leuke telefoon, best ongelooflijk voor die prijs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Anoniem: 483276 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:26:
Ik heb besloten toch voor een N4 te gaan. Wel ben ik nog op zoek naar een reserve toestel (dat zou de gnex worden maar die heeft kennis gemaakt met het water) en die wil ik wel uit China halen. Het maximum budget is ongeveer €50 is daar nog iets fatsoenlijks voor te krijgen? Meer dan WhatsApp hoef ik niet dus 512MB ram en een single core zal wel voldoende zijn (meer mag natuurlijk altijd :P)
Doogee dg100, dual core 1.3ghz, ben er zelf heel tevreden over, heeft wel proximity sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
Quad schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:05:
Bluetooth 4.0 ondersteund juist toch BLE?
Niet per se, uit Wikipedia:
The Bluetooth 4.0 specification permits devices to implement either or both of the LE and Classic systems. Those that implement both are known as Bluetooth 4.0 dual-mode devices.

Plus dat inderdaad Android 4.3 een vereiste is, ik wist niet dat dit nog nauwelijks op de chinese telefoons stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:07:
BLE werkt pas vanaf Android 4.3 dus dan kun je zo goed als alles uitsluiten.
op misschien de ZTE Nubia na zoals je zelf al aangeeft, of de Xiaomi Mi3 met custom rom misschien..
Alle mediateks draaien nog hooguit 4.2 en dat is al 95% van de markt..
Een IR blaster is ook geen standaard feature.
Aangezien je dan al gauw naar 250+ euro gaat kijken is een in nederland verkrijgbaar alternatief vast interessanter.
Ken je er al wel met IR?

Trouwens wel apart: als op de website kijkt van ZTE bij de Grand S dan staat er:
OS Android 4.1
Bluetooth 4.0 LE
Dat kan dus eigenlijk niet?

[ Voor 11% gewijzigd door Newday op 04-03-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Newday schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:21:
[...]

Ken je er al wel met IR?

Trouwens wel apart: als op de website kijkt van ZTE bij de Grand S dan staat er:
OS Android 4.1
Bluetooth 4.0 LE
Dat kan dus eigenlijk niet?
IR zie je ook vrijwel niet.. De meeste chinese telefoons richten zich op goede bang-for-buck; goede specificaties voor weinig geld. Extra functies als IR etc. Zijn dan niet aanwezig, want daardoor kun je die lage prijzen niet garanderen. Dit zijn toch de wat exclusievere functies die niet voor iedereen broodnodig zijn, dus dan kost het meer dan dat het oplevert om het in een telefoon te integreren.

nieuws: Android gaat bluetooth smart ondersteunen
Bluetooth LDE of Smart, zit pas in Android 4.3.
Geen idee hoe ZTE het dan op 4.1 werkend wil krijgen :+

Op de officiële site noemt men onder andere de HTC one (max), moto G, en de de galaxy en xperia reeks van Samsung en Sony. Maar van de laatste 2 niet welke toestellen.
ZTE staat er niet bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-03-2023
Net deze besteld

http://www.antelife.com/x...mera-bluetooth-white.html

Anychance dat het hier om een fake model gaat? Gezien de MI in de titel is weggehaald en er wel een TF card slot aanwezig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
Heb em al besteld, gezien antelife volgens mij aardig betrouwbaar is? Erg zuur als het wel een fake is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-05 17:53
Uiteindelijk de Xiaomi Hongmi besteld via to2c.com kwam in totaal neer op 214.20$ met dhl shipping en alle free gifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online
robbertp schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:10:
Heb em al besteld, gezien antelife volgens mij aardig betrouwbaar is? Erg zuur als het wel een fake is...
Kan je volgens mij nog wel eens vies tegenvallen dat Antelife betrouwbaar is. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Quad schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:14:
[...]

Kan je volgens mij nog wel eens vies tegenvallen dat Antelife betrouwbaar is. ;)
ervaringen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robbertp schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:20:
Oke, probeer as we speak de boel te cancelen...

*edit, credit memo binnen dus ga er vanuit dat deze gecancelled is, thx voor de snelle reactie, jammer dat dit nodig is :-(
Ik zie de reden om dat te doen niet; het lijkt gewoon om een Xiaomi Mi2S te gaan, geen fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:29:
[...]

Ik zie de reden om dat te doen niet; het lijkt gewoon om een Xiaomi Mi2S te gaan, geen fake.
kun je geen claim indienen bij paypal als ie nep schijnt te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535411

Ik had de Lenovo P780 een week geleden bij Pandawill besteld maar deze blijkt (na een chatsessie) nog niet op voorraad (helaas kun je dit niet op hun website zien).
Heeft iemand ervaringen hiermee bij Pandawill? Is het lang wachten? Of is het verstandig om een ander toestel te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:32:
[...]

kun je geen claim indienen bij paypal als ie nep schijnt te zijn?
Je moet een reden van je claim/geschil invoeren, en de optie "product voldoet niet als getoond" of iets in die richting, maar of Antelife daar zo blij mee is...
ibuygou is officiële reseller van Xiaomi's, dus de kans dat de Mi2s daar fake is lijkt me sowieso al kleiner, mocht je die twijfels bij Antelife hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 535411 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:34:
Ik had de Lenovo P780 een week geleden bij Pandawill besteld maar deze blijkt (na een chatsessie) nog niet op voorraad (helaas kun je dit niet op hun website zien).
Heeft iemand ervaringen hiermee bij Pandawill? Is het lang wachten? Of is het verstandig om een ander toestel te kiezen?
http://www.coolicool.com/...ual-camera-1gb-ra-g-28544
+goedkoper en in stock
dutchgio schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:36:
[...]

Je moet een reden van je claim/geschil invoeren, en de optie "product voldoet niet als getoond" of iets in die richting, maar of Antelife daar zo blij mee is...
ibuygou is officiële reseller van Xiaomi's, dus de kans dat de Mi2s daar fake is lijkt me sowieso al kleiner, mocht je die twijfels bij Antelife hebben.
Als ie bij Antelife fake is dan is dat toch hun eigen probleem?
Jij gaat er vanuit dat je een orgineel toestel krijgt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
Een goeie fake te bewijzen lijkt mij moeilijk, bovendien zit je dan weer met die troep terug te sturen gezien de webwinkel natuurlijk wel een reparatiekans verdient?

Micro sd slot is een goede reden om te twijfelen bij Mi2S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
product beschrijvingen die niet helemaal kloppen zijn een teken van slordigheid, niet van een scamsite. Ik heb ze al eerder op de hoogte gesteld van de fout bij de Xiaomi telefoons. Ze geven voor elke foon ook package deals met sd kaartjes etc....de eerste Xiaomi met sd slot moet ik echter nog zien. Geen reactie van ze tot op heden iig. Ik zou er niet kopen, maar om nou de conclusie te trekken dat ze een scam zijn en fakes verkopen durf ik niet aan.

Via aliexpress een retailer zoeken met goeie recensies is altijd de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DaBuzzzzz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:17:
product beschrijvingen die niet helemaal kloppen zijn een teken van slordigheid, niet van een scamsite. Ik heb ze al eerder op de hoogte gesteld van de fout bij de Xiaomi telefoons. Ze geven voor elke foon ook package deals met sd kaartjes etc....de eerste Xiaomi met sd slot moet ik echter nog zien. Geen reactie van ze tot op heden iig. Ik zou er niet kopen, maar om nou de conclusie te trekken dat ze een scam zijn en fakes verkopen durf ik niet aan.

Via aliexpress een retailer zoeken met goeie recensies is altijd de moeite.
Kijk eens goed naar de Xiaomi Hongmi :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertp
Yup ik beschuldig ze nergens van maar ik zit liever niet met de gebakken peren ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
dutchgio schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 13:21:
[...]

Kijk eens goed naar de Xiaomi Hongmi :*)
:) das geen echte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel hoor...
De neppe heeft een octacore en 4.7 inch full hd scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-05 21:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Nog maar eens voor de duidelijkheid.....

In dit topic geen berichten over prijzen en levertijden, ook geen verwijzingen naar winkels waar ze iets verkopen of opmerkingen over het feit dat jezelf telefoons aanbied.

Wat wel, inhoudelijke discussies over "onbekende" chinese smartphones!

[ Voor 66% gewijzigd door Bullet NL op 06-03-2014 00:17 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:32
WhiteDragon schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 17:26:
Ik heb inmiddels aleen aantal dagen mijn Nubia Z5S in bezit. Geen BTW of invoerrechten hoeven betalen (met DHL).

Wat een TOP apparaat. Nummer 1 in Antutu met ruim boven de 34k en dat voor 255 euro. Zit kwalitatief goed in elkaar, camera werkt goed met een hele gave app.

Formaat valt ook erg mee, slechts een paar millimeter groter dan mijn HTC One X.

Ik wil een dezer dagen een hands-on maken. Iemand nog speciale dingen toegelicht wil zien?
Heb je inmiddels al een reviewtje klaar?

edit: leuk voor de twijfelaars tussen een Xiaomi Mi3 en een Nubia Z5S: linkje.

Overigens twijfel ik heel erg tussen de Z5S en de Z5S mini. Punten zijn bij mij de volgende:

-soc (Snap 600 v. 800)
-scherm (720 v. 1080)
-prijs (190 v. 250)

Ik twijfel of ik de soc en het scherm de meerprijs van 60 euro waard vind. En daarnaast vind ik de 'grote' minder mooi qua design als de kleine, maar ben bang dat de kleine niet future-proof genoeg is. Ik kom van een Sony Xperia S (LT26i). Wat zouden jullie zeggen?

[ Voor 32% gewijzigd door Malfoi op 06-03-2014 05:35 ]

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Een opvolger voor mijn Cubot GT 99
Wat zocht ik:

5"Inch foon- Res.1280*720- Presteren ( AnTuTu)- Camera 13mp- Grote batterij ( minimaal 2500)-
Prijs ( 100/150 )

Denk dat ik geslaagd ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
H6nsvV379 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 06:03:
Een opvolger voor mijn Cubot GT 99
Wat zocht ik:

5"Inch foon- Res.1280*720- Presteren ( AnTuTu)- Camera 13mp- Grote batterij ( minimaal 2500)-
Prijs ( 100/150 )

Denk dat ik geslaagd ben :P
Wel raar dat de antutu afbeeldingen totaal niet overeenkomen met de specs :) zoals 3gb ram! En 1920*1080 en 1.7ghz ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CultFreak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-04 12:20
Is het verstandig/noodzakelijk om een toestel te kopen waar de wcdma 900 band goed werkt?
Ik heb nu Telfort op een iOcean x7 youth en de mobile connection vliegt er wel eens uit evenals dat ie overgeschakeld op crappy EDGE.

Dit artikel is interessant in dat kader:
http://beranger.org/2013/...ware-and-900-mhz-3g-fail/

Bier = beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee hoe breed de 900mhz uitrol is.
Volgens mij is dat al wel vaker voorbijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120334

Ben in twijfel:

Elephone p8
Umi X3

Of wachten op de iocean x8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 120334 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 10:38:
Ben in twijfel:

Elephone p8
Umi X3

Of wachten op de iocean x8
Liggen de prijzen niet ver uiteen?
Met name van Iocean X8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

bloasfist

Slot-A Crew

De Jiayu G4C lijkt sinds 4 mrt in Stock te zijn (in ieder geval, als ik deze shop mag geloven). Misschien maakt dat de tegenvaller van het gebrek aan 720p scherm op de Jiayu G2f weer een beetje goed?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
De iOcean x8 is een mega toestel, imo, breder en langer dan de x7. Wil je wel zo'n grote telefoon? Wil je wel wachten tot het toestel uberhaupt uitkomt. M.b.t. op chinaphones zou ik kiezen voor een telefoon die je nu kan krijgen en niet een die ergens een keer in de toekomst er misschien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu

Garyu

WW

krissie100 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 06:36:
[...]

Wel raar dat de antutu afbeeldingen totaal niet overeenkomen met de specs :) zoals 3gb ram! En 1920*1080 en 1.7ghz ^^
Erg raar inderdaad - nog vager dat dit normaal gesproken eigenlijk andersom is - de specs worden als beter verkocht dan ze daadwerkelijk zijn. Maar in die Antutu screenshots staat ook 2x MTK6582 met in totaal 8 cores, die op 1.7GHz lopen. Vaag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]

Was Antutu niet met een eenvoudig .txt bestandje te misleiden? Als in: voor device info haalt Antutu daar toch de gegevens vandaan? ;) Zou anders wel een heel slecht presterende 3GB ram toestel zijn :P Zie mijn Octuple core en Android 5.0 Chinaphone voor 100 euro anders maar :+

Afbeeldingslocatie: http://parcel.mistertao.com/2014/01/M14010225384030-13894024621572944934.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Joosie200 op 06-03-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prijs van iocean x8 is nog niet gekend en zou normaal eind maart komen.

Ik had een mail gestuurd naar iocean zelf en dit was de reactie:

Hi, we plan to produce X8 end of March, but I have not got the exact time.

Toch umi x3 misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 120334 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:56:
Prijs van iocean x8 is nog niet gekend en zou normaal eind maart komen.

Ik had een mail gestuurd naar iocean zelf en dit was de reactie:

Hi, we plan to produce X8 end of March, but I have not got the exact time.

Toch umi x3 misschien
Umi is van hetzelfde laken en pak.
Die iOcean is er niet eind maart, die Umi ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens pandawill komt de umi x3 15 maart. Is niet zo lang meer, nog even wachten en we zien wel.
De umi x3 heeft wel geen apart sd kaart slot.

Als ik goed gelezen heb, zouden er verschillende versies komen.
oa: met 4G support ook en 32 Gb versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Garyu schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 12:26:
[...]

Erg raar inderdaad - nog vager dat dit normaal gesproken eigenlijk andersom is - de specs worden als beter verkocht dan ze daadwerkelijk zijn. Maar in die Antutu screenshots staat ook 2x MTK6582 met in totaal 8 cores, die op 1.7GHz lopen. Vaag....
[...]

Das inderdaad raar 8)7 Ze gebruiken wat spec van de MTK92 en zetten die bij de MTK82.
Had het niet gezien, dank voor jullie oplettendheid _/-\o_

Zoektocht wordt weer voortgezet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
H6nsvV379 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:34:
[...]
Zoektocht wordt weer voortgezet......
Is de Umi X1 Pro dan niet wat? Kost 90-100 euro voor 4,7 inch 1280x720, MTK6582 SoC, 1GB ram en 2000mAh accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 120334 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:32:
volgens pandawill komt de umi x3 15 maart. Is niet zo lang meer, nog even wachten en we zien wel.
De umi x3 heeft wel geen apart sd kaart slot.

Als ik goed gelezen heb, zouden er verschillende versies komen.
oa: met 4G support ook en 32 Gb versies
Wel hoor, gewoon SD kaart uitbreiding mogelijk.

http://umiphones.com/umi-mobile/umi-x3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:13
Joosie200 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 13:38:
[...]

Is de Umi X1 Pro dan niet wat? Kost 90-100 euro voor 4,7 inch 1280x720, MTK6582 SoC, 1GB ram en 2000mAh accu.
Presale prijs, zal dus wel hoger uitvallen later (standaard truuk van de meeste websites).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newday
dutchgio schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:57:
[...]

IR zie je ook vrijwel niet.. De meeste chinese telefoons richten zich op goede bang-for-buck; goede specificaties voor weinig geld. Extra functies als IR etc. Zijn dan niet aanwezig, want daardoor kun je die lage prijzen niet garanderen. Dit zijn toch de wat exclusievere functies die niet voor iedereen broodnodig zijn, dus dan kost het meer dan dat het oplevert om het in een telefoon te integreren.

nieuws: Android gaat bluetooth smart ondersteunen
Bluetooth LDE of Smart, zit pas in Android 4.3.
Geen idee hoe ZTE het dan op 4.1 werkend wil krijgen :+

Op de officiële site noemt men onder andere de HTC one (max), moto G, en de de galaxy en xperia reeks van Samsung en Sony. Maar van de laatste 2 niet welke toestellen.
ZTE staat er niet bij :+
Ik heb nog eens verder gekeken naar de ZTE Nubia Z5S, in een youtube filmpje gezien dat deze toch een IR Blaster heeft.

@nickvanozzie
@WhiteDragon
Kunnen jullie al iets meer zeggen over hoe de accu zich houdt met 2300 mAh, kom je er makkelijk de dag mee door met redelijk gebruik?
Hoe is ZTE normaal met upgraden van Android, zou een snelle update naar Android 4.3 er in zitten zodat ook Bluetooth LE te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Ik zit hier te kijken naar een leuke budget phone, en ben op de Cubot Bobby gekomen. Lijken me goede specs voor de prijs, alleen op de ene site is het een presale en op de andere in stock. Iemand misschien al iets gezien/gehoord van dit ding?

http://www.geekbuying.com...-3G-GPS---Red-324008.html

http://www.banggood.com/C...-Smartphone-p-916756.html

[ Voor 12% gewijzigd door starcopy op 06-03-2014 14:31 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07:13
Newday schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:28:
[...]

Hoe is ZTE normaal met upgraden van Android, zou een snelle update naar Android 4.3 er in zitten zodat ook Bluetooth LE te gebruiken is?
ZTE kennende komt er geen update naar een nieuwere versie van Android voor de Z5 en Z5S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-07-2024
starcopy schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:30:
Ik zit hier te kijken naar een leuke budget phone, en ben op de Cubot Bobby gekomen. Lijken me goede specs voor de prijs, alleen op de ene site is het een presale en op de andere in stock. Iemand misschien al iets gezien/gehoord van dit ding?

http://www.geekbuying.com...-3G-GPS---Red-324008.html

http://www.banggood.com/C...-Smartphone-p-916756.html
Wat een giga batterij voor die soc :P Ik haal een dag met een batterij van 1300 mAh.
Ook een lompe telefoon lijkt het. Vrij dik en 185 gram zwaar. qHD schijnt wat weinig te zijn voor een 5" scherm. Ik heb qHD op een 4,7" en dat gaat nog wel, maar houdt niet over. Tenzij battery life je prio 1 is, zou ik deze niet zo snel kiezen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
Geen Chinees, maar wel één besteld via een relatie in India. Ben zeer benieuwd! en echt eens wat anders.

http://www.micromaxinfo.com/canvasknight/index.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Hyp Hyper schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:56:
[...]

Wat een giga batterij voor die soc :P Ik haal een dag met een batterij van 1300 mAh.
Ook een lompe telefoon lijkt het. Vrij dik en 185 gram zwaar. qHD schijnt wat weinig te zijn voor een 5" scherm. Ik heb qHD op een 4,7" en dat gaat nog wel, maar houdt niet over. Tenzij battery life je prio 1 is, zou ik deze niet zo snel kiezen.
Op zich heb je wel gelijk, maar ik ben nu nog een HD2 gewend en daar kan ik met gemak iemand mee dood gooien. >:)

Uiteindelijk zal het ding niet voor veel bijzonders gebruikt worden. Wat simpel internet verbruik, bellen, en sms'en. De Htc voldoet nog wel, maar ik wil toch over naar Android.

Het is ook meer dat afgezien van het scherm en gewicht, de prijs tov de rest vrij redelijk lijkt. Ik kom met coupon bij GB rond de 70 euro uit. Maar mocht er een betere zijn dan zal ik zeker geen nee zeggen. De bomen op dit gebied zijn echter wel uitgegroeid naar een oerbos. En kijk ik naar een 1Gb/4Gb dan zit ik qua prijs gelijk al weer een 30 tot 40 euro hoger.

Maar ik sta open voor een goed advies. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

starcopy schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 19:45:
[...]

Op zich heb je wel gelijk, maar ik ben nu nog een HD2 gewend en daar kan ik met gemak iemand mee dood gooien. >:)

Uiteindelijk zal het ding niet voor veel bijzonders gebruikt worden. Wat simpel internet verbruik, bellen, en sms'en. De Htc voldoet nog wel, maar ik wil toch over naar Android.

Het is ook meer dat afgezien van het scherm en gewicht, de prijs tov de rest vrij redelijk lijkt. Ik kom met coupon bij GB rond de 70 euro uit. Maar mocht er een betere zijn dan zal ik zeker geen nee zeggen. De bomen op dit gebied zijn echter wel uitgegroeid naar een oerbos. En kijk ik naar een 1Gb/4Gb dan zit ik qua prijs gelijk al weer een 30 tot 40 euro hoger.

Maar ik sta open voor een goed advies. ;)
Heb je ook al naar de optie gekeken om Android op je HD2 te zetten? Als het toestel verder nog bevalt. Zo ja heb ik niks gezegd. :P
Pagina: 1 ... 122 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.