Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-05 18:28
dutchgio schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 00:24:
[...]

Overigens is iemand een oplichter noemen misschien een strafbaar feit, (op basis van wat dan, beroep je op vrijheid van meningsuiting :o ) maar aan het oplichter zijn zit toch een iets grotere straf verbonden...
Mooi om te zien dat jij ook 'goede' ervaringen hebt met het bedrijf.

Jean probeert gelijk hoog en laag te schreeuwen, maar hij heeft volgens mij totaal geen verstand van de wet.
Als ik jouw telefoon koop en het voldoet niet aan bepaalde punten waarvan jij zegt dat bv. de telefoon deze wel bezit.
Als ik jou oplichter zou noemen, zie ik het al voor me dat je een rechtszaak opstart. :')

Ook hoe hij het 'laster' noemt,
Dat ik dus bewust iets zeg wat in strijd met de waarheid is.
Zijn waarheid, waarschijnlijk woont hij dan in z'n eigen wereldje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-03 10:46
Deze is volgens mij binnenkort bij Pandawill in de Happy Hour:
XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank for Smartphone Tablet Silver

Heeft iemand hier ervaringen mee? Ziet er strak uit, zeker voor die prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Jan-Willem P. schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:01:
Deze is volgens mij binnenkort bij Pandawill in de Happy Hour:
XIAOMI 5V 2A 10400mAh Power Bank for Smartphone Tablet Silver

Heeft iemand hier ervaringen mee? Ziet er strak uit, zeker voor die prijs!
Krijg je die aanbiedingen via email?
Ik krijg de mail pas op zondag }:|

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
dicksterk schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 10:24:
Ten eerste was het niet mijn bedoeling de verkoper in twjfel te trekken, ik wilde vooral ervaringen over telsda horen. als ik google op telsda 4.7 gizchina kom ik (volgens mij), de vorige versie van deze knock-off tegen die $65 kot deze is volgens de fabriekant uitgerust met de mtk6582 maar blijkt in benchmarks de mtk6589 te bezitten. een telefoon met de mtk6589 quadcore voor $65 is ook al extreem goedkoop dus het lijkt me niet vreemd als dit de opvolger is met octacore rocessor. Ik lees reacties als de specificaties zijn fake, maar waarop is die bewering gebaseerd, is dat ergens aan te zien?
@retailheaven: Ik had je gemaild maar geen reactie ontvangen. blijkbaar lees je hier nu ook mee, jij hebt deze telefoon neem ik aan zelf getestt: waarin zit de lage prijs, in het gebruikte kunnststof, of in een ander kwaliteitsaspect? Kan je geen benchmark uitvoeren en de resultaten posten, of een youtubefilmpje van de prestaties maken, die zijn er van dit toestel nog niet.
Het toestel bestaat niet met deze specificaties. Zo simpel is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayWay
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-03 10:46
zeg_ik_niet schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:16:
[...]

Krijg je die aanbiedingen via email?
Ik krijg de mail pas op zondag }:|

Ben benieuwd!
Heb mijn mail daar wel opgegeven maar daarmee is blijkbaar iets fout gegaan want ik krijg de mails niet. Maar als je op de homepage op die pijltjes naar rechts klikt zie je op een geven moment die powerbank, maar als je er op klikt is hij niet beschikbaar in de kalender.

Of maak ik nu een noob fout? :/

Jep, mijn fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Jan-Willem P. schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:18:
[...]

Heb mijn mail daar wel opgegeven maar daarmee is blijkbaar iets fout gegaan want ik krijg de mails niet. Maar als je op de homepage op die pijltjes naar rechts klikt zie je op een geven moment die powerbank, maar als je er op klikt is hij niet beschikbaar in de kalender.

Of maak ik nu een noob fout? :/
Ach fouten maakt iedereen.

Hij is niet beschikbaar in de kalender omdat het aanbiedingen waren van afgelopen week :)
Vraag anders Pandawill of het emailadres wat je ingevuld hebt, correct is.
Misschien ligt het daar aan dat je geen mails krijgt. ;)

Die powerbank ga ik wel bestellen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefangrp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:54
Wat een pannekoek is die Jean joh Daar ga ik zeker niets kopen.
Waarschijnlijk volgende week de Lenovo S820 bestellen. Qua design een kopie van mijn Htc One X maar die vind ik ook prima, en dan hoef ik voortaan niet meer 2 toestellen rond te slepen.
En als ik de One X verkoop, hoef ik er ook nog eens weinig op toe te leggen. Ideaal dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld om levertijden te bespreken of om het te hebben over malafide handelaren, etc. Laten we het gewoon ontopic houden en het bij de toestellen zelf houden. Als er vanaf nu nog veel meer offtopic gepraat gaat worden dan zal ik het topic moeten sluiten om het op te schonen dus vanaf nu graag ontopic!

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!
l3art schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 16:56:
[modbreak]Dit topic is niet bedoeld om levertijden te bespreken of om het te hebben over malafide handelaren, etc. Laten we het gewoon ontopic houden en het bij de toestellen zelf houden. Als er vanaf nu nog veel meer offtopic gepraat gaat worden dan zal ik het topic moeten sluiten om het op te schonen dus vanaf nu graag ontopic![/modbreak]
Desondanks kan het wel handig zijn om anderen er op te wijzen niet bij malafide verkopers te bestellen, en bovenstaande discussie is ook gebaseerd op iemand die een dergelijk toestel overwoog, maar dat is inmiddels wel afgeketst denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:46:
[...]

Desondanks kan het wel handig zijn om anderen er op te wijzen niet bij malafide verkopers te bestellen, en bovenstaande discussie is ook gebaseerd op iemand die een dergelijk toestel overwoog, maar dat is inmiddels wel afgeketst denk ik zo ;)
Amen.

Lijkt me inderdaad wel handig dat ook zulke informatie gedeeld kan worden.
Ook als de stap te groot is voor iemand om in één keer rechtstreeks bij de Chinees te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:21
Discussies over moderaties mogen in een DM.

Dat gezegd hebbende; aangezien dit een topic is over toestellen zelf, hoort het gewoon niet hier. Als je mensen dan toch wil waarschuwen over een verkoper hoort dat nog altijd beter in het prijzen en levertijden topic.

[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 01-03-2014 20:28 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:17
Jongens, ik zit met 2 vragen

1- de MTK6572 is deze 3G compatible met vodafone omdat het 2100mhz ondersteunt?
2- mijn pakket staat al ruim 2 dagen op shipment info received maar er is nog geen vooruitgang te zien wat betekend dit?

Alvast bedankt

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pukson schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:04:
Jongens, ik zit met 2 vragen

1- de MTK6572 is deze 3G compatible met vodafone omdat het 2100mhz ondersteunt?
2- mijn pakket staat al ruim 2 dagen op shipment info received maar er is nog geen vooruitgang te zien wat betekend dit?

Alvast bedankt
Het antwoord is makkelijker dan je denkt;
1 ja
2 wachten
En een beetje eigen inzet wordt wel verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
is er nu echt geen xiaomi mi3 achtige met dual sim? Ik wil perse de Sony Exmor 13mp camera omdat deze zo goed is met 2.2f. 5 inch full hd met een zo klein mogelijke form-factor. Goeie accuduur.....

De Xiaomi heeft het allemaal maar geen dual.... zoek me rot, ook tussen de 'vage' chinezen.....tips welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:51
l3art schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 20:24:
Discussies over moderaties mogen in een DM.

Dat gezegd hebbende; aangezien dit een topic is over toestellen zelf, hoort het gewoon niet hier. Als je mensen dan toch wil waarschuwen over een verkoper hoort dat nog altijd beter in het prijzen en levertijden topic.
Inhoudelijk over het toestel wel, die specificaties zijn fake.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:00
dutchgio schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:46:
[...]

Is het in zo'n geval niet beter om contact op te nemen met MP? Zij kunnen in dit geval communiceren en indien nodig ingrijpen lijkt me. Of ze zich daar daadwerkelijk in mengen weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H6nsvV379
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-01 20:39
Als ik kijk bij de AnTuTu Benchmark van een smartfoon op een site zie ik een blad met "gekleurde rondjes ".
Wat houd dit blad nou eigelijk in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
H6nsvV379 schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 23:23:
Als ik kijk bij de AnTuTu Benchmark van een smartfoon op een site zie ik een blad met "gekleurde rondjes ".
Wat houd dit blad nou eigelijk in ?
Met x en y coördinaten er bij?
Dat is niet antutu, maar de test die meet hoeveel vingers er tegelijk kunnen worden geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
DaBuzzzzz schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 21:19:
is er nu echt geen xiaomi mi3 achtige met dual sim? Ik wil perse de Sony Exmor 13mp camera omdat deze zo goed is met 2.2f. 5 inch full hd met een zo klein mogelijke form-factor. Goeie accuduur.....

De Xiaomi heeft het allemaal maar geen dual.... zoek me rot, ook tussen de 'vage' chinezen.....tips welkom
Lenovo Vibe Z K910? Snapdragon 800, FHD, dual sim, Sony camera, relatief grote batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dan list Jiayu eindelijk de wcdma versie van de G2F, blijkt ie itt de TD-versie geen 720p mee te krijgen maar wvga -O- Typo of bummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Joosie200 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:09:
Dan list Jiayu eindelijk de wcdma versie van de G2F, blijkt ie itt de TD-versie geen 720p mee te krijgen maar wvga -O- Typo of bummer?
bummer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Mijn inzet was ook vragen over een toestel. Maar om wat punten recht te zetten: de teelsda t9888+ met quadcore bestaat in elk geval en voor $64(deze bied reetailheaven aan voor 99 euro geloof ik). review: YouTube: TELSDA T9888+ Video Review y Antutu | Movileschinos.eu te krijgen op www.anandasy.com (of via de alibaba site). Ik zou dus niet weten waarom een geupgrade versie onmogelijk zou zijn. Ik heb het via mail aan zowel telsda.com als anandasy.com gevraagd en ik zal hun antwoord dan ook hier posten. Overigens is in een ander topic op tweakes heel poositief gesproken over retailheaven dus stappen richting marktplaats lijken me onnodig, want er is volgens mij helemaal geen sprake van oplichhting. mogelijk is deze octacore in china dus nog goedkoper te krijgen dan hier in Nl ik houd jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dicksterk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:19:
Mijn inzet was ook vragen over een toestel. Maar om wat punten recht te zetten: de teelsda t9888+ met quadcore bestaat in elk geval en voor $64(deze bied reetailheaven aan voor 99 euro geloof ik). review: YouTube: TELSDA T9888+ Video Review y Antutu | Movileschinos.eu te krijgen op www.anandasy.com (of via de alibaba site). Ik zou dus niet weten waarom een geupgrade versie onmogelijk zou zijn. Ik heb het via mail aan zowel telsda.com als anandasy.com gevraagd en ik zal hun antwoord dan ook hier posten. Overigens is in een ander topic op tweakes heel poositief gesproken over retailheaven dus stappen richting marktplaats lijken me onnodig, want er is volgens mij helemaal geen sprake van oplichhting. mogelijk is deze octacore in china dus nog goedkoper te krijgen dan hier in Nl ik houd jullie op de hoogte.
Toch geloof ik het niet dat het kan.
Ik zal wel even naar de telefoon gaan kijken die genoemd hebt.

Zal hij dan toch de waarheid gesproken hebben die Jean..? :$
vanwaar de agressie dan? :?
Vragen vragen vragen.. :r :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16697

Los van of de specs al dan niet kloppen is het illegaal om als wederverkoper niet CE gecertificeerde toestellen in te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fresno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-06 23:52
Ik kom er niet uit. Wil deze week een telefoon bestellen, maar kan niet kiezen tussen de Xiaomi Hongmi en de Huawei honor 3c.
Verschillen zijn klein, vraag me alleen af hoe de GPS van de Huawei zal zijn. Dit is wel maatgevend. We hebben al een Hongmi thuis, maar de Huawei heeft iets betere specs 2 GB ram tegenover 1 GB en. OoK ROM is 2x zo groot. Hongmi heeft erg goede GPS.
Op YouTube is het verschil ook klein.

Iemand een voorkeur?

[ Voor 3% gewijzigd door Fresno op 02-03-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
@sittingduck: ze zijn ce goedgekeurd.(kijk maar in de marktplaats-advertenties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dicksterk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:03:
@sittingduck: ze zijn ce goedgekeurd.(kijk maar in de marktplaats-advertenties)
Juist de specificaties in die marktplaats advertenties zijn twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Even voor de duidelijkheid. De T9888+ op die verkoopsite heeft een dual-core en een andere resolutie dan in de Antutu test.
Die Antutu is fake, dat lijkt me duidelijk. Nogmaals. Alles aan dat toestel is fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zeg_ik_niet schreef op zondag 02 maart 2014 @ 10:28:
[...]

Toch geloof ik het niet dat het kan.
Ik zal wel even naar de telefoon gaan kijken die genoemd hebt.

Zal hij dan toch de waarheid gesproken hebben die Jean..? :$
vanwaar de agressie dan? :?
Vragen vragen vragen.. :r :+
Nee, het klopt echt niet.
Die specificaties kunnen gewoon niet, en het toestel is ook niet te vinden buiten de site van retailheaben.
Vind het ook wel opvallend dat er op Gizchina k melding is gemaakt van een Hongmi Knockoff, met prima specs voor die prijs. Mt6582, 1gb ram etc.
Grote kans dat dat hetzelfde toestel is.

Want 1080p op 4.7 inch is vooralsnog alleen HTC gelukt, en het lijkt me niet dat een no-name telsda dat even kan evenaren.
Samen met de mt6592 en 2gb ram voor die prijs klopt het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-05 13:20

MiliaanR

Just for fans.

Volgens mij zit de vader van een vriend van mij nog steeds te wachten tot hij zijn Hongmi krijgt van Retailheaven. Hij heeft hem drie maand geleden besteld.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
Maar om wat punten recht te zetten: de teelsda t9888+ met quadcore bestaat in elk geval niet
Antutu leest gewoon een bestandje op de telefoon waar de specs in zijn gezet. Dat kan je zelf ook doen, dan heb je de nieuwste ARM700 SoC met 24 cores, 128GB RAM en een schermresolutie van 5940*3240 oftewel ultrasuperdeluxeHD :+ En dat voor nog geen $70.

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-06 21:39
Ik heb nog altijd geen toestel besteld, heb mijn budget verhoogd naar 250$ (maximum).

Welke heb ik tot nu toe al gezien?
Huawei Honor 3C, Iocean x7, iNew v3, Lenovo p780, Doogee DG2014, NEO N003, goophone s5, Zopo p980+.
Er staan er een paar tussen met kleine batterij (2000mAh)
Ik zie door het bos de bomen niet meer...

Wat zoek ik?
+Quad/octa core
+HD/FHD screen
+4.5 - 5inch screen
+Batterij die goed meegaat (2500+mAh)
+Minstens 1gb ram
+Goede camera (zowel front als back)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
thenlownager schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:56:
Ik heb nog altijd geen toestel besteld, heb mijn budget verhoogd naar 250$ (maximum).

Huawei Honor 3C, Iocean x7, iNew v3, Lenovo p780, Doogee DG2014, NEO N003, goophone s5, Zopo p980+.

Wat zoek ik?
+Quad/octa core
+HD/FHD screen
+4.5 - 5inch screen
+Minstens 1gb ram
Wat doe je vooral op de telefoon? Dat is wel belangrijk om in ieder geval een keuze tussen een goedkope octacore of een dure quad te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
Momus schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:03:
[...]

Wat doe je vooral op de telefoon? Dat is wel belangrijk om in ieder geval een keuze tussen een goedkope octacore of een dure quad te maken...
Wat ik vooral gebruik is fb messenger & smsen, webbrowsen, af en toe snapchat (ja...), en speel ook wel eens graag een spelletje.
Het moet gewoon een telefoon zijn die stabiel loopt en het minstens een dag uithoudt bij zwaar gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Dan zou ik de octacores laten voor wat ze zijn. Die zijn batterijtechnisch niet aantrekkelijk en kijken voor een goede 6582 quadcore...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
Momus schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:12:
Dan zou ik de octacores laten voor wat ze zijn. Die zijn batterijtechnisch niet aantrekkelijk en kijken voor een goede 6582 quadcore...
Heb al veel rondgekeken, maar ik vind niet echt een die voldoet aan alles.
De Lenovo p780 staat me wel aan, omdat deze een 4000mAh batterij heeft maar de camera kwaliteit is echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Mijn inzet was ook vragen over een toestel. Maar om wat punten recht te zetten: de teelsda t9888+ met quadcore bestaat in elk geval en voor $64
Dat die bestaat kan ik beamen, maar goed is die Telsda t9888+ allerminst. Slechte kijkhoeken, matig scherm, qua responsiviteit ook matig, geen MTK6589 noch 6582 maar 6572w, geen 1280x720 noch 960x540 maar lousy wvga resolutie. Nee, dat is voor 65 dollar zelfs weggegooid geld. Aan de ene kant kan je terecht zeggen voor 65 dollar kan je no way een echte Hongmi kloon verwachten qua specs (zoals menigeen tegen mij zei in januari) maar je weet maar nooit met die Chinezen ;)

Chinaphones zijn voor mij spielerij, ik heb er inmiddels al aardig wat in huis gehad en weer van de hand gedaan. Zien wat je in huis haalt is al een deel van de lol voor mij :+ En gezien menig chinaphone je toch niet meteen bankroet maakt draai je met verkoop snel quitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thenlownager schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:13:
[...]

Heb al veel rondgekeken, maar ik vind niet echt een die voldoet aan alles.
De Lenovo p780 staat me wel aan, omdat deze een 4000mAh batterij heeft maar de camera kwaliteit is echt slecht.
Xiaomi hongmi of iOcean X7(HD) met 3000mah cover ook overwogen?
Kwaliteit van bovenstaande is erg goed.
Xiaomi is een bekende en een erg goed merk, iOcean heb ik zelf ervaring mee door middel van de X7 youth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
dutchgio schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:22:
[...]

Xiaomi hongmi of iOcean X7(HD) met 3000mah cover ook overwogen?
Kwaliteit van bovenstaande is erg goed.
Xiaomi is een bekende en een erg goed merk, iOcean heb ik zelf ervaring mee door middel van de X7 youth.
Ja heb die toestellen ookal gezien, is er een backcover voor de hongmi? heb deze zelf niet gevonden :o
voor de iocean x7 wel, maar dan wil ik ze wel liefst samen bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dutchgio schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:33:
[...]

Nee, het klopt echt niet.
Die specificaties kunnen gewoon niet, en het toestel is ook niet te vinden buiten de site van retailheaben.
Vind het ook wel opvallend dat er op Gizchina k melding is gemaakt van een Hongmi Knockoff, met prima specs voor die prijs. Mt6582, 1gb ram etc.
Grote kans dat dat hetzelfde toestel is.

Want 1080p op 4.7 inch is vooralsnog alleen HTC gelukt, en het lijkt me niet dat een no-name telsda dat even kan evenaren.
Samen met de mt6592 en 2gb ram voor die prijs klopt het gewoon niet.
Bedankt voor je informatie.
Ik bedoelde het meer sarcastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Typo it is want de Chinese site van Jiayu toont wel 1280x720 en meldt TD-SCDMA en WCDMA bij de specificaties. Blij toe, want die G2F in WCDMA versie gaat een eigen uitgekozen verjaardagscadeau worden, althans als Jiayu hem met twee weken inderdaad begint te shippen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Hebben jullie wel eens gedoe gehad met 3G?
Ik krijg 3G maar niet werkend op mijn Neo N003.
Bij mobiel netwerk staat gewoon Vodafone NL. Bij gegevensverbinding staat hij op verbonden, maar niks laad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dpkuijk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09-2022
Valandin schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:18:
Bij mobiel netwerk staat gewoon Vodafone NL. Bij gegevensverbinding staat hij op verbonden, maar niks laad..
Als het een dual-sim telefoon is moet je misschien een andere sim slot proberen. Voor de rest weet ik ook niet wat je er aan zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
veel googlewerk levert het volgende op: telsda lijkt telefoons te maken waarbij zij zelf de verkeerde specificaties leveren: zo word er op xda-developers gesproken over een mtk6589 model die in werkelijkheid een spreadtrum processor zonder 3g en gps blijkt te bevatten, dit terwij de firmware aangeeft dat er een mtk6589 procssor in zou zitten. Het lijke er dus op dat de fout niet bij de verkoper maar bij telsda ligt, die onwaarheden verteld over de geproduceerde telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 535411

[/quote]

Die slechte camerakwaliteit zie ik niet in reviews terug.
(Sorry, verkeerd ge-quote)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 535411 op 02-03-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dicksterk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:27:
veel googlewerk levert het volgende op: telsda lijkt telefoons te maken waarbij zij zelf de verkeerde specificaties leveren: zo word er op xda-developers gesproken over een mtk6589 model die in werkelijkheid een spreadtrum processor zonder 3g en gps blijkt te bevatten, dit terwij de firmware aangeeft dat er een mtk6589 procssor in zou zitten. Het lijke er dus op dat de fout niet bij de verkoper maar bij telsda ligt, die onwaarheden verteld over de geproduceerde telefoons.
Hij kan zelf ook wel bedenken dat het verkeerde specificaties zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
Hoe zou je dat moeten bedenken? sosm zijn er gewon dingen die te mooi lijken om waar te zijn toch waar, ik overweeg nogteeds zo'n ding op proef e kopen en te kijken wat er dan wel inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
dicksterk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:59:
Hoe zou je dat moeten bedenken? sosm zijn er gewon dingen die te mooi lijken om waar te zijn toch waar, ik overweeg nogteeds zo'n ding op proef e kopen en te kijken wat er dan wel inzit.
vraag dan of je langs kan komen om 't toestel te bekijken.
Weet je ook of het wat is.
Ik zou het niet doen, maar moet je zelf maar weten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thenlownager schreef op zondag 02 maart 2014 @ 13:26:
[...]

Ja heb die toestellen ookal gezien, is er een backcover voor de hongmi? heb deze zelf niet gevonden :o
voor de iocean x7 wel, maar dan wil ik ze wel liefst samen bestellen.
Nee, die is er alleen voor de iocean.
Je kunt ze in verband met extra btw kosten etc. Beter wel apart bestellen ;)
Over die 12 euro voor de 3000mah met cover betaal je dan gegarandeerd niets extra's, al lijkt het me vrij logisch dat ze het in 2 aparte pakketjes versturen, ook als je tegelijk bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120334

ik heb de iocean x8 besteld via dealsprime.

Ben benieuwd, ziet er een degelijk toestel uit (heb nu de x7 young)

(hopelijk komen er ook wat custom roms voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-12-2024
dicksterk schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:59:
Als je $65 kan missen zou je dat inderdaad wel kunnen doen. Je gaat dan neem ik aan dat toestel fysiek uit elkaar halen, anders weet je nog niet wat erin zit. En maak je er dan een videoverslag van? Ik ben best wel benieuwd dan!

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:51
thenlownager schreef op zondag 02 maart 2014 @ 11:56:

Wat zoek ik?
+Quad/octa core
+HD/FHD screen
+4.5 - 5inch screen
+Minstens 1gb ram
Is dan misschien de Jiayu G4 of G4C niet iets?
Of de Jiayu G2F, al is daarvan het scherm iets te klein.

Met name de Jiayu G4 staat om zijn goede batterijduur bekend en het zou me niet verbazen als de G4C met die 6582 (klopt dat?) nog beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 05:49

Remcom00

hij is gek

Is Etotalk een betrouwbare shop?
Kan me herinneren dat ik een aantal nare verhalen voorbij heb horen komen maar dat is al even geleden.

hoidoei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:49
waar kan je die jiayu g4c kopen/ die ziet er wel interessant uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waliwal
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-06 11:45
Ik denk er zelf ook aan om een Chinaphone te halen.
Nu twijfel ik tussen de Umi X3 en de iOcean X8.die beiden over een paar weekjes uitkomen
Wat kan ik het beste nemen?
Mijn budget is ongeveer 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
Smobbo schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:52:
[...]

Is dan misschien de Jiayu G4 of G4C niet iets?
Of de Jiayu G2F, al is daarvan het scherm iets te klein.

Met name de Jiayu G4 staat om zijn goede batterijduur bekend en het zou me niet verbazen als de G4C met die 6582 (klopt dat?) nog beter is...
Jiayu g2f ziet er ook wel mooi uit, dat het 4.3inch is maakt niet zoveel uit (meer ppi dan een 4.5 of 5 inch op HD resolutie), alleen jammer dat hij nog niet te bestellen is voor zover ik gevonden heb. Alsook dat de batterij maar een capaciteit van 2200mAh heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
thenlownager schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:54:
[...]

Jiayu g2f ziet er ook wel mooi uit, dat het 4.3inch is maakt niet zoveel uit (meer ppi dan een 4.5 of 5 inch op HD resolutie), alleen jammer dat hij nog niet te bestellen is voor zover ik gevonden heb. Alsook dat de batterij maar een capaciteit van 2200mAh heeft.
Sinds vorige week koop je een Xiaomi Mi2s ook voor minder dan €200,-.
reviews: Xiaomi Mi-Two: keizer der Chinese smartphones
reviews: Bieden Chinese smartphones meer waar voor je geld?
De accuduur daarvan is ook helemaal niet mis.

[ Voor 10% gewijzigd door guapper op 02-03-2014 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenlownager
guapper schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:58:
[...]

Valt toch wel buiten mijn budget, helaas, is een mooi toestel!
Denk dat ik een keuze ga maken tussen Lenovo p780 en de Jiayu g4(T), iocean x7 (icm 3000mAh) aangezien ik niet echt een ander (beter) toestel heb kunnen vinden voor die prijs.
Heb eens in het topic gekeken van de Jiayu g4 en zie dat er toch wel wat problemen zijn met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 11:51
krissie100 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:23:
waar kan je die jiayu g4c kopen/ die ziet er wel interessant uit!
Volgens mij werd bij Gizchina aangegeven dat Spemall hem nu heeft (169$).

Ik verwacht dat de rest hem ook de komende week wel binnen gaat krijgen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 12-06 19:21
Waliwal schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:31:
Nu twijfel ik tussen de Umi X3 en de iOcean X8.die beiden over een paar weekjes uitkomen
Ik had ook getwijfeld tussen die 2, maar ik ga voor de iOcean X8. De afwerking met Gorilla glas gaf hierbij de doorslag. Dat de X8 ook iets sneller is, is ook mooi meegenomen. Wel is de batterij van de Umi volgens mij beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
guapper schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:58:
[...]

reviews: Xiaomi Mi-Two: keizer der Chinese smartphones
Klopt, daarom is het een zeer interessant alternatief.
Volgens mij zijn er ook cyanogenmod builds voor de mi2s, in tegenstelling tot de mediateks.
Al draait put of the box MIUI ook prima. Naar verluid komen daar ook KitKat builds van, die ook een nieuwe versie van MIUI met zich mee zal brengen.
Overigens is de review nog van het oude model, de mi2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
dutchgio schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:07:
[...].
Overigens is de review nog van het oude model, de mi2
Klopt, maar de review van Tweakers is ook voor de nieuwere Mi2s nog zeker relevant.
Die andere review heb ik er nog bij gezet omdat daar diverse prestaties en specifiek ook de accutijden te vergelijken zijn.
Daar komt de Mi2a al goed uit de bus met de 2000mAh standaard accu. En dan te weten dat er ook nog een 3000mAh upgrade te krijgen is, mocht dat nog niet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
mottert schreef op zondag 02 maart 2014 @ 01:58:
[...]

Lenovo Vibe Z K910? Snapdragon 800, FHD, dual sim, Sony camera, relatief grote batterij.
Die is 5,5. Ik heb al moeite om 5 te accepteren, heb nu 4,7 en een 5 met een heel smalle bezel zou dus gaan maar een 5,5 is met echt te groot.

Ik hou me nog steeds aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertjan1996
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-05 20:18
Sinds gister heb ik mijn ZOPO ZP990+
Een prima telefoon, behoorlijk snel en zoals het nu lijkt red ik het wel een volle dag met de accu van 3000 mah.

Ik zit echter met een probleem, als ik muziek luister met mijn skull candy oortjes, dan hoor ik de muziek zowel in mijn oortjes als over de speaker van de telefoon, niet echt praktisch...

Iemand die hier een mogelijke oplossing voor weet?? Heb nog niet de bijgeleverde oortjes geprobeerd, maar zal toch iig mn skullcandys weer gewoon willen gebruiken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16697

Valandin schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:18:
http://www.dualslim.nl/Mobiel-Internet
Hier al eens gekeken?

Waarschijnlijk kleine APN aanpassing nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

gertjan1996 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:51:
Sinds gister heb ik mijn ZOPO ZP990+
Een prima telefoon, behoorlijk snel en zoals het nu lijkt red ik het wel een volle dag met de accu van 3000 mah.

Ik zit echter met een probleem, als ik muziek luister met mijn skull candy oortjes, dan hoor ik de muziek zowel in mijn oortjes als over de speaker van de telefoon, niet echt praktisch...

Iemand die hier een mogelijke oplossing voor weet?? Heb nog niet de bijgeleverde oortjes geprobeerd, maar zal toch iig mn skullcandys weer gewoon willen gebruiken:P
Dan zit die er waarschijnlijk niet goed in. Had ik ook vaak met een oudere smartphone. Harder erin drukken hielp dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Waliwal schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:31:
In het geval van de UMI: reken maar op een paar maandjes. Dat zou ik overigens ook voor die iOcean aanhouden.
Iemand die hem al besteld heeft, kan naar lang moeten wachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massareal
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-10-2024
Ik heb de "POMP C6 5,5 inch, MTK 6589T 1,5ghz, 2 GB ram, 3000 mAh" en ben er erg tevreden over.
Helaas heb ik af en toe nog wel eens probleempje dat deze niet lekker van het ene netwerk over wil stappen naar het volgende (roaming).
Waarschijnlijk is dit verholpen in update v2.02, maar helaas nog niet te downloaden.

Ik heb deze uit Duitsland geïmporteerd, voor € 247,- inc. verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Wat vinden jullie van deze telefoon / verkoper? Is dit iets?

http://www.chinabuye.com/...6gb-gps-air-gesture-black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Accu van maar 1900mAh, niet doen dus.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Quad schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:46:
Accu van maar 1900mAh, niet doen dus.
Het lijkt alsof ze het erom doen die lage Mah's :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Accu is natuurlijk een keuze. Wat mij opvalt is dat er op tweakers nog niet gesproken wordt over Ubtel telefoons. De webshop is ook nogal onbekend. Vandaar eigenlijk mijn vraag. Collega van mij heeft deze telefoon daar besteld en ik vond het een 'aparte' keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 24-08-2024
zeg_ik_niet schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Het lijkt alsof ze het erom doen die lage Mah's :/
Het is een eenvoudige manier om te besparen op kosten en om je telefoon dunner te maken. Dus ik snap het wel, al zou ik nooit kiezen voor een telefoon met zo weinig capaciteit. Zeker niet als je daar bij optelt dat de hardware steeds meer gaat eisen en, met name, de Chinese fabrikanten hun software nog niet zo goed geoptimaliseerd hebben dat ze het beste uit hun accucapaciteit halen. Bij gemiddeld gebruik haal je met dit toestel waarschijnlijk het avondeten niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mt6592 is gewoon niet batterijvriendelijk, iets wat de mt6589 en mt6582 wel zijn. Al zou dat met goed geoptimaliseerde software vast nog wel beter kunnen.
Met een 5 inch full hd scherm of groter en de octacore mt6592 ben je zo door de mah's heen.
Minstens 2500mah is dan ook wel aan te raden.
Ik prefereer zelf een groterere batterij > dunnere telefoon.
De dikke telefoons van 1.5cm zijn wel verleden tijd; alles onder de 1cm is wel goed.
Heel veel inleveren op de batterij om 6mm dikte te kunnen garanderen bij bijvoorbeeld de inew v3 staat mij niet zo aan, want ook dan zit je krap met de batterij om het einde van de dag te halen.
En het lijkt me ook wat fragiel, een heel erg dunne telefoon die wel groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Voor de iNew V3 heb ik afgelopen vrijdag een batterij binnen gekregen van 2100mAh, benieuwd of deze past en zo ja, hoe de software en telefoon ermee om gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een iocean x8 besteld via dealsprime.com
daar zeggen ze dat hij binnen de 1 a 2 weken binnen komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 120334 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:44:
er staat wel bij de voorwaarden dat de prijs aangepast kan worden hé.
Ben benieuwd naar het toestel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Anoniem: 120334 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:44:
Ja. Natuurlijk zeggen ze dat. Maar ik zou er niet op rekenen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als hij binnen de 3 weken niet verstuurd is, zal ik een dispute aanvragen via paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo'n dispuut bij paypal moet je alleen aanvragen als het echt nodig is en zorgt voor veel gedoe; geef eerst gewoon bij de verkoper aan dat je je order wil cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zou ik nu al cancellen of nog even afwachten ?

In hun FAQ staat er in principe dat je niet kan cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

antwoord van iocean zelf is eind maart. Cancellen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 287843

Zit erover na te denken om de Elephone P8 te bestellen.
Iemand ervaringen met deze telefoon?
Of zijn er betere alternatieven in dezelfde price range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 12-06 19:21
De nieuwe Xiaomi MI3S wellicht al bekend op 9 april?

http://www.gizchina.com/2...tails-xiaomi-mi3s-emerge/

Gezien de slechte levering van de gewone MI3 is het nog even vraag of het zin heeft om te gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mottert
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-01 17:15
Anoniem: 287843 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:36:
Zit erover na te denken om de Elephone P8 te bestellen.
Iemand ervaringen met deze telefoon?
Of zijn er betere alternatieven in dezelfde price range?
Daar is de zoekfunctie voor bedoeld :)
Wellicht is de Newman K2s een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mottert schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:17:
[...]

Daar is de zoekfunctie voor bedoeld :)
Wellicht is de Newman K2s een alternatief.
Ik heb gezocht. O-)
En ik ben te weten gekomen dat zeg_ik_niet de telefoon heeft besteld.
Maar ik vraag me af, of er betere alternatieven zijn.
Naar jullie nederige mening uiteraard. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 287843 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:20:
[...]

Ik heb gezocht. O-)
En ik ben te weten gekomen dat zeg_ik_niet de telefoon heeft besteld.
Maar ik vraag me af, of er betere alternatieven zijn.
Naar jullie nederige mening uiteraard. :+
Heb 'm net 5 minuten binnen.

Wat wil je weten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeg_ik_niet schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:22:
[...]

Heb 'm net 5 minuten binnen.

Wat wil je weten? ;)
Wat is de kwaliteit van het ding?
Kun je een reviewtje doen? Zou super zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 287843 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:27:
[...]

Wat is de kwaliteit van het ding? :)
Kun je een reviewtje doen? Zou super zijn! :9~
Gaat mijn eerste review worden ooit :Y

Het toestel ziet er heel goed uit van de buitenkant, het was netjes verpakt en je krijgt er een flipcover bij.
(staat niet vermeld onder accessoires).
Ik krijg dus binnenkort een extra flip cover |:(
De telefoon heeft veel weg van de Note III van Samsung.
Het scherm is zeer scherp, is ook 1080.
Play Store zat er al op, dus da's mooi, ik zou ook niet weten hoe je dat er uberhaupt op krijgt.
Antutu scoort netjes op een score van 26685, nét onder de Samsung Galaxy S4.

De camera is voor mijn gevoel zeer goed.
Vooral de voorzijde lijkt haast even scherp te zijn als de achterzijde.
Even wat foto's gemaakt.

Heb geen verstand van foto's uploaden naar internet dus hierbij een paar links;
http://uploadimg.nl/9568
http://uploadimg.nl/9569
http://uploadimg.nl/9570

Verder is de geluidskwaliteit erg goed en ligt de telefoon lekker in de hand.
GPS probeer ik morgen (laat ik wel even weten nog).
Er staat bij informatie dat de telefoon op android 4.3.1 draait, maar dat kennen we wel inmiddels..
Met bellen is het geluid mooi helder en de telefoon werkt gewoon verder perfect.

Slechtere review kan niet, dus als er nog opmerkingen/vragen zijn hoor ik het wel :+

Nadeel:
Als ik met de Telfort App TV kijk zie ik nog steeds die irritante kop van Albert Verlinde :r

[ Voor 4% gewijzigd door zeg_ik_niet op 03-03-2014 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt!
En de bouwkwaliteit? Ook in orde?
En het bereik en de wifi?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 287843 op 03-03-2014 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 287843 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:08:
[...]

Bedankt!
En de bouwkwaliteit? Ook in orde?
En het bereik en de wifi?
Ja de bouwkwaliteit is goed.
Alles sluit mooi op elkaar.
wifibereik is lastig te zeggen.
Ik woon in een apartement dus heb overal goed bereik.
Als ik bij m'n ouders kom, of schoonouders zal ik het even goed proberen.
Is lastig meten hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeg_ik_niet schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:14:
[...]

Ja de bouwkwaliteit is goed.
Alles sluit mooi op elkaar.
wifibereik is lastig te zeggen.
Ik woon in een apartement dus heb overal goed bereik.
Als ik bij m'n ouders kom, of schoonouders zal ik het even goed proberen.
Is lastig meten hier :)
Ik heb de gok genomen, en de telefoon bij pandawill besteld.
Heb voor DHL gekozen, dus ik hoop em deze week nog in huis te hebben! :)
Bedankt voor je antwoorden zeg_ik_niet! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 287843 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Graag gedaan, ben benieuwd naar jouw ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 287843 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:17:
[...]

Of je deze week nog red weet ik niet, maar als pandawill m snel overdraagt aan de post kan het wel rap gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dutchgio schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:23:
[...]

Of je deze week nog red weet ik niet, maar als pandawill m snel overdraagt aan de post kan het wel rap gaan.
Heb al eerder wat tablets besteld, en die gingen vrij snel, dus we hopen het.
Maar wat later is ook geen ramp.

Over die Elephone P8, ik hoop dat die batterij goed genoeg is.
Er zit een 2800mAh batterij in. Dat is wel redelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Iemand hier met een Hongmi die me wat kan vertellen over de bouwkwaliteit ervan?
Ik heb namelijk een lenovo S750 (goed ding niets op aan te merken eigenlijk) buiten dat deze waterdicht is, is hij ook best sterk, niet buigbaar, redelijk dik, en batterij van 2000mah doe ik een goede 2 dagen mee, met medium heftig gebruik (zit er nu niet op te gamen)

Zaken die voor mij belangrijk zijn, GPs (lock binne de 30 a 40 secs is ok, liever gewoon goede accuracy ipv snel en overal de straat naast mij rijden)
Bluetooth, moet gewoon goed overweg kunnen met een bluetooth headsetje van Samsung dat ik nog liggen heb.
Zijn er enkele bugs/zaken dat ik best weet voor ik hem aankoop?

Ik ben namelijk een fervente Fan geworden van miui, vind deze geweldig qua dualsim functionaliteit (port van hongmi even gedraaid op de lenovo)

Als ik hem gebruik in combinatie met een Siliconcase, gaat dat ding dan tegen enkele stoten kunnen (telecomtechnieker hele dag in de broekzak durf wel eens ergens tegen te stoten)

bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeg_ik_niet
Anoniem: 287843 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:32:
[...]

Heb al eerder wat tablets besteld, en die gingen vrij snel, dus we hopen het.
Maar wat later is ook geen ramp.

Over die Elephone P8, ik hoop dat die batterij goed genoeg is.
Er zit een 2800mAh batterij in. Dat is wel redelijk toch?
Ik heb 'm net dus daar kan ik niet over meepraten.
Bij Banggood heb je voor 6 euro een extra batterij.
Flipcover krijg je al dus niet extra bijbestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeg_ik_niet schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:34:
[...]

Ik heb 'm net dus daar kan ik niet over meepraten.
Bij Banggood heb je voor 6 euro een extra batterij.
Flipcover krijg je al dus niet extra bijbestellen ;)
Klopt, bij pandawill staat dat ook aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robin-sips2 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 18:32:
Iemand hier met een Hongmi die me wat kan vertellen over de bouwkwaliteit ervan?
Ik heb namelijk een lenovo S750 (goed ding niets op aan te merken eigenlijk) buiten dat deze waterdicht is, is hij ook best sterk, niet buigbaar, redelijk dik, en batterij van 2000mah doe ik een goede 2 dagen mee, met medium heftig gebruik (zit er nu niet op te gamen)

Zaken die voor mij belangrijk zijn, GPs (lock binne de 30 a 40 secs is ok, liever gewoon goede accuracy ipv snel en overal de straat naast mij rijden)
Bluetooth, moet gewoon goed overweg kunnen met een bluetooth headsetje van Samsung dat ik nog liggen heb.
Zijn er enkele bugs/zaken dat ik best weet voor ik hem aankoop?

Ik ben namelijk een fervente Fan geworden van miui, vind deze geweldig qua dualsim functionaliteit (port van hongmi even gedraaid op de lenovo)

Als ik hem gebruik in combinatie met een Siliconcase, gaat dat ding dan tegen enkele stoten kunnen (telecomtechnieker hele dag in de broekzak durf wel eens ergens tegen te stoten)

bedankt alvast!
[Xiaomi Hongmi (Red Rice)] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
Pagina: 1 ... 121 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
<b>LET OP!!!</b>
Dit is het Discussie & Ervaringen topic, berichten over prijzen/levertijden/winkels zie

<b><a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1548343>[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.</a></b>

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is verboden!

S.v.p. on-topic blijven, off-topic berichten worden verwijderd! Lees je ook altijd goed in voordat je een vraag stelt, een grote kans dat het antwoord al voorbij is gekomen.