Hyp Hyper schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 19:10:
[...]
Zoals gezegd heb ik er ervaring mee (zeer recent zelfs) en wat je hier roept is onzin. 20 tot 30 apps geïnstalleerd en meerdere tegelijk draaiend gehad zonder een enkele crash. Ook liep het nog best soepel ook. (de mtk6572w is gewoon prima) Heb jij de laatste tijd nog wel een budgettelefoon gehad met vergelijkbare specs? En ook uit China?
Ik stel voor dat je lekker met je tigcore gaat spelen en je niet bemoeit met mensen die wat eenvoudigers gebruiken zonder problemen. Een beetje respect voor andermans ervaringen en voorkeuren is gewenst.
Ja die heb ik (helaas) ookgehad.
Was voor vakantie bedoeld, Android 4,1 1,2 GHz CPU en dat voor $55 uit China, het leek me redelijk voor die prijs, totdat ik hem in gebruik nam.
Je hoeft niet zo ontzettend chagrijnig te reageren, als ik kritiek heb, dankzij een slechte ervaring en jij een goede ervaring (blijkbaar), is het niet zo dat ik er géén een gehad heb.
Ik heb ook buiten China diverse budget smartphones gehad met weinig ram, naar mijn mening gewoon een ramp, dat jij dat niet vindt is jouw probleem, als goed is mag je hier je ervaringen posten van Chinese smartphones?
Ik snap dat niet iedereen een 4/8 core aanschaft, maar dat doet er imho niks aan mijn ervaring af.
Ik kan als je wilt zelfs een video review er van maken (Hij ligt weg te rotten onder een laag stof)
Dan kan jij zien hoe vaak die vastloopt, met mijn basis gebruik 3 uur internetten en regelmatig e-mail/whatsapp checken is die simpel weg niet geschikt, dat bleek uit mijn ervaring.
Jij hoeft je 256 phone niet met hand en tand te verdedigen, iedereen koopt naar zijn uitgavenpatroon, ik vindt het gruwelijk in gebruik, misschien andere niet, ben ik dan opeens respectloos!?! maar dat ik ongenuanceerd hier zou lopen spuien omdat ik 2 GB ram heb vindt ik te ver gaan. Dat jij dat soepel vindt lopen is een MENING, dat ik dat niet vind is OOK een MENING!
Misschien was er was er wat met de software mis, maar ik ken er genoeg in mijn omgeving met 256 mb phones om te weten dat het niet daar aan ligt.
[
Voor 4% gewijzigd door
Willian40 op 02-02-2014 17:16
]