Kaartjes voor Opeth zijn ook in de pocket
Ik ben ook bij Devin, Gentle Storm en Opeth
gave line up! helaas is den haag me te ver weg vanuit nijmegen anders was ik zeker langs gekomenTlozoot schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:42:
Gaan er nog mensen naar Ensiferum, patronaat vanavond ? The more, the merrier. (En ik ken niemand die tijd/geld/zin heeft)
http://patronaat.nl/25-3-...mnium-%2b-omnium-gatherum
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Je bedoeld Haarlem? Als ze in Den Haag komen kan ik wel komen 
//edit
Nope, Haarlem en Zwolle http://www.metalblade.com...pean-tour-for-march-2015/
//edit
[ Voor 50% gewijzigd door WernerL op 25-03-2015 16:07 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Insomnium komt zo op over 10 minuutjes hoop ik, wel benieuwd naar hoe ze live zijn, ensiferum ook. Eerste bandje vond ik alvast bout.Tlozoot schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:42:
Gaan er nog mensen naar Ensiferum, patronaat vanavond ? The more, the merrier. (En ik ken niemand die tijd/geld/zin heeft)
http://patronaat.nl/25-3-...mnium-%2b-omnium-gatherum
edit:
Ensiferum was gaaf zeg, topshow, weet niet wat die bassist gebruikt had
[ Voor 9% gewijzigd door Schuey op 26-03-2015 09:14 ]
oh haha ik had den haag in mijn hoofd maar het was dus haarlem, my badWernerL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:06:
Je bedoeld Haarlem? Als ze in Den Haag komen kan ik wel komen
//edit
zwolle wist ik maar was me ook te ver
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
De nieuwe Ufomammut is te beluisteren en die klinkt weer om te smullen
Mensen met woningen met enkelglas zijn gewaarschuwd:
http://decibelmagazine.co...s-ecate-full-album-stream
Mensen met woningen met enkelglas zijn gewaarschuwd:
http://decibelmagazine.co...s-ecate-full-album-stream
Nieuw nummertje van Arcturus:
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Zijn er hier nog fans van Be'lakor? Verdomd fijne melodeath uit Australië. Lekkere grunt ook.
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Gaan er hier nog mensen naar Impericon op 3 mei? Er komen bekende metalcore, hardcore en deathcore bands 
[ Voor 22% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-04-2015 13:22 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ja, fantastische band!Down schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:04:
Zijn er hier nog fans van Be'lakor? Verdomd fijne melodeath uit Australië. Lekkere grunt ook.
Kamelot heeft gisteren de eerste single van het komende album gepresenteerd;
YouTube: KAMELOT - Veil Of Elysium (Official Lyric Video) | Napalm Records
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik vind het een tof nummer. Het maakt mij in ieder geval nieuwsgierig naar het hele album.Rhapsody schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:41:
Kamelot heeft gisteren de eerste single van het komende album gepresenteerd;
Nu vooral het album van Nightwish aan het grijsdraaien. Heerlijk album wat mij betreft.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Helemaal mee eens. Tussendoor komt het nieuwe album van Ensiferum ook steeds voorbij
Die van Ensiferum is beter dan verwacht. het vorige album (en daarvoor) vond ik een aanfluiting. Maar deze is wel goed. TIs alleen jammer als je dan single op YT hoort dan gewoon k** mix is, dus dacht dat het hele album slecht was, maar viel dus erg mee 
Vandaag ook mijn LPje (cd had ik al) van Nightwish binnen, en die van Enslaved - In Times.
Vandaag ook mijn LPje (cd had ik al) van Nightwish binnen, en die van Enslaved - In Times.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Ik heb net wat CD's gevonden en ik heb geen zin om ze te rippen. Heeft iemand hier interesse? Op de laatste CD na zitten ze allemaal nog in het plastic.
Het gaat om:
The Faceless - Planetary Duality
Psycroptic - Ob(servant)
Cannibal Corpse - Kill
Cannibal Corpse - Evisceration Plague (2 keer, waarom weet ik niet
)
Austrian Death Machine - Total Brutal
The Black Dahlia Murder - Nocturnal
Job For a Cowboy - Genesis
Whitechapel - This is Exile
Ted Nugent - Love Grenade
Ik ken niet alles. Ik weet dat ik niet van Cannibal Corpse ben en het logo van Job For a Cowboy is zo onleesbaar dat het waarschijnlijk ook niks voor mij is. Ik kan ze opsturen tegen de verzendkosten, maar als je een CD/DVD/LP van Pain of Salvation, Opeth of iets anders leuks over hebt zou ik graag ruilen. Gratis afhalen kan ook, maar ik ben niet zo veel thuis.
Het gaat om:
Psycroptic - Ob(servant)
Cannibal Corpse - Kill
Cannibal Corpse - Evisceration Plague (2 keer, waarom weet ik niet
Ik ken niet alles. Ik weet dat ik niet van Cannibal Corpse ben en het logo van Job For a Cowboy is zo onleesbaar dat het waarschijnlijk ook niks voor mij is. Ik kan ze opsturen tegen de verzendkosten, maar als je een CD/DVD/LP van Pain of Salvation, Opeth of iets anders leuks over hebt zou ik graag ruilen. Gratis afhalen kan ook, maar ik ben niet zo veel thuis.
[ Voor 4% gewijzigd door Ample Energy op 21-05-2015 19:05 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
ik heb wel interesse in de cannibal corpse albums. (uiteraard hoef ik er van evisceration plague maar 1)Ample Energy schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:12:
Ik heb net wat CD's gevonden en ik heb geen zin om ze te rippen. Heeft iemand hier interesse? Op de laatste CD na zitten ze allemaal nog in het plastic.
Het gaat om:
Psycroptic - Ob(servant)
Cannibal Corpse - Kill
Cannibal Corpse - Evisceration Plague (2 keer, waarom weet ik niet)
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
2 CD's zijn 2 centimeter hoog. Ik ga op het werk even kijken of ze in een bubbeltjesenvelop passen. Als ze passen en je me je adresgegevens stuurt zal ik ze opsturen. Als ze niet passen stuur ik je een DM 
Edit: 2 CD's passen in een bubbeltjesenvelop, dus als je maar 2 CD's wilt kan ik ze gratis naar je opsturen.
Edit: 2 CD's passen in een bubbeltjesenvelop, dus als je maar 2 CD's wilt kan ik ze gratis naar je opsturen.
[ Voor 21% gewijzigd door Ample Energy op 07-04-2015 13:55 ]
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nieuwe Leprous album komt eind Mei uit. Openingsnummer is nu beschikbaar op youtube
Klinkt niet verkeerd, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het volledige album!
Klinkt niet verkeerd, ik ben in ieder geval erg benieuwd naar het volledige album!
Verwijderd
technical death, death, melodic death, deathcore...... en ted nugent...Ample Energy schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:12:
Het gaat om:
Psycroptic - Ob(servant)
Cannibal Corpse - Kill
Cannibal Corpse - Evisceration Plague (2 keer, waarom weet ik niet)
hoe de fuck komt die in dat lijstje haha
En kwa logo´s je weet toch dat het niet kvlt is als je het logo kan lezen;)
Verwijderd
Kwam dit net tegen op youtube.
(denk dat de AI eindelijk eens slim genoeg was om mijn liefde voor metal en retro games te combineren)
Dus voor de Megaman X liefhebber, Metal medley van de stage themes
(denk dat de AI eindelijk eens slim genoeg was om mijn liefde voor metal en retro games te combineren)
Dus voor de Megaman X liefhebber, Metal medley van de stage themes
Als we in die richting gaan... heb ik deze al gepost? Maakt niet uit, het is té goed om niet iedere dag te luisteren
Verwijderd
Heerlijk, ik werk in de telco wereld en als ik lekker wil focussen op een storing dan luister ik werkelijk altijd naar wat metal.
(werkt heerlijk om me af te zonderen van de buitenwereld)
instrumentaal is dan het fijnst (of iets in een andere taal dan engels of nederlands)
Deze gaat nu ook op mijn shortlist om te luisteren, jeugd sentiment ten top !
instrumentaal is dan het fijnst (of iets in een andere taal dan engels of nederlands)
Deze gaat nu ook op mijn shortlist om te luisteren, jeugd sentiment ten top !
Herkenbaar (behalve dat je Telco door ICT moet vervangenVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:17:
Heerlijk, ik werk in de telco wereld en als ik lekker wil focussen op een storing dan luister ik werkelijk altijd naar wat metal.
En deze gast doet niks anders dan covers van film/game muziek maakt
[ Voor 15% gewijzigd door Renegade666 op 27-04-2015 12:02 ]
Verwijderd
331rock is inderdaad echt wel goed, maar moet zeggen dat deze MK versie wel behoorlijk tegenvalt
Maar zijn Megaman en Robocop versies luister ik wel bijna dagelijks op het werk
Maar zijn Megaman en Robocop versies luister ik wel bijna dagelijks op het werk
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2015 14:10 ]
Ons eerste album is klaar voor release. CD is opgenomen en geproduceerd met Daan Janzing van Red Vultures / My Favorite Scar. Erg lekker plaatje geworden.
[ Voor 16% gewijzigd door GA!S op 29-04-2015 15:55 ]
de betaler vervuilt
Nummertje van Novembers doom.
Is dat Paul Kuhr?? Wauw is die afgevallen!
Zelfde man, minder gewicht, zelfde grunt
[ Voor 20% gewijzigd door Renegade666 op 10-05-2015 19:32 ]
Over grunts gesproken, welkom terug mr Holmes
Uitstapje naar Bloodbath heeft em goed gedaan zo te horen. Machtig nummer, benieuwd naar de nieuwe plaat.

Uitstapje naar Bloodbath heeft em goed gedaan zo te horen. Machtig nummer, benieuwd naar de nieuwe plaat.
Nieuwe song van Lamb of God is te streamen op de officiële website.
Het nieuwe album komt eind juli uit en heet ''Sturm und Drang''
Klinkt weer erg vet wat mij betreft.
Het nieuwe album komt eind juli uit en heet ''Sturm und Drang''
Klinkt weer erg vet wat mij betreft.
Onze eerste studio-album staat in iTunes. Spotify en de andere grote sites volgen de komende weken.

De artwork gemaakt door Rutger Termohlen en echt geweldig geworden. CD heeft het formaat van een 7 inch en ieder nummer is voorzien van een eigen illustratie. Boekje is ook een klein kunstwerkje, dat is toch een gemis van digitale distributie.

De artwork gemaakt door Rutger Termohlen en echt geweldig geworden. CD heeft het formaat van een 7 inch en ieder nummer is voorzien van een eigen illustratie. Boekje is ook een klein kunstwerkje, dat is toch een gemis van digitale distributie.
[ Voor 39% gewijzigd door GA!S op 16-05-2015 11:23 ]
de betaler vervuilt
Hij heeft het licht weer gezien! Goed nummer, hopelijk is de hele cd zo.anesthetize schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:28:
Over grunts gesproken, welkom terug mr Holmes![]()
[video]
De laatste tijd draai ik deze spreekwoordelijk grijs:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=uWKZQ-GxS-s]
en Black Tongue...
krijg je spontaan zin om dingen te slopen!

Fans van Sunnn 0))) hier?
Blijkbaar hebben ze een album opgenomen waar nu ook drums en zang bij zitten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rhFLgJq1efU]
Hoewel dit niet echt een nieuw album is, ik kwam hem vandaag pas tegen.
Blijkbaar hebben ze een album opgenomen waar nu ook drums en zang bij zitten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=rhFLgJq1efU]
Hoewel dit niet echt een nieuw album is, ik kwam hem vandaag pas tegen.
[ Voor 17% gewijzigd door WernerL op 20-05-2015 09:26 ]
Yep, Sunn O))) fan hier 
Die plaat is alweer wat jaartjes uit, en is een samenwerking met de Japanse noiseband Boris. Ook een aanrader trouwens.
Die plaat is alweer wat jaartjes uit, en is een samenwerking met de Japanse noiseband Boris. Ook een aanrader trouwens.
Ik heb het nieuwe Nightwish-album nu anderhalve maand, en ik heb aldus Last.fm de langste track van het album (24:00) al 51 keer gedraaid
Als het een LP was geweest, was hij nu inderdaad al grijs geweest xD
Wat een fantastisch stukje muziek, werkelijk. Ze hebben zichzelf overtroffen.
Net voor het eerst de nieuwe Will Haven geluisterd.........productie is even wennen

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Bij gebrek aan Spotify release hier nog niet geluisterdktf schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:06:
Ik heb het nieuwe Nightwish-album nu anderhalve maand, en ik heb aldus Last.fm de langste track van het album (24:00) al 51 keer gedraaidAls het een LP was geweest, was hij nu inderdaad al grijs geweest xD
De nieuwe plaat van Kamelot klinkt erg lekker!Mik! schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:10:
[...]
Ik vind het een tof nummer. Het maakt mij in ieder geval nieuwsgierig naar het hele album.
Nu vooral het album van Nightwish aan het grijsdraaien. Heerlijk album wat mij betreft.
Wow! Klinkt erg lekker, weer terug naar het oude al krijg ik er ook een My Dying Bride flashback van.anesthetize schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 21:28:
Over grunts gesproken, welkom terug mr Holmes![]()
[video]
Anneke komt ook nog even voorbij bij het optreden van Novembers Doom. Al krijg ik wel het idee dat Kuhr het nu als Anneke's lied ziet ipv zijn eigen. Dat maakt me wel een beetje verdrietig.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Opzich een leuk album, maar wel wat tam/saai. Had meer verwacht met floor op de stem. Marja. mischien over 3 jaar een nieuwe album.. Als ze dan nog lid mag zijn..ktf schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:06:
Ik heb het nieuwe Nightwish-album nu anderhalve maand, en ik heb aldus Last.fm de langste track van het album (24:00) al 51 keer gedraaidAls het een LP was geweest, was hij nu inderdaad al grijs geweest xD
In welk universum zijn Shudder Before the Beautiful, Weak Fantasy en Your's is an Empty Hope tam?Renegade666 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:06:
Opzich een leuk album, maar wel wat tam/saai.
Voor floor haar standaarden is het tam 
YouTube: NIGHTWISH - Endless Forms Most Beautiful (OFFICIAL LYRIC VIDEO)
VS
YouTube: Revamp - The Limbic System (Lyric Video)
VS
De nieuwe van Symphony X gaat weer zwaar \m/ worden. 18 mei de onthulling van albumtitel en tracklist, 22 mei al een preview van het album middels een lyric video en eind juli (twee maanden later) al het album in de winkel. In het najaar gaan ze door Amerika touren. Hopelijk volgt snel een Europese tour

Ook nog iemand die een beetje van core houd? Zoals grindcore, deathcore?
Het is het metal topic... geen core topic 
Aka heb er niks mee
Aka heb er niks mee
@FrankTM: Volgens mij staat er van hun nieuwe album maar één single op Spotify... Ze lopen volgens mij een beetje achter 
En dat nieuwe werk van Symphony X klinkt lekker, zeg!
En dat nieuwe werk van Symphony X klinkt lekker, zeg!
Hoera voor de nieuwe Old Man Gloom, Dirge, Minsk en Irreversible platen! Doe je haar met een gitaar! \m/
Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!
Het nieuwe album van Nightwish heeft bij mij eerlijk gezegd een minder goede indruk achtergelaten dan het album imaginaerum. Aan dat album was ik instant hooked.
Het nieuwe album klinkt wel leuk maar niet meer dan dat. Jammer. Ik hoop dat ze op het volgende album weer in de buurt komen van het vorige album.
Nieuwe Symphony X ook eens luisteren.
Nieuwe Symphony X ook eens luisteren.
Oh oh wat vind ik dat erg, beiden bands die ik erg goed kan hebbenEektheMan schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 18:27:
[...]
Wow! Klinkt erg lekker, weer terug naar het oude al krijg ik er ook een My Dying Bride flashback van.
Kende dit nr. nog niet, maar damn hij's fijn
Maar niet helemaal fair om te vergelijkenRenegade666 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 10:33:
Voor floor haar standaarden is het tam
VS
Klopt, album bevalt me prima ^^Rhapsody schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 15:28:
[...]
De nieuwe plaat van Kamelot klinkt erg lekker!
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
JaaaaaahRobin schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:18:
[video]
De nieuwe van Symphony X gaat weer zwaar \m/ worden. 18 mei de onthulling van albumtitel en tracklist, 22 mei al een preview van het album middels een lyric video en eind juli (twee maanden later) al het album in de winkel. In het najaar gaan ze door Amerika touren. Hopelijk volgt snel een Europese tour [afbeelding].
Dit is fijn
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Grindcore op zijn tijd vind ik wel leuk, mits een beetje experimenteel (check Psychofagist bijvoorbeeld).Anonymoussaurus schreef op zondag 24 mei 2015 @ 01:34:
Ook nog iemand die een beetje van core houd? Zoals grindcore, deathcore?
Al dat andere 'core' geneuzel is puberaal gebral met voorspelbare melodielijntjes en breakdowns. Ik kan er gewoon niet naar luisteren zo infantiel kan het zijn...
De enige band die ik luister met dat label is Soilwork. En ook die hebben wel wat missers op hun naam staan.
Haha, tja. Grindcore is ook amper wat van te verstaan hoor. Zoek anders Disfiguring The Goddess op, of Abdominable PutridityNyarlathotep schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Grindcore op zijn tijd vind ik wel leuk, mits een beetje experimenteel (check Psychofagist bijvoorbeeld).
Al dat andere 'core' geneuzel is puberaal gebral met voorspelbare melodielijntjes en breakdowns. Ik kan er gewoon niet naar luisteren zo infantiel kan het zijn...
De enige band die ik luister met dat label is Soilwork. En ook die hebben wel wat missers op hun naam staan.
Het leuke van deathcore vind ik de breakdowns en deathgrowls.
Het nieuwe nummer van Thy Art Is Murder. Op 26 juni komt hun nieuwe album uit *excited*
[ Voor 25% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-05-2015 18:16 ]
Ik weet niet zeker of het is toegestaan, maar ik heb 1 Wacken Open Air 2015 ticket over. Voor dat ik het op algemene sites ga zetten, wil ik eerst hier vragen of er misschien iemand interesse heeft. If so, stuur mij even een berichtje.
Wacken is van 30 juli tot en met 1 augustus in het noorden van Duitsland.
Niet meer van toepassing
Iets relevanter: het nieuwe album van Paradise Lost is released.
Weer terug naar hun ''roots''. Prima album wat mij betreft
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c3FzjaZn9d8]
Wacken is van 30 juli tot en met 1 augustus in het noorden van Duitsland.
Niet meer van toepassing
Iets relevanter: het nieuwe album van Paradise Lost is released.
Weer terug naar hun ''roots''. Prima album wat mij betreft
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c3FzjaZn9d8]
[ Voor 24% gewijzigd door Solictice op 02-06-2015 17:45 ]
True, maar deathcore en core is afgeleid van death metal + hardcore punk. Dus core is een groot subgenre van metal.Renegade666 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 11:59:
Het is het metal topic... geen core topic
Aka heb er niks mee
Wilderun - Sleep at the Edge of the Earth
De liefdesbaby van Opeth en Turisas. Dit tweede album van Wilderun is mijn eerste aanraking met de band en klinkt na een eerste luisterbeurt heel veelbelovend.
https://wilderun.bandcamp...-at-the-edge-of-the-earth
De liefdesbaby van Opeth en Turisas. Dit tweede album van Wilderun is mijn eerste aanraking met de band en klinkt na een eerste luisterbeurt heel veelbelovend.
https://wilderun.bandcamp...-at-the-edge-of-the-earth
[ Voor 3% gewijzigd door Flipjack op 11-06-2015 12:48 ]
Klinkt niet raar. Al heb ik hier meer een Enslaved vibe bij dan Turisas.
Ja, Enslaved kan, (oude) Ensiferum hoor ik ook wel. In ieder geval leuk album, inmiddels aangeschaft.
Verwijderd
Iemand de nieuwe van CoF al gehoord?
lijkt weer terug naar roots te gaan, stukken aangenamer dan de vorige albums.
lijkt weer terug naar roots te gaan, stukken aangenamer dan de vorige albums.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2015 06:45 ]
Weet iemand hier misschien of je op Graspop kan pinnen? Ik ben er vaker geweest, maar de laatste keer was volgens mij 2012. Toen kon het nog wel, maar aangezien je geen kaartjes meer kunt kopen met pin/bankoverschrijving en ik geen informatie over pin kan vinden op de site ben ik een beetje bang dat het festival credit card-only is geworden.
Ik heb ook nog een kaartje nodig. Marktplaats vertrouw ik niet en op Ticketswap is alles al weg. Is er hier misschien iemand die een kaartje kwijt wil?
Graspop heeft bevestigd dat je er hoort te kunnen pinnen. En de reden dat ze alleen creditcards accepteren is dat ze bankoverschrijvingen/iDeal/PayPal te lang vinden duren.
En Ticketmaster ligt er grotendeels uit. Rabobank heeft net bevestigd dat zij geen transacties naar ze kunnen uitvoeren. Wat een schijtorganisatie bij Graspop. Geen enkel respect naar buitenlanders toe en alleen samenwerken met een provider die er 5 dagen over doet om simpele mails te beantwoorden is alleen maar triest te noemen.
Voor volgend jaar is Graspop dus ook alvast maar van de lijst
Ik heb ook nog een kaartje nodig. Marktplaats vertrouw ik niet en op Ticketswap is alles al weg. Is er hier misschien iemand die een kaartje kwijt wil?
Graspop heeft bevestigd dat je er hoort te kunnen pinnen. En de reden dat ze alleen creditcards accepteren is dat ze bankoverschrijvingen/iDeal/PayPal te lang vinden duren.
En Ticketmaster ligt er grotendeels uit. Rabobank heeft net bevestigd dat zij geen transacties naar ze kunnen uitvoeren. Wat een schijtorganisatie bij Graspop. Geen enkel respect naar buitenlanders toe en alleen samenwerken met een provider die er 5 dagen over doet om simpele mails te beantwoorden is alleen maar triest te noemen.

[ Voor 37% gewijzigd door Ample Energy op 17-06-2015 19:20 ]
Kaartjes kopen met overschrijving kon wel tot een bepaalde datum (heb ik zelf gedaan) en is inderdaad omdat men een aantal dagen nodig heeft alvorens de internationale betaling bijgeschreven is. Men wil het risico niet lopen dat ze het kaartje aan je verstrekken en uiteindelijk geen geld binnen krijgen...Ample Energy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:04:
Weet iemand hier misschien of je op Graspop kan pinnen? Ik ben er vaker geweest, maar de laatste keer was volgens mij 2012. Toen kon het nog wel, maar aangezien je geen kaartjes meer kunt kopen met pin/bankoverschrijving en ik geen informatie over pin kan vinden op de site ben ik een beetje bang dat het festival credit card-only is geworden.
Ik heb ook nog een kaartje nodig. Marktplaats vertrouw ik niet en op Ticketswap is alles al weg. Is er hier misschien iemand die een kaartje kwijt wil?![]()
Zal vast in het verleden al eens verkeerd gegaan zijn anders bedenk je dit niet.
Dus voor volgend jaar, op tijd kaartje regelen
Op het festival heb ik vorig jaar gewoon alles met pin kunnen betalen en als ik dat straks niet kan dan is er een uitdaging want ik ben ook nu niet van plan om een berg cash mee te gaan nemen.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Er moet morgen een project af, anders had ik al wel kaartjes gehad en zat ik nu aan het bier voor m'n tent!Saffie_time schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:29:
[...]
Men wil het risico niet lopen dat ze het kaartje aan je verstrekken en uiteindelijk geen geld binnen krijgen...
Zal vast in het verleden al eens verkeerd gegaan zijn anders bedenk je dit niet.
Dus voor volgend jaar, op tijd kaartje regelen.
Natuurlijk snap ik dat ze geen risico willen lopen, maar na 20 jaar lijkt het me dat een paar dagen wachten met het ontvangen van je geld geen probleem meer is. Zeker als het alternatief cash bij de kassa is, want dan is het nog maar de vraag of je überhaupt wat krijgt. En hoeveel bedrijven ken je die hun geld niet van iDeal of PayPal of zo krijgen.
En dat je geen eigen IT-team hebt snap ik ook volkomen. Maar het dan uitbesteden aan een nationale handelaar snap ik dan weer niet. Als ik een festival zou organiseren dat mensen uit allerlei buurlanden wil trekken zou ik zorgen dat de handelaar ook internationale betalingen kan ontvangen. Wat dat betreft snap ik Ticketmaster ook niet; .nl accepteert iDeal, maar .nl heeft geen koppeling met het ticket- en betaalsysteem van .be.
Misschien dat het komt door mijn handelsgeest. Als iemand mij wil betalen wil ik die persoon graag van dienst zijn. Graspop heeft gewoon zoiets van "we hebben al genoeg geld, we willen je niet als klant" en dat kan ik niet bevatten.
Vanavond nog maar een rondje langs familie voor creditcards en dan maar hopen dat Ticketmaster.be de storingen heeft verholpen... Ik heb nog nooit zo veel moeite gedaan om van m'n geld af te komen
Edit: Pfoe, toch nog gelukt. Wat een gelazer voor wat muziek
Ik zie jullie zaterdag!
Tot zaterdag, ik ben die gast met dat zwarte shirt aan!
Ik snap de frustratie wel hoor. Ik had ook liever met ideal of PayPal betaald aangezien ik een cc weiger aan te schaffen. Maar zet je eroverheen, neem een pint en veel plezier
Ik snap de frustratie wel hoor. Ik had ook liever met ideal of PayPal betaald aangezien ik een cc weiger aan te schaffen. Maar zet je eroverheen, neem een pint en veel plezier
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Haha, ik heb voor deze ene keer geen lang haar, dus mij moet je kunnen herkennen
Inderdaad, bier drinken, niet nadenken en genieten!
Inderdaad, bier drinken, niet nadenken en genieten!
Dat genieten is mij in ieder geval zeker gelukt. Van Oceans of Sadness op donderdag (je zag de zanger genieten dat er een manneke van 10 continu aan t crowdsurfen was) t/m Amorphis die Tales from the thousand lakes integraal speelden
Ja was een geslaagd feestje, wellicht soms net iets té...
Van vergeten luchtbed, tot tent vol water en een biertje onder de party-tent drinken en dan hoor je dat je nog met de The Ocean hebt staan buurten... Was me niet opgevallen op dat moment
.
Wel een aantal optredens gehad waar het geluid echt niet goed was afgesteld. Amorphis was er daar bijvoorbeeld 1 van tot halverwege ongeveer was het bagger.
En ik mijn mond viel open toen zo'n beetje het hele terrein Wind of change stond mee te blêren... Ik vond alleen de afsluiter Faith no More nou niet een 20-jarige editie waardig. Leuk dat je in het wit wil staan met bloemen (leek wel een crematie op het podium) en je nieuwe cd wil pluggen maar mensen staan daar om de hits mee te brallen (volgens mij dan).
Life of agony was minder dan afgelopen maandag in de Effenaar maar zeer zeker geslaagd feestje hoor.
Van vergeten luchtbed, tot tent vol water en een biertje onder de party-tent drinken en dan hoor je dat je nog met de The Ocean hebt staan buurten... Was me niet opgevallen op dat moment
Wel een aantal optredens gehad waar het geluid echt niet goed was afgesteld. Amorphis was er daar bijvoorbeeld 1 van tot halverwege ongeveer was het bagger.
En ik mijn mond viel open toen zo'n beetje het hele terrein Wind of change stond mee te blêren... Ik vond alleen de afsluiter Faith no More nou niet een 20-jarige editie waardig. Leuk dat je in het wit wil staan met bloemen (leek wel een crematie op het podium) en je nieuwe cd wil pluggen maar mensen staan daar om de hits mee te brallen (volgens mij dan).
Life of agony was minder dan afgelopen maandag in de Effenaar maar zeer zeker geslaagd feestje hoor.
De wind heeft het voor vele bands compleet vergalt het afgelopen weekend. Naar mijn mening mogen de organisatoren wel eens nadenken over de plaatsing van de mainstage. Het is al 3 jaar op rij dat de wind het geluid weg blaast.
RTFM!
Ook in tenten was het niet altijd even goed hoor; Amorphis waarin de weinige stukjes clean niet te horen waren of The Ocean waarin de zanger in het geheel niet te horen was.
Wel gaaf om te zien dat hij al crowd-surfend hangend op zijn kop nog gewoon door kan blijven zingen...
Wel gaaf om te zien dat hij al crowd-surfend hangend op zijn kop nog gewoon door kan blijven zingen...
Het nieuwe album van Thy Art Is Murder!
[ Voor 40% gewijzigd door Anonymoussaurus op 25-06-2015 13:29 ]
Zijn er mensen hier bekend met het geniale werk van Annatar? Hij is onder andere verantwoordelijk voor Sombres Forets, geniale en heerlijk sfeervolle Canadese black metal. Tevens is hij voor een groot deel verantwoordelijk voor Miserere Luminis, samen met de twee heren van Gris (wat ook een geniaal goede band is). Ook heeft hij geholpen met Ototeman van Entheos, goede plaat, al vind ik het niet zo goed als het eerder genoemde werk.
Een andere Canadese band die het noemen waard is: Woods of Ypres, geniaal!
Een andere Canadese band die het noemen waard is: Woods of Ypres, geniaal!
Woods of Ypres. Daar heb ik volgens mij een paar jaar terug een melancholirk nummer van gehoord in de vorm van een epitaaf. Wist me toen niet echt te overtuigen.
Heb laatst een immersive nummer in de Avantgarde Black Metal genre:
De rest van het album is ook zeker het beluisteren waard!
Iemand hier nog verdere aanbevelingen in die hoek? Funeral doom, avantgarde, en gewoon dus sferische, ominous sound
Ben zelf nu frontman van twee melodeath bands, ook de melodische/creatieve kant op.
Druk lyrics en zanglijnen aan het schrijven!
Iemand hier nog verdere aanbevelingen in die hoek? Funeral doom, avantgarde, en gewoon dus sferische, ominous sound
Ben zelf nu frontman van twee melodeath bands, ook de melodische/creatieve kant op.
offtopic:
en voor bijde bands zoeken we nog een bassist en drummer, voor de virtuosen hier die zelf spelen
en voor bijde bands zoeken we nog een bassist en drummer, voor de virtuosen hier die zelf spelen
A Forest Of Stars komt naar Nederland (19 oktober, Tilburg), dan weet je dat iig
A Forest of Stars klinkt erg goed. Ik ben ook wel fan van dit genre.
Ik kan zo alleen even geen andere bands naar boven halen.
Een band die wel in me opkomt en ook erg goed is is agalloch
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7o99YettMDE]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7o99YettMDE]
thanks! Zal gelijk kijken wat er nog meer speelt. (Tilburg is behoorlijk uit de weg) Ben jij van plan om te gaan?Kragoth schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 21:49:
A Forest Of Stars komt naar Nederland (19 oktober, Tilburg), dan weet je dat iig
Ahhh. Dat klinkt toch echt heerlijk! Dat met mijn nieuwe Sony headphones waarvan ik de review nog moet afschrijvenWernerL schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:04:
A Forest of Stars klinkt erg goed. Ik ben ook wel fan van dit genre.
[video]

Daar ga ik meer van opzoeken.
Misschien dat je dit dan ook wat vind:
[YouTube: https://youtube.com/watch?v=vra-N-_F0oI&t=0h1m46s]
vooral vanaf 1:46.
Het staat in elk geval wel op mijn planningTlozoot schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:28:
[...]
thanks! Zal gelijk kijken wat er nog meer speelt. (Tilburg is behoorlijk uit de weg) Ben jij van plan om te gaan?
[...]
Little Devil toch? Ze staan nog niet in de agenda van LD zelf, maar zag wel dit staat:
http://www.littledevil.nl...pimfest-bookings-presents
Vulvectomy als headliner en 3 support bands.
Eerst vanmiddag maar ff verder werken aan eigen nummers
Ik zou zeker Rapture en Shape of Despair checken. Esoteric is ook prachtige Funeral Doom.Tlozoot schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:44:
Woods of Ypres. Daar heb ik volgens mij een paar jaar terug een melancholirk nummer van gehoord in de vorm van een epitaaf. Wist me toen niet echt te overtuigen.
[video]
offtopic:
Tijd om dit topic nog eens een schopje te geven. Ik fascineer me namelijk al jaren over het volgende:
En dan de metal: het lijkt soms wel of elke band zijn eigen genre heeft. symphonic metal, (melodic) death metal, metalcore djent, thrash metal, power metal, speed metal, nu metal, black metal, hairmetal, kijk maar eens naar deze achterlijk lange lijst. Bij electronische muziek zijn er ook veel subgenres, maar ik heb het idee dat fans zich veel minder druk maken over bij welk subgenre een band hoort, grotendeels gebaseerd op discussies bij YouTube en met offline discussies met muziekliefhebbers.
Iemand enig idee waarom? Zijn metalliefhebbers inherent mensen die dingen graag in een hokje plaatsen? Misschien heeft de voorliefde voor een strak en duidelijk aanwezig ritme (wat vaak wel typisch is voor metal) wel iets met de genoemde rechtlijnigheid te maken? Zijn metalliefhebbers vaak mensen die zich identificeren met een subcultuur? Zijn metalliefhebbers vaak mensen die veel nagenoeg dezelfde muziek luisteren en met behulp van het genre proberen nieuwe muziek die in hun straatje past te identificeren?
Misschien iemand een ander idee? Ik heb al mijn muziek onder {Electronic, Jazz, Klassiek, Metal, Pop, Rock, Soundtrack} ingedeeld, en zelfs bij zo'n grove indeling zijn de lijntjes vaak vaag genoeg
Anonymoussaurus schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:45:
True, maar deathcore en core is afgeleid van death metal + hardcore punk. Dus core is een groot subgenre van metal.
Tlozoot schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 19:44:
Heb laatst een immersive nummer in de Avantgarde Black Metal genre
[...]
Ben zelf nu frontman van twee melodeath bands
Waarom hebben metalfans zo'n enorme drang om hun muziek in te delen in hokjes? Het is echt niet omdat de overkoepelende term 'metal' meer diversiteit heeft dan bijvoorbeeld jazz of klassiek: binnen de klassieke muziek zijn er 5 subgenres op tijdsperiode te onderscheiden, renaissance, barok, klassiek, romantiek en modern, waar soms nog wel eens verder in gespecificeerd wordt (vroeg modern, laat romantisch) en eventueel wordt er in de moderne muziek nog wel verder omschreven, zoals bijvoorbeeld minimalistisch, maar dat is het dan wel zo ongeveer. Binnen de jazz wordt er verder gespecificeerd, maar dat valt het allemaal ook wel mee.Halfkakkende schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:46:
Esoteric is ook prachtige Funeral Doom.
En dan de metal: het lijkt soms wel of elke band zijn eigen genre heeft. symphonic metal, (melodic) death metal, metalcore djent, thrash metal, power metal, speed metal, nu metal, black metal, hairmetal, kijk maar eens naar deze achterlijk lange lijst. Bij electronische muziek zijn er ook veel subgenres, maar ik heb het idee dat fans zich veel minder druk maken over bij welk subgenre een band hoort, grotendeels gebaseerd op discussies bij YouTube en met offline discussies met muziekliefhebbers.
Iemand enig idee waarom? Zijn metalliefhebbers inherent mensen die dingen graag in een hokje plaatsen? Misschien heeft de voorliefde voor een strak en duidelijk aanwezig ritme (wat vaak wel typisch is voor metal) wel iets met de genoemde rechtlijnigheid te maken? Zijn metalliefhebbers vaak mensen die zich identificeren met een subcultuur? Zijn metalliefhebbers vaak mensen die veel nagenoeg dezelfde muziek luisteren en met behulp van het genre proberen nieuwe muziek die in hun straatje past te identificeren?
Misschien iemand een ander idee? Ik heb al mijn muziek onder {Electronic, Jazz, Klassiek, Metal, Pop, Rock, Soundtrack} ingedeeld, en zelfs bij zo'n grove indeling zijn de lijntjes vaak vaag genoeg
Ik denk dat er meerdere redenen voor zijn:
Mensen willen graag kunnen indentificeren waar ze naar luisteren zodat het makkelijker wordt om meer dingen te vinden die hetzelfde klinken: genres zijn daarvoor ERG handig
Metalheads kunnen enorme zuurpruimen/snobs zijn die vinden dat alles minimaal x aantal bruuhtahl moet zijn voordat ze het serieus kunnen nemen: dit resulteert om alles wat zachter is dan genre x af te zeiken.
dat zijn imho de voornaamste 2 redenen. En er zijn volgens mij ook veel meer nuances in metalgenres vergeleken met dingen zoals rap en rock, dus de discussie rondom genres is gewoon moeilijker.
Over genres gesproken: heeft iemand enig idee waar ik meer kan vinden van dit specifieke nummer: YouTube: Horn Of The Rhino - Deliverance Prayer HD
Zelfs wanneer ik luister naar alle andere nummers van deze band kan ik niets vinden wat hier op lijkt, maar het is echt mijn favoriete nummer van het jaar aan het worden.
Mensen willen graag kunnen indentificeren waar ze naar luisteren zodat het makkelijker wordt om meer dingen te vinden die hetzelfde klinken: genres zijn daarvoor ERG handig
Metalheads kunnen enorme zuurpruimen/snobs zijn die vinden dat alles minimaal x aantal bruuhtahl moet zijn voordat ze het serieus kunnen nemen: dit resulteert om alles wat zachter is dan genre x af te zeiken.
dat zijn imho de voornaamste 2 redenen. En er zijn volgens mij ook veel meer nuances in metalgenres vergeleken met dingen zoals rap en rock, dus de discussie rondom genres is gewoon moeilijker.
Over genres gesproken: heeft iemand enig idee waar ik meer kan vinden van dit specifieke nummer: YouTube: Horn Of The Rhino - Deliverance Prayer HD
Zelfs wanneer ik luister naar alle andere nummers van deze band kan ik niets vinden wat hier op lijkt, maar het is echt mijn favoriete nummer van het jaar aan het worden.
Tis al een "oudje" (2005), maar deze vakantie Comatose Vigil maar weer eens afgestoft. Heerlijk langzame doom. Jammer dat ze niet snel deze kant op zullen komen, denk niet dat een Russische doomband hier snel geboekt zal worden ;-)
Hier nog mensen die volgende week naar Wacken gaan? Zelf kan ik amper meer wachten. Gaan met dezelfde groep als vorig jaar, maar nu afgesproken met 4 Nieuw-Zeelanders (buren van vorig jaar) en een stuk of 6 Zweden (buren van afgelopen 3 jaar). Goed voor een groep van zo'n 18 mensen. Wordt weer een prima feestje denk ik zo.
De opbouw van het festival is al begonnen zag ik op Facebook:
De opbouw van het festival is al begonnen zag ik op Facebook:

Jups ik ben ook weer van de partij :-)
Genres en subgenres zijn handig om aan te duiden hoe de muziek klinkt.ktf schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:47:
Tijd om dit topic nog eens een schopje te geven. Ik fascineer me namelijk al jaren over het volgende:
[...]
[...]
[...]
Waarom hebben metalfans zo'n enorme drang om hun muziek in te delen in hokjes? Het is echt niet omdat de overkoepelende term 'metal' meer diversiteit heeft dan bijvoorbeeld jazz of klassiek: binnen de klassieke muziek zijn er 5 subgenres op tijdsperiode te onderscheiden, renaissance, barok, klassiek, romantiek en modern, waar soms nog wel eens verder in gespecificeerd wordt (vroeg modern, laat romantisch) en eventueel wordt er in de moderne muziek nog wel verder omschreven, zoals bijvoorbeeld minimalistisch, maar dat is het dan wel zo ongeveer. Binnen de jazz wordt er verder gespecificeerd, maar dat valt het allemaal ook wel mee.
Maar je hebt gelijk als je bedoelt dat bands en vooral fans proberen interessant te doen door met een zo moeilijk mogelijk subgenre op de proppen te komen. Het is vaak ronduit lachwekkend.
De term Djent schiet mij als eerste te binnen. De idioot die dat verzonnen heeft moeten ze een spuitje geven.
Verwijderd
Maar vergeet ook niet dat Metal als een genre al bestaat sinds de jaren 70 en in al die jaren is geëvolueerd.
al die subgenres zijn wel gewoon te plaatsen in de grotere categorieren zoals trash, death, black of wat dan ook,... maar binnen het genre, gaat de evolutie gewoon door
Interessant is ook dat in de Black en vooral het zweedse en noorse circuit.
dat je alleen als kvlt beschouwd word als je echt underground zit en niemand je echt kent.
zodra je populair word ben je niet langer kvlt en interessant, dus die echte underground black metal scene is niet echt constructief.
sterker nog, een van de populairste black metal band word uitgekotst door de black wereld
Dimmu Borgir word gezien als veel te catchy en melodisch, maar veranderd niets aan het feit dat ze gewoon in de black metal.
al die subgenres zijn wel gewoon te plaatsen in de grotere categorieren zoals trash, death, black of wat dan ook,... maar binnen het genre, gaat de evolutie gewoon door
Interessant is ook dat in de Black en vooral het zweedse en noorse circuit.
dat je alleen als kvlt beschouwd word als je echt underground zit en niemand je echt kent.
zodra je populair word ben je niet langer kvlt en interessant, dus die echte underground black metal scene is niet echt constructief.
sterker nog, een van de populairste black metal band word uitgekotst door de black wereld
Dimmu Borgir word gezien als veel te catchy en melodisch, maar veranderd niets aan het feit dat ze gewoon in de black metal.
Verwijderd
Nieuw nummer van Ghost
Kan niet zeggen dat ik het echt een lekker nummer vind
Eerste plaat was buitengewoon goed, de tweede heel lekker... de derde LP vond ik maar ruk en dit nummer is welliswaar beter... maar mwa... slapjes op zijn zachts gezegd.
hopelijk dat de rest van dat album beter is.
anders kunnen we ghost schrappen van het lijstje met "relevante bands"
Kan niet zeggen dat ik het echt een lekker nummer vind
Eerste plaat was buitengewoon goed, de tweede heel lekker... de derde LP vond ik maar ruk en dit nummer is welliswaar beter... maar mwa... slapjes op zijn zachts gezegd.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2015 01:24 ]
En lang niet iedere metalhead is zo vreselijk druk bezig met hokjes, mij interesseert het bijzonder weinig welke tags het heeft op Last.fm of Wikipedia, zolang het maar lekker klinkt ben ik happy. En of dat nou simpelweg heavy metal is, of progressivesymphonicmelodicfuneraldoomdeathmetal is, boeiend voor mij.
Al zijn er wel enkele genre's, of bands van die genre's, waarvan ik inmiddels wel weet dat ik dat niet zo lekker vind klinken. glammetal is zoiets, gewoon niet mijn ding.
En als ik een nieuwe band probeer uit te leggen aan iemand, val ik vaak ook wel een beetje terug op die hokjes. Powermetal klinkt nou eenmaal grotendeels hetzelfde [duh, daarvoor is het een genre] dus dat maakt het alleen maar makkelijker, want er valt ook gewoon idioot veel onder metal. Wat Def Leppard en Bathory met elkaar gelijk hebben weet ik niet, maar ze zijn allebei metal
Als iemand mij verteld dat ie een metalband heeft gevonden, is een van de eerste dingen die ik vraag "jamaar, wat voor metal?"
Misschien interesseren mij die hokjes meer dan ik dacht
Al zijn er wel enkele genre's, of bands van die genre's, waarvan ik inmiddels wel weet dat ik dat niet zo lekker vind klinken. glammetal is zoiets, gewoon niet mijn ding.
En als ik een nieuwe band probeer uit te leggen aan iemand, val ik vaak ook wel een beetje terug op die hokjes. Powermetal klinkt nou eenmaal grotendeels hetzelfde [duh, daarvoor is het een genre] dus dat maakt het alleen maar makkelijker, want er valt ook gewoon idioot veel onder metal. Wat Def Leppard en Bathory met elkaar gelijk hebben weet ik niet, maar ze zijn allebei metal
Als iemand mij verteld dat ie een metalband heeft gevonden, is een van de eerste dingen die ik vraag "jamaar, wat voor metal?"
Misschien interesseren mij die hokjes meer dan ik dacht
People as things, that’s where it starts.
Die er nu aankomt is de derde LP....? of je moet een EP ergens tussendoor bedoelen.Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 01:17:
Zoals eigenlijk bij alle nummers van Ghost moest ik Cirice een paar keer horen voor het kwartje viel, maar inmiddels luister ik em, samen met het andere vrijgegeven nummer hieronder, een paar keer per dag, heerlijk. Kijk dan ook uit naar het volledige album, staat in de pre-order
Verwijderd
een LP met alleen covers geloof ik. dacht dat het if you have ghosts heet. waar dave grohl ook aan heeft mee gewerkt als ik met niet vergis.
maar mwa, dit laatste nummer is wel beter.
echter niet bepaald een year zero kwaliteitje...
maar mwa, dit laatste nummer is wel beter.
echter niet bepaald een year zero kwaliteitje...
Nog mensen die morgen naar 'Into the Grave' in Leeuwarden gaan ?
Voor 15 EUR een mooie kans om grootmachten zoals Obituary, Cannibal Corpse en Sepultura aan het werk te zien
http://intothegrave.nl/
Voor 15 EUR een mooie kans om grootmachten zoals Obituary, Cannibal Corpse en Sepultura aan het werk te zien
http://intothegrave.nl/
Die van Iron Maiden klinkt leuk, weer een typische Maiden-plaat. Ik kan het wel heel erg waarderen!
Verwijderd
die video clip is wel duidelijk voor de jongere generatie maar wel grappig gemaakt
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RgVT1MjnXOg]
helpt me door mijn werkdag heen
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RgVT1MjnXOg]
helpt me door mijn werkdag heen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2015 10:54 ]
Over hokjes gesproken: neo trash groove metal had ik nog niet eerder gehoord.
Verder een mooie review van ons debutalbum op Zware Metalen.com
de betaler vervuilt
Verwijderd
Album nu beluistert,
matig, niet mijn ding. het meerendeel is een beetje knuffel rock gehalte.
zonde, het eerste album was sterk, 2de album had wat ijzersterke nummers.
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2015 13:13 ]
Morgen naar het altijd gezellige Haarlem! Tijd om Gojira weer in actie te zien. Inmiddels een aantal keer op een festival gezien, maar nu voor het eerst een zaalshow. Ben erg benieuwd. Meestal weten ze live zeker te overtuigen.
Ik ga vanavond in DoornroosjeLekkerboeie86 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:55:
Morgen naar het altijd gezellige Haarlem! Tijd om Gojira weer in actie te zien. Inmiddels een aantal keer op een festival gezien, maar nu voor het eerst een zaalshow. Ben erg benieuwd. Meestal weten ze live zeker te overtuigen.