• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-07 22:32
Alweer wat "ouder" (2024) maar zo snel als ik kon vinden hier nog niet gedeeld.

Ik kan hier wel erg van genieten:
https://open.spotify.com/album/2tDnVMI6pBlsiEMOfb5DaU?si=G55gYYyWQP6bj0NjHPbSmQ

(Wat doe ik trouwens verkeerd? Voorheen zette ik altijd [video]...[/video] om mijn YT links hier en dan kan men de video gewoon rechtstreeks bekijken, zoals in alle post hierboven, maar dat lijkt niet meer te werken. Hij verandert automatisch de url naar een "klikbare" link -O- )

[ Voor 8% gewijzigd door Bloedvat op 26-06-2026 10:00 ]

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:28
Gewoon het playknopje gebruiken in de reply opties, dan kun je daar de link in plakken :)

LG 77C69H | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:45

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Oewwhhhh..Samael d:)b

Die bewaar ik voor thuis.......dat vind ik wel lekker om zo nu en dan eens op te zetten.

Bijzondere mix van BM en Industrial/EDM met een onmiskenbare sound.

Vooral ben ik gecharmeerd van Vorph zijn vocals.

[ Voor 4% gewijzigd door Fraggert op 26-06-2026 10:02 ]

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Bloedvat schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 09:17:

(Wat doe ik trouwens verkeerd? Voorheen zette ik altijd [video]...[/video] om mijn YT links hier en dan kan men de video gewoon rechtstreeks bekijken, zoals in alle post hierboven, maar dat lijkt niet meer te werken. Hij verandert automatisch de url naar een "klikbare" link -O- )
zie onderstaande screenshot:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/as1hQXTjvRndY1ZdLVelY-2Fik0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lCM4y78iOunLVpHKIp2UnSaJ.jpg?f=fotoalbum_large

• wmterhaar
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 15:22
Bassist Todd Stern agrees, “It’s an unbelievably catchy tune! The main verse is one of my favorite bits on the whole record. Classic riffage, steam rolling the whole song forward with solid momentum all along. Badass.”
Ben ik met hem eens.

• Merik
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:04
Weer eens een Youtube suggestie, nieuwe Rob Zombie video. Klinkt zwaarder dan zijn laatste album.

Ignorance is bliss

• AlwaysNick
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 15:58

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Ik ben afgelopen week geschrokken hoe onze community (niet GoT maar de metalscene an zich) is veranderd. Jera is wel door gegaan waar ik op DefQon naar huis gestuurd ben. Ik zie ineens dat de metalscene wel stoer is etc. en dat de hardstyle scene mietjes zijn. Zo ken ik de scene helemaal niet. Is dit nu een bepaald soort type festivalganger of veranderd de scene echt?

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

AlwaysNick schreef op maandag 29 juni 2026 @ 08:39:
Ik ben afgelopen week geschrokken hoe onze community (niet GoT maar de metalscene an zich) is veranderd. Jera is wel door gegaan waar ik op DefQon naar huis gestuurd ben. Ik zie ineens dat de metalscene wel stoer is etc. en dat de hardstyle scene mietjes zijn. Zo ken ik de scene helemaal niet. Is dit nu een bepaald soort type festivalganger of veranderd de scene echt?
Stel je die vraag nu over een complete "scene" omdat het ene festival wel en het andere festival niet is afgelast? En wat is dan jouw definitie van "stoer" en "mietjes"?

Er zit tussen Ijsselstein en Biddinghuizen ook nogal een afstand, ik ben niet aanwezig geweest bij beide locaties maar allicht speelde dat ook nog een stukje mee?

Platgeslagen hebben we 2 verschillende organisaties die een beide een andere beslissing hebben genomen. Prima als je daar wat van vind, maar in hoeverre trek je dat door op een hele scene?

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Fraggert schreef op maandag 29 juni 2026 @ 08:51:
[...]

Stel je die vraag nu over een complete "scene" omdat het ene festival wel en het andere festival niet is afgelast? En wat is dan jouw definitie van "stoer" en "mietjes"?
Nou het viel me ook al op tijdens ITG dat mensen ineens zich anders gedroegen dan pak hem weg een paar jaar geleden. Misschien ben ik er ook te lang uit geweest hoor. Maar bijv. op ITG stond ik ergens werd ik onbewust (mag ik toch van uitgaan) in mijn rug gebeukt want iemand wou er langs en tikte me bier om. Toen werd er gezegd ja je staat in de weg en donder op. Het gaat me niet eens om die 4€ o.i.d. maar de omgang. Misschien tref ik nu de afgelopen 2/3 festivals wel net de verkeerde mensen hoor.

“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

AlwaysNick schreef op maandag 29 juni 2026 @ 08:55:
[...]

Nou het viel me ook al op tijdens ITG dat mensen ineens zich anders gedroegen dan pak hem weg een paar jaar geleden. Misschien ben ik er ook te lang uit geweest hoor. Maar bijv. op ITG stond ik ergens werd ik onbewust (mag ik toch van uitgaan) in mijn rug gebeukt want iemand wou er langs en tikte me bier om. Toen werd er gezegd ja je staat in de weg en donder op. Het gaat me niet eens om die 4€ o.i.d. maar de omgang. Misschien tref ik nu de afgelopen 2/3 festivals wel net de verkeerde mensen hoor.
Misschien dat laatste en trof je net het lijdend voorwerp van de algemene verhuftering van de maatschappij :)

Dat geeft dan allicht net weer even een stukje confirmation bias.

Ik bezoek wat vaker concerten en geen festivals en moet zeggen dat ik eigenlijk niet zozeer echt hufterig gedrag bespeur (veelal metal). Het gaat er op de de gemiddelde parking bij Ikea eerder/vaker mis denk ik :+

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
AlwaysNick schreef op maandag 29 juni 2026 @ 08:55:
[...]

Duidelijk niet vaak genoeg naar een festival geweest. Er is altijd wel iemand die lomp door het publiek komt. Ja je kunt je eraan gaan irriteren en/of wat van zeggen. Maar als het al werkt is er wel weer iemand anders
Net een kleine maatschappij met altijd wel een rotte peer

Dat gezegd hebbende: Ik heb het idee dat er op een metal/rock festival minder incidenten zijn, dan dance festivals. Oftewel er is minder risico op gezeik, dus minder belasting op de hulpdiensten. En Biddinghuizen is misschien lastiger te bereiken dan Ysselstein

[ Voor 6% gewijzigd door Jelte op 29-06-2026 09:06 ]

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Fraggert schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:01:
[...]

Het gaat er op de de gemiddelde parking bij Ikea eerder/vaker mis denk ik :+
HAHAHAHAHA Trueeee
Ik bezoek wat vaker concerten en geen festivals en moet zeggen dat ik eigenlijk niet zozeer echt hufterig gedrag bespeur (veelal metal).
Denk dat hierin ook een kern van waarheid in zit. Want met de prijzen tegenwoordig zijn mensen toch meer gefocused op de band zelf en met een festival zit er altijd een band tussen die je toch niet leuk vind.
Misschien dat laatste en trof je net het lijdend voorwerp van de algemene verhuftering van de maatschappij :)
Waarschijnlijk wel jammer genoeg -O-

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Jelte schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:05:
[...]

Duidelijk niet vaak genoeg naar een festival geweest. Er is altijd wel iemand die lomp door het publiek komt. Ja je kunt je eraan gaan irriteren en/of wat van zeggen. Maar als het al werkt is er wel weer iemand anders
Net een kleine maatschappij met altijd wel een rotte peer
Ik heb heel wat festivals bezocht en wil nogsteeds een keer naar GrasPop en Wacken. Misschien de laatste 2 jaar minder op metalfestivals geweest. Dus misschien ligt het daaraan hoor.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:41

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

AlwaysNick schreef op maandag 29 juni 2026 @ 08:39:
Heel andere soort festivals zowel qua grootte van het publiek als qua andere zaken. Defqon is 60k mensen. Jera mannetje of 20k? :P

Deze beslissingen hangen niet alleen af van het publiek maar ook vooral van de overkoepelende organisaties die hierbij betrokken zijn zoals de veiligheidsregio(s?) gemeente en genoeg andere zaken.

Dus je kan er heel weinig over zeggen volgens mij.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Touchdomex schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:27:
[...]

Heel andere soort festivals zowel qua grootte van het publiek als qua andere zaken. Defqon is 60k mensen. Jera mannetje of 20k? :P

Deze beslissingen hangen niet alleen af van het publiek maar ook vooral van de overkoepelende organisaties die hierbij betrokken zijn zoals de veiligheidsregio(s?) gemeente en genoeg andere zaken.

Dus je kan er heel weinig over zeggen volgens mij.
Haalt Jera de 20k al? Volgens mij is het veel kleiner toch? Ik hoorde een keertje 10K voorbij komen. Maar dat kan ik ook fout hebben hoor :)

Had ik nou maar dit jaar een kaartje daar voor gehaald stonden echt goede bands -O- ... en zat ik niet thuis met een biertje maar met een goede metalband en een lekker koud biertje daar XD

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

"Het festival trekt elk jaar inmiddels meer dan 40.000 bezoekers. "

https://www.jeraonair.nl/nl/info/historie/

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

AlwaysNick schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:07:

Waarschijnlijk wel jammer genoeg -O-
Lekker loslaten dus, en genieten van het, inmiddels normalere, mooie weer d:)b

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Fraggert schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:47:
[...]

"Het festival trekt elk jaar inmiddels meer dan 40.000 bezoekers. "

https://www.jeraonair.nl/nl/info/historie/
Damnnn maar dat is over het hele weekend lijkt mij?

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Fraggert schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:48:
[...]

Lekker loslaten dus, en genieten van het, inmiddels normalere, mooie weer d:)b
haha truee

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

AlwaysNick schreef op maandag 29 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Damnnn maar dat is over het hele weekend lijkt mij?
ah wacht, daar zeg je wat idd.

"In 2024 werd het festival eenmalig uitgebreid naar vier dagen vanwege het 30-jarige bestaan van Jera on Air en werd ook de capaciteit vergroot. In dat jaar trok het festival een recordaantal bezoekers: elke dag tussen de 9.000 en 15.000 bezoekers"

Wikipedia: Jera On Air

Wikipedia lijkt het scherper te hebben d:)b

@Touchdomex

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:31
Ik wist niet dat Anneke weer mee doet met the Gathering. Wel gaaf!
En Within Temptation:

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:07
segil schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 18:51:
Ik wist niet dat Anneke weer mee doet met the Gathering. Wel gaaf!

[YouTube: Graspop Metal Meeting 2026: The Gathering]
Blijkbaar heeft ze de smaak weer te pakken na het Mandylion jubileum in Doornroosje vorig jaar. Gaaf! In Doornroosje hintte ze ook naar een soortgelijk feestje voor het jubileum van Nighttime Birds.
edit:
En ik had helemaal gemist dat ze deze zomer een complete festivaltour doen en aankomende januari een Mandylion & Nighttime Birds show in AFAS Live. Dankjewel songkick dat je me zo goed van updates voorziet over m'n tracked artists...

[ Voor 20% gewijzigd door anboni op 30-06-2026 19:58 ]

• Gehenna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:05
Leuke band blijft The Gathering toch, zoveel geweldige albums ook gemaakt. Probeer er bij te zijn bij de AFAS. Hopelijk gaan ze ook ooit nog eens weer touren met "How to Measure a Planet?" O+

• Majestici
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-07 22:41
Heerlijke Melodische Black Metal van Neerlandsche bodem.

• Gehenna
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:05
Majestici schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 16:17:
Heerlijke Melodische Black Metal van Neerlandsche bodem.

[YouTube: Walg - VI]
Album nummer 6? dang! Ik dacht dat ze net begonnen waren, ken ze vooral omdat ze vorig jaar een vrij exclusief optreden hadden op bij ons op Pitfest en daarvoor nog nooit van gehoord. Ik moet nog wat inhalen merk ik _O-

• AlwaysNick

AlwaysNick

“No pain, no gain.”

Moet nog wel even wennen aan hun wat zwaardere stijl maar blijft 1 van mijn favoriete MetalCore bands.

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Gehenna schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 22:01:
[...]

Album nummer 6? dang! Ik dacht dat ze net begonnen waren, ken ze vooral omdat ze vorig jaar een vrij exclusief optreden hadden op bij ons op Pitfest en daarvoor nog nooit van gehoord. Ik moet nog wat inhalen merk ik _O-
zijn ze ook, ik meen rond corona.

Pagina: 1 ... 50 51 Laatste