Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 12:22

J2S

Voor alle drum fans hier: Banger TV had onlangs een metal drum competitie met in de jury o.a.: Chris Adler (Firstborne, Lamb of God, Megadeth) en Oli Beaudoin (Kataklysm, Ex Deo).

Volledige playlist

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
En opeens kwam dit langs in de Spotify ontdek lijst, eerste reactie: wat is deze dan en waarom heb ik dit niet eerder gehoord?

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
lanoisseforP schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:37:
En opeens kwam dit langs in de Spotify ontdek lijst, eerste reactie: wat is deze dan en waarom heb ik dit niet eerder gehoord?

[YouTube: Orbit Culture - Saw [Official Music Video]]
Damn, die zijn inderdaad behoorlijk gaaf! Het heeft alles wat ik gaaf vind in metal, heb ze direct opgeslagen _/-\o_

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:42

Rhapsody

In Metal We Trust

Nieuw nummer van Mors Principium Est, klinkt veelbelovend!

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:32

Punkrocker

Mostly harmless

Over drummers gesproken.
Is zij al langsgekomen hier?
(Een zoekopdracht op haar naam leverde geen hits op)

Ze kan een aardig mopje drummen.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Leuk om te lezen dat zelfs op Tweakers Carach Angren fans te vinden zijn. Ik ben zelf nauw betrokken bij die band (en al jaren Tweaker!) dus dat doet een mens goed. :D

too old, too cold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Negakinu schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:06:
Leuk om te lezen dat zelfs op Tweakers Carach Angren fans te vinden zijn. Ik ben zelf nauw betrokken bij die band (en al jaren Tweaker!) dus dat doet een mens goed. :D
Bandlid?
Roadie?
Groupie?
Manager?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Negakinu
Punkrocker schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:15:
[...]

Bandlid?
Roadie?
Groupie?
Manager?
Artwork, fotografie, merch, paar teksten op DCTAPS, WTCSF & DALATR. Speelde vroeger met Seregor in een band voor Carach bestond.

Baby Negakinu in 1997 (vooraan midden, Seregor er achter): :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEpbQTd47kAgmEu2pdC7InnQnbc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tgWssfd4ABdtMioL5MVFkhY9.jpg?f=fotoalbum_large

too old, too cold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
Negakinu schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:20:
[...]

Artwork, fotografie, merch, paar teksten op DCTAPS, WTCSF & DALATR. Speelde vroeger met Seregor in een band voor Carach bestond.

[Afbeelding]
Dat moet Inger Indolia zijn geweest? Volgens mij samen met Vaultage de geboortegrond voor Carach Angren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
metallicattim schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:30:
[...]

Dat moet Inger Indolia zijn geweest? Volgens mij samen met Vaultage de geboortegrond voor Carach Angren :)
Haha, correct!

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
De metalscene in Parkstad/Heerlen was niet zo groot destijds, maar had wel een paar super vette bands :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
metallicattim schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:52:
De metalscene in Parkstad/Heerlen was niet zo groot destijds, maar had wel een paar super vette bands :)
Ook correct! Vooral op black metal gebied was er bijna niets (hooguit Deinonychus uit Brunssum). De hele scene was toen eigenlijk nog piepklein in Limburg. We speelden toen vaker in Holland, met bands als Ordo Draconis, Onheil, Cirith Gorgor, Salacious Gods, Sauron, Liar of Golgotha etc. Er waren wel wat bands uit Limburg binnen andere metal genres die van redelijk formaat waren, zoals bijvoorbeeld Born from Pain, Gail of God, Corona Obscura en Dreadlock Pussy.

[ Voor 9% gewijzigd door Negakinu op 24-08-2020 17:19 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

Negakinu schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:59:
[...]

Ook correct! Vooral op black metal gebied was er niets. De hele scene was toen eigenlijk nog piepklein in Limburg. We speelden toen vaker in Holland, met bands als Ordo Draconis, Onheil, Cirith Gorgor, Salacious Gods, Sauron, Liar of Golgotha etc. Er waren wel wat bands uit Limburg binnen andere metal genres die van redelijk formaat waren, zoals bijvoorbeeld Born from Pain, Gail of God, Corona Obscura en Dreadlock Pussy.
Callenish Circle en Occult schieten me ook nog te binnen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Negakinu
SD5k schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:04:
[...]

CC idd! Goeie! :) Occult was Brabants, volgens mij.

too old, too cold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:47
Deftones heeft een nieuwe track uitgebracht aantal dagen geleden. Hier nog niet langs gekomen volgens mij.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
SD5k schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 17:04:
[...]

Oeh ja CC! Zo jammer dat die gestopt zijn! Ik zet die albums nog geregeld op.

Retribution was ook wel gaaf, niet perse vanwege de muziek (dat was wel leuk live) maar vooral de humor van die gasten op het podium :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lanoisseforP
Negakinu schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 15:59:
[...]

Ook correct! Vooral op black metal gebied was er bijna niets (hooguit Deinonychus uit Brunssum). De hele scene was toen eigenlijk nog piepklein in Limburg. We speelden toen vaker in Holland, met bands als Ordo Draconis, Onheil, Cirith Gorgor, Salacious Gods, Sauron, Liar of Golgotha etc. Er waren wel wat bands uit Limburg binnen andere metal genres die van redelijk formaat waren, zoals bijvoorbeeld Born from Pain, Gail of God, Corona Obscura en Dreadlock Pussy.
Ohja, Dreadlock Pussy & Army of Darkness aantal keren nog gezien in de Backstage in Maastricht of de Oefenbunker in Landgraaf, dat waren nog eens de tijden. Ook een beetje de tijd dat er (gezonde strijd) was de Maastrichtse en Parkstad hardcore scene.

Kwam deze band tegen in een reaction video op YouTube, weer iets waarvan ik denk waarom ken ik dit nog niet. Technisch zeer hoogstaand.

Koekoek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:58

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Ik heb zojuist dat Summoning even opgezocht...w000000000t :D

Wat een heerlijke orchestrale/sympofonische platen d:)b

Ik heb zojuist de laatste 2 albums geluisterd, Old Mornings Dawn en With Doom We Come.

lekker hoor *O*

Heb je nog tips wat hier een beetje op lijkt?

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:20
Fraggert schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:09:
[...]

Wat een heerlijke orchestrale/sympofonische platen d:)b

Ik heb zojuist de laatste 2 albums geluisterd, Old Mornings Dawn en With Doom We Come.

lekker hoor *O*

Falkenbach of Taranis _/-\o_

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

cheers mate, ik ga luisteren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kingfriko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:22

kingfriko

100 % BULLY

https://www.google.com/ur...9OJzj&cshid=1598443476162

Zanger powertrip overleden , 34 jaar 😔

[ Voor 9% gewijzigd door kingfriko op 26-08-2020 14:08 ]

kingfriko

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Negakinu
Fraggert schreef op woensdag 26 augustus 2020 @ 11:09:
[...]

Neem dit van me aan: Caladan Brood

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

DOor jouw post een stukje terug heb ik ze geprobeert te zoeken op Spotify maar kon niks vinden, alleen een paar playlists ofzo met die naam erin maar met andere tracks -O-

ik zal youtube even luisteren, dan maar wat hassle met die eeuwige reclame |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renegade666
Fraggert schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 07:53:
[...]

DOor jouw post een stukje terug heb ik ze geprobeert te zoeken op Spotify maar kon niks vinden, alleen een paar playlists ofzo met die naam erin maar met andere tracks -O-

ik zal youtube even luisteren, dan maar wat hassle met die eeuwige reclame |:(
Chrome gebruiken met Adblockplus en privacybadger, heb je geen last van reclame ;)

Hier nog even onze gekke Canadees 8)

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Negakinu schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 14:20:
[...]

[Afbeelding]
Geinig man, het is een beetje zoeken maarruh d:)b

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCKZLOs5Az7NgQUQKX-hn_grdS8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/31awPeLsbdX0HTNEUr3CkDyC.jpg?f=fotoalbum_large
bwhahahahahahaaaa _O- _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredhuizinga
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 21:52
Iemand het "nieuwe" album van metallica al gehoord?

https://music.youtube.com...fw0Fj-kTM8gKD7FGcnOVr23-Y

Geen nieuwe nummers maar nieuwe samenwerking met het San Francisco Symphony orkest.

S&M2

Wat vinden jullie ervan?

Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Negakinu
Fraggert schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:36:
[...]

Geinig man, het is een beetje zoeken maarruh d:)b

[...]

bwhahahahahahaaaa _O- _O- _O-
Ja, ik hoef niet zo in de spotlight. :p Ik werk ook voor andere bands, zoals laatst bijvoorbeeld voor Asphyx. Als je het leuk vindt om meer te zien kun je eens op mijn Instagram kijken. Dat is eigenlijk de enige plek waar ik het een klein beetje bij houd, maar zelfs daar zijn de updates maar sporadisch. :p https://www.instagram.com/negakinu/

too old, too cold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Negakinu schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:59:
[...]

Ja, ik hoef niet zo in de spotlight. :p Ik werk ook voor andere bands, zoals laatst bijvoorbeeld voor Asphyx. Als je het leuk vindt om meer te zien kun je eens op mijn Instagram kijken. Dat is eigenlijk de enige plek waar ik het een klein beetje bij houd, maar zelfs daar zijn de updates maar sporadisch. :p https://www.instagram.com/negakinu/
ik wou al vragen of ik 'm weg moest halen......gaattie hier schaamteloos zijn insta zitten pluggen :P

zal eens kijken, altijd leuk d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27

Khaine

Python liefhebber

Negakinu schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:59:
[...]

Fwiw: Ik heb Carach Angren via dit forum leren kennen en die staan al 2 maanden in mijn dagelijke spotify playlist. When crows tick on windows staat zelfs op 3 in mijn "meest-gedraaid" lijst :*)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

hey guys, ik zou graag jullie hulp even willen hebben in het grote:

Help, ik zoek een nummer topic

Ik weet niet meer hoe het nummer heet en van wie het is en aangezien ik normaliter, net als jullie hier, in de wat meer obscure hoek der muzikaliteit vertoef in plaats van de mainstream popbagger, denk ik dat jullie misschien wel weten naar welke track ik op zoek ben.

Ik wou het topic hier niet verder vervuilen, vandaar slechts de vraag even in de link hierboven.

ben benieuwd of jullie me kunnen helpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
Spotify weer die ineens random met Eisbrecher kwam _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 05-09-2020 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
lanoisseforP schreef op woensdag 19 augustus 2020 @ 16:37:

[YouTube: Orbit Culture - Saw [Official Music Video]]
Inderdaad, nog bedankt voor de tip! Zoveel goede nummers: Nensha, Open eye, Redfog, The Shadowing, Sun of All.
Na het luisteren is het alsof je overreden bent door een stoomwals... wat een power.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:37
Misschien niet in ieders smaak, maar blijf dit een lekker nummer vinden!!

Misfits - Dig up her bones

• WernerL
Jeuj Devin Townsend gaat weer een digitaal concert geven. 31 Oktober.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
Het nieuwe Ayreon album is ondertussen uitgekomen. Onlangs zijn er nog twee videos online gekomen. Vanaf morgen lijken (delen van) alle tracks ook op YouTube gezet te worden.

Degenen die het album hebben gekocht, hebben vandaag ook een downloadlink ontvangen voor de lyric sheet en comic book.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:19
hier een vraag van een n00b op gebied van metal... ik houd wel van Ballnoir (weet niet zeker of dit metal is) en bijvoorbeeld Let Them Dance vind ik mooi klinken. Welke andere (metal) bands klinken vergelijkbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

segil schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 11:53:
hier een vraag van een n00b op gebied van metal... ik houd wel van Ballnoir (weet niet zeker of dit metal is) en bijvoorbeeld Let Them Dance vind ik mooi klinken. Welke andere (metal) bands klinken vergelijkbaar?
Ken de band niet maar dit klinkt als folk-metal. Daar is een hele rits aan artiesten van te vinden:

Wikipedia: List of folk metal bands

Rustigere Amorphis nummers kun je denk ik wel waarderen. En ik denk dat Eluveiti ook wel in je straatje ligt:

De vocals van folk metal bands zijn niet altijd zo "lieflijk" als die van de door jou geplaatste link, maar dat is vaak een kwestie van gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Khaine schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:11:
[...]

Ken de band niet maar dit klinkt als folk-metal. Daar is een hele rits aan artiesten van te vinden:

Wikipedia: List of folk metal bands

Rustigere Amorphis nummers kun je denk ik wel waarderen. En ik denk dat Eluveiti ook wel in je straatje ligt:
[YouTube: ELUVEITIE - Inis Mona (OFFICIAL MUSIC VIDEO)]

De vocals van folk metal bands zijn niet altijd zo "lieflijk" als die van de door jou geplaatste link, maar dat is vaak een kwestie van gewenning.
Kwestie van zoeken vooral. Zit genoeg tussen maar wat hij post gaat meer echt richting het folk dan naar de metal.

Denk dat hij dat lijstje maar af moet gaan.

Staat er ook tussen maar zeker qua cleane stem. Kan Orphaned Land wel iets voor hem betekenen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 19:33
Tackleberry schreef op donderdag 24 september 2020 @ 23:08:
Het nieuwe Ayreon album is ondertussen uitgekomen. Onlangs zijn er nog twee videos online gekomen. Vanaf morgen lijken (delen van) alle tracks ook op YouTube gezet te worden.

Degenen die het album hebben gekocht, hebben vandaag ook een downloadlink ontvangen voor de lyric sheet en comic book.

[YouTube: Ayreon - This Human Equation (Official Lyric Video)]

[YouTube: Ayreon - Talk Of The Town (Official Lyric Video)]
Was niet zo kapot van de liedjes die ze tot nu toe hebben released, maar heb 't album net opgezet, en het is toch wel weer erg goed hoor. Ayreon blijft toch een van mijn topfavorieten!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kijk eens naar: Omnia, Heidevolk, Eluveitie, Korpiklaani, Warduna, Apocalypse Orchestra, Faun, Heilung, Finntroll

En even wat anders er tussen gesmeten: Bloodywood, Agalloch, Qntal

Niet allen strikt metal of even celtisch, maar genoeg aanknopingspunten voor meer. :+

In Folk metal kom je, zoals @Khaine ook zegt, wel regelmatig wat harsh vocals tegen. De bands die ik link hebben ook wel overlap met de wat "zwaardere" metal genres, zoals black of death metal, of de ambient variant daarvan.

[ Voor 20% gewijzigd door Hans1990 op 26-09-2020 00:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• segil
  • Laatst online: 19:19
@Khaine dank voor de suggesties. Eluveitie klinkt inderdaad wel lekker. Ik zal ook eens luisteren naar Amorphis.
@Touchdomex bedankt voor je suggestie.
@Hans1990 ik ben zeker bekend met Omnia, Faun, Qntal, Wardruna, Heilung. Prachtige muziek, maar ik zou het niet zo snel vergelijken met Ballnoir :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

ik zit niet zo in de "trollen- en bosnimfen-huppeldoedelzakmetal" maar geef Falkenbach eens een slinger op Spotify of Youtube.

Falkenbach passeerde laatst op spotify de revue tijdens het klussen en afgezien van wat rustige passages vond ik dit kwalitatief wel steendgoed :)

Falkenbach - ASA

[ Voor 9% gewijzigd door Fraggert op 28-09-2020 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
Burton C Bell zit niet meer bij Fear Factory:
https://www.blabbermouth....fTuaNtsxKIGzNh434f4bBSmDc
Dan blijft alleen Dino nog over van de originele line up. Er komt nog een album uit, hopelijk heeft Burton al eea ingezongen, kan niet bedenken wie hem kan vervangen.

Iemand ooit iets gehoord van Ascension of the Watchers? Klinkt het een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Laatst online: 19-09 19:50
Pyr0_ schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 20:35:
[...]

Was niet zo kapot van de liedjes die ze tot nu toe hebben released, maar heb 't album net opgezet, en het is toch wel weer erg goed hoor. Ayreon blijft toch een van mijn topfavorieten!
Na m'n eerste playthrough ben ik nog niet helemaal overtuigd. 't Is wel duidelijk Ayreon: de teksten, instrumenten, de setting... maar 't is toch net niet. Maar misschien moet ik 'm gewoon nog een paar keer luisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
Mercatres schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:37:
[...]

Na m'n eerste playthrough ben ik nog niet helemaal overtuigd. 't Is wel duidelijk Ayreon: de teksten, instrumenten, de setting... maar 't is toch net niet. Maar misschien moet ik 'm gewoon nog een paar keer luisteren. :)
Na een aantal keer beluisterd te hebben, moet ik het toch wel met je eens zijn. Het begin is sterk, opbouwend en gevarieerd. Maar aangekomen bij song 6-8 wordt het disney gehalte imo toch een beetje te veel. Er zitten muzikaal gezien erg sterke stukken in, maar behalve "This Human Equation" (vooral vanwege Simone Simmons) zitten er verder niet echt nummers in die me bij zijn gebleven, die ik speciaal even opzet.

Dit in tegenstelling tot vele andere Ayreon nummers. Als ik iets van muziek wil opzetten en ik heb niet echt zin in iets specifieks dan is het meestal of Ayreon, of Tool. Maar dit album zal niet vaak worden beluisterd ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Laatst online: 19-09 19:50
Same, maar dat heb ik met de meer recentere albums wel meer. Ik denk dat het meest recente album dat ik nog "zo" opzet The Human Equation is. En zelfs dat is ook maar occasioneel, 't gaat dan vooral naar de eerste werken, met name The Universal Migrator <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• metallicattim
ge-flopt schreef op maandag 28 september 2020 @ 21:59:
Burton C Bell zit niet meer bij Fear Factory:
https://www.blabbermouth....fTuaNtsxKIGzNh434f4bBSmDc
Dan blijft alleen Dino nog over van de originele line up. Er komt nog een album uit, hopelijk heeft Burton al eea ingezongen, kan niet bedenken wie hem kan vervangen.

Iemand ooit iets gehoord van Ascension of the Watchers? Klinkt het een beetje?
Blijkbaar hebben die al jaren gezeik onderling... heb daar eerlijk gezegd weinig van meegekregen, maar vind het wel doodzonde hoe de band aan zijn einde komt ;(
Ben altijd groot fan geweest en opgegroeid met De/Remanufacture, Digimortal etc. Het nieuwere werk was vaak hit or mis, zeer wisselvallig.

Van wat ik gelezen heb, uit de reacties, blijkt Dino vooral de problemen te veroorzaken, in alle bands waar hij in zit :X

• ge-flopt
metallicattim schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:04:
[...]
Van wat ik gelezen heb, uit de reacties, blijkt Dino vooral de problemen te veroorzaken, in alle bands waar hij in zit :X
Dat laatste had ik ook wel het idee. Toen hij wegging nam Christian Olde Wolbers de gitaren over, maar toen Dino terug kwam was het ineens gedaan met Christian en Raymond Herrera (drums). Vond dat altijd een beetje een vreemde gang van zaken.
Ben benieuwd wie (als het zover komt) de zang overneemt. Weinig mensen die de typische zangstijl van Burton kunnen vervangen.

• metallicattim
Nee, Burton = FF! Het is al gebleken dat de rest prima vervangen kon worden en toch FF blijven, maar zonder Burton... neh....

Ik heb nu liever dat ze de handdoek in de ring gooien en desnoods met een andere bandnaam verder gaan, maar gezien die naam, en de juridische strijd erom juist oorzaak van de breuk is, ben ik er bang voor....

Ascension of the Watchers moet ik ook eens gaan luisteren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lanoisseforP
Wederom een pareltje ontdekt (vind ik zelf dan) via Spotify, heerlijk dit weer. Na Orbit Culture staat dit de laatste dagen veel op. Zag wel de naam al eens in dit topic voorbij komen, nooit aandacht aan besteedt. Zelf schuld.

Insomnium - While we Sleep (2014)

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

WernerL schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 18:31:
Deftones heeft een nieuwe track uitgebracht aantal dagen geleden. Hier nog niet langs gekomen volgens mij.

[YouTube: Deftones – Ohms (Official Music Video)]
Vorige week is het hele album gereleased.

Playlist op UT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tmr
  • Laatst online: 15-09 16:09

Tmr

Het nieuwe album van The Ocean is uit! Enige liefhebbers hier?

YouTube: The Ocean - Phanerozoic II: Mesozoic | Cenozoic (FULL ALBUM)

Zeker mijn favoriete band van dit moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Falkenbach is zeker fantastisch.

Laatst ook Phobonoid en Hammers of Misfortune ontdekt.

Beide te vinden op Bandcamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Ben ik de enige die hyped is voor het nieuwe Epica album? :+
Stukjes die al te horen zijn in hun studio vlogs klinken in ieder geval al erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
Mercatres schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:53:
Same, maar dat heb ik met de meer recentere albums wel meer. Ik denk dat het meest recente album dat ik nog "zo" opzet The Human Equation is. En zelfs dat is ook maar occasioneel, 't gaat dan vooral naar de eerste werken, met name The Universal Migrator <3
Geen tag of quote dus ik zie 'm nu pas. Maar daar kan ík me dan weer niet in vinden. The Source is echt een fantastisch bombastisch album, veel ruiger / drukker dan voorgaande. Met The Theater Equation heb ik Ayreon leren kennen en vind ik dan ook geweldig. En Timeline is mss wel m'n favoriete album, daar staan meer geweldige nummers op dan mediocre imo. Fantastische muziek. Ik ga nooit naar festivals of concerten (iets met autisme en drukte..), maar voor Ayreon ga ik ooit een uitzondering maken. Dat moet ik een keer live hebben meegemaakt.
lanoisseforP schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:53:
Wederom een pareltje ontdekt (vind ik zelf dan) via Spotify, heerlijk dit weer. Na Orbit Culture staat dit de laatste dagen veel op. Zag wel de naam al eens in dit topic voorbij komen, nooit aandacht aan besteedt. Zelf schuld.

[YouTube: INSOMNIUM - While We Sleep (OFFICIAL VIDEO)]
Dit ben ik een tijd terug al in m'n Spotify Daily mix tegengekomen, heerlijke plaat inderdaad.
Ken je deze ook al?:
Tmr schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 15:54:
Het nieuwe album van The Ocean is uit! Enige liefhebbers hier?

YouTube: The Ocean - Phanerozoic II: Mesozoic | Cenozoic (FULL ALBUM)

Zeker mijn favoriete band van dit moment
Klinkt ook wel lekker inderdaad. Zit goed in elkaar. Ik laat 'm even opstaan!

[ Voor 11% gewijzigd door Pyr0_ op 01-10-2020 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

lanoisseforP schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:53:

[YouTube: INSOMNIUM - While We Sleep (OFFICIAL VIDEO)]
Dit is inderdaad wel een staple in het genre in mijn ogen. Heel het album is goed te pruimen maar doe jezelf 1 plezier: Zoek geen live concerten op van Insomnium op Youtube. Ik heb er nu 5 gezien en die zijn allemaal dramatisch.

Het is ook werkelijk de enige band die ik niet live wil zien. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
even een mixed bag :P

De blinde wachters laten ook even wat zich horen:

En dat tuig uit Kampen ook weer :P

En nog wat van Arjen:

En duivelse tuig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
@Tmr Dat album van The Oceon nu al 2 dagen bijna nonstop opstaan. Zeker de Instrumental versies kan ik geen genoeg van krijgen. Wat zit dat goed in elkaar zeg!

Met Jurassic als toppertje:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder7
  • Laatst online: 21:50

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Hans1990 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 00:18:
[...]

Kijk eens naar: Omnia, Heidevolk, Eluveitie, Korpiklaani, Warduna, Apocalypse Orchestra, Faun, Heilung, Finntroll

En even wat anders er tussen gesmeten: Bloodywood, Agalloch, Qntal

Niet allen strikt metal of even celtisch, maar genoeg aanknopingspunten voor meer. :+

In Folk metal kom je, zoals @Khaine ook zegt, wel regelmatig wat harsh vocals tegen. De bands die ik link hebben ook wel overlap met de wat "zwaardere" metal genres, zoals black of death metal, of de ambient variant daarvan.
Ik gooi er nog een paar tegenaan: Triddana, Skiltron, Fejd, Bucovina (m.n. het album Nestramutat), Arkona, Alkonost, Celtica, Sigulka.

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Vandaag op Bandcamp Friday dit album gekocht omdat hij niet op Spotify staat, maar me wel is bijgebleven sinds ik hem voor het eerst hoorde.
Autumn Nostalgie - Esse Est Percipi
Post-black metal/blackgaze uit Slowakije.
Heel toevallig heeft hij een foto van Nederlandse filmmaker en fotograaf Johan van der Keuken gebruikt als album cover!
Hier te koop: https://autumnnostalgie.bandcamp.com/album/esse-est-percipi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmr

Tmr

Ik weet niet van wanneer deze opname is, maar mooi dat Hansi na al die jaren nog precies hetzelfde klinkt!
Pyr0_ schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:50:
@Tmr Dat album van The Oceon nu al 2 dagen bijna nonstop opstaan. Zeker de Instrumental versies kan ik geen genoeg van krijgen. Wat zit dat goed in elkaar zeg!
Hier staat ie al sinds release elke dag op. Iets experimenteler dan zijn voorganger maar dat is zeker niet negatief!

Hoewel ik zelf liever de versie met zang luister, zijn de instrumentale uitvoeringen ook altijd erg de moeite waard, je hoort veel meer details. Luister maar eens naar Pelagial, deze is zowel instrumentaal als met zang fantastisch (was ook origineel als instrumentaal album bedoeld heb ik begrepen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Geen idee of dit al is langs geweest maar youtube bracht me vandaag bij deze band:

Instrumentale post metal. Best wel fijne muziek voor tijdens het werken vond ik zelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
WernerL schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 13:50:
Geen idee of dit al is langs geweest maar youtube bracht me vandaag bij deze band:

[YouTube: If These Trees Could Talk - The Bones of a Dying World [Full Album]]

Instrumentale post metal. Best wel fijne muziek voor tijdens het werken vond ik zelf. :)
zet dan dit kanaal maar eens op tijdens t werk ;)
YouTube: WherePostRockDwells - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Nice, gelijk de eerste video klinkt al geweldig. Alleen is het rock, geen metal. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Goeiendag zeg.........

naast Rotting Christ heeft Griekenland ook in SepticFlesh een prima exportproduct _/-\o_

Stevig werkje, hun laatste studio-album "Codex Omega" uit 2017.

Lekkere ramplaat d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Fraggert schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 12:29:
Goeiendag zeg.........

naast Rotting Christ heeft Griekenland ook in SepticFlesh een prima exportproduct _/-\o_

Stevig werkje, hun laatste studio-album "Codex Omega" uit 2017.

[YouTube: Septicflesh-Codex Omega(Full Album & Bonus Tracks)]

Lekkere ramplaat d:)b
Ik heb ze al 2x live mogen bewonderen. 1x Rotting Christ. Beide zeer fijne bands om van te genieten. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Epica heeft nieuws over het nieuwe album, je moet wel eerst een stomme doolhof doorlopen _O-

https://media.nuclearblas...020/Epica/game/index.html

Daarna kun je 22 seconden horen van hun nieuwe album. En cover-art zien. Nog geen release-date helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
En de nieuwe Epica single:

Release van het nieuwe album helaas pas in februari volgend jaar :'(

//edit
Sorry voor de dubbelpost. Ik ging er vanuit dat deze post samengevoegd zij worden met mijn vorige :+ Zag dat namelijk wel eens gebeuren bij andere posters.

[ Voor 39% gewijzigd door WernerL op 09-10-2020 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Klinkt goed !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Klinkt zeker goed :D En als ik uit moet gaan van wat ze hebben laten horen in de studio vlogs hebben ze de lat voor het album dit keer behoorlijk hoog gelegd dus ik heb hoge verwachtingen voor de rest van het album. Nog maar 5 maanden geduld hebben. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
metallicattim schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:27:
Nee, Burton = FF! Het is al gebleken dat de rest prima vervangen kon worden en toch FF blijven, maar zonder Burton... neh....

Ik heb nu liever dat ze de handdoek in de ring gooien en desnoods met een andere bandnaam verder gaan, maar gezien die naam, en de juridische strijd erom juist oorzaak van de breuk is, ben ik er bang voor....

Ascension of the Watchers moet ik ook eens gaan luisteren!
Eens dat Burton de meest onderscheidende factor was. Hoewel de sterke drums van demanufacture/remanufacture ook wel karakteristiek waren. Ik heb ze in '93 voor het eerst gezien op dynamo open air (totaal gekkenhuis) en voor het laatst in '98 in Paradiso (veel gabbers en veel cocainesnuivers). Damn, ik word oud.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FastFred
Ik heb vandaag al een aantal keer op repeat geramd. De eerste 10 seconden denk je 'ooh gaaf, Nightwish' :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
Laatste album is wel redelijk, maar geef mij maar het oudere werk :)
Voelen veel duister dan het hedendaag. Het keyboard werkt van toen heb ik liever dat het orkest gebeuren van nu bij hun.
incl. oude clips :P

[YouTube: DIMMU BORGIR - Master Of Disharmony (Live In Köln 1997) [The Gods Of Darkness Tour] BEST QUALITY]

[ Voor 10% gewijzigd door Renegade666 op 10-10-2020 09:24 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FastFred
Renegade666 schreef op zaterdag 10 oktober 2020 @ 09:24:
Laatste album is wel redelijk, maar geef mij maar het oudere werk :)
Ik vond vroeger als tiener (hahah hoor mij dan, is amper 15 jaar geleden :p ) deze helemaal fantastisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
@FastFred nog steeds een lkkr nmmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Sinds de Forces of the Nothern Light show voorbij kwam, staat hier ook weer geregeld Dimmu Borgir door het huis te bléren, blijft ook een gave band met ontiegelijk veel goeie nummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
De beste metalband ooit heeft ook weer een nieuwe video gedropt zag ik.

BabyMetal *O* :+

Klinkt weer verassend goed.

[ Voor 7% gewijzigd door WernerL op 17-10-2020 10:37 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Renegade666
@WernerL
Enige wat ik hoor is techno meuk met autotune.. Weinig met metal te maken

[ Voor 17% gewijzigd door Renegade666 op 17-10-2020 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Er zitten gewoon elektrische gitaren en drums in. :+ Ok het is wat anders dan wat we gewend zijn. Misschien iets te veel J-Pop, te weinig metal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Idd, vooral de autotune is een afknapper. Ik heb nog wel begrip voor andere harde muziek stijlen.

Babymetal ken ik ook van paar Beat Saber maps, om even iets 'offtopics' bij te halen :p . Hoewel.. als mensen nog tips hebben, want goede metal maps zijn vrij zeldzaam. Met name maps die genoeg uitdaging bieden (dwz >4 notes/sec tempo). Bvb dit nr heeft een leuke BS map:

YouTube: BABYMETAL - Distortion (OFFICIAL)

Inmiddels ben ik sommige nrs dus redelijk gewend geraakt, en is het best wel enjoyable :)

Grappig genoeg omdat metal maps in BS dus vrij zeldzaam zijn, pak je op den duur maar alles wat te krijgen valt. Op die manier ben ik ook bvb bij Whitechapel terrecht gekomen (kende ik nog niet, totdat ik een map van Black Bear tegen kwam). Sindsdien hooked aan die band. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
@WernerL
Als je J-pop metal wilt, zijn er wel betere band tegenwoordig :P

En ze hebben vaak 1 ding in gemeen. Jonge japanse dames met voornamelijk hetzelfde kapsel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:48
Hans1990 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:35:
Idd, vooral de autotune is een afknapper. Ik heb nog wel begrip voor andere harde muziek stijlen.

Babymetal ken ik ook van paar Beat Saber maps, om even iets 'offtopics' bij te halen :p . Hoewel.. als mensen nog tips hebben, want goede metal maps zijn vrij zeldzaam. Met name maps die genoeg uitdaging bieden (dwz >4 notes/sec tempo). Bvb dit nr heeft een leuke BS map:

YouTube: BABYMETAL - Distortion (OFFICIAL)

Inmiddels ben ik sommige nrs dus redelijk gewend geraakt, en is het best wel enjoyable :)

Grappig genoeg omdat metal maps in BS dus vrij zeldzaam zijn, pak je op den duur maar alles wat te krijgen valt. Op die manier ben ik ook bvb bij Whitechapel terrecht gekomen (kende ik nog niet, totdat ik een map van Black Bear tegen kwam). Sindsdien hooked aan die band. 8)
gebrek aan goeie beatsaber metal is wel een ding ja.
Hier wat aanraders:
Powerwolf: https://bsaber.com/songs/b7aa/
Vage slipknot remix die nog wel beukt: https://bsaber.com/songs/6a52/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 12:03

Nyarlathotep

Crawling Chaos

WernerL schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:36:
De beste metalband ooit heeft ook weer een nieuwe video gedropt zag ik.

[YouTube: BABYMETAL - BxMxC (OFFICIAL)]

BabyMetal *O* :+

Klinkt weer verassend goed.
In het begin hadden ze nog wel een paar leuke nummers, maar dit is gewoon bagger...
Nu is Babymetal ook meer een bedrijf dan een band... Alles wordt achter de schermen strak geregisseerd. Zoals dat met veel J en K-pop bands gebeurd. Jammer

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCG2020
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-09 18:11
Ik kom regelmatig leuke dingen tegen op Bandcamp. Ben je geïnteresseerd in death metal met een vibe die doet denken aan de eerste vier albums van Morbid Angel, dan zou ik zeker Gallu Xul eens een kans geven. Het is een éénmansproject van een zekere Mike Jacob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init6
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Mijn nieuwe favoriete band van de maand Oktober is toch wel Tallah:
YouTube: Tallah - We, the Sad (Official Video)

Dikke Nu Metal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
Ik kwam dit tegen op youtube. DragonForce heeft een nummer geschreven in de style van Nightwish :D :')

De songtekst slaat nergens op.

En als je niks te doen hebt, hier de making-of:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:15

LankHoar

Langharig tuig

Hier kan ik nu echt van genieten (inclusief het 2 minuten lange intro:

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
FastFred schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 22:29:
Ik heb vandaag al een aantal keer op repeat geramd. De eerste 10 seconden denk je 'ooh gaaf, Nightwish' :D

[YouTube: DIMMU BORGIR - Interdimensional Summit (OFFICIAL MUSIC VIDEO)]
Wat een overgeproduceerde bagger zeg. Ongelooflijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Lekker staaltje hongaarse metaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
WernerL schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 17:48:
Ik kwam dit tegen op youtube. DragonForce heeft een nummer geschreven in de style van Nightwish :D :')

[YouTube: DragonForce + Nightwish = DRAGONWISH 'Plastic Tree' (Cover)]

De songtekst slaat nergens op.
Vroeg me eerst een beetje af waarom dit nou perséé moest, maar toen kwam de songtekst en al snel lag ik helemaal dubbel, goud dit. Al moet ik erbij zeggen dat ik Nightwish sinds hun laatste album héél erg ben gaan waarderen. Ook nog eens wat oudere albums gaan terug luisteren en een liedje zoals Scaretale vind ik echt serieus vet. Om maar niet te beginnen over "The Greatest Show on Earth". Die gasten maken echt serieus goeie muziek hoor.

Maar om het even op een andere boeg te gooien, deze kwam ik laatst tegen in mn daily van Spotify, die bouwt wel heel lekker op. Hier hou ik dan óók wel weer heel erg van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
Blind guardian heeft ook weer eens wat nieuws, nu wel een metal album :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-08 19:06
Nieuwe release!
Black metal van Nederlandse bodem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-09 15:41
Een aantal dagen geleden is ook de nieuwe plaat van Mors Principium Est uitgekomen.
Heerlijke plaat!!:

Bijna vergeten maar om bij de MORS bands te blijven er is ook een nieuwe plaat van Mors Subita:

[ Voor 29% gewijzigd door Carthrax op 02-11-2020 15:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmr

Tmr

Leuke nieuwe band ontdekt: Scardust

Ik las een goede review op Angry Metal Guy (toffe site) en dus maar eens besloten om deze band uit te checken. Normaal ben ik niet zo heel erg wild van "female-frontend" metal bands (een paar uitzonderingen daar gelaten, vaak vind ik het wel erg poppy).

Maar dit is toch wel even wat anders!

Ze hebben wel naar Symphony X geluisterd. Het zijn allemaal fantastische muzikanten, het zit technisch erg knap in elkaar, zonder dat het alleen maar show-offs zijn. Maar het blijft natuurlijk prog, dus dat hoort wel een beetje over-the-top (ze hebben volgens mij standaard een koor mee)

Het album "strangers" is net uit, bevat lekker compacte songs en het luistert gewoon erg fijn weg. En als je meer van epics houdt, is de debuutplaat Sands of Time ook zeker de moeite waard.

En wat een zang! Ik ben helemaal verkocht

[ Voor 15% gewijzigd door Tmr op 05-11-2020 10:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rsr2017
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 16-02-2024

Grima, atmospheric black metal studio-only duo uit Rusland.
Tweede deel van het 't nummer vind ik fantastisch

Iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Amaranthe is ook weer lekker bezig met hun nieuwe video voor 'Boom!1'

Lekker fout en cheesy.

[ Voor 5% gewijzigd door WernerL op 08-11-2020 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fraggert

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Pyr0_ schreef op vrijdag 23 oktober 2020 @ 16:34:
Maar om het even op een andere boeg te gooien, deze kwam ik laatst tegen in mn daily van Spotify, die bouwt wel heel lekker op. Hier hou ik dan óók wel weer heel erg van.

[YouTube: Mephorash - Sanguinem (Video Premiere | Censored)]
Goeiedag, wat een heerlijke plaat _/-\o_ fucking awesome!

Het lijkt wel een liefdesbaby van Behemoth en Rotting Christ. *; :+
Rsr2017 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:20:
[YouTube: Grima - The Shrouded in Darkness (Official Track | Atmospheric Black Metal)]

Grima, atmospheric black metal studio-only duo uit Rusland.
Tweede deel van het 't nummer vind ik fantastisch
thanks, luistert ook lekker weg zeg _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door Fraggert op 11-11-2020 12:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
Disturbed deelde deze op hun social media kanaal, ik ben verliefd.. wat een stemmen hebben deze 2 vrouwen! Zowel de cleane zang van Violet Orlandi past heel goed, maar vooral de grunts van Ai Mori!! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
Floor Janssen heeft 'Let it go' gecovered _O-

Pagina: 1 ... 31 ... 48 Laatste