Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:04
Nog wat voor de sympho metal heads:

[ Voor 29% gewijzigd door Renegade666 op 10-06-2013 17:48 ]

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:56:
Weet niet echt wat ik moet zeggen over dat babymetal als ik eerlijk ben, denk dat het niet echt mijn type muziek is ^^. Ik denk dat metal toch een bepaalde emotie is, en dan gecombineerd met zulke blije meisjes en dansje? Je moet ervan houden.

Ik heb liever zoiets als dit, met een imo prachtig geschreven tekst:
[video]
Woods Of Ypres - I Was Buried In Mount Pleasant Cemetery.
Jammer dat de epic beard frontman, David Gold, in 2011 omgekomen is in een auto ongeluk. Ik had zeker meer van deze band willen zien, alhoewel ze toch 5 albums hebben neergezet in 9 jaar.
Ik ben echt een groot fan van WoY, zeer spijtig dat David Gold is overleden. Ik draag mijn WoY-shirt dan ook regelmatig:

Afbeeldingslocatie: http://www.earache.com/webstore/images/WoodsOfYpresShirt.jpg

:7

Nog een kleine bijdrage:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YOxban5lPOI]

Goeie naam voor een black metal-nummer :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CkZi9CjAmiE]

Voor liefhebbers van doom/death. Supervette grunt en lekker groovy.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade666 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:48:
Nog wat voor de sympho metal heads:

[video]
Zo, dit vind ik wel mooi. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Vond al dat ze d'r zo jong uit zagen, maar ze zijn gewoon pas 13 en 15 :X Wel aanstekelijke muziek trouwens :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Ronald goedemondt - Metal
Dat klonk extreem herkenbaar, enige verschil. ik had al een shirtje voor ik het dynamo terein opliep.
(en ik werk nu ook in de IT)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 17:07
Nieuwe Deafheaven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:57

Theimon

Snapte!?

En hoera voor de nieuwe Mouth Of The Architect! *O*

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Nieuwe van Legion of the Damned :D

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 10:01

AcoLyte!

*evil grin*

Ik ben er sprakeloos van. Wat een geweldige CD is dit toch.... :9~

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:51
Even wat van mijn favoriete black sludge posten, in een topic waarvan ik niet wist dat het bestond.

[ Voor 16% gewijzigd door fonsoy op 22-06-2013 21:52 ]

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de nieuwe Bodom plaat?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=CDNYu2Ro06Y]

Transference naar mijn mening beste track van het album.
En dat album is gelukkig weer beter als de laatste producties.

Maar iedere keer stellen ze me weer teleur (hoop gewoon op een Downfall caliber nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
CoB kan me tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo boeien. Ook het nieuwe werk niet.

Amon Amarth daarintegen blijft mijn favoriete viking metalband. :-) Die zijn dit jaar ook met een nieuwe plaat gekomen en is hier volgens mij nog niet langs geweest.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RIP videolinkje?

IE probleempje blijkbaar, nevermind

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

WernerL schreef op maandag 24 juni 2013 @ 06:06:
CoB kan me tegenwoordig eerlijk gezegd niet meer zo boeien. Ook het nieuwe werk niet.

Amon Amarth daarintegen blijft mijn favoriete viking metalband. :-) Die zijn dit jaar ook met een nieuwe plaat gekomen en is hier volgens mij nog niet langs geweest.
[video]
Die hele cd klinkt goed trouwens! Heb de nummers nu een paar keer geluisterd en het enige minpunt voor zover is de inbreng van Messiah Marcolin (van Candlemass) ...

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Eigenlijk is dit het enige nummer van Parkway Drive dat ik kan pruimen. Laat dit nou een epic optreden zijn: dat publiek gaat echt lekker mee en dan die gast die op het hoogtepunt van het nummer de microfoon jat en doorgeeft. Geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Een geweldige nieuwe ontdekking: Ne Obliviscaris. LP's zijn al besteld :D

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tegenwoordig 'abonnee' van die platenlabels. NuclearBlastEurope, earacherecords, napalmrecords, SeasonsOfMistLabel en veel andere, zorgt ervoor dat ik toch redelijk up-to-date blijf :)

Gorguts is weer redelijk sterk met het nieuwe nummer imo:

Band die ik hierdoor heb leren kennen, zit een beetje in de richting van melodic black. Beetje Dark Fortress, beetje Watain achtig: Seth.

Ben blij dat er heel veel nieuwe boeiende nummers uit alle hoeken blijven komen.

CoB is voor de rest wel.. leuk.. maar ze hebben hele zwakke lyrics, imo feest lyrics. De rifjes vind ik ook redelijk zwak en bijna voorspelbaar worden. Typisch dat soort nummers/bands zouden bij mij wel in de playlist komen, maar dan meer als achtergrond muziek.

En hulde voor Amon Amarth dat ze met die zelfde simpele rifjes, gespeeld op een paar noten, toch iedere keer zo'n album eruit kunnen persen x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Half gemist dat dit is gebeurd, maar Summoning heeft een nieuw album uitgebracht!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0-pnIwD01Eo]

Ik kan niet veel anders zeggen dan: aanbevolen!

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:05

AxzZzeL

maakt oogsnoep

mux schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:31:
Half gemist dat dit is gebeurd, maar Summoning heeft een nieuw album uitgebracht!

[video]

Ik kan niet veel anders zeggen dan: aanbevolen!
Heb er ook al wat naar geluisterd, klonk redelijk goed. Ben op zoek gegaan naar vergelijkbare bands, ik post hier twee toch wel goeie folk en Legendarium bands:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qQTGRMIpBfE]

Enjoy :)

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat nog eens wat demo's te luisteren van Wintersun, en ik geef bijna de voorkeur aan de demo van Death And The Healing dan het uiteindelijke nummer x)
Maar er wordt dit gezongen:
It fell to the ground and it's wings broke and died
But when the time got by, back to sky it flied
Dit is toch incorrect Engelse grammatica?

En onze halvegare Christenen zijn er weer :P

Weer heerlijke power metal.

En ik had ooit eens bij http://www.discorder.com/ een aanbieding van 50 cd's voor een euro of 100 en nog wat.
Niet veel zullen het kunnen waarderen, maar voor degene die fervent donkere anti-geloof black metal e.d. luisteren vinden het misschien wat :) Past niet echt in het straatje van de meeste metalliefhebbers maar toch.

Ik vind het wel wat :)
Overigens in 2004 een naamswijziging ondergaan naar Wintarnaht

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:16

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 22:31:
En onze halvegare Christenen zijn er weer :P
[video]
Weer heerlijke power metal.
Wat een verdraait lekker nummer!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Delain - We Are The Others [Official New Song] 2012

Deze moet ik toch even posten. Officieel is het metal, en daar kan je anders over denken, maar wat een prachtig nummer :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Muzikaal nog redelijk ok, zij het erg generiek, dat Megadeth van tegenwoordig. Echter zingt Mustaine als een geconstipeerd varken en dat werkt écht op mijn zenuwen.

In de VS mateloos populair, hier (terecht) niet meer.

Videootje van de beste industrial metal band ooit:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Nyarlathotep schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:17:
Muzikaal nog redelijk ok, zij het erg generiek, dat Megadeth van tegenwoordig. Echter zingt Mustaine als een geconstipeerd varken en dat werkt écht op mijn zenuwen.

[video]
DEVIN FOR PRESIDENT! O+ O+ O+

DEVIN IS LIEFDE! O+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:29

Khaine

Python liefhebber

Nyarlathotep schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 22:17:

[video]
Luister het op dagelijkse basis :D

Dit is ook wel mooi btw:

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

The Retinal Circus! Ik hoop dat er een mooie DVD van komt! (liever blu-ray, maar dat zal wel niet)

Overigens heb ik bij Blood Music een über vette SYL vinyl boxset besteld, waar ook één tot nu toe onbekend nummer op zal staan. Echt een gruwelijke set:

Afbeeldingslocatie: http://www.blood-music.com/store-eu/img/p/168-427-thickbox.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Supercolider vind ik echt een enorme K.U.T plaat.
In de trashmetal wereld is dit echt een beetje caliber load - metallica. (vind ik load nog een beter album zelfs)

Maar dit staat echt haaks op countdown to extinction.
vind het zo slecht dat ie haast van het lijste "big4" geschrapt mag worden, maar goed, we hebben metallica ook vergeven voor load, reload en die andere bagger die daarna kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Metallica niet vergeven ^^ luister het nooit meer. Er zijn veel interessantere bands in opkomst of buiten de radar.

Herinneren mensen misschien dit? :D
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aisbT48jjBM]
Het enige probleem is dat Dynamo hier met stroomproblemen zat. Wanneer die lichten uit gaan en je een zaklantaarn ziet lopen is het niet vrijwillig. De microfoon valt ook weg. Volgens mij was ik er op het einde ook niet meer want het duurde me te lang. Maar wat een gave muziek is dat D.R.I. zeg. Geweldige thrash.

Mij zie je daar lamballig rechts (vanuit publiek gekeken) in et grijze shirt zitten. Op gegeven moment ga je zo vaak naar concerten, heb je zo vaak een kist tegen je kop gekregen of zit je met een stijve nek thuis, dat je denkt genoeg is genoeg ^^. Lekker luisteren kan ook geen kwaad.
Het was altijd lekker een feestje bouwen bij Dynamo, zeker toen de oude vloer er nog in lag. Beetje bier eroverheen en je kon schaatsen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik luister nog regelmatig naar Metallica,
Kill em all vind ik mischien wel de lekkerste trash ooit, ok, op en na lekkerste want reign in blood is #1.

Maar ik heb inderdaad post Load niets meer van hun aangeschaft of echt beluisterd (S&M nog wel want symphonische trash moest ik toch wel eens horen)

gedurende de nachtdienst zit ik eigenlijk altijd wel met oordoppen in te luisteren.
afgelopen nacht voornamelijk klassiekertjes zitten luisteren uit verschillende genres als Spellbound en Cowboys from Hell.

Maar die comments in youtube... mijn god,... ik snap niet waar mensen de tijd vandaan halen om zo´n onzin te preken over religie 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:15:
YouTube: Delain - We Are The Others [Official New Song] 2012

Deze moet ik toch even posten. Officieel is het metal, en daar kan je anders over denken, maar wat een prachtig nummer :D
Meh.. Charlotte meent tegenwoordig live nogal veel hoog te moeten zingen. Is ze niet zo goed in...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom denk je dat ik No Youtube Comments extension heb ingeschakeld @ Chrome. Comments zijn sowieso de laatste jaren achteruit gegaan, ook op andere sites. Heeft denk ik beetje te maken met die social media waar je onzin kan posten en likes mee kunt ontvangen. Ook op metal sites zie je tegenwoordig alleen maar scheldwoorden en gezeur langskomen, terwijl je 'vroeger' uitgebreide discussies kon volgen.

Kill 'Em All is het enige Metallica album die ik dan nog op mijn pc heb staan. Bij Slayer vind ik het ook maar matig geworden na Diabolus In Musica ('98)/God Hates Us All('01). Lekker pitten/knockout gaan op Angel Of Death is wel enorm vet inderdaad ^^.

Ik ben eigenlijk altijd heel fan geweest van Kreator, Ze hebben zulke sterke nummers, spelen live echt enorm strak, en het is één van de weinige thrash bands waar ik van denk: ze zijn begonnen met Endless Pain in de jaren 80, en vanaf Enemy of God uit 2005 waar ze een wat nieuwere sound kregen, echt de new-age thrash, is het eigenlijk bijna allemaal maar beter geworden.

Nog wat lekkere nummers:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lOg4bDlZyAA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankivo schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:48:
[...]

Meh.. Charlotte meent tegenwoordig live nogal veel hoog te moeten zingen. Is ze niet zo goed in...
Ik vind het wel goed klinken? Maarja, das een kwestie van smaak denk ik. Wat ik prachtig vind kan jij verschrikkelijk vinden klinken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:08:
[...]

Ik vind het wel goed klinken? Maarja, das een kwestie van smaak denk ik. Wat ik prachtig vind kan jij verschrikkelijk vinden klinken natuurlijk ;)
Eens :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:11:

Ik ben eigenlijk altijd heel fan geweest van Kreator, Ze hebben zulke sterke nummers, spelen live echt enorm strak, en het is één van de weinige thrash bands waar ik van denk: ze zijn begonnen met Endless Pain in de jaren 80, en vanaf Enemy of God uit 2005 waar ze een wat nieuwere sound kregen, echt de new-age thrash, is het eigenlijk bijna allemaal maar beter geworden.
Mee eens.

En daar komt bij dat ze live ook nog eens gruwelijk goed zijn. Laatst nog op Graspop gezien, was weer heerlijk. Ze speelden tot mijn grote vreugde Hordes of Chaos, die deden ze de vorige keer dat ik ze zag (Antwerpen 2012) niet, maar nu dus wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:08:

Eerder een kwestie van gebrek aan muzikaal gehoor. Maar op zich is het wel prettig als je niet goed kunt horen of iets vals is of niet, want dan kun je van meer muziek genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solictice schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:41:
[...]

Mee eens.

En daar komt bij dat ze live ook nog eens gruwelijk goed zijn. Laatst nog op Graspop gezien, was weer heerlijk. Ze speelden tot mijn grote vreugde Hordes of Chaos, die deden ze de vorige keer dat ik ze zag (Antwerpen 2012) niet, maar nu dus wel :D
Ik weet dat ik ze een keer live heb gezien.. zo vergeetachtig ben ik nou ook weer niet. Ik durf het alleen te beweren dat ze op Fortarock stonden. Stonden ze ook.. maar ik ben dit jaar niet geweest. Toch maar een keer weer een maat smsen waar we ze nou hebben gezien. 8)7 Misschien ligt mn ticket nog in de kast...
Edit:
Zie je wel, Fortarock 2010 heb ik ze dus gezien. Ik moest het gewoon vinden >:)

Multiculturisme..

;D

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

En onze Varg laat ook weer eens wat van zich horen. Blijft toch een malloot...

http://www.blabbermouth.n...Article&newsitemID=192536

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blegh, wat een irritante site om te lezen x)
Tja.. Vikernes.. Eens psychisch gestoord, altijd psychisch gestoord. Past een beetje bij Mayhem. Opzich zitten er gave nummers tussen, maar die hele scene erachter is zo doorgedraaid als ik weet niet wat. Dit was overigens wat ik al voorspelde toen ik hoorde dat hij vrijgelaten zou worden. Terrorisme misschien niet.. maar zo'n iemand die de muziek terug oppakt en met een schone lei verder gaat? Bestaat eigenlijk niet.
Had destijds een aantal documentaires gezien met die kerkbranden en de moorden in Noorwegen. BBC had geloof ik iets van Death Metal Murders waar ze samengevat lieten zien hoe geïndoctrineerde kinderen helemaal in die zooi zaten en messen in zichzelf lieten steken als een duivelse opoffering. Raar volk.

Hier nog een masterpiece van Jari voordat hij echt beroemd werd.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LBOlTbTOawI]
Kan er 24/7 naar luisteren x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:06
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:11:
Blegh, wat een irritante site om te lezen x)
Tja.. Vikernes.. Eens psychisch gestoord, altijd psychisch gestoord. Past een beetje bij Mayhem. Opzich zitten er gave nummers tussen, maar die hele scene erachter is zo doorgedraaid als ik weet niet wat. Dit was overigens wat ik al voorspelde toen ik hoorde dat hij vrijgelaten zou worden. Terrorisme misschien niet.. maar zo'n iemand die de muziek terug oppakt en met een schone lei verder gaat? Bestaat eigenlijk niet.
Had destijds een aantal documentaires gezien met die kerkbranden en de moorden in Noorwegen. BBC had geloof ik iets van Death Metal Murders waar ze samengevat lieten zien hoe geïndoctrineerde kinderen helemaal in die zooi zaten en messen in zichzelf lieten steken als een duivelse opoffering. Raar volk.

Hier nog een masterpiece van Jari voordat hij echt beroemd werd.
[video]
Kan er 24/7 naar luisteren x)
Jij gelooft ook meteen alles wat je leest en hoort? Ik geloof meteen dat Varg mentaal niet alles op een rijtje heeft, maar als er ergens overdreven wordt is het wel de berichtgeving over black en death metal. Het overgrote deel van de mensen uit die black metal 'scene' doet het gewoon voor shock value en offeren net zo min geitjes bij het kampvuur als jij en ik.

Overigens is Varg zelf natuurlijk een pak bekender door zijn werk als Burzum (hij heeft heel kort bas gespeeld bij Mayhem), daar is hij wel trendsetter geweest. Als liefhebber van (minimalistische) ambient kan ik dit erg waarderen:

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je één ding wat in het verleden met grote waarschijnlijkheid is gebeurd aanhaalt door talloze interviews, boeken en documentaires gezien te hebben, is natuurlijk geen enkele aanwijzing dat ik alles geloof. Er kan best een deel van waarheid in zitten. En mijn vergelijking met Mayhem ging er niet over dat Varg in Mayhem heeft gezeten, maar Burzum en Mayhem zijn gewoon veel ter sprake gekomen door de gebeurtenissen die hebben plaats gevonden.
Gekeken naar de geschiedenis van zowel Burzum als Mayhem blijkt gewoon dat het niet de normaalste levensstijl en wereldje is.

Overigens heeft Varg inderdaad prachtige muziek neergezet, zowel ambient als black. Als je Burzum zegt, zal grotendeels van de mensen waarschijnlijk wel War zeggen. Het volledige album van Det Som Engang Var luister ik ook nog met plezier.

Maargoed:
CARCASS present official track "Captive Bolt Pistol."

Naar mijn idee niet het beste nummer van ze, maar het is zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Carcass! Kwam ik net posten :P

Zeker niet verkeerd... Iig stukken beter dan alles op Swansong.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier ook doom metal liefhebbers?
Alvast een om in te komen:

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Valt me op dat er nog niemand hier iets gepost heeft over het nieuwe album van Powerwolf, Preachers of the Night ik heb hem afgelopen vrijdag binnen gekregen, via de pre-order bij de Large. Daar zat ook de vlag bij, welke een mooi plekje gaat krijgen in de kroeg.

Dit is de eerste single "Amen & Attack" van het nieuwe album:

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scroll maar eens een beetje naar boven tot je de post van ABaelemans tegenkomt ;)

Ik zit weer op het werk (van 8 tot 8 ) en om wakker te blijven muziek te luisteren.
en na wat docu van verschillende bands waar King Diamond vaak als insipiratie word genoemd.
Dat maar eens opgezocht, heb nu helaas wel het gevoel dat ik echt iets gemist heb in men jeugd (geboren in 1984, luister naar metal sinds men 12de) hoe kan ik King Diamond gemist hebben _/-\o_

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:51

remy007

Broodje Bakpao Helmond

Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:16:
scroll maar eens een beetje naar boven tot je de post van ABaelemans tegenkomt ;)
Als je het tegen mij hebt, ik heb gezocht op Powerwolf kom inderdaad iets tegen an ABaelemans, maar niet over het nieuwe album (release 19 juli 2013) ;)
Ik zit weer op het werk (van 8 tot 8 ) en om wakker te blijven muziek te luisteren.
en na wat docu van verschillende bands waar King Diamond vaak als insipiratie word genoemd.
Dat maar eens opgezocht, heb nu helaas wel het gevoel dat ik echt iets gemist heb in men jeugd (geboren in 1984, luister naar metal sinds men 12de) hoe kan ik King Diamond gemist hebben _/-\o_
[video]
King Diamond in 1,5 maand twee keer gezien, wat een show! (eerst Rock Hard 2013, toen Graspop)

Op 6 augustus komt ie naar 013, zeker wederom de moeite om er naar toe te gaan!

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newbreed
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 17:07
Nieuwe Rosetta, the Anaesthete is uit en te streamen (legaal). (8>

[ Voor 15% gewijzigd door newbreed op 08-08-2013 14:08 ]

Verwijderd

Zaterdag Masters @ Rock in Torhout.

Venooooooooooom! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe van Ulcerate en Fleshgod apocalypse.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2013 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[YouTube: http://youtu.be/1pM_DOVCzA4]

Het is begonnen! :D ZILTOID! :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 22:16:

[video]
geniale tip! dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Nieuwe revamp album *O*

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oI9CZKg9xwA]

* WernerL is nu aan het luisteren. Het eerste nummer klinkt al best lekker.

En Epica is geloof ik ook begonnen met de opname van hun nieuwe album die volgend jaar moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic hapt stof ;D Zo heel veel boeiende nieuwe dingen heb ik persoonlijk dan ook niet voorbij zien komen... of ik kijk toevallig op de verkeerde plekken.
Enfin, ik zat even wat random muziek te luisteren:
Geweldige clip x)

Toen dacht ik.. hé, dit komt me bekend voor! Ben even gaan graven:

Universeel rifje wat in beide stijlen past ;) Jaren '80 en '90 muziek zoals Running Wild blijft toch ook enorm vet..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2013 20:47 ]

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik zit met een steeds breder wordende glimlach de steeds meer uitdijende line-up van Roadburn 2014 gade te slaan.

Michael Akerfeld cureert de vrijdag, en zal ongetwijfeld met een hoop obscure bands op de proppen gaan komen :D

Yob staat er weer, Triptykon... Het worden weer geweldige dagen!

• frankivo
We've successfully received the order for Theory of Everything - 2LP + 2CD VINYL.
* frankivo doet een dansje

Edit: dat is dus de nieuwe van Ayreon :*)

[ Voor 16% gewijzigd door frankivo op 25-09-2013 15:16 ]

iRacing Profiel

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Ik zit nu sinds kort dit te luisteren: YouTube: Rotting Christ - Sanctus Diavolos.

Rotten Christ is best brute shit imo.

Och ja, vergeet ik een van mijn favorieten, Klabautamann!

YouTube: Klabautamann - Unter Bäumen (playlist)

[ Voor 34% gewijzigd door w4v3g0d op 25-09-2013 15:22 ]

Verwijderd

Het is weer nachtdienst van 8 tot 8 met tot nu toe al een krankzinnige lading werk...

Hoe komt het eigenlijk dat Overkill nooit "groot" is geworden, zijn vele malen beter als Metallica (in mijn ogen dan)

en zelfs het moderne werk is zeer aangenaam om aan te horen

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1BffRiWY1fo]
Vooral 6m20 electric rattlesnake klinkt heerlijk

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 02:27 ]

Verwijderd

Vind dat nieuwe album van Fleshgod Apocalypse echt enorm sterk. Vorige had wat hoogtepunten, maar deze lijkt echt een meer solide werk, en ook een vordering van wat ze met Agony hebben gedaan qua stijl.

Enorm lekker geluid :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 02:26:

Hoe komt het eigenlijk dat Overkill nooit "groot" is geworden, zijn vele malen beter als Metallica (in mijn ogen dan)
*Mainstreambashpetje op :+ *
Overkill is best groot hoor, je hoort er alleen niks van omdat het gewoon goede metal is wat niet door de grootste meut gekocht wordt. Van Sodom hoor je ook niet zo veel tot niets, maar moet je eens random AGENT ORANGE! bij een random concert roepen. De helft, zoniet meer, weet waar je het over hebt 8)
Vorig jaar stonden ze op WOA, en dit jaar zouden ze op Graspop komen alhoewel dat door een nog voor mij onbekende reden gecancelled was.
Was alleen niet op de hoogte van dat album, dacht dat het album uit 2010 het meeste recent was. Thx.

Verwijderd

Dat laatste album verkocht iets van bijna 7000 albums in de eerste week.
Niet bepaald wat je grote verkoop aantallen kan noemen gok ik (hoewel ik eigenlijk alleen nog maar radio luister en bijna niets meer aanschaf)

Maar Ironbound was ook echt een meesterlijk album (neem aan dat je die bedoelde)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-Y6pTtQtTBk]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2013 05:50 ]

Verwijderd

Ironbound inderdaad, Bring Me The Night heeft een gigantisch lekker tempo _/-\o_
Maar dan vraag ik me af wat andere bands aan aantallen verkopen. Denk dat het moeilijk is om uit albumverkoop aantallen te concluderen hoe bekend een band is. Sowieso geef ik liever al mijn geld uit aan merchandise dan aan cd's.

Maar hier nog een nummertje waar je zo af en toe opeens langskomt:

Blijft leuk, abonnee zijn van al die platenmaatschappijen :D

Verwijderd

Dacht meteen aan Kamelot, dus ik gok als je hun beetje beu bent, of je wil eens iets net effe anders.
Dan is dat Iron Mask inderdaad helemaal niet verkeerd

Verwijderd

Kamelot is ook zo'n band bij mij die ik heel lang genegeerd hebt, totdat ik in een saaie avond wat meer ging luisteren. Volgens mij was het Black Tower o.i.d. het eerste nummer van hun dat ik heb geluisterd. Ik dacht van: wat is dit voor ninja zooi met hun ''Towaaaah''?! Totdat je wat meer ging luisteren en het eigenlijk heel gaaf was. Volgens mij is de zanger ook vervangen daarna?

Dit is ook heerlijke oude heavy metal waar ik mijn speakers mee martel:

Deze zanger, Warrel Dane, heeft geloof ik een bereik van 6 octaven.. Niet het hoogste ooit maar niet veel mensen doen het na.

Ik heb trouwens even nog wat documentaires gekeken naar aanleiding van jouw post ergens uit juli ofzo. Over King Diamond. Geweldig als je dat hele gebeuren ziet en dat al die gasten toen nog van die grote pluizige haarbossen hadden. Beetje zoals Mustaine vandaag de dag nog steeds heeft.

Verwijderd

king diamond was zijn tijd best ver vooruit,

them is echt een meesterlijk album, als je die teksten echt zit te luisteren, heel gaaf thema album

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, vandaag als uitzendkracht bij een bedrijf van promotiematerialen gewerkt. Gelukkig is het allemaal jong volk wat daar rondloopt, en twee gasten die net als mij into metal zijn. Hadden ze ergens rond freq. 96.40 ofzo de radio aangezet, paar lekkere nummers voorbij gekomen :) Niet het beste maar Enter Sandman/Nothing Else Matters. Thunderstruck van AC/DC kwam er nog langs. Luister het thuis niet echt maar het is toch wel lekker werken in plaats van die pop-radios.
Ik zal Them vanavond even luisteren.

Nuclear Blast maakt me weer blij:

Lekker semi-rustige en afwisselend nummer. Goed bezig dat SATYRICON (Of is het Satyricon? Snap dat hoofdletter gebeuren bij bands niet :+ ).

Nog maar een favoriet van mij posten:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hDpc-831GPs]

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2013 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

Nieuwe live album van Anathema is uit :9
http://www.bol.com/nl/p/universal/9200000018368891/

Hoewel ik dacht dat het concert van een tijdje terug in 013 gebruikt zou worden voor de BR, maar op de dvd staan opnames van Phillippoplis.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt natuurlijk niet in de buurt van het Sepultura tijdperk
Maar nieuwe album ligt deze week in de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

Vrijdag schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:38:
Nieuwe live album van Anathema is uit :9
http://www.bol.com/nl/p/universal/9200000018368891/

Hoewel ik dacht dat het concert van een tijdje terug in 013 gebruikt zou worden voor de BR, maar op de dvd staan opnames van Phillippoplis.
hoewel ik het wel een gaaf concert vond (orion!) ging er vast teveel mis. vooral die gitaar die de hele tijd wegviel enzo :(

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:58

Vrijdag

De Zwarte

superwashandje schreef op zondag 29 september 2013 @ 11:44:
[...]

hoewel ik het wel een gaaf concert vond (orion!) ging er vast teveel mis. vooral die gitaar die de hele tijd wegviel enzo :(
Ja, ik denk dat zoiets ook wel heeft tegengewerkt. Ze hadden wel erg veel pecht die avond. Jammer, want ik vond het moment dat iedereen met zijn telefoon stond te zwaaien echt erg gaaf. En de setlist was ook top :9
Jammer dat Bol alleen de cd&dvd heeft en niet de versie met de br: http://www.kscopemusic.co...cert-film-by-lasse-hoile/

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:58

superwashandje

grofheid alom

Vrijdag schreef op zondag 29 september 2013 @ 14:01:
[...]
ik vond het moment dat iedereen met zijn telefoon stond te zwaaien echt erg gaaf. En de setlist was ook top :9
idd, helemaal mee eens. misschien gaan ze nog wel verschillende beelden van verschillende concerten gebruiken op de BR? :heres hoping:

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Ik vind Anathema maar irritant worden met al dat meegeklap en meegezing :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Verwijderd schreef op donderdag 26 september 2013 @ 18:31:
king diamond was zijn tijd best ver vooruit,

them is echt een meesterlijk album, als je die teksten echt zit te luisteren, heel gaaf thema album
Elke keer als ik Abigail luister krijg ik weer kippenvel, wat een heerlijke platen heeft de beste man uitgebracht in de jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Canto! Hell yeah. €12.50. Tilburg is lekker om de hoek hier in vanuit Breda.. Denk dat ik deze eens eventjes mee pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electric Vibes
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 17:08
Waarom kende ik dit topic nog niet, ik wist niet dat er op tweakers ook iets als een (dan wel kleine) metal community is. Zijn er hier nog mensen die zelf ook metal produceren? Ik ben zelf nu begonnen met gitaarspelen via de DI van m'n audio interface. Kan iemand mij goede metal modelling amp software/effecten aanraden? ik heb al het een en ander aan VSTs geprobeerd met amplitube/guitar rig 5 maar krijg hier toch nog niet helemaal het geluid uit waar ik ongeveer naar opzoek ben. Ik weet dat je beter een versterker kan opnemen maar een microfoon moet ik nog in gaan investeren. Het liefst zou ik een Fractal Audio Axe FX hebben natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Electric Vibes op 04-10-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carthrax schreef op maandag 30 september 2013 @ 09:48:
[...]

Elke keer als ik Abigail luister krijg ik weer kippenvel, wat een heerlijke platen heeft de beste man uitgebracht in de jaren.
en als je Abigail hebt geluisterd.
maar meteen Abigail #2 luisteren
het verhaal gaat nog verder
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1AFHrdrNdns]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Abigail klinkt inderdaad erg goed ! Ik kende die band nog niet. Maar hier ga ik meer van luisteren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals met veel spul, hou ouder hoe beter, die eerste 3 albums zijn echt heel goed.

je moet (indien je het niet kan verstaan, de tekst mee lezen, de concepten van die albums zijn geweldig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Songteksten meelezen doe ik sowieso als de songtekst en muziek goed is :D
Wat zijn trouwens nog meer aanraders in dit specifieke subgenre van metal?

Amorphis staat heel hoog in mijn favorietenlijstje. IK neem aan dat de meeste mensen wel bekend zijn met deze band. :P Zo niet, hier het album Circle:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ftm177ZzuNo]

On another note: Nieuws over het nieuwe Epica album:
Upcoming week we will spend some days in the studio again to work on the new album. The 20 songs are a mix between the good old days and the album Design Your Universe. It will be hard to make the final selection for the album as we love all those tracks! We'll keep you posted. Have a good day or night
Hier kijk ik ook weer naar uit. *O* Design your universe was echt een super goed album. Dat gecombineerd met de sound van The devine conspiracy zou wel awesome zijn. :P

IK hoop stiekem ook weer op een nummer van het formaat van Kingdom of heaven. Dat was gewoon een echt meesterwerk _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OKRO117a_R8]

[ Voor 8% gewijzigd door WernerL op 06-10-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WernerL schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:57:
Songteksten meelezen doe ik sowieso als de songtekst en muziek goed is :D
Wat zijn trouwens nog meer aanraders in dit specifieke subgenre van metal?

Amorphis staat heel hoog in mijn favorietenlijstje. IK neem aan dat de meeste mensen wel bekend zijn met deze band. :P Zo niet, hier het album Circle:
[video]

On another note: Nieuws over het nieuwe Epica album:

[...]

Hier kijk ik ook weer naar uit. *O* Design your universe was echt een super goed album. Dat gecombineerd met de sound van The devine conspiracy zou wel awesome zijn. :P

IK hoop stiekem ook weer op een nummer van het formaat van Kingdom of heaven. Dat was gewoon een echt meesterwerk _/-\o_

[video]
Je bedoelt hetzelfde genre als King Diamond?

Ben nog niemand tegen gekomen die net als Kim van zang naar dat super hoge door schiet.
(wat ik de charme vind van zijn geluid)

Maar je kan natuurlijk nog voor het King Diamond tijdperk kijken
Mercyful fate
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SqfC7wypK7s]

Overigens wist ik helemaal de naam niet van Amorphis, ik ken wel een paar nummers van hun.
Echter nooit stil gestaan bij de naam

Overigens Beethoven enzo word nu gezien als klassieke muziek.
Maar in zijn tijd werd ie wel beschouwd als een rebel / rock ster.

Hoe lang zal het duren dat Metal dezelfde "status" krijgt als het huidige klassieke.
En ik bedoel dan de echte oldskool metal als black sabbath, led zepelin deep purple (hun laatste album is ook ijzer sterk, rockende opas)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 08:42

Saffie_time

Why use this? 42!

Amorphis heeft nu niet de allerbeste teksten die er ooit gemaakt zijn.
Veel over mythes en sages maar voornamelijk makkelijk in het gehoor klinkende klanken.

De zang van Tomi is echt goed. Van zeer strakke cleane zang naar een enorm diepe grunt uit het niets, heerlijk!
Dit lukt hem live ook gewoon.

Kansen om het zelf te gaan bewonderen:
29-11 De Pull in Uden
30-11 Biebob in Vosselaar

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-07 11:10
oh yea een metal topic.
hier ga ik veels te veel op zitten.

meteen ook maar een duitje in de zak doen.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OWpD5B9lUHo]
weet niet of jullie ze al kennen maar bij deze.

heb ze helaas al twee keer moeten missen voor een andere band, ironisch genoeg allebij de keren voor Korn.

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Nog meer mensen die vrijdag in 013 zijn voor kaartjes van Roadburn op de presale party?

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik kon mijn 2 kompanen niet zo ver krijgen, dus wij zitten vrijdagavond met Skype erbij op F5 te rammen.

Vorig jaar ging het kopen van kaartjes super gemakkelijk, omdat de meeste mensen niet wisten dat de pre-sale vervroegd was. Dit jaar verwacht ik weer net als 2 jaar terug een enorme run op de kaartjes. Maar met 2 man moet het wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ach het is voor ons niet ver (half uur).
Aangezien je wel zeker bent van een Roadburn kaartje tijdens de pre sale party en er 2 bands zijn ga ik graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMorgoth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

LordMorgoth

Valar Morghulis!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H'ghar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jup. Ik vraag me wel af wat Floor Jansen dan met haar eigen band (ReVamp) gaat doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05

Rhapsody

In Metal We Trust

Weet eigenlijk niet of ik moet lachen of janken... 8)7

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boombes
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 22:23
Het doet op zich geen pijn aan me oren maar ik weet niet of ik het leuk vind.

Ik mis de metal voice bij het metaal :P

om met de reactie van een vriend van me te spreken:
Vandaag werd ik een man... eerder dacht ik een man te zijn, maar pas na het aanhoren van deze travestie durf ik te stellen dat ik echt een man ben...

[ Voor 46% gewijzigd door boombes op 11-10-2013 12:53 ]

11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ach ja Heino heeft het al eens eerder gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een poging van smartlap "to kill the metal"
uiteraard mislukt.

effe vragen aan Tenacious Dof ze hun text willen aanpassen

als je wil lachen met muziek, Steele panther en Tenacious D
En deze kerel die wel lekker kan spelen en vervolgens metal twist geeft aan alledaagse deuntjes
YouTube: 331Erock

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tlozoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Weer iets wat helemaal mijn ding is!
Paar links

Make Them Suffer - Widower
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=skETzIrLQZw]
The Black Dahlia Murder - Miasma

Heaven Shall Burn - Black Tears

Edit:
Misschien wat weinig informatie,
Maar ben een echte metal head, en vooral op zoek naar nieuwe bands, kent iemand nog een leuke Symphomic Death Metal of iets dergelijks? :)

[ Voor 22% gewijzigd door Tlozoot op 12-10-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb de laatste tijd weer een opwelling om opgefokte ranzige metal te luisteren.

All Pigs Must Die:

Trap Them:

Het label Southern Lord is sowieso een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nyarlathotep schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:35:

All Pigs Must Die:

[video]

Trap Them:

[video]

Die onderste lijkt wel een beetje op een fucked up converge en dat vind ik heerlijk O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:18:
Jup. Ik vraag me wel af wat Floor Jansen dan met haar eigen band (ReVamp) gaat doen :)
Ik mag toch hopen dat onze Nederlandse rock metal-chick haar eigen band Revamp aanhoudt. Dat is toch wel een lekker stukje metal. :9 Het is geen After Forever helaas, maar nog steeds enorm goed.

En Nightwish + Floor is O+ Ik ben echt benieuwd hoe zij gaat klinken op het volgende Nightwish album.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tlozoot schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:05:
Symphomic Death Metal of iets dergelijks? :)
Ligt er een beetje aan wat je bedoelt. Hollenthon? MaYaN? Aeternam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Deze band mischien? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ieder zijn meug, maar... wat een vreselijke band :P

Ik hoop dat Tenet met nog eens een nieuwe plaat komt. Jed Simon rules!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tlozoot

All Pigs Must Die:
..
Trap Them:
..
Grappig, dat chaotische, daar hou ik wel van. Ik luister meestal veel verschillende metal die allemaal anders klinkt, maar vindt natuurlijk het een leuker dan het ander!
quote:
Tlozoot schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:05:
Symphomic Death Metal of iets dergelijks?
Ligt er een beetje aan wat je bedoelt. Hollenthon? MaYaN? Aeternam?
Ken ik alle drie niet, Heb je wat aanraders qua nummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tlozoot
Nice! Had al van die band gehoord maar nooit echt naar geluisterd. Klinkt goed en ga wel wat nummers opzoeken.
Ieder zijn meug, maar... wat een vreselijke band

Ik hoop dat Tenet met nog eens een nieuwe plaat komt. Jed Simon rules!
Na de eerste 3 seconden was ik al verkocht (aan de duivel >:) )
Echt helemaal mijn ding. Lekker rauw en afwissellend, IMO
Pagina: 1 ... 4 ... 48 Laatste