Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-06 23:55
Slipknot was prima. De recensie van NRC vond ij zwaar overdreven. Je zou bijna denken dat iemand met een slipknotshirt de vriendin van de journalist had ......

Ik kijk echt wel uit naar de bay area thrash avond. Heb de bands meerdere malen live gezien , maar nog nooit alle 3 op 1 avond (wel een keer exodus kreator en death angel) en in een zaal. Heerlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Inflatable schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 17:58:
[...]

En weer totaal genegeerd op de Nederlandse (mainstream) radio.. Of heeft iemand het ergens al voorbij horen komen?
Geen idee, ik luister geen radio. :+
In België is het blijkbaar wel de 'Catch of the day' geworden op StuBru. Verder in het zuiden kunnen ze het blijkbaar wel waarderen.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12:32
[...]

En weer totaal genegeerd op de Nederlandse (mainstream) radio.. Of heeft iemand het ergens al voorbij horen komen?
Moet het dan?
De lui die naar radio luisteren kunnen het toch niet aan :+

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 19:37
Renegade666 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 19:05:
[...]

Moet het dan?
De lui die naar radio luisteren kunnen het toch niet aan :+
Niks moet, maar het zou wel eens leuk zijn als het genre wat meer aandacht kreeg, als vorm van waardering.. Nightwish is internationaal best wel een grote band en de zangeres is heel erg goed en Nederlands, dan verwacht je misschien wat meer aandacht in eigen land.. Maarja, kennelijk is men in haar ook alleen maar geïnteresseerd als het 'beste zangers' liedjes betreft.. Niet in de muziek die ze bij Nightwish maakt.. :/

En zo zwaar is het ook weer niet, het is denk ik de meest toegankelijke vorm van metal die er bestaat..

[ Voor 8% gewijzigd door Inflatable op 08-02-2020 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
@Inflatable
Zou mooi zijn, maar aan de andere kant hoeft het van mij niet. Radio luisteren doe ik nooit, en als ik het doe, irriteer ik mij voornamelijk aan 1) reclame en 2) nutteloze "DJs" 3) zogenaamde muziek (autotune over de top). Dat is het niveau waar dat soort mensen naar toe gaat. Niet naar mensen die echt passie voor hun muziek hebben.
Ik speel mijn muziek vanaf mijn NAS overal waar ik ben, kan ik spelen wat ik wil. Al staat hij meestal op Random 100 om wat afwisseling te houden :).

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
In Finland wordt dit wel gewoon op de radio gedraaid. En in BelgIë krijgt het zoals ik in mijn vorige bericht postte wel waardering. Het ligt echt aan de Nederlandse media. Floor Jansen frustreert zich er ook aan dat metal geen aandacht krijgt. Heeft ze in meerdere interviews aangegeven. Jammer dat haar deelname aan Beste zangers blijkbaar niet veel veranderd heeft op de Nederlandse radio.

Normaal zijn Nederlanders zo enorm trots op alles wat we in het buitenland bereiken (voetbal, song festival, en vast nog meer dingen) maar wanneer het metal is is het blijkbaar niet interessant. Teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
@WernerL

Dat Finland het draait is nogal logisch. Dat hele land bestaat uit Rock en metal. hebben geen andere keus :P

Maar kan ook een andere reden hebben, een meer voorkomende.
Nummer is 5 min lang. In het algemeen zijn metal nummer tot snel 4 tot 5 min. tot soms wel 60 min :P
Popmuziek is 3 min, dus langer draait het vaak niet. Zelf als ze iets langer zijn, dan kappen ze hem af (wat ze wel met slayer gedaan hadden). Soms is er een uitzondering, maar overdag vaak niet.
En het draait hier NL maar om 1 ding. $$$ En metal zal dat hier niet zijn op de radio.

Beter nog. Omrop Fryslan (Friese regio omroep) daar zit 1 die ook nodige metal/rock goed vind. En daar hoor ik dan geregeld wel metal/rock op draaien (baldrs draumar al een paar keer gehoord als ik bij mijn ouders kwam (die de radio eigenlijk altijd overdag aan hebben), maar ook Rammstein.)
Dus denk dat het deels aan de DJ's ligt en de luisteraars, die veelal geen metalheads zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 19:37
Renegade666 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:30:
En het draait hier NL maar om 1 ding. $$$ En metal zal dat hier niet zijn op de radio.
Dat is voor de commerciëlen een excuses, maar voor b.v. 3FM niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
[...]

Jazeker, werd gisterenochtend al op Kink gedraaid.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[...]

Opa vertelt :+ Ik denk met weemoed terug aan Denk aan Henk, die draaide gewoon Anthrax/Megadeth/Iron Maiden/Metallica aan t begin van de middag op radio 3 toen denk ik? Was iig Henk Westbroek en t was een jaar of 26 geleden .

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Oogje schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:27:
[...]

Opa vertelt :+ Ik denk met weemoed terug aan Denk aan Henk, die draaide gewoon Anthrax/Megadeth/Iron Maiden/Metallica aan t begin van de middag op radio 3 toen denk ik? Was iig Henk Westbroek en t was een jaar of 26 geleden .
Of Vara's vuurwerk en Stampij met Hanneke nogwat. (Kappen dus).
Alfred Lagarde had ook iets met Beton op de radio

Radio 2 komt heel af en toe wel wat harders langs.

Heb nu vaak Baars Classic Rock opstaan sinds ik een receiver heb met net-radio ondersteuning _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door hjs op 08-02-2020 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:36

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Inflatable schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:04:
[...]

Dat is voor de commerciëlen een excuses, maar voor b.v. 3FM niet..
Ondertussen is 3FM wat aan het verjongen in het publiek wat ze willen aanspreken en dat merk je al enkele jaren dat het meer die kant opgaat.

Wat je wel ziet is bijvoorbeeld bij radio 2 is de Harde Bonanza als podcast: https://www.nporadio2.nl/podcasts/de-harde-bonanza en er zullen nog wel meer dingen.

Overigens in de ochtend en nacht wordt op radio 2 zeker nog wel metal gedraaid. Alleen dan moet je om 0500 gaan luisteren :+ Dus de wekkerradio is daar perfect voor :P Opstaan met metal en daarna rustig wat andere muziek. Werkt prima. Al is de zoveelste keer Volbeat ook wel vrij matig :+

Radio is denk ik niet het medium om nieuwe metal te draaien of metal een podium te geven maar wegstoppen naar de achtergrond daarvoor is metal te groot.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:31

Punkrocker

Mostly harmless

guido66 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 21:19:
[...]

Jazeker, werd gisterenochtend al op Kink gedraaid.
Pinguin Radio heeft ook een metal stream.

"What do you get if you multiply six by nine..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
[...]

Ik had wel Studio Brussel aanstaan, kwam eerst Iron Maiden en daarna dit Nightwish nummer voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Nu online
Deze ochtend weer op Kink + een interview met Floor Jansen

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 21:58

V3g3ta

Fueled by Games!

Heerlijke ruwe stem.. :P :9 _/-\o_

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik vindt Pinguin Radio en Kink ook niet meer wat het was. Misschien ben ik een beetje een zeikerd, maar het is te veel herhaling en te veel ballads.

Vroeger heb ik wel enorm veel bands ontdekt door Kink Aardschok. Dit was pre-spotify en de aanwezigheid van bands op youtbe.

Ik hou het wel op Spotify op m'n werk. Radio Veronica (wat op t kantoor aan staat) begint ook m'n neus uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Barnagma schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:41:
[...]

Ik vindt Pinguin Radio en Kink ook niet meer wat het was. Misschien ben ik een beetje een zeikerd, maar het is te veel herhaling en te veel ballads.

Vroeger heb ik wel enorm veel bands ontdekt door Kink Aardschok. Dit was pre-spotify en de aanwezigheid van bands op youtbe.

Ik hou het wel op Spotify op m'n werk. Radio Veronica (wat op t kantoor aan staat) begint ook m'n neus uit te komen.
Ik heb na de restart nog niet naar Kink geluisterd maar als ik allemaal DJ's zie op de site vrees ik voor een berg geouwehoer....
Reclames?

Kink Aardschok heeft geen reclames en in ieder geval overdag, geen DJ.
Ballads hoor ik er zeer zelden?
Spotify heb je natuurlijk alles zelf on de hand 👍

[ Voor 0% gewijzigd door Punkrocker op 12-02-2020 14:35 . Reden: Typefouten. Mobiel... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guido66
  • Nu online
Het aandeel Metal is op Kink vrij laag, vooral overdag. Maar de gehele mix is (voor mij) vrij aardig, zo aardig dat ik het irritante geneuzel (met daarna een No Bullshit Jingle!) nog tolereer. De avond DJ’s zijn een stuk minder Popi en dus wederom een stuk beter.

De hoeveelheid reclames valt erg mee, maar is aan het toenemen, kennelijk gaan de zaken redelijk goed.

Maar in december kun je Kink beter mijden, want het woord Kerst valt om het andere nummer en ze draaien ook kerstnummers! :X Dat trok ik echt niet, en toen ben ik voor een maand terug naar Pinguïn gegaan.

• Barnagma
Punkrocker schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 14:32:
[...]

Ik heb na de restart nog niet naar Kink geluisterd maar als ik allemaal DJ's zie op de site vrees ik voor een berg geouwehoer....
Reclames?

Kink Aardschok heeft geen reclames en in ieder geval overdag, geen DJ.
Ballads hoor ik er zeer zelden?
Spotify heb je natuurlijk alles zelf on de hand 👍
Laat ik het dan maar zo zeggen. Laatste keer dat ik Kink/pinguin (kan me ook niet herinneren welke van de 2 het was) luisterde kwam ballad na ballad. Misschien moet ik ze weer eens een kans geven als ik m'n daily mix op spotify weer eens beu ben :9.

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Barnagma schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 10:54:
[...]

Laat ik het dan maar zo zeggen. Laatste keer dat ik Kink/pinguin (kan me ook niet herinneren welke van de 2 het was) luisterde kwam ballad na ballad. Misschien moet ik ze weer eens een kans geven als ik m'n daily mix op spotify weer eens beu ben :9.
Ik bedoel uiteraard Pinguin Aardschok.... 8)7

Pinguin heeft verschillende streams. Waaronder een Ska stream oOo

De hardste stream is dus Pinguin Aardschok.
(net klaar Masterlast, nu Sevendust)

Maar zoals gezegd, zo leuk als je eigen Spitify list wordt het nooit.

Gaat er eigenlijk nog iemand naar de Ronnie James Dio tribute?

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:59

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

guido66 schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 16:57:
Het aandeel Metal is op Kink vrij laag, vooral overdag. Maar de gehele mix is (voor mij) vrij aardig, zo aardig dat ik het irritante geneuzel (met daarna een No Bullshit Jingle!) nog tolereer. De avond DJ’s zijn een stuk minder Popi en dus wederom een stuk beter.

De hoeveelheid reclames valt erg mee, maar is aan het toenemen, kennelijk gaan de zaken redelijk goed.

Maar in december kun je Kink beter mijden, want het woord Kerst valt om het andere nummer en ze draaien ook kerstnummers! :X Dat trok ik echt niet, en toen ben ik voor een maand terug naar Pinguïn gegaan.
Tweede kerstdag hebben ze bij Kink juist geen kerstnummers gedraaid, juist meer stevige gitaarmuziek en zelfs de nodige metal.. Best apart hoor, Slayer luisteren aan de kerstbrunch >:)

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:27
Stormtrooper schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:26:
Best apart hoor, Slayer luisteren aan de kerstbrunch >:)
Dat is exact wat ik hier op de zaak met een collega heb gedaan:

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Stormtrooper schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 13:26:
[...]

Tweede kerstdag hebben ze bij Kink juist geen kerstnummers gedraaid, juist meer stevige gitaarmuziek en zelfs de nodige metal.. Best apart hoor, Slayer luisteren aan de kerstbrunch >:)
:Y (Jammer dat deze emoji dezelfde coupe heeft als ik. Headbangen zonder haar is toch minder fijn...)

Zoiets als De Zwaarste Lijst voor tijdens het Paasdiner. (y)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:26

WhySoSerious

Be the change.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:39
Die Raoul Kerr is een goede toevoeging aan de band. Hij zit er voort als vast bandlid bij.

• WernerL
  • Nu online
Delain heeft blijkbaar ook weer een nieuw album uitgebracht. Ook eens gaan luisteren.

[YouTube: Delain – Apocalypse & Chill - New Album 2020 - Full Album]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
https://open.spotify.com/...si=H7sqI4RdQFWX6HexDggARg

Ihsahn zijn nieuwe EP is uit <3 <3 <3 Het is voor die gast gewoon onmogelijk iets slechts uit te brengen.
De Iron Maiden cover die er op staat is wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSX-MAN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 12:07

GSX-MAN

de/het/een

Zijn er verder nog mensen hier die zondag naar "The Bay Strikes Back" in Tivoli Utrecht gaan? Testament, Exodus en Death Angel, lekker old school.

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
D&W *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

Nieuwe Sepultura al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Ook nieuwe Amaranthe met Angela Gossow. Ze is blijkbaar nog steeds actief binnen de metal. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsD
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

MsD

Zo. Avondje black metal in Arnhem is weer klaar voor mij.

Nattas was weer geweldig. Nog beter als ze nuchter zijn. De drank deed ik wel...

En dan nog even Sammath. Holy fck! Wat een geweldige band is dat eigenlijk. Niet voor de tedere oortjes.

YouTube: Across the Rhine is Only Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
@WernerL
Ze is oa manager van die band, net als bij Arch Enemy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Weer wat komsnertjes verder, maar van het weekend eindelijk weer eens iets heel fijns en verfrissends gezien. Afgereisd naar de dB's voor een loodzware package. Geweldig genoten met Turia als headliner en hoogtepunt.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Laatst online: 07:35

Saffie_time

Why use this? 42!

Aanstaande zaterdag naar Treurwilg en Faal toe. Eens zien hoe die live zijn :)

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

The Bay Strikes Back gisteravond. Na compleet doorweekt te zijn in een epische regenstorm op weg va huis naar tram, kwam ik zeiknat en koud aan bij Tivoli Vredenburg. Dat mocht de pret niet drukken, tijd voor een avond ouderwetse Bay Area Thrash!

Death Angel: Vet, heel vet. Strakke band, alles klopte eigenlijk. Ik heb me goed vermaakt. Ze stonden destijds op Dynamo 2002, maar een voor mij onbekende band op een groot veld kon me toen niet bekoren. Nu in een zaal bleek het echter allemaal een stuk intenser. Wat een goede band. De bassist was opvallend: een mega laid-back type die tussen zijn spel door de zaal aan het aanmoedigen was.

Exodus In theorie fantastisch. Heeft aan meerdere topbands (Slayer, Metallica) muzikanten geleverd, waarvan Gary Holt ook weer bij Exodus speelt. De zanger is echter dermate tranentrekkend slecht, dat we het niet volhielden en een biertje gingen doen. Buiten de zaal. Op album is Exodus op zich best goed te pruimen, de zaal liep ook niet keihard leeg. Maar we waren niet de enige bij de bar.

Testament Fucking hell, wat een topband! Ik kende de reputatie van Alex Skolnick als leadgitarist wel, maar had 'm nog nooit zelf live gezien. De ene virtuoze solo werd schijnbaar moeiteloos met een permanent geamuseerde glimlach aan de andere geregen. Goede show, strak spel en goede interactie met de zaal. Wat alle bands eigenlijk gewoon goed deden.

Na een avond prima vermaak bijna opgedroogd weer huiswaarts.

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barnagma
GSX-MAN schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:31:
The Bay Strikes Back gisteravond. Na compleet doorweekt te zijn in een epische regenstorm op weg va huis naar tram, kwam ik zeiknat en koud aan bij Tivoli Vredenburg. Dat mocht de pret niet drukken, tijd voor een avond ouderwetse Bay Area Thrash!

Death Angel: Vet, heel vet. Strakke band, alles klopte eigenlijk. Ik heb me goed vermaakt. Ze stonden destijds op Dynamo 2002, maar een voor mij onbekende band op een groot veld kon me toen niet bekoren. Nu in een zaal bleek het echter allemaal een stuk intenser. Wat een goede band. De bassist was opvallend: een mega laid-back type die tussen zijn spel door de zaal aan het aanmoedigen was.

Exodus In theorie fantastisch. Heeft aan meerdere topbands (Slayer, Metallica) muzikanten geleverd, waarvan Gary Holt ook weer bij Exodus speelt. De zanger is echter dermate tranentrekkend slecht, dat we het niet volhielden en een biertje gingen doen. Buiten de zaal. Op album is Exodus op zich best goed te pruimen, de zaal liep ook niet keihard leeg. Maar we waren niet de enige bij de bar.

Testament Fucking hell, wat een topband! Ik kende de reputatie van Alex Skolnick als leadgitarist wel, maar had 'm nog nooit zelf live gezien. De ene virtuoze solo werd schijnbaar moeiteloos met een permanent geamuseerde glimlach aan de andere geregen. Goede show, strak spel en goede interactie met de zaal. Wat alle bands eigenlijk gewoon goed deden.

Ik was er zelf niet bij en daar baal ik enorm van. Maar ik heb nog nooit een slechte show van Exodus mee gemaakt :/ Kan me dan ook niet echt voorstellen dat de vocals zo kut waren. Het is natuurlijk wel een band waar je van moet houden om het live te kunnen waarderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-06 23:55
GSX-MAN schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:31:

Heb het zelf iets anders ervaren
Death angel was geel vet, maar had het idee dat het publiek erg matig was. Voorin was het allemaal iets beter maar erg gezapig terwijl death angel een enorm goede set speelde.

Exodus , Tsjah de zang kan ik inkomen, maar zetro 'zingt al jaaaaaren zo. Het publiek was nog een stuk enthousiaster en de pits een keer zo groot als met Death Angel. Energie spatte er vanaf en heel vet om Holt weer te zien bij Exodus.

Testament was goed als altijd. Het publiek was minder energiek maar wellicht komt dat ook door de conditie . Alex speelde weer weergaloos, maar vond in soms iets té veel aanwezig op de voorgrond. Het deed me een beetje denken aan Children of Bodom in hun hoogtijd (Laiho op de auto naast de auto etc etc) en dan bedoel ik niet muziekaal natuurlijk.

Al met al een geweldige avond die ik me nog een tijdje zal herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Saffie_time schreef op maandag 17 februari 2020 @ 11:40:
Aanstaande zaterdag naar Treurwilg en Faal toe. Eens zien hoe die live zijn :)

[YouTube: TREURWILG - Shallow Pools Of Grief]
Faal was wat mij betreft wel de band van de avond. Man wat een geluid, helemaal plat gewalst worden was wel de juiste omschrijving.
Nieuwe album van Treurwilg integraal mogen aanhoren maar kon me met tijden niet bekoren. Was wat mij betreft niet zo strak als eerste album en soms wat 'all over the place'.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 15:56
Gisteren toch een wat meer bijzondere setting voor metal meegemaakt die je niet elke week ziet, in een zaal meer bedoeld voor akoestische optredens:
Een verrassende muzikale ontdekkingstocht met Tineke Roseboom (sopraan), Mink Koops (Fluisteraars en Dr. DUVAL) en Thomas Cochrane (Dystopia) tijdens Clair Obscur: Classic Meets Metal.
Exclusief voor deze avond componeerden Mink en Thomas het stuk Winterzonnewende, waar klassieke muziek en heavy sound elkaar ontmoeten. Het concept en de teksten komen van de hand van Joris van Gelre (ex-Heidevolk). Winterzonnewende gaat over de periode van het einde van de herfst tot aan het begin van de lente en de betekenis van deze tijd in de folklore van deze streken.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zrrcHTAh.jpg

Edit: 3voor12 heeft er ook nog wat over te zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door MonkeyJohn op 02-03-2020 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenackwurst
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-06 14:17

Kenackwurst

LiquorSnurf

MonkeyJohn schreef op zaterdag 29 februari 2020 @ 11:09:
Gisteren toch een wat meer bijzondere setting voor metal meegemaakt die je niet elke week ziet, in een zaal meer bedoeld voor akoestische optredens:

[...]
Ik zie Fluisteraars, welke laatst ook een nieuw plaatje uitgebracht hebben, de NLBM doet het erg goed de laatste tijd IMO.

YouTube: FLUISTERAARS - Vlek (NEW Song) [Official - HD]

Zo ook kreeg ik een melding van Bandcamp dat Elfsgedroch een nieuwe release had gedaan, ik op de link geklikt, nergens te vinden.. misschien verwijderd. Ik hoop (ga er dan vanuit) dat hun ook nieuw werk gaan uitbrengen, ook 1 van mijn favorieten.

YouTube: Elfsgedroch - Gieselbaarg (New Track - 2016)

Kwaed weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Kenackwurst schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 12:57:
[...]

Ik zie Fluisteraars, welke laatst ook een nieuw plaatje uitgebracht hebben, de NLBM doet het erg goed de laatste tijd IMO.

YouTube: FLUISTERAARS - Vlek (NEW Song) [Official - HD]

Zo ook kreeg ik een melding van Bandcamp dat Elfsgedroch een nieuwe release had gedaan, ik op de link geklikt, nergens te vinden.. misschien verwijderd. Ik hoop (ga er dan vanuit) dat hun ook nieuw werk gaan uitbrengen, ook 1 van mijn favorieten.

YouTube: Elfsgedroch - Gieselbaarg (New Track - 2016)
Dat album van fluisteraars is inderdaad een pareltje!

Het nieuwe album van Intronaut is ook wel een heel vette plaat geworden. Heb hem nu de 5de keer aan staan en hij lijkt alleen maar beter te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Nightwish heeft weer een nieuw nummer de wereld in geslingerd:

Lead vocals door Troy in plaats van Floor. Ik vind het best een lekker nummer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

WernerL schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 15:35:

[YouTube: NIGHTWISH - Harvest (OFFICIAL LYRIC VIDEO)]

Lead vocals door Troy in plaats van Floor. Ik vind het best een lekker nummer. :)
Ik hoorde hem vanochtend in de auto en ik dacht dat spotify met mij aan het trollen was en er een of andere leipe grefoband met dezelfde naam nummers op spotify had gezet :+

Niet mijn ding.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Ik ben altijd voor bands die iets anders proberen.
Echter is dit wel heel heel erg slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Wat is er slecht aan? Niet metal genoeg?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Renegade666
@WernerL
Ik denk eerder dat ze het verkeerde nummer als single hebben gedaan.
Prima nummer, maar niet als single. Al is het wat aan de softe kant.

Maar gelukkig vandaag ook weer wat zwaarder werk, Naglfar leeft nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

WernerL schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 18:30:
Wat is er slecht aan? Niet metal genoeg?
Wat mij betreft de zang.
Wat ik zeg, bands die eens iets anders doen kan ik wel waarderen. Muziek is niet echt mijn ding maar kan ik wel hebben maar het lijkt af en toe gewoon echt ernaast te zitten (ais het niet maar klinkt wel zo).
En dan de teksten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Saffie_time schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 19:47:
[...]

Wat mij betreft de zang.
Wat ik zeg, bands die eens iets anders doen kan ik wel waarderen. Muziek is niet echt mijn ding maar kan ik wel hebben maar het lijkt af en toe gewoon echt ernaast te zitten (ais het niet maar klinkt wel zo).
En dan de teksten :X
Ja dit inderdaad. De teksten gaan de boventoon voeren als je deze muziek maakt en dan als ze net niet volledig op ritme zitten en ook nog eens dit soort dingen.

Nein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Dit is niet de eerste keer dat Troy zang doet voor Nightwish. Ik vind hem zelf niet slecht als zanger, maar ik hoor ook liever Floor. Maargoed, ik kan het nummer wel waarderen, jammer dat ik de enige ben hier op tweakers :+

In een interview overigens gehoord dat het nieuwe album uit 2 cd's gaat bestaan, cd 2 wordt een volledig instrumentale nummer die uit 8 delen bestaat. Ben wel reuze benieuwd naar de rest van het album. Nog iets meer dan een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Laatst online: 12:29
@WernerL, Je bent niet de enige hoor. Heb 'm nu een paar keer gehoord en kan 't nummer toch echt wel waarderen. Ik hoorde hem eerst via de brakke speakers in mijn tv en was verre van overtuigd. Maar na het luisteren via koptelefoon en mijn hifi-set, is het toch echt wel goed te pruimen. Na Noise en deze, ben ik wel erg nieuwsgierig naar het complete album.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ook lekker en van eigen bodem, volgens mijn bescheiden mening.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenackwurst

Kenackwurst

LiquorSnurf

Het is eigenlijk net of je Eluveitie aan het luisteren ben, ook niet mijn ding meer. ('Vroeger' wel)
Ik ken Nightwish verder niet en weet eigenlijk niet of ze altijd al deze 'folky' muziek maakte.

[ELUVEITIE - Epona (OFFICIAL VIDEO)]

Kwaed weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Nu online

Toshirou

Vinyl Surfer

Het is een goed nummer moet ik zeggen. Het komt de afwisseling alleen maar ten goede d:)b. Het nieuwe album staat hier al in de pre-order. Noise was goed maar dit nummer geeft mij goede hoop dat de rest ook weer kwaliteit wordt. Dat wordt weer genieten... :)

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

J2S

Kenackwurst schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:16:
[...]

Het is eigenlijk net of je Eluveitie aan het luisteren ben, ook niet mijn ding meer. ('Vroeger' wel)
Ik ken Nightwish verder niet en weet eigenlijk niet of ze altijd al deze 'folky' muziek maakte.

[ELUVEITIE - Epona (OFFICIAL VIDEO)]
Gelukkig hebben een aantal voormalig leden een andere band opgezet. Cellar Darling:

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenackwurst

Kenackwurst

LiquorSnurf

@J2S
Jawel, maar ik bedoel dit genre in het algemeen.
Festivals afgestruind, concerten in het buitenland, vodka'tje met de gasten van Korpiklaani, op de foto met Equilibrium en weet ik veel allemaal.

Ik switch nu een beetje tussen 2 stromingen, Doom/Stoner en Atmosferische BM.
De pagan/folk vind ik nog steeds leuk om te horen, maar uit mezelf aanzetten doe ik niet meer.

Kwaed weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSX-MAN

GSX-MAN

de/het/een

Death metal meet NWOBHM:

Slecht idee... Hoe laat?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Ok Devin Townsend heeft een nummer van vengaboys gecovered :') Geen metal, maar ik post hem toch hier want Devin is een metalartiest :+

Refrein is gedaan door Anneke van Giersbergen.

_O-

En dan ook gelijk deel 1 en 2 van zijn Quarantine project:

[ Voor 24% gewijzigd door WernerL op 19-03-2020 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demon326
  • Registratie: Oktober 2006
De kans is groot dat Death Angel drummer Will Carroll het coronavirus heeft opgelopen.. Werd vannacht met spoed opgenomen nadat hij ziek was geworden na zijn terugkeer uit de EU :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Terwijl iedereen vanwege corona thuis zit is Epica een nieuw album aan het opnemen.
Ariën laat even zien wat hij kan in deze studio vlog. Blast beats op het nieuwe album <3 Waren op het vorige album ook al te horen, maar ze lijken ieder album net iets agresiever te worden. Is niet erg. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ben toch meer benieuwd naar dat nieuwe Portnoy project, plaat vol amerikaanse 70-80 jaren rock classics vermetalt.

BPMD dus met Bobby Blitz, Mark Menghi, Phil Demmel en Portnoy.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:05

steveman

Comfortabel ten onder

Oh nee :-(

Till Lindeman op de IC met covid-19 meldt Bild.

https://www.bild.de/unter...avirus-69666154.bild.html

Wel longontsteking en IC maar géén covid-19 !

[ Voor 13% gewijzigd door steveman op 27-03-2020 20:38 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Dit keer wat stevigere metal van Devin Townsend voor zijn Quarantine project.

Nice! :9
;(

Maar:
He is currently feeling better and his life is no longer in danger!
Hopelijk komt hij er weer bovenop :Y

[ Voor 52% gewijzigd door WernerL op 27-03-2020 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
Zo te lezen is hij negatief voor covid.

https://m.facebook.com/st...373259302&id=206916209301

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:28

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De nieuwe Igorrr, Spirituality and Distortion staat online:

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
Als je hem zo luistert, is 'Very Noise' niet zo'n heel raar nummer.

Als je het nummer met clip en al op YouTube bekijkt, is het toch wel ietwat raaaaaarrrrrr... ;)

* dreamscape is in zijn nopjes met Corpsegrinder die fijn meedoet op Parpaing.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mux
  • Laatst online: 21-05 13:41

mux

99% efficient!

Als groot Igorrrr-fan... en groot metal-fan, ben ik toch teleurgesteld in het album. Het is een metal-album, geen igorrr-album IMO. Als ik het vergelijk met Nostril of zelfs Savage Sinusoid is het veel te gewoontjes. Alles gebeurt in de maat, er zijn echte lyrics, nagenoeg 100% hergebruik van dezelfde effecten en instrumenten van Savage Sinusoid, heel veel repetitie van 2 of 4 maten wat in voorgaande albums eigenlijk nooit gebeurde. Het album voelt veel minder Igorrr dan voorheen. Dit zijn allemaal dingen die geweldig zouden zijn voor een andere band, maar bij Igorrr als verwatering van de experimentaliteit voelen.

Wel een goed album om Igorrr aan mensen te introduceren. En nog steeds een prima contrastrijk en gevarieerd metal-album.

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 19:35

Khaine

Python liefhebber

mux schreef op zondag 29 maart 2020 @ 11:17:
Als groot Igorrrr-fan... en groot metal-fan, ben ik toch teleurgesteld in het album. Het is een metal-album, geen igorrr-album IMO. Als ik het vergelijk met Nostril of zelfs Savage Sinusoid is het veel te gewoontjes. Alles gebeurt in de maat, er zijn echte lyrics, nagenoeg 100% hergebruik van dezelfde effecten en instrumenten van Savage Sinusoid, heel veel repetitie van 2 of 4 maten wat in voorgaande albums eigenlijk nooit gebeurde. Het album voelt veel minder Igorrr dan voorheen. Dit zijn allemaal dingen die geweldig zouden zijn voor een andere band, maar bij Igorrr als verwatering van de experimentaliteit voelen.

Wel een goed album om Igorrr aan mensen te introduceren. En nog steeds een prima contrastrijk en gevarieerd metal-album.
Ik deel je mening niet, alhoewel ik hem wel begrijp. Zelf zie ik het album juist als een verrijking van z'n huidige experimentele pad. Hij lijkt z'n favoriete stijl of combinatie van stijlen gevonden te hebben en trekt deze in het extreme. Ja de accordeon uit Cheval is terug en ja de mediterrane elementen uit houmous zitten er ook weer bij maar er is ook zat nieuws te introduceren. Very noise wijkt stevig af van eerder werk en de himalayan massive ritual introduceert weer een nieuw geluid. Nervous waltz ook, alleen blijft het daar minimaal.

Uiteraard is het niet zo experimenteel als chicken symphony, maar al met al vind ik dit toch echt wel een echt Igorrr album.Ik ben aangenaam verrast in ieder geval!

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik ben het er mee eens dat het album meer klinkt als death metal met gekke trekjes er bij, in plaatst van omgekeerd. Toen ik kennis maakte met Igorrr, vroeg ik mij af of hij voor de gein of contrast wat death metal stopte tussen alle andere stijlen.

Is misschien dus niet hele conform de verwachting van Igorrr. Niettemin vind ik het nog steeds erg gaaf gedaan. Ik zou als "causal fan" eerder een Igorrr track opzetten dan de eerdere albums.. ik heb mijn liked-playlist al zeker weer met een half dozijn nrs uitgebreid. Vooral de groove van Kung-Fu Chevrè verraste mij , eigenlijk vond ik het jammer dat het album toen ophield :p O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:05

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8GDM5XgigE0sc7KQ4W2dZs6ZZE=/f/image/Exsfg0eptPbhSlb9iZiP9pLc.png

:) (kan alleen deze screenshot van de post vinden... mede omdat ik instagram niet snap :z )

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remy007
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

remy007

Broodje Bakpao Helmond

De nieuwe Skarlett Riot - Human, net een week geleden vrij gegeven:

Benieuwd wat andere ervan vinden.
Heb ze zelf afgelopen Oktober ze nog over de vloer gehad in Helmond voor hun optreden dat weekend.

* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:56
Aankomende vrijdag houden Insomnium en Omnium Gatherum een streaming live concert. Dus vrijdag lekker "naar" een concert. De kaarthouders mogen ook de setlist bepalen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-06 13:49

rajackar

Blood Minister

Nog thrash metal liefhebbers hier?
Wij hebben vorige maand ons nieuwe album uitgebracht. Ben benieuwd naar jullie reacties :)

[ Voor 29% gewijzigd door rajackar op 06-04-2020 11:25 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
rajackar schreef op maandag 6 april 2020 @ 11:25:
Wij hebben vorige maand ons nieuwe album uitgebracht. Ben benieuwd naar jullie reacties :)

[YouTube: Grindpad - Violence (Full Album, 2020)]
Ik like em! En artwork is ook cool :)

Sloot wel mooi aan op een gouwe ouwe die ik aan t draaien was:

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Voor de mensen die net zoals ik uitkijken naar het nieuwe Epica album, nieuwe studio vlog:

Stukjes die te horen zijn klinken alvast goed. :9

[ Voor 3% gewijzigd door WernerL op 08-04-2020 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ga hem morgen even checken, heb jullie ooit nog eens in dB's zien spelen. Haai op mijn harses :9

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Geteisem schreef op woensdag 8 april 2020 @ 20:58:
[...]

Ga hem morgen even checken, heb jullie ooit nog eens in dB's zien spelen. Haai op mijn harses :9
Haha! Dat is wel altijd een risico ja ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Nieuw nightwish album is hier *O*

Zojuist het album opgezet, ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor de podcast luisteraars een tip Zes losse tanden
Een podcast waarin Peter van der Ploeg (NRC), Gert-Jan van Aalst (Epitaph Records) en David Achter de Molen (John Coffey) elke maand de zes tofste rock-releases draaien en bespreken. For information regarding your data privacy, visit Acast.com/privacy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renegade666
WernerL schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 08:39:
Nieuw nightwish album is hier *O*

Zojuist het album opgezet, ben benieuwd. :)
Vond hem aardig tegenvallen om eerlijk te zijn. Saai..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Staan wel degelijk een aantal goede nummers op. Ik vind het wel mee vallen dat het saai is. Maar ik ben Floor Jansen fanboy dus ik ben hierin waarschijnlijk niet volledig objectief. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renegade666
@WernerL

Ik ben ook fan van Floor. Maar op beide nieuwe albums vind ik haar "tegen vallen". niet dat ze niet goed zingt. Maar omdat niet het uiterste uit de kuip gehaald word met haar stem.

Als ik bv even AF of Revamp er bij pakt, zit er veel meer power in.
Ook de oude nummers live van Nightwish met haar zijn veel krachtiger dan het nieuwere spul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

rajackar schreef op woensdag 8 april 2020 @ 23:40:
[...]

Haha! Dat is wel altijd een risico ja ;)
Lekkere plaat, old school Thrash gevoel alla Exodus, Testament en wat Slayer invloeden hoor ik.

Ga jullie nog wel een keer aanschouwen als die corona ellende voorbij is.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Geteisem schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 23:04:
[...]

Lekkere plaat, old school Thrash gevoel alla Exodus, Testament en wat Slayer invloeden hoor ik.

Ga jullie nog wel een keer aanschouwen als die corona ellende voorbij is.
Thanks man! Leuk om te horen.
Wij kunnen ook echt niet wachten om weer te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WernerL
  • Nu online
Melodic death metal fans hier? Ik kom er zojuist achter dat Wolfheart een nieuw album heeft uitgebracht genaamd Wolves of Karelia. Heb het album op dit moment aanstaan en vind het tot zover erg goed klinken.

Enige jammere is dat het album maar 40 minuten lang is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-06 23:01
Wacken Open Air ook, hadden direct al kaartjes gekocht na afgelopen jaar's editie...

https://www.wacken.com/en...n-air-has-been-cancelled/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barnagma
Uitgesteld klinkt natuurlijk veel beter dan gecanceld, wat het in principe ook gewoon is. Wel goed dat ze proberen zoveel mogelijk van de 2020 line up naar 2021 te verhuizen.

Ik had de zomer toch al opgegeven. Nu nog op officieel bericht wachten van Rammstein.

Aaaah heerlijk old school thrash. Daar was ik wel aan toe! Lekkere plaat ook.

[ Voor 29% gewijzigd door Barnagma op 16-04-2020 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Barnagma schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:29:
[...]

Uitgesteld klinkt natuurlijk veel beter dan gecanceld, wat het in principe ook gewoon is. Wel goed dat ze proberen zoveel mogelijk van de 2020 line up naar 2021 te verhuizen.

Ik had de zomer toch al opgegeven. Nu nog op officieel bericht wachten van Rammstein.
Ja, echt balen. Rammstein wordt zeker ook nog afgezegd.

Ook kut voor bands die dit jaar nog niets hadden maar met volgend jaar bezig waren. Nu alles verplaatst wordt met een jaar is er nergens plek voor boekingen. Loop daar nu met twee bands tegenaan.
Aaaah heerlijk old school thrash. Daar was ik wel aan toe! Lekkere plaat ook.
Thanks man! Echt super tof om te horen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53

Lekkere bak herrie wel :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Haha! Dank u ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
rajackar schreef op donderdag 16 april 2020 @ 15:43:
[...]

Ja, echt balen. Rammstein wordt zeker ook nog afgezegd.

Ook kut voor bands die dit jaar nog niets hadden maar met volgend jaar bezig waren. Nu alles verplaatst wordt met een jaar is er nergens plek voor boekingen. Loop daar nu met twee bands tegenaan.

[...]

Thanks man! Echt super tof om te horen!
Ik heb tickets voor 28 juni in Dusseldorf, maar dat gaat sowieso niet door vanwege het besluit van de Duitse regering...

Ik heb begrip voor de hele situatie, maar baal toch enorm dat Rammstein én Wacken niet doorgaan. Vorig jaar kon ik ook niet naar Wacken omdat de vriendin geen verlof kreeg op haar werk ( waar ze 2 maanden daarna onverwacht geen contractverlenging kreeg, dus extra zuur).

Mjah het is niet anders he... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

metallicattim schreef op donderdag 16 april 2020 @ 21:16:
[...]

Ik heb tickets voor 28 juni in Dusseldorf, maar dat gaat sowieso niet door vanwege het besluit van de Duitse regering...

Ik heb begrip voor de hele situatie, maar baal toch enorm dat Rammstein én Wacken niet doorgaan. Vorig jaar kon ik ook niet naar Wacken omdat de vriendin geen verlof kreeg op haar werk ( waar ze 2 maanden daarna onverwacht geen contractverlenging kreeg, dus extra zuur).

Mjah het is niet anders he... ;w
Pff, het is echt ff balen idd.
Maar goed, als je kijkt waar anderen doorheen gaan momenteel, dan is het missen van een festival of het niet spelen van een aantal shows niet echt een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Nee zeker niet! Relativeren is altijd goed om te doen natuurlijk :)

Maar omdat iemand het slechter heeft als jij, betekent niet dat jij geen recht hebt om te balen, want er is altijd wel iemand die het slechter heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Rare jongens die Belgen, wat vervelend voor hen dat ze hierdoor steeds een jaar achterlopen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

rajackar schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 11:01:
[...]

Thanks man! Leuk om te horen.
Wij kunnen ook echt niet wachten om weer te spelen.
Laat even weten waar en wanneer.
Klinkt lekker! :Y

Wanneer zou er überhaupt weer een concert bezocht kunnen worden?
Er staan na de zomer een paar leuke shows in mijn planning maar zou het dan al veilig genoeg zijn...?
Durf er nog niet over te speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Punkrocker schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 11:06:
[...]

Laat even weten waar en wanneer.
Klinkt lekker! :Y

Wanneer zou er überhaupt weer een concert bezocht kunnen worden?
Er staan na de zomer een paar leuke shows in mijn planning maar zou het dan al veilig genoeg zijn...?
Durf er nog niet over te speculeren.
Thanks!

Ik denk dat we voor dat antwoord een glazen bol nodig hebben ;)
Ik hoop een beetje op het najaar maar ik heb echt geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Dan maar roadburn thuis doen -O-

Nog maar een pintje open trekken anders komt het festival gevoel er echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkrocker

Punkrocker

Mostly harmless

YouTube: The Black Dahlia Murder "Verminous" (FULL ALBUM)

Was deze al gepost?
Kon hem niet zo snel vinden hier.

Old school. Klinkt prima.

[ Voor 21% gewijzigd door Punkrocker op 19-04-2020 22:59 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 46 Laatste