Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.124 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bij Urusei Yatsura heb ik 49 afleveringen nog steeds niet echt het gevoel dat ik erin zit. Ik kan niet precies verklaren hoe dat komt, maar ik denk dat het iets te maken heeft met het grote aantal personages dat in een korte tijd geintroduceerd wordt.

Ik keek tot drie jaar terug nog helemaal geen anime, dus ik heb ook een hoop in te halen. Inuyasha komt hier ook ongetwijfeld een keer na Urusei Yatsura.

Dirty Pair is voor een tv-serie van de tachtiger jaren best netjes geanimeerd. Met de OVA's erbij is het maar 38 afleveringen en een film. Kei en Yuri zijn echt hilarisch samen.
Ranma begint heel sterk met de eerste reeks van 18 afleveringen. Daarna wordt de animatiekwaliteit slechter, worden de verhalen steeds belachelijker en vallen ze steeds vaker in herhaling. Maar ja, hoeveel komedies blijven wel 170 afleveringen leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:01

mrc4nl

Procrastinatie expert

NMe schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:23:
Niet het soort hentai dat je in shounen anime ziet, dat gaat net iets verder. "Oeps, heb ik daar nou ineens je tiet vast.?! Foutje! Was niet de bedoeling!!!1" :P
Dat,maar ook gewoon vn die "vieze" mannetjes die graag naar de vrouwtjes kijken bespioneren, zoals Mr Roshi, en Jiraya ( AKA Pervy Sage)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Here we go, Back-on op Anime 2015 conventie.

https://youtu.be/v8_1N06eybI

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-12-2023
Welke anime volgen jullie dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

othie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:38:
Aardig wat en dan moet ik nog een aantal series starten die interessant lijken, belangrijkste van wat ik volg;

- Baby Steps 2nd season
- Diamond no Ace Second season
- Danmachi
- Fate/Stay night UBW 2nd season
- Gintama°
- Grisaia no Rakuen
- Hibike! Euphonium
- Kekkai Sensen
- Kyoukai no Rinne (loop ik ook ver mee achter)
- Mahou Shoujo Lyrical Nanoha Vivid (vervolg van een klassieker :+ )
- Nisekoi:
- Owari no Seraph
- Plastic Memories (paar eps achter)
- Shokugeki no Souma

En moet nog starten met Ore Monogatari, welke goed schijnt te zijn. Heb te weinig tijd :P. Daarnaast ook hoop doorlopende series van vorig seizoen zoals Kuroko no Basuke, Jojo, Assassination Classroom, Dragonball Kai 2014 etc. Beste series van dit seizoen naar mijn idee zijn Baby Steps 2, Nisekoi:, Shokugeki no Soma en Gintama.

Wat volg je zelf dan?

[ Voor 4% gewijzigd door blmp op 04-06-2015 00:03 ]

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik volg eigenlijk bijna alles dit seizoen. Het meest verrast ben ik nog door Triage X dat ondanks de overvloedige fanservice en het gebrekkige verhaal toch prima wegkijkt door de mooie actiescènes, en door Etotama waarvan ik niet veel verwachtte maar wat geweldige humor heeft. Ore Monogatari!! is ook erg goed inderdaad, doet een beetje denken aan Shigatsu wa Kimi no Uso maar dan een stuk vrolijker tot zover. :P Dat meisje is gewoon veel te schattig. :P Al is de mannelijke lead natuurlijk de ster van de show. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
othie schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 23:38:
Gintama
Fate/Stay Night UBW 2nd season
The Heroic Legend of Arslan

Zijn er nog mensen die naar de animecon gaan?

[ Voor 10% gewijzigd door JerX op 04-06-2015 07:46 ]

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Ik! Van donderdag 9:00 tot maandag ergens in de middag, gok ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Kaj. schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 08:50:
Ik! Van donderdag 9:00 tot maandag ergens in de middag, gok ik. :P
It's a lifeeee :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Wtf is dit :D _O-

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wWPTHpumelM]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=kzrCKbWrPp0]0

t voelt een beetje als 24 minuten anime in 2 minuten geperst

[ Voor 17% gewijzigd door mrc4nl op 07-06-2015 13:49 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
mrc4nl schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 09:48:
Wtf is dit :D _O-

[video]

t voelt een beetje als 24 minuten anime in 2 minuten geperst
wtf just happened? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Vandaag Tale Of The Princess Kaguya besteld op bol.com. Ik weet niet of het een prijs fout is, maar voor 15 euro kon ik hem echt niet laten liggen!

Overigens ook aan het klaar maken voor animecon, wishlist gemaakt en prijzen opgezocht. Hopelijk kan ik nog iets leuks vinden :D

[ Voor 22% gewijzigd door JerX op 08-06-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, en de cosplay hobby is aangeslagen hier. Eigenlijk geen anime, maar wel het meest passende topic. Wat gaat het worden?

Alice Lidell (American McGee's Alice)

Ik? Nog geen idee, waarschijnlijk een FMA character, of iets uit Angel Sanctuary.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
corset schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:32:
Zo, en de cosplay hobby is aangeslagen hier. Eigenlijk geen anime, maar wel het meest passende topic. Wat gaat het worden?

Alice Lidell (American McGee's Alice)

Ik? Nog geen idee, waarschijnlijk een FMA character, of iets uit Angel Sanctuary.
Doe zelf niet aan cosplay, maar ben benieuwd wat ik dit jaar allemaal ga zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33
Tijd geleden een start gemaakt met Shi-ki, maar nooit afgekeken. Blijven hangen bij aflevering 12 ofzo. Geen idee waarom eigenlijk.

Gisteren de draad maar weer eens opgepakt en inmiddels bij aflevering 16. Toch wel een erg fijne serie om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Zo gisteren het einde van Fate/Zero gezien. Ben ik de enige hier die de serie wel heel vreemd vond eindigen?

Daarnaast vond ik het tempo van de serie perfect maar in de laatste 2 afleveringen gebeurd er ineens zoveel dat het enorm gehaast overkomt. Ik was de hele tijd echt enthousiast over de serie maar na het einde van de serie heb ik nu echt zo'n gevoel van... Tja en nu...

Of ligt het gewoon aan mij? Kan ook hoor :)

Verder blijft het een geweldige serie trouwens!

[ Voor 5% gewijzigd door Remmetje op 10-06-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Remmetje schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:25:
Zo gisteren het einde van Fate/Zero gezien. Ben ik de enige hier die de serie wel heel vreemd vond eindigen?

Daarnaast vond ik het tempo van de serie perfect maar in de laatste 2 afleveringen gebeurd er ineens zoveel dat het enorm gehaast overkomt. Ik was de hele tijd echt enthousiast over de serie maar na het einde van de serie heb ik nu echt zo'n gevoel van... Tja en nu...

Of ligt het gewoon aan mij? Kan ook hoor :)
Heb je fate/stay night gezien? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
JerX schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 20:30:
[...]

Heb je fate/stay night gezien? ;)
Die had ik als eerste gezien :) Die vond ik in ieder geval een stuk logischer :D Al blijft die weird-ass tentacle shit wel vreemd, maar dat hoort blijkbaar een beetje bij de Japanse cultuur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Wie is er al vanaf morgen bij? Ik sta vanaf 2 uur al in de rij xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 15:55
World Trigger in 3 dagen gekeken(tot waar het nu is). Zeer vermakelijke serie, niet geweldig maar zeker beter dan de meeste actie/shounen/fantasy die ze de laatste tijd hebben uitgebracht.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik heb mn eerste korte serie uitgekeken: White album 2. Ziet er mooi uit, heeft misschien geen ontzettend diep verhaal, maar speelt wel in op het hart, vooral het einde,erg emotioneel O+

Ik ga maar eens meer shoujo series kijken :Y

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackR schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 02:16:
World Trigger in 3 dagen gekeken(tot waar het nu is). Zeer vermakelijke serie, niet geweldig maar zeker beter dan de meeste actie/shounen/fantasy die ze de laatste tijd hebben uitgebracht.
Mwoah. Don't get me wrong, ik volg 't ook en vind het leuk genoeg om te blijven kijken maar als ze nou eens niet zo veel overbodige uitleg zouden hebben zouden de 50 afleveringen die ze gepland hebben ook in 25 afleveringen gepast hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Pfff vandaag maar even terug wat Naruto gekeken na een pauze ingelast te hebben in het midden van de fillers. Het was weer even terugdenken wat er nu eigenlijk allemaal aan de hand is in die oorlog (wie is die persoon nu weer met het houten 'standbeeld'?) en dan krijgen we plots weer een Obito-flashback. Weer filler of hoort het deze keer wel tot het verhaal? Is toch echt weer grotendeels hetzelfde als al eerder is getoond, hooguit een andere invalshoek. Ik wil zien wat er met Naruto gaat gebeuren en wie de 'gevaarlijke' persoon is die bij Sasuke stond. En is Orochimaru echt te vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
Yohsoog schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 01:22:
Pfff vandaag maar even terug wat Naruto gekeken na een pauze ingelast te hebben in het midden van de fillers. Het was weer even terugdenken wat er nu eigenlijk allemaal aan de hand is in die oorlog (wie is die persoon nu weer met het houten 'standbeeld'?) en dan krijgen we plots weer een Obito-flashback. Weer filler of hoort het deze keer wel tot het verhaal? Is toch echt weer grotendeels hetzelfde als al eerder is getoond, hooguit een andere invalshoek. Ik wil zien wat er met Naruto gaat gebeuren en wie de 'gevaarlijke' persoon is die bij Sasuke stond. En is Orochimaru echt te vertrouwen?
Als je ongeduldig bent, lees de manga. Tempo van de anime is dit jaar tergend langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
^^ Bovendien is de kwaliteit van de animatie redelijk teleurstellend ten opzichte van de manga (voornamelijk Madara imo)

414 & 415

Lichte manga gaiden spoiler:
spoiler:
Overigens is de gaiden inmiddels uitgelopen op een soap drama ipv een shounen actie :P

Was van de week begonnen met Shokugeki no Souma. Toen ik bij was gelijk verder gegaan met de manga, waarmee ik in een paar dagen ook de nieuwste chapter heb bereikt (leest erg snel weg). Ontzettend vermakelijk en leuke personages :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

KngfCnns schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 16:26:
^^ Bovendien is de kwaliteit van de animatie redelijk teleurstellend ten opzichte van de manga (voornamelijk Madara imo)
Sinds wanneer heeft manga animatie? :P

Ik vind de animatiekwaliteit wel meevallen. Ik snap ook niet waar het commentaar daarop eigenlijk vandaan komt. Het hoort er gewoon bij bij een serie die het hele jaar door loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
NMe schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:56:
[...]

Sinds wanneer heeft manga animatie? :P

Ik vind de animatiekwaliteit wel meevallen. Ik snap ook niet waar het commentaar daarop eigenlijk vandaan komt. Het hoort er gewoon bij bij een serie die het hele jaar door loopt.
In vergelijking met vroeger vond ik de animatie van toen veel beter aansluiten met de verwachtingen die ik had afkomstig van het mangamateriaal. Sinds de war is begonnen is de kwaliteit imo achteruit gegaan, met een enkel aantal afleveringen uitgezonderd (madara 1ste onthulling en obito vs kakashi). Bijv. Itachi vs Sasuke, Pain arc en Danzo vs Sasuke voldeden allen aan mijn verwachtingen toen ze werden geanimeerd. Maar sinds de War arc is de animatie regelmatig teleurstellend geweest. Of ze hebben een lager budget gekregen of ze verspillen te veel aan de inmiddels overbodige fillers (ipv het te besteden aan canon materiaal). Vind het een merkbaar verschil in ieder geval en gezien de reacties op overige sites vinden veel mensen dat ook :-(

Maar goed, als je enkel de anime bekijkt zal het misschien wel meevallen.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 13-06-2015 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:47
Yohsoog schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 01:22:
Erg vervelend die fillers inderdaad, ik dacht laatst ook weer dat het eindelijk door zou gaan!

Ik ben wel benieuwd welke kant Fairy Tail op gaat met de demonen op het moment.

Bleach, Fullmetal Alchemist en Death List blijven toch ook wel fantastische animes. De teacher die biker was anime vond ik tegenvallen. Ik moet echt eens op zoek gaan naar een aanvulling. One Piece heb ik ooit al ergens tot aflevering 300 ofzo gevolgd, geen zin dat weer terug te kijken. Iemand leuke animes die vergelijkbaar zijn hiermee?

Bleach/Naruto/FA zijn vooral gebaseerd op een 'gewoon' karakter dat onwijs krachtig wordt. Ook DBZ vond ik destijds prachtig. Death was prachtig omdat het een 'realistisch' concept was (de film was wel waardeloos, hihi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
tweakerdennis schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 21:10:
[...]

Erg vervelend die fillers inderdaad, ik dacht laatst ook weer dat het eindelijk door zou gaan!

Ik ben wel benieuwd welke kant Fairy Tail op gaat met de demonen op het moment.

Bleach, Fullmetal Alchemist en Death List blijven toch ook wel fantastische animes. De teacher die biker was anime vond ik tegenvallen. Ik moet echt eens op zoek gaan naar een aanvulling. One Piece heb ik ooit al ergens tot aflevering 300 ofzo gevolgd, geen zin dat weer terug te kijken. Iemand leuke animes die vergelijkbaar zijn hiermee?

Bleach/Naruto/FA zijn vooral gebaseerd op een 'gewoon' karakter dat onwijs krachtig wordt. Ook DBZ vond ik destijds prachtig. Death was prachtig omdat het een 'realistisch' concept was (de film was wel waardeloos, hihi)
Je bedoeld Death Note ipv en Death List? En die teacher anime heet GTO of te wel Great Teacher Onizuka.

Ik vind Fairy Tail echt verschrikkelijk slecht geworden. Je moet nu standaard 6 minuten door spoelen voordat de anime echt begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07:47
JerX schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:01:
[...]

Je bedoeld Death Note ipv en Death List? En die teacher anime heet GTO of te wel Great Teacher Onizuka.

Ik vind Fairy Tail echt verschrikkelijk slecht geworden. Je moet nu standaard 6 minuten door spoelen voordat de anime echt begint...
Je hebt gelijk. Die ongemakken (en de redelijk slechte kwaliteit) heb ik maar geaccepteerd, los daarvan begint er wel weer wat actie te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:01:
[...]

Hebben ze goed afgekeken bij One Piece... Aan de andere kant: als de keuze is tussen dat of meer fillers dan is de keuze voor mij makkelijk. De serie zelf begint in elk geval eindelijk weer interessant te worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
One piece is eigenlijk nog de enige serie waarbij ik echt bij ben en leuk vind om te kijken. School rumble moet ik ook nog eens weer gaan kijken, seizoen 1 wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
brambest schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:53:
One piece is eigenlijk nog de enige serie waarbij ik echt bij ben en leuk vind om te kijken. School rumble moet ik ook nog eens weer gaan kijken, seizoen 1 wel gezien.
One Piece loop ik gigantisch erg achter (300+). Ik vraag me af of ik dacht nog kan goedmaken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik begon ongeveer 2 jaar geleden pas met One Piece. Binnen 2 maanden was ik helemaal bij. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:47
brambest schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:53:
Ik ken het ook maar sinds een jaar of wat. Tot 300 gekeken en daarna een tijdje gelaten. Nu ben ik helemaal bij en moet zeggen dat ik genoeg had van de Dressrosa arc. De laatste episodes vind ik weer zeer amusant. God Usopp heeft zich ontpopt tot een onmisbaar lid van de crew. Hilarische manier van boss uitschakelen weer. De creativiteit in One Piece, toch van een andere klasse.

Kijken hoe het zal gaan tegen Mingo :9

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze zitten inderdaad al bijna anderhalf jaar (!!!) op Dressrosa en pas sinds een maand ofzo gebeurt er ook echt wat.

Jammer trouwens dat ze zo veel nieuwe karakters tegelijk introduceerden en vervolgens daarvoor een groot deel van de crew gewoon uit het verhaal schrijven. Nami, Chopper, Brook en Sanji "bestaan" al een half jaar niet meer. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Ik heb bij One Piece steeds meer het gevoel dat het echt traag gaat, alles wordt gerekt: eerst 5à6minuten intro, dan weer de een na de andere simpele battle, dan weer wat melige momenten met secundaire karakters (al die andere piraten die plots alles doen voor hen), ... het echte verhaal wordt zo enorm gerekt: de gevechten tussen de Luffy crew en de Doflamingo crew, wat er nu eigenlijk met de marine aan de hand is die daar toch zwaar aanwezig is (was er geen sprake van een zeer speciale afdeling van de marine op het eiland? CP1?) en natuurlijk het gevecht met Sabo.
Elke keer krijgen we daar hooguit een minuutje weer van ipv eens een heel gevecht uit te werken ineens.

Ik weet niet of dat komt omdat ik vroeger (pakweg tot na het grote gevecht voor Ace ergens) alles ineens heb kunnen kijken, het lijkt nu allemaal zoveel trager te gaan. Maar als je nu zegt dat we al 1,5 jaar op Dressrosa zitten denk ik toch dat er iets van waar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het is nu niet anders dan voorheen hoor. One Piece heeft vanaf dag 1 al voorkomen fillers nodig te hebben door de afleveringen zo te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Yohsoog schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:29:
Ik heb bij One Piece steeds meer het gevoel dat het echt traag gaat, alles wordt gerekt: eerst 5à6minuten intro, dan weer de een na de andere simpele battle, dan weer wat melige momenten met secundaire karakters (al die andere piraten die plots alles doen voor hen), ... het echte verhaal wordt zo enorm gerekt: de gevechten tussen de Luffy crew en de Doflamingo crew, wat er nu eigenlijk met de marine aan de hand is die daar toch zwaar aanwezig is (was er geen sprake van een zeer speciale afdeling van de marine op het eiland? CP1?) en natuurlijk het gevecht met Sabo.
Elke keer krijgen we daar hooguit een minuutje weer van ipv eens een heel gevecht uit te werken ineens.

Ik weet niet of dat komt omdat ik vroeger (pakweg tot na het grote gevecht voor Ace ergens) alles ineens heb kunnen kijken, het lijkt nu allemaal zoveel trager te gaan. Maar als je nu zegt dat we al 1,5 jaar op Dressrosa zitten denk ik toch dat er iets van waar is!
Ik vind het een toffe anime maar hierdoor ben ik afgehaakt sinds kort! Het gaat super traag, alles wordt tot het maximale uitgerekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Tsja, ik denk ook iedere keer ik wacht wel een paar weken, maar als ik 'm dan online zie staan heb ik m binnen half uur daarna gezien..

Is er een vergelijkbare anime als one piece?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
Yohsoog schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:29:

Dat is omdat je alles aan een stuk kon kijken. Ik weet nog dat de Water 7 arc ook eeuwig duurde voor mijn gevoel met per week een EPje. Sky Island hetzelfde verhaal, maar ach, ik heb wat te doen elke zondag morgen met een bakkie koffie. :P

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Doet me trouwens ook herinneren, ik ben echt heel lang, ruim een jaar denk ik, gestopt met one piece omdat bij 1 aflevering, hij ergens heel even voor 10 seconde vast liep, of langer. Kon ik niet uitstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

brambest schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:37:
Is er een vergelijkbare anime als one piece?
Fairy Tail, Bleach, Naruto, Hunter X Hunter, Dragon Ball, D.Gray-Man, Blue Exorcist, Ranma ½, InuYasha. Er zijn stapels shounen-anime met veel afleveringen. ;)
brambest schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:42:
Doet me trouwens ook herinneren, ik ben echt heel lang, ruim een jaar denk ik, gestopt met one piece omdat bij 1 aflevering, hij ergens heel even voor 10 seconde vast liep, of langer. Kon ik niet uitstaan...
Reken je het nou One Piece aan dat je pc de encodes van een fansubgroep niet aankon of begrijp ik je verkeerd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Topicstarter
Een impressie van afgelopen weekend: Ik kom ook nog even langs. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die oren staan je goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:51

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
NMe schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:11:
[...]

Fairy Tail, Bleach, Naruto, Hunter X Hunter, Dragon Ball, D.Gray-Man, Blue Exorcist, Ranma ½, InuYasha. Er zijn stapels shounen-anime met veel afleveringen. ;)

[...]

Reken je het nou One Piece aan dat je pc de encodes van een fansubgroep niet aankon of begrijp ik je verkeerd? :P
Thanks voor je lijstje. Fairy tail heb ik inderdaad geprobeerd, maar kon me niet echt boeien. Ranma 1/2 idem dito, maar die ga ik denk ik nog een kansje geven. Bleach kon me niet echt boeien, Naruto hoor ik teveel negatieve dingen over wat fillers betrefd.

Ik reken one piece helemaal niets aan hoor, ik ben zelf gestopt met kijken, tot ik die aflevering wel goed kon kijken. Had het trouwens op verschillende manieren geprobeerd, dacht dat mn media speler m ook niet afspeelde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

brambest schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:37:
[...]

Thanks voor je lijstje. Fairy tail heb ik inderdaad geprobeerd, maar kon me niet echt boeien. Ranma 1/2 idem dito, maar die ga ik denk ik nog een kansje geven. Bleach kon me niet echt boeien, Naruto hoor ik teveel negatieve dingen over wat fillers betrefd.
Die fillers heb je als iemand die de serie nog helemaal moet zien natuurlijk zelf in de hand. :P En afhankelijk van wanneer je begint: er zijn inmiddels ruim 600 afleveringen in de eerste serie en in Shippuuden bij elkaar. Zelfs als dat voor de helft fillers zijn heb je nog 100 uur te kijken. :P Dikke kans dat de serie is afgelopen voordat je bij bent, dus dan kun je ook echt alle fillers skippen zonder maanden niet te hoeven kijken. :P

Er zijn trouwens ook prima shounen en seinen animeseries die niet op One Piece lijken. :P Wat vind je precies leuk aan One Piece?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Tsja, het veelzijdige eraan. De "powers" die verschillende crewleden hebben, de manier hoe ze zich uit een situatie redden, de humor die erin zit verwerkt. Dat alles zo verschrikkelijk traag gaat is irritant, maar er zit in ieder geval nog geen irritante fillers tussen, maar dat zal wel komen na deze arc. Misschien komt het ook omdat het de eerste anime is die ik ben gaan kijken, voor zover ik me kan herinneren, is dat ook ruim 6 jaar geleden toen ik begon..

School rumble vind ik ook geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

brambest schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:00:
Dat alles zo verschrikkelijk traag gaat is irritant, maar er zit in ieder geval nog geen irritante fillers tussen, maar dat zal wel komen na deze arc.
One Piece heeft bijna geen fillers, dus zelfs als er na deze arc een paar komen zal dat niet meer dan een handvol zijn. :P Dat is het enige voordeel van die traagheid.

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 17-06-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
Ik ben een trouwe kijker, ik kijk gewoon fillers. Je moet toch wat, hè? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
othie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:02:
Ik ben een trouwe kijker, ik kijk gewoon fillers. Je moet toch wat, hè? :p
Woont zeker nog thuis? :P

Wil ermee zeggen dat je dan meer tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik kijk filler als ik dat wil, slechte meuk skip ik gewoon. Alleen beetje jammer dat Naruto nog niet afgelopen is. afgelopen tijd hele veel saaie filler. Ga nu eens door met het verhaal grr!

Tot die tijd ben ik maar wat random series gaan kijken, Gintama , Hoshizora e Kakaru Hashi ,Chitose Get You! ,My little monster. Sinds ik een account heb op cruncyroll vermaak ik mijn prima (en legaal jeuh!)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
mrc4nl schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:10:
Ik kijk filler als ik dat wil, slechte meuk skip ik gewoon. Alleen beetje jammer dat Naruto nog niet afgelopen is. afgelopen tijd hele veel saaie filler. Ga nu eens door met het verhaal grr!

Tot die tijd ben ik maar wat random series gaan kijken, Gintama , Hoshizora e Kakaru Hashi ,Chitose Get You! ,My little monster. Sinds ik een account heb op cruncyroll vermaak ik mijn prima (en legaal jeuh!)
Gintama blijft zo droog, hè, het is nóg grappiger als je die parodieën ook herkent.

Afbeeldingslocatie: http://img1.ak.crunchyroll.com/i/spire1/81e4b6736408a28807e8c8474b053a771283123411_full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JerX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:10:
[...]

Woont zeker nog thuis? :P

Wil ermee zeggen dat je dan meer tijd heb :)
Ik woon toch alweer een tijdje op mezelf maar ik kijk ook gewoon alle fillers. :P Ik ben een completionist en als ik begin met een serie dan kijk ik alle afleveringen. Tenzij ik op enig moment de serie drop, dan stop ik gewoon helemaal met kijken. Alles of niets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

othie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:14:
[...]

Gintama blijft zo droog, hè, het is nóg grappiger als je die parodieën ook herkent.

[afbeelding]
Gintama is inderdaad heerlijk omdat het zichtzelf niet zo serieus neemt.En praat soms als 3e persoon over manga en de serie zelf.
maar ik ben de hoofdpersoon in deze serie
oid

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie
Dit is toch baas? Dat ze zoiets durven.

[ Voor 8% gewijzigd door othie op 17-06-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat is waarom ik dit seizoen Etotama verbazingwekkend genoeg leuk vind om te kijken. Ik had er geen hoge verwachtingen van maar de humor is goed. Desu desu! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
othie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:38:

[video]
Dat is echt nog peanuts... ze doen ook RL persiflage Nieuwe seizoen begon al bijvoorbeeld met die Japanse minister, geniaal!

En dan heb ik het nog niet eens over dat ze tijdens etenstijd de jonge jongetjes vieze woordjes willen uitspreken :Y)

Of uberhaupt de producer op de hak nemen of anders dat de studio wel aan het zeiken is dat de Blurays niet goed verkopen, haha xD

[ Voor 24% gewijzigd door JerX op 17-06-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
othie schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:38:

[video]
Ik vond het al vreemd dat dit ik mij dit helemaal niet kan herinneren, maar dit filmpje is ge-edit. In werkelijkheid spuugt Gintoki op een nieuwjaarskaart van Hasegawa, Kondou en Sarutobi (aflevering 204). Gintama verwijst natuurlijk wel vaak zat naar Naruto. Die aflevering laatst waarbij Yamazaki lid wordt van een ninjaschool was wel grappig.
JerX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:43:
Dat is echt nog peanuts... ze doen ook RL persiflage Nieuwe seizoen begon al bijvoorbeeld met die Japanse minister, geniaal!

En dan heb ik het nog niet eens over dat ze tijdens etenstijd de jonge jongetjes vieze woordjes willen uitspreken :Y)
Gintama is nou niet bepaald South Park, maar ze zijn niet bang om zich over controversiele of taboe onderwerpen uit te laten. Ze nemen ook heel regelmatig de anders vaak zo geromantiseerde vaderlandse geschiedenis op de hak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ergens wil ik toch weer eens aan een recente serie gaan. Maar dan wil ik graag wel iets dat me echt een beetje pakt. Bij voorkeur iets a la Fullmetal Alchemist of Avatar. Andere series die ik vroeger wel gaaf vond waren Rurouni Kenshin en het eerste deel van Naruto (later, zeker na Shippuuden, heb ik het idee dat de serie behoorlijk achteruit ging). One Piece, Fairy Tail en Dragon Ball hebben mij nooit echt getrokken. Bij Fairy Tail had ik altijd het gevoel dat er een grote verhaallijn aan zat te komen, maar uiteindelijk was het niet zo'n grote of bijzondere arc, en uiteindelijk is alles vaak ook terug bij af, alsof er nooit echt wat is gebeurd. Wat bij mij ook vaak goed wil gaan is als een serie duidelijke spelregels heeft. Bij Fullmetal Alchemist zijn die spelregels vooral erg duidelijk aanwezig (wat dan ook een belangrijk deel van het plot). Het is duidelijk wat kan, en wat niet kan.

Ik denk dat ik trouwens ook niet zo fan ben van modern Japan als setting. Kenshin was meer historisch Japan, en Naruto was van alles door elkaar (sommige technologie is ineens moderner, en dan is het weer historisch, en nog een berg fantast erdoorheen), en Fullmetal Alchemist had Europa een eeuw geleden kunnen zijn. Ik heb ook nooit wat tegen de moderne settings van westerse series geweest (bijvoorbeeld Young Justice, en tig andere superheldenseries die behoorlijk goed waren). Maar modern Japan doet het niet voor mij.

Ik denk dat ik iets recents wil dat ergens een serieus en episch karakter heeft. Er mag natuurlijk humor in zitten, en het hoeft niet realistisch te zijn. Weten jullie iets dat ik misschien leuk zou kunnen vinden?

[ Voor 34% gewijzigd door Amanoo op 21-06-2015 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Amanoo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 03:58:

Ik denk dat ik iets recents wil dat ergens een serieus en episch karakter heeft. Er mag natuurlijk humor in zitten, en het hoeft niet realistisch te zijn. Weten jullie iets dat ik misschien leuk zou kunnen vinden?
Attack on Titan voldoet denk ik het meest aan je eisen. Uiteraard kan je ook nog kijken naar Tengen Toppa Gurren Lagann of Code Geass, beiden series die ik qua beleving net zo hoog heb zitten als Full Metal Alchemist, alleen komt het qua setting niet overeen met je eisen.

Heb je overigens de oude versie van Full Metal Alchemist bekeken of de nieuwe Brotherhood versie? Indien je Brotherhood nog niet heb gezien dan is die nog het beste om aan te raden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

KngfCnns schreef op zondag 21 juni 2015 @ 19:29:
[...]

Attack on Titan voldoet denk ik het meest aan je eisen. Uiteraard kan je ook nog kijken naar Tengen Toppa Gurren Lagann of Code Geass, beiden series die ik qua beleving net zo hoog heb zitten als Full Metal Alchemist, alleen komt het qua setting niet overeen met je eisen.

Heb je overigens de oude versie van Full Metal Alchemist bekeken of de nieuwe Brotherhood versie? Indien je Brotherhood nog niet heb gezien dan is die nog het beste om aan te raden :).
Code Geass en Gurren Lagann zijn dan wel weer mecha series. Ik kan niet echt zeggen dat ik daar weg van ben. Attack on Titan misschien dan.

Ik heb trouwens beide FMA series gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik hou ook absoluut niet van mecha maar Guren Lagann en Code Geass vond ik wel gewoon goed dus dat hoeft niks te betekenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Ik heb weinig met Mecha maar toch vind ik Aldnoah.Zero en Suisei no Gargantia geweldig. Al zullen de meesten hier het daar wel mee eens zijn mecha fan's of niet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Aldnoah's eerste seizoen wel, het tweede vond ik tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Mijn vriendin kijkt sinds kort ook anime's. Tijd terug heeft ze Dragonball Z gezien en daarna Ghibli films. We kijken vaak ook anime avonturen films van andere studio's. Ze heeft ondertussen Attack on Titan gekeken en ze heeft Natsume`s Book of Friends geprobeerd, die vond ze doodsaai. Natsume was dus een beetje te, blijkbaar houd ze van actie, want beide FMA's heeft ze in no life time afgekeken.

Ik heb zelf al heel wat anime's gezien, maar ik ben een beetje kwijt wat nou echt een goede actie serie is (geen naturo, bleach of one piece :P). Mecha series zijn helaas een no go, ik zat dus zelf aan Black Lagoon, Moribito, Rurouni Kenshin en heel misschien Steins;gate te denken. Hebben jullie nog tips? :)

[ Voor 2% gewijzigd door JerX op 22-06-2015 16:42 . Reden: Zin afgemaakt.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Actie zonder mecha

Psycho Pass
Jormungand
R.O.D tv

Onderstaande zijn meer miniseries met een vleugje mysterie, maar ook wel de moeite waard denk ik
Kara no Kyoukai
Tatakau Shisho
RIN ~Daughters of Mnemosyne~
Mardock Scramble

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie

Dit ziet er zoooo vet uit, jammer dat dit niet in NL eenmalig wordt vertoond of id.
Ach ja, dan maar een jaartje wachten..

[ Voor 19% gewijzigd door othie op 24-06-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
Amanoo schreef op zondag 21 juni 2015 @ 03:58:
Ergens wil ik toch weer eens aan een recente serie gaan. ...
Ik heb net Arslan Senki bijgekeken (momenteel 12 afleveringen, maar nog ongoing) en vind het zeker niet slecht! Misschien is dat iets om eens te proberen. Het wordt wel geen langlopende serie zoals Naruto etc zo ver ik begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Yohsoog schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 00:19:
[...]

Ik heb net Arslan Senki bijgekeken (momenteel 12 afleveringen, maar nog ongoing) en vind het zeker niet slecht! Misschien is dat iets om eens te proberen. Het wordt wel geen langlopende serie zoals Naruto etc zo ver ik begrepen heb.
Twee seizoenen inderdaad, dus nog een keer 13 afleveringen en dan is 't afgelopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Die korte duur trekt me eigenlijk ook wel. Ik heb niet de ervaring dat veel series met de tijd vooruit gaan. Het is geen wijn of bier. Tot zover ik zie kan Arslan Senki wel eens aan de eisen voldoen. Ik heb zeker weinig tegen een leuke fantasy. Ik ga het een kans geven.

[ Voor 15% gewijzigd door Amanoo op 25-06-2015 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Bokkie schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:44:
Actie zonder mecha

Psycho Pass
Jormungand
R.O.D tv

Onderstaande zijn meer miniseries met een vleugje mysterie, maar ook wel de moeite waard denk ik
Kara no Kyoukai
Tatakau Shisho
RIN ~Daughters of Mnemosyne~
Mardock Scramble
Thanks, Jormungand stond nog ook op mijn eigen lijstje. We zijn nu begonnen aan Densha Otoko :Y)
Yohsoog schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 00:19:
[...]

Opzich is het leuk, maar het is zo traaaaaag,

[ Voor 36% gewijzigd door JerX op 25-06-2015 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die traagheid hoeft niet per se maar je ziet het wel veel ja. Op dit moment wordt World Trigger uitgezonden en die serie krijgt uiteindelijk 50 afleveringen. Ze zitten nu bij aflevering 35 zo uit het hoofd en ik heb het idee dat alles tot nu toe ook prima in 20 afleveringen had gepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

Huh? Assasination classroom alweer afgelopen? Is het nieuwe seizoen alweer begonnen??
Op dit moment kijk ik nog Shokugeki no Souma (eindelijk een ander soort gevecht), Denpa Kyoushi, world trigger (loopt ik mee achter), Fairy tail (loop ik heel ver achter, net als Naruto, Gintama en One piece), Rin-ne en nog wat oudere shows.

Nog tips voor nieuw gestarte series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dr.Roelski schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:08:
Huh? Assasination classroom alweer afgelopen? Is het nieuwe seizoen alweer begonnen??
Op dit moment kijk ik nog Shokugeki no Souma (eindelijk een ander soort gevecht), Denpa Kyoushi, world trigger (loopt ik mee achter), Fairy tail (loop ik heel ver achter, net als Naruto, Gintama en One piece), Rin-ne en nog wat oudere shows.

nieuwe dragonball? (Dragon Ball Chou)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dr.Roelski schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 22:08:

Niet om lullig te doen maar die vraag komt zo'n beetje elke week voorbij met zo'n beetje dezelfde lijst van "dit vind ik gaaf." Blader eens een of twee pagina's terug in dit topic. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 21:02

Dr.Roelski

Walk on ....

NMe schreef op zondag 28 juni 2015 @ 00:39:
[...]

Niet om lullig te doen maar die vraag komt zo'n beetje elke week voorbij met zo'n beetje dezelfde lijst van "dit vind ik gaaf." Blader eens een of twee pagina's terug in dit topic. ;)
No offence taken. Je hebt helemaal gelijk. Ik liep weer eens aan paar pagina's achter en de send knop zat te snel achter de verbazing ^^

Tijd om naar http://myanimelist.net/anime/season/2015/summer] te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

D4NG3R

kiwi

:)

Plastic Memories :'(

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik hield het ook niet droog op het einde, erg emotioneel allemaal :S White album 2 idem.

ik zou wel meer van dat soort slice of life-series willen zien. rustig en niet overdreven, op cruncyroll staan er niet zo heel veel helaas. ik ben wel begonnen met GLASSLIP maar heb nog te weinig gekeken voor een oordeel.

"Chitose get You" alsmede "denki-gai" heb ik met veel plezier afgekeken. denki-gai hield mijn aandacht veel beter van dan gintama. maar is verder totaal niet vergelijkbaar met slice of life qua inhoud en vriendschappen /relaties.erg oppervlakkig dus.

[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 29-06-2015 01:09 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

mrc4nl schreef op maandag 29 juni 2015 @ 00:40:
[...]

Ik hield het ook niet droog op het einde, erg emotioneel allemaal :S
Ik zat gedurende 75% van die aflevering te snotteren. :'( :+

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 29-06-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33
Hoewel ik de gehele serie 'vroeger' als eens gezien had, ben ik nu begonnen aan Dragonball Kai. Kijkt toch stukken fijner weg dan 3 afleveringen moeten toekijken hoe Goku z'n spirit bomb opbouwt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Ik snotter totaal niet snel bij films, series, anime, maar Tokyo Magnitude 8.0 heeft mij wel een traantje laten weg pikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• othie

Badass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kan maar niet wennen aan die blauwe vorm. Ik hoop echt dat we daar niks van terugzien in de nieuwe serie. :')
JerX schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:38:
Ik snotter totaal niet snel bij films, series, anime, maar Tokyo Magnitude 8.0 heeft mij wel een traantje laten weg pikken...
Er is bij mij redelijk wat voor nodig maar bij Shigatsu wa Kimi No Uso heb ik het bijna geen enkele aflevering droog gehouden. Bij Plastic Memories en Sakurasou no Pet na Kanojo waren de laatste afleveringen echte tranentrekkers, en ook Ore Monogatari heeft het een paar keer klaargespeeld. Ik hou wel van een goeie dramaserie. :P

[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 30-06-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:11
Wauw, ik heb nog nooit zoveel spoilers in een enkele trailer gezien. Dat is eigenlijk ook precies de reden dat ik nooit trailers kijk... Is spoileren in deze proporties gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Hier krijg je toch harde tepels van?!

Ben verbaasd dat de dub ook zo snel uit komt, blijft ook de enige dub die ik kan accepteren xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
JerX schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:11:
[...]

Hier krijg je toch harde tepels van?!

Ben verbaasd dat de dub ook zo snel uit komt, blijft ook de enige dub die ik kan accepteren xD
Check - Harde tepels!

Can't wait! Ik twijfel nog of ik de dub ga kijken of met Japanse stemmen. Ik ben nu wel gewend aan de Japanse stemmen door Kai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ikbenerniet schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:55:
[...]

Wauw, ik heb nog nooit zoveel spoilers in een enkele trailer gezien. Dat is eigenlijk ook precies de reden dat ik nooit trailers kijk... Is spoileren in deze proporties gebruikelijk?
In animetrailers? Ja. Hell, ze doen het zelfs in OP's. :D
JerX schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:11:
Op zich niet heel verwonderlijk gezien de populariteit van de serie, zelfs onder niet-animefans. :) Overigens zag ik dat er tegenwoordig veel series worden "gesimuldubbed" door Funimation. Ik ben benieuwd of ze dat voor DBS ook gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Please correct me if I'm wrong, maar Dragon Ball Kai is toch alle oude Dragon Ball z/GT samengevat? Ik heb dragon ball wel gekeken maar nooit af, die tijd dat ze het nog uitzonden op Yorin. Ben geloof ik ergens voor de cell stage gestopt.

Anyway, my question.. Gezien ik dit toch wel af wil kijken, Dragon Ball Kai kijken, of de oude originele series? Wat raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
brambest schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:37:
Please correct me if I'm wrong, maar Dragon Ball Kai is toch alle oude Dragon Ball z/GT samengevat? Ik heb dragon ball wel gekeken maar nooit af, die tijd dat ze het nog uitzonden op Yorin. Ben geloof ik ergens voor de cell stage gestopt.

Anyway, my question.. Gezien ik dit toch wel af wil kijken, Dragon Ball Kai kijken, of de oude originele series? Wat raden jullie mij aan?
Ik zou Kai kijken, gaat je een hoop tijd schelen, het is alleen wat minder epic denk ik :P. Tevens is het alleen de samenvatting voor Z en niet GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
JerX schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:02:
[...]

Ik zou Kai kijken, gaat je een hoop tijd schelen, het is alleen wat minder epic denk ik :P. Tevens is het alleen de samenvatting voor Z en niet GT.
Thanks.

Lol, dat bedoel ik dus. Toch maar iets meer research doen, welke Dragon Ball er zijn, volgorde etc. Want als Kai alleen van Dragon Ball Z is, is dat dus niet van Dragon Ball. Of haal ik t ni weer door elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:02
En waar hoort GT? Die heb ik volgens mij ook nooit gezien....

En er wordt in de trailer gezegd dat het een vervolg is op Battle of the gods.
Waar hoort die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
brambest schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:06:
[...]

Thanks.

Lol, dat bedoel ik dus. Toch maar iets meer research doen, welke Dragon Ball er zijn, volgorde etc. Want als Kai alleen van Dragon Ball Z is, is dat dus niet van Dragon Ball. Of haal ik t ni weer door elkaar?
Je hebt in volgorde van release:
Dragonball (Jonge goku, buma en krillin, de eerste serie)
Dragonball Z
Dragonball GT (ook jonge goku, maar met Pan en Trunks)
Dragonball Kai (Dragonball Z samenvatting).

GT is ook niet van de originele schrijver en word ook niet gezien als een spirituele opvolger van Z.
Lynx schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:10:

En er wordt in de trailer gezegd dat het een vervolg is op Battle of the gods.
Waar hoort die?
Battle of Gods komt na de Buu saga :)

[ Voor 20% gewijzigd door JerX op 01-07-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Lynx schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:10:
Je hebt niks gemist. :+ Ik wou dat ik GT nooit gezien had. Volgens mij is GT ook gewoon niet meer canon. Volgens mij zijn alleen de originele Dragonball-serie, de Dead Zone-film, de DBZ-serie (en dus ook Kai) en de nieuwe twee films canon. En natuurlijk DBS vanaf komend weekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
NMe schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:33:
[...]

Je hebt niks gemist. :+ Ik wou dat ik GT nooit gezien had. Volgens mij is GT ook gewoon niet meer canon. Volgens mij zijn alleen de originele Dragonball-serie, de Dead Zone-film, de DBZ-serie (en dus ook Kai) en de nieuwe twee films canon. En natuurlijk DBS vanaf komend weekend. :)
DBGT is inderdaad niet gebaseerd op manga. Wel zijn enkele characters ontworpen door Toriyama. Ik vond het toendertijd nog wel lachen om te zien. De transformaties gingen in GT soms wel enorm ver, maar als je ziet hoe het nu gaat met de nieuwe SSJ God Mode en dan ook nog de blauwe transformatie in de nieuwe film (WANNA SEE) dan zien we dat Akira nog genoeg inspiratie heeft om ze door te laten ontwikkelen.

Al met al kijk ik zelf ook uit naar de nieuwe serie! Het is ook niet voor niks dat SSJ2 Gohan nog steeds als mijn picca op Tweakers staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Remmetje schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:25:
[...]

DBGT is inderdaad niet gebaseerd op manga. Wel zijn enkele characters ontworpen door Toriyama. Ik vond het toendertijd nog wel lachen om te zien. De transformaties gingen in GT soms wel enorm ver, maar als je ziet hoe het nu gaat met de nieuwe SSJ God Mode en dan ook nog de blauwe transformatie in de nieuwe film (WANNA SEE) dan zien we dat Akira nog genoeg inspiratie heeft om ze door te laten ontwikkelen.

Al met al kijk ik zelf ook uit naar de nieuwe serie! Het is ook niet voor niks dat SSJ2 Gohan nog steeds als mijn picca op Tweakers staat :)
Maarja niks beats SSJ2 Gohan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
It's over 9000!!!!! Heel herkenbaar, vegetto zei dat geloof ik kaar kan het me niet meer herinneren. Toch vanavond maar eens kijken of ik vanavond eraan kan beginnen..
Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]