I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
Dat moeten we nog gaan mee makenh2bzeit schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:26:
Death Gun is niet zo eng als Kirito denkt.
[ Voor 3% gewijzigd door JerX op 25-08-2014 11:31 ]
Niet helemaal correctTerryb47 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:08:
Aldnoah Zero, die Inaho is wel verschrikkelijk slim ja. Een simpele student met nul komma nul ervaring vecht als een oorlogsveteraan en weet telkens weer de zwakte van de tegenstander uit te buiten. Geloofwaardig niet zo, maar het is wel een vermakelijk serie tot nu toe..
Ze kregen op school al lessen met die trainings mechs en daar behoorde hij tot de betere leerlingen.
Je kon ook op dat schip zien dat hij eigenlijk niet echt zin had om in een militaire variant te stappen omdat deze iets logger waren en hij er nog niet in getraind had.
Imo geven ze de vijandige mechs wel redelijk obvious flaws
Mijn eerste gedachte bij die ene met de plasma blades was ook "boordkanon op die gozer en blaas hem gewoon het water in, kijken hoe die dat vind
Ik vind het ook doodzonde van de tijd om nog steeds de link te leggen met ALO. Het gaat nu toch echt om GGO, dat kleffe gedoe met zusje en (geforceerde) relatie met Asuna voegt echt niks aan het verhaal - het staat eerder in de weg. Ik had echt liever een geheel nieuwe cast/hoofrolspelers gehad.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Blijf het wel afkijken maar moet mij er echt toe zetten en dan ook maar meteen 3 achter elkaar o.i.d. want per ep kom je er al helemaal niet in. Jammer wel. Zelfde geld ook voor Tokyo Ghoul. Erg jammer want had zo goede hoop voor deze series.
Ach we hebben Dragon Ball Kai nog.
Kirito heeft dus om zijn leven moeten vechten in SAO en heeft daar traumas over die terug naarboven komen nu hij iemand ontmoet heeft die hij denkt vermoord te hebben ingame en dus ook in real life door het YOU DIE IN SAO YOU DIE IN LIFE gedoe. Hier niet in shock van raken zou raar zijn.Terryb47 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:59:
Ik vind ik het gewoon zwaar overdreven dat Kirito in shock van raakt van die gast. Hij geloofde toch niet dat mensen in de game/in het echt vermoord worden en het had daarom ingestemd om in-game te onderzoeken?
Ik vind het ook doodzonde van de tijd om nog steeds de link te leggen met ALO. Het gaat nu toch echt om GGO, dat kleffe gedoe met zusje en (geforceerde) relatie met Asuna voegt echt niks aan het verhaal - het staat eerder in de weg. Ik had echt liever een geheel nieuwe cast/hoofrolspelers gehad.
Zover ik mij kan herinneren zou er geen GGO zijn zonder ALO en Kirito heeft nou eenmaal banden buiten GGO die er zeker toe doen maar mischien niet even goed uit de verf komen in de anime.
I'm late / I'm late / For a very important date. / No time to say "Hello, Goodbye". / I'm late, I'm late, I'm late.
Hij is niet bang voor die gast omdat hij mensen vermoordt. Hij is bang voor 'm omdat hij weet/denkt dat het iemand is die hij vermoord heeft of iemand is die iemand kent die hij vermoord heeft. Hij flipt omdat het nu pas tot hem doordringt dat er mensen zijn die niet meer bestaan door hem. En hij flipt vooral omdat dat hem een jaar lang blijkbaar niet dwars heeft gezeten.Terryb47 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:59:
Ik vind ik het gewoon zwaar overdreven dat Kirito in shock van raakt van die gast. Hij geloofde toch niet dat mensen in de game/in het echt vermoord worden en het had daarom ingestemd om in-game te onderzoeken?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Zankyou no Terror begon fantastisch, met het kat en muis spel tussen politie en de terroristen. Maar nu met Five erbij vind ik een stuk minder (zullen vast meer van die test subjects tevoorschijn komen), want dat zijn opeens nu de echte enemies.
Ze hebben er in SAO 1 maar eentje laten zien die Kirito vermoord heeft, maar toen hij dat Laughing Coffin-embleem zag kwam er een hele flashback naar een gevecht waar de mensen van de frontlinie in SAO Laughing Coffin wilden oprollen en daarbij flink wat mensen hebben moeten vermoorden omdat ze zich niet wilden overgeven. Kirito heeft er daar twee vermoord waarvan hij niet eens de naam weet.Terryb47 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:40:
Dan ligt het toch aan mij, ik kan me namelijk niet herinneren dat er echt (belangrijke) mensen zijn doodgegaan in ALODan nog, waarom lopen trippen dat Death Gun een survivor is?...dan is het toch juist "positief" om erachter te komen dat hij het heeft overleefd, want dan is Kirito (minder) moordenaar.
Overigens kan ik me bijna niet voorstellen dat je dit gemist hebt als je gekeken hebt. Heb je niet gewoon een aflevering gemist ofzo?
Ik denk dat hij eerder bedoeld dat hij die kills niet in Seizoen 1 heeft gezien. Wat volgens mij ook klopt. De enige kill die ik mij kan herinneren seizoen 1 is die van Kuradeel.NMe schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 13:43:
[...]
Ze hebben er in SAO 1 maar eentje laten zien die Kirito vermoord heeft, maar toe hij dat Laughing Coffin-embleem zag kwam er een hele flashback naar een gevecht waar de mensen van de frontlinie in SAO Laughing Coffin wilden oprollen en daarbij flink wat mensen hebben moeten vermoorden omdat ze zich niet wilden overgeven. Kirito heeft er daar twee vermoord waarvan hij niet eens de naam weet.
Overigens kan ik me bijna niet voorstellen dat je dit gemist hebt als je gekeken hebt. Heb je niet gewoon een aflevering gemist ofzo?
Klopt dat gevecht oftewel die Guild Raid on Laughing Coffin, was ook nog nooit vertoont in de SAO 1 series, dit was overigens ook aangekondigd dat er "Unaired Material" in die ep zat van Season 1. ( ook in de manga's komen die scene's pas terug in de GGO Arc )JerX schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 15:59:
[...]
Ik denk dat hij eerder bedoeld dat hij die kills niet in Seizoen 1 heeft gezien. Wat volgens mij ook klopt. De enige kill die ik mij kan herinneren seizoen 1 is die van Kuradeel.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Anime law #42- Law of Juvenile Omnipotence- Always send a boy to do a man’s job. He’ll get itDCG909 schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 11:51:
[...]
Niet helemaal correct
Ze kregen op school al lessen met die trainings mechs en daar behoorde hij tot de betere leerlingen.
Je kon ook op dat schip zien dat hij eigenlijk niet echt zin had om in een militaire variant te stappen omdat deze iets logger waren en hij er nog niet in getraind had.
done in half the time and twice the angst.
_██_
(ಠ_ృ)
Series die ik vroeger heb gezien en die me zijn bijgebleven:
GITS:SAC+Films:
Evangelion: goed verhaal, nieuwe films zijn ook prima alleen snap ik er na de 3e geen hout meer van
Wat ik nu kijk/ net heb gezien
Barakamon:
Log Horizon: mee gestopt, vond het toch standaard troep

Space Dandy:
Tokyo Ghoul: Spannend
Sidonia no kishi: Wel leuk, had iets van EVA weg maar lang niet zo goed
Kill la Kill: Lekker idioot, goed te kijken
Naruto: Kijk alleen nog omdat ik wil zien hoe het verder gaat. Maar alles gaat zo traaag
Nieuwe Ghost in the Shell: Arise vind ik dan weer niet om aan te zien dus ben ik na een halve episode mee gekapt. Verhaal zal best goed wezen, maar kan niet wennen aan de stijl.
Graag suggesties
Death Note, Gurren Lagann, Monster, Steins;gate, zijn denk een beetje de standaard must see.Chiel schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 01:56:
Vroeger keek ik wel regelmatig anime (12 jaar terug) maar daarna had ik er steeds minder tijd voor en ging de interesse een beetje over. Ik keek nog wel de wekelijkse Naruto omdat ik de manga had gelezen tot op een zeker punt en wist dat er dus een einde zat aan het "katten uit bomen redden" en het verhaal uiteindelijk wel weer interessant werd. De laatste tijd vind ik het toch wel leuk om zo nu en dan weer eens wat te kijken en eigenlijk ben ik op zoek naar kwaliteitsseries voor een iets volwassener publiek. Actie, SF, humor en mystery zijn mijn genres. Schattige meisjes met het IQ van een goudvis, in schooluniformen vind ik irritant
![]()
Series die ik vroeger heb gezien en die me zijn bijgebleven:
GITS:SAC+Films:zowel eerste als tweede series zijn mijn favoriete serie
Evangelion: goed verhaal, nieuwe films zijn ook prima alleen snap ik er na de 3e geen hout meer van
Wat ik nu kijk/ net heb gezien
Barakamon:![]()
![]()
Log Horizon: mee gestopt, vond het toch standaard troep![]()
Space Dandy:Altijd lachen en origineel
Tokyo Ghoul: Spannend![]()
Sidonia no kishi: Wel leuk, had iets van EVA weg maar lang niet zo goed
Kill la Kill: Lekker idioot, goed te kijken
Naruto: Kijk alleen nog omdat ik wil zien hoe het verder gaat. Maar alles gaat zo traaag
Nieuwe Ghost in the Shell: Arise vind ik dan weer niet om aan te zien dus ben ik na een halve episode mee gekapt. Verhaal zal best goed wezen, maar kan niet wennen aan de stijl.
Graag suggesties
Death Note ga ik proberen. Tengen Toppa Gurren Lagann heb ik gezien, kan me herinneren dat het grappig was, verder niet zo bijgebleven. Monster nog niet gezien, zet ik ook ff op de lijstJerX schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 07:41:
[...]
Death Note, Gurren Lagann, Monster, Steins;gate, zijn denk een beetje de standaard must see.
Ga ik proberenTerryb47 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 03:08:
Chiel: Psycho Pass al geprobeerd?
Bedankt zo ver
o.o oef Steins Gate is een van mijn enige 10tjes omdat alles gewoon super gedaan was in die anime. En het me achter af echt een dayum gevoel gaf dat er iets awesomes was afgelopen. Iets dat ik na steins gate niet meer heb gehad helaas.. maar meningen verschillen natuurlijkChiel schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:37:
[...]
Death Note ga ik proberen. Tengen Toppa Gurren Lagann heb ik gezien, kan me herinneren dat het grappig was, verder niet zo bijgebleven. Monster nog niet gezien, zet ik ook ff op de lijstSteins Gate heb ik na een paar eps afgezet. Kon niet echt in het verhaal komen en vond de characters niet echt interessant
[...]
Ga ik proberen
Bedankt zo ver
FMA Brotherhood is ook een must see. Geweldige actie, duister verleden! Geweldig gewoon. En Code geass ofc ( zou goed kunnen dat je ze beide al kent hoor ).
Wat kortere series, Ergo Proxy?
Laat even horen wat je van alle suggesties hier leuk vond. Dan kunnen we wat beter adviseren!
Be nice, You Assholes :)
One piece is over zijn geheel veel beter dan Naruto. Die anime heeft mij al jaren geleden verloren. Nu ook de manga pure bullsh*t. OP heeft een klein dipje nu (maar goed dat is uren kijken verder). Het kan even duren voordat je op leuk vindt. EN ... pas na 300 epi's ga je het awesome vinden (A)3DDude schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:53:
Wat ^ zegt, kijk wel eerst even One Piece volledig
HxH is ook geweldig ja. Al kan het slome begin mensen afschikken.
Elke zondag eind van de ochtend / middag staat hij wel op nyaa
Laatste SAO vond ik ook wel nice, met death gun en die sniper.
[ Voor 55% gewijzigd door 3DDude op 26-08-2014 18:00 . Reden: Noro Noro Beam :P ]
Be nice, You Assholes :)
Elke zondag wakker worden met OP en dat al jaren.3DDude schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:57:
ik weet het, ik ben bij, heb alle 658 episodes gezien.
Elke zondag eind van de ochtend / middag staat hij wel op nyaa![]()
Laatste SAO vond ik ook wel nice, met death gun en die sniper.
En dinsdag (vanavond!) altijd lekker afsluiten met de nieuwe HxH.
(mijn opmerking was bedoeld naar Chiel ^^) En I know the feel... Helaas is de dinsdag bijna afgelopen voor onschaoscontrol schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:03:
[...]
Elke zondag wakker worden met OP en dat al jaren.
En dinsdag (vanavond!) altijd lekker afsluiten met de nieuwe HxH.
Een klein dipje?CristianSchriev schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:55:
[...]
One piece is over zijn geheel veel beter dan Naruto. Die anime heeft mij al jaren geleden verloren. Nu ook de manga pure bullsh*t. OP heeft een klein dipje nu (maar goed dat is uren kijken verder). Het kan even duren voordat je op leuk vindt. EN ... pas na 300 epi's ga je het awesome vinden (A)
Het is traag ja, en inderdaad nieuwe admiral. Ik kan alleen maar zeggen: nog een paar weken en dan wordt het beloond.NMe schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:12:
[...]
Een klein dipje?One Piece heeft al maanden niks interessants laten zien, afgezien van Fujitora misschien. In tegenstelling tot Naruto waar het nu daadwerkelijk epic begint te worden.
Voor naruto ik lees de manga en de war is leuk en alles maar het gaat van erg naar extreem naar complete madness en insta death chaos extreme super sayan version 9001 XD Ik ga het nog wel een keer oppakken want die fights zijn natuurlijk leuk voor het oog om te zien maar story wise lijkt het allemaal nergens meer op voor mij.
Heb even gekeken waar de anime nu is en dat is een van de goede momenten van de war arc.
Als laatst hoeveel fillers zijn er nu nog ik ben gestopt rond 310 (daar kwam een prologue van de film en toen dacht ik echt van ehhh doei.)

Ergo proxy krijgt een tweede kans

Voor films gebruik ik altijd www.icheckmovies.com , is er ook zoiets voor anime?
Gij vraagt en gij zult krijgen: Populair is www.myanimelist.com. Werkt gewoon goed. Er zijn er nog veel meer maar dan moet je een ander aankijken want ik gebruik enkel mal. One piece moet je gewoon voor gaan zitten als je tijd over hebt. (2 weken tijd teveel ofzo!) Zo heb ik het gedaan om er weer in te komen. En FMA Brotherhood is stukken beter dan het oude verhaalChiel schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:39:
Ik ben met de naruto manga gestopt op het punt waar ze nu met de anime zitten. Vind het leuker om niet te weten wat er komt, anders kijk ik een beetje met het "oh dat hebben ze wel leuk ingekleurd idee". One Piece is best leuk maar ik ga het niet redden om honderden eps in te halen. Ergo proxy heb ik begin van gezien, kon me toen niet zo boeien, maar de stijl sprak me wel aan. Lekker donker allemaal. FMA heb ik de eerste serie van gezien. Vond ik toen best leuk, maar zou ik nu ik een stuk ouder ben heel anders naar kijken.
Ergo proxy krijgt een tweede kansIk zal even kijken of ik een lijstje kan maken van series die ik echt top vond. Series van honderden eps begin ik niet meer aan
Heb Bleach gekeken toen de serie al lang onderweg was. Braaf elke week gekeken, en toen de laatste eps afgelopen had ik zoiets van: "dus dit was het? lijers"
![]()
Voor films gebruik ik altijd www.icheckmovies.com , is er ook zoiets voor anime?
Thanks, ja twee weken non-stop kijken, eten, slapen doe ik niet meer en heb ik ook geen tijd meer voorCristianSchriev schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:43:
[...]
Gij vraagt en gij zult krijgen: Populair is www.myanimelist.com. Werkt gewoon goed. Er zijn er nog veel meer maar dan moet je een ander aankijken want ik gebruik enkel mal. One piece moet je gewoon voor gaan zitten als je tijd over hebt. (2 weken tijd teveel ofzo!) Zo heb ik het gedaan om er weer in te komen. En FMA Brotherhood is stukken beter dan het oude verhaal
Ik ga even op myanimelist kijken.
Kwam tijdens het bladeren in die lijst "monster" tegen. Lijkt me wel wat
[ Voor 7% gewijzigd door Chiel op 26-08-2014 21:40 ]
Of anidbCristianSchriev schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:43:
[...]
Gij vraagt en gij zult krijgen: Populair is www.myanimelist.com. Werkt gewoon goed. Er zijn er nog veel meer maar dan moet je een ander aankijken want ik gebruik enkel mal. One piece moet je gewoon voor gaan zitten als je tijd over hebt. (2 weken tijd teveel ofzo!) Zo heb ik het gedaan om er weer in te komen. En FMA Brotherhood is stukken beter dan het oude verhaal
[ Voor 6% gewijzigd door JerX op 27-08-2014 07:54 ]
Ah anidb! Leg me even uit kritisch? Ik heb even gekeken naar de top list en komt enigszins wel overeen met mal. Ik vind het puur niet fijn werken omdat er 30 keer dezelfde anime in zit maar dan in een andere taal. Zou je vast ook uit kunnen zetten.
Of moet ik denken aan een 9 gag vs 4 chan gebeuren hier met die 2 websites
Tis wat je fijner vind, maar op anidb zijn ze veel kritischer (score) dan MAL. Met andere woorden er zitten meer azijnzeikers op anidb. Tijd wijs vind ik dat wel fijnCristianSchriev schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 08:41:
[...]
Ah anidb! Leg me even uit kritisch? Ik heb even gekeken naar de top list en komt enigszins wel overeen met mal. Ik vind het puur niet fijn werken omdat er 30 keer dezelfde anime in zit maar dan in een andere taal. Zou je vast ook uit kunnen zetten.
Of moet ik denken aan een 9 gag vs 4 chan gebeuren hier met die 2 websites
[ Voor 35% gewijzigd door chaoscontrol op 27-08-2014 10:38 ]
En op MAL stond Boku no Pico voor een jaar+ in de top 10. Ratings zijn sowieso persoonlijk.chaoscontrol schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:37:
Op AniDB lees je anders ook dat anime geweldig zijn terwijl het anime-schoolgirl-uniform 2000 is. (Is eigenlijk bij beide wel, maar op AniDB door deze "reviews" al een paar waardeloze anime gezien.)
Ik moest het googlen, maar damn, dat is wel echt te erg.h2bzeit schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:43:
[...]
En op MAL stond Boku no Pico voor een jaar+ in de top 10. Ratings zijn sowieso persoonlijk.
Dit kwam door een raid van 4chanh2bzeit schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 10:43:
[...]
En op MAL stond Boku no Pico voor een jaar+ in de top 10. Ratings zijn sowieso persoonlijk.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Facebookpagina van Mangastream.
MangaStream
5 uur geleden
Hola minions, jump is delayed due to aliens. Damn the aliens, damn all the aliens~!
SAO weet mij nog steeds te boeien... Ik kijk normaal niet series die nog bezig zijn, want het is verdomd irritant om te wachten op de volgende aflevering
Rare vogel in spe
ulTimaS in "Popcorn Time - Streamen vanuit torrents"
Dat zou handig zijn! Popcorn Time is al handig, maar complete series kijken (in goede kwaliteit) streamend en ook nog eens gratis, is eigenlijk ongekend voor anime. Of gebruiken jullie al lang (betere) alternatieven? Ik download voornamelijk alles nog.
nieuwe series druppellen hier nog vaak binnen via xdccchaoscontrol schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 01:45:
Ik zag iets leuks in een ander topic;
ulTimaS in "Popcorn Time - Streamen vanuit torrents"
Dat zou handig zijn! Popcorn Time is al handig, maar complete series kijken (in goede kwaliteit) streamend en ook nog eens gratis, is eigenlijk ongekend voor anime. Of gebruiken jullie al lang (betere) alternatieven? Ik download voornamelijk alles nog.
en voor de rest kopen wij nogal veel en zo
je zou eens kunnen kijken naar crunchyroll bijvoorbeeld. Nederland is zowiezo een te klein taalgebied om interressant te zijn (als je ziet wat er in frankrijk en duitsland te krijgen is in de taal aldaar)
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Howl's weet iedereen wel hoe prachtig het allemaal getekend is en hoe goed de animations zijn. Maar ik moet zeggen tgwltt zag er ook echt netzo goed uit! Characters ietjes simpeler maar de art en animations! pfew
Vanavond kiezen tussen Laputa castle in the sky, summer wars of Sword of the stranger.... moeilijk moeilijk.
Ik maak net nog dit mijn nieuwe wallpaper!CristianSchriev schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 14:24:
Oh heerlijk. Even bezig met anime films! Gisteravond Howl's moving castle voor de zoveelste keer gekeken.
http://full.pr0gramm.com/2014/08/30/4e9dd4c69b59a7ea.jpg
Awesome!chaoscontrol schreef op zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:06:
[...]
Ik maak net nog dit mijn nieuwe wallpaper!
http://full.pr0gramm.com/2014/08/30/4e9dd4c69b59a7ea.jpg
[ Voor 25% gewijzigd door Rhannie op 31-08-2014 07:29 ]
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
HAHAHAH wat een bazen hacker blijft dat. Ik zie persoonlijk maar 1 verandering en dat is alle naruto's heten nu: SSJMaster vs. Xinil - A story of epic battles! Season 2. Epic internet troll stays epic x)Rhannie schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 07:26:
Iemand heeft aardig lopen kloten op MAL.Heeft iemand enig idee hoe je dat kan reporten? Of zal de community zelf alles moeten herstellen?
edit:Ze zijn er al mee bezig zo te zien: http://myanimelist.net/forum/?topicid=1261259

editje: Het is meer dan alleen Naruto zie ik
Wat ik verwacht is dat ze alles gewoon naar een backup gooien die laatst is gemaakt? not sure hoor. Maar alles met de hand aanpassen lijkt me onmogelijk
[ Voor 22% gewijzigd door CristianSchriev op 31-08-2014 12:06 ]
ddos blijft ook lastig .. Maar dat heeft er denk ik weinig mee te maken. Grote uitgevers en grote websites zijn juist targets. Heeft na mijn weten weinig te maken met het haten van animeNMe schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 14:24:
Iemand haatte gisteren anime heel erg. Naast dat MAL-gekloot is het vast wel een paar mensen opgevallen dat alle releases gisteren wat moeilijk van de grond kwamen omdat de grootste anime tracker van de wereld ge-DDOSt werd.

Wat ik verder niet snap .. Zoals op mal staat heeft dus die meester hacker (want ja .. als het je 4 jaar achter elkaar lukt om de zelfde epic troll uit te halen ben je wel meesterlijk) dus een admin account gehacked.. Dit terwijl er wel licht een beveiliging op het spammen van foute wachtwoorden zit. En met dit ene account heeft hij 100den anime's aangepast.. Of heeft hij hiervoor een of ander programma weten te schrijven die dit aan kon passen nadat hij eenmaal toegang had x)
De namen veranderen langzaam weer terug.. Nu de watchtimes en epi's nog....
The girl who lept through time, geweldig! Summer wars, leuk (maar al minder) Maar dit ... de art was subliem maar de story was niet meer dan oke. Gewoon echt een basic story. Ik voelde weinig voor de characters enzo .. en het einde saai. Een 7 van mij en slechts een 5 van mn vriendin (die was er helemaal niet over te spreken!) Dit terwijl het om en om een dikke 9 krijgt op mal..
Wat vonden jullie van die film?!
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Het ingezamelde bedrag gaat maar gestaag omhoog, ik vermoed niet dat ze het zullen redden. Ergens vind ik het ook wel logisch, het is een hoog bedrag voor een aflevering van 24 minuten, In die tijd kun je nooit een uitgewerkt verhaal vertellen.RayNbow schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:08:
Hmm, ben benieuwd of Under the Dog het gaat redden. Nog 6 dagen om iets meer dan 235k dollar op te halen...
[ Voor 21% gewijzigd door NMe op 31-08-2014 23:18 ]
Nee dank je

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 31-08-2014 23:40 ]

Dat vind ik eigenlijk nog het ergste.. Mensen hebben het idee dat Kickstarter een investering ipv een donatie is.RayNbow schreef op maandag 01 september 2014 @ 06:09:
Als jullie 580k te veel vinden, hebben jullie dan op z'n minst gekeken naar de verdeling van het budget?
[afbeelding]
Edit: Ja je krijgt er wat voor terug, maar ik vind het belachelijk dat mensen denken dat het 'normaal' is dat je goodies etc krijgt. Bied gewoon een digitale download aan voor iedereen die meer als €10,- oid doneert, kost geen fluit om dat te hosten.
[ Voor 18% gewijzigd door D4NG3R op 01-09-2014 13:15 ]
Ik vond hem heel erg goed. Voor mij was het een van de mooiste anime films die ik gezien heb en hij past in hetzelfde rijtje als Grave of the Fireflies (voor mij dan).CristianSchriev schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 21:40:
Okay I'm kinda confused .. Meestal ben ik het ongeveer wel eens met de gemiddelde cijfers van een review over anime.. Maar ik heb net Ookami Kodomo no Ame to Yuki aka Wolf's children gekeken en wat een tegenvaller.
The girl who lept through time, geweldig! Summer wars, leuk (maar al minder) Maar dit ... de art was subliem maar de story was niet meer dan oke. Gewoon echt een basic story. Ik voelde weinig voor de characters enzo .. en het einde saai. Een 7 van mij en slechts een 5 van mn vriendin (die was er helemaal niet over te spreken!) Dit terwijl het om en om een dikke 9 krijgt op mal..
Wat vonden jullie van die film?!
Het is niet dat ze het bedrag verkeerd investeren, anime maken kost nu eenmaal een hoop geld. Alleen krijg je voor dat bedrag vrij weinig terug. 1 aflevering van 24 minuten is voor een anime een onafgewerkt product. Hadden ze nu gezegd dat ze een film gingen maken van anderhalf uur met $2 miljoen (ongveer zelfde ratio) dan hadden ze waarschijnlijk meer kans van slagen.RayNbow schreef op maandag 01 september 2014 @ 06:09:
Als jullie 580k te veel vinden, hebben jullie dan op z'n minst gekeken naar de verdeling van het budget?
[afbeelding]
Hoe ze het verdelen maakt niet uit. Het is gewoon veel en veel te veel voor een 24-minutenspecial.RayNbow schreef op maandag 01 september 2014 @ 06:09:
[afbeelding]
Muah het valt mee. Hoge kwaliteit anime kost bakken met geld. Mensen snappen dat eenmaal niet. Een gem. Naruto of one piece is veeeeel goedkoper Door de zwakke simpele animaties. Een goede animatie film heeft alles gewoon en dan ben je zo miljoenen kwijt. Dat is dus in een korte hoge kwaliteit ook. Alleen is het het waard? Nope. En daarnaast is geld ophalen voor anime wel een goed werkend idee. Ik denk dat dat niet het geval is en dat mensen die geld geven er ook niet echt op zitten te wachten.NMe schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:55:
[...]
Hoe ze het verdelen maakt niet uit. Het is gewoon veel en veel te veel voor een 24-minutenspecial.
Maar over de duur.. een film kan ik me moeilijk binden aan de chars. 13 epi anime heb ik soms nog moeite mee. Maar laat staan 25 min hahaha
Vergeet niet de grotere doelgroep waaraan je merchandize kunt slijten.CristianSchriev schreef op maandag 01 september 2014 @ 23:10:
Een gem. Naruto of one piece is veeeeel goedkoper
Het is niet onmogelijk om een verhaal kwijt te kunnen in een half uur. Al eerder in de draad haalde ik Hoshi no Koe als voorbeeld aan.Maar over de duur.. een film kan ik me moeilijk binden aan de chars. 13 epi anime heb ik soms nog moeite mee. Maar laat staan 25 min hahaha
Verder werd er aangekondigd in de laatste update dat eventuele sequels ook beschikbaar worden gesteld aan de backers.
Dit ongeveer?ieperlingetje schreef op maandag 01 september 2014 @ 22:31:
Hadden ze nu gezegd dat ze een film gingen maken van anderhalf uur met $2 miljoen (ongveer zelfde ratio) dan hadden ze waarschijnlijk meer kans van slagen.

Ik kwam dit ook even melden.. Budget voor de feature film is overigens 5 miljoen dollar.RayNbow schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 07:17:
Verder werd er aangekondigd in de laatste update dat eventuele sequels ook beschikbaar worden gesteld aan de backers.
Maar.. De Reddit AMA was blijkbaar een ongekend succes, en ze lijken het nou opeens te halen. Mensen die twijfelden: nu is het moment
https://www.kickstarter.c.../1300298569/under-the-dog
Make lovecraft not warcraft.
Even update van de Kickstarter site... Ineens gaat het hard met Under the dog... Holy sh*t 25% over hun goal al!
[ Voor 12% gewijzigd door CristianSchriev op 06-09-2014 14:15 ]
Ik ben alleen benieuwd wat er met Madara nu gebeurt, aangezien hij niet de Jinchūriki van de ten-tailed is geworden.
Het gevecht was inderdaad wel gaaf gedaan, zo met die flashbacks erin verweven. Naruto blijft wat cinematografie betreft best sterk voor een langlopende anime.
De special is gemaakt n.a.v. de release van de nieuwste Naruto game gemaakt door CC2 (ik geloof dat de game volledig heet: Naruto Ultimate Ninja Storm Revolution). Zo heb ik begrepen althans. Daarin komt Mecha Naruto voor, welke is gemaakt/getekend door Kishimoto.NMe schreef op maandag 08 september 2014 @ 14:52:
Het wordt wel een dubbele aflevering zo te zien. En volgende week is de titel van de aflevering "The Jinchuriki of the Ten Tails" dus dat lijkt me geen filler.Twee weken daarna een aflevering met "The Day of Naruto's Birth," ik ben benieuwd of dat een filler wordt of dat het iets met het verhaal te maken heeft.
Het gevecht was inderdaad wel gaaf gedaan, zo met die flashbacks erin verweven. Naruto blijft wat cinematografie betreft best sterk voor een langlopende anime.
Ippo vond ik ook een leuke serie.CristianSchriev schreef op donderdag 04 september 2014 @ 22:14:
stiekem toch alweer een nieuwe anime gaan kijken .. dit keer sportIk dacht altijd bleeh niks voor mij. Maar goed sport anime's doen het dus wel enorm goed en ik wou wel eens weten waarom. Nu dus begonnen met Hajime no Ippo. Op het moment bij ep 15/75. Bevalt me zeker niet slecht. Goede humor en spanning waar het nodig is! Dat wordt afkijken dus, ben benieuwd wat het allemaal te bieden heeft
ok, dan is de site waar ik kijk blijkbaar toch up-to-date
Dacht dat ze een week achterliepen en dat crunchyroll de laatste afleveringen als eerste uitzenden.
Mooi!
Zijn er van Full Metal Alchemist nog diverse series of niet? Ik las iets over brotherhood. Is dat een aparte serie? Waar moet ik beginnen? Hij lijkt me wel cool namelijk als ik de reviews lees.
[ Voor 23% gewijzigd door PdeBie op 08-09-2014 23:23 ]
Als ik het me goed herinner was de anime Full Metal Alchemist in productie genomen terwijl de manga nog niet volledig was afgelopen. Op een gegeven moment begon de anime voor te lopen op de manga en hebben ze voor de anime een apart einde bedacht.
Later is FMA Brotherhood uitgekomen en deze anime volgt wel volledig de manga. De eerste 10 afleveringen komen in grote lijnen overeen met Full Metal Alchemist. Daarna loopt het verhaal compleet anders.
Beide anime zijn leuk om te zien. Ik zou ze alleen niet vlak achter elkaar kijken.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Ja die van deze weekNMe schreef op maandag 08 september 2014 @ 15:00:
Welke special? Die van deze week?
Aflevering 380 klinkt trouwens inderdaad wel als een flashback...
Als je de titels van de episodes bekijkt kan je trouwens ook op heel verkeerde conclusies komen...
379 heet "An Opening" en 380 heet "The Day of Naruto's Birth"...
Gaan we 2 afleveringen naar het gapende gat van Kushina kijken?
Ok. En klopt het dat de eerste aflevering begint in een woestijn stad met een 'zonnegod' die een oplichter blijkt te zijn? (Even checken of ik op het juiste moment ben begonnenRhannie schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 08:05:
Full Metal Alchemist en FMA Brotherhood zijn voor een groot gedeelte wel aparte series, ja.
Dat is de reguliere FMA. Ik raad aan om deze eerst te kijken, als je eerst FMA:B kijk kan je daarna de reguliere nauwelijks nog kijken.PdeBie schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:27:
[...]
Ok. En klopt het dat de eerste aflevering begint in een woestijn stad met een 'zonnegod' die een oplichter blijkt te zijn? (Even checken of ik op het juiste moment ben begonnen)
Kijk het is geen HxH, maar met nog 270 eos in het verschiet hoor je mij niet klagen.
Btw ook begonnen met Knights of Sidonia, die staat gewoon op Netflix
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Ik vind persoonlijk allebei de series best goed, maar FMA:B was echt stukken beter richting het einde. Anyway, als je de originele serie kijkt, vergeet dan ook niet de film erachteraan te doen. Die sluit het verhaal van de originele serie af.D4NG3R schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 10:32:
[...]
Dat is de reguliere FMA. Ik raad aan om deze eerst te kijken, als je eerst FMA:B kijk kan je daarna de reguliere nauwelijks nog kijken.
Gelukkig niet.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:44:
Kijk het is geen HxH
[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 09-09-2014 17:16 ]
Alleen wel opletten dat het om de film Conqueror of Shamballa gaat en niet om The Sacred Star of Milos.NMe schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:16:
[...]
Ik vind persoonlijk allebei de series best goed, maar FMA:B was echt stukken beter richting het einde. Anyway, als je de originele serie kijkt, vergeet dan ook niet de film erachteraan te doen. Die sluit het verhaal van de originele serie af.
Wordt dit nog beter?
Ik heb ook .Hack gekeken en daar vond ik ook niet heel veel aan. Waarschijnlijk zijn anime gebaseerd op MMO's niet voor mij, maar ik ben wel vaker verrast in de tweede helft van een anime bij genres die ik niet heel erg boeiend vind.
Het tweede seizoen dat nu aan de gang is, is iets sterker wat betreft verhaal en spanning maar tegelijkertijd verloopt alles daarin wat langzaam.
Al met al begrijp ik niet waarom mensen zo lyrisch zijn over die anime, maar goed, ik vond .hack//SIGN ook al niet geweldig en Blade & Soul vond ik zelfs slecht, ondanks de mooie tekenstijl. Misschien zijn MMO-anime's inderdaad niet mijn ding.
NGNL was best leuk, maar daar zitten ze dan ook niet in een game, maar in een wereld waar elk conflict met een spel opgelost moet worden in plaats van met wapens. Wat mij betreft een compleet andere feel dan SAO en .hack.Rhannie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:33:
Ik zal SAO dan in ieder geval doorkijken tot episode 14 om te kijken of het dan leuker wordt. Overigens schijnt No Game No Life ook wel een aardige gamegerelateerde anime te zijn.
Net aflevering 3 en 4 gezien van FMA. Tot nog toe goed te behappenNMe schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:16:
[...]
Ik vind persoonlijk allebei de series best goed, maar FMA:B was echt stukken beter richting het einde. Anyway, als je de originele serie kijkt, vergeet dan ook niet de film erachteraan te doen. Die sluit het verhaal van de originele serie af.
Ik ben benieuwd hoe de rest is.
Ben alleen bang dat we binnenkort weer fillers gaan krijgen. Weet iemand hier hoever de manga nog voorloopt op de anime?
Verwijderd
Manga is nu bij chapter 692, waarbij chapter 637 de chapter is waar Obito the Juubi's Jinchuuriki wordt.avec_style schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:18:
Ik ben na een aantal maanden weer helemaal bij met Naruto. De laatste paar eps vond ik heel goed.
Ben alleen bang dat we binnenkort weer fillers gaan krijgen. Weet iemand hier hoever de manga nog voorloopt op de anime?
De Anime loopt dus 692 - 637 = 55 chapters achter op de manga.
Gisteren werd overigens een manga chapter uitgebracht waar iedereen al heeeeeel lang op zit te wachten, denk ik.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2014 09:41 ]
Oh, de eerste FMA-serie is ook gewoon goed hoor, en het einde is ook niet verschrikkelijk. Brotherhood was alleen veel beter.PdeBie schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:51:
[...]
Net aflevering 3 en 4 gezien van FMA. Tot nog toe goed te behappen
Ik ben benieuwd hoe de rest is.
Ik lees de manga niet, maar doorgaans is het twee chapters per non-filler aflevering, toch? Dan hebben ze nog voor ruwweg een halfjaar genoeg materiaal. Maar ik geloof niet dat Naruto ooit minder dan 30 chapters heeft achtergelopen op de manga dus het zou best eens kunnen dat er binnenkort weer fillers aan komen. De komende maand zitten we (met uitzondering van vandaag) nog wel even goed denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2014 @ 09:28:
[...]
Manga is nu bij chapter 692, waarbij chapter 637 de chapter is waar Obito the Juubi's Jinchuuriki wordt.
De Anime loopt dus 692 - 637 = 55 chapters achter op de manga.
[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 11-09-2014 11:47 ]
Verwijderd
Ik hoop dat het nog even doorgaat met de normale verhaallijn, Obito als Juubi's Jinchuuriki is echt een van de gaafste gevechten in de manga.NMe schreef op donderdag 11 september 2014 @ 11:46:
[...]
Oh, de eerste FMA-serie is ook gewoon goed hoor, en het einde is ook niet verschrikkelijk. Brotherhood was alleen veel beter.
[...]
Ik lees de manga niet, maar doorgaans is het twee chapters per non-filler aflevering, toch? Dan hebben ze nog voor ruwweg een halfjaar genoeg materiaal. Maar ik geloof niet dat Naruto ooit minder dan 30 chapters heeft achtergelopen op de manga dus het zou best eens kunnen dat er binnenkort weer fillers aan komen. De komende maand zitten we (met uitzondering van vandaag) nog wel even goed denk ik.
Over Bersek gesproken zijn er nog vergelijkbare donkere meer volwassen animes? Ik heb gehad:
- Berserk (doh)
- Ergo proxy (erg goed voor zijn tijd, goede sfeer)
- Claymore
- Fate Fero
- Code Geass
- Darker than black (1e seizeon vond ik goed 2 was ok)
- Samurau champloo
- Cowboy Bebob
Heeft iemand nog toevoegingen die ik MOET kijken? Ik ben niet zo van de te blije Anime, ik begrijp de Japanse humor wel maar soms beetje "kinderlijk" (gintame en one piece zijn wel tof
Je linkje doet niet veel trouwens, je lijst is niet publiek.
[list]
• Baccano!
• Basilisk
• Black Lagoon
• Death note
• Elfen Lied
• Gantz
• Gungrave
• Hellsing
• Hellsing Ultimate
• Mirai Nikki
• Shigurui
• Trigun
• Trinity Blood
Ik ben overigens zelf wel meer van de blije anime. Ik ben nu Spice and Wolf aan het kijken en het is echt een geweldige serie.
[list=1]
• Ghost in the Shell (set in 2029)
• Ghost in the Shell: Stand Alone Complex - The Laughing Man (set in 2030)
• Ghost in the Shell: S.A.C. 2nd GIG - Individual Eleven (set in 2032)
• Ghost in the Shell 2: Innocence (set in 2032)
• Ghost in the Shell: Stand Alone Complex Solid State Society (set in 2034)
[ Voor 40% gewijzigd door Rhannie op 11-09-2014 13:43 ]
Ik mis alleen ghost in shell: arise in je lijstje.
Heeft iemand deze al gezien toevallig?
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]