Anime (deel 23) Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste
Acties:
  • 110.007 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-07 14:38

^^0nMe

Got Babana's?

Jormungand is qua einde nogal een anticlimax na alle buildup ja. Ik had meer vuurwerk verwacht, maar echt een open einde is het niet aangezien er impliciet wel duidelijke conclusies worden getrokken.
spoiler:
World Domination vanwege een totale controle over informatiestromen. Bovendien wordt langzaam duidelijk aan mensen dat conventionele oorlog (met menselijke slachtoffers) zinloos is, alhoewel ze geen flauw idee hebben wie erachter zit.

Na het zien van de previews valt het komende seizoen inderdaad een beetje tegen. Maoyuu Maou Yuusha is voor de RPG-fans en/of economen onder ons een geweldige anime. Ik had alleen nooit verwacht dat ze een anime ervan gingen maken aangezien het tempo van het verhaal nogal laag ligt (een heel land bouw je niet zo 1-2-3 op. :P) Misschien daarom dat ze zoveel fan-service erin hebben gestopt, want ik kan me dat totaal niet herinneren.

Sasami-san@Ganbaranai is voor mij helaas de enige anime van dit seizoen waar ik benieuwd naar ben en die ik nog niet ken. Apart dat er dit keer geen nieuwe originele anime wordt uitgezonden, maar de tijdslot van Psycho Pass loopt natuurlijk nog terwijl K net is afgelopen. Ik vond K uiteindelijk een best aardige poging en blijkbaar is er ook een 2e seizoen aangekondigd.

[ Voor 70% gewijzigd door ^^0nMe op 09-01-2013 17:23 ]

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331699

Een aflevering van K gezien maar vond het niet echt mijn ding. Misschien Sasami-san@Ganbaranai eens proberen, ben benieuwd hoe ze het economische sociale model gaan toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-07 14:31
Anoniem: 331699 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:25:
Wow.. dat heb je dan snel gedaan.
Hoeveel afleveringen zijn dat wel niet, stuk of 670 ofso ?

Als je er doorheen bent en je wilt iets nieuws proberen..
Misschien is One Piece het kijken waard voor jou, ikzelf kan er altijd wel om lachen.
Geen idee hoeveel het er waren, maar ik weet wel dat als ik 's avonds rond een uur of 7 de serie aan zette, ik regelmatig om 1 uur 's nachts ineens besefte dat de wekker weer om 6.15 uur zou gaan en dus maar moest stoppen met kijken voor die avond :+

Ik zal eens Googlen naar One Piece. Ben benieuwd. Wat is het ongeveer voor verhaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 10:12

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

one piece is ook shounen net als naruto ;)

waarschuwing : als je one piece in hetzelfde tempo gaat kijken als naruto is een 2de ernstige verslaving incomming :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:58

D4NG3R

kiwi

:)

Anoniem: 331699 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 16:25:
Wow.. dat heb je dan snel gedaan.
Hoeveel afleveringen zijn dat wel niet, stuk of 670 ofso ?
We zijn net de 500 gepasseerd ;) Vandaar dat er ook een speciale filler arc (Chikara -kracht-) is.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Naruto Shippuden Episode 295 zitten we nu. Dat is de filler die nu draait :)

Ik vond overigens (in tegenstelling tot vele anderen) de meeste fillers niet eens verkeerd zo tussendoor.
In sommige fillers leerde je iets over de achtergrond van een karakter. Maakte het allemaal een stuk 'persoonlijker' vond ik.

Ok er waren ook fillers waar ik van dacht 'blegh, moet dit nou?', maar over het algemeen vond ik ze best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

het grootste gevaar aan lange series zoals One Piece , naruto , Bleach etc is als volgt

als je veel afleveringen achter mekaar kunt kijken dan ervaar je het meeste als best boeiend
en als je met name filler arcs maar 1 keer per week kunt zien dan ga je uiteindelijk eraan irriteren dat
er zo verschrikkelijk weinig voortgang is ;)

in andere woorden
op mijn verjaardag volgende maand waarschijnlijk alle cds van The Cherry Coke$ in huis :D

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

pdebie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:47:
Naruto Shippuden Episode 295 zitten we nu. Dat is de filler die nu draait :)

Ik vond overigens (in tegenstelling tot vele anderen) de meeste fillers niet eens verkeerd zo tussendoor.
In sommige fillers leerde je iets over de achtergrond van een karakter. Maakte het allemaal een stuk 'persoonlijker' vond ik.

Ok er waren ook fillers waar ik van dacht 'blegh, moet dit nou?', maar over het algemeen vond ik ze best leuk :)
Ach, het is wel grappig om te zien dat de huidige filler meer actie en kwaliteit bevat als de 'normale' arc de laatse 10 episodes deed :+ .

Van mij mag de huidige filler kwaliteit blijven! Heerlijk, weer terug naar hoe het was in het begin.

Edit: En zoals HBZ al zegt, als je het in een rits achter elkaar kijkt is het leuk. Maar als je het wekelijks volgt (Zoals velen hier doen) worden fillers snel vervelend..

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 10-01-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-04 12:51

knightofn1

Don't say that word

Inderdaad, op gegeven moment ben je er even klaar mee om al die series bij te houden.

Naruto kijk ik meestal om het half jaar. Eigenlijk net zoals Fairy Tail. Dan kan je tenminste de saaie/uitgerekte stukken overslaan en toch nog wat te kijken hebben :P

Bij One Piece en Toriko wil ik nog wat frequenter kijken. Over het algemeen vindt ik die series wat luchtiger en prima te volgen zonder dat ik mij teveel erger aan de voortgang.

[ Voor 11% gewijzigd door knightofn1 op 10-01-2013 12:30 ]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik moet toch zeggen dat ik me wel aansluit bij bovenstaande mensen dat DEZE filler toevallig wel vermakelijk is maar ik kan me ook periodes herinneren waarin ik gewoon 5 tot 10 weken niet keek en dan in 1x de boel erdoor skimde.

Momenteel wel even van andere koek :

Sword Art Online is gewoon pijnlijk nu voor de 3de keer gezien en het blijft een geweldige serie, hoop zo dat ze gewoon door gaan hiermee. Tevens vanmorgen en gister avond alle episodes van Accel World achter elkaar gekeken wat ik minder dan SAO vond maar nog steeds erg goed te doen en leuk.

Zijn er nog aanraders van de mensen hier ik heb van onderstaande series namelijk echt genoten :

- Sword Art Online
- Accel World
- Full Metal Alchemist : Brotherhood
- Bleach
- Naruto Shippuuden
- Magi: The Magical Labyrinth
- Fairy Tail
- Fate/Zero

Momenteel nog klaar staan om te kijken

- Another

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

SAO moet verder gaan en gewoon alle novels ombouwen naar een anime :D .

Ik zit ze momenteel te lezen (Vlak voordat SAO aangekondigt was was ik ze al aan het lezen, maar toen de anime eenmaal uit was ging het tempo flink omhoog :9 ). Zeer goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

@ ShadowBumbles

als ik even in dvd/BluRei kast kijk zou ik zeggen

- Kurau Phantom Memory
- Erementar Gerad
- Jigoku Shoujo

en als je van mecha houd

- Gundam Seed
- Sokyou No Fafner

maar kijk vooral eens zelf bij related anime op anidb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Laatst online: 06-07 13:33
@shadowbumble

Fate/stay night? Ik ga er van uit dat je die wel gezien hebt voor fate/zero. Is namelijk een prequel die je eigenlijk daarvoor had moeten kijken. Pak dan direct de unlimited blade works film mee naderhand.

En inderdaad, als je van mecha houd: Gundam seed, of als de tekenstijl je minder boeit dan het verhaal gundam wing. Beste Gundam verhaal imho, gevolgd door seed. Vind 00 maar een slap aftreksel van wing, niks anders dan wing verhaal omzetten naar problematiek van deze tijd.

@hieronder

Angel beats is awesome. Is wel deels drama, maar voor Key alsnog erg licht.
Key is sowieso een bazenstudio.

vraag in algemeen, spelen mensen hier ook visual novels of ben ik dan te geeky :+

[ Voor 17% gewijzigd door opblaashaas op 10-01-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

@ShadowBumble

Adventure/Fantasy:
Hunter x Hunter (past in hetzelfde rijtje als Naruto/Fairy Tail)
Twelve Kingdoms/Juuni Kokki (Gebaseerd op novel/boek, veel karakter ontwikkeling)

Mystery/Horror:
Angel Beats (heeft wel wat weg van SOA al speelt het niet in een gamewereld af)
Ghost Hunt (deze vond ik zelf wat spannender dan Another)

Mecha:
Tengen Toppa Gurren Lagann
Gundam Seed
Gundam 00 (vond ik zelf prima te doen, misschien omdat ik wing niet eerst gezien had)
Full Metal Panic? Fumoffu (erg humoristisch en een stuk minder serieus dan de originele serie)

Sport:
Hajime no Ippo (Boksen, beste sport anime IMO)
Hikaru no Go (gaat over het strategische spel go, geef het een paar afleveringen. sfeer en muziek zitten goed inelkaar)

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 14:30
knightofn1 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:41:
@ShadowBumble

Adventure/Fantasy:
Twelve Kingdoms/Juuni Kokki (Gebaseerd op novel/boek, veel karakter ontwikkeling)

Mystery/Horror:
Angel Beats (heeft wel wat weg van SOA al speelt het niet in een gamewereld af)
Ghost Hunt (deze vond ik zelf wat spannender dan Another)

Mecha:
Tengen Toppa Gurren Lagann
Gundam Seed
Gundam 00 (vond ik zelf prima te doen, misschien omdat ik wing niet eerst gezien had)
Full Metal Panic? Fumoffu (erg humoristisch en een stuk minder serieus dan de originele serie)

Sport:
Hajime no Ippo (Boksen, beste sport anime IMO)
Hikaru no Go (gaat over het strategische spel go, geef het een paar afleveringen. sfeer en muziek zitten goed inelkaar)
Twelve Kingdoms vond ik zo zwaar overrated, hele serie afgekeken, maar vond er geen drol aan.. Mijn aanvulling voor Fantasy:
Seirei no Moribito, zeer goede actie en vlot verhaal

Zelf zou ik ook eerder 00 kijken dan Wing, heb beide gezien (Wing zelfs eerder). Toch vond ik 00 tien keer beter, maar skip de film imao.. Nog aanvulling voor de mecha:
Broken Blade, niet je average mecha, maar wel een vet verhaal en animatie :)

Actie / Humor:
Cowboy Bebop
Black Lagoon
Code Geass

Enne Ippo rocks, humor is echt geweldig (volgens mij zijn daar de trollfaces uitgevonden :+ )

Hier eventueel mijn persoonlijke lijst + ratings:
http://anidb.net/perl-bin...?show=userpage&uid=470717

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

ShadowBumble

Professioneel Prutser

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:13:
@ ShadowBumbles

als ik even in dvd/BluRei kast kijk zou ik zeggen

- Kurau Phantom Memory
- Erementar Gerad
- Jigoku Shoujo

en als je van mecha houd

- Gundam Seed
- Sokyou No Fafner

maar kijk vooral eens zelf bij related anime op anidb ;)
Zal de eerste 3 eens kijken zeggen me namelijk op dit moment weinig, de ellende met anidb van related is dat het dus vaak niet aansluit bij de serie die je bekijkt jammer genoeg vandaar dat ik het al eigenlijk een heletijd niet meer gebruik die feature.
opblaashaas schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:34:
@shadowbumble

Fate/stay night? Ik ga er van uit dat je die wel gezien hebt voor fate/zero. Is namelijk een prequel die je eigenlijk daarvoor had moeten kijken. Pak dan direct de unlimited blade works film mee naderhand.

En inderdaad, als je van mecha houd: Gundam seed, of als de tekenstijl je minder boeit dan het verhaal gundam wing. Beste Gundam verhaal imho, gevolgd door seed. Vind 00 maar een slap aftreksel van wing, niks anders dan wing verhaal omzetten naar problematiek van deze tijd.

@hieronder

Angel beats is awesome. Is wel deels drama, maar voor Key alsnog erg licht.
Key is sowieso een bazenstudio.

vraag in algemeen, spelen mensen hier ook visual novels of ben ik dan te geeky :+
Fate/Stay Night had ik inderdaad daarvoor gezien al en wat Mecha aangaat heb ik na Neon genesis en Full Metal Panic eigenlijk een beetje de intresse in verloren. Jammer genoeg
knightofn1 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:41:
@ShadowBumble

Adventure/Fantasy:
Twelve Kingdoms was toch een OVA die over een "door" ging naar de hidden kindom verborgen in de kelder van een high school ?
Blijkbaar niet dus, ik haal wat door elkaar lijkt het :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
@shadowbumbe: anders moet je eens de lijst op mangatraders bekijken, de meeste manga's hebben toch een anime versie: http://www.mangatraders.com/manga/serieslistext/

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

JerX schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:21:
[...]

Twelve Kingdoms vond ik zo zwaar overrated, hele serie afgekeken, maar vond er geen drol aan.. Mijn aanvulling voor Fantasy:
Seirei no Moribito, zeer goede actie en vlot verhaal

...
Actie / Humor:
Cowboy Bebop
Black Lagoon
Code Geass
...
Grappig dat had ik met Seirei no Moribito. Ik heb het afgekeken maar vond het niet bijzonder, behalve de animatie. Zo zie je maar weer, iedereen heeft zijn eigen kijk erop :) De trage opbouw en vele details van Twelve kingdoms trokken mij juist wel en vond het erg jammer dat sommige verhaallijnen niet afgemaakt konden worden.

Cowboy Bebop en Black Lagoon zijn inderdaad goed. Ze kunnen af en toe wat wel grimmig zijn.
Code Geass is leuk als je van rare wendingen houdt. Ik kon die wendingen wat minder waarderen (vooral als ze in mijn optiek volstrekt onlogisch zijn) al vond ik het een goede serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331699

Wow, beste naruto ooit! Wat een toplevering.... ben in een keer weer helemaal enthousiast.
Volgens mij 3 a 4 nieuwe vormen geintroduceert.

@ Bumblebee,
Als je van de klassiekerts houdt raad ik Great Teacher Onizuka ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Wow, handig dat er zon topic is!

Weet iemand nog een leuke HOTD - like anime? Er zijn echt honderd animes over aliens/andere werelden en highschool-perikelen, maar zombie animes lijken zeldzaam te zijn...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
even voor mijn beeld. Wat bedoelen jullie met arc? :+

Ik heb vandaag trouwens de laatste aflevering gezien van de Power serie. Vond hem matig.

Deze filler past ook totaal niet in de rest van het verhaal. Dit is echt een mini-serie op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

tranen, buikpijn..
Boku wa Tomodachi ga Sukunai NEXT is terug oOo oOo oOo _O- _O- _O-

Sorry, guilty pleaseure van het seizoen is terug in ieder geval het gat van Binbougami ga weer gevuld voor mij :P

Gewoon direct weer door met de botte bijl :9

Deze week zijn gelukkig Psycho Pass en Tempest ook weer terug.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Jeroenneman schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 21:41:
Wow, handig dat er zon topic is!

Weet iemand nog een leuke HOTD - like anime? Er zijn echt honderd animes over aliens/andere werelden en highschool-perikelen, maar zombie animes lijken zeldzaam te zijn...
niet echt zombies, meer ghouls en vampieren:
Hellsing ('oude' versie was wat donkerder, maar 'nieuwe' versie heeft aardig wat humor zoals Highschool of the dead )
Blood+ (muziek is hier sterk, verhaal wat minder)
en er was nog een anime waar iemand eigenlijk zelf een zombie is, waar ik even de naam niet meer van weet.
... zombie des ka. ofzo. Zijn ongetwijfeld nog weer meer anime die ik vergeet ;)
Bokkie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:13:
tranen, buikpijn..
..

Ah vroeg mij al af of ze daar een seizoen mee gingen wachten voordat ze weer verder gingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-06 01:13

Ghehe

400 pound hacker

knightofn1 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:44:
[...]
en er was nog een anime waar iemand eigenlijk zelf een zombie is, waar ik even de naam niet meer van weet.
... zombie des ka. ofzo. Zijn ongetwijfeld nog weer meer anime die ik vergeet ;)
Kore wa Zombie desu ka?

Ik heb enkel Sankarea gezien. (Gaat over zombies maar waarschijnlijk niet het soort zombie dat je in je hoofd hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

Zombie desu ka inderdaad gekeken, grappig en bizar, maar toch niet het soort zombie dat ik verwachtte.

Blood + komt langzaam op gang, maar lijkt me wel interessant. Sowieso de moeite waard als ik lees dat Hans Zimmer de hele musical score heeft gemaakt!

Trouwens, is Fairy Tail on break ofzo? Volgens mij is de laatste episode al een tijdje geleden...

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Jeroenneman schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:55:
Trouwens, is Fairy Tail on break ofzo? Volgens mij is de laatste episode al een tijdje geleden...
1 weekje maar, is vorige week weer begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman

Jeroenneman

JerX schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:36:
[...]

1 weekje maar, is vorige week weer begonnen :)
Gelukkig..

(Dat avatar _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Bokkie schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 08:13:
tranen, buikpijn..
Boku wa Tomodachi ga Sukunai NEXT is terug oOo oOo oOo _O- _O- _O-

Sorry, guilty pleaseure van het seizoen is terug in ieder geval het gat van Binbougami ga weer gevuld voor mij :P

Gewoon direct weer door met de botte bijl :9

Volgens mij is het dit seizoen een beetje de revival van het comedy-genre, wat een pareltjes zitten ertussen weer zeg! Haganai was ondanks de vele fanservice gewoon een geweldige anime, NEXT gaat vrolijk door waar ze vorig seizoen gestopt zijn.

Tamako Market was ik helemaal vergeten als originele anime van KyoAni, en die hebben ook teveel van het groene goedje gerookt toen ze besloten om die rare vogel erin te doen met een briljante voice actor. Maar het toppunt van dit seizoen is waarschijnlijk Sasami-san@ganbaranai. Een waardige opvolger van Humanity has declined, alleen al om de eerste aflevering waarin ze volgens mij zowat hun gehele animatiebudget erdoorheen hebben gejaagd. Vrij apart ook omdat de studio, SHAFT nou niet meteen bekend staat om hun geweldige animatiekwaliteiten (Monogatari-reeks, Hidamari Sketch-reeks), maar eerder om hun artistieke achtergronden en stills. Qua verhaal daarentegen is het nog een grote WTF en heeft het veel weg van de eerste aflevering van Suzimiya Haruhi waarin ook meteen de hele cast werd getoond zonder enige achtergrondinfo.

Verder is er nog een hele reeks korte anime die ik nog moet zien, maar als ik de verhalen mag geloven zitten ook daar nog een paar briljante tussen. Dus dat matige seizoen valt alweer reuze mee..

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tempest was een recap :(

Sasami-san@ganbaranai geweldig inderdaad, ben benieuwd of ze de animatiekwaliteit zo hoog kunnen houden bij shaft :P

En ach ja, ik kijk altijd wel alles om even te kijken wat het is :) Korte anime's kijk echter nooit ^_^;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tamako Market is inderdaad erg leuk :D (Isamu)

Ook Kotoura san gezien, was niet wat i kervan verwacht had o_O
Inderdaad toch wel meerdere series die wel wat kunnen zijn deze winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 15:37
Gister even de eerste 4 afleveringen Initial D gekeken en ik zit er weer helemaal in, blijft leuk om te zien. Om een beetje in de autosfeer te blijven, meteen verdergegaan met Wangan Midnight. Maakt de griep een beetje draaglijk :)

Samen met de vriendin ben ik ook nog Inuyasha aan het kijken, wat me ook niet tegenvalt. Een stuk leuker dan Naruto. De laatste heeft me tot nu toe nog niet kunnen boeien, terwijl iedereen het aanraadt.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:55

Sjonny

Fratser

Het begin van Inuyasha is heel leuk, maar na ~70 afleveringen geloof ik wordt het heel erg herhalend, langdradig en saai. Na 167 afleveringen zit er ook nog eens geen einde aan. Gelukkig hebben ze nog wel een los seizoen er bijgemaakt om het einde te vertellen, maar leuk is anders.

The problem is in the part of your brain that handles intelligence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Inderdaad verhaal is in het begin nog redelijk sterk, maar door het oprekken wordt het alsmaar minder helaas. Ook één van de redenen waarom ik Naruto/Fairy Tail niet elke week meer volg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ghost in the shell krijgt hoogstwaarschijnlijk een vervolg: http://myanimelist.net/forum/?topicid=546333

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik vind Kotoura echt geweldig :) heerlijke grappige tekenstijl en geweldige gezichtsuitdrukkingen.

Tamako market is geen blijvertje, als ik het zie is het leuk, maar het is niet iets waar ik echt voor ga zitten zeg maar. Denk niet dat hij de 3ep rule gaat overleven ondanks dat ik de 1e ep erg leuk vond om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
gisteren de nieuwste aflevering van Naruto gekeken. En Naruto was de bom. Geweldig hoe hij 'even' een tig aantal vijanden versloeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:57
weten jullie waar ik een overzicht kan krijgen over welke Naruto afleveringen uit zijn? en de inhoud ervan?

Ik wil Naruto eigenlijk oppakken bij het punt dat Jiraya voor het laatst vecht of wanneer de ninja war begint. Maar ik heb geen idee welke afleveringen ik dan moet hebben.
Verder ben ik ook benieuwd welke fillers ik moet overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

avec_style schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 11:41:
weten jullie waar ik een overzicht kan krijgen over welke Naruto afleveringen uit zijn? en de inhoud ervan?

Ik wil Naruto eigenlijk oppakken bij het punt dat Jiraya voor het laatst vecht of wanneer de ninja war begint. Maar ik heb geen idee welke afleveringen ik dan moet hebben.
Verder ben ik ook benieuwd welke fillers ik moet overslaan.
http://naruto.wikia.com is een goede daarvoor. (Ik denk dat de magic word "plot" is, in de zoekfunctie)
On a sidenote: Ero-sennin FTW && naruto manga is ook _0_.

Tamako Market vind ik overigens wel een leuke met die vogel/beamer. :P (Ook heel leuk dat ze die mop van het niezen er terug hebben ingestoken D: )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:57
thanx!
Heb net even alle afleveringen gedownload vanaf aflevering 127. Ik ben nu wel een paar weken zoet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Maoyuu Maou Yuusha: hmmmz potatoes.... :P

Haganai, serieus, voor de mensen die het niet volgens/nog niet gezien hebben, ga het zien :P en begin datn wel even met S1 :P
Rika _O-

Sasamai-San ep2 maakt een hoop duidelijk, ben wel erg benieuwd wat ze er verder mee gaan doen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-07 19:58

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Er zwerft een quote in mijn hoofd, maar ik weet niet meer waar het vandaan kwam (deels omdat ik nauwelijks manga/anime bijhoudt maar omdat iemand anders mij het liet zien). De quote kwam neer op "als je echt ambitie hebt zet je je dood op het spel. Niet je leven, want dan neem je met de dood genoegen, welke een makkelijke uitweg is, maar als je je dood op het spel zet sluit je alle mogelijkheden tot opgeven af." sprak mij aan omdat het personage behoorlijk op een lijn was met mijn manier van denken.

Waar kwam het ook weer vandaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 22-01-2013 05:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Amanoo schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 05:30:
Er zwerft een quote in mijn hoofd, maar ik weet niet meer waar het vandaan kwam (deels omdat ik nauwelijks manga/anime bijhoudt maar omdat iemand anders mij het liet zien). De quote kwam neer op "als je echt ambitie hebt zet je je dood op het spel. Niet je leven, want dan neem je met de dood genoegen, welke een makkelijke uitweg is, maar als je je dood op het spel zet sluit je alle mogelijkheden tot opgeven af." sprak mij aan omdat het personage behoorlijk op een lijn was met mijn manier van denken.

Waar kwam het ook weer vandaan?
Lijkt me nog wel iets voor samurai champloo. Maar zonder wat details (wat zag je op het scherm? een kleine jongen, oude wijze man, ninja's, samurai's, in onze wereld (in deze tijd of meiji-tijd,...), in een fictieve wereld, stijl van anime/manga, andere plotzooi,...) lijkt het me al moeilijk te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:08

mambo No5

Bad Apple?

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 01:39
Ik heb gisteren de eerste bundel van SAO geprint, wat dus 113 pagina's dubbelzijdig is. Voldoende leesvoer dus voorlopig. :)

Zat er overigens wat leuks vorig seizoen bij dat al afgelopen is?

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Xesxen schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:52:
Zat er overigens wat leuks vorig seizoen bij dat al afgelopen is?
Van wat ik heb gekeken:
Jormungand: Perfect Order (vervolg van Jormungand)
Chuunibyou demo Koi ga Shitai!
Tonari no Kaibutsu-kun
Btooom!

Of jij ze ook leuk gaat vinden, is natuurlijk iets anders. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
"gloednieuwe Japanse anime releases"
"1989"

:')

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

dat vloekt idd nogal met het latere commentaar: "Deze keer de anime klassieker Patlabor." of is dit een remastered versie ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Net pas tijd gehad om ep 14 van psycho pass te kijken... :X wow, just wow

Nieuwe intro spoiled wel redelijk wat trouwens volgens mij :P
Ben benieuwd wie van de cast de eindstreep gaan halen eigenlijk }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Bokkie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:59:
Net pas tijd gehad om ep 14 van psycho pass te kijken... :X wow, just wow

Nieuwe intro spoiled wel redelijk wat trouwens volgens mij :P
Ben benieuwd wie van de cast de eindstreep gaan halen eigenlijk }>
Oei, Psycho Pass #14 is inderdaad een erg goede. Ben heel erg benieuwd hoe dat verder gaat verlopen. :Y

Van de week ook Hellsing Ultimate 10 (de laatste) gezien: ab-so-luut de moeite waard. De clou zag ik zelf wel een eind van te voren aan komen, maar desalniettemin een partij eyecandy die niet veel series evenaren.. De verandering van tekenstijl in het eind van de EP (zoals bij de eerdere EP's ook al gebruikt werd) vond ik alleen behoorlijk uit de pas vallen met het geweld van de rest van de ep: geen dealbraker, maar wmb had men dat er wel uit mogen laten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:42

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Peenutzz schreef op maandag 14 januari 2013 @ 10:11:
Gister even de eerste 4 afleveringen Initial D gekeken en ik zit er weer helemaal in, blijft leuk om te zien. Om een beetje in de autosfeer te blijven, meteen verdergegaan met Wangan Midnight. Maakt de griep een beetje draaglijk :)...
Spijtig dat ze maar 2 aflevering per maand geven :(
spoiler:
Fujiware zone

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Echt, steeds als ik denk dat ik niet meer harder kan lachen om Haganai gaan ze weer net die extra stap _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

een spot uit de oude doos
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/si24qg7.png

Doet me aan Macross Frontier denken , wie raad de originele anime :+

in anders nieuws 22 maart Nanoha 2nd BluRei uit, ik HAAAT geduld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 09:03
RayNbow schreef op maandag 31 december 2012 @ 00:40:
Vandaag de live action bewerking van Kenshin gezien. Best goed en vermakelijk. :)

(Verwacht alleen niet een 1:1 vertaling van het origineel, want dan kom je bedrogen uit)
Misschien een oud bericht, maar heb de live action film zelf ook inmiddels binnen.

Het enige wat ik mij dus nu afvraag is of het beter is om de anime te kijken, voordat ik aan de film begin.
Kan iemand mij misschien hierover adviseren? (Het is trouwens geen probleem voor mij om de anime eerst te kijken, voordat ik de film kijk.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tjesus schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 01:16:
[...]

Misschien een oud bericht, maar heb de live action film zelf ook inmiddels binnen.

Het enige wat ik mij dus nu afvraag is of het beter is om de anime te kijken, voordat ik aan de film begin.
Kan iemand mij misschien hierover adviseren? (Het is trouwens geen probleem voor mij om de anime eerst te kijken, voordat ik de film kijk.)
Live action is adaptie van grofweg de eerste 11 eps van de 1e arc van de TV serie
je zou hem helemaal op zichzef staand kunnen kijken.

Als je eerst de anime kijkt, of in ieder geval de eerste 11 /a 15 eps van de 1e arc, krijg je wat meer informatie over de verschillende karakters die voorkomen, aangezien sommige karakters in de live action eigenlijk niet voorgesteld worden of erg weinig voorgeschiedenis over krijgt. maar nogmaals, echt nodig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-07 15:37
Damic schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:46:
[...]
Spijtig dat ze maar 2 aflevering per maand geven :(
spoiler:
Fujiware zone
Vond ik ook, ben daarom maar weer vooraan begonnen en er nu alweer bijna doorheen :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Even wat opgebouwde achterstand weggewerkt (door Ghibli's Ni No Kuni O+).

Psycho Pass 15&16: Interessant om de ware aard van mensen op die manier naar boven zien te komen, ook opvallend hoe menselijk de bad guys kunnen zijn ondanks hun gruweldaden. Om het maar niet te hebben over de bizzare cliffhanger aan het einde van ep 16.

Wat een geweldig meesterwerkje weer van Urobuchi Gen! Het verhaal is hier en daar sterk gebaseerd op de bestaande klassiekers, maar de uitvoering en de gecreerde sfeer/wereldje is absoluut subliem. Er zijn nog 6 eps te gaan wat genoeg tijd geeft om weer een explosieve finale op te bouwen na ep 16. De anime is qua tempo precies goed, nergens krijg je het idee dat een aflevering of scene filler is.

Hetzelfde geldt voor Tempest, ik spaar nu bewust wat afleveringen op om niet helemaal gek te worden van wat er hierna staat te gebeuren. Van te voren had ik niet verwacht dat er in 1 seizoen twee zulke goede series zouden zitten, het huidige seizoen valt hierdoor een beetje tegen.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Psycho pass 16 inderdaad, dafuq

En even mijzelf quoten :P
Bokkie schreef op maandag 31 december 2012 @ 09:07:
[...]

Probleem met zo een geweldige fall season als we hebben/hadden kan het volgende seizoen alleen maar tegenvallen :P
Heb inderdaad van de nieuwe series dit seizoen maar 5 die ik actief volg. De rest meh als ik mij verveel kijk ik wel eens wat, maar voornamelijk als ik ergens wat dingen lees die mij nieuwsgierig maken zoals op randomc of as forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenerniet
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:39
leuk topic, ik heb hier al wat mooie tips voorbij zien komen :)

De laatste tijd heb ik ook al wel aardig wat animes zitten te kijken. Nadat ik heel Dragonball gehad had, had ik wel zin in meer. Inmiddels ben ik zo'n 25 animes verder, misschien wel meer. Hieruit zijn er twee die ik als favoriet zou plaatsen: Elfen Lied en Kaiji. Beide zijn uniek, en springen er echt uit in hun genre. Echte aanraders dus.

Op het moment ben ik bijna door Claymore heen, deze is boven mijn verwachtingen uitgekomen :)

andere namen die ik nog kwijt wil:
Blood+
The Tower of Druaga
Death Note 8)
Deadman Wonderland
Rin - Daughters Of Mnemosyne

Tips aan de hand van deze namen zijn zeker welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

ikbenerniet schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:10:

De laatste tijd heb ik ook al wel aardig wat animes zitten te kijken. Nadat ik heel Dragonball gehad had, had ik wel zin in meer. Inmiddels ben ik zo'n 25 animes verder, misschien wel meer. Hieruit zijn er twee die ik als favoriet zou plaatsen: Elfen Lied en Kaiji. Beide zijn uniek, en springen er echt uit in hun genre. Echte aanraders dus.

Op het moment ben ik bijna door Claymore heen, deze is boven mijn verwachtingen uitgekomen :)

Blood+
The Tower of Druaga
Death Note 8)
Deadman Wonderland

Mirai Nikki als ik je lijstje zo even kijk en anders Kare no Kyoukai (behoudens correcte spelling) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apollo13
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:33
ikbenerniet schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:10:

Blood+
The Tower of Druaga
Death Note 8)
Deadman Wonderland

Ik heb deze een tijdje geleden gezien: Armed Librarians The Book of Bantorra.
Wat mij betreft een aanrader.

http://www.animenewsnetwo...opedia/anime.php?id=10951

[ Voor 4% gewijzigd door apollo13 op 13-02-2013 20:46 ]

apollo13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

http://www.nu.nl/wetensch...k-als-gezond-lichaam.html
Psycho Pass anyone? :P Nieuwste aflevering na de fallout was weer erg interessant. Ironisch genoeg zijn het alleen de misdadigers en latente criminelen die nog menselijke trekjes tonen. Wordt een soort free for all in het spannende einde. Ook Tempest manga gaat eindigen, dus het zou kunnen dat de anime daar mooi in meegaat, ik ben benieuwd

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Psycho Pass, inderdaad. Zoals dat gesprek ging tussen "Sybil" en Makishima is wel duidelijk dat ze inderdaad de psycho's zijn.
Nog een paar eps te gaan. Denk dat ik ga proberen de laatste paar eps op te sparen en dan in 1x te kijken. zelfde geld eigenlijk voor Tempest.

Voor Haganai, erg goed dat Rika een grotere rol heeft gekregen dit seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Nee? :? Beetje vergezocht om nu alles wat met hersenen te maken heeft aan Psycho Pass te linken. Hier staat in feite niks nieuws: wanneer je je hersenen niet of nauwelijks gebruikt, gaat je mentale conditie achteruit. Dat zie je bijv. bij dove bejaarden. Psycho Pass gaat om criminele neigingen, niet om de hersenconditie.

Benieuwd hoe Shin Sekai Yori af gaat lopen trouwens, al kun je wel ongeveer raden wie er een Ogre is geworden.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Atomsk schreef op maandag 18 februari 2013 @ 09:06:
[...]

Nee? :? Beetje vergezocht om nu alles wat met hersenen te maken heeft aan Psycho Pass te linken. Hier staat in feite niks nieuws: wanneer je je hersenen niet of nauwelijks gebruikt, gaat je mentale conditie achteruit. Dat zie je bijv. bij dove bejaarden. Psycho Pass gaat om criminele neigingen, niet om de hersenconditie.

Benieuwd hoe Shin Sekai Yori af gaat lopen trouwens, al kun je wel ongeveer raden wie er een Ogre is geworden.
Ik dacht dat het wel dik genoeg erboven op lag waar de parallellen duidelijk zichtbaar zijn . Het gaat om het belang van een goede psychische gesteldheid, dat mensen er anders tegenaan gaan kijken en er specifiek oefeningen ervoor gaan doen. Net zoals in Psycho Pass waar de bevolking er alles aan doet om een mooie Hue Color te krijgen en er meer waarde aan lijken te hechten dan het fysieke.

Als je wat beter leest dan zie je dat het niet alleen gaat om bejaarden of daadwerkelijke schade aan de hersenen (zoals bij Alzheimer) maar om psychische aandoeningen waaronder depressies of stress. In Psycho Pass kan dit inderdaad leiden tot criminele neigingen...

Afleveringen opsparen is inderdaad een goed idee, ik vermaak me nog wel met het slot van Ni No Kuni.

Maoyuu Maou Yuusha blijft toch leuk om te volgen voor de kleine dingen die ze in het kader van een land opbouwen introduceren, nu de primitieve drukpers als middel voor kennisverspreiding. ;) Ik had eerder mijn bedenkingen over een anime adaptatie omdat het tempo in de novel vrij traag was, maar dat hebben ze dus opgelost door een aantal van de slice-of-life delen eruit te knippen. Jammer want dat was ook een stukje van de charme van het geheel, maar hopelijk zien we die nog terug in OVA's of specials.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
heeft iemand al trouwens al meer info over de anime van Bleach.. hoorde laatst iets over april. De manga's vind ik best sterk eigenlijk

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

2013 Spring chart:

Afbeeldingslocatie: http://www.graspol.eu/jeroen/pics/Anime/Spring_2013_small.jpg

Shortlist voor mij persoonlijk tot dusver:
* Shingeki no Kyojin Trailer
* Suidei no Galgantia Trailer - Urobouchi Gen @ script. Oh yes.
* Kakumeiki Valvrave Trailer
* RDG (Red Data Girl) Trailer
* Uchuu Senkan Yamato 2199 (neem aan dat dit een remake is van de originele serie, anders moet ik even een Macrossje gaan doen in korte tijd.. :X )
* Railgun S

Any thoughts of shows waar men naar uitkijkt? :)

[ Voor 3% gewijzigd door mambo No5 op 18-02-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Laatst online: 01:39
Dat lijkt een leuk seizoen te worden, alleen snap ik niet waarom er een MLP dub in dat lijstje staat... Ik zet dadelijk (3-4 uur) wel eens een lijstje met mijn want-to-watch series neer.

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
Gek dat ik niemand hier nog heb horen praten over Kimi Ga Nozomu Eien.
Dat is toch zeker ook wel een must-have-seen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:17
Awww, de dingen die mij interessant lijken komen pas in april uit....
Wist trouwens niet dat er een anime tread op tweakers was :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
Haha nice chin chan! :P

Maaruh, steins;gate movie <3 JouJou Senjin ziet er ook wel bruut uit :p En ik zie heel veel mecha zooi, oww dit wordt een mooi seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghehe

Ghehe

400 pound hacker

Op het eerste zicht: Oreimo, shingeki, suidei, rdg, yahari, shima kousaku en aiura. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
NeutraleTeun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:48:
Ja, maar wel van 10 jaar geleden. :) Groot kans dat je in een oud deel van dit topic er wel wat over vindt.

24 april komt de Japanse Blu-ray van Evangelion 3.33 uit trouwens. *O*

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-06 15:30
Oreimo 2 zeker!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixtli
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-06 13:22
NeutraleTeun schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:48:
Dat was zo'n tear jerker :'( In mijn ogen is dit inderdaad een must see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:48

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

http://dorofest.nl/

Meer mensen die hier nog naartoe gaan? :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

mambo No5 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:34:

Shortlist voor mij persoonlijk tot dusver:
* Shingeki no Kyojin Trailer
* Suidei no Galgantia Trailer - Urobouchi Gen @ script. Oh yes.
* Kakumeiki Valvrave Trailer
* RDG (Red Data Girl) Trailer
* Uchuu Senkan Yamato 2199 (neem aan dat dit een remake is van de originele serie, anders moet ik even een Macrossje gaan doen in korte tijd.. :X )
* Railgun S

Any thoughts of shows waar men naar uitkijkt? :)
De originele Uchuu Senkan Yamato heb ik sowieso nog niet gezien, remake of sequel zou voor mij prima zijn. Alleen gezien de synopsys is dit waarschijnlijk gewoon een remake. Eigenlijk vrij weinig over gehoord, terwijl de komende remake van Ghost in the Shell bakken vol shit over zich heen heeft gehad vanwege de redesigns van personages.

Wat betreft interessante series zie ik niet zo heel veel bijzonders op die paar die je genoemd hebt (veel mecha, I like! :P). Ik denk dat Devil Survivor 2 wel eens de verrassing zou kunnen zijn, gezien de adaptie van Persona 4 die erg goed was. Ben benieuwd naar de cast, zitten weer erg bijzondere personages tussen.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

The Garden of Words trailer: qua verhaal ben ik nog niet echt onder de indruk (generic lovestory?), maar de animatiekwaliteit is weer ongeevenaard.

Background p0rn. :9 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Atomsk schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:05:
[...]

Ja, maar wel van 10 jaar geleden. :) Groot kans dat je in een oud deel van dit topic er wel wat over vindt.

24 april komt de Japanse Blu-ray van Evangelion 3.33 uit trouwens. *O*
Samen met Mardock Scramble 3rd exhaust de releases waar ik op zit te wachten eigenlijk.
En mischien wat sceptisch, maar ik vind het nogal vroeg voor die spring season preview >_<

Psycho Pass, nog een paar eps te gaan, wie haalt de eindstreep, place your bets everyone }> vanaf volgende week gaat Urobutcher denk ik helemaal los. Kan niet wachten.. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Momenteel ben ik Naruto aan het volgen, maar wil er nog iets naast hebben omdat Naruto maar 1x per week is.

Wat is vergelijkbaar materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

pdebie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:27:
Momenteel ben ik Naruto aan het volgen, maar wil er nog iets naast hebben omdat Naruto maar 1x per week is.

Wat is vergelijkbaar materiaal?
Verf zien drogen?
Wasmachine terwijl hij draait?
Magnetron maaltijd zien opwarmen?

:P

Sorry, vergelijkgbaar, als in martial arts? wat snel in mij opkomt is
* Kenshin
* Samurai Champloo
* Samurai Seven
* Basilisk
* Kazemakase Tsukikage Ran

Zjn afgezien van kenshin wel allemaal series van 1 of 2 cour's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
nee, hoeft niet zo zeer samurai/ninja voer te zijn. Maar iets met zoveel diepgang als Naruto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-07 09:54
Bokkie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:52:
[...]

Verf zien drogen?
Wasmachine terwijl hij draait?
Magnetron maaltijd zien opwarmen?
Persoonlijk vind ik het een goede serie, het is wel verstandig om een filler list er bij te pakken als je hem gaat kijken. Want er zitten te veel fillers in naruto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
pdebie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:01:
nee, hoeft niet zo zeer samurai/ninja voer te zijn. Maar iets met zoveel diepgang als Naruto.
Naruto en diepgang? 8)7 Imao de aangegeven anime's vind ik toch heel wat beter dan Naruto. Maar als je wat meer opzoek ben naar Shounen, zou ik zeggen kies Bleach en skip de fillers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
bleach vind ik verschrikkelijk. Heb ik 5 afleveringen gezien en kon ik echt niet meer aanzien. Dat is veel te vage shizzle voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-07 14:42

Robtimus

me Robtimus no like you

Een quote van mezelf uit Hoe heet deze film? Deel 2
Robtimus schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 15:06:
Ik heb eind jaren '90 een animefilm gezien, volgens mij op een zaterdagmorgen bij Telekids* waar ik eigenlijk niks meer vanaf weet behalve het einde. Hierin schiet een kleine man op een motor met een soort superwapen dat op een bazooka lijkt, en vernietigt / reset hiermee het universum of zoiets. Kan iemand me hiermee helpen?

* Ja ja, Telekids zond een tijdje elk weekend een animefilm uit! Those were the days...
Daar weet blijkbaar niemand het, maar misschien heb ik hier wat meer succes.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Robtimus schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 21:24:
Een quote van mezelf uit Hoe heet deze film? Deel 2

[...]

Daar weet blijkbaar niemand het, maar misschien heb ik hier wat meer succes.
Akira wellicht? :) Een van de laatste scene's in de film komt enigszins overeen met je omschrijving, maar 't is niet echt een film die ik persoonlijk binnen Telekids zou laten zien zegmaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Nee absoluut geen Akira. Die heb ik op DVD en zou ik dus wel herkennen ;)

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

hier misschien een link die kan helpen :) : Wikipedia: Lijst van kinderprogramma's

Silver Surfer (WIld Gues) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Nee die is het zeker weten niet, het was obscuurder. Zoals ik ook net postte in het "Hoe heet deze film" topic dacht ik een tijd dat het Lensman was maar die heb ik pas geleden gezien en dat was hem niet.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 13:05
Robtimus schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:16:
Nee die is het zeker weten niet, het was obscuurder. Zoals ik ook net postte in het "Hoe heet deze film" topic dacht ik een tijd dat het Lensman was maar die heb ik pas geleden gezien en dat was hem niet.
Technoman misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Die komt me wel bekend voor, maar dat is een serie en wat ik zag was toch echt wat langer.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1

knightofn1

Don't say that word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

De beschrijving op Wikipedia lijkt er niet echt op.

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
We kunnen nog lang doorgaan zo, maar denk niet dat dat veel zin heeft. :P

Aardige plot twist in Zetsuen no Tempest trouwens. Zag dat niet aankomen. :D

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik denk dat je gelijk hebt. Bedankt voor de inzet allemaal, maar ik vrees er nooit meer achter te komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Robtimus op 02-03-2013 15:47 ]

More than meets the eye
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 07-07 14:23

Metzie

Nyaano !

pdebie schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:01:
Ik kijk al jaren niet actief anime meer maar elke serie van Shounen Jump komt in aanmerking om naast Nauruto gekeken te worden. Qua diepgang zou ik zeggen kijk eens One Piece, is al een serie die sinds 1999 on-onderbroken loopt en veel overenekomsten mer Naruto kent zoals:
  • Gevarieerde personages met eigen krachten
  • Doorlopend verhaal gebaseerd op story arcs.
  • Lange vechtscenes die soms wel 6 ~ 8 afleveringen kunnen duren.
  • Spannend
  • Leuke humor.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ok top. Gaan we die eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

FUUUUUUUUU

Tempest of Pass,Pass of Tempest..fuckit beide gewoon beste voor mij in de afgelopen paar seizoenen, heb het al gezegd, maar gewoon nog een keer ter bevestiging.

Bijna jammer dat ze gewoon allebei bijna zijn afgelopen. Misschien de laatste paar eps van beide series maar opsaren tot de finale, als ik dat kan volhouden tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mambo No5

mambo No5

Bad Apple?

Oei, ben alvast (nouja, alvast..) begonnen aan de Yamato remake: wat een gruwelijk vette show is dat. :D Krijg er Macross vibes bij (ja: de originele, niet Frontier) en krijg in ieder geval het idee dat de physics op wat cgi foutjes er best goed in verwerkt zijn. Tel daarbij goede visuals en een grondig goede soundtrack bij op en ik ben verkocht. Dikke aanrader voor eenieder die van een goede Sci-Fi houd. :)

Pagina: 1 2 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]In deze thread praten we inhoudelijk over series, ook diegene die nog niet in de VS uit zijn.
Het promoten, distribueren, linken of verwijzen naar fansubgroepen of sites met fansubs, scanlations, mp3's, dvd-rips is gewoon niet toegestaan, ook willen we niet weten of je er zelf mee bezig bent en hoe je aan dit soort materiaal komt. Daarbij is het totaal oninteressant dat de fansubbers van willekeurigeserie aflevering zoveel drie minuten te laat zijn met hun egotrip.
We praten hier dus ook over: manga, japanse muziek en dergelijke; zo'n beetje alles wat Japan-gerelateerd is.
Probeer informatie over een episode die nog niet bekend is bij iedereen te verbergen dmv [spoiler] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[/spoiler].
En lees de FAQ: <a href="https://web.archive.org/web/20130502041018/http://blogger.xs4all.nl/kajcom/articles/164921.aspx" target="_blank">Anime FAQ</a>~~~[/html]