Jormungand is qua einde nogal een anticlimax na alle buildup ja. Ik had meer vuurwerk verwacht, maar echt een open einde is het niet aangezien er impliciet wel duidelijke conclusies worden getrokken.
Na het zien van de previews valt het komende seizoen inderdaad een beetje tegen. Maoyuu Maou Yuusha is voor de RPG-fans en/of economen onder ons een geweldige anime. Ik had alleen nooit verwacht dat ze een anime ervan gingen maken aangezien het tempo van het verhaal nogal laag ligt (een heel land bouw je niet zo 1-2-3 op.
) Misschien daarom dat ze zoveel fan-service erin hebben gestopt, want ik kan me dat totaal niet herinneren.
Sasami-san@Ganbaranai is voor mij helaas de enige anime van dit seizoen waar ik benieuwd naar ben en die ik nog niet ken. Apart dat er dit keer geen nieuwe originele anime wordt uitgezonden, maar de tijdslot van Psycho Pass loopt natuurlijk nog terwijl K net is afgelopen. Ik vond K uiteindelijk een best aardige poging en blijkbaar is er ook een 2e seizoen aangekondigd.
spoiler:
World Domination vanwege een totale controle over informatiestromen. Bovendien wordt langzaam duidelijk aan mensen dat conventionele oorlog (met menselijke slachtoffers) zinloos is, alhoewel ze geen flauw idee hebben wie erachter zit.
Na het zien van de previews valt het komende seizoen inderdaad een beetje tegen. Maoyuu Maou Yuusha is voor de RPG-fans en/of economen onder ons een geweldige anime. Ik had alleen nooit verwacht dat ze een anime ervan gingen maken aangezien het tempo van het verhaal nogal laag ligt (een heel land bouw je niet zo 1-2-3 op.
Sasami-san@Ganbaranai is voor mij helaas de enige anime van dit seizoen waar ik benieuwd naar ben en die ik nog niet ken. Apart dat er dit keer geen nieuwe originele anime wordt uitgezonden, maar de tijdslot van Psycho Pass loopt natuurlijk nog terwijl K net is afgelopen. Ik vond K uiteindelijk een best aardige poging en blijkbaar is er ook een 2e seizoen aangekondigd.
[ Voor 70% gewijzigd door ^^0nMe op 09-01-2013 17:23 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.