Hoe heet dit nummer? Deel 42 Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eerder vanavond hoorde ik het erg vaak uitgebrachte nummer Ain't Nobody (Loves Me Better), maar niet de versie die ik ken. Heb al een tijdje zitten Googlen, maar kan die wat in mijn hoofd zit niet vinden.

Heeft iemand toevallig een complete lijst (dus niet die korte van wikipedia :P) met artiesten die dit nummer uitgebracht/gecovered hebben?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:40
Raven schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:36:
Eerder vanavond hoorde ik het erg vaak uitgebrachte nummer Ain't Nobody (Loves Me Better), maar niet de versie die ik ken. Heb al een tijdje zitten Googlen, maar kan die wat in mijn hoofd zit niet vinden.

Heeft iemand toevallig een complete lijst (dus niet die korte van wikipedia :P) met artiesten die dit nummer uitgebracht/gecovered hebben?
Was het niet de recentelijk uitgebrachte versie van Felix Jaehn & Jasmine Thompson?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:39

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
Misschien heb je wat aan deze lijst?

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:59

lordsnow

I know nothing

Raven schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:36:

Op de Duiste Wikipedia staat nog een iets grotere lijst:
Wikipedia: Ain’t Nobody – Wikipedia

En op WhoSampled:
http://www.whosampled.com...n/Ain%27t-Nobody/covered/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kijk, die lijsten zijn heel wat uitgebreider :)

.....

't was Liberty X [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JcRyL-rYfgs]

[ Voor 65% gewijzigd door Raven op 18-07-2015 23:59 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Shazam heeft me niet geholpen helaas, maar ik kwam erachter dat juiste scene op Youtube staat. Ik ben op zoek naar dit nummer:

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
NeFoRcE schreef op zondag 19 juli 2015 @ 09:51:
Shazam heeft me niet geholpen helaas, maar ik kwam erachter dat juiste scene op Youtube staat. Ik ben op zoek naar dit nummer:

[video]
De 'geruchten' op the interwebz spreken over parquecito uitgevoerd door quichua mashis, maar niemand lijkt het zeker te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Laatst online: 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

zacht schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:03:
[...]

De 'geruchten' op the interwebz spreken over parquecito uitgevoerd door quichua mashis, maar niemand lijkt het zeker te weten.
Ik zal vanavond eens even kijken of ie er tussen staat en of dat 'm is. Thanks!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Hallo allemaal!

Ik zoek een vrij oud nummer (denk jaren 80?) dat in het Duits gezongen is. Er is ook een Engelse versie van maar dat weet ik niet 100% zeker.. Het nummer gaat over een space shuttle/raket die de lucht in wordt geschoten. Als de zanger met het refrein begint het met: dan hebt er und (of iets in die richting)

Zoek hem al jaren, maar ik heb werkelijk geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Major Tom van Peter Schilling:

YouTube: Peter Schilling - Major Tom German

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik hoorde vanmiddag bij Somertijd op Radio 10 de klassieker "het meisje met de prei", maar dan een bubbling achtige remix. Iemand een idee hoe die heet?

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:58
Ik heb geen idee wat bubbling moet voorstellen :P . Maar misschien Holly dolly versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Klinkt erg bekend, maar geen idee waarvan.

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 25-07-2015 15:52 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Raven schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:47:
[video]
Klinkt erg bekend, maar geen idee waarvan.
Het is hem niet maar het heeft heel erg veel weg van The Dark Knight Rises OST. Misschien herken je hem daarvan :)

(in die video hoor je overigens niet Rise maar een mix van het terugkerende thema in de trilogie)

[ Voor 11% gewijzigd door jelle. op 25-07-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:28
Ik hoorde vandaag in een liveset van Armin van Buuren een nummer wat ik recent in zijn radio show heb gehoord. Maar kan hem niet meer terug vinden :(

Iemand enig idee ? Het gaat om het nummer met de melodie (voor in and out of love) op 26:00 in deze liveset:
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:28
Ik ben op zoek naar dit nummer: http://jmp.sh/tTIPjcj

Het is volgens mij een remix/bewerkte versie van een trance plaat van een jaar of 10? geleden. Ik heb helaas niet het stuk eerder met vocals opgenomen (Shazam wilde m niet identificeren).

Wie o wie herkent het stukje en weet de titel/artiest, Mijn dank is groot want ik kom er maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
6killer schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:59:
Ik ben op zoek naar dit nummer: http://jmp.sh/tTIPjcj

Het is volgens mij een remix/bewerkte versie van een trance plaat van een jaar of 10? geleden. Ik heb helaas niet het stuk eerder met vocals opgenomen (Shazam wilde m niet identificeren).

Wie o wie herkent het stukje en weet de titel/artiest, Mijn dank is groot want ik kom er maar niet op.
Ik hoor dit erin: Portishead - Roads

[edit] en de versie die je zoekt:

[ Voor 7% gewijzigd door JelleMan op 30-07-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:28
JelleMan schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 17:46:
[...]

Ik hoor dit erin: Portishead - Roads
[video]

[edit] en de versie die je zoekt:
[video]
JelleMan, je bent geweldig! Dit is het nummer inderdaad. Ik herinner mij inderdaad die remix (Search Of Sunrise 4 oa) en deze lijkt iets langzamer, misschien een nieuwe remix.

Ik kreeg het deuntje niet meer uit mn hoofd en moest m zien te achterhalen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door 6killer op 30-07-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik kom er niet op...
Het is zo'n lekker (imo) loungeachtig trance liedje waarin wat gezongen wordt door een man. Ik dacht dat het ' castles in the sky' heette maar dan kom ik alleen een liedje van Ian van Dahl tegen. Dat is 'm niet. 'Castles in the sand' ook niet.

Ik zie nog wel zo'n Ibiza achtig clipje voor me met mensen op het strand en een oud mannetje dat danst...

best lastig een liedje omschrijven dat je wel in je hoofd hoort en ziet maar niet weet van wie het is en hoe het heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:00
readytoflow schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:38:
Ik kom er niet op...
Het is zo'n lekker (imo) loungeachtig trance liedje waarin wat gezongen wordt door een man. Ik dacht dat het ' castles in the sky' heette maar dan kom ik alleen een liedje van Ian van Dahl tegen. Dat is 'm niet. 'Castles in the sand' ook niet.

Ik zie nog wel zo'n Ibiza achtig clipje voor me met mensen op het strand en een oud mannetje dat danst...

best lastig een liedje omschrijven dat je wel in je hoofd hoort en ziet maar niet weet van wie het is en hoe het heet.
Dat is geen trancenummer. Titel is Fritz & Paul Kalkbrenner - Sky and Sand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rollie444
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 19:39
Ik ben opzoek naar een nummer waarvan ik alleen nog de videoclip ongeveer van weet. Het is nummer in de style van massive attack/royksopp (maar is denk niet van hun). In de clip zie je twee dames ping pong spelen waarvan er een ‘hartaanval’ krijgt maar uiteindelijk weer bijkomt en de wedstijd ook weet te winnen. In het liedje wordt herhaaldelijk enkele simpele zinnetjes gezongen met een naam en iets van ‘…reach the stars’? Iemand een idee voor mijn raadsel?

Laat maar. Ik ben erachter gekomen: Air - Kelly Watch The Stars

[ Voor 7% gewijzigd door rollie444 op 07-08-2015 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ari Gold schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:02:
[...]

Dat is geen trancenummer. Titel is Fritz & Paul Kalkbrenner - Sky and Sand.
Yes! thx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nummer wat qua stijl wel wat lijkt op "Happy little pill" van Troye Sivan. Ik weet alleen nog dat de laatste regel van het refrein was "come back..., come back" of eventueel "go back". Het nummer is wel op 3fm geweest en ik MOET er gewoon achter komen... Wie helpt mij!

EDIT: een vriend van mij heeft zijn dokter pop-skillz aangewend en het blijkt Strange Entity van Oscar and the Wolf te zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Haribo112 op 11-08-2015 12:08 ]

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:01

Onbekend

...

Ik hoorde laatst een liedje met de volgende regels tekst erin:

Er zaten 14 kikkertjes in 2 boerensloten....
Altijd is cognacje ziek...
Deze fust op deze fust....

Wie weet meer over dit liedje?

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMolT.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:56
Ik ben op zoek naar de Gabber versie van het nummer België van het Goede Doel, ik heb volgens mij heel het internet afgestruind en kan het bestaan ervan niet terug vinden.

Wat ik me nog kan herinneren is dat een leraar vraagt aan een leerling welk land hij aanwijst en uiteindelijk zegt de leraar: "Nee oelewapper, dat is BELGIE"

Het is een super fout nummer, maar oh zo lekker nostalgisch.

Zelf dacht ik dat het van Gabber Piet was, maar ik kan daar helaas niets op vinden... :(

Wie kent dit nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Was dat niet Hakkuhbar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Hey, een vraag ik ben al een tijd opzoek naar een oude house/beach nummer alleen kan hem niet vinden. ik weet alleen een stukje tekst er van en dat zingt een vrouw en gaat als volgt: esta nocha vita en dat herhaalt ze elke keer.
Er zit een pakkende zomers deuntje onder.
Wie o Wie kan mij helpen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orbit Jupiter
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21-03-2022
Chopsticks schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:59:
[...]

Dat dacht ik dus ook.... Maar heb de playlist van L.E. al helemaal afgespeeld. Maar was wel het eerste waar ik aan dacht. Kan er nog wel een keer een blik naar werpen?

Kan vooralsnog niks vinden. :(
Probeer in dat straatje Roberto Cacciapaglia eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
DeMolT. schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 09:48:
Ik ben op zoek naar de Gabber versie van het nummer België van het Goede Doel, ik heb volgens mij heel het internet afgestruind en kan het bestaan ervan niet terug vinden.

Wat ik me nog kan herinneren is dat een leraar vraagt aan een leerling welk land hij aanwijst en uiteindelijk zegt de leraar: "Nee oelewapper, dat is BELGIE"

Het is een super fout nummer, maar oh zo lekker nostalgisch.

Zelf dacht ik dat het van Gabber Piet was, maar ik kan daar helaas niets op vinden... :(

Wie kent dit nummer?
Dit misschien:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Laatst online: 16:39

vooghel

Cunning linguist

Topicstarter
pascal073 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:21:
Hey, een vraag ik ben al een tijd opzoek naar een oude house/beach nummer alleen kan hem niet vinden. ik weet alleen een stukje tekst er van en dat zingt een vrouw en gaat als volgt: esta nocha vita en dat herhaalt ze elke keer.
Er zit een pakkende zomers deuntje onder.
Wie o Wie kan mij helpen :) ?
Dit genre?

Of meer dit genre?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nUWgUMe8Z2Y]

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Iemand een idee uit welk ander nummer ik onderstaande stuk uit ken, vanaf 20:10?
[YouTube: http://youtu.be/4MQoee1JWZo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Lijkt erg op:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

"We used an old Ashanti sample and this is a great example of how Hip-Hop and house are coming together at the moment. This is going to be the big anthem of Tomorrowland!"
Read more at http://www.mtv.co.uk/tomo...he-mo#xMJP7syRyASgmRGL.99

Zoek dus in de Ashanti-hoek :)

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 22-08-2015 00:03 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Het lied wat je bedoelt is Split (Only You) van Tiësto en Chainsmokers. Het gaat hierbij om Club Nouveau - Why You Treat Me So Bad, wat je o.a. terugvindt in Only U van Ashanti, en I Got 5 On It van Luniz. Er zijn nog veel meer artiesten die samples van hetzelfde liedje gebruikt hebben. Hieronder P. Diddy & R. Kelly, Jennifer Lopez en Jessica Simpson.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BWGka_UpEFw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h3-6O7btipo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mXXvJfjILR8]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K7MqKXtsRFg]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Jorgen schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:22:
Het lied wat je bedoelt is Split (Only You) van Tiësto en Chainsmokers. Het gaat hierbij om Club Nouveau - Why You Treat Me So Bad, wat je o.a. terugvindt in Only U van Ashanti, en I Got 5 On It van Luniz. Er zijn nog veel meer artiesten die samples van hetzelfde liedje gebruikt hebben. Hieronder P. Diddy & R. Kelly, Jennifer Lopez en Jessica Simpson.
Thanks dat die in mijn Youtube filmpje Split (Only You) van Tiësto en Chainsmokers is wist ik al, dat staat er netjes bij, maar was opzoek waar die samle vandaan kwam :)

Nog een nummer die ik zoek het is een rustig dance/trance nummer van dit jaar waar ook Franse tekst in zit, heeft mogelijk in de Top 40 gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

edit, verkeerd gelezen.

[ Voor 94% gewijzigd door SinergyX op 22-08-2015 19:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

FabiandJ schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:53:
[...]

Thanks dat die in mijn Youtube filmpje Split (Only You) van Tiësto en Chainsmokers is wist ik al, dat staat er netjes bij, maar was opzoek waar die samle vandaan kwam :)

Nog een nummer die ik zoek het is een rustig dance/trance nummer van dit jaar waar ook Franse tekst in zit, heeft mogelijk in de Top 40 gestaan.
Dat wist ik ook al ;) Was meer voor de volledigheid van de post.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Iemand een idee welke muziek er gebruikt wordt voor de nieuwste LOI reclame? Beetje epic/soundtrack achtig...

Ben steeds te laat met shazam ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:40
Basekid schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:15:
Iemand een idee welke muziek er gebruikt wordt voor de nieuwste LOI reclame? Beetje epic/soundtrack achtig...

Ben steeds te laat met shazam ;(
Deze?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FabiandJ schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 18:53:
Heb je wat specifiekere info? Als het van dit jaar is, moet je vast een stukje tekst nog weten. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 08-09-2015 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
CptChaos schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:31:
[...]
Heb je wat specifiekere info? Als het van dit jaar is, moet je vast een stukje tekst nog weten. ;)
Nee helaas, ik hoorde het als achtergrond muziek in een winkel. Volgens mij was het een remake van een ouder nummer.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Hoe heet dat redelijk recente (max 3 jaar oud) nummer met als titel de naam van (volgens mij) een Turkse stad?

Edit; voor de goede orde: uiteraard heb ik Wikipedia: Lijst van grote Turkse steden al gecheckt, kwam er niet in voor :p.

edit2; Hebbes. Bijna Turkije xD

[ Voor 64% gewijzigd door Obiter dictum op 12-09-2015 19:26 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ok, ik heb een lastige (denk ik). Ik zoek een nummer van ergens eind jaren 90 (misschien begin 00) dat ik destijds op TMF een paar keer heb zien voorbij komen. In mijn hoofd bestempel ik het als French House, maar het kan ook in een ander house genre vallen. En nu komt het uitdagende stuk, de clip maakte gebruik van een anime serie (geen idee welke, maar iets in de ruimte). Het is geen Daft Punk of Wamdue Project :) Hints/tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvtk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 21:17
@Stefandepefan
Scott Grooves - Mothership reconnection?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefandepefan
rvtk schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:02:
@Stefandepefan
Scott Grooves - Mothership reconnection?
Dank voor de snelle reactie, maar dat is hem helaas niet. Het is meer in de richting van Mirwais - Disco Science, maar net niet helemaal :)

• Ardana
  • Laatst online: 13:37

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Search-functie gebruikt, en niets gevonden.

Ik zoek een clip, vrolijke up-beat muziek (bijv. zoals Cascada). Een van de scenes zie je het perfecte koppel in de perfecte tuin met het perfecte zwembad. Alleen... dan zie je op 'n gegeven moment dat hij met boeien en een ketting vastgeketend zit aan zijn stoel.

De hele clip zit vol met dit soort tegenstellingen.

Zegt iemand dat wat, en weet iemand over welke clip ik het heb?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Klein kickje, niemand die weet wat ik bedoel?

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ardana schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:41:
Klein kickje, niemand die weet wat ik bedoel?
Misschien helpt het als je ongeveer kunt aangeven van wanneer het is.

Verwijderd

Weet iemand hoe het nummer heet wat in het programma Professor Nicolai en dr. Beckand op de achtergrond wordt gespeeld in de rotor?

Linkje:
http://www.rtlxl.nl/#!/pr...05-379a-8fc7-0e4492ba5e94 (vanaf ongeveer 35.55)

De muziek wordt ook afgespeeld bij de ingang van Walibi Holland

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je een ander linkje hebt: graag. Ik moet minimaal door 3x reclame en volgens mij een heel reckameblok voor ik bij jouw 35.55 ben. Kostte me meer dan 3 minuten en toen was ik er nog niet. Das iets teveel.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Ik heb geen andere link, alle gemist websites sturen door hier naar toe, maar met AdBlock heb ik nergens last van...

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

CaptJackSparrow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 00:15:
Misschien helpt het als je ongeveer kunt aangeven van wanneer het is.
Ongeveer 7-10 jaar geleden. Zit er nog steeds mee in m'n hoofd, maar ik kom niet verder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelV2
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-04-2024
Kent iemand toevallig dit liedje?
Soundhound kan er niks mee, heb al wat mensen rond gevraagd maar weten het ook niet.

Wash op Wish! outdoor 2015, zoals je ziet in de avond. Moet Feestdjruud of Wish allstars zijn geweest die draaide.

[ Voor 6% gewijzigd door maikelV2 op 20-09-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelV2
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-04-2024
FabiandJ schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:01:
[...]

Nee helaas, ik hoorde het als achtergrond muziek in een winkel. Volgens mij was het een remake van een ouder nummer.
Misschien iets van Kate Ryan? deze bijvoorbeeld:

Ze heeft wel meer franse liedjes opnieuw gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik was afgelopen vrijdag op een techno feest en hoorde daar een tofnummer voorbij komen.

Geen idee van wie het is maar hoop dat iemand mij hier uit de brand kan helpen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y2FCNqK5NbY]

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:56:
Ik was afgelopen vrijdag op een techno feest en hoorde daar een tofnummer voorbij komen.

[video]
die stem doet mij denken aan YouTube: David Amo & Julio Navas Pres Paco Maroto - Electronic Electro [Original Mix] HQ

mischien heb jij een nieuwe remix van die plaat gehoord?

edit nu ik m weer hoor denk ik toch van niet. geen idee.

[ Voor 4% gewijzigd door mrc4nl op 22-09-2015 23:42 ]

ora et labora

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:00
Stefandepefan schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:47:
Ok, ik heb een lastige (denk ik). Ik zoek een nummer van ergens eind jaren 90 (misschien begin 00) dat ik destijds op TMF een paar keer heb zien voorbij komen. In mijn hoofd bestempel ik het als French House, maar het kan ook in een ander house genre vallen. En nu komt het uitdagende stuk, de clip maakte gebruik van een anime serie (geen idee welke, maar iets in de ruimte). Het is geen Daft Punk of Wamdue Project :) Hints/tips zijn welkom!

Deze misschien?
AyeAyeCaptain! schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:56:

[video]
Het is deze, maar denk dat het een edit is wat daar gedraaid wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door Ari Gold op 23-09-2015 00:28 ]

• Stefandepefan
Helaas... deze is het ook niet. Het was (naar mijn idee) geen eigen geanimeerde clip en er kwam geen zang in voor. Maar bedankt voor het meedenken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:06

Sméagol

Master of Mayhem

Stefandepefan schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:10:
[...]

Helaas... deze is het ook niet. Het was (naar mijn idee) geen eigen geanimeerde clip en er kwam geen zang in voor. Maar bedankt voor het meedenken :)
YouTube: Phil Fuldner - the final - Official Video (HQ)

?

Make lovecraft not warcraft.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:58

Sharky

Skamn Dippy!

Ik zoek een nummer uit de jaren '90, typisch commercieel girl band-nummer en in de clip zitten de desbetreffende dames in een Jeep Wrangler. Eén van de zangeressen heeft wel iets weg van Nicole Scherzinger weet ik mij te herinneren. Het staat me bij dat ze 'Eivessa' of zo heetten maar 2 Eivissa is het niet. Iemand een idee?

edit: Het was sowieso eind jaren '90, heel misschien begin 2000.

[ Voor 9% gewijzigd door Sharky op 25-09-2015 00:15 ]

This too shall pass

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:12
Mmm. Lang geleden, 1982 las ik, had je de cd-show met Wim van Putten.
Ik hoorde daar een nummer waarvan ik de melodie nog wel wat weet en ook een stukje tekst
zoiets als
and when I look into your eyes'you promised me so much. I'll bind your dreams in silk and leather'

refrein gaat zoiets als
oo-i-oo-i-oioi, and we go oo-i-oo-i-o-i-o

gezonden door een vrouw. nou, knappe man/vrouw die deze weet.
eeuwige roem.

Homo sapiens non urinat in ventum

• The Eagle
  • Laatst online: 14:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welke stijl was het? Rock / ballad / pop / punk / ska?
Deze toevallig:

Sharky schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:05:
Ik zoek een nummer uit de jaren '90, typisch commercieel girl band-nummer en in de clip zitten de desbetreffende dames in een Jeep Wrangler. Eén van de zangeressen heeft wel iets weg van Nicole Scherzinger weet ik mij te herinneren. Het staat me bij dat ze 'Eivessa' of zo heetten maar 2 Eivissa is het niet. Iemand een idee?
Weet je zeker dat het een girlband is?
Ik zit aan deze te denken namelijk:

[ Voor 10% gewijzigd door The Eagle op 24-09-2015 22:58 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

The Eagle schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:53:

[...]

Weet je zeker dat het een girlband is?
Ik zit aan deze te denken namelijk:
[video]
Ja zeker weten, beetje combinatie van S Club en Girls Aloud om maar wat te noemen.

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Laatst online: 03-08-2024
Jan Smit schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:17:

refrein gaat zoiets als

eeuwige roem.
Heeft wel oo i oo i o

[ Voor 33% gewijzigd door Niels.68 op 25-09-2015 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
Sharky schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:07:
[...]

Ja zeker weten, beetje combinatie van S Club en Girls Aloud om maar wat te noemen.
Was het toevallig 2unlimited?

[ Voor 3% gewijzigd door JanW op 25-09-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
Hoe heet dat deuntje van eigen huis en tuin, en vooral van wie is het, en welk jaar?

edit: HotDog dus. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Sjah op 25-09-2015 23:43 ]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04

InFamous

excommunicado

Jan Smit schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:17:
Mmm. Lang geleden, 1982 las ik, had je de cd-show met Wim van Putten.
Ik hoorde daar een nummer waarvan ik de melodie nog wel wat weet en ook een stukje tekst
zoiets als
and when I look into your eyes'you promised me so much. I'll bind your dreams in silk and leather'

refrein gaat zoiets als

eeuwige roem.
Samira - when i look into your eyes?

Formerly known as Ragdoll

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:54

Kwastie

Awesomeness

Bear with me..

Nummer rond 2000 t/m 2005. (gok ik)

Dit is een dance/house nummer waarin "ruimte raket" of de lancering hiervan centraal stond. Het nummer begint volgens mij met een countdown.

Volgens mij werd er in de videoclip ook veel gebruik gemaakt van planeten, raketten, ruimte in een cartoonish thema. sleutelwoorden: "space(man)", "rocket(man)", "launch".

Dit is echt lastig om te beschrijven... :P iemand?

Edit : Het is niet Dj Jean - the launch

Edit 2:

Ik zoek dit nummer omdat ik een "bekend" stukje herkende in de achtergrond van het nummer YouTube: Hardwell & Dyro feat. Bright Lights - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix) - OUT NOW! Het gaat om het stukje 2:30-2:39

[ Voor 33% gewijzigd door Kwastie op 26-09-2015 11:02 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

• InFamous

InFamous

excommunicado

Kwastie schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:38:
Bear with me..

Dit is een dance/house nummer waarin "ruimte raket" of de lancering hiervan centraal stond. Het nummer begint volgens mij met een countdown.

Volgens mij werd er in de videoclip ook veel gebruik gemaakt van planeten, raketten, ruimte in een cartoonish thema. sleutelwoorden: "space(man)", "rocket(man)", "launch".

Dj jean the launch?

Of de nieuwe versie

[ Voor 68% gewijzigd door InFamous op 26-09-2015 00:46 ]

• jordy2811
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Bear with me..

PPK - Resurection dan?

[YouTube: https://youtu.be/K5s_1rKP4_I]

[ Voor 22% gewijzigd door jordy2811 op 26-09-2015 09:28 ]

Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter

• Kwastie

Kwastie

Awesomeness

Nope, maar ik snap dat dit er qua beschrijving op lijkt ;)

Ik zoek dit nummer omdat ik een "bekend" stukje herkende in de achtergrond van het nummer YouTube: Hardwell & Dyro feat. Bright Lights - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix) - OUT NOW! Het gaat om het stukje 2:30-2:39

[ Voor 5% gewijzigd door Kwastie op 26-09-2015 11:03 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57

• Jumpman
  • Laatst online: 19:49
Bear with me..

Edit 2:

Cosmic Gate - Exploration Of Space?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kwastie

Kwastie

Awesomeness

nope :'( Ik zit al een paar dagen te zoeken kan 't niet vinden helaas :(

[ Voor 78% gewijzigd door Kwastie op 26-09-2015 14:53 ]

• Jeroentjuh82
  • Laatst online: 13-09 12:03
Jurgen de Vries - The Theme?

• Kwastie

Kwastie

Awesomeness

_/-\o_ _/-\o_ Thanks!! _/-\o_

• Jeroentjuh82
Ajb! fijn nr blijft dat. Noisecontrollers heeft er ook een remix van gemaakt jaren geleden.

• Jeroentjuh82
Ik ga toch ook proberen of jullie me kunnen helpen een (hard)rock nr terug te vinden. Toen ik m hoorde was ik 10 of 11 begin 90's op internaat te Nijmegen op casettebandje en weet alleen nog dat er d8 ik Joe opstond.

• Niels.68
Jeroentjuh82 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:12:
Ik ga toch ook proberen of jullie me kunnen helpen een (hard)rock nr terug te vinden. Toen ik m hoorde was ik 10 of 11 begin 90's op internaat te Nijmegen op casettebandje en weet alleen nog dat er d8 ik Joe opstond.
Ugly Kid Joe

[ Voor 10% gewijzigd door Niels.68 op 26-09-2015 16:00 ]

• Jeroentjuh82
Was een andere Joe. Heeft niet in de top 40 gestaan volgensmij.

• Niels.68
Joe Satriani?
Heeft voor zover ik weet geen (hit)singles uitgebracht maar alleen albums.
Zie Wiki

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:12
InFamous schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:02:
[...]

Samira - when i look into your eyes?

[video]
Aan allen ^^, bedankt maar nee niet gevonden.
Het was echt meer een slow/pop achtig nummer.
Dit lied zal eeuwig blijven bestaan, in mijn gedachten. Maar niet in MP3/FLAC/Whatever, vrees ik....

Homo sapiens non urinat in ventum

• Reiben
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Chopsticks schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 01:46:
Ik kwam via dumpert een filmpje tegen, tribute aan Andrea Pirlo, geweldige voetballer, maar waar het mij om gaat is het muziek wat daaronder gebruikt is, heb het proberen te traceren via verschillende apps, maar daar kreeg ik geen resultaten. Ik hoop dat jullie misschien weten welk muziekfragment (instrumentaal, piano) dit zal zijn?

[video]

Alvast bedankt!
Niemand die deze ooit heeft gevonden? Ik zie hem er bij de Youtube comments ook niet tussen staan, terwijl er wel veel naar wordt gevraagd.

• Jeroentjuh82
Niels.68 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:37:
Joe Satriani?
Heeft voor zover ik weet geen (hit)singles uitgebracht maar alleen albums.
Zie Wiki
Ik weet t nr ook niet was ik er vergeten bij te zeggen dus of hij t was geen idee...

• Niels.68
Dan moet je gewoon even al z'n albums beluisteren :Y

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

JanW schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:27:
[...]

Was het toevallig 2unlimited?
[video]
Nope. Sowieso geen Nederlandse act. Brits of Amerikaans denk ik. Het waren 4 of 5 meiden op een Jeep die dan in de camera zongen. Er zullen vast andere beelden doorheen gezeten hebben, maar die Jeep is me bijgebleven.

This too shall pass

• Jeroentjuh82
Niels.68 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:27:
Dan moet je gewoon even al z'n albums beluisteren :Y
Ik zal dr nooit achter gaan komen weet ik al. Was 1 nr en weet nog dat ik t mooi vond klinken, maar niks in t nr wat is bijgebleven als geheugensteuntje behalve gitarenspel en gedrum.

• Jeroentjuh82
Sharky schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:28:
[...]

Nope. Sowieso geen Nederlandse act. Brits of Amerikaans denk ik. Het waren 4 of 5 meiden op een Jeep die dan in de camera zongen. Er zullen vast andere beelden doorheen gezeten hebben, maar die Jeep is me bijgebleven.
Pussycat Dolls ft Busta Rhymes - Don't Cha?

• Sharky

Sharky

Skamn Dippy!

Jeroentjuh82 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:41:
[...]

Pussycat Dolls ft Busta Rhymes - Don't Cha?
Ook niet, maar ik herinnerde mij opeens iets van de lyrics en ik heb het nummer inmiddels gevonden. Niet Brits/Amerikaans en ook geen band maar voor de rest zat ik wel in de buurt :P

Iedereen bedankt voor het meedenken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sharky op 26-09-2015 22:13 ]

This too shall pass

• Jeroentjuh82
Ow die is nog wat fijner ook. Bij die naam denk je ook niet gelijk aan een groepje, maar 1 persoon, maar klopt wel degelijk. Was ook hun bekendste want ze hebben ook nog Gimme Love gemaakt :)

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Oké een kleine uitdaging. Tijdens onze roadtrip door Europa kwamen we in Bordeaux een steegje tegen waar iemand prachtige piano muziek aan het spelen was. Nu hopen we op een of andere manier te kunnen achterhalen welk nummer dit geweest kan zijn. Hebben jullie nog een idee?
https://drive.google.com/...KynCVNi0td3BKTWdNSFE/view

[ Voor 6% gewijzigd door walletje-w op 26-09-2015 22:54 . Reden: Link klopte niet ]

• InFamous

InFamous

excommunicado

walletje-w schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:25:
Oké een kleine uitdaging. Tijdens onze roadtrip door Europa kwamen we in Bordeaux een steegje tegen waar iemand prachtige piano muziek aan het spelen was. Nu hopen we op een of andere manier te kunnen achterhalen welk nummer dit geweest kan zijn. Hebben jullie nog een idee?
https://drive.google.com/...KTWdNSFE/view?usp=sharing
Not Found

Error 404

Linkje werkt niet.

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

• InFamous

InFamous

excommunicado

walletje-w schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:25:
https://drive.google.com/...KynCVNi0td3BKTWdNSFE/view
Shazam maakt er Shin Su-Ji - To Love van, ik kan dit nummer alles nergens vinden.

• Chopsticks
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-01 14:28
Reiben schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 21:17:
[...]

Niemand die deze ooit heeft gevonden? Ik zie hem er bij de Youtube comments ook niet tussen staan, terwijl er wel veel naar wordt gevraagd.
Neen, niemand die ooit heeft gevonden, weet het zelf ook nog steeds niet. Zoekopdracht daarom maar gestaakt, al is het natuurlijk wel fijn om te weten wat het nu daadwerkelijk was! dus als mensne nog tips hebben? Graag!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
InFamous schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:11:
[...]

Shazam maakt er Shin Su-Ji - To Love van, ik kan dit nummer alles nergens vinden.
Dat is apart, ik heb het ook met Shazam geprobeerd maar die registreerde niets. Heb je er toevallig nog wat speciaals mee gedaan?
Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste

Let op:
Voor vragen over genres etc: Ik zoek muziek die lijkt op... [deel 3]