Silicon Valley, Brink vond ik ook nog wel aardig. Nieuwe seizoen van Modern Family is ook weer begonnen. Daar vermaak ik me ook weer prima meehimlims_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:42:
[...]
How i Met .... vond ik erg geslaagd; maar afgelopen
BBT heeft die plek voor mij ingenomen, dat geloof ik inmiddels wel weer
... maar welke comedyserie nu?
Big Bang Theory is zoals iemand al zei nog wel te doen, kijkt lekker weg voor die 20 minuutjes, maar ik heb pas ook het eerste seizoen terug gekeken. Het verschil is wel gigantisch. Het is nu één grote rom-com geworden.
Wat mij betreft mogen ze de serie in twee splitsen: één serie voor de heren, één voor de dames. Die mogen best in hetzelfde universum wonen, elkaar af en toe tegen komen en zelfs daten maar de (romantische) relaties mogen niet het hoofdonderwerp worden.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Brooklyn nine nine! Wat een heerlijke serie is dathimlims_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:42:
[...]
South Park is ook geweldig qua humor, alhoewel niet voor iedereen.
The I.T. Crowd, als je nerd-humor geweldig vind en houdt van Britse humor.
Als je The Office goed vind, is Parks & Recreation the next best thing. Ook wel regelmatig wat relatie-gedoe maar niet door gebrek aan stijlrichting en dus ook niet vervelend.
Your Friendly Neighborhood Moderator
En ook gewoon zo nu en dan echt foute grappen XD
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik vind dat best wel een goed idee eigenlijk : Een beetje zoals vroeger een aantal hoofdpersonen uit verschillende comedy's soms bij elkaar gingen "buurten" : Ellen + Everybody Loves Raymond + The King of QueensCAPSLOCK2000 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:52:
Ik zou ook het liefst alle relaties uit TBBT gooien maar ik heb wel waardering voor de dames gekregen. Er zitten een aantal leuke karakters tussen en vrouwelijke rollen die je niet snel elders zal tegenkomen.
Wat mij betreft mogen ze de serie in twee splitsen: één serie voor de heren, één voor de dames. Die mogen best in hetzelfde universum wonen, elkaar af en toe tegen komen en zelfs daten maar de (romantische) relaties mogen niet het hoofdonderwerp worden.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 01-10-2015 00:09 ]
Zonder de dames wordt de serie niet ineens weer hetzelfde als in de eerdere seizoenen. Ik geloof niet dat ze nog genoeg stof hebben om de ruimte die je krijgt bij het "droppen" van de halve cast te vullen met de hoeveelheid geek-content die ze in de eerste seizoenen hadden. En stiekem denk ik ook niet dat het grootste deel van de kijkers op dit moment daar veel prijs op stelt.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 16:52:
Ik zou ook het liefst alle relaties uit TBBT gooien maar ik heb wel waardering voor de dames gekregen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mja, is BBT daar juist niet heel erg populair door geworden?NMe schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:37:
[...]
Zonder de dames wordt de serie niet ineens weer hetzelfde als in de eerdere seizoenen. Ik geloof niet dat ze nog genoeg stof hebben om de ruimte die je krijgt bij het "droppen" van de halve cast te vullen met de hoeveelheid geek-content die ze in de eerste seizoenen hadden. En stiekem denk ik ook niet dat het grootste deel van de kijkers op dit moment daar veel prijs op stelt.
De serie moet het juist hebben van z'n geekyness. Anders kun je net zo goed Friends gaan kijken.
Misschien dat de schrijvers dit ook ingezien hebben en dat ze nu toch de relaties wat 'afbreken' om de jongens toch weer wat in hun oude rol te laten vervallen.
Howard was in de 1e seizoenen geweldig, je kon je om die vent bescheuren, al die hachelijke pogingen van hem om aan de vrouw te komen. Nu eenmaal aan de vrouw is het een dikke softie, een braaf kereltje dat weinig meer toevoegt aan de show.
Ook. Maar een serie die niet evolueert gaat dood. Als je de kijker niet blijft boeien loopt 'ie weg. 9 seizoenen vullen met alleen wetenschapsgrapjes klinkt leuk op papier maar daardoor loopt het grootste deel van het publiek uiteindelijk gewoon weg.Snowwie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:25:
[...]
Mja, is BBT daar juist niet heel erg populair door geworden?
Dit argument zie ik hier nu vaker voorbij komen maar zelfs als dat zo is: wat zou dat mis mee zijn? Friends is uiteindelijk niet gestopt omdat het niet populair meer was maar omdat de acteurs meer en meer geld willen zien terwijl de populariteit niet evenredig meegroeide. Dat zegt mij in elk geval dat er ruimte genoeg is om die behoefte te volgen. En het is niet alsof Friends een slechte serie was.Anders kun je net zo goed Friends gaan kijken.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Howard blijft lastig nu de haat-liefde verhouding met zijn moeder weg is... Ik kijk deze show voor de luchtigheid en de humor. Allerlei gedoe met relaties vind ik daar niet onder vallen, zeker niet als de karakters met zogenaamd een hoog IQ steeds dezelfde fouten maken. Daar zijn al genoeg soaps over.Snowwie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:25:
[...]
Mja, is BBT daar juist niet heel erg populair door geworden?
De serie moet het juist hebben van z'n geekyness. Anders kun je net zo goed Friends gaan kijken.
Misschien dat de schrijvers dit ook ingezien hebben en dat ze nu toch de relaties wat 'afbreken' om de jongens toch weer wat in hun oude rol te laten vervallen.
Howard was in de 1e seizoenen geweldig, je kon je om die vent bescheuren, al die hachelijke pogingen van hem om aan de vrouw te komen. Nu eenmaal aan de vrouw is het een dikke softie, een braaf kereltje dat weinig meer toevoegt aan de show.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Wat wel dan weer opvallend was..de vrouwelijke trekjes van Raj tegenover Howard. Ik vind ze meestal we grappig maar in de aflevering vond ik het we iets te.
De komende afleveringen zien er wel beter uit qua plot.
Dit dus.
Ik geef alleen aan wat ik graag zou zien, of dat commercieel handig is laat ik even buiten beschouwing.NMe schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 00:37:
Zonder de dames wordt de serie niet ineens weer hetzelfde als in de eerdere seizoenen. Ik geloof niet dat ze nog genoeg stof hebben om de ruimte die je krijgt bij het "droppen" van de halve cast te vullen met de hoeveelheid geek-content die ze in de eerste seizoenen hadden. En stiekem denk ik ook niet dat het grootste deel van de kijkers op dit moment daar veel prijs op stelt.
Overigens ben ik niet tegen evolutie in een serie. Mijn probleem zit er in dat de serie steeds minder origineel is en steeds meer naar het saaie midden verschuift en een dertien in een dozijn romantische comedie begint te worden. Daar hebben we er al meer dan genoeg van.
Dat een serie verandert accepteer ik al vind ik dat helemaal niet noodzakelijk. Genoeg series die jarenlang precies hetzelfde doen en daarmee zeer succesvol zijn. Nu ik er over nadenk zit er eigenlijk helemaal geen evolutie in TBBT. Ze hebben één keer de richting omgegooid naar RomCom en daar is het bij gebleven.
Als een serie dan toch wil veranderen dan zou ik liever een andere richting zien. Er zijn aanknopingspunten genoeg geweest; je kan de mannen op expeditie sturen, naar de jungle, naar NASA, de ruimte in of gewoon in het riool. Ze kunnen een comicbookstore openen, ze kunnen conflicten met andere wetenschappers krijgen, een bedrijf beginnne of juist hun baan verliezen. Allemaal onderwerpen die zijn voorgekomen waar ze niet op verder zijn gegaan. Keer op keer kiezen ze voor hetzelfde plotje: "boy meets girl". Ooit was het "nerd meets girl" maar dat stadium zijn we ver voorbij. Alle vier de heren zijn knapper, beter gekleed, sneller van tong en meer sociaal aangepast dan een hoop nerds die je op een willekeurige universiteit tegenkomt. Ze hebben ook allemaal al succes in de liefde (nouja).
Waarom maak ik me zo druk om een serie die al jarenlang niet is wat ik zou willen? Omdat de eerste seizoenen wel vernieuwend waren en er nog steeds zoveel chemie tussen de acteurs en schrijvers is dat ik hoop dat ze verder evolueren.
himlims_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:42:
[...]
Black-ish is zeker lachen! Dank voor de tip.FREAKJAM schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:53:
Black-ish of Truth to be told nog een optie?
Wel een wat ander genre humor dan TBBT.
Die reacties van Bernadette waren komisch en We will rock you.
[ Voor 8% gewijzigd door Ari Gold op 07-10-2015 10:42 ]
Lachend op de bank gezeten. Ik hoop dat ze dit vasthouden voor de komende afleveringen.
Episode 04 The 2003 Approximation
Monday, Oct 12 2015
Episode 05 The Perspiration Implementation
Monday, Oct 19 2015
Episode 06 The Spock Resonance
Monday, Oct 26 2015

Ik had gehoopt dat deze aflevering een nieuw karakter zou introduceren, ze hebben er nu iig de ruimte voor gehad. Maar helaas.Joosie200 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:04:
Leuk dat Sheldon zich weer in 2003 waant, pre-Leonard tijdperk. Inclusief shiny clamshellDie interviews ook waren weer typisch Sheldon. Op het einde dan maar terug bij Amy komen lekker awkward, maar niks wat Sheldon niet zou doen. Maar om dan Penny te zien voorstellen dat ze dan in haar appartement, dan in Sheldon zijn appartement gaan samenwonen is iets wat we al eerder gezien hebben. Rasj/Howard en hun muziekband en dan het nummer ... mja
Aflevering was wel oké, maar die van vorige week overklast ie niet.
Was het een knippoog naar het publiek dat klaag dat de serie te veel is veranderd en wil dat het weer wordt zoals het was voor ze relaties kregen.Joosie200 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:04:
Leuk dat Sheldon zich weer in 2003 waant, pre-Leonard tijdperk. Inclusief shiny clamshellDie interviews ook waren weer typisch Sheldon
Just a simple thought....

Laatste tijd stoor ik me wel eraan moet ik zeggen...
Gister was dus ook zo'n aflevering. Dat hele helium stuk hebben ze niet afgemaakt (wat is nou terecht gekomen van hun experiment en de Zweedse counterpart?) Wat is nou met het daten van Amy en het daten van Stewart terecht gekomen? Zoveel dingen waar ze grappige dingen mee hadden kunnen doen.
[ Voor 42% gewijzigd door Deathchant op 28-10-2015 09:35 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dat vond ik het meest deprimerende moment van de afleveringAri Gold schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:44:
Heb wel moete lachen om Bernadette. Earthquaaaakkeeee.
Dit was gewoon echt platte humor, en dat is niet waarom ik de serie kijk..
[ Voor 44% gewijzigd door Bartske op 13-11-2015 09:08 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
doe het niet! bespaar jezelf van de teleurstellingSeñor Sjon schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:17:
Ik heb me er nog niet toe kunnen zetten het nieuwe seizoen te kijken...

Ja, inderdaad. De oude Pre-Amy Sheldon was even terugSnowwie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:21:
Ik moest wel even grinniken toen Sheldon de deur dichtgooide omdat de bijna perfecte dame 10 seconden te laat was...

De hele aflevering nog geen grimas op mijn gezicht. Totdat Sheldon de deur dichtgooide.mat.hi.as schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:00:
Dat stukje was inderdaad het leukste van heel de aflevering. Verder was het niet echt leuk genoeg om aan te raden, helaas.
Natuurlijk zijn er betere komedies (Veep en Louie bv) maar er zijn ook zeker slechtere.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vorig seizoen gebruikte ze soms al een flauw truukje om het publiek iets meer met de dialogen te charmeren, maar nu gebruiken ze het zelfs elke aflevering meerdere keren: als een van de personage een grapje of grappig bedoelde opmerking maakt dan laten ze even snel een closeup zien van een (of twee tesamen) van de anderen die dan even (glim)lachen of ontroerd zijn of zoiets dergelijks. Duurt maar 2 seconden elke keer maar het is flauwe standaard truuk om een zwakke grap bij het publiek op te waarderen. Vroegah had TBBT dit soort truuks nooit nodig maar nu blijkbaar wel.
Af en toe hebben ze nog wel een leuke grap of scene (bijvoorbeeld zoals hier genoemd met de perfecte vriendin voor Sheldon die net even te laat was of het begin van Sheldon's bijdrage aan de Spock documentaire) maar het meeste is een slap aftreksel van voorheen. En ook heel voorspelbaar allemaal.
Best wel triest dit.
Ik vind het eigenlijk vooral triest dat veel mensen niet zo zeer lijken te klagen dat de serie slecht is maar dat 't niet meer hetzelfde is als in het begin.
Bijvoorbeeld een paar afleveringen terug belde Penny haar vader om te vertellen dat ze getrouwd was. Daarmee viel zoveel te doen, met name omdat haar pa in eerdere seizoenen Lennard op grappige manier verkapt steunde in zijn pogingen Penny terug te winnen en zelfs met haar te trouwen. Maar nee hoor, ze doen er niets mee en alleen een wat flauwe grap over het doodrijden van haar varkentje. Dat is toch missen van kansen? Dat toont dat de (huidige?) schrijvers niet aanvoelen van wat in al die seizoenen gebeurd is. En dit is maar een simpel voorbeeldje. In de eerste 4, 5 seizoenen waren juist de grappen zo sterk omdat ze geregeld heel goed teruggrepen op eerdere gebeurtenissen (al werd daar ook wel eens een foutje mee gemaakt, maar okay, een keer kan dat). Nu is het steeds meer los zand. En meestal flauw.
[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 16-11-2015 17:40 ]
ben zelf ook bezig met s01 had iets te veel vrije tijd in de toets weekJorgen schreef op maandag 16 november 2015 @ 17:39:
Vandaag s01e04 maar eens teruggezien. Luminous tampons...
its the Guus
Je valt wel in herhaling met je kruistochtNMe schreef op maandag 16 november 2015 @ 13:38:
Ik vind het eigenlijk vooral triest dat veel mensen niet zo zeer lijken te klagen dat de serie slecht is maar dat 't niet meer hetzelfde is als in het begin.
[ Voor 18% gewijzigd door Phuncz op 16-11-2015 19:56 ]

Heh, ja, dat is bij wel meer shows jammer. Modern Family is ook maar zo kort. En dan is het eind van het seizoen extra balen want dan moet je eeuwen wachten op een nieuw seizoen.Snowwie schreef op maandag 16 november 2015 @ 20:59:
Hoe prettig of niet prettig deze serie ook inhoudelijk mag zijn, het is na slechts 22 minuten kijken altijd weer zuchten omdat je dan weer een week moet wachten op de volgende aflevering.![]()
Saved by the buoyancy of citrus
Bedankt voor je inputVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:23:
Dit was in 2007 leuk, nu echt overrated en tijd om het te vergeten

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
V.w.b. het 'niet af zijn' van het verhaal, ook hier geldt dat je geen hoge verwachtingen moet hebben van een serie met dit concept. Dat is ook nooit anders geweest.
Vlak voor de 'final joke' zit nog een stukje dat je dat atoom ziet. Ik zeg dan ook altijd 'Final joke', zodat m'n vriendin weet dat het weer bijna afgelopen is. Dan is het misschien iets minder abruptDeathchant schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 11:55:
20 minuten is best kort, maar wat ik vaak als vervelend ervaar is dat het altijd zo abrupt lijkt te eindigen. Hebben jullie dat ook niet, dat gevoel dat het verhaal niet af is dan?
Wel jammer dat ze de kijkers niet hebben laten beoordelen of Penny eruit zag als een wortel in dat dingFire69 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:29:
Leonard in lingerie, geen nerd niveau maar ik heb er wel moeten om lachen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Edit: Haha cool Tony Stark. Uuhh Elon Musk, geinig ook hoe hij een beetje dorky deed.
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 21-11-2015 16:52 ]
Signatures zijn voor boomers.
Ik denk niet dat diegene die deze serie gewoon op tv volgen in dit topic te vinden zijn.Maasluip schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:22:
Voor degenen die niet de laatste episodes downloaden of ergens anders kijken (ik dus): vanaf vrijdag start Veronica met de nieuwe serie.

Het "nerdig zijn" kan altijd verder bestaan naast een relatie in het verhaal, ik zie niet in waarom dat in de weg zou staan van een goede nerdy humor.
Amerikaans trekje, reclame voor de laatste seconden (!) van een uitzending, ik zou er gek van worden.mat.hi.as schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:08:
[...]
Vlak voor de 'final joke' zit nog een stukje dat je dat atoom ziet. Ik zeg dan ook altijd 'Final joke', zodat m'n vriendin weet dat het weer bijna afgelopen is. Dan is het misschien iets minder abrupt
Saved by the buoyancy of citrus
TBBT probeert nog een leuke joke ofzo erachter te doen zodat het niet nutteloos lijkt.
* Phuncz

[ Voor 37% gewijzigd door Phuncz op 22-11-2015 13:23 ]
Torrents nog beter.Phuncz schreef op zondag 22 november 2015 @ 13:21:
Ik snap dat ook niet. Bij talkshows zie je soms nog de laatste paar seconden waar de host iedereen wegwuift, alsof je daarvoor wacht met reclame ervoor
TBBT probeert nog een leuke joke ofzo erachter te doen zodat het niet nutteloos lijkt.
* PhunczNetflix, Amazon en andere streaming diensten waar reclame verleden tijd is.
Ik vond de eerste seizoenen beter, tot ergens in seizoen 4. Daarna lijkt het alsof ik me steeds irriteer aan 1 personage, wat steeds afgewisseld wordt. En het verhaallijntje wordt erg dun. Bijvoorbeeld de situatie Penny- Leonard: Penny vergeet de verjaardag datum en Leonard zegt letterlijk dat ie dat niet zal vergeten. Maar dagboek gelezen en het is gelijk vergeten en hij gaat door het stof. Zoals hierboven ergens al gemeld werd: ik had toch ook liever Penny als wortel gezien
Idiocracy: it is real!
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen maar matig vind, doet er overigens niet af aan het feit dat ik deze serie nog steeds met plezier kijk. Het kijkt gewoon lekker weg en is lekker laagdrempelig.
Ben ik overigens de enige persoon die echt een gruwelijke hekel heeft aan het personage 'Bernadette'?
Haha nee hoor. Irritant mens.robcoenen schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:53:
Ben ik overigens de enige persoon die echt een gruwelijke hekel heeft aan het personage 'Bernadette'?
Wel grote meloenen
Ze is niet echt grappig nee. Ze kan beter uit de serie geschreven worden zodat Howard weer vrijgezel wordt en allerlei maffe dingen gaat verzinnen om weer aan de vrouw te komen.robcoenen schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:53:
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Kijk rond in een gemiddeld IT bedrijf en je ziet de 30 jarige nerds overal. Ik ben zelf 40+ en speel vrijwel elke week D&DSnowwie schreef op zondag 22 november 2015 @ 03:21:
De acteurs, en ook de karakters zelf, worden ouder. Ze kunnen niet voor altijd nerdig blijven.
Verder vind ik Howard - Bernadette ook niet echt overtuigend. Ze hebben eigenlijk alleen maar ruzies en meningsverschillen. Weinig raakvlakken. Een scheiding is iets wat best nog zou kunnen. Het is immers al een soap. En dan hebben ze ruimte om Howard weer te koppelen aan Raj in de vrouwenjacht. Die vriendin van Raj is immers amper een echt personage te noemen en kan zo de serie uitgeschreven worden. net als Bernadette. Of je haar nu wel of niet grappig vindt, ze heeft niet de toegevoegde waarde die Penny en Amy aan het verhaal geven.
[ Voor 44% gewijzigd door FunkyTrip op 23-11-2015 10:34 ]
Dit dus.
Het ergste is dat dit niet haar natuurlijke stem isSpooksel schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:06:
Mwah, d'r stem kan af en toe wat vervelend zijn...

Je vindt haar niet erg grappig. Dat is iets anders dan dat ze niet grappig is.Snowwie schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:42:
[...]
Ze is niet echt grappig nee. Ze kan beter uit de serie geschreven worden zodat Howard weer vrijgezel wordt en allerlei maffe dingen gaat verzinnen om weer aan de vrouw te komen.
Een auto ongeluk is ook niet passend voor een comedy. De relatie kan ook op een vriendschappelijke manier uitgaan. Op dezelfde manier waarop Priya uiteindelijk uit de serie is verdwenen. Bernadette kan bv. voor haar werk ineens overzee moeten en dat vervolgens het huwelijk met Howard hier dusdanig onder lijdt dat ze uit elkaar groeien. En inderdaad, het zou gewoon weer tof zijn om Howard samen met Raj weer op vrouwenjacht te zien. Die humor die daar bij kwam kijken was vele malen leuker dan Howard het makke schaap icm dat irritante gebrabbel van Bernadette. Met Leonard eigenlijk net zo, die deed aanvankelijk ook maar van alles om maar samen met een vrouw in bed te belanden. Nu hij getrouwd is met Penny is hij zo lang niet meer zo onzeker. Die onzekerheid creëerde juist altijd van die komische situaties.NMe schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:34:
[...]
Je vindt haar niet erg grappig. Dat is iets anders dan dat ze niet grappig is.Ik kan haar bijvoorbeeld wel weer waarderen. Daarnaast: zelfs als ze haar er keihard uitschrijven (auto-ongeluk ofzo?) dan nog zul je Howard niet heel snel op de oude tour verder zien gaan. En maar goed ook, daar heb je honderd afleveringen lang tegenaan gekeken, dat moet niet steeds hetzelfde blijven.
Jij wilde haar uit de serie hebben. Bernadette schrijven ze er echter op die manier niet uit, ze zouden haar ermee veranderen in een losstaand karakter. Amy is er ook niet ineens uit nu het uit is met Sheldon (los van het feit dat die twee vast weer bij elkaar gaan komen).Snowwie schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:26:
[...]
Een auto ongeluk is ook niet passend voor een comedy. De relatie kan ook op een vriendschappelijke manier uitgaan. Op dezelfde manier waarop Priya uiteindelijk uit de serie is verdwenen. Bernadette kan bv. voor haar werk ineens overzee moeten en dat vervolgens het huwelijk met Howard hier dusdanig onder lijdt dat ze uit elkaar groeien.
Ik denk dat het gros van de BBT kijkers Amy veel grappiger vindt dan Bernadette. Daarbij is Amy veel specifieker gebonden aan Sheldon, terwijl Bernadette 1 van de 10.000 is.NMe schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:29:
Jij wilde haar uit de serie hebben. Bernadette schrijven ze er echter op die manier niet uit, ze zouden haar ermee veranderen in een losstaand karakter. Amy is er ook niet ineens uit nu het uit is met Sheldon (los van het feit dat die twee vast weer bij elkaar gaan komen).
Ik ga niet voor het gros van de kijkers spreken maar ik vind Amy juist helemaal niet grappig.Snowwie schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:35:
[...]
Ik denk dat het gros van de BBT kijkers Amy veel grappiger vindt dan Bernadette. Daarbij is Amy veel specifieker gebonden aan Sheldon, terwijl Bernadette 1 van de 10.000 is.
Ik ook nietNMe schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:36:
[...]
Ik ga niet voor het gros van de kijkers spreken maar ik vind Amy juist helemaal niet grappig.
Vooral omdat Amy toch nog enige link met het 'nerd-zijn' heeft, Bernadette is gewoon flauwe algemene humor...
Poll: Wie liever weg uit TBBT? Amy of Bernadette?
• Amy
• Bernadette
Ook een poll maken? Klik hier
Op zich is de verschillende soort humor wel ok, maar ik vind Amy samen met de andere 2 wel grappig. Ze moeten alleen die relatie met Sheldon niet forceren.Fire69 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:26:
Ze zijn beide niet grappig, maar Bernadette is harder niet grappig dan Amy.
Vooral omdat Amy toch nog enige link met het 'nerd-zijn' heeft, Bernadette is gewoon flauwe algemene humor...
Ik vond Phoebe ook het minst leuke uit Friends, maar ze hoorde er wel bij. Dat gevoel heb ik bij Bernadette en Amy ook iets minder idd...
Het idee achter de stem van Bernadette is dan ook dat geprobeert wordt om deze op die van Howards moeder te laten lijken. Om zo de parallelen tussen Howard die met z'n bazige moeder leeft en Howard die met z'n bazige vrouw leeft nog maar eens verder te benadrukken.Phuncz schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:29:
[...]
Het ergste is dat dit niet haar natuurlijke stem is![]()
[
Maar ja, echt fijn is die stem niet.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
In tegenstelling tot anderen hier kan ik dat botte/felle gedrag juist wel waarderen en die stem past juist prima bij haar.
Als er dan toch iemand zou moeten verdwijnen, laat dan Penny maar verdwijnen die voegt wat mij betreft het minste toe van allemaal
Verder genieten wij nog steeds wekelijks van de serie en zijn juist van mening dat het goed is dat de personen door ontwikkelen. Waren ze blijven hangen in het niveau van de begintijd dan waren wij vermoedelijk uit verveling allang afgehaakt.