[Serie] The Big Bang Theory - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-07 21:42
Gynnad schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:50:
Mensen die hier Young Sheldon kijken? Pas aflevering 1 gezien in het vliegtuig, was best vermakelijk eigenlijk!
Ik kijk beide en kan nu meer lachen om Young Sheldon dan TBBT.

De laatste is echt over zijn hoogtepunt heen en van de awkward nerds uit de eerste seizoenen is niets meer over. De relaties/trouwen/kinderen maken het ook niet echt grappiger.

Young Sheldon daarentegen laat me wel regelmatig lachen. Okay, het klopt niet helemaal met TBBT. Who cares ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Noppesnada schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 17:15:
Ik kijk beide en kan nu meer lachen om Young Sheldon dan TBBT.

De laatste is echt over zijn hoogtepunt heen en van de awkward nerds uit de eerste seizoenen is niets meer over. De relaties/trouwen/kinderen maken het ook niet echt grappiger.

Young Sheldon daarentegen laat me wel regelmatig lachen. Okay, het klopt niet helemaal met TBBT. Who cares ?
Dit dus wmb. Ik kan me mijn laatste schaterlach niet herinneren met de recente TBBT, maar met Young Sheldon zijn er minstens 1 of 2 per aflevering.

Ik zou graag zien dat Georgie en Missy meer gebruikt worden in de afleveringen, maar tot nu toe ben ik meer dan tevreden met Young Sheldon :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Young Sheldon over religie is echt de moeite waard. Meemaw wordt steeds beter en de pastoor past perfect :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

hahahaha deze aflevering is echt wel grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:52
TBBT valt van de ene flauwe cliché in de andere, ben er wel redelijk klaar mee. Gezien de positieve reacties op Young Sheldon hierboven dat toch maar eens een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
En met het huwelijk van Sheldon en Amy is het 11de seizoen afgelopen. Helaas was de hele aflevering voorspelbaar. De ouders van beide kanten werden erbij gehaald, en dan weet je precies wat je kan verwachten.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 18:44

TommyGun

Stik er maar in!

XWB schreef op donderdag 17 mei 2018 @ 13:47:
En met het huwelijk van Sheldon en Amy is het 11de seizoen afgelopen. Helaas was de hele aflevering voorspelbaar. De ouders van beide kanten werden erbij gehaald, en dan weet je precies wat je kan verwachten.
Het moment met Kripke vond ik wel erg grappig haha :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik lach nog steeds smakelijk om TBBT en de seizoensfinale was weer ouderwets gieren :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:16
Gisteren de eerste ep van Young Sheldon gekeken.
Even hard gelachen als bij het 10de seizoen van TBBT.... helemaal niet dus. :z
Ik denk niet dat YS 10 seizoenen zal meegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-07 17:23

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik vond de laatste aflevering wel een stuk beter qua humor dan de rest van het seizoen moet ik zeggen. Ik vind het nog steeds vermakelijk, maar niet meer zo enorm goed als de eerste 4 seizoenen.

Waar ik mij meer aan stoor, vooral aan dit seizoen, is dat ze afleveringen niet echt "af" maken....tis net alsof ze 1 of meerdere kleine verhaaltjes opzetten en ineens zie ik de aftiteling in beeld na de welkbekende 18 minuten...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:27
Volg het 3/4 seizoenen niet meer. Vind het ook wel best toevallig Bill Gates/Hamill afleveringen nog gezien omdat ik het toevalig zag op YT/ Tv Promo's channel.

Op een gegeven moment is de serie iets te domestisch geworden. Eerste zoveel seizoenen was het een leuke show. Daarna teveel by the numbers serie geworden.

Zou wel weer eens sitcoms willen zien in dezelfde lijn(en) als Married with Children/Unhappy ever after en Titus.
Iets hardere humor e.d.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Er komt een twaalfde seizoen, wat tevens het laatste zal zijn.

https://www.ad.nl/show/bi...waalf-seizoenen~abdd59e1/

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-07 19:25
Erg jammer dat 1 van mijn favoriete series er mee stopt na volgend seizoen.
Maar dat is gewoon onvermijdelijk en voor de US is het al een wonder dat er een 8ste seizoen is gekomen omdat na 7 seizoenen meestal men de hogere salariseisen van acteurs/actrices niet wil betalen vandaar dat zo veel series na 7 seizoenen er mee stoppen.
Maar deze serie heeft nu nog prima kijkcijfers dus denk ook dat de acteurs het nu wel genoeg vinden.
Voor de poen hoeven ze het niet meer te doen want ze zijn vooral na het 7de seizoen zeer goed betaald geworden maar het was en is een hecht clubje bij elkaar, ook buiten het opname seizoen.
Een van de meest memorabele afleveringen was die waar Sheldon het servet van Spock/Nemoy met kerst cadeau kreeg. Onvergetelijk.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.104.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• s0kkie
  • Laatst online: 10:00

s0kkie

Cowabunga

11 seizoenen te laat gestopt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Je kan ook overdrijven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-07 13:58
Tot Amy ging het goed.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Amy was the shark that Sheldon jumped over on? :+

Jammer, maar het is al erg lang over het hoogtepunt heen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Laatst online: 23:42

Rannasha

Does not compute.

Terecht. De serie is een heel stuk minder dan dat deze in de eerste seizoenen was. Series zouden niet tot de laatste druppel uitgemolken moeten worden en wat dat betreft is BBT al wel over z'n houdbaarheidsdatum heen.

En nu ruim op tijd bekend is dat er een einde komt aan de serie, hebben de schrijvers de tijd om een mooie conclusie in elkaar te zetten. Misschien dat de lift zelfs gerepareerd wordt in de laatste aflevering!

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Of ze verhuizen uit frustratie vanwege die lift. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
Mhh, wat zoeken jullie veel diepgang in zo'n luchtige comedy. Ik zit de reacties te lezen en verbaas me daarover. TBBT is typisch zo'n serie die ik lekker weg vindt kijken. Gewoon even dom lachen. Net als Mom.

Beide series zijn van dezelfde makers, maar toch vindt ik de grappen in Mom beter dan TBBT. TBBT is wel minder aan het worden. Toch kijk ik als vertier tijdens het eten vaak de oude afleveringen nog op Veronica. Het kan me nog steeds bekoren. En voor de serie is het beter dat er een einde aan komt. Iets met 'uitgemolken'. Wel jammer dat Bazinga nooit meer geroepen wordt. ;)

HIMYM heb ik nooit gesnapt. Een collega van me vindt het ook hylarisch, maar het is niet mijn type humor. How I Met Your Mother is maar een saaie serie.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:32
rimave schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:21:
TBBT is typisch zo'n serie die ik lekker weg vindt kijken. Gewoon even dom lachen.
Vond het in het begin nog wel leuk, heb de laatste seizoenen al niet meer bekeken. Om twee redenen, het werd in het algemeen minder leuk. En de lach-track begon me toch wel te irriteren.

Niet dat het zonder laugh track beduidend beter is.....

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ZpAz schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 11:40:
[...]

Vond het in het begin nog wel leuk, heb de laatste seizoenen al niet meer bekeken. Om twee redenen, het werd in het algemeen minder leuk. En de lach-track begon me toch wel te irriteren.

[video]
Dat is alleen maar awkward omdat de acteurs tussen elke zin ruimte moeten laten waar later die lach-track in gemonteerd wordt. Zonder die loze ruimte wordt de aflevering een goeie 25% korter maar zouden deze scènes een stuk minder cringey zijn om naar te kijken. :D
Señor Sjon schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 09:50:
Of ze verhuizen uit frustratie vanwege die lift. ;)
Dat zou wel heel erg geript zijn van Friends, alsof de serie daar niet al genoeg mee vergeleken wordt. :P

[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 24-08-2018 12:45 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
NMe schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 12:40:
[...]
Dat is alleen maar awkward omdat de acteurs tussen elke zin ruimte moeten laten waar later die lach-track in gemonteerd wordt. Zonder die loze ruimte wordt de aflevering een goeie 25% korter maar zouden deze scènes een stuk minder cringey zijn om naar te kijken. :D
True true, dat zal ook effect hebben inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

[video]
En nu met een willekeurige andere comedy ook dit trucje uithalen, vermoed dat het ALTIJD bizar overkomt.

zonder H1 de H0 verwerpen? Qo'!

[ Voor 1% gewijzigd door steveman op 24-08-2018 14:18 . Reden: existentiele ipv universele quantor, oeps. ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[video]
Kijk je straks toch lekker Young Sheldon ?

Heb je daar in ieder geval geen last van :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZpAz
nero355 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 20:50:
[...]

Kijk je straks toch lekker Young Sheldon ?

Heb je daar in ieder geval geen last van :)
Daar had ik inderdaad al naar gekeken, dat was best vermakelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:41

Spooksel

Spooksel!

rimave schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:21:
HIMYM heb ik nooit gesnapt. Een collega van me vindt het ook hylarisch, maar het is niet mijn type humor. How I Met Your Mother is maar een saaie serie.
Mjah, gelukkig blijft humor smaak afhankelijk ;)

Persoonlijk vind ik HIMYM ook erg goed en zou bijvoorbeeld ook nog willen beargumenteren dat het zelfs beter is dan het alom geprezen Friends bijvoorbeeld. Maargoed, dat zou een discussie zijn die hier wildly off-topic is :)

Maar, wel on-topic, ik ga liever HIMYM nog eens totaal bingen van voor naar achter dan dat ik dat zou doen met TBBT eigenlijk :) Tuurlijk, TBBT heb ik ook wel superveel gekeken en ik vond het altijd wel geinig, maar niet op het niveau HIMYM!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 20:37

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Friends goed? Friends is tenenkrommend. Echt nooit begrepen wat mensen daar leuk aan kunnen vinden. Van die Joey met zijn wenkbrauwen tot die domme trien met die blonde haren.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Maasluip schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:39:
Friends goed? Friends is tenenkrommend. Echt nooit begrepen wat mensen daar leuk aan kunnen vinden. Van die Joey met zijn wenkbrauwen tot die domme trien met die blonde haren.
Spooksel schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:31:
[...]

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
Spooksel schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:31:
[...]

Persoonlijk vind ik HIMYM ook erg goed en zou bijvoorbeeld ook nog willen beargumenteren dat het zelfs beter is dan het alom geprezen Friends bijvoorbeeld. Maargoed, dat zou een discussie zijn die hier wildly off-topic is :)

Maar, wel on-topic, ik ga liever HIMYM nog eens totaal bingen van voor naar achter dan dat ik dat zou doen met TBBT eigenlijk :) Tuurlijk, TBBT heb ik ook wel superveel gekeken en ik vond het altijd wel geinig, maar niet op het niveau HIMYM!
Mja, Friends vindt ik dan wél weer leuk. Ik gooi er nog 1 in: Modern Family. _/-\o_

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

rimave schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:54:
[...]

Mja, Friends vindt ik dan wél weer leuk. Ik gooi er nog 1 in: Modern Family. _/-\o_
/me tipt voor wie het nog niet zou kennen (foei): IT-crowd en Coupling UK uiteraard

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Halloween plaatje van Mayim Bialik:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dq3ZPtVVYAADhKA.jpg

That is scary indeed :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik vond juist Howard geniaal in die aflevering :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 07:04
Howard was inderdaad erg sterk. Bleef wel erg lang stil in dit topic ondanks start nieuw seizoen haha.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:34
De laatste paar seizoenen hangen de afleveringen precies niet meer aan elkaar vast. Vroeger volgde alle scénes elkaar precies meer op, nu lijken het 20 clips van 1 minuut achter elkaar geplakt.

En ik weet dat personages vooruitgang moeten maken maar het is overduidelijk dat de kwaliteit is beginnen dalen vanaf het moment dat ze allemaal een vriendin begonnen te hebben. Heel de geek culture en wetenschap komen amper nog aan bod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-06 08:10
Simon Shipperd schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:29:
De laatste paar seizoenen hangen de afleveringen precies niet meer aan elkaar vast. Vroeger volgde alle scénes elkaar precies meer op, nu lijken het 20 clips van 1 minuut achter elkaar geplakt.

En ik weet dat personages vooruitgang moeten maken maar het is overduidelijk dat de kwaliteit is beginnen dalen vanaf het moment dat ze allemaal een vriendin begonnen te hebben. Heel de geek culture en wetenschap komen amper nog aan bod.
Vrouwen he..

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Iedereen afgehaakt? Nog een paar afleveringen maar. Ik kijk het gewoon uit, maar echt bijzonder is het niet.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:01
Nee wordt nog gewoon gekeken op moment dat hij binnenkomt. De oude seizoenen zijn gewoon beter, grappen wat spontaner, nu is het meer herhaling van zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

nadroJ schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 09:42:
Iedereen afgehaakt? Nog een paar afleveringen maar. Ik kijk het gewoon uit, maar echt bijzonder is het niet.
Hier en daar zitten er nog wel wat leuke dingen in, maar dit laatste seizoen heeft duidelijk een "Omdat het moet" smaakje en dat is best wel zonde... :/

Gelukkig hebben we Young Sheldon nog :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
nadroJ schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 09:42:
Bij S9 ofzo interesse verloren. Maar de eerder seizoenen kijk ik nog steeds regelmatig. Lijkt een heel andere en betere serie dan de laatste seizoenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik kijk het wel nog, alleen stoor ik me aan dat elke aflevering zo abrupt uit het niks lijkt te eindigen. Vinden jullie dat ook? Lijkt net alsof de episode net pas begonnen is, en dan lijken ze ineens te stoppen midden in "het verhaal" zeg maar. Bloedirritant...

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
@Spooksel Als je HIMYM gaat bingen, sla dan aub seizoen 9 over, of gewoon laatste aflevering niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik moet vanaf ~S9 nog kijken. Op een gegeven moment was bij Veronica niet te achterhalen wanneer nou het nieuwe seizoen kwam en ik ben te lui om het te downloaden. Zo goed is het al tijden niet meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

De laatste afleveringen zijn uitgezonden. Wat vonden jullie ervan? Ik moet zeggen dat ik ze bijzonder goed vond en een waardige afsluiter (y)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 29-06 09:03
Gunner schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:02:
De laatste afleveringen zijn uitgezonden. Wat vonden jullie ervan? Ik moet zeggen dat ik ze bijzonder goed vond en een waardige afsluiter (y)
toch vooral heel voorspelbaar eigenlijk.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kevinp schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:36:
[...]

toch vooral heel voorspelbaar eigenlijk.
Series kijk ik voor entertainment. En ik ben ge-entertaind.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-07 10:35
Eindigde eigenlijk precies hoe je het verwacht. Moest alleen glimlachen tijdens de speech van sheldon. Voor de rest keek het wel lekker weg tijdens het eten. Opzich jammer dat het afgelopen is, want het keek wel lekker hersendood weg. Maar ze haalden nooit het niveau meer van voorheen (voor al die vrouwen etc,behalve penny ofc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Penny was de laatste paar seizoenen best wel "gedateerd" en Bernadette was een welkome afwisseling :)

En als ik eerlijk ben was Penny veel leuker in "8 Simple Rules (for Dating my Daughter)" O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-07 10:35
nero355 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 23:54:
Penny was de laatste paar seizoenen best wel "gedateerd" en Bernadette was een welkome afwisseling :)

En als ik eerlijk ben was Penny veel leuker in "8 Simple Rules (for Dating my Daughter)" O-) :+
Vond penny in seizoen 3/4 etc ook leuker, maar 8 simpel rules en eerste seizoenen bb toch wel erg jong. Maarja dat zal wel aan de leeftijd liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

038Zwolle schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:40:
Vond penny in seizoen 3/4 etc ook leuker, maar 8 simpel rules en eerste seizoenen bb toch wel erg jong. Maarja dat zal wel aan de leeftijd liggen.
Ik was toen ook jonger! ;) O-) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:53

Vrijdag

De Zwarte

Gunner schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 21:02:
Ik moet eerlijk zeggen dat na seizoen 5 ik het maar sporadisch gevolgd heb.

De serieafsluiting vond ik niet heel verrassend. Aan de andere kant vond ik hem wel mooi. De speech van Sheldon zag ik als een samenvatting van zijn ontwikkeling. Sentimenteel, ja. Cliché, ook dat. Toch vond ik het een waardige afsluiter voor deze serie.

Misschien heeft het te maken met mijn leeftijd of persoonlijke situatie maar ik vond het wel passend bij alle karakters. In tegenstelling tot seizoen 8 van GoT doen de personages niet ineens totaal out of character en wordt alles mooi afgerond.

Dat vond ik dan :)

En ik had het idee dat de emoties in de laatste scene niet gespeeld waren.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik vond alleen dat ze Buffy/SMG in de laatste scene naast Raj hadden moeten zetten. Had nog tot stof voor nadenken gezorgd :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-07 16:29
Dat was dan mooi voer geweest voor een cross-over spinoff :+

Prima afsluiting naar mijn mening. Geen verrassingen, maar dat hoefde ook niet. Heb de serie praktisch vanaf het begin gekeken. Heb wel eens gedacht er mee te stoppen, maar otch volgehouden. Kijkt toch ook lekker weg met z'n tweetjes op de bank. Moet ook zeggen dat ik de laatste twee seizoenen wél weer prima vond. Misschien ook een stukje acceptatie van mijn kant dat de serie nu eenmaal is geworden wat het is geworden, maar ik merkte dat ik weer een stuk meer moest lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:00
Maasluip schreef op maandag 27 mei 2019 @ 10:55:
Ik vond alleen dat ze Buffy/SMG in de laatste scene naast Raj hadden moeten zetten. Had nog tot stof voor nadenken gezorgd :D
Ik volg de serie totaal niet, dus vandaar mn vraag: wat is er met Buffy en Raj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Raymond schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:34:
[...]

Is zij niet Raj's crush? Ik kan me iets herinneren uit de eerste paar seizoenen, maar misschien heb ik het mis.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Raymond schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:34:
[...]

spoiler:
In het vliegtuig naar Zweden voor de nobelprijs zat Raj naast Buffy. Blijkbaar had hij haar uitgenogdigd want ze zat naast hem bij de ceremonie, ze zei nog "this is not a date" Raj "I know" Buffy "why are you holding my hand then".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 03-07 21:42
Ik volg ook de serie Young Sheldon.

Leuk dat daarin een verwijzing naar werd gemaakt TBBT met betrekking tot de Nobelprijs en de hoofdpersonen van TBBT.

Goed dat het nu afgelopen is. De serie was al een tijdje over zijn hoogtepunt heen. Ben wel benieuwd waar we de hoofdrolspelers nu terug gaan zien. Dit blijft wel even aan ze plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Noppesnada schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:04:
[...]
Ben wel benieuwd waar we de hoofdrolspelers nu terug gaan zien. Dit blijft wel even aan ze plakken.
Als ze wat voorzichtig zijn met hun geld moeten ze nooit meer werken :P
Galecki en Parsons lijken nog relatief actief volgens IMDB, de andere zijn vooral kleine projectjes (voice en zo).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mandrake466
Vrijdag schreef op maandag 27 mei 2019 @ 11:54:
[...]
Is zij niet Raj's crush? Ik kan me iets herinneren uit de eerste paar seizoenen, maar misschien heb ik het mis.
Radjesh heeft wel meerdere crushes gehad. De lelijkste was wel de Indiase vrouw met wie hij zou gaan trouwen. Net een travestiet. Wat een engerd.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Mandrake466 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:55:
[...]

Radjesh heeft wel meerdere crushes gehad. De lelijkste was wel de Indiase vrouw met wie hij zou gaan trouwen. Net een travestiet. Wat een engerd.
Hij had die roodharige moeten houden.

March of the Eagles

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mandrake466
XWB schreef op maandag 27 mei 2019 @ 15:58:
[...]

Hij had die roodharige moeten houden.
De ginger was een beetje kinky maar ook mijn keus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Noppesnada schreef op maandag 27 mei 2019 @ 14:04:
Ik volg ook de serie Young Sheldon.

Leuk dat daarin een verwijzing naar werd gemaakt TBBT met betrekking tot de Nobelprijs en de hoofdpersonen van TBBT.

Goed dat het nu afgelopen is. De serie was al een tijdje over zijn hoogtepunt heen. Ben wel benieuwd waar we de hoofdrolspelers nu terug gaan zien. Dit blijft wel even aan ze plakken.
Wellicht over het hoogtepunt heen, maar ik mis nu toch wel een luchtige sitcom van 20min per aflevering. Na Friends en himym vulde tbbt dat gat wel goed op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mandrake466 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 06:44:
[...]

De ginger was een beetje kinky maar ook mijn keus.
Een kinky ginger O+ ik zou er keihard mee trouwen :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nadroJ
MikeyMan schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 07:20:
[...]

Wellicht over het hoogtepunt heen, maar ik mis nu toch wel een luchtige sitcom van 20min per aflevering. Na Friends en himym vulde tbbt dat gat wel goed op.
Snap ik, andere sitcoms die IMHO luchtig en grappig zijn: The Goldbergs, Brooklyn Nine-Nine, Modern Family

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:36

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nadroJ schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:53:
[...]

Snap ik, andere sitcoms die IMHO luchtig en grappig zijn: The Goldbergs, Brooklyn Nine-Nine, Modern Family
The Goldbergs ken ik nog niet, ga ik bekijken. Maar op de een of andere manier hebben deze toch een wat andere dynamiek. Kan het niet echt uitleggen, misschien wat verder bij m'n eigen leven vandaan ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

nadroJ schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 08:53:
De laatste twee vind ik wat te druk en overdreven, maar The Goldbergs is wel leuk inderdaad! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-07 17:39
Goldbergs is lief! Losjes gebaseerd op de jeugd van de creator van de show. Regelmatig ook echte beelden uit zijn jeugd op het einde van een aflevering die laten zien dat bepaalde dingen echt zo hebben plaatsgevonden als in de show, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik had hier een post gemaakt over hoe dom ik het vond dat ze Halley zo'n enorme kutstem gegeven hadden en dat helemaal niet representief was op hoe ze uitzag in de laatste aflevering. Waarom is die post verwijderd? Ik heb het idee dat de laatste tijd wel vaker posts verdwijnen die ik vermeend eerder had gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Deathchant schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 13:23:
Ik had hier een post gemaakt over hoe dom ik het vond dat ze Halley zo'n enorme kutstem gegeven hadden en dat helemaal niet representief was op hoe ze uitzag in de laatste aflevering.
Halley?
bedoel je Bernadette?
in geval van het laatste: https://www.cinemablend.c...es-on-the-big-bang-theory
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste