Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:11

MM99

That is the way I am!

Fire69 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 20:36:
Wat vonden jullie van de slaapkamer-scene? ;)
Voor de liefhebbers..

[YouTube: https://youtu.be/ZIXICiMmVec?t=39]

Het schijnt dat het niet eens uitgezonden in de VS, omdat het te pikant was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:16
MM99 schreef op maandag 07 november 2016 @ 13:32:
[...]

Voor de liefhebbers..

[video]

Het schijnt dat het niet eens uitgezonden in de VS, omdat het te pikant was.
Het was de UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Uiteraard kennen jullie de vanity cards van Chuck Lorre aan het einde van elke aflevering. Deze keer (S10E08) een aparte die wel duidelijk is waar die op slaat. Er staat alleen maar "Uh-oh" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 17:57
Och het is wel erg gesteld met TBBT tegenwoordig, elke nieuwe aflevering levert maar 2 or 3 nieuwe reacties op in dit topic.

Dan is het wel anders gesteld in het topic van The Walking Dead.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

arsimo schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 21:20:
Uiteraard kennen jullie de vanity cards van Chuck Lorre aan het einde van elke aflevering. Deze keer (S10E08) een aparte die wel duidelijk is waar die op slaat. Er staat alleen maar "Uh-oh" :+
Je kunt ze hier allemaal terug lezen. Hoef je de aflevering niet op pauze te zetten. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Walking Dead wordt dan ook dezelfde dag nog in Nederland uitgezonden terwijl TBBT misschien over een halfjaar is als de herhaalcarrousel van Veronica het nieuwe seizoen oppikt. Nu ze weer rond S1-S3 bungelen met de herhalingen, zie ik wel hoe de boel afgegleden is qua scherpe humor en opmerkingen. Zorgt er ook wel voor dat ik niet zo mijn best meer doe om het te volgen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 14:11

MM99

That is the way I am!

Laatste aflevering was wel weer erg boeind.

spoiler:
Shaldon die opeens kinderen wilt. Geweldige dans scene XD
En nieuwe personage, die schoonmaakster waar Raj mee op date wou. Ik hoop dat deze wel verder uitgewerkt worden. Ze kwam wel leuk over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:41
Het vervelende vind ik ook dat Veronica niet heel duidelijk aankondigt wanneer een nieuw seizoen wordt uitgezonden. Je kan het ook niet makkelijk terug vinden in tv gidsen, dus ik mis het altijd op de één of andere manier.

Tevens als ik dan TBBT in de recorder zou zetten om wekelijks op te nemen, besluit Veronica na 2 episodes opeens om het tijdsslot te veranderen, dat was vorige jaar tenminste zo. Ja op zo'n manier, kan ik het toch nooit volgen. Ik vind dat zo slecht geregeld bij Veronica. Even afgezien van het feit dat het eigenlijk belachelijk is dat PVR's tegenwoordig daar niet mee om kunnen gaan. Die oude VCR's van vroeger met showview konden dat zelfs al.

Bij FOX is het tenminste duidelijk wanneer er iets nieuws begint en ze veranderen ook niet zo snel een tijdsslot. Veronica is gewoon een k*tzender.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 16-11-2016 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Team baby go :D

Toen moest ik wel even hard lachen.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 20:57
Het is dat afleveringen 20 minuten duren, en ik te lui ben om de serie uit Sickbeard te verwijderen, maar wat een shitshow is dit seizoen zeg. Sheldon is compleet ongeloofwaardig, die baby is een ontzettend irritante toevoeging, maar nog net niet zo irritant als Bernadet zelf. Wat Raj wil weten de schrijvers ook niet, vliegt ook alle kanten op. Geen één verhaallijn is nog enigszins interessant om te volgen eigenlijk.

En toch op een moment dat ik tijd over heb, kijk ik nog ff 20 minuutjes in de hoop dat het iets van de charme en kwaliteit terug krijgt die de eerste paar seizoenen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

De afleveringen durven inderdaad te wisselen tussen humorloze relatieproblematiek-drama en wereldvreemde nerd-humor, zeker dit seizoen neigt het opvallend naar het eerste type. De schrijvers hebben echt weinig inspiratie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 00:13
JanW schreef op zondag 22 januari 2017 @ 16:16:
Het is dat afleveringen 20 minuten duren, en ik te lui ben om de serie uit Sickbeard te verwijderen, maar wat een shitshow is dit seizoen zeg. Sheldon is compleet ongeloofwaardig, die baby is een ontzettend irritante toevoeging, maar nog net niet zo irritant als Bernadet zelf. Wat Raj wil weten de schrijvers ook niet, vliegt ook alle kanten op. Geen één verhaallijn is nog enigszins interessant om te volgen eigenlijk.

En toch op een moment dat ik tijd over heb, kijk ik nog ff 20 minuutjes in de hoop dat het iets van de charme en kwaliteit terug krijgt die de eerste paar seizoenen hadden.
Zelfs de 20 minuten halen ze niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Ik vind dit seizoen eigenlijk juist weer leuk, in tegenstelling tot het vorige seizoen...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:54
TommyGun schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:14:
Ik vind dit seizoen eigenlijk juist weer leuk, in tegenstelling tot het vorige seizoen...
Ben ik het wel mee eens ... maar het vrouwtje vindt het allemaal nog best grappig.
Ter vergelijking ... we hebben via youtube vorige week enkele compilatie afleveringen van Family Feud bekeken. HILARISCH!!!! Daar zouden de schrijvers van BBT misschien nog wat inspiratie kunnen halen.
Die Amerikanen zijn in "realiteit" (met nodige korrel zout) nog gekker dan je zelf kan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:15

IkWilbert

Het is mij!

Er komt een spin off aan... Young Sheldon

http://variety.com/2017/t...young-sheldon-1202007801/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

tiguan schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:35:
Het vervelende vind ik ook dat Veronica niet heel duidelijk aankondigt wanneer een nieuw seizoen wordt uitgezonden. Je kan het ook niet makkelijk terug vinden in tv gidsen, dus ik mis het altijd op de één of andere manier.

Tevens als ik dan TBBT in de recorder zou zetten om wekelijks op te nemen, besluit Veronica na 2 episodes opeens om het tijdsslot te veranderen, dat was vorige jaar tenminste zo. Ja op zo'n manier, kan ik het toch nooit volgen. Ik vind dat zo slecht geregeld bij Veronica. Even afgezien van het feit dat het eigenlijk belachelijk is dat PVR's tegenwoordig daar niet mee om kunnen gaan. Die oude VCR's van vroeger met showview konden dat zelfs al.

Bij FOX is het tenminste duidelijk wanneer er iets nieuws begint en ze veranderen ook niet zo snel een tijdsslot. Veronica is gewoon een k*tzender.
vrijdag = nieuwe aflevering dag op nld tv

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:34

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

tiguan schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:35:

Even afgezien van het feit dat het eigenlijk belachelijk is dat PVR's tegenwoordig daar niet mee om kunnen gaan. Die oude VCR's van vroeger met showview konden dat zelfs al.
Wat mij het meeste stoort is dat ik in mijn HD recorder wel op naam kan zoeken naar een programma, maar dan moet ik het tijdslot programmeren. Nee! Ik wil dat programma opnemen, dus neem maar alle programma's met die naam op!
Waarom kan dat niet.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Maasluip schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:50:
[...]

Wat mij het meeste stoort is dat ik in mijn HD recorder wel op naam kan zoeken naar een programma, maar dan moet ik het tijdslot programmeren. Nee! Ik wil dat programma opnemen, dus neem maar alle programma's met die naam op!
Waarom kan dat niet.
De Horizon Mediabox kan dat wel :P

Maar ik download ze wel O-)

[ Voor 5% gewijzigd door TommyGun op 15-03-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 20:41
himlims_ schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 09:39:
[...]

vrijdag = nieuwe aflevering dag op nld tv
Klopt, ik neem ze ook elke week keurig op. Niet dat de recorder het wekelijks doet, maar ik doe 't zelf even instellen op de avond zelf. Heb nu ook de Horizon, die kan daar idd beter mee omgaan. Maar ik vraag me af of er ook duidelijk door Veronica wordt meegezonden dat de episodes oplopen op precies dat tijdstip. Want er worden ook twee oude episodes voor die tijd uitgezonden. Zal 't morgen instellen voor de gein.

[ Voor 3% gewijzigd door tiguan op 15-03-2017 10:18 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Cliffhanger als Sheldon Amy ten huwelijk vraagt :')

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De hele aflevering vond ik totaal niet passen bij de serie maar de relatie dit seizoen tussen Sheldon en Amy met extreme preutserigheid die ineens switched naar zeer awkward sexy talk heeft nu wel zijn hoogtepunt bereikt. Hoop ik.

Laatst nog wat eerdere afleveringen van seizoenen voor de relatie-focus gekeken, dat was toch een compleet andere serie. Spijtig dat er voor dé reden waarom de serie populair is geworden, er nu geen plaats meer is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik vond het wel leuk dat Ramona weer kwam opdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 23:44

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Shanquish schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 09:35:
Ik vond het wel leuk dat Ramona weer kwam opdagen.
Met haar jaren 80/90 look: schoudervulling and springerig lopen met hol ruggetje :D

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowwie
Ik vond die laatste aflevering met die cliffhanger toch wel zeker oké, krijg een beetje The Walking Dead flashbacks wat betreft cliffhangers.

Echter dat grietje dat ineens als een blok voor Sheldon viel vond ik behoorlijk ongeloofwaardig. Maar goed, deze cliffhanger was blijkbaar nodig om de kijkcijfers hoog te houden. In elk geval kunnen we stellen dat er een seizoen 11 (en 12 komt), hetgeen ook al bevestigd was.

Toch zit ik een beetje te twijfelen hoe lang ze nog door kunnen gaan met deze formule. Je ziet gewoon dat de cast duidelijk ouder wordt (behalve Jim Parsson, want die heeft nog steeds een babyhuidje) en het oorspronkelijk concept van de serie (een zooi nerds met een een knappe buurmeid en allerlei gekke taferelen is definitief verleden tijd).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Snowwie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 01:30:

Toch zit ik een beetje te twijfelen hoe lang ze nog door kunnen gaan met deze formule. Je ziet gewoon dat de cast duidelijk ouder wordt (behalve Jim Parsson, want die heeft nog steeds een babyhuidje) en het oorspronkelijk concept van de serie (een zooi nerds met een een knappe buurmeid en allerlei gekke taferelen is definitief verleden tijd).
Ik krijg steeds meer het idee dat ik naar de moderne reboot van Friends zit te kijken.
Met als twist, dat het tegenpolen zijn van de originele cast

Ik kan nog steeds lachen om de interactie, maar het knullige awkward van de eerste series is wel verdwenen.
( en die lift had ondertussen wel gemaakt mogen zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

FreshMaker schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 06:00:
[...]
Ik krijg steeds meer het idee dat ik naar de moderne reboot van Friends zit te kijken.
Naar die vergelijking ben ik benieuwd :)
Voor mij is dat niet meteen duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

Ik kan nog steeds lachen om de interactie, maar het knullige awkward van de eerste series is wel verdwenen.
prima serie tot aan seizeon 9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 13:42
Snowwie schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 01:30:
Echter dat grietje dat ineens als een blok voor Sheldon viel vond ik behoorlijk ongeloofwaardig.
Nou, ineens. In seizoen 2 was ze ook al stapelgek op hem. Zij is natuurlijk niet meer dan de katalysator om Sheldon te laten realiseren dat hij Amy ten huwelijk wil vragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ben fan vanaf aflevering 1 maar laatste paar seizoenen is het wel echt heel matig.
Met op nummer 1 seizoen 10.
Zelfs die cliffhanger was zo voorspelbaar...
Weet nog goed vroeger moest je echt hard lachen tijdens een tbbt aflevering.
Nu is het niet meer dan een heel licht grinnikje, en dat ook nog eens zelden.
Nee ze hadden er al tijd een eind aan moeten breien.
Enigste die soms nog leuk is is wollowitz. Maar dat is niet zoals van ouds.
Denk erom om seizoen 11 en 12 over te slaan, kijk de reruns van oude afleveringen wel op veronica.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Ik vond het laatste seizoen juist heel erg leuk, denk dat ze nu met het enorme publiek dat ze hebben ook gewoon een veel groter publiek proberen aan te spreken dan alleen het nerdpubliek...

Alles omtrent de zwangerschap en baby van Bernadette bijvoorbeeld daar zitten weinig nerdgrappen bij, maar is voor elke (jonge) ouder een feest van herkenning..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0e2Lk0Omuvs]

Trailer van de spin-of

Ziet er nog best leuk uit imo :p

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
Dus de gozer die Leonard vroeger pestte is de paps van Sheldon..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:34
v8power67 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 15:03:
Ben fan vanaf aflevering 1 maar laatste paar seizoenen is het wel echt heel matig.
Met op nummer 1 seizoen 10.
Zelfs die cliffhanger was zo voorspelbaar...
Weet nog goed vroeger moest je echt hard lachen tijdens een tbbt aflevering.
Nu is het niet meer dan een heel licht grinnikje, en dat ook nog eens zelden.
Nee ze hadden er al tijd een eind aan moeten breien.
Enigste die soms nog leuk is is wollowitz. Maar dat is niet zoals van ouds.
Denk erom om seizoen 11 en 12 over te slaan, kijk de reruns van oude afleveringen wel op veronica.
Ik moet me hier helaas bij aansluiten. Ik kijk het nog omdat ik het "volg" maar waar ik vroeger schaterend op de bank zat kan ik er nu nog nauwelijks om glimlachen.

Erg jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Darkfreak schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:15:
[video]

Trailer van de spin-of

Ziet er nog best leuk uit imo :p
Hmm.. het heeft een groot Home Alone vibe over zich met Shelly jr. -O-

Sowieso die laatste aflevering van seizoen 10 TBBT |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ja, als je nagaat, dat ding is inmiddels al 10 jaar kaput.....

Wat een slechte huisbaas heb je dan. :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Ari Gold schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:54:
Dus de gozer die Leonard vroeger pestte is de paps van Sheldon..
Ze hadden er beter een acteur voor kunnen casten die niet in de TBBT heeft gespeeld.

vind het wel een leuk idee, ben benieuwd of ze ook wat met de andere karakters gaan doen, opzich zou dat niet kunnen omdat Sheldon de anderen pas op latere leeftijd ontmoet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Joosie200 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Als ik zo naar z'n kop kijk zie ik eerder het jochie van Problem Child.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ari Gold schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:27:
[...]

Als ik zo naar z'n kop kijk zie ik eerder het jochie van Problem Child.
dat is m, ik kon het maar niet plaatsen, maar inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Joosie200 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Maar dan wel Home Alone 3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Noppesnada schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:52:
[...]

Maar dan wel Home Alone 3/4
Inderdaad, 1/2 waren nog leuk. Sowieso mis ik de huidige cast, Sheldon kwam pas met iedereen in contact toen ie Leonard als roommate uitnodigde. Dus in hoeverre het werkelijk wat gaat zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Shanquish schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 07:12:
[...]

vind het wel een leuk idee, ben benieuwd of ze ook wat met de andere karakters gaan doen, opzich zou dat niet kunnen omdat Sheldon de anderen pas op latere leeftijd ontmoet hebben.
Lijkt me niet dat ze iets met de anderen gaan doen, behalve misschien een guest-voiceover op een bepaald moment. Dat Sheldon iets over vroeger vertelt en Leonard er ineens tussendoor komt met een woordgrapje ofzo. Verder dan dat zouden ze ook niet moeten gaan, IMO.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
NMe schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 11:52:
[...]

Lijkt me niet dat ze iets met de anderen gaan doen, behalve misschien een guest-voiceover op een bepaald moment. Dat Sheldon iets over vroeger vertelt en Leonard er ineens tussendoor komt met een woordgrapje ofzo. Verder dan dat zouden ze ook niet moeten gaan, IMO.
Wellicht leuk als ze op dezelfde tijdlijn de levens van de anderen laten zien. Dat zou ik dan wel weer leuk vinden. Rajesh in India, Leonard met zijn koude moeder, Howard met zijn "aanwezige" moeder.

Dat zou me dan wel weer erg leuk lijken. Dan krijg je ook verschillende storylines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Noppesnada schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Wellicht leuk als ze op dezelfde tijdlijn de levens van de anderen laten zien. Dat zou ik dan wel weer leuk vinden. Rajesh in India, Leonard met zijn koude moeder, Howard met zijn "aanwezige" moeder.

Dat zou me dan wel weer erg leuk lijken. Dan krijg je ook verschillende storylines.
Lijkt me weinig interessant aangezien de rest relatief normaal is. Bovendien heet de serie natuurlijk Young Sheldon. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
Toch denk (hoop) ik dat ze dat niet helemaal negeren, je kijkt de serie toch met TBBT in het achterhoofd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Nieuwe seizoen is begonnen...

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
En hoe voel je je daarbij?

• rouchken11
  • Laatst online: 11-09 11:14
Grappigste stuk uit de aflevering kwam van Stephen Hawking. Verder was er vooral veel opbouw naar drama. Hopelijk is er ook de nodige nerd-humor tijdens het seizoen om dit wat te counteren. Anders gaat het allemaal een beetje te fel "been there, done that" aanvoelen naar mijn zin vrees ik

• Noppesnada
Ik sluit me hier bij aan.

De eerste aflevering vond ik wel aardig, maar lachen, nee niet echt.

Zat een tijdje geleden een "oude" aflevering te kijken van een van de eerste seizoenen en moest daar smakelijk om lachen. Het is nu meer een "Friends" geworden met een paar nerds.

• Señor Sjon
Ik moet heel seizoen 10 nog kijken. :X Kan me er eigenlijk niet meer toe zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:47
Señor Sjon schreef op woensdag 27 september 2017 @ 10:26:
Ik moet heel seizoen 10 nog kijken. :X Kan me er eigenlijk niet meer toe zetten.
Je moet niks...

TheS4ndm4n#1919

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Fire69 schreef op dinsdag 26 september 2017 @ 19:53:
[...]

En hoe voel je je daarbij?
Nogal onverschillig. Vond het een beetje voorspelbaar de grappen.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

• Fire69
Noppesnada schreef op woensdag 27 september 2017 @ 09:26:
Ik sluit me hier bij aan.

De eerste aflevering vond ik wel aardig, maar lachen, nee niet echt.

Zat een tijdje geleden een "oude" aflevering te kijken van een van de eerste seizoenen en moest daar smakelijk om lachen. Het is nu meer een "Friends" geworden met een paar nerds.
CAPSLOCK2000 in "[Serie] The Big Bang Theory - deel 2"

Eerste keer dat gezegd wordt dat het op Friends begint te lijken ;)
(jaar ervoor ook al maar da's meer een verwijzing naar de verhaallijn)

Dus je loopt een paar jaar achter :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:25

Wildfire

Joy to the world!

Young Sheldon is ook begonnen. The Big Bang Theory zelf vind ik nog steeds leuk, maar aan Young Sheldon ga ik denk ik maar niet beginnen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Noppesnada
Fire69 schreef op woensdag 27 september 2017 @ 21:43:
[...]

CAPSLOCK2000 in "[Serie] The Big Bang Theory - deel 2"

Eerste keer dat gezegd wordt dat het op Friends begint te lijken ;)
(jaar ervoor ook al maar da's meer een verwijzing naar de verhaallijn)

Dus je loopt een paar jaar achter :P
Excuseer !

• Fire69
Geen excuses nodig, na al die jaren is het nog steeds juist wat je zei :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

wow net 3 minuten in en best wel slecht en voorspelbaar

Sheldon die moet even iemand raadplegen voor z'n huwelijk, en ik denk nog toch niet Stephen Hawking he, en jawel hoor,

mja zal de rest even kijken, maar tis niet erg sterk begin, een seizoenstart hebben ze zoveel tijd om over na te denken en dan zo'n begin :'(

k gekeken, mag hopen dat het een soort van introductie is voor het neiwue seizoen, maar humor of geniale grappen heb ik niet gezien,
ik zal wel verder kijken, hoop dat het zich nog ontwikkelt, dat was eerder ook en soms is het om en om grappig, ene aflevering wel en de volgende niet

[ Voor 45% gewijzigd door Rebels op 01-10-2017 04:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Nog iemand anders die denkt dat Penny ook zwanger is, na de manier van het eten van die taart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Waarom kunnen die gasten niet weer terug naar basic? Laat die relaties op de klippen lopen, weer lekker nerd dingen doen, moeite hebben om uberhaupt met vrouwen in contact te komen en lekker veel referenties naar Star Trek. :)

En nu? Straks allemaal getrouwd en jankende baby's......
Howard voornamelijk, is zo'n braaf kereltje geworden, en vroeger was ie altijd de "niet-macho wel proberen macho man" te zijn en dan hilarische situaties met vrouwen te creëren. Dat is er niet meer.

De enige serie die ik nog redelijk trouw is gebleven aan z'n oorspronkelijke situatie is "Mom".
Aangezien 2 Broke Girls en Mike & Molly geannuleerd zijn, blijft Mom als enige nog goeie sitcom over.
En American Housewife.....mja...is wel aardig...maar het mist iets....ik volg het wel, maar het mist iets... (sowieso hou ik er wel van dat laugh track op de achter grond aanwezig en/of zo'n sitcom wordt opgenomen voor live publiek).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Snowwie schreef op maandag 2 oktober 2017 @ 23:30:
Waarom kunnen die gasten niet weer terug naar basic? Laat die relaties op de klippen lopen, weer lekker nerd dingen doen, moeite hebben om uberhaupt met vrouwen in contact te komen en lekker veel referenties naar Star Trek. :)
Ja, laten we lekker alles altijd hetzelfde laten en net zo'n verschrikkelijke serie als de paar laatste seizoenen van "How I met your mother" uitzenden...

Nee, doe maar niet :)
En nu? Straks allemaal getrouwd en jankende baby's......
Howard voornamelijk, is zo'n braaf kereltje geworden, en vroeger was ie altijd de "niet-macho wel proberen macho man" te zijn en dan hilarische situaties met vrouwen te creëren. Dat is er niet meer.
Soms wel leuk om die afleveringen weer te zien, maar op een gegeven moment mag die ook wel net als "the coyote" wel een keer "a bird" vangen!

Misschien krijgt die wel een zoon die net zo'n prutser is of zo ;)
De enige serie die ik nog redelijk trouw is gebleven aan z'n oorspronkelijke situatie is "Mom".
Kijk ik soms op Veronica, maar die serie is ook maar zo/zo... Weet niet echt wat ik ervan moet denken.
Aangezien 2 Broke Girls en Mike & Molly geannuleerd zijn
Gelukkig wel, die series gingen echt nergens meer over! Het moet één keer stoppen en vooral 2 Broke Girls heeft een prima afsluiting gekregen.
En American Housewife.....mja...is wel aardig...maar het mist iets....ik volg het wel, maar het mist iets... (sowieso hou ik er wel van dat laugh track op de achter grond aanwezig en/of zo'n sitcom wordt opgenomen voor live publiek).
Lachend publiek hoeft van mij niet, maar ik stoor me er ook niet aan als het wel aanwezig is.
Er zijn echter mensen die er totaal niet tegen kunnen heb ik gemerkt :X

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
nero355 schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 01:10:
Ja, laten we lekker alles altijd hetzelfde laten en net zo'n verschrikkelijke serie als de paar laatste seizoenen van "How I met your mother" uitzenden...

Nee, doe maar niet :)
Dus kan ik hieruit concluderen dat je de 1e seizoenen van TBBT maar niks vind?
Gelukkig wel, die series gingen echt nergens meer over! Het moet één keer stoppen en vooral 2 Broke Girls heeft een prima afsluiting gekregen.
2 Broke Girls begon irritant te worden, maar Mike & Molly, dat was nog altijd een kijkcijfer kanon maar door administratieve fouten, iets met contracten oid kon de serie niet worden voort gezet. Niet omdat de kijkcijfers slecht waren.
Lachend publiek hoeft van mij niet, maar ik stoor me er ook niet aan als het wel aanwezig is.
Er zijn echter mensen die er totaal niet tegen kunnen heb ik gemerkt :X
Het is ook maar net wat je gewend bent. Ik vind het nu eenmaal prettig om lachend publiek op de achtergrond te horen, of het nu live is, of een laugh track, ik merk gewoon dat ik sneller geneigd ben de humor van bepaalde situaties in te zien, zeker met een live publiek (als je ook nog eens de woeis en de wahhhs er bij hebt, zoals dus bij TBBT, zeker het moment toen Sheldon Amy ten huwelijk vroeg), dan wanneer het gewoon doodstil blijft.

American Housewife is zo'n sitcom waarvan ik zeg, oke, ik kijk em alleen maar omdat ik wist dat Katey Mixon de hoofdrol zou spelen. En die had een leuke rol in Mike & Molly. En dat vond ik een leuke serie. Echter, Katey speelt een heel ander personage in American Housewife. Daarin speelt ze een moeder, die een beetje te mollig is, en zich schaamt omdat ze in het kleinste huisje van een welgestelde buurt zijn gaan wonen. In Mike & Molly daarentegen was ze gewoon heerlijk losbandig. En zo zijn acteurs ook altijd weer anders.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
De enige grap die ik wel leuk vond in afl. 1 was Penny over hetzelfde, maar in een andere kleur.
E02 was ook weer vlak, en ben het met voorgaande eens, het heeft 'zijn tijd' gehad

Young Sheldon heb ik niet één grappig moment in gezien, en me eigenlijk alleen maar lopen ergeren aan de voice-over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Ben het met jullie eens, het is er ondertussen wel af. Als ze slim zijn maken ze er aan het einde van het seizoen een "happy end" aan.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:01

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Wat ik niet begrijp (en dat was ook al in seizoen 10) is dat het kind van Bernadette & Howard geen enkele keer in beeld is geweest (misschien in de vorm van een pop in een kinderwagen) en dat Bernadette nu weer voor een 2de keer zwanger is. Waarom deze verhaallijn introduceren als je het eerste kind al niet eens fatsoenlijk in beeld kunt brengen of kunt verwerken in het script? Ik ken genoeg series waar tweelingen worden gebruikt ivm screentime etc, dus het lijkt mij gewoon mogelijk. (Zie Fuller House bijv).

De laatste twee afleveringen is het eerste kind volgens mij niet eens in beeld geweest en soms vraag ik mij af waar het kind überhaupt is als de groep bij elkaar zit.

edit:
Schijnbaar is het hierom, en het 2de kind is vanwege het feit omdat Bernadette in real life zwanger is.

[ Voor 57% gewijzigd door FREAKJAM op 05-10-2017 11:11 ]

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 14:42
Snowwie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 07:11:
[...]

Dus kan ik hieruit concluderen dat je de 1e seizoenen van TBBT maar niks vind?
Dat iets in de eerste seizoenen leuk was, wil niet zeggen dat het leuk blijft als je dat maar seizoenen lang blijft herhalen. Op een gegeven moment is de rek daar echt wel uit. Het is ook niet onaannemelijk dat de serie al lang gecanceld zou zijn als er niet een andere draai aan gegeven was. Dat die draai je niet bevalt, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
FREAKJAM schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:04:
Wat ik niet begrijp (en dat was ook al in seizoen 10) is dat het kind van Bernadette & Howard geen enkele keer in beeld is geweest (misschien in de vorm van een pop in een kinderwagen) en dat Bernadette nu weer voor een 2de keer zwanger is. Waarom deze verhaallijn introduceren als je het eerste kind al niet eens fatsoenlijk in beeld kunt brengen of kunt verwerken in het script? Ik ken genoeg series waar tweelingen worden gebruikt ivm screentime etc, dus het lijkt mij gewoon mogelijk. (Zie Fuller House bijv).

De laatste twee afleveringen is het eerste kind volgens mij niet eens in beeld geweest en soms vraag ik mij af waar het kind überhaupt is als de groep bij elkaar zit.

edit:
Schijnbaar is het hierom, en het 2de kind is vanwege het feit omdat Bernadette in real life zwanger is.
Mooi, dan is er in ieder geval één een paar afleveringen van het scherm. De toevoeging van Bernadette en Amy aan de vaste cast heeft imo de serie geen goed gedaan, maar goed. Kijkcijfers.... Howard was veel leuker als wanhopige Casanova.
Arrne schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Dat iets in de eerste seizoenen leuk was, wil niet zeggen dat het leuk blijft als je dat maar seizoenen lang blijft herhalen. Op een gegeven moment is de rek daar echt wel uit. Het is ook niet onaannemelijk dat de serie al lang gecanceld zou zijn als er niet een andere draai aan gegeven was. Dat die draai je niet bevalt, tja.
1-3 lees ik eigenlijk overal dat mensen dat de leukste seizoenen vonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik vind 't nog wel vermakelijk, al is 't maar om ff verstand op nul te gaan en niet na te hoeven denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arrne
Señor Sjon schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:21:
[...]

1-3 lees ik eigenlijk overal dat mensen dat de leukste seizoenen vonden.
Ja, zeg ik ergens dat dat niet zo is dan? Die vond ik zelf ook leuker, maar dat wil niet zeggen dat het ook leuk blijft als je de grappen uit het eerste seizoen dan maar 12 jaar lang blijft herhalen.

Overigens vraag ik me bij dit soort uitspraken altijd af of mensen het 10 jaar geleden werkelijk zo leuk vonden als ze nu denken. Vaak wordt er door een ietwat gekleurde bril teruggekeken. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Arrne op 05-10-2017 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Arrne schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 11:35:
[...]

Ja, zeg ik ergens dat dat niet zo is dan? Die vond ik zelf ook leuker, maar dat wil niet zeggen dat het ook leuk blijft als je de grappen uit het eerste seizoen dan maar 12 jaar lang blijft herhalen.

Overigens vraag ik me bij dit soort uitspraken altijd af of mensen het 10 jaar geleden werkelijk zo leuk vonden als ze nu denken. Vaak wordt er door een ietwat gekleurde bril teruggekeken. ;)
Het gaat ook niet om grappen herhalen, het gaat om de algehele situatie. Wat is TBBT? Wat is de oorspronkelijke plot? Men is daar te ver van afgeweken.

In How I met Your Mother zie je ook wel veranderingen, maar daar zie je stelletjes bij elkaar komen maar ook weer uit elkaar gaan en deze serie bleef redelijk loyaal aan z'n eigen concept.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Snowwie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:17:
Het gaat ook niet om grappen herhalen, het gaat om de algehele situatie. Wat is TBBT? Wat is de oorspronkelijke plot? Men is daar te ver van afgeweken.
Dat is bij "MOM" toch ook :?
Gaat nu alleen maar over een stel oude vrouwen i.p.v. een moeder en haar kinderen...
In How I met Your Mother zie je ook wel veranderingen, maar daar zie je stelletjes bij elkaar komen maar ook weer uit elkaar gaan en deze serie bleef redelijk loyaal aan z'n eigen concept.
Meh... was meer "HowTo : Knipperlicht relaties" op een gegeven moment... :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
nero355 schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:22:
[...]

Dat is bij "MOM" toch ook :?
Gaat nu alleen maar over een stel oude vrouwen i.p.v. een moeder en haar kinderen...
Die kinderen hebben vanaf het begin al nooit echt een hoofdrol gespeeld. Het ging toch altijd tussen Christie en Bonnie.
Meh... was meer "HowTo : Knipperlicht relaties" op een gegeven moment... :+
Dat hield de boel ten minste wel levendig. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Laatst online: 10-09-2024
Ook in de situatie waar de personages zich nu bevinden, dus inclusief de relaties en "babies" zijn er leuke grappen en scenes genoeg te bedenken terwijl ook het "nerd/geek-gehalte" overeind blijft. Sterker nog, als iets verveelt dan zijn het knipperlichtrelatie-comedies. Juist van de makers achter TBBT had ik verwacht dat zij met een comedy met min of meer vaste relaties het goed konden houden - dat hebben ze tenslotte enkele - niet allemaal - seizoenen ook met Dharma & Greg gedaan.

Maar blijkbaar zijn de schrijvers totaal hun inspiratie kwijt. Het werd langzaam minder de afgelopen seizoenen maar geregeld zaten er nog hele goede afleveringen of minstens enkele hele goede minuten in de meeste afleveringen bij. Echter het start van dit seizoen is een diep dieptepunt in het hele bestaan van TBBT. Betwijfel sterk dat dit nog goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
Snowwie schreef op donderdag 5 oktober 2017 @ 17:17:
[...]

HIMYM is juist een uitstekend voorbeeld van een serie die na een seizoen of 5(?) alleen maar minder werd omdat ze het maar uit bleven rekken. Op een gegeven moment is de rek gewoon uit een bepaalde 'setting'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

arsimo schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 10:37:
Maar blijkbaar zijn de schrijvers totaal hun inspiratie kwijt.
Dat is ook de gedachte die bij mij opkomt als ik een episode van de afgelopen drie seizoenen kijk: het lijkt alsof de schrijvers op auto-pilot staan. Spijtig want ik denk dat de meeste geeks/nerds hier nog wel wat interessante nerdy/geeky avonturen kunnen bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Niemand die iets te zeggen heeft over de laatste aflevering?

Er gebeurt ten minste weer eens iets. Amy en Howard die samen aan 1 project werken en de partners worden allemaal jaloers omdat ze geen tijd voor elkaar hebben.

En Raj....ach ja, die moet meer wat dynamiek krijgen met Stuart. Beetje dat optimistische Indiaas gedrag tov een onzekere (waggelende) Amerikaan. :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het was één van de betere episodes dit seizoen maar nog niet echt memorabel of noemenswaardig. Ik hoop dat het in deze richting of beter verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:38
Eens met hierboven. Best vermakelijk. De vorige aflevering was echt erg slecht. Ook een heel raar, plots einde.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Gebeurt niet vaak, maar deze ep heb ik 2x echt hardop moeten lachen :P

- Penny en Raj met de elastiek
- Het einde met Bert :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Jullie kijken allemaal nieuwe afleveringen denk ik maar ik zag op de Nederlandse TV een aflevering van een of twee seizoenen terug, waar Sheldon en Amy gaan samenwonen en de baby er nog niet is.
Ik vond het zo verschrikkelijk irritant. Sheldon is gewoon vervelend en ik snap niet (ja, ik weet dat het een show is) dat nog niet iemand die kerel eens keihard voor zijn kop gestompt heeft, Raj bij Howard en Bernadette net zo, zo'n kerel schop je toch het huis uit, Howard is ook erg irritant met zijn continue gehypochonder.
Ik weet niet wat het doel van de sitcom is, maar als dat irritatie bij de kijkers opwekken is dan lukt dat heel erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Maasluip schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 13:44:
Jullie kijken allemaal nieuwe afleveringen denk ik maar ik zag op de Nederlandse TV een aflevering van een of twee seizoenen terug, waar Sheldon en Amy gaan samenwonen en de baby er nog niet is.
Ik vond het zo verschrikkelijk irritant. Sheldon is gewoon vervelend en ik snap niet (ja, ik weet dat het een show is) dat nog niet iemand die kerel eens keihard voor zijn kop gestompt heeft, Raj bij Howard en Bernadette net zo, zo'n kerel schop je toch het huis uit, Howard is ook erg irritant met zijn continue gehypochonder.
Ik weet niet wat het doel van de sitcom is, maar als dat irritatie bij de kijkers opwekken is dan lukt dat heel erg goed.
Ik neem aan dat je snapt dat de lol juist is dat Sheldon zo autistisch als een deur is? :+

Zijn karakter is bedoeld om vervelend te zijn ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ohja, mooi detail trouwens van een eerdere aflevering: Raj die gaat naaien met z'n naaimachine... en dan door de voor en achterkant tegelijk heen gaat :F

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Notna schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:40:
[...]

Ik neem aan dat je snapt dat de lol juist is dat Sheldon zo autistisch als een deur is? :+

Zijn karakter is bedoeld om vervelend te zijn ;)
Dat kan goed zijn, maar als die zo vervelend is dat hij je zelfs als kijker het bloed onder de nagels vandaan haalt is de hele serie gewoon niet leuk meer.
Als ze die hele gast eruit schrijven kijk ik iig met veel meer plezier. Netzoiets als toen met Two and a half men toen Aston Kutcher erbij kwam. Nooit meer gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

De episode van deze week vond ik behoorlijk slecht geschreven, je merkt ook dat de acteurs er niet altijd even geïnteresseerd mee omgaan, zoals Sheldon's acteur. Maar we blijven hopen op beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:49
Maasluip schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 18:05:
[...]

Dat kan goed zijn, maar als die zo vervelend is dat hij je zelfs als kijker het bloed onder de nagels vandaan haalt is de hele serie gewoon niet leuk meer.
Als ze die hele gast eruit schrijven kijk ik iig met veel meer plezier. Netzoiets als toen met Two and a half men toen Aston Kutcher erbij kwam. Nooit meer gekeken.
Sheldon is ook de reden dat ik na een aflevering of 3, 4 ben gestopt met kijken.
Het spreekt wel boekdelen voor Jim Parson's acteer talent dat hij zo'n bizar karakter zolang consequent gestalte kan geven. Sheldon is zo'n typisch "love him or hate him" karakter.
Amy vind ik overigens net zo irritant, dus dat past prima bij elkaar.

Ik heb er geen enkele moeite mee om zo af en toe 1 of 2 afleveringen van TBBT te kijken als ik bij bekenden over de vloer kom. Maar ik zal het zelf niet op zetten.

Wat je punt over Two and a half men betreft: Volledig mee eens. Toen Charlie Sheen eruit ging, was het niks meer aan. Alan kreeg toen ineens een soort van zelfvertrouwen of meer een gebrek aan geweten en dat paste gewoon niet bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Kijken we geen Big Bang meer jongens?

De afleveringen beginnen toch wel weer een beetje leuker te worden. In de laatste aflevering zouden ze vroeger ooit gebitcoin mined hebben. Nou, ik ga al heel wat jaren mee en ik wist wel dat Bitcoin een digitaal betaalmiddel was, maar niet dat je het moest minen?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Deze laatste vond ik ook wel goed, wederom een aflevering zonder eentonig relatie gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Snowwie schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:15:
Kijken we geen Big Bang meer jongens?

De afleveringen beginnen toch wel weer een beetje leuker te worden. In de laatste aflevering zouden ze vroeger ooit gebitcoin mined hebben. Nou, ik ga al heel wat jaren mee en ik wist wel dat Bitcoin een digitaal betaalmiddel was, maar niet dat je het moest minen?
Moet niet, je kán het minen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Trouwens, moest je in het begin der bitcoin je eigen mine-programmaatje schrijven :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fire69
Ik vond het eerlijk gezegd een nieuw dieptepunt... Geen enkele keer iets grappig aan gevonden.
En inderdaad, waarom zouden ze hun eigen 'code' moeten schrijven om te minen?
Plus dat de storyline blijkbaar niet correct was, Penny had die Batman-stick verleden jaar blijkbaar weg genomen (volgens het internet :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:33
Fire69 schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:04:
Penny had die Batman-stick verleden jaar blijkbaar weg genomen (volgens het internet :))
En vervolgens verloren/gedumpt in de comicbookstore. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Fire69 schreef op zondag 3 december 2017 @ 19:04:
Ik vond het eerlijk gezegd een nieuw dieptepunt... Geen enkele keer iets grappig aan gevonden.
En inderdaad, waarom zouden ze hun eigen 'code' moeten schrijven om te minen?
Plus dat de storyline blijkbaar niet correct was, Penny had die Batman-stick verleden jaar blijkbaar weg genomen (volgens het internet :))
Dat viel mij ook meteen op idd, dat Penny hem (in een eerdere aflevering) vroeg of zn sleutelbos m opgevallen was toen hij dr confronteerde over het wegdoen van zm spullen (met als antwoord "where's Batman!"), maar volgens mij was dat een lego batman sleutelhanger (of iets dat daar op lijkt) en geen usbstick, dus het kan best zijn dat hij na het verliezen van zn stick een andere batman sleutelhanger gehaald heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nero355

nero355

Snowwie schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:15:
Nou, ik ga al heel wat jaren mee en ik wist wel dat Bitcoin een digitaal betaalmiddel was, maar niet dat je het moest minen?
Onder welke steen heb jij gelegen :? Al die videokaarten tekorten en zo ;) :+

De laatste twee afleveringen waren best wel taai/saai dus ik hoop dat het beter wordt, want een aantal afleveringen ervoor waren best leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
nero355 schreef op zondag 3 december 2017 @ 22:37:
[...]

Onder welke steen heb jij gelegen :? Al die videokaarten tekorten en zo ;) :+

De laatste twee afleveringen waren best wel taai/saai dus ik hoop dat het beter wordt, want een aantal afleveringen ervoor waren best leuk!
Er zal vast wel een apart Bitcoin topic zijn, maar ik wist niet dat je het kon verkrijgen door je computerkracht in te zetten. Maar om niet te veel offtopic te gaan komt het er op neer dat een normale huis -tuin en keuken computer, zelfs mijn vette gamepc met een 1080 ti meer kosten aan stroom genereert dan aan inkomsten aan bitcoins. Dus laat maar mooi. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39
Mwah, het antwoord van rasj op de vraag wat hij met het geld ging doen, zorgde er toch echt voor dat mijn wijn sproeiend uit mn mond kwam. En howard die hem dan aankijkt van WTF, heerlijk

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:25
Mensen die hier Young Sheldon kijken? Pas aflevering 1 gezien in het vliegtuig, was best vermakelijk eigenlijk!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gynnad schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:50:
Mensen die hier Young Sheldon kijken? Pas aflevering 1 gezien in het vliegtuig, was best vermakelijk eigenlijk!
Jup, but be prepared to be disappointed als je echt verwacht dat het aansluit op de Sheldon die je van TBBT kent. Het is op zich een vermakelijke serie, maar je moet het wel kijken als iets losstaand want het klopt ottaal niet met de achtergrondverhalen die je van Sheldons jeugd in TBBT te horen gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

mark-k schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:13:
Het is op zich een vermakelijke serie, maar je moet het wel kijken als iets losstaand want het klopt ottaal niet met de achtergrondverhalen die je van Sheldons jeugd in TBBT te horen gekregen hebt.
Ik vind het anders aardig goed kloppen :?

En ik heb al 11 afleveringen gezien als ik het goed heb dus ik denk dat ik er wel een goed beeld van heb :)

Wat mij betreft misschien zelfs wel leuker om te kijken dan TBBT : Gewoon een leuke relaxe serie met erg goede casting, waarbij er niet constant wordt gelachen op de achtergrond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

nero355 schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:18:
[...]

Ik vind het anders aardig goed kloppen :?

En ik heb al 11 afleveringen gezien als ik het goed heb dus ik denk dat ik er wel een goed beeld van heb :)

Wat mij betreft misschien zelfs wel leuker om te kijken dan TBBT : Gewoon een leuke relaxe serie met erg goede casting, waarbij er niet constant wordt gelachen op de achtergrond!
Ik weet niet hoeveel afleveringen er zijn inmiddels maar ik heb ze allemaal gezien, en ik kom toch genoeg tegenstrijdigheden tegen. In Young Sheldon is het een slim, enigszins apart kereltje, terwijl hij in het begin van TBBT een gigantische neuroot is. People skills worden echt niet enorm slechter naar mate je ouder wordt lijkt me. Verder is die vader bijvoorbeeld een ram aardige kerel terwijl hij in elk verhaal in TBBT wordt weggezet als een dronkaard die iedereen afblaft (en daarna vrij snel dood gaat).

Anyway, genoeg andere punten die ik niet overeen vind komen die ik zo snel even niet opgenoemd krijg, maar voor mijn gevoel kun je de twee verhalen niet echt met elkaar lijmen. Uiteraard is een serie met een onhandelbaar joch niet leuk om naar te kijken dus ik vind het niet gek dat ze het wat aangepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

mark-k schreef op maandag 23 april 2018 @ 23:25:
[...]

Ik weet niet hoeveel afleveringen er zijn inmiddels maar ik heb ze allemaal gezien, en ik kom toch genoeg tegenstrijdigheden tegen. In Young Sheldon is het een slim, enigszins apart kereltje, terwijl hij in het begin van TBBT een gigantische neuroot is. People skills worden echt niet enorm slechter naar mate je ouder wordt lijkt me. Verder is die vader bijvoorbeeld een ram aardige kerel terwijl hij in elk verhaal in TBBT wordt weggezet als een dronkaard die iedereen afblaft (en daarna vrij snel dood gaat).

Anyway, genoeg andere punten die ik niet overeen vind komen die ik zo snel even niet opgenoemd krijg, maar voor mijn gevoel kun je de twee verhalen niet echt met elkaar lijmen. Uiteraard is een serie met een onhandelbaar joch niet leuk om naar te kijken dus ik vind het niet gek dat ze het wat aangepast hebben.
Ben het met je eens hoor. Alleen moeders is goed gecast, de rest klopt van geen kant. Ik kijk nu met regelmaat de re-runs op TV en daar worden veel dingen uit Sheldon zijn verleden verteld. Zijn vader zou continue dronken zijn en grof (is hij totaal niet in Young Sheldon), zijn broer en zus zouden hem continue terroriseren (doen ze nu ook niet, ze maken hem op zijn best belachelijk), hij zou geen vrienden hebben gehad tijdens het opgroeien (hij heeft er iig 1) etc. etc.

Het is een vermakelijke serie, maar het raakt kant noch wal met hoe Sheldon is neergezet in TBBT in eerste instantie. Het helpt ook al niet mee dat ze de acteur die zijn vader speelt, dezelfde hebben gebruikt als die pestkop van Leonard die jaren later op bezoek komt.
Dus een prima serie 'in hetzelfde universum', maar het is niet wat ze van te voren hebben doen geloven.

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 24-04-2018 07:59 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Gynnad schreef op maandag 23 april 2018 @ 19:50:
Ik vermaak mij er prima mee. Zitten overeenkomsten in maar ook wat dingen die misschien niet helemaal kloppen als we deze vergelijken met TBBT. Toch ben ik door alle uitgezonden afleveringen heen gevlogen en zit ik regelmatig te lachen om dat bijdehante mannetje en de rest van zijn familie.
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste