Dat is misschien later de twist geworden maar dat piepstemmetje heeft niets te maken met de schorre keelkreten van Howards mammie. Als je naar de eerste aflevering terugkijkt toen Bernadette voor de eerste keer te zien was in de show, hoor je ook een stem die veel meer lijkt op de actrice haar originele stem. Ik kan moeilijk geloven dat ze het hele gedoe zo ver vooruit gepland zouden hebben.Rannasha schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 15:58:
[...]
Het idee achter de stem van Bernadette is dan ook dat geprobeert wordt om deze op die van Howards moeder te laten lijken. Om zo de parallelen tussen Howard die met z'n bazige moeder leeft en Howard die met z'n bazige vrouw leeft nog maar eens verder te benadrukken.
https://www.facebook.com/...videos/10151281474051638/Melissa said in an interview that she patterns Bernadette's voice after her mother.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
De recentste aflevering was wel oke, het gedoe rond Shamy was deze keer niet zo zeurig, dus dat kan toch. Zeker Sheldon's stukken waren veel beter geschreven deze keer. Leuk om Wheatley nog eens te horen !
Dank je! Die stem kwam me al zo bekend voor, maar kon 't niet plaatsen.Phuncz schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:36:
De recentste aflevering was wel oke, het gedoe rond Shamy was deze keer niet zo zeurig, dus dat kan toch. Zeker Sheldon's stukken waren veel beter geschreven deze keer. Leuk om Wheatley nog eens te horen !
Inderdaad, beste aflevering van dit (tot nu toe zeer matige) seizoen. Hopelijk kunnen ze minimaal dit nivo vasthouden.Phuncz schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 16:36:
De recentste aflevering was wel oke, het gedoe rond Shamy was deze keer niet zo zeurig, dus dat kan toch. Zeker Sheldon's stukken waren veel beter geschreven deze keer.
Viel iemand het nog meer op dat Sheldon een buikje begint te krijgen?
Vind je het gek met dat salaris. Die eet elke avond drie gangen buiten de deurSnowwie schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:22:
Viel iemand het nog meer op dat Sheldon een buikje begint te krijgen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Valt me nog mee, aangezien ze altijd takeaway meuk eten in het programma.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hehe ja, er zit dus zelfs nog eten bij dat salaris ookSeñor Sjon schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:02:
Valt me nog mee, aangezien ze altijd takeaway meuk eten in het programma.
Al zitten ze daar 9 van de 10 keer enkel in te prikken zonder een noemenswaardige hap te nemen. (Serieus let er maar eens op)Donstil schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:04:
[...]
Hehe ja, er zit dus zelfs nog eten bij dat salaris ook
Als de scene 7 of 8x opnieuw gedaan moet worden ben je snel uitgehapt.Steefmeister schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:49:
Al zitten ze daar 9 van de 10 keer enkel in te prikken zonder een noemenswaardige hap te nemen. (Serieus let er maar eens op)
Haha ja klopt idd, het wordt een beetje rond geduwd in dat bakje.Steefmeister schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:49:
[...]
Al zitten ze daar 9 van de 10 keer enkel in te prikken zonder een noemenswaardige hap te nemen. (Serieus let er maar eens op)
Hmm, het feit dat die acteurs na een X aantal takes inderdaad geen zin meer hebben om ook nog echt een hap te nemen van dat voer kan ik me wel voorstellen eigenlijk...
Maar inmiddels is het zo opvallend geworden dat het haast lijkt alsof ze d'r maar een 'running gag' van gemaakt hebben en eigenlijk vanaf de eerste take er al maar wat mee zitten te spelen tegenwoordig
Maar inmiddels is het zo opvallend geworden dat het haast lijkt alsof ze d'r maar een 'running gag' van gemaakt hebben en eigenlijk vanaf de eerste take er al maar wat mee zitten te spelen tegenwoordig
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Vergeet niet dat het eten vaak ook gewoon koud is etc.
lol. Let maar eens op de salade in seizoen 6 of 7. Elke keer komt dezelfde salade met aardbeien ofzo langs.
Ze kunnen ook erg moeilijk hele happen gaan nemen, ook al zou het pas take #1 zijn geweest... Ze moeten tekst uitkramen immers
Dit dus.
Ik hoor miljoenen kinderen in Afrika huilen over deze discussie. Maar zij moesten de eerste episodes van dit seizoen ook niet verteren dus ze mogen STFU.
Arthur vind ik toch wel een grappig personage... Hoe hij zijn lines brengt is zo heerlijk droog.
Sheldon en Amy was wel weer Amerikaans cliché...
Sheldon en Amy was wel weer Amerikaans cliché...
Dit dus.
Geen slechte ep, goed voor een paar keer lachen toch
[..]Fire69 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 21:53:
Geen slechte ep, goed voor een paar keer lachen toch

eerder deze week paar afleveringen van 'american-pie'-achtige serie gezien. Borrelnootjes door de lucht van het lachen, dat heb ik dit BBT-seizoen niet gehad

Wacht tot zij aan seizoen 9 zitten 
Maar bedankt voor de tip, ik ga er even een paar eps van checken
Maar bedankt voor de tip, ik ga er even een paar eps van checken
hahahah touche - ben nog niet aan S3 begonnen, maar tot nu toe bevalt de high-school-humor me wel
ondanks de verandering van doelgroep, plot en inhoud kijk ik ongeduldig uit naar levering van 'big bang theory'-lego

[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 18-12-2015 22:46 ]
BMShimlims_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:12:
[...]
[..]![]()
eerder deze week paar afleveringen van 'american-pie'-achtige serie gezien. Borrelnootjes door de lucht van het lachen, dat heb ik dit BBT-seizoen niet gehad![]()
Haha BMS was fantastisch ja.
Ben benieuwd of de film nog wat gaat worden die in 2016 uit moet komen (En ik op de credits sta
Geweldig leuke serie inderdaad. Misschien leuk om te weten.. ze hebben een film gemaakt en deze is afgelopen maand afgerond. Linkje.himlims_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 22:12:
[...]
[..]![]()
eerder deze week paar afleveringen van 'american-pie'-achtige serie gezien. Borrelnootjes door de lucht van het lachen, dat heb ik dit BBT-seizoen niet gehad![]()
Ik vond EP11 wel erg hilarisch, ongetwijfeld de leukste aflevering van het seizoen
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Helemaal mee eens. Heb echt een paar keer hardop gelachen, paar serieuse momenten erin die toch ook wel interessant waren. Top aflevering.CAP-Team schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:11:
Ik vond EP11 wel erg hilarisch, ongetwijfeld de leukste aflevering van het seizoen
/edit: En BMS is briljant ja.
[ Voor 4% gewijzigd door Thompson op 26-12-2015 22:19 ]
Beeromaniac
Zal ik eens bekijken, trailer van de serie zier er alvast vee belovend uit.Donstil schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 00:36:
[...]
Ben benieuwd of de film nog wat gaat worden die in 2016 uit moet komen (En ik op de credits sta)
Rechtszaak over gebruik van Soft Kitty: http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-35194737
Welcome to America!
Welcome to America!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Bizar, want:
Dus wat heeft dit met CBS of Warner Bros te maken ? Dit is Willis Music Co zijn schuld toch ?The lawsuit says that in 2007, Warner Bros. Entertainment and the show's other producers decided they wanted to use the lyrics and sought permission from Willis Music Co., a Kentucky-based company that had published them in a book called Songs for the Nursery School.
But according to the claim, Willis Music gave permission to use the lyrics without consulting Mrs Newlin's heirs even though the book makes clear that Mrs Newlin was the author of and owned the copyright to the lyrics.
Mjah, ik kan me best voorstellen dat ze degene die het ook daadwerkelijk (al dan niet onrechtmatig) gebruiken aanklagen. Plus dat er waarschijnlijklijk bij CBS/WB flink wat meer te halen valt dan bij zo'n uitgevertje van niks.
Mocht het tot een rechtzaak komen en ze krijgen een som toegewezen die CBS moet betalen dan zul je daarna ongetwijfeld zien dat CBS die uitgever aanklaagt om de schade weer te verhalen
/onlyinamerica
Mocht het tot een rechtzaak komen en ze krijgen een som toegewezen die CBS moet betalen dan zul je daarna ongetwijfeld zien dat CBS die uitgever aanklaagt om de schade weer te verhalen
/onlyinamerica
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Wat zijn ze lekker actief met die afleveringen. Net 2 gehad en dan paar weken niks.
Donstil schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 00:36:
[...]
Ben benieuwd of de film nog wat gaat worden die in 2016 uit moet komen (En ik op de credits sta)
robcoenen schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 19:29:
[...]
Geweldig leuke serie inderdaad. Misschien leuk om te weten.. ze hebben een film gemaakt en deze is afgelopen maand afgerond. Linkje.
Ik weet niet of die film hier in de bios komt, maar hij staat nu al online.Thompson schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:20:
[...]
Helemaal mee eens. Heb echt een paar keer hardop gelachen, paar serieuse momenten erin die toch ook wel interessant waren. Top aflevering.
/edit: En BMS is briljant ja.
Ik had het al gezien. Staat op de planning voor vanavond. Eerst even 'The Revenant' in de bioscoop gaan checken ;-)Ari Gold schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 18:31:
Ik weet niet of die film hier in de bios komt, maar hij staat nu al online.
Mm een baby erbij. Dat is misschien wel de laatste doodsteek die de serie nodig had om ermee te stoppen.
Ze hebben nog een contract voor 2 seizoenen of zo, dus we zien wel 
Ik vond de aflevering wel nog meevallen, met de karaoke heb ik wel nog kunnen lachen
Ik vond de aflevering wel nog meevallen, met de karaoke heb ik wel nog kunnen lachen
Mwja de afleveringen wisselen enorm van kwaliteit, 2 afleveringen terug ofzo heb ik nog goed kunnen lachen maar vond deze maar saai..
Dat karaoke nam ook veel te lang imho. Zit er ook erg aan te denken om te stoppen met kijken maar dit is zo'n geval van 'ik kijk het al zo lang en het is maar 20 min per week.
Dat karaoke nam ook veel te lang imho. Zit er ook erg aan te denken om te stoppen met kijken maar dit is zo'n geval van 'ik kijk het al zo lang en het is maar 20 min per week.
Nou inderdaad
Wel leuk dat leslie er weer in zit, evenals wat andere tere ere van de 200e aflevering.
Kijk het elke week nog met veel plezier
Wel leuk dat leslie er weer in zit, evenals wat andere tere ere van de 200e aflevering.
Kijk het elke week nog met veel plezier
Leslie ziet er oud uit zeg, ik herkende haar amper. Ze lijkt wel richting de 50.shameete schreef op zondag 28 februari 2016 @ 07:39:
Dit dus.
Ik vond Penny, zeker met d'r korte kapsel, een stuk minder geworden. Maar deze aflevering heeft veel goed gemaakt wat dat betreft
Beeromaniac
Ze is dan ook "al" 41 in real life. Veel TBBT acteurs zijn trouwens veel ouder dan je denkt. Jim Parson (Sheldon) wordt ook al bijna 43 en Johnny Galecki (Leonard) wordt 41 om er even een paar te noemen. Kaley is dacht ik zo een beetje de jongste met haar 30 jaar.FunkyTrip schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:01:
[...]
Leslie ziet er oud uit zeg, ik herkende haar amper. Ze lijkt wel richting de 50.
[ Voor 6% gewijzigd door FREAKJAM op 29-02-2016 16:22 ]
is everything cool?
Ach, ik ben ook 42FREAKJAM schreef op maandag 29 februari 2016 @ 16:21:
[...]
Ze is dan ook "al" 41 in real life. Veel TBBT acteurs zijn trouwens veel ouder dan je denkt. Jim Parson (Sheldon) wordt ook al bijna 43 en Johnny Galecki (Leonard) wordt 41 om er even een paar te noemen. Kaley is dacht ik zo een beetje de jongste met haar 30 jaar.
Dit dus.
maar jij zit niet met kaley cuoco op de bank
Jawelhimlims_ schreef op maandag 29 februari 2016 @ 17:20:
[...]
maar jij zit niet met kaley cuoco op de bank
vooral als ik mijn ogen dicht doe...
Dit dus.
Aardige laatste aflevering van het seizoen dat over het algemeen toch wel tegenviel. Hoop dat ze niet nog verder wegzakken met seizoen 10, anders wordt het echt tijd om er een einde aan te breien.
Ik had zelfs niet door dat het de laatste aflevering was van dit seizoen... Zal wel wat zeggen zeker?
Ach, de onschuld zit er al lang niet meer in.
De 1e seizoenen waren prachtig. Alleen al de manieren waarop Leonard Penny probeerde te versieren en tig pogingen van Howard om maar uberhaupt aan een vrouw te komen.
Het is nu allemaal zo huisje, boompje, beestje.
Eigenlijk weinig meer aan zo.
De 1e seizoenen waren prachtig. Alleen al de manieren waarop Leonard Penny probeerde te versieren en tig pogingen van Howard om maar uberhaupt aan een vrouw te komen.
Het is nu allemaal zo huisje, boompje, beestje.
Eigenlijk weinig meer aan zo.
Verwijderd
Ik vond de laatste 3-4 aflv. toch wel grappig eigenlijk...'boy do I love America' 
Soms zitten er flauwe afl. tussen en dat piep-stemmetje van dat blonde mormel is echt behoorlijk irritant, maar over het algemeen blijft deze serie toch wel in mijn top-10 staan.
Soms zitten er flauwe afl. tussen en dat piep-stemmetje van dat blonde mormel is echt behoorlijk irritant, maar over het algemeen blijft deze serie toch wel in mijn top-10 staan.
Het mooie is dat je gewoon kunt stoppen als het je niet meer bevalt.RoaDHouse schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:43:
Ik heb het nu wel gezien, zelden meer gelachen met het laatste seizoen.
Tja, ik was de serie vergeten. Afl 17 tm 24 gekeken laatste dagen. Het zit nu soort van dichter tegen 2,5 men aan dan TBBT..zelfs Raj is een player geworden 
Imo draagt enkel Sheldon de serie nog (al stapelen de afwijkingen bij hem wel op, nu ook al hoarder.. )
Gelukkig blijven de eerste 4-5 seizoenen voor altijd bestaan
Ach ik blijf wel kijken, het is nog steeds een fijne serie, maar niet meer wat het was (maar dat is vaak genoeg gezegd)

Imo draagt enkel Sheldon de serie nog (al stapelen de afwijkingen bij hem wel op, nu ook al hoarder.. )
Gelukkig blijven de eerste 4-5 seizoenen voor altijd bestaan
Ach ik blijf wel kijken, het is nog steeds een fijne serie, maar niet meer wat het was (maar dat is vaak genoeg gezegd)
[ Voor 17% gewijzigd door Mutatie op 16-05-2016 17:07 ]
Eens. Daarnaast heb ik vaak het gevoel dat er geen "rode draad" meer door de seizoenen heen zit en dat het nu maar gewoon wat losse, onafgemaakte episodes zijn.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Laatste afleveringen (19 t/m 24) gekeken achter elkaar vanavond. Is al bekend of er een renewing is voor een tiende seizoen? Want aflevering 24 eindigde wel zo abrupt. Is er ook nog terugloop in kijkcijfers bij CBS in Amerika te merken? Of.. zijn we hier enkel in grote getale die het toch minder vinden?
Zie Wikipedia
Ja, er is verlengd. En afgelopen jaar meer (VS...) kijkers dan de helft vd seizoenen. Niet per we terecht
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ze hebben nog voor twee seizoenen hierna een contract toch? Loopt als een malle idd, wordt erg goed bekeken nog steeds.
Nee, 1 seizoen nu nog.Donstil schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:54:
Ze hebben nog voor twee seizoenen hierna een contract toch? Loopt als een malle idd, wordt erg goed bekeken nog steeds.
http://www.ign.com/articl...e-seasons-up-to-season-10
Dat patentgedoe zou een prachtige hook zijn voor een spionagethriller spin-off serie
Ooh nou dan heb je wel kans met de huidige kijkcijfers dat daar na seizoen 10 nog wel twee seizoenen bij komen.Snowwie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 22:05:
[...]
Nee, 1 seizoen nu nog.
http://www.ign.com/articl...e-seasons-up-to-season-10
Niet verkeerd voor 1 miljoen per aflevering.
Seizoen 8 en 9 vielen inderdaad erg tegen... hopelijk is 10 wel weer de moeite.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
whehe is wel grappig de nieuwe uitzending
en dat is toch Peggy Bundy die ma van Penny? herkende der meteen, zal ff googlen
yes it's her
en dat is toch Peggy Bundy die ma van Penny? herkende der meteen, zal ff googlen
yes it's her
[ Voor 10% gewijzigd door Rebels op 20-09-2016 03:01 ]
Ik ken haar inmiddels beter als Turanga Leela.
Also Kenneth!
Also Kenneth!
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeR op 20-09-2016 03:07 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Leuke gasten, maar het thema is hopelijk gedaan voor de rest van het seizoen.
Sterker nog, ze hebben al eerder moeder en dochter gespeeld in "8 Simple rules".Rebels schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 02:59:
yes it's her
is everything cool?
Damn wat een gare aflevering. Als het zo door gaat mogen ze van mij snel stoppen. Het leuke is er wel van af en met die extra cast was het tenenkrommend slecht.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Geweldige aflevering, nog eens grappige typische TBBT stukken !
Ook een nieuwe time-slot wanneer ie uitgezonden wordt in Amerika.
[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 27-09-2016 20:54 ]
"Like the Death Star from Star Trek".Phuncz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:54:
Geweldige aflevering, nog eens grappige typische TBBT stukken !

Die gezichtsuitdrukkingen als Sheldon zich moet inhouden.

Wat is TBBT enorm flauw en nietszeggend geworden. Van een van de beste comedies afgegleden naar helemaal niets. Heb niet een keer gelachen om S10E02. Was me nog niet eerder gebeurd.
Jullie bedoelen Katey Sagal? Moeilijk he, een acteur bij de naam identificeren?Rebels schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 02:59:
yes it's her

Ik zou haar graag in deze serie in actie zien ik zie haar graag in welke willekeurige serie dan ook maar de rest van het clichématige "lachen om mensen in het autismespectrum" kan mij gestolen worden. Vandaar dat ik deze serie eigenlijk nooit meer kijk. Jammer dat een dergelijk topic op dit forum zo hoog in de active topics staat.
Meid toch, het leven valt niet meeTNW schreef op woensdag 28 september 2016 @ 03:09:
[...]
Jullie bedoelen Katey Sagal? Moeilijk he, een acteur bij de naam identificeren?![]()
Ik zou haar graag in deze serie in actie zien ik zie haar graag in welke willekeurige serie dan ook maar de rest van het clichématige "lachen om mensen in het autismespectrum" kan mij gestolen worden. Vandaar dat ik deze serie eigenlijk nooit meer kijk. Jammer dat een dergelijk topic op dit forum zo hoog in de active topics staat.
OT; E02 vanavond maar eens kijken, maar gezien (het gebrek aan) reacties hier zal het niet veel zijn.
Er zijn al mensen aan't zeuren van in Deel 1 dat het niks meer is...arsimo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 02:44:
Wat is TBBT enorm flauw en nietszeggend geworden. Van een van de beste comedies afgegleden naar helemaal niets. Heb niet een keer gelachen om S10E02. Was me nog niet eerder gebeurd.
Dat begrijp ik nooit heel goed.
Niet leuk meer? Laten vallen en iets nieuw zoeken. Het is niet dat er geen andere series zijn of zo
Ik vind het niveau nogal op en neer gaan. De ene aflevering heb ik moeite om wakker te blijven, de andere kijk ik weer met plezier. Ach, als ik me alleen maar irriteer stop ik er wel mee.
Ik heb wel (nog steeds) moeite met Bernie: compleet over de zeik dat haar "geheim" op t werk verteld werd, maar het zelf een jaar daarvoor wel flikken bij een collega. Ik denk dat ik moeite heb met het kleine schattige meisje wat rattenstreken uithaalt en de baas over iedereen wil spelen
Ik heb wel (nog steeds) moeite met Bernie: compleet over de zeik dat haar "geheim" op t werk verteld werd, maar het zelf een jaar daarvoor wel flikken bij een collega. Ik denk dat ik moeite heb met het kleine schattige meisje wat rattenstreken uithaalt en de baas over iedereen wil spelen
Idiocracy: it is real!
Helemaal mee eens, het leek wel plichtmatig en ook nog eens geacteerd op de automatische piloot. Leek wel een pilot.VincentG schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:59:
Damn wat een gare aflevering. Als het zo door gaat mogen ze van mij snel stoppen. Het leuke is er wel van af en met die extra cast was het tenenkrommend slecht.
Ik heb anders weer eens ouderwets hardop zitten lachen met deze episode. Vond Randall wel een beetje geforceerd als character, maar de rest was anders best prima
Ik vermaak me ook nog steeds prima met de serie. Heel veel mensen hebben als kritiek dat het te veel op Friends lijkt, maar mijn enige kritiek is eigenlijk dat het daar wel wat meer op mag lijken, ik mis af en toe nét wat realisme en dat was in Friends iets meer aanwezig.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Stiekem is het wel grappig dat ze in TBBT nog steeds af en toe hun best doen om nerdgrapjes te maken. Dat 'Death Star from Star Trek' ligt er iets te dik bovenop, maar er zitten veel meer van die subtiele geintjes in, die vaak alleen de die-hard nerds zien.
Er is namelijk geen enkele andere reden waarom er op die werkbank een stokoude Seagate ST-225 zou liggen.
Er is namelijk geen enkele andere reden waarom er op die werkbank een stokoude Seagate ST-225 zou liggen.
Punctuality is the politeness of kings
Haha, die retinascans
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Ik had stiekem gehoopt dat ze bij het begin van de aftiteling Howard lieten vallen, maar helaas.
Ik had een "KADUNK!" verwacht......
Ik heb toch aardig moeten lachen deze 2e aflevering. Leuk dat het weer begonnen is.
Dat ligt eraan welke onderdelen je bedoelt... Het hele will-they-won't-they gedoe tussen Ross en Rachel vond ik een grote stoorzender; en ook niet echt realistisch. Laten we hopen dat ze nu niet alweer een wig drijven tussen penny en Leonard of bernadette en Howard....NMe schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:39:
Ik vermaak me ook nog steeds prima met de serie. Heel veel mensen hebben als kritiek dat het te veel op Friends lijkt, maar mijn enige kritiek is eigenlijk dat het daar wel wat meer op mag lijken, ik mis af en toe nét wat realisme en dat was in Friends iets meer aanwezig.
Zou wel lazy writing zijn he als je dát concept weer moet aangrijpen om een serie te vullen.... Maar misschien moet ik ze bij TBBT iets meer credit geven
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Oh, zeker. Wat ik bedoel is dat ik graag tussendoor net iets meer realisme zou willen zien. Het overlijden van Howard's moeder is een mooi voorbeeld. Er gebeurt te weinig in de afleveringen dat écht effect heeft op een dieper liggende verhaallijn en daardoor is eigenlijk vrijwel alles gewoon slapstick. Ook leuk hoor, maar na al die seizoenen mag er wel wat meer tijd geïnvesteerd worden in iets meer drama om de slapstick aan op te hangen. Afgezien van dat Ross/Rachel-stoplicht ging dat in Friends wel best goed.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Met Howards moeder waren ze wel een beetje verplicht, de actrice ging dood.
Maar verder met je eens, blijft allemaal erg oppervlakkig
Maar verder met je eens, blijft allemaal erg oppervlakkig
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik heb toch weer erg genoten van Ep4
Eén van de weinig goede grappen deze episode, van mij mag het relatiegedoe weer terug dalen aan "Goede Tijden, Slechte Tijden"-gehalte.
[ Voor 8% gewijzigd door Phuncz op 04-11-2016 20:47 ]
Ik doelde meer op het visuele aspect van een bepaald personage
Leonard aan de muur geketend hmm?Fire69 schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 21:01:
Ik doelde meer op het visuele aspect van een bepaald personage
Oke, maar was het ooit een van de beste comedies? Dat is dan meer mijn vraag. Een hele populaire comedy dat zeker. Zeker ook geen slechte hoor, begrijp mij niet verkeerd. Maar als ik denk aan de beste comedy's, dan ik persoonlijk niet aan series als The Big Bang en How I Met Your Mother enzoarsimo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 02:44:
Dat roept natuurlijk de vraag op welke series dat volgens jouw wel zijn.Veefje schreef op zaterdag 05 november 2016 @ 11:08:
Oke, maar was het ooit een van de beste comedies? Dat is dan meer mijn vraag. Een hele populaire comedy dat zeker. Zeker ook geen slechte hoor, begrijp mij niet verkeerd. Maar als ik denk aan de beste comedy's, dan ik persoonlijk niet aan series als The Big Bang en How I Met Your Mother enzo
IMHO was TBBT in het begin de beste comedie in z'n soort, zeker op dat moment, dat was alleen een wat nauwere markt dan nu. In het begin was het nerd-gehalte een stuk hoger, zoveel shows richten zich niet op de doelgroep. Daarbinnen was TBBT een topper. Tegenwoordig is de focus verschoven naar een breder publiek. Daarmee is ook de conccurentie van andere comdies die zich opzelfde doelgroep richten groter geworden.
Ik zou liever hebben dat ze zich op een kleine groep richten waar ze iets bijzonders voor kunnen doen dan dat ze rekening houden met de smaak en kennis van de grote massa.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
De eerste 3 seizoenen waren de grappen veel gevatter en verwachten ze ook een oplettende kijker. Nu is het slapstickhumor met een hoog Friends gehalte.
Wat prima is want Friends was en is nog steeds een uitstekend geschreven serie.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hmmm...voor die tijd misschien wel. Er zitten toch veel storende elementen in als je 't mij vraagt:CyBeR schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:39:
- Het hele "will they won't they"-gebeuren wordt door de schrijvers van Friends toch echt wel tot het hoogste niveau getild...
- Alles draait om Ross (hij krijgt altijd wat hij wilt)
- Vooruitgang wordt geblocked doordat bijna alle personen aan onlogische "secret-keeping" doen
Voor de rest een zeer leuke serie ja
Mwoah, ook daar moest ik me door de laatste seizoenen heenslepen. Zodra de acteurs 1m/aflevering gaan verdienen, gaat iedereen op zeker en gaat hetgeen wat eerst het succes bracht er wel af. Dan zijn de meeste kijkers toch wel 'hooked'CyBeR schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:39:
Modern Family vind ik nog wel fris geschreven, maar TBBT laat imo een hoop liggen.
Ik weet niet waar IMHO voor staat, maar paar andere leuke sit-coms zijn: Mom (gemaakt door de makers van TBBT), Young and Hungry en Modern FamilyCAPSLOCK2000 schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:23:
[...]
IMHO was TBBT in het begin de beste comedie in z'n soort, zeker op dat moment,
Ik was niet echt enthousiast over seizoen 8 en 9, maar het nieuwste seizoen is overduidelijk beter. Op een gegeven moment was er teveel focus op Leonard en Penny, dat is nu een beetje afgenomen.
Nu krijgen we shamy. Wel aardig tot nu toe, maar begint ook wel weer genoeg te zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Jivebunny op 07-11-2016 13:36 ]
Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)
In My Humble Opinion.
Ik vind TBBT wel een van de betere comedies van de laatste jaren, maar feit is dat het gewoon moeilijk is om een bepaald niveau vast te houden en fris te blijven. Modern Family lukt dat goed, maar die hebben dan ook 3 gezinnen om uit te putten met 13 personages. HIMYM was ook prima de eerste seizoenen, maar daar begon het rekken en melken van de zoektocht te irriteren en het was goed dat er een einde aan kwam. Denk dat dit ook wel een van de laatste seizoenen van TBBT is.
Elk tijdperk heeft overigens zijn eigen comedies, dus vergelijken is moeilijk, maar ik vond bijvoorbeeld The Office (US) en That 70's show ook fantastisch, terwijl je in de jaren 80/90 wel sterkere comedies had, zoals Friends of Seinfeld.
Ep7 vind ik toch wel de beste so far dit seizoen
De eerste 5 seizoenen hadden ze daar geen problemen mee, maar ze hebben de formule ook wel drastisch veranderd van "nerds en hun avonturen" naar "jonge koppels met typische relatieproblemen". Sh-Amy is dan duidelijk geen realistisch koppel en daar is weinig geloofwaardig aan, het voelt ook allemaal fake tussen hun.Prosac schreef op maandag 07 november 2016 @ 11:19:
[...]Ik vind TBBT wel een van de betere comedies van de laatste jaren, maar feit is dat het gewoon moeilijk is om een bepaald niveau vast te houden en fris te blijven.