'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
ooh dan gaan er een hoop doden vallen!ReallyStupidGuy schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:31:
[...]
Ik herkende hem uit Fargo, daar speelt hij bijna hetzelfde karakter ;-)
van mij mag een beetje drama wel in een sitcom, maar de drama die er is gaat telkens goed aflopen
laat gewoon relaties kapot gaan, waarbij iedereen juichde toen er getrouwd werd of verloofd,
tis imo helemaal niet nodig om gelukkige stelletjes erin te houden, mag goed gaan voor een seizoen maar dan gewoon weer alles kapot
ik weet ook niet precies, maar ik ben dan ook geen schrijver, maar iedereen gelukkig en happy hoeft ook niet
[ Voor 47% gewijzigd door Rebels op 04-11-2014 04:45 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Gelukkig niet.NMe schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:41:
[...]
[...]
Hij is er in de komende aflevering in elk geval weer bij.
Hij zat er inderdaad niet bij, maar volgens IMDb (ik zei het ook al ergens in dit topic) stond hij echt op de lijst van acteurs voor deze episode.
Episode zelf was weer goed weg te kijken
Verwijderd
Ik wilde net typen dat Bernadette maar moeten dubbelen, of gewoon de serie uitschrijven en de mom moet gaan doen

Bernadette mogen ze wat mij betreft er wel uitschrijven. Dat karakter is eigenlijk totaal niet grappig en nauwelijks een aanwinst te noemen.
Maar goed, dat vind ik.
[ Voor 52% gewijzigd door Snowwie op 12-11-2014 22:22 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Signatures zijn voor boomers.
[edit]
Blijkbaar is de site verkeerd...
http://www.tvrage.com/The...heory/episodes/1065707704
Ep was redelijk, Fun with Flags is altijd fun
[ Voor 47% gewijzigd door Fire69 op 21-11-2014 13:26 ]

Dit dus.
ik vind de scenes waar ze eten altijd zo raar
ze houden ALTIJD de vork in hun rechterhand, opzich niet vreemds als het toevallig is ofzo, maar altijd heeft iedereen de vork met rechts vast, waarom?? serieus waarom, als je dan een protocol moet hebben doe dan links
er is iemand daar die ze verteld dat ze vorken rechts moeten houden, maar mijn vraag is waarom
camerahoek, houding, lichtval? wat in godsnaam kan het zijn?
is serieus iets wat ik me afvraag elke aflevering

en ze prakken maar wat, niemand die eet
[ Voor 14% gewijzigd door Rebels op 30-01-2015 05:50 ]
Heeft dus niets met de serie te maken.
De meeste Amerikanen eten ook als holbewoners. Moet je voor de lol eens kijken hoe ze de vork daadwerkelijk vasthouden of het mes; met een soort van vuist ipv zoals je een pens vasthoudRebels schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 05:23:
Het viel me al een tijd op, moet het nu toch een keer zeggen
ik vind de scenes waar ze eten altijd zo raar
ze houden ALTIJD de vork in hun rechterhand, opzich niet vreemds als het toevallig is ofzo, maar altijd heeft iedereen de vork met rechts vast, waarom?? serieus waarom, als je dan een protocol moet hebben doe dan linkswaar kan het mee te maken hebben?
er is iemand daar die ze verteld dat ze vorken rechts moeten houden, maar mijn vraag is waarom
camerahoek, houding, lichtval? wat in godsnaam kan het zijn?
is serieus iets wat ik me afvraag elke aflevering![]()
Goh, hoe zou dat nu toch komen.Rebels schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 05:23:

"Take 17! En wel je bord leegeten he!
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Maar al je op gaat letten zie je veel van die dingen in series, bv mobieltjes, bellen met scherm aan op het hoofdscherm.
[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 30-01-2015 14:48 ]
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Ik heb ook altijd m'n vork in de rechterhand en het mes in de linkerhand. Zie daar niets ongewoons aan.
De keuze om Howards moeder te laten sterven is denk ik ook de juiste manier om de stemactrice die haar speelde (Carol Ann Susi) te eren.
Overpakken is iets dat alleen kinderen doenMutatie schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:44:
Hmm ik heb zelf ook altijd de vork in de rechterhand, als ik vlees moet snijden pak ik hem om en snij ik met rechts en als ik het in mn mond stop pak ik hem weer om. Ik heb vernomen dat niet iedereen dit zo doet
Zou het dus maar snel aanleren niet over te pakken.
Ik als linkshandige heb overigens mijn vork in mijn linkerhand en snij met rechts.
Als ik op de bank zit gebruik ik zo'n kussentafeltje voor op schoot, zodat ik niet zit te hannesen met 1 vork en een bord in mijn hand. Ideaal.
Dit dus.

The ramblings of an idiot
Ze werd alleen niet geëerd dat vond ik een beetje vreemd.Snowwie schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 04:56:
Deze aflevering was best goed.
De keuze om Howards moeder te laten sterven is denk ik ook de juiste manier om de stemactrice die haar speelde (Carol Ann Susi) te eren.
Normaal dragen ze de aflevering dan op aan het eind maar dat gebeurde niet.
Haha echt? Ik doe dat ook volgens mijFunkyTrip schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:32:
[...]
Overpakken is iets dat alleen kinderen doen
Zou het dus maar snel aanleren niet over te pakken.
[ Voor 24% gewijzigd door Donstil op 21-02-2015 12:28 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
dat is dus precies wat ik probeer te zeggenSeñor Sjon schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 09:04:
Het is een comedy, geen soap.
Het is geen soap, dus weg met die stelletjes
Het is een sitcom, geen comedy. Het concept is weinig anders dan bij Friends; een groep vrienden en hun interacties met elkaar en de omgeving. De setting is iets anders, maar de makers weten donders goed waar het publiek graag naar kijkt en waar dus het geld te verdienen is. Daar horen stelletjes nou eenmaal bij, ook bij nerds en sociaal minder aangepaste mensen.Rebels schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 05:09:
[...]
dat is dus precies wat ik probeer te zeggen
Het is geen soap, dus weg met die stelletjes
member of Los Alcoholicos ban dhmo
De haar-change van Penny is een totale afknapper (ziet er niet uit), haar gedrag van dom blondje is naar een vorm van arrogantie gegaan in de serie.
Je kan duidelijk zien dat de schrijvers geen inspiratie meer hebben om de serie op een hoog niveau te houden, de humor is totaal verdwenen.
Jammer, ik vond het altijd een goede serie.
Sowieso schrijf je zo!
dat heet mainstreamRoaDHouse schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:52:Je kan duidelijk zien dat de schrijvers geen inspiratie meer hebben om de serie op een hoog niveau te houden, de humor is totaal verdwenen.
Friends heb ik echt nooit om kunnen lachen. Die Phoebe was toch kantjeboord zwakbegaafd en de rest was niet veel beter. Dan vind ik juist dat TBBT van hoger niveau is.nadroJ schreef op donderdag 16 april 2015 @ 12:33:
Ben ik het wel mee eens. De serie wordt wordt vergeleken met Friends, maar Friends vind ik toch wel van een hoger niveau. Kan nog maar amper lachen om TBBT.
Maar de verandering van Penny maakt het niet beter nee.
Signatures zijn voor boomers.
Vorig seizoen was ik ook niet zo blij, toen werd er links en rechts al wat gemopperd en dat vond ik in veel gevallen ergens wel terecht want ik vond de meeste aflevering aardig saai, uitgekauwd en had veel moeite met die relatie tussen Stuart en de moeder van Howard... ook ging het een beetje alle kanten op en de slimme grappen werden een beetje vergeten.
Maar het huidige seizoen vind ik zelf toch wel weer aardig richting ouderwets goed. Ze zijn weer terug bij het meer nerdy gebeuren, Sheldon is ook weer een stuk meer zichzelf vergeleken met vorig seizoen. Het kan nooit meer worden zoals in het begin, zou ook niet logisch zijn want het is vanaf het begin al de bedoeling geweest de karakters een ontwikkeling door te laten maken... maar TBBT zit voor mij toch wel weer in de lift, vind het stukken leuker dan vorig seizoen.
De moeite die sommigen hebben met 'de verandering' van Penny snap ik niet helemaal, het is nog vrijwel dezelfde Penny alleen met een ander kapsel en ze hebben haar wat ambitieuzer gemaakt. Ik zou zelfs durven zeggen dat ze haar mijn inziens juist hebben ontdaan van een aantal elementen die ik niet zo prettig vond... ik heb volgens mij nog geen tong-klak gezien dit seizoen! En wat mij betreft is het ook logisch dat ze door de jaren heen ook wat slimmer is geworden want ze gaat nu eenmaal om met de IQ club
Overigens vind ik een vergelijking met Friends wel mank gaan, totaal ander kaliber show... behalve dat het een groep vrienden zijn en het hoofdzakelijk in een huiskamer afspeelt. TBBT is wat dat betreft qua invulling en humor redelijk origineel... het is dan eerder de Amerikaanse versie van The IT Crowd, FLINK verdund uiteraard.
[ Voor 12% gewijzigd door MicGlou op 16-04-2015 14:41 ]
Sowieso schrijf je zo!
Er komen sowieso nog twee seizoennadroJ schreef op zondag 10 mei 2015 @ 17:25:
De laatste 2/3 afleveringen vond ik op een hoger niveau dan heel het seizoen. Vond de laatste episode ook aardig. Sheldon die Amy ten huwelijk zou vragen. WhuuutVolgend seizoen gewoon verder kijken. Dan mogen ze wat mij betreft er wel een einde aan breien. Iedereen behalve Raj in de trouw modus. Hoop dan wel dat Raj een geschikte, leuke vriendin vindt.
Hehe, exact wat ik dacht....weer op de allerlaatste momenten frictie creëren....(welbekende trope inmiddels...)haribold schreef op zondag 10 mei 2015 @ 19:17:
Eindelijk weer een aflevering waarin Leonard en Penny onenigheid krijgen. Dat hebben ze nog maar 15 keer gedaan dit seizoen.
Ik ben het overigens niet helemaal eens met iedereen die vind dat de crew ten nadele veranderd is (eigenlijk bedoelt men hoofdzakelijk Sheldon). TBBT is wel een show waarin je kunt zien dat iedereen gewoon logischerwijze mee verandert gedurende 8 jaar vriendschap. Hij handelt (nog steeds) op theoretische basis, op z'n Sheldons, maar ik vind het niet meer dan logisch dat Sheldon nu meer "snapt" van relationship-concepten.
Dus ik vind het allemaal best geloofwaardig.
Echter vind ik het wel echt tijd worden dat ze kappen met het Sheldon-Amy verhaal.
Het is gewoon zielig voor ze allebei: Sheldon zal nooit snappen wat Amy wilt, en Amy zal nooit krijgen wat ze van Sheldon wilt.
Laat het toch gewoon lekker zitten. Amy en Raj zijn veel meer voor elkaar geschikt
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Zaten zeker weer leuke momenten in en ik ben ook blij dat ze weer terug zijn, maar het krijgt me iets teveel weg van een drama serie...
Ja ik gister toevallig.Steefmeister schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:13:
Iemand de nieuwe aflevering al gezien?
Zaten zeker weer leuke momenten in en ik ben ook blij dat ze weer terug zijn, maar het krijgt me iets teveel weg van een drama serie...
Vond het eigenlijk wel weer een leuke aflevering.
Jammer alleen dat Penny zo achteruit gaat. Eerst al dat korte haar en nu ook al grijs geverfd. Waar is dat lekkere wijf van een aantal seizoenen geleden gebleven zeg.
De haren zijn wel wat langer aan het worden weerDonstil schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:21:
[...]
Ja ik gister toevallig.
Vond het eigenlijk wel weer een leuke aflevering.
Jammer alleen dat Penny zo achteruit gaat. Eerst al dat korte haar en nu ook al grijs geverfd. Waar is dat lekkere wijf van een aantal seizoenen geleden gebleven zeg.
Gisteren bij goede tijden slecjte tijden....Steefmeister schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:13:
Iemand de nieuwe aflevering al gezien?
Wat een matige start van nieuw seizoen
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
[ Voor 0% gewijzigd door ArthurMorgan op 24-09-2015 11:00 . Reden: spelling ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Klopt. De eerste paar seizoenen vind ik nog steeds het leukste. Elke aflevering echt anders. Nu is het meer een continue Friendssoap aan het worden.Trevor schreef op donderdag 24 september 2015 @ 07:34:
Je begint met een leuke show voor een iets kleinere doelgroep. Dan wordt die show ook bekeken door anderen, en door nog meer anderen en uiteindelijk kijken er zoveel dat de uiteindelijke doelgroep gewoon helemaal overboord kan gaan. Uiteindelijk gata bijan alles (wat succes heeft) af op het midden, helaas.
Episode 1 van seizoen 9 ook al hetzelfde verhaalDacuuu schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:00:
S08e01 was matig. Er zaten leuke grapjes tussen. Maar wat een drama. Ik wil geen drama!
Ben weer met seizoen 1 begonnen, de eerste seizoenen waren inderdaad geweldig
Ik bedoel ook s09.Mutatie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:32:
[...]
Episode 1 van seizoen 9 ook al hetzelfde verhaal![]()
Ben weer met seizoen 1 begonnen, de eerste seizoenen waren inderdaad geweldig
The Matrimonial Momentum.
idd, voorheen was het wat beperkt qua doelgroep, inhoud vooral wetenschappelijk en nerdie. het is nu meer mainstream geworden. ergens begrijpelijk, en misschien ook wel in lijn met groei van de karakters, echter is daarmee de lol (voor mij) wel weg. dit is gewoon friends 2.0 aan het worden.Señor Sjon schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:23:
[...]
Klopt. De eerste paar seizoenen vind ik nog steeds het leukste. Elke aflevering echt anders. Nu is het meer een continue Friendssoap aan het worden.
Wel ironisch dat ze in de serie andere series afkraken omdat de kwaliteit achteruit ging, hebben ze precies hetzelfde.
Wat verwacht je (en veel mensen boven je ook) nou precies? Dat de karakters en relaties tussen die karakters zich in ruim 8 jaar tijd niet ontwikkelen? Dat ze steeds alleen maar grappen blijven maken over wetenschap en pop culture/wetenschap? Op een gegeven moment zit je dan gewoon zonder stof, en als ze dat gedaan hadden zouden we hier nu allemaal lopen te klagen dat de serie niet vernieuwend is en de grappen saai beginnen te worden.Ari Gold schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:00:
Lekker starten met relatieproblemen. Less drama, please.
Is het achteruitgang in kwaliteit als de karakters zich ontwikkelen? Je kan het leuk vinden of niet, maar de algemene kwaliteit van de serie gaat er juist op vooruit.Wel ironisch dat ze in de serie andere series afkraken omdat de kwaliteit achteruit ging, hebben ze precies hetzelfde.
Het is misschien heel erg wishful thinking, maar er zouden meer series moeten zijn die gewoon stoppen wanneer de makers door hun ideeen heen zijn. Lang niet iedere serie is geschikt om meer dan 5 seizoenen mee te gaan.NMe schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:09:
[...]
Wat verwacht je (en veel mensen boven je ook) nou precies? Dat de karakters en relaties tussen die karakters zich in ruim 8 jaar tijd niet ontwikkelen? Dat ze steeds alleen maar grappen blijven maken over wetenschap en pop culture/wetenschap? Op een gegeven moment zit je dan gewoon zonder stof, en als ze dat gedaan hadden zouden we hier nu allemaal lopen te klagen dat de serie niet vernieuwend is en de grappen saai beginnen te worden.
BBT was in de eerste seizoenen vrij uniek en erg goed. Maar wat BBT bijzonder maakt is niet makkelijk uit te rekken over 8+ seizoenen, dus hadden de makers er voor moeten kiezen om er een mooi eind aan te knopen in plaats van de serie langzaam af te laten zakken tot een middelmatige Friends kloon.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Ik heb niet het idee dat de schrijvers door hun ideeën heen zijn, alleen dat die ideeën blijkbaar niet aansluiten bij wat sommige fans van het eerste uur graag zien.Rannasha schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:21:
[...]
Het is misschien heel erg wishful thinking, maar er zouden meer series moeten zijn die gewoon stoppen wanneer de makers door hun ideeen heen zijn. Lang niet iedere serie is geschikt om meer dan 5 seizoenen mee te gaan.
Ik vind het helemaal niet erg dat er wat romantiek tussendoor gemikt wordt om de serie interessant te houden. Ik heb dat veel liever dan dat ze de serie doodmaken met een herhaling van zetten. En stiekem verwacht ik dat jullie in de minderheid zijn en het grootste deel van de doelgroep juist die romcom wel interessant vindt.
Klopt helemaal. In het begin zie je ze zo stuntelen om bv. een relatie te krijgen. Na zoveel seizoenen ben je eindelijk blij dat het ze dan gelukt is. Maar om vervolgens nieuwe 'lastige' situaties te creëren zul je de relaties ook weer moeten afbreken. Situaties waarbij de boys weer moeite moeten doen voor een vrouw en allerlei gekke dingen gaan doen. Althans, dat was met Howard wel altijd zo. Het zou voor zijn karakter goed zijn als er breuk in zijn huwelijk met Bernadette komt.NMe schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:09:
Wat verwacht je (en veel mensen boven je ook) nou precies? Dat de karakters en relaties tussen die karakters zich in ruim 8 jaar tijd niet ontwikkelen? Dat ze steeds alleen maar grappen blijven maken over wetenschap en pop culture/wetenschap? Op een gegeven moment zit je dan gewoon zonder stof, en als ze dat gedaan hadden zouden we hier nu allemaal lopen te klagen dat de serie niet vernieuwend is en de grappen.
Mensen die P2P gebruiken om te kijken zijn een ander soort mensen en hebben andere ideeën over wat leuk is, maar die zijn niet relevantRannasha schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:21:
Het is misschien heel erg wishful thinking, maar er zouden meer series moeten zijn die gewoon stoppen wanneer de makers door hun ideeen heen zijn. Lang niet iedere serie is geschikt om meer dan 5 seizoenen mee te gaan.
BBT was in de eerste seizoenen vrij uniek en erg goed. Maar wat BBT bijzonder maakt is niet makkelijk uit te rekken over 8+ seizoenen, dus hadden de makers er voor moeten kiezen om er een mooi eind aan te knopen in plaats van de serie langzaam af te laten zakken tot een middelmatige Friends kloon.
Dat gezegd hebbende zou ik het idd ook graag een andere kant op zien gaan..
[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 24-09-2015 15:13 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
De Big Bang Theory was al zo toegankelijk als het maar kon, anders was het nooit zo succesvol geworden. Niet door de nerd-love. Aangezien ze sinds seizoen 8 bijna compleet zijn omgeslaan en seizoen 9 nu al 100% niets met het thema te maken had, is het niet vreemd dat hier zoveel kritiek op komt. Rom-com's genoeg, TBBT was vrij origineel en entertainend voor iedereen. Nu is het een serie voor de overwegend vrouwelijke massa die graag de zoveelste serie over relatie-problemen ziet.NMe schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:29:
[...]
Ik heb niet het idee dat de schrijvers door hun ideeën heen zijn, alleen dat die ideeën blijkbaar niet aansluiten bij wat sommige fans van het eerste uur graag zien.
Ik vind het helemaal niet erg dat er wat romantiek tussendoor gemikt wordt om de serie interessant te houden. Ik heb dat veel liever dan dat ze de serie doodmaken met een herhaling van zetten. En stiekem verwacht ik dat jullie in de minderheid zijn en het grootste deel van de doelgroep juist die romcom wel interessant vindt.
en dat is het nu juist; wat eens het grootste deel van de doelgroep was, is nu de minderheid. chuck lorre en schrijvers kunnen zon comedy jaaaaren rekken, en komen niet zonder content te zitten. het zijn vaak de acteurs die het op een moment beu zijn, of kijkcijfer aantal daalt hard wat rede kan zijn voor stoppen.NMe schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:29:
Ik vind het helemaal niet erg dat er wat romantiek tussendoor gemikt wordt om de serie interessant te houden. Ik heb dat veel liever dan dat ze de serie doodmaken met een herhaling van zetten. En stiekem verwacht ik datjullie in de minderheid zijnn en het grootste deel van de doelgroep juist die romcom wel interessant vindt.
neem 2.5man; die was post-charlie duidelijk minder, echter laatste afleveringen/seizoen zijn ze meer richting het origineel gegaan. en nemen walden/jake rol van charlie over. maar goed, wordt offtopic en subjectief
Als je zonder stof zit, rond het dan gewoon af. Het is zeker niet verkeerd als de karakters zich ontwikkelen, maar dat het nou voor elke koppel richting relatieproblemen gaat. Halverwege het seizoen zie je opeens dat Raj ook dit soort problemen krijgt...NMe schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:09:
[...]
Wat verwacht je (en veel mensen boven je ook) nou precies? Dat de karakters en relaties tussen die karakters zich in ruim 8 jaar tijd niet ontwikkelen? Dat ze steeds alleen maar grappen blijven maken over wetenschap en pop culture/wetenschap? Op een gegeven moment zit je dan gewoon zonder stof, en als ze dat gedaan hadden zouden we hier nu allemaal lopen te klagen dat de serie niet vernieuwend is en de grappen saai beginnen te worden.
[...]
Is het achteruitgang in kwaliteit als de karakters zich ontwikkelen? Je kan het leuk vinden of niet, maar de algemene kwaliteit van de serie gaat er juist op vooruit.
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat er alleen maar grappen worden gemaakt over wetenschap etc? Dat maakte de serie juist leuk. Het moet inderdaad niet overheersend zijn zodat het saai wordt, maar het lijkt er nu op dat het relatieverhaal de wetenschap kant overheerst.
Ik hoop in ieder geval dat het gebeuren tussen Sheldon en Amy niet te lang doorgaat dit seizoen.
Als het niet overheersend moet zijn, wat moet dan wél het leeuwendeel van de show gaan zijn? Drama mag blijkbaar niet. Wetenschapsgrapjes mogen vervolgens ook niet overheersen. Wat blijft er dan over? Continu "gewone" grapjes maken? Dan kun je beter standup comedy gaan kijken dan een serie.Ari Gold schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:43:
[...]
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat er alleen maar grappen worden gemaakt over wetenschap etc? Dat maakte de serie juist leuk. Het moet inderdaad niet overheersend zijn zodat het saai wordt, maar het lijkt er nu op dat het relatieverhaal de wetenschap kant overheerst.
Ook verbazend trouwens dat er mensen zijn hierboven die roepen dat ze liever zien dat de serie stopt dan dat het Friends 2.0 wordt. Als je het dan toch niet erg vindt als de serie zou stoppen en je het blijkbaar niet leuk meer vindt, waarom kijk je dan nog? Al deze relatieshit zit er al in sinds Bernadette en Amy vaste leden van de cast zijn. Het enige verschil is dat het in de eerdere seizoenen vooral over relaties krijgen en houden ging terwijl het thema in elk geval nu aan het begin van dit seizoen meer bij relatieproblemen ligt.
is everything cool?
Het gaat al sinds seizoen 4 over relatieproblemen, door elke keer dezelfde acties/problemen die je van mijlenver aan ziet komen. Ik heb ook liever de oude Howard terug en bij voorkeur Bernadette (stem kan ik niet aanhoren) en Amy (wordt wel een beetje oud, was ook geen Blossom fan.NMe schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:56:
[...]
Als het niet overheersend moet zijn, wat moet dan wél het leeuwendeel van de show gaan zijn? Drama mag blijkbaar niet. Wetenschapsgrapjes mogen vervolgens ook niet overheersen. Wat blijft er dan over? Continu "gewone" grapjes maken? Dan kun je beter standup comedy gaan kijken dan een serie.
Ook verbazend trouwens dat er mensen zijn hierboven die roepen dat ze liever zien dat de serie stopt dan dat het Friends 2.0 wordt. Als je het dan toch niet erg vindt als de serie zou stoppen en je het blijkbaar niet leuk meer vindt, waarom kijk je dan nog? Al deze relatieshit zit er al in sinds Bernadette en Amy vaste leden van de cast zijn. Het enige verschil is dat het in de eerdere seizoenen vooral over relaties krijgen en houden ging terwijl het thema in elk geval nu aan het begin van dit seizoen meer bij relatieproblemen ligt.
Ook aan jou de vraag: waarom moet er een eind aan gebreid worden en stop je niet gewoon met kijken als je het niks meer vindt? Ze hebben duidelijk nog een doelgroep die dit graag wil zien. Jij vindt het niks meer. Waarom moeten ze voor jou stoppen?FREAKJAM schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:01:
Serie heeft wat mij betreft ook zijn tijd gehad. Ik vond de eerste episode van het nieuwe seizoen ook maar vrij matig. Ligt trouwens niet aan de verhaallijn ofzo, maar ik denk dat de koek gewoon op is. Op een gegeven moment heb je het denk ik wel gezien na een fors aantal seizoenen. Wat mij betreft mag er een eind aan gebreid worden.
Ja dit.Señor Sjon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:04:
[...]
Het gaat al sinds seizoen 4 over relatieproblemen, door elke keer dezelfde acties/problemen die je van mijlenver aan ziet komen. Ik heb ook liever de oude Howard terug en bij voorkeur Bernadette (stem kan ik niet aanhoren) en Amy (wordt wel een beetje oud, was ook geen Blossom fan.) eruit.
- Leonard en Penny die geen vervolg kunnen geven aan hun relatie, maar nu dan eindelijk getrouwd zijn (hoewel Penny het blijkbaar nog steeds niet kan verkroppen dat Leonard met een collega heeft gezoend tijdens hun break).
- Raj die maar geen leuke vriendin kan vinden (Ik had eigenlijk gehoopt dat ie zou aanmodderen met die dierenarts). Lucy vond ik maar een raar mokkel.
- Howard die het niet kon uitstaan dat Stuart bij zijn moeder woonde.
- Relatie tussen Sheldon en Amy die maar geen progressie boekt. Amy haar stokeieren rommelen al ik weet niet hoeveel seizoenen en Sheldon wordt wat dat betreft maar niet volwassen.
De punten die ik hierboven noem, dat duurt nu al vele seizoenen zo. Howard en Bernadette zijn nu een tijdje getrouwd, maar bij de overige cast moddert iedereen maar een beetje aan. Het feit dat Amy Sheldon nu gedumpt heeft had bijvoorbeeld veel eerder moeten gebeuren. Ik vind dat ze het allemaal te lang rekken en steeds teveel van hetzelfde is. Om nu direct te zeggen dat ik moet stoppen met kijken is natuurlijk ook een beetje overdreven; ik geef enkel aan wat naar mijn mening beter had gekund. Als ze nog van plan zijn dit de komende 2 seizoenen zo nog te doen, ja dan vind ik wel dat ze er een einde aan mogen breien. Ik zou het gewoon zonde vinden als een serie op deze manier doodbloedt.NMe schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:09:
Ook aan jou de vraag: waarom moet er een eind aan gebreid worden en stop je niet gewoon met kijken als je het niks meer vindt? Ze hebben duidelijk nog een doelgroep die dit graag wil zien. Jij vindt het niks meer. Waarom moeten ze voor jou stoppen?
De recensies op iMDB van deze episode zijn trouwens niet zo heel erg lovend. En als ik de vraag aan jou mag stellen; Wat vind jij van de laatste paar seizoenen/afleveringen?
[ Voor 9% gewijzigd door FREAKJAM op 25-09-2015 10:22 ]
is everything cool?
Door dat hoge risico gaan producenten namelijk ook veilig zitten qua verhaallijnen en krijg je weer same old, same old verhaallijnen. In ieder geval zo breed mogelijk om zoveel mogelijk mensen aan te spreken voor de adverteerders.
aNMe schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:09:
Hee, Bernadette is (even heel oneerbiedig) het enige "lekkere wijf" dat nog over is sinds Kaley Cuoco's haartransformatie. Laat haar met rust.
[...]
Ook aan jou de vraag: waarom moet er een eind aan gebreid worden en stop je niet gewoon met kijken als je het niks meer vindt? Ze hebben duidelijk nog een doelgroep die dit graag wil zien. Jij vindt het niks meer. Waarom moeten ze voor jou stoppen?
Bernadette heb ik echt nooit wat aan gevonden. Soort hoogfrequente kabouter.
En Penny moet z.s.m. van dat jongenskapsel af. Ik snap dat ze van het serveersterverhaal af moeten na zoveel jaren. Maar ja, waarom zitten ze na al die jaren nog steeds in een appartement? Sheldon had in één van de seizoen allemaal looncheques liggen die hij nog moest cashen omdat ie het geld nog niet nodig had.
[ Voor 61% gewijzigd door Señor Sjon op 25-09-2015 10:31 ]
Wij zijn misschien niet meer de doelgroep, maar als ze op Facebook al niet meer tevreden zijn (en dat lijkt me toch wel hun huidige doelgroep te zijn...) , dan is er toch iets fout aan het gaan met de serie
Ik lees net dat ze gaat scheiden irl dus wellicht dat het nu weer gaat groeienSeñor Sjon schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:28:
En Penny moet z.s.m. van dat jongenskapsel af.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ik denk dat ik deze ook maar van mijn sickbeard-lijst afhaal. Het waren mooie jaren maar een romcom zitten we hier in het huishouden niet op te wachten
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Laten we het hopen.. Alle meiden weg, behalve Panny, die weer als serveerster gaat werken. En Sheldon + Leonard die een kruiswoord puzzel oplossen in de High IQ spermabank.Bartske schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:08:
Zouden ze de relatieproblemen niet gaan gebruiken om wat meer terug richting het begin te gaan? Dat ze het te lang rekken ben ik het mee eens: ik kijk het gewoon nog even aan, ik kijk het eigenlijk nu ook nog 'omdat ik het altijd all keek', iets wat ik met how i met your mother ook gedaan heb die tegen het einde ook gewoon saai en teleurstellend werd eigenlijk.
S01E01

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 28-09-2015 17:21 ]
Ging het bij How I Met Your Mother niet op dezelfde manier fout ? Door eindeloos te rom-commen ?Bartske schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:08:
... ik kijk het eigenlijk nu ook nog 'omdat ik het altijd all keek', iets wat ik met how i met your mother ook gedaan heb die tegen het einde ook gewoon saai en teleurstellend werd eigenlijk.
Daar ging het van 70% relatie-issues naar 100% in het laatste seizoen, zelfs met Barney

Zeker, ik snap ook achteraf niet dat ik die serie nog heb doorgekeken, totaal niet mijn ding eigenlijk. Ik hoopte dat het nog beter zou worden ofzo.Phuncz schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:20:
[...]
Ging het bij How I Met Your Mother niet op dezelfde manier fout ? Door eindeloos te rom-commen ?
Daar ging het van 70% relatie-issues naar 100% in het laatste seizoen, zelfs met Barney
There is no place like 127.0.0.1
"im in it to the end" zou sheldon zeggenDannisi schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 03:58:
9 jaar van je leven in "geinvesteerd"
Ik denk dat ik dit seizoen maar helemaal ga skippen, seizoen 9 of 10 zal wel het laatste worden als ze zo weinig inspiratie en interesse in de serie hebben.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Inderdaad, mee eens...himlims_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:38:
helaas is aanbod van comedy (film/serie) laatste 3jr om te janken
Moet zeggen dat ik TBBT wel een lekkere wegkijk-serie vind voor een half uurtje.
Maar echt geweldig is het niet meer nee.
Ik denk dat de relatieproblemen wel een rode draad gaan vormen in dit seizoen. De plots tot en met aflevering 5 zijn hier terug te lezen voor wie wil weten wat er komen gaan (spoilers ahead!)
[ Voor 10% gewijzigd door FREAKJAM op 30-09-2015 11:11 ]
is everything cool?
How i Met .... vond ik erg geslaagd; maar afgelopenMikeyMan schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:52:
[...]
Inderdaad, mee eens...
Moet zeggen dat ik TBBT wel een lekkere wegkijk-serie vind voor een half uurtje.
Maar echt geweldig is het niet meer nee.
BBT heeft die plek voor mij ingenomen, dat geloof ik inmiddels wel weer
... maar welke comedyserie nu?
Undateables is ook wel geinig.
Er zijn wel wat dingen beter dan HIMYM en BBT.himlims_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:42:
[...]
How i Met .... vond ik erg geslaagd; maar afgelopen
BBT heeft die plek voor mij ingenomen, dat geloof ik inmiddels wel weer
... maar welke comedyserie nu?
Twee dingen die nu zo direct in mij opkomen zijn
Veep en Louie.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 30-09-2015 11:53 ]
Black-ish of Truth to be told nog een optie?
[ Voor 31% gewijzigd door FREAKJAM op 30-09-2015 11:54 ]
is everything cool?