[Serie] The Big Bang Theory - deel 2 Overzicht

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaiziks
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 12:37

zaiziks

Da da da

FunkyTrip schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:37:
Zouden die acteurs (net als voetballers overigens) nog een flauw benul hebben van de waarde van geld en hoe mensen met een 'normaal' inkomen leven?

Ik bedoel, het zijn gewoon normale mensen met een heel gemiddeld acteertalent (de 1 ondergemiddeld, de ander bovengemiddeld), die ziekelijk veel geld verdienen.

Niks ten nadele van ze; ik gun het ze, maar ik vroeg het me af.
Ze hebben vast wel een of ander financieel adviseur hebben die wat sommetjes voor ze heeft ;)

En even heel platgeslagen; ik gun het ze, maar ik denk ook dat helemaal een cast als deze (of van Friends, voorbeeld past daar ook) heel veel voor de toekomst spaart omdat ze tekenen voor een rol die ze de komende x jaar moeten spelen én tijdens het jaar dat de serie loopt amper tijd hebben voor andere rollen. Dat het miljoen per aflevering is, is pakweg 20 miljoen per jaar; vier ton per week. Terwijl wij allemaal denken een miljoen per week omdat we één keer per week een aflevering zien. Da's even een ander beeld.

En met zo'n bankrekening hoeft het niet, maar de gemiddelde seriemaker denkt wel twee keer na voor ze Ross van Friends in hun serie moeten passen, als je begrijpt wat ik bedoel. Hoelang heeft het geduurd voor Duchovny en Anderson weer écht aan het werk konden nadat The X-Files afgelopen was? Misschien kennen ze de waarde van geld juist wel, omdat ze vooruit kijken naar vijf jaar geen/minder belangrijke rollen.

La la la la la la la la la

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Destiny schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 11:58:
Het is best wel ironisch dat Kaley Cuoco nu een miljoen per aflevering opstrijkt om een mislukt actrice te spelen. Vind het eigenlijk een beetje over-the-top, maar goed wie ben ik. De serie vind ik eigenlijk ook steeds minder leuk worden. Het is eigenlijk gewoon Friends geworden, de geeky humor uit de eerste seizoenen is grotendeels verdwenen.
Sterker nog Kaley is of was in ieder geval een nogal mislukte actrice. Het zoveelste blonde kindsterretje. Die gaat echt niet als dragend actrice in topfilms spelen. Hooguit hier en daar in andere series, maar verder zal het klaar zijn na TBBT voor haar gok ik. Ze heeft gewoon niets te bieden op haar uiterlijk na.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat dan wel weer een heel leuk uiterlijk is ;)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FunkyTrip schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:11:
[...]

Sterker nog Kaley is of was in ieder geval een nogal mislukte actrice. Het zoveelste blonde kindsterretje. Die gaat echt niet als dragend actrice in topfilms spelen. Hooguit hier en daar in andere series, maar verder zal het klaar zijn na TBBT voor haar gok ik. Ze heeft gewoon niets te bieden op haar uiterlijk na.
Precies dit. Het niveau is niet geweldig en als de producenten gaan shoppen voor een nieuwe serie is er een enorme vijver vol met deze "kwaliteit" en die doen het allemaal voor een heel stuk minder.

Maar goed € 20 miljoen op je rekening is elke maand jezelf een salaris geven van € 33.000 voor de komende 50 jaar. Echt werken is dan niet meer nodig :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Jorgen schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 11:52:
Wat dan wel weer een heel leuk uiterlijk is ;)
Blijft veel geld voor die tieten en dat gezichtje.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:22
Donstil schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 12:06:
[...]

Precies dit. Het niveau is niet geweldig en als de producenten gaan shoppen voor een nieuwe serie is er een enorme vijver vol met deze "kwaliteit" en die doen het allemaal voor een heel stuk minder.

Maar goed € 20 miljoen op je rekening is elke maand jezelf een salaris geven van € 33.000 voor de komende 50 jaar. Echt werken is dan niet meer nodig :)
Zou op zich wel mooi zijn als ze over drie seizoenen eens een paar main characters laten afsterven, nieuwe personages laten komen en wat nieuwe schrijvers toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
zaiziks schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 12:53:
[...]
En met zo'n bankrekening hoeft het niet, maar de gemiddelde seriemaker denkt wel twee keer na voor ze Ross van Friends in hun serie moeten passen, als je begrijpt wat ik bedoel. Hoelang heeft het geduurd voor Duchovny en Anderson weer écht aan het werk konden nadat The X-Files afgelopen was? Misschien kennen ze de waarde van geld juist wel, omdat ze vooruit kijken naar vijf jaar geen/minder belangrijke rollen.
Niet alleen vraagprijs van de acteurs zelf is een struikelblok vermoed ik. De typetjes die ze speelden waren zo 'iconisch' dat kijkers er niet meer doorheen konden kijken in andere producties. Volgens mij wordt Matthew Perry nog steeds achtervolgd door het Chandler stereotype. David Schwimmer als strenge officier in Band of Brothers was ook even wennen (en toen liep Friends nog).

Hoelang zal het duren eer Jim Parsons Sheldon definitief achter zich kan laten? Het publiek zal nog lang na afloop van TBBT zitten wachten op zijn tics en gedragingen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:22
Om nog maar te zwijgen over de "acteurs" die eigenlijk geen typetje doen maar zichzelf spelen of die de karaktereigenschappen van hun typetje overgenomen hebben. Gevalletje One Trick Pony die niets anders kunnen dan dat typetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:56
Ik zie net dat aflevering 1 en 2 online staan van seizoen 8. :o

Meteen binnenhalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Not liking the new hairdo.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:56
Miley Cyrus much..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik was nog even aan het bijkomen van The Fappening deel twee (dus met "Penny" erin). Zijn er ineens twee afleveringen gedownload.

Is TBBT van tijdslot veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Jep, voortaan op maandagen!
Penny met kort haar -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddye
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:59
Ik hoop echt dat dit seizoen beter wordt dan het afgelopen seizoen. Anders blijf ik het niet volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Donstil schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 08:51:
Ik was nog even aan het bijkomen van The Fappening deel twee (dus met "Penny" erin). Zijn er ineens twee afleveringen gedownload.

Is TBBT van tijdslot veranderd?
Ja. Tot ergens in Oktober.

En hoe toepasselijk die grap over gestolen telefoon en gelukkig een backup naar de cloud :+ _/-\o_ _/-\o_.

Overigens wel stom toeval want de ep is ergens halverwege augustus al opgenomen

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ooh keurig, verschoven naar de dinsdag dus (voor ons dan).

Ik ga binnenkort op vakantie dus denk dat ik het maar opspaar tot de heen vlucht. Gaat de tijd lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Vanmorgen vroeg voor aan de slag te gaan met ontbijt op schoot de twee nieuwe TBBT-afleveringen gekeken. Was er niet kapot van, helaas. Wel paar keer moeten (glim)lachen maar echte schaters onbraken geheel. Enige lichtpuntje was dat er weer wat meer teruggegrepen werd op de science-achtergrond van de hoofdfiguren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gar-wier
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-06-2022
penny met kort haar = ^^,

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34
$ 1.000.000,- voor dat beetje prutswerk wat zij doen? Zowel episode 8x01 als 8x02 hadden nauwelijks inhoud.

Met die gedachte in m'n achterhoofd ben ik elke vorm van sympathie voor zowel de acteurs als hun karakters wel snel kwijtgeraakt.

Mijn YouTube Channel

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:36
Snowwie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 00:38:
$ 1.000.000,- voor dat beetje prutswerk wat zij doen? Zowel episode 8x01 als 8x02 hadden nauwelijks inhoud.

Met die gedachte in m'n achterhoofd ben ik elke vorm van sympathie voor zowel de acteurs als hun karakters wel snel kwijtgeraakt.
Who..friggin..cares -O-
Volgens mij hebben ze zelf de serie wereldwijd populair gemaakt, dus wie ben jij om te vinden dat ze het niet verdiend hebben... jealous much? Ben wel benieuwd of jij zo'n bedrag zou weigeren voor prutswerk en op jezelf zou gaan neerkijken :P
Ondertussen wel downloaden en kijken. :X
Ik vond de eerste seizoenen ook anders dan de latere, maarja smaken verschillen enzo.

Ik had wel ongeveer dezelfde reactie op Penny's kapsel als Sheldon :o
Jammer dat ze nu niet zoveel op de foto's leek :+

• LFA

LFA

Snowwie schreef op woensdag 24 september 2014 @ 00:38:

Ik vond het wel weer leuke afleveringen! Ja, de rek is er wel een beetje uit maar de acteurs kunnen er ook niet veel aan doen als een aflevering weinig inhoud heeft, dat ligt volgens mij toch echt aan de schrijvers..

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 20:59

burgt

Starbass

daar hebben ze nu op moeten bezuinigen natuurlijk :P

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ben het niet vaak met Sheldon eens, maar hierover wel inderdaad. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Ach, ik vermaak me er weer prima mee. :)

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Verwijderd

NMe schreef op donderdag 25 september 2014 @ 11:53:
[...]

Ik ben het niet vaak met Sheldon eens, maar hierover wel inderdaad. :P
Ik vond het haar wel schattig staan, en dat heb ik niet zo snel met kortharige meiden :P

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ze krijgt er zo'n bol hoofd van. :P

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Waarschijnlijk had ze dat al, maar is je dat niet eerder opgevallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:26
Ze krijgt er zo'n bol hoofd van.
:P lol

Misschien, maar ik vind het wel knap.
Maar ik val dan ook wel op vrouwen met een korter kapsel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
De nieuwste aflevering (S08E03) moet wel zo'n beetje de slechtste TBBT-aflevering ooit zijn. Als het dit armzalige nivo blijft dan haak ik af en dat zou ik nog vorig seizoen - al was die ook niet de allerbeste - nooit gedacht hebben als grote TBBT-fan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 11-09 15:40
arsimo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 11:53:
De nieuwste aflevering (S08E03) moet wel zo'n beetje de slechtste TBBT-aflevering ooit zijn. Als het dit armzalige nivo blijft dan haak ik af en dat zou ik nog vorig seizoen - al was die ook niet de allerbeste - nooit gedacht hebben als grote TBBT-fan.
Nu ben ik erg benieuwd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik was er ook niet echt kapot van. Wel af en toe een grinnikje, maar meer ook niet.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik vond de eerste twee afleveringen ook niet bijster briljant te noemen. Af en toe wel een grinnikmoment maar niet meer dan dat. Vanavond maar de derde aflevering kijken, maar als ik arsimo zo hoor lijkt het mij stug als ze een stijgende lijn in weten te zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Joosie200 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:46:
Ik vond de eerste twee afleveringen ook niet bijster briljant te noemen. Af en toe wel een grinnikmoment maar niet meer dan dat. Vanavond maar de derde aflevering kijken, maar als ik arsimo zo hoor lijkt het mij stug als ze een stijgende lijn in weten te zetten :+
Er zaten wel wat aardige momentjes in, maar het voelt te geforceerd. En die onzin met de relatie van Penny en Leonard begin ik persoonlijk een beetje moe te worden.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:13
De lachband begon op te vallen. Dat is nooit een goed teken bij een sitcom.

I miss Science!

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:54

Rannasha

Does not compute.

BBT begint steeds meer een generieke Friends-achtige sitcom te worden, waarbij het geek-gedeelte steeds meer wegvalt voor standaard verhaaltjes over relaties tussen de karakters. En als generieke vriendengroep-in-hun-twenties/thirties-sitcom blinkt BBT niet echt uit. Wat meer focus op wat de show uniek maakt zou de show goed doen, maar ik vraag me af of er nog genoeg inspiratie is bij de schrijvers voor dat soort verhalen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA

LFA

De laatste aflevering was inderdaad echt tenenkrommend slecht. Ik hoop dat het niveau weer omhoog gaat de komende tijd, want als dit zo nog 3 seizoenen doorgaat, haak ik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Vind Sheldon alleen maar irritanter worden. In het begin van de serie was het zeker nog fris en grappig, maar tijdens het afgelopen seizoen kreeg ik al steeds jeuk als Sheldon weer het onderwerp van de aflevering was. Ik had goede hoop na de seizoensfinale dat hij een tikje zou gaan veranderen, maar helaas lijkt het er op dat alles terug bij af is - Sheldon krijgt altijd zijn gelijk/zin en wij moeten er maar weer kijken.
Bij elke aflevering slaak ik net zoals Leonard in een diepe zucht als Sheldon weer met wat onzinnigs komt. Het wordt tijd dat ze wat anders gaan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sihzies
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-01-2024
Het begint inderdaad 13 uit een dozijn te worden.
Het lijkt wel of de schrijvers ook vinden dat zij te weinig salaris krijgen (net als de acteurs) en dit hun manier is om druk op de onderhandelingen te zetten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOverDrive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:21
't is gewoon veranderd van een "nerd" comedy in de nieuwe Friends (met passend salaris..), toen de producers doorkregen dat slap niveauloos geblaat meer kijkers trok dan een serie met wat intelligentie.
Die lachband is trouwens "live" publiek :X Waar ik me ook steeds meer aan begin te storen.

Afbeeldingslocatie: http://lizdaleyevents.com/wp-content/uploads/2012/01/IMG_0670-1024x768.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door CrashOverDrive op 01-10-2014 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat er live publiek bij zit wil niet zeggen dat er geen lachband gebruikt wordt.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Meer van hetzelfde. De eerste vier seizoenen had nog wel wat. Daarna is het meer en meer gaan verschuiven van nerds met nerd things naar een crossover van Friends inderdaad. Wat TBBT leuk maakte was zoals het in het begin was en daar lijken ze moedwillig vanaf te stappen. Jammer, maargoed dan ga ik wel back to basic en seizoen 1 weer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik ben sowieso net opnieuw begonnen. Had teveel hapsnap wat van verschillende seizoenen gezien en wilde eigenlijk alle afleveringen die ik nog niet gezien had, ook kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
En oh.. wie had nog meer verwacht dat Howard zijn robotarm te voorschijn haalde bij het pitchen? Maar nee, daar is de rover. Die arm had nog een dondersgoede pitch kunnen geven > eindshot: publiek die Howard een staande ovatie geeft. Ipv daarvan moet het einde aflopen met veel }:O En dan Sheldon met zijn ranking the relationships, dat op zich past wel bij Sheldon, maar hoe Penny/Leonard daar dan op reageren is dan weer best wel -O- Ik had verwacht dat ze tegen Shamy in koor zouden reageren met: STFU, we have sex, you don't! :P

Enfin.. zo had ik dus wel zo mijn opmerkingen deze aflevering. Het had veel grappiger kunnen eindigen en die hele scène in het restaurant was meer akward dan wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Joosie200 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:05:
En oh.. wie had nog meer verwacht dat Howard zijn robotarm te voorschijn haalde bij het pitchen? Maar nee, daar is de rover.
[...]
Ja, daar snapte ik dus ook geen fluit van!? Hij zit zich constant tegen Sheldon te verdedigen dat een goeie engineer ook intelligent is en zo, en dan komen ze met zoiets af!? 8)7
Het ding kon geeneens een bal gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Joosie200 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:05:
Ik had verwacht dat ze tegen Shamy in koor zouden reageren met: STFU, we have sex, you don't! :P
Zoiets had ik ook verwacht. Dat ze elkaar gewoon vol op de bek pakten in dat restaurant en dat er dan door 1 bepaald persoon heel beteuterd gekeken wordt :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Fire69 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:15:
[...]

Ja, daar snapte ik dus ook geen fluit van!? Hij zit zich constant tegen Sheldon te verdedigen dat een goeie engineer ook intelligent is en zo, en dan komen ze met zoiets af!? 8)7
Het ding kon geeneens een bal gooien!
Precies, terwijl die robotarm nu net eerder gebruikt werd om 'pass me the soja sauce' of om een bakje Chinees uit de tas te halen tig seizoenen terug. En natuurlijk Howard zijn entree in het ziekenhuis :+ Bij uitstek na de tweede aflevering waarin Howard zich zo tegen Sheldon verdedigde, had ik toch verwacht dat ie zijn robotarm getweakt had als echte engineer opdat ie in een kaarsrechte lijn die bal met zoveel km/u zou kunnen pitchen. Om Howard dan te laten afgaan + dat lousy fragmentje met trainen viel erg tegen.
FunkyTrip schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:17:
[...]
Zoiets had ik ook verwacht. Dat ze elkaar gewoon vol op de bek pakten in dat restaurant en dat er dan door 1 bepaald persoon heel beteuterd gekeken wordt :D
Dat ja, of gewoon dat Penny/Leonard demonstratief opstaan en een plekje in het restaurant gaan opzoeken ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Het leuke van TTBT is (was?) dat grappige scenes en gebeurtenissen meerdere impacts hadden en daardoor extra grappig werden en weer inhaakten op volgende gebeurtenissen etc - soms binnen dezelfde en andere keer op latere afleveringen. Dat ontbrak volledig deze laatste aflevering, buiten nog dat de grappig bedoelde scenes nauwelijks tot niet grappig waren en flauwe uitgekouwde rehashs waren van zaken die ze al zo vaak hadden gedaan. Zelfs vond ik het hier en daar out-of-character maar dat zal wel muggeziften van mij zijn. De goeie chemie was er ook niet.

Alsof het aanloopgedoe naar dit seizoen over de contracten van de hoofdrolspelers ook gezorgd had dat de schrijvers nog niet helemaal klaar waren en twee nog niet goed uitgewerkte ideeen (Sheldon en zijn scores t.a.v. hu relaties en Wolowitz met zijn baseball-opening) maar ff snel aan elkaar geplakt hadden. Uiteraard alleen maar een indruk, ik heb daar geen aanwijzingen voor. Het was hoe dan ook ondermaats, zwaar ondermaats, voor TBBT. IMO natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door arsimo op 01-10-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ohwja dat pitchen :F

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo kun je er nog wat van maken ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Deze aflevering wel een lichte verwijzing naar "bazinga", een woord dat Sheldon al tijden niet meer geroepen heeft.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 11-09 15:40
Dit topic is te stil aan het worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Heeft met de serie te maken denk ik. Het is allemaal wat minder dan vroegah :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:50
Aan het begin van de aflevering had ik even goede hoop, ze leken namelijk terug te gaan naar de basis: 4 nerds die zich bezig houden met science :). Jammer van de uitwerking, had ik meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
What ^^ said. Had ook het idee: ze weten dus nog wel hoe ze TBBT zo groot hebben weten te maken, back to basic, finally! Maar nee, eenvoudige uitwerking. Toch moest ik in het begin al wel meteen grinnikken om Sheldon, dus er is vooruitgang geboekt dit seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Grappig, ik vond de hele aflevering eigenlijk erg sterk, met afstand de beste van het seizoen. De constante afleidingen (juist heerlijke nerd trekjes waar iedereen hier blijkbaar zo naar smacht), Bernadette dronken, ik heb mij goed vermaakt.
Het enige dat ik echt minder vind is Penny dit seizoen, het serieuzere past niet lekker bij het onnozele domme maar o zo schattige doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DinoPK schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:30:
Het enige dat ik echt minder vind is Penny dit seizoen, het serieuzere past niet lekker bij het onnozele domme maar o zo schattige doosje.
Jup.. wordt tijd dat ze over een paar afleveringen ontslagen is want haar ware identiteit komt naar boven en om alles in de doofpot te stoppen dat ze met haar baas gaat en Bernadette haar daarom gaat afvallen. Krijg je bitch fight en krijgen we hopenlijk de Penny terug die een rentree maakt door ipv waitress bij de cheesecake factory gewoon de boel zelf te gaan runnen als directrice ofzo. :+ Krijg je tenminste ook weer scenes dat ze uit eten zijn daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hetzelfde geldt voor dat korte haar. :N

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik snap dat ze van het domme blondje af willen maar ze hebben haar gewoon té slim willen maken.

- Serieuze baan
- Nieuw kapsel
- Nieuwe kledingstijl, ook buiten de werktijden

Ze hadden haar simpelweg een andere baan kunnen geven. Het is gewoon te opdringerig nu.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Idd, karaktergroei en verandering zijn slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
XWB schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 21:44:
[...]

Ik snap dat ze van het domme blondje af willen maar ze hebben haar gewoon té slim willen maken.

- Serieuze baan
- Nieuw kapsel
- Nieuwe kledingstijl, ook buiten de werktijden

Ze hadden haar simpelweg een andere baan kunnen geven. Het is gewoon te opdringerig nu.
Maar het kapsel van "Penny" is geen keuze geweest van de producers toch? Ik had van instagram (daar volgde ik haar) begrepen dat ze dit zelf had besloten tussen de opnames door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

FireSonus schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 13:40:
Aan het begin van de aflevering had ik even goede hoop, ze leken namelijk terug te gaan naar de basis: 4 nerds die zich bezig houden met science :). Jammer van de uitwerking, had ik meer van verwacht.
Ik zie het als erkenning van de schrijvers dat de serie is veranderd en een afscheid van de oude TBBT.

Die mannen zijn niet meer de hard-core nerds die ze vroeger waren. Ze kunnen het wel proberen maar het lukt niet. Waar hun (prive)leven vroeger draaide om wetenschap en techniek is dat nu gewoon niet meer zo. Ze kunnen nog steeds genieten van nerdcultuur (zoals bepaalde films) en slimmigheidjes (de werkwoordvervoegingen) maar het is niet meer het middelpunt van hun leven. Voor Penny geldt het omgekeerde. Zelfs in Las Vegas ontkomt ze er niet aan. Van lassez-fair party-girl is ze langzaam aan het veranderen in een volwassen vrouw met gevoel voor verantwoordelijkheid. De andere dames zijn juist aan het inhalen wat ze vroeger nooit hebben gehad. Vriendschap, feestjes, strippers en drank.

Ik vond het een mooie aflevering omdat het zo goed laat zien hoe de serie is veranderd. Tegelijkertijd mis ik de oud TBBT.
Donstil schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 01:07:
Maar het kapsel van "Penny" is geen keuze geweest van de producers toch? Ik had van instagram (daar volgde ik haar) begrepen dat ze dit zelf had besloten tussen de opnames door.
Vaak hebben acteurs in hun contract staan dat ze geen ingrijpende wijzigingen in hun uiterlijk mogen doen. Misschien is het wel deel van de onderhandelingen voor het nieuwe seizoen geweest. Ik heb eerlijk gezegd nog niemand gehoord die enthousiast is over haar nieuwe kapsel, al geeft het wel mooi aan wat ik hier boven schreef: het leven staat niet stil en ook Penny verandert.

[ Voor 21% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 21-10-2014 01:54 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Helemaal mee eens; dat is een erg mooie omschrijving van wat er gebeurt en het geeft mijns inziens ook aan wat er in het echt met mensen zou kunnen gebeuren. Je kunt je vast blijven houden aan de (erg leuke) karikaturen die bij deze personages horen, of je kunt ze als mens en als groep laten evolueren / ontwikkelen / leren. Blijkbaar hebben de schrijvers voor dat laatste gekozen. En het is ook niet alsof er niets meer van de originele personages over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Wauw... ik vind dat de meesten hier toch best wel wat negatief zijn over TBBT. Persoonlijk vind ik dit nieuwe seizoen wel weer wat meer hebben van de eerdere seizoenen, zeker de aflevering van vorige week die weer helemaal op de boys en bijbehorend nerd-gedrag ging. Wat betreft Penny... tja, daar hebben ze wat meer ontwikkeling in gestopt, ik vermoed toch om de relatie tussen haar en Leonard wat geloofwaardiger te maken.

Maar heel kort, ik kan mij niet echt vinden in 'het nieuwe friends' wat sommigen beweren, de humor is nog altijd van een bepaalde nerdish niveau en de karakters zijn door de seizoenen heen wat volwassener geworden... ligt voor mij geheel in de lijn van verwachting. Persoonlijk denk ik vooral dat de koek gewoon een beetje op is voor 'jullie', uitgekeken.

Maar goed, de meningen zijn verdeeld/iedereen kijkt er weer net even anders naar blijkt maar weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik vind er nog maar weinig nerderigheid in zitten. Ze zijn sociaal onhandig maar dat is iets naders. Misschien verheerlijk ik het verleden maar in mijn herinneringen zaten de eerste afleveringen vol met verwijzingen naar wetenschap, meme's en obscure internetcultuurVeel van de grapjes waren verwijzingen naar wetenschappelijke theorie en recente ontdekkingen. Wetenschap speelt tegenwoordig nog maar een kleine rol. De serie speelt zich wel tegen een wetenschappelijke achtergrond af, maar de wetenschap zelf is geen deel meer van de grappen. Ik denk dat ze dat hebben moeten doen omdat het grootste deel van het nieuwe publiek de wetenschappelijk grapjes ook niet snapt.

Penny's rol was primair de gewone "domme" mensen vertegenwoordigen die niet bekend zijn met al die wetenschap. De mensen die nu ook de serie willen volgen. Menselijke relaties speelden wel een rol, maar niet de grootste. Tegenwoordig is de relatie tussen de verschillende personages de belangrijkste bron van humor. Dat is ook waarom de vergelijking met Friends zo vaak wordt gemaakt.

Sheldon was vroeger vooral wereldvreemd, naief en te slim voor z'n eigen bestwil. Regelmatig kwetste hij mensen daardoor maar dat was niet zijn doel. Hij was niet gemeen. Tegenwoordig is het steeds vaker een asociale en arrogante zak die op anderen neerkijkt en opzettelijk kwetst. De streken die hij uithaalt zijn soms alleen nog maar te verklaren als je er van uit gaat dat hij heel goed begrijpt wat hij doet en opzettelijk gemeen is.

Al met al een heel andere serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:04:
Ik vind er nog maar weinig nerderigheid in zitten. Ze zijn sociaal onhandig maar dat is iets naders. Misschien verheerlijk ik het verleden maar in mijn herinneringen zaten de eerste afleveringen vol met verwijzingen naar wetenschap, meme's en obscure internetcultuurVeel van de grapjes waren verwijzingen naar wetenschappelijke theorie en recente ontdekkingen.

Al met al een heel andere serie.
Ik zeg ook niet dat de serie niet is veranderd, ik vind het vrij logisch vind dat de karakters zich door de jaren heen hebben ontwikkeld... als we heel puristisch er naar gaan kijken dan was het eigenlijk al een beetje voorbij toen Raj ineens met vrouwen kon praten door een wondermedicijn... toen begon ik ook wat meer te fronsen. Sheldon ben ik het wel deels met je eens, ik vind het wel logisch dat hij door de seizoenen heen wat menselijker is geworden, maar hij is zeker op tijden te losjes en hangt ook idd wat meer op de opzettelijke belediging dan uit sociale ongevoeligheid.

Zeker dat de nerderigheid is afgenomen, maar ik vind het nog wel aanwezig en vorige week vond ik het toch wel weer een redelijk ouderwetse aflevering. De show is gewoon wat verdund, water bij de wijn vanwege het brede publiek. Daarom zei ik ook dat de koek misschien een beetje op is voor de meesten, het is niet puur genoeg meer. Voor mij nog niet helemaal, ik kan er zeker nog wel naar kijken en heb het gevoel dat ze dit seizoen weer een beetje terug gaan naar de originele humor... maar het moet nou eenmaal ook een heel groot publiek dienen.

8 seizoenen is ook gewoon heel erg lang, het hoogtepunt zijn ze zeker voorbij... maar dan nog vind ik het beter dan het gros van de recente sitcoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Het is jammer dat Raj van helemaal niet kunnen praten met vrouwen naar normale conversatie is gegaan zonder eerst de onhandige situatie.
Het zou geweldig kunnen zijn als Howard en Bernadette een dochter kregen en Raj ook tegen haar niet kan praten . :)

Maar ik mis wel de nerderigheid in de show. Dat was wat de show (voor mij) uniek maakte. Maar nu wordt het een beetje saai en voorspelbaar. Dus ik heb ook niet meer de behoefte om het nieuwe seizoen te kijken. Naar mijn mening: net zoals bij friends het seizoen met de zware contractonderhandeling het laagste seizoen.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martindo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 14:34
Meest toffe serie die ik ooit heb gezien. Ik ben van plan een keer alles vanaf het eerste seizoen te kijken, maar dan heb ik tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik vind de serie ook minder worden dan eerst. Vooral het nieuwe seizoen valt tegen. Penny die altijd van die rare scheve bekken trekt gaat ook een beetje irriteren :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Het is gewoon de gedachte dat de hoofdrolspelers $ 1.000.000,- per aflevering vangen, dan gaat de onschuldigheid en de sympathie er een beetje af.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Snowwie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:49:
Het is gewoon de gedachte dat de hoofdrolspelers $ 1.000.000,- per aflevering vangen, dan gaat de onschuldigheid en de sympathie er een beetje af.
Serieus? Dat interesseert me echt helemaal niets. (Maar ik kijk ook veel voetbal dus ik ben het wel gewend)
Metallica vangt ook een miljoen voor een uurtje Pinkpop, concert wordt er echt niet minder om imho.
TBBT wordt echter wel steeds minder, dat heeft meer met de tekstschrijvers dan met de personages te maken.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Pft wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dus eigenlijk heb je liever dat dat geld naar de producers gaat?
De winst die ze maken moet ergens heen ;)

[ Voor 25% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-10-2014 14:59 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:16

Snippertje

Light up your life

Toch zie je dit bij elke serie elke keer weer terugkomen. In het begin is het nieuw en verfrissend, maar een serie moet ook blijven vernieuwen. Dus de humor die je eerst leuk vond, wordt na een tijdje teveel van hetzelfde. Ik merk dit bij meer mensen om me heen en met verschillende series.

Ik probeer een serie echter altijd met plezier te gaan kijken, ik kijk tenslotte voor mezelf. Lukt dit niet meer? Of is de aflevering een keer niet zo leuk? Dan stop ik of met de serie kijken of hoop ik dat de volgende leuker is. Is dat ook niet het geval, dan stop ik gewoon met kijken. Het is zoals met alles na een tijdje heb je het wel gezien, maar ga jezelf dan niet zitten opvreten over dingen die totaal niets met de serie te maken hebben en ga iets anders doen of kijken ;)

Overigens vind ik klagen niet erg hoor, doe er zelf ook geregeld aan mee, maar mensen vergeten soms lijkt het dat ze niet hoeven te kijken :)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Wacht maar tot je je realiseert wat de directeur verdient van de makers van je TV, dan wil je helemaal geen TV meer kijken. En al helemaal geen Apple, Windows, etc. gebruiken of het internet op gaan (bijna ieder IP-pakketje gaat langs Cisco hardware, ook al staan ze bovenaan in Glassdoors lijst van directeursalarissen).
Ik heb overigens best plezier van een kachel die warmer stookt, ondanks de miljarden op de bankrekening van de Russische oligarchen ;)

Maar het zakt inderdaad erg in. Dat gedoe dat Penny met haar mond/tong doet begint te irriteren. Nog twee seizoenen lang minder leuk-worden zal ik niet volhouden.

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 27-10-2014 15:54 . Reden: - ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
In het begin was het gewoon een leuke serie. Weinig budget, een hoop creativiteit. Nu is het net omgekeerd, geld zat en nauwelijks creativiteit meer.

En dat zie je ook terug in dit topic, de 1e 4e seizoenen vond men veel beter dan de latere seizoenen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:54
Dat komt omdat de meest interessante verhaallijn (Penny <> Leonard) waar het om begon eigenlijk al voltooid is. Dan komen er alleen nog maar tig cliché plottwists die we al in een hoop andere series gezien hebben.
Sheldon ontwikkelt zich van sociaal onaangepast tot een elitair figuur.
De twee nieuwe dames vind ik niet echt een toevoeging. Die leggen Sheldon & Howard helemaal vast. Raj werd misbruikt voor de homo-toespelingen. Ook zijn stomheid was wel erg selectief. Eerst alleen mooie vrouwen, later alle vrouwen.
Inmiddels hebben ze vrijwel allemaal tig vrouwen gehad, terwijl de clue was dat ze door hun nerdheid geen vrouwen konden krijgen.

Ik heb de nieuwe afleveringen klaarstaan, maar eigenlijk nog geen behoefte gehad om ze te kijken. Idem met vorig seizoen eigenlijk, die heb ik ook maar half/half gevolgd.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Snowwie schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:24:
In het begin was het gewoon een leuke serie. Weinig budget, een hoop creativiteit. Nu is het net omgekeerd, geld zat en nauwelijks creativiteit meer.

En dat zie je ook terug in dit topic, de 1e 4e seizoenen vond men veel beter dan de latere seizoenen.
De creativiteit is er zat, maar blijkbaar is dat niet wat jij zoekt. Kijk voor de grap eens vergelijkbare series zoals Friends terug, of zelfs How I Met Your Mother, wat toch iets moderner is. Friends zat elke keer binnen een aflevering of 3-4 weer door een bepaalde verhaallijn heen, en dan was de status quo weer gereset: Joey de vrijgezelle womanizer, Rachel de girl next door waar Ross maar niet overheen komt, Phoebe de mafketel die niet helemaal in touch is met de rest van de wereld. De enige mensen die in die serie echt "veranderd" zijn, zijn Monica en Chandler, en dat alleen maar in de zin dat ze getrouwd zijn, want als karakter bleven ze verder hetzelfde, zonder enige groei. Je kan van Friends eerst een willekeurige aflevering uit seizoen 1 kijken en daarna een willekeurige aflevering uit seizoen 10, en je merkt er niks van dat er zoveel tijd tussen gezeten heeft. Datzelfde lukt je bij deze serie niet. ;)

TBBT is gegroeid, en daarbij zijn ze eigenlijk vrijwel helemaal afgestapt van het hele geeky-idee om meer een soort van Friends 2.0 te worden waarin de karakters wél wat groei ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Persoonlijk vind ik voor dit type van serie dat er helemaal niet zoveel groei moet zijn...
Je zit niet naar één of andere drama-reeks te kijken of zo toch? Je kijkt de serie omdat je de humor leuk vindt, maar die humor is mee 'gegroeid' en is nu niet meer vergelijkbaar met het begin. En ook niet meer zo grappig naar mijn bescheiden mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is, meegegroeit met wie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Meegegroeid met de karakterontwikkeling, wat dus niet altijd positief is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
De laatste aflevering vond ik dan wel weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Laatst online: 15:40
Jep, je zou bijna denken dat die dokter nog wel vaker terugkeert in de serie, zoveel screentime als ie kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

JeroenV_ schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:50:
Jep, je zou bijna denken dat die dokter nog wel vaker terugkeert in de serie, zoveel screentime als ie kreeg.
Als je een grote naam in je serie krijgt moet je daar natuurlijk ook gebruik van maken.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:46
wontcachme schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:55:
[...]

Als je een grote naam in je serie krijgt moet je daar natuurlijk ook gebruik van maken.
Nooit van gehoord, kwam me nergens bekend van voor. Maar dat kan aan mij liggen.

spoiler:
Volgens imdb speelt hij volgende week weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
NMe schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:09:
[...]

De creativiteit is er zat, maar blijkbaar is dat niet wat jij zoekt. Kijk voor de grap eens vergelijkbare series zoals Friends terug, of zelfs How I Met Your Mother, wat toch iets moderner is. Friends zat elke keer binnen een aflevering of 3-4 weer door een bepaalde verhaallijn heen, en dan was de status quo weer gereset: Joey de vrijgezelle womanizer, Rachel de girl next door waar Ross maar niet overheen komt, Phoebe de mafketel die niet helemaal in touch is met de rest van de wereld. De enige mensen die in die serie echt "veranderd" zijn, zijn Monica en Chandler, en dat alleen maar in de zin dat ze getrouwd zijn, want als karakter bleven ze verder hetzelfde, zonder enige groei. Je kan van Friends eerst een willekeurige aflevering uit seizoen 1 kijken en daarna een willekeurige aflevering uit seizoen 10, en je merkt er niks van dat er zoveel tijd tussen gezeten heeft. Datzelfde lukt je bij deze serie niet. ;)

TBBT is gegroeid, en daarbij zijn ze eigenlijk vrijwel helemaal afgestapt van het hele geeky-idee om meer een soort van Friends 2.0 te worden waarin de karakters wél wat groei ondervinden.
Ik dacht dat ik de enige was... er wordt veel afgegeven op TBBT en wat mij betreft onterecht, de karakters moesten zich wel ontwikkelen. Overigens vond ik de laatste twee afleveringen van het nieuwe seizoen weer redelijk geeky, ze gaan weer een beetje terug naar de roots doordat ze weer afgeleid raken door nerdy dingen etc... de aflevering van deze week vond ik echt heel grappig, Billy Bob Thornton had een leuke rol; "But we had a 2 mississippi moment" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Die doktor is Malvo uit Fargo! :D steengoeie acteur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Yep, deze was weer teug op het oude niveau :)

Ik ken Billy Bob Thornton enkel uit Bad Santa, da's toch wel een iets andere rol dat hij speelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik zie toch liever een Patrick Stewart of Avery Brooks in TBBT verschijnen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Ik deel de mening van een aantal anderen dat TBBT niet meer is wat het is geweest. In de eerste seizoenen zaten veel 'hoger opgeleide' grapjes die je alleen snapte met wat natuurwetenschapplijke achtergrondkennis.
Nu is het allemaal behoorlijk plat en laagdrempelig geworden.

Wat ik echter het meest mis zijn de resultaten van de 4 heren als wetenschappers. De hele kern van hun karakters is dat ze bovengemiddeld-intelligent maar sociaal onkundig zijn. Maar inmiddels heeft hun werk/onderzoek nog steeds geen resultaat gehad. Zeker van Sheldon zou je mogen verwachten keer op keer succes te halen.

Die Mars-rover die de honkbalbal naar het slagveld reed was mijn inziens echt out-of-character voor Howard. Zoals eerder aangehaald was het veel logischer geweest als hij daar de robot-hand voor had gebruikt. Of anders wel het Wolowitz Zero-Gravity Waste Disposal System.

En Penny haar oude kapsel mis ik ook ;(

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 02-11-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

De dokter is een prima karakter, die brengt weer een hoop van de oude TBBT terug. M'n vriend suggereerde dat de dokter wel eens de nieuwe Stuart zou kunnen worden met z'n kelder als vervangen voor de comic winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fire69 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:45:
Persoonlijk vind ik voor dit type van serie dat er helemaal niet zoveel groei moet zijn...
Je zit niet naar één of andere drama-reeks te kijken of zo toch?
Sitcoms hebben per definitie drama om de humor af te wisselen. 8)7
Je kijkt de serie omdat je de humor leuk vindt, maar die humor is mee 'gegroeid' en is nu niet meer vergelijkbaar met het begin. En ook niet meer zo grappig naar mijn bescheiden mening...
Steeds (bijna) dezelfde grapjes omdat je niet te ver van je roots af wil gaan is anders verdomd saai....
JeroenV_ schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 09:50:
Hij is er in de komende aflevering in elk geval weer bij.

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 02-11-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ja, want nu is het echt hi-la-risch.... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Fire69 schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:52:
Ja, want nu is het echt hi-la-risch.... :z
Heb je echt de illusie dat dat anders zou zijn als ze nu nog dezelfde grapjes zouden maken als in seizoen 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarom zouden ze dezelfde grappen moeten maken? Als ik dat leuk zo vinden, kan ik gewoon 5x naar het eerste seizoen kijken...
Maar ik kijk naar TBBT voor de nerd-grappen, en die zijn er nu gewoon (bijna) niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
NMe schreef op zondag 02 november 2014 @ 17:55:
[...]

Heb je echt de illusie dat dat anders zou zijn als ze nu nog dezelfde grapjes zouden maken als in seizoen 1?
Nee, maar er mogen wel wat meer structurele veranderingen komen, vooral als het gaat om relaties. Laat een paar relaties op de klippen lopen zodat de hoofdpersonages weer wat onzekerder worden. Leonard en Howard zitten wat mij betreft al weer veel te lang in de comfort zone.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik heb deze keer voor het eerst sinds een seizoen (even) letterlijk geLOLd, met dank aan Billy Bob Thornton.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 03-11-2014 01:10 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Laatst online: 15:27
Fire69 schreef op zondag 02 november 2014 @ 09:55:
Yep, deze was weer teug op het oude niveau :)

Ik ken Billy Bob Thornton enkel uit Bad Santa, da's toch wel een iets andere rol dat hij speelt :P
Ik herkende hem uit Fargo, daar speelt hij bijna hetzelfde karakter ;-)

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 16:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

En ik me maar afvragen wie dat ook al weer was. Duh! Het heeft even 1 mississippi... 2 mississippi geduurd, maar ook bij mij is het kwartje eindelijk gevallen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
DrivinUCrazy schreef op maandag 03 november 2014 @ 11:45:
En ik me maar afvragen wie dat ook al weer was. Duh! Het heeft even 1 mississippi... 2 mississippi geduurd, maar ook bij mij is het kwartje eindelijk gevallen.
Ik had dat ook, ik dacht in eerste instantie even aan Norm Macdonald, maar ik had niet in de gaten wie het wel was. Ik vond 'm wel erg leuk, leek goed te passen bij de rest. Leuk karakter ook. Ik zie 'm graag nog eens terug. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste