Ze hebben vast wel een of ander financieel adviseur hebben die wat sommetjes voor ze heeftFunkyTrip schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 15:37:
Zouden die acteurs (net als voetballers overigens) nog een flauw benul hebben van de waarde van geld en hoe mensen met een 'normaal' inkomen leven?
Ik bedoel, het zijn gewoon normale mensen met een heel gemiddeld acteertalent (de 1 ondergemiddeld, de ander bovengemiddeld), die ziekelijk veel geld verdienen.
Niks ten nadele van ze; ik gun het ze, maar ik vroeg het me af.
En even heel platgeslagen; ik gun het ze, maar ik denk ook dat helemaal een cast als deze (of van Friends, voorbeeld past daar ook) heel veel voor de toekomst spaart omdat ze tekenen voor een rol die ze de komende x jaar moeten spelen én tijdens het jaar dat de serie loopt amper tijd hebben voor andere rollen. Dat het miljoen per aflevering is, is pakweg 20 miljoen per jaar; vier ton per week. Terwijl wij allemaal denken een miljoen per week omdat we één keer per week een aflevering zien. Da's even een ander beeld.
En met zo'n bankrekening hoeft het niet, maar de gemiddelde seriemaker denkt wel twee keer na voor ze Ross van Friends in hun serie moeten passen, als je begrijpt wat ik bedoel. Hoelang heeft het geduurd voor Duchovny en Anderson weer écht aan het werk konden nadat The X-Files afgelopen was? Misschien kennen ze de waarde van geld juist wel, omdat ze vooruit kijken naar vijf jaar geen/minder belangrijke rollen.
La la la la la la la la la